Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Senkit nem érdekel a tábla a rakparton

2009.08.11. 16:06 :: SilentSound

Olvas0 nem kommentálta túl a lenti videóját, így is jópár percig tart és tökéletesen látszik rajta, hogy a rakparton közlekedők közel fele lekanyarodik ott, ahol amúgy tilos volna. És mivel senki nem ellenőrzi, ezért sokan úgy vannak vele, hogy ha az előtte haladó megteheti, ő miért is ne tenné. Közben pedig a szabályosan közlekedőket tartják fel.

Várkert Rakpartról Döbrentei térre olyan természetesen, hogy a tábla létjogosultságát már megkérdőjelezném. Aztán persze szemfülesek észrevehetnek telefonálókat, forgalommal szemben haladókat, és akik ismerik a rakpart tábláit - különös tekintettel a "Megfordulni tilos" táblára - azoknak feltűnhetnek az autók amik elmentek majd visszajönnek...

99 komment

Címkék: budapest video közlekedés autó kresz dugó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csak john 2009.08.11. 16:13:43

Mint tudjuk a kresz nem mindenkire érvényes.

Yoli87 2009.08.11. 16:34:43

De a közterületesek is, vagy nem tudom kinek a feladata az útburkolati jelek felfestése, na de azok is elbaszták hogy szaggatott vonalat hagytak és nem záróvonalat! Ha záróvonal lenne lehet hogy a szembejövők sem engednék be az autósokat!

VakondM 2009.08.11. 16:38:37

@Yoli87:
Nem cseszték el akkor ha a Döbrentei térről le lehet menni az alsó rakparta. Ha ugyanis a Döbrenteiről mész a Margit-híd felé, valahogy be kéne fordulni a záróvonal átlépése nélkül.
De egyébként ez megszokott dolog!

Marcellusca 2009.08.11. 16:42:56

Úúú, és még milyen előzékenyek egyesek. Udvariasan beengedik a szabálytalankodókat.
Még az a jó, hogy egyetlen bringást sem ütöttek el, akik egyébként szabályosan közlekedtek.
És még csodálkozunk, mikor bemondják, hogy nagy a torlódás a rakparton?

Az összesnek elvenni a jogsiját!
Rendőr persze sehol!
Csak, hogy visszakanyarodjak egy korábbi poszthoz: Mi lenne, ha nem csak trafiznának, hanem kiállnának egy-egy ilyen kereszteződésbe és ott osztogatnák a csekkeket?

Yoli87 2009.08.11. 16:44:01

@VakondM: na látod erre hirtelen nem is gondoltam ....

olvas0 2009.08.11. 16:54:14

@VakondM: nem lehet. Csak kihajtani lehet, a robogós, a motoros és az opeles is elvileg jogsielvevős mutatványt vitt véghez... elvileg úgy van kialakítva az út is hogy befordulni körülményes legyen, de táblák is tiltják(kötelező haladási irány, behajtani tilos, stb)Ettől függetlenül viszonylag sűrűn átlag 15percenként van egy delikvens aki az említett táblákat figyelmen kívül hagyva egyirányú szakaszon forgalommal szembe, behajtani tilos és kötelező haladási irány táblákat figyelmen kívül hagyva a "szigeteket kerülgetve kanyarog rá a rakpartra, hogy aztán pár méterrel odébb mikor meglátja a sor végét akkor a visszafordulást tiltó táblát is figyelmen kívül hagyva forduljon vissza.... egyébként csúcs ez a kis forgalmi "gócpont" ami egyébként pofon egyszerű, de pár perc álldogálás után az ember mindig lát valami érdekeset... Lásd a fenti video 8perces és nem nagyon van vágva...

Marcellusca 2009.08.11. 16:54:38

@VakondM: Az azt jelenti (nem ismerem a környéket), hogy ahová a szabálytalankodók bekanyarodnak, abból az irányból jövők nem tudnának kikanyarodni? Mert, ha igen, akkor arra is van megoldás: záróvonal és a kereszteződés felőli oldalára 2-3 szaggatott vonal. Így az egyenesen menőknek egyértelműen záróvonal, az abból az utcából kihajtóknak szaggatott.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.11. 16:55:12

@Yoli87: Viszont ezt is meg lehetne oldani szaggatott mellett záróvonallal, mert akkor azt csak a rakpartra rákanyarodók léphetnék át és egyértelmű is.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.11. 16:55:56

@olvaso: Akkor meg simán záróvonal, ha onnan úgyse jöhetnek.

Sundance- · http://oravilag.blog.hu 2009.08.11. 17:12:27

@Yoli87: Ha más tiltja, nem kell záróvonal IS :)
És tábla tiltja, elég kéne hogy legyen (kultúrhelyen.... :) )

Yoli87 2009.08.11. 17:59:58

@Sundance-: kúltúrhelyen! De látod! Sajnos ide nem elég az egy látható tiltás .....

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.11. 18:02:42

@Yoli87: Beton elválasztó, az való ezeknek... :-/

olvas0 2009.08.11. 18:29:43

@SilentSound: volt... éjjel kettőkor 70el hajtott bele a nagyon okos tavaly... nagy bumm, kocsi kiégett, úgy húzták ki belőle... a szaggatott vonal nem azt jelenti hogy lehet kanyarodni hanem azt hogy lehet előzni... szerintem, egyébként ott a felfestés hibás, az elvileg végestelen végig hosszú hosszú fehér csík csak itt ugye lehetett az elmúlt évben össze vissza mindent... hol ráhajtani, hol le hajtani hol mindkettőt, mert csinálták a rakparton a gázvezetéket meg a csatornázást. Csak aztán a sok "okos" megtanulta hogy ami nincs lebetonozva....... most voltam ott, kicsit arrébb nézegettem a rakpartot, hát mondanom sem kel hogy ugyan olyan természetesen forgolódnak meg a záróvonalon a megfordulás tiltó tábla mellett...

Solutor13 2009.08.11. 19:22:14

Engem itt ütött el egy autó. Bringával közlekedtem a Duna-parti kerékpárúton északról délre. Balra nagy ívben érkezett és oldalról elütött a kereszteződésben egy nő, aki egy biztosítótársaság egyik budai székházának vezetője volt akkor. Négy nap kórház, napokig alig bírtam járni. A rendőrség a helyszínrajzon a kérdéses táblát nem tüntette fel, a záróvonalat (akkor még jól látható volt) megszaggatta. Kifogásoltam a csalást, de rá se bagóztak. A nő így csak bírságot fizetett, de a jogsija megmaradt. Hagytam, mert a káromat többszörösen megtérítette.

olvas0 2009.08.11. 19:26:06

mennyi volt ha nem vagyok indiszkrét?

Solutor13 2009.08.11. 19:44:46

a hajtókar görbült el, akkori áron egy azonos minőségű kb. 5000ft lett volna (és elszakadt az egyébként már elég ócska ingem), viszont alkatrészeket cseréltem összesen 27eFt-ért :))
Ja, ezek 2000-es összegek. Akkoriban ennyiért biciklit lehetett venni.

pickapu 2009.08.11. 19:49:54

Kisbirkák csengettyűvel...

VakondM 2009.08.11. 19:51:48

@Solutor13: Azért pár képet csatoltam volna egy levélhez és elküldtem volna a megfelelő helyre. Kárrendezés ide vagy oda :-/

Solutor13 2009.08.11. 20:08:46

Akkoriban nem nagyon foglalkoztatott a dolog, szerelmes voltam. Fülig.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.11. 20:53:47

Talán ha az idióta főpolgármesteretek nem zárná le egyidejűleg a város több létfontosságú útját/útszakaszát, még haladni is lehetne:

Rakpart, Margit-hídnál
felső rakparton nem működő lámpák és fél sávlezárás (vicces lejönni a Margit-hídról az Árpád út felé...)
nemsoká a Margit-híd is
4-es, 6-os villamospálya csere (és ezzel együtt szűkítés/sávlezárás a Nyugatinál, Oktogonnál, stb.)

Na most ez csak egy gyakori útvonal volt. De ha lehetne, ti még egyszer megválasztanátok, birkák, hát nesztek.

Műdugót és ismét gyalog-Lánchidat Nektek! :P

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.11. 20:55:07

@KuKori: Aki sosem rá szavazott, annak is ilyen rosszakat kívánsz? ;P

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.11. 20:56:44

@SilentSound: Nem, ők költözzenek vidékre, a jó levegőre :) Ja, és a munkahelyük is ott legyen! :)

Problem solved.

(nem normális dolog kétmillió ember ötszáz négyzetkilométeren...)

kispista2 2009.08.11. 21:08:28

@KuKori: Másfélmillió és 1500 km2.
De jobb lenne, ha azok mennének el a városból, akik nem ismerik a kreszt. Mondjuk kitiltanák őket egy hónapra. Járnának gyalog. Közlekedni is lehetne meg a levegő is jobb lenne

Joey AK 2009.08.11. 21:11:22

Az okot kéne megszűntetni, és esze ágában se lenne senkinek forgolódni a rakparton.
Remélem minél előbb elkészül már a dugót érintő szakasz...
Azt viszont sokkal inkább felháborítónak tartom, hogy SENKI nem foglalkozik azzal, hogy ilyen esetre átprogramozza a lámpákat, sávelhúzásokat alakítson ki, egyirányúsítson utcákat, hogy VALAHOGY segítse a forgalmat.

csak john 2009.08.11. 21:12:07

@Solutor13: Téged akkor jól átbasztak. Én '98 környékén 100eFt körül vettem egy bringát, ami messze nem a csúcskategória volt akkor sem. Igaz, még a mai napig hibátlanul működik.
@SilentSound: Az az út hivatalosan csak a Margit híd felől érkezők rakpartról történő távozását szolgálja. A Petőfi híd felől és a rakpart felé nem lehetne használni. A felfestés meg emlékeim szerint (nem tegnap jártam arra) inkább azért szaggatott, mert sok ott a javítás, meg egy kicsit szarul csinálták meg.

olvas0 2009.08.11. 21:12:56

@Solutor13: csak nem abba aki elcsapot.... ???? az lenne csak a story... ;) :DDD
@KuKori: és lehetőleg senki ne járjon arra amerre te jársz, de legalábbis a rendőrök rutinból vezessenek fel... :) Budapest még viszonylag normális az nm/fő-t tekintve itt alapvetően a magyjarokkal van a gond, ha már nm/fő akkor NY, LA, Sanghaj, Tokió és a többi mertropolist lenne érdemes megemlíteni, de ha vezettél már az említett városokban, vagy ültél ott taxiban, azért megdöbbentő hogy mennyivel irritálóbban vezetünk... Az olaszok lassan hozzánk járnak tanulni káoszt.... :-/

olvas0 2009.08.11. 21:21:38

@kispista2: kezdhetnénk azoknak a taxisok engedélyének bevonásával akik azt hiszik hogy a sárga taxifelirat felér a kék villogó megkülönböztető jelzéssel... Milyen jó lenne ha annyi lenne a rendőr annyi a taxis... jó lenne??? :) nekem nagyapám mesélt a "régi" időkről, mikor a vasutasoknak még szalutáltak, és az egyenruhások felvették a felelősséget és példát mutattak akár taxisról, akár buszvezetőről akár rendőrről beszélt... Ma meg... a taxis azt hiszi amit írtam, a rendőr nem használja a megkülönbözető jelzést és különben sem a rendet szolgálja, 7-es buszon pár éve ülve végignéztem ahogy a majom buszsofőr betolta az Astorián a suzukist a kereszteződésbe mert bevágott elé, és még sorolhatnám... Külföldön élő ismerőseim erre mindig egy szót használnak.... madzsjarok.... :(( Nagybátyjám kint ragadt a háború után, 50év után mikor hazajött haja égnek állt hogy semmi nem változott, isten nyugosztalja most ki tudja mit mormogna az orra alá... hudeoff voltam... bocsánat!!!!!

Nymus 2009.08.11. 21:29:37

Az az igazsag, hogy itt en is kanyarodtam mar le parszor, az ok a kovetkezo. A Lagymanyosi hid felol jottem, es a var aljaba igyekeztem. A BME elott le van zarva minden, szoval ami a rakparton vegig, onnan egy balos es megvagyok, az szabalyosan a Petofinel fel, el a Budafoki utig, Budafokin vissza a Szabadsag hidig, majd onnan Erzsebet hid alatt el, es cel. Szoval sokan inkabb a gyors rakpartot valasztjak. De amugy meg nem erdekel az egesz, inkabb BKV-zom, igaz hogy koszos, de legalabb nem durran szet a fejem reggelente, es meg olvashatok is...

csicskulátor 2009.08.11. 21:39:58

@KuKori: BPvel az a baj hogy sok a paraszt és mindegyik mindig marhára siet.Ezt tetézi még hogy szar ez egész közlekedés, úgy értem szarul van megtervezve, vagy az is lehet hogy nincs is tervezve, csak mindig valaki elvesz/hozzárak valamit amit éppen gondol.
És persze a fővárosiak el vannak telve magukkal, mint minden más területen is (tisztelet a kivételnek), beszélgettem olyan emberrel aki szerint Budapesten jobb a közlekedés mint a vidéki vársokban.Számomra káosz az egész, nem is értem minek vesz ide valaki autót.

sga 2009.08.11. 21:50:21

Egy szart okoznak dugót - már elnézést. Nem azok akik balra kanyarodnak. Soha nem kanyarodott erre senki, csak amióta nem lehet itt közlekedni normálisan. A Budai Alsó Rakpart kb. fél éve teljesen használhatatlan. Már a Mozaik utcai rész lezárása óriási dugót okozott, de amióta csak a Lánchídnál lehet felhajtani, áll az egész. Mostanában ráadásul a repülősök elfoglalták a felső rakpart nagy részét. Kb 1 óra reggel végigmenni. Nem is járok már arra.

tygger 2009.08.11. 21:54:15

én is szoktam arra kanyarodni. minden reggel. bicikliseket meg elengedem.

egyébként nyilván megmagyarázom, arról a tábláról messziről látszik, hogy valamiféle elfekvő szar volt, amit odabaszott valaki. például az útfelújítók. ha bárki komolyan gondolja, hogy oda ne forduljon be senki, akkor
1. fessen fel záróvonalat,
2. ehelyett a szar helyett rakjon oda balra kanyarodni tilos táblát

amíg ez nincs, én be fogok fordulni, mert nem fogok birka módon sorba állni 10 percet, ha fent 5 alatt odaérek a clark ádám térre.

aki meg azt hiszi, hogy a balra kanyarodók miatt bármelyik irányban is dugó van, az csak csípőből fikáz, a helyszín ismerete nélkül.

tygger 2009.08.11. 21:57:34

@tygger: meglepő módon még dudaszó sem hallatszik, ami nyilván nem jogosít fel senkit "szabálysértésre", de ez az aprócska tény és a szembejövők előzékenysége is mutatja, hogy ez nem egy olyan ordas nagy parasztság, amin megint hisztizni kell. tudom, sokaknak fáj, ha mások gyorsabban célba érnek. bicikliseket meg ezer másik helyen is veszélyeztetnek.

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.08.11. 21:58:27

Csak egy kérdésem van a témával kapcsolatban: Hol van az a része kis hazánknak ahol bárkit is érdekelnek a közúti jelzések?
Hétfő hajnalban 3-as főúton Deszk és Klárafalva között kanyarban, jól látható záróvonalon át előzés közben frontálisan ütközött egy kisbusz. Gondolom én a záróvonallal párban kint van egy előzni tilos tábla is. Ha nincs, a záróvonal egyedül is elegendő jelzésértékű. Melyik része nem volt egyértelmű a közúti jelzésnek?

Sokszor leírtam, nem az a baj, hogy a táblákat, felfestéseket a közlekedők jó része egyszer-egyszer leszarja, hanem az, hogy ehhez szokik/szokott hozzá.

Alapesetben két felesleges közúti jelzés van szerintem. Az egyik a kötelező haladási irány. A másik pedig a záróvonal (betoncicikkel).

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.08.11. 22:01:04

@tygger:

"1. fessen fel záróvonalat,
2. ehelyett a szar helyett rakjon oda balra kanyarodni tilos táblát"

Minek? Mennyivel mutat többet? Mennyivel kevesebben szarnak rá, mint erre a nyílra? :)

tygger 2009.08.11. 22:03:24

@Mityu: hát, lényegesen kevesebben. szerintem. eleve hülyeség ez a nyíl, országúton, veszélyes útszakaszon mit raknak ki? hogy itt "egyenesen kell menni" vagy hogy "tilos balra kanyarodni"? szerintem utóbbit. ez az egyenesen mutató nyíl teljesen logikátlan, egyébként.

olvas0 2009.08.11. 22:04:35

frászt, régen is az a tábla volt ott és régen is volt dugó csak régen azért nem kanyarodtak fel annyian mert 2-3naponta posztoltak a rendőrök a Platán előtt és osztogatták az 50000 forintos csekkeket... valószínűleg nem tudják, hogy már megnyitották az autósoknak ezt a kihajtót, mert ha tudnák akkor tuti ott lennének... A Kereszt utcánál már újra szoktak traffizni, ide is idő kérdése hogy visszaszokjanak. A másik tuti pénzbeszedő hely a Fátyol utca, mert előszeretettel szeretnek ott is száguldozni a villamossínen a behajtani tilos táblával szembe, rendőrök meg ott ülnek a kocsiba a Fátyol utcában és usgyi utána...

Mityu Addideapénzt kft LE 2009.08.11. 22:08:32

@tygger:

El kell olvasni a rá vonatkozót.Amúgy javaslom tanulmányútnak a III. ker Lajos utca Galagonya utca kereszteződést illetve a Bécsi úton Volán pályaudvar után közvetlen. Ott az általad említett balrakanyarodni tilos tábla van kint.
Szerinted aki balra akar kanyarodni mennyire érdekli? :) Emlékezni illene a bemagolt sorrendre: rendőr, lámpa, tábla, felfestés, közúti közl. szabályok... :)

olvas0 2009.08.11. 22:11:45

@tygger: "gyorsabban célba érnek" muhaha... például az a kék opeles aki szemben a többiekkel felhajt a rakpartra a Döbrentei tér felől, majd elmegy a kocsisor végére, megfordul a tiltás és a zárovonal ellenére a rakparton és újra látod 1-2percel később ahogy most már a Margit híd irányából visszakanyarodik a Döbrentei térre.... :D na hát ő villámgyorsan célba érhetett a mai nap során pláne ha csinált még pár ilyen okosságot.... :D

olvas0 2009.08.11. 22:16:39

@olvaso: az említett kék opelos 1:22-nél megy fel a rakpartra szabálytalanul és 3:46kor jön le a róla ugyanabból az irányból.... :)

olvas0 2009.08.11. 22:18:35

az említett opeles 1:22kor megy föl szabálytalanul a rakpartra a Margit híd irányába és 3:46kor jön le a Marhithíd irányából...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.11. 22:18:52

@kispista2: földrajzból némi utóképzés elkélne :)

Terület: 525 km2
Lakosság: 1,815 millió fő

Forrás: www.budapest.com/budapest_kalauz/altalanos_informaciok/adatok_budapestrol.hu.html

olvas0 2009.08.11. 22:21:09

@KuKori: az a baj hogy még kb 1millió bejön(persze nem mind kocsival szerencsére) meg még kb 1 áthalad... mondjuk utóbbi nagy része már szerencsére az M0ást is igénybe tudja venni...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.11. 22:35:48

@olvaso: Megmondom, hogy mi az igazi baj szerintem.

Az egész ország Budapest centrikusan van berendezve, amiben ott a hiba, hogy nincs megoldva az ehhez kapcsolódó infrastruktúra. Budapest sokkal gyönyörűbb lehetne, ha a belvárosi részből ki lennének tiltva az autók (illetve korlátozva). Ehhez természetesen először (!) ki kéne hajigálni a bank és biztosító központokat, aztán szépen mélygarázsokat építeni, ezzel párhuzamosan pedig végre kör alakúvá varázsolni az M0-ást -a mindenféle mondvacsinált akadályokat/pereket egyúttal félresöpörni, fasznak ez a jogállamiság, a többség érdeke számít!- ekkor jöhetne a 110 km/h-es, normál autóútra vonatkozó sebességkorlátozás a mostani nevetséges 80 helyett, de ehhez plusz egy-egy sáv kéne a régebbi szakaszaira.

Végül lehetne igazi kerékpárutakat kialakítani, erre kiválóan alkalmas lenne a belvárosi utak egy-egy eddigi autós sávja.

És a végére: nem a Turul szobrot kellene basztatni, hanem még többet kiállítani a közterületeken. De disznóláb sem kell a cipőkbe a Duna-parton.

Itt jut eszembe egy vers: Álmodik a nyomor...

olvas0 2009.08.11. 22:53:22

próbálja ezt magyarázni közel 2millió budapesti annak a 350 ingyenélőnek aki a nyugati mellé akartak kormánynegyedet....... (csak hogy teljes legyen...)

cso zsi 2009.08.11. 23:31:06

Az ok: aki a Lágymányosinál lemegy az alsóra, az jó esetben a Lánchíd után tud feljutni a felsőre, ha a pesti oldalra kíván átjutni.
Aki úgy gondolja, hogy a műemlékhidaink (Lánchíd, Szabadság híd) alkalmas normális közlekedésre, az menjen városvezetőnek.
A felső rakpartól az Erzsébet hídra felhajtási lehetőséget évekkel ezelőtt lezárták valamilyen mondvacsinált okkal, azóta a Szarvas térig kell kerülni.
A megoldás: nem tiltani, szabályozni kéne, mondjuk egy jelzőlámpával.

freespeech 2009.08.12. 01:07:40

Nagyszerű videó!
Aki szerint nem tartanak fel senkit a balra kanyarodók azokkal óriási baj vagy agyilag.

A folyamatos haladás helyett állás 30 másodperc lassulást okoz MINDEN mögötte jövőnek.

Nem a 80-as évek forgalmi mennyisége megy át a városon.
Nem megbocsátható, hogy a szállító kirakja a vészjelzőt, majd kikerülik.

És erre nem az a megoldás, mint a Rákóczi úton, hogy videós figyelés és büntetés.

Mikor lett utoljára bárkik felelősségre vonva kinn hagyott, régi tábláért? Tudjátok ki táblázhat? Az útfelújító kft is!

Rendszerszinten nincs táblák figyelembe vétele, emiatt.

Rejtélyes 2009.08.12. 06:27:33

Ennél van "jobb" is. Hamzsabégi út/Bartók Béla út kereszteződésénél pont a Pest felé tartó 7/173-as buszmegállónál rendszeresen kanyarodnak nagyívbe balra, keresztezve a villamossín-párt+a két szembesávot, pedig egyértelműen CSAK egyenesen lehetne haladni. A felfestés azért szaggatott egy kis darabon és azért nem folytonos az út-villamossín közötti kis beton buckák, mert pont az ellentétes irányból 2 sáv kanyarodik a Bartók Bélára. 5 perc alatt minimum 3-4 kocsi kanyarodik nagyívben, veszélyeztetve villamosokat/autókat/buszokat.

Itt: maps.google.com/maps?q=47.473448,19.035067&t=h&sll=37.0625,-95.677068&sspn=23.875,57.630033&ie=UTF8&ll=47.4737,19.034994&spn=0.003575,0.009645&z=17&iwloc=A

Ide kéne beállni egy kamerás rendőrautónak, és küldözgetni a bírságokat, de nem helyszínit, azzal soktól buknának el, amíg papíroznak, hanem a videóval felvett képeket visszanézve... :>

Shitting Bull 2009.08.12. 06:54:43

Emberek! Kicsit gyenge vagyok KRESZ-ből. A kereszteződéssel nem veszti érvényét a kötelező haladási irány? Sok évvel ezelőttről vannak halovány emlékeim, hogy egyes táblák jelzései a tábla vonalától a következő kereszteződésig érvényesek. (pl. megállni tilos rémlik)

Norbi 2009.08.12. 07:21:14

Visszatérve a fentebb említettekre: tökmind1, mi van festve az útra, mert a tábla magasabb rendű hatalom, és ő megmondta, hogy csak egyenesen lehet továbbmenni. Ha nem lenne tábla, akkor lenne csak fontos, hogy mi a felfestés. Persze az ugyanúgy nem zavarná a sok idiótát a kanyarodásban.

De látom, hogy már itt a fórumon is jönnek az okosok, és megmagyarázzák, nekik miért lehet arra menni. :)

Magyarország...

Norbi 2009.08.12. 07:23:10

@Shitting Bull: Nem a kereszteződés előtt, hanem az után veszíti el az érvényességét. Különben ki sem tudnának ilyen táblát rakni. :)

tocibacsi 2009.08.12. 07:24:29

Fordított irányban és csak lakalomszerűen járok arra, nem tudom eldönteni, hogy a gellért felől álló kocsisor tényleg csak emiatt áll e, nekem úgy tűnik, hogy ha ezek a bekanyarodók nincsenek, akkor a lánchídnál állna ugyanez a kocsisor, illetve az eleve ott álló sor lenne hosszabb. Szeritem a bicikliseket pedig semmivel nem veszélyeztetik jobban a gellért tér felől jőve bekanyarodók, mint a lánchíd felől érkezők...
Agyanakkor persze, sünt neki, a tábla az tábla. A kötelező haladási irány tábla teljesen egyértelmű, akinek nem az, az adja vissza a jogsiját. Ehhez nem kell záróvonal meg jobbra kanyarodni tilos, csak modnjuk legalább 60as IQ. Talán annyi sem.

Yoli87 2009.08.12. 07:26:34

@Rejtélyes: aki a bartókon a kosztolányi felé megy az akar bekanyarodni a hamzsabégire???

Hyberoid 2009.08.12. 07:33:31

Nagyon érdekelne hogy ki tart fel kit. Északra haladva ugyanis a sor nap közben majdnem eddig a lehajtóig tart. Aki tovább megy és 50-100 méter után a kb. 15 perces - fél órás sor végére kerül és ott állhat. Persze ezek jó része egyszerűen megfordul és immár szabályosan - jobbra kis ívben - hajt le a Döbrentei tér felé.
Mindez az alsó rakpart átgondolatlan lezárásának köszönhető.

Nem csinálok belőle nagy titkot, én is itt szoktam elhagyni az alsó rakpartot és spórolok vele napi 20 perc ácsorgást.

Különben nem tudom észrevettétek-e, a frissen, alig fél éve befejezett alsó rakpart felújítás után az aszfalt a Lánchídtól az Erzsébet híd felé vezető szakaszon három helyen rendesen megsüllyedt - jó nagyot dob az autón. Már várom mikor zárják le megint ezt a szakaszt a javítás miatt.

scottish 2009.08.12. 07:38:34

Az is lehet, hogy arrafelé van egy nagyobb csempelerakat, és akkor teljesen érthető a helyzet

Rejtélyes 2009.08.12. 07:39:34

@Yoli87: Igen, habár felfestés alapján CSAK egyenesen mehetsz... Ha jól emlékszem a lámpa a zebra előtt is csak egyenest mutat.
Nem is nagyon lehetne másképp, mivel kétsávos utat+villamospályát a józan paraszti ész alapján se kellene keresztezni ha mindenkinek zöld egyszerre.

Csak 2 hétre kéne kamerát felszerelni a buszmegálló tetejére, és már gazdag lenne a rendőrség :D

dekás dezső 2009.08.12. 07:45:23

talán egy picit átgondoltabban, nem agyatlanul kellene kitenni ezeket a szájba..tt táblákat, és akkor a sok példamutatóan szabálykövető morális hősnek sem lenne min felháborodnia. mondom ezt úgy, hogy még sosem kanyarodtam ott balra szabálytalanul.
fasz kivan ezzel a várossal - és a java mégcsak most jön. bringa, bkv, két láb.

pt_tomi 2009.08.12. 08:16:19

Az országban, rengeteg olyan hely van ahol a kintfelejtett táblák miatt az adott helyen, majd ebből kifolyólag máshol is úgy változik a forgalmi rend ahogyan az autósnak éppen jó!
Nálunk Vasban nemrég egy mailcímre lehetett beküldeni kintfelejtett táblákról képeket, aztán sorsoltak valami nyereményt.

Hiába van ott a kötelező haladási irány, szvsz egy tiltó tábla jobban mutatna!Figyelemfelkeltőbb, akkor is ha ezt is lesz@rják egyesek!
Balra kanyarodni tilos és kész...így nem kell semmi más, se záróvonal se betonfal:) Be nem lehet menni kifelé viszont igen, és ahogy látom ez a jelenlegi rend.

TuskóHopkins 2009.08.12. 08:40:28

@Yoli87: Inkább az, aki a Sárbogárdi útról jön, és menne tovább a Karolinára, vagy a Hamzsabégire, de lusta kerülni egyet, hogy a Tétényi útra menjen (vagy nem ismeri a környéket).
Egyszer láttam arra két rendőrt dolgozni, de nem tudtak minden autót megfogni. Amíg két kocsit igazoltattak, meg egyet félreállítottak jópáran simán átcsúsztak.

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2009.08.12. 08:48:11

Bocs, itt most nem tudok a posztoló pártján lenni. Az alsó rakpart szar állapotban van, általában azért hajtanak le itt az emberek, mert a lánchíd utáni dugót akarják elkerülni, mivel a margit-hídi lejáró is zárva van. A mögötte levőknek gyakorlatilag mindegy, hogy itt állnak dugóban, vagy 500 méterrel később. Amúgy normális helyen, az építkezés idejére itt engednék a lehajtást. A megfordulókkal is ugyanez a helyzet, csak ők szabályosak, ha szaggatott vonalnál teszik.

Egy megváltozott forgalmi rendben ne várjuk el, hogy minden a lehető legnagyobb rendben zajlik.

Jobagio 2009.08.12. 08:49:31

Kenyeret és cirkuszt!

no mail, no problem 2009.08.12. 09:01:51

igen, pl. délelőtt 10kor azért van dugó batthyány tértől (esetleg már margit hídtól) a felsőn rakparton a clark ádám téren át a döbrentei térig, és végig az alsó rakparton a szabadság hídon túlra, mert az alsó rakpartról szabálytalanul felhajtva próbálnak egyesek menekülni.

jó megfigyelés, kiváló helyzetfelismerés, remek problémaelemzés, csak gratulálni tudok.

viktor134 2009.08.12. 09:08:17

@Sundance-:

több infó jobb tájékoztatás. lehet, hogy nem kell, de érdemes.

zsoci 2009.08.12. 09:12:09

Ha enyien figyelmenkívül hagyják nyilván felesleges az a tábla oda. Nem biztos hogy az autós a hülye , hanem az aki kitette.

Értelmetlen szabályt nem lehet betartani.

DonnaNyányó 2009.08.12. 09:19:50

Én is járok arra, mindig ráfekszem a dudára, ha a paraszt nekiáll indexelni, hogy kanyarodna balra. Dögöljön meg az összes tahó.

Blogger Géza 2009.08.12. 09:21:49

@cso zsi: Megoldás: Aki a Lágymányosi hídnál Pestre akar menni, menjen át a hídon.

von Stirlitz · http://skodabusz.blog.hu 2009.08.12. 09:26:37

Senki nem menne fel a Döbrentei térnél a felső rakpartra és szívni a Clark Ádám téri körforgalomhoz, ha az alsó rakpart nem lenne bedugulva.
Miért van bedugulva? Mert a Halász utcai felhajtónál (ahol vége a rakpartnak) nem sikerült normális forgalmi rendet kialakítani, a felső rakparton dél felől érkezők nincsenek kiterelve a bal oldali sávba és így a rakpartról felhajtva mindig el kell engedni őket.

Ne csak a tünetet, az okot is kezeljük (egyetértve azzal, hogy az említett manőver így is szabálytalan).

vivax 2009.08.12. 09:32:25

múltkor kanyarodnék itt balra, rakom ki az indexet, erre a mögöttem álló kiscserkész pöcsköszörű netes hülyegyerek elkezdi nyomni a dudát. kinézek, kérdezem: mi a problémád? aszondja kötelező haladási bla bla. mondom neki: ki a faszt érdekel a tábla, ki vagy te, valami pásztor, vagy terelőkutya, aki terelgeti a nyájat? erre beszólt, anyád hasonló. na dugtam egy rükit azt hátratoltam vagy 2 métert. azt akkor mondom kisköcsög miért nem tartottad be a követési távolságot? hát nekem jössz? - 3 cimbi ki a kocsiból, tanuskodtak, fényképeztek. majd legközelebb megtanulod tisztelni a rendőrautót kisgeci.

DonnaNyányó 2009.08.12. 09:38:17

@vivax: MUHAHA!

Ugyan ki hinné el ezt a kamut, LOL :D

Simán látszik az, hogy volt álló autó, és nem a tiéd, hidd el, a zsaruk nem hülyék.

LOL, mekkora idióta féreg vagy, most fetrengek a röhögéstől :D

vivax 2009.08.12. 09:52:18

@Deluxe the ForumTroll: mi vagyunk a zsaruk a történetben TE HÜLYE FASZ

olvas0 2009.08.12. 09:57:38

Tisztázzunk pár dolgot...
1: a posztoló kvázi nem állít semmit, csak csinált egy videót melyen jól látható, hogy a „kötelező haladási irány” táblát mekkora arányban hagyják figyelmen kívül, ráadásul még meg ő maga is- azaz én – meg is kérdőjelezi a tábla létjogosultságát.
2: mikor valaki megszerzi a jogosítványt, akkor megtanulja a közlekedés nevű játék szabályait, és mikor beül vezetni akkor elfogja ezeket a játékszabályokat akár jók akár nem, mert neki nincs joga felülbírálnia.
3: az egy tábla, ott volt a felújítás előtt is, nem felülbírálni kell hanem a játékszabályt betartva játszani. Aki ezzel nem ért egyet próbáljon csak gumi nélkül Bungee-Jumpingozni, vagy vízibiciklivel Tour de France-on nyerni...

@vivax: :DDDD

Hyberoid 2009.08.12. 10:21:23

Felőlem dudálhat bárki, én kanyarodok - nem fogok végigállni egy harmincperces sort a Lánchídnál. Ha meg rendőrt látok, akkor tovább megyek és a szaggatott vonalnál fordulok, aztán jobbra le kisívben - a megfordulás miatt ugyan sokkal nagyobb a balesetveszély, és sokkal inkább feltartom a déli irányba autózókat, de az legalább szabályos...

Mert ez a hülyék országa...

Normális vagyok? 2009.08.12. 10:47:53

@vivax: Hát az elég szomorú, ha Te tényleg "zsaru" vagy :( De ezt kötve hiszem.

DonnaNyányó 2009.08.12. 10:53:01

@vivax: álmodjál, te max wannabe zsaru vagy :D

olvas0 2009.08.12. 11:05:43

@Hyberoid: sehol nem lehet megfordulni az említett szakaszon... egyébként most is lefordulnak ott, pedig most nincs sor, se ott, se a felhajtónál.... sőt egy volvost(!!!) is láttam felhajtani a rakpartra...

DonnaNyányó 2009.08.12. 11:12:22

Agyon kell rugdosni minden szabálytalankodót, kezdve a wannabe műrendőrökkel :D

Nem te vagy pötyi bá a hommárról, LOL? :D

csicskulátor 2009.08.12. 11:36:16

A globális felmelegedés sem érdekel senkit, ugyanúgy megvesszük a kibaszott autókat és még szarni is azzal járunk.Akkor ez a tábla miért érdekelne valakit is? :D

isti77 2009.08.12. 12:22:37

vivax: hallottam már ilyet, amit te is elkövettél (bár szerintem csak kitaláltad), ott a másik köcsög azon bukott le, hogy hátramenetben felejtette a váltót, a vétlen fél (aki az elmondás szerint a baleset okozója lett volna) pedig erre felhívta a rendőrök figyelmét... mint ahogy arra a fizika törvényeinek némileg ellentmondó apróságra is, hogy az első autó összetört hátsó lámpabúrájának maradványai a hátsó autó motorháztetején voltak szétszóródva, ami több, mint furcsa, mivel ha a hátsó autó a csattanáskor még előre haladt, akkor a (feltehetően hirtelen) megálláskor le kellett volna szóródniuk a földre, akármilyen kis sebességgel haladt előtte.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.12. 12:58:41

@Deluxe the ForumTroll: @vivax: Egymás személyeskedő baszogatását kéretik befejezni, kösz.

Bal@ge89 2009.08.12. 13:18:46

És ilyenkor hol vannak a rend "héber" őrei?
Amúgy a zene nagyon ott van :D csak azért néztem végig a vidit

Bobby Baccala 2009.08.12. 13:57:00

na nem olvastam végig a kommenteket, de szeretném megjegyezni hogy elég gyakran járok arra és kicsit értelmezhetetlen az adott forgalmi helyzet.ugyanis az említett szakaszon a döbrentei tér felé igenis szaggatott vonal van. namost a döbrentei térről nem lehet lemenni a rakparta. kérdem én akkor miért szaggatott? nyílván csak a balra kanyarodók miatt.
fontos az is hogy a halász utcától le van zárva a rakpart így annál a felhajtónál mindig százméteres sorok vannak és ezt a jelenséget már az erzsébet hídtól jól lehet látni. tehát aki nem akar legalább fél órát szopni az balra kanyarodik a döbrentei felé. én is így szoktam tenni, de még a rendőrök is.

mindenki gondoljon amit akar...

Bobby Baccala 2009.08.12. 13:59:59

@Deluxe the ForumTroll:

dudálj csak, aztán majd morfondírozz a halász utcánál, hogy megérte e.

csicskulátor 2009.08.12. 14:21:01

@Deluxe the ForumTroll: Addig dudálgatsz, míg valaki egyszer bebassza a pofád.Akkor meg majd jössz az agerrszív izomagyús postoddal.

Allium sativa 2009.08.12. 14:34:10

Nem lehet, hogy igény van erre az irányra? De igen - szóval akkor inkább egy okosnak azt kéne kitalálni, hogyan lehet egy forgalmat nem akadályozó befordulási lehetőséget csinálni!

Hyberoid 2009.08.12. 15:23:18

@olvaso: Nemrég ismét jártam arra, és a lehajtó és a megfordulni tilos tábla között van kb. 50 méter. Ott nyugodtan lehet fordulni.
Ezen kívül nem tilos neked az út baloldalán parkolni, és hát parkolás közben meg is gondolhatod magad...
Szóval lehet szabályosan megfordulni...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.12. 15:36:33

Hogy nincs itt egy marha sem, aki szépen kivágna egy fehér kis nyilat öntapadós fóliából és felragasztaná balra mutatva :)

Bobby Baccala 2009.08.12. 16:29:43

@Hyberoid:

emlékeim szerint tilos. vagyis az is elég zavaros. pl a halász utcai lehajtónál ki van rakva a megállni tilos tábla. csakhogy van egy kb 2-3 méter széles sárga kövekkel kirakott sáv végig az út mellett záróvonallal elválasztva, tehát nyugodtan lehetne parkolni nem zavarva a forgalmat. kérdés mire vonatkozik a tábla. tehát a táblától számítva tilos mindenhol megállni, vagy csak az úttesten?
már 107!-től is megkérdeztem de ő sem volt biztos benne, így jobb híján azt mondta hogy oda ne parkoljak, abból nem lehet baj. csakhogy nem fizetős parkolóhely napközben gyakorlatilag nincs, ellenben elég húzós az óradíja.

Bobby Baccala 2009.08.12. 16:31:49

@KuKori:

vazz, megyek is fóliáért :D

olvas0 2009.08.12. 19:25:53

@Bobby Baccala: A KRESZ 40. §-a szól a megállásról:
40. § (1) Járművel megállni - ha közúti jelzésből vagy a (2)-(5) bekezdés rendelkezéséből más nem következik - csak az úttest menetirány szerinti jobb szélén, azzal párhuzamosan, egy sorban szabad. A megállást irányjelzéssel jelezni kell.
(2) Egyirányú forgalmi úton az úttest bal szélén - ha közúti jelzésből más nem következik - akkor szabad megállni, ha a jármű mellett az úttest jobb széléig mérve legalább 5,5 méter szélességű hely marad.
(3) Kétkerekű motorkerékpárral, segédmotoros kerékpárral és kerékpárral egymás mellett két sorban vagy az úttest széléhez viszonyítva ferdén is meg szabad állni, ha a járművek az úttestből egy személygépkocsi szélességénél többet nem foglalnak el. Ahol a várakozóhelyet útburkolati jel [18. § (1) bek. j) pont] jelzi, egy gépkocsi részére szolgáló helyen két ilyen jármű is megállhat.
(4) Lakott területen kívül járművel - a lehetőséghez képest - az úttesten kívül kell megállni.
(5) Tilos megállni:
a) ahol a jármű fényjelző készülék vagy jelzőtábla jelzésének az észlelését akadályozza;
b) ahol a jármű és az úttesten levő záróvonal vagy a jármű és az úttest másik szélén álló jármű között legalább három méter széles hely nem marad;
c) be nem látható útkanyarulatban, bukkanóban vagy más olyan helyen, ahol a járművet a többi jármű vezetője kellő távolságból nem észlelheti;
d) körforgalmú úton, útkereszteződésben és az úttestek széleinek metszéspontjától számított 5 méter távolságon belül, ha a közúti jelzésből más nem következik; az útkereszteződésben az úttorkolattal vagy útelágazással szemben megálló járműre - ha ez a többi jármű bekanyarodását nem akadályozza - a tilalom nem vonatkozik;
e) kijelölt gyalogosátkelőhelyen, valamint a gyalogosátkelőhely előtt személygépkocsival, motorkerékpárral, segédmotoros kerékpárral, kerékpárral és kézikocsival 5 méter, egyéb járművel 15 méter távolságon belül;
f) hídon, aluljáróban, alagútban, valamint ezek be- és kijáratánál;
g) vasúti átjáróban és attól számított 30 méter távolságon belül, valamint vasúti, illetőleg villamospályán és ezekhez olyan közel, hogy a jármű a vasúti jármű, illetőleg a villamos közlekedését akadályozza;
h) más járművel a villamos, autóbusz vagy trolibusz megállóhelyet, illetőleg taxiállomást jelző tábla előtt 15 méter, utána 5 méter távolságon belül, kivéve, ha útburkolati jelből más következik;
i) autóbuszöbölben és autóbusz forgalmi sávban, kivéve a kijelölt megállóhelyen megálló autóbuszt (trolibuszt), villamost, a személytaxit, a betegszállító gépjárművet, továbbá 20 és 6 óra között a kommunális szemét szállítására szolgáló járművet;
j) villamos megállóhelynél levő járdasziget és a hozzá közelebb eső járda közötti úttestrészen;
k) 1000 kilogrammnál nagyobb tengelyterhelésű járművel járdán;
l) kapaszkodósávon, gyorsító- és lassító sávon, valamint kerékpársávon;
m) különösen veszélyes helyen, az útburkolati jellel [18. § (3) bek.] jelzett területen.
(6) Az (1), (4) és (5) bekezdés rendelkezése nem vonatkozik a forgalmi okból szükséges megállásra, valamint arra az esetre, ha e rendelkezések a jármű műszaki hibája miatt nem tarthatók meg.
(7) A jármű ajtaját a vezető csak akkor nyithatja ki, ha ezzel a közlekedés biztonságát, valamint a személy- és vagyonbiztonságot nem veszélyezteti.
(8) A járdán - részben vagy teljes terjedelemben - csak akkor szabad megállni, ha
a) azt jelzőtábla vagy útburkolati jel megengedi,
b) a jármű a járda szélességének legfeljebb a felét foglalja el,
c) a járdán a gyalogosok közlekedésére legalább 1,5 méter szabadon marad, és
d) a jármű tengelyterhelése az 1000 kg-ot nem haladja meg.
(9) A járdán a mozgáskorlátozott személy (illetőleg az őt szállító jármű vezetője) járművével és a betegszállító gépjármű a (8) bekezdésben említett egyéb feltételek fennállása esetén akkor is megállhat, ha a megállást jelzőtábla vagy útburkolati jel nem engedi meg.

Az említett szakaszt egyébként a Wiking Jacht klub sajátította ki, kb 1-1,5 éve és tette odébb a szalagkorlátot, ezért nincs ott különösebb tábla. Az I.kerület próbált lépni az ügyben, mert a lakók már jelezték, mert nem hivatalos kikötő, nincs se áramvételi lehetőség(ezért egész éjjel zúgnak az iszonyú nagy turbinák, hogy termeljék az áramot), se a szemételszállítása nincs megoldva(egy ponyvázott utánfutó szokott ott bűzölögni, na abban rohad minden hetekig mire kiürítik, se ÁNTSZ, Se tisztiorvosi nem lép...), se gyalogátkelő nincs ott, a vén turisták meg ott szoktak keresztbe kasul szállingózni a kocsik közt... Az I.kerület nem járult hozzá, ezért nincsenek megoldva ezek a dolgok, a MAHART lerázza, mert nem az ő hatáskörük, a Főpolgármesteri hivatal nem kompetens,a vizitrendészetnek kellene lépnie, de ők nem lépnek... Szóval ott nem lehetne megfordulni ha a Wikinges nem teszi odébb a korlátot... Igazából Kukori javaslata lehet a megoldás, ha jó pár méter szalagkorlátot odébb lehet rakni és ki lehet helyezni pár kikötőt mindenféle következmény nélkül akkor tegyünk oda egy fehér nyilacskát arra a táblára és a dolog meg van oldva.... :)

Bobby Baccala 2009.08.12. 22:01:10

@KuKori:

hallod, megejthetnénk egy mátrázást aztán majd bódult állapotban megoldjuk a táblát :D onnan meg átsétálunk a romkertbe dimbülni :DDD

@olvaso:

köszi, de nekem így sem világos hogy akkor lehet e :)
talán az 5/b alapján igen..nemtom

Jack__Bauer 2009.08.13. 00:32:17

@vivax: ez qrva nagy volt!!! :DDD

Btw. reggelente én is mindig lekanyarodtam ott balra, a fent már többször részletezett okok miatt. Qrvára nem tartottam fel vele senkit, a bicikliseknek meg mindig megadtam az elsőbbséget. Ugyanúgy értelmetlen tábla, mint a néhány száz méterrel odébb "kinnfelejtett" 30-as tábla. Gyakorlatilag ez is "kinnfelejtett".

Hétfő óta, mióta a köcsög redbull miatt lezárták a felső rakpart jórészét is átszoktam a pesti alsóra...

Shitting Bull 2009.08.13. 07:58:25

@Norbi: hmmm... van benne valami. Mondjuk az általam említett megállni tilos esetében nincs jelentősége, mert kereszteződésben egyébként sem állunk meg, de jelen esetben igazad lehet. :)

olvas0 2009.08.13. 09:05:12

ha jelzi valami hogy megállhatsz akkor megállhatsz, ha nem akkor nem... ez a tuti :)

bodri81 2009.08.13. 11:17:48

Aki Bp.-en autózik az ennél sokkal durvább dolgokkal találkozik nap mint nap, kicsit furának tartom, hogy valaki egy ilyen szabálytalanságot képes több mint 8 percig videózni. Minden esetre irigylem a szabadidejét...

Alex3000 2009.08.14. 09:18:29

A közlekedési jól mutatja egy nép kultúráját és szokásait. Hát akkor most le lehet vonni a következtetéseket.... Egyébként ilyenkor hol vannak a rendőr bácsik????












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása