Sokat olvaslak titeket, de most jött el az idő, amikor annyira eldobtam az agyam, hogy GPS kelett a megtalálásához.
Ugyebár hétfőn reggel alapból több az autó az utakon, mindenki álmos, újra munka, stb...(csendben jegyzem meg,nem egészen értem, hogy miért van hétfőn midig több autó, amikor ugyan olyan munkanap, mint a többi..)
Váci útról kanyarodás Róbert Károly körútra, majd satufék....áll az egész körút. Mivel minden nap kb. ugyan ebben az időpontban megyek arra, azért néztem nagyot, mert ilyen nem nem nagyon fordult elő. Aztán araszolgatás,gondoltam biztos baleset. de NEM. Ugyanis a nagyhatalmú közútfenntartó, vagy mittudom én ki, lezárta a Kacsóh Pongrácz úti felüljáró egy sávját - mondván, cseréljünk már korlátot. Vagyis a Hungáriáról felkanyarodók kénytelenek egy sávba leszorulni. Ez ugye visszatölti a Hungáriát/Róbert Károly körutat, majd mivel vannak sietők, akik a középőső sávban előzik a sort, és elöl akarnak bemenni, ezzel feltartartva a középső sávot is, marad a Hungáriára is egy sáv...
Kérdésem: Hol lehet felelősségre vonni azt a nagyeszű hivatalnokot, aki kitalálja a ceruzáját rágva, hogy na, akkor hétő reggeli csúcsforgalom, zárjunk sávot, cseréljünk korlátot!!! Miért nem lehet ezt hétvégén megcsinálni??? Miért nem lehet ezt napközben, kevésbé forgalmas időben megcsinálni??? miért kell egy nyamvadt korlát kicseréléséhez kb. két nap?? (mert az látszott, hogy nem ma reggel zárták le, mert egy db munkás sem volt ott)
Aztán ezek után a következő, már stopikus nyugalommal fogadott őrület:
Egressy úton, komótosan halad egy utcaseprő monstrum, békésen legelve a szemetet.Itt hasonlóak a kérdések: ki találaj ki, hogy a reggeli csúcsforgalomban seperjünk utat?? ráadásul egy olyan szakaszon, ahol a Hungária felé rednszeres a sor, vagyis még megelőzni sem lehet, hanem gyök kettővel menni mögötte? Hogyan lehetne az ellen tenni, hogy ha már amúgy is több autó van, akkor legalább a forgalomszervezők ne csináljanak sportot a hülyeségből?? Vagy netán össznépi vállalati fogadás van, hogy ki tudja jobban lassítani a forgalmat?? Aztán ha valaki nyer,azt peszgővel jutalmazzák???
Reggeli agyeldobás
2008.02.20. 07:55 :: Kisikasa
A szmog lassan ellepi az agyunkat, ideges emberek a dugóban és hogy még ezt fokozni is lehet az nem kétséges. Íme egy tökéletes példa erre: Miért pont a hétfő? Miért pont akkor és ott? Miértek, amiket Gábor prezentált nekünk.
67 komment
Címkék: közlekedés autó útlezárás
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Oroszlánfóka 2008.02.20. 08:07:34
Csm001 2008.02.20. 08:24:01
Mikor vágnak már rendet az állami cégeknél???
Balázs 2008.02.20. 08:31:54
Ha a berlini falat egy éjszaka alatt fel lehetett húzni, nehogymár egy kurva korlátot 2 teljes nap alatt ne lehessen helyreállítani.
AZso · http://www.azso.hu 2008.02.20. 08:32:53
Egyébként pedig kinek mi van útjában! Van akinek a kedd délelőtti dugó kellemetlen, másnak a szombat éjjeli. Nem vagyunk egyformák.
Egyébként egy őrült bontotta le a korlátot szombaton, mert annyira sietett valahová, hogy majdnem leesett a felüljáróról...
sz_ 2008.02.20. 08:33:29
- aszonta a közútkezelő, hogy hétvégén csak ügyelet van és nincs zseton arra, hogy jómunkásemberek készenlétben legyenek
szerintem meg az ügyelet azt jelenti, hogy ha gáz van, akkor a munkásokat behívják és elhárítják a hibát.
movhu 2008.02.20. 08:33:50
Nálunk az útfelújítás azzal kezdődik, hogy kimegy a csapat, kirakja a 40-es táblákat, lemarja az út szélét, és aztán jó az úgy fél évre. Más országban mész reggel, jössz este, és 10 km-el arréb tart már a felújítás.
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.02.20. 08:40:25
Kíváncsi lennék én arra a szombat éjjeli dugóra...
laja 2008.02.20. 08:46:24
wiseguy 2008.02.20. 08:48:07
wiseguy 2008.02.20. 08:52:09
portis 2008.02.20. 08:56:04
zsocaba 2008.02.20. 08:56:36
Múlt héten reggelente csúcsforgalom idején az M0 sávelválasztó betont mosták autóból. Persze a belső sáv lezárásával --> töb kilóméteres dugó. Azért ez már nagyon durva. Ki ad erre engedélyt? Ennyire antiszoc ebben az országban minden és mindenki?
Ahmet 2008.02.20. 09:00:47
Töbször hallottam már ezt a "miért nem csinálják meg hétvégén" dumát. Tipikus önző hozzáállás. Nekem legyen meg hétfőre, aki meg ott lakik, az viselje el, hogy 48 órán át megy a flex, meg a légkalapás, mert XY hétfőn siet.
Hozzászóló 2008.02.20. 09:00:57
Elfelejtettem mondani, Londonban lakom.
mizie 2008.02.20. 09:12:06
jah és dolgozzanak hétvégén, az állomány egyik felének hétfőn és kedden legyen szünnap és ők hétvégén mehetnek is a gátra.
John Beehive 2008.02.20. 09:33:45
Johnny336 2008.02.20. 09:37:29
cso zsi 2008.02.20. 09:38:41
Vagy te olyankor otthon vagy, és ki sem mozdulsz?
A piacra sem hétvégén mész?
Ezek nem ügyeletesek, ilyen a beosztásuk, vagy pénzt akarnak keresni.
yzzy 2008.02.20. 09:39:09
Azért tartunk itt, mert ebben az országban nem adnak pénzt arra, h túlórákat, ügyeletet és készenlétet fizessen a munkáltató. Én is olyan helyen dolgozom, ahol sokat kell(ene) túlórázni, de a cég b***ik kifizetni, viszont kötelezni a túlórára nem kötelezhet. Ekkor áll fent a helyzet, h bármennyir eis szeretném megcsinálni a munkát (mondjuk hétvégén), nem teszem, mert a cégem szarrágó és nem fizeti ki. Akkor miért erőlködjek?
Ugyanez van gondolom ennél a cégnél is. A jómunkásember gondolom kijavítaná a korlátot, hiszen lehet, h ő is ott ült a dugóban (jó, ez retorikai túlzás), de nem fogja.
Egyébként nekem a KUKÁSOKKAL van tele a hócipőm. Azt mondja meg valaki, hogy a belvárosban (VI,. V. ker.) mi a sz**ért reggel 8-kor, a csúcsban viszik a szemetet? Nálunk a külvárosban hajnalban jönnek (fel is ébredek rájuk :)) Ez is megérne egy misét.
ppeterka 2008.02.20. 09:42:19
Aki meg azzal jön, hogy őt ne basztassák a flexszel hétvégén, az szarjon kaktuszt ahelyett a pár tízezer ember helyett, aki emiatt szívna... Mellesleg túlóra az meg mi? És hol érdekel engem, hogy a Fusimisi Bt-nek túlórát kell fizetnie? Legyen út, ezt ők vállalták, hogy teljesítik, ha nincs út seggbeqratni mindet egy erre a célra rendszeresített kizárólag "kiváló adottságokkal rendelkező" férfiakból álló testülettel, vagy szarrá-fossá büntetni-perelni őket bíróság által. Nem érdekel a nyomoruk, ha ezt vállalták, és nem tudják megoldani...
valaki 2008.02.20. 09:48:48
Dr Kangörény 2008.02.20. 09:54:53
Hétvégén, éjjel sokan dolgoznak, miért nem lehet az ilyen munkákat is éjjel, vagy hétvégén végezni?
Ezt semmilyen törvény nem tiltja! Egyszerűen a cég vezetői szarnak rá, hogy mi lenne a többség számára jó.
Amanitin 2008.02.20. 09:57:38
Ha a város egyik legforgalmasabb útján gikszer keletkezik, azt AZONNAL meg kell csinálni, pont. Nincs hétvége, nincs éjszaka, nincs rinyálnak az ott lakók, _meg_ _kell_ _csinálni_. Ha nincs rá pénz, akkor teremteni kell rá pénzt.
Ugyanis (ez most nektek kicsit ijesztő lesz): vonal alatt minden más megoldás még sokkal több pénzbe kerül.
Dr Kangörény 2008.02.20. 09:58:53
Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.02.20. 10:00:04
mizie 2008.02.20. 10:00:09
ott tartunk hogy nem tudok olyan állami céget mondani amivel elégedett lennék. szórják a közvagyont gátlástalanul, de szolgáltatás meg sehol...
ha gyorsabb lenne bkv-val mennem tuti azzal járnék, csak az a bibi hogy 3x annyi idő...
jah és nekem fizetik a túlórámat :)
John Beehive 2008.02.20. 10:05:14
John Beehive 2008.02.20. 10:09:09
Rav Antal 2008.02.20. 10:09:17
A dugó nem az út miatt van, hanem amiatt, hogy sokan akarnak menni ugyanazon az úton. Nem több sáv kell, hanem kevesebb autó.
Én 3 éve, mióta biciklizem azzal találom szemben magam, hogy mindenhova legalább negyed órával előbb érek oda, mint kellene. Ez is elég idegesítő dolog tud lenni, de még mindig jobb, mintha késnék ráadásul két-háromszor annyi ideig közlekedve.
Amíg BKV-val jártam munkahelyre, addig naponta 60-80 percet utaztam összesen, ma már csak 20-25-öt kell tekerni. Ennyivel több időm van a családomra. Ja, meg 8250 forinttal több egy hónapban.
Johnny336 2008.02.20. 10:10:52
Erre irtam a rendoros posztnal is: ha nem tetszik a munkad, vagy annak korulmenyei (pl. zergebaszo hidegben, hoviharban kell egy szal pocsben lapatolnod a kutyaszart), akkor keress mas munkat!
mizie 2008.02.20. 10:20:56
Rav: tök jó hogy te meg tudod oldani bringával, de nekem 1. messze van, 2. nem tudok zuhanyozni a munkahelyen. így marad a hétvégi bringás kirándulás a részemről.
John Beehive 2008.02.20. 10:21:43
csak egyetérteni tudok veled. hátha ez működik... legyünk őszinték: ti kiköltöztök a városból, mert nektek kell a kertesház/nyugalom/csend/tiszta levegő, de aki bent maradt, az meg dögöljön meg, mert pont elveszitek tőlünk a nyugalmat, a csendet és a tiszta levegőt. ez baromi jófej dolog, mit ne mondjak. ehhez hozzájön az, hogy amikor a jóból bejöttök a szarba úgy, hogy közben az átlag 80-90 kilós testeteket 1-1.5 tonna felesleggel cipeltetitek és ti vagytok kiakadva, hogy valamit csinálnak és ti a dugóban álltok... teljesen baráti gondolat. de hát a kényelem sokat megér, igaz?
valaki 2008.02.20. 10:24:04
Kicsit félre érthetted amit írtam...
A saját érdek mindenek előtt nálam azt jelenti, hogy mindenki szarik mindenkire és mindenre csak hogy neki jó legyen.
kb ua. gondolom mint te
georg 48 2008.02.20. 10:26:47
Rav Antal 2008.02.20. 10:27:32
Én is pont ezeket mondtam 3 éve a haveromnak. :)
De szerencsére meggyőzött.
1. 20km-nél több? Mert az kényelmes tempóban 1 óra. Ha meg 20km-nél több, akkor miért nem költözöl közelebb?
2. A zuhanyzás amúgy csak az első 2 hónapban gond, utána már meg sem izzadsz.
cso zsi 2008.02.20. 10:32:16
Az, hogy mi itt írogatunk, sok mindent takarhat.
Fut egy windows telepítés, egy másik gépben videókártyát cserélek, és épp nincs építendő hálózat.
De megyek már, mert jött egy helyszíni hibaelhárítás.
phu 2008.02.20. 10:36:16
A zilletékes azt mondta, hogy egy ilyen javítás előtt fel kell mérni a kárt, a szükséges eszközöket, megrendelni az anyagokat, és persze a brigádot kirendelni a helyszínre. Mindezt nem tudják hétvégén egy nap alatt megoldani. Én azért megértem.
Azt sokkal kevésbé értem, hogy hogyan lett kidöntve a korlát. Ezen miért nem tetszik felháborodni?
nev nick 2008.02.20. 10:37:29
fedor, tavaly decemberben szombat este 8 korul mentem pomazra. a margit hidtol a majdnem florianig tartott befele a dugo, az autok lepesben haladtak. aztan egy ora mulva befele, araszolas az arpad hidon, mert savlezaros utfelujitas volt a pesti oldalhoz kozel.
de igazad van, mert ez meg nem ejjel, csak este 8-9 ora.
Bilux 2008.02.20. 10:40:10
Most vasárnap jártam ott, munkás sehol de útszűkület-tábla, majd szinte azonnal sávlezárás az igen. Többen úgylátszik nem számítottak erre az akadályra, mert a lezárás előtt négy kocsi állt összecsúszva, az emiatt keletkező torlódás miatt a Vidámpark előtt a felüljárón meg három másik. Nekik vajon lesz-e joguk a logikátlan lezárás miatt kártérítést követelni bárkitől?
(Költői kérdés volt...)
mizie 2008.02.20. 10:42:25
20km, de én rendszeresen bringázok (amikor jó idő van meló után irány a bringa) és megyek ennyit simán.
ez már évek óta így van és tudom hogy megizzadok :)
költözni meg nem akarok, imádok itt lakni ahol vagyok. másrészt meg munkahelyek váltják egymást több-kevesebb időközönként...
laposmacska 2008.02.20. 10:43:11
Abba nem gondol bele senki, hogy aki az utakat felújítják ők is emberek, valószínűleg nem keresnek annyit, mint aki a kocsiból anyázza őket, és akkor még dolgozzanak éjszaka vagy hétvégén. Vagy hétvégén éjszaka. Remek hozzáállás.
Debrecenben van annyi harmincas tábla olyan helyeken, ahol lehetne menni 100-zal, sőt a Db - Hajdúsámson út is ki van táblázva felváltva 40-es és 60-as táblákkal, és ha is tudjuk miért, biztos oka van. Ezen az úton táblától már csak kis mécsesekből és koszorúkból van több. Ezt a kint felejtett táblákról.
Egyébként meg ha nem tetszik, járj busszal! F@szom az ilyen hozzáállásba!
Johnny336 2008.02.20. 10:47:21
Akkor keressen jobban fizeto munkat. Ha en szarul vegeznem a munkam, ugy kibasznanak, hogy a labam nem eri a foldet. Teljesen jogosan.
"Faszom az ilyen hozzaallasba."
mizie 2008.02.20. 10:49:48
másrészt itt nem a "munkásokról" van szó hanem a vezetőikről akik elrendelik hogy mikor és hol van munka.
szóval hogy neked is tetszen a vezetőket fikázzuk akik vszeg az átlagnál jobban keresnek. (persze felőlem csinálhatnák társadalmi munkában is de akkor is berágnék rájuk hiszen nem csinálják meg amit elválalltak)
Rav Antal 2008.02.20. 10:51:04
Rav Antal 2008.02.20. 10:55:22
"Többen úgylátszik nem számítottak erre az akadályra" - és mentek 80 körül, mint rendesen...
"mert a lezárás előtt négy kocsi állt összecsúszva" - követési távolság? 80-nál többet kell tartani!
"az emiatt keletkező torlódás miatt a Vidámpark előtt a felüljárón meg három másik." - Ezt végképp nem értem. Négy autó összecsúszott, elmegyek mellettük, és én is összecsúszok? Hát normális az ilyen?
"Nekik vajon lesz-e joguk a logikátlan lezárás miatt kártérítést követelni bárkitől?" - Persze, fizet a biztosító. Már annak, aki vétlen volt.
laposmacska 2008.02.20. 11:02:03
Hol keressen munkát? Azt hiszed, hogy ha valaki nincs megelégedve azzal, hogy minimálbérét túrja a földet, akkor megbeszéli a brigádvezetővel, hogy bocs főnök, de több zsé kéne, mostantól én leszek az igazgató?
Te kerestél már munkát? És belegondoltál már abba, hogy azt mondják, hogy bocs, de van a helyedre 10 másik?
Bilux 2008.02.20. 11:10:52
"mentek 80 körül, mint rendesen"
Ebben tökéletesen igazad van
"Négy autó összecsúszott, elmegyek mellettük, és én is összecsúszok?"
Nem, a másik irányba képzeld el, Árpád híd - M3 kivezető. A felüljáróig torlódott a sor.
Johnny336 2008.02.20. 11:21:08
Van munkam. Nem halok ehen. Meg vannak elegedve a munkammal. Tanultam (meg most is azt teszem). Fosuli esti tagozat mellett dolgozom...
Nem fenyezem magam, mert vannak millioan, akik nalam sokkal durvabban vallalnak be dolgokat (munka-tanulas-gyerekneveles, mindezt egyszerre).
Nehez munkat talalni. Meg vegzettseggel is. De nem lehetetlen.
laposmacska 2008.02.20. 11:24:26
És mit gondolsz, végzettség nélkül milyen nehéz lehet? Te ha megtehetnéd alkalmaznál egy olyan embert, aki előtte a földet túrta, és semmi végzettsége nincs? Mert én vagyok biztos, hogy én megtenném. És sokan gondolkodnak még így.
Johnny336 2008.02.20. 11:27:15
wood 2008.02.20. 11:35:02
olvasd el ezt:
index.hu/politika/belfold/vargafal8705/
index.hu/gazdasag/magyar/leiszt080214/
index.hu/politika/belfold/budapest/0218bkv/
index.hu/politika/belfold/0218gylltb/
index.hu/politika/belfold/0218fvrskv/
...mind eheti és csak találomra szemezgettem.
minősíthetetlenül szemét helyen élünk.
laposmacska 2008.02.20. 11:54:37
Most komolyan, te elmennél egy diplomával utakat felújítani? És ha vagy 40 éves, és nincs diplomád, akkor fogsz jelentkezni egy egyetemre? Ne viccelj!
Johnny336 2008.02.20. 12:02:23
Johet az, hogyha mindenki diplomas, akkor ki fog utat epiteni. Mondjuk kepzett szakmunkasok (nem kell hozza diploma), akik ertik is, mi a metodusa egy utepitesnek, nem all meg a tudomanyuk a lapatolas gyakorlati ismeretenel. Innentol kezdve sokkal hatekonyabb lenne az egesz.
Nem nezem le a fizikai munkat, oriasi szukseg van ra, pl. en is koltoztettem alkalmankent.
laposmacska 2008.02.20. 12:02:36
Ezek már akkora f@szságok, hogy felesleges vele felhúznod magad. Ezen úgysem tudunk változtatni. Legegyszerűbb az lenne, hogy minden képviselőt agyonlőnének, aztán az újak minimálbérért dolgoznának. Akkor vasvillával sem lehetne bezavarni őket a Parlamentbe. Csak az foglalkozna ezzel, akit tényleg érdekel, nem az, aki meg akarja szedni magát, vagy családját. Remélem, az agyonlövés még nem minősül gyüéöletbeszédnek... :)
De ez egy elég offtopic téma, szóval anyázzunk valami mást! :D
laposmacska 2008.02.20. 12:05:40
És ki fizetné meg a diplomás lapátolókat? Te meg én az adónkból? Szükség van olyanokra, akik a lapátoláshoz értenek, és ez jó hír azoknak, akik csak ahhoz értenek. Remélem, nem az jön le ebből, hogy lenézem a lapátolókat, mert nem. De attól még hogy nem mérnökök értik a szakmájukat csak mivel nem mérnökök nem is fizetik meg úgy őket. Ami meg azért jó, mert ha rendesen meglennének fizetve, akkor nem telne új korlátra, meg új aszfaltra, és ugyanitt tartanánk.
Johnny336 2008.02.20. 12:08:41
Olvasd el meg egyszer a kommentet kerlek.
Kifejtem azert valamivel bovebben. Pl. nemcsak lapatolni tud, hanem tud vezetni uthengert.
mizie 2008.02.20. 12:52:51
és ekkor jönnek az erdélyi magyarok, aztán ha már ők sem dolgoznak kevés pénzért szar munkát, akkor bizony jönnek a bevándorlók, akik majd ápolgatnak minket amikor megöregedik teljesen az egész társadalom és fizetik a nyugdíjunkat is.
bezony.
Rocko- 2008.02.20. 12:58:19
költözzek odébb? oké, beköltöztem. a szomszédodba. és még jön 10 000 társam, mert ők is közelebb költöznek.
utazzak bussszal? oké, rendben. lemaradtál? hoppá, bocsi, ez az én buszom.
állsz a dugóban, mert bringást kell kikerülni? köszi a felszólítást máris bringázok!
vannak opciók, csak sajnos nem mindegyik és mindig megoldható. egy költözés nem olyan egyszerű dolog, mint venni egy kiflit. autózást is nem feltétlenül csak kényelmi okokból nem adják fel egyesek.
én nem mondom, h hopp, mindenki üljön buszra vagy bringázzon. csak az arányokat tartsuk meg.
Rocko- 2008.02.20. 12:59:42
Rav Antal 2008.02.20. 13:20:34
Utazz busszal! Meg a 10000 társad! Az annyi mint -10000 autó + 1000 busz folyóméterben az 60 km helyett 20. Ennyivel rövidebb a kocsisor.
És ha nem kell annyi kocsinak hely, akkor jut hely a bicikliútnak is, nem kell amiatt várnod, amíg a busz kikerüli a bringást!
ppeterka 2008.02.20. 13:43:16
Csak úgy mellékesként megjegyezném, mostanában döntően metróval-villamossal járok... De attól ez még bassza a csőrömet, mert egy ilyen generális fennakadás képes villamost is akadályozni az ideges (és kulturáltság terén kihívásokkal küszködő) autósok miatt... Meg az se elhanyagolható, hogy ugyanennyiért működhetne jól is akár... De szó sincs arról, hogy Sanyi mit (nem) csinál...
Rocko- 2008.02.20. 14:09:12
hjah, csak a BKV kapacitása is véges, ne felejtsd el. ;)
laposmacska 2008.02.20. 14:11:38
Na ezt most összekpcsolnám azzal a pár linkkel, amiket wood küldött. Ők azok, akik jó példát mutatnak. Erről meg már leírtam a véleményem.
Volt egy munkatársam, aki felesége révén gyakran járt ki Erdélybe. Tőle tudom, hogy Erdély nem a határnál kezdődik, hanem jóval beljebb. A határsávba az akkori rendszer sok románt telepített, hogy elvágják Erdélyt az anyaországtól. Bentebb sok olyan település van, ahol csak magyarok laknak. Egy helyen kérdezte a srác, hogy elfogadnak-e forintot, mert nem váltott annyi lejt, és mondták neki, hogy jól is tette, mert a lejt nem fogadják el, lehet náluk forinttal meg euróval fizetni :) Ő mesélte azt is, hogy az igazi erdélyieknek sokkal fontosabb a szülőföld, ahol felnőttek, és eszük ágában sincs Magyarországra jönni. Persze mindenhol vannak ellenpéldák. De nem hiszem, hogy a többi nemzetiséghez képest kiemelkedően sok erdélyi dolgozna nálunk.
Rav Antal 2008.02.20. 14:19:16
1. Dugódíj teljes összegét bérletvásárlásra fordítani, fizessen, aki dugót csinál és szennyez, járjon jobban, aki felelősen gondolkodik.
2. Ha van igény, akkor lesz busz is. Amennyi kell, és olyan, amilyen kell. Nem kell 100 fős buszokat járatni olyan helyeken, ahol huszan utaznak rajta maximum, csak mert nincs pénz húszfős buszokat venni.
3. Parkolási díj a következő szerint: 10 perc ingyen. Aki ennél többet akar parkolni annak 2000, de maximum 30 percet lehet egy adott helyre venni.
4. P+R parkoló a városhatáron kívül. Sok. Max. napi díj 300 forint, ezért jár egy BKV jegy is.
Valahogy így.
laposmacska 2008.02.20. 15:36:30
Nem már, Debrecenban parkoltam a nagyállomáson, néztem a számlát, óránkánt 240 Ft, a hét minden napján, reggel 7-től vagy fél 7-től éjszakáig, és nem is őrzik. Már ezért is járna a fszkorbács. Mellesleg én sem voltam ott 10-15 percnél tovább.
Rav Antal 2008.02.20. 17:08:38
Ha ennyibe kerül a parkolás, akkor megéri lerakni az olcsó P+R-ben az autót és tömegközlekedéssel járni. Ha nincs P+R és jó tömegközlekedés, akkor ez csak egy sarc. Ellenkező esetben hatékony nevelő eszköz.
Szóval igazából az időrendi sorrend a 4 és a 3 felcserélésével lesz korrekt.
viktor134 2008.02.23. 01:26:30
ja és az avart is lesoprik meg az utolso mezpgazdasagi utrol is. :)