Örömömre szolgálna, ha le lenne hozva ez az aranyos történet, mivel szerintem nem csak nálam próbálták eddíg megcsinálni!
Csak azért bátorkodtam ezt a tanulságos esetet leírni, mivel én személy szerint rühellem, ha megpróbálnak meglopni; ha meg ezzel rendszeresen próbáloznak, akkor pláne. Remélem ezzel az írással sikerül felkeltenem autóstársaink figyelmét, hogy ne hagyják magukat lehúzni ilyen gusztustalan módon.
Történt valamikor nyár végén, hogy egy hétvégi hajnali órán hazafelé menet eszembe jutott, hogy a budaörsi Agip kúton tankoljak, mivel szerintem elfogadható a BlueDiesel ára, és ténylegesen jobban megy tőle az autó. Az elhatározást tett követte, és megálltam a Bp-re bevezető oldalon tankolni. Teletöltöttem a kocsit, majd a shopban egy húszezressel fizettem a tankolást, valamint ÁFÁs számlát is kértem róla. Amikor felmarkoltam a visszajárót, kicsit gyanús lett, ezért megszámoltam. Egy ezres hibádzott. Amikor szóvá tettem, akkor a pénztáros leányzó is megszámolta: tényleg kevesebb, így simán fogta magát, elnézést kért, és odaadta a hiányzó pénzt. Mivel nem gondoltam, h az eset szándékos, ezért hagytam is neki kb. 200 forint jattot a semmire, mert tulajdonképpen le sem bagóztak, csak a számlámat adták oda.
Következő alkalommal, amikor megint hétvégén sikerült hajnali egy óra tájában odakeverednem, akkor szintén hibádzott húszezerből a visszajáró, érdekes módon pont egy ezressel. Itt a pénztáros csajszi a visszaadás pillanatában hátat fordított nekem, és elkezdett zörögni valamivel. Amikor szóvá tettem a hiányt, akkor azt mondta nagy rafkósan, hogy sajna nincs több kis papírpénze, az aprót szedte össze, hogy visszaadhasson. Tényleg adott egy ötszázast, meg egy marék 100, 50, 20, 10 forintost, amit megszámolva pontos volt. Kapott egy százas jattot. Ekkor sem vontam párhuzamot, sőt még a páromnak is normálisnak tűnt a dolog.
Ismét egy hétvégi érkezés, ismét éjszaka, ismét tankolással, s szintén jelen volt a nejem is. Most két tízezressel fizettem, és érdekes módon ismét hiányzott az ominózus ezres. Amikor szóltam, h valami nem stimmel, akkor a csaj a képembe vágta, hogy "Odaadtam a számlát, mehetsz"! Ekkor kiterítettem a pultra a visszakapott pénzt, és a hétezer meg tizenkétezer az a matematika szerint nem húszezer összefüggéssel akartam megvilágítani a meglehetősen vastagon vakolt randaságnak, hogy gondolja meg magát. Ekkor zsebből közölte, h az úgy jó, anélkül, h odanézett volna, mert a pályás kollegájával együtt erősen bámultak valamit a tévében. Kb. ez volt az a pillanat, amikor emelt hangon kikértem magamnak, mivel nem kellene ennyire hülyének néznie. Persze ekkor életem párja egyből csitítani kezdett, de a személyzet cseszett rám. Nyomatékosított felszólításra végre odaadta a hiányzó pénzt, de még elnézést sem kért a "malőrért", sőt látszott rajta, hogy bosszantja, hogy nem tudott meglopni. Nejem unszolásának engedve nem kértem panaszkönyvet, hanem csak otthagytam őket. Mire beszálltunk a kocsiba, már helyére kerültek a mozaikdarabkák, és megfogadtam, hogy jön még kutyára dér!
Elkezdtem hétvégente éjjel tankolni járni Budaörsre. Először a Budapestről kivezető oldalra szántam rá három hétvégét, soha semmilyen probléma nem volt a pénzzel, sőt egyszer még többet is kaptam vissza egy forinttal, mivel nem volt forintos érméjük. Persze mindíg hagytam ott pár száz forint jattot.
Ma hajnalban (2007/11/11) ismét idejét láttam a tankolásnak, holott még kb. 15 liter volt a tankban, és megkértem az egyik ismerősömet (akinek a frissen beszerzett kiscicáját csodáltam meg), hogy a macskakaja megvásárlása után jöjjön ki velem a Fogarasi úti Tescotól Budaörsre tankolni. Eleinte nem értette, h miért éppen oda, de végülis eljött velem. Beálltunk a bevezető oldali kúthoz (0:55), szépen teletöltöttem a kocsit, és elmagyaráztam a srácnak, h megint meg fognak próbálni meglopni ezer forinttal, úgyhogy legyen oly jó, és jöjjön be velem fizetni. Végül együtt mentünk be, és fizettem a tankolást (10843 Ft) két darab tízezressel. Ismét kértem számlát. Miután megkaptam a számlámat, a hölgyemény lerakott a pultra 3 db. ezrest, amire rárakott egy ötezrest, amire rárakott 150 ft aprót. Amikor többször is megszámoltam a pénzt, sőt ismerősöm felé mutattam is, hogy kevesebbet kaptam vissza, kértem a panaszkönyvet. Ekkor a pénztáros úgy csinált, mintha leesett volna valami, és elkezdett egy (valószínűleg autópálya-matricához tartozó) kettős papírral hadonászni -miközben kivett a kasszából egy ezrest-, hogy leejtette a pénzt, most akarta odaadni. Ekkor elmondtam, hogy nem érdekel, egymás után négyszer fordult elő hétvégén éjszaka, hogy ezer forinttal kevesebbet adtak vissza, úgyhogy ezt nem tudom véletlennek tekinteni; különben is csak azért hívtam be az ismerősömet, hogy lássa, hogy ténylegesen megpróbálnak meglopni ezer forinttal, és ezt mielőtt bejöttünk, közöltem is vele. Amikor a pénzárosnő erre azt mondta, hogy véletlen volt csak, akkor Gábor közölte, hogy direkt ide jöttünk a Fogarasi útról, és ő ezt nem akarta elhinni, hogy ilyesmit meg mernek próbálni. Mire a nő felháborodottan közölte, hogy "Egyeseknek ilyen szemétkedésre van idejük, én ezt el sem hiszem!". Ezek után kb. 10-20 percig kereste a Vásárlók Könyvét, amit nem tudott átadni, holott a vásárlók számára hozzáférhető helyen kellene tárolniuk. Ekkor kitalálta, hogy másnap éjjel is ő lesz szolgálatban, és menjek vissza akkor beírni a panaszkönyvbe. Miután alaposan szétnéztem a shopban, és nem találtam meg a felügyeleti szervek elérhetőségét ismertető táblát, közöltem, hogy nem baj, hétfőn megkeresem a budaörsi jegyzőt, majd közvetlenül utánna a Fogyasztóvédelmi Felügyeletet, az Agip Magyarországgal együtt, mert ez egy kissé tűrhetetlen, amit itt rendszeresen megpróbálnak eljátszani. Az már szinte említésre sem méltó, hogy utolsó mentsvárként felolvasta a hölgy a rendszámomat, hogy ez alapján meg fog találni. Ezen már erősen röhögtem, mivel nem igazán jó üzlet engem fenyegetni.
Én egész végig jókedvűen mosolyogva adtam elő a mondandómat, sőt a shopból távozva az utánnam szövegelő pénztárosnak még integettem is.
Benzinkúti lopások
2007.11.12. 13:04 :: SilentSound
A budaörsi Agip benzinkút már hírhedtté vált az évek során, a Homáron is sok-sok benzinkutas sztorit olvashattunk, csoda, hogy itt eddig nem került elő a téma. GOD! által most igen.
192 komment
Címkék: autó autópálya benzinkút lehúzás
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
isti77 2007.11.12. 13:23:50
Ezek a piti tolvajok. Igaz, ha nem az lenne, nem itt dolgozna...
GOD 2007.11.12. 13:33:10
Na ez a kemény, nem a beton!
Rocko- 2007.11.12. 13:38:31
"Egyeseknek ilyen szemétkedésre van idejük, én ezt el sem hiszem!" majd közölted, h dolgozhatna becsületesen is, szemétkedés helyett.
"nem baj, hétfőn megkeresem a budaörsi jegyzőt" nyugdtan tehetnének ők is 3 próbavásrlást, kiderülne a turpisság.
egyébként javaslom a kártyás fizetést. :)
Rocko- 2007.11.12. 13:39:56
TH 2007.11.12. 13:44:11
TH 2007.11.12. 13:45:33
Tényleg minden blogbejegyzéshez kell ez a link?
GOD 2007.11.12. 14:13:30
Ne ironizálj, nem bántottam, bár ez a pulton áthúzás eszembe jutott...
TH 2007.11.12. 13:44:11
Kártyát elvből nem használok, csak nagyon ritkán. Mellesleg akkor ott is megcsinálhatják, hogy egy ezressel többet ütnek be, és tőled már csak a pint kérik. Ilyenkor a kasszából veszik ki a pénzt, hiszen minden stimmel forintra. Mellesleg pedíg néha a visszaigazoló SMS késik fél órán keresztül, már rég messze jársz, mire megkapod.
Nessie 2007.11.12. 14:17:22
TH 2007.11.12. 14:20:46
Mindig ellenőrzöm, hogy az összeg, amit aláírok az stimmel-e. Utána megkapom a fecnit, azt is összevetem a blokkal. Még soha nem volt eltérés...
Nessie 2007.11.12. 14:17:22
Ezt én sem értem. Én sem adok soha borravalót a kúton, csak az 1 és 2 forintosokat nem kérem vissza. Semmilyen olyan szolgáltatást nem veszek igénybe, amiért borravaló járna.
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.11.12. 14:23:51
ha a szemem előtt írja be, és nyom esetleg zöldet utána az oké.
de hogy nem látom, és már megnyomta az nem oké. ilyenkor újracsináltatom.
gravy_t 2007.11.12. 14:26:42
:)
ppeterka 2007.11.12. 14:35:09
alba 2007.11.12. 14:37:17
szerintem ezzel tobbet artasz mint hasznalsz. mivel eleg sokan gondolkodnak hasonloan, egyszeruen nincs tarsadalmi igeny arra, hogy normalis kartyas konstrukciokat vezessenek be. igy a bankokat nem kenyszeriti semmi arra, hogy ne szivassanak. ezert kell fizetni a keszpenzfelvetelert, ezert nem lehet egy csomo boltban kartyaval fizetni, ezert nincs 'cashback' es hasonlo dolgok, amelyek mashol remekul mukodnek.
AvgDvl 2007.11.12. 14:38:49
KopaszMercis 2007.11.12. 14:42:34
Amugy en is emiatt szoktam ra a kartyas fizetessel, de ahol en tankolok rendszeresen OMV huvosvolgy + nagy neha mol huvosvolgy.. ot mindig egy szazassal probalnak atkurni. Mostansag azt sem, foleg regebben volt ez.
Bar en mar kaptam vissza szo szerint alvo kutastol (regen kurva sokat ejszakaztam) 3 ezerrel tobbet, plusz egyszer 4 eve 169 forintra volt beallitva a gepbe a bacardi breezer 669 helyett, amikor vettem vagy 8-at.. szal osszessegeben pluszban vagyok :)
KopaszMercis 2007.11.12. 14:44:10
"Ezen már erősen röhögtem, mivel nem igazán jó üzlet engem fenyegetni."
Biztos a poszt írója tóni szopárnó :) Vagy ha nem legalabb elhitette magaval, hogy dehogynem.
Ez eleg jo fikazas? :)
Prez (törölt) 2007.11.12. 14:44:46
egyébként sztem qrvajól csinálta, csak az a baj, h semmi sem fog történni fejleményként. A pék kenyeret süt, a fogorvos fogat húz, (a politikus meg) a benzinkutas lop. Ennyi. Amíg nincs lehetőség ajtóletépés/helyszíni megkövezés/körmös nagyvonalzóval/stb. megoldásokra, addig nem tudsz vele semmit csinálni. A főnökétől kap egy ejnye-bejnyét max., és minden megy tovább.
zebi 2007.11.12. 14:46:19
"Biztos csak elnézte"
GOD 2007.11.12. 14:53:03
Mellesleg megjegyzem nekem nem kell bankszámlát nyitnom azért, h oda utalhassák a fizetésemet. Monnyuk ezer éve nem kaptam fizetést sem bankszámlára :)
gravy_t 2007.11.12. 14:26:42
Nem, ilyenkor még csak a kommentezőket szoktuk szídni, mint állat, mert alapból hülyeségeket írkálnak össze :D
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.11.12. 14:55:46
2. Az AGIP központot nem kell messze keresgélni, ott van, pont amellett a kút mellett :-)
gravy_t 2007.11.12. 15:03:50
jah, okké, akkor később visszanézek!
:)
GOD 2007.11.12. 15:05:23
Nem vagy magadnál! Ne példálózzál a kifutófiúmmal, jó?!?!?! ;)
De gondolkozzál egy kicsit (de csak óvatosan, mer' belebetegszel :O) ): Most végtére is én megszívtam? Nem. A csaj megszívja? Nagyon valószínű. Jó üzlet volt fenyegetőzni?
A másik meg az, hogy céges autóval voltam, keresse meg! Pont az a név és cím, mint amire a számla szól??? De érdekes!
KopaszMercis 2007.11.12. 15:15:36
ok gondolkozzzom egy kicsi :())O() ) : ; ; szoval :)!!@ most hogy gondolkoztam =) ()]]
[]\\ egy kicsit :) =) :O) = ][ hehe hihi... Csak vicces ez a fenyegetozes ertekeleset uzleti milyenseg perspektivajaba helyezni. Ez az ilyen "kurvakemenygengszter" betegseg amiben szenved a magyar tarsadalom. Tudod akinek a kereszatapa csengohangon szol a draga telefonjuk es 10 millios hitelre vett nyugati autoba jarnak, kozben valami szutyok kerulet lakotelepen laknak, es kurva nagy biznicmenek, azok mondanak ilyen baromsagokat. Nyilvan mar csak a fogalmazasod stb miatt sem vagy ennek a kliknek a tagja, de akkor is nagyon luzer dolog volt ilyet beleirni es vicces volt.
Meg akkor is ha nekem kurva nehez gondokozni?!?! ;) :0) :i)
][ p[' \
erted? Nyilvan ennel a "rendszam alapjan megtalallak" fenyegetozik a nagymegfejto, aki amugy ejszakai pultos egy agipkutnal nem szanalmasabb, amit te muveltel, de hasonlo nagysagrend.
Gumidomino 2007.11.12. 15:19:54
A főnökével is egyezkedhetsz, ő meg tudja nézni a felvételeket is.
"nem igazán jó üzlet engem fenyegetni"
Ezt a mondatot meg egyszerűen nem értem.
Nekünk írtad? Vagy nekik üzentél ilyen agyafúrtan? :D
rotel820 2007.11.12. 15:20:02
Egyszer bevettem, kétszer észrevettem. Ma már nem járok oda, pedig 200 méterre lakom. Sőt, egyik Shell kúthoz sem járok.
Kutas nem nyúlhat a kocsihoz és mindig kártyával fizetek.
Eddig bevált.
the real 2007.11.12. 15:22:44
GOD 2007.11.12. 15:25:37
Régen az ilyen szövegek megalkotóiból humorista lett, ma meg blogkommenter :(
Majd' behugyoztam a szövegeden! :D
De legalább vágom, h mi a mondanivalód; tudod mit? Van benne sok igazság!
KopaszMercis 2007.11.12. 15:28:22
Amugy tobb ilyen tudatos fogyaszto kene mint te es az ilyen gecik lehuzhatnak a rolot!
BB · http://bbblogja.blogspot.com 2007.11.12. 15:29:13
Lui_78 2007.11.12. 15:33:35
Mondi 2007.11.12. 15:34:47
Azóta én is csak kártyával fizetek. És véletlenül sem állok meg AGIP kútnál (nem ennél az egynél... semelyiknél).
A másik: szerintem az AGIP "szakemberei" is olvassák ezeket a blogokat. Az, hogy miért nem tesznek semmit, rejtély. A saját hitelüket rontják...
GOD 2007.11.12. 15:35:06
Be kell vallanom, halálos bűnbe estem, és alapítottam egy céget. Ezek utána nem vagyok hajlandó fizetni azért, h még egyel több bankkártyát cipelhessek, holott az egyik zsebemből a másikba rakom csak át a pénzt.
Mellesleg igen, fizetek adót: Áfa, hia, szja, stb. Ha nem fizetném, akkor valószínűleg többet kereshetnének az alkalmazottaim.
KopaszMercis 2007.11.12. 15:35:14
Bar a mai vilagban mar ki tudja... ;)
TH 2007.11.12. 15:36:40
Remélem magadra nézve is igaznak érzed némiképpen...:)
Lui_78 2007.11.12. 15:37:32
Ezért érdemes harcolni:)
Manyizga (törölt) 2007.11.12. 15:39:19
Borravalót én se adok sehol. Nekem se ad senki. :)
2007.11.12. 15:39:48
Lui_78 2007.11.12. 15:42:06
KopaszMercis 2007.11.12. 15:42:14
azert mert magyarorszagra meg nem erkezett el a piacgazdasag. Meg mindig szar cegek szolgaltatnak szar alkalmazottakkal szar embereknek.
Mindegy...
TH 2007.11.12. 15:46:01
Mivel nekem Agip kútról csak rossz tapasztalatom van, ezért szerintem az Agip magyarországi vezetése nagyon is tisztában van ezekkel a dolgokkal. Nem akarok vádaskodni alaptalanul, de én nem nagyon hiszem, hogy a magyar Agip kutak alapvetően a benzineladásból élnének...van pl. Gyöngyös mellett egy Agip kút, na ott én embert még alig láttam, pedig néha azért járok arrafele.
Ezt írja magáról az Agip: "Minõségi termékeink legjobb választékát kínáljuk Önnek egy egyedülállóan olaszos környezetben". Na, ezt úgy is értelmezhetem, hogy a szicíliai maffia jelenti az olaszos környezetet, nem? :D
Lui_78 2007.11.12. 15:49:39
Sok helyen kedves "elhajtós" vendégek okozta kárt is a kutasnak kell fizetnie. Semmilyen lehetősége vagy joga nincs megállítani a kedves vendéget, a rendőrök 10 000 HUF alatt ki sem mennek... olyanról is hallottam már, hogy a kutat bérlő tulaj, a saját raktárából lopta ki a cuccokat, és a leltárhiányt kőkeményen behajtotta az alkalmazottakon, nemhogy fizetést nem kaptak, még fizethettek plusszba be...
Nem kutaspárti vagyok, csak mindkét végletet érdemes meglátni, mielőtt messzemenő következtetéseket vonunk le.
SumQuiSum 2007.11.12. 15:53:11
Mindezt azért mondtam, mert úgymond a Benzinkútmárka Hungária Kft.-nek nem sok köze van ahhoz, hogy az ő nevében hogy szeretkezik át a kuncsaftokat, azt a céget kell felnyomni az illetékes szerveknél, akik a számlán mint üzemeltető szerepelnek.
Engem egyébként inkább az zavart egy időben, hogy amikor xy995 vagy xy998 forintért tankoltam, a következő ezresig nem kaptam vissza, több helyen. Azóta xy002 és xy005 ft között tankolok, és csak xy000-ig adok pénzt, érdekes reakciókat gyűjtve be :) Van akit nem érdekel, hisz az előző kuncsafttal így van egálban, van aki udvariasan kéri, van akivel csak bambán nézzük egymást, s amikor nem böki ki, mit akar, otthagyom :)
TH 2007.11.12. 15:55:21
És miért nem lehet belőle normális profitot kiszedni? Ilyen pici a haszonkulcs a benzin árán?
Devil Inside 2007.11.12. 15:56:28
Nem dombornyomott (Maestro, VisaElectron) kártyáknál - vagy egy részüknél, nem tudom pontosan -, a vásárlásnál használt POS terminálok is kérnek PIN-kódot. A dombornyomott MasterCardnál vagy Visánál csak az zöld gombot összeg ellenőrzésekor.
Amúgy a történet - ahogy mások is említették - nem különleges, készpénzes fizetésnél nagyon oda kell figyelni a kutaknál, főleg az a gyanus, mikor elég sokféle címletet kap vissza az ember, amit nem tud ránézésre könnyen összeszámolni. Mondjuk én is inkább kártyával fizetek - ott nem szoktak ügyeskedni, ha mégis véletlenül készpénzezek, igyekszem pontos összeget adni.
fonak 2007.11.12. 15:58:28
TH 2007.11.12. 16:03:58
Ha le is másolják, azt azért utána használni is kéne...márpedig nyilván nem fogom én aláírni az ő bizonylataikat. Tehát a banknak szólhatok, hogy itt olyan tranzakciók történnek, amiket nem én kezdeményeztem! Aztán nem tudom, mi lesz...
Yeto 2007.11.12. 16:08:25
SumQuiSum 2007.11.12. 16:10:15
Prez (törölt) 2007.11.12. 16:14:03
Káposztakukac 2007.11.12. 16:18:50
aki meg a kutasokat védi, mert olyan szarok a munkakörülmények: lehet keresni más melót, ami talán nem jobb, de rendszeres fizetést kap az ember. meg talán egy feljelentés a munkaügyi felügyeletnél is elkelne...
tuli1 2007.11.12. 16:28:33
Professor Pizka 2007.11.12. 16:30:30
zebi 2007.11.12. 16:35:21
Szintén télen, egész pontosan január elsején, reggel 9-kor történt meg velem, hogy az Október 23-a úti MOL-nál próbáltam kártyával tankolni, és nem működött a terminál.
Mondtam, semmi baj, elmegyek a műegyetemi Erste fiókhoz pénzért. Beültem a kocsiba, és egyszer csak lohol utánam a kutas, hogy nehogymá autóval menjek, ez milyen dolog. Az eső szakadt, kabát nem volt nálam, de annyi önérzet se, hogy ne üljek fel, így hát elballagtam póriasan pénzért. Utána még 10 percet várakoztattak, mire fizethettem. Aztán az autóban átfagyva és csurom vizesen azon morfondíroztam, hogy bizony rájuk kéne gyújtani az egész kócerájt... aztán nyeltem, és hazamentem. Viszont akkor nem sikerült betartanom az újévi fogadalmamat, miszerint leszokom a dohányzásról.
Azóta CSAK kártyával vagyok hajlandó fizetni, hátha mégegyszer ilyen lesz, és hátha akkor a sarkamra tudok állni :)
gerzson 2007.11.12. 16:40:35
atomanti 2007.11.12. 16:42:10
Dövan 2007.11.12. 16:44:56
Kata 2007.11.12. 16:45:03
Diesel Toyotába 98-as Superbenzint tölteni milyen dolog? Persze a kutas nagyon bocsánatot kért, segített leereszteni a benzint (persze kannába) majd ki kellett fizetni a 98-ast és a rátankolt dieselt... Drága tündér apucival történt az eset.
ruthmayer 2007.11.12. 16:54:05
TSM 2007.11.12. 17:03:12
hogy mennyi lesz a vege,elem toljak a zold gombot hogy nyomjan,nyomom oszt odaadjak a tranzakciorol keszult kis papirt ami ugye nem reszletes,es amikor kerem a blokkot is,altalaban "veletlenul"
3 cigi van behuzva 1 helyett,vagy 5csoki van ketto helyett stb.
mm 2007.11.12. 17:07:03
De, a következő menetrend szerint:
- odamegy
- kiszáll
- tankol 99xx ft-ért
- beszáll
- elmegy
Az 1999. évi CXX. törvény 40. § (3) szerint:
\\\"(3) A Btké. 28. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:
„28. § Nem bűncselekmény, hanem szabálysértés valósul meg, ha
...
g) a lopást (316. §), a sikkasztást (317. §), a jogtalan elsajátítást (325. §) és az orgazdaságot (326. §) tízezer forintot meg nem haladó értékre,
...
h) a csalást (318. §), a rongálást (324. §) tízezer forintot meg nem haladó kárt okozva,
...
követik el.”
(www.1000ev.hu/index.php?a=3¶m=9791)
És akkor indíthat a kút egy rakás szabálysértési pert...
mm 2007.11.12. 17:09:49
www.1000ev.hu/index.php?a=3¶m=9791
atee 2007.11.12. 17:22:24
pessimo 2007.11.12. 17:37:00
sok benzinkuton az a szabaly, hogy a kutas fizetese (vagy annak nagyobbik resze) az ugyfelektol lenyult penzekbol all, a cegtol nem is nagyon kap. Kozeli ismerosom anno kutnal dolgozott, es mondta, hogy ez igy megy. Vigyazni kell, vagy kartyaval fizetni.
zorglub 2007.11.12. 17:54:53
Bejelölsz, mondjuk tollal ráírva a személyid számát, egy húszezrest.
Beküldesz vásárolni valakit a húszezressel.
Kijön.
Bemész, vásárolsz valamit 1000 ft értékben, fizetsz 2000-essel. A visszajárónál számolsz, számolsz, amajd közlöd, hogy rosszul adtak vissza, mert te 20000-essel fizettél. Mikor harmadszorra is kiröhögnek, akkor közlöd, hogy "most jut eszembe, meg volt jelölve a banjegy, nézzék csak meg a 20000-eseket." Előveszed a személyit és megmutatod. hogy ez és ez a száma, ennek kell rajta lenni az egyik 20000-esen. Szinte biztos, hogy ezután az adott 2000 helyett 20000-esből fogsz visszakapni.
Egy darabig semmiképpen ne menj ahhoz a pénztárhoz, sem ahhoz a pénztároshoz.
Jó étvégyat!
OftF 2007.11.12. 17:57:20
Börtönben a helyük.
vernarancs 2007.11.12. 18:05:41
balli 2007.11.12. 18:06:15
Fő előfordulási helyei: Shell kutak, + minden autópályás kút.
Nem csak ezressel, ha úgy adja ki a "helyiérték" 500-100 forinttal de 5000 is megjátszák. Profin tudják teríteni a hölgyek a kártyát. Legyen gyanús ha egyből ahogy visszaadott másfelé néz és mással kezd el foglalkozni.
Legutóbb M3 kivezetőn muszályból tankoltam és mivel nem sokkal előtte volt ott balhéja ismerősnek, hangosan bemondtam hogy csak 20 000 tudok fizetni nem gond e.
Inkább hülyének nézzenek mint palinak. :-)
Rmach 2007.11.12. 18:15:10
minket is próbáltak már átvágni szintén az 1ezreses módszerrel budaörsi Tesco kútnál, mák hogy direkt azért mentünk oda mert fel kellett váltatni a 20ezrest, magán benzinkutakban nem biztunk pont a lehúzásos sztorik miatt, és mivel pont valami többnapos pirosbetűs nemzeti ünnep volt, nem volt nagy választási lehetőség, észrevettük,szóltuk,megkaptuk a hiányzó ezrest,azóta nem járunk oda tankolni
1srac 2007.11.12. 18:33:19
Első ügyfél tankol x összegért. A második ennél egy kicsivel többért vagy kevesebbért. Ha az jön be előbb fizetni, akié a kevesebb szó nélkül a nagyobb összeget ütik be neki. Na most ha emberünk észreveszi a csalást akkor elnézéskérés miegymás. Ha viszont nem, akkor a következő elött meglepő módon ugyebár pont az az összeg figyel a kijelzőn, amit neki fizetnie kell és ő ezt ki is fizeti. A lehúzott ebben az esetben az első delikvens, a lehúzás mértéke pedig tankolásonként változó. Persze mivel a kisebb tankolást is be kell tenni a gépbe azt is beütik, miután a lehúzott ügyfél távozott. Rafkós megoldás, mert nehéz a kutast megfogni, hiszen látszólag neki nem áll érdekében a vevőt átvágni azzal, hogy más tankolását fizetteti ki.
A dolgoban viszont az a legszebb, hogy nem számít a fizetés módja, kártyás fizetés esetén is le tudnak húzni! A trükk itt a zöld gomb megnyomása az összeg után. Ha reklamálsz akkor ugye visszaadja a különbözetet, ha pedig nem veszed észre akkor majd ő kiveszi a kasszából magának ezt a kis "borravalót"...
Volt még egy másik trükk is még az Avantis korszakban. Ez nem a tankolással volt összekötve, hanem az olajjal.A csel lényege az, hogy ők megvették (akár máshol) a jóval olcsóbb gagyi olajat és "átcímkézték" a drágábbra. Ezután persze a jó olajat is újra eladták persze a normál áron. A nyereség itt a gagyi és a jó olaj közti különbözet volt.
Rocko- 2007.11.12. 18:36:53
elnézést, csak utána láttam, h máshova is rakták mások. de úgy látszik sokakat foglalkoztat ez, egyetértünk ezzel. de akkor ez a téma ebben a postban általam befejezve. :)
GOD 2007.11.12. 14:13:30
nem ironizáltam, csak arányaiban ez lett volna a helyes eljárás feléjük. :) mondjuk így se rossz, csak bürokráciai herce-hurca elég hosszadalmas.
kártyázás: elvileg elejét lehet venni ennek a lenyúlós dolognak, csak ne feljtsük el azt, h a kártya se jó minden ellen. pár terminálnál lényegtelen, hogy ütsz-e pint vagy sem, ugyanúgy leveszi az összeget.
kalman 51 2007.11.12. 18:49:16
Agip Hungaria Zrt.
2040 Budaörs
Agip u. 4.
Tel.: 23/505-500
Fax: 23/415-556
e-mail: agip@agip.hu
Vezérigazgató: Roberto Mulinacci
Statisztikai iktatószám: 10377772-5112-114-13
Cégjegyzékszám: Cg. 13-10-040241
ÁFA azonosító szám: HU10377772
Vizipók 2007.11.12. 19:00:56
De mindig kerek összegért tankolok.
Jeff 2007.11.12. 19:14:08
tygger 2007.11.12. 19:26:05
amúgy meg nagy taplóság lehúzni a vevőket, kurva anyjukat, főleg azért, m én mindig visszaadom, ha többet adnak nekem (már ha véletlenül, 20 esetből 1szer mégis kpben fizettem), nehogymá a szegény pénztáros fizujából vonják le.
Árpi a 4-ből 2007.11.12. 19:28:17
Putyin 2007.11.12. 19:31:36
Mára ez sajnos sok kúton így megy, egyedül csak a MOL-nál nem akartak még lehúzni.
Ott talán szigorúbbak.
Árpi a 4-ből 2007.11.12. 19:42:28
Így ha valaki vizsgálni akaraja (mondjuk az APEH), hogy mennyit keresel, mennyit költesz, hol, mire akkor igen könnyen visszakereshető....
Dehogy a bankókat mikor, kinek, miért, adom át, azt csak én tudom....
gabek 2007.11.12. 19:48:07
Ficere 2007.11.12. 20:05:39
Mmóvár, MOL kút, a szokásos sokaság, mennek az autósok a határ felé. Én - szokásomtól eltérően - nem kerek összegért, hanem teletankoltam. Kilencezerhez közeli összeg, nem jegyeztem meg, csak a szemem sarkával nyugtáztam. Pénztárnál sorállás után kártyás fizetés, számla kérése. Összeg tizenegyezer Ft. felett valamivel, erőtlen reklamálás a részemről, magabiztos pénztáros mutatja a kijelzőn a litert és a forintösszeget. Ugyanaz a nyomtatott számlán is.
Könyörgöm, magyarázzátok meg, különben belebolondulok...
pléhbános 2007.11.12. 20:11:31
1. nem veszed észre (vagy csak később) és buktad a pénzt
2. felejánlja, hogy viheted, ha már egyszer "úgy is" számlázta (a félénkebbek gyakran rávehetők erre)
3. ha nem vagy nyúlbéla és kellően csunyán nézel, akkor visszaadja a pénzt.
lionking 2007.11.12. 20:21:22
Mondom a csajnak (OMV) hogy a tankolás számlára kártyáról, az ujság meg nem.
Erre lehúzza a tankolás árát a céges kártyámról az ujság árával együtt, és ad számlát CSAK A TANKOLÁSRÓL!!! az ujsi árával kevesebbről.
Na erre ugye én nem látok a méregtől, de mondom neki, nem gond, írjon egy számlát az ujságról is. Ja Ő azt nem tud. Mondom, nem lehet, hogy hülye ahhoz amit csinál? Mondom mit szól egy ellenőrzéskor az APEH, hogy a kártyámról több pénzt vettek le, mint amiről a számla szól?
Végül megegyeztünk, hogy este hazafelé bemegyek ismét, akkor a főnök is ott lesz.
Főnök este töketlen, de a számlaadási és Áfa törvény némi szóbeli ismertetése, valamint a telefonon keresztüli aznonnali APEH állásfoglalás kérdéseének felvetése hatásosan elindította a kreatív elméjét. Végül kézi áfás számlát írt az ujságról, így tulképp stimmelt az összeg, a dátummal nem volt gond, aznapi volt mindkettő. Azóta soha nem tankoltam ott, pedig utba esik...
berkazs 2007.11.12. 20:27:58
katampusz 2007.11.12. 20:33:22
nem kell visszaadni, nincs átbaszás....
trubadurr 2007.11.12. 20:36:19
Amugy szerintem a legjobb módszer foleg ha kisse szorakozott vagy faradt mar az ember, hogy elobb megnezi mennyi loveja van, es annyiert tankol, en minding megallok 5-10.000 nel pont, igy altalban nem fordul elő hogy sokkal többet adjak, mert egy 20-assal 9000-res visszajarassal veszelyes...egyebkent altalaban az összes dörzsöltebb kutas azt csinalja hogy kipakolja a lóvét aztan vagy megfordul vagy ugy csinal mintha kész lenne de még matat valamit, aztan visszapillant, hogy mi van, es vagy lép vagy vár még, rátesz megegy ezrest, ezt sokszor lattam mar.
TH 2007.11.12. 20:36:27
Idézet forrása: blog.athina.hu/?p=3675
doki 2007.11.12. 20:38:27
halálosan pontosan fog visszaadni.
pléhbános 2007.11.12. 20:45:44
-Kisfiam, én már tévedésből is öltem embert...
Visszakaptam a tizest. :-)
X 2007.11.12. 20:50:04
Másik: sajnos ez nyílt titok és nem csak ott. Én is több helyen így jártam (volna, ha nem figyelek) és sokan így jártak csak nem vették észre.
**********************
Nézzétek meg milyen autók állnak zárás után a benzinkutakon!! És az nem a főnököké, hanem a minimálbéreseké!
**********************
gyusza 2007.11.12. 20:50:50
TH 2007.11.12. 20:58:52
Én egy taxiban sem teljesen értem ezt a borravaló dolgot. Magántaxis, magáncégnél, nem kényszerítette rá senki hogy ott dolgozzon.
De azért szoktam adni.
Étteremben meg természetesen lehet vele minősíteni a kaját meg a felszolgálás minőségét is.
Ylmor 2007.11.12. 21:01:08
X 2007.11.12. 21:01:36
bakutyin 2007.11.12. 21:37:03
Kicsit más sztori, de ez is benzinkutas. Külföldről jöttem haza, Bp előtt, az M1 M7 közös szakaszán az OMV kúton megálltam tankolni. Csak euróval tudtam fizetni, de mivel sejtettem hogy trükközés lesz az átváltásnál, ezért csak annyit tankoltam amivel éppen hazaérek, 3000Ft-ért. Igazam is lett, a pultban a pali közölte, hogy 200-ért számítják be az eurót, így a 3000Ft-ért fizettem 15-öt. Undorító lehúzás, csak itt elsősorban Agyarországra látogató külföldiek az áldozatok... Költsék gyógyszerre az a párszáz forintot amit nyertek rajtam.
Te faszkalap. Magyarországon a hivatalos fizetőeszköz az Euro? Tescoba is azzal mész vásárolni? Maradtál volna csöndben. Idiota
Tommi 2007.11.12. 21:42:54
Rocko- 2007.11.12. 21:49:00
esetleg azért, mert tetszett, ahogy a taxis vezetett. bár jogsival azért kritikus szemmel nézi ezt. vagy jófejnek találja a sofőrt.
amúgy benzinen kívül minek mást is venni kúton? benne is van a nevében: benzinkút.
Laca 2007.11.12. 21:52:16
ötlábú 2007.11.12. 22:15:01
bakutyin 2007.11.12. 22:25:38
Bucho 2007.11.12. 22:37:33
Bucho 2007.11.12. 22:39:06
Utász 2007.11.12. 22:39:35
Egy kis adalék hogy miért kaptam fel rögtön a vizet: ugyanaznap ebédnél két haverral elmentünk egy étterembe, utána kávé stb. Mindíg hasonlóan fizetünk: kihozzák a számlát mindenki kiszámolja mennyi az övé, rátesz 10% jattot és kész. Nem stimmelt a dolog, megnéztük a számlát tételesen, felszámoltak egy plusz előételt...
Ha nem figyelsz mindehol megpróbálnak átverni :)
GOD 2007.11.12. 22:40:22
- Nem tudom, h melyik eszement jött a "sikeres ember" szöveggel. Hát csókoltatom. Szívlapáttal, hogy lássa, h szeretem! Az ilyen kijelentések tevői jó esélyel soha nem lesznek sikeresek. Melleékesen megjegyezném, h nem az számít, h milyen bankkártyáim vannak, hanem az, hogy MENNYI van rajtuk.
- Jatt téma: Olyan munkát végzünk, ahol rendszeresen kapunk jattot. Ezek után én evidensnek tartom, hogy adjak is. A törzskútjaimon akár mekkora tömeg van, soron kívül szolgálnak ki. Nem akarnak lehúzni, tudják, h úgyis megkapják a pénzüket.
- Magyarországon hivatalos fizető eszköznek számít az euró! (Azt hiszem, h 1 évvel annak bevezetése után lett az.) Nem kötelező elfogadni, mindazonáltal hivatalos fizetőeszköz, váltási árfolyam megkötés nélkül.
Úgyhogy drága cimborám elég erős szegénységi bizonyítványt állítottál ki magadról!
- Az Agip felvásárolta az összes magyar Esso kutat tokostul-vonóstul.
- Az Agip BlueDiesel az autópályás kutakon (M1/M7 kifelé és befelé egyaránt) sokkal olcsóbb az összes konkurens prémium osztályú gázolajnál. Amíg a mol evodieselje csak kénmentes, addíg a BlueDiesel kénmentes, emelt cetánszámú, és koromlerakódást gátló adalékkal ellátott (ez utóbbi az összes modern magasnyomású dieselben megtalálható EGR szelep meghibásodási lehetőségét csökkenti).
- A tévedésből emberölés nagggggyyyyoooonnnn tetszett!
- Én megértem, h a kutasok nem kapnak normális fizetést, sőt az omv-nél sok helyen naponta 2000 ft-t fizetnek a főnöküknek, h ott lehessenek, de ez akkor sem jogosítja fel őket a lopásra!
- Bankkártyás témában pár adalék: Nekem speciel be kell vinnem a pénzt a bankba ahoz, h legyen a céges számlán. Nem fogok mindíg azért rohangálni, h ezt megtehessem.
A forint nélkül ott állásnak meg az volt a háttere, hogy a kiscsaj rátette a számlára egy lakás árát, majd önhatalmúlag zárolta a számlámat. Nem volt pénzem egész hétvégén, ad abszurdum hitelből vettem kenyeret is!
A bank önhatalmúlag a saját elképzelései szerint változtatja a napi limitet évente, tehát nem biztos, h a bankban tartott pénzből ki tudom fizetni az árút, amire szükségem van, holott van rá pénzem!
vabank 2007.11.12. 22:49:57
bakutyin 2007.11.12. 22:58:04
bakutyin 2007.11.12. 23:03:18
Ott a pont
bakutyin 2007.11.12. 23:12:46
Hogy lehet vmi hivatalos fizetőeszköz,ha nem kötelezö elfogadni???????????????
szegénységi bizonyítvány...ha..ha segfej
turorudi · http://check.blog.hu 2007.11.12. 23:19:00
Jó, akkor vegyem ki az italt a hűtőből - feleli sértődötten.
Rocko- 2007.11.12. 23:51:36
amúgy meg nem értem, h egyeseknek mi a baja az APEH-hal. ha van dugipénze, akkor azt úgy se a hétköznapi számlájára teszi, hanem másikra. vagy párna alá. ha meg nincs semmi simlis dolga, akkor nem tök mindegy, h nézi-e az APEH vagy sem? vagy csak szimpla paranoia?
Aszi 2007.11.13. 00:34:32
Ez miért lehet?
Kara kán · http://karakan.blog.hu 2007.11.13. 00:46:28
Én egyébként mindig kártyával fizetek, csak üzemanyagot veszek, és a kutassal is tankoltatok, ha úgy adódik. Borravalót soha nem adok, és semmilyen "ügyem" nem volt eddig, vagy legalábbis nem tudok róla.
Nincs Mercim, nem vagyok kopasz, de ennek ellenére udvariasak velem, és köszönnek nekem. Külsőre leginkább Kolombóra kezdtem hasonlítani, lehet ezért. ? :-)
dr. Erika Zangolna 2007.11.13. 01:28:07
egyszer nem a kopasz volt hanem egy csaj, ő is át akart baszni, ugyanúgy: 5 tétel, abból 2-t duplán számolt, 450-nel lett több a vége.
Most hogy szemben megnyílt a Tesco kút, remélem tönkremennek a gennyedékek.
Kekec 2007.11.13. 02:11:55
Niklász · http://univerzum.blog.hu 2007.11.13. 02:56:25
univerzum.blog.hu/2007/11/13/ne_filmezzel
tüzépes 2007.11.13. 05:22:52
Ebben a kiéhezett világban többen sakálkodnak, mint akik nem.
Vigyázz a pénzedre!
Amikor tankolok, a kutas lehúzza, én pedig azzal a lendülettel nyújtom a kezem a kártyáért. Nem volt még rá precedens, hogy ne adta volna azonnal oda.
Ja, minden egyes nap tankolok.
jkjhkjh 2007.11.13. 05:51:05
Felcsillant a szemem amikor a kutol halottam :)
Budaorsi kut franchise kut, hiaba van Agip utcaban...
Shellnel mar sikerult elerni a kb 2 eve tortent esemenyek utan h jar ellenor eleg surun, ugylatszik az Agipre is rafer egy nagyobb balhe.
Igaz mindenkit at lehet verni /etelfestek a vizezett szelvedomosoba stb/ de legalabb ott megvan a szandek, es kolottek ra. (felvettek par ellenort)
A varosbol kivezeto agipnal en is porul jaram (majdnem) terkepet vettem de 10e-bol visszaadtak 5 ig majd mosolyogtak, es mikor visszamosolyogtam es vartam kaptam majd jajj itt van meg 5e....
Egy ex-kollegam leszakadt haverja dolgozott ott ugy 4eve, ugyh azota nem igazan jarok arra, csak ha nagyonkell... :)
Akkor meg a fizetesuket sem kaptak meg csak alairattak veluk a papirt h atvettek, es siman dolgozhattak 24 orat is akar egyhuzamban...
A lehuzos kutasok legjobban az autopaja kornyeki kutakat szeretik mert ott joval ritkabban jonnek vissza ha kevesebbet ad vissza stb...
Osszesegeben az Agip hibaja h nem figyel rendesen a nevet viselo kutakra....
AtiPapa 2007.11.13. 07:45:51
Egyebkent baromira figyelni kell, mert sok mas okossag is van a tarsolyukban. (pld. a kutas tankol addig, amig te bemesz fizetni: na ezt soha nem szabad megengedni!!!) 40 literes tankba tankoltak mar 50 litert meg miegymas...
feledékeny 2007.11.13. 08:32:21
Teletankolás, matrica, ÁFÁ-s számla, össz. 11 ezer és párszáz forint értékben. 15 ezer forintot odaad, matrica bizonylat aláír, mindenféle papírok átvesz és mivel siettem és egészen máson járt az eszem, nem vártam meg a visszajárót, hanem kijöttem. Mire leesett, hogy mekkora lúzer vagyok, már a nulláson jártam.
Aznap délután gondoltam egy próbát megér, bemegyek hátha lehet velük beszélni. Elkezdem mondani a kutas csajnak, hogy mekkora hülye voltam reggel, erre mosolyogva elővesz egy borítékot, AMIBE ÖSSZE VOLT KÉSZÍTVE a visszajáróm! Az állam leesett...
Egy ezrest otthagytam neki köszönetként.
vernarancs 2007.11.13. 08:38:19
Te melyik ovodaba jarsz? Mi a jeled?
Koszta 2007.11.13. 08:43:52
Koszta 2007.11.13. 08:46:42
humm 2007.11.13. 08:54:48
Jattot: etteremben, taxisnak adok, meg a kutasgyereknek egy szazast, ha szepen lemossa a szelvedot, mire vegzek a fizetessel.
Sokkal jobban zavar amugy, hogy igyekszem maximalisan udvarias lenni mindenhol, igy a benzinkuton is. Koszonok, egyebek. De miert van az, hogy ha bemegyek egy shopba, 10-bol 9-szer NEM koszonnek vissza. Jo, ne koszonjon elore. De azert csak viszonoznam a helyukben..
Van egy benzinkut, ami mellett napi rendszeresseggel elmegyek autoval. A parkolojaban minden nap: zsir uj Accord i-CTDi, Golf V, meg egy Jetta. Konyorgom, ez senkinek sem tunik fel? Hogyan lehet?
tomo 2007.11.13. 10:03:03
terep 2007.11.13. 10:04:59
Kabell 2007.11.13. 10:07:46
Én mindig kártyával fizetek. ÉS sose adok jattot. Sose, még a taxisnak se. Nem is értem miért kéne. Csak étteremben, és ha megérdemlik. Akkor viszont urasan. De az más dolog.
G. 2007.11.13. 10:09:06
Bogoj 2007.11.13. 10:19:52
jupiter8 2007.11.13. 10:35:45
jupiter8 2007.11.13. 10:42:25
Noon 2007.11.13. 11:28:29
1.Hűvösvölgyi kút(elég gyakran ott tankoltam,útbaesett),kezdem tölteni a benyát és beugrik,otthon hagytam a pénztárcám.Azonnal leállok,nézem az órát,kis híján ezer ft.Ennyit még sikerült összekaparnom a zsebeimből és az autó különböző,rejtett bugyraiból.Persze,csupa százas és egyéb vas.Bemegyek,előre elnézést kérek az apró miatt,elmondom,hogy jártam - azt is,hogy 10 perc és máris itt vagyok rendesen tankolni - és kifizetem a mintegy 4 liternyi anyagot.Kutas fapofával,kínos lassúsággal megszámolja,elteszi,én köszönök,indulnék,mire utánamszól: -Uram,Ön vidéki ? Csak hogy máskor tudja...Ez itt benzinkút.Nem gyógyszertár.
2.Mészáros utcai kút.Kollegával Veszprémbe megyünk,megbeszéljük,hogy majd Székesfehérváron tankolunk,amúgy is meg kell ott állnunk (ezzel csak azt akarom jelezni,hogy volt benzin az autóban,bőven).Ahogy elaraszolunk az említett kút mellett,látom,hogy üres.Mondom,mégiscsak álljunk meg itt-nem kell sorbaállni.Teletankolok,pisztoly a helyére,ekkor odalép hozzám két fehéringes kutastiknyó és kérdik,miben segíthetnek.Mondom:ezek után mire gondolnak,tán a kezemet akarják megmosni ? Ránézek a kijelzőre és nem hittem a szememnek: 52 litert tankoltam az ötvenes tankba.Úgy,hogy negyedig még volt benne.Bementem és letettem 10.000 forintot (kb.40 liter ára)a pultra.Mellé egy céges névjegyet (semmi különös),ott helyben ráírtam a rendszámomat.Csak annyit mondtam,ha nem felel meg,bármikor elérhetnek.Vagy hívjanak rendőrt.Nagy volt a kuss.
3.Mészáros utca II. Mit ad Isten,néhány hónapra rá itt kellett találkoznom egy barátommal.Amíg vártam,bementem a kúthoz (gyalog) üdítőt és újságot vásárolni.A pultban fekete bombázó,hasig nyitott ingéből villognak a gyönyörű mellei.Szemem persze kocsányon,nyálam csordul és remegő kezekkel leteszek egy tízezrest a tálcára.Bombika széles mosollyal domborít,visszaad,én felmarkolom és indulnék.Ekkor belép egy kliens,én ahogy fordulok,nekimegyek és leejtem a fantát,újságot.Elnézést,stb,szedelőzködöm és észreveszem,hogy még az akkor is kezemben tartott pénz nem stimmel.Ötezerből adott vissza a ribike,kihasználva a bambulásomat.Szó nélkül mutatom a pénzt,ő szó nélkül megtoldja egy ötezressel.
Nna,ennyit a Shellről.Soha,soha.
Lui_78 2007.11.13. 12:17:21
Aki figyel mindegy mivel tankol, aki meg hülye annak szintén mindegy. Reméljük ezek után sokkal többen fognak figyelni.
terep 2007.11.13. 12:42:59
KopaszMercis 2007.11.13. 12:59:28
Ezert sem banom, hogy mind ket kuton ahol mar basztak ot at (Shell meg OMV), ott mar en is kaptam vissza tobbet (egyszer 4 rugoval egy shell kuton) meg OMV-nel a multkor a 2 rugos elemet elfelejtette a csajszi beutni.
na bumm...
Lui_78 2007.11.13. 13:18:41
Nincs evvel semmi gond, engem is felbaszna, de a tanulság akkor is az, hogy figyelni kell.
Mert az embert ott basszák át ahol csak tudják. Nem csak a kúton, hanem mindenhol.
KopaszMercis 2007.11.13. 13:20:40
Lui_78 2007.11.13. 13:23:25
katampusz 2007.11.13. 13:51:37
fater nem szeret tankolni (én se), szól a kutasnak, tankoljon bele tízért, ő meg bemegy fizetni. Csaj kinéz az ablakon, tízezer számlázva, fizetve. Fater beül, majd a köv lámpánál nézi, max a felét tették bele.
Namost én is mindig a kutassal tankoltatok, általában 3000ért. Még soha sehol nem vertek így át, gondolom azért, mert 1500 forintnyi benzintől meg se moccan a mutató, kissé feltűnő lenne...
vanek 2007.11.13. 14:04:03
Ez legyen mindenkinek gyanús: normális helyeken - ahol a pénztáros általi lenyúlás nem jellemző - ugyanis szinte az elős dolog, amit megtanítanak a pénztárosnak, hogy a vevőtől kapott nagy címletet addig szem előtt hagyjuk, amíg a vevő át nem számolta a visszajárót és el nem megy. Még jobb helyeken a pénztáros 2× is leszámolja a visszajárót: egyszer magának, egyszer pedig hangosan a vevőnek.
BertR 2007.11.13. 17:59:42
Van happy end is a történetben!
Annyira felháborított tegnap, amit itt olvastam (én alapvetően elégedett Agip vásárló vagyok), hogy addig nyomoztam, amíg ki nem derítettem az Agip egyik igazgatójának az email-címét. Felhívtam erre a blogra a figyelmét. Ennek ellenére nem számítottam semmiféle reakcióra, ám ma mégis választ kaptam:
"Köszönöm a jelzését, megtesszük a szükséges intézkedéseket. A probléma a kúthálózatunk felelősségi körébe tartozó kérdés, így továbbítottam reklamációját annak vezetőjéhez.
Valóban segítségünkre vannak az ilyen jelzések. Gondoljon arra, hogy kutanként több száz millió Ft-ot fordítunk arra, hogy a vevőink elégedetten távozzanak, s rendkívül felháborító, hogy egy kutas alkalmazott ezekután a mi kutunkon megprobálja meglopni a hozzánk betérő vásárlóinkat, vendégeinket."
:)
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.11.13. 18:06:51
Laca 2007.11.13. 19:42:38
MOndd csak, nálad mindig van KP.?
Laca 2007.11.13. 19:58:03
Nagyon szép a hozzászólásod, csak mielött elküldenéd, fuss át rajta mégegyszer.
autópája? Mi? Így írjuk-Autópálya:):).
bakutyin 2007.11.13. 23:08:31
bakutyin 2007.11.12. 22:25:38
"Te melyik ovodaba jarsz? Mi a jeled?"
Ha nem tunt volna fel a masik odalrol is latom a dolgokat,kutas vgyok bmeg.
Parbeszed,vagy csak a bena egyoldalu fika megy?
bakutyinnak 2007.11.14. 00:08:11
GOD 2007.11.14. 00:48:10
A párbeszédhez esetleg az kéne, hogy normálisan szólj hozzá a dologhoz
Esetleg ha olyan jól vágod a dolgokat, akkor inkább azt mondd el, hogy vizezitek-e az üzemanyagot (szokás-e), vagy csak szar a szigetelése a kútnak?
Egyáltalán azt mondd el, h mi a nagy biznyák a kutaskodásban?
GOD 2007.11.14. 01:13:14
Mellesleg megküldtam az Agipnak is ezt a szösszenetet, nem reagáltak semmit. Ha elküldenéd az emilcímet, akkor megkérdezném, h miért!
Egyébként köszönöm a segítséget!
iop 2007.11.14. 10:18:50
iop 2007.11.14. 10:20:25
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.11.14. 12:55:03
TH 2007.11.14. 13:18:32
Néha tényleg van 1-2 ft eltérés a kinti kijelző és a pénztárgép között. Hogy direkt v. véletlenül, azt nem tudom. Gondolom egyébként, hogy pont a határon van,hogy számoljon-e újabb forintos, és végül felfele billen...
Na de ezen a 3 forinton fennakadni...:)
iop 2007.11.14. 13:28:00
A beütést úgy értettem, hogy az jelent meg előttem, mikor fizetni mentem.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.11.14. 14:33:02
Rocko- 2007.11.14. 14:54:23
biztos ők már felfelé kerekítenek, gyakorolják, h mi lesz, ha eltűnik az apró.
amúgy ja, 3 forint nem sok, de ahogy a mondás tartja: sok kicsi sokra megy.
TH 2007.11.14. 15:06:14
OK, csak félreérthető volt. A pénztáros a tankolás összegét nem tudja módosítani max. hogy melyik kutat számlázza neked. :)
Rocko- 2007.11.14. 14:54:23
Ja, főleg, hogy - mint SilentSound is írja - pillanatokon belül nem lesz se egy-, se kétforintos. Végre!!! :D
Rocko- 2007.11.14. 17:29:49
isti77 2007.11.14. 17:55:57
A hivatalos fizetőeszköz fogalmát illetően vannak bizonyos fehér foltok nálad.
Ahogy azt Bakutyin az ő sajátos stílusában előadta, ha az euró is hivatalos fizetőeszköz lenne, akkor mindenhol KÖTELEZŐ lenne elfogadni, és pl. neked jogod lenne azt is meghatározni, hogy a fizetésedet euróban vagy forintban kéred, és minden egyes üzletben az összes terméken fel kellene tüntetni az árat euróban is.
Ha már hivatalos fizetőeszköz nálunk az euró, akkor szerinted miért kell még BEVEZETNI?? Akkor már csak azon kellene filózni, hogy mikor akarjuk a forintot megszüntetni, nem?
Összetéveszted a hivatalos fizetőeszközt a konvertibilis (azaz korlátlanul átváltható) valuta fogalmával.
gaben 2007.11.14. 21:05:08
Anci néni mégsem szedheti be kétszer az ebédpénzt! :)
A lényeges az volna, hogy ne húnyjunk szemet nehogy már természetes legyen a mindennapok során az állandó átejtések sorozata.
A jelen helyzet szerint ha mindenkit aki csak 5ft-al költ többet mint a legális bevétele lecsuknának, milliók vonulnának hűvösre.
Jól van ez így? Látszólag a fokozott figyelmen kívül nincs mit tenni. Ez van.
De az is tény, hogy a legjobb esetben érettségizett kutas alkalmazott hol a toszban kereshetne ennyit. Máshol nem nagyon. Nem álltam a pártjukra de ez már a "mindenkinek igaza van, itt a szar is le van szarva" tipikus esete.
Egyébként hányni tudnék mérgemben, hogy 17évvel a módszerváltást követően még itt tartunk. MONNNYON LE MIND A ZZÖSSSZES!
GOD 2007.11.14. 22:52:13
Oké, utánanéztem, csak elfogadott és nem törvényes fizetőeszköz, ha akarod, elfogadod, ha nem, akkor viszont forintban KELL fizetnie a delikvensnek. Az MNB napi árfolyama nem kötelező, ha akarod (meg madarat is fogsz hozzá) akkor akár egy az egyben is válthatod.
mandarin 2007.11.16. 10:29:33
Jön még kutyára kaminon!
TH 2007.11.16. 11:27:51
Ez hogy is jött most ide?
nevem 2007.11.16. 15:51:40
Van képük kiírni, hogy a vásárló érdekében, pedig épp fordítva. Ha ellopják vagy a kártyádat, PIN nélküli jogosulatlan használatot megreklamálhatod, mert nincs ott az aláírásod. Ha van PIN, akkor nem tudsz reklamálni.
nevem 2007.11.16. 15:54:15
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.11.16. 15:57:00
Rocko- 2007.11.16. 17:42:04
Kata 2007.11.16. 19:56:35
egy újszülöttnek minden vicc új, és van egy csomó ember, aki nem tudja az átverések/csalások evolúcióját követni.
Én személy szerint egy 2003-ban bekövetkezett akut nemindulás után beutaltam a kicsikémet a szomszédos szerelőműhelybe. Nem igazán volt bennük bizodalmam, mert még mentéskor megnézték, hogy a picurban működik-e az aksi. Működött. Bevitték, a főgóré azzal kezdte az újraélesztést, hogy kikapta a picurból az aksit, mondván "megnézi". Mondtam, már megnézték. Nem baj, mégegyszer. Gyanakodva mentem utána, mert egy rakat másik aksi közé vitte, én meg honnan tudjam, hogy kicseréli-e egy régi szarra az én jó kis használható aksimat.
Azóta sem tudom, hogy végülis mi történt az autóval, meg az aksival, mert utána érthetetlenül (nem is értem, hogy lehet az, hogy nem képes valamit érthetően elmagyarázni, ha valamit nem vagyok képes megérteni magyarázat alapján, nekem már az átbaszás szagú) hablatyoltak valamit önindítóról, meg drótkeféről, aminek a végösszege 27 ezer volt.
Sajnos, ennyire már nem értek a verdákhoz, de nekem azóta is gyanús, hogy egyrészt úgy átvertek, hogy öröm volt nézni, feltételezem, azóta is boldogan emlegetik a meló nélkül beszedett zsét, másrészt meg, mivel muszáj volt bemennem dolgozni, nem tudtam ott maradni, és a fene se tudja, hogy mit buheráltak ki-be a jó kis autómból. Akár a jó alkatrészek helyett régi szarokat is pakolhattak bele, hogy aztán a jókat eladják...
Régebben valamelyik tévéműsorban volt egy olyan rész, amikor kandikamerával kipróbálták, hogy műszaki dolgokhoz valószínűleg nem konyító emberek milyen eséllyel veszik észre, ha a szakik átbasszák őket. Hát, sajnos az arány 0% volt. Volt ott még olyan is, hogy a kihúzott dugójú mikróból a szaki elővarázsolt egy kiégett biztosítékot, azt mutogatta szegény mamikának, stikában bedugta a dugót a konnektorba, aztán voilá! működik a mikró. Felszámlázott valami tizenakárhányezret, a néni boldogan kifizette, és még hálálkodott is, hogy ilyen olcsón megúszta, nem kellett neki drágáér' új mikrót venni.
Szóval igen, sajnos van olyan ember, aki ennek bedől. Csalás evolúció, nehéz vele lépést tartani, főleg, ha valaki nem tanulta sem iskolában, sem otthon, hogy mi mivel van, mivel függ össze...
Kata 2007.11.16. 20:00:21
Ugyan kicsit előre kell gondolkodni háztartáspénzileg, de megéri. És manapság a bankkártyák korában nem nagyon gondolják az emberről, hogy van nála suska.
tuzokhgtr 2007.11.16. 22:03:07
GOD 2007.11.16. 23:28:22
Csak nehogy én vezessem!
1ébként bökd ki, h mit akarsz!
egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.17. 10:57:17
VOGAben 2007.11.17. 13:04:14
gazsi 2007.11.18. 22:42:28
Windows NT 2007.11.20. 08:32:42
FIGYELEM!!!!!!!!!!!!
BANKÁRTYÁS FIZETÉSNÉL A KUTAS ÜTI BE A BANK TERMINÁLJÁBA AZ ÖSSZEGET, és nem a kút számítógépe egyenesen továbbítja a terminálba, hanem a kutas kézzel üti be, ezért távozás előtt meg kell nézni azaz össze kell vetni a bank terminálja által kiadott blokkot a kút gépe által kiadottal.
Ez engem is meglepett, de nemrég egy banki dolgozó mondta nekem, lehet itt nem újdonság, de biztos nem mindenki tudja.
GOD 2007.11.20. 13:38:57
Brigi "B. A." főnöke 2007.11.20. 17:19:33
Végülis jó lett a kocsi?
gaben 2007.11.20. 18:01:20
Mondjuk elég balfékság, főleg ha van helyben alkatrész,ha egy indítomotor felújításával órákig tököl a szaki. Ha nincs komplikáció természetesen.
Kata: Engem megijesztett a bizalmatlanságod.
Persze nem lehet az autó minden porcikájába belegravírozni hogy kié a verda de az akksiba belekarcolhatod mondjuk a rendszámot.
Az meg egy ősrégi hiedelem, hogy kicserélik a jó alkatrészt is szarra. Mittudomén hányszáz típusú autó mellett totál életszerűtlen. Egy jól menő szervízben idő sincs ilyesmire, meg ha szarabb kocsival távoznak az ügyfelek mint jöttek, egy idő után a kutya sem vinné oda az autóját.
Kata 2007.11.20. 21:34:54
Szóval amikor meg nem volt a kocsinak semmi érzékelhető baja, csak kigyulladt az egyik piros lámpa, amire a kézikönyv csak annyit írt, hogy húzzak be minél gyorsabban egy márkaszervízbe, a párom ismerősének a keresztanyjának az unokatestvérének a szomszédja úgy kipucolta a kérdéses alkatrészt, meg meghúzta a bovdent a kézifékemen, hogy az elvileg 50-70 ezres kérdést egy üveg pezsgővel megoldottuk. Mondta, hogy kb 500 km után megint világítani fog, akkor sajnos már muszáj lesz az alkatrészt kicserélni, és az bizony sokat kóstál, na ennek 2 éve, azóta vezettem egy pár ezer km-t, azóta se csinált semmit a lámpa...
Gaben, egy nőt ott vágnak át a szerelők, ahol nem szégyellnek, és csak remélni merem, hogy ha egyedül megyek, nem vágnak át, egészen egyszerűen azért, mert amikor nekem általánosban technika óra volt, mi lányok kézimunkáztunk, kötöttünk, háztartási ismereteket tanultunk, főztünk, a fiúk meg megismerkedhettek a szerelési alaptechnikákkal, barkácsoltak, villanyt szereltek, stb... Éljen a nemzeti alaptanterv... Szóval ez nem bizalmatlanság, hanem egyszerűen akár biztosra is mehetnek, hiszen úgysem jövök rá arra, hogy mit csináltak, ha meg igen, már annyi idő elmúlt, hogy esélytelen lenne bármit jogi úton kezdeményezni.
GOD 2007.11.21. 00:22:46
Ha az önindító csak kocogtatásra hajlandó nagy szenvedve elindulni, akkor ott annyi történik, hogy tövig elkopott az az érintkező (kefe) ami az aksiból a feszkót a motornak átadja. Ez a kefecsere. Ha a kulcs elfordításakor nem hallatszik kattanó hang az önindítóból, akkor az a behúzótekercs hibáját jelzi. A behúzótekercs egy erős elektromágnes, ami az önindító forgórészét összekapcsolja a motor főtengelyére szerelt fogaskerékkel, aminek hatására a motor be tud indulni.
Ha figyelembe vesszük, h a ki- és visszaszerelés is benne volt az árban, akkor nem lettél lehúzva, átlagos az ár. Egy átlagos felújítás (amikor a már kiszerelt önindítót viszed oda) 15-45 ezer között mozog, fajta- és hibafüggően.
Mellesleg megjegyzem, hogy olyan rohadt nagy előítéleteid vannak, h az már szégyen! Egy ilyen "sarki kisszutykos"-ban még tudnak javítani, míg a márkaszervíz ma már csak alkatrészcserélő telep! Szerintem a márkaszervízhez képest minimum ötvenezret hagytak a zsebedben. Nem "holnap adunk időpontot, h mikor hozhatja a kocsit", meg "Jézusom! Csoda hogy még eddíg bírta! Ha nagyon sietünk, akkor holnaputánra meglesz...", hanem egyből megoldották a gondodat. Ha holnap megint ugyanez lesz a gond, akkor szerintem gariban megcsinálják.
Mindezek tetejébe nekem is van egy "sarki kisszutykos"-om. Mit gondolsz, mi az érdekem? Hogy lehúzzalak, vagy h legközelebb is hozzám gyere?
Legyél már kissé emberibb!
egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.21. 11:27:45
Egy hozzá nem értőnek úgy tűnhet hogy nincs nagy baj, ha egy kis kocogtatásra elindul...
Egyre sűrűbben kellett volna ezt a technikát alkalmazni, úgyhogy az önindító tényleg javításra szorult. Ha azóta nem csinált ilyet akkor tényleg megcsinálták. Akkor vágtak volna át, ha előtted nem kocogtatnak, átveszik a kocsit, garázsban rácsapnak, elindul, majd 3 napig pihentetik, és felhívnak, hogy a fél autót kicserélték a 3 nap alatt...
Ez annyira korrekt szerelés volt, hogy csak na!
Kata 2007.11.21. 14:34:27
nincsenek előítéleteim, illetve pontosabban a márkaszervíztől ugyanúgy félek, mint a sarki kisszutykostól. A szerelő nem magyarázott el érthetően semmit, nem tudtam, miért adom ki a 27 ezret (megjegyzem, ez 2003-ban történt, és a nettóm 95 ezer volt, úgyhogy hónap végéig kenyéren és vízen éltem.) Szerintem ez nem előítélet, hanem jogos gyanakodás.
A sarki kisszutykos egyébként nem megalázó jelző akart lenni, nekem ugyanúgy sarki kisszutykos a csilli-villi zöldségesem, akit imádok, mert egy tündéri jófej gyerek, meg a szomszéd ábécé, ami előtt minden szombat este alkoholista nagygyűlés van (feltételezem, hogy valamelyik kedves úriember kissé beállított állapotban törgelte le két héttel ezelőtt az egész utca összes jobb tükrét kivétel nélkül, de tudom, most előítéletem van...) meg egyébként minden, ami nem márkás, és multinácik kezében van. Tehát kérlek vedd észre, hogy ezzel nem minősíteni/téged megsérteni akartam/akarlak, ez egy szófordulat volt. Nem akartalak megbántani, kérlek ne vedd magadra.
Mindenesetre várnám a sarki kisszutykosod nevét-címét, mert te jó/tisztességes csókának tűnsz (ez is előítélet?:-))
Emberi vagyok! De hadd féljek már dolgoktól, ha nekem úgy tetszik, és még hülye is vagyok hozzá!
Egyébként meg köszönöm a felvilágosítást, így már értem, mit műveltek rajta, és mi került mennyibe. Sajnos a szerelő pont ezt nem tette meg. Nekem ez olyan, mintha megkurkászna egy nőgyógyász, és közölné, hogy ezt itt le kell vágni, azt meg kicserélni, ja, húszezer lesz. Biztos tudja, mit csinál, de én még jobban szeretném tudni, hogy mit csinál, végülis az én (bocs) pinámról, az én verdámról van szó.
Na. Béke van?
gaben 2007.11.21. 18:55:28
A viccet félretéve egy szerelőnek sem kerül semmibe, ha elmagyarázza az ügyfélnek, hogy mit és miért csináltak az autóján. Persze ettől még mutathat bármilyen kiszerelt kopott alkatrészt, ha azt akkor látom életemben először el kell hinnem hogy nem ver át.
De még az aranykezű mestervizsgás haver szakinak is lehet szar napja, nem húz meg egy csavart rendesen vagy nem dugja vissza a nívopálcát(így jártam én, még jó, hogy aznap észrevettem és kaptam kárpótlásul egy motormosást) mégsem lesz feltétlenül örök harag a sztori vége.
Nem kell totál naívnak lenni, de bizalom nélkül szart nem ér az élet szerintem.
Más. A háztartástan órák felénk(1990) előtt még nem léteztek és a lányok is technikára jártak velünk.
És akivel otthon az anyuci vagy a nagyi nem osztott meg néhány praktikát az most van gondban. A tízéves érettségi találkozón megdumáltunk egy csoportos balatoni hétvégét. Hát mit mondjak, habzó szájjal, ordítva futottam pár kört a ház körül, amikor az amugy értelmes,
több diplomás és nyelvvizsgás exosztálytárs lány a nyolcadik tojást ejtette a kredenc mellé
és végül elpityeredett, hogy nem tudja a gázt begyújtani. Esküszöm egy kortyot nem ivott.
Na persze az se normális, hogy én meg "mosok, főzök, gombotvarrok" meg amihez még értek megjavítom magam. A verdán is.
Naná, hogy béke van!
Kata 2007.11.21. 19:55:55
nem, de Anyunak Twingója van...
Én sajnos kismoci szervíznél jártam úgy, hogy elvittem Zegre, oda, ahol vettük, mert jóatyám így rendelkezett, aztán hazafele úton mocorgó lerohadt, mint ahogy azt illik (szervíz után közvetlenül)... Ugyanis a szerelő bácsi a tank motorba vezető csövén nem húzta meg tisztességesen a drótot. Elfolyt az összes benzin, én meg ott álltam az erdő kellős közepén az úton. Hát nagyon örültem neki.
Szintén mocis történet: Anyu vitte tavaly szervizelni, mert mintha valami fojtás lett volna rajta. Gondoltam, biztos a kipufogó, mégiscsak már 14 éves a kicsike, tele lehet korommal. A szerelő állítólag szétszedte, kiégette, összehegesztette, visszaszerelte. 15 ropi. Namármost Ancival elmentünk érte, elindultunk hazafelé, és egyszerűen nem ment többet 20-nál, pedig majdnem letéptem a gázkart. Visszavittük, megnézték, "de ez jó" felkiáltással visszaadták, sokadik könyörgésre állítottak az alapjáraton, olyan magasra, hogy fék nélkül, járó motorral magától elindult gázadás nélkül... Mire szóltam életem párjának, kicsit megkurkásztuk análisan egy kiszolgált grillezőnyárssal, meg visszaállítottuk az alapjáratát. Azóta megy tisztességesen.
És azt még nem is meséltem, hogy a kismoci forgalmi vizsga előtt két nappal leesett a régi, frissen felújított Babettámról a kipufogó... Egy pillanatra nem vágtam a helyzetet, hogy miért ilyen marha hangos... Aztán rájöttem, és visszamentem fél kilométert, hogy megkeressem az elhagyott kipufogómat.
Sajnos minden esetben csak azt kaptam meg a szerelőtől, hogy ő bizony jól csinálta, nincs azzal semmi baj, mégegyszer hozzá nem nyúl, és pénzt sem ad vissza. Biztos én rontottam el. Hát köszi.
GOD 2007.11.22. 00:19:24
Mellesleg ezeket a dolgokat nem szeretik elmondani a szerelők, amiket leírtam, mivel általában a kötekvő ügyvefél kíváncsi ilyen részletességgel a munkára. Meg mire elmagyarázza, addigra már x pénzt kereshetett volna egy másik autón. Csúnya világ, de ő is pénzből él.
Nem csesztetni akartalak, de olyan indulatosnak tűnt előttem a dolog, mintha éppen kést éleztél volna a vendettához :O)
Mellesleg, ha már a Yarist emlegeted: van olyan márkaszervíz, ahonnan 3 ugyanolyan alvázszámú Celicát adtak el, és amikor bedőltek eredetvizsgán, akkor még a főnök volt felháborodva...
Szal asszem eleget offoltam...
Kata 2007.11.22. 14:01:21
elhiszem, hogy ő is pénzből él, de ha én nem mondom el minden munkavállalónak a jogait, melyik nyüves darab papírfecni melyik redvás hivatalba jó, ha gáz van, meg nem világosítom fel a főnökömet minden apró részletről, akkor azért engem megbasznak. Én meg ebből élek, és szeretném tudni, hogy a marha nehezen megkeresett pénzemet mire verem el. ja, sárga multinácik a főnökeim :-) Ha meg a szerelőnek nem tetszik, hogy én erről tudni akarok, akkor el lehet küldeni a picsába. Akkor megyek olyan szerelőhöz, aki elmagyarázza, mi történik. Olyan nőgyógyászhoz sem megyek többet, aki nem mondja el, hogy mi bajom van. Szerintem az alapvető felvilágosítás mindenhol kötelezettség. Ábécében, dokinál, munkában, szerelőnél... Kajában sem vesszük meg, amiben a felirat alapján tudjuk, hogy E akárhányszáz van benne, ami rákkeltő.
Nem, nem volt vendetta, én is voltam vállalkozó, de tényleg szeretem tudni, hogy milyen indokkal húznak ki a zsebemből 27 ezret.
gaben 2007.11.22. 17:19:35
Hoppá! :)
GOD 2007.11.23. 15:09:26
"akkor azért engem megbasznak"
Nem értettem kristálytisztán: Ennek Te örülsz, vagy nem? (Just jokin' ;))))))))))))))))
gaben 2007.11.22. 17:19:35
Akkor a Yaris helyett Kata kispolszkival megy haza... :O)
GOD 2007.11.23. 15:12:37
"akkor azért engem megbasznak"
Nem értettem kristálytisztán: Ennek Te örülsz, vagy nem? (Just jokin' ;))))))))))))))))
gaben 2007.11.22. 17:19:35
Akkor a Yaris helyett Kata kispolszkival megy haza... :O)
egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.23. 15:21:28
Nagyvonalú -e vagyok? :D
Kata 2007.11.23. 15:57:40
alapvetően örülök, ha a párom teszi, ha a főnököm, akkor azt nagyon rühellem:-)
Mindenesetre én vallom a megfelelő felvilágosítás szükségességét és elengedhetetlenségét, élelmiszerboltban, szexben, munkaügyi dolgok intézésekor, szerelőnél, stb. Hülyeségből, felvilágosítás elmaradásából, félreértésekből születnek a legnagyobb balhék, amiket tök egyszerűen meg lehet előzni, sima felvilágosítással, aztán ha ezután is hülye, akkor dögöljön meg. De általában nem lesznek hülyék.
Gaben,
azért egy Polákot (kérem szépen nagybetűvel írni, megbecsülni a kis nemecsek ernőt!) meg tudok különböztetni egy Yaristól:-)
GOD 2007.11.23. 22:31:03
Szókiforgatósdi:
Ha nincs megfelelő szexuális felvilágosítás, akkor megszületnek a legnagyobb balhés barmok, akiket tök egyszerűen meg lehetett volna előzni, de hülyék, ezért dögöljenek meg? De általában nem lesznek hülyék, ha már barmok is lehetnek. :)))))))
Mellesleg nem arról volt szó, hogy optikailag meg tudod-é különböztetni, hanem arról, h örülsz, ha vissza is kapsz valamit! :O)
gaben 2007.11.25. 13:15:47
Nem is én emlegettem a 126p-t!
FIAT 500 a Király!!!
egy_barom_ezust_uj_sport_swiftes 2007.11.26. 16:23:42
Nekem benzinkútra sem kell mennem, már gyalogosként is beszopom a csalást!
Megyek a Váci úton a járdán, és odajön egy 30 -as jól öltözött nő, hogy:
Elnézést a zavarásért, bár tudom, hogy a budapestiek nem túl segítőkészek, de azért mégis megkérdezem, hátha tudna segíteni...
Ellopták mindenem, bla-bla-bla. Érden van egy ismerősöm akinél van egy pót lakáskulcs, fel kellene hívnom, de nincs telefonra se pénzem. Lobogtat egy darab papírt, amin kb. 8 db 23-as körzetszámú telefonszám van, amit a tudakozótól kapott név alapján. Ezeket mind végig kellene hívnia, hogy megtalálja a célszemélyt. Még el is magyaráztatja velem, hogy kell Bp-ről telefonálni. 06-23 ...stb. Jó, oda adom az összes aprómat, kereken 100 Ft-ot! :) Bemegy a fülkébe, amikor úgy gondolja hogy már elmentem, akkor már jön is ki. Biztos kevés volt a 100-as, abból túl sokat tényleg nem lehet telefonálni... De amikor jövök visszafelé a bevásárlásból, látom, hogy egy idős nénitől kunyerál. A néni éppen ad neki lóvét, amikor meghallom, hogy tőle is kérdezi mit kell a 23 elé tárcsázni. Ekkor odaléptem, és közöltem vele, hogy előbb már elmagyaráztam, az idős néninek meg gratuláltam, hogy őt is átverte! :)
A csaló erre gyorsan elhúzott, nem védekezett semmivel.
Érdekes, hogy miért vagyunk ilyen hiszékenyek, pedig jól ismerem a fent leírt trükköt, de mégis bedőltem neki. Még hogy a budapestiek nem segítőkészek... Talán pont ezzel a kezdő mondatával vezetett félre, és igenis be akartam bizonyítani az ellenkezőjét.
Na mindegy, 100 Ft-ért megtanultam a trükk kifinomított változatát. Ráadásul egy pillanatra le is buktattam, és megszégyenítettem.
Gondolom azért a nap hátralevő részében még halálra keresi magát más kerületekben...
Pedig szoktam adni a koldusoknak piára is, de ennek legszívesebben egy nagy sallert osztottam volna ki... ha nem nőből lett volna...
ON
fasdfas 2007.12.07. 14:06:14
Amida 2008.03.24. 14:11:26
7,5 liter.
Húsvét hétfőn az egyik debreceni Shell kútnál tankoltam, de még nem jelzett a tanklámpa, tehát még nem volt tartalékon sem.
Ennek ellenére a benzinkutas 46,72 litert tankolt bele.Amikor bankkártyával kifizewttem
a 15.000 Ft-ot szóvá is tettem,hogy hány liter került bele ,ugyanis előző hónapban hasonlóképpen állt a mutató amikor tankoltam, csak azt én végeztem és akkor 37,45 liter ment bele.Ott helyben még nem tudtam hány literes a tank annak otthon néztem utána.
Hogyan lehetséges ez ?
Holnap felhivom a Skoda szervizt és rákérdezek valójában mennyi benzin fér a 45 literes tankba.
Szerintem azonban kb.3-4 ezer forinttal becsaptak, ebből az a tanulság ,máskor magam tankolok.Évek óta járok ehhez a kúthoz, de ez sem jelent semmit.