Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ököllel vett elégtételt a volvós

2010.05.11. 15:55 :: SilentSound

Csupa KRESZ-es, meg okoskodós poszt volt mostanában, úgyhogy engedve az őrjöngő tömegnek a hiénák közé vetek egy viszonylag rövid, ellenben erőszakkal teli levelet, amit a sokatmondó nevű bloodmn küldött be. Ki kérdezi meg először, hogy a posztoló miért nem verte agyon az S80 sofőrjét, mint ahogyan azt mondjuk Batman is tenné?

Na, ma reggel (május 6.,10:30 körül) olyat láttam, amiről eddig csak írtak, hogy mesélte valaki, hogy ilyen valakinek a valakijével történt. Lágymányosiról jövök Budára, a kanyarban látom, hogy a "másik oldal" áll. A kanyar előtt egy S80-as fekete Volvo (ICG-004) a belső sávban, elején persze no rendszám, ahogy a nagykönyvben meg van írva.

Mellette valami kék "kisautó". Közelebb érve látom, hogy a Volvos "közepesen nagydarab", de nem az az igazi tuloknak látszó, tehát viszonylag jól szituált tag masszívan, ököllel pofozza az oldalablakon keresztül a "kisautó" vezetőjét.

Hát ilyet még nem láttam, de most komolyan, ez a dolgok elintézési módja? Egy reggeli dugóban, amikor sehogy sem lehet haladni, ugyan miféle sérelem érhet bárkit, amiért ilyen revansot kell venni? Nem értem, de tényleg.


Valahol itt történt

Gizdázott? Nem engedte sávot váltani? Elévágott? Vagy vajon mi lehetett az ok? Reggel nem akartam telefonálgatni, mert elég sokan ott voltak és látták, tuti rendőrsztori lett.

De ha ügy lesz belőle, hajlandó vagyok akár tanúskodni. Azért az nem járja, hogy önvédelmi eszközöket kell a kocsiban elrejteni ilyen esetek ellen!

235 komment

Címkék: közlekedés autó hülye erőszak büntetés veszélyes dugó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

turboá 2010.05.12. 20:18:57

odaléptem a járműve ajtajához majd elkapta a kezemet és elkezdett betépni az utastérbe egy gyomrost követően...( a többit tudjátok).ti mit tettetek volna???

fajitas 2010.05.12. 20:22:01

Az érem két oldala...

mariska 2010.05.12. 20:27:47

Kedves Hozzászólók!
Közvetlen közelről láttam és hallottam a "kis ártatlan" fiatos dolgait.
Megmondom úgy ahogy van: ideje volt, hogy valaki az agressziróra agresszióval válaszoljon. Voltam már elszenvedője egy leszorításnak, sőt nekem tolató egyed súlyos fenyegetésének. Ideje volt egyszer helyettem-helyettünk is az agresszorok saját eszközével revansot venni. Nőként, egyedülállóként esélyem sem volt a nekem járó betétlapra és örültem, hogy ép bőrrel megusztam a fenyegetést.
Irtsuk együtt az országút VALÓDI bandtáit, mert élek a gyanúperrel, hogy a rendőrség itt a rossz oldalra fog állni, mint az én esetemben!!!!

"streetfighter" 2010.05.12. 20:40:26

@turboá:
Na tessék!
Itt van amit írtam.
Ezt még rugdosni is kellett volna! :)

A sok ide irogató hülyére meg ne haragudj, mert az köztudott, hogy mindig ők vannak többen.

Szelíd hangorkán 2010.05.12. 22:04:09

@turboá: Akkor meg vagy arról győződve, hogy helyesen cselekedtél, és így kell lerendezni a konfliktusokat, még büszke is vagy magadra. Bizonyára tőled is csak szépet és jót tanulnak a gyermekeid. Tiszteletem.

turboá 2010.05.12. 22:08:50

@"streetfighter": igazából leszarom ezt a sok szart amit írtak... egyedül az bánt,hogy a sok "szemtanú " nem látta az előzményeket?? azt ahogy odaszorít a beton palánknak ,meg azt ahogy vészfékezésre kényszerít stb..stb..???????????neked viszont köszi...:) valóban tanulságos eset volt bízom benne ,hogy a fiat-os is tanult belőle és nem műveli ezt a társadalom többi tagjával....

turboá 2010.05.12. 22:12:33

@Szelíd hangorkán: egyrészt még nincsenek gyermekeim,másrészt nem vagyok rá büszke,de nem fogom hagyni ,hogy veszélyeztessenek és bántalmazzanak...viszont abban bízom,hogy hasonló szituációban lesz valaki aki megvédi a gyermekeidet,mert te nem fogod....:(

mariska 2010.05.12. 22:27:53

@Szelíd hangorkán: Kedves Hangorkán!
Ha a Te gyermeked lett volna abban az autóban, amit a híd betonpilléréhez szorítanak le akkor mit szólsz? Nincs mód, hogy elkapd a kormányt, hogy kitérj!!! Vagy megállsz és elkerülöd a falat vagy nekivágódsz. Az én gyermekem benne volt ebben az autóban, hasában a kisunokámmal. Büszke vagyok arra, hogy a párja nem NYÚL BÉLA, mint itt sokan és volt lélekjelenléte a megálláshoz. De akkor még mindig támadják. Remélem a Te gyermekeid is át fogják élni egy ilyen ember atrocitását és akkor majd én fogok köpködni!

SzLacika 2010.05.12. 22:50:23

@turboá: Na, ha ez tényleg így történt, akkor bizony ez pont az ellenkezője annak, amire itt a legtöbben gondoltak...

Mellesleg ezzel visszaállítottad a Volvosok becsületét :)

Szelíd hangorkán 2010.05.12. 23:10:14

@mariska: én nem köpködtem. Remélem a gyermekeimnek meg nem lesz köze köpködő nagymamákhoz. :)

mariska 2010.05.12. 23:16:38

@Szelíd hangorkán: Ne is hozzám legyen közük! Sok-Sok fiatoshoz, aki az életüket veszélyezteti és a fent olvasható kedves szavakkal illetik majd. AMEN

abipook 2010.05.13. 08:55:32

@turboá: Még ha igaz is a sztorid, ez akkor sem elintézési mód. Kívánom neked, hogy ugyanígy járjon el veled valaki vélt vagy valós közúti sérelme után, akkor talán átértékeled a dolgokat. Azért a helyedben elkezdenék aggódni, mert az ököllel pofozás következménye, mondjuk csonttörés már súlyos testi sértésnek minősül...

Mókusélet 2010.05.13. 09:52:04

Nem olvastam végig, ebből az oldalból abból az oldalból is szemezgettem. Kérdezem azoktól, akik azt mondják nem az a megoldás, amit a volvo-s csinált, hogy akkor mi? Mit kell tenni, ha egy ilyen ember veszélyeztet téged szándékosan? Hagyni kell, legyinteni?....úgy fogja gondolni megteheti, hisz lám nem történt semmi és egyszer majd meghal valaki miatta. Rendőrt hívni? Mert itt azt olvasom, nem szabad agresszívnak lenni. Mondjátok meg a jó megoldást?

Take-it-Easy 2010.05.13. 10:00:56

@turboá: akkor ő már látta, hogy te meg fogod ütni...
Hát nem megmondtam?! :))

Komolyra fordítva: így már egy kicsit más a gyerek fekvése.
@PÖFFF!eteg gomba: akkor hogyan kellett volna elintézni az adott szituációban? Rendőrt hívni? Muhaha... mire az kiér, ha egyáltalán veszi a fáradságot... Az ilyen fiat(al)os vezetők többsége játsza a leszorítósdit, mert még nem akadtak össze senkivel, aki móresre tanítsa őket...

turboá 2010.05.13. 11:02:13

...nem tudom ti hogy gondoljátok, miközben húz be az autójába,kapok egy gyomrost és megfejelem az ablak keretet....esetleg hagynom kellett volna?? gondolkozzatok már egy kicsit...

turboá 2010.05.13. 11:06:09

de ahogy látom néhány embernek nem megy a gondolkozás....fussatok egyszer ti össze egy ilyen fa....al ..meglátjuk mi lesz??!! vagy meghalsz egy hídpilléren,vagy bucira csapja a fejedet...kb 10szer mondta el ,hogy szállj ki szét...szom a fejedet a ku....ád,hát megtörtén kiszálltam az ő kérésére...nem ez volt a célom ,hogy bántsak valakit,tisztázni szerettem volna ,de nem hagyott más lehetőséget...kapott..

turboá 2010.05.13. 11:08:32

@PÖFFF!eteg gomba: amit az előbbi pár sorban írtam ilyeneknek szólt...akinek nem inge ,ne vegye magára..

Take-it-Easy 2010.05.13. 11:11:24

@turboá: hát, én sem hiszem, hogy egy ilyen szituációt meg lehet oldani szép szavakkal. Ha annyiban hagyod, akkor legközelebb is megcsinálja, mert "lehet", ha meg nem akarod annyiban hagyni, akkor meg kényszerpálya...

glinolid 2010.05.13. 11:25:18

Btk. 29.§
(1) Nem büntethető, akinek a cselekménye a saját, illetőleg a mások személyei, javai vagy közérdek ellen intézett, illetőleg ezeket közvetlenül fenyegető jogtalan támadás elhárításához szükséges.
(2) Nem büntethető az sem, aki az elhárítás szükséges mértékét ijedtségből vagy menthető felindulásból túllépi.
(3) A megtámadott nem köteles kitérni a jogtalan támadás elől.
29/A. § Nem büntethető, aki a saját, illetőleg a mások személye vagy javai elleni jogtalan támadás megelőzéséhez szükséges védelmi eszközt alkalmaz, ha az az élet kioltására nem alkalmas, és annak folytán a jogtalan támadó szenved sérelmet, továbbá ha a védekező a sérelem elkerülése érdekében mindent megtett, ami tőle az adott helyzetben elvárható volt.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.05.13. 11:34:48

@glinolid: Azért ez elég szabadon értelmezhető annak függvényében, hogy meddig számít valami jogtalan támadás elhárításának. Azért a Fiatos verzióját is érdemes lenne meghallgatni, gyanítom, hogy ő homlokegyenest mást mondana. Szerintem itt azon múlik a végeredmény, hogy kinek milyen az ügyvédje és a bírónak épp milyen napja van...

Marcyka 2010.05.13. 12:08:12

@Szelíd hangorkán: Szerintem A VOLVOSNAK teljes mertekben igaza volt es szerencseje van a fiatos emberunknek mert ha en ott lettem volna es lattam volna az esetet tuti hogy a majom szajaba leptem volna

turboá 2010.05.13. 12:27:54

@glinolid: nagyon kedves ..köszönöm:)

turboá 2010.05.13. 12:32:47

megpróbáltam az egészet hagyni...,de amikor már fölkanyarodtunk a hídra még mindíg nem hagyta anyiban ,az volt a végső amikor neki szorított a betonfalnak és hadonászott a tükröm felé és ordibálta a fent említetteket ,ekkor szálltam ki és még ez sem volt elég ..ekkor kezdett el cibálni ,berántani a kezemnél fogva stb

Yo! Maaan! 2010.05.13. 12:43:54

Turboá, ez eddig OK. De miért kellett percekig ütni azt a szerencsétlent? Én nem mentem túl gyorsan, mert nem lehett, legalább 1-1,5 percig láttam az attakot, araszolás közben.
Gyereket meg nem láttam a kocsiban, csak az anyósülésen ült valaki, ha jól emlékszem. Bár írtad is, hogy nincs gyereked. A hídra meg nem hajtottál fel, mert ez jóval előtte, a kanyar vége előtt történt. Arra értem oda, hogy áll a két autó és a "Volvos" masszívan üti a "kisautóst".

Az első rendszámtábládat meg suttyomban elvitte a cica és a műszerfalra csempészte, ugye? :) Nem, nem látszott sérültnek a tartókeret, vagy töröttnek a kocsi eleje...

abipook 2010.05.13. 12:56:15

@Easyke: Esküszöm, nem bírom megérteni az embereket... Szerinted az az elintézési mód, hogy valakinek a képébe öklözünk? Aki azon az állásponton van, hogy jogos az ilyen visszavágás, az eszénél van? Ha te csinálnál valami hülyeséget, és neked esne valami elszállt agyú barom, akkor helyesélnél, hogy ja igen, megérdemeltem, mert hülye voltam? Mert az, aki a közúti sérelmeket így torolja meg, az egy HÜLYE, így, nagybetűvel. Hát mi a faszom lenne az utakon, ha mindenki elkezdene rambózni, mert úgy érzi, hogy sérelem érte? A rohadt életbe, akinek nincs egy minimális ingerküszöbe, hogy nyugodtan lekezeljen egy ilyen szituációt, az menjen busszal, de ne az autóból kiszállva örjöngjön... És még valami: hallottuk egy szemtanú álláspontját, a támadást végző embert, és akkor ezek után mondjuk azt, hogy a fiatos megérdemelte? Na ne már... A móresre tanítás emlegetése meg tipikusan azoknak a frusztrált embereknek meg, akik önkéntes rendőrnek képzelik magukat. A "móresre tanítás" a rendőrség dolga, nem másé! Még egyszer: aki nem tudja lekezelni ezeket a szituációkat, aki a magyar közlekedési "kultúrával" nem tud megbékélni, az ne vezessen!

abipook 2010.05.13. 13:09:27

@turboá: Mit nem értesz azon, hogy semmi jogod mást megverni??? Nem vagy rendőr, sem a titkos igazságosztó, sem Batman, sem semmi! Hova lenne a világ, ha mindenki így torolná meg a vélt vagy valós sérelmét, mi? Géppisztolyokkal kéne autózni? A tetteddel te semmivel nem vagy jobb, mint egy szabálytalankodó autós, hanem egy szabályozhatatlan időzített bomba vagy...

turboá 2010.05.13. 13:15:30

@bloodmn: ezek szerint annyira ostoba vagy ,hogy még azt sem láttad ,hogy a komplett lökhárító nem volt az autón,nem hogy rendszám...és már a kanyart is elhagytuk..ott történt és nem percekig ,hanem pár pillanatig tartott a dolog..

turboá 2010.05.13. 13:20:03

@PÖFFF!eteg gomba: az lehet ,hogy nem vagyok jobb ,de mint írtam nem hagyom hogy cibáljon és agyonverjen egy gyökér,azt meg pláne nem ,hogy a terhes feleségemet is veszélyeztesse egy ilyen barom....neket meg valóban azt kívánom ,hogy fussatok össze egy ilyen tulokkal és majd meglátjuk te hogy cselekszel!! ?? hagyod hogy berángasson és gyomorszájba vágjon miközben megfejeled az ajtókeretet,miután mjdnem a híd-pillérjének illetve a beton elválasztónak csapódsz???ha hagyod igen nagy barom vagy... erre kíváncsi leszek...

turboá 2010.05.13. 13:27:42

@PÖFFF!eteg gomba: a magyar közlekesési kultúrát szerintem hagyjuk...azt viszont nem hiszem el,hogy nem érted meg ,hogy többször befékezett illtve NEM EGYSZER MEGPRÓBÁLT LESZORÍTANI ...nem tanítani akartam ,hanem normálisan megkérdezni,hogy normális e??? erre jött a berángatás stb, ha van szemtanú gondolom akkor gondolom ezt is LÁTTA...nem kívánom magyarázni az igazamat ,ez egy jogos védelem volt ,noha ilyedtemben még arcon csaptam ,akkor is... de ki így látja ki úgy ...majd meglátjuk ,hogy ti sokan okosok mit csináltok egy ilyen szituációban ,mert hogy van belőle rengeteg és érdekes módon egyik sem fajul el eddig ..egyszer ti is kifogtok egy ilyet...legalábbis bízom benne...üdv

Take-it-Easy 2010.05.13. 13:29:26

@PÖFFF!eteg gomba: figyu, itt nem arról van szó (a volvós elmondására támaszkodva), hogy fiatosunk véletlenül benézett egy szitut, rádudáltak, (én ha benézek egy ilyen szitut, elnézést kérek és haladok tovább) ezért ő sűrű elnézéskérések közepette továbbhaladt, hanem arról, hogy agresszívan, provokálóan, a másikat veszélyeztetve viselkedett. Tehát még neki állt feljebb. És akkor ha valaki kiszáll és úgy reagál, mint ahogyan ő is viselkedett, akkor még azt hiszi, hogy haragszanak rá...

abipook 2010.05.13. 13:31:43

@turboá: Elárulok egy titkot: találkoztam már égetnivaló barmokkal az utakon, nem is eggyel. És tudod mi történt? Semmi, nem vertem meg, hanem hagytam a francba. Hihetetlenül hangzik, ugye? Tudod mi a megoldás? Le kell maradni, hagyni elmenni, félreállni, vagy bármi. És ennyi, vége sztorinak. De sejtem, hogy ezt neked felesleges magyarázni, mert úgy érzed, hogy teljesen jogosan vertél meg valakit. De a téveszmédről majd a bíróság felvilágosít, ha esetleg oda jut az ügy, vagy egy erősebb sofőr fogja megtanítani, hogy nem kommandózni kell az utakon.

Take-it-Easy 2010.05.13. 13:35:59

@PÖFFF!eteg gomba: utolsó mondatod utolsó két tagmondata tökkkkéletesen üti mindazt, amit eddig elmondtál. Akkor mi bajod azzal, hogy ez esetben turboá volt az erősebb sofőr, aki megmutatta egy másiknak, hogy nem kommandózni kell...? Vagy ezt most így hogy?

turboá 2010.05.13. 13:39:11

@PÖFFF!eteg gomba: te tényleg egy igazi ostoba fasz vagy és nem érted....mint említettem belém is rengetegszer kötöttek már közúton és soha nem fajult eddig a dolog...de neked ezt hiába magyarázom..azt sem fogja föl az internet világába belefásult agyad ,hogy nem én ütöttem először...de nem is kívánok neked erről tovább magyarázni ,mert tök fölösleges ..netezz tovább myugodtan és szólj hozzá hasonló témákhoz legalább ennyire okos kommenteket...sok sikert hozzá üdv : a Volvos :)

turboá 2010.05.13. 13:42:21

@Easyke: az a baj hogy nem véletlenül nézte be a szitut hanem egy egész sort előzött ,mert gondolom nem bírta kivárni a lámpát és így egy balesetveszélyes helyzetet teremtett,amire dudával reagáltam,( vészfékezést kellet végrehajtanom )de ez neki nem tetszett és elkezdett okítani..

abipook 2010.05.13. 13:44:06

@Easyke: Ha így fog pattogni a továbbiakban is, ez lesz egyszer a sorsa, hogy összetalálkozik egy erősebb sofőrrel. Akkor talán át fogja értékelni a viselkedését, még akkor is, ha neki volt igaza. Bár jobb lenne, ha enélkül fogadná el, hogy nem verekedünk az utakon.

abipook 2010.05.13. 13:48:14

@turboá: Tudod mit tennék, ha a terhes feleségem ülne mellettem? Nem dudálnék rá a hülyére, és nem venném fel a mások baromságát, mert vannak az önérzetességnél fontosabb dolgok is. Ja, hogy azért vagyok fasz, mert nem kezdenék el virtuskodni az úton? Aha...

Az internet világába belefásult az agyam? Haha, te ugyanígy itt vagy a fórumon, osztod a hülyeséget, magyarázod a bizonyítványod... Inkább kicsit gondolkodj el, hogy legközelebb a terhes feleséged jusson eszedbe, és ne a visszavágás...

abipook 2010.05.13. 13:51:17

@turboá: Még valami: mindannyian, akik az utakon közlekedünk, ugyanúgy szembetaláljuk magunkat a közveszélyes idiótákkal. Az autósok többsége mégis meg tudja állni, hogy ne verje meg a másikat. El kéne gondolkodnod, hogy ki is a hülye.

Fritz1 2010.05.13. 13:55:11

Na, ha ez tényleg így történt, akkor változtatok a véleményemen.

Jól tetted, hogy megverted (visszaütöttél), MEGÉRDEMELTE!

Talán ez a nagypofájú agresszív barom autós elgondolkozik, hogy hogyan viselkedjen legközelebb! A közreműködésednek köszönhetően talán legalább egy ilyennel is kevesebb lesz az utakon...

Köszönjük tehát minden autós nevében!

Amúgy meg szerintem ez jogos önvédelem volt...

Take-it-Easy 2010.05.13. 13:55:43

@PÖFFF!eteg gomba: nem szoktam verekedni az utakon. Sőt, el szoktam nézni mások hülyeségét, nem szoktam pattogni. Sőt, általában kapásból lebunkózom az agresszív vezetőket és nem szoktam helyeselni, ha alfahímek verekedéssel próbálnak megoldani valamit. De vannak emberek, akik kiprovokálják.

Erősebb sofőrt meg biztosan találok, tekintve, hogy nő vagyok, másrészt meg mindig mindenkinél akad erősebb. De parttalan a vita, mert alapjában ugyanaz a hozzáállásunk, csak nálam vannak bizonyos kivételes esetek. Ennyi.

turboá 2010.05.13. 13:56:35

erre csak ennyit tudok reagálni: ülj le fiam kettes ....:) értetlen vagy

abipook 2010.05.13. 14:02:27

@Easyke: Nem magázva válaszoltam, hanem a turboáról írtam a válaszom.

turboá 2010.05.13. 14:03:28

@Fritz1: nem tettem szívesen ...sőt nem is akartam elnáspángolni ,de kényszerített rá azzal ,ahogy fenyegően viselkedett ,sőt mint ítam úgy állt a szénám,hogy megleszek csapkodva..

Take-it-Easy 2010.05.13. 14:07:51

@PÖFFF!eteg gomba: affene, most kiestem a "szerepemből", konkrétan hangos nevethetnékem támadt. Egyből magamra vettem... :)
De attól még tartom a leírtakat.

abipook 2010.05.13. 14:09:56

@turboá: Nagyon is értem, hogy mivel próbálod magyarázni, hogy helyesen cselekedtél. Ettől függetlenül a helyzet továbbra is az, hogy rosszul reagáltál.

Rahsid 2010.05.13. 14:24:03

@turboá: Helyesen tetted. Így kell ezt csinálni.
Aki meg mást mond, az hülye.

abipook 2010.05.13. 14:29:00

@Easyke: Az, hogy ki "érdemel meg" egy verést, rohadt szubjektív dolog. Egyeseknek alacsonyabb az ingerküszöbe, másoknak magasabb. Erről persze lehet vitázni, hogy az egyik szabálytalanságért még nem jár verés, de a kicsivel durvább viselkedésért már igen. Ennek eldöntése és a büntetés alkalmazása az utakon egyetlen sofőrnek sem joga, és ebből kifolyólag nincs olyan, hogy valakinek jogosan jár a verés, és megérdemelte. Persze, lehet magunkban fortyogni, hogy "ezarohadtállatdögöljönmeg", de ha már megtörténik egy ilyen eset, azért érdemes végiggondolni: mi lett volna, ha mi vagyunk a szenvedő felek? Mi van, ha olyan hibát vétünk, amit mi nem érzünk komolynak, mégis megvernek érte, mert másnak alacsonyabb az ingerküszöbe? Vagy akkor is igazságosnak éreznénk? És egy pillanatra vonatkoztassunk el a konkrét esettől, hogy végiggondoljuk, az ilyen gondolkodásmód úgy általában hova is vezetne?

Nincs olyan, hogy én, a sofőr eldöntöm, hogy kit verhetek meg, mert szabálytalan/szemtelen/veszélyes volt. Olyan lehet, hogy valaki önvédelemből üt, de akkor nem megver valakit. Olyan is, hogy elpattan valami egy pillanatra, és azért verekszik, de akkor utólag ne mondja azt, hogy indokolt volt. És a posztból ugye kiderül (és ezt turboá sem cáfolta), hogy itt arról volt szó, hogy masszívan megverte a másik felet.

CsL 2010.05.13. 14:30:59

Csak hogy meglegyen a keresztbelinkelés:
logout.hu/bejegyzes/csemike/van_igazsag/hsz_1-200.html

Ha vannak ketten, akik egymásnak estek, adrenalinnal töltve, akkor szerintem mind1 ki ütött előbb.

abipook 2010.05.13. 14:31:04

@turboá: Remélem, hogy a kihallgatáson/bíróságon is így fogsz mosolyogni.

Yo! Maaan! 2010.05.13. 14:33:03

@turboá: Nem hiszem, hogy ostobasággal kéne érvelni. Közvetlenül a kanyar után volt az esemény, a híd felhajtója onnan kb. 300m-re van. Meg tudom méter pontosan mutatni, ha kell. A kocsi elején meg volt lökös, rendszámtartó kerettel együtt. Tudom, most jön az, hogy "de az én autóm, csak tudom már, te meg rosszul látsz".

Kíváncsi lennék a Fiatos elmondására is...
Én csak azt tudom mondani amit láttam, úgyhogy akár neked is lehet igazad az előzményt illetően.

Rahsid 2010.05.13. 14:36:08

@PÖFFF!eteg gomba: Ugye te nem fogsz ideszokni erre erre a blogra? Már így is van elég szentfazék itt, nem kell még egy feketöves baromarcú a személyedben.

abipook 2010.05.13. 14:41:37

@Rahsid: Nem, nem akarok olyan emberek közé szokni, akik képesek lennének az utakon történő verekedést legalizálni.

abipook 2010.05.13. 14:42:51

@Rahsid: A szentfazék szöveged meg majd jusson eszedbe, ha neked esik valami frusztrált baromállat.

turboá 2010.05.13. 14:58:55

@bloodmn: azt is láttad hogy oda voltam szorítva a betonfalra és majdnem az oldalamban volt a kék puntó??

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.05.13. 15:01:52

Én továbbra is azt mondom, hogy amíg van egy tanúnk, aki félig látta a történteket, meg van egy résztvevő felünk, aki leírta a saját szemszögéből a sztorit, szerintem nem teljes a kép, amíg a másik fél nem adja elő az ő verzióját. Nagyobb összeget mernék rá tenni, hogy erősen eltér attól, amit turboá írt. Mindketten hülyék voltak szerintem az alapján, amit eddig tudunk, inkább az a kérdés, hogy ki csinálta a nagyobb hülyeséget.

turboá 2010.05.13. 15:05:19

hál Istennek nekem is van tanúm , híd utáni benzinkútra jött egy fickó ,hogy látta az egészet és megadta a számát...de akkor is sajnálom a történteket..

Yo! Maaan! 2010.05.13. 15:05:38

@turboá: Nem, úgy láttam, hogy volt legalább 1m hely a két kocsi között. Meg az se tűnt fel, hogy a Volvo a betonfalra lenne ragasztva... a Fiat is a sávjában volt. Úgy láttam a helyszínt, mintha normál haladás közben, egyszercsak egymás mellett megállt volna a két autó.

turboá 2010.05.13. 15:10:06

ezt sem láttad jól, mint ahogy azt sem, hogy lökhárító volt-e az autón vagy nem volt...

Fritz1 2010.05.13. 15:13:04

@turboá:

Telhesen meg tudlak érteni!

Én általában higgadt vagyok, és az átlagosnál picit nagyobb termetemmel sem élek vissza.
Viszont van egy határ! Jópár éve az én autómnak is nekinyitották az ajtót egy parkolóban és amikor teljesen normális hangnemben kértem, hogy rendezzük el valahogy, az ürge nemhogy nem ismerte el, de még az ülés alól elővett ütővel is fenyegetni kezdett, miközben a felmenőimet szidta.
Hívhattam volna rendőrt: vagy kijöttek volna, vagy nem; vagy megvárta volna, vagy nem.
Hibázott, hogy nem szállt ki, (nem tudom, mit akart így az ütővel) az ablak meg le volt húzva, így a lehúzott ablakon át kapott egy "éppenhogy"-maflást.
Egy percre rá már írtuk a papírt a kárról és ki is fizette szépen részletekben.

Én is azt mondom, hogy kerülni kell az agressziót és a fizikai bántalmazást, nade kérem, azért mindent ne hagyjunk! Egy férfi ne viselkedjen úgy, mint egy kislány!

Ez kábé olyan, mintha leköpnének és még te kérnél bocsánatot!

Yo! Maaan! 2010.05.13. 15:28:52

@turboá: Tudom, nem is volt ott semmiféle verekedés... a Volvokon meg általában színre fújt, lökhárító alakú lökhárítótartó van. Semmi baj. :)

turboá 2010.05.13. 15:35:03

@bloodmn: de volt verekedés...de lökös az nem..na mindegy te is egy ilyen okoskodó ....kalap vagy ,aki megáll bámészkodni ,de teljesen fölöslegesen,mert ami a lényeg azt nem látja...

abipook 2010.05.13. 15:35:13

@Fritz1: Azért egy "apró" különbség van a két eset között. Pár hozzászólással feljebb linkeltek egy másik bejegyzést, ami alátámasztja bloodmn elmondását, hogy itt a másik fél nem csak "éppenhogy maflást" kapott, hanem alaposan elverték. Egész konkrétan eltörött az orra és az arccsontja, aminek következtében műteni kellett. Ez nem megy túl bizonyos határokon...?

És akkor még mindig nem ismerjük a szenvedő fél verzióját, csak annyit, hogy bloodmn és turboá nem ugyanúgy érzékelte az esetet. Lehet, hogy sosem fog kiderülni számunkra, mi is történt pontosan, de a végeredmény már biztos.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.05.13. 15:35:29

@bloodmn: @turboá: Ti ugyanarról az esetről beszéltek? :)

turboá 2010.05.13. 15:48:41

azt,hogy eltört az arcsonja azt igen erősen kétlem,mivel nem vagyok egy nagydarab izomagyú,sőt verekedni sem szoktam...

Fritz1 2010.05.13. 15:49:33

@PÖFFF!eteg gomba:

Igen, most olvastam...

Bazzeg, már nem tudom, mit gondoljak. Inkább nem mondok semmit.

De mégis: hülye aki agresszív és felnőttként verekszik. Köztük én is.

Rá is állok valami mentális harcművészetre és azzal fogom megvédeni magam

Na további jó nyomozgatást és gördülékeny eljáráslefolyást az érintetteknek

turboá 2010.05.13. 15:50:33

@IHateTV: zöldkártya már rég nem létezik te nagyon okos...és az időpont sem stimmel:)

abipook 2010.05.13. 15:56:29

@turboá: A látleletből minden bizonnyal ki fog derülni, hogy jól kétled-e.

PamPalini 2010.05.13. 16:00:50

@turboá: Nem azért linkeltem be, hanem hogy alátámassza azt, hogy a rendszám nem kamu. Tudom, hogy pontatlan az adatbázis, az én verdám pl benne sincs, pedig nem mai gyerek :)

Amúgy meg 2010 január 1-ig volt zöldkártya, az nem volt olyan rég.

Yo! Maaan! 2010.05.13. 18:50:55

@CsL: Na, jól eltűnt a hozzászólás.

2010.05.13. 20:07:19

Nem vagyok híve a hosszú levelezgetésnek, a személyes benyomásokban hiszek. Mert lehet valaki szimpatikus a fotón, az írása alapján, de ha nincs meg a kémia, akkor sutba lehet dobni az egészet. Szerintem.

PamPalini 2010.05.13. 20:07:31

Nekem megvan a böngésző kessben :)

A posztíró utólagos engedelmével bemásolom ide, legfeljebb ha bárkinek az érzéseit/jogait/akármijét sérti, majd jelzi és kimoderálják...

Íme:

"Múlt héten meséli anyám, hogy hogy járt szegény unokatesóm. Hát szépen felpofozta egy volvós. Ez még enyhe kifejezés, mert eltört az orra és az arccsontja is, meg kellett műteni. Az unokatestvérem amúgy egy meglehetősen nagydarab ember (magas, izmos), de tehetetlen volt, a fickó egy szó nélkül ütni kezdte, mikor lehúzta neki az ablakot (bár nem tudom mit gondolt, hogy mit akar, talán egy kis aprót? csak résnyire szabad lehúzni az ablakotablakot...), meg a termete ellenére egy "légynek sem tud ártani" típus.
Nem beszéltem az unokatesómmal, mert szegény még nagyon beszélni se tud, úgyhogy nem világos hogy alakult ki ez a szituáció. Az öklözés helyszínéről ömlő vérrel még hazavezetett, de kórházba már az apja vitte. A kórházba kimentek hozzá a rendőrök, megtette a feljelentést, és szépen lemondtunk arról, hogy ebből bármikor is igazságszolgáltatás lesz, mivel csak személyleírást tudott adni, és pontosan elmondani, hogy milyen Volvó is volt az az autó. Miután ütött a tag, az unokatesóm arcát rögtön elöntötte a vér, úgyhogy a rendszámot nem jegyezte meg.
A sztori terjedt családon belül, mindenki sajnálkozott és tele volt kétségekkel, hogy bármi következménye is lesz az ügynek.
De épp most mondja a nővérem, hogy (koncentráljatok, bonyolult rész következik :) ) elmesélte a történteket a barátnőjének, az a sógorának, aki egy nagyon hasonló esetet olvasott egy blogon. Ott a szemtanú még a rendszámot is beleírta a posztba. :))

Rögtön gondoltam, hogy ez az autózz blog, és most utánanéztem, és lám... Most mindenki hepi, a rendőrséget értesítették, és felvették a kapcsolatot a szemtanúval. :C

Mégsem reménytelen! Hallelujah internet... :K. A kék kisautó pedig egy Fiat Punto. :)"

"streetfighter" 2010.05.13. 21:20:31

@IHateTV:

Ez nagyon érdekes.
Ha turboá így szétveri valaki arcát, akkor nem valószínű, hogy jelentkezni fog a blogon elismerve, hogy ő volt a tettes.
Egy ilyen komoly sérülést az okozónak észre kellett vennie, hiszen ő is véres lett.
Ez az ügy komolyodik.
Kiváncsi lennék a folytatásra.
Minden estere ilyen komoly verést biztos nem érdemelt a fiatos, bármilyen agresszív is volt!

Yo! Maaan! 2010.05.13. 21:36:49

@"streetfighter": Figyelj. 1-1,5 percig haladtam el az észleléstől számítva a látóhatáron kívül kerülésig és ezalatt folyamatosan ment az öklözés. A rendszámot is a kocsi hátuljáról olvastam le. Simán lehet, hogy a leírt sérüléseket a tag beszedte, ha ő volt a ludas, ha nem.
Nem lassítottam, nem álltam meg nézelődni, mert akkor feltartottam volna az ellenoldal forgalmát. Megfordult a fejemben, hogy odamegyek és elrángatom onnan a srácot, de lásd feljebb, +belekeveredtem volna egy jóég tudja milyen kimenetelű reggeli attakba. Hiányzott volna ez nekem? Vezetés közben meg kihangosító nélkül nem telefonálunk. Állt ott annyi autó, hogy simán beszóltak mögülük a 112-re. Mire kiérnek a kékek, amúgy is vége az egésznek, ha valakinek baja esik, úgyis feljelentést tesz. A volvos tehet feljelentést közúti veszélyeztetésért, a fiatos pedig már megtette súlyos testi sértésért. Én is kíváncsian várom a végét...
SilentSoundnak meg azért írtam meg, hogy ha esetleg megjelenteti, okuljon belőle minden olvasó.

PamPalini 2010.05.13. 21:44:16

@"streetfighter": @turboá:

Hangsúlyozom, én csak beidéztem az írást, teljes mértékben elhatárolódom mindkét féltől.

Illetve annyi megjegyzésem lenne, hogy a pontos részletek ismeretében se nem lehet megítélni az esetet, se nem elhinni egyik vagy másik félnek, amit állít. Ez még a bíróságnak sem mindig megy. A pontos történetet nem tudhatja senki más, csak aki ott volt és közvetlen közlelről látta az egészet, elejétől a végéig. Azaz az "elkövető" (már elnézést),a sértett és esetleg aki még az autóban tartózkodott.

sx7 2010.05.14. 01:34:56

@turboá: Én csak gratulálni tudok ahhoz ahogy lerendezted az ügyet,pont ezt kell csinálni az ilyen közveszélyes örültekkel,mert semmi másból nem értenek.Aki meg a rendőrség hivogatásával jön az valószínűleg soha nem volt ilyen szituban és soha nem hívta őket vagy soha nem volt ügye,mert a rend őrei magasról leszarják az ilyen ügyeket és ezt az ilyen kötekedő életveszélyt okozó barmok is mint a kék autó vezetője ,pontosan tudják,ezért van belőlük egyre több!A sok birka meg béget ahelyet ,hogy odacsapna..Az itt irkáló mindenttűrő békegalambok is biztos szó nélkül tűrnék hogy a fejükre szarjanak félrelökjék őket és pofájukba röhögjenek..futkosnának a rendőrségre ahol ugyanezt kapnák csak hivatalosan. Én aztmondom jobb a békesség nem ütlegelek feleslegesen senkit..ottvan mindig a kocsiban a betárazott gázpityu a 70centis kerékkulcs,ha nagyon izmozik valaki két patron a szemébe és nem vezet egy ideig:D

turboá 2010.05.14. 09:22:57

@"streetfighter": nem akartam így szétverni ,már ha valóban ennyi sérülést szedett össze..egyrészt én nem lettem véres,másrészt én csak szabadulni akartam a fogásából és ilyedtemben kezdtem el beütni a kocsiba..azért jelentkeztem mert tudomást szereztem róla hogy lett egy ilyen blog és bízom benne,hogy van olyan aki elejétől a végéig látta az egészet...

"streetfighter" 2010.05.14. 09:38:50

@turboá:
Na ja.
Nekem is furcsa, hogy tud valaki ablakon keresztül (nem lehet jól hozzáférni) ilyen komoly sérüléseket összeszedni.
Nincs benne életösztön? Miért nem húzódik el ahova már nem érsz el rendesen?
Vagy te vagy egy terminátor és akkor esélye sincs, mert egy max. két ütéssel kicsinálod. :)

turboá 2010.05.14. 11:37:30

a terminátortól igen messze vagyok,sőt még verekedni sem szoktam ..tehát tényleg nem értem...

turboá 2010.05.14. 11:39:36

@IHateTV: egyébként is le volt húzva az ablaka (mint mondtam hadonászot és örjöngött hogy szállj ki szétbaszom a fejedet ...stb) és be sem volt kötve...

Kasia 2010.05.14. 14:38:55

Ugyan, lehet, h. az arccsonttörését már egy másik afférból szedte össze. Különben is, ki panaszkodna úgy a családjának, h. belekötöttem valakibe, és jogosan helybenhagyott?

találjatokkivalamit 2010.05.14. 15:00:50

jól tetted turboá... Most az egyszer nem volt érvényes a közmondás: hülyét hülyére verni hülyeség. Nem hülyeség. Haver vagy:)

Integrált Szerverterror 2010.05.15. 03:11:04

@IHateTV: Ez mekkora marhaság. Ököllel nem lehet eltörni az arccsontot, előbb törnek az ujjak. Ezt nem veszem be.

achilleus1 2010.05.15. 20:31:18

Tudjátok olvasva a történetet,érdekes a szituáció mert az emberek többsége simán tovább megy egy esetnél.Viszont ha a hírekben látod viszont szalag címként,"Meghalt egy autóvezető,egy verekedést követően!" akkor meg a legfontosabb dolgot hagyjuk figyelmen kívül,az emberi segítségnyújtás elmulasztása.Ez meg tudtommal bűncselekménynek minősül,és akkor mi is bűnrészesé válunk.Nem tartott volna semmibe ha megenged egy telefont az ember,és közli a történteket a hatósági szervekkel.Akik jogosultak intézkedni,nehogy mi is ilyen helyzetbe kerüljünk!Akkor majd ki segít?

Clearvoyance 2010.05.16. 10:19:24

@xaba99:
M 16 ?
Ismertem valakit... :)

Clearvoyance 2010.05.16. 11:22:40

Na a végére értem.
Silent remélem a post-nak is lesz folytatása...

2010.05.17. 09:46:07

@turboá: bocs, de nem értettem a szituációt. A fiatos benne ült a saját autójában és te a leeresztett ablakán keresztül verted pofán ? De előzőleg akkor hogyan bántott téged a fiatos, ha a saját kocsijában ült ? hogyisvanez ?

**ADAM** 2010.05.18. 11:27:23

Turboá, isten vagy. Egyszer személyesen szeretném látni, ahogy egy ordítós faszkalapot végre valaki szájbaver az utcán. Nagyon sajnálom, hogy erről az előadásról lemaradtam.

A sok béna puhapöcsnek és hivatásos fórum-kötekedőnek üzenem, hogy éljék csak tovább a birka életüket és hagyják nyugodtan, hogy az őrjöngő kopaszok rendszeresen szarba tiporják az önbecsülésüket.

Turboá, gratulálok még egyszer - és csodálom a türelmedet, amivel ezeknek a balfaszoknak a kérdéseire és beszólásaira válaszoltál.

Én annyit mondtam volna, hogy "nem bántam meg, legközelebb is ezt teszem".

Gondolkodom, hogy veszek egy Volvót :)

GRX 2010.05.21. 16:14:37

Tökjó kis poszt.
Ma reggel haladtam munkába, és a Fogarasi útról a Hős utcába akartam kanyarodni a lámpánál, amikor egy fehér G Astra kombis tulok jobbról berántotta magát elém a sávba, ezáltal majdnem ledarált. Nem úgy hogy előttem volt, hanem úgy hogy az ő bal hátsó ajtaja kb egyvonalban volt az én jobb első sárvédőmmel, tehát kurva nagyot kellett fékeznem, hogy ne legyen csatt. (De tényleg. Amúgy mindig felkészülök az ilyen hülyékre, csak akkor nem tudok, ha váratlanul csinálják a faszságaikat.) Kapott egy dudát meg egy kurvaanyázást, erre egyezményesen kimutatott az ablakon a középső ujjával. Utána még a Hős utcában is figyelgette a tükrét folyamatosan, hátha nekiállok púposkodni.

Én meg hagytam menni a francba. Előbb-utóbb csak összeakad valami hasonló barommal, aki leszorítja, keresztbeáll, buciraver, láncfűrészel, gázpisztolyoz.

punt 2010.07.19. 22:30:31

Na eddig nem olvastam el a kommenteket, nem szokásom a neten anyázni.
Én lennék a fiatos...
Elöször is két felfestett sáv van ott ahol balra kanyarodunk fel a szerémire, én ott megelőztelek, valami furgon ment előtted...
Erre te dudálva elkezdtél követni, leszorításra nem emlékszem, de azt vállalom, hogy befékeztem Előtted. Erre Te kikerültél,majdnem leszorítottál egy swiftet.
Ekkor jönne a forduló, ugyanis előrementél, majd közvetlenül a híd előtti éles kanyarban lefékeztél. Ekkor kezdődött a pofozkodás...

punt 2010.07.19. 22:45:16

Nem tudom mit véltél leszorításnak, mindenesetre mikor melléd értem kb 5-10 kmh-val mehettünk, de szerintem már nem is gurultunk.
Ekkor rávágtam a (felhúzott) oldalablakodra és erre Te kiszálltál, és elkezdted rugdosni az autót, erre én megfogtam az ingedet (nem volt semmi féle gyomros).
Ekkor félrehúztad a kezemet és ütöttél. Talán kettőt, nem emlékszem, de arra igen, hogy mondtam, hogy elég. Ezutám továbbmentem.

punt 2010.07.19. 22:46:33

Az orrom mellesleg eltört. Az orvosoknak kellett helyre rakniuk.

punt 2010.07.19. 22:56:13

Nem olvastam el az összes kommentet, de akkor nekem nagyon úgytünt, hogy nem tettszett, hogy megelőztelek...
Nem szorítottalak le,de azt elismerem, hogy befékeztem, mikor őrült módjára utánam jöttél, viszont Te nem fékeztél, hanem rögtön kikerültél. ( Azt csak úgy mellékesen megemlíteném, hogy volt ott egy autó, amit Te leszorítottál.)

Zorro_a_fekete_hoze 2010.10.15. 22:05:01

Puntós baba!
Ha megelőzted,illetve elévágtál,miért nem raktad fel a kicsi kezedet? Nem tantott illemre az a pásztorarcú barom édesanyád? És mi az anyádért előzgetsz csúcsforgalomban. Ettől élvezel,hogy két méterrel előrébb vagy? Türhő gyökér vagy. Megérdemelted a pofont kicsilány!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása