Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Hogy parkolnak a büdösbunkók?

2007.11.30. 06:23 :: SilentSound

A múltkori egyirányú utcába szemből behajtó és a járdát elfoglalva tilosban parkolós poszt után valóságos levéláradatot kaptunk a témában, úgyhogy ma el lesztek kényeztetve sztorikkal és fotókkal, mert a három dobogós helyezettet egyben mutatjuk meg nektek!

Kezdjük mondjuk Mazsola igen nagy terjedelemben fogalmazott levelével és ha jól látom, akkor egy Lidl előtt készült képeivel.
no comment



A múltkor már volt egy állami Passatos parkolási sztorink, ott még ment a találgatás, hogy tényleg állami-e, amit András küldött, az alapján jelen esetben nem marad sok találgatnivaló.
a mellekelt kep a Vaci uti Tesco parkoloban keszult Oktober 20.-an. Elso ranezesre 'semmi kulonos', nagy fekete auto parkol a mozgasserulteknek fentartott helyen (+ a forgalom elort elzart teruleten egyszerre). Azonban ha jobban megnezzuk a hutoracsot, latszanak a rejtett kek villogok... csak nem allami audi 4.2 quattro?

A kedvenc képeimet viszont a végére hagytam, akár azt is kérdezhetnénk, hogy "Hova máshova?" (Közben észrevettem, hogy előre lelőttem levélírónk, Novi poénját is, sebaj.) De ha csak olvasni akarunk, akkor a plakáton is egyértelmű az utasítás... Tenkjúfordöpikcsörz!
Nálam mindig van egy kis kamera, hátha valami szépet, érdekeset látok. Hát, nem pont erre gondoltam...

A kép önmagáért beszél - nemrég fotóztam a budaörsi Kikánál:

"Hova parkoljon a parasztja?! Hova máshova?!" :)  :(

BTW, ha én kerületi, kisvárosi, stb. rendőr lennék, akkor a következő helyeken kaszálnék éjjel-nappal: pl. az összes bevásárlóközpont parkolójában, ahol a sok sutyerák lazán beparkol a mozgáskorlátozottaknak fenntartott helyekre (ilyet látva mindig az a rövid jelenet zajlik le lelki szemeim előtt, hogy úgy meg kellene verni az illetőt, hogy keze-lába eltörik, majd egy utolsó nagy rugás után közölni az illetővel, hogy "Na öreg, most már te is jogosult vagy!" Bocsi...), a másik a Csörsz utca MOM Park felöli oldala - különös tekintettel este a Leroy előtt, mikor mindkét oldalon, úgy parkol végig szabálytalanul a sok tetű májer köcsög, hogy két szembejövő autó nem fér el közöttük... Jártam már így...

Na, oda vonulnék ki egyszerre 10 trélerrel, meg 3 rendőrautóval. Ezek a gyökerek csak a megfélemlítésből értenek: 2-szer, 3-szor megcsinálod velük, csak meggondolják negyedszerre... És jó sok pontot adni nekik, hogy TÉNYLEG - főleg visszaesőként - veszélybe kerüljön a jogsijuk. Amúgy légyfing a szélben...





176 komment

Címkék: közlekedés autó hülye rendőr parkolás kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cowkie 2007.11.30. 07:35:55

kedvencem: cowk.vlv.hu/park.jpg

panelsor elott a jardan :)

Rocko- 2007.11.30. 08:29:50

hát tényleg csak a járműelszállítás a hatásos. csak mrie kiér a trailer, addigra letelik a "csakötperc".
láttam én is már tesconál rokihelyen rendőrt, nem csak képen, élőben is. gondoljátok, h a tűzoltóság számára fenntartott területről elhajtotta a kocsikat?
és a bevásárlóáruházak nagy részénél a parkoló magánterület, ahol a KRESZ szabályai érvényesek, de nem közterületnek minősül. azt hiszem ilyen esetben meg a rendőr nem sokat tehet.

Radical Massza 2007.11.30. 08:44:04

Tehet a rendőr, cak rájuk kell hívni.
A múltkor épp a budai Auchannál jártam, szépen írták a vöröslő fejű kopasznak a cetlit a mozgássérült parkolóban.

ppeterka 2007.11.30. 08:48:53

Azért a rokikártyás fehér illetve fekete hummer hosszított limóhoz képest ezek amatőrök, van mit tanulniuk... Ami mellesleg ugye céges kocsi, merhogy limókölcsönzés - de biztos csak rokkant VIP-ek számára...

Novi bácsi 2007.11.30. 09:38:23

Szevasztok!

Örülök, hogy segíthettem! :)

Amúgy imáink néha meghallgatásra találnak - lásd itt!:

www.vezess.hu/hirek/rendori_razzia_parkolokban/12309/

A gép továbbra is nálam, büntessünk továbbra is keményen! Hátha egyszer a "szervek" is idetévednek...

További szép napot Mindenkinek!

Novi

parasztjoepa 2007.11.30. 09:49:01

szerintem meg sem nézte, hogy volt-e igazolványuk, rögtön posztolta. csúnya előítéletek ezek, ill. fotosóp, vagyis én nem nagyon hiszek az ilyesmiben. szerintem.

a 2007.11.30. 09:57:52

bocs, de pl az uccso kepen szamomra semmibol nem derul ki, hogy nem mozgaskorlatozott hasznalja e a szamara fenntartott helyet. felismeretek alapjan itelkezni meg felelotlenseg....

szmoker 2007.11.30. 10:00:48

Aztán most nem azért a 2 forintért, de vazze ha valaki vett egy ML-Klasset vagy egy Cayenne-t, azt aztán qrvára földhözvágja 10000 forint büntetés...

Lófaszt.
Autó árával arányos bünti, mondjuk annak 1%-a. Nekem a szutyi Cliora 20 ezer, neki a Cayenne-re 200 ezer. Azt már biztos meggondolja a legvérprimitívebb "vállalkozó" is. Plusz APEH vizsgálat hogy miből van neki, plusz inkasszó, plusz....
Olyan sok okos megoldás van, csak mi (ti?) magyarok ebben a qrva nagy úgynevezett "demokráciában" nem tehetjük, mert emberi jogok (ember???), meg a jogvédők meg a méregzöldek.
Vagy még jobb jutott eszembe. Tolólapátos UniMog, aztán kezdődhet a takarítás. Egyszer-kétszer benne lenne a tévében ahogy porrá zúzza a faszacsávók autóit, tanulnának belőle.

Peace :)

namegegyszer 2007.11.30. 10:02:16

En is mindig beallok a rokihelyekre, mert megfigyeltem, hogy egy csomo rokikartyasnak nincs is semmi baja ranezesre. Szoval, bekaphatjak, nem erdekel a nyomoruk. Ugyis mind kamurokikartya....

Novi bácsi 2007.11.30. 10:08:56

Nézd meg légyszíves az előző kommentemben található linken látható képet...

Nem találod kicsit furcsának, hogy ott is éppen véletlenül két "telekjáró" áll a tilosban?... Miből lenne egy mozgássérültnek ilyen verdája (nem állítom, hogy ne lenne kivétel, de azért azon ne nagyon vitatkozzunk már, hogy nem ez a jellemző, sőt!)?

És szeretnék én így photoshop-olni... Ha egy kicsit is értesz a dologhoz, akkor nyilvánvalóvá válik, hogy képtelenség így megcsinálni valamit... Amúgy meg mi az isten haragjának töltenék órákat ilyesmivel, ha ugyan ennyi idő alatt 15 ilyet fotózhatok BÁRMIKOR? Akárhányszor megyek Budaörs irányába - Media Markt, Kika, IKEA, Auchan, Tesco, stb - 100-ból 98-szor semmiféle joga nincs ott lennie a hasonló autóknak. Vagy valami ordas fasszopó ribanc, vagy egy fuxos köcsög, vagy csak egyszerűen egy surmó gyökér száll ki ezekből a kocsikból. Bömös, Merdzsó, Audi... Könyörgöm...

Amúgy természetesen megnéztem - semmilyen kártya nem volt az ablakukban...

Javaslom, hogy egyszer Te is figyelj oda egy kicsit ezeknél a parkolóknál - meg fogsz lepődni. Igazából azon csodálkozom, hogy ezt eddig hogy nem vetted észre...

Remélem, hogy jól megszopatják a sok lusta, elszállt, gyökér, paraszt köcsögöt.

Novi

Novi bácsi 2007.11.30. 10:15:52

"namegegyszer 2007.11.30. 10:02:16

En is mindig beallok a rokihelyekre, mert megfigyeltem, hogy egy csomo rokikartyasnak nincs is semmi baja ranezesre. Szoval, bekaphatjak, nem erdekel a nyomoruk. Ugyis mind kamurokikartya.... "

Ez is egy hozzáállás - Te is egy jó nagy Büdösbogár lehetsz...

A fenti cikkben Rád is gondoltam, mikor a gerinctörős megruházásról írtam... Őszintén kívánom Neked, hogy egyszer TÉNYLEG legyél jogosult a "rokihely" használatára.

"szmoker 2007.11.30. 10:00:48"

Peace! Egy KAMAZ-ra már én is gondoltam, ahogy végig megy este a MOM Leroy előtt, és csinál 5 perc alatt egy félmilliárdos kárt! Nagyon-nagyon-nagyon megérdemelné mindegyik.

Novi

rognork 2007.11.30. 10:16:12

ugyanmár, mit vártok? majd a rendőr megbünteti? muhaha! nekem is mindig nyílik a bicska a zsebemben. ha MINDANNYIAN bátrabbak lennénk, nem ilyen kis beszari meg jogkövető nyuszi, szépen szurkodnánk ki a kerekeket, össznépi gerillában. akkor tutira lenne változás. (rokiszékbe meg hűvösre kerülnénk hamar)

a tréfát félretéve, a motoros kollegák könnyen megoldhatnák. utas felül, pajszerrel végigmegy, lelép.

Tipli 2007.11.30. 10:20:32

Azért erről se feledkezzetek meg, a munkahelyem mellett parkol, mindennap! És nagyon nem látszik a mamzin, hogy rokkant lenne, vagy hogy valamelyik rokkant hozzátartozóját szállítja...

parkolo.freeblog.hu/archives/2007/10/24/Egy_banya_ket_helyre/#e2682613

szpdk 2007.11.30. 10:23:00

Figyi namegegyszer!

Öszintén remélem, hogy rövidesen full jogosultsággal használhatod a "rokihelyet"!
Addig is szexuáld szájba anyádat de jó sűrűn!

parasztjoepa 2007.11.30. 10:23:04

aki nem tud így fotosóppolni az sikeres ember nem lehet.
(nekem pl. ez csak egy ujjgyarkolat lenne, pedig nem is vagyok sikeres)

KopaszMercis 2007.11.30. 10:30:07

Nekem is van sztorim, meg fotom de szar mert a 8800 fotoapparatja nem tul penge. Szal...
Fiatal 21-22 eves girhes nyikhaj kocsog, meg az otromba szolizott kurvaja huvosvolgyi Kaiser's a shop stopban leparkol a rokkant helyre. Parameterek
Audi A8
Nemet rendszam, csak nehogy szephazankban adozzunk, hanem inkabb a fritzeknel
Nagymagyarorszag matrica. Arpadsavos nochdazu. Ami meg lehetne OK is sok ember szemeben.
De testverem, ha mar magyarorszag igy meg ugy, legalabb a luxus autod adojat ne lopd mar ki a kozosbol.
Hiteltelen vicc parasztgeci.

Terveüdekszi 2007.11.30. 10:30:42

A miskolci tesóba jár egy suttyó, az pl. nem kockáztat ilyen bagatell dolgot hogy megbasszák a rokkant parkolóban. Ő nemes egyszerűséggel az úton szokott megállni, ami a parkolóból jön ki, és a bolt előtt megy végig. Ő még a parkoló részben a roki/nagycsaládos terület előtt szokott megállni. Nemes egyszerűséggel kibassza az elakadásjelzőt és elegánsan bevásárol. A nép egyszerű, kevés sütnivalóval megáldott fia ő. Prémgalléros bőrjakó, kék ledes elakadásjelző. Szerintem ezzel mindent elmondtam róla. Sajnos fotóznom még nem sikerült, mert általában nem fénykrémezővel járok vásárolni. :-/

análfabéta 2007.11.30. 10:34:49

Azért remélem feltünt valakinek hogy mindhárom autó a "nagy" német hármasból került ki talán nemvéletlen. Főleg az A6 és a két ML merci ismeri mindenki az ilyen autókkal emberek lelkivilágát. Nemkell csodálkozni a gyökérségükön. Szegények azthiszik hogy bármit megtehetnek pedig ugyanolyan kisfarkú tudatlan parasztok mint pár évvel ezelőtt amikor még nem futotta ML mercire a "vállalkozó" adócsaló, pénzbehajtó, bűnöző fajtájának. Arra meg senki ne várjon hogy egy ilyen agynélkülihez odamegy a rendőr és majd megbünteti. Elég naív aki ilyenekben hisz. A rendőrők max csókolomot köszönnek nekik. A rendőr ilyeneket soha nem büntet. Egy kérdés: Látott valaki ML-t, Cayenne-t, A8/S8at igazoltató rendőrt?

KopaszMercis 2007.11.30. 10:34:51

namegegyszer: ezaztan a hozzaallas...
van egy csomo ember amerikaban akik a rokonaikat basszak, oket hijjak rednecknek.. szerintem ezzel a logikaval most menj es bazd meg az anyadat... =)

szmoker 2007.11.30. 10:42:12

análfabéta 2007.11.30. 10:34:49 - "Egy kérdés: Látott valaki ML-t, Cayenne-t, A8/S8at igazoltató rendőrt?"

Főnökömet a 730d-vel mindig megbüntetik, amikor külföldre érve elfelejti visszavenni az arcát.

Magyarisztánban emlékeim szerint még soha nem büntették. Osztrákországban, Németországban, Horvátországban rendszeresen.

:)

Tyler Durden 2007.11.30. 10:45:08

Nem tudom mire ez a nagy felháborodás? Én már rég megfejtettem a dolgot.
A merdzsókban, kajenekben, audikban meg bömökben valóban mozgássérültek utaznak. Sajnos a rokkantak szegények,és nem telik nekik tisztességes autóra, ezért kényszerülnek ilyen szarokat venni. többször figyeltem már meg, hogy arányban ezek az autók hibásodnak meg a legtöbbször, ahány lerobban bmw, audi meg mercedes mellett elmegyek nap mint nap, az elképesztő. De ha nem robbannak le, akkor is 90%-ban már nem működik az irányjelzőjük, vagy a fékük, esetleg a gázpedál ragad be, és kénytelenek 70-nel átsüvíteni a belvárosban egy piroson az életükért rettegve, nehogy oldalbakapja őket valaki.
Ne bántsátok a rokkantakat, gondoljatok bele nektek milyen lenne ennyire szar autókkal furikázni!

RedRiot 2007.11.30. 10:47:41

Fehér Neolux spray, parkolóban az ilyen mellett elmegy (persze nem a bolt felőli oldalon) és elegánsan végigfúj. Sötétben (má\' négykor sötét van) senki se\' veszi észre.

Hogy rájön-e hogy miért kapta csak részletkérdés.

De a legszívesebben odamennék az ilyenekhez egy csákánnyal és mondanám hogy van 3 choice-od buzifejű:

a. A homlokodba baszom
b. A kurvád szilikoncsöcsébe
c. A Touareg motorházába

Kíváncsi vagyok mit választana. Ilyen büntetés kéne, nem tízezer filléres \"bírság\".

neduddgi 2007.11.30. 10:49:25

namegegyszer, Nem hiszem, hogy a rokikártyások életük díljeként élnék meg, hogy sikerült rokikártyát szerezniük, pedig nem is. Elég komoly feltételei vannak, időről, időre felülbírálják. Van két ismerősöm is, akinak van, illetve volt. Egyik egy gyermekparalízisből kilábalt néni, két bottal, a másik a faterom, akinek egy közlekedési baleset miatt egyik lába jó ötcentivel rövidebb, mint a másik, és esős időben rá se tud állni. Na ő nem kapta meg a múlt éves felülvizsgálaton. Persze biztos vannak, akik tudnak ilyet szerezni, hiszen magyarországon élünk, de szerintem, nem árt neked sem, ha 20 méter helyett 30-at kell gyalogolnod kedvenc bevásárlóáruházad kapujához.

kopaszmercis, te meg ne buzdítsd fajtalan közösülésre, mert csak többen lesznek.

exleprás 2007.11.30. 10:53:17

mottó: Van megoldás!!! (kicsit lejjebb)
csak annyit, hogy a pécsi tesconál is rendszeres a tufaság. mozgássérült/nagycsaládos helyre boldog bolgodtalan beáll.
Egyszer fültanúja voltam, hogy egy mankós bácsi éppen ezt nehezményezi a vevőszolgálatnál. hölgy sajnálozott, hogy nem az ő hatáskörük, szóltak a rendőröknek, de azok meg azt mondták, hogy itt nem fognak büntetni, viszont javasolták (most figyelni!), hogy "szereljenek lakattal zárható láncot az ominózus parkolóhelyekre, és ha valakinek igénye van rá, jöjjön be az áruházba, és kérje el a kulcsot..."(!!!)
azt hittem rosszul hallok.
nem bírtam ki - mivel engem is módfelett zavar az ilyen bunkó parkolás -, megkérdeztem a vevőszolgáltaist, hogy ezt komolyan mondja?
azt válaszolta, hogy igen... komolyan...
kínomban mosolyogtam csak...

Novi bácsi 2007.11.30. 10:54:30

RedRiot 2007.11.30. 10:47:41

Tudom, hogy nem divat, de akkor is LOL :)))))

Szerintem 10-ből kilenc a b.-t választaná!

Könnyebb lecserélni... :)

Gera 2007.11.30. 11:03:58

Nem büntetni kell, hanem elszállítani. Az nagyobb büntetés egy ilyen figurának, mint néhány tíz rugó. Elképzelem az arcát, amint kijön a bótból, aztán nincs ott az autó :)

Amúgy meg nem értem, a rendőrök hogy büntethetnek egy magánparkolóban. Szerintem sehogy. Ha mégis, akkor az nem magánparkoló. A megoldás a magánparkolókban az, hogy a tulaj a bejáratnál kiírja, hogy a mozgássérült helyeken szabálytalanul parkoló autókat elszállíttatják és a költségeket a tulajdonosra terhelik. Plusz kell még egy kamera a mozgássérült parkolóba, aztán a biztonsági cég elszállíttatja az autókat. Ennyi kellene csak, semmi szükség rendőrségre.

allah 2007.11.30. 11:04:23

Ehhez csak egy hozzászólásom lehet.

Magyarországon élünk...... sajnos.

Kiberiáda 2007.11.30. 11:06:05

Most hogy jön a tél a parkolás még rettenetesebb lesz, mivel a hó miatt kevesebb lesz a városban a parkolóhely. Azokat az autókat már így is messziről kerülöm az utcában, amelyeknek vontató horguk van. Garantált, hogy akinek vontató horga van az még nem tanult meg parkolni, de a mögötte álló autó rendszámtábláját - és jó ha csak azt - nagy gyakorlattal töri össze.

Cédulát nem hagy. Kötelezőre nem is lenne érdemes megcsináltatni....

KopaszMercis 2007.11.30. 11:06:15

Nekem lenne athidalo megoldasom a kovetkezokre:
1) univerzalis ado csokkentes, szja stb
2) az emberek es az utakon valo civilizalt viselkedesre, a kresz betartatasara.
Mindezt egyszerre ugy, hogy a jogkoveto tisztes allampolgarokat nem csak, hogy alacsony adoval kimeljuk, de meg penz kereseti lehetoseget is biztosihatunk szamara.
Magyarorszag a besugok az egymast feljelengetok es pofatlan lehuzok hazaja. Hasznaljuk ki azt, amit a parlamenti patkoban ulok regen komcsi most nagy demokrata kepviselok MINDEGYIKE meg pedig a kovetkezo keppen:
Licenszeljuk ki a KRESZ birsagokat, es fizessunk jutalekot annak, aki vegig veri a birosagon. Ahogyan kb azt az amugy torvenytelen alkotmanyellenes es egyeb irant gusztustalan parkolassal is tettuk.
10 000 magyar forintert valthasson barki ki engedelyt arra, hogy allampolgarkent ezt a tevekenyseget folytassa. Ha valakit lekameraz, lefotoz legyen joga bejelenteni a birosagon, es mint felperes az allam es a mi nevunkben folytathassa vegig a birosagi eljarast (persze ha suromo ur elismeri rogton, akkor megsporolhatjuk a birak draga idejet). Ha nyer, akkor a kiszabott birsag 30%-at (a legmagasabb SZJA kulcs szerint leadozva) kapja meg, amikor behajtottak surmo uron a tortenetet. Atalakitanam en is a birsagolasi rendszert, minden embernek (autotol fuggetlenul - vegso soron a tulajdonost terheljuk, ha mas be nem vallalja) regisztralnank az elkovetesek szamat, es mindig az elkovetett auto eurotax aranak 1.5szeresevel szamolva kapna eloszor 1%, masodik szabalysertesnel 2%, 3.-nal 4, 4.-nel 8% es ketto hatvanyaival mennenk felfele.
Kurva hamar mindenki szabalyosan kozlekedne...
Minden reggel 50 000 ft-tal szamolva legalabb 2 millio forintnyi suttyosagot latok munkaba jovet. Hajra elore! :)

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2007.11.30. 11:09:43

Ne bántsátok szegény Mercedéseeket-Audisokat-BMWseket. Tényleg nagyon fárasztó dolog lehet, ha a parkolóban 3 méternél többet kell megtenniük. Engem már majdnem megvertek áruház előtt, mert megkérdeztem, hogy miért kell mozgássérült helyre parkolniuk. Én még nem vagyok mozgássérült, de jó esélyem van rá, hogy 10 éven belül az leszek. Remélem 10 év elég lesz ennek az országnak és csököttagyú autósainak, hogy megtanulják az európai vezetési kultúrát.

Novi bácsi 2007.11.30. 11:10:16

Gera 2007.11.30. 11:03:58

Maximálisan logikus ötletnek tűnik...

Kérdés csak az, hogy a céges policy-be belefér-e a "szegény vásárlók" zaklatása?...

Az a baj ebben a kurva országban, hogy senki nem elég bevállalós ilyen szempontból. Senki nem mer első lenni, mert féltik a rohadt nemlétező renoméjukat...

Maradnak a gerilla módszerek.

Badbitie 2007.11.30. 11:13:46

A 3. esetben parkoló magánterület. Ott oda áll az ember ahova a tulaj engedi. Márpedig az üzletnek nem érdeke cseszegetni a merciseket, főleg mivel vélhetően nagyobb vásárlói potenciált jelentenek, mint a wartburgosok. Szóval rendőr nem is intézkedhet, ha nem kéri a tulaj, de akkor is nehézkes a dolog. Ezek ilyen iránymutatások a tecsó parkolóban, ha betartod volt gyerekszobád, ha nem akkor paraszt vagy, de ha vásárolsz szépen akkor elnézzük.

KopaszMercis 2007.11.30. 11:15:21

Jajj, amugy van meg erdekes rokis parkolos sztorim.
Tortent, hogy a westendbe nem sokkal azutan, hogy felszereltek ilyen korlatokat, hogy ne tudjon akarki megallni a roki helyen bementunk a kedvesemmel megunnepelni egy Friday's-es ebeddel, hogy sikerult a bokamutetje es kiengedtek a korhazbol, igaz meg vagy 2 honapot mankoval volt kenytelen jarni de nagyon orltunk, hogy minden rendben volt.
Oda is mentem a parkoloorhoz aki jarkalt, hogy hadd aljunk meg a roki helyen (mutattam neki ilyen westend parkolos vip kartyat, amit a Demjantol kap minden evben ajandekba muterom), es mutattam, hogy mankos a holgy.
Ki nyitotta leparkoltunk.
Megyunk vissza, all a szoke kurva a nagy SUV-ben latja, hogy mankoval szenvedjuk be magunkat az autoba es kirakja az iranyjelzot, hogy o mar pedig utana odaall. Mi bent az autoba szoszolunk, rakjuk hatra a mankokat, diesel auto melegitem stb. Egyszer csak az otromba kurva ramdudal, hogy igyekezzek mar...
Nem hittem a fulemnek.

Gera 2007.11.30. 11:18:30

"üzletnek nem érdeke cseszegetni a merciseket"

Azért ha bemennék kocsival a fotocellás ajtón, mert éppen esik az eső, akkor gondolom szólnának :) Na, csak egy picit kellene még továbbvinni ezt a gondolatot és máris megoldódna a dolog. Elég lenne pár autót elszállíttatni és többet senki nem állna be a mozgássérült helyre engedély nélkül. És a vásárlók nem faszparaszt többségének sokkal jobb lenne a közérzete, ami végülis jó az üzletnek :)

alibi borz árny (törölt) 2007.11.30. 11:22:24

KopaszMercis, te aztán bizniszmen vagy!
$-)

Whiskey's 2007.11.30. 11:24:12

Legközelebb ilyen beáll a rokihelyre, lehet odaszaladni neki segíteni, nyílt, kedves mosollyal. A buszmegállóban várakozókhoz meg nyugodtan be lehet szállni, feltéve, hogy van érvényes jegyed vagy bérleted. :)

Már csak 15-20 kilót kell híznom ahhoz, h ezt meg is merjem csinálni :D

renesis 2007.11.30. 11:24:54

"és a bevásárlóáruházak nagy részénél a parkoló magánterület, ahol a KRESZ szabályai érvényesek, de nem közterületnek minősül. azt hiszem ilyen esetben meg a rendőr nem sokat tehet. "

Forgalomtól el nem zár magánterületen is a Kresz szabályai érvényesek! Tehát büntethet a rendőr.

Rokikartyas 2007.11.30. 11:25:29

>namegegyszer 2007.11.30. 10:02:16
>En is mindig beallok a rokihelyekre, mert >megfigyeltem, hogy egy csomo rokikartyasnak >nincs is semmi baja ranezesre. Szoval, >bekaphatjak, nem erdekel a nyomoruk. Ugyis >mind kamurokikartya....

te is bekaphatod, rohadek! eltorom a gerinced, hogy te is annyit "nyaralj" korhazban mint en... bunko!

Manyizga (törölt) 2007.11.30. 11:30:11

Itt Thököly-Gizella sarkán is áll - többek között - egy Toyota Prius. Rokkant matricával a járdán. (Tilos helyen, kb. a zöldséges előtt)
Viszont rajta kívül is legalább 4-5 autó mindig ott parkol a tilosban.

strongpwd 2007.11.30. 11:30:35

Kromofágot és tányéraknát a gennyeknek!

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2007.11.30. 11:30:37

Az állami Audisok és a többi állami autót használók megbüntetésének legjobb módja, ha a kulcsot végighúzzuk a karosszérián. Tudom, hogy nem ő fogja kifizetbi a javítást, de akkor is kénytelen magyarázkodni, hogy mitől van a félcenti mély karc az autón.

Kopaszmercís, neked szerintem két dolog hiányzik a kopaszmercisséghez, a kopaszság és a merci, viszont hozzászólásaid alapján neked a sokszora van abból, ami az igazi kopaszmercisekből hiányzik (intelligencia).

KopaszMercis 2007.11.30. 11:32:01

alibi:
kozgazdasz, es pragmatikus.
Igy meglehetne oldani. SOT tovabb megyek. Nem kpben kapnak meg, hanem adovisszaterites formajaban evente egyszer az APEHtol, hogy cegek is csinalhassak, mondjuk ado csokkentesere.
Szerinted a Tesco a 2%-os iparuzesi adoja miatt (a kiskereskedelem 50%-at ok bonyolitjak itthon) mire nem lenne kepes? Az Amerikai fegyveres eroket bevonnak az akcioba.. Akkora rend es fegyelem lenne az utakon, hogy BESZARSZ. Gondolj bele, csak ha az autopalyak melleti teszkok es osanok es minden ilyen geci, a rajuk eso 1-2 kmes szakaszokon kiraknanak sebessegmero kamerakat, amik ugye nem vallogatnanak a rendor ismerossel rendelkezo es nem rendelkezok kozott eleg hamar vege lenne a gyorshajtasnak :)

KopaszMercis 2007.11.30. 11:34:14

Manyizga:
azert egy priuszrol elobb elhiszem, hogy roki-e mint egy MLrol.
Amugy meg tenyleg sokaknak van roki kartyajuk "fellegalisan", de az sem mindegy, hogy mire hasznalod.
Ha pl arra, hogy a belvarosban a szabalyos kijelolt helyeken valo parkolasert, akkor reszben aldasom ra, ezt megertem. Ez a parkolas igy vallalhatatlan es hihetetlen. Es racionalis ezt meguszni.. persze ha mondjuk bevezetnek, hogy havi 20 rugoert ott parkolsz, ahol akarsz (marmint a fizetos helyen a varosban), akkor mar nem ertenek ezzel egyet de mindegy.

Jani 2007.11.30. 11:36:56

Mercis ötlete valóban jó. És kivitelezhető is. Az emberek mindig szívesen vesznek egy kis pénzkereseti lehetőségét. Pláne ha ez párosul azzal, hogy jól megszívassunk másokat (akik jogosan kapják)...ez a kész főnyeremény. :)

És valóban sokan vannak, akik kamu papírt raknak ki. Azonban ismerek olyan rokit is, akinek van kártyája, de nem rakja ki, és nem áll be a rokihelyre, mert már kétszer feltörték a kocsiját a kártyáért. Aszonta inkább bottal döcög 100 métert naponta a parkolóhelytől, minthogy vigye hetente zárat cseréltetni a kocsit, illetve illetéket fizetni, hogy kapjon új kártyát. Aki rokikártyát lop az gondolom irigykedik. De mire? A lehetőségre, hogy bárhol megállhatsz? Vagy a kiszolgáltatottságra? Nem fenékig tejfel csórik élete. Vannak nagyon csúnya betegségek, amivel az ember el se tudná képzelni az életét...ezt tiszteletbe kellene tartani.

Sőt, ugyanezen személy mesélte, hogy szóvá tette vkinek, ugyan hadd rakja már oda a kocsiját, ő elvégre jogosult, mire majdnem megverték...az ilyen kemény legényeket megnézném, ha egy makkegészséges (nem kigyúrt, kopasz állat), normál testalkatú szájon törölné őket, hogy ugyan már, ne a "kisebbet" bántsad.

Acid 2007.11.30. 11:38:16

Szerintem nem a büntetés, hanem a kommunikációban van a kulcs. Olcsó és nem kell hozzá semmi. Ki kell rakni pár táblát a parkolóhelyekre: \\\"ha nem rokkant vagy, akkor biztosan egy kopasz bunkó/szöke picsa\\\" meg hasonlókat. Ez csak behatol előbb utóbb még az Ő szinvonalukra is :)

Egyébként nem lehetne elszakadni ettől a rétegtől? Külön országot nekik :))))))

namegegyszer 2007.11.30. 11:43:31

Ajaaj, en hibaztam, idezojelbe kellett volna tennem, amit irtam... Termeszetesen ez egy idezet akart lenni a rokihelyre parkolok gondolatvilagabol. Sorry a felreertes miatt...

ludwig 2007.11.30. 11:44:19

Hogy lehet ide fotót csatolni?
Nekem mindíg van egy pár ...

KopaszMercis 2007.11.30. 11:45:40

lonewolf: teny sem kopasz nem vagyok sem mercivel nem jarok :)
Az a baj, hogy turjuk, az uralkodoinkat nem zavarjak, meg amugy is ok is ezt csinaljak stb stb. Latod en is allok rokkanthelyre igazolvany nelkul ha arrol van szo, hogy olyan a szitu (nem a sajat kenyelmem, mint a fenti sztoriban is olvashato), de amit latok manapsag az dobbenet es nem ertem hogy hianyozhat ennyire a joerzes az emberekbol.

RAFINALT 2007.11.30. 11:45:51

Hmmm...Tényleg szánalmas ahogy egyes emberek semmibe veszik a rokkantaknak fenntartott parkolók parkolási szabályait...de sajnos, álláspontom szerint ez inkább erkölcsi mint jogi kérdés. Ugyanis szerintem a KRESZ-nek van területi hatálya ami azt jelenti h közterületre vonatkozik....vajon a Tesco parkolója közterület..??? Szerintem nem, hanem magánterület ami meg van nyitva a közforgalomnak ott meg milyen jogon is bűntet a rendőr????
Valami preventív megoldást kéne kitalálni a mozgáskorlátozottak érdekében!!!!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.11.30. 11:46:15

ludwig: Jobb oldali hasáb, legfölső doboz, abban van egy e-mail link, oda tudsz ilyesmiket postázni.

Roltii 2007.11.30. 11:53:29

Badbitie 2007.11.30. 11:13:46

Igazad van, ezt akartam én is írni...de leírom mégeccer, mert senkibe nem tudatosult... Hipermarket parkolójában a rendőr csak egy vásárló, nem büntethet, nincs semmihez joga. Az, hogy a tesco mit fest fel, az egy dolog, ha nem tartom be, akkor csak a tescora és rám tartozik.
Egyébként fikázzatok le, én mindig a bejárathoz közel állok meg az áruház mellett (nem rokkant parkolóban, általában nem is parkoló...) mert nem akarom hogy valami utolsó lúzer az én kocsimat húzza meg, ahogy kiáll a kocsijával. Rokkant parkolóban is az a veszéles, hogy a roki a tolószékével nekimegy a kocsimnak...

Jah, magyarázza meg valaki hogy miért van egy pöcsömnyi média marktnak 20 rokiparkolója...

EBEUSS (törölt) 2007.11.30. 11:56:44

Az Aranykéz utcába csak behajtási engedéllyel lehet bemenni. Szabad parkoló szinte soha nincs. Egyedül az arab pénzváltósoknak van, mert székkel foglalják maguknak, amíg máshol tartózkodik a járgányuk... Se behajtási engedély, se parkolójegy, se rendőri büntetés, se parkoló büntetés. Csak üres parkolóhelyük van! Szegények...

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2007.11.30. 11:56:49

Kopaszmercis, amit te csináltál a barátnőddel az természetes. Ami nem volt az, hogy nem külted el a picsába a szolibaszakadt SUVps szöke ribancot.

Egyébként az Egyesült Államokban és Kanadában a mozgássérült parkolóban történő parkolás egészséges ember számára elképzelhetetlen lenne. Ezt saját szememmel láttam, több ilyen fotót is csináltam kint.

Novi bácsi 2007.11.30. 12:00:44

namegegyszer 2007.11.30. 11:43:31

Namerazér'! :)

Éltem a gyanúperrel - szóval tekintsd semmisnek a jókívánságainkat! (Vigyázni kell az átkozódással, mert működik! Javaslat: álljatok meg egy percre, és nagyon erősen koncentráljatok az adott autóra, és egy amputálással járó durva "egyelőre nem tisztázott okból letért az útról és az árokba borúlt vagy/és a villanyoszlopnak hajtott" típusú balesetre! Az is van olyan hatékony, mint az itt általunk játszott "Kutya ugat, karaván halad" jellegű eszmecserénk... Ki tudja, ahogy az első posztomban is írtam, történnek csodák. Lásd a linken. Tehát VAN JOGA - ahogy "renesis 2007.11.30. 11:24:54" is írta - bűntetni a szervnek.)

Legközelebb azért ne haggy minket kétségek közt őrlődni!

Szép napot!

Jani 2007.11.30. 12:02:54

Óóó...mindenhol szabálytalanok/parasztok az emberek. Ez sajnos nem országfüggő. Nálunk még hátrányuk sem származik ebből, de nem szeretem, amikor hozzák a svájci, osztrák, német, amcsi példákat. Ott is van a beképzelt faszparaszt, aki azt hiszi, hogy ő szarta a sperrdifit, és bármit megtehet a Yukonnal/GL, AMC Gremlinnel/Lupo, Buickkal/E-osztály.

Mondjuk az ő seggüket legalább megbasszák érte. :)

KopaszMercis 2007.11.30. 12:04:45

Roltii:
fennt irtak, hogy a kozforgalomtol el nem zart magan teruleten a kresz szabalyai ervenyesek. Tehat a rendor MINDEN TEKINTETBEN ugyan ugy jarhat el, mintha nem az lenne.
Roltii senki nem fog teged lefikazni, te ugyanis tudod, hogy milyen surmo geci vagy, es kurvara igyekszel megideologizalni magadnak a tortenetet. Itt csak azokat fikazzak akik hianyaban vannak ennek a felismeresnek.

lonewolf: eltem az USA-ban jopar evet, lehet hogy azert sem allok itthon sem roki helyre. Ott ugyanis sok a rokkant a sok haboru miatt, es ott a katonak koztiszteletnek orvendenek es ugy ivodott belem. Ott olyan ciki rokkant helyre allni, mint itthon a RIOba jarni bulizni :) Mindenkinek szegyellnie kell magat egy eleten at ha veletlenul elkoveti ezt a hibat :)

mxplanet 2007.11.30. 12:05:02

én is a hikomatban állok meg a tesconál. az van az ajtóhoz a legközelebb.
mi ezzel a baj?

KopaszMercis 2007.11.30. 12:07:47

Jani, en sok sok even at eltem az USA-ban (egy eleg jo kornyeken ezt alairom) soha jogosulatlanul rokkant helyet hasznalot nem lattam.
Egyszer sem
Veletlenul sem
Cimboraimmal fordult elo texasban, hogy varakozni bealltak ugy a roki helyre, hogy volt meg 40 szabad, es ott ultek benne, es ugy rajuk hivtak a trelert... ennyi.

Jani 2007.11.30. 12:07:50

Mxplanet!

Ha Velorex-szel, vagy Hycomat Trabival teszed ezt, akkor semmi. :)

putain 2007.11.30. 12:08:19

össze kell matricázni ezeket a faszparasztokat, az a minimum, aztán vakargassa a szélvédőt órákon át. hányszor keringtem körbe-körbe parkolókban, h találjak egy üres nyomihelyet, ami elég széles (h ki tudjam nyitna az autó ajtaját és kiszedni a tolókocsit, illetve ne álljon mellém szorosan úgy senki, h visszafelé jövet ne tudjak beszállni). amúgymeg. van a haragnak olyan foka, amikor nem mérlegeled, hogy elküldesz-e az anyjába egy kétszer nagyobbat. (ami legalább olyan szórakoztató jelenet kívülről, mint a gyalog galoppban a fekete lovagos.)

mxplanet 2007.11.30. 12:08:47

Jani!
mikor mivel :P

KopaszMercis 2007.11.30. 12:08:53

mxplanet: majd amikor anyad gerincet eltorik talan rafogsz jonni, hogy mi ezzel a baj.
Remelem a kerdesed koltoi volt.. te sem gondolod, hogy kepesek leszunk egy pontnak elmagyarazni, hogy mi az a gömb ugye?

Roltii 2007.11.30. 12:11:46

KopaszMercis 2007.11.30. 12:04:45

hogy a francba lenne a rendőrnek joga büntetni a tesco parkolóban ember???! attól, hogy kiírom, hogy a KRESZ érvényes még lófasz se történik. Ha a kertajtóm nyitva van, felfestek valamit a garázsomba akkor a rendőr büntethet??? ne hülyéskedjünk már.
Az, meg hogy hova állok, más dolog, tegye már fel a kezét aki mindig beáll a kurva távoli parkolókba esőben mikor csak beugrik és nem a nagy bevásárlást intézi... ne legyünk már ilyen álszentek

Jani 2007.11.30. 12:12:20

Én emlékszem még pár évről, amikor sok német rsz-es merci járkált Mo-n, főleg a Balaton környékén. Érdeks módon őket sűrűn láttam parasztnak lenni. Ha vki egy olyan helyről jön, ahol szabálytisztelők, akkor nem lesz faszparaszt 1 hét alatt, csak azért mert a sok őslakos az.

Ez olyan, hogy elmegyek egy országba, ahol vidáman dobálják szét a szemetet a helybéliek, mert úgy szokták meg, én nem fogom eldobni, mert az én országomban ez főben járó bűn, és a szervezetem tiltakozik ellene... (jó, ez az ország nem Magyarország, de sztem érthető a példa).

mxplanet 2007.11.30. 12:13:00

ki törné el anyám gerincét?:))

Zsola 2007.11.30. 12:16:22

Srácok!
Kitaláltam, mi tehetnénk ezzel a sok paraszttal: egyszerűen fel kell hajtani mind a kettő ablaktörlőjüket, hogy ha kijönnek, akkor bónuszként le kelljen hajtaniuk. Kárt nem okoz, egy kicsi bosszúságot igen.
A felhajtás szabályai a következők:
1. Ha nincs kártyája, rossz helyen áll, ablaktörlő fel.
2. Ha van kártyája, de éppen kiszálltak a láthatóan egyáltalán nem sérült (plázacica/plázaboy) utasok shoppingolni, ablaktörlő fel.
3. Ha van kártyája, és nem láttuk az utasokat - békénhagy.
4. Mindegy, hogy van-e kártyája, ha olyan sportkocsi, amiben még egy mankó sem fér el - ablaktörlő fel.

A következő lépés talán a széleskörben terjesztett \"Köcsögmód parkolok\" matricák használata lesz majd.

Aki szimpatizál az általam vázolt mozgalommal, az jelezze!

Üdv,
Zsola

RAFINALT 2007.11.30. 12:16:30

URAK! HÖLGYEK!

A KRESZ-ről

"A rendelet hatálya


1. § A rendelet a Magyar Köztársaság területén levő közutakon és közforgalom elől el nem zárt magánutakon folyó közlekedést szabályozza."

habár ez a parkolás kérdés bennem még mindig nem tisztázott...

KopaszMercis 2007.11.30. 12:20:25

Roltii:
ugy, hogy a magyarorszag jogallam, a jogalkotok altal meghozott es mindenfele ellenorzo szervek altal jovahagyott torvenyek kerulnek bevezetesre es az eroszakszervezetek altal betartatasra, a betartasuk es alkalmazasuk meg a biroi szerveken keresztul ellenorzesre stb. Nem vagyok jogasz de valahogy igy mukodik. Amikor hoznak egy olyan torvenyt, hogy a kozforgalomtol el nem zart teruleten a kresz szabalyai ervenyesek, akkor ez azok betartatasara is vonatkoznak.
Gondolod, ha a masodik keruletben az katonai akademia parkolojaban gazoljak halalra a meleg szeretodet, akkor a tettest hadbirosag ele allitjak, mert nem kozteruleten hanem a katonasag sajat tulajdonaban levo teruleten tortent a baleset?
Roltii: en siman felteszem a kezem... ugyanis igy igaz. Legfeljebb nem megyek be. Sot lehet inkabb megallok a kuton, ahol lehet, hogy dragabb (ok penzes vagyok sokat keresek leszarom, olvasd a szememre nem erdekel) es inkabb megveszem ott.

Novi bácsi 2007.11.30. 12:21:30

Roltii 2007.11.30. 12:11:46

Még egyszer: ahol a KRESZ szabályai érvényesek és nem ZÁRT terület, ott szerencsére megtehetik.

Nyilván ennek tudatában készülnek a szervek ERRE:

www.vezess.hu/hirek/rendori_razzia_parkolokban/12309/

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2007.11.30. 12:22:44

Roltii, érdekes én mindig olyan helyen állok meg ahol lehet - közel a bejárathoz - de NEM mozgássérült parkolóhelyen. Mozgássérült perkolót elfoglalni ősi román szokás. Ez pusztán intelligencia kérdése. Írtam már, hogy sajnos jó esélyem van, hogy 10 éven belül teljesen mozgássérült leszek betegségemből kifolyólag, de addig nem parkolok mozgássérült parkolóba. A másik dolog meg az, hogy olyan sokat általában nem sétálni a bevásárlóközpontok parkolóitól az áruház bejáratáig. Ha pedig számodra ez ennyire fárasztó, akkor használd a környékeden lévő kis boltokat, és legalább azoknak sem kell bezárniuk.

Roltii 2007.11.30. 12:25:58

KopaszMercis 2007.11.30. 12:20:25
"ugy, hogy a magyarorszag jogallam"
nem az, hogy baszott nagy dzsipped van:D és sok más esetben se sajnos.

egyébként ha a szabály ez, akkor ez van...de elég furának tartom, hogy egy magánparkolóban a rendőr bármiért is megbüntessen.

RAFINALT 2007.11.30. 12:26:51

azért az még tzisztázatlan számomra h akkor a tulajnak van joga táblákat kitenni, sebességkorlátokat megszabni...stb stb és ezt a renőrök majd jól betartattják...?

Roltii 2007.11.30. 12:28:43

lonewolf · .youaredamned.com 2007.11.30. 12:22:44

én is azt írtam, hogy nem állok meg roki helyen, de nem is feltétlen szabályosan. Egyébként esőbe már elég messze van a parkoló ahhoz hogy elázzál...

RAFINALT 2007.11.30. 12:29:12

Azért az igazsághoz az is hozzátartozik h láttam én már tök jogszerűtlen rendőri intézkedést.... ha a rendőri intézkedés mindig jogszerű lenne akkor miért van lehetőség az ellen panasszal élni?

piacos 2007.11.30. 12:29:39

Zsola! Tök jó az ötlet, de legyünk még genyábbak a szemetekkel! A szélvédőhöz kell vágni egy tojást (még jobb, ha záp). Az szépen ráfagy a szélvédőre ebben a hidegben. Plázaköcsögök meg kérhetnek forró vizet és rongyot a wc-s nénitől, és vakarhatják a szélvédőt napestig.

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2007.11.30. 12:30:03

Tisztelettel ajanlom a Budapest Száksz blog Napirokkant rovatat. Kepeket lehet kuldeni a welovebp@gmail.com cimre. Koszonom.

TH 2007.11.30. 12:32:05

lonewolf · .youaredamned.com 2007.11.30. 12:22:44
Na, hátha te meg tudod válaszolni a kérdést, ami régóta foglalkoztat engem: miért állnak vajon az emberek mindig közel a bejárathoz a Tescónál? Legyalogolnak bent hosszú kilométereket, de az probléma nekik, ha a parkolóban 20 méternél többet kell sétálni. Vajon mi ennek az oka?

EBEUSS (törölt) 2007.11.30. 12:34:29

Én kurva messzire szoktam parkolni a tecsónál, ahol senki nem áll, és nem ütik rá az ajtót a kasznimra. Nekem ennyit megér akár 100 méter séta is.

bespam 2007.11.30. 12:34:32

a következőket tenném hozzá:
1. a fröcsögés persze nem azért megy mert sajnáljátok a rokikat hanem mert irigyek vagytok és gyávák, ez is magyar mentalitás
2. sok roki jár terepjáróval, lehet hogy meglepő. énis ismerek párat
3. az is sztereotipia hogy aki roki az szegény és nem lehet drága kocsija. elmondanám hogy igen sok kivétel van
4. én nem szoktam beállni a rokihelyre és tényleg nem szép dolog ha valaki nem jogosult beáll de csak azért mert nem trabant még nem kell egyből a kromofágért nyúlni

ui.: mindkét tesómnak van mozgássérült igazolványa, jogosultak is rá

peterke72 2007.11.30. 12:43:42

Receptek köcsög parkolók ellen:

1., Végy egy Kamazt, fékezés és kormányozás nélkül menj végig a parkolón. (természetesen a szabálytalankodók oldalán csakis!)

2., Végy egy kiszuperált villamost, és a bunkó beparkoló "csakegypercrementemel" parasztoknál szintén fékezés nélkül továbbhajtani. (v17, v30,...) MERT EZ IS PROBLÉMA!!

3., Ugyanez trolibusszal, autóbusszal, sőőt, biciklivel biciklisávot elfoglaló autósok ellen -> Andrássy úton.

Előbb-utóbb csak tanulnak belőle...

Novi bácsi 2007.11.30. 12:45:34

"bespam 2007.11.30. 12:34:32"

Olvashatnál egy kicsit figyelmesebben is. Jómagam is vélelmeztem, hogy lehet kivétel, de amit nap mint nap lát az ember, még a közelében sincs annak, amit te itt sugallni szeretnél...

Ultra Nagy Paraszt lehetsz Te is, ha nálad "bátorsági" kategória leszarni másokat...

Amúgy hagy kérdezzem már meg, hogy a tesóidnak milyen autója van? Mert ha most azt mondod, hogy az egyiknek egy Porche Cayenne, a másiknak meg egy Audi Q7-es, akkor most itt azonnal letépem az arcomat.

Jó lenne, ha felébrednél.

lajcsika 2007.11.30. 12:50:05

ajánlom figyelmetekbe a tátra/balzac sarkon parkoló sárga PROLONG-os Hummert illetve az úr nejének piros Hummerét (nem rossz egy családban két HUmmer, jól fogyhat az aloe-vera meg a prolong is ezek szerint), ezekkel általában csak az adott sarkon tudnak parkolni, teljesen szabálytalanul (3éve folyamatosan) elállva a gyalogosok és az autósok útját, illetve szabad kilátását is.
semmi rokikártya, semmi parkolócédula
büntetőcetlit még nem láttam rajtuk az elmúlt években, bár megmutattam 2-3 rendőrnek az évek során,de azt mondták nem érdemes evvel foglalkozni... illetve azt hogy nem az ő hatáskörük, ne foglalkozzak vele... stb...
nos?

laci 2007.11.30. 12:52:47

Engem logjobban az áruházak előtt, a mozgássérülteknek fenntartótt parkolókban szabálytalanúl állók bosszantanak.
Tényleg minden parkolót elfoglalnak, leszarva a mozgássérülteket.
Az én megoldásom, kicsit egyszerübb lenne. Csináltatnék néhány jó nagy (nagyon ragadós) mozgássérült matricát - persze valami egyedi ismertetőt ráraknék, mondjuk \\\"ő nem az\\\" szöveggel, és telibe a szélvédőre ragasztanám.
Szitkozodva kaparnák le, a nagy bevásárlás után...
és ez talán annyira nem is törvény sértő (szabály sértés), valós kárt senkinek nem okoznánk, de legközelebb létszer meggondolná, hogy hova áll.

US Navy 2007.11.30. 12:53:13

mire is kellene irigykedni? A kintről behozott totálkáros audikra meg bmwkre amit 2 darabbol raktak össze itthon? Vagy a vámot regadót soha nemlátott külföldi, próba, stb rendszámos csotányokra? Vagy a banki visszavett, lefoglalt stb fillérekér eladott faszhosszabítókra legyünk irigyek? Érdekes ha valaki pl a volvot, lexust, cadillacat fikázná eszedbe nem jutna az "irigykedős" szöveged pedig árban ugyanott vannak, a különbség az hogy nemnéznek bennük tetves bünőzőnek az ilyenek mint te a tipikus balfasz bmwsek akik azthiszik mindenkinek egy ganéj bmw az álma és mindenki rá irigykedik.

Karb · http://karburator.blog.hu 2007.11.30. 12:55:01

Én azért megnézném azokat a parkoló igazolványokat. Továbbá nem hiszem, hogy a zúzás a követendő példa.

bespam 2007.11.30. 12:55:29

novi: arra utaltam hogy -akkor hadd fogalmazzak így- csupán azért kurvaanyázik mert neki nincs pénze ilyan kocsira, nem azért mert ki hova parkol. a testvéreimnek nincs kocsija, azt mondtam ismerek többet is akinek nagy és drága kocsija van. ha tájékozódsz a témában meg fogod látni hogy amelyik roki teheti, terepjárót vesz mert abban nagy a hely és könnyebb a ki-beszállás

bespam 2007.11.30. 12:56:49

US Navy: üdvözlet egy balfasz szuzukistól :)

Roltii 2007.11.30. 13:02:42

Érdekesek ezek a matricás ötletek, nem semmi mennyi önjelőlt rendfenntartónk van. Ha a kocsimra ragasztana valaki valami ilyet, tőből tépném ki a karját. Mióta megoldás a rongálás? Azt hiszitek hogy akkor nem fog odaállni legközelebb?
Jah, és jobb lesz ettől a normális parkolóknak? nem...Egyébként nem akarok demagóg lenni, de nem láttam még tecsónál vagy máshol rokit nem roki parkolóhelyen állni, mert kiszorult volna vagy ilyesmi...

bespam 2007.11.30. 13:03:15

már csak annyit fűznék hozzá a témához, mivel szemmelláthatóan túlzottan forronganak az indulatok. Navy: a regadót muszáj befizetni, addig nem kapsz rá ugyanis forgalmit. vám az unión belül ugye nincs, az áfával lehet ügyeskedni. minden jót :)

TH 2007.11.30. 13:08:36

És mit szóltok ahhoz a javaslathoz, hogy a rokihelyre jogosulatlanul beállót átszállítsák a parkoló legtávolabbi helyére. Semmi büntetés, semmi bírság, semmi sérülés, semmi. Csak egy kis gyalogtúra. Ja, és még cetlit is kéne hagyni, hogy hol találja a kocsit, nehogy azt higyje, hogy ellopták...

Roltii 2007.11.30. 13:15:18

TH: ha nem karcolják meg a kocsit miattam ok:D Egyébként azt is lehetne, hogy nem engedik fizetni az embert a vásárlás végén, mert rossz helyen állt..

putain 2007.11.30. 13:17:49

@ Roltii

a matrica nem okoz maradandó károsodást, csak kényelmetlenséget. nem érdekel a szabálytalanul parkoló pillangólelke, ő engem aláz meg azzal, hogy az amúgy se egyszerű életemet még bonyolultabbá teszi.
a karletépést vállalom, fizikai erőszaktól szenvedni rulez.

Roltii 2007.11.30. 13:23:27

putain:
miért aláz meg téged a szabálytalanul parkoló? miért fáj ez neked? ha roki vagy, akkor ok...bár mondom, nem láttam még olyat, hogy ne lett volna szabad roki parkolóhely (fura, egy tescoba sose láttam még 40 rokit egyszerre...)

Radical Massza 2007.11.30. 13:24:54

Matricáznál? Itt van e:
kojo.extra.hu/kerekpar/matrica/matrica.html
Hummerlimókat a pozsonyiban matricáztam már párszor, de A/4-el, hogy méretben is passzoljon:-)

Cukorfalat Rolti meg elolvad ha egy parkolóból el kell sétálni a fogyasztási szentélyének bejáratig, az igaz, hogy bent kilométereket gyalogolnak a zombik, de a parkolóban már nem tudnak. A szivem szakad meg az ilyen konzumidiótákért, akiknek extrém túra a sarki kocsma is, ha nem 21 C, 50-60% légnedvesség, 0-5 km/h szélsebesség van éppen a kültéren. Lelki rokkantak vagytok ti, nem mások, ráadásul olvasni sem tudtok, mert rég meg lett írva: a kresz érvényes a parkolókra és hívható a rendőr, büntet is illendően. Hajrá, álljatok csak továbbra is a rokik helyére. Aztán kapargassátok a matricát, amíg megjön a rendőr:-)

Novi bácsi 2007.11.30. 13:25:09

OKÉ, ne rongáljunk: akkor vegyen fel két plusz embert minden nyomorult bevásárló központ, akik felügyelik ezeket a helyket, amik - a Kolozsy tér feletti biznic parkban is fellelhető - távnyitós gátakkal vannak ellátva, ahova a sok köcsög nem tud izomból beállni...

Ők ellenőriznék a jogosultságot. A baj csak az, hogy ez Magyarország, úgyhogy korruptkáméknak remek lehetőség lenne újabb baksis gyűjtésére.

Bár ezek a tetvek igazán szarrágók és lehet, hogy 2 kiló helyett inkább a sétát választanák...

A West-End-ben is kapukat szereltek, és úgy tűnik hellyel-közzel azért működik.

A lényeg: az ESÉLYÉT nem megadni annak, hogy odaálljon a gyökere. Ha ezek után leáll alkudozni egy parkoló/biztonsági őrrel, hát hagy égesse magát.

Elég konstruktív voltam.

Bár változatlanúl az állandó rendőri "zaklatást" választanám. És a büntető pont osztást. Amúgy roki helyen állni a most bejelentett pont emelés történet szabálysértési kategóriájában 1-5 pontig díjazható. Legyen akkor ez egy 5-ös. 4 ilyen és szevasz jogsi.

Ennyi.

Radical Massza 2007.11.30. 13:27:07

Kis hülye Rolti, álmodj csak a kartépésről. Aztán meg járj a bíróságra, mert a matrica még rongálásnak minősülő szabálysértésekbe sem fér bele, ellentétben a testi sértéssel.
Már megint a csürhének nagy a pofája, aki képtelen a közösségi szabályokat betartva élni, ugye cukorfalat?

TH 2007.11.30. 13:29:11

Roltii 2007.11.30. 13:23:27
Nincs olyan sok rokkant hely minden bevásárlóhelyen. És én láttam olyat, hogy mind foglalt volt. Miért fáj az, ha kicsit messzebb áll meg az ember? Bent úgyis annyit kutyagol, mit számít az a pár méter, amit a kocsitól megtesz?

Jani 2007.11.30. 13:32:47

Igen, ez engem is elgondolkoztatott már párszor. Ha nem képes 5 autóval arrébb parkolni, hanem bebassza a tolószékes helyre, akkor hogy a picsába bír órákon keresztül kolbászolni a teszkó/ósan sorai között, aztán a külső boltok előtt még 1-1,5 km-et...ja biztos elfárad a túra közben, és minél előbb le kell pihennie az autó lazító kényelmében.

És a Westend kétszer akkora, mint egy teskó...
Leszarják a dolgot. És továbbra is le fogják szarni. És ha valamelyiket egy bíróság életfogyt-ra ítélne, akkor is odaállna a többi, mert továbbra is beleszarnának...sajnos ilyen ez a világ. Sok-sok évnek el kell telnie, hogy az emberek gondolkodás módja gyökeresen megváltozzon.

RedRiot 2007.11.30. 13:38:02

Egy fújás szilikonspray a bunkó szélvédőjére, aztán mehet amerre lát.

TH 2007.11.30. 13:38:48

RedRiot 2007.11.30. 13:38:02
Neked a billentyűzetedre kéne fújni pillanatragasztót, aztán máris nem írnál ilyen butaságokat!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2007.11.30. 13:39:45

bakker, én nem értem ezeket a tapírokat...
nehogymá 20 méterrel többet kelljen gyalogolni a bejáratig! múltkor is rászóltam egyre a madaras tecsónál, hát majdnem 8 napon túl jártam.
büntetőpontok rulez!
nem értem miért nem ezeket a helyeket preferálják a közlekedésrendészeti közegek...jó sok pénzt lehetne kaszálni és ráadásul tényleg hullna a férgese.
(A rokihelyre beparkoló barom pont ugyanaz, aki a dugóban araszoló kocsisort előzi a villamossinen, ezekért a jogsikért nem kár.)

TH 2007.11.30. 13:42:54

Nelson Mandula 2007.11.30. 13:39:45
Ezzel így egyet tudok érteni teljesen.

Spiderpig 2007.11.30. 13:44:10

Kulcs mindíg van az embernél, az meg elég jól büntet. Hasonló helyzetben előfordult már, hogy az audi minden karosszériaelemét összekarcoltam, még a tetőre is került egy bazi nagy X.

Noon 2007.11.30. 13:46:50

Hmm,én nem tudom.Az elmúlt években vittek már be munkásőrök gyóntatni.Kaptam is a pofámra gumibottal,eleget.Csibészeltem kutyáknak,van rajtam harapásnyom,varrás dögivel.A múltkor cickányok kergettek meg fényes nappal,mert visszakúrtam a merdzsójukba a kihajított mekis szemetet.
De rokkant parkolóba NEM mernék beállni.Úgy érezném,leszáradna a lábam a szégyentől.

Novi bácsi,nekem gyanús vagy :) Nem futottunk már össze vízparton ?

RedRiot 2007.11.30. 13:47:07

Képzeld, én képes vagyok a parkoló távolabbi felébe állni, ha csak rokkanthely van szabadon. Mi bajom lesz, ha nem 10 hanem 50 métert kell gyalogolnom? Lerohad a lábam? 20 másodperccel később kezdhetem a teszkózást?

Ha távolabb állok a bejárattól az még ó is annyiból hogy kisebb az esély rá hogy vmi tolató-mágus koccoljon az autómmal miközben én odabent vásárolok. Vagy nekiguruljon egy bevásárlókocsi.

Plázákban is irány a teteje, ott vannak a legkevesebben, gyakran annyira hogy pont a bejárat mellett is van hely.

Régebben láttam az Árkád parkolóházban forgolódni egy Caddy Escalade-ot, kopikám igen izzadt benne, pedig abban talán még a hamutartó is szervós. :D Nem ment volna a tetőre, mert egy mozgólépcsővel többet kellett volna mennie. Inkább izzadt egyet. :P

Roltii 2007.11.30. 13:47:34

kézletörésről annyit, hogy matrica se kell, elég ha hozzáér az autómhoz...szórólaposnak is letörném a kezét...
"Már megint a csürhének nagy a pofája, aki képtelen a közösségi szabályokat betartva élni, ugye cukorfalat?"
öööö, no comment. egy szociológus csinálhatna felmérést, hogy általába kik kezdenek el buzizni először, biztos vicces lenne az eredmény:D

Na,léptem kajolni, mára elegem van a sok álszentből...nevetségesek vagytok a legtöbbször. Biztos sose voltatok esőben tecsóban, vagy nem siettetek nagyon, vagy nem akartatok ótvar bevásárlókocsikat a szar parkolóban tolni. És persze azokat egyből meg kell vetni, akik vállalják, hogy igen, nem mindent csinálnak a szabályok betartásával. Vessetek meg, kövezzetek meg érte...

Bee-Lah 2007.11.30. 13:48:48

Én már irtam egy levelet az esélyegyenlőségi bizbasznak valamelyik minisztériumba, de b@sztak rá...
most azt találtam ki, hogy ha ilyen rokkanthelyre beparkoló bmw-st látok, beírok a panaszkönyvbe, hogy aszongya: "z napon m-n óra-perckor az kxy-123 rendszámú gépjármű jogosulatlanul használta a rokkantaknak fenntartott parkolóhelyet, és önök nem tettek ellene semmit. millió csók dick marcinko"
hogy klasszikusokat idézzek az elköszönéssel... :)
és valószínűleg ezt is lesz@rják majd... :(

TH 2007.11.30. 13:53:20

Spiderpig 2007.11.30. 13:44:10
Mert egy agyatlan baromarcú vagy te is!

RedRiot 2007.11.30. 13:47:07
Nagyon helyes, én is így szoktam tenni!

Roltii 2007.11.30. 13:47:34
Én nem vagyok álszent. Voltam már esőben, siettem is már nagyon(bár akkor nem Tescoba megyek vásárolni, ha sietek), és a kocsitolásért sem rajongok, MÉGSEM álltam soha rokkant helyre. Inkább ázok egy kicsit, minthogy esetleg miattam ne tudjon kiszállni egy mozgássérült, képzeld. Ez nem álszentség, hanem ez van...

Surefire 2007.11.30. 13:54:38

a kocsisort előzőt ne keverjük azért ezekkel a taknyokkal. Ugyanis aki a kocsisort előzi az nem azért megy előre hogy téged mégjobban feltartson hanem hogy elhuzzon a picsába a sok béna mögül akik a zöldnél még mindig az orrukat turják ahelyett hogy elindulnának időben. Amiatt ne aggódj hogy ilyenek fognak feltartani. A kedvencem az amikor vki ráfekszik a dudára ha bemered előzni a lámpánál az nem számít hogy én már 50-100 méterrel előrébb járok amikor ő még az egyest keresi az a lényeg hogy dudáljon és mutogasson.. a hülyéje

TH 2007.11.30. 13:57:18

Surefire 2007.11.30. 13:54:38
Ez nyilván indokolttá teszi a villamossín igénybevételét...Bár hozzáteszem, hogy a bénázókat én is rohadtul utálom...

TH 2007.11.30. 13:58:21

Surefire 2007.11.30. 13:54:38
Meg persze igazad van abban is, hogy a sort kielőző az nem okoz kárt másoknak, ellentétben a rokihelyen parkolókkal.

Roltii 2007.11.30. 13:59:57

Th: nem rokkant helyre álltam, kb kétszer is leírtam.
Surefire: kocsisort előzni ősi román szokás. Nem a barmokat előzöd,hanem kibaszol mindenkivel akit megelőzől. Sokszor azért nem halad a sor, mert mindenki betolakszik. És igen, van pár vezetőtársunk akik keresik az egyest, de általába még több időt vesz el náluk az, hogy nem tudják lereagálni rendesen hogy bevágsz eléjük. (kocsisőr előzés alatt egyébként nem azt értem, hogy a megszűnő sávban előre mennek, mert az követendő, mert így van kitalálva)

Spiderpig 2007.11.30. 14:00:47

TH: az akkor lennék, ha megvárnám a tulajt, és a kivert fogaival karcolnám bele a motorháztetőbe, hogy FASZ.

Artie 2007.11.30. 14:01:36

Nem tudsz mit csinálni velük, ezek magánterületek, tehát a rendőrségnek semmi köze hozzá. Ez egyszerűen a köcsögség kategóriájába tartoznak, szabálysértést nem követnek el.

putain 2007.11.30. 14:02:32

@ Roltii

megalázó, mert nem segítséget várok el, olyat nem kérek, de ne vegye el azt, amire szükségem van. neki meg nincs, csak egy lusta, nemtörődöm gyökér.

az irreleváns, h te hány nyomiautót (nem) látsz máshol parkolni. ha nem tudom elfoglalni a nekem fenntartott pakolóhelyet, sokszor ki se teszem a kártyámat. viszont. ha nem nézel az autókba, észre nem veszed, hogy az átalakított.

TH 2007.11.30. 14:10:27

Roltii 2007.11.30. 13:59:57
Én meg nem mondtam, hogy te rokihelyre állnál...Csak annyit mondtam, hogy én nem.
És igazad van, ha a kocsisort előző visszapofátlankodik az elejére, akkor az ugyanolyan köcsög, mint a rokihelyen parkoló!

Spiderpig 2007.11.30. 14:00:47
Más autóját összekarcolni intelligens dolog, ugye? Ha anyagi kárt okozol neki, akkor önbíráskodsz. Az meg nem túl jó dolog.

Artie 2007.11.30. 14:01:36
Már egy páran leírták, hogy ez nem igaz.

Agi 2007.11.30. 14:11:43

Az USA-ba azért olyan nagy a fegyelem mert ha beállsz jogtalanul a rokkantparkolóba akkor azonnal megáll melletted két rendőr és úgy megbüntet 250 dollárra, hogy csak pislogsz. És az ellen a büntetés ellen nincs apelláta mert ha visszaszólsz még ki is rángatnak a kocsiból és gyorsan a motorháztetőre borítva végzed.

pirosceruza 2007.11.30. 14:13:37

Meg ha sokat okoskodsz akkor még meg is bilincselnek és rohadhatsz két napig egy texasi rendőrség fogdájában amíg egy hamisítatlan déli redneck bíró ki nem szab rád 2000 dollár büntetést. Vagy még durvábbat.

TH 2007.11.30. 14:15:18

pirosceruza 2007.11.30. 14:13:37
És két napon keresztül a rendőrségben folyamatosan vernek Baccpapuccsal. Vagy nem?

pirosceruza 2007.11.30. 14:18:55

Az lehet.:) De aki bekerül egy ilyen vidéki örsre, az már sikeres ember nem lehet. Ez biztos.:)

Roltii 2007.11.30. 14:19:47

th: télleg nem írtad, bocs:D

Egyébként bezethetnék a 3-as rendszert itthon is. Eccer beállsz rokihelyre->20e ha megint akkor mégeccer 20e. Ha harmadszor is, akkor meg sitt keményen.

Spiderpig 2007.11.30. 14:23:12

TH: van más megoldás?

Jani 2007.11.30. 14:27:07

Spiderpig!

A vas nem tehet róla, hogy paraszt a gazdája. Ha már mindenképpen erőszakhoz folyamodsz, akkor azzal nagyobb kellemetlenséget okozol neki, ha nagy nyílvánosság előtt döngölöd bele az aszfaltba, minthogy arc nélkül összekarcold a kocsiját.

Én nem rúgok le senkit. De nem is kulcsozom össze a kocsiját senkinek.

Spiderpig 2007.11.30. 14:31:57

Az aszfaltba döngölést majd akkor, ha lejárt a felfüggesztettem...

k 2007.11.30. 14:32:22

surfire, a következő lámpánál az a sok béna mind a te seggedbe fogja centizni magát. persze tudom, erre való a vonóhorog.

vontod 2007.11.30. 14:34:25

Valaki írta, hogy még nem látott ML mercist igazoltatni. Az SL kopasz kigyúrttal ér? Mert tegnap ilyet (is) kivettem a forgalomból.
A matrica & büntető pont kombót én is támogatom.

k 2007.11.30. 14:39:20

vazz, utálom a sok nagyokost, akik mindig mindehová állatira sietnek. mindenkit oktatnak, mert lassú, orrtúró barom, és egyébként se tudja hol az egyes, minek száll az ilyen kocsiba.
csak eccer vennék észre, hogy forgalomban nem nyernek az előzgetéssel semmit sem, csak eszi a benzint a verdájuk.

én nem szoktam üvöltve mutogatni utánuk.
állítson nekik keresztet az út szélén a család.

Mityu Addideapénzt kft LE 2007.11.30. 15:03:06

Artie!

A képeken látható parkoló(k) az úgynevezett "Járműforgalom elöl el nem zárt terület. Tehát nem mérvadó, hogy magánterület vagy nem. Ha kicsit jobban megfigyeled azok a háromszögek, kocka alakú táblák, meg a kerek szines bigyók bizony KRESZ táblák és nem túristajelzések. :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2007.11.30. 15:05:59

1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet

a közúti közlekedés szabályairól

A rendelet hatálya

1. § A rendelet a Magyar Köztársaság területén levő közutakon és közforgalom elől el nem zárt magánutakon folyó közlekedést szabályozza.

RedRiot 2007.11.30. 15:21:20

"vazz, utálom a sok nagyokost, akik mindig mindehová állatira sietnek. mindenkit oktatnak, mert lassú, orrtúró barom, és egyébként se tudja hol az egyes, minek száll az ilyen kocsiba."

Egyetértek. Engem is idegesít, ha vki egy rövid zöldnél bénázik, de az sokkal jobban, ha egy izgága 50 méteren belül hatszor vált sávot. Higgadtabban, kimértebben kéne vezetni, nem menni agy nélkül mint vmi iq40 tuk-tuk sofőr Új-Delhiben.

Gyakran szoktam menni a Keresztúri úton, és elképesztő néha hogy milyen idióta előzéseket bevállal néhány kuglóf-fejű. Utána meg a pesti úti Tesconál ugyanazt a piros lámpát kap

Zsola 2007.11.30. 15:28:01

Srácok, srácok!
Látom, elszabadultak az indulatok, de ugyan, ki az aki matricákat nyomtat saját költségén, szilikonsprét fújkál...
Az ablaktörlő felhajtása éppen elég, csak ennyit kell megtenni. Én nem kérek mást, csak ennyit - nem többet, mert az már károkozás.
Megértem, hogy sokan kemények lennének, de azt hiszem, hogy a "bunkóparaszt" azért áll oda, mert semmilyen következménye nincs. Ha szólnak érte, ha finoman figyelmeztetik, az sokkal hatásosabb, mintha kib*sznának vele. A kromofág, szilikon, extra ragadós matrica, karcolás nem csak kárt okoz, de még ARÁNYTALAN is.
A matricából kicsit, a hátsó lökhárítóra gondoltam (ilyet már csináltak páran), hiszen azt a vásárlás után igen kevesen nézik, forgalomban pedig komoly reklámértéke lenne. Didaktika forever!

Nagyon remélem, hogy az ablaktörlő-felhajtós módszert többen átveszitek, nem kell több. Egy-két hónap után pedig ráérnénk elemezni ennek a hatását, és csak akkor tovább lépni.

Előre is köszi a részvételt, csak józanul!

pikula · http://ilovebp.blog.hu 2007.11.30. 15:37:58

Zsola,

en fogok matricakat gyartatni. Utana pedig Radiohead-keppen fogom oket ertekesiteni: mindenki annyiert viszi el oket, amennyiert gondolja.
Lesz zebrannemparkolunkos, lesz babakocsivalnemferekeles, lesz biciklisavnempedigparkolohelyes. A tobbi pedig otlet es kreativitas kerdese.

TH 2007.11.30. 15:39:51

Zsola 2007.11.30. 15:28:01
Én még a tükröket is be szoktam hajtani időnként, nem csak az ablaktörlőt emelem...

KopaszMercis 2007.11.30. 15:41:09

RAFINALT 2007.11.30. 12:26:51

azért az még tzisztázatlan számomra h akkor a tulajnak van joga táblákat kitenni, sebességkorlátokat megszabni...stb stb és ezt a renőrök majd jól betartattják...?
--

Igen, a tulajdonosnak a sajat tulajdonaval kapcsolatban jogai vannak, neked meg kotelmeid kotelessegeid. Csak nem leges kotelessegeid vannak, de szigoruak. Pl. nem vagy koteles oda menni, koteles vagy nem szejjel baromlni az o tulajdonat. O meg eldontheti, hogy akar-e kozforgalom altal elerheto parkolot. Ha igen, akkor persze bizonyos dolgoknak meg kell feleljen, pl ha a kresz ervenyes, akkor ala kell vetni magat annak, hogy a hatosag a torvenyeket ott is betartatja... nem koteles o magan parkolot csinalni es akkor mar is csak hazkutatsival mehet be a rendor, ha a tulaj nem akarja beengedni. Kurva egyszeru es logikus.
A rendori intezkedesek sem mindig jogszeruek, azt is emberek vegzik. Tedd a szivedre a kezet. Melyikbol lattal tobbet? Kreszt be nem tarto kozlekedobol, vagy torvenytelen rendori intezkedesbol. Melyik art tobbet? Na ugye...

bespam 2007.11.30. 12:34:32
En elhiszem, hogy vannak gazdag rokkantak, en rajuk sehol nem frocsogtem. Ahogyan senki sem azon volt felhaborodva. Ha nincs kinnt az igazolvany, akkor meg megerdemli a rokkant is a kromofagot. Punktum.

Roltii 2007.11.30. 13:02:42
Nemtom mit parazol, a Mutyuki Lajanadat barmilyen modositas csak szepiti... Senki karjat nem tepned le ha roki helyen allnal.. fuled farkad behuzva ertetlenkednel "jjaaaaj en nem vettem eszre lenzeset kerek jajjj bocsanat, mert iccsem vagyok". A rongalas azert jo, mert a kar helyrealliasat vegzo szolgaltato adozik, es afa koteles.. megy a kozosbe egy kis le a gecizesert. Pl ha 2-3 elemet szejjel basszol rendesen, akkor mar talan tobb is, mint a birsagbol. Plusz a rendorfokapitany nem tudja elintezni az ingyen ujrafenyezest.. a birsagot meg ki tudja vetetni a fiokbol.

Spiderpig 2007.11.30. 13:44:10
Csunyan meg kellene hogy vesselek es kioktassal, hogy mi a gecit kepzelsz magadrol, hogy te osztod itt az igazsagot es amugyisamocskoskurvaanyadat.. de nem :P Hajra! Ne kimeld a geciket! =)

Surefire 2007.11.30. 13:54:38
Szerintem ha mindenki betartana a szabalyokat, es elozekeny lenne, akkor mindenki haladna normalisan. Az, hogy te szidod a retard kapszulat, aki nem talalja a sebesseget, es mar zoldrol sargara vallt a lampa mire elore nez, mert bambul kifele teljesen hiteltelen, mert ugyan olyan mihaszna fasz vagy azzal, hogy kikerult a sort es elore pofatlankodsz... A kulonbseg, hogy mas az elojeled, de az abszolut ertek ugyan annyi. Ugyan annyit artasz csak a te a tolakodasoddal, o meg a lassusagaval.

Spiderpig 2007.11.30. 14:00:47

TH: az akkor lennék, ha megvárnám a tulajt, és a kivert fogaival karcolnám bele a motorháztetőbe, hogy FASZ.

--
ehehe ezen jot rohogtem....

Spiderpig 2007.11.30. 14:31:57

Az aszfaltba döngölést majd akkor, ha lejárt a felfüggesztettem...
--
Mar alig varom... hhehe ezen is hangosan rohogtem!! :)

k 2007.11.30. 14:39:20
Ez egy olyan dolog, hogy aki igazan fontos ember, az idoben elindul. A tobbi frusztralt rohano kispalyas kocsog meg igy kompenzal (kis penisz, kis iq).
Amugy egyszer csinaltak egy ilyen tesztet, Zsidofokra Budapestrol a Juliusi penteki csucsban 1 auto holt szabalyos 2. autoban rallisofor jobbrol zarovonalon leallosavban 1000-re ahogy birja... 8 azaz 8 percet vert ra a Rallisofor a szabalyos beatles formara.. Ergo ha Te vagy a suhammer a ferrarival, ha 10 perccel korabban indulok a balcsira a brutal csucsban, korabban erek oda, mint te.
Ebbol is latszik, hogy a sok tolakodo eszetlen fasz egyszeruen ostoba otromba hulye gyoker.

Jani 2007.11.30. 15:49:02

k és RedRiot!

Teljes mértékben egyetértek veletek. Direkt kipróbáltam egyszer kíváncsiságból, hogy mekkora előnyre tudok szert tenni tolakodással és parasztkodással. Kb. 2-3 autónyit. Felesleges streszz (magadnak, autóstársaknak egyaránt), többletfogyasztás, és még édesanyám sem tudja nyugodtan szürcsölni a kávéját, mert folyton csuklik. Megéri?!

És járok én is a Keresztúrin sokat, és imádom, amikor a Danone-nál, a 40-es táblánál levágják a kanyart. Aki nem ismerné: enyhe S-kanyar, bőséges növényzettel, amiért nem belátható. Zebra, lámpa, T-elágazás van ott. Ennek ellenére sok barom F1 pilótaként vágja le az S-kanyart, előfordult már, hogy szembetaláltam magam ott egy Schumi Jr-rel.

Utána kiérnek az egyenesbe, ahol hulladék kátyus az út, és el kezdenek keménykedni, hogy csak azért is lenyomom a 60-al közlekedő Escortot (60-as táblánál), mert mi a faszt totyog előttem. Nem egyszer kellett fékeznem erőteljesebben, hogy a paraszt visszaférjen elém, és ne a szembejövő 61E-n kössön ki...bár megérdemelné az ilyen (csak az a gond, hogy szar a buszsofőrnek, az utasoknak, és nekem is, mert KÖTELESSÉGEM megállni elsősegélyt nyújtani...).

TH 2007.11.30. 15:49:41

KopaszMercis 2007.11.30. 15:41:09
\"k 2007.11.30. 14:39:20
Ez egy olyan dolog, hogy aki igazan fontos ember, az idoben elindul. A tobbi frusztralt rohano kispalyas kocsog meg igy kompenzal (kis penisz, kis iq).
Amugy egyszer csinaltak egy ilyen tesztet, Zsidofokra Budapestrol a Juliusi penteki csucsban 1 auto holt szabalyos 2. autoban rallisofor jobbrol zarovonalon leallosavban 1000-re ahogy birja... 8 azaz 8 percet vert ra a Rallisofor a szabalyos beatles formara.. Ergo ha Te vagy a suhammer a ferrarival, ha 10 perccel korabban indulok a balcsira a brutal csucsban, korabban erek oda, mint te.
Ebbol is latszik, hogy a sok tolakodo eszetlen fasz egyszeruen ostoba otromba hulye gyoker.\"
Mióta szajkózom, hogy nincs értelme Magyarországon a sebességhatárok emelésének...

Vladimir Harkonnen 2007.11.30. 15:55:07

A KRESZ szabályok magasról való lesz@rása veszélyesen beleivódott az emberekbe!
A múltkor a Pesti úti Tesco parkolójában lettem figyelmes egy emberre, aki a bejáratnál a fordulóban állt. (aki ismeri a helyet az tudja, hogy itt átalakították a parkolót, hogy ne legyen hely akárhol megállni) Megkérdeztem miért nem áll be az 5m-re lévő mozgássérült parkolóba ahhelyett hogy akadályozza a forgalmat, ha már úgyis kint van az engedélye?
Mert az asszony csak egy pillanatra udrott be valamiért! - volt a válasz.

Lehet, hogy már félnek, nehogy valami terepjárós elől elfoglalják a rokkant helyet, aztán meg kikapnak tőle?

Roltii 2007.11.30. 15:56:25

Kopaszmercis

"Roltii 2007.11.30. 13:02:42
Nemtom mit parazol, a Mutyuki Lajanadat barmilyen modositas csak szepiti... Senki karjat nem tepned le ha roki helyen allnal.. fuled farkad behuzva ertetlenkednel "jjaaaaj en nem vettem eszre lenzeset kerek jajjj bocsanat, mert iccsem vagyok". A rongalas azert jo, mert a kar helyrealliasat vegzo szolgaltato adozik, es afa koteles.. megy a kozosbe egy kis le a gecizesert. Pl ha 2-3 elemet szejjel basszol rendesen, akkor mar talan tobb is, mint a birsagbol. Plusz a rendorfokapitany nem tudja elintezni az ingyen ujrafenyezest.. a birsagot meg ki tudja vetetni a fiokbol."

De igen, letöröm a kezét. Az egy dolog, hogy én mit követek el, de azzal a másik nem magyarázza a tettét. Hozzáér a kocsimhoz,letöröm a kezét. Még ha trabantom lenne, akkor is. Én se nyúlok máséhoz, és asszem teljesen jogosan várom ezt el. Mellesleg tévedsz a fülem farkam behúzom résszel de ezt hagyjuk, nem ide tartozik

a 8 perces különbség simán igaz lehet, sőt 99% hogy igaz is. De csak akkor ha a másik szabályosan megy, kb 130al. Ha 90el a Mutyuki Lajanádával akkor nem igaz...és beszarás hogy mostanába mindenki mennyire gyök2vel megy, nem úgy mint pár éve

KopaszMercis 2007.11.30. 16:10:28

Nem torod le te senki kezet.. keves vagy te ahhoz, mint szarban a vitamin.
Az ugyanis aki tenyleg megteszi nem igazan hangoztatja az Interneten :P sot inkabb le tagadja...
en ilyet.. soha, meg csak kezet sem emelnek senkire :)

Jani 2007.11.30. 16:14:28

Mercis!

A gondolatmenetedet követve vehetjük úgy, hogy belemászol a faszparasztok arcába előszeretettel? :)

Roltii 2007.11.30. 16:15:25

tényleg lekéne tagadnom, hogy megvédem a tulajdonom, én kérek elnézést. ki a hülye aki nem rúgna bele még a szórólapos gyerekbe is, hogy hozzányúlkál a kocsijához. Ma már egy ablaktörlő is sok-sok ezer forint.

EBEUSS (törölt) 2007.11.30. 16:17:55

Jani!

Minden zebra csíkos, de nem minden zebra, ami csíkos. :D

most real 2007.11.30. 16:21:02

az audi azert ubergaz. az en adombol vettek, az en adombol tankoljak, az en adombol van a gyoker sofornek penze. es gondolom allami bevasarlast vegez a pocs a tescoban, szigoruan a koz javara. mi a faszt csinal ott fenyes nappal? nagyon kivancsi lennek kie az auto... a(a parkolohelybol itelve szoc. es csaladugyi miniszterium lehet :))

KopaszMercis 2007.11.30. 16:22:56

Jani:
en nem.. feltekert ablaknal magamnak ordibalok :)
Ebeuss-ra halgassal :)
Roltii:
Azert (lehet ez geciseg.. esakkor?) nem mindenki dolgozik napokat egy ablaktorloert. Lazitsal mar.. Apam nekem akarja adni a 4 eves BMW-jet mert kap ceges autot, hogy ne a regi golfommal jarjak, de minek? Hogy lehuzzon a szerelo.. kit erdekel? Nem minden a tulajdon meg a vagyon... Akkor kulonosen nem erdemes parazni ha az embernek sok penze van. Ha meg nem, akkor meg jarj busszal :P

Jani 2007.11.30. 16:29:19

Idáig csak egyszer volt attrocitásom, akkor is én szálltam ki. Mikor egy eléggé megkérdőjelezhető manővert heveny dudaszóval jutalmaztam, amire ő válasz gyanánt bemutatott, és letekert ablaknál anyázott. Érdekes módon amikor bekopogtam a (már teljesen felhúzott) ablakon csak bocsánatkérésre futotta az előző trágár szókincséből. Pedig nem vagyok vastag hurka, mégis terveztem hogy benyúlok a kocsiba... :)

mxplanet 2007.11.30. 16:36:15

a hikomat kártyások kb 95% nem hikomat.
miről beszélünk még

KopaszMercis 2007.11.30. 16:40:37

azokrol akiknek szuksege van a joindulatodra mert kibaszott veluk az elet

TH 2007.11.30. 16:49:30

mxplanet 2007.11.30. 16:36:15
Sokaknak van jogosan rokipapírja, legfeljebb visszaél vele. Mert van olyan, hogy csak azért kapja, hogy furikázhasson a kocsival valakit, akinek vmi egészségi problémája van (nem feltétlenül rokkant), aztán ő meg használja mindenhol a városban...

Jani 2007.11.30. 16:50:19

Mx!

És honnan tudod, hogy az a hycomatos, aki elől elfoglaltad a helyet kamupapíros vagy tényleg tolószékben közlekedik, lábak hiányában?

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2007.11.30. 16:58:33

mxplanet, csak egyszer érezd a kiszolgáltatottságot, amikor szükséged lenne az emberk jóindulatára és segítőkészségére. Én már éreztem sajnos - nem vidám dolog - örülj, hogy neked még nem volt ilyen élményed. De ne felejtsd el, egyszer te is kerülhetsz ilyen szituba. Már korábban mondtam, én nem vagyok még mozgássérült, de tavaly átéltem hasonló dolgot tömegközlekedéssel, és szörnyű érzés volt.

KopaszMercis 2007.11.30. 16:58:48

TH: szerintem az sem mindegy, hogy az ember mire hasznalja, hogy ha belvarosi parkolasi maffia vedelmi penzenek kikerulesere hasznalja, akkor nem gaz sztem :P

TH 2007.11.30. 17:14:48

KopaszMercis 2007.11.30. 16:58:48
Korlátozott mértékben, de egyetértek. :)

RedRiot 2007.11.30. 18:14:46

"Mert az asszony csak egy pillanatra ugrott be valamiért! - volt a válasz."

És akkor már a bolt előterében parkolhat? Beszarok az embereken. Az a kurva szabály hogy rokihelyre nem állunk. Az a baj, hogy itthon nálunk nem betartják az emberek a szabályokat, hanem:

1. kifogást keresnek hogy rájuk miért nem érvényes
2. agyalnak hogy adott szabály megsértése miatt büntetheti-e őket a rendőrség
3. próbálnak olyan kiskaput keresni amivel látszólag betartják a szabályt, közben pedig megszegik
4. pont leszarják az egészet

Vhol olvastam egy olyan elméletet, hogy annál fejlettebb egy személyiség, minél kevésbé énközpontú a világképe. Ha vki állandóan csak azzal foglalkozik hogy jaj vele mi lesz, az kb. egy négyéves szintjén áll.

Ha vki úgy parkol, hogy nem lehet tőle elférni, vagy egy rokkant helyén áll, az primitív ember. A kölyke is primitív lesz, mert a selejt DNSei továbbörölkődnek, és a parasztságát továbbadja az utódainak. Így maradunk örökre Parasztország.

feketefene · http://feketefene.wordpress.com/2007/11/26 2007.11.30. 19:26:59

mindez akkor a legérdekesebb
amikor rendőrök parkolnak
tilosban... sok ilyen fotót
találni a világhálón...

az a csúcs...

Rocko- 2007.11.30. 19:44:02

Novi bácsi 2007.11.30. 10:08:56
bespam 2007.11.30. 12:34:32
totalcar.hu/magazin/kozelet/rokihorror/?full
tessék, rokkant, és BMW-ből száll ki. én elhiszem, h azért jó nagyobb kocsi a rokkantaknak, mert abból könyebb kiszállni, na de terepjáró? nem tud rendesen mozogni, és akkor még lépcsőzzön is? rokkantak, kérem, enm hülyék, h saját magukat szivassák! szóval elhiszem, h lehet rokkantnak luxusautója, na de nem az összes luxuskocsi rokkanté!
amúgy képzelem, hogy rendelik az ilyen kocsikat:
[x] bőr
[x] sötétített üveg
[ ] index
[x] elakadásjelző
[x] rokkantkártya
[x] jogisítvány
[ ] KRESZ tudás


TH 2007.11.30. 12:32:05
"Legyalogolnak bent hosszú kilométereket, de az probléma nekik, ha a parkolóban 20 méternél többet kell sétálni."
ezt én se értem igazán bennük. biztos elfáradnak.
egyébként az autós gyorséttermek és autós templomok mintájára kéne autósbevásárlóközpontot is csinálni, nehogy a paraszTTYának ki kelljen szállni.

TH 2007.11.30. 13:08:36
sztem nem kell a cetli. ;)

Agi 2007.11.30. 14:11:43
pirosceruza 2007.11.30. 14:13:37
tán még segítenek jogosulttá válni.

pammy 2007.11.30. 20:49:56

évekig vitatkozhatnánk a mozgássérült parkolókról :) nekem kedvencem a lidl parkoló, először is, mert annyira kreténül, mint ott, sehol nem parkolnak az emberek, szemmel láthatólag senkit nem zavar, hogy nem parkolóhelyen, hanem a parkolóhelyek közti úton hagyta az autóját, olyan is volt már aki pont középen, hogy se balról, se jobbról ne lehessen kerülni, viszont a lidl építői rakták fel az i-re a pontot, mert a mozgássérült parkolóhelyeket a bejárattól jó messzire festették fel :D.

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2007.11.30. 20:52:51

Állítólag Pesten, a belvárosban kiszúrják az autó kerekeit, ha úgy parkol, hogy mások ne állhassanak be. Ami legalább akkora szemétség, mint úgy parkolni, hogy be ne tudjanak állni szorosan mellé. (Van, aki direkt csinálja, mert fél, hogy meghúzzák az autóját).

aranyhaj.blogspot.com

Stewe 2007.11.30. 20:58:17

Ha a jövőre tervezett közlekedési szigorítások bevezetésre kerülnek, már pedig bevezetésre kerülnek, sor fog kerülni a rokkant parkolóhelyek kártyák stb. ügyeire is. Annyira borzasztó a közlekedési morál ma Magyarországon, hogy történnie kell már valaminek.

Gera 2007.11.30. 21:04:47

Kereket kiszúrni azért hülyeség, mert annál később megy el :)

Surefire 2007.11.30. 21:56:45

Az a helyzet kopaszmercis barátom hogy mire elindul a csóka a lámpánál én már rég eltüntem egy másik utvonalon te meg még mindig ott rohadsz mögöttük. Nem a dugóban akarok előrébb jutni így hanem eltünni a környékről is így 3 mpet sem tartalak fel téged aki ott rohad a dugóban. Jó szórakozást hozzá nekem nincs idő rá

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.12.01. 00:06:27

akkor én rövidre zárom a "magán parkolókban büntethet-e a rendőr" kérdést.
engem ugyanis megbüntettek a pécs-pláza parkolójában. előrebocsájtom, hogy mozgásásérült vagyok, kint volt az igazolványom is, csak éppen a menet iránnyal szemben parkoltam a járda mellet, mert én a másik oldalon szálok ki, hogy a tolókocsit ki tudjam tenni. mire kijöttem a moziból, ott volt a cetli, szabálytalan parkolás miatt:))

a szabályok betartásásról: a pécsi citrom utcában ami elvileg sétáló utca, és behajtani tilos, tegnap DUGÓ volt. bakker!!!

chop 2007.12.01. 12:59:55

Annyit fuznek hozza a dologhoz, hogy szamomra erthetetlen, hogy egyesek elmondjak, hogy szabalytalankodnak, es aztan varjak, hogy a tobbiek ezt helyeseljek, majd miutan ez nyilvavanloan nem tortenik meg, probaljak bizonyitani az igazukat...hihetetlen...

egy 2007.12.03. 00:48:53

Megmondom őszintén egyszer beálltam a Fogarasi úti Obi parkolójában egy mozgássérült helyre.
A parkoló ott füvesítve van, tehát útburkolati jel nincs. A táblát meg az érkezésem irányából eltakarta a bevásárló kocsik tárolója. Láttam, hogy üres és betolattam. Amikor jöttem ki a vásárlásból, akkor egy öregúr felelősségre vont, hogyan merek ott megállni. Akkor láttam, hogy ott a tábla, jó magasan. Csak épp a kocsiban ülve nem látszott.
Soha nem állok meg ilyen helyen, ezért volt nagyon kellemetlen számomra. Elnézést kértem, de le se sz...a, csak járt tovább a szája. Egyébként nem sajnálom őket, a legtöbbje aki el tud jönni vásárolni pl. egy barkácsáruházba kocsival, kiszállás után két lábon segédeszköz nélkül járva, azt nem tartom parkolóhelyérdemesnek\\\". Csak azért nem állok ilyen parkolóhelyre, mert ez a szabály és nem szeretnék büntetést kapni. Amióta már a mozgáskorlátozottak is megkapják a rokikártyát nem csak a mozgássérültek, hiteltelenné váltak számomra.
Nekem van két kisgyerekem, az Ikea áruházon kivül sehol nem láttam még családos parkolót. Pedig akinek van gyereke az tudja, hogy nekik is kell hely hogy be- és kiszállítsa őket. Velük is veszélyes és körülményes lehet eljutni a bejáratig stb. Ja, és még többen is vannak, mint a rokkantak - egyelőre.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.12.03. 10:19:25

egy: Pl. a Pesterzsébeti Tesconál is van nagycsaládos parkoló (gondolom más teszkónál is lehet akkor), persze azt is leszarja szinte mindenki... :(

KopaszMercis 2007.12.03. 13:32:11

Surefire:
azert nincsen idod, mert egy lumpen neveletlen kocsog vagy, aki annyit nem tanult meg otthon, hogy illik idoben indulni. Az ilyen tolakodo adot nem fizeto patkanyok miatt nem tart sehol az orszag. Nem tett nektek jot a rendszervaltas... az ilyen funkcionalis analfabetak miatt nem juthat elore az aki melto lenne ra.

Amugy most jutott egy sztori eszembe...
Regen sokat jartam a Momparkba, mindig az alkotas felol mentem le a melygarazsba a nagy lejton es altalaban ott parkoltam rogton a bejarat mellett ahol talaltam helyet. A roki helyek ugyanis rogton balra voltak mindig ahogyan behajtunk a parkolohazba. Egyszer bealltam az egyik frekventalt helyembe, mentem intezni a dolgomat, es amikor jottem vissza lattam, hogy roki parkolot csinaltak a helybol, de ugy, hogy csak egy tablat szereltek fel a falra magasra, amit tolatva nem lattam a kocsibol, kiszalva meg nem hatra neztem a falra. Jah amugy nem volt plusz hely az ajtonyitashoz ahogyan annak lennie kell stb...
A duhtol nem lattam, felhivtam az anyamat es mindenki kurvaanyjat szidam neki akinek valaha barmi koze volt a momparkhoz...
basszak meg.

Kata 2007.12.03. 13:48:13

Kérdés:
jól emlékszem, hogy a kreszben valahol le volt írva, hogy a járdára tilos parkolni? Ugyanis nagy büdös merdzsó/audi/egyéb fekete dög autók rendszeresen szépen fogják magukat, és beállnak az Astoria előtti nagy járdára, ahol egyéb szénalapú, puhatestű létformák (gyalogosok) pl. gyalogolni, neadjisten, közlekedni szeretnének. Én meg egyre kevésbé tűröm a dolgot, főleg, hogy ebben a kontextusban gyalogos vagyok.

egy 2007.12.03. 00:48:53
Barátnőm anyukája 1998-ban, az érettségink évében agyvérzést szenvedett. Kb. 5 évbe telt, míg nagyjából járó- és beszédképes lett újra, de ettől függetlenül van rokimatricájuk. Kb. 15 szó/perc sebességgel tud beszélni. Tud a két lábán járni bot nélkül, de nagyon bizonytalanul, és nem merik elengedni egyedül sehová, sőt, otthon sem merik egyedül hagyni, mert nem lehet tudni, mikor szédül meg újra, és nincs olyan fizikális kondícióban, hogy egy eséstől össze ne törjenek a csontjai (oszteoporózis). Feltételezem, hogy egy combnyaktörést garantáltan nem élne túl. Kérdezem én: hivatalosan járóképes, autóval viszik, két lábon megy be vásárolni a családjával, őt sem tekintenéd roki parkolóra érdemesnek? Miért gondolod, hogy más ember bajának súlyosságát, kedvezményekre való jogosultságát neked kell értékelned?

Gyerekes parkolókat láttam még sokat a tecsóban, meg az ahánban is, de ettől függetlenül a gyerekes parkolók hiányában egyetértünk.

Jani 2007.12.03. 15:03:13

Bár nincs kölköm, de a nagycsaládos parkoló tényleg jó ötlet, és szükség lenne többre.

És azt is leszarják nagy ívben a népek. Bár a kisebbség nyugodtan parkolhat oda, amekkora pereputtyal mennek azok teszkózni. :)

Rusalka · http://torokrock.blog.hu 2007.12.03. 22:15:26

jaj hagyjátok már szegény mercis meg audis díjbirkózzzó meg huddenagyonnüzzletembervagyokvazze autósokat. szergényeknek nincs hova parkolni na... közel köll lenni a bejárathoz mer nehéz ám kicipelni a négy kocsira való élelmiszert (bevásárolunk, mucika, a kertttipartira), a hat láda piát meg a plazmatévvét egész a parkoló másik végéig! Meg hát egyébként is, az ilyenek amúgy is szellemileg rokkantak, szóval úgy érzik, jár nekik matrica nélkül is!

Boyxboy 2007.12.04. 14:09:17

LeRoy: Tipikus magyar mentalitás: sok dzsigoló oda hordja kiszellőztetni a puncikat, befizetik őket a méreg drága habos kávéra, de sajnálják kipengetni 100 Ft-ot egy óra parkolásért.

DKriszta 2007.12.08. 21:33:20

Ne haragudjatok, de már megint eltévedtek egy páran. A rokis parkolóhelyek nem azért érdekesek, mert közel vannak a bejárathoz, hanem, mert dupla szélesek, így be lehet ültetni a nehezen mozgó embert is. Normál helyen, ha mindkét oldalon állnak, akkor ez kivitelezhetetlen. És pontosan ezen okoknál fogva vannak a bejárat közelében, ott kissebb a helyveszteség!

Greg 2007.12.08. 23:09:34

Megmondom őszintén nem olvastam végig a hozzászólásokat, szoval lehet hogy már volt erről szó, de: miért mindig a drága autókról kerülnek fel ilyen képek, amikor milliószor látni,hogy az olcsó autokkal ugyanugy beállnak az ilyen parkolóhelyekre????!!

Amugy, hogy rendszámmal együtt kerültek fel...NO COMMENT! Ez is ilyen "majd mi megtanítjuk nekik, mert nagyon irigyek vagyunk".

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.12.09. 13:17:46

Greg: Azért ilyeneket rakunk ki, mert ilyeneket küldözgetnek be az olvasók. :)

EBEUSS (törölt) 2007.12.09. 23:19:53

Greg!

Azért mert duplán irritálja az embereket a bunkóság, meg a "gazdagság" együtt.
Nem telt még el annyi idő a cuculizmus óta, hogy a vagyoni különbség természetszerűvé váljon. Ráadásul tele a média korrupcióval, és bűnözésből szerzett vagyonokkal... nem is alaptalanul! Azok a fránya előítéletek! :) Pedig vannak kivételek... Elvétve! ;-)

ace 2007.12.29. 14:28:49

Ott állok meg ahol akarok akinek nem tetszik szopjon le !!

GOD 2007.12.29. 15:42:51

ace 2007.12.29. 14:28:49

A nickednek inkább "ace nélkül"-nek kellett volna lennie!
Mellesleg meg kapja be:
- A fogaskerék
- A vacogós fogú krokodil
- A kannibálkislány
a te faszodat!
Esetleg meg véletlenül próbálj néha gondolkozni (tudom, h fáj, de te tehetsz róla!), hátha használ!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása