Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

A rendőröket ki bünteti meg?

2008.02.14. 13:32 :: SilentSound

Látott-e már valaki olyat, hogy rendőrautóra tilosban parkolásért büntetőcédulát rakott másik rendőr, vagy egy közterület felügyelő? Ha igen, akkor fotó nélkül nem hiszem el, ha fotó is van, akkor tuti, hogy hamisítvány. Mindenesetre az igazán örvendetes, hogy annyi levéllel vagyunk elárasztva, hogy már csak úgy válogatni lehet belőle. Parkolós posztjaink már voltak eddig is, meg rendőrösek is, viszont már ott tartunk, hogy a parkolós-rendőrös fotókból is válogatást tudunk csinálni, hála a szorgos kis fotóamatőr blogfüggőinknek. Elsőként nézzük Ovalbogar levelét és képeit, mert ezek jöttek a lentiek közül először, mi meg jobban szeretjük a káoszt a normális sorrendnél.
Ezeket a képeket tegnap reggel (08.02.13) sikerült készítenem a IX.ker Tűzoltó u. Páva u. kerszteződésében. Sokak nem értik miért kéne betartaniuk a parkolási szabályokat, ha kedves rendőreink is fittyet hánynak rá. Azonosítani lehet az autót megvan a rendszám ez reggel 8.30 után volt akkor sétáltam arra.




további szép napot mindenkinek és jó parkolást
Novi nem volt ennyire szűkszavú, miután belevetette magát az éjszakai életbe.
Korábbi nagysikerű KIKA-s felvételem után szeretnék most ismét megosztani pár képet és gondolatot Veletek.

Kezdeném talán azzal, hogy a XII. kerületben lakom, ahol egyébként eléggé rendezettek a körülmények -, hogy mást ne mondjak, valószínűleg önkormányzati pénzből a legtöbb kisutcában gyönyörűen felfestették a parkolóhelyeket, és a kapukijáratoknál a "tiltó" sárga kereszteket.

Ez mind nagyon szép, de ha annyit mondok, hogy MOM Park - Csörsz utca - Leroy, akkor valószínűleg többeknek támad hozzám hasonlóan kedve baltát, vagy inkább egy KAMAZ-t ragadni... Mert az egy dolog, hogy egy olyan "kurvaországban" élünk, ahol sokan egyenlőbbek az egyenlőknél (vagy legalább is ebbe a téveszmébe ringatják magukat...), de hogy ehhez jelen esetben a XII. kerületi önkormányzat, a Közterület felügyelet, sőt a Kerületi Rendőrkapitányság is asszisztáljon, na ezt már azért vérlázítónak tartom.



Eleve érthetetlen, hogy egy olyan útszakaszon, ahol mindkét irányban MEGÁLLNI TILOS tábla van kihelyezve, miért nem járnak minden este jól lekaszálni a Rendőrők a sok lusta, szarrágó májer köcsögöt - akiknek úgy tűnik túl "kellemetlen" lemenni a MOM parkolóba?! De ahogy a mellékelt fotó is jól mutatja, még adják is alájuk a lovat! Nem elég az 40-50 tilosban parkoló prosztó mindkét irányban, még az okostojás rendőrje is beáll a sorba: tilosban, forgalommal szemben, tábla alatt-előtt. (Arról már nem is beszélek, hogy péntek-szombat este a sok - második sort alkotó, és amúgy szintén tilosban parkoló - Taxitól nem fér el két szabályosan közlekedni képtelen, szembejövő autó... Egyszer erről is küldök képet.) És ha már a táblánál tartunk: ott van alatta az a kis kiegészítő darab, amelyik az autók elvontatásával fenyeget, de őszintén, látott itt már valaki elvontatást?! Pedig mekkora bevétel lenne ez az önkormányzatnak. Vagy az a "policy", hogy ne zaklassuk a szegény, munkában megfáradt sutyerák telekjáró és sportkocsi tulajdonosokat?!

A képeket egyéb iránt 2008. február 1.-én, pénteken este 8 körül lőttem mobillal. És ha esetleg a Kerületi Rendőrkapitánynak rossz lenne a szeme, és nem tudná elolvasni, a Rendőrautó rendszáma: KVZ-538.

Ezt a levelemet - a várhatóan megjelenő poszt linkjével - amúgy el fogom küldeni a levélben említett Illetékeseknek. Nagyon kíváncsi vagyok ugyanis, hogy a Homár-hoz hasonlóan Nálatok is megjelenik-e egyszer valami hivatalos reagálás, vagy re-poszt (riposzt)?! Mert sürgősen csinálni kellene itt (is) valamit.
Kaptunk Zoltálntól is példamutató képeket, gondolom itt is a "ha az egyiknek szabad, akkor a másiknak is" elv érvényesül a "rendőrt úgyse büntetnek" alaptörvényen felül.
A legutóbbi gigapost kapcsán már nekem is megremegett a kezem, hogy ezt megküldjem:
Jard ebédel a Somlói úton 2006 aug. 08-án, forró váltással 12:31 és 13:11-kor a nekik fenntartott parkolóhely igénybevételével.



Azért remélem nem morciznak majd nagyon a rend őrrei,  hogy megküldöm .. rég volt ;)
És ezzel még mindig nincs vége. Hatékonyságát tekintve mai utolsó képünk a legjobb, amit Balage küldött nekünk. Rendőrbácsi leparkolt, a többi autó meg legyen inkább helikopter.
Az alábbi képet mobilommal a Fogarasi úti Tesco előtt lőttem 26-án. Nem elég, hogy a rendőrautó elállta az utat, de még szemmel láthatóan sz@rt a táblára is.


 
Sajnos csak utólag láttam, hogy a rendszám nem látható jól. Mivel a képet a BRFK-ra is el akarom küldeni, mivel akarom, hogy legyen következménye (és lehetőleg ne rám, hanem a rendőrökre), ezért próbáltam mindenfajta fotómanipulatív programmal kisilabizálni (bárki megpróbálhatja). Nem is volt eredménytelen: annyi megvan, hogy KYZ- 5*9. A csillag 1 vagy 2.

117 komment

Címkék: autó rendőr büntetés parkolás kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

johevi 2008.02.14. 15:35:44

tegnap vagy tegnapelőtt megválaszolta tök korrekten a rendőrfőnök valamelyik blogban, hogy mi a helyzet a tiposban parkolással. Ha intézkednek, akkor megetehetik, csak a megkülönböztethetőt kikapcsolják, nem hagyják úgy ( mert lemeríti az aksit, mondjuk ez elég gáz ha tényleg így van... )
Egyébként ha meg jól működne a rendőrség ( mintahogy nem... ) akkor parkoljanak ott ahol akarnak.

GIjoe 2008.02.14. 15:37:13

jo, de pl a buszsavban kozlekedesre nincs magyarazat...ne menjen ott es kesz...

Prien 2008.02.14. 15:37:29

Kíváncsi lennék a Főtörzs úr véleményére.
Az lenne az igazságos, ha az illen szabálytalakodó zsarvakat 3* úgy büntetnének, mint egy mezei tilosban parkolót.
Merthogy ugyi neki példát kellene mutatni.
Teszik is...

labi 2008.02.14. 15:38:27

Igen, azek mind éppen szolgáltak és védtek....
Pl pár éve egy újpesti hamburgeresnél minden nap kétszer volt bűncselekmény - valószínűleg megalapozott gyanú volt, hogy a melegszendvicsekben kokaint csempésznek - ezért ezt naponta kétszer a saját ízlelőbimbóikkal ellenőrizték a rend éber őrei, mikozben a kocsit ott hagyták a tilosban.
De legalább az adóvevőt magukkal vitték, így mindenki hallhatta, hogy a közeli aluljáros verekedésre kiküldés a központ által "előbb megkajálok bammeg" reakciót váltott ki (persze ezt már adáson kívül). És tényleg szépen befejezték a kaját, és csak aztán indultak el intézkedni....

gibson 2008.02.14. 15:39:04

MIUTÁN kiraboltak, nem teljesen mindegy, mikorra érnek ki a rendőrök, basszameg? ennyire ne legyünk már balfaszok. LA, Bel Air (mondjuk kőgazdag környék, ráadásul amerikában, de mindegy): az áltagos reakcióideje a járőröknek 45 mp, tehát ha hívod őket kb. ennyi idő mire kiérnek hozzád - és nem azért, mert a tilosban parkoltak. Itthon menj fel a Rózsadombra mondjuk, vagy a XII. ker valamelyik elegáns részére, vagy bárhova, hívj egy rendőrt azzal, hogy megtámadtak, és mérd le, mennyi idő múlva ér ki...

Gilderoy 2008.02.14. 15:42:59

Beztos mind a kurvanagy bevetésen voltak. TJ Hooker és az Adam 30, nyilván :)

nemokos 2008.02.14. 15:43:54

Tán nincs elég idejük parkolót keresni? Szegény Noé negyven napig keresett mire talált egy üres parkolóhelyet. És mégse panaszkodott.

Amíg nem lesz a rendőrségnek egy tisztességesen seggberúgós vezetője, aki az ilyen hulladékot kirugdossa, addig ez marad a "rend".

Landy4x4 2008.02.14. 15:43:55

Ritkán írok a kommentet, de akkor is mindig a bécsi út másik végével példálozom.
Onnan nyugatra valahogy szeretnek a szervek példát mutatni, érdekes ott a biztonsági öv is be van kötve, meg ott nem parkonak oda ahova épp jólesik. De biztos az osztrák, meg német, meg holland, meg stb rendőrök soha nem intézkednek betörésnél és nekik nem kell hamar kipattanni a kocsiból :)

robika 2008.02.14. 15:50:25

crazymokus ne aggódj, tűzgolyó és ctrl elvtárs mindjárt megmagyarázza! Ők azok a "rendőrök" az ÁVH-tól,akik nyúlnak hiszik az állampolgárt, és farkasnak-rókának meg magukat. Így értik, hogy szolgálnak meg védenek. Ahogyan sztálin elvtárstól tanulták.

nemokos 2008.02.14. 15:54:02

A sok pályakezdő munkanélküli diplomást kéne felvenni rendőrnek. Legalább okos rendőrök lennének ilyen pofátlanok.

robika 2008.02.14. 15:57:17

Landy4x4, tökéletesen igazad van! Az igazi rendőrök egy demokráciában példát mutatnak törvénytiszteletből. Ezek az itteni, bolsevik diktatúrából ittmaradt polgárgyűlölő hólyagok teljesen érdemtelenül neveztetik magukat "rendőrnek". (Azért van köztük kivétel, ha kevés is.) Először is valódi rendőrségre volna szükség. (Ami ugye RENDet őriz és nem megszeg.) Tényleg, erről mi a véleménye Orbán Viktornak? Van terve erre nézve, ha visszakrül a hatalomba? Igazán érdekes lenne a válasz.

ppeterka 2008.02.14. 16:01:31

nemokos: bocs, de vizuális típus vagyok. Most bevillant, amint az egyik pillanatban még hosszú, keresztbecsíkos pulcsiban, egyik kezében Nietzschét tartva századvégi dekadenciákat hasonlít össze a semmire nem jó töri-magyar-filozófia-tökömtudjami szakos bölcsész, majd kidolgozott felsőtestével tíz perc múlva az épp biciklisávon megálló fekete PINA-03 rendszámú Q7-es 190kiló, ugyanennyi centi tulaját szólítja fel távozásra. Majd ezt követően pályára áll, és bekéredzkedik az űrállomásra...

xt (törölt) 2008.02.14. 16:02:39

Thököly út - Dózsa György út sarkán rendszeresen állnak a hamburgeres előtt. Nem tudok úgy arra járni, hogy ne foglaljon el egy sávot a rendőrautó. A VII. kerületi kapitányság ott van 50 méterre. A XIV. kerületi kapitánysági is a Stefánián van, kb. 1 km-re. Ennek ellenére minden este áll 3-4 kurva a környéken.

vi /etc/passwd · Http://www.flickr.com/photos/haazee/ 2008.02.14. 16:05:16

Érdekelne, hogy a sok okostojás honnan tudja: nem szolgálati ügyben parkoltak a rendőrök ott, ahol...

Prien 2008.02.14. 16:08:44

vi /etc/passwd ezt te sem gondolhatod komolyan..

Johnny336 2008.02.14. 16:08:50

Akkor villogott volna a kekfeny. Ha nem villog, akkor olyan, mintha te parkoltal volna oda.

Parkoló Blog · http://parkolo.freeblog.hu 2008.02.14. 16:13:01

A Wesselényi és a Csengery sarkán van egy rendőrörs. Pár napja egy rendőrautó a rokkant helyen állt, egy másik pedig tiltó tábla után...

ppeterka 2008.02.14. 16:13:48

xt: én ezt kb 150x leírtam már mindenhol, de semmi hatása... Már nem merem leírni...

Megmondóleoltó (iloveu123) · http://huszoneves.blog.hu/ 2008.02.14. 16:21:34

Már nem azért, de ha épp betörnek hozzám, vagy lopják az autómat, a rendőrök úgyis basznak kijönni. Miért jönnének? Pénz nem jár érte, csak munka. Ha meg úgyis ez van, akkor legalább parkoljanak ők is tisztességesen. Megyek, veszek pár kerékbilincset....

GIjoe 2008.02.14. 16:22:33

ppeterka: nagggyon jo!!! :) szetrohogtem magam :D

GIjoe 2008.02.14. 16:24:59

Johnny336 : jaj dehat lemerul az akksi....

Johnny336 2008.02.14. 16:27:01

Akkor basszanak be a csomagtartoba ket plusz akksit...talan butort szallitanak a szolgalati rendorautoval, hogy kell a csomagtarto? Ket rohadt akksi beferne...aztan azt szivhatna kedvere a villogo.

Erdekes modon, aki baszomnagy erositot rak a kocsijaba, hatalmas melyladaval, meg sok-sok-sok-sok hangszoroval, az miert tud bepakolni maganak additional akksit, home-made modszerrel?

GIjoe 2008.02.14. 16:30:53

Johnny336 hat ja, meg miert nincs kamera, meg tolo vas meg terelvalaszto racs, meg shotgun rack stb stb, meg laptop....:) ja es miert nem crown victoriakkal parkolnak tilosban?
:)
egyebkent pont most mentek is ell mellettunk a szallodanal, szirena, duda, minden, mindenkit elzavartak, at a piroson stb, aztan mire atjutottak, nahat mar hirtelen nem kellett intezkedni es lekapcsoltak mindent...

Apa 2008.02.14. 16:40:47

Éljenek a rendőrök! De a "szabálytalankodók" nem kellenek közéjük. Amúgy nem hiszem, hogy telne nekik akksira. Fiam járőrként 5 év után bruttó 130000 Ft keres, ebből 80000 Ft kézbe. Szerencsére tudom támogatni.
Természetesen van köztük is idióta, de nem ez a jellemző.

storyline :) 2008.02.14. 16:41:21

Az akksi tényleg lemerül. Tologattam én már rendőrautót amikor pár perc után leszítta a fényhíd az akksit. Mindezt nyáron, a Balatonnál, piac mellett a túristák nem kis örömére.

GIjoe 2008.02.14. 16:50:34

Apa: az nagyon keves penz....azt hittem legalabb netto 130at keresnek...

nemokos 2008.02.14. 17:03:29

xl, a Thököly út egy külön blogot megérdemelne. Ugyebár iskola, védett épület és templom 300 méterse körzetében nem szabadna strichelni. Namármost a Thököly úti kurvák a Cházár utcától a Stefániáig minden sarkon állnak. Ez testvérek közt is vagy 15 példány. Csak 3-féle típusú épület van ott 300 méteren belül (lásd feljebb): Ybl főiskola, Petrik szakközép, román követség, vietnámi követség és egy katolikus templom. A 300-on belül még van kb 3 egyházi és 5-6 védett épület más-más irányokban. Esténként meg éppen a rendőrök jópofiznak a kurvákkal. Mit vársz tőlük, a zuglói zsaruk mindig is ilyenek voltak.

nemokos 2008.02.14. 17:05:30

Apa, megfordítanám. Van köztük okos is, de nem ez a jellemző.

Tomi 2008.02.14. 17:14:43

Ha lemerül az aksi, akkor a főméltóságú eheti rendészeti miniszter elvtárs Draskovics rendelje el a pótaksi vagy nagyobb cumó beépítését a rendőrautóba, ugyanis én még emlékszem arra kressztanuló korszakomból, hogy a rendőrautó, amikor nem használ megkülönböztető jelzést, ugyan úgy köteles megfelelni a hétköznapi szgk-kra vonatkozó kressznek. Vagyis nem mehet gyorsabban, nem mehet buszsávban, elzárt villamospályán, nem parkolhat tilosban ha nem ég a kék!

Ebből több precedensértékű ügy is volt, amikor mélyenművelt Garamvölgyi úr a szolgálati autójával tilosban parkolt, majd azt lefotózták, majd azt mondta hogy szabályosan parkolt tilosban, mert az egy BRFK szolgálati jármű. Aztán csak kiderült, hogy egy fa.szt parkolhatott, csak akkor lehetettvolna, ha van megkülönböztető jelzés.

Summa Summárum, a kresz kimondja, hogy a megkülönböztető jelzéssel elátott autók (sofőrjei)csak abban az esetben élhetnek megkülönböztettett jogkörükkel amennyiben a megkülönböztető jelzés aktív.

Az meg, hogy lemerül az agsi vagy kiégett az izzó... Miért, ez nekem állampolgárnak sem kibúvó! Old meg, mi csak büntetünk!

Egyébként meg alapvető baj van ezzel a rendőri hozzáálással. Más országokban ilyenért egyből kirúgják őket, pontosan azért, mert NEKIK KELL PÉLDÁT MUTATNI. de ma magyarországon sajnos csak a magunkfajta kisemberekre vonatkozik a felelőségviselés elve...

Bocs, hogy ilyen hosszú lett.

Tomi 2008.02.14. 17:21:00

APA:
Szégyenletes, hogy csak ennyit keresnek, ennyi pénzért valószínűleg a legtöbben korupptak lennénk, de pont ezért nem lesz legtöbbünk rendőr szerintem (vagy én legalábbis ezért nem lennék).

Ugyanakkor mindenkinek felhívnám a figyelmét, hogy a középiskolai tanárok, a jogi diplomás közigazgatási, (szakápolók, akik 4 év középikola + 3 év kiegészítő képzés után minimálbéresek, pedig mennyivel több munkát feccöltek a tanulásba) meg egy csomó diplomás tanult ember ugyanilyen éhbért kap és sokkal kevesebb egyéb juttatást (és később megy nyugdíjba is, kevesebb pénzért). Én megértem, hogy miért ilyen egy csomó közűlük, nade ezen az alapon mindenki elkezdhetne villanykörtét lopni a munkahelyéről...

sasszem 2008.02.14. 17:34:19

Az 5. képen ua KVZ-538 van, mint a 3. képen.

Andor 2008.02.14. 17:36:19

Apa: Bruttó 130 az nem netto 80.

a 2008.02.14. 17:41:25

Ha nem bírja az aksi, akkor cseréljék le a fényhidat led-esre.
A tűzoltó-páva sarkon rendőrségi épület van, tehát nem intézkedés miatt állnak meg ott. De emiatt minden gyalogos az úttestre kényszerül. A rendőrök nyugodtan bérelhetnének parkolót valamelyik mélygarázsban

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.02.14. 17:47:12

a rendőröknek mindent szabad, ezért megy a legtöbbje rendőrnek, hogy ne volnatkozzanak rá a szabályok

Apa 2008.02.14. 19:39:18

Andor elnézést, hogy kerekítettem, de sajnos ez így van.
Valószínüleg elfogult vagyok velük szemben, de tényleg kevesen állnátok, állnánk közéjük ennyiért úgy, hogy a rosszfiúk első célpontja ők lesznek. A golyó még velük is végez. Lehet őket utálni, mert renőrök, de ha egy sem lenne belőlük, valószínüleg csak a legerősebbek maradnának életben. Mindezek mellett nem illene egyiküknek sem szabálytalankodni.

gaben 2008.02.14. 20:30:05

Úgy szar az egész, ahogy van.
De legalább vidáman megyünk tönkre!
Erre az esetre mindig van nálam egy üveg sligovica.

Káposztakukac 2008.02.14. 20:46:29

néhány elméleti hozzáfűznivaló:

nem mindig lehet megállapítani, hogy a járőrautó bevetésen van-e, vagy éppen csak kávéznak. erre ideális eszköz lehetne például, ha a bevetésen lévő, szabálytalanul parkoló autó bekapcsolt villogókkal állna. csakhogy: a villogókat csak járó motor mellett szabad használni, mert egyéb esetben a megkülönböztető jelzés leszívja az akkumulátort. ugye nem kell ecsetelni, hogy egy járó motorral, kulccsal hagyott rendőrségi skoda bizonyos környékeken eléggé csalogató préda...

a nem megkülönböztető jelzést használó jármű buszsávban való haladása méltányolható. a jármű feladata a járőrözés, ami azt jelenti, h minél rövidebb idő alatt minél nagyobb területet kell lefednie. ebből a szemszögből kissé kontraproduktív, ha a járőrautó a dugóban áll...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.02.14. 21:51:53

Az akksi lemerül, a kék lámpa kiég, az azonosító leesik, a parancsnokok meg nem tudják, kikkel mennek magyart verni, kurvát ingyen partiba vágni. A szelektív látás felvételi követelmény lehet náluk, az autók között bóklászó, OPNI-ból kirúgott őrültet nem veszik észre, de próbálna meg valaki Árpád-sávos zászlócskát tenni a kocsija antennájára!
Ez már csak így megy
Abszurdisztánban.

Senki 2008.02.14. 23:29:13

Balage egy kissé csal, világosan látszik, hogy a fényhíd megy, a piros felét nézzétek a Fogarasi úti Tescónál. A többi képen mind szabálytalan a zsaruk parkolása.

rcgames.ro · http://rcgames.ro 2008.02.15. 02:54:29

>a 2008.02.14. 17:41:25
>De emiatt minden gyalogos az úttestre kényszerül.

Tessek szepen atgyalogolni a jardara helyezett akadalyon! Aminek nem szabad ott lenni az nincs ott, mert ha ott lenne akkor fel kellene jelentse onmagat - vagy egy joerzesu allampolgar kell feljelentse, mert valoszinuleg megvesztegetett egy rendort (sajat magat, termeszetesen) mert maskulonben elkepzelhetetlen, hogy valaki szemet hunyjon egy szabalytalansag elol... "Ja, rendorauto? Nem tunt fel, nem ment a villogo... azt hittem csak valami ujgazdag faszparaszt parkolt a jardara. De egy rendor? Ezt meg most sem hiszem el!"

Mielott valaki belekotne: ezt olyan szemely tanacsolja aki roman allampolgarkent Puspokladanyban kozepso ujjat mutatott egy szakadt, magyar rendszamos Ladabol a tobbszor hatulrol ravillogo rendronek, majd amikor a "biztos nem ur" felpoccintette a villogot rogton jobbra huzott es szabalyosan megallt - vagyis en :D Az esetnek termeszetesen nem lett semmilyen kovetkezmenye, a rend bator ore nagyon jol tudta mit miert kapott: k.rvaanyadat a bunkosagert, normalis hozzallast a (vegul szabalyos) igazoltatasert. Es - erdekes modon - mosolyogva valtunk el. SZoval tudjak es ertik ok is...

(de megemlithetnem azt az esetet is amikor a fent emlitett Ladaval romaniaban akartak igazoltatni egyik ejjel a mellemhuzos-integetos modszerrel amit szinten nem ugy reagaltam le, ahogy masok szoktak: kedelyesen visszaintegettem. A megoldas itt is a villogo volt - erdekes modon ez a rendor is tudta mi miert tortent. Vagy azt emlitsem inkabb, amikor kb. masfel kilometert setalt (a vegen mar futott, mert mindenaron utol akart erni) a rend ore, csak azert, mert ugy gondolta, hogy ejjel, egy sotet parkban pont a "he, te" felkialtasra fogok megallni. Tevedett. Es ekkor meg csak 16 eves voltam).

Szerintem a rendorseg es a KRESZ nagyon jo dolog. Tudjuk mik a kotelessegeink - de az is le van irva, hogy mi a masik fel kotelessege! Nem art legalabb halvanyan tudni mik is ezek...

Es igen, en vagyok az aki akarmennyirol _megall _ a zebra elott ha fektavon belul lep le a _a zebrara_ gyalogos es en vagyok az, aki rafekszik a dudara, ha a gyalogos fel meterrel a zebra _mellett_ teszi ugyanezt... valoszinuleg azert, mert en meg emlekszem a kutya-cicara (Kozlekedj okosan... a fiatalabbak tudjak egyaltalan mirol hadovalok?) meg arra, hogy talan meg masodikos sem voltam, amikor a korzeti milicista bejott az iskolankba es _megtanitott kozlekedni_ pedig abban a zsenge korban joforman meg a felet sem ertettem annak amit romanul mondott...

Ehh, elnezest a szofosasert, kicsit sok minden jott elo belolem... a 20-al vanszorgo tattertol a bunko rendorig minden temaban, ahol arrol van szo, hogy kedves tarsaink (nem csak) a kozlekedesben nem fogjak fel tetteik sulyat es azok (lehetseges) kovetkezmenyeit.

F.szt kell KRESZ-t tanulni, _gondolkodni kell_! Ha azt tudsz akkor mar a KRESZ 70-80%-at ismered. De ugye a mai vilag meg bezzegazenidomben...

Mindegy, joccakat meg balesetmenteset.

rcgames.ro · http://rcgames.ro 2008.02.15. 02:57:21

"szabalytalansag elol..." = szabalytalansag folott...

Elnezest, mar megint koran van.

Goodman73 2008.02.15. 07:15:40

Sziasztok!

A nagy helyzett az, hogy tényleg szabálytalanúl állnak ahol vannak. De gondoljatok bele mióta az eszemet tudom mindig szabadot a rendörnek minden!:(
Akkor miért csodálkoznak azon sok a szabálytalanság ha nekik kellene példakép lenni!!!
Ha eszt esetleg egy szabálytalanság miatt elkapnak és a szemükre vetted akkor még ők vannak felháborodva.

insert_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.02.15. 10:27:36

"...sok okostojás honnan tudja: nem szolgálati ügyben parkoltak a rendőrök ott, ahol..."
A Tűzoltó-Páva sarkán rendszeresen így állnak az akciócsoportosok, mert kevés a hely az épületük előtt.

Goodman73 2008.02.15. 11:07:55

A skoda is?
Ja ha szolgálati ügybe lettek volna akkor meg a megkülömböztettet jelzést kellene használni, ha jól tudom!;)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.02.15. 12:51:45

Goodman: Melyik Skodára gondolsz? Egy fél képnyi Mondenon kívül mindegyik Skoda. :)))

x 2008.02.15. 14:53:16

insert_click: Akkor béreljenek parkolót! Az utcában lehet szabályosan is parkolni, kérvényezzék, hogy egy szakaszon csak ők állhassanak meg. A legtöbb ember munkahelye előtt kevés a parkolóhely, akkor ők is megállhatnak ott, ahol akarnak?

Johnny336 2008.02.15. 15:02:22

A Marko utcaban a mento autoknak van ilyen hely (legalabbis amennyire en emlekszem). Es meg azokat is elfoglaltak a parasztul parkolok - igaz, azokat ugy elszallitottak, mint a sicc... :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.02.15. 15:56:50

Na arról már fel se tűnt, hogy Skoda, annyira a rendőrautókra koncentráltam. :))) A végén még meg leszek itt vádolva, hogy burkolt Skodareklámozásba kezdtem! :D

igi 2008.02.15. 18:37:09

Akik annyira hisztiznek, hogy miért megy rendőrautó a buszsávban:

KRESZ 36. § (8) bekezdés:
Az autóbusz forgalmi sávban...
bbc) a rendőrség közrendvédelmi és közlekedésrendészeti szolgálati ágának közvetlen helyszíni beavatkozásra rendszeresített gépjárműve
közlekedhet.

lacikoma 2008.02.16. 15:28:28

Majd ha anyádhoz siet a rendőr segíteni, előbb elmegy keres egy szabad parkolóhelyet és majd érkezik (remélem késve )

lacikoma 2008.02.16. 15:33:43

Annyi okos van a világon. Megkülönböztető jelzéssel parkolás..... valaki fejében megfordul a gondolat, hogy esetleg nem szórakozásból állnak meg ott ahol? persze fordított esetben 1000 kifogás hallható, hogy miért is állt meg valaki tilos helyen és ha megbüntetik még meg is van sértve. Ez amúgy egy tipikus magyar betegség: ha én nem parkolhatok ott akkor senkinek se lehessen. ( szomszéd tehene )

Rocko- 2008.02.16. 15:46:02

ahh, ma én is láttam ilyet. plaza parkoló, íveket beállják a gyalogolni képtelen majmok, erre látom, h egy mögé beáll egy rendőr transit. hát nem büntette végig őket. :/

isi 2008.02.17. 19:17:47

nem tudom akinek nem tetszik ahogy a rendörök parkolnak mondjuk tilosban mért nem várja meg a yardokat és ott a helyszinen elomndaná nekik.De gondolom olyan tökös verebek nincsenek csak a duma kár hogy ez nem amerika ott az ilyennek az a neve hogy kusss közöd.10 évis éltem Chicagoban csak tudom.

insert_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.02.18. 12:12:24

x: félreértettél, én nem védtem őket, csak közöltem a tényt, hogy ott minden nap így parkolnak. ;)

nitro 2008.02.18. 12:43:56

Azt vetném itt fel elgondolkodtatásképpen, hogy jogosan szidhatnák az emberek a nem intézkedés miatt (pl. kávézás, ebéd, stb.) tilosban parkoló rendőröket, ugyanakkor ha 100 méterrel arrébb állnának és kapnának egy sürgős hívást, miközben fent említett tevékenységüket végzik, akkor lehet, hogy azon a 100 méteren múlna az intézkedés sikere. Nos?

107 2008.02.18. 15:52:28

Látom tele van olyan emberek hozzászólásával, akik még soha nem álltak meg tilosban, még soha nem mondták azt a rendőrnek, hogy "csak öt percre álltam meg"..., vagy "főnök árút szállítok" közben meg tíz méterre ott a nagy parkoló "ja hát az akkor még nem volt szabad"... És gondolom Taxis sincs köztük, akinek bár nincsen kéklámpája, mégis sokkal durvább helyeken megáll!
Somloi út? Ha legközelebb arra jártok kérlek fényképezzétek le azt a 30 civil autót is, aki ott kajál! Sajnos a rendőr is ember Ő is eszik alszik, meg sza.. is.
Buszsáv? Tudomásom szerint a KRESZ nem köti a megkülömböztető jelzésekhez annak használatát.
Ami tény! Vannak kolegák, akik indokolatlanul szegnek meg közlekedési szabályokat, nem vagyunk egyformák, de sajnos ezzel az összes többi egyébként tisztességes rendőr munkáját ássák alá!

107 2008.02.18. 15:58:21

Ami az előzőből kimaradt! "Nem büntette meg őket!" Ki szeret feleslegesen dolgozni (ráadásul ennyiért) Addig ameddig ilyen jogrendszerben élünk, felesleges bárkit ismeretlenül feljelenteni. Majd ír egy levelet, hogy nem nyilatkozik, mert nem köteles saját magát, vagy közeli... hát ezért üljek fél napot a gép mögött?

Johnny336 2008.02.18. 16:04:05

"Ki szeret feleslegesen dolgozni (ráadásul ennyiért)"

@#$%&*=$#@% (hogy meg finoman fejezzem ki magam...)

107 2008.02.18. 16:27:02

Mi van Johnny magadra ismertél? Csak nem hogy már Te is küldtél vissza ilyen kis válaszlevelet egy gyorshajtás, vagy egy parkolás után? (ha legközelebb kultúráltan válaszolsz, még lehet hogy el is tudom olvasni)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.02.18. 16:28:30

107: Nem biztos, hogy azt te el akarnád olvasni, amit Johnny kicenzúrázott magának! :)

107 2008.02.18. 16:29:26

Még annyit a sérelmezett mondatra: lassan itt az objektív felelősség kérdése! Ha életbe lép, onnatól kezdve lesz értelme feljelenteni az üres (vezető nélküli) szabálytalanul parkolókat!

107 2008.02.18. 16:31:32

Már hozzászoktam, viszont én szeretek kultúrált körülmények között eszmét cserélni.

Johnny336 2008.02.18. 16:44:06

Idaig egyetlen egyszer buntettek meg, mert nem volt vilagitas a kismotoron.
Egyebkent nem szoktam atharitani masra a felelosseget (mondjuk soha nem is kellett).
A szabalyok betartasara mindig ugyelek (termeszetesen senki sem tokeletes, en sem vagyok az), nem mindig sikerul. Ha bebuknek egy ilyennel, nem mutogatnek masra, es probalnek meglogni a felelosseg alol...

Amit kicenzuraztam magamnak, hogy Silentnek ne kelljen kimoderalnia:
Ez a fajta hozzaallas, amit nem szabad egy rendornek (vagy akarmilyen mas kozszolgalati dolgozonak) "elsajatitani".
En keresek annyit, amennyit, azert dolgozom, annyit, amennyit. Ennyi. Ha nem vagyok vele megelegedve, akkor megprobalok mast keresni. Ha ez nem sikerulne azonnal, akkor a kompetenciamat fejleszteni olyan teruleten, ami kifizetodobb...
Aki ilyen munkara megy (tanar, rendor, tuzolto, mento, etc.) hivatastudat miatt megy oda. En tisztelem az osszes kozszolgalati dolgozot, aki szare'-hugye' dolgozik 24-48-as muszakban, lofasz penzert, es megis teljes erobedobassal teszi ezt. Aki csak elegedetlenkedik, az keressen mas foglalkozast. En nem megyek el tanarnak, mert tudom, hogy nem lennek hajlando tanitani ennyi penzert mindenfele fasz kolkoket, akiknek manapsag marcsak jogaik vannak, kotelessegeik egyaltalan nem...
Dolgozom, mellette tanulok, es probalok olyan helyet keresni, ami anyagi es szakmai elvarasaimnak is megfelel (ugy nez ki sikerult).
Ha valaki kevesli a rendori fizetest, az ne menjen rendornek!

Ez volt kikockazva fentebb, csak suru szoismetlesekkel, amikben negylabu allat van, es annak a nemiszerve. :)

107 2008.02.18. 17:04:26

Igen! Vannak dolgok, amikre jó ez a gondolat! Én nem is arra gondoltam, hogy egy kézenfogható szabálysértővel szemben nem intézkedem, csak azt próbáltam elmagyarázni, hogy miért nem törődik az ember (rendőr) a szabálytalanul várakozó autóval, amelyiknél nincs sofőr. Hogy ilyen törvényekből kell dolgozni, arról meg már végkép nem én tehetek. Ami pedig a szabálysértéseket illeti, képzeld én is azok közé tartozom, akik nem szoktak (lehetőségekhez képest) szabálytsérteni. Sem szolgálatban, sem azon kívül. (van amikor elengedthetetlen) És én vagyok az, aki nagyon haragszik (de csak ennyit tudok) azokra a kolegákra, akik például telefonnal (nem szolgálati rádióval) a kezükben kocsikáznak, vagy azokra akik versenyzők módjára (indokolatlanul) rallyznak a városban, és még sorolhatnám. Sajnos a felvételnél ezeket nem tudják kiszűrni, mert kevés az a hülye, aki az adott feltételekkel vállalja, hogy belép a "testületbe" (Bajuszt és Rezsőt idéztem)

Johnny336 2008.02.18. 18:01:54

Ezek szerint te nem az a rendor vagy, akirol beszelek. De te is tudod, hogy a negativ reklam nagyobbat szol. A negativ kritikat tobben hangoztatjak. Innentol kezdve nagyon kemenyen kellene dolgoznia a yardnak, hogy ne megvessek oket. Sajnos az a (remelhetoleg) nagyobb resz tisztesseges rendor nem "hallat" magarol. Ellentetben a mutyizosokkal...

107 2008.02.18. 18:51:14

Jelenleg közlekedési vagyok! Az a dolgom, hogy a szabálytalanul közlekedőket büntessem (nem mór, nem családi bajnokság) általában az igazoltatást követően meg szokták köszönni az intézkedést, ami jelentős többsége postai befizető (nem szeretem használni a helyszínibírság kifejezést, mert félreérthető), csak azokkal szoktam nagyon kicseszni, akik úgy is állnak hozzá. Senki ne várja tőlünk, hogy kiszáll "kihanemén" módon és majd elengedem. Vannak kulcsszavak, melyeket használva jelentősen megnövekedik a bírság összege. (ami valljuk be 3000-20000 ig elég szabad kezet ad)
Szerintem ez egy adok kapok játék. A kölcsönös hozzáálláson múlik minden (legalábbis nálam, meg a járőrtásamnál is, a többiekről meg nem tudok)

Dodika 2008.02.18. 23:36:44

Szép ez a sok kép. Magyarázni sem kell. De a sok felesleges duma helyett el kellene küldeni a Teve utcába a fő-főkapitánynak, hogy tessék már intézkedni és kérnénk visszajelzést is mi lett a sorsa az ügyeknek.

Blogszerkesztő, bevállalod????
Mert így lenne igazán értelme ennek. Addig csak irogattok/tunk, de minek.

nagy béla 2008.02.19. 23:22:49

a rendőri vezetők is polgárellenesek és törekednek a biztos büntetésre, mert a trafikat nem a balesetveszélyes helyekre állíttatják, hanem közvetlenül a helységnév táblához, mert tudják, hogy ott mindenki még lendületben van, nem fékeznek le abban a pillanatban 50-re. És ezek után játszák az eszüket a statisztikával.

nagy béla 2008.02.20. 03:51:06

úgy is megbüntettek már gyorshajtásért rossznak tartott útszakaszra kitett 60-as táblánál, hogy 90-el előztem és a rendőrök a bukkanó tetején 1/3 résznyire az úton parkolva záróvonalnál mértek és állítgatták az autókat. Ők elkövethették duplán a szabálysértést balesetveszélyt okozva, de ez nem zavarta őket az intézkedésben. A bevétel mindenek elött, hozni kell a statisztikát.

turóczi tamás 2008.02.20. 13:52:00

akkor is fényképezzétek a tilosban parkolo rendöröket amikor segítségre szorultok

Golfy 2008.02.20. 17:05:53

Nem értem miért azzal kell foglalkozni, hogy a rendőr mikor mit és hogyan csinál, ami egy-két embernek nem tetszik. Az orvost a mentőt a tűzoltókat vagy akár a pénz szállítókat, de akár a nagy merci-t vagy a bmw-t is miért nem fényképezitek? Azok is ugyan olyan tilosban parkolók. Azokat is ugyan úgy el lehet juttatni a kapitányságokra.
A sok okos embernek a megkülönböztető jelzés az a lámpa és a sziréna együttes használata, és szerintem senki sem örülne, ha akár fél óráig is szirénázna mellette valami. az akkumlátorról meg csak annyit, hogy valamikor az alapjáraton járó motornál nem tölt annyit a generátor, hogy elbírja a fényhidat. nagyobb aksi,? Csak próbáljátok ki, hogy fényszóróval meddig bírja az autód, ha nincs beindítva.

Azoknak, akik a külföldi példával élnek, nem tudom, mennyit járnak külföldön. én elég sokat járok és ott is láttam már szabálytalankodó rendőröket. csak menjenek ki a szomszédos országokba és kezdjen ott alkudozni a rendőrrel vagy megmagyarázni neki, kapásból úgy kiszabja a 3000-6000 euro-s büntetést és nem érdekli, hogy mennyit keresel. ha nem tudod kifizetni még az autódat is elveszik.

Talán nem azzal kellene foglalkozni, hogy mit csinálnak a rendőrök, hanem azzal, hogy milyen a közbiztonság. lelőnek egy rendőrt, megverik a rendőröket, ezzel nem foglalkozik senki? Talán először azt kellene javítani, törvényeket adni a rendőr kezébe, hogy ilyen dolgok ne történjenek meg.
Mindenhol vannak olyan emberek, akik hibáznak, mindenki ember. nem hiszem, hogy az itt hozzá szólók között senki nem szokta megszegni a szabályokat. esetleg csak úgy gondolja, és most nem csak a kreszről beszélek.
Kedves NEMOKOS. hülyék a rendőrök? minden harmadik főiskolára jár vagy már diplomás, és hidd el nem tanulnak kevesebb ideig mint egy tanár vagy közgazdáz. és ha azt nézed hogy a tanárnak ez előző nap is van ideje felkészülni a következő napra, addig a rendőr sosem tudhatja hogy mivel találkozik és melyik törvényből készüljön fel arra a napra. ha te is megtanulsz több száz törvényt és tudod alkalmazni mindig akkor le a kalappal előtted. tudom erre úgy is az a válaszod, hogy te nem ezt választottad, de hidd el én is beletudnák kötni a te munkádba, akármit is dolgozol, és ez nem csak neked szól. Egy szakács is oda égeti, a kaját még sem foglakozik vele senki.
És nem értem miért kell általánosítani, a rendőrségen több 100.000 alkalmazottja van, és több tízezer autója, ebből hibázik 10 a NAGY FŐVÁROSUNKBAN, és akkor már az egész szar. Biztos, hogy ki fogják vizsgálni az összes estet, és kedves hozzászólóknak mondom, hogy az ott parkolók, biztos nem akkora bírságot kapnak mintha önök álltak volna oda.
Igen, én azért mentem rendőrnek, mert érdekelt és éreztem egyfajta hivatástudatott. De az ilyen emberek miatt ezek az érzések egyre jobban kivesznek belőlem. Talán nem kellene foglakoznom azzal mikor a bírságot kiszabom, hogy ő is ugyan azon a minimálbéren dolgozik, mint én, hanem csak egyszerűen a 20.000 csekket a kezébe adni.” mert én rendőr vagyok, és megtehetem.” de ha kedvesebb vagyok, és csak adok egy 3.000 Ft , a hátam mögött akkor is ugyan olyan szar vagyok, mert megbüntettem, az ő hibája miatt.

Ezzel én nem akartam senkit sem megvédeni sem megbántani, csak már elegem van, hogy Nagy fővárosunk lakóinak, nincs más dolguk, hogy a rendőrökkel foglalkozzanak, és ez alapján általánosítsák az egész „testületet”!

És elnézést a kicsi hosszú kommentért!

Egy "vidéki" rendőr

107 2008.02.20. 18:03:00

Golfy! Én most megtapsollak! Jól összefoglaltál mindent, ami a témához kapcsolódik. Teljesen igazad van az elenyésző számú általunk elkövetett szabálysértések meg sem közelítik mondjuk az árúszállítók, teherautó vezetők, pizzafutárok, taxisok... és egyéb szakmabeliek szabálysértéseit. És az egészben az a vicc, hogy nem sok olyan rendőr kolegámról tudok, akik ne lennének toleránsak (gyakran túlságosan is) például egy a belvárosba szállító ducato-sal, vagy transit-osal. Ők is dolgoznak, nekik is meg van vele a bajuk, és nem feltétlenül az ő hibájuk, hogy nem kérnek rakodási területet a boltosok. Tudom, most meg az a duma jön, ha a rakodási területen parkoló autókat feljelentenénk, akkor ez is megoldódna... Erre csak annyi a válasz, hogy a leghatékonyabb szankció az elszállítás volt, de sajnos az ombudsman (remélem így kell írni) ezt is elintézte, mint megannyi más nagyon jó dolgot!

zoldmoha 2008.02.21. 08:08:07

A kérdés egyszerű, és a válasz is.
Senki.

Ma, Magyarországon a rendőrség csak valami kamuszerv szerintem, aki néha betartat pár szabélyt, néha rájon a szivathatnék, de alapvetően nem a törvényes rend fenntartására szerveződik.
(komoly hasonlóság jut eszembe az APEH-hel)

zoldmoha.freeblog.hu/archives/2007/08/29/Szolgalunk_es_vetunk_-_a_Zsaru_valaszol/
zoldmoha.freeblog.hu/archives/2007/06/24/Egyszer_majd_csinalok_egy_rendorseget/

HPPVHDGY 2008.02.21. 09:04:42

A buszsáv és a fixen szerelt fényhiddal rendelkező járművek kapcsolatáról.
Már 2004-től!
ma.hu/tart/rcikk/a/0/81569/1

nyekk 2008.02.21. 10:52:19

107 2008.02.20. 18:03:00 Pontosan így van. Ha Budapesten az áruszállítók betartanának minden megállni, várakozni, behajtani tilos táblát, akkor itt minden bolt, étterem, áruház bezárna, mert egyetlen kg árut nem tudnának kiszállítani. Tudni illik az ilyen helyeken még három-négy utcával arrébb, de még este tízkor sincs parkolóhely. Több mázsa árut meg esetleg teherhordó serpákkal lehetne a helyszínre szállítani. De azoknak is valahonnan a városhatártól kellene indulniuk.

ILR 2008.02.21. 21:43:41

,,DE engem pl a buszsavban kozlekedo rendor jobban idegesit.''
,,jo, de pl a buszsavban kozlekedesre nincs magyarazat...ne menjen ott es kesz... ''

Kedves GIjoe!

A Kresz engedi a rendőrségi gépjárműveknek a buszsávban való közlekedését, függetlenül attól, hogy használják e a megkülönböztető jelzést vagy sem.

A magyarázat:
KRESZ 36.§
(8) Az autóbusz forgalmi sávban
a) a menetrend szerint közlekedő autóbusz és trolibusz, a villamos, továbbá 20 és 6 óra között a kommunális szemét szállítására szolgáló jármű;
b) az autóbusz- és trolibuszforgalom zavarása nélkül
ba) ha az autóbusz forgalmi sávot az úttest menetirány szerinti jobb szélén jelölték ki, erre utaló jelzés esetén (117/c. ábra) a kerékpáros,
bb) külön jogszabály alapján rögzített üzemmódú megkülönböztető jelzést adó készülékkel felszerelt
bba) sürgősségi betegellátásra rendszeresített gépjármű,
bbb) hivatásos katasztrófavédelmi szervek, a tűzoltóság és a tűzoltó egyesületek közvetlen helyszíni beavatkozására rendszeresített gépjárműve,
bbc) a rendőrség közrendvédelmi és közlekedésrendészeti szolgálati ágának közvetlen helyszíni beavatkozásra rendszeresített gépjárműve,
bc) betegszállító gépjármű,
bd) személytaxi
közlekedhet. Más jármű erre a forgalmi sávra - a sáv keresztezését és a bekanyarodásra felkészülést kivéve - nem hajthat rá. Ahol autóbusz forgalmi sáv van, a menetrend szerint közlekedő autóbusz és trolibusz - a bekanyarodás és kikerülés esetét kivéve - csak ebben a forgalmi sávban haladhat.

mákospite 2008.02.22. 08:27:47

A MOCSKOS KURVA ANYJÁT AZ ÖSSZES NYOMORULT ZSAURNAK!!!!!!! ELMEBETEG, RETARDÁLT, SÚLYOSAN SZEMÉLYISÉGZAVAROS MIND!!!!!!

mákospite 2008.02.22. 08:32:34

ZSAURNAK = ZSARUNAK

Triznyai Döme 2008.02.22. 09:22:59

A mákospiték (főleg mazsolával) viszont kivétel nélkül visszafogott, empatikus, intelligens és művelt, elhamarkodott általánosításokra még véletlenül se hajlamos, soha bűnt el nem követő (mit bűnt! kihágást sem!) állampolgárok.
QED

mákospite 2008.02.22. 09:31:13

Így van. Ha ismernél, tényleg ez a helyzet. Tényszerűen, minden fellengzősség nélkül, kedves Döme.

Triznyai Döme 2008.02.22. 09:42:45

Tudom.

Azon kívül szép, izmos, kisportolt és nagyszerű vezető is vagy (Grönholm és Loeb tőled vesznek különórákat), egyetlen apró hibád a túlzott szeénység.

107! 2008.02.22. 19:18:05

Mákospite!
Várlak hétfőn reggel a budaőrsi úton! Nagyon szívesen megbeszélném ezt veled! Nyugodj meg, a GUMIlövedékes puskámat otthonhagyom!
Ha nem jössz, akkor egy beszari alak vagy, aki itt is, mint a tömegrendezvényeken az arctalanság mögé bújsz! Pedig úgy tűnik neked is van arcod (nem is kicsi)

Többieknek!
Nekem az ilyen parasztokról (mint ez a mákoslófasz is) mindig a vészhelyzet egyik része jut eszembe: Éppen egy rasszista csávót vittek be (talán lőt sebbel), akinek valami ritka szar náci szöveg volt a karjára tetoválva. És mit ad Isten éppen a néger doki kezei közé került! Azt hiszem itt ketdődik az emberség, és a hivatástudat, még azt a szélsőséges majmot is megmentette!

igi 2008.02.22. 20:42:53

mákospite: a kurva anyádat!

alex 2008.02.22. 20:50:32

egyik nap le akartam parkolni az egyik bevásárlokozpont parkolojaban és látom h a rend őrei éppen a mozgássérültek parkolojában állnak. gondoltam ha nekik szabad, nekem miért nem? leparkoltam melléjük és megvártam a reakciot. beültek a kocsiba mikor kijöttek és elmentek:-) szerintem ők is tudták h tilosban parkoltak

Crossman 2008.02.22. 21:16:26

Történet: Jobbkezes kereszteződés. Én kisteherautóval jobbról, rendőrjárőr Octaviával balról Én kihasználom a jobbkéz-szabály adta előnyömet, rendőrautó nagyot fékez... Persze jó lendületesen jött. Már nyomja is a kerregőt... Leállunk, mondja közúti ellenőrzés. Adom a passzusokat, mit ad Isten a zöldkártya 5 napja lejárt ( a vizsga még tíz napig érvényes volt, azt hittem a zöldkártya is) Na mindegy, bebuktam... Aszongya a rend éber őre: akkor ez most 40.000 Ft és 10(!) büntetőpont! Nem szeretnék felvágni, de fullos a jogsim és még most is elég jól vágom a KRESZ-t... Mondom neki: ez a közlekedési szabályok kisebb fokú megsértése, ezért büntetőpont nem is adható! Csak erősködik, hogy 40.000 és még fel is jelent. Na akkor leszaladt nálam a redőny, mondtam akkor jelentsen fel! Erre ő: jó, akkor legyen 20.000 Ft. Én akkor már ragaszkodtam a feljelentéshez. "biztosan komálósa van, azért akarja, hogy feljelentsük" így ő. Nincs ismeretségem, de akkorra már megmakacsoltam magam. A lényeg feljelentett. Borzasztóan igazságtalannak találtam az egészet. Ha azt mondja 5.000 vagy akár 10.000 Ft, szó nélkül kifizetem, mert valóban én csesztem el. De 40 rugó 5 napért már fájt...

Megjött a postai értesítő az ajánlott levélről, de 4 napig nem tudtam érte menni. A négy nap alatt kb. 6 oldalas fellebbező levelet fogalmaztam meg magamban. Átvettem végül is a büntetésről szóló iratot. Idézem:
" a közúti közlekedés szabályainak kisebb fokú megsértése miatt FIGYELMEZTETÉSBEN részesítem"

Kicsit visszatért a bizodalmam, mert úgy látszik az iróasztaloknál akad még normális előadó...

Rocko- 2008.02.22. 23:18:33

miért nem mondtad, h az elsőbbség meg nem adása 4-6 pont?

isi 2008.02.23. 17:19:07

Mákospite gyere a józsefvárosi piachoz ne félj nem bántalak vagy.....öö.....izé na gyere nyugodtan.

cila 2008.02.24. 18:15:10

107:
1) Amíg a rendõr azt hiszi, mindent megtehet, nem lesz rend.
2) Nem magyarázkodni kell, hanem példát mutatni! És rohadtul nem érdekel, ha kevés a fizetése! Nekem is az, de a rendõr azért rendõr, hogy õrizze a rendet! Nem parkol tilosban/zebrán, nem vesztegethetõ meg, stb.
A gond ott van, hogy magyarázkodás van. A mentegtõdzõ hozzászólásoknak ui semmi helye. Ha a rendõr szabálytalan, akkor teljesen jogosan kapja meg a fõtahóktól, hogy `köcsög, bizonyítsd be!`
Itt kezdõdik az erkölcs. Amit magam nem teszek meg, mástól sem várhatom el.

107! 2008.02.24. 18:58:08

cila 2008.02.24. 18:15:10

Miről beszélsz? Ki magyarázkodik? Ha elolvastad volna pont én vagyok az, aki nem irkálja, hogy "éppen címre ment", vagy hogy "mi van ha a te kocsid törik fel és azért nem ér oda..." Kérlek olvasd el mégegyszer, ezeket nem én írtam. Amúgy meg honnan gondolod, hogy én nem mutatok példát, nem tartom be a szabályokat?
Mielőtt beszólsz olvass!!!!

kerzoo 2008.02.24. 20:09:16

Szerintem azért parkolnak ilyen helyeken mert itt észrevesszük őket netán, ha nem akkor dél körül a bevásárló központok mozg.sérült parkolójában.Tisztelet a kivételnek.. Esküt tettek itt sokan ebben az országban a törvények betartására és annak betartására...pl.: a miniszterelnökünk és elődei is...
Ki kezdje el?
Nem tom, de már unom...

isi 2008.02.25. 18:10:27

De legalább szemelött vannak és nem játszák sokan a nagyfiút.Kár hogy ez nem amerika ott nem lenne ilyen beszologatás a rendöröknek,mégegyszer mondom ha valakit zavar hogy ott állnak menjen oda és közölje a rendörökkel.De nem sok lesz mert beszariak és csak a pofájuk jár.

amos 2008.02.27. 16:48:46

Létezik szar orvos,tanár,bolti eladó,jegyellenőr,labdarugó,stb.Miért ne lehetne több tízezer rendőr között néhány genya,nem rendőrnek való ?
Persze hogy van,de a többi teszi a dolgát!

isi 2008.02.28. 18:20:25

És létetik pár szar magyar aki nem magyarnak való,röviden és tömören.

amos 2008.02.29. 13:05:40

isike kisfiam!
Te minek való vagy ?Szar magyarozzad azt,aki a világra hozott!Röviden,tömören!

107! 2008.02.29. 13:34:00

Isinek teljesen igaza van! Undorító, hogy csak az az igazi magyar, akinek NAgymagyarország matrica van a kocsiján, nemzetiszínű szallag a visszapillantótükrén, és van legalább egy árpádsávos sálja... Szerintem nem ettől igazi magyar egy magyar! És igen van olyan honfitársam, akit szégyelek! Többek között az olyan magyarok, akik miatt nyugati országokban magyarul írják ki, hogy "ne lopj"!

amos 2008.02.29. 15:48:48

107!
Tökéletesen egyetértek!

janko 2008.03.01. 17:50:21

Nem magyarnak,németnek vagy akárkinek, hanem EMBERNEK kellene lenni! Az ember jellemzöje, hogy van önkontrolja. Feltudja mérni, hogy a bizonyos esetben mi az ami a konfliktus helyzetet feloldja, nem mutogat,nem kiabál, nem vádol, hanem a legrövidebb úton kilép a kofliktus helyzetből. Csak sajnos az ilyen mentalitású személyekből egyre kevesebb van e világban. Mindenkinek a saját igaza az igaz, a másik csak ....., ezért nyúlt ez a téma ilyen hosszúra.
A rendőrségről csak annyit. Ott is vannak EMBEREK akiknek nem az egyenruha,hanem a hivatás a céljuk és a becsületes munka. Csak amint a Gyuszi Bácsi írta, ide IS beférköznek olyan személyek, akik miatt az általánositás lesz úrrá! Mivel még soha egyetlen esetet nem olvastam, hogy egy rendőr vagy rendőrők tevékenységéről felminősités született volna. A nem rendőrnek született egyének lehúzzák a minősitést! Ezért hígúl fel a RENDVÉDELMI szervezet. Sajnos ezeket kivállogatni nem lehet!!

isis 2008.03.09. 18:38:54

107 ! ez igy van pontosan jol irod. De tény mindenki foglalkozon a saját dolgával,mégegyszer leirom pl:amosnak hogy ha zavar hogy hol áll meg a rendör menj oda hozzájuk és mondd nekik,hogy magyar igen néha szégyenlem pl: már Chicagoban mondták nekem szép ország lehet a tietek ahol a miniszter elnök leszarozza az országot"öszödi beszéd"és ez 10000km arréb volt már ott ilyen hirünk van.Egyébként tisztelet a kivételnek nem mindenkinek szolt a régebbi kiirásom.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása