Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Cserbenhagyót keres a rendőrség

2011.01.02. 11:08 :: SilentSound

Gondolkodtam rajta, hogy érdemes-e ezt a videót kiposztolni, mert több helyen is találkoztam vele, de úgy gondoltam, hátha pont itt akad valaki, aki felismeri a rossz minőségű felvétel ellenére, hogy milyen logó van a furgon oldalán, vagy egyáltalán a típusát, mert az sem teljesen egyértelmű.

A baleset tegnap hajnalban, 5:19-kor történt Budapest VII. kerületében, a Damjanich utca és a Dózsa György út kereszteződésében. Aki bármi hasznos információval tud szolgálni a történtekkel kapcsolatban, az írja meg itt vagy jelezze a rendőrség felé a videó végén látható telefonszámok valamelyikén!

Egy kis plusz infó az index.hu-ról, kérdés, hogy ez most valós vagy csak maszlag.

Forró nyomon üldözi a VII. kerületi cserbenhagyó gázolót a rendőrség. A tanúk kihallgatása még folyik, a kapott bejelentések alapján pedig a nyomozás is jól halad. A szombaton a zebrán elgázolt nő állítólag túl van az életveszélyen.

Még nem találták meg a VII. kerületi cserbenhagyó gázolót, de a rendőrségre több bejelentés is érkezett az ügyben, így a rendőrség már forró nyomon keresi a sofőrt - közölte Horváth Katalin Fanni, a Budapesti Rendőr-főkapitányság szóvivője vasárnap.

Horváth elmondta, több bejelentést is kaptak a szombati balesettel
kapcsolatban, a tanúk meghallgatása még tart.

A furgon már meg is van, csak az a kérdés, hogy kiderül-e, ki vezette akkor hajnalban...

206 komment

Címkék: budapest video autó baleset veszélyes teherautó cserbenhagyás zebra

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jónévez 2011.01.02. 21:04:42

@hagyma: De látom, te is így látod, talán csak kicsit rosszul fogalmaztál, én meg félreértettelek.

ex-dr. vuk 2011.01.02. 21:05:57

@koszil: na ez mar akar az is lehet.
szep talalat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.02. 21:08:30

@jónévez:
tudod en nem a mentyseget keresem, csa elkepzeltem a szituaciot
balr a kanyarodok, figyelek elore, nem jon semmi
balra 2 kocsi all majdnem a zebran
gaylogosforgalom szinte zero
kanyarodok es feltunik a gyalogos
ha mar a jardan allva latom, tuti maskeppen kozelitem meg a dolgot, ebben az esetben, mint a koveto masik ket gk, igyekszem gyorsan bekanyarodni/
ne menti, de megeshet es megesett sajnos
am,i utana tortent azt semmi nem magyarazza
remelem elkapjak
datumbol kovetkezoen minden fel reszerol fenall az ittassag veszelye
tobbet tudunk, ha elkapjak, es ha a holgy nyilatkozik
remelem felgyogyul
es nagyon remelem elkapjak a cserbenhagyot
en csak ugy igyekeztenm a keresztezodes veszelyeit taglalni, a cserbenhagyo elkapasaban nem tudok segiteni

kígyóubulka 2011.01.02. 21:11:25

@woodooman: @hagyma:
azért faszikáim lazán egy bamba köcsög volt a picsa is, de tényleg, manapság már kurva nagy divat lett seggben hordott szemmel zombiként beüvegesedett tekintettel kóvályogni az úton keresztbe épp ahol rájön a mehetnék.
Azért nem kis baromság volt ez a zebrás-gyalogos elsőbbségesdi se a köcsög kormányzati majmok részéről.

A legérdekesebb hogy ukránoknál, tótoknál, románoknál, meg minden káosz közepén is rendezettebben működő helyen nem kell segédmotorra rohambilit venni, kukásmellényben rohangálni sötétedés után fényes NAPPAL VILÁGÍTANI, nincs a gyalogkakukknak elsőbbsége az úton ha zebra ha nem, és mégse pusztult még ki a lakosság közúti balesetben, mert képes mereszteni a szemét. Valahogy a hülyeség mindig magyarisztánból indul, mintha sokan nagyon ráérnének minél nagyobb baromságon agyalni, hogy basszanak ki a többi hülyével napi 24 órában

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.01.02. 21:15:18

na mennem kell mert nagy football meccsek kezdodnek
ha csak egy kozlekedesi balesetet megakadakyozhatunk hurkokkal es nyomogombos lampakkal akkor erdemes arra kolteni
remelem eset olvasom,, hogy elkaptak, mert azt egyszeruen nem ertem, hgoy ilyenkor valaki tovabbhajt
ha egy kutyat elutnek is megallnek
vagy egy facant
/ mondjuk azert plane:)/
tudom ez nem a humor helye
egy baratom anyukajat elutottek, a tipikus, kulso elenged a zebran, a belso megy tovabb vakon szituaciban/
felepult de sosem lett a regi

kígyóubulka 2011.01.02. 21:16:50

@hagyma:
egy szóval darwin díjas a hülyéje ez is. 10 éves kiskölyök képes jobban odafigyelni magára.
Ezentúl divatba kéne hozni a 300ezres büntetést annak is aki folyamatos körülnézés nélkül megy át. Aztán lehet ezt fokozni úgy hogy tarkónlövést helyben aki lejárt eü csomaggal merészel kimenni az útra, ha már az eddigi hülyeség nem lenne elég.

Csak az felejtődik el rendszeresen, hogy mikor szándékozzák netto 90e-re emelni a minimálbéreket.

2011.01.02. 21:17:04

@hagyma: "lehet utni-vagni, engem ez a furgon nem utott volna el"
Normális esetben szerintem engem se, de nézd meg a dátumot... Egy végigbulizott éjszaka után szerintem annak örült, hogy tud járni (magamból kiindulva vélem így :D), nem ám még ő figyeljen az autósok helyett.

"az a mozdulat a ket kezevel, a reflex az utolso pillanatban"
És akkor képzeld el ezt az utolsó mozdulatot a sofőrülésből, ahogy a furgonod lámpája megvilágítja az "áldozatot". Miután elképzeltem, pláne nem értem hogy lehet valaki ekkora suttyó, szarházi, gerinctelen alak, hogy továbbmegy...

ex-dr. vuk 2011.01.02. 21:23:26

@kígyóubulka:
na. csak kijott, hogy a gyalogos a hibas. ugyes vagy! persze ezek utan felmerul a kerdes, hogy mi a francnak pazaroljak a penzt es a munkat zebrak festesebe, ha ugyis a gyalogos a hulye akarhol megy at.

kígyóubulka 2011.01.02. 21:30:22

@GSX-R:
hidd el seggrakétás haver, 10-ből 5 lazán továbbmenne. Sőt ha egészen biztos lenne benne hogy nem kapják el 10-ből 8.

Már tanulva más szopásából is, mikor egy mattrészeg gyalogos vagy paraszt biciklis balfaszkodása miatt elgázolod a barmát és jóhiszeműen megállsz segíteni a végén még téged hurcolnak meg, még ha kétség kívül vétlen is vagy, mondván hogy képzelted, hogy nem tudtad átugrani azt a szerencsétlent. Ezután nem sokan akarnának hős életmentőt játszani. Persze zebrán elvileg egy mattrészeg vakegérnek is elsőbbsége van, de azért rohadtul nem így etikus a dolog.
Első szempontból baromság, hogy egyáltalán eszébe jutott valakinek, hogy lámpával nem biztosított zebrán (kikapcsolt lámpa esetén is lámpa nélküli a zebra) elsőbbsége van a gyalogosnak, mert ne tartsa fel a baromarcú a forgalmat, és ha lelép az autóknak fenntartott helyre nehogy már ne tudjon szétnézni, másrészt kocsival te nem állsz meg olyan hamar mint gyalog,
második szempontból ittasan lazán le kéne ültetni azt is 2 évre aki lelép a járdáról, ha ezzel veszélyeztette a forgalmat ha elsőbbsége volt ha nem.
Én spec összebilincselném a gázolójával együtt aztán úgy futhatnának szibériáig meg vissza, ha előtte fel nem fordulnak.

kígyóubulka 2011.01.02. 21:34:27

@vuk_:
nyilván kurva felesleges a zebra, ott pláne ahol lámpa sincs mellé, nem az én eszetlen baromságom volt hogy legyen elsőbbsége a béna köcsög gyalogosnak a zebrán.
Számold meg tótoknál hány lámpa nélküli zebra van, ha egyszer úgy is el KELL engednie az autóst a gyalogosnak.

Én ha gyalog vagyok MINDIG elengedem az összes autót mielőtt átmegyek, és nem játszom el az anyatetűt az út közepén mint a szarházi nyugger, aki pofátlanul még le is áll a seggét vakarni a zebrán, mert a fasz azt hiszi hogy megteheti.
De nem ez a legnagyobb hülyeség ami él és virul ebben a fosfészek országban.

Reggie 2011.01.02. 21:35:50

@SilentSound: Mar rajottem:) De nem valaszolok ra, mert en sem akarom etetni. Pedig tudnek mit mondani:)

kígyóubulka 2011.01.02. 21:37:03

@SilentSound:
Kurva okos lehetsz kockafejűkém, hogy eszedbe jutott ez a baromság is.
veled is csak szarabb lett ez a blog...

kígyóubulka 2011.01.02. 21:40:13

@Reggie:
Kb leszarom ha van véleményed ha nincs. Nem szokott izgatni ki mit fröcsög a kommentemre, még ritkábban olvasom is el... Aztán ezek után lehet mutogatni hogy ki a fasz troll ki nem.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.01.02. 21:43:40

@Reggie: Hát most már legalább tudjuk, hogy velem is csak szarabb lett ez a blog. Igaz, hogy előttem meg nem is létezett. :)

Reggie 2011.01.02. 21:45:40

@SilentSound: Johat, tudod hogy nem az a lenyeg, hogy ertelmeset mondjon, hanem hogy kopjon a billje.

2011.01.02. 22:05:00

@kígyóubulka: Köszi a kabarét ma estére, jót röhögtem. :D
De azt azért megemlíteném, hogy Silent előtt nem létezett ez a blog... :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.01.02. 22:13:39

@GSX-R: De mennyivel jobb is volt az úgy mindenkinek, nem? ;P

Por Nóra 2011.01.02. 22:20:12

@Troll-ibusz: Szerintem akaszd fel magad emiatt a komment miatt!

Tsum 2011.01.02. 22:22:12

Nekem annak idején azt tanították, hogy csak akkor van elsőbbségem, ha azt meg is adják, ugyanis a fejfámra már hiába fogják felírni, hogy nekem volt elsőbbségem... Ezt azért a gyalogosokkal is meg kéne valahogy értetni.
Száz eset volt már amikor nem kaptam meg a nekem járó elsőbbséget, de még mindig élek, és nincs szarrá törve az autóm se.

"streetfighter" 2011.01.02. 22:42:19

Az kétségtelen tény, hogy aki sokat közlekedik gyalogosként, vagy csak egyszerüen körültekintő és van élet ösztöne, az nem mehet át úgy a zebrán, ahogy a szegény hölgy tette.
Sötét volt, nem volt lámpa, kocsik mögül lépett ki. Sok olyan körülmény ami az ő észrevehetőségét csökkentette.
A söfőr (egy rohadt, gerinctelen, féreg) a szembe forgalom hiányát kihasználva nagy sebességgel fordult be, lecsökkentve a gyalogos észlelésének idejét. Szinte észre sem vette.
Szóval a teherautós egyértelműen a hibás, de szegény gyalogos a körülmények miatt és a saját érdekében jobban figyelhetett volna. :(

Perillustris 2011.01.02. 22:49:58

@Szekuriti Blogger: kepfeltoltes.hu/110102/16066618gazolo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Én egy szállítmányozó, vagy valamilyen egyéb szállító cég autójára tippelek, ugyanis a logó egy ilyen helyzetben fényképezett járműre emlékeztet: photos.net-truck.com/photos/mercedes-sprinter-094142280409u12.jpg

Annak jobb oldalára egy mellette merőlegesen álló kamiont képzelek, de ez már lehet, fantázia.

Perillustris 2011.01.02. 22:53:30

BTW remélem, a háttérben álló taxisra is lesz gondja a hatóságoknak, mivel a balesethez közvetetten hozzájárult az, hogy nem adta meg a szerencsétlenül járt hölgynek az elsőbbséget.

dr. _mmm_ 2011.01.02. 23:01:40

@Perillustris: Már bocs de ezt nem feltétlen így van.
Lehet a taxis már majd 1 perce vesztegelt ott a kereszteződésbe...
Hogy akkor miért nem a zebra előtt várt?? Hát mer onnan NEM lehet belátni a kereszteződést..

"streetfighter" 2011.01.02. 23:08:43

@Perillustris:
Miről beszélsz?
Milyen elsőbbséget?

Stiel 2011.01.02. 23:15:41

@woodooman: a felvétel elején érkezik a kereszteződésbe.

jónévez 2011.01.02. 23:16:29

@"streetfighter": Egy ekkora lendülettel takarásból előrohanó autóra nem is tudott volna figyelni, időben reagálni.
Nem véletlen, nem önmagáért kitalált dolog az, hogy a kanyarodó autó a kötelezett az elsőbbség megadására az egyenesen áthaladó gyalogossal szemben, még akkor is, ha ő (az autó) halad a (kanyarodó) főúton.
Még ha zebra sincs, akkor is a gyalogosnak van elsőbbsége. Itt meg még kanyarodó főút sem volt, a gyalogos egyenesen ment.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.01.02. 23:16:37

@woodooman: Még a másik irányba pásztáz a kamera, mikor elég nagy sebességgel beesik a taxis, tehát nem volt ott egy perce. De az nem látszik, hogy a gyalogos mennyire volt a zebrán vagy mennyire nem, amikor a taxi odaért. Ezzel a részével emiatt kár foglalkozni.

Perillustris 2011.01.02. 23:25:36

@"streetfighter": Nagy biztonsággal ki merem jelenteni, hogy a gyalogos már a zebrán haladt, amikor elment előtte a taxis.

szaGértő 2011.01.02. 23:56:49

@Perillustris: Szabálysértés. Nem fogják kergetni a videó alapján. A furgonost viszont igen, bcs. miatt.

[mike] 2011.01.03. 00:04:30

norcon a Hernád utca utáni buszmegállónál áll egy ugyanilyen fekete valami. Sajnos csak a seggét látni. Lehet, hogy hazafele tartott az ipse?

kephost.hu/image-64C1_4D210462.jpg

Alikam 2011.01.03. 00:16:08

@jónévez: nagy baromság is közvetlen a kanyar elé betenni a gyalogosátkelőket. Tartanám ésszerűbbnek ha ilyen helyeken a kereszteződéstől egy olyan jó 20 méterre lenne az első zebra. Sokkal biztonságosabb lenne, mert egyrészt átér a védett útvonalra az autós, kettő, pedig "egyenesen" kéne csak felmérnie a gyalogosokat.

A jobbra kanyarodás még hagyján, de amikor balra kanyarodsz és szembe sávon keresztül kell menned, viszont a mellékutca egy zebrával kezdődik, amit még ráadásul a szembe forgalom, ha sűrűbb, néha kis is takar, legalábbis azt, hogy van e egyáltalán valaki aki át akar menni.

Na azért az ilyenért is körözést adnék ki, aki kitalálta.

Ezzel együtt természetesen nem védem ezt az állatot...

Perillustris 2011.01.03. 00:55:32

@Alikam: Felhívnám figyelmedet arra az egyszerű tényre, hogy a zebrák általában a járdák meghosszabbításaként funkcionálnak, ezért vannak ott.

Nem mellesleg a zebra a kanyar után van.

Perillustris 2011.01.03. 00:56:59

@szaGértő: Pedig kellene. A szerepe vitathatatlan. Nyilván jogilag nem felelős, de erkölcsileg-emberileg mindenképpen.

Kowalski76 2011.01.03. 01:42:16

nekem az tunt fel, hogy a furgonos zebra elott sem vette eszre a gyalogost, se kormanyfelrerantas, se fekezes. A feklampa csak utkozes utani pillanatban, kb a zebra vonalanal villan fel.
szoval az ittas vezetes tenye is erosen velelmezheto sztem.

Tier 2011.01.03. 02:12:28

Ráengedtem egy élesítő algoritmust pár frame-re, de annyira nagyon gyenge ez a felvétel, hogy az átmosódások miatt nem is igazán lehet egy frame-t sem elkapni.

A képeken a feltételezett logó látható élesítve.

noob.hu/2011/01/03/a1.JPG
noob.hu/2011/01/03/a2.JPG
noob.hu/2011/01/03/a3.JPG
noob.hu/2011/01/03/a4.JPG

Reggie 2011.01.03. 05:06:23

@Perillustris: Nem mintha szamitana, ha nem zavarja vagy akadalyozza, akkor atmehet a zebran. A KRESZ-ben sehol sincs eloirva, hogy kotelezo megallni, csak az elsobbseget kell megadni. Ergo nem tortent semmi.

"streetfighter" 2011.01.03. 08:49:51

@Perillustris:
Lehetséges, hogy a gyalogos lelépett, de a taxis nem veszélyeztette, hiszen két sávos az út. A gyalogos min. 3-4m-re volt még.
Megállhatott volna, de egy taxisra hajnali negyed hatkor "semmi" forgalomban ez nem jellemző. :)
Nem hurcolhatják meg ezért.

"streetfighter" 2011.01.03. 08:54:21

@jónévez:
A fényszórók miatt észre kellett volna vennie, ha figyel, de ilyen korán, újévkor, talán kissé kapatosan, kevésbé elvárható.
Az elsőbbségét nem vitattam, ha ez nem lett volna számodra világos.

astegi 2011.01.03. 10:41:48

A gázolás pillanatában, "enyhe" photoshop átdolgozás után (nem nagyítottam, messzebbről talán picit jobban kivehető a logo):
kepfeltoltes.hu/view/110103/214725354N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png

CD-R80 2011.01.03. 11:41:41

@kígyóubulka: "A legérdekesebb hogy ukránoknál, tótoknál, románoknál, meg minden káosz közepén is rendezettebben működő helyen nem kell segédmotorra rohambilit venni, kukásmellényben rohangálni sötétedés után fényes NAPPAL VILÁGÍTANI, nincs a gyalogkakukknak elsőbbsége az úton ha zebra ha nem, és mégse pusztult még ki a lakosság közúti balesetben, mert képes mereszteni a szemét."
Sokat tettél hozzá te is a dologhoz..
Mindamellett még hülyeséget és valótlanságot is, de ez ne zavarjon..

Perillustris 2011.01.03. 11:48:45

@Reggie: Miről beszélsz? Szerinted nem zavaró, ha egy sutyerák előtted megy el 1-2 méterre, leszarva, hogy KÖTELEZŐEN átengedjen maga előtt. Nem történt semmi. Aha.

@"streetfighter": Gondolom, ha a furgonos éppen el tud még menni a gyalogos előtt, akkor ő sem veszélyeztette volna. Bunkó volt, de ez valóban nem meglepő.

pharmanord (törölt) 2011.01.03. 12:08:15

Na megvAN A geci úgynézki. Autónepper leszophatsz

geert 2011.01.03. 12:35:02

Nyaljon gennyes mongúzt, aki egy pillanatra is a gyalogost okolja. Ha négykézláb vonaglik is át a zebrán, akkor is őt illette minden elsőbbség. Mekkora tehetségtelen autóvezető a furgonos, aki ekkora lendülettel mer kikapcsolt lámpánál balra kanyarodni, január elsején hajnalban?! Még péntek-szombat esténként is krvára kell vigyázni a szédelgő puhatestűekre, nemhogy ilyenkor!

Hurri Kán 2011.01.03. 12:40:49

Az autót már megtalálták a déli Híradó szerint...

Take-it-Easy 2011.01.03. 12:58:47

@Balee: épphogy beelőztél, én is most akartam belinkelni...

Kár, hogy kitakarják a logót. Én amolyan régi típusú kamionra tippeltem volna...

cork77 2011.01.03. 13:02:27

Na ugye hogy Sprinter volt a köcsögje?

tundrazuzmo (törölt) 2011.01.03. 13:27:51

Azért a logóra kíváncsi lennék. Meg a feliratra is az oldalán, mert a kitakarásból látszik, hogy az is van. Nem csak visszacsillanás!

Ha egy BRFK-s állása kockáztatásával kirakná valahova a netre a ki nem takart autó képét, megígérném, hogy megmutatom neki a pótkereket, meg a tartalék izzókészletet! :)

Trolllll 2011.01.03. 13:39:18

@Por Nóra: De előtte dugunk egy jót, nem?

tundrazuzmo (törölt) 2011.01.03. 13:53:55

@Troll-ibusz: Szerintem Nóra arra célzott, hogy az akasztás alatt átélhető gyönyör mindaz, amit neked nyújtani szeretne.

Hacsak nem az is te vagy egy másik nikk alatt.

Egyél troll, nyamnyam, holnap hozok maradék beiglit is!

Trolllll 2011.01.03. 13:56:18

@tundrazuzmo: Én meg arra céloztam, hogy ha már ilyen nagylelkű, cserébe, vagyis hálaképpen szétkú...szexualizálnám a seggét. Irigykedsz?

dzsaszper 2011.01.03. 14:08:18

@Troll-ibusz: "szóval legalább annyira hibás, mint az autós."

Erről ne nyissunk vitát -- a KRESZ szerinti felelősség itt tisztán 100% vs. 0%.

Lehet olyanokat írni, hogy engem nem ütött volna el, de ez nem a felelősség kérdése.Amúgy aki ezt írja, olyan biztos benne. hogy egy szilveszteri buli után, elsején negyed hatkor hajnalban is igaz?

Amúgy a legviccesebb, hogy 1-2 hónapja egy hasonló topikban valamelyik troll anyázta a gyalogost, aki balesetveszélyt észlelve megállt, hogy a KRESZ 21. § (6) bekezdését megszegve nem késedelem nélkül haladt át...

Take-it-Easy 2011.01.03. 14:22:44

@dzsaszper: hiába, ha van a gyalogoson sapka, az a baj, ha nincs, akkor meg az...

Reggie 2011.01.03. 14:43:44

@Perillustris: Nem lattuk mennyire ment el elotte, mivel ez pont nem latszodik a felvetelen, ugyhogy ez csak talalgatas. Nyilvan ha 1m-re megy el elotted, akkor zavaro, ennek az ellenkezojet nem is allitottam.

Certificate_of_Words · http://certificateofwords.com/word/Certificate%20of%20Words/ 2011.01.03. 14:48:34

Jó lenne ha trendi lenne szabálykövetőnek lenni. És nem fordítva.

Perillustris 2011.01.03. 14:50:42

@Reggie: Már bőven a zebrán volt a gyalogos, szerintem ez jól érzékelhető a taxis és a gyalogos sebessége alapján. Éppen csak megállt a taxis, mikor már mögötte volt a nő.

Hurri Kán 2011.01.03. 14:53:45

@Certificate_of_Words:
"Jó lenne ha trendi lenne szabálykövetőnek lenni."
Így van. De mindenkinek!
Tény hogy a gyalogosok is képesek hajmeresztő dolgokra, de jelen esetben kétség sem férhet hozzá hogy a furgonos a hunyó.

pengusz 2011.01.03. 15:06:09

Végre megvan az aljas féreg. Gondolom fogalma sem lesz róla ki vezette a kocsit, esetleg sokkos állapotban van még mindig szegényke. Ilyenek ezek...

"streetfighter" 2011.01.03. 15:11:33

@Certificate_of_Words:
Szerintem minden jó érzésü ember elítéli a szabálytalanság legkisebb megnyilvánulását is.

schdl (törölt) 2011.01.03. 15:11:42

@Certificate_of_Words:
"Jó lenne ha trendi lenne szabálykövetőnek lenni. És nem fordítva." - Like

Certificate_of_Words · http://certificateofwords.com/word/Certificate%20of%20Words/ 2011.01.03. 15:12:00

@pengusz: Nem kell mindig azonnal a legkeményebb állara gondolni. Sajnos sokan hibáznak és egy ilyen bakit nahéz ám vállalni. Nagyon sok a gyenge ember aki adja a bankot oszt ha meg ott a baj akkor fut és retteg valahol. Nem védem csak lefestem hogy milyen a pszhiés háttér olyko olykor...

@gyvy: persze nem arról vitázunk hogy csak az autósok vagy a brongások vagy a gyalogosok, stb. haenm "jó lenne ha mindenki szabálykövető lenne".

Perillustris 2011.01.03. 15:18:41

@anamaya: Bocs, de ez az oldal milyen plusz információt ad a már négy órája belinkelt Index hírhez képest?

Perillustris 2011.01.03. 15:44:32

@Troll-ibusz: Szegény. Ma már ötször elkapták. Szar lehet.

dzsaszper 2011.01.03. 15:44:57

@pengusz: a céges teherautóknál nem kötelező a menetlevél?...

amúgy meg a yard helyében, ha nem tudja ki vezette a kocsit, meggyanúsítanám bűnsegédlettel... Akkor alighanem tudni fogja...

ex-dr. vuk 2011.01.03. 15:45:30

"tisztázni kell, hogy a baleset időpontjában ki vezette az autót"

Ez alol ket ok miatt sem lehet kibujni a szokasos "csaladtagom vezette es nem mondom meg ki" dumaval: 1. ez nem szabalysertes, hanem buncselekmeny, es bcs eseten koteles terhelo vallomast tenni barkire. 2. ez cegauto, szoval kell(ene) lenni menetlevelnek, de legalabbis hasznalati naplonak (ha jol tudom), amibol ki kell derulnie, hogy kinel volt az auto.

szaGértő 2011.01.03. 16:06:40

@vuk_: Közeli hozzátartozóra és saját magára nem köteles terhelő vallomást tenni.

ex-dr. vuk 2011.01.03. 16:12:56

@szaGértő: buncselekmeny eseten sem? meglepne
(sajat magara nem, azt tudom)

Perillustris 2011.01.03. 16:23:18

@vuk_: Nem, tényleg nem. @dzsaszper: Ki fog derülni, ki vezette. Ezt a balhét senki nem viszi el más helyett. Kivéve persze, ha a rakomány különösen érzékeny volt. De ez már a krimi műfaja (bár nyilván nem lehetetlen).

szaGértő 2011.01.03. 16:46:59

@vuk_: Nem bizony.

1998. évi XIX. törvény
8. § Senki sem kötelezhető arra, hogy önmagát terhelő vallomást tegyen, és önmaga ellen bizonyítékot szolgáltasson.

1999. évi LXIX. Törvény
57. § (1) bekezdés): A tanúvallomást megtagadhatja a) az eljárás alá vont személy hozzátartozója; b) az, aki magát vagy hozzátartozóját bűncselekmény vagy szabálysértés elkövetésével vádolná, az ezzel kapcsolatos kérdésben

ex-dr. vuk 2011.01.03. 16:54:27

@szaGértő: szomoru. azert remeljuk kiderul, hogy ki volt es megkapja a magaet.

D4D 2011.01.03. 18:03:36

@Perillustris:
Kétévvel ezelőtt a Keletinél egy Fiat, ha jól emlékszem a típusra, csattant az oszlopon, sofőr elszaladt. Yard a kocsiban 30 kg szert talált, nem tudom mit, mert kuss volt róla a hírekben. Én rendőrtől tudom.

Itt is ilyesmire gondoltál?

@szaGértő:
Mivel furgon, esetleg tgk volt, nem kötelező ilyen járműveknek menetlevelet vezetni? Onnan egyértelműen kiderülne, ki a tettes.

@vuk_:
Ilyen esetekre kellene objektív felelősség, nemcsak a tilosban rakodásra.

pengusz 2011.01.03. 19:33:34

@szaGértő: Persze, az ilyen kis férgek ilyenkor egyből tudják a jogaikat, viszont alapból szarnak mások jogaira. Biztos ez a szarzsák is kibújik a felelősség alól, hiszen a magyar törvények nagyon sok lehetőséget biztosítanak a bűnözőknek.

@dzsaszper: Persze kötelező. Meg a jogsi, forgalmi, kötelező stb. is kötelező, mégis hányan tolják ezek nélkül? Akár visszaesőként is. És természetesen semmi következménye...

@Certificate_of_Words: Szerintem itt nem az általad leírt eset történt. Szarik mindenre, és nemsokára itt lesznek a családtagjai/haverjai, hogy bebizonyítsák, hogy a gyalogos volt a kötsög, és a Béla ilyet soha nem tenne szándékosan...

Certificate_of_Words · http://certificateofwords.com/word/Certificate%20of%20Words/ 2011.01.04. 07:01:43

ertem en az ellenszenved meg minden. de ezzel a hozzaallassal szerintsm ua leszel mint ok. nem szabad megengedni h kibujjon de ne legyenek eloiteleteink. remelem erted mit akarok mondani.

Alex2000 2011.01.04. 08:38:01

Nem is értem miért kell kitakarni az oldalán lévő feliratot. Tudom, hogy így kell, no de a cenzúra fontosabb mint egy emberi élet???!

dzsaszper 2011.01.04. 09:13:54

@szaGértő: no igen, de ezzel deklarálja azt, hogy családtag volt. Meg kell idézni minden családtagot/közeli hozzátartozót tanúnak és kikérdezni, hol voltak hajnalban, milyen alibijük van...

Ha mindenkinek van erős alibije, akkor jöhet a hatóság félrevezetésének gyanúja...

Xezs 2011.01.04. 11:23:52

@"streetfighter": Isten látja a lelkemet, nem akarom újrakezdeni a másik posztban hagyott vitát, de muszáj megkérdeznem:

A szabálytalanság legkisebb megnyilvánulásába (ahogy most te itt fogalmaztál) nem tartozik bele a forgalommal szemben való parkolás?

Most már végképp nem értelek :)

"streetfighter" 2011.01.04. 18:48:53

@Xezs:
Az csak olyan ironizáló "demagóg" szöveg volt. ;)
Gondoltam, aki ismer az beleköt.
Te vagy az első. :)

reklámügynök 2011.01.05. 10:26:14

Nem olvastam végig a kommenteket, lehet hogy volt már szó róla. Balra nagy ívben kanyarodva nem kéne tilos jelzésnek lennie a gyalogátkelőn?

reklámügynök 2011.01.05. 10:50:01

Ja értem, sárgán villogó kereszteződés...

"streetfighter" 2011.01.05. 16:37:21

@Xezs:
Hajnali negyed hat volt, nem éjszaka!
Csak a közözködés kedvéért. :)

ember a holdon? 2011.01.05. 19:56:29

elsősorban leszögezném:
A vétkes az autós, ez egyértelmű és világos:
Zebrát nem körültekintően, megfelelő sebességgel (hogy szükség esetén meg tudjon állni) közelítette meg, továbbá ami még nagyobb vétség, gázolás után nem állt meg.

Ugyanakkor azért ne feledkezzünk meg a gyalogos felelősségéről is (jobbulást neki és kívánom, hogy minél előbb épüljön fel). Ezt mindamellett mondom, hogy említettem az autós egyértelmű felelősségét, de azért amit az öntudatos gyalogosok elfelejtenek (mert a média sulykolja beléjük, hogy zebrán elsőbbség) az az, hogy elsőbbség akkor van, ha meg is adják. Zebrán körülnézni, nem kapucniban (perifériás látás), nem mp3 lejátszóval (hallani) minél hamarabb átkelni. Meg kéne érteni végre, hogy az autó fém és nehéz, gyalogos: hús és vér (puhatestü). Nincs kérdés, hogy ki húzza a rövidebbet. Tehát: zebrán körülnézni, akkor átkelni, ha látjuk is, hogy megáll az autós, átkelés közben pedig figyelni a forgalomra. Az "elsőbbségem volt" nagyon sok fejfán lehetne a temetőkben :(

Xezs 2011.01.05. 20:18:51

@ember a holdon?: Van valami mondás, hogy mit ér az elsőbbség, ha halott vagy, vagy valami ilyesmi :)

Perillustris 2011.01.05. 22:40:41

@ember a holdon?: Nyugodtan megfeledkezhetünk jelen esetben a szerencsétlenül járt gyalogos felelősségéről, mert abszolút nem miatta történt a gyilkossági kísérlet (határozottan visszautasítom, hogy bárki balesetnek nevezze).

Ez az "elsőbbséged akkor van, ha megadják" egy sutyerák - felsőbbrendűséget sugárzó, elítélendő, a morált tovább romboló - hozzállás, bizonyára akkora bunkó volt, aki kitalálta ezt, mint aki pl. a "gyalogoscsalogatás" szóösszetételt megalkotta.

Ezzel együtt a javaslataid ésszerűek és jók, hiszen a gyalogos is a közlekedés része, igaz, a leggyengébbik. Azonban rendkívül visszataszító, hogy az ebből fakadó "versenyhátrány" lekűzdésére egyáltalán nem az a javaslat általában, hogy a potenciális veszélyforrás okozói tanúsítsanak önmérsékletet, azaz mérjék fel károkozási képességüket, s ennek tudatában vezessenek. Hanem az, hogy az eleve elnyomott szereplőtől várja mindenki, hogy még több plusz terhet vegyen magára.

GYK: nyilván megteszi ezt magától is mindenki, hiszen valóban sovány vígasz, hogy a zebrán ütöttek el. De erre - a gyalogos meghunyászkodására - alapozni hosszútávon, és nem inkább arra, hogy a gyalogátkelőhelyek biztonságosabbak legyenek, több mint elkeserítő.

CD-R80 2011.01.06. 11:28:40

@Perillustris: Sőt, emberiség elleni bűntett.. Én azért a gyilkossági kísérletet határozottan elutasítanám. Max a cserbenhagyásban, de azt meg jó szokás szerint ki lehet magyarázni pszihomókus segítségével..

Perillustris 2011.01.06. 11:48:36

@CD-R80: Nyilván jogilag nem áll meg, de erkölcsileg-emberileg abszolút. Már ha embernek lehet nevezni azt a tetvet.

dzsaszper 2011.01.07. 09:22:11

@ember a holdon?: picit rakjuk rendbe jogilag.

1. a közlekedés szabályainak megszegésével gondatlanságból másnak súlyos testi sértést okoz: közúti baleset okozásának vétsége (Btk. 187. §)

2. a közúti közlekedés szabályainak megszegésével más vagy mások életét vagy testi épségét közvetlen veszélynek teszi ki: közúti veszélyeztetés bűntette. (186. §)

3. Ha a közlekedési balesettel érintett jármű vezetője a helyszínen nem áll meg, illetve onnan eltávozik, mielőtt meggyőződnék arról, hogy valaki megsérült-e, avagy az életét vagy testi épségét közvetlenül fenyegető veszély miatt segítségnyújtásra szorul-e, amennyiben súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg: cserbenhagyás vétsége (190. §)

4/a. aki nem nyújt tőle elvárható segítséget sérült vagy olyan személynek, akinek az élete vagy testi épsége közvetlen veszélyben van: segítségnyújtás elmulasztása, vétség (172. §)

4/b. ha a sértett meghal, vagy ha a veszélyhelyeztet az elkövető idézi elő; vagy ha segítségnyújtásra egyébként is (de nem a közlekedáési szabályok alapján) köteles, segítségnyújtás elmulasztásának bűntette (172. §)

Ez itt közúti baleset okozása + segítségnyújtás elmulasztása úgy, hogy a veszélyhelyezetet ő idézte elő.
El lehet vitatkozni arról, hogy ez közúti veszélyeztetés-e, mit jelent mások életét közvetlen veszélynek kitenni.

ulpinus 2011.01.07. 10:32:42

Gyanúsan nagy a csend a hírekben a témáról...
Kiderült melyik kutya kölyke volt, aztán azóta már nem olyan fontos a médiafelhajtás?

Timnorc 2011.01.22. 16:00:49

@SilentSound:

2011. január 01. és 02. napja az 52. héten van.

1) Egy naptári hét összes napja ugyanazon a sorszámú héten van, tehát egy naptári hét csak egy sorszámú hét lehet.

2) Egy naptári hét nem lehet egyszerre kettő különböző sorszámú hét.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.01.22. 16:22:36

@Timnorc: És most ezt tulajdonképpen miért is írtad nekem? :)

Timnorc 2011.01.22. 16:40:50

@SilentSound:

A "Korábbi posztok"-ra kattintva ugye heti bontásban lehet megnézni a régebbi bejegyzéseket, ahol 0-dik hétként van jelezve január 01 és 02. Ezek a napok az 52-dik héthez tartoznak.

Ha netán nem vagy senki az autozz.blog.hu-nál, akkor bocs', tévesen választottam ki a címzettet.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2011.01.23. 19:00:58

@Timnorc: Az autozz.blog.hu-nál vagyok valaki, viszont a programmotort biztosító blog.hu-nál tényleg nem vagyok senki, úgyhogy ebbe sajnos nincs beleszólásom. :) De szerintem ezzel azért együtt lehet élni. :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása