Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Szőke nő vagyok, tanuló vezető, törött lábbal

2010.11.05. 17:42 :: SilentSound

Azt hiszem, joggal mondhatom így Danuta levelét elolvasva, hogy a sztereotípiák igen nagy halmazába esik bele, éppen csak nem kalapos öreg bácsi, mert az nehezen összeegyeztethető a szőkenőséggel. Bár a kalap, a begipszelt láb lehet a halmazok közös metszete és egyszer meg is fog öregedni, ha be nem lökik még előtte az árokba.

Szeretnék leírni pár dolgot, amit nem értek. Szóval, éppen egy éves a gyerekem. Ha bemegyek valahová, mindenhol előre küldenek (nem engednek, KÜLDENEK és azért ez más!) mert tudják, hogy egy ilyen korú gyerek nem tud mit kezdeni a várakozással, neki időben enni kell és kész, máskülönben bömböl. Meg egyébként sincs kész az immunrendszere az egyéves gyereknek, így hát őt ne fertőzzék össze, mert még másképp reagál a vírusokra, mint a felnőttek (=azonnal beteg lesz minden vírustól).

Fél éve vettem az autómat, jogosítványom régi, így oktatóval mentem először, de azért azóta kb.8000 kmt vezettem, ennek ellenére még ott a tanuló matrica. Akik nagy sebbel lobbal megelőznek, akkor is, ha én sem tartom be a sebesség-szabályt, mert úgy megyek, ahogy a forgalom diktálja, mi a pélót nyernek vele? A következő pirosban úgyis találkozunk.

Ettől még dinamikusan vezetek. Ahol lehet, és biztonságosnak érzem, tolom, nézem is trafikat. A kedvencem a pirosnál való indulás, mindenki váltózik, én hátradőlök, és nyomom a gázt. Törpe, mint utas még nem tud hányingerre panaszkodni. :) De ha az autóval óvatosan (=lassan) megyek, ami fel van matricázva T-vel, plusz baby on board-dal, a kétsávos úton a külsőben miért dudálnak rám x5-ös bömösből, amikor el lehet mellettem menni???

Olyan is volt, hogy éppen a belső sávban bátorkodtam menni, épp nézve azt, hogy jutok a külsőbe. De ez kevés volt, egy türelmetlen majom a fenekemben. Mentem volna épp a külsőbe, de a majom jobbról előzésbe fogott. Még jó, hogy láttam, figyeltem, máskülönben csini koccanás, vagy baleset lett volna.

És akkor ki a hibás? Mindegy, tudom a választ. A kocsim automata, mert úgy gondoltam a két pedál kényelmes lesz. Az is. Eltört a lábam aug. elején (ennyit arról, hogy a sport, a strandröplabda egészséges), és szerencse a szerencsétlenségben a bal lábam a beteg. Tehát gipsszel is tudtam jönni-menni a kocsival, ez nagyon sokat jelentett. Viszont a parkolás még mindig nehezen megy. Szőke vagyok, na. :)

Gyakran kérek segítséget, ha látom, hogy én nem boldogulnék, és sok kedves sofőr beállna helyettem:) Egyszerűen félek, hogy horpadás lenne a parkolás vége, akkor már jobb, ha kedves ismeretlenek segítenek:) De az automata veszélyes, így inkább mondják - szedje jobbra, most előre, óvatosan stb., na, szóval mindig megoldjuk valahogy. :)

Egyébként ha valaki három pedálhoz szokott, azok általában a féket nyomják rutinból a kuplung helyett - ez tényleg balesetveszélyes. Így "csak" irányítanak a kedves ismeretlenek a parkolásnál, amit ezúton is nagyon köszönök, mert az emberek nagy része tök szívesen segít, ha szépen megkérik rá. Csak.

Nem értem, ha óvatos (=lassú) vagyok a vezetésben, hogy ne horpadjon autó a kanyarodásnál, parkolásnál, mi a pélóért kell rámdudálni, ha ott a T? Attól jobb lesz? Gyorsabban parkolok? Mit nyer a dudáló a fél percével, amit nyerhet? Volt olyan, hogy dudált rám az autó a parkolóban, és kiszállt, és kiabált, hogy ő az én helyemre kíván beparkolni. Visszakiabáltam, hogy gondolja, hogy ettől gyorsabban, sérülésmentesebben parkolok? Amúgy is láttam, mit akar, nem nehéz kitalálni.

Úgy hozta az élet, hogy frissen műtve vezetnem kellett, hátul a törpe. Dudál a kretén és én nem értem, nincs neki anyja??? Komolyan, nem lehetek, mint sofőr nem 100%-os, csak 90% - ha már autóba ülök, ezért frissen műtve extra óvatos vagyok (=lassú)??? De tényleg, a közlekedés csak az ereje teljében lévő, vadul manőverező majmoké?

Nem emberek vagyunk??? Nincs udvariasság??? És amikor ledudálnak, higgyétek el, úgy tudnék k.rva anyázni, csak sajnos, amikor tíz éve pestre költöztem, láttam egy ilyen dudálós manővert, aminek az lett a vége, hogy a kopasz sofőr, aki előtte bevágott elénk, kiszállt a híd közepén a kocsiból egy baseball-ütővel fényes nappal, hogy mi a gond?

Szóval az az én kérdésem, hogy egyébként dinamikusan vezetve nem lehetek néha T óvatos (=lassú), hogy ne törjem a saját és más autóját? Hiába van kint a matrica, hogy törpével közlekedem, nem érdekel senkit, vadul kéne vezetnem? Ha rámdudál a köcsög, miért kell nekem úgy tenni, mintha nem hallanám? Pedig tudnék én is dudálni! (Tudom, de most is zárójel a sorsom: ha visszadudálok a fizikai inzultust kockáztatom, vagy csajokat sosem vernek??? :) )

Alapszabályok: tudom, hogy mindig a poszter a hülye. Konstruktív, értelmes hozzászólásokkal foglalkozom csak, hogy lett ennek josija, miért volt a belsőben, na ezek nem érdekelnek. Hiszek abban, hogy vannak értelmes hozzászólók, akik a véleményükkel hozzáadnak ahhoz, amít leírtam.

204 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó sztereotípia parkolás mazsola női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

''autónepper.'' 2010.11.05. 22:47:23

@glad az egyetlen: érdekes mikor én jártam vezetni ... senkit nem tartottam fel... ha valami akadály volt a külsőbe kikerültem az oktató azt mondta hogy még ilyet mint én nem látott hogy ennyire jól kezeltem már AKKOR a helyzeteket szal ez nem mentség:/

''autónepper.'' 2010.11.05. 22:50:35

@Brigi \"B. A.\" főnöke: figyelj nekem 530as bmw-van összes ablak sötétített... és ? ha egy mezei astrával megyek is ugyan úgy közlekedek mint a bömösel oszt? tudni kell vezetni! ez a titok

Puch Cavette 2010.11.05. 22:51:11

Ne azon gondolkodj, hogy a masiknak miert surgos. Valamiert az. Pont. Semmi kozod hozza. Kozlekedj ugy, hogy ne tartsd fel, es akkor nem fog rad dudalni. Ahogy ram se. Ennyi.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.05. 22:52:01

Olvasgatván a kommenteket vanank azért öreg jogsisok szép számmal
Másfél év,3év, két év, szőke nő stb.
Aszongya ma a tv-huradó, lefulladt a vasuti sineken egy nő, a vonat jött, az utas /nő/kiugrott, a vonat nekivágta az autót, sulyosan megsérült, vezető a kocsiban könnyebben

Volt valami utalás vagy utasitás, hogy vasűti sineken nem váltunk, nem lassitunk, csak elötte, tempóval haladunk át.
Amugy meg vagy jelzőlámpa van, vagy nem nézett körül, mert olyan gyorsan nem érkezik vonat, hogy ne tuggyam ujrainditani.

Szoval a fiatalkáknak vissza kéne venni az arcukbol
Én is aszittem hogy menő vagyok a kétéves jogsimmal, aztán egy ZIL tette majdnem helyre
a pofám

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.11.05. 22:53:36

@''autónepper.'': Mert eddig úgy tudtam, hogy csak 18 éven felül adnak, de úgy látszik tévedtem :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.11.05. 22:54:20

Nos, akkor megegyszhetünk abban, hogy hülye a posztoló?

''autónepper.'' 2010.11.05. 22:55:20

@...::: Flúgos Kamionos :::...: egyébként igen meg egyezhetünk abba hogy hülye a posztoló!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.11.05. 22:55:44

@''autónepper.'': Épp egy előzést fejezek be...már vagy 10 perce :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.05. 22:57:00

@''autónepper.'':
én is elaphatom bazdmeg!"

Ja, az! Az öregek veszélyeztetebbek pláne!
:)

Ja , a nők asziszik, a sötét üveg + terepjáró a pinájuk meghosszabbitása
Kissebbségi érzésüket kompenzálják
:)

AzHofi 2010.11.05. 22:57:04

A bubunak teljesen igaza van mindenben, aki nem ezt mondja, az menjen el a sunyiba. Csináljunk egy blogot, amelyben bubu egyetért önmagával!

''autónepper.'' 2010.11.05. 22:59:40

@horex: egyébként nem vagyok öreg de ha gyerek elkaphatja a kibaszott vírust akkor én is nem ?:D:D:D

egyébként ez hülyeség hogy sötétített üveg biztonság érzetet ad... vagy nem tom ki mivel magyarázza:D

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.11.05. 23:00:25

Nem lehet, hogy ez ugynaz a 3,14csa, aki múltkor fél Magyarországot átautózta a belső sávban, mert letörte a tükrét? Vagy már több ilyen hülye is van? :)

A.. Közbiztonság Szilárd 2010.11.05. 23:00:49

Szerintem írni is régen tanultál, pot mint vezetni - azt hiszem, az első írásaidhoz sem ártott volna egy oktatót segítségül hívni, mert ez elég ergya lett így. Főleg a helyesírás része.

Amúgy meg tanulóvezetőként, törött lábbal ne hurcold magaddal a kölködet, te barom!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.05. 23:06:06

@''autónepper.'':
Te nem sajnálod a kis csimótát a hátsó ülésen, a gipszeslábú mamával?
Lesötétitett üveg meg azért kell hogy menet közben is szopathassa a gyereket
Szivtelen autónepper vagy!

''autónepper.'' 2010.11.05. 23:06:47

@gyvy: @...::: Flúgos Kamionos :::...: egyébként most beszóltatok ?:D kapjátok be akkor:D

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.05. 23:08:47

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Nem nem, ugyanaz lehet, a körgyűrün megy azóta is körbe
:)
Megyek, mert csak ekézni tuggyátok a poszttolókat
Jókat!

(---Flúgos Buszos---) 2010.11.05. 23:09:48

Szerintem jó a T jelzés a kocsin!!!!!!

Én 3 év után raktam ki a szélvédő mögé,hogy szivassam a nagykirályokat.

Eddig sikeres,sok embert leszopattam már a nagyképűségével.

''autónepper.'' 2010.11.05. 23:13:38

@...::: Flúgos Kamionos :::...: sosem volt kint:D

@horex: mért sajnálnám? elvégre melegbe vannak szal... na mindegy nem tudom sajnálni mert van olyan kismama aki gyerekkel a tömegközlekedésen szenved...és nem az a legnagyobb baja hogy a csúnya nagy kopasz béemvés ledudálja....

egyébként nem tudom nincs gyerekem szal ezt a részét nem veszem igénybe a sötétített ablak által nyújtott lehetőségeknek :)

''autónepper.'' 2010.11.05. 23:14:35

@...::: Flúgos Kamionos :::...: nem mondom hogy előveszem... mert még a végén megtetszik és elkezdenéd szopogatni :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.11.05. 23:20:05

@''autónepper.'': De nekem szelektív látásom van. Az 5 cm-nél kisebb dolgokat csak elmosódva látom :DDD

''autónepper.'' 2010.11.05. 23:25:31

@...::: Flúgos Kamionos :::...: azt! na jó egyezünk meg abba h a suzukis volt a hibás :DDDDDDDDD

''autónepper.'' 2010.11.05. 23:29:40

@...::: Flúgos Kamionos :::...: ezen héten 15ezret fizetem be a közterületnek szal... szerintem veled is meg tudok egyezni

(---Flúgos Buszos---) 2010.11.05. 23:38:15

Nincs kedve valakinek megnézni velem most a Barátok Köztöt???

''autónepper.'' 2010.11.05. 23:39:23

@1 Fószer: ezt vehetjük randinak is?:P:D

Hurri Kán 2010.11.05. 23:40:18

@1 Fószer: maximum Stewie Wonderrel nézem meg :DD

[mike] 2010.11.06. 00:47:20

@''autónepper.'': és akkor mi lesz? A nő üvöltözik, a gyerek bömböl, te okoskodsz, mögötted meg dudálnak... faszán megcsinálnád :D
Amúgy akkor fetrengenék a röhögéstől, ha kiszállna egy 150 kilós mammer és úgy elverne téged egy fakanállal, hogy visítanál.... :D

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.06. 00:55:21

Ez valami hülye kitalált történet?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.06. 01:00:53

@horex: A sötétített üveg azért van, hogy anyucit is bárki lecidáztathassa a Tesco parkolóban :) Tudod, milyen sokba kerül egy gyerek felnevelése? :D

2010.11.06. 01:44:31

ha valakire balfaszsága okán dudálok, akkor ennek eredményeként nem azt várom, hogy rögtön befejezi a szerencsétlenkedést, nem. ezzel csak a tudtára adom, hogy autó helyett áramot kéne vezetnie.

Rock me Amadeus 2010.11.06. 09:26:52

"kedvencem a pirosnál való indulás, mindenki váltózik, én hátradőlök, és nyomom a gázt. "

Nekem meg kedvencem, hogy visszaváltok kettesbe és motorfékkel kanyarodok.

esef 2010.11.06. 09:54:00

Egyszer nekem is kellett vezetnem gipszben. Csak nem a lábam, hanem a jobb karom volt begipszelve (vállig...). Élmény volt behajtogatnom magam a kocsiba és bal kézzel váltanom...

(---Flúgos Buszos---) 2010.11.06. 10:46:35

@''autónepper.'': Ha gondolod,a jövőhetit is megnézhetjük ilyen éjfél tájt!!!
@gyvy: Ne már,Stewie a hawerom,a Part-time Lover című számát hallgatjuk,miközben STÍRÖLJÜK a nőket. :)))
@...::: Flúgos Kamionos :::...: A seggem jó,ha érdekel!!!!!

gacchos82 2010.11.06. 10:55:00

@horex: Egy kis pontosítás: Nem nő, hanem egy 27 éves férfi vezette a Focust, 2-esben(!) akart megfordulni az idióta a vasúti átjáróban. Persze lefulladt, látta, hogy jön a vonat, az utasa kugrott, újraindította az autót, gondolom 2-esben volt, de 1 mp múlva megint lefulladt, ekkor ment neki a vonat.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.11.06. 11:00:20

@1 Fószer: Kösz, de autóneppernél érdeklődj! :)

jelentéktelen alak 2010.11.06. 12:31:35

A postot olvasva nekem az jön le, mikor egy buta ember a többi buta ember butaságán bukik ki. Butaság.
Meg kell tanulni nem a forgalom ritmusa szerint vezetni, ha a forgalom ritmusa szabálytalan. Hiába vezetett valaki 8000km, vagy akár 80millió km-t, ha még mindig nem tűnik fel neki, hogy 50 helyett 70el megy.
Több sávos úton a jobb sávban illene közlekedni eltekintve néhány indokolt kivételtől.

A hozzászólásokat olvasva, meg az jött le, hogy a többség az okozatot szüntetné meg az ok helyett.
Nem a T betű a hibás, ha valakit provokál, hanem az a hülye, akit provokál.
Senki sem úgy születik, hogy profi autóvezető. Mindenkinek meg kell tanulnia közlekedni. Kinek tovább tart, kinek hamarabb megy, de ez idő alatt nem is várható el, hogy tökéletesen vezessen. Ők pedig közöttünk vannak és nekünk KELL vigyáznunk rájuk!

A legporfibb versenyző sem nyerhet mindig versenyt. Ha nem éppen úgy evett, úgy aludt, úgy edzett előtte, hogy a legjobb formában legyen, még egy kevésbé ügyes verseny társa is jobb lehet nála.
De ilyen esetben ne is vezessen, még a közutakon sem? Biztos minden autó vezetés előtt top formában kell lenni?
Marhaság.
Az, hogy valaki fáradtan, betegen ül az autóba, még nem egyenlő azzal, hogy nem tudja azt biztonságosan vezetni. kicsit lassabban megy, de pont olyan biztonságosan, mint egyébként. Aki ezt nem tudja tolerálni, az alkalmatlan a biztonságos vezetésre az idegrendszeri problémái miatt.

Szóval a postolonak azt ajánlom, hogy igyekezzen szabályosan közlekedni, mert megtanulható. Ha így tesz, nem kell mindenütt a trafipaxot keresgetni és marad mód észrevenni a gyalogosokat a zebránál, a buszmegállóból kimenni akaró buszt, az üres külső sávot, stb.

A többieknek meg a türelem szó értelmezését!

jelentéktelen alak 2010.11.06. 12:40:21

@''autónepper.'':

Igaz!De akkor te miért nem tanulsz meg vezetni?

tundrazuzmo (törölt) 2010.11.06. 13:25:08

@kijafaxom: Persze. Az eszkimóknak mindenre 30-40 szavuk van. Ők a legfejlettebb kultúra ezek szerint, aztán mégis bálnazsírt zabálnak...:)

''autónepper.'' 2010.11.06. 14:31:50

@[mike]: az be baszna... elképzeltem ahogy a kopasz fejemen eltöri a fakanalat:D:D:D:D:D de hála istenek nem hiszem hogy megtörténik ilyen:DD hova fajulna a világ már akkor téleg...:S:D

@jelentéktelen alak: mert már profi vok!

@1 Fószer: jólvan husi;) te jössz értem vagy én érted?:P

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.11.06. 14:32:49

@jelentéktelen alak:

"Senki sem úgy születik, hogy profi autóvezető. Mindenkinek meg kell tanulnia közlekedni. "

Lehet nem igazán jött le, hogy nem is ezzel van a probléma. Hanem azzal, hogy akinek meg kéne tanulnia - ha nem is No.1 profi autóvezetői szinten - az adott járművét egy minimálisan elvárható szinten kezelni, valamint egy minimálisan elvárható szintű közlekedési ismeretekkel is jó lenne rendelkezne. A fő probléma gyökere ott lelezik, hogy az ilyen egyének legtöbbje nem is tud róla, rosszabb esetben nem hajlandó tudomást venni arról a tényről, hogy nincs a legalapvető tudás birtokában.

"Az, hogy valaki fáradtan, betegen ül az autóba, még nem egyenlő azzal, hogy nem tudja azt biztonságosan vezetni."

Ez relatív megítélés kérdése. Ha a fáradság, nem megfelelő egészségi állapot párosul egy olyan egyed cselekménysorozatával aki nincs tisztába azzal, hogy mit nem tud. Ahhoz, hogy hányinger közepette, erős fejfájással is minimálisan teljesítsem a biztonságos közlekedés feltételeit, lehet nem kéne fokozzam a baleseti kockázatot a töketlen közlekedési szokásaimmal. :))

(---Flúgos Buszos---) 2010.11.06. 15:14:56

@''autónepper.'': Egyértelmű,hogy TE,hiszen neked Béjemvéd van,és sok pénzed. Alap.

Szőke barátnőd is hozhatod a hátsó ülésre. :))

@Mityu: Szerintem kell a T betű,nekem is kintvan 3 év után,mert most a lámpaprogramokat tanulom,azért raktam ki. Kukákat tök jó megszivatni,mikor izgul mögöttem,hogy "jaj tanuló,biztos valami baj lesz,és már remeg a lábam" típusokat nagyon kiszoktam nevetni.

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Miről is érdeklődjek???

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.11.06. 15:18:47

@1 Fószer:

Szerinted mennyire nézne ki jól, ha a bömöst teleragasztgatom ilyen "T" betűs matricákkal?? :)

Sőőőőt, haverommal csináltatok egybe egy durva nagy "T" betű matricát! :DDDDDD

''autónepper.'' 2010.11.06. 15:24:28

@1 Fószer: oké tesó :P és akkor partyba vágjuk a csajt oks?:D DE NEM A KOCSIBA!

Hurri Kán 2010.11.06. 15:41:30

@1 Fószer: persze! Te stírölöd őket Ő énekel :DDD

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.11.06. 15:41:46

@''autónepper.'':

Nem is a kocsiba!!! Most mosattam le, takarítattam ki. Össze-vissza maszatoltok mindent...!!

:DDD

jaafar 2010.11.06. 15:59:04

Szerintem meg hasznos a T betű. Ha látom, hogy kint van, nem kezdek rá dudálni, villogni, hogy miért töketlenkedik, hanem megvárom türelemmel, vagy kikerülöm minél hamarabb.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.11.06. 16:42:47

@jaafar:

Azért az ilyen jelenetek nem ritkák ma Magyarországon:

www.youtube.com/watch?v=Bi1AD7aTOtI

Speciel ennek a "nem tudok parkolni" verzióját láttam személyesen az Állatkerti úton. Majd tartottam rövid oktatást a jobbra hátra parkolás című fejezetből. Hozzáteszem egy személyautó méretű autóval nem tudott az emberünk beállni egy teherautónyi helyre.
Mindig az a kérdés merül fel bennem ilyenkor, hogy vajon kinél vizsgázott, illetve az oktató mire tanította meg az idő alatt, amíg meg kellett volna tanítania az alapvető manőverekre. :))

Megint leírom: nem a "T" matrica a fő gond!! :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.06. 17:22:07

@esef: Én mindig bal kézzel váltok :)

''autónepper.'' 2010.11.06. 17:41:21

@Mityu: :D:D:D:D nekem is meg kéne csinálni de valahogy sosincs rá idő...:)

''autónepper.'' 2010.11.06. 17:42:33

@KuKori: nekem meg most magánnak vált:P:D

jelentéktelen alak 2010.11.06. 17:48:28

@Mityu:

Így van.

Van arra egy feltétel rendszer, hogy mi a minimális elvárható szint. Aki ezt a szintet eléri az le tud vizsgázni és a jogosítványával már részt is vehet a forgalomban.

Úgy gondolom, hogy ezen szintnél mind a ketten többet várnák el. De ha ez szint az elvárandó, akkor nekünk ezt kell tudomásul vennünk és elfogadnunk -ha csak nem áll módunkben szigorítani a feltételeken.

Ha Te, vagy én ezen szintet bőven meghaladva tudjuk irányítani a járművet, akkor a mi dolgunk, hogy rájuk vigyázzunk!

A biztonságos közlekedésre alkalmas kategória, olyan mint a relatív gyorshajtás. Az adott helyzetben elég jól körvonalazható, de nehéz sablonosítani.
Mindenesetre attól, hogy náthás vagyok, még vezethetek. Lehet, hogy egy tüsszentés előtt a számodra indokolatlanul fogok lassítani, de ettől még biztonságok közlekedésre alkalmas állapotban lehetek.

Az igazi gond, mikor valaki nincsen a toppon magához képest sem, de erről nem tudomást véve, túl bevállalósan vezet.

Ha fáradt vagyok, akkor teszek rá, hogy egyébként levezetnék 1000km-t egy seggel, bizony meg fogok állni minden benzinkúton, ha úgy érzem jónak és biztonságosnak.
Ugyan így este, nem fogok olyan tempót autózni, mint tenném egyébként, mert a reflexeim nem olyanok, mint friss kipihent állapotban.
Mindez egy kívül álló számára érthetetlen marhaság. De én még bőven olyan állapotban vagyok, hogy vezethetek.

jelentéktelen alak 2010.11.06. 17:52:41

@''autónepper.'':

Persze a rossz kurva is profi, de azért rossz kurva, mert nem ért ahhoz, amit csinál. Egy amatőr jobb az ágyban, mint ő.

Attól, hogy profi vagy, még vehetnél leckéket a közlekedésből! Rád férne!

(---Flúgos Buszos---) 2010.11.06. 17:56:10

@Mityu: Én csak nyomtatóval csináltam egy fekete-fehéret,és azt ragasztottam bele az Astra hátsó szélvédőjére belülről. Semmi extra,csak az üvegen 4 pici cellux darab. Nekem bejön,mert idegesíti a kukákat. :))
@''autónepper.'': Akkor hol akarod??? Flúgos kamionjának a fülkéjében??? Finom puha ágy van a fülkékben. Tényleg,még kamionsexes pornóvideót nem is láttam még!!!!!!
@gyvy: Jó csávó ám,sosem néz bele a buxámba,hogy mennyi pénz van,mindig ő fizet!!! :))
@...::: Flúgos Kamionos :::...: És a tiédről milyen véleménnyel volt???

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.11.06. 18:30:03

@1 Fószer: Nem tudom, mert én nem vagyok vevő a férfiakra. Igaz, hogy ő nem is férfi, de akkor is...

@jelentéktelen alak: Valóságban autónepper nem ilyen ám. Suzukija van, teszkós dísztárcsával, és kék neonokkal. Valójában mindenho, 60-nal közlekedik mindenhol :)

''autónepper.'' 2010.11.06. 18:46:07

@jelentéktelen alak: mért is kéne venni ?:O

@KuKori: az hát:D

@1 Fószer: na jó ez már nekem is durva:DDDDDDDDDDD

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.06. 19:22:54

@Mityu:
Ahhoz persze nincs esze, hogy mamát bekösse

Parkolni igy kell egy nőnek
www.youtube.com/watch?v=lG8b_CizdYo

jelentéktelen alak 2010.11.06. 20:14:26

@''autónepper.'':

Mert nem tudsz közlekedni. Szinte minden nap itt sír a szád, hogy megint konfliktusba keveredtél.

Ismered a viccet?

A rádió bemondja, hogy egy örült a forgalommal szembe halad az autópályán.
Mire egy sofőr felhorkan a hír hallatán.
EGY ÖRÜLT??? MIND SZEMBE JÖN!!!

Ha ennyi bajod a többi közlekedővel, akkor te mész szemben.
Ezért kellene megtanulnod vezetni!

''autónepper.'' 2010.11.06. 21:51:38

@jelentéktelen alak: oké... nekem nem sír a szám mert én jókat nevettek rajta szal... és különben is mindenki magának keresi a bajt nem ?:D

atila68 (törölt) 2010.11.07. 00:05:20

"egyébként sincs kész az immunrendszere az egyéves gyereknek"

No én itt elakadtam, nem is erőltettem tovább.

vanek ur 2010.11.07. 10:24:40

@jelentéktelen alak: Nem kell, hogy valaki fáradt vagy beteg legyen ahhoz, hogy lassabban, látszólag bizonytalanabbul vezessen. Elég, ha egy olyan autót vezet, ami számára teljesen új, de legalábbis szokatlan.
A saját autóm egy 1.9 dízel, ha a munkahelyemen néha autóval kell menni valahova, egy 1.4-es benzinest kapok. Máshol fog a kuplung, a fékek közt ég és föld a különbség (a sajátom javára), máshol kell váltani, másképp gyorsul, stb. Ezt az első 4-5 percben szoknom kell - akkor is, amikor visszaülök aznap délután a saját autómba.
De volt már olyan is, hogy csapatépítésre egy 9 személyes kocsival mentünk (B jogosítvánnyal vezethető). Mielőtt a csapat beült volna, annyi időm volt megtapasztalni a kocsi vezetését, méreteit, mit látok a tükrökből stb., amíg elhoztam a flottagarázsból az irodáig (kb. 10 perc).
Lehet, hogy valaki azért vezet óvatosabban, mert az autó nem is az övé, csak kölcsön kapta.
Ezek egyike sem látszik kívülről, csak annyi, hogy lassabban, bizonytalanabbul vezet.

jelentéktelen alak 2010.11.07. 13:56:11

@vanek ur:

Igazad van. De ügye belátod, hogy nem lehet minden okot felsorolni? :-)

A lényeg, hogy rengeteg oka lehet a bizonytalan, lassabb közlekedésnek és ezeket többnyire a szabály nem tiltja. Aki vérprofizmust vár el mindenkitől az eléggé el van tévedve!

jelentéktelen alak 2010.11.07. 14:01:23

@''autónepper.'':

Neked nem sír a szád????

Majdnem minden nap éppen te írod itt le, hogy már megint ki "kellett" szólnod, meg "kellett" fenyegetned, le "kellett" dudálnod, valakit az útól. Nem engedtek tolakodni és e-miatt meg "kellett mutatnod, rá "kellett" húznod, le "kellett" tolnod, stb.

Ha nekem ennyi konfliktusom lenne a közlekedéssel, házhoz hozatnék mindent!

Vagy rendkívül tehetségtelen/ügyetlen vagy, vagy meg kellene tanulnod végre közlekedni!

Az ugyanis, nem igaz, hogy mindenki hülye, csak te csinálod jól.

Hülye az az ember, aki keresi a bajt. Te keresed?

sweety 2010.11.08. 12:41:53

Először is, a levél egy nagy zagyvaság,fájt elolvasni.Hogy kaptál jogsit, ha nem tudsz parkolni???? Mikor megkaptam a jogosítványomat,három hónapig kitettem a T betűt.
Soha semmilyen negatívum nem ért emiatt. Talán azért mert nem tökölök feleslegesen. A túlzott óvatoskodás is baromi veszélyes helyzeteket teremt ám. Sőt. Vannak emberek, akik nem alkalmasak autóvezetésre, de ezt képtelenek belátni.

bubu5252 2010.11.10. 21:52:31

Sziasztok,
Köszönöm a sok hozzászólást!
Elmentem gyakorolni a parkolást, ahogy írtátok, és érdekes módon, ha nem két autó, hanem két üres hely közé kell beállnom, tökéletesen megy 20x is. Igaz, segítséget is inkább akkor szoktam kérni, ha szinte tele a parkoló, nem tudok "könnyű" helyet választani, mert össze-vissza állnak az autók. Na ekkor elbizonytalanodom, inkább kérdezek, megkérek valakit, mintsem csattanjon.
Nem tudom, hogy melyik a jobb, ha a vezető felveszi a forgalom ritmusát, és nem kell a többi autósnak őt kerülgetni, viszont akkor (pesten) nézni kell a trafikat, vagy ha az ember szigorúan betartja a sebességkorlátokat.
Összességében szeretek vezetni, a gyerek miatt, és a többi autós miatt óvatos is vagyok, figyelek, igyexem tanulni. A lazább részeket (pl. pirosnál való indulás, sebességtúllépés) -bár céltábla, de direkt tettem a postba, mert anélkül nagyon egyoldalú lett volna a kép: egy óvatos (=lassú), gyerekkel közlekedő, tanuló vezetőt vajon miért dudálnak le???:)
Sztem a legtöbb autós normális, udvarias, segítőkész. Az a néhány dudálós meg időnként felidegesít másokat, akik mindenféle postokat írogatnak...:)

Hurri Kán 2010.11.10. 22:01:18

@bubu5252: Hidd el, én pl. remekül nyalok, csak ha éppen egy nő is ott van, valahogy nem mindig sikerül.. azér' nem adom fel, gyakorlom :DDD

KolomparVinetu 2010.11.11. 11:03:56

@dnw599: Köszi, ilyesmit akartam én is írni. Szerintem a kolléga beszopna Szegeden és Békéscsabán is pár helyet helyismeret nélkül.
(Én főleg itt közlekedek)
Ezzel együtt a sáv nem-tartás gáz.

Hurri Kán 2010.11.11. 11:07:54

bubu5252 2010.08.03 16:53:25
Sziasztok, nekem kint van a T, mivel "lefizetéses" jogsit szereztem anno 10 éve, autóm akkor nem volt. Egy barátom mondta - tíz éve -ha pénzt kérnek, adjak, ne hallgassak a lelkiismeretemre, mert másképp elkaszálnak és az sokkal többe fog kerülni (pótvizsga, pótórák, stb.). Szóval tíz éve közölte a tanár, hogy aki tud, annak 8 ezer a forgalmi, aki nem tud, mint én, hát annak ajaj, határ a csillagos ég. Tekintve, hogy a kötelező óraszámot sem vezette le velem (volt más dolga), azonkívűl a taxis nagybátyám szerint semmi baj nem volt velem, közöltem, hogy én bizony a tud vezetni kategória vagyok tehát részemről max. 8 ezer. Így meg is lett a jogsim, de vezetni nem tanultam meg. Ezek után most kezdtem el vezetni, T kint van, mindenki meg akar előzni, és meg is előz, hiába megyek 60-as táblánál 78-cal. Amúgy sztem érdemes a T, a bénázást jobban tolerálják T-vel, mint anélkül. Mondjuk azt nem értem, amikor parkolóhelyet keresek, és azt lassan teszem a T-vel, na akkor rámdudál az istenátka. Mit nyerne azzal a fél perc előnnyel? Sztem tanulót ledudálni köcsögség.
De a kedvencem mégis az, anikor budaörsön bizonytalanul kerestem a sávom. Mögöttem egy 20 nilliós autó ezt persze nem bírta és kiment a fűre, csak hogy megelőzzön.:)

No ennyit a levél írójáról (lásd első mondat).

Tényleg nem értem mi a faszt keres ezek után a forgalomban?

DenisaM 2010.11.11. 11:21:48

Határozottan tetszik ez a poszt, rengeteget tanultam a kommentekből is. Most tanulok vezetni budán, élvezem, szeretem, de az engem is érdekelne, hogy aki nem tud két autó közé beparkolni, azt hogy engedték át rutinon?! Bevallom, (és lehet fújjolni) 3-jára mentem át, de nem bánom, mert rengeteget tanultam, hiába a pót órák, az olyan feladat, amit álmomból felkeltve is tudok, a vizsgaszitu teljesen más. Viszont parkolni illik tudni, akkor is, ha szemüveges, vak, esetleg térlátás hiányos vagy. (Mondom szemüvegesen, minimális térlátással.) Megfelelő oktató kell, és nem lesznek ilyen gondok.
Folyt. köv.

Hurri Kán 2010.11.11. 11:23:23

@DenisaM: ha pénzért vette az illető a jogsit, lásd előző komment (ennek a poszt témájának a beküldője konkrétan).

DenisaM 2010.11.11. 11:25:35

A forgalom megint egy másik tészta, erősen múlik oktatón is. A másodikat fogyasztom, remekül tudok vele együtt működni, szeretem az autót, bár egy kicsit szűk, de tanulni teljesen ideális. A sebességkorlátozásra figyelek, a zöldhullámot is lehet érezni, viszont a 30-as övezeteknél, valamint a szűk helyeken igen lassan bóklászok, pont azért, mert nehéz megítélni, hogy lemászik e valaki, ember, állat, vagy pont félre tudok e állni a szembejövő elől. Tény: GYAKOROLNI, GYAKOROLNI, GYAKOROLNI.
UI: Számomra az automatás vezető legfeljebb koca sofőr... :D

DenisaM 2010.11.11. 11:31:30

@gyvy: A helyét... :D Én is Budaörs felé szoktam bóklászni, de azért általában látom a sávomat, igaz, nekem kemény pénzbe került az óra, és maximálisan le is vezetteti velem. Meg az is, hogy szintén kisgyermekes vagyok, és egyébként bkv-znom kell, gyerekkel egy rémálom. Főleg a reggeli csúcs miatt. :D

Kittike89 2010.11.15. 19:03:40

Én nem foglak bántani mint a többiek, én is szőke vagyok:)...csak egy tanács NE VEZESS!!!

Kittike89 2010.11.15. 19:07:27

Szerintem ha valaki nem érzi vegyen még pár órát saját és mások érdekében,és ha úgy sem megy nem kell erőltetni..

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.11.15. 20:15:43

@Kittike89: Hogy ne vezessen, az hülyeség, senki nem úgy jön ki a sikeres vizsgáról, hogy összekeverik az úton Vettellel (csak hogy így a tegnapi események után már ne Schumacherrel példálózzak :) ). Ahogy én érzem, kb. 5000km-t kell ahhoz egy átlagos embernek levezetnie felügyelet nélkül, hogy szerezzen annyi rutint, hogy ne legyen gondja és kellő magabiztossággal, biztonságosan vezethessen, normális tempóban. Biztos vannak tálentumok, akiknek elég erre 1000km, meg antitálentumok, akiknek 50 000 se elég. Figyelni kell és gyakorolni. Ésszel.

.N.I.G. 2010.11.15. 20:29:49

@bubu5252:
nem akarok nagy igazságosztó lenni, de kikívánkozik belőlem...
Amiket összeszedtél a posztban az fájdalmas!
Az első: fél éve van autód, ami alatt 8Ekm-t mentél, de még kint a T ==> fél éve vezetsz, ezalatt ha jól sejtem nem vezettél 1-2 ezret hóban, szakadó esőben, jégen, nullás ködben, nem kaptál defektet nagy tempónál, stb, ami szerintem szükséges ahhoz, hogy elmondhatsd magadról, "már nem vagyok kezdő, pár helyzetet megoldottam, jöhet a többi".
Valamint furának tartom, hogy ismét a luxus réteget kell cikizni, mikor lehet, hogy magadban sem ártana megtalálni a hibát. Idézték előttem a KRESZt, a járművezető állapotát illetően. És igen, egy beteg, vagy frissen műtött nemtől kortól függetlenül NE ÜLJÖN AUTÓBA, vagy ha bevállalja, akkor M I N D I G LEGYEN 100%ON!!!!! ha nem automata autód van, akkor hogy oldod meg, hogy begipszelt lábbal vezess? elnézést kérsz? vagy valaki nyomkodja a kuplungot? vagy egyszer elindulsz, és 1-esben elmész, amíg bírsz??? Néha nem ártana GONDOLKODNI!! Nem a volán az egyetlen alternatíva, van taxi, ami drága ugyan, de szerencsére (legalábbis remélem) nem minden napra jut egy műtét. Ha nem taxi, akkor családtag, barát, szomszéd...Gondolj bele, hogy miért dudálnak rád! Rám az 5év alatt kétszer dudáltak, mind2 alkalommal jogosan, beláttam, elnézést kértem, és mosolyogva mentünk tovább, pedig az egyik egy igazi mummus: fekete, fekete üveges, mercedes ml terepjáró. Annyira óvatosan akartam lejönni a padkáról, hogy közben nem figyeltem, hogy már zöld a lámpa, és jönnek az autók... Attól, hogy valakinek nagy, erős, vagyonokat érő feltűnő autója van még nem mindig ő a hibás. Sokkal több suzukis hétvégi vezetővel gyűlt már meg a bajom, mint kopasz kigyúrtakkal. A kedvencem az, akinek mindenféle magas eszmei értéket képviselő felirattal el van látva az autója, és közben a kesztyűtartóban turkálva nem veszi észre, hogy a kormányba nem illik kapaszkodni, mert sávváltásba kezd anélkül, hogy észrevenné. Vagy amikor a magadfajta megmutatja, hogy itt 50 a megengedett, és már én is átlépem, te ne akarj többel menni. Én nem mondom magam nyugodtnak, de csak akkor dudálok, ha már nagy a gáz (és sajnos ritkán reagálnak helyesen) ha villogok, akkor pedig vagy észre sem veszik, hogy szeretnék elmenni a belsősávban, vagy ha elmentem, akkor megmutatja, hogy is képes átlépni a 150et, és "megkerget, mert ő kirááály" az ilyen eszement barmokat kéne kivenni a forgalomból, és nem lenne annyi baj. Pláne akkor kellene kivenni, amikor egy ilyen "megmutatom, hogy én menőbb vagyok" akciót pl egy 20+ keleti csodával mutatja be, aminek a kis csökevényes kerekei akkor sem lennének elégségesek, ha nem az autóval egyenlő életkorú abroncsok lennének rajtuk, hiszen a fékrendszer, inkább hagyjuk...

Eléggé elkalandoztam a komment végére, lassan már egy saját posztot írhattam volna, de remélem azért érthetőek a problémáim.
(örülök, hogy végig olvastad :)

DenisaM 2010.11.17. 09:51:06

Nem akarok kiábrándító lenni, de egyetértek az előttem szólókkal. A vizsgáról úgy jön ki az ember, hogy van papírja. Viszont a papír nem vezet, nem figyel, nem látja helyetted a jobbkezes utcákat, meg a gyalogot, biciklist, aki csakazértis eléd mászik ki. Úgy vezetni, hogy nem tudsz odafigyelni teljes egészben, és még a lábaddal is gubanc van tényleg elég nagy felelőtlenség, pláne gyerekkel...

nefeledd 2011.02.07. 13:47:58

háát igen , ki tud vezetni és kinek van joga ítélkezni?
én mindig azt ismételgetem amit az unokatestvérem nagyapja aki több mint 40 évnyi buszsofőrködés (!!!balesetmentes!!!!) után elment nyugdíjba és fogta a jogosítványát, széttépte, aztán kijelentette , hogy most már tud vezetni
szóval a szöszi azt hiszi , hogy így jobban oda figyelnek rá , hogy T+baba+szőke
háát el kell mondani , hogy nem , inkább neki kéne figyelmesebbnek lennie és mielőtt volánhoz ül törött lábbal számításba kell vennie azt is , hogy hiába automata a kocsija akkor sem rokkant ember aki a rokkantságával él együtt , hanem a lábtörés egy olyan állapot ami jobban leköti a figyelmét mint a vezetés és akkor ehhez adjuk hozzá a babát is
vagyis én biztos nem ülnék volánhoz , hanem inkább elmennék taxival minthogy veszélyeztessem mások a gyermekem és a saját életem a lusta vagyok és csak azért is megcsinálom elv miatt












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása