Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Bekavar a sávelhúzás

2009.07.14. 08:47 :: SilentSound

Olyan témát talált nekünk Bálint, amiről még nem volt szó nálunk, vagy ha volt, akkor valamelyik szombat esti borozgatás során kitöröltem az emlékeim közül. Mindenesetre helye van itt mindenképpen, én is többször találkoztam már azzal a helyzettel, amikor a sávokat erre vagy arra tolják és ez valami oknál fogva problémákat okoz sokaknak. Esőben, éjszaka, kopottabb felfestésnél még érhető, mert nem feltétlenül látszik minden jól, de nem csak ilyen körülmények között szokták produkálni az autósok.

Gyakran előfordul az a szomorú helyzet, hogy az emberek nem tudják értelmezni a sávokat. Gondolok itt arra, hogy a kétsávos körforgalmat nem tudják használni, illetve, jelen levelem tárgyára, a sávelhúzásra. Nagyfaluban, az Erzsébet híd budai hídfőjénél és a Krisztina körúton, a Moszkva téri felüljárónál szoktam szembesülni a problémával igen gyakran. Erzsébet hídnál 3 sáv adott, majd nyílik egy új sáv a jobb oldalon, ezzel együtta többi 3 sávot elhúzzák balra.

Itt szoktak kialakulni kedves szituációk, a középső sávból mennek tovább egyenesen, én meg a szélsőből mennék tovább a KRESZ szerint egyenesen (tehát követve a sávot). Azzal, hogy egyenesen átjön, nincs semmi gondom, tegye. DE! Az index használata erősen javalott és akkor sem kellene habzó szájjal üvöltenie, ha indexel, hogy miért nem engedem be. Egyébként be szoktam engedni, de csak ha indexel. Tegnap történt azonban, hogy egy hölgy egy igazi amerikai muscle carral (Chevy Lacetti) index nélkül, de legalább holttérből próbált bevágódni elém (megjegyzem, csak azért nem engedtem neki az autót, mert hétvégén mennék Balalatonra).

Ezek után próbltam neki elmagyarázni -nem üvöltve-, hogy itt bizony sávelhúzás van, és ezt nem árt fgyelembe venni, de nem volt hajlandó lehúzni az ablakot, a mellette ülő fia ugyan figyelt rám, de nem tolmácsolt mutternak, hogy a fess fiatalember a Passatból szóba elegyedne anyucival. Duda hiányában (bőrözik a kormányom) nem tudtam kellőképpen felkelteni a figyelmét, így tudatlanul fog meghalni szegény, vagy dagatra verve, ha valami klimaxoló egybenyakút talál el.

Történetünk másik helyszíne ugye a Moszkva tér és vidéke, itt a születő buszsáv miatt van a sávelhúzás, itt többször megesett már, hogy még én lettem elküldve anyámba, hogy miért követem a sávom, amikor a vakegér rámhúzta az autóját. Ezt már minden kasztból (fehér furgon, audimercibmw, kopasz, kalapos suzukis ja és taxis-róluk még lesz szó) eljátszották, így nem reprezentatív minta alapján kasztok nélkül állítanám, hogy jók a programok, csak sok a köcsög.

Ellenben- pozitív példaként hoznám fel a motorosokat, akik 80%-ban megköszönték, hogy a dugóban félreálltam nekik, eddig kevés ész nélkül száguldozó egyedet láttam és bár elférnének a zebránál, megálltak a gyalogosoknak. Velük csak egy kellemetlen élményem volt, egy Reddás futár illetővel, aki habzó szájjal ordibált a felnyitott állrészű sisakból (ha esik, gratula, remélem szép temetése lesz).

A helyzet a következő volt. Budafoki út, földhivataltól fordulnék ki, balról elenged, oké, tolom ki az elejét, erre a motoros kb 50ről satuval megáll középen és ordibál. oké, hogy a motor azért van, hogy tudjon haladni. De, a Kresz szerint neki ez esetben lókolbász és esti fény, mert ugye sávon belül a motoros nem mehet el az autók mellett, sávon belüli jobbratartás és nekem nem kell számítanom arra, hogy onnan érkezik bárki is. Úgyhogy nem elég, hogy szabálytalan, de még ő is hal meg.

Ugyanitt sikerült dugó nélkül eljátszani azt, hogy FEHÉR FURGON kienged!, erre taxis kivág és megelőzi. Ezt szerencsére láttam, úgyhogy nem indultam el. Szintén tegnapi esemény -ugye mondtam, hogy taxisokról még lesz szó-, hogy az idióta állatja, zebránál kivág mögülem, és megelőz. Szerencse, hogy a gyalogokban volt túlélési ösztön és nem léptek le. Ja, ezzel az egésszel nyert egy autónyi helyet. Gratulálok.

Summázva a dolgot azt kell mondjam, hogy a közlekedők is kezdenek két táborra oszlani: vannak azok, akik nagyjából normálisan, a szabályokat betartva, vagy legalább ahhoz közel autóznak és vannak azok, szerencsére kisebb arányban, akik szarnak mindenre és mindenkire, erőszakosan közlekednek. Szerencsére ők vannak kevesebben.

Tanulságként csak annyi, hogy ne legyenek előítéleteink, az autó és a testalkat nem jelent semmit.

49 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó sztereotípia béna veszélyes kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Secnir 2009.07.14. 08:51:33

kétszer is átolvastam, de nem értem - lehet, velem van a baj.
de majd a többiek megmondják.

kpetya 2009.07.14. 08:52:48

Ahogy mondtad, mind ez sajna kasztfüggetlen.
Ma is a bosnyákon egy pihentagyu végig elözte a zebra elött álló sort.

kpetya 2009.07.14. 08:53:21

basszus, azt hittem első leszek. :)

kiraaaaa 2009.07.14. 09:05:01

Na nekem ez így elsőre kusza...
van itt mindenféle probléma:))

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.14. 09:09:08

@Secnir: @Kiraaaaaa: Hát lehet, hogy kicsit hiperaktív a posztoló és túl sok gondolata van egyszerre. ;)

kiraaaaa 2009.07.14. 09:13:55

@SilentSound: :))

Más: ha sok "kasztból" valóra jellemzőt ír össze, az nem reprezentatív?

A sávelhúzás annál kavar be, aki GPS szerint közlekedik, s csak a 'tévére ' figyel, néha lövése nincs merre mennek a sávok.

(Megjegyzem, elég ramaty állapotban vannak az útjelek...vagy ha felfestik, akkor frissen felbontják, lásd. Megyeri út:))) )

teabore 2009.07.14. 09:16:38

"szerencsére kisebb arányban, akik szarnak mindenre és mindenkire, erőszakosan közlekednek. Szerencsére ők vannak kevesebben."
Rengeteg rövidlátó vezető van, de szerencsére egyre kevesebben :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.14. 09:16:59

@Kiraaaaaa: De az újabb naviknál már van sáv információ is. :)

Yoli87 2009.07.14. 09:19:00

Ugyan ilyen gondokat okoz a sáveltolás a Gyömrői úton is, a sibrik-gyömrői út sarkán mikor a gyömrőin mész a zalka máté tér felé. Ott sem tudják emberek hogy hogy van nekik felfestve a sáv....!

A motorosokhoz pedig csak annyit hogy pont tegnap sodortam el egyet az ő butasága miatt..
Bosnyák tér előtt ahogyan jövünk a Nagy Lajoson, van egy lámpa mielőtt átmennél a villamos síneken. Végig nyugodtan jött mögöttem a motoros. Pirosat kaptam. Gondoltam lehúzódok a jobb oldalra hogy ballról vígan meg tudjon majd előzni. Erre honnan előz!!!!! JOBBRÓL!!!! Még szerencse hogy ő is már csak gurult!
Felpattant és el kezd ordítani! Hogy mi a faszt csinálok! Még milyen szerencséje volt hogy 2vel mögöttünk rendőr volt...
Mert már a sisakjával a szélvédőm felé vette az irányt!
Ezek után mit mondjak....!!

Grg76 2009.07.14. 09:21:36

A sávelhúzásos dologgal én is gyakran találkozom, ha lehet akkor ilyenkor megpróbálok úgy helyezkedni, hogy mellettem/mögöttem lehetőleg ne legyen senki, amúgy meg sasolom a tükröt :)

kiraaaaa 2009.07.14. 09:23:48

@SilentSound: persze, akkor meg azt nézi, hogy jé, újabb csík, vagy a csajt/pasit hallgatja:
"Sávelhúzás, jobbra tarts!"-okés, de melyik a jobb???kérdez vissza:))

Mindegy, a tévé jó:)

@Yoli87: és mi lett a vége?te is a legjobb résznél hagyod abba, bocsánatot kért?

Grg76 2009.07.14. 09:24:06

@Yoli87: Kellett is neked előzékenykedni egy motorossal!

Rocko- 2009.07.14. 09:30:07

azért a soroksároi utat is érdemes megnézni a lágymányosi hídnál, mint az ökörhugyozás, olyan. hol balra hol jobbra nyílik sáv.

Norbi 2009.07.14. 09:31:20

Kedves posztoló ránk zúdította minden közlekedési problémáját...

Azt viszont nem értem, hogy a Moszkva térnél miért nem lehet újrafesteni a sávokat? Én, aki ritkán járok arra, csak abban szoktam bízni, hogy az előttem haladó tudja hol volt régen felfestve a sáv, ezért őt követem...

Grg76 2009.07.14. 09:32:42

@Rocko-: Igaz, de ott érdekes módon még sosem találkoztam kiegyenesítő autósokkal. (Bár lehet csak szerencsém volt)

Marcellusca 2009.07.14. 09:33:03

@Grg76: Sajnos néhány vakegér miatt kénytelen vagyok én is így közlekedni.

ahha 2009.07.14. 09:53:04

Az én személyes kedvencem a Műegyetem rakpart a Petőfi hídnál, dél felé. Ott a külső sáv felkanyarodik a Rio mellett az Október 23.-ra, a belső sáv pedig közvetlenül utána kihúzódik a külső helyére. A két sáv között záróvonal, szép sárga, remekül látható, mint ahogy kivételesen az előjelző tábla is. Mégis sok drága autóstárs lassítás nélkül megy a külsőből egyenesen, át tökön-paszulyon-záróvonalon, én meg ugye fékezzek a vakegér miatt, aki nem képes felfogni a szituációt. Szóval arrafelé én is jobbra nézek, tükröt figyelek, és ha valaki a külsőben nem indexel, akkor már hagyom is a helyet. Jobb a békesség. A dudáról is leszoktam, mert nem értik, mi a probléma.

Ja, és a híd alatt is lehet meleg, ahol újra két sáv lesz. Én ahogy lehet bemegyek a belsőbe, úgyis kanyarodik valaki, én meg mennék szép tempósan egyenesen. Csak sokan nem tudják felfogni, hogy attól, hogy a sáv 10 m-rel azelőtt nyílt meg, attól még lehet ott valaki. Valaki, aki éppen gyorsít, és nem örül, hogy index nélkül jönnek be elé avagy majdnem az oldalába. Egyszóval ilyenkor is illene tükörbe nézni, urambocsá' indexelni.

Yoli87 2009.07.14. 10:01:54

@Kiraaaaaa: a vége?! Ja azt lefelejtettem.
Azt mondta hogy az ott nemrégiben megnyíló motoros boltot nézegette és nem vette észre hogy lehúzódom. Akkor már csak azt nem értettem hogy miért akarta bebaszni a szélvédőmet... :D
Amúgy a végén elnézést kért, és kapott egy bünticsekket vagy pontokat a rendőröktől. Azt már nem vártam meg mert kérték hogy induljak mert nagyon feltartom a forgalmat.

Yoli87 2009.07.14. 10:03:50

@Grg76: Én általában minden motorost előre engedek. De ez az első hogy elsodortam egyet... És rohadt szar érzés volt...
De egy fecske nem csinál nyarat, ezért még rendes leszek a többi motorossal és nem kapok vérszemet ezek után ha motorost látok!

toto26 2009.07.14. 10:05:03

A Műegyetemnél lévő tényleg nagyon durva, egy ideig rendszeresen arra jártam, és a legidegesítőbb az ez: megyünk a két sávos úton a belső sávba, hiszen tudjuk hogy az fog egyenesen menni, ezért ez a belső sáv tele van, a külső pedig tök üres. A lámpa a végén szinte mindig piros, szóval akkor az is megláthatja a táblát, aki eddig nem vette volna észre. Na ekkor jön, hogy kivág egy autós a hátam mögül, és beáll az üres külső sáv elejére. Mikor zöld lesz és megindul a sor, én mindig azt lesem, hogy vajon merre fog ez továbbmenni, természetesen egyenesen, át a sárga záróvonalon index nélkül...na az ilyeneket én nem szoktam beengedni...

toto26 2009.07.14. 10:07:53

A másik kedvencem az Üllői úton lévő, na ott könnyen telibe kapják az embert oldarról!! És ott nem 50-nel szoktak az emberek közlekedni.

Rocko- 2009.07.14. 10:22:39

@Grg76: én igen. :)
szélsô sávban mennek, toronyirányt, kanyarodó v buszsáv nem számít az nekik.

Normális vagyok? 2009.07.14. 10:37:01

@Kiraaaaaa: Én is GPS-el közlekedek, de szinte sose szoktam a képernyőt bámulni (max. pirosnál rápillantok, hogy kb.: hány Km van még hátra), a hang úgy is közli velem hogy mit kéne tennem.
@SilentSound: Hát az a sáv figyelés nem tudom mennyire lehet pontos, amikor egy GPS általában ~10m pontosságú. Pl.: Velem már olyan is előfordult, hogy a GPS olyan utasítást adott, hogy most váltsak sávot jobbra, miközben már csak egy sövénykerítés volt melletem jobbról. Természetesen ügyi voltam és felülbíráltam ezt az utasítást és maradtam ott ahol voltam :D
@Norbi: Az tényleg kriminális, ami a Moszkva térnél van, néha tényleg csak az elötted haladóban lehet bízni, hogy az jobban ismeri a környéket nálad!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.14. 10:46:53

@Normális vagyok? (Sir Jackue): Melyik készülék mond ilyet, hogy vált sávot? Max olyat szoktak mondani, hogy jobbra vagy balra tarts attól függően, hogy merre kell majd kanyarodnod, a sáv infós meg kirakja, hogy a sarkon melyik sáv merre fog tovább menni. Biztos van, amelyik el is sorolja, ezt nem tudom.

leaping cat 2009.07.14. 10:59:36

@SilentSound: A NaviGuide frissített Mo. térképe tud olyat bizonyos - drágább - készülékeken, hogy megmondja, melyik sávba kell sorolni, de természetesen sávra pontosan nem látja a pozíciót.

Normális vagyok? 2009.07.14. 11:07:29

@SilentSound: Végülis mindegy, mert megértettem, hogy jobbra kell majd kanyarodnom, akkor természetes, hogy ki akar küldeni a jobb szélső sávba, azt ő nem látja, hogy Én alapból ott voltam :D
De szerintem ez már nagyon off, ezért hozzáteszem, hogy a muscle car-os hölgynek biztosan műkörmei voltak és félt hogy egy esetleges indexelésnél(amikor a bal oldalon lévő "bajusz" kapcsolóval babrálni kell) meg karcolódhat a lakkozás a körmén.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.07.14. 12:13:03

"Tanulságként csak annyi, hogy ne legyenek előítéleteink, az autó és a testalkat nem jelent semmit."

ez itt a lényeg, kérem szépen ;)

DonnaNyányó 2009.07.14. 12:15:19

Eszetlen gyenge poszt, újat!

Bladika 2009.07.14. 12:25:03

Részemről két dolog (most mint motoros)!

A tavalyi helyzethez képest, mielőtt elraktam pihenni a mocit csak lesek, hogy mennyire másképp állnak az autósok a motorosokhoz! Kienged, elenged, lehúzódik stb. Csak nézek!

Persze azért a szellemileg visszamaradottak még meg vannak! Holttér nincs, nem kell nézni! Követési távolság nincs!

Legutóbb megakartam kérdezni egy terepjáróstól, hogy nem jönne-e egy kicsit még közelebb és akkor én leállítom a motort, hogy ne fogyasszon, de idő előtt elkanyarodott!

A másik viszont, hogy a motorosok meg segg hülyék lettek! A sávközepén megyek és ő nálam lényegesen gyorsabban megy el mellettem szintén az én sávomban jobbról, úgy, hogy szembe senki sem jött. Ijedtemben majdnem beugrottam az árokba!

A másik mikor előzök egy autót, ő megelőz szintén jobbról! Köztem és az autó között!

És még sorolhatnám, de ezek voltak a legszebbek!

Szóval nálam eddig idén motoros szemszögből:
- autósok piros pont
- motorosok intő

kiraaaaa 2009.07.14. 12:27:54

@Da Moon Iz Black a napfény belülről fakad :): mondjuk ezt én jól nem értem, az autónak milyen testalkata van?
vagy a vezetőnek?

brien 2009.07.14. 13:43:09

@toto26: Az Üllői úton a Nagyvárad tér egyik személyes kedvencem. Most hogy javítják a villamos sínt. Rikító sárgával elhúzott sávok, mennek egyenesen, és nem értik...én meg nem értem, hogy ők mit nem értenek. Mostanában mindennapos is a csattanás.
@ahha: A Műegyetem rakpart nagyon komoly...hányszor nyomtam a dudát már az indulásnál, mert megy a paraszt tovább egyenesen...belém...oldalról.
A legelemibb Kresz tananyag sztem'. De ha a jobbra tartást nem ismerik, akkor ezt a "rendkívül bonyolult" problémát ne várjuk, hogy megoldják agyban.

Zsola777 2009.07.14. 15:14:02

Bálint, totál igazad van, de van mindenkinek vaj a fején: az autóval duda nélkül nem indulhatnál el (bőrözik...?). A legviccesebb persze az, hogy hivatalosan csak úgy indulhatnánk el, ha meggyőződünk a fényszóró, index, blablabla éééés: duda működőképességéről. Minden nap dudával indítani igen mókás lehet.
Az biztos viszont, hogy a veszélyhelyzetek elkerülésére kell, ezért a bőrözős dolgozzon serényen!

blogsámán 2009.07.14. 16:21:05

A Nagyvárad tér és a Műegyetem rakpart nekem is a kedvenceim. A soroksári (vagy az már Közraktár?) a Petőfi híd előtt dél felé szintén aranyos szokott lenni.

Editor Bob 2009.07.14. 16:43:13

Engem legjobban a Rákóczin a Rottenbiller utcai felüljáró előtti sávelhúzás zavar. Ha a belsőben megyek, már direkt figyelek, mert 2-szer autóval, egyszer meg robogóval majdnem nekem jött ott egy külső sávban autózó lámer, aki nem vette figyelembe a sárga "felfestés"-eket.

lotht 2009.07.14. 22:41:11

Legutóbbi meglepődésem (? dehogy... már semmin sem lepődök meg lassan) során kétszer kétsávos úton haladtam egy kereszteződés felé, ahol a két sáv külön irányba halad, külön lámpákkal. Az én sávom üres és zöld a jelzés, a másikban pedig piros és állnak az autók, kb. 6-8 darab.
Ekkor a sorból, az álló autók közül index nélkül kihajtott elém valaki, hirtelen kellett fékeznem, szerencsére hátulról nem talált el senki. Majd előre ment a nyomorult és a piros lámpánál megpróbált beállni az első autó elé. Persze nem nem fért be, ezzel szépen feltartotta a zöldlámpás sort is.

Integrált Szerverterror 2009.07.15. 03:59:09

Tanulság: Ha fess fiatalember vagy és Passatod van, legyen a kocsidban duda.

Kettő.

Minimum C-s.

És akkor nem szarnak a fejedre.

Integrált Szerverterror 2009.07.15. 03:59:46

Tanulság: Ha fess fiatalember vagy és Passatod van, legyen a kocsidban duda.

Kettő.

Minimum C-s.

És akkor nem szarnak a fejedre.

Integrált Szerverterror 2009.07.15. 04:00:21

Tanulság: Ha fess fiatalember vagy és Passatod van, legyen a kocsidban duda.

Kettő.

Minimum C-s.

És akkor nem szarnak a fejedre.

Integrált Szerverterror 2009.07.15. 04:00:57

Tanulság: Ha fess fiatalember vagy és Passatod van, legyen a kocsidban duda.

Kettő.

Minimum C-s.

És akkor nem szarnak a fejedre.

Integrált Szerverterror 2009.07.15. 04:01:34

Tanulság: Ha fess fiatalember vagy és Passatod van, legyen a kocsidban duda.

Kettő.

Minimum C-s.

És akkor nem szarnak a fejedre.

Integrált Szerverterror 2009.07.15. 04:02:12

Tanulság: Ha fess fiatalember vagy és Passatod van, legyen a kocsidban duda.

Kettő.

Minimum C-s.

És akkor nem szarnak a fejedre.

Integrált Szerverterror 2009.07.15. 04:02:42

Tanulság: Ha fess fiatalember vagy és Passatod van, legyen a kocsidban duda.

Kettő.

Minimum C-s.

És akkor nem szarnak a fejedre.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.07.15. 08:26:28

@Yoli87:
Nem hiszem, hogy belevágja a sisakot a szélvédődbe, a sisak csöppet drágább.. :-P

Бабаяга 2009.07.18. 16:49:11

Hungária, valamit túrtak, így sávelhúzás volt. Szombat este, inkább éjszaka, valamikor június végén. Középső sávban állok a pirosnál, van időm tanulmányozni, hogy milyen idétlen módon oldották meg. Még azt is kiszúrom, hogy grátisz kaptunk ezen alkalomból egy 30-s táblát. végre zöld, kényelmesen elindulok végig a saját sávomban. Mellettem valaki egyenesen elsuhan a belsőben elvíve a tükrömet, oldalsó indexemet, majd tovább megy, mintha mi se történt volna. Egy darabig követem, dudálok, majd amikor látom, hogy a belső sávban megáll, én is lehúzódok és szabályosan leparkolok. Minő meglepetés szőke anyuci kecmereg ki az autóból nagyhangú okostojás apucival. Hogy miért löktük le, őt, és én vagyok a hibás, mivel az ő autójuk tört össze jobban. Rendőrt akarok hívni, de ő közli, hogy inkább fizet zsebbe, csak rendőrt ne, mert akkor fizetni kell a helyszínelésért, ha nem kell a pénze, akkor talán el is mennek.
Miután a rendőrség (szokásához híven, illetve mert a Nagykőrösin éppen tunkolni lehetett) nem veszi fel a férjem megegyezik velük. Kérdésem: bónusz 10-el hány autót tör szombat esténként anyuci, mivel csak akkor vezethet, ha apuci ivott.

szeme közé, laposan! 2009.07.19. 13:54:34

A sávelhúzás az nem ez... Sávelhúzás, amikor pl. autópályán mész, és egyszer csak a sárga matricákkal szépen átvezetik az addig normálisan, egyenesen menő sávot a leállósávba, vagy a szembe közlekedők oldalára, mert építenek, stb. Ami az Erzsébet-híd előtt van, az nem sávelhúzás, ott úgy néz ki, ahogy. Így oldották meg a jobbra kanyarodó sávot.

jónévez 2009.07.19. 19:05:15

@szeme közé, laposan!: Hát persze, hogy nem ez! Pont ahogy mondod: Attól még, hogy a sáv nem nyílegyenesen megy, még tudni kell követni, és aki nem tudja, az sem a sávelhúzással, hanem az egyenesenhaladással van bajban. Az út vonalvezetésével való haladás ugyanis egyenesen haladás, akkor is, ha a sávokat jelző terelővonalak akár többször is jobbra-balra vezetgetnek. A jobbrakanyarodó sáv pedig akkor is az, ha közben (vonalzó szerint) először balra ível.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása