Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Lerobbanva a belső sávban

2011.08.03. 07:59 :: Don Blasius

Előfordulhat valakivel, hogy menet közben romlik el az autója. De szerintem alapvető, hogy ilyenkor a lehető legrövidebb idő alatt eltávolítjuk az útból vagy legalább kitoljuk a lerobbant kocsit a szélső sávba/járdára. Egyrészt feltart másokat, másrészt balesetveszélyes is. Tudom, sokszor nem állnak meg mások az elromlott autósnak, de ki lehetett volna szállni és elkezdeni tolni, akkor biztos akadt is volna, aki segít. Ha már egy kilométeres dugót csinált, akkor nyilván nem egy perce állt a Bocskai út közepén. Fatia-negra időben nem sokkal egymás után talált ilyen, belső sávban lerobbant járműveket. De még mindig könnyebb eltolni egy BMW-t az útról, mint egy Ikarus 280-as trolit. Talán ez utóbbinál "belefér", hogy majd a vonalműszak kijön és elvontatja.

Sokszor akad dolgom az Osztyapenkó felé. A Pestről a Petőfi hídon megyek át. Ha nem időre megyek, "csak úgy" dolgom van, akkor direkt nem csúcsidőben, hanem a nap közepén szoktam menni. Nem is tart ilyenkor a két említett pont között az út 10 percnél tovább.
 
 
Ma (2011.07.20. 12:40 körül) meglepetésemre már a Karinthy utcától dugó volt, lépésben haladtunk, "araszoltunk", több lámpaváltásra jutottam át. Majd a Kosztolányi előtt, a Bocskai úton derült ki, hogy a középső sávban felnyitott motorháztetővel veszteglő BMW miatt kellett a szokásos menetidőre plusz 15-20 percet rátennem. Az idős "vezetője" nyugodtan ült a sofőr ülésben és telefonált.
 
 
Vajon mi akadályozhatta abban, hogy legalább a buszsávba kitolja a lerobbant kocsit? Pedig talán akkor kevésbé csinált volna dugót... 

 

110 komment

Címkék: budapest közlekedés bkv autó veszélyes tömegközlekedés dugó műszaki hiba

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lacaca 2011.08.03. 08:08:12

Nem kellett volna ellopni a múzeumból

mezga-aladar 2011.08.03. 08:11:58

-nincs kártérítési felelőssége, vajon?
-pár ezer ember *15perc = 15-30 ezer perc = 500 munkaóra, az 2 millió Ft
-és akinek konkrét problémát jelent a késés? vmiről lemarad?
-legalább a kárenyhítési kötelezettség, egy órát ne álljon ott...

kolompár szmélgol 2011.08.03. 08:12:17

Lacaca

Ez meg nem muzeumba valo :)
En ha muzeumbol lopnek, akkor inkabb valami tankot vinnek el, mint amikor 2006-ban elkötöttek a tankot es azzal csapattak. Jo moka lehetett :))

nemnagyember 2011.08.03. 08:21:32

Ezt is elérte a kór. Mindegy, milyen állapotú és melyik típus, a 3 betű idiótát csinál mindenkiből, gondolkodni képtelen emberszabásúvá változtatja a vezetőjét. Ha esetleg lett volna akár 1 ember, aki nemcsak rosszallóan nézi, hanem esetleg megáll, segít félretolni, már nincs dugó. De posztot írni egyszerűbb, kényelmesebb.

sfdrake 2011.08.03. 08:23:15

A posztolónak eszébe se jut segíteni letolni, de másoktól elvárná hogy megtegyék? :D

mezga-aladar 2011.08.03. 08:25:59

@sfdrake: @nemnagyember: ja ja a posztoló hüje.... de a kinyitott motorháztető és a látható telefonálás nem árulkodik ilyen szándékról, nyilvánvaló, hogy magasról lesz@rja...

sfdrake 2011.08.03. 08:29:35

@mezga-aladar:

Vagy autómentőt hív, és egyedül nem bírja letolni az autót, meg nem áll senki segíteni, akkor mit tegyen?

Navarone 2011.08.03. 08:29:41

Jézusom, meg ne öljétek már, mert húsz perccel hosszabb volt az út!
Valószínűleg azért nem tudta eltolni egyedül, mert ahogy a cikk is írja: idős volt a vezető.

Ennyire frusztráltak a magyar sofőrök tényleg??

bunkóbéemvés 2011.08.03. 08:33:15

A posztolo fenykepezget es masok segitokeszseget kerdojelezi meg, ahelyett, hogy megkerdezte volna, segithet-e.

A kommentelok meg no comment :)

az iras alapjan a sofor volt idos gyokerkek :D

mezga-aladar 2011.08.03. 08:33:55

@sfdrake: nem úgy néz ki, mint aki épp az arra sétálóktól/autózóktól segítséget akarna kérni letolni... neki csak ülni kellene benne...

én szoktam megállni segíteni. koccanásnál is pl hidakon órákig képesek állni az út közepén. sokszor megálltam szólni, hogy tolják le + felajánlani, hogy segítek. reménytelen.

Hurri Kán 2011.08.03. 08:40:06

Tényleg olyan nehéz lett volna megállni, és segíteni arrébb tolni? Nyilván...

garathna 2011.08.03. 08:41:17

Vajh ha automata az autó akkor is olyan lelkesen tologatnátok?

Hurri Kán 2011.08.03. 08:42:17

@garathna:
20-30-50 méter tolástól semmi baja nem lesz a váltónak...

Rock me Amadeus 2011.08.03. 08:42:19

Egyedül nehéz kitolni...

Én egyszer robbantam le, vagyis csak a szakadó esőben állt le az M7-en az ablaktörlő motorom. Kis WD40-ezés segített, de egy motoros sün már meg is állított, hogy mi a gond, mert ez közig.bírság lesz, ha nem tudok indokot.

bunkóbéemvés 2011.08.03. 08:42:22

@Navarone: nem, a magyar soforok ugy jutnak jogsihoz, hogy szovegertesbol es empatiabol nullak. Ez meg is latszik az utakon.

Navarone 2011.08.03. 08:45:26

@bunkóbéemvés: meg bizonyos kommenteken is....

mezga-aladar 2011.08.03. 08:50:39

BUSZSÁV... szemmel látható a fotón, hogy SENKI nem kerüli a buszsáv felé. azaz a két szgk sáv egyre szűkült... ezért volt dugó. vajon a buszsávban lehetett volna kikerülni?

@Rock me Amadeus: ez úgy normális hogy a kocsi mellé állsz úgy csinálsz mintha tolnád. ÉS MEGÁLLNAK SEGÍTENI... nekem ez a tapasztalatom. ha mutatod, hogy segítséget kérsz, akkor SEGÍTENEK...

garathna 2011.08.03. 08:54:05

@gyvy: az igaz, de ha a váltója ment tönkre? és meg se mozdul az autó?

mezga-aladar 2011.08.03. 08:55:00

@garathna: és felnyitotta a motorház tetőt, hogy elkezdje a helyszínen a váltócserét... aha életszerű...

Hurri Kán 2011.08.03. 08:55:04

@garathna:
Nem derül ki a posztból... de ha jól esik kötözködnöd, akkor hajrá...

garathna 2011.08.03. 08:59:21

@gyvy: Hát szerintem nem kötözködök, hanem megvilágítom az összes lehetőséget és nem kezdem el egyből azt firtatni hogy miért nem tolják el az autót az útból. De ha ez kötözködés akkor hamu a fejemre....

garathna 2011.08.03. 09:05:04

@mezga-aladar: Akkor te olyan valaki vagy aki szerelőt hív egyből az autójához, ez az ember meg felnyitotta hogy belekukkantson, lehet kíváncsi volt. És az is lehet hogy ért is hozzá, persze váltót is cserélhet esetleg az út közepén:-)

mezga-aladar 2011.08.03. 09:08:21

@garathna: ja ja. utoljára 20éve trabantot szereltem apukámmal... emlékszem a csomagtartóban egy másik trabantnyi alkatrész volt. még féltengelyt is tudtunk bárhol cserélni, még talán menetközben is...

D4D 2011.08.03. 09:24:19

"Előfordulhat valakivel, hogy menet közben romlik el az autója. "

A Toyota sosem romlik el.

mezga-aladar 2011.08.03. 09:26:57

@D4D: régebben olvastam egy cikket, hogy a rolls-royce beperelte egyik vevőjét, mert a kocsijával megállt az útszélen és kinyitotta a motorháztetőt... ezzel a téves látszattal (hogy lerobbanhatott a kocsi) hitelrontást követett el... bár lehet urban legend...

Hurri Kán 2011.08.03. 09:33:14

@D4D:
Nem... Toyotáknál inkább azzal van gond, hogy nem lehet megállítani őket. :D

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2011.08.03. 09:34:33

OFF
Hogy lényegi megjegyzést is fűzzek a poszthoz: a második kép mit keres benne?
ON

A Bocskai út ott eléggé vízszintes, egy ember, azaz a tulaj is kitolhatta volna. tehát mindenképp ő a főhunyó. Meg ha elkezd integetni, hogy valaki segítsen kitolni, akkor biztos akad valaki aki segít, pláne, hogy ott lámpa is van, tehát nem 120-al haladó autókat kellett volna leinteni, hanem a pirosnál amúgy is álló sofőrt lehetett volna megszólítani...

Az persze tény, hogy ugyanezt bármelyik elhaladó autós magától is felajánlhatta volna.

Nekem erről az egészről a klasszikus Hankiss Elemér féle sztori jut eszembe az út közepére kihúzott kukával...

csacsiadugóban 2011.08.03. 09:43:37

Egyszer a Soroksárin robbantam le, egyből kiszálltam, próbáltam letolni a nagy dugóban, senki nem segített, sőt dudáltak nekem, volt aki a járdán került ki. Egy furgon megállt, és egy nő pattant ki, ő segített letolni az útról. Ennyit erről.

nemnagyember 2011.08.03. 09:49:19

Az egészről a Verbena reklám jut eszembe: Volna szíves beindítani a kocsimat? Addig én nyomom a dudáját.

dr. _mmm_ 2011.08.03. 09:59:23

Te mekkora hülye vagy Fatia-negra!

Faterom 66 éves. Ha valamikor elkéri a kocsimat, és az lerobbanna, tuti nem állna neki tologatni, mivel egy 66 éves ember esélytelen egy bő 1,5 tonnás autóval szemben.

te meg miért nem által meg segíteni? gondolom nem volt időd.. de fényképezni maradt.. szánalmas vagy..

felszopó 2011.08.03. 10:13:15

az a fatia nigger már a multkor is olyan savat kapott, csodálom hogy járkál még ide... de tényleg válogatott, speciálisan képzett idióta, szó se róla.

fatia-negra 2011.08.03. 10:23:40

@_mmm_: :) az írásban pusztán tényeket soroltam egymás után

kérdésem ennyi volt: -"Vajon mi akadályozhatta abban, hogy legalább a buszsávba kitolja a lerobbant kocsit?"

válaszod: -A vezető kora és a kocsi súlya...

erre én: -Ha csak ennyi, akkor miért nem mutatta, hogy el akarná tolni és segítséget kér?

dr. _mmm_ 2011.08.03. 10:35:15

@fatia-negra: Magyarázd már el, hogy neked hogyan kéne elmutogatni, hogy segítsél letolni a kocsit az útról. Mert ahogy látom magadtól ez nem jutott eszedbe.

dr. _mmm_ 2011.08.03. 10:38:59

Mellesleg váltó tud úgy elakadni, hogy még akkor sem lehet arrább tolni ha akarod. Gondolom te telepatikus úton megállapítottad hogy ennek nem ez a baja.

Nem az a baj, hogy egy barom vagy, hanem hogy idejársz és ezt még reklámozod is.

fatia-negra 2011.08.03. 10:52:14

@_mmm_: a személyeskedést átugrom... gondolom nagyon korrektül jársz el minden hasonló esetben, ezért figyelem az érveidet, hogy tanuljak...

pl úgy jelezhetné tolási szándékát, hogy
-a kocsi mellé kiáll és integet vagy "kommunikál" (pl hang útján, beszéddel) a lámpánál álló kocsikban ülőkkel, vagy a gyalogosokkal
-aztán ha egy "pali" akadt, akkor már vissza is ülhet, mert akkor a többi "könnyen" jön

ha meg a váltója volt rossz, mint írtad, akkor ennyi... senki nem halt meg, nem volt verekedés: megértettük... biztosan a váltó volt hibás... öreg bmw. ez van.

de én őt sem ítéltem el, csak leírtam, hogy +15-20percet tett rá aznap mindenkinek a menetidejére...

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.08.03. 11:05:08

Szeretem, hogy így elvárják, hogy a tulaj "jelezze autótolási szándékát", azért legalább megkérdezhették volna, és ha a válasz húzzáinnenap*csába szintű, akkor lehet hőbörögni. Én mondjuk egyedül is megpróbáltam volna eltolni, hátha sikerül (meg nyilván az emberek is segítőkészebbek, ha látják, hogy csinálsz is valamit, és nem csak vársz az isteni csodára), bár még nem voltam hatvanéves, úgyhogy nem tudom, ők hogy állnak ehhez.

Navarone 2011.08.03. 11:05:17

@fatia-negra: szerintem ne ronts a megítéléseden ennél jobban :D

Miért nem álltál meg te akkor, nagyokos??

Cobra. 2011.08.03. 11:06:20

Itt az a gond, hogy a sok birka miatt volt a +20 perc, mert a buszsávon gond nélkül ki lehetett volna kerülni.
Ez olyan, mint most a budai alsórakparton a Margit-hídnál. Út lezárva, de a lámpa úgy maradt (tegnap végre a déli oldalon már kikapcsolták, de az északin még nem, amit nem értek), a sok láma meg áll a pirosnál és feltartja a forgalmat.

Navarone 2011.08.03. 11:06:36

@fatia-negra: és ez a 15-20 perc a menetidőre tényleg világromboló :D :D mert ha két óra lett volna, akkor dühöngene az ember, de 15 perc, úristen :D

isti77 2011.08.03. 11:06:48

A képet elnézve szerintem a posztíró volt a belső sávban, a BMW a középsőben.
Ha éppen a dugóban araszolva vagy ácsorogva állt le a motor, nem nagyon tudhatott még lendületből sem lehúzódni, hogy ne a forgalmi sávot foglalja el. Ha pedig netán automata váltós, amiből jó pár volt az E34-esek között, még önindítóval sem tud félregurulni. Ha elektromos probléma miatt állt le, akkor úgyszintén.
És mint már többen is leírták, segítség nélkül nem biztos, hogy félre tudja tolni az ember az autóját, főleg egy ekkorát.
A motorháztetőt meg gondolom azért nyitotta fel, hogy még egyértelműbb legyen, hogy nem sziesztázik, hanem lerobbant. Az autója mellé meg biztos azért nem állt ki segítségért integetni a Bocskai úton, mert neki sincsenek öngyilkos hajlamai.
Talán ha segítettél volna neki a fényképezés helyett félretolni, akkor legalább az utánad jövők nem sz.ptak volna az akadály miatt, de az nem te lettél volna.

isti77 2011.08.03. 11:11:57

Egyébként a második képnek mi a jelentősége a történet szempontjából?

mohopasi 2011.08.03. 11:17:46

Nos erről a történetről a Roll Frakció száma jut eszembe. Refrén: Szabad vagyok - mondta a majom a rácsnak.
Én nem – mondta a rács. - Engem majmok köré zártak

amatőr 2011.08.03. 11:18:55

Miből tartott volna kikerülés után rögtön megállni előtte, és megkérdezni hogy valami épeszű várakozási helyig el szabad-e vontatni?
Persze sok ember erre is nemet mond, és inkább ott marad (tapasztalat).

Ez már foglalt. 2011.08.03. 11:22:14

A lehető legjobban járt el. Letolni nem tudta volna hova a képek alapján, mert nem volt hely. Csak az arrogáns selejtje hiszi azt, hogy buszsávba kell betolni az ilyet, hogy feltartóztassa a többség által használt tömegközlekedést, ami ráadásul sokkal nehezebben kerülte vona ki. Ez előfordulhat bárkivel bárhol. Bele kell számítani a menetidőbe és nem eleve úgy indulni, hogy 70-nel fogunk végigmenni a városon.

titan 2011.08.03. 11:30:51

Heh, IK-280-as trolit is toltunk már el páran, szóval nem a jármű súlya, hanem a körülötte levők nemtörődömsége az egyetlen, ami miatt vesztegelt a kocsi. Vagy az említett hajtáslánc-hiba természetesen.

Alikam 2011.08.03. 11:42:13

Biztos örült volna neki a busz, hogyha letolja a buszsávba:)

Szerintem ez sakk matt.

Én inkább azokkal példálóznék, akik belemennek az előttük levőbe, és ott ahol történt a dolog, szépen meg is állnak, kiszállnak, rendőrt hívnak, bájcsevegnek. Te meg szopjál egy barom miatt.

tundrazuzmo (törölt) 2011.08.03. 11:56:47

Lúzer a posztoló!
Miért nem segít? Fotózni bárki tud.

Lúzer a BMW-s!
Miért vesz olyan kocsit, amelyik lerobban a belső sávban? Vegyen olyan kocsit, amelyik a külső sávban robban le! :)

kida 2011.08.03. 12:29:36

lehet az új csípőprotézise akadályozta, vazze

casee 2011.08.03. 12:46:05

Én a minap láttam egy srácot, aki lerobbant a kocsijával, egyedül tolta, majd megszakadt; fiatal emberek, járókelők meg csak bámultak, senkinek eszébe sem jutott segíteni azon a pár méteren. Gondolom itt is mindenki csak magában szitkozódott. Én egyszer robbantam le, akkor egyből eltoltak, de valószínűleg azért, mert egysávos volt az út.

xcomman 2011.08.03. 13:26:36

Bmw sosem romlik el....csak hisztizik... mint a nok :) Penz kell neki es gyorsan rendbejon ^^

Egyebkent meg mit lepodtok meg ezen. Par honapja a hev kivasalt egy csavot a sok balazsfeju meg teloval fenykepezte. Errol ennyit. Mellesleg, ha valto baszodik el akkor felesleges nyitogatni a motorhaztetot. Az melytorok egyszer a forgalomban utana meg a szervizben :)

Inter Face 2011.08.03. 13:33:27

@Alikam: Amíg nem ismeri el a másik fél a baleset okozását írásban ,akkor bizony én sem mennék el a baleset helyszínéről.Ha egyből úgy száll ki hogy ő bizony vétlen és az én anyámat,vagy ,jaj bocs elismerem, de menjünk arrébb 2 saroknyit megbeszélni már hívnám is a rendőrt,ha dugó lesz akkor is.Láttam hallottam és átéltem igen cifra helyzeteket és tudom mennyire végtelenül aljas jónéhány autós ha balesetet okoz én meg nem fogom beszopni a kárkifizetést csak azért hogy néhányan 15percel előbb érjenek haza.

''autónepper.'' 2011.08.03. 13:42:54

ÉRDEKES... bmw sosem tartja fel a forgalmat hanem a forgalom tartja fel a bmwst ezt jegyezétek meg!

Nethooligan 2011.08.03. 16:05:28

@Cobra.: Aha, a sok láma áll a pirosnál, mert ugyebár valami KRESZ azt írja elő...

Suttora 2011.08.03. 16:07:53

@isti77: "Egyébként a második képnek mi a jelentősége a történet szempontjából?"

"Fatia-negra időben nem sokkal egymás után talált ilyen, belső sávban lerobbant járműveKET. De még mindig könnyebb eltolni egy BMW-t az útról, mint egy Ikarus 280-as trolit. Talán ez utóbbinál "belefér", hogy majd a vonalműszak kijön és elvontatja."

A 2. képen nyilván a második eset van.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.08.03. 16:35:06

@garathna:
Ugye nem szerelő, automata váltó javító vagy?
Akkormeg..?

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.08.03. 16:37:39

@zsozeee:
És aztán? Meséjj, ne hagyd abba félúton!

VolksrodZoli 2011.08.03. 17:09:53

Egy ilyen autó nem könnyű, hárman tologatjuk a műhelyben, remegő térdekkel. Ha automata, akkor még leindítózni sem tudja az út szélére, és biztos nem áll egy kék villogós tréler készenlétben, hogy ott legyen percek alatt. Egy kellemetlen szitu volt ez mindenkinek, talán csak az a posztoló baja, hogy ha minden napra jut egy 20 perces sztori útközben, akkor már nagyon fogja unni a közlekedést. Amúgy a busz sávban is vicces, mert akkor meg a busz nem tud közlekedni, ami lehet troli, ami csak még nehezebben kerülget a felső vezeték miatt?

VolksrodZoli 2011.08.03. 17:13:55

Ja, a trolival lehet rosszul következtettem, de egy sima busz sem kerülget könnyebben.

KIZS 2011.08.03. 18:04:08

Gondolom nem 0,004 másodperc alatt állt le a kocsi, hanem vélhetőleg minimum percek teltek el a hiba észlelése a kocsi megállása között. Közben akár le is húzódhatott volna.
De végülis igaza van, minek? A többiek kedvéért? Kik azok a többiek? Nem is ismeri őket!

Alikam 2011.08.03. 18:11:29

@zsozeee: jó hát aki látja, hogy próbálod letolni az autót, és rád dudál, az már valami olyan mélyen van, hogy nem is érdemes vele foglalkozni, csoda, hogy a természetes szelekció nem végzett vele.

csintapala (törölt) 2011.08.03. 18:11:50

@KIZS: hú de kurva okos vagy te is, hogy így látatlanban megmondod mi volt a hiba és biztos percekig tartott. Honnan tudod? Honnan tudod, hogy le tudott volna húzódni, meg hogy egyáltalán lett volna hova lehúzódni?

Kívánom neked, hogy rohadj le valahol egy 3 sávos szakaszon a középsőben 0.1 sec alatt, automata váltós kocsival, de lehetőleg még automata kézifék is legyen benne, ami azonnal megfogja a kocsit. Aztán meglátjuk hogy oldod meg a helyzetet 60 évesen csípőficammal, miközben körülötted mindenki csak anyáz, dudál, meg fényképez.

Alikam 2011.08.03. 18:19:39

@csintapala: azért tegyük hozzá, hogy ez elég komoly gyártási hiba, ha tényleg így van. Azért az, hogy ha leáll egy ilyen szekér, se előre se hátra nem tudod megmozdítani egyedül, az igen komoly dolog. És ha egy vasúti kereszteződésben áll így meg?

Szóval nem tudom így van-e tényleg, de ha igen, az kurva nagy gond és kurva nagy potenciális veszélyforrás.

Inter Face 2011.08.03. 18:37:14

Nekem volt hogy leszakadt a motortartóbak menet közben ,hát ott megállt mint a szög a kocsi, raadasul kisteher volt esély sem volt tolni ,fullra rakva.Aztán ismerősnek széthullt a váltórúd,sebességben,egyedül esélytelen tolni egy embernek nyomni kell a kuplungot..harmadik eset vw,robotizált váltó sebességben marad,indítómotor letilt, szevasz..Meg ugye öregember nem gyorsvonat,lehet kocsibaülni sem egyszerű szegénynek.Segíteni kellett volna neki mint ahogy ezt írják is sokan.

KIZS 2011.08.03. 18:58:43

Kedves csintapala, őszinte megbánást tanúsítva belátom, hogy se tudásban, se tapasztalatban nem érek fel Önnel. Teszem hozzá 10 éve automata váltós autót vezetek, évekig használtam a képen láthatóhoz hasonló E34-est is. És bár csipőficamom nincs, de van elég bajom ami felér egy csípőficammal. Egyébként rengetegszer lerobbantam autóval (nem a BMW-vel), még soha nem volt olyan, hogy ne lett volna időm lehúzódni. Valahogy mindig megéreztem, hogy baj lesz.
Nyilván van olyan, hogy azonnal megáll a kocsi, de lássuk be, hogy az esetek 99,99%-ban előre érezhető a dolog. Sokszor hetekkel előre.

A tudásom sajnos nem mérhető az Önéhez, de szerencsére a bunkóságom sem.

Ajtony 2011.08.03. 19:02:37

szóltál neki, hogy segítesz letolni?
ha nem akkor nem vagy különb
ezt a BMW-t egyedül egy kigyúrt kopasz se tolja el

pengusz 2011.08.03. 19:51:11

@nemnagyember: Múlt héten elszakadt a kuplungbowdenem, mákomra az utcánk végén, hazafelé jövet. II. Rákóczi Ferenc út, Csepel. Lehúzódok, vészvillogó. Mögöttem dudál mindenki mint állat, és idegbeteg módjára kerül ki. (Gondolták, a hülye suzukis poénból leparkolt :D) Elment a sor, elkezdtem tolni (kb. 100m-t kellett). Egy srác megállt, (családdal volt) és segített tolni Parkolóig. Köszönet neki a segítségért :)

@fatia-negra: Te miért nem szálltál ki segíteni? :)
Fényképezgetni meg önkéntes rendőrködni bezzeg volt időd :)

apk 2011.08.03. 20:09:04

Ez megint egy remek példa a "leszarom a másikat" életfelfogásunkra. A lerobbant se húzódna le, aki meg a dugóban túljut rajta, az se segítene lehúzni, hogy legalább a többi ne szívjon...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2011.08.03. 21:15:07

Meg kellett volna állni, odamenni hozzá, bekopogni, jól kiröhögni, utána pedig felmutatott középső ujjal vigyorogva otthagyni. Amatőrök...:)

lordjim 2011.08.03. 21:43:54

Az akadályozta,hogy béjjemvés:bunkó,barom,etc.,usw.

lordjim 2011.08.03. 21:53:15

@mezga-aladar: Menetközben?Nem mondod kirrrály vagy!!!(vagy csak egy nagyon egyszerü ember)

atirra 2011.08.03. 22:21:42

Ezt a vasat szervo nélkül a legközelebbi parkoloig sem egyszerű eltolni, nemhogy benavigálni egy 5m-es autot egy standard budapesti parkolóhelyre. Tudom, e34-em van, csak az nem lerohadós, hanem karbantartott, szervizelt xD

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.03. 22:33:12

@mezga-aladar: azt azert szoktak felnyitni, hogy tudja mindenki aki mogotte jon, hogy nem szotakozik, hanem lerohadt.... Te is alkalmazd ha ilyen helyzetbe kerulsz
bizonyos problemak eseten egy automata mozdithatatlan...

D4D 2011.08.04. 00:16:00

@mezga-aladar: Én is hallottam.

@gyvy: Múltkor kipróbáltam az új Piust, nekem sikerült vele megállni.

D4D 2011.08.04. 00:18:01

@fatia-negra: Azon elgondolkodtál, hogy kinek telefonálhatott, Lehet segítséget hívott, esetleg azt kérdezte egy hozzáértőtől, hogy hogyan tudja mozgásra bírni.

Nem hinném, hogy a lóversenyeredmények forródrótját, se azt hogy a pontos időt hívta.

[mike] 2011.08.04. 00:18:03

"Vajon mi akadályozhatta abban, hogy legalább a buszsávba kitolja a lerobbant kocsit? Pedig talán akkor kevésbé csinált volna dugót... "

Vesekő, hátfájás, csontritkulás.... vagy az, hogy nem segítettél neki, TE FASZPARASZT! És képes és elküldi a trágya írását ide, a blogba....

Hurri Kán 2011.08.04. 00:20:47

@D4D:
Nem véletlen raktam a szmájlit a mondat végére :)

D4D 2011.08.04. 00:21:00

@fatia-negra:

"de én őt sem ítéltem el, csak leírtam, hogy +15-20percet tett rá aznap mindenkinek a menetidejére.."

Budai alsó rakparton szoktál járni? A gyalogoslámpa a Lánchíd és a Döbrentei között, na az tesz 20 percet mindenki menetidejére.

A zöldhullám a Váci út - Hősök tere között 70-el sem teljesíthető. Na ott az 50 tesz mindenki menetidejére 10 percet.

Egyszer egy ilyet nem kibírni....

Én is sokszor járok arra, de én inkább a Budafokin megyek, főleg ha már a Karinthyn látszik a szopás.

D4D 2011.08.04. 00:24:26

@gyvy: Tudom. Egyébként bizonyos szituban nehéz vele megállni, mert a villanynak hála irdatlan módon meg tud iramodni, és mivel nincs hangja, nem vettem komolyan a sebességet, és nem fékeztem.
Amíg nem szokod meg a csendet, addig nagyon ésszel kell vele menni főleg egy diesel után.

No ennyit az OFF-ból.

D4D 2011.08.04. 00:25:52

@Cobra.:

A lehajtó alsó lámpára gondolsz? Döbbenet, hogy nem kapcsolták ki.

D4D 2011.08.04. 00:28:44

@titan:

Mi anno a 260-as Ikarust 8-an betoltuk (rossz volt az önindítója), mert haza akartunk menni, és már aznap nem volt másik busz.

D4D 2011.08.04. 00:30:08

@''autónepper.'':

Vártam már, ebből hogy vágod ki magadat.

D4D 2011.08.04. 00:34:28

@KIZS:

Vezéműszíj mennyi idő alatt szakad?

Aki nemműszaki ember, az honan tudja, hogy baj van?

Kicsit más: a volánnál levő Volvo 7700 busz ( www.volanbusz.hu/design/images/bus/volvo/volvo06.jpg ) olyan, hogy 4,5 óra után, ha az Árpád híd közepén, ha az alagútban a vár alatt, de megál,és csak a szervízes ember tudja újraindítani.

2011.08.04. 05:31:22

Senki nem ment oda segíteni félretolni vagy hasonló, a posztot toló sem. Szóval egy kollektív nagy adag pofabe az öregemberre köpködőknek.

Akik a 3 betűs márkát osztják... nos megnézném hol lesz az autójuk 22 éves korában. Van egy tippem... de azt is meg merném kockáztatni, hogy akinek nagyon habzik a szája a BMW miatt, annak tizede ilyen állapotban sincs a kasztnija a sok melléparkolástól, koccanástól stb.

Navarone 2011.08.04. 08:49:38

@KIZS: Nem talált! Bizony, van olyan, hogy azonnal történik valami! Kicsit kevesebb arcot kéne tolni, és több empátiát beszerezni, kedves KIZS!

Cobra. 2011.08.04. 09:05:15

@D4D: Az észak felé/haladó irány (tehát a Margit-hídtól kifelé) lámpája kedden még be volt kapcsolva, a dél felé haladó oldalé már nem.

KIZS 2011.08.04. 09:12:25

@Navarone és @D4D: Az esetek elenyésző százalékában áll meg egy autó hirtelen magától és mozdíthatatlanul. A vezérműszíj gyorsan szakad igen, és vélhetőleg előtte fél évvel már ki kellett volna cserélni. De most ne menjünk már bele az olyanokba, hogy "és ha tehén esik a kocsira? és ha eltörik a főtengely? és ha felrobban a benzintank?" igen, ezekben az esetekben megáll az autó. Igen. És sajnálhatjuk a tulajt, igen.
Hányszor is van ilyen? Én sokkal inkább arra tippelek, hogy elfogyott a benzin, felforrt a motor, felvillantak a hibajelző lámpák stb...
De ezen ne lovagoljunk már!

Aki most rohadt empatikus és iszonyatosan emberbarát, az valószínűleg habzó szájjal küldte volna el a k. anyjába az öreget, ha történetesen ő áll 30 percet a dugóban egy 15 perces úton. És vegyük észre, hogy nem csak az öreggel szemben kell empatikusnak lenni, hanem a másik 5000 emberrel szemben is akit feltartott. Pedig csak annyit kellett volna tenni, hogy MEGKÉR valakit segítsen odébb tolni az autót. Ennyi. 10 perc alatt megoldódott volna a probléma. Kommunikáció, ez sok mindent megold.

Szertettel várom, a "ne oszd már az észt itten" és a "ki vagy te, hogy megmond mit csináljak, rohadjon le a lábad" üzeneteket továbbra is.

D4D 2011.08.04. 09:30:38

@KIZS:

Tudjuk,hogy a Karinthytól állt a sor.
Tudjuk, hogy műszaki gondja volt a BMW-nek.
Tudjuk, hogy a tulaj benne ült és telefonált.
Tudjuk, hogy nem lett félre tolva.

Nem tudjuk, milyen hiba miatt állt meg.
Nem tudjuk, miért nem lett félre tolva.
Nem tudjuk, míg a posztoló elaraszolt odáig, előtte hány embert kért meg, akik nem segítettek.

Nem tudjuk, volt-e aki felajánlotta a segítségét.
De azt tudjuk, a posztoló sem.

csintapala (törölt) 2011.08.04. 10:24:02

@KIZS: "A tudásom sajnos nem mérhető az Önéhez, de szerencsére a bunkóságom sem."

Ó bocsáss meg, de szerintem elég átolvasni a topikot, aztán kiderül kik a bunkók veled együtt: azok, akik 2 fotóból látatlanban megmondják, hogy az öregnek mit kellett volna tennie. Meg azok, akik segítségnyújtás helyett fotóznak.

És tényleg nem vagy olyan okos, mint én, mert én simán el tudom képzelni azt a helyzetet -okoskodás meg fotózás helyett-, hogy az autóval az illető nem tud megmoccanni. Te meg nem, helyette van egy prekoncepciód.

fatia-negra 2011.08.04. 11:49:42

@KIZS: @D4D: igaz. a tények-tények. a többi feltételezés...

1% esélye van, hogy mozgásképtelen volt a zöreg ember/bmw... azaz csak így "ment" a dolog, hogy ott áll 1-2 órát az út közepén, elfelezve az út kapacitását és meg háromszorozva a menetidőket...

99% esélyét látom annak, hogy egyszerűen letolható lett volna, ha a zöreg nem kényelmesen telefonálgatással tölti az idejét... sajnos a butaság-trehányság-gondatlanság nagy úr kishazánkban...

én szorgalmasan lefotóztam:) és írtam hozzá pár sort. Ti meg elmondtátok a véleményeteket... tettünk a polgárosodás felé egy (tyúk)lépést:)

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2011.08.04. 13:08:28

A posztolónak mondjuk ha eszébe jutott volna, hogy esetleg, mondju, véletlenül, netalántán megkérdezze, hogy segíthet-e, és ha kiderül, hogy mondjuk váltóhiba miatt nem tud mozdulni a verda...

Pötschphej

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.04. 13:37:25

@fatia-negra: mar nem allom meg, az "oreg" kb hany evet takar?

golyós · http://indafoto.hu/bowlingcamps 2011.08.05. 17:12:47

Ma délelőtt fél tízkor láttam M1-M7 kifelé Osztyapenkó után az emelkedőn ráfutásos baleset a belső sávban, 2 autó egymásban, mögötte mentő, mögötte rendőrautó, lezárás-terelés semmi, csak irományok békés töltögetése.
Simán megállíthatták volna fél percre a forgalmat és kiparancsolhatták volna a résztvevőket a külsőbe vagy a felfestett részre.
Ha ilyenkor valaki még beleszáll a rendőrbe?

pengusz 2011.08.05. 21:06:47

@fatia-negra: Tehát akkor arra még nem derült fény, hogy miért is nem álltál meg segíteni...
Szerintem sokakat érdekelne.
Ha már fényképezgetni volt időd :P

fatia-negra 2011.08.06. 09:15:08

@pengusz: azé b+, mert én nem a sportszeletes csákó vagyok, hogy tolom le az öreget akkor is hanem akarja...

szerinted a motorházat azé nyitotta ki hogy vitorlázzon el a kocsival? szerinted békésen derűsen azért telefonálgat mert idegesíti hogy a középsőben piknikezik? francot...

lexarja az egészet

Xezs 2011.08.10. 00:07:39

Nem volt annak az autónak semmi baja. Manapság ez a módi, vészvillogó ki, aztán ott állsz meg, ahol akarsz.

ha egy autó tényleg lerobban, annak azért nem áll meg senki, mert mindenki csak legyint, hogy "na ez is csak sunnyogásból vészvillog".

D4D 2011.08.10. 21:19:34

@Xezs:

Nekem is életcélom, hogy a Bocskai középső sávjában parkoljak. Nem is tudom, eddig hogy bírtam ki e nélkül.

Xezs 2011.08.10. 21:26:37

@D4D: Neked nem, egy rakás parasztnak igen. Nézz csak szét a városban.

mercis1 2011.08.11. 16:29:42

Nem olvasom el az összes kommentet, csak leírnám
az én szemszögemből..(a BMW-ért érkező autómentős vagyok.) A bácsi (75 éves!!) nekem telefonál épp, közel voltam, nem egész 10 perc alatt ott voltam..Nem a belsőben volt, a szélsőben, a 2 tonnás kocsit nyilván nem tudja feltolni a járdára, ahol egyébként sem volt hely, és senki nem állt meg segíteni neki, viszont felhúzta az ablakot, hogy ne hallja autóstársaink k.anyázását. A posztoló is inkább fotózott, minthogy gondolkodott volna.......

D4D 2011.08.11. 18:57:15

@Xezs: Egy bocsánatot gondolom a bácsi kap tőled. És a többiektől is.

Xezs 2011.08.11. 19:40:00

@D4D: Lószart kap. Ide bárki beírhat bármit, miből gondolod, hogy mercis1 igazat ír?

Én mikor kapok bocsánatot azoktól, akiktől nem tudok elmenni, mert oda parkoltak, ahova tilos lenne (és nem véletlenül)?

Nyugodtan mosdasd a szabálytalankodókat, én nem kérek ebből.

fatia-negra 2011.08.11. 19:57:04

@mercis1: én fotóztam le. ha nem "zárkózik el" és kicsit kommunikatívabb, akkor szívesen elvontattam volna. ahogyan ezt már többször megtettem autós társaimmal...

a belsőt azt a blogger írta: tévesen. én középsőt írtam (ott 3 sáv van).

a 10 perc alatt ott voltál az lehet... de a forgalmat tuti biztosan 30-40 percig MINIMUM feltartotta. ebből csak én 20 percet 100% ban igazolok, mert közel ennyi idő volt a Petőfi-hídtól odaérni.

vagy gurulásképtelen volt az autó??? ez az egyetlen kifogás létezik a totál passzivitásra.

a 10 perces úthoz képest 30 perc volt furcsa. de haragudni nem haraxom, akikhez mentem azoknak sem volt gond...
mivel a tízperces útra 10 percet pluszban ráhagytam, így csak 10 percet késtem.

a többi poszt kapcsán is szólva. igenis, hogy a forgalomban résztvevők 90%-a nagyon normális kb 40% pedig még segítőkész is. minden ötödik (20%) pedig még tenni is szokott, ha kell...

persze mostanában kicsit frusztráltak az emberek de ehhez képest sem érzek "nagy gondot"

mercis1 2011.08.11. 20:16:13

@Xezs: ha gondolod elküldöm a méledre a fuvarlevelet...

mercis1 2011.08.11. 20:25:10

@fatia-negra: a dolog azért húzódott, mert a bácsi alig tudta az Autóklubbot lebeszélni arról, hogy javítót küldjön, hiszen tisztában volt az általa okozott torlódásról, és arról, hogy a helyszín nem alkalmas a szerelgetésre.
Utána velem kommunikált, hogy hogy érek oda a legrövidebb idő alatt.....A jármű autómata volt, betolta parkingba az öreg, és amíg nem kapott áramot tőlem a kocsi nem volt mozgatható.....

Xezs 2011.08.12. 00:48:16

@mercis1: Mondjuk, hogy elhiszem, csak tudod a vészvillogós-lerobbanós-de-aztán-magától-megjavulós népi játékot már annyiszor láttam, hogy már senkinek sem hiszek.

Hányszor volt olyan, hogy egy egysávosban állt meg a bunkó parasztja villogóval, mert neki fontos ügye volt, mögötte meg ott anyáztak.

Szóval bocsásd meg hitetlen voltamat, igazából az én bizalmam már el van játszva elég régóta.

D4D 2011.08.12. 10:12:43

@Xezs:

Ide bárki beírhat bármit, miből gondolom, hogy igazat írsz?

Xezs 2011.08.12. 17:48:48

@D4D: Tanulékony vagy, eszed mint a borotva.

titan 2011.08.22. 13:57:28

@D4D: az már valami. Gondolom manuális váltós volán volt, jól sejtem?

D4D 2011.08.22. 20:48:32

@titan: Manuális, rövid váltó, rövid híd. Egyesben. igazából csak 3 métert kellett tolni, onnan már gurult.

Inkább, mint 1 órát várni a tartalékra.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása