Előfordulhat valakivel, hogy menet közben romlik el az autója. De szerintem alapvető, hogy ilyenkor a lehető legrövidebb idő alatt eltávolítjuk az útból vagy legalább kitoljuk a lerobbant kocsit a szélső sávba/járdára. Egyrészt feltart másokat, másrészt balesetveszélyes is. Tudom, sokszor nem állnak meg mások az elromlott autósnak, de ki lehetett volna szállni és elkezdeni tolni, akkor biztos akadt is volna, aki segít. Ha már egy kilométeres dugót csinált, akkor nyilván nem egy perce állt a Bocskai út közepén. Fatia-negra időben nem sokkal egymás után talált ilyen, belső sávban lerobbant járműveket. De még mindig könnyebb eltolni egy BMW-t az útról, mint egy Ikarus 280-as trolit. Talán ez utóbbinál "belefér", hogy majd a vonalműszak kijön és elvontatja.
Sokszor akad dolgom az Osztyapenkó felé. A Pestről a Petőfi hídon megyek át. Ha nem időre megyek, "csak úgy" dolgom van, akkor direkt nem csúcsidőben, hanem a nap közepén szoktam menni. Nem is tart ilyenkor a két említett pont között az út 10 percnél tovább.Ma (2011.07.20. 12:40 körül) meglepetésemre már a Karinthy utcától dugó volt, lépésben haladtunk, "araszoltunk", több lámpaváltásra jutottam át. Majd a Kosztolányi előtt, a Bocskai úton derült ki, hogy a középső sávban felnyitott motorháztetővel veszteglő BMW miatt kellett a szokásos menetidőre plusz 15-20 percet rátennem. Az idős "vezetője" nyugodtan ült a sofőr ülésben és telefonált.Vajon mi akadályozhatta abban, hogy legalább a buszsávba kitolja a lerobbant kocsit? Pedig talán akkor kevésbé csinált volna dugót...
Az utolsó 100 komment: