Olvas0 nem kommentálta túl a lenti videóját, így is jópár percig tart és tökéletesen látszik rajta, hogy a rakparton közlekedők közel fele lekanyarodik ott, ahol amúgy tilos volna. És mivel senki nem ellenőrzi, ezért sokan úgy vannak vele, hogy ha az előtte haladó megteheti, ő miért is ne tenné. Közben pedig a szabályosan közlekedőket tartják fel.
Várkert Rakpartról Döbrentei térre olyan természetesen, hogy a tábla létjogosultságát már megkérdőjelezném. Aztán persze szemfülesek észrevehetnek telefonálókat, forgalommal szemben haladókat, és akik ismerik a rakpart tábláit - különös tekintettel a "Megfordulni tilos" táblára - azoknak feltűnhetnek az autók amik elmentek majd visszajönnek...
csak john 2009.08.11. 16:13:43
Yoli87 2009.08.11. 16:34:43
VakondM 2009.08.11. 16:38:37
Nem cseszték el akkor ha a Döbrentei térről le lehet menni az alsó rakparta. Ha ugyanis a Döbrenteiről mész a Margit-híd felé, valahogy be kéne fordulni a záróvonal átlépése nélkül.
De egyébként ez megszokott dolog!
Marcellusca 2009.08.11. 16:42:56
Még az a jó, hogy egyetlen bringást sem ütöttek el, akik egyébként szabályosan közlekedtek.
És még csodálkozunk, mikor bemondják, hogy nagy a torlódás a rakparton?
Az összesnek elvenni a jogsiját!
Rendőr persze sehol!
Csak, hogy visszakanyarodjak egy korábbi poszthoz: Mi lenne, ha nem csak trafiznának, hanem kiállnának egy-egy ilyen kereszteződésbe és ott osztogatnák a csekkeket?
Yoli87 2009.08.11. 16:44:01
olvas0 2009.08.11. 16:54:14
Marcellusca 2009.08.11. 16:54:38
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.11. 16:55:12
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.11. 16:55:56
Sundance- · http://oravilag.blog.hu 2009.08.11. 17:12:27
És tábla tiltja, elég kéne hogy legyen (kultúrhelyen.... :) )
Yoli87 2009.08.11. 17:59:58
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.11. 18:02:42
Yoli87 2009.08.11. 18:17:55
olvas0 2009.08.11. 18:29:43
Solutor13 2009.08.11. 19:22:14
olvas0 2009.08.11. 19:26:06
Rocko- 2009.08.11. 19:27:34
Solutor13 2009.08.11. 19:44:46
Ja, ezek 2000-es összegek. Akkoriban ennyiért biciklit lehetett venni.
pickapu 2009.08.11. 19:49:54
VakondM 2009.08.11. 19:51:48
Solutor13 2009.08.11. 20:08:46
KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.11. 20:53:47
Rakpart, Margit-hídnál
felső rakparton nem működő lámpák és fél sávlezárás (vicces lejönni a Margit-hídról az Árpád út felé...)
nemsoká a Margit-híd is
4-es, 6-os villamospálya csere (és ezzel együtt szűkítés/sávlezárás a Nyugatinál, Oktogonnál, stb.)
Na most ez csak egy gyakori útvonal volt. De ha lehetne, ti még egyszer megválasztanátok, birkák, hát nesztek.
Műdugót és ismét gyalog-Lánchidat Nektek! :P
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.11. 20:55:07
KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.11. 20:56:44
Problem solved.
(nem normális dolog kétmillió ember ötszáz négyzetkilométeren...)
kispista2 2009.08.11. 21:08:28
De jobb lenne, ha azok mennének el a városból, akik nem ismerik a kreszt. Mondjuk kitiltanák őket egy hónapra. Járnának gyalog. Közlekedni is lehetne meg a levegő is jobb lenne
Joey AK 2009.08.11. 21:11:22
Remélem minél előbb elkészül már a dugót érintő szakasz...
Azt viszont sokkal inkább felháborítónak tartom, hogy SENKI nem foglalkozik azzal, hogy ilyen esetre átprogramozza a lámpákat, sávelhúzásokat alakítson ki, egyirányúsítson utcákat, hogy VALAHOGY segítse a forgalmat.
csak john 2009.08.11. 21:12:07
@SilentSound: Az az út hivatalosan csak a Margit híd felől érkezők rakpartról történő távozását szolgálja. A Petőfi híd felől és a rakpart felé nem lehetne használni. A felfestés meg emlékeim szerint (nem tegnap jártam arra) inkább azért szaggatott, mert sok ott a javítás, meg egy kicsit szarul csinálták meg.
olvas0 2009.08.11. 21:12:56
@KuKori: és lehetőleg senki ne járjon arra amerre te jársz, de legalábbis a rendőrök rutinból vezessenek fel... :) Budapest még viszonylag normális az nm/fő-t tekintve itt alapvetően a magyjarokkal van a gond, ha már nm/fő akkor NY, LA, Sanghaj, Tokió és a többi mertropolist lenne érdemes megemlíteni, de ha vezettél már az említett városokban, vagy ültél ott taxiban, azért megdöbbentő hogy mennyivel irritálóbban vezetünk... Az olaszok lassan hozzánk járnak tanulni káoszt.... :-/
olvas0 2009.08.11. 21:21:38
Nymus 2009.08.11. 21:29:37
csicskulátor 2009.08.11. 21:39:58
És persze a fővárosiak el vannak telve magukkal, mint minden más területen is (tisztelet a kivételnek), beszélgettem olyan emberrel aki szerint Budapesten jobb a közlekedés mint a vidéki vársokban.Számomra káosz az egész, nem is értem minek vesz ide valaki autót.
sga 2009.08.11. 21:50:21
tygger 2009.08.11. 21:54:15
egyébként nyilván megmagyarázom, arról a tábláról messziről látszik, hogy valamiféle elfekvő szar volt, amit odabaszott valaki. például az útfelújítók. ha bárki komolyan gondolja, hogy oda ne forduljon be senki, akkor
1. fessen fel záróvonalat,
2. ehelyett a szar helyett rakjon oda balra kanyarodni tilos táblát
amíg ez nincs, én be fogok fordulni, mert nem fogok birka módon sorba állni 10 percet, ha fent 5 alatt odaérek a clark ádám térre.
aki meg azt hiszi, hogy a balra kanyarodók miatt bármelyik irányban is dugó van, az csak csípőből fikáz, a helyszín ismerete nélkül.
tygger 2009.08.11. 21:57:34
Mityu Addideapénzt kft LE 2009.08.11. 21:58:27
Hétfő hajnalban 3-as főúton Deszk és Klárafalva között kanyarban, jól látható záróvonalon át előzés közben frontálisan ütközött egy kisbusz. Gondolom én a záróvonallal párban kint van egy előzni tilos tábla is. Ha nincs, a záróvonal egyedül is elegendő jelzésértékű. Melyik része nem volt egyértelmű a közúti jelzésnek?
Sokszor leírtam, nem az a baj, hogy a táblákat, felfestéseket a közlekedők jó része egyszer-egyszer leszarja, hanem az, hogy ehhez szokik/szokott hozzá.
Alapesetben két felesleges közúti jelzés van szerintem. Az egyik a kötelező haladási irány. A másik pedig a záróvonal (betoncicikkel).
Mityu Addideapénzt kft LE 2009.08.11. 22:01:04
"1. fessen fel záróvonalat,
2. ehelyett a szar helyett rakjon oda balra kanyarodni tilos táblát"
Minek? Mennyivel mutat többet? Mennyivel kevesebben szarnak rá, mint erre a nyílra? :)
tygger 2009.08.11. 22:03:24
olvas0 2009.08.11. 22:04:35
Mityu Addideapénzt kft LE 2009.08.11. 22:08:32
El kell olvasni a rá vonatkozót.Amúgy javaslom tanulmányútnak a III. ker Lajos utca Galagonya utca kereszteződést illetve a Bécsi úton Volán pályaudvar után közvetlen. Ott az általad említett balrakanyarodni tilos tábla van kint.
Szerinted aki balra akar kanyarodni mennyire érdekli? :) Emlékezni illene a bemagolt sorrendre: rendőr, lámpa, tábla, felfestés, közúti közl. szabályok... :)
olvas0 2009.08.11. 22:11:45
olvas0 2009.08.11. 22:16:39
olvas0 2009.08.11. 22:18:35
KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.11. 22:18:52
Terület: 525 km2
Lakosság: 1,815 millió fő
Forrás: www.budapest.com/budapest_kalauz/altalanos_informaciok/adatok_budapestrol.hu.html
olvas0 2009.08.11. 22:21:09
KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.11. 22:35:48
Az egész ország Budapest centrikusan van berendezve, amiben ott a hiba, hogy nincs megoldva az ehhez kapcsolódó infrastruktúra. Budapest sokkal gyönyörűbb lehetne, ha a belvárosi részből ki lennének tiltva az autók (illetve korlátozva). Ehhez természetesen először (!) ki kéne hajigálni a bank és biztosító központokat, aztán szépen mélygarázsokat építeni, ezzel párhuzamosan pedig végre kör alakúvá varázsolni az M0-ást -a mindenféle mondvacsinált akadályokat/pereket egyúttal félresöpörni, fasznak ez a jogállamiság, a többség érdeke számít!- ekkor jöhetne a 110 km/h-es, normál autóútra vonatkozó sebességkorlátozás a mostani nevetséges 80 helyett, de ehhez plusz egy-egy sáv kéne a régebbi szakaszaira.
Végül lehetne igazi kerékpárutakat kialakítani, erre kiválóan alkalmas lenne a belvárosi utak egy-egy eddigi autós sávja.
És a végére: nem a Turul szobrot kellene basztatni, hanem még többet kiállítani a közterületeken. De disznóláb sem kell a cipőkbe a Duna-parton.
Itt jut eszembe egy vers: Álmodik a nyomor...
olvas0 2009.08.11. 22:53:22
cso zsi 2009.08.11. 23:31:06
Aki úgy gondolja, hogy a műemlékhidaink (Lánchíd, Szabadság híd) alkalmas normális közlekedésre, az menjen városvezetőnek.
A felső rakpartól az Erzsébet hídra felhajtási lehetőséget évekkel ezelőtt lezárták valamilyen mondvacsinált okkal, azóta a Szarvas térig kell kerülni.
A megoldás: nem tiltani, szabályozni kéne, mondjuk egy jelzőlámpával.
freespeech 2009.08.12. 01:07:40
Aki szerint nem tartanak fel senkit a balra kanyarodók azokkal óriási baj vagy agyilag.
A folyamatos haladás helyett állás 30 másodperc lassulást okoz MINDEN mögötte jövőnek.
Nem a 80-as évek forgalmi mennyisége megy át a városon.
Nem megbocsátható, hogy a szállító kirakja a vészjelzőt, majd kikerülik.
És erre nem az a megoldás, mint a Rákóczi úton, hogy videós figyelés és büntetés.
Mikor lett utoljára bárkik felelősségre vonva kinn hagyott, régi tábláért? Tudjátok ki táblázhat? Az útfelújító kft is!
Rendszerszinten nincs táblák figyelembe vétele, emiatt.
Rejtélyes 2009.08.12. 06:27:33
Itt: maps.google.com/maps?q=47.473448,19.035067&t=h&sll=37.0625,-95.677068&sspn=23.875,57.630033&ie=UTF8&ll=47.4737,19.034994&spn=0.003575,0.009645&z=17&iwloc=A
Ide kéne beállni egy kamerás rendőrautónak, és küldözgetni a bírságokat, de nem helyszínit, azzal soktól buknának el, amíg papíroznak, hanem a videóval felvett képeket visszanézve... :>
Shitting Bull 2009.08.12. 06:54:43
Norbi 2009.08.12. 07:21:14
De látom, hogy már itt a fórumon is jönnek az okosok, és megmagyarázzák, nekik miért lehet arra menni. :)
Magyarország...
Norbi 2009.08.12. 07:23:10
tocibacsi 2009.08.12. 07:24:29
Agyanakkor persze, sünt neki, a tábla az tábla. A kötelező haladási irány tábla teljesen egyértelmű, akinek nem az, az adja vissza a jogsiját. Ehhez nem kell záróvonal meg jobbra kanyarodni tilos, csak modnjuk legalább 60as IQ. Talán annyi sem.
Yoli87 2009.08.12. 07:26:34
Hyberoid 2009.08.12. 07:33:31
Mindez az alsó rakpart átgondolatlan lezárásának köszönhető.
Nem csinálok belőle nagy titkot, én is itt szoktam elhagyni az alsó rakpartot és spórolok vele napi 20 perc ácsorgást.
Különben nem tudom észrevettétek-e, a frissen, alig fél éve befejezett alsó rakpart felújítás után az aszfalt a Lánchídtól az Erzsébet híd felé vezető szakaszon három helyen rendesen megsüllyedt - jó nagyot dob az autón. Már várom mikor zárják le megint ezt a szakaszt a javítás miatt.
scottish 2009.08.12. 07:38:34
Rejtélyes 2009.08.12. 07:39:34
Nem is nagyon lehetne másképp, mivel kétsávos utat+villamospályát a józan paraszti ész alapján se kellene keresztezni ha mindenkinek zöld egyszerre.
Csak 2 hétre kéne kamerát felszerelni a buszmegálló tetejére, és már gazdag lenne a rendőrség :D
dekás dezső 2009.08.12. 07:45:23
fasz kivan ezzel a várossal - és a java mégcsak most jön. bringa, bkv, két láb.
pt_tomi 2009.08.12. 08:16:19
Nálunk Vasban nemrég egy mailcímre lehetett beküldeni kintfelejtett táblákról képeket, aztán sorsoltak valami nyereményt.
Hiába van ott a kötelező haladási irány, szvsz egy tiltó tábla jobban mutatna!Figyelemfelkeltőbb, akkor is ha ezt is lesz@rják egyesek!
Balra kanyarodni tilos és kész...így nem kell semmi más, se záróvonal se betonfal:) Be nem lehet menni kifelé viszont igen, és ahogy látom ez a jelenlegi rend.
TuskóHopkins 2009.08.12. 08:40:28
Egyszer láttam arra két rendőrt dolgozni, de nem tudtak minden autót megfogni. Amíg két kocsit igazoltattak, meg egyet félreállítottak jópáran simán átcsúsztak.
d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2009.08.12. 08:48:11
Egy megváltozott forgalmi rendben ne várjuk el, hogy minden a lehető legnagyobb rendben zajlik.
Jobagio 2009.08.12. 08:49:31
no mail, no problem 2009.08.12. 09:01:51
jó megfigyelés, kiváló helyzetfelismerés, remek problémaelemzés, csak gratulálni tudok.
viktor134 2009.08.12. 09:08:17
több infó jobb tájékoztatás. lehet, hogy nem kell, de érdemes.
zsoci 2009.08.12. 09:12:09
Értelmetlen szabályt nem lehet betartani.
DonnaNyányó 2009.08.12. 09:19:50
Blogger Géza 2009.08.12. 09:21:49
von Stirlitz · http://skodabusz.blog.hu 2009.08.12. 09:26:37
Miért van bedugulva? Mert a Halász utcai felhajtónál (ahol vége a rakpartnak) nem sikerült normális forgalmi rendet kialakítani, a felső rakparton dél felől érkezők nincsenek kiterelve a bal oldali sávba és így a rakpartról felhajtva mindig el kell engedni őket.
Ne csak a tünetet, az okot is kezeljük (egyetértve azzal, hogy az említett manőver így is szabálytalan).
vivax 2009.08.12. 09:32:25
DonnaNyányó 2009.08.12. 09:38:17
Ugyan ki hinné el ezt a kamut, LOL :D
Simán látszik az, hogy volt álló autó, és nem a tiéd, hidd el, a zsaruk nem hülyék.
LOL, mekkora idióta féreg vagy, most fetrengek a röhögéstől :D
vivax 2009.08.12. 09:52:18
olvas0 2009.08.12. 09:57:38
1: a posztoló kvázi nem állít semmit, csak csinált egy videót melyen jól látható, hogy a „kötelező haladási irány” táblát mekkora arányban hagyják figyelmen kívül, ráadásul még meg ő maga is- azaz én – meg is kérdőjelezi a tábla létjogosultságát.
2: mikor valaki megszerzi a jogosítványt, akkor megtanulja a közlekedés nevű játék szabályait, és mikor beül vezetni akkor elfogja ezeket a játékszabályokat akár jók akár nem, mert neki nincs joga felülbírálnia.
3: az egy tábla, ott volt a felújítás előtt is, nem felülbírálni kell hanem a játékszabályt betartva játszani. Aki ezzel nem ért egyet próbáljon csak gumi nélkül Bungee-Jumpingozni, vagy vízibiciklivel Tour de France-on nyerni...
@vivax: :DDDD
Hyberoid 2009.08.12. 10:21:23
Mert ez a hülyék országa...
Normális vagyok? 2009.08.12. 10:47:53
DonnaNyányó 2009.08.12. 10:53:01
olvas0 2009.08.12. 11:05:43
DonnaNyányó 2009.08.12. 11:12:22
Nem te vagy pötyi bá a hommárról, LOL? :D
csicskulátor 2009.08.12. 11:36:16
isti77 2009.08.12. 12:22:37
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.12. 12:58:41
DonnaNyányó 2009.08.12. 12:59:33
Bal@ge89 2009.08.12. 13:18:46
Amúgy a zene nagyon ott van :D csak azért néztem végig a vidit
Bobby Baccala 2009.08.12. 13:57:00
fontos az is hogy a halász utcától le van zárva a rakpart így annál a felhajtónál mindig százméteres sorok vannak és ezt a jelenséget már az erzsébet hídtól jól lehet látni. tehát aki nem akar legalább fél órát szopni az balra kanyarodik a döbrentei felé. én is így szoktam tenni, de még a rendőrök is.
mindenki gondoljon amit akar...
Bobby Baccala 2009.08.12. 13:59:59
dudálj csak, aztán majd morfondírozz a halász utcánál, hogy megérte e.
csicskulátor 2009.08.12. 14:21:01
Allium sativa 2009.08.12. 14:34:10
Hyberoid 2009.08.12. 15:23:18
Ezen kívül nem tilos neked az út baloldalán parkolni, és hát parkolás közben meg is gondolhatod magad...
Szóval lehet szabályosan megfordulni...
KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.12. 15:36:33
Bobby Baccala 2009.08.12. 16:29:43
emlékeim szerint tilos. vagyis az is elég zavaros. pl a halász utcai lehajtónál ki van rakva a megállni tilos tábla. csakhogy van egy kb 2-3 méter széles sárga kövekkel kirakott sáv végig az út mellett záróvonallal elválasztva, tehát nyugodtan lehetne parkolni nem zavarva a forgalmat. kérdés mire vonatkozik a tábla. tehát a táblától számítva tilos mindenhol megállni, vagy csak az úttesten?
már 107!-től is megkérdeztem de ő sem volt biztos benne, így jobb híján azt mondta hogy oda ne parkoljak, abból nem lehet baj. csakhogy nem fizetős parkolóhely napközben gyakorlatilag nincs, ellenben elég húzós az óradíja.
Bobby Baccala 2009.08.12. 16:31:49
vazz, megyek is fóliáért :D
olvas0 2009.08.12. 19:25:53
40. § (1) Járművel megállni - ha közúti jelzésből vagy a (2)-(5) bekezdés rendelkezéséből más nem következik - csak az úttest menetirány szerinti jobb szélén, azzal párhuzamosan, egy sorban szabad. A megállást irányjelzéssel jelezni kell.
(2) Egyirányú forgalmi úton az úttest bal szélén - ha közúti jelzésből más nem következik - akkor szabad megállni, ha a jármű mellett az úttest jobb széléig mérve legalább 5,5 méter szélességű hely marad.
(3) Kétkerekű motorkerékpárral, segédmotoros kerékpárral és kerékpárral egymás mellett két sorban vagy az úttest széléhez viszonyítva ferdén is meg szabad állni, ha a járművek az úttestből egy személygépkocsi szélességénél többet nem foglalnak el. Ahol a várakozóhelyet útburkolati jel [18. § (1) bek. j) pont] jelzi, egy gépkocsi részére szolgáló helyen két ilyen jármű is megállhat.
(4) Lakott területen kívül járművel - a lehetőséghez képest - az úttesten kívül kell megállni.
(5) Tilos megállni:
a) ahol a jármű fényjelző készülék vagy jelzőtábla jelzésének az észlelését akadályozza;
b) ahol a jármű és az úttesten levő záróvonal vagy a jármű és az úttest másik szélén álló jármű között legalább három méter széles hely nem marad;
c) be nem látható útkanyarulatban, bukkanóban vagy más olyan helyen, ahol a járművet a többi jármű vezetője kellő távolságból nem észlelheti;
d) körforgalmú úton, útkereszteződésben és az úttestek széleinek metszéspontjától számított 5 méter távolságon belül, ha a közúti jelzésből más nem következik; az útkereszteződésben az úttorkolattal vagy útelágazással szemben megálló járműre - ha ez a többi jármű bekanyarodását nem akadályozza - a tilalom nem vonatkozik;
e) kijelölt gyalogosátkelőhelyen, valamint a gyalogosátkelőhely előtt személygépkocsival, motorkerékpárral, segédmotoros kerékpárral, kerékpárral és kézikocsival 5 méter, egyéb járművel 15 méter távolságon belül;
f) hídon, aluljáróban, alagútban, valamint ezek be- és kijáratánál;
g) vasúti átjáróban és attól számított 30 méter távolságon belül, valamint vasúti, illetőleg villamospályán és ezekhez olyan közel, hogy a jármű a vasúti jármű, illetőleg a villamos közlekedését akadályozza;
h) más járművel a villamos, autóbusz vagy trolibusz megállóhelyet, illetőleg taxiállomást jelző tábla előtt 15 méter, utána 5 méter távolságon belül, kivéve, ha útburkolati jelből más következik;
i) autóbuszöbölben és autóbusz forgalmi sávban, kivéve a kijelölt megállóhelyen megálló autóbuszt (trolibuszt), villamost, a személytaxit, a betegszállító gépjárművet, továbbá 20 és 6 óra között a kommunális szemét szállítására szolgáló járművet;
j) villamos megállóhelynél levő járdasziget és a hozzá közelebb eső járda közötti úttestrészen;
k) 1000 kilogrammnál nagyobb tengelyterhelésű járművel járdán;
l) kapaszkodósávon, gyorsító- és lassító sávon, valamint kerékpársávon;
m) különösen veszélyes helyen, az útburkolati jellel [18. § (3) bek.] jelzett területen.
(6) Az (1), (4) és (5) bekezdés rendelkezése nem vonatkozik a forgalmi okból szükséges megállásra, valamint arra az esetre, ha e rendelkezések a jármű műszaki hibája miatt nem tarthatók meg.
(7) A jármű ajtaját a vezető csak akkor nyithatja ki, ha ezzel a közlekedés biztonságát, valamint a személy- és vagyonbiztonságot nem veszélyezteti.
(8) A járdán - részben vagy teljes terjedelemben - csak akkor szabad megállni, ha
a) azt jelzőtábla vagy útburkolati jel megengedi,
b) a jármű a járda szélességének legfeljebb a felét foglalja el,
c) a járdán a gyalogosok közlekedésére legalább 1,5 méter szabadon marad, és
d) a jármű tengelyterhelése az 1000 kg-ot nem haladja meg.
(9) A járdán a mozgáskorlátozott személy (illetőleg az őt szállító jármű vezetője) járművével és a betegszállító gépjármű a (8) bekezdésben említett egyéb feltételek fennállása esetén akkor is megállhat, ha a megállást jelzőtábla vagy útburkolati jel nem engedi meg.
Az említett szakaszt egyébként a Wiking Jacht klub sajátította ki, kb 1-1,5 éve és tette odébb a szalagkorlátot, ezért nincs ott különösebb tábla. Az I.kerület próbált lépni az ügyben, mert a lakók már jelezték, mert nem hivatalos kikötő, nincs se áramvételi lehetőség(ezért egész éjjel zúgnak az iszonyú nagy turbinák, hogy termeljék az áramot), se a szemételszállítása nincs megoldva(egy ponyvázott utánfutó szokott ott bűzölögni, na abban rohad minden hetekig mire kiürítik, se ÁNTSZ, Se tisztiorvosi nem lép...), se gyalogátkelő nincs ott, a vén turisták meg ott szoktak keresztbe kasul szállingózni a kocsik közt... Az I.kerület nem járult hozzá, ezért nincsenek megoldva ezek a dolgok, a MAHART lerázza, mert nem az ő hatáskörük, a Főpolgármesteri hivatal nem kompetens,a vizitrendészetnek kellene lépnie, de ők nem lépnek... Szóval ott nem lehetne megfordulni ha a Wikinges nem teszi odébb a korlátot... Igazából Kukori javaslata lehet a megoldás, ha jó pár méter szalagkorlátot odébb lehet rakni és ki lehet helyezni pár kikötőt mindenféle következmény nélkül akkor tegyünk oda egy fehér nyilacskát arra a táblára és a dolog meg van oldva.... :)
Bobby Baccala 2009.08.12. 22:01:10
hallod, megejthetnénk egy mátrázást aztán majd bódult állapotban megoldjuk a táblát :D onnan meg átsétálunk a romkertbe dimbülni :DDD
@olvaso:
köszi, de nekem így sem világos hogy akkor lehet e :)
talán az 5/b alapján igen..nemtom
KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.12. 22:18:44
Jack__Bauer 2009.08.13. 00:32:17
Btw. reggelente én is mindig lekanyarodtam ott balra, a fent már többször részletezett okok miatt. Qrvára nem tartottam fel vele senkit, a bicikliseknek meg mindig megadtam az elsőbbséget. Ugyanúgy értelmetlen tábla, mint a néhány száz méterrel odébb "kinnfelejtett" 30-as tábla. Gyakorlatilag ez is "kinnfelejtett".
Hétfő óta, mióta a köcsög redbull miatt lezárták a felső rakpart jórészét is átszoktam a pesti alsóra...
Shitting Bull 2009.08.13. 07:58:25
olvas0 2009.08.13. 09:05:12
bodri81 2009.08.13. 11:17:48
Alex3000 2009.08.14. 09:18:29
Istvan Kormos 2016.12.16. 18:59:26