S. F. sincs róla meggyőződve, hogy javult volna a közlekedési morál. Bizony, hülyék mindenütt vannak, sajnos helyettük is figyelni kell. Rögtön három ilyen szituációt is tálal nekünk posztjában. Az első esetnél mélységesen elítélem a másik fél reakcióját; vagy haladjon normál tempóban, vagy engedje, hogy megelőzzék. Egyértelmű veszélyeztetés, sajnos nem egyedüli.
Az értelmetlen tuning részben ízlések és pofonok kérdése, viszont a második részben szereplő úriember megérdemelné, hogy elvegyék a forgalmiját.
A harmadik témához nem fűznék hozzá többet, lehet magyarázni, hogy a másik is úgy állt oda és ő meg melléáll. Hasonló esetben lehetőség szerint én inkább keresek olyan parkolóhelyet, ahova normálisan be tudok állni a két vonal közé és akkor nincsen vita. Sokan mégsem képesek erre, gyakran látom ezt én is a bevásárlóközpontoknál. Pedig lenne hely normálisan megállni.
Elég régóta, és napi szinten sokat vezetek. Összegyűjtöttem egy-két esetet, ami mostanában történt velem, és nem hagy nyugodni.1, Dunántúli kisvárosban lakom, az alábbi sztori is a város melletti úton történt. Megengedett legnagyobb sebesség 90km/h, igyekszem ezt ki is használni általában. Utolértem egy fekete KIA Rio típusú autót, mely 70-75km/h között haladt. Mivel kanyar következett, nem erőltettem semmit, lelassultam az ő tempójára. A kanyarnak is vége lett, kitettem az indexet, visszaváltottam harmadikba, és padló. Bővel volt elegendő hely a kanyarig, hogy befejezzem az előzést. Emberünk erre szintén padló, nem akart visszaengedni a sávomba maga elé. Kicsit erősebb lehet az autóm, mint a KIA volt, ezért végül is a kanyar előtt befértem elé. Ránéztem az órára, ami 135km/h-t mutatott. Mi szükség volt erre? A feleségem mellettem, a két éves fiam hátul, mindig úgy vezetek, hogy véletlenül se sodorjam őket veszélybe. Belenéztem a tükörbe, és egy olyan 35-40 közötti ember vezette a KIA-t, elégedetten vigyorogva. Szánalom. Mit lehet tenni az ilyen helyzetek kivédése érdekében? Ha már benne vagyok az előzésben, igyekszem minél biztonságosabban, gyorsabban befejezni. Gondolkodtam, hogy megvárom a palit, és kérdőre vonom, de minek?2, Ugyan ezen az úton van egy kisebb bukkanó, ami az úttest újraaszfaltozásából kifolyólag, mintegy szintkülönbség van az úton. Kicsit megdobja a kocsit, de 90km/h-val bőven át lehet haladni rajta. Van ebben a kisvárosban egy srác, aki nagyon szereti a kocsiját, épített is az F Astrájából egy látványos tuningautót, bár szerintem túlzásba vitte. Az első lökhárító és az úttesttől olyan 10cm-re lehet. Tiszta szégyen. Ment előttem a srác a fent említett szakaszon, majd minden előjel nélkül satufék, vissza kettő, és a bukkanón kb. 15 km/h-val áttette az autót. Most az rendben van, hogy tartottam a megfelelő követési távolságot, és meg tudtam állni, de a mögöttem jövő Peugeot Boxer, szerintem kb. három cm-en múlott, hogy nem vert telibe, hátsó ülésen a fiammal, ismét. Mire jó ez az átkozott ökörtuning? Értem én, hogy valaki szeretne egy egyedi autót, de nem lenne szempont az építésnél a használhatóság is? Érthetetlen számomra ez is.3, Ez csak ügy általánosságban. Miért képtelenek az emberek másokra odafigyelve, normálisan parkolni felfestett(!) parkolókban, amikor tudják, hogy kevés a hely? A saját szomszédodat szívatod, ha kretén módon parkolsz. Konfliktusokat csinálsz. Valami barom megkarcolja az autód, ha látja, hogy mindenkit leszarva, csak úgy odadobtad az autódat. Nem lenne egyszerűbb, ha mindenki a másikra odafigyelve, intelligens módon próbálna parkolni, közlekedni, viselkedni?
Lacaca 2011.06.12. 09:03:41
2: úgy követed, hogy meg tudj állni, kutya is eléfuthatna, akkor is fékez
3: 2 szelep kiszed, levél a magyarázathoz
HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2011.06.12. 09:07:35
kaskala 2011.06.12. 09:30:23
Leadfoot 2011.06.12. 09:30:56
Ja. Aztán ha a mögötted lévő meg nem így tesz, akkor sütheted, szar esetben még bele is tol az előtted lévőbe (egyébként a fenti sztoriban is ez volt a para).
Egyébként egyetértek a poszt tolóval. Aki a szépség (MUHAHA) érdekében ilyeneket csinál az autójával, annak azt kívánom, hogy menjen be hozzá éjszaka a gömbvillám.
Leadfoot 2011.06.12. 09:37:11
*Ami ma már nem is számít annyira nagyon erősnek, de azért bőven az átlag fölött van.
Altaïr 2011.06.12. 09:45:48
2. Aszondod kisváros, tehát valsz ismered a tuninggyereket. Beszélj vele, hogy normálisabban fékezzen.
3. Beparkolsz, autódat a melletted levőkkel lefényképezed. Ha megajtózták, feljelented.
pengusz 2011.06.12. 09:51:35
Tibi88 2011.06.12. 09:58:07
Pont ezt akartam írni. Velem is próbálkozott már a 2.5 TDI audi rágyorsítással, de sok esélye nem volt. Az erős autó biztonságosabb az ilyen barmok miatt.
A tuninghoz meg annyit fűznék hozzá, hogy ennyi erővel egy sportautónak sincs értelme. Tiszta gáz egy 911es porsche ugye? Gyárilag is csinálnak ilyen magasságú autót. Én is fékezek bukkanók, rossz utak előtt. Pedig nem csináltam semmit optikailag az autóval.
Tibi88 2011.06.12. 10:01:21
Leadfoot 2011.06.12. 10:07:06
Meg a 911-es példa oké, de ugye nem akarod egy Porschéhoz hasonlítani az Astrát?
PamPalini 2011.06.12. 10:09:20
Ha látod, hogy a másik rágyorsít, további gyorsulás helyett lehetett volna fékezni - pláne úgy, hogy családdal vagy (feleséggel, két éves gyekekkel emberkedni?? Noormális???) és nem utolsó sorban kanyargós úton...
Sőt, ha nem jött mögöttetek senki, nyomhattál volna egy erélyesebb féket aztán hadd örüljön magának.
Második esetben meg _követési_távolság_ !!! Hiába mondod: ha neked is satuznod kellett, nem volt elég. Ha nagyobb lett volna, simán csak lelassulsz úgy, hogy a mögötted levő is meg tud állni. Ráadásul tudtad is, hogy ott bukkanó van.
Két éves a gyereked és még nem tanultál meg óvatosan vezetni??
Leadfoot 2011.06.12. 10:13:55
Tibi88 2011.06.12. 10:14:58
Persze hogy nem, értem mire gondoltál. Csak arra akartam célozni, hogy egy sima gyári autó (nem kell porschénak lennie) is lehet "kényelmetlen" ilyen helyzetekben. Emelő alig megy be nekem az autó alá...
A kipufogó meg... péntek este a Tél utcában beállt mellém egy régi swift. Bömbölt a kipufogó, srác mellett ült a csaja. Neki volt a megszűnő sáv, de a kereszteződés meg rázós, hullámos út. Gyerek már túráztatta a motort pirosnál (este 11...) zöldre elindult padlógázzal de úgy hogy az én fülemet b*szta az a hang. Annyira nyomta neki hogy sávot alig bírt váltani :D Én meg a kocsit kímélve 30al csorogtam tovább. Utána biztos büszke volt, hogy sikerült lehagynia
Van ilyen ismerősöm több is, akik ültetik meg tényleg alárakják a nagy kipufogót. Amikor meg mondom nekik, hogy minek. Nem értik mi a bajom :D
golyós · http://indafoto.hu/bowlingcamps 2011.06.12. 10:17:13
Leadfoot 2011.06.12. 10:20:32
Leadfoot 2011.06.12. 10:25:03
Persze utóbbi esetben is elvileg meg kell tudni állni mindenkinek, csak ha belédszáll a mögötted jövő, ez nem nagyon fog vigasztalni.
Emellett szerintem igaza van a poszt tolónak. Ha egy ilyenből baleset lesz, akkor elsősorban a kövtávot be nem tartó a hibás. De azért az is megérdemelne egy nuncsakus ütleget, aki olyanná alakítja a kocsiját, hogy normál országúton egyszer csak húszra kell lassítania.
Ráadásul egy Astrát, bakker. Jó esetben 100 ló, rosszabb esetben 60. Szóval nem igazán kell alá a porig ültetett futómű...
"streetfighter" 2011.06.12. 10:25:56
Ha már utol értem, akkor gyosabb vagyok nem?
Mit kell izmozni?
Szerencsére soha nem szokott gondot okozni a leelőzésük, de ha necces lenne a helyzet, szó nélkül belökném az árokba a delikvenst.
Jóval az átlag feletti erős autót kell venni és megoldódnak a problémák. :)
Ha valaki nem egy "versenyző" típus, akkor jobb ráhagyni, és hagyni a hülyét elmenni.
PamPalini 2011.06.12. 10:28:11
De most komolyan, hacsak nem egymást érik az autók, vagy valamivel gyorsabban megyek mint a többiek, vagy kicsit lemaradok. Utálok "vonatozni" pont az ilyen veszélyek miatt. Ha rámásznak a seggemre akkor meg lelépek a gázról, lelassulok, lehúzódok, hadd előzzön meg mielőbb.
"streetfighter" 2011.06.12. 10:28:30
Azt értelmes ember érzi, ha valaki nem veszi a lapot.
A lebecsülés viszont jobban működik, csak jön a pofára esés. :)
"streetfighter" 2011.06.12. 10:30:15
Nem vagy egy autó szakértő. ;)
tundrazuzmo (törölt) 2011.06.12. 11:32:03
1. Nem gyorsítok rá, hanem fékezek. Egyébként max 5 percet nyerek az egész úton az előzés miatt, azért meg nem rágom magamat.
2. Ha ismerem az utat, akkor felkészülök mindenre. És persze a megfelelő követési távolság csodákra képes!
3. Parkolásról már írtam egy hosszú kommentet egyszer, a lényeg: a bejárattól legmesszebb lévő parkoló sincs messzebb, mint 1-2 perc gyalog. Ezt kibírod, utána meg visszanyered, amikor nem kell percekig sakkoznod, hogy a bevásárlás után be tudsz-e szállni a kocsiba, meg be tudsz-e pakolni...
''autónepper.'' 2011.06.12. 12:06:36
FlúgosFutam 2011.06.12. 12:19:44
Nem tudom, mit láthatott, gondolom szart se, de legalább az angel eyes lámpája császárul nézett ki. Gondolom erre veri esténként.
Na az ilyen faszkalapok is leadhatnák egy időre a jogsit.
(Tudom, csak irígy vagyok...)
etwas kultur muss sein 2011.06.12. 12:38:57
Nekem egy nagyon gyenge kis kocsim van, le sem írom hány lőerős :-). Ezt dobta a gép... viszont szeretek vele sebességhatárokon autózni. Autópályára nem megyek vele, mert 100 Km/h-nál gyorsabban nem igen kell vele menni, de sima autóúton 90-el megyek vele, ahogy kell. Mondani is szoktam, hogy akit én ezzel megelőzök, az szégyellje a pofáját...
Nos, az előzésre visszatérve. Haladok 90-el, ahogy kell, majd beérem az előttem - az enyémnél sokkal JOBB kocsival - 60-al tökölő balféket. Szemben nem jön senki, hát előzzünk! Vissza hármasba, index kirak, gyorsítás, majd előzés.... jönne, de nem akar sikerülni, mert mire melléérek a baromállatnak, már mindketten 100-al megyünk. Hihetetlenül utálom az ilyen faszokat! A nyomorék magától nem képes menni az úton, tipikusan arról az alkatról van szó, aki mögött egy egész konvoj halad, mert szuttyorgásával durván akadályozza a forgalmat. De ha én elkezdem előzni a gyenge kocsimmal, akkor az kurvaélet, hogy nem bír magával és elkezd szívózni! Mennyen már a faszomba az ilyen! És ez nem egy ritka eset sajnos...
bunkóbéemvés 2011.06.12. 12:45:29
A gyorsitos faszokat en sem szoktam engedni. Altalaban csakazertis megelozom oket, aztan lelassitok elottuk 20-30ra (nem satu, egyenletes lassitas), ha meg vissza akar elozni: revans. Tobbsege kenytelen visszaalni mogem, aztan ismetles, annak fenyeben mennyire erek ra. Ennel jobban szerintem nem kell/lehet felidegesiteni, megalazni oket.
A tuningrol meg annyit, hogy nehogymar a srac legyen a hibas a szar utakat prezentalo kormany helyett. Az en autom gyarilag sportcsomagos, es nekem sincs tobb a lokos es az ut kozott 10 centinel..
jelentéktelen alak 2011.06.12. 14:37:56
Az egyik legveszélyesebb dolognak tartom, hogy gyorsít valaki, miközben előzik. Vagy menjen valaki elég gyorsan, vagy engedje, hogy megelőzzék. Az ilyen rágyorsítás, még akkor sem megmagyarázható, ha az a köcsög, aki előz.
Mert ez sem ritka. Nem egyszer jártam úgy -jellemzően Magyarországon, bár biztos máshol is gyakori jelenség- hogy az ökör a lakott terület vége tábla vonalában előz meg, mikor én 50el megyek. Aztán tarja előttem a 70-et, ahol én már mennék 90-el.
Mit lehet tenni az ilyen hólyagokkal? Nekünk semmit. A rendőrök dolga volna, de ők meg nem motiváltak. :-(
A hirtelen fékezést bármi kiválthatja. De mikor valaki olyan autót épít, hogy ez gyakoribb legyen, az pont olyan hanyagság, mint mikor útépítők kényszerítik erre az embert. Pár hete a Mártában autóztam olyan úton, hogy abból hiányzott egy 2-3méteres szakasz. Én sem számítottam rá, és is aránylag erőset fékeztem előtte. Nem volt mögöttem senki, de pont az ilyen helyzetek miatt várom el magamtól és a mögöttem közlekedőtől is megfelelő követési távolságot.
A 3. eset a 22-es csapdája. Ha szabályosan állsz be a vonalak közé, akkor jó eséllyel a szomszéd ajtajától apró horpadások lesznek az autó oldalán. Ha a vonalra állsz, akkor a másokat ért jogos sérelem hatására, festékmentes lesz egy csíkban az autód oldala.
Megoldás? nincsen megoldás.
Magam -ha van rá mód- egy távolabbi, kevésbé használt helyre parkolok a vonalak közé. Ha nincsen, akkor viszont be szokott férni valahová a kocsi a vonalak közé egy a vonalon álló mellé. Ez utóbbi esetben, nem szempont, hogy az illető a vezető oldalra be tudjon szállni az autómtól. Sőt. jobb, ha az ajtajához sem fér hozzá, mert akkor nem tudja az enyémre rányitni. :-)
A magam részéről büntetném azt, aki a vonalra áll, és kártérítésre kötelezném azt, aki kárt tesz a másik autójában. Amíg nem így lesz, az egyik generálja a másikat.
jelentéktelen alak 2011.06.12. 14:50:25
Nem egy rossz megoldás a gyórsítgatos genyládák ellen, de az ember vagy előz, vagy ráér nevelni.
Én nem szoktam ráérni... :-)
Eclect 2011.06.12. 19:02:53
Alex75 2011.06.12. 19:56:21
Azért akadnak ennél erősebb Astrák is, pl a gsi, de akadnak megszállottak, akik turbós motort hekkelnek bele. Alapból több, mint 200 ló.
GiXXXer 2011.06.12. 20:07:27
De a kedvencem egy ezüst kombi 1,9 Tdi A6-os, asszem HWE-xxx rendszámú: 60-65-el poroszkál, nyugisan negyedikben kezdem előzni, padlóz, én is, aztán egymás mellett haladunk 170-ig... Ha valaki legyorshajtóz, annak elárulom, hogy nem először csinálta már ezt, ismerős volt már a kocsi, és többször visszalassítottam mögé, és ő is lelassított újra 70-re. Komolyan, van aki ezt élvezi. Tötymörög, és ha meg akarod előzni gyorsít, ha visszaállsz mögé, lassít, hogy újra meg akard előzni. Jah, egy jó ötvenes "értelmiségi" csávóé. Amióta ez a kocsim van, már reflexből minden ezüst A6-os harmadik padlóval előzök, és mire elkezdene gyorsítani, már meg is előztem... Állítólag egy haverommal is szórakozott (nem biztos, hogy ugyanaz, csak nagyon gyanús), nagy nehezen harmadik próbálkozásra megelőzte, visszaállna a 100-110-re, mire koromfelhővel ráelőzött az ódis, és lassított 70-re... NORMÁLIS????
[mike] 2011.06.12. 21:11:53
[mike] 2011.06.12. 21:14:49
Leadfoot 2011.06.12. 21:28:02
GiXXXer 2011.06.12. 22:12:42
FlúgosFutam 2011.06.12. 22:41:54
A feleségét meg biztos szülni vitte, azért sietett az elégtelen világítása ellenére.
Borcsika 2011.06.12. 23:22:22
tundrazuzmo (törölt) 2011.06.13. 00:19:31
Ilyenkor le kell lassítani, gyorsan befékezni, aztán mehet a műsor. Ki kell pattanni a kocsiból, egy nagy csavarkulccsal a kézben, és elindulni hátrafelé, bosszúsan nézve. Amikor már a Suzukis gatyája megtelt, akkor bosszús arccal lehajolni a kocsi kereke mellé, és elkezdeni "szerelni". Ha a Suzukis kérdez, mert nagyobb a kíváncsisága, mint a félelme, akkor megköszönni neki, hogy villogott a kerék miatt, és finoman megkérdezni, hogy honnan a rendkívüli szakismeret, amitől észrevette, hogy baj van a kerékkel. Erre vagy megpukkad mérgében, vagy értetlen arccal tovább hajt.
:)
KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.06.13. 03:48:25
KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.06.13. 03:58:59
A nófír matrica és a neoluxszal lefújt hátsó lámpa csak virtuális lóerőket hoz :)
hawkeye 2011.06.13. 08:44:57
Vagy esetleg nem csak 1, hanem több ilyen idióta van Mo-on???
Csak nem....
:)
pengusz 2011.06.13. 09:28:33
@[mike]: Annyira legalább nem vagyok hülye, hogy nekiálljak izmozni akárkivel, amikor a gyerek ott ül mögöttem. Hányszor látok ilyet! Amikor költöztünk, mentem a bútoros céggel, bent ültem elöl. Nő földútról fék nélkül ki a főútra, de útközben észbekapott, ezért lefulladt. Mi "satufékkel" robogtunk felél, talán fél méteren múlt a dolog. Hátul bent ült a 2 gyerek...
Inkább akkor maradok a zsák földes krumpli szintjén, fékezek és beállok az idióta mögé :D (Véletlen bekapcsolva hagyott refivel ;) )
pengusz 2011.06.13. 09:37:50
De ha egy kivilágítatlan bringást látsz (akinek éppen akkor merült le az elem, és csak haza szeretne jutni) az tűrhetetlen ugye? Ja az teljesen más, mert nem veled történik meg...
GiXXXer 2011.06.13. 10:35:28
Esetleg feltűnhettek a rohadt kicsi ET-jű fehér felnik, meg a 185/55-ös Potenzák, mindössze ennyi árulkodott arról, hogy nem 53 lóerós, hanem közel a kétszerese.
Ezt hívják sleepernek.
Borcsika 2011.06.13. 10:43:15
bunkóbéemvés 2011.06.13. 13:24:44
nem akarlak elszomoritani, de a sleeper jelzoert ennel joval komolyabban meg kell dolgozni. Ne nevettesd mar ki magad suzuki harcos...
GiXXXer 2011.06.13. 14:17:21
Most már újra csak egy autóm van, ami az 1,9-es PDTDI A6-osokat simán otthagyja, mivel hasonló erős, de vagy 500 kilóval könnyebb. De így sem volt alázás, ha elolvastad volna, épp csak meg bírtam előzni.
Nálad csak a 9'3-as Saab-ba beletuszkolt Viper hajtáslánc jelenti a sleepert? Szerintem minden olyan autóra illik, ami jóval nagyobb képességekkel rendelkezik, minit amit kinézel belőle. És mivel nincs kicsit sleeper, sleeper, sleeperebb, legsleeperebb jelző, hanem ez EGY jelző van csak erre, ezért mertem használni. De a kedvedért legyen csak sleeperke. :)
Jah, és két alkalommal is kapott egy-egy bunkó BMW-s eléggé durva fricskát a Szutyukitól, de egyik esetben sem motorerőből, hanem kanyarsebességből. Egyszer előzni akartam egy 3-ast, gyorsított, de mivel lendületben voltam simán megelőztem, aztán persze vissza akart előzni, de már közeledett a körforgalom... Ő jó 50-mrel hamarabb kezdett fékezni, és gondolom nem csúszáshatáron 60-65-el abszolválta, mivel már a harmadik karónál jártam (150m) mire kijött, aztán kb. 180-al rámelőzött és dudált a barom bunkóbéemvés.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.06.13. 14:32:09
Tehát a vezérműtengely csere mindenképpen ad hozzá -valóban nem csak virtuális- lóerőket.
A direktszűrő sajnos nem ilyen egyértelmű, mert bár a prospektusok sok dolgot összehordanak, de azokból mindig csak kettő választható :) Tehát a kisebb fogyasztás - alacsony fordulatszámon nagyobb nyomaték - nagyobb motorteljesítmény kombóból csak kettőt lehet egyszerre beikszelni, bár tapasztalatok és mérések szerint (BME, gépjármű szak) az utólagos sport és direkt szűrők nem igazán hozzák a megígért dolgokat, nagy fordulaton pedig kifejezetten rontják az öblítést. Sokan nem tudják, hogy az egész egy összehangolt gázlengésű rendszer gyárilag, a rezonátorház belépő nyílásától a kipufogó végéig. Bármely elem módosítása önmagában csak ront a motor öblítésén, ezáltal a hatásfokon. Csak koplett, mért rendszerben lehet gondolkozni, ha módosításra kerül sor, de ez pénz és időigényes feladat, amire lássuk be, otthon nem fognak pár százezret kidobni. Marad a direktszűrő egy tizesé', meg a kamu Remus végdob :) A hangossága és a szívóhang miatt sokkal gyorsabbnak és erősebbnek érzi az ember, aztán a mérés meg hozza az igazságot :)
A megemelt benzin nyomás igazából nem biztos, hogy számít, mert ha nem drasztikus a beavatkozás és a szoftver nem lett átírva, a gyári is elegendő lehet a minimális teljesítménytöbblet kiszolgálásához.
Sleepernek azért kicsit más autókat hívunk. Pl. Daewoo Lanos Calibra turbo motorral, Golf 1. vagy 2. 1.8 turboval, Caddy VR6 blokkal, stb. :) Egy 10 másodperc körüli gyorsulás azért elég kevés ennek a címnek a kiérdemléséhez :)
GiXXXer 2011.06.13. 14:55:20
Azt viszont megkérdezném, hogy a sleeper jelzőt a kinézhető teljesítmény hány százalékos túllépésétől használhatjuk??? 80% még nem elég? Van erre valami pontos meghatározás? És ez alatt mit mondjunk rá? Ha 17 mp-es százas sprintet nézel ki egy kocsiból, és 10 alatt százon van, akkor az mi? :D Csak sleeperke... :P
Egyébként, ha nem diagnosztizálták volna anyukámnál a bajt, akkor belekerült volna a rövidebb ezres váltó short shifterrel, és akkor bőven 9 alatt meg lehetett volna a százas sprint, bár szándékomban állt hosszú egyest maratni hozzá fogaskerekes mesteremberrel, az meg ugye rontja a sprintet. Láttam 70-ért Getrag szeki váltót is, nem is lett volna nagy meló felvarázsolni, csak abba az életbe nem tudtam volna sperrt rakni, pedig távlati terveimben szerepelt az is.
[mike] 2011.06.13. 15:06:51
GiXXXer 2011.06.13. 15:42:11
Én egyébként azt is megérzem, hogy tele vagy üres tankkal megyek-e, vagy ha valamelyik gumim egy picivel laposabb, mint a többi. És nem stopperrel mérve, hanem az ülepembe épített gyorsulás-érzékelővel. Lehet, én abba a 0,01%-ba tartozom... :P
[mike] 2011.06.13. 19:45:12
GiXXXer 2011.06.13. 20:01:09
Már rég rallyznék, ha megvolna az anyagi háttér, sajna amikor meg úgyahogy összeállt, akkor meg egy rosszindulatú daganat vetett véget a terveimnek... :S Nem kívánom senkinek! Bár így legalább a Suzuki tovább él, én lehet összecsuktam volna a Mecsekben valahol... :D
yowou 2011.06.13. 21:17:22
Csóri zsurmóknak nincs pénze autóra, aztán a szakadék prolijárgányukat gányolják. Azt hiszik, attól autó lesz belőle és mindenféle forumokon hirdetik, hogy BMW-ket, meg Ferrarikat nyomnak le a vackukkal, ami jobban gyorsul, mint egy F18-as:)
Elég megnézni, mióta nem dobálják nulla indulóval 30 év hitelre a nyuggerek, prolik és bodzások után a buzukikat azóta sorba dölnek be a buzukiszalonok, lassan már merciből is több fogy.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.06.13. 23:41:55
en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_G_engine
;)
nyjozsi2 2011.06.14. 11:19:00
A kis vágottszemű mérnökök nem véletlenül teték azt a csőkígyót a szívórendszerbe :-)
esef 2011.06.14. 14:11:55
az enyém sem egy erőgép, de azért megette reggelire. azért becsülöm az eseményt, mert volt önbizalma a csávónak... :D
KaPé 2011.06.15. 16:10:14
1/b. Kicsit visszaveszel az egódból és amikor már 100zal mész mellette, akkor nem tovább nyomod 130ig, hanem visszasorolsz mögé. Most komolyan, ki sodort veszélybe? Te nyomtad 130ig a gázt, vagy a riós? Az ilyen hülye csak arra vár, hogy valaki felvegye a kesztyűt.
mohopasi 2011.06.15. 16:48:43