Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Meccsek miatt dugul be Észak-Pest

2009.07.24. 11:20 :: SilentSound

Magam nem vagyok egy nagy futballrajongó, egész egyszerűen nem hoz lázba, hogy huszonkét térdzoknis figura másfél órán át kerget egy labdát és egyszer-kétszer történik valami aminek örül az egyik fél (emellett viszont az meg érdekel, hogy autók mennek körbe-körbe egy pályán két órán át). De nem is ez a lényeg, hanem ami a meccs biztosítása miatt történik. Tamás próbálna közlekedni, de hétköznapokon is gyakran van meccs a Megyeri úton, olyankor meg jön vele a káosz is.

Nem írtam még sehova postot, de számos blognak vagyok rendszeres olvasója, időnként hozzászólója. Az átlagosnál többet vezetek, nem rengeteget, de havonta 6-8000 km belekúszik az autómba és a motoromba. Többször bosszantott már számtalan esetben akár útjavítások, akár igazoltatások, akár más forgalomkorlátozások esetén az a nemtörődömség amit a forgalom irányítására, szabályozására hivatott szervek végeznek.

Bár azt írtam egy hét gyűjtése, de nem tudom kihagyni, bár nem most történt. Újpest focicsapatának, az UTÉ-nak, stadionja a Megyeri út elején, közel a Váci úthoz található. Korábban, amikor a Fradi még az NBI-ben volt (tudom, most is ott lesz) még érthető volt, mert van szurkolótábora, de egy MTK vagy egy Honvéd mérkőzés alkalmával is a rendőrség a mérkőzés biztosítása érdekében annak kezdete előtt úgy 1 órával lezárja a Váci utat az Árpád úttól egészen a Megyeri útig, sőt egy kicsit azon túl is, hogy azt a kb. 200-300 vendégszurkolót elkísérje a hármas metró Újpest-Városkapu állomásától a stadionig (kb. 1,5 km).

Egy rövid időre (10-15 perc) a forgalmat a Váci úton teljesen megállítják a vasúti híd közelében, míg a focidrukkerek átvonulnak a metrótól a teljesen lezárt Váci úti részre. Ezek a mérkőzések esetenként hétvégén, de a baromi sűrű magyar bajnokság miatt időnként hétköznapra esnek, nem beszélve a Ligakupa, meg a Magyar Kupa mérkőzésekről, melyek minden esetben hétköznap kerülnek megrendezésre, általában 18, 19 órás kezdéssel. A dolog tehát a hétköznapi, már vastagon iskolaidőben lévő csúcsforgalom kellős közepén történik.

Megint csak azoknak akik nem, vagy csak részben ismerik az észak-budapesti közlekedi viszonyokat leírom, hogy az Andrássy út, M3-as autópálya és a Duna által közrezárt háromszögben mindössze 3 úton lehet eljutni a XV. kerület M3-astól nyugatra eső részére, a teljes IV. kerületbe, valamint az ezekkel szorosan összekapcsolódó Dunakeszi-Vác, valamint a Fót-Őrbottyán településekre. Ezek a Váci út, a Lehel út, illetve a Reitter vagy Tatai út azonos vasúti átjáróval (tehát ez a szűk keresztmetszet).

Az M3-as jelentős forgalmat bonyolítana Gödöllő és társai okán, de a Szerencs utcai lámpának köszönhetően az áteresztőképessége alacsony, így a sor vége sokszor a körvasútsori felüljáróig vagy még tovább ér, így nem csak az említett területek, de még sokszor a Gödöllőre sietők is a fenti utakat használják az Árpád útra való rákanyarodással. Mi sem igazolja ezt, mint a csúcsidőben tömött Árpád úti felüljáró. Ebből látszik, hogy 8-10 agglomerációs település, valamint másfél kerület lakói áramlanak ki a város egyéb szegleteiből ebbe az irányba.

A rendőrség a mérkőzés biztosítása érdekében tehát, a 3 út közül a legjelentősebbet (állítom a másik kettő együtt nem visz át ekkora forgalmat) lezárja 200-300 focidrukker biztosítása érdekében, lehetetlenné téve közel 8-10000 ember tervezett (ismert dugókkal számolt) hazaérkezését. Bár ezt önmagában már felháborítónak tartom, de a fő bajom nem ez.

Az igazi gondom az, hogy a rendőrség ez esetben a mérkőzés biztosítását végzi, mindegy milyen áron. Nem foglalkozik semmilyen más egyébként forgalomban részt vevővel. Nem segíti az előrejutásukat, nem zárja le az egyébként alig telített szembe sávok egy részét, nem jelöl ki jóval korábban terelő utakat, nem informál. Egyszerűen csak lezárja a Váci utat az Árpád útnál. Te pedig a Dózsa Györgyön koppansz és gőzöd sincs mi okozza a megadugót. Ha tudnád, azt is tudnád, hogy kerüld ki. De nem tudom. Nincs információd, nem kapsz segítséget.

A rendőrség egyszerűen csak végzi a biztosítást. A mérkőzés biztosítását, miközben, ezáltal nem biztosítja a forgalom zavartalanságát. Például, ha leválasztanák az agglomerációba siető autósokat és átvinnék őket Budára, majd a Megyeri hídon vissza, akkor a dugó a felére csökkenne. Nekik egyszerűen ugyanis nincs hova menniük. Káposztásmegyeren keresztül egy 1 sávos, részben lámpával védett vasúti átjárón tudnak átmenni Dunakeszi felé. Mission Impossible 27.

77 komment

Címkék: budapest közlekedés autó dugó útlezárás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

indapass90210 2009.07.24. 11:35:19

Szerintem azokat a meccseket, amelyek eleve bortányosak, és rendőröknek kell kísérgetni a szurkolókat, zártan kellene játszani, és mindenki nézze otthon a tévén, aztán bassza szét a saját nappaliját ha valami nem tetszik. Azért nevetséges, hogy néhány erőszakos és alulművelt ember kedvéért megbénítanak egy fél várost.

És hogy a hagyományokat se feledjük: hüje a posztoló, és ezért tart ott az ország, ahol!

Yoli87 2009.07.24. 11:47:52

Zárt kapuk mögött kéne az ilyeneket játszani!
De kiváncsi lennék hogy amikor mondjuk azok a köcsögök mennének nyaralni és az m3-on útzár lenne mert az f1-re igyekvők "átvonulnának" mogyoródra, akkor ő mennyire anyázna???

efhábé 2009.07.24. 11:52:46

A szerencs utcai kereszteződésnek a híre sokkal rosszabb, mint valójában. Aki képes Gödöllő felé kerülni a Váci út irányába, az egy súlyos idióta. A legdurvább csúcsforgalomban sem tart tovább 15 percnél a Mexikói út - M0 elágazás megtétele, pedig ebben benne van a Szerencs utcai lámpa is. Hülye, aki nem M3-on megy Gödöllőre, vagy M3-M0-n Kistarcsára, Keperesre.

Marcellusca 2009.07.24. 12:04:50

Jó a téma, jó a poszt.
Már bennem is többször felmerült (főleg mikor még Káp. 2-n laktam), hogy miért kell többezer embernek szívnia néhány futbalhuligán miatt?
Nem tudnak viselkedni? Kitiltani! Vagy, amit @Dövan: javasolt!
Ilyenkor miért nem lehet megtagadni a biztosítást? Nem akarok politizálni, de bizonyos megmozdulásokat pont a forgalom túlzott zavarása/akadályozása címén nem engedélyeznek.
Ezekre a huligánokra miért nem vonatkozik? Mi ez, ha nem túlzott akadályozás?!

És, igen! A tájékoztatás hiánya!
Én sem vagyok focidrukker, ezért nem tudom, hogy mikor, melyik pálya környékén kell ilyesmire számítanom. Talán, ha időben tájékoztatnák az embereket. Annyi hülyeséget bemondanak a híradókban, szvsz ez is bele férne!

randomuser1 2009.07.24. 13:34:45

azt monnyuk sose értettem miért áll mindenki k2 mögött az egysávos lámpás úton mikor k1 elött kimehetne rákosra és a károlyi sándoron a szemétégető mellett a pályautcán jut ugyanoda...

Zsola777 2009.07.24. 13:47:08

Ez tényleg jó téma, de gyanítom, a rendőrség azért a Váci utat zárja le, mert azon egyenesen végig követhető a tömeg, egészen a Városkapuig: ott meg metróra száll és eltűnik. A Váci úton kevés törhető dolog van, a verekedések (ha vannak), inkább a rendőrök szeme előtt nem lévő kis utcákban szoktak lenni. Meg vandálkodás (ami ősi germán szokás :)).
De tettek a jó közlekedésért, például megépült a felüljáró itt: maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=hu&geocode=&q=budapest&sll=37.0625,-95.677068&sspn=49.310476,78.574219&ie=UTF8&ll=47.568853,19.112649&spn=0.020674,0.054717&t=h&z=15
Aki meg akar, levághatja az utat a siralmas minőségű Külső Szilágyi úton, majd M0-M2, ha akar kifele menni.
A tájékoztatás hiányával viszont maximálisan egyetértek, de a fővárosnak kellene nagy kijelzőket venni, és időben terelni a forgalmat.

craft75 2009.07.24. 13:50:07

Kisérgessék a szurkolókat, de mi halálért zárják le a Váci utat ? Csak bizonyos szélességű úttesten lehet kisérgetni a huligánokat ? Vagy csak az az egy út visz a stadionhoz ? Nem értem.

Zsola777 2009.07.24. 13:54:09

@craft75: Hát azért, hogy ne legyen annyi "baleset". Régebben nagyon sok balhé volt, az ott lakók autóit is megrongálták a kis utcákban. A Váci úton meg nincs annyi törhető, gazdaságosabb. A rendőrség helyében én is arra vezetném, de azért még időben kitábláznám az Árpád hídnál, hogy Váci út lezárva! Van hely mechanikus tábláknak is, nem lenne nagy projekt.

.lll. 2009.07.24. 13:59:45

6-8 ezer nem rossz havonta
taxizol?

craft75 2009.07.24. 14:05:48

@Zsola777:

200 idiótát kisér 100 rendőr. Ha közben törnek zúznak az úton a stadion felé, akkor mi a reteknek megy mellettük az a csomó rendőr ?

A kossuth téren semmi sem lehet csinálni mert "akadályozza a forgalmat".

.lll. 2009.07.24. 14:14:10

nb1 es meccsre járni nagyfokú mazochizmusra utal

Zsola777 2009.07.24. 14:26:31

@craft75: Hogy ne zúzzanak :)
Azt mondom, hogy a Váci útra kevesebb rendőr kell, mint ha hátul mennének, a kis utcákban. Ott kb. mindenkire kellett volna egy rendőr, hogy ne legyen baj. Tehát sajnos be kell látnunk, a Váci út az egyetlen logikus megoldás.
A kérdés inkább az, miért nem tájékoztatnak előre, hogy elkerülhesd a kialakuló dugót.

Nikorene 2009.07.24. 14:27:55

Hát bakker, úgy olvastam a címet, hogy : "Mecsek miatt dugul be Észak-Pest"... mondom ilyen nincs, az kurva hosszú dugó lenne, elolvasom már mikor volt ilyen hosszú... ehhe... éljen a diszlexia :D

Zsola777 2009.07.24. 14:39:06

@Nikorene: :D
Én meg úgy olvastam, hogy Meccsek miatt dugj Észak-Pesten. Fogok is!

irónika 2009.07.24. 14:45:23

@lófő:
A baj a biztosítással van. Mármint a mérkőzés biztosításával. Azaz elvisszük a 2-300 főt "tömeget" a Megyeri útig, mindegy milyen áron. Hát miért nem ültetik be őket egy istenverte buszba, 5-be beférnek, azt viszik őket direkt oda, akár a metrómegállótól. Kb lenne az egés 50000 Ft-ba. pont 80-nal kevesebb rendőr kell hozzá, 5 nagyon lelakott Ikarus, aminek már nincs mi ártson, azt annyi. Ehelyett kísérjük őket. Nem megoldást keresünk a problámára, hanem nézünk mint a majmok a ketrecen kifelé.
Speciel, ja hagynák őket egymásnak esni előbb-utóbb elfogynának :)
@Zsola777:
Azzal egyet értek, hogy a Váci útnál jobb helyen nem lehet őket kísérni. Azt nem értem miért kell őket kísárni, miért nincs rá más megoldás, és ha már nincs, akkor ezt miért nem mondják meg nekünk előre. MIért kell kitalálni mindezt a Dózsa György útnál, amikor lekoppansz és onnn már nincs hova menned!
@craft75:
Promóciós ügynökségnél dolgozom és hostess-lányokat viszek munkákra az egész országban. Havonta úgy 15-25 alkallommal.

bekov 2009.07.24. 15:08:24

jééé, kutyus...

Zsola777 2009.07.24. 15:12:19

@irónika: Ez szerintem azért van, mert a rendőrség a helyszín biztosítását végzi, nyilván ezt a fociszövetség vagy ki kéri, a rendőrkapitányság pedig kiadja az adott kerületnek (IV.) a feladatot - gondolom én.
Úgy tűnik, hogy ez nincs átgondolva, "oldják meg, oszt jó" rendszerrel bízzák meg a rendőröket. Ők meg arra kapnak parancsot, hogy mit kell csinálniuk.
De jó lenne egy normális budapesti rendőrkapitány (vagy valaki, ott), aki rájön, hogy egy rendezvény hatása a kerületeken is átér, és aszerint cselekedne!

kafferbivalybalamber 2009.07.24. 15:16:31

Amikor bent van az összes neandervölgyi a stadionban, akkor megszórni az egészet napalmmal. Ha mégis kijön valamelyik, azt a kijáratnál géppuskatűzzel lekaszálni, oszt lesz béke és nyugalom.
Másból ugyanis nem értenek ezek a hordák.

r123 2009.07.24. 15:18:14

Azért ez jó nagy ferdítés.. Dunakeszin lakom, minden nap ott megyek végig. Az igazság az ,hogy kb. évente 3-4 olyan meccs van amikor valóban akadályozzák párszáz szurkoló/huligán (nézőpont kérdése) miatt a közúti közlekedést.
Egyébként a Váci út forgalma sztem nagyjából a másfélszer akkora mint mielőtt meg lett nyitva a Megyeri-híd a sok erre járó szentendrei, budakalászi, pomázi, stb miatt. Ja, és még így is elfogadható a közlekedés, bár pár aprósággal sokat lehetne még javítani.

Raka1885 2009.07.24. 15:24:15

Van, hogy már rég sehol senki, az utcák mégis le vannak zárva. Ha megkérdezed mikor mehetsz át, kiröhögnek. Közben a mi pénzünkön támasztják a falat és dohányoznak. Egy másik a szolgálati autóban alszik a bakancsát az ablakon kilógatva. Majd kifizetik neki mint túlórát.

Ivan Kozirev 2009.07.24. 15:25:58

@Nikorene: én dettó, na mondom ez érdekes lesz. :)

Raka1885 2009.07.24. 15:27:26

@kafferbivalybalamber:
Veled ellentétben ezek a "hordák" még nem akartak senkit legyilkolni. Gratulálok!

Metál -e a bimetál? 2009.07.24. 15:30:51

hát srácok, én mindig azt mondom, akit nem érdekel a sport az buzi. férfiként olyat mondani hogy "nem érdekel a foci" nem kis teljesítmény.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.24. 15:36:23

OFF:
@Metál -e a bimetál?: Hát azért Uj Pétert szebben buzizták le a múlt pénteki bloggertalálkozón, de ez is szép próbálkozás. Mindemellett erősen szűk látókörűségre vall ekkora faszságot állítani. Idióta.
ON

Marcellusca 2009.07.24. 15:37:28

@Metál -e a bimetál?: Nem csak a foci az egyedüli sport.

Metál -e a bimetál? 2009.07.24. 15:38:40

@SilentSound: hm, a "kedves" blogger idiótázza az olvasóját. ez is szép próbálkozás. szánalmas.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.24. 15:42:47

Ismét OFF:
@Metál -e a bimetál?: Szerintem egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány embert idiótáztam itt le. Hozzád hasonló olvasókra nincs szükségem, nem fogok sírva fakadni, ha nem jössz ide többé. Ha mindenképpen szeretnél válaszolni, akkor kérlek, hogy azt ide tedd: autozz.blog.hu/2009/07/24/sorsator_off_topic/
(csak hogy ne én legyek már a geci aki korlátozza a szegény júzer szólásszabadságát)
ON

Kivlov 2009.07.24. 15:43:59

költözzél tanyára, koma. ott majd nem csesztet senki. De mindenesetre mindannyian jobban járunk nem blogírkálással töltöd ki üres óráidat.

craft75 2009.07.24. 15:44:46

@irónika:
"@craft75:
Promóciós ügynökségnél dolgozom és hostess-lányokat viszek munkákra az egész országban. Havonta úgy 15-25 alkallommal.
"

Ezt mire és miért írtad ?
..egyébként jó munkád lehet :)

kafferbivalybalamber 2009.07.24. 15:46:34

@Raka1885: Hordák bizony. Primitív előemberek. Pár száz agyatlan kretén randalírozása miatt szívnak több tízezren. Ilyenekkel beszélni nem lehet, mert gyakorlatilag nincs is agyuk, úgyhogy: napalm, géppuska, ez a helyes eljárás, bizony.

kafferbivalybalamber 2009.07.24. 15:49:35

@Metál -e a bimetál?: Persze hogy nem kapok idióta jelzőt. Merthogy nem vagyok "focidrukker" néven számontartott randalírozó, sötét előember, akinek a törzsi háborúi miatt le kell zárni időnként a fél várost.

indapass90210 2009.07.24. 15:50:19

@Metál -e a bimetál?: engem speciel nem érdekel a foci különösebben (leginkább egyáltalán nem), inkább az autók meg egyéb technikai dolgok, és nem érzem magam ettől buzinak :)

Öti 2009.07.24. 15:51:29

@SilentSound: azért magadba nézhetnél, ha leidiótázod a srácot, akkor aki napalmmal meg géppuskával fenyeget, azt is illene elküldened a picsába. ja, hogy aki veled egy véleményen van, az nem gond ha gyomorforgató stílusban teszi... index.hu, gratulálok.

indapass90210 2009.07.24. 15:53:21

@irónika: akkor gyűjtögess nekem szépen egész alakos fényképeket, a hátuljukra legyen telefonszám, magasság, meg a kaják listája amit meg tudnak főzni!

Agyalap 2009.07.24. 15:57:12

Tegnap lezárták az Attila utat Budán. Nem meccs volt - Forma1. Most melyiket utáljam jobban, hogy ne legyek buzi? :D

mr_x 2009.07.24. 15:59:48

@Metál -e a bimetál?: Az ilyen szovegre mindig eszembe jut amikor egyszer pont a konyhaban oblogettem az edenyeket (nemigen szoktam de akkor pont kelett valamire es nem volt turelmem megvarna ia mosogatogepet), felesegem egy lanyom meg bent a szobaban kiabaltak mert pont golt lot a kedenc csapatuk :-) (engem abszolut nem tud erdekeln a foci)
Kulonben kiskolyokkent a nagypapa neha elvitt meccsre, ahol a kakaos tekercs erdekeben hajlando voltam vegigunatkozni a meccset, aztan mar kozepiskolaban jutottam ismet focipalyara amikor a videoton meccset az uefa kupaban kod miatt masnapra halasztottak es az iskolaban valaszthattunk hogy kimegyunk megnezni a vagy inkabb dolgozatot irunk :-)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.24. 15:59:57

@Agyalap: Az ilyen parádékat én is utálom, mi a francnak kell ez (azon kívül, hogy a red bull meg pár másik cég jól reklámozza magát vele), én szeretem az F1-et, de az pályára való.

Öti 2009.07.24. 16:04:51

@SilentSound: a napalmozás meg a géppuskázás meg nem való a kommentek közé. ha igen, akkor a buzizást is el kell viselni szó nélkül.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.24. 16:07:24

@Öti: Nem szükséges ismételni, az előzőt is láttam, csak nincs hozzáfűznivalóm.

Marcellusca 2009.07.24. 16:07:33

@Agyalap: Ne is mondd! Már a hír hallatán feb@sztam magam. Semmi keresni valója nincs az utcán ennek a rendezvénynek. Sem a Dózsa György úton, sem a szegedi rakparton. Legfőképp a Budai Várban. Vazze, a Világörökség részét képező történelmi helyen? Ez is csak az idióta Palik fejében születhetett meg. És másik idióta meg még engedélyezte is.

@SilentSound: Én is szeretem, de ott, ahol helye van. A pályán.

Marcellusca 2009.07.24. 16:09:06

@Öti: Nem-e-é-e érintve-e teccik-e lenni-e ebben a kérdésben-e?

Öti 2009.07.24. 16:09:16

@SilentSound: tehát akkor elismered, hogy embertársaid kiirtásáról való elmélkedés nem zavar a blogodban. hát gratulálok. most azért elég rendesen leégetted magad.

Öti 2009.07.24. 16:14:03

@Marcellusca: bár nehéz volt kérdését,válaszolok. nem, nem szoktam magyar meccsekre járni. max london, róma, és egyéb helyek, ahol foci van. azért kíváncsi leszek lesz post amikor lezárják "a fél várost" a melegfelvonulás miatt... esetleg ha ott géppuskázik valaki, kap -e idióta jelzőt...

107! 2009.07.24. 16:19:09

Én is utálom a focit! Nem csak a magyart, az összes többit is. Egy idióta játéknak tartom. Ha ezért buzi vagyok, akkor legyen. Nem hiszem, hogy ezen kell mérni a férfiasságot. Tudtommal Silent sem a "Julisulin" nőtt fel, és amilyen jó csaja van... :-))))

Ami pedig a véleményeket illeti: Attól, hogy Ő a szerkesztő, nem kell elzárkóznia a vélemény nyilvánítástól. Ha neki nem tetszik, hogy lebuzizzák, akkor igenis hagy válaszoljon rá hasonló hangnemben. Akinek meg ez nem tetszik, az ne buzizzon.

Ivan Kozirev 2009.07.24. 16:20:45

OFF
Nálunk a csatornák úgy vannak elrendezve a TV készüléken, hogy az 5 fogható sportcsatorna a negyvenediktől indul (46 van összesen). Semmilyen sport nem érdekel (feleségemet sem), szóval, ha valaki, akkor én most biztosan buzi vagyok. :)
ON

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.24. 16:21:02

@Öti: Anyám...
Na jó, elmagyarázom, mert különben biztos nyugtalanul aludnál éjszaka, bár így meg az lesz a baj, hogy magas ló meg satöbbi. Van itt egy blogszabályzat, oldalt az első dobozban megtalálható a linkje. Hülyeség írása alapvetően nem tilos, amit kafferbivalybalamber írt, nyilvánvalóan (bár van, akinek mégsem) erős túlzás, nyilván nem fog odamenni és beleereszteni egy sorozatot a tömegbe. Ellenben a személyes sértegetés már abszolút nem ide való, nem kapcsolódik a témához, ha nem engem érint, akkor is sokszor szólok érte. Meg különben is, hadd háborodjak már fel egy kicsit, ha valaki idejön és lebuziz azért, mert azt merészeltem írni, hogy nem érdekel a foci... Szerintem ejtsük a témát, bolhából elefánt.

Agyalap 2009.07.24. 16:23:29

@Öti: Azt is várom már :)
Gyűjtöm az embereket egy nagy heteroszexuális felvonulásra. Azt kellene még kitalálni, hogy ha mi is ilyen elb@szott ruhákban meg meztelenkedve vonulnánk, hogy úszhatnánk meg a közszeméremsértés vádját...

Marcellusca 2009.07.24. 16:23:58

@107!: Na, tessék! Megjött a hüjjjerendőr. xD
És igaza van!!!

Öti 2009.07.24. 16:26:19

@SilentSound: rendben, értettem, téged nem zavar, nem is szólsz arra, hogy emberek megöléséről fantáziálnak a blogodban, csak az egód ne sérüljön. kérek engedélyt meghunyászkodni!

Momentum 2009.07.24. 16:26:19

Már nem azért, de sokan említik, hogy Káposztásmegyer 1/2. meg Külső-Szilágyi út... Akik ezen a részen laknak a Szilágyihoz meg a Megyerihez közel, totál bediliznek az autósok miatt, akik mind a Káposztásmegyeri lehajtónál másznak fel az M0ra, ahelyett, hogy a Váci útinál mennének/jönnének fel/le, teljesen bebüdösítve, zajosítva a korábban nyugodt lakótelepet. Nem beszélve a dunakesziekről, stb, akik mind a vasúti híd alatt imádnak közlekedni, ezáltal néha a lámpáig visszaérő dugót okozva.
30-as táblát, fix trafit erre a részre... :)

Marcellusca 2009.07.24. 16:28:38

@Öti: Igen, mint autóst a meleg felvonulás is zavar. Vonuljanak a járdán, az való arra.
És igen, az is idióta, aki géppuskázást kiabál. De ő nem sérteget senkit. Egyszerűen csak magában hülye.

@Agyalap: Én benne vagyok! :)
Divat ide, divat oda, én már csakazértis hetero vagyok. :D
Meg ezt a felállást már úgy megszerettem. :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.07.24. 16:29:40

Sziasztok,

végre egy értelmes, jól megfogalmazott (olvasható) poszt.

A focit én is nagyon utálom :D a magyart meg főleg :DDDD

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.24. 16:32:09

@Öti: Reménytelen vagy. Magyarázd félre, ahogy neked tetszik, nem érdekel.

@Marcellusca: Azért szépen eljutottunk a focidukkerektől a melegfelvonuláshoz! ;P

craft75 2009.07.24. 16:46:17

Én már tudom ki az idióta.

A Váci út különben sem fontos útvonal, hokedlit mindkét végre.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.07.24. 16:49:32

@craft75: Azért látszik, hogy ki olvas rendszeresen. ;)))

ladislaus 2009.07.24. 16:50:53

már a poszt cime is nevetséges. nehogy már a meccsek miatt legyen dugo a varosban!!! éveken at tarto utfelujitas, 4es metro? ez nem, emiatt nem dugul be ugye?

Marcellusca 2009.07.24. 16:52:09

@SilentSound: Lehet, hogy ezek csak álcák?
Már itt volt a főpróba! :)
És, lehet, hogy azé' mondják, hogy aki a focit nem szereti ..., mert így akarják magukról elterelni a figyelmet? :D
Legjobb védekezés a támadás! :)

ladislaus 2009.07.24. 16:54:07

@ladislaus: illene elobb elolvasnom a posztot... ELNÉZÉST!

Gyalogkakukk 2009.07.24. 16:56:04

@craft75 2009.07.24. 15:44:46:

szerintem erre válaszolt:

"lófő 2009.07.24. 13:59:45
6-8 ezer nem rossz havonta
taxizol?"

M11an 2009.07.24. 16:56:15

Járjál villamossal köcsög! :) Ha vmit szállítasz akkor vidd azzal. Én a paraszt autósokat utálom akitől nem megy a villamosom. Szüntessük már be az ótót jó?

Tigerblogger (törölt) · http://callcenter.blog.hu 2009.07.24. 17:00:01

Miért kell a világnak abba a végébe stadiont építeni, ahová szinte semmilyen értelmes tömegközlekedési eszközzel nem lehet eljutni..?

Az pedig hogy valaki nem szereti a focit, nem baj. Senki sem tökéletes :)

Marcellusca 2009.07.24. 17:16:20

@SilentSound: Lehet, hogy ezek csak álcák?
Már itt volt a főpróba! :)
És, lehet, hogy azé' mondják, hogy aki a focit nem szereti ..., mert így akarják magukról elterelni a figyelmet? :D
Legjobb védekezés a támadás! :)

randomuser1 2009.07.24. 18:06:46

@Momentum: hát, lehet még fokozni, pl 30-as táblákkal, akkor tuti állandósul a dugó, bűz forgalom... inkább jól fel kéne újítani azt a részt meg letakarítani onnan a hülye jelzőlámpákat h gyorsabb legyen.

alte trottel 2009.07.24. 20:15:22

@Agyalap:
Fölösleges, már van. Úgy hívják, hogy Budapest parádé és itt szoknak a megvadult szinglihordák kokakólamámorban fetrengeni.

Húzzunk bele! 2009.07.24. 20:20:12

Jajj istenem, eddig nem szoktátok meg, hogy az egész város egy nagy giga dugó???

Szokjátok még egy kicsit és majd leteszitek az otót.:-)

lotht 2009.07.25. 12:01:07

Erre emlékeztek?
www.origo.hu/itthon/20040930verekedes.html
"A rendőrség azt kéri az autósoktól, hogy délután kerüljék el a Könyves Kálmán körút - Üllői út érintett szakaszait."
Igaz, lassan már 5 éve történt, de előfordult teljes útzár a Könyves Kálmán körúton, hétköznap délután, amikor a keleti M0-nak még tervei sem voltak.
Nem egyszerű nap volt...

Momentum 2009.07.25. 21:06:05

@XXXXXXX: ha felújítják a Külső-Szilágyit még többen járnak majd arra, még gyorsabban és még nagyobb zajt okoznak a lakóknak... Lakóövezetté kellene nyílvánítani és minden átutazót kitiltani a Váci útra, meg M0-ra, ahová valóak; ne a lakók életét rontsák.

Pukker 2009.07.25. 21:53:48

Fradi meccsen sokkal nagyobb lezarasok vannak, pedig ott van metro! Ez valami ossznepi sport, hogy felvonulnak a rendorok ilyen piszlicsare esemenyekre, es ahelyett hogy utnenek meg rendettartananak, vegignezik a vandalkodast.
azert egy mtk/fradi meccs utan a hungaria lezarasa eleg durva volt. foleg hogy ennek ellenere osszetortek par dolgot.

randomuser1 2009.07.26. 19:11:15

@Momentum: szerintem többen már nem nagyon lesznek, annyira leszűkíti az egysávos szilágyi út. egyébként engem annyira nem zavarnak a közlekedők mint a kocsimat a kátyúk.

tocibacsi 2009.07.27. 07:58:27

@Metál -e a bimetál?: mert valóban állati férfias üvöltve kergetni egy golyót másfél órán keresztül... amúgy van pár egyéb sport is... Ja bocs, nem is esett le. Nálad az a sport, hogy sörrel a kezedben terpeszkedsz a TV előtt és bámulod a magyar labdarúgást (nem, nem foci. labdarúgás. vagy inkább csak rugdosás)

tocibacsi 2009.07.27. 08:03:06

@Agyalap: Apám, én ezt mióta tervezem már... :D
F1: nem csak az F1, én a futóversenyeket is rühellem... ott a normafa, futkározzon ott, aki akar...

tocibacsi 2009.07.27. 08:05:33

@Húzzunk bele!: sírjak vagy nevessek? Nem lehetsz valami sikeres, ha ilyen könnyen feladtad. Nemtom, szerencsém valóban, hogy melóba nem a dugókon át járok (jó, csarében 6.45kor kezdek, de 15:15kor végzek) de elég sok a dolgom a város kül. pontjain. Egyszerűen csak jó szervezés kérdése, és 95%-ban el lehet kerülni mindent. Persze részvétem azoknak, akik a szaros békávéra kényszerülnek a képtelen állapotok miatt...

Agyalap 2009.07.27. 10:05:36

@alte trottel: Én még ennél is perverzebb vagyok: Felvonulás házaspároknak, esetleg gyerekkel. A kisebbséget is képviselje már valaki :D

Agyalap 2009.07.27. 10:08:19

@tocibacsi: Mindenkinek más az ingerküszöbe, a futóversenyek nem bosszantanak annyira - lehet azért, mert ifjabb koromban majd' mindegyiken ott voltam. Mondjuk a kommunikációjuk lehetne szélesebb körű, hogy időben ki lehessen kerülni őket.

tocibacsi 2009.07.27. 11:15:38

@Agyalap: hát nemtom, nekem nem kell egy exhibicionista tömeg, hogy én is fussak. Kell 1 pár cipő meg az erdő. Én kicsit erőltetettnek érzem, hogy 1 komlpet városrészt le kell zárni azért, hogy egyesek fussanak. Sőt, akkor még fizetni is hajlandók érte. Ja tudom, jár ingyen póló. Na mind1, nem vita, a semmi mozgásnál ez is jobb... De ugye ettől kezdve indulhat a sportágak keresztbefújolása, és a vita, hogy melyik elég "jó" ahhoz, hogy lezárják miatta a várost...

alte trottel 2009.08.02. 12:51:44

@Agyalap:

Vazze!
EGY nő EGY férfival? SAJÁT, HÁZIGYÁRTMÁNYÚ GYEREKKEL?

Broáf!

Perverz mocsk!


(Amúgy pedig komolyra fordítva a szót, az a párezer homo fél óra alatt elvonulhatna az egyik szervízúton - ill. max. a fél útpályán ha nem volna az a néhányszáz elmebeteg, aki ilyenkor odajár megbotránkozni.)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása