Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

11 napja nem ér ide a biztosító kárszakértője

2010.11.23. 14:16 :: SilentSound

Benne vagyunk a biztosítás átkötési szezon véghajrájában, jön az utolsó hét, amikor még válthattok (aki még nem tette meg, kalkulálhat díjakat és átszerződhet itt is), ezért KP becsülettel kicsillagozta a szóban forgó cég nevének a közepét, hogy rá ne jöjjünk, melyikről is van szó. Hogy kicsit kiegyenlítetté tegyem a mérleget, annyit mindenképpen hozzátennék a sztorihoz, hogy nekem is volt már velük dolgom két alkalommal (nem csak autó kapcsán), mindkétszer gyorsan és korrekt módon ment a kifizetés. Itt most sajnos valami elcsúszott, ahogy nekem lejött, leginkább a kárszakértő hibájából. Ami persze levélírónkat valószínűleg hidegen hagyja, ő csak azt szeretné, ha ki lenne cserélve végre a szélvédője, amire külön biztosítást is kötött.

Alább olvashatják esetem egy drága kaviccsal - és hazánk egyik legnagyobb biztosítójával.

Október 27-én délelőtt az általam jól ismert Budapest-Sopron útvonalon autóztam hazafelé Sopronba, amikor a 85-s út nagycenki szakaszán utolértem egy termetes kamiont, amit mintha az ördög küldött volna, mert még mielőtt alkalmam lett volna megelőzni, valószínűleg az út széléről egy alattomos kis kavicsot perdített az első szélvédőm alsó részére. A szélvédőm pillanatok alatt elkezdett repedni felfelé. A repedés egyre nagyobbra nőtt, mire elértem Sopronba (kb 15 km) már a szélvédő majdnem feléig felkanyarodott a repedés. Nagyszerű... Más sem hiányzott.


A kép most is csak illusztráció

Kaptam már korábban is kavicsot a szélvédőmre, még talán a korábbi autómmal, de az csak egy gyufafejnyi nagyságú krátert ütött. Ki is lehetett javítani egész szépen, és miután a javítást végző szakember megtudta, hogy az Al***nz biztosítónál van a KGFB-m, mondta, hogy évente egy kőfelverődés-javítást (5000 Ft erejéig) fedez a kötelezőm. Kértem hát számlát a javításról, bevittem a biztosítóhoz, ki is fizették kérdés nélkül. De ez most repedés. Ezt ki nem javítja semmilyen szakember.

Viszont eszembe jutott, hogy éppen az ilyen eseteket fedezendő, a tavaly KGFB-újrakötéskor rábeszéltek egy "Kiegészítő szélvédő-biztosításra", ami pont a hasonló, csak cserével javítható esetekben nyújt segítséget, bizonyos értékhatárig. Van önrész, meg amúgy sem fedezi az összes költséget, de legalább valami.

Másnap fel is hívtam az Al***nz telefonos ügyfélszolgálatát, elmondtam mi történt, és hogy van ilyen "Kiegészítő szélvédő-biztosításom" a kötelezőhöz, mi a teendőm? Az ügyfélszolgálatos hölgy sajnálkozott a történteken, és segítőkész volt: ha olyan szervízben javíttatom/cseréltetem a szélvédőt, aki partnerük, semmi teendőm, beviszem az autót, és a javítással egyidőben a szervíz intézi a kárbejelentést/ügyintézést.

Intézhetem én is, de így egyszerűbb. Kérdeztem, Sopronban van-e szerződött partnerük. A hölgy kis keresés után felsorolta a soproni szervízpartnereiket. Sajnos VW-csoportba tartozó szervíz nem volt a listában, Seat-mat pedig nem szerettem volna máshová vinni, miután eddig csak szakszervízben járt. Visszakérdeztem, hogy a Walter Sopron Kft-t (VW csoport) nincs-e a listában mégis? A hölgy mondta, hogy sajnos nem találja, de érdeklődjek náluk is, hátha mégis. Rendben.

Felhívtam hát a Walter Sopron Kft-t, nekik is elmondtam mi történt, és kérdeztem ők tudnak-e ilyen kárügyintézést intézni az Al***nz-nál. Igen, tudnak, nem közvetlen partnerek, de tudnak. Nagyszerű. Kérdeztem, mire van szükség, közölte a hölgy, hogy a biztosítási kötvényre, vagy legalább a számára. Mivel azt nem hordom magamnál, (minek tenném?), valószínűleg Budapesten van, egyelőre holtvágány, de megköszöntem, amint megvan, jelentkezem.

Visszaérve Budapestre (a repedt szélvédős autómat Sopronban hagyva), néhány nappal később megkerestem a kötvényt (és konstatálva hogy az Al***nznál a kötvényszám megegyezik a szerződésszámmal, ami rajta van a legutóbbi KGFB-csekken is...), felhívtam újra a Walter Sopron-t, hogy foglaljak szervíz-időpontot, immár a "kötvényszám" ismeretében. Remek, de ők csak CASCO-ra tudnak ilyen szélvédőkárt intézni, ilyen "Kiegészítő szélvédő-biztosítást" még nem kezeltek soha, inkább intézzem mégis én az Al***nz-nál, és majd utána vigyem az autót. (No comment)

No, vissza a kályhához, felhívtam az Al***nz telefonos ügyfélszolgálatát ismét (november 11-et írunk, délelőtt), hogy akkor szeretnék szélvédőkárt bejelenteni, "Kiegészítő szélvédő-biztosítás" terhére. Újfent sajnálkoztak a történeken, felvették az adatokat, kaptam kárszámot, amin érdeklődhetek (akkor még nem gondoltam h kívülről is tudni fogom), és egy ígéretet, hogy a "kárszakértő kolléga" 1 munkanapon belül jelentkezik, egyeztethetünk majd időpontot a szemléhez, és ő fogja indítani az ügyintézést.

Megkérdezte azt is, hol lehet megtekinteni az autót, mire bediktáltam a soproni címünket, hiszen az autó úgyis otthon áll amíg "törött a szemüvege". Kérdeztem, az autót mikor vihetem majd szervízbe?, mert jó lenne mielőbb megjavíttatni, főleg hogy az adatok felvétele közben szembesültem vele, hogy december közepén műszakiztatni is kell az autót, amin a repedt szélvédővel nem megy át az amúgy nagyjából hibátlan állapotú autóm. A hölgy készségesen válaszolta, hogy a "kárszakértő kolléga" mindent el fog mondani. Rendben, megköszöntem, és vártam hogy hívjon a "kárszakértő kolléga".

Az egy munkanap eltelt, jött a hétvége, aztán a következő hét, és nem történt semmi. Nosza, felhívtam ismét a telefonos ügyfélszolgálatot (november 15, hétfő), és immár a kárszám birtokában érdeklődtem, vajon hogy áll az ügy, mire várok - merthogy várok. A hölgy kis keresés után közölte, hogy igen, látja az adatokat, a hozzárendelt "kárszakértő kolléga" nevét is, de mást semmit.

Egyeztette a telefonszámomat (nem mintha nem lenne meg nekik legalább 3 rendszerben), de az is stimmelt. Biztos ami biztos megadtam a céges számom is, ezen már ne múljon. A hölgy elnézést kért, és megígérte, hogy e-mailben jelzi a "kárszakértő kolléga" felé, hogy jelentkezzen szemle időpont-egyeztetésre. Rendben, megköszöntem, és vártam tovább.

Eltelt újabb két nap, és mivel még mindig nem történt semmi, immár gyanakodva felhívtam újra a már jól ismert kék számot (november 13, szerda), érdeklődve, vajon történt-e valami. Esetleg a "kárszakértő kolléga" megnézte az autót a házunk előtt, hiszen a repedés bárki számára látható, és megy is minden a maga útján, csak nem tájékoztattak? De nem. A kárszám bediktálása után ugyanis kiderült, hogy a hölgy látja a kárbejelentést, azt is hogy hétfőn már érdeklődtem is, és e-mailben tájékoztatták a kollégát, de azóta sincs semmi friss info.

Kérdeztem, mit lehet tenni, mire bíztatóan jelezte, hogy értesíti a "kárszakértő kolléga" felettesét is, hogy "sürgős az ügy", és keressenek meg. Persze, "sürgős az ügy", dehát ők mondták hogy 1 munkanap, nem én találtam ki... De rendben, megköszöntem, gondoltam felettesi nyomásra most már csak történik valami előrelépés, és vártam tovább.

Teltek a napok, figyeltem minden hívást, nehogy elmulasszam a "kárszakértő kolléga" jelentkezését, de semmi.

Miután eltelt 11 nap (7 munkanap) a kár bejelentése óta, november 22-én újra telefont ragadtam, és már emlékezetből navigálva az ügyfélszolgálat menüjében, ismét naivnak tűnően érdeklődtem, vajon mi történt...? Kis keresgélés után a hölgy ismét elmondta, hogy látja a kárbejelentést, a korábbi két érdeklődésem és a kárszakértő, valamint a felettese értesítésének tényét is, de mással nem szolgálhat. Annyit tud tenni, hogy újra értesíti a kárszakértő kollégát és a felettesét is.

Mire - már kevésbé naivan - közöltem, hogy ez már megtörtént, és semmi eredménye. Ő mást nem tud tenni, a kolléga most is terepen van (honnan tudja vajon?), ha visszaér látni fogja a levelet, és hogy "sürgős az ügy", és keresni fog. Rendben - mondtam -, mikor? Számíthatok rá, hogy még ma, de legkésőbb holnap? Hát... Megismételtem a kérdést. Hát, ma már nem valószínű, hacsak este nem keres, de másnap valószínűleg keresni fog. Rendben.

Most is megköszöntem a segítségét (nem mintha segített volna), és elhatároztam, hogy adok nekik még 1 munkanapot, és ha addig sem történik semmi, akkor az érdeklődés helyett panaszbejelentéssel fogom keresni őket. Ha annak sem lesz eredménye, akkor pedig az ügyvédemmel...

Néhány háttérinformáció: 5 éve az Al***nz biztosító - ezidáig elégedett KGFB ügyfele vagyok. Soha nem volt díjelmaradásom, sem balesetem - vagyis eddig az Al***nz-nak csak fizettem (leszámítva a korábbi 5e forintos kőfelverődés-javítást, lásd korábban). Nem ők a legolcsóbb biztosító - sőt, de mindenhol azt hallani, baj esetén ők aztán tényleg, és gyorsan, és nagyon. Ha ez valóban így van - márpedig mire hagyatkozhatna az ember, mint mások benyomására és a közvéleményre - akkor ez megér néhány plussz ezrest.

Gondoltam eddig. De a biztosítás nem csak arról szól, hogy fizetek, arról is - legalábbis úgy tudom - hogy baj esetén intézkednek, és ha a biztosítás fedezi a kárt, megtérítik. Tény az is, hogy KGFB-váltási időszak van, mindenki az ügyfeleket hajkurássza két kézzel. De azért talán a "kárszakértő kollégák" annyira mégsem.

És nem arra várok, hogy elbíráljanak bármit, vagy kiállítsanak valamilyen nyomtatványt. Nem. Magyarország egyik legnagyobb és legnevesebb biztosítójától csak azt várom, hogy a kárbejelentésem nyomán a tisztelt "kárszakérő kolléga" felhívjon, és megbeszéljük, mikor szemrevételezi az amúgy közterületen, jól látható módon sérült autómat. Immár 11 napja.

De legalább még van néhány napom biztosítót váltani.

(folytatása következik, ha lesz valami fejlemény végre)

109 komment

Címkék: közlekedés autó baleset biztosítás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.11.23. 15:01:52

@Kulics: Tízezrekkel??? Kamionra, vagy mire? :D

randomuser1 2010.11.23. 15:10:55

monnyuk én nem értem miért fontos márkaszervizbe vinni az autót egy szimpla szélvédőcserére ha szerződött partnernél az egész simán elintézhető lenne papírmunka nélkül.

esef 2010.11.23. 15:13:01

Apósom az Allianznál volt üzletkötő sok-sok éven át. Semmi gond nem volt egészen addig, amíg nemrég nem kezdtek nagy átszervezésbe, ami azzal járt, hogy szétbasztak mindent. Győrben van az ügyfélszolgálat, mert ott ugye olcsóbb a dolgozó. Szarnak bele mindenbe, mert úgy olcsóbb. Ennyit a nagy Allianzról...
Ja, apósom is dobbantott...

esef 2010.11.23. 15:14:19

@XXXXXXX:
Mert lehet, hogy a szélvédős (aki csak azzal foglalkozik) nem ért annyira a spanyol Skodához mint a márkaszerviz... :D

beersodi 2010.11.23. 15:28:30

Megmondom a tutit.
A posztoló saját magának köszönheti a kálváriáját.
Több, Al***nz biztosítóval szerződött cég közül válogathatott volna, ahová odavihette volna az autóját, elvégzik a kárfelmérést-szélvédőcserét-ügyintézést stb-t 1-2 nap alatt.
De neki a VWalterék kellettek, mindenáron.
Köztudott vagy sem, az Al***nz-nál leépítések voltak és gondolom a kárszakértő sem malmozik, csak kapott még a nyakába pár körzetet és nehezen birkózik meg az eredetileg több emberre tervezett feladattal.

beersodi 2010.11.23. 15:31:59

@beersodi: Mire meló közben befejeztem a kommentemet, XXXXXXX és esef beelőztek és megmondták a tutit. :D

2010.11.23. 15:34:22

@SilentSound: sima személyautó, 70ezer vs 50 ezer. az már tízezrekkel kisebb/nagyobb összeg.

2010.11.23. 15:36:06

@beersodi: Teljesen jól mondod. Egy szélvédőcseréhez nem kell márkaszervíz. A posztoló sznob. Ennyi.

(---Flúgos Buszos---) 2010.11.23. 15:44:30

Szíj Melindát a Földművelésügyi Minisztériumba!

Nem tudom,de nálam régen független kárszaki jött alapból a szar Posat Biztosítótól,monnyuk nekem majdnem egy évembe került a kárt kifizetettni.

Minden autószerelő,autóvillamossági elmondja,hogy SEAT-ot nem veszünk,mert drága az ára is,meg a fenttartása is.

@XXXXXXX: Egyetértünk,egy másik márkszervizes egyszerű szerelő miért nem tudna egy szélvédőt kicserélni,valami spéci szerszám kell külön Seathoz??? Vicces ürge azok után,hogy már a garancia sem veszik el,ha nem a saját Márkaszervizedbe viszed.

Integrált Szerverterror 2010.11.23. 15:45:50

@SilentSound: Biztos vagy te ebben? Az Allianz honlapján is kiszámoltad? Csak mert orrba-szájba hirdetik hogy náluk nincs új ügyfél kedvezmény. Ahogy nálam sem. Az alkuszok meg alapból e-gfb-vel számolnak(25%kedvezmény) de ahhoz nem kell újrakötni csak a honlapon aktiválni valahogyan

sfdrake 2010.11.23. 15:47:45

@Kulics: Az érdekes, nekem még eddig jól számoltak mindenhol. Kivéve ha nem jó adatokat adsz meg.

Hurri Kán 2010.11.23. 15:52:44

Rengeteg a káresemény biztos, a kárfelvevő meg nem sztahanovista.
Nekem egyszer a Generalitól kellett kijöjjenek (ott volt a károkozó kötelezője), adott nap 10 órára ígérte a kárfelvevő hogy jön. Fél 11-kor el kellett indulnom, telefonszámot persze nem adtak, 11-kor meg neki állt feljebb hogy hol vagyok. Anyját neki, az édeset...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.11.23. 15:55:23

@Integrált Szerverterror: Igen, kíváncsiságból kiszámoltam az Allianz honlapján is és alkusszal is (utóbbin keresztül kötöttem meg), e-GFB-vel és anélkül is olcsóbban jöttem ki újrakötéssel, mint az az összeg, amit hosszabbítás esetére kínáltak örömujjongások közepette, hogy most akkor nekem milyen jó lesz.

Integrált Szerverterror 2010.11.23. 15:55:23

A kedves poszter meg esetleg megszerezhetné a kárszakértő telefonszámát, nem csak ülne a seggén és várná a sültgalambot. Megereszt pár telefont aztán várja hogy körülrajongják ha meg nem akkor megy a sírás, hát ez nem így megy. Tudom miről beszélek a mi családunkban már két és fél hónapja várják a kárszakértőt mert a kárszámot elkeverték. Hozzáállás: A biztosító a hülye oldják meg ők! Hát nem fogják vazze.

Hurri Kán 2010.11.23. 15:58:53

@Integrált Szerverterror: általában kínosan ügyelnek arra hogy a kárszakértő telefonszámát ne adják ki. Én is úgy tudtam anno megszerezni, hogy volt ismerős a Generalinál.

Integrált Szerverterror 2010.11.23. 16:04:50

@SilentSound: Ez furi mert nekem ugyanannyira jött ki. Bár nekem az ügynököm intézi lehet hogy a tudtom nélkül újraköti:D

Integrált Szerverterror 2010.11.23. 16:07:50

@gyvy: Pfff azért ilyen előzmények után ez lenne a minimum. Szerintem nekem kiadnák elég hangosan tudok üvölteni.

theutat villám 2010.11.23. 16:08:49

túl hosszú, a felénél abbahagytam

Hurri Kán 2010.11.23. 16:09:14

@Integrált Szerverterror: jó volt így. Aztán kicsit meglepődött amikor felhívtam :)

pPanni 2010.11.23. 16:12:53

Az én kötelezőmet kiszámoltattam az idén is Netr*sken, az a tétel, amit megjelölt, hogy jelenleg annyit fizetek, kb. 8 ezerrel volt fölötte a ténylegesnek (2010-es éves díj). De mégha annyira is emelik, most 7-8e-ért nem csinálom végig a papírozást (meg hátha most jönnek rá a bizt-k, hogy a "törzsügyfelet" is díjazni kell, és örülnek, ha nem kötöm újra...
(amúgy 2 újrakötéssel a negyedévi 16e-ről (éves 64e) lement egész éves 28e-re (A0-ból B1-re javulva, mert az első töredék évben, meg az első teljes évben is A0 voltam).

bounty123 2010.11.23. 16:13:54

11 nap? Szerencsés ember. Nekem 1 hónapig intézték a káromat múltkor, és ennél csak hosszabbakról hallottam.

Yasashi Tanuki 2010.11.23. 16:19:13

@Easyke: "A hülyeség netovábbja a szememben. Mármint a biztosítók részéről, hogy dolgoztatják az ügyfelet és magukat is - kevesebb pénzért -, ahelyett, hogy a régi ügyfeleknek adnának kedvezményt."

Szvsz a biztosító nem hülye, nem tesz olyat ami nem éri meg.

Hidd el számoltak ők ezzel. Nyilván többen vannak akik nem járnak utána jobban járnának-e az úrakötéssel, és ezeket több pénzzel lehet lehúzni mint az adminisztrációs költségek.

bounty123 2010.11.23. 16:29:57

@pPanni: "most 7-8e-ért nem csinálom végig a papírozást "

Neten, alkusszal kötve az ég világon semmi papírozásra nincs szükség, csak egyszer egyetlen meghatalmazásra. 7-8 ezret csak úgy kidobálsz az ablakon? Afrikában meg éheznek :)

Integrált Szerverterror 2010.11.23. 16:30:29

@gyvy: Most jut eszembe nekem is van ismerősöm a biztosítónal úgyhogy orditanom sem kell. Nem is szeretek. De ugye az informátorod nevét nem adtad ki? Mert azt nem szabad!:D

Hurri Kán 2010.11.23. 16:36:34

@Integrált Szerverterror: Hű, ezt elba..ltáztam. No majd legközelebb jobban figyelek :DDD

Integrált Szerverterror 2010.11.23. 16:44:11

@gyvy: Ejj-ejj megszegted az ősi törvényt cö-cö-cö :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.11.23. 16:44:33

@pPanni: Hát igen, A0-ból elindulva van miből kevesebbet ajánlani minden évben. Nekem most B4-ből B5-be ugrás mellett lesz 30%-kal kevesebb, mint az idei éves díjam, majdnem 13000-rel kevesebb. De ha csak kétezret nyernék rajta, akkor is átkötnék, mert kb. kalkulációval együtt sem több az egész 10-15 percnél, van helye annak a kis pénznek is.

daniferi 2010.11.23. 17:17:33

Nálam Aegon volt két éve, az havi 6600 forint volt. Most Allianz van, az negyedévre 6090 forint. Most az emailben írták, hogy olcsóbb lesz, negyedévre 5 ezer körül, de nézzem meg az egfbt, mert megéri. Megcsináltam, az félévre lesz 8 ezer forint. Nekem ezt a néhány ezret is megérte az a pár kattintás :)

nem mondom meg 2010.11.23. 17:23:24

Na... Sopron, Balfi u., szélvédő javítás, Allianz partner, ügyintézés.
Nem mellesleg több szélvédőt rakott már be, mint a Walter szervíz, több a gyakorlata is...

Reggie 2010.11.23. 17:30:25

@SilentSound: Ez nem feltetlen van igy. En most naluk vagyok, es akar ujrakotom, akar nem ugyan olyan olcso naluk. (Es naluk a legolcsobb.)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.11.23. 17:34:14

@Reggie: Gondolom egyénenként változik, amit ezer paraméterből számolnak ki, úgyhogy ezért mindenkinek más.

D4D 2010.11.23. 19:16:51

@esef: Jelszó: Csótányirtás.

D4D 2010.11.23. 19:19:23

@beersodi:
"elvégzik a kárfelmérést-szélvédőcserét-ügyintézést stb-t 1-2 nap alatt."

Ha ott az üveg, akkor egy csere 3 óra. Van olyan cég, aki 6 órán belül kiviszi az üveget. Bárhova MO-n.

2010.11.23. 19:27:26

Szerencsés a posztoló, ha annyira kell neki a Seat-ja, hogy ő hajlandó akár 1 nappal többet is várni egy szélvédőcsere miatt. Na persze, a Seat az maj'nem ferrari. Nem is értem, miért nem Bécsbe akarja vinni a paripát.

2010.11.23. 20:49:41

Mi ebben az ügy? Hogy napokig nem használja a kocsit?
Szarrágó banda!
Tesco előtt van szélvédőjavító mester, tán még Valternek is hívják.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.11.23. 21:25:20

A*****nz-nál tényleg van olyan hogy sima KGFB-re fizetnek 5000 Ft-ig egy szélvédőjavítást?

Milyen alapon, vagy hogyan megy ez?
Minden stimmel nálam, 4000-ért lehetne javítani a felverődést, és élnék ezzel, ha tudnám mi ez és hogyan megy.

:osbourne. (törölt) 2010.11.23. 21:26:59

A postabiztositónak nincs kárszakértője. Inkább fizetnek bemondásra az olcsóbb.

blogoló 2010.11.23. 21:27:27

Én egy pici koccanás után közel egy évet vártam a kárfelmérőre. El is felejtettem a dolgokat. Aztán egy nap előkerült a papír, na mondom besétálok. Meglepődtek rendesen :-D

Firpo hadnagy · http://krumplishal.blog.hu 2010.11.23. 21:30:15

Bud Spencer&Terence Hill az igényes szórakozás: krumplishal.blog.hu

akira2 2010.11.23. 21:41:47

Én most kalkuláltam az első online alkusznál, és mindeközben fölhívtam a zöld számukat, hogy megkérdezzem, melyek azok a biztosítók, ahol van aktív kárrendezés, azaz ha nekem jön egy olyan vakegér, akinek valami gagyi tízezer Ft-os kötelezője van, akkor nekem a saját biztosítómmal kelljen ügyintéznem, ne a tízezer forintos gagyival...

Az ügyintéző - bár bevallotta, hogy nem áll a helyzet magaslatán - azt javasolta, hogy olvassam el a biztosítók feltételeit, és ha találok ilyen aktív biztosítókat, akkor áruljam el neki is. :-D

Amúgy pedig 95 ezer helyett 48 ezerre automatikusan csökken a saját biztosítóm díja, de ha újrakötöm 56 ezer lenne.

Így maradok a seggemen, nem kavarok, hogy többet fizethessek... :)

Faby 2010.11.23. 21:49:57

Érdekes ez. A Netrisknél kötöm évek óta, stabilan megy lefelé az éves díj. A kalkuláció forintra azonos összeget hozott ki jövőévi díjra, mint amit a biztosító kiküldött. Egy baj van, a jelenlegi biztosító a balesetmentes év ellenére mindkét autónknál nemhogy nem csökkent, hanem még emelni is szeretne. Nem is kicsit, éves szinten összesen a két autónál kb 8 ezret. Viszont ha váltok, szintén összesen vagy 20 ezret tudok megfogni, és nem is gagyi biztosítók jöttek ki legjobb ajánlatnak. Esküszöm, nem értem, de nem is akarom érteni!

Lacaca 2010.11.23. 21:50:21

Hétvégén vellant, hogy rég láttam kötelező csekket. Átforgattam a forgalmit, és valóbsn, utoljára a 2. negyedévben fizettem. Ludas vagyok, de ki a tököm nézi, hogy fizettem-e, ha ne jön csekk. Gyorsan átutaltam a negyedéves díjat, az igazolást meg a kötvényt beraktam a kocsiba, hátha kell.
Hétfőn hívom a biztosítós kontaktot, hogy nézze már meg, hogy mi van. Arról téjékoztatott, hogy májusban felmondták a kötelezőmet nem fizetés miatt, és túlfizetésem van. WTF? Azóta valószínűleg beérkezett az újabb negyedéves díj. Holnap megyek tisztázni. Mi a faszért nem lehet tájékoztatni, hogy ez van? Se csekk, se felszólítás? Vagy másnak küldték? Nem értem.

ügyfélszolgálatos 2010.11.23. 21:58:34

@Easyke: Nem szarnak csak naponta egyszer fel kell hívni az ügyfélszolgálatot és vezetőt kérni. Persze nem fognak adni, de addig kell kellemetlenkedni amíg mégis adnak, persze folyamatosan emlékeztetni az ügyintézőt, hogy rögzített beszélgetés amit te írásban és CD-n is kikérhetsz. Illetve mindenkinek akivel beszélsz felírni a nevét és ezt a tudomására is hozni. Mindjárt gyorsabban intézkednek.

Én csak károsult voltam náluk de kb 1,5 héten keresztül napi 3x felhívtam őket. Az eredmény az lett, hogy meg is kaptam a lóvét ami a javításra kellett.

akira2 2010.11.23. 22:06:35

@Lacaca:

A biztosítás olyan "jószág", amely az ügyfélnek - adott esetben - nagyságrendekkel fontosabb lehet, mint a biztosítónak az a pár ezer forint, amit nem fizettél be.

Így csak azt tudom javasolni, hogy fizesd be egy évre előre, vagy tedd rá automatikusan a folyószámládról való levonásra, vagy egyszerűen figyelj oda negyedévente. Az adóbevallás elmulasztása sem jár olyan komoly büntetéssel, mint a biztosítási díj befizetésének elfelejtése. Mert Neked nagyobb károd származhat, ha nem fizeted be, mint a biztosítódnak, ha nem kap díjat.

A biztosítás már csak ilyen... :)

esef 2010.11.23. 22:08:04

@SilentSound:
A Swiftre B5-ben mennyivel van 30 alatt az éves díj? Csak mert nekünk a 107 pacis Renault lenne B1-ben 29e/év, ami szintén 30 alatt van. (szintén Bp.)

Amúgy fater a nyerő, neki B10-ben 8500 Ft/év. (!!!)

esef 2010.11.23. 22:09:58

@akira2:
Az Allianznak van aktív kárrendezése, más kérdés, hogy szart sem érsz vele a hozzáállásuk miatt...

Lacaca 2010.11.23. 22:10:16

@akira2: Ez világos, csak az dühít, hogy évek óta az összes jármű náluk van biztosítva a környezetemben amiről én döntök, és ennyire szarnak a tájékoztatásra. Épp az ügy fontossága miatt várom el.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.23. 22:13:22

tul hosszu
mi ez a csillagoas
sznobsag?

Rock me Amadeus 2010.11.23. 22:19:33

@Lacaca: IJ, nincs biztosításod, ketyeg tavasz óta a napi 600 Ft-os fedezetlenségi díj.
Akárhogy is számolom, súlyos tízezrek lesznek.

pakesz (törölt) 2010.11.23. 22:21:23

nem voltam kepes vegigolvasni, de nem az volt, hogy sopronban nem volt porse + aliz kombo?
most ha nem ragaszkodott volna a szakszervizhez nem szuletett volna meg a poszt...

Vu, de ja vu 2010.11.23. 22:22:26

Nekem lakásbiztosításom volt a posztoló biztosítójánál... én naív azt hittem, hogy ha még a F1-ben is benne van, akkor ez egy vérprofi biztosító...

Az is volt: az első kárbejelentésemnél telefonon elhajtottak a vérbe azzal, hogy egy kazánmeghibásodás miatt a fűtésrendszerben keletkezett kár nem káresemény... Mivel előzőleg már beszéltem más biztosítós kárbecslővel, tőle tudom hogy a gyakorlatban pedig de, mégpedig "csőtörés" címszóval fut.

Mivel telefonon nem voltak hajlandók felvenni az eseményt, ne is próbálkozzak, mondtam hogy akkor bemegyek, ezt átbeszéljük... Fölösleges, úgysem az blablabla...

Összerittyentettem egy kárbejelentő levelet, kértem árajánlatot kőművestől-fűtésszerelőtől (padlófűtést kellett felvésni!!!), másnap bementem, kivártam a sorom, odatoltam a levelet hogy vegyék át hivatalosan, mert addig nem megyek el, amíg 1. fel nem veszi a kárt, vagy 2. írásba nem adja hogy szerinte nem káresemény...

Felvették... szakértő megnézte... fizettek valamennyit, töredék összeget... aztán várták a következő havi biztosítást, mire mondtam hogy 3 hónapig kötelesek helytállni, nyugalom, esetleg ha tudnak egy jó biztosítót, szólhatnának:-)))

A mostani sem sokkal jobb, de legalább fix személyi kontaktom van és bármi gáz adódik, segít amiben tud... (Ae..n).

Remélhetőleg már okafogyott a posztoló felé, de ügyintézni az első akadékoskodás vagy megtorpanás után CSAK SZEMÉLYESEN, DOKUMENTÁLTAN!!!

Ex-OTP Garancia: nem tudták levenni a számláról két autó és egy motor biztosítását, így felmondták a biztosítást. Ja, értesítést sem az elmaradásról, sem a felmondásról nem kaptam, negyedévet jártam KGFB nélkül, mire kiderült. Írtam levelet (ajánlva), erre tudtam meg hogy miért és mióta vagyok lepattintva, Bónuszok oda:-(

Kifogás az értesítések elmaradása miatt (minek a mobil- meg vezetékes telefonszám, ha se írásban, se telefonon nem keresnek soha?)... semmi válasz. Aztán egyszercsak jön a számlakivonat, hogy megint vonják az egyik autó kötelezőjét, pedig már megvolt kötve a másik kgfb máshol (abban az időben x ideig ugyanott nem kötötték újra).

Bementem személyesen, szintén bebetonoztam magam és vártam, közben megtudtam hogy igenis küldtek mindenről értesítést, csak igazolni nem tudják - gondolom tőlem tudták meg, hogy jogviszony keletkezése-megszűnése van olyan esemény, amire érdemes egy ajánlott levél árát rákölteni - végül a lármára kijött a fiókvezető, meghallgatott, aztán foghegyről odabökte: "Fizessétek ki..."

Aztán az első gyerek születésekor ugyanattól jöttek - hívatlanul - biztosítást kötni a gyerekre... megkávéztattam őket közben elmondtam hogy miért nem fognak vele soha többet biztosítást kötni... Őszintén sajnálkoztak, ennek köszönhetik hogy nem nyomtam fel őket, hogy honnan tudták meg a gyerekszületést (bank... beismerték...).

Kaland az élet, bár nézőpont kérdése...

akira2 2010.11.23. 22:23:39

@esef:

Az allianzról egy korábbi postban:

"No, és ahhoz a történethez mit szóltok, amikor a kereszteződésben szembe jövők közül a balra kanyarodó rommá törte az egyenesen haladó bal hátulját (!), (tanu nincs, hogy ki ment át a narancssárgán) a felelősséget egyikőjük sem ismerte el. A helyszínelő rendőrök megállapították, hogy a balra kanyarodó a hibás, meg is büntették egy komolyabb összegre, de ez a vakegér kanyarvadász elment a bíróságra, ahol olyan határozatot hoztak (a rendőrségi jelentéssel ellentétesen), hogy a kanyarodó felelősségét nem lehet megállapítani. (?) De a bíróság nem törölte, csak csökkentette a büntetést... !

A kanyarvadász kötelező biztosítója a rendőrségi és bírósági határozatok birtokában 3 hónap múlva elfogadta az egyenesen menő kárigényét, a bal hátuljának javítását kifizette közvetlenül a szervíznek.

Ezt követően újabb 5 (!) hónap múlva felülvizsgálták a káraktát, és ugyanarra a bírósági határozatra hivatkozva, melyet az elfogadás előtt 3 hónappal már ismertek, visszakövetelik az egyenesen haladótól a már kifizetett 700 ezer forintot...

Na, erre varrjatok gombot, így, hogyan lehet biztos bárki is, hogy bármilyen rendőrségi és bírósági határozat birtokában - miután meg is javították az autóját, el is felejtette az egészet, utólag nem jelentkezik a biztosító, hogy bocs, felülvizsgáltam, mégiscsak kérem vissza a lóvét... Miért nem kéri vissza attól az ügyintázőtől, aki elsőre (akár tévesen is) kiutalta?"

Lacaca 2010.11.23. 22:24:57

@Rock me Amadeus: 300, és van náluk kb 70e Ft-om

Vu, de ja vu 2010.11.23. 22:28:19

Ja, nekem is már kétszer is felmondták a KGFB-met díjnemfizetés miatt - hogy-hogynem épp a váltási időszakban - az utolsó esetben úgy hogy kétszer lett befizetve határidőn belül a díj (kiküldött csekken is, pár nappal később ők is leemelték beszedésivel), majd januárban küldték hogy felmondták...

Online ügyfélszolgálat, papírok e-mailban elküldve, pironkodás jött másnap és hogy a státusz visszaállítva... végülis rendesen voltak, de nem a legolcsóbbak:-((( CSERE!

akira2 2010.11.23. 22:28:38

@Lacaca:

Miért kell mindig mást (is) hibáztatni, ha Te vagy a hunyó? Ez olyan homokozói hozzáállás, hogy "de nem én voltam és különben is ő kezdte" tipusú gyerekes dolog... Nőj már föl, légy felnőtt férfi, ne csacska gyerek... (Bocs, remélem, nem nő vagy... :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.11.23. 22:49:28

@akira2:

Az általad beidézettekkel két kérdésem merül fel:
Egy biztosító mióta rendelkezik olyan jogkörrel, amely lehetővé teszi a jogerős bírósági végzés felülbírálatát? :)
Az is érdekelne, hogyan lehet egy adott állásfoglalást (jogerős bírói végzést, ítéletet) homlok egyenest ellentétesen értelmezni x idő elteltével? :))

Coupeboy 2010.11.23. 22:50:24

Épp a kérdéses biztosítónál dolgozok, és kicsit belelátok, türelemmel kell lenni mert sajna a kárszakértők eléggé túl vannak terhelve, többhetes lemaradásuk van mert viharkár, gépkocsikár, meg minden ilyesmi összejött most. Be patient.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.11.23. 22:53:09

@Coupeboy:

És ez kit érdekel? Ha arra van időtök, energiátok, hogy mindenféle reklámszart összetákoljatok és kéretlenül küldözgessetek akkor arra is szakítsatok időt, hogy kimásztok kárfelmérni. :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.11.23. 22:54:23

Vihar már elég régen volt. Tényleg le vagytok maradva. :))

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.23. 22:55:32

Nekem tök jó volt otthon mindig az Allianz, fizettek is ha kellett, mint a katonatiszt. Itt Írországban is Allianzos lettem.

Ellenben, kedves post-toló, menj be az irodába személyesen, többet érsz el vele, vagy legközelebb kérd el a kárbecslő maroktelefon számát és közvetlenül őt hívd fel, hogy mi a csöcs.

Nekem is volt kicsit nagyobb gondom a kocsival (konkrétan a fél elejét elrontottam :D, de járóképes volt, így azon lendülettel el is mentem a helyi kirendeltségig. Bemenetem, elmeséltem a szituációt, erre szóltak a kárfelmérős embernek, 5 perc múlva előkerült, lejött velem az épület elé, körbefényképezte és kész.

Ez a telefonos bohóckodás sehová sem vezet, nem is értem a post-tolót, miért szórakozik ezzel, ahelyett, hogy elmenne az irodához.

;)

Coupeboy 2010.11.23. 23:00:43

@Mityu: Beázás, sok volt mostanság, de ez így torlódik, ha nyáron sok volt a viharkár akkor 2héttel később tudták megnézni a kocsid stb.Én nem tudom magam kapkodni mert biztosítózok nem kárfelmérek, de amúgy ha egy ember 8órás műszakban csak x helyre tud kimenni akkor csak x helyre tud kimenni. Nem az irodában kávézgatnak a kárszakértők hidd el. A reklámszarokat meg nem én nyomatom.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.11.23. 23:05:28

@Coupeboy:

Elhinném, ha nem kéne hetente 3 x azzal foglalkozzak, hogy ilyen biztosítós marketinghuszárt küldök el a halál faszára. Hívogattok kéretlenül, mert az éppen kiadott lelkesítő tréning után fókavadász versenyt hirdettetek. Nem értetek az első szép szóból, hogy nem kell az éppen aktuális ezredik ajánlatotok. Ha meg az ember kicsit mellre szívja a huszárkodásotokat akkor meg hisztiztek, hogy milyen bunkó az ember veletek. :)

akira2 2010.11.23. 23:06:40

@Mityu:

Félreértetted, a biztosító utólag nem mond ellent a bírósági határozatnak, sőt. Arra hivatkozva követeli vissza a már kifizetett kártérítést, hogy a bíróság szerint nem állapítható meg a kanyarvadász felelőssége. Csak az az érdekes, hogy ezt a bírósági határozatot a biztosító már akkor is ismerte, amikor a felelősségi kárt elfogadta és kifizette - vélhetően a körülményekre és a felelősséget elsőnek megállapító rendőrhatósági véleményre alapozva.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.11.23. 23:08:55

@Coupeboy:

Nekem ne a nyári viharkárról hantázzál. Nézz rá a naptárra baszod! Lassan jönnek a karácsonyfatüzek. S te még a nyári záporoknál tartasz. :))

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.23. 23:10:04

@KuKori: Ja, ha már a szélvédős specialista szerződött partner nem jó neki...

Miért is nem? Ő egész nap csak ezt csinálja, a márkaszervizes bamba fiúk meg minden félét, de ezt a legritkább esetben (vagy hívják a szélvédős embert ők is). Érdekes.

Coupeboy 2010.11.23. 23:10:13

@Mityu: Nem én hívogatlak, igazából le is szarom hogy nálunk van a biztosításod vagy sem, tudtommal mi nem hívogatunk senkit hogy kössön nálunk. Lelkesítő tréningről nem is hallottam még:D Jah és nincs fejvadász versenyünk se:) Mellesleg ha autód van akkor nálunk a legjobb rá az ajánlat valószínűleg, de mint mondtam mocskosul nem érdekel h nálunk kötöd e vagy sem:) Te pénzed te rendelkezel felette.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.11.23. 23:10:15

@akira2:

Kérdés mi áll abban a bírósági határozatban? S az első döntés mi alapján született? Valami csak felül lett bírálva, mert ellentétes döntés született másodszorra az elsőhöz képest, nem? :))

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.11.23. 23:11:15

@Coupeboy:

Sőt, nem is ezen a bolygón élsz, tudom... :DD

akira2 2010.11.23. 23:18:14

@Mityu:

Röviden:

1. Rendőrség helyszínelt, az alapján elkaszálta a kanyarvadászt.
2. kanyarvadász bíróságra ment, a bíróság nem látta megalapozottnak a rendőrségi határozatot, ezért olyan határozatot hozott, hogy nem bizonyított kanyarvadász felelőssége, bár a büntetést (alacsonyabb értéken) fenntartotta. (?)
3. Biztosító fenti két ellentétes határozatra 3 hónap múlva mégis fizetett a felelősségbiztosítás alapján.
4. majd újabb 5 hónap múlva felülbírálta önmagát és újra az ismert bírósági határozatra hivatkozva visszakövetel.

''autónepper.'' 2010.11.23. 23:54:12

nem is olvastam el... megint nem volt gyilkolos suzukis poszt-.-:DDDDDDDDD

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.11.23. 23:56:07

@akira2:

Biztos benyújtanék egy jogorvoslati kérelmet, vagy egy új eljárásra vonatkozót. Ugyan is ha nincs felelősség akkor miért volt felelősségre vonás? Bármilyen összegű bírság számomra - értékmegjelölés nélkül - felelősségre vonást jelez. Még az írásos hatósági figyelmeztetés is az, mely nem tartalmazz pénzbírságot. :)

Jim Raynor 2010.11.24. 00:20:11

@Coupeboy:

majd ha a biztosító is türelemmel lesz, ha sajna a pénztárcám túlterheltté válik, mert minden összejött és nem fizetek, na majd akkor elfogadom a kifogásodat.

Coupeboy 2010.11.24. 00:24:53

@Jim Raynor:
nem kifogás csak tényközlés. és igen a biztosító türelmes.2010ben 60napig 2011ben meg 45 napig nem törli a szerződésed ha nem fizetsz időben. de nem védeni akarom a mundér becsületét csak azt írtam le ,hogy miért nem intéződött nagy valószínűséggel az ügy:)

TPZ 2010.11.24. 01:38:25

Az Allianz-al csak rossz tapasztalataim vannak. Távolról kerülendő.

Brigi \"B. A.\" főnöke 2010.11.24. 02:04:16

Amikor még olyan helyen melóztam, hogy 250 kocsi volt a cégnél, akkor félévente jött egy csávó vmi fehér dobozossal, és kicserélt 6-8-10 szélvédőt, amennyi épp sz*r volt.

Jah igen, ki kellett tölteni mindenféle Allianz-Cascos papirokat is.

A cég azóta már nincs meg, ezért mertem leírni.

Amúgy meg egy szélvédőcsere max. 6 óra, én elkértem volna a szerződött szervizek listáját, egy gyors körtelefonnal kiderítettem volna, hogy hol vállalják másnapra, odavittem volna a kocsit és jóidő.

11 nap, persze.. Dél-Afrikáig el lehet autózni ennyi idő alatt.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.24. 05:19:07

Fotosóp!
Allianz mellett annyit hogy onlány kitöltöttem/bejelentettem minden adatot, egy kuncsaftjuk meghuzta az autómat
2 nap mulva hivott és jött a kárfelvevő

A szép az egészben,hogy töltsem le az "Ő" kárbejelentőjuket és töltsem ki
Mámiért kellene ujból le és kitölteni amikor ban egy eredeti és van egy onlány,amit ő is lát az ő honlapjukon,hisz azért jön ki
Hápersze, az ő lapjukon mindenféle kérdés van hogy engedélyezem-e bizonyos személyes adataimat kezeljék
Én bizony nem engedélyeztem,ami nem tetszett neki
Ott van minden adatom ami kell a kárrendezéshez,legyen elég annyi

Egy + hozzá,már sürgetnek is egy hét mulva, hogy szeretnének fizetni,nyujtsam be a javitási számlát

Szoval minden biztosítóról el lehet mondani jót-rosszat
Telefonon meg mindig jegyzem az ugyfeles nevét és a hivási időpontot

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.24. 05:30:45

@KelemenGy:

Jaj,Genertelt ne is emlitsük
Most uzembentartóit kötöttem náluk,a tulaj is ott volt biztositva
2 hónap után talán most lezárul azugy
Kaptam fedezetlenségi 170,000Ft-os csekket is +70,000Ft-oasat is,aztán a tulaj 2010.12.31-ig befizetett kgfb-je se jár vissza arányosan stb.
Most kérik a tulaj adatait
Hát ott van vazze,többször elfaxoltam és az ő adatbázisukban is megtalálható

Ujbol nem fogom elküldeni nekik,keressék ki.
Most talán rendeződik az ügy

Egész Mo. bürokráciájára jellemző ez a packázás.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.24. 05:35:33

@KuKori:
kedves post-toló, menj be az irodába személyesen,"

XXI.század, az e-ügyintézés korában?
Hadd uljek a fotelben otthon és intézzem az ugyeket, nehogymár más trehánysága miatt én mozogjak!
Van igy is elég ügy ,amihez elengedhetetlen a személyes megjelenés

Egy ilyen kgfb ugyben talán nem is az ugyintézés a gond sokszor, hanem elvinni a szervizbe onnan haza,ujbol a szervizbe való gyaloglás/bkv-zás
Nekem szerencsére most, komálósom viszi-hozza az autót.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.24. 05:44:40

@akira2:
Itt azért a biróság határozata a felemás
Ha nem bizonyitható,nem buntetheti még kevesebb pénzre sem, normális ésszel
De hol van normális ész Mo-gon

Biztosito meg azt támad meg amit akar, van jogászuk
1 éves nyomozás és végső haározattal lezárt gázrobbanást akart újbol szakértetni és ügyészkedett ,miután többször azt közölte a károsulttal hogy már úton a pénz átutalás

El is hajtották rendesen , akkor fogát szívva fizetett, persze megkifogásolva minden tételt

2010.11.24. 06:02:05

Miért csodálkoztok ezen? A biztositók egy valamit megtanultak--hazudni és a biztositottakat hülyének nézni.Nekem volt egy balasetem, nem én voltam a hibás--mégis már több mint 5 éve nem tudom a GROUPAMA-GARANCIA biztositóval szemben, a nem vagyoni kárigényemet érvényesiteni.Kifogások kifogások hátán, magyarázkodások, mellébeszélések és hazugságok halmazai kerülnek, kerültek előtérbe.Nem kapták meg a személyesen leadott-- orvosi, ügyészségi, rendörségi papirokat--majd szerintük elévült az ügy--majd nem találják a leadott papirokat, mert nem ők kezelik az iratokat, stb, stb.Magyarul, hazudnak és nem akarnak fizetni.Most a biróságon van az ügy, de itt ia csak a kifogás és a nyafogás megy.A jogi képviselőjük már mindenre hivatkozik, hivatkozott. De azt egyszer sem emlitette, hogy mikor akarnak fizetni.Az ügy pedig áll. A biróság pedig felszólitja, majd megint felszólitja, majd ismét felszólitja a GROUPAMA-GARANCIA biztositót, aki továbbra sem tesz semmit, csak az időt huzza.Fizetni nem akar!Hogy miért? Mert megteheti! Ugyanis, nincs egy olyan törvény, ami kötelezné arra őket, hogy a vizsgálat lezártát követöen, a jogerös határozat kézhez vételétől,a vétlen kárigényét max:90-120 napon belül kifizesse.Mert a biztositó azt tesz, amit akar.Rá nem vonatkoznak a szabályok, a törvények.Ha vonatkoznának és kötelezö lenne rájuk nézve is a betartásuk, és akkor nem volna ennyi panasz és vizsgálat ellenük.A PSZÁF-nak nem irtam, mert nincs értelme. Legfeljebb megbünteti a GROUPAMA-GARANCIA-t, mint tette is legutóbb 100 ezer forintra , de ez nekik semmi.Ha azt veszem figyelembe, hogy a sok ki nem fizetett károsult pénze, mennyit kamatozik havonta és évente, akkor röhejes és kacagtató az a csekély összegü birság amit kiszab egy ilyen esetekben.Amellett, a PSZÁF, a vétkes magatartást tanusitó biztositónak küldi el a panaszos bejelentésének kivizsgálását és töle kér választ a kérdéses ügyről.Tehát "magam vizsgálom ki, az ellenem benyujtott panaszt".Ez azért röhelyes.Nem kicsit, nagyon nagyon.Hogy mit tehet a szerencsétlen károsult? Vagy megpróbálja kivárni, és még mielőtt feldobja a bakancsot, pénzéhez jut, vagy megunja és hagyja az égészet a francba.Ez ma Magyarország. A következmények nélküli ország, a pénz hatalmának országa, a "leszarom a törvényeket" országa, ahol mindennek megéri lenni, csak és kimondottan becsületesnek nem.Az autós csak fizesse, a kötelezőt, és ha bajban van, akkor mindenki leszarja.Mert a biztositók érdeke mindent és mindenkit megelőz ebben az országban.Vajon miért és meddig? Végül is minek is vannak ök?

fidoone 2010.11.24. 06:05:41

A netrizsa valóban nem jó számokat hoz le. Jelenlegi kötelezőmre a 2011-es évre vonatkozóan 30 e Ft-tal többet írt, mint amiről a biztosító kiküldte a papírt. Így az újrakötéssel mindössze 600 Ft/év lett a nyereségem.
Casco esetében viszont érdekesebb volt a helyzet. A jelenlegi évi 86 e.Ft helyett levélben értesített a Biztosító, hogy nem volt károm ezért ezentúl 99,8 e.Ft az éves díj. A neten az említett társaság kihozta 75 e.Ft-ra, de csak januárban köthetném meg, mivel az évforduló február 1. Na erre felhívtam a Biztosítót és ők adtak egy 56 e.Ft-os ajánlatot amiről ők maguk fognak januárban értesíteni. Remélem tényleg úgy lesz.

Lacaca 2010.11.24. 06:32:52

@akira2: más az elképzelésünk a szolgáltatásról. Örülök, hogy elégedett vagy azzal, amit ma hazánkban kaphatsz. Nekem karcsú, magam is más színvonalon dolgozok.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.11.24. 07:46:08

@esef: Az a 30 alatt az esetemben is 29e Ft-ot jelent, 102LE-s 5 éves Swift, Bp, én meg 27 éves vagyok, ebből hozták ki valahogy.

Take-it-Easy 2010.11.24. 08:55:46

@ügyfélszolgálatos: na ez az, amit én nem(!) nevezek szolgáltatásnak. Mert ha az én pénzemből él (bár az enyémből egyetlen magyar biztosító sem él), akkor az ügyfélszolgálat tényleg szolgáljon már engem, mint ügyfelet! Azanyámidegesúristenit!

karlmax 2010.11.24. 09:02:05

Nekem idén ők jöttek be! Itt lehet számolgatni vele: tiny.cc/kgfb

2010.11.24. 09:24:36

@sfdrake: többször leellenőriztem és több emberen kipróbáltam.

Chilly 2010.11.24. 09:25:23

Nekem az Astrával 17,5 ; a K&H 22,3; az Allianz 22,4 és fő pénzlehúzóként megjelent a Genertel 103,2 ezer Ft-os éves díjjal!
Mindehhez B10-ben vagyok, balesetmentesen (legalábbis 3 éve), Bp-i, 4x-en túl...
A korábbi biztosítóm az Aegon volt, akinél még a lakásbiztosításom is van, így náluk jövőre a fenti paraméterek mellett évi 22,6 eFt-ot kellene leszurkolnom. Hát nem!!
Én is az Astra mellett voksoltam!

Viszont azon gondolkodtam, hogy a biztosítóknak vissza kellene fizetniük a balesetmentesen közlekedő ügyfeleiknek 1-2 hónapnyi kgfb díjat, mert úgy lenne a korrekt...
Hiszen ők eladtak egy szolgáltatást, amit "én", mint ügyfél nem vettem igénybe. Tehát az ügyleten, csak anyagi haszna van a biztosítónak, tényleges teljesítés nélkül! Szóval ne sírjon itt egy biztosító sem, hogy mennyire veszteséges az ágazat.

A poszttal kapcsolatban, meg azt fogom csinálni, hogy küldök egy mail-t az Allianznak, amibe belinkelem a posztoló dilemmáját, hátha a nagyobb nyilvánosság hatására felébrednek...

Chilly 2010.11.24. 10:16:17

Az előző kommentemhez annyit, hogy írjad le a panaszodat, az Allianz felügyeleti szervének (PSZÁF) www.pszaf.hu/fogyasztoknak/panaszokrol/panaszkezeles_menete/beadvany_panasz.html

és ezzel egyidőben az Allianz ügyfélszolgálati mail-jére is megírhatod, hogy felvetted a kapcsolatot a felügyeleti szervvel. Találtam egy panaszbejelentési nyomtatványt, az Allianz oldalán, amit lehet, hogy érdemes elküldeni nekik: www.allianz.hu/www/hu/panaszkezeles.html
Én, a (jogos) morgáson kívül ezt tenném...

Swanny 2010.11.24. 10:23:35

@karlmax: ezt az Uniqás kalkulátor annyi fórumban nyomatják...erre most itt is....mi ez vmi bújtatott reklám???

Amúgy nem értem, miért csak a Netriskkel (esetleg még a biztositas.hu-val) kalkulál mindenki. Én 4 alkusz (előző kettő, plusz pba és CLB) díjait szoktam összehasonlítani, és ha már 3 egyezik, akkor nem lehet nagy tévedés. :D

A postolónak meg: határozottabban kéne fellépni, nem várni a sült galambot....kis perrel fenyegetőzés csodákra képes. :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.24. 11:06:33

@Swanny:
Utoljára a netrisk nekem többet hozott ki ajánlatban,mint amennyire közvetlenül a biztositónál megkötöttem
Pedig nem igy szok lenni, máskor is igénybevettem a netrisket

Swanny 2010.11.24. 11:14:38

@horex: Nem tudom, hogy mi lehet velük! De persze az is jó, ha ennyire "márkahű" vagy, hogy egy alkusz oldalán, meg a választott/áhított :P :)(van ilyen?:D) biztosító honlapján kalkulálsz. De mivel én alkuszon keresztül kötöm, ezért a fent említett négyen szoktam számolgatni, egyből kitűnik a Netrisk hibája...

2010.11.24. 13:51:24

@Chilly: ez nem egy szolgáltatás, hanem kárközösség. Akkor lehet kifizetni egy sok milliós kárt, ha sok ember összedobja a havi 5000 forintjából.

2010.11.24. 13:55:32

@Swanny: az alkusz hitelessége csökken a zéróra, ha akár hanyagságból rosszul számoló algoritmust használnak, akár valami korrupció miatt egyes biztosítókra szándékosan magasabb díjat mutatnak.

Swanny 2010.11.24. 14:15:14

@Kulics: egyértelmű! Nem is náluk kötöttem!

Chilly 2010.11.24. 15:00:41

@Kulics: Igen, igazad van... mégis az én szempontomból - tehát nem a biztosító szemszögéből nézve - igénybeveszek egy szolgáltatást, vagy "megvásárolok" egy biztosítási terméket valamilyen feltétellel.
A kárközösségtől függetlenül, a balesetmentes vezetéssel "jót" teszek a biztosítónak, tehát engem is megjutalmazhatna cserébe. B10-nél már sok előnyre amúgy sem számíthatok, legfeljebb az év végén egy köszönőlevelet küldenek.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.24. 15:26:18

@horex:

"Hadd uljek a fotelben otthon és intézzem az ugyeket, nehogymár más trehánysága miatt én mozogjak!"

Akkor bizony ne panaszkodj, ne írj posztot, hanem várd ki. Majd online megtekinti a kárszakértő is, talán már csak pár év kérdése :DDD

Akinek ingyen van az ideje, nincs szüksége a kocsijára és ráér egész nap telefonálgatni, az tegye nyugodtan így :) Legalább több ideje marad a kárszakértőnek azokra, akiknek tényleg nyűg, ha baj van :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.11.24. 16:25:23

@KuKori:
Dehát a pszt-toló telefonálgatott éppen vagy az otthonirol vagy cégesröl és vesztegette az idejét

Én este onlájn kitöltöttema kárbejelentőt és a kárfelvevő hivott 2nap mulva és jött 3-mad nap, nem én hivogattam
Erre mondtam hogy nehogymár, ez a XXI.század

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.24. 20:09:29

@horex: Oké, ezt értem. Jó lenne így minden esetben, de legalább te nem szarakodtál vele 11 napot, eredmény nélkül. Én meg olyan vagyok, hogy azonnali megoldást követelek mindenre :)

Ő meg balfaszoskodik, már elnézést :)

ut888 2010.11.25. 16:20:47

@horex:
Teljesen egyetértek,itt az internet,akkor minek kell telefonálgatni sokkal jobb az ügyintézés.Akár a biztosító oldalán is meg lehet oldani a kárbejelentést.De ha alkusznál vagy az még egyszerűbb!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása