Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Reggeli agyeldobás

2008.02.20. 07:55 :: Kisikasa

A szmog lassan ellepi az agyunkat, ideges emberek a dugóban és hogy még ezt fokozni is lehet az nem kétséges. Íme egy tökéletes példa erre: Miért pont a hétfő? Miért pont akkor és ott? Miértek, amiket Gábor prezentált nekünk.
Sokat olvaslak titeket, de most jött el az idő, amikor annyira eldobtam az agyam, hogy GPS kelett a megtalálásához.



Ugyebár hétfőn reggel alapból több az autó az utakon, mindenki álmos, újra munka, stb...(csendben jegyzem meg,nem egészen értem, hogy miért van hétfőn midig több autó, amikor ugyan olyan munkanap, mint a többi..)

Váci útról kanyarodás Róbert Károly körútra, majd satufék....áll az egész körút. Mivel minden nap kb. ugyan ebben az időpontban megyek arra, azért néztem nagyot, mert ilyen nem nem nagyon fordult elő. Aztán araszolgatás,gondoltam biztos baleset. de NEM. Ugyanis a nagyhatalmú közútfenntartó, vagy mittudom én ki, lezárta a Kacsóh Pongrácz úti felüljáró egy sávját - mondván, cseréljünk már korlátot. Vagyis a Hungáriáról felkanyarodók kénytelenek egy sávba leszorulni. Ez ugye visszatölti a Hungáriát/Róbert Károly körutat, majd mivel vannak sietők, akik a középőső sávban előzik a sort, és elöl akarnak bemenni, ezzel feltartartva a középső sávot is, marad a Hungáriára is egy sáv...

Kérdésem: Hol lehet felelősségre vonni azt a nagyeszű hivatalnokot, aki kitalálja a ceruzáját rágva, hogy na, akkor hétő reggeli csúcsforgalom, zárjunk sávot, cseréljünk korlátot!!! Miért nem lehet ezt hétvégén megcsinálni??? Miért nem lehet ezt napközben, kevésbé forgalmas időben megcsinálni??? miért kell egy nyamvadt korlát kicseréléséhez kb. két nap?? (mert az látszott, hogy nem ma reggel zárták le, mert egy db munkás sem volt ott)

Aztán ezek után a következő, már stopikus nyugalommal fogadott őrület:

Egressy úton, komótosan halad egy utcaseprő monstrum, békésen legelve a szemetet.Itt hasonlóak a kérdések: ki találaj ki, hogy a reggeli csúcsforgalomban seperjünk utat?? ráadásul egy olyan szakaszon, ahol a Hungária felé rednszeres a sor, vagyis még megelőzni sem lehet, hanem gyök kettővel menni mögötte? Hogyan lehetne az ellen tenni, hogy ha már amúgy is több autó van, akkor legalább a forgalomszervezők ne csináljanak sportot a hülyeségből?? Vagy netán össznépi vállalati fogadás van, hogy ki tudja jobban lassítani a forgalmat?? Aztán ha valaki nyer,azt peszgővel jutalmazzák???

67 komment

Címkék: közlekedés autó útlezárás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oroszlánfóka 2008.02.20. 08:07:34

Az a sáv már szombaton délelőtt is le volt zárva, baleset miatt szakadt le a korlát!

Csm001 2008.02.20. 08:24:01

Ugyanez igaz kátyúzásra, idióta, "véletlenül" kintfelejtett táblákra, fadöntésre, és eccsomó egyébre is. És felháborít, amikor látom hogy egy lapátol, öt nézi.
Mikor vágnak már rendet az állami cégeknél???

Balázs 2008.02.20. 08:31:54

Ha már szombaton leszakadt a korlát, annál nagyobb gáz, hogy hétfőig nem csinálták meg.

Ha a berlini falat egy éjszaka alatt fel lehetett húzni, nehogymár egy kurva korlátot 2 teljes nap alatt ne lehessen helyreállítani.

AZso · http://www.azso.hu 2008.02.20. 08:32:53

A válasz egyszerű, hétvégén nem dolgoznak ők sem...

Egyébként pedig kinek mi van útjában! Van akinek a kedd délelőtti dugó kellemetlen, másnak a szombat éjjeli. Nem vagyunk egyformák.

Egyébként egy őrült bontotta le a korlátot szombaton, mert annyira sietett valahová, hogy majdnem leesett a felüljáróról...

sz_ 2008.02.20. 08:33:29

- baleset miatt kiszakadt a korlát egy része, ezért kellett lezárni a sávot
- aszonta a közútkezelő, hogy hétvégén csak ügyelet van és nincs zseton arra, hogy jómunkásemberek készenlétben legyenek

szerintem meg az ügyelet azt jelenti, hogy ha gáz van, akkor a munkásokat behívják és elhárítják a hibát.

movhu 2008.02.20. 08:33:50

Mert ez kérem Abszurdisztánia :)
Nálunk az útfelújítás azzal kezdődik, hogy kimegy a csapat, kirakja a 40-es táblákat, lemarja az út szélét, és aztán jó az úgy fél évre. Más országban mész reggel, jössz este, és 10 km-el arréb tart már a felújítás.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.02.20. 08:40:25

"Van akinek a kedd délelőtti dugó kellemetlen, másnak a szombat éjjeli."

Kíváncsi lennék én arra a szombat éjjeli dugóra...

laja 2008.02.20. 08:46:24

Ne autózz.

wiseguy 2008.02.20. 08:48:07

Mert nálunk a közútkezelő szándékosan úgy zár le minden utat hogy ne lehessen közlekedni. azért hogy érezze mindenki hogy ebben az országban az állampolgár kizárólag csak azért van hogy az adót befizesse és kussoljon. ha felhívom őket hogy miért így zárták le az utat miért nem úgy, mindig van valami kofogásuk, és mindig tudják valaki másra kenni. Budapesten pedig kifejezetten szívatják az autósokat szerintem parancsba van adva, hogy mindent úgy zárjanak le hogy a lehető legnagyobb dugót okozzák, mint ma reggel a váci út megyeri út kereszteződésében.

wiseguy 2008.02.20. 08:52:09

És a legdurvább az autópálya felújítás, amikor gödöllőnél a három hidat egy csapat újítja fel, májustól októberig, mert aki kiírta a pályázatot annak a haverja nyerte meg és nem tudta máshogy megoldani. ezért nem lehetett közlekedni normálisan márciustól októberig. ÉS MÉG FIZETNI IS KELL ÉRTE!

portis 2008.02.20. 08:56:04

Csak aztán meg jön a sirás-rivás hogy dolgozni kell a hétvégén a teszkopénztárosnak, a karbantartóknak oszt nem tudnak menni a misére...

zsocaba 2008.02.20. 08:56:36

Közútkezelő monnyon le!

Múlt héten reggelente csúcsforgalom idején az M0 sávelválasztó betont mosták autóból. Persze a belső sáv lezárásával --> töb kilóméteres dugó. Azért ez már nagyon durva. Ki ad erre engedélyt? Ennyire antiszoc ebben az országban minden és mindenki?

Ahmet 2008.02.20. 09:00:47

Itt mindenki paranoiás? Ezek nem a Fusimisi Bt.-k. Akármilyen is, nekik be kell tartani a munkaügyi előírásokat. Nem úgy, mint legtöbbünk munkahelyén, ahol a túlóra az nem számolható el, a szombati, vasárnapi munka pedig nyilvánvalóan azért jön össze, mert hétközben szarul dolgoztunk, tehát kuss, mindenki jön be.
Töbször hallottam már ezt a "miért nem csinálják meg hétvégén" dumát. Tipikus önző hozzáállás. Nekem legyen meg hétfőre, aki meg ott lakik, az viselje el, hogy 48 órán át megy a flex, meg a légkalapás, mert XY hétfőn siet.

Hozzászóló 2008.02.20. 09:00:57

Pár hete volt egy csőtörés néhány utcányira tőlünk - a víz csendesen bugyborékolt ki az aszfaltból. Két szaki jött napközben, nézegették, rajzoltak, aztán elmentek. Másnap estére összegyűlt kb. 20-30 munkás, gépekkel, szerszámokkal, és egy éjszaka alatt (!) kicserélték a megrongálódott csövet ÉS újrahozták az aszfaltot ÉS le is festették a megfelelő jelekkel. Reggelre mindenféle korlátozás nélkül lehetett használni az utat.
Elfelejtettem mondani, Londonban lakom.

mizie 2008.02.20. 09:12:06

Ahmet. igen viselje el! inkább 100 ember szívjon a hétvégi hangzavarban minthogy 4000 ember a dugóban. és akkor had ne mondjam azt hogy ha kialakul egy egésznapos dugó, akkor mekkorát szívnak az ottlakók a füst miatt.

jah és dolgozzanak hétvégén, az állomány egyik felének hétfőn és kedden legyen szünnap és ők hétvégén mehetnek is a gátra.

John Beehive 2008.02.20. 09:33:45

Nevetséges! Ki fizeti ki a hétvégi járulékokat? Ki szeret hétvégén dolgozni? Egyébként meg örülj, hogy legalább kicserélik a korlátot. Aki járt már a Cseh Köztársaságban (főleg a Brünn-Prága autópályán), az tudja, hogy milyen, ha egy autópályán a 2-2 sáv műanyag lánccal van elválasztva, és ha a leállósáv feléig belóg egy szalagkorlát darab, és látványosan nem 1-2 nappal azelőtt történt az eset... Én örülök neki, hogy ezeket megcsinálják. Egyébként ha busszal/villamossal/metróval/trolival/fogaskerekűvel/hévvel járnál munkába, ez fel sem tűnne...

Johnny336 2008.02.20. 09:37:29

Aha. A busz talan atugrat a kocsisor felett, Knight Rider modra, Turbo Boost gombbal?

cso zsi 2008.02.20. 09:38:41

A busz/metró/villamosvezető is dolgozik hétvégén.
Vagy te olyankor otthon vagy, és ki sem mozdulsz?
A piacra sem hétvégén mész?
Ezek nem ügyeletesek, ilyen a beosztásuk, vagy pénzt akarnak keresni.

yzzy 2008.02.20. 09:39:09

A levélírónak igaza van, ez a város teljesen élhetetlen. Viszont azt is látni kell, h nem azért tartunk itt, mert a közútkezelő vagy ki nem akarja megcsinálni.

Azért tartunk itt, mert ebben az országban nem adnak pénzt arra, h túlórákat, ügyeletet és készenlétet fizessen a munkáltató. Én is olyan helyen dolgozom, ahol sokat kell(ene) túlórázni, de a cég b***ik kifizetni, viszont kötelezni a túlórára nem kötelezhet. Ekkor áll fent a helyzet, h bármennyir eis szeretném megcsinálni a munkát (mondjuk hétvégén), nem teszem, mert a cégem szarrágó és nem fizeti ki. Akkor miért erőlködjek?

Ugyanez van gondolom ennél a cégnél is. A jómunkásember gondolom kijavítaná a korlátot, hiszen lehet, h ő is ott ült a dugóban (jó, ez retorikai túlzás), de nem fogja.

Egyébként nekem a KUKÁSOKKAL van tele a hócipőm. Azt mondja meg valaki, hogy a belvárosban (VI,. V. ker.) mi a sz**ért reggel 8-kor, a csúcsban viszik a szemetet? Nálunk a külvárosban hajnalban jönnek (fel is ébredek rájuk :)) Ez is megérne egy misét.

ppeterka 2008.02.20. 09:42:19

Valaki írta, hogy máshol egy hét alatt 10 km-t arrébbmegy a felújítás... De basszus, Bulgáriában (ami ugye fúj-fúj-Balkánisztán, meg minden) nyáron elmentünk 1 azaz egynapos buszkirándulásra, és mikor visszafelé jöttünk, ahol odafelé fel volt marva, szinte mindenütt már fasza, pöpec aszfalton jöttünk... Ahol meg nem volt felmarva, már fel is volt marva... Pedig Bulgária messze van, ráadásul keleti irányban, mégis... De valahogy "ásótámasztó" (senior shovel vertical situation manager), "árgusszemekkelmunkátülvefigyelő" (sitting work observation expert), "cigarettafüstcsináló" (optimal air pollution particle infiltration manager), "bokorbanszunyáló" (floral zen meditation expert) munkakörben nem láttam senkit, talán 3-4 ember volt kinn minden helyszínen, és valahogy mindenki csinált valamit, 40 fokban, tűző napon, 3-4km körzetben semmi árnyék, csak a munkagép...

Aki meg azzal jön, hogy őt ne basztassák a flexszel hétvégén, az szarjon kaktuszt ahelyett a pár tízezer ember helyett, aki emiatt szívna... Mellesleg túlóra az meg mi? És hol érdekel engem, hogy a Fusimisi Bt-nek túlórát kell fizetnie? Legyen út, ezt ők vállalták, hogy teljesítik, ha nincs út seggbeqratni mindet egy erre a célra rendszeresített kizárólag "kiváló adottságokkal rendelkező" férfiakból álló testülettel, vagy szarrá-fossá büntetni-perelni őket bíróság által. Nem érdekel a nyomoruk, ha ezt vállalták, és nem tudják megoldani...

valaki 2008.02.20. 09:48:48

Azért tart itt ez az ország, mert a lakói is ilyenek... Mindenki csak a saját érdekeit nézi! Tisztelet a kevés számú kivételnek!

Dr Kangörény 2008.02.20. 09:54:53

Atyaég! Még él olyan ember, aki képes arra a hozzállásra, hogy örülj neki, hogy legalább megcsinálják??? Barátom én szívesen dolgoznék neked! Jó szarul, és utána az orrod alá dörgölném, hogy örülj!

Hétvégén, éjjel sokan dolgoznak, miért nem lehet az ilyen munkákat is éjjel, vagy hétvégén végezni?
Ezt semmilyen törvény nem tiltja! Egyszerűen a cég vezetői szarnak rá, hogy mi lenne a többség számára jó.

Amanitin 2008.02.20. 09:57:38

Ahmet drága és a többi hétvégi műszakos.
Ha a város egyik legforgalmasabb útján gikszer keletkezik, azt AZONNAL meg kell csinálni, pont. Nincs hétvége, nincs éjszaka, nincs rinyálnak az ott lakók, _meg_ _kell_ _csinálni_. Ha nincs rá pénz, akkor teremteni kell rá pénzt.
Ugyanis (ez most nektek kicsit ijesztő lesz): vonal alatt minden más megoldás még sokkal több pénzbe kerül.

Dr Kangörény 2008.02.20. 09:58:53

valaki, csak a saját érdeke? A normális közlekedés az önző saját érdek? És az, hogy kifizetjük az árát, de ezt kapjuk érte cserébe az mi a lófasz? Jelen esetben szerinted kinek az érdekét kéne nézni, ha nem az utakon közlekedőkét?

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.02.20. 10:00:04

ppeterka: rohadtul igazad van! Kb. leirtal mindent, amit le lehetett...

mizie 2008.02.20. 10:00:09

Az állami cégeknek ugyanúgy versenyezniük kéne a megrendelésekért és akkor talán nem szarnának rá magasról, mert ígyisúgyis jön a pénz...

ott tartunk hogy nem tudok olyan állami céget mondani amivel elégedett lennék. szórják a közvagyont gátlástalanul, de szolgáltatás meg sehol...

ha gyorsabb lenne bkv-val mennem tuti azzal járnék, csak az a bibi hogy 3x annyi idő...

jah és nekem fizetik a túlórámat :)

John Beehive 2008.02.20. 10:05:14

nem akarom védeni a dolgot, mert magam sem feltétlenül értek vele egyet, de egy csomó tényező van, amit mi - irodában dolgozók - nagyon nem szoktunk számításba venni: a hétvégén nemgyengén repkedtek a mínuszok és még szél is volt. ez hetfőre mérséklődött. de büdösmunkásparasztja dolgozzon odakint ilyenkor is.

John Beehive 2008.02.20. 10:09:09

az, hogy ezen munkásemberek egy része valóban nem feltétlenül 100%-osan teszi magát oda amikor dolgozik... nos, ez pont olyan, mint az ország egésze. mi is itt fórumozunk munkaidőben :P

Rav Antal 2008.02.20. 10:09:17

Azért nekem tetszik ez a dolog. Ha máshogy nem, akkor talán így sikerül rávenni egy pár embert arra, hogy ne autóval közlekedjen a városban.

A dugó nem az út miatt van, hanem amiatt, hogy sokan akarnak menni ugyanazon az úton. Nem több sáv kell, hanem kevesebb autó.

Én 3 éve, mióta biciklizem azzal találom szemben magam, hogy mindenhova legalább negyed órával előbb érek oda, mint kellene. Ez is elég idegesítő dolog tud lenni, de még mindig jobb, mintha késnék ráadásul két-háromszor annyi ideig közlekedve.

Amíg BKV-val jártam munkahelyre, addig naponta 60-80 percet utaztam összesen, ma már csak 20-25-öt kell tekerni. Ennyivel több időm van a családomra. Ja, meg 8250 forinttal több egy hónapban.

Johnny336 2008.02.20. 10:10:52

John Beehive · nyavajogj.blog.hu 2008.02.20. 10:05:14

Erre irtam a rendoros posztnal is: ha nem tetszik a munkad, vagy annak korulmenyei (pl. zergebaszo hidegben, hoviharban kell egy szal pocsben lapatolnod a kutyaszart), akkor keress mas munkat!

mizie 2008.02.20. 10:20:56

John: ezt te se gondolod komolyan... még jó hogy amikor tél van akkor hókotrók/hólapátolók nem így gondolkodnak...

Rav: tök jó hogy te meg tudod oldani bringával, de nekem 1. messze van, 2. nem tudok zuhanyozni a munkahelyen. így marad a hétvégi bringás kirándulás a részemről.

John Beehive 2008.02.20. 10:21:43

Rav Antal 2008.02.20. 10:09:17

csak egyetérteni tudok veled. hátha ez működik... legyünk őszinték: ti kiköltöztök a városból, mert nektek kell a kertesház/nyugalom/csend/tiszta levegő, de aki bent maradt, az meg dögöljön meg, mert pont elveszitek tőlünk a nyugalmat, a csendet és a tiszta levegőt. ez baromi jófej dolog, mit ne mondjak. ehhez hozzájön az, hogy amikor a jóból bejöttök a szarba úgy, hogy közben az átlag 80-90 kilós testeteket 1-1.5 tonna felesleggel cipeltetitek és ti vagytok kiakadva, hogy valamit csinálnak és ti a dugóban álltok... teljesen baráti gondolat. de hát a kényelem sokat megér, igaz?

valaki 2008.02.20. 10:24:04

Kangörény

Kicsit félre érthetted amit írtam...
A saját érdek mindenek előtt nálam azt jelenti, hogy mindenki szarik mindenkire és mindenre csak hogy neki jó legyen.
kb ua. gondolom mint te

georg 48 2008.02.20. 10:26:47

Ez volt az a korlátbontó, aki állítólag meglépett. Régebben voltak éjszakai műszakok. Ez egyébként tőlünk nyugatabbra most is így van. Ezt a melót nyugodtan meg lehetett volna éjjel csinálni. Nekik is jobb lett volna, mert nem kerülgeti őket senki. Csak a cégek sajnálják a pótlékot kifizetni. Különben is, ez egy következmények nélküli ország. Ha azonnal kirúgnák a főnököt, mindjárt más lenne. Dehát a főnök haver! Az se semmi, amokor az M3-on a mogyoródi felüljáro hídját két ember egy félcolos ecsettel két hétig festi és egy sáv emiatt le van zárva!

Rav Antal 2008.02.20. 10:27:32

mizie:

Én is pont ezeket mondtam 3 éve a haveromnak. :)
De szerencsére meggyőzött.

1. 20km-nél több? Mert az kényelmes tempóban 1 óra. Ha meg 20km-nél több, akkor miért nem költözöl közelebb?

2. A zuhanyzás amúgy csak az első 2 hónapban gond, utána már meg sem izzadsz.

cso zsi 2008.02.20. 10:32:16

John Beehive · nyavajogj.blog.hu 2008.02.20. 10:09:09
Az, hogy mi itt írogatunk, sok mindent takarhat.
Fut egy windows telepítés, egy másik gépben videókártyát cserélek, és épp nincs építendő hálózat.
De megyek már, mert jött egy helyszíni hibaelhárítás.

phu 2008.02.20. 10:36:16

Szombaton egy kedves autós, aki nyilván minden szabályt betartott, kidöntötte a korlátot, majdnem le is esett a felüljáróról.
A zilletékes azt mondta, hogy egy ilyen javítás előtt fel kell mérni a kárt, a szükséges eszközöket, megrendelni az anyagokat, és persze a brigádot kirendelni a helyszínre. Mindezt nem tudják hétvégén egy nap alatt megoldani. Én azért megértem.
Azt sokkal kevésbé értem, hogy hogyan lett kidöntve a korlát. Ezen miért nem tetszik felháborodni?

nev nick 2008.02.20. 10:37:29

"Kíváncsi lennék én arra a szombat éjjeli dugóra..."

fedor, tavaly decemberben szombat este 8 korul mentem pomazra. a margit hidtol a majdnem florianig tartott befele a dugo, az autok lepesben haladtak. aztan egy ora mulva befele, araszolas az arpad hidon, mert savlezaros utfelujitas volt a pesti oldalhoz kozel.

de igazad van, mert ez meg nem ejjel, csak este 8-9 ora.

Bilux 2008.02.20. 10:40:10

Az említett felüljárón már legalább egy hete hiányzik a korlátból egy darab, de ez csak egy piros-fehér szalaggal volt jelölve.
Most vasárnap jártam ott, munkás sehol de útszűkület-tábla, majd szinte azonnal sávlezárás az igen. Többen úgylátszik nem számítottak erre az akadályra, mert a lezárás előtt négy kocsi állt összecsúszva, az emiatt keletkező torlódás miatt a Vidámpark előtt a felüljárón meg három másik. Nekik vajon lesz-e joguk a logikátlan lezárás miatt kártérítést követelni bárkitől?
(Költői kérdés volt...)

mizie 2008.02.20. 10:42:25

Rav:
20km, de én rendszeresen bringázok (amikor jó idő van meló után irány a bringa) és megyek ennyit simán.
ez már évek óta így van és tudom hogy megizzadok :)

költözni meg nem akarok, imádok itt lakni ahol vagyok. másrészt meg munkahelyek váltják egymást több-kevesebb időközönként...

laposmacska 2008.02.20. 10:43:11

Szerintem nem kéne soha felújítani, meg utcát takarítani, aztán megnézhetné magát mindenki. Sőt még a szemetet sem kellene elszállítani, volt már Görögországban szemetes-sztrájk, akkor napokig, hetekig hegyekben állt a szemét, és az sem volt jó senkinek.

Abba nem gondol bele senki, hogy aki az utakat felújítják ők is emberek, valószínűleg nem keresnek annyit, mint aki a kocsiból anyázza őket, és akkor még dolgozzanak éjszaka vagy hétvégén. Vagy hétvégén éjszaka. Remek hozzáállás.

Debrecenben van annyi harmincas tábla olyan helyeken, ahol lehetne menni 100-zal, sőt a Db - Hajdúsámson út is ki van táblázva felváltva 40-es és 60-as táblákkal, és ha is tudjuk miért, biztos oka van. Ezen az úton táblától már csak kis mécsesekből és koszorúkból van több. Ezt a kint felejtett táblákról.

Egyébként meg ha nem tetszik, járj busszal! F@szom az ilyen hozzáállásba!

Johnny336 2008.02.20. 10:47:21

laposmacska 2008.02.20. 10:43:11

Akkor keressen jobban fizeto munkat. Ha en szarul vegeznem a munkam, ugy kibasznanak, hogy a labam nem eri a foldet. Teljesen jogosan.

"Faszom az ilyen hozzaallasba."

mizie 2008.02.20. 10:49:48

lapos: mi köze annak hogy ki mennyit keres, hogy rendesen végzi-e el a munkáját?
másrészt itt nem a "munkásokról" van szó hanem a vezetőikről akik elrendelik hogy mikor és hol van munka.
szóval hogy neked is tetszen a vezetőket fikázzuk akik vszeg az átlagnál jobban keresnek. (persze felőlem csinálhatnák társadalmi munkában is de akkor is berágnék rájuk hiszen nem csinálják meg amit elválalltak)

Rav Antal 2008.02.20. 10:51:04

mizie: elektromos kerékpár?

Rav Antal 2008.02.20. 10:55:22

Bilux:

"Többen úgylátszik nem számítottak erre az akadályra" - és mentek 80 körül, mint rendesen...
"mert a lezárás előtt négy kocsi állt összecsúszva" - követési távolság? 80-nál többet kell tartani!


"az emiatt keletkező torlódás miatt a Vidámpark előtt a felüljárón meg három másik." - Ezt végképp nem értem. Négy autó összecsúszott, elmegyek mellettük, és én is összecsúszok? Hát normális az ilyen?


"Nekik vajon lesz-e joguk a logikátlan lezárás miatt kártérítést követelni bárkitől?" - Persze, fizet a biztosító. Már annak, aki vétlen volt.

laposmacska 2008.02.20. 11:02:03

Johnny336 2008.02.20. 10:47:21

Hol keressen munkát? Azt hiszed, hogy ha valaki nincs megelégedve azzal, hogy minimálbérét túrja a földet, akkor megbeszéli a brigádvezetővel, hogy bocs főnök, de több zsé kéne, mostantól én leszek az igazgató?

Te kerestél már munkát? És belegondoltál már abba, hogy azt mondják, hogy bocs, de van a helyedre 10 másik?

Bilux 2008.02.20. 11:10:52

Rav Antal:
"mentek 80 körül, mint rendesen"
Ebben tökéletesen igazad van
"Négy autó összecsúszott, elmegyek mellettük, és én is összecsúszok?"
Nem, a másik irányba képzeld el, Árpád híd - M3 kivezető. A felüljáróig torlódott a sor.

Johnny336 2008.02.20. 11:21:08

laposmacska 2008.02.20. 11:02:03

Van munkam. Nem halok ehen. Meg vannak elegedve a munkammal. Tanultam (meg most is azt teszem). Fosuli esti tagozat mellett dolgozom...
Nem fenyezem magam, mert vannak millioan, akik nalam sokkal durvabban vallalnak be dolgokat (munka-tanulas-gyerekneveles, mindezt egyszerre).
Nehez munkat talalni. Meg vegzettseggel is. De nem lehetetlen.

laposmacska 2008.02.20. 11:24:26

Johnny336 2008.02.20. 11:21:08

És mit gondolsz, végzettség nélkül milyen nehéz lehet? Te ha megtehetnéd alkalmaznál egy olyan embert, aki előtte a földet túrta, és semmi végzettsége nincs? Mert én vagyok biztos, hogy én megtenném. És sokan gondolkodnak még így.

Johnny336 2008.02.20. 11:27:15

Miert nincs vegzettsege? Jelenleg meg mindig ingyenes az elso diploma (mar nem lesz az sokaig). Ugyanigy a kozepiskola is. Ingyenes a kibaszott oktatas. Ingyen jarhatunk suliba, sajatithatunk el nyelveket, szakmat. A lehetoseg adott. Elni kell vele. Meg kell erte dolgozni.

wood 2008.02.20. 11:35:02

fölhúzod magad ilyen apróságokon?
olvasd el ezt:
index.hu/politika/belfold/vargafal8705/
index.hu/gazdasag/magyar/leiszt080214/
index.hu/politika/belfold/budapest/0218bkv/
index.hu/politika/belfold/0218gylltb/
index.hu/politika/belfold/0218fvrskv/

...mind eheti és csak találomra szemezgettem.

minősíthetetlenül szemét helyen élünk.

laposmacska 2008.02.20. 11:54:37

Johnny336 2008.02.20. 11:27:15

Most komolyan, te elmennél egy diplomával utakat felújítani? És ha vagy 40 éves, és nincs diplomád, akkor fogsz jelentkezni egy egyetemre? Ne viccelj!

Johnny336 2008.02.20. 12:02:23

Azert akar valaki diplomat, hogy ne akarjon utat felujitani.
Johet az, hogyha mindenki diplomas, akkor ki fog utat epiteni. Mondjuk kepzett szakmunkasok (nem kell hozza diploma), akik ertik is, mi a metodusa egy utepitesnek, nem all meg a tudomanyuk a lapatolas gyakorlati ismeretenel. Innentol kezdve sokkal hatekonyabb lenne az egesz.
Nem nezem le a fizikai munkat, oriasi szukseg van ra, pl. en is koltoztettem alkalmankent.

laposmacska 2008.02.20. 12:02:36

wood 2008.02.20. 11:35:02

Ezek már akkora f@szságok, hogy felesleges vele felhúznod magad. Ezen úgysem tudunk változtatni. Legegyszerűbb az lenne, hogy minden képviselőt agyonlőnének, aztán az újak minimálbérért dolgoznának. Akkor vasvillával sem lehetne bezavarni őket a Parlamentbe. Csak az foglalkozna ezzel, akit tényleg érdekel, nem az, aki meg akarja szedni magát, vagy családját. Remélem, az agyonlövés még nem minősül gyüéöletbeszédnek... :)

De ez egy elég offtopic téma, szóval anyázzunk valami mást! :D

laposmacska 2008.02.20. 12:05:40

Johnny336 2008.02.20. 12:02:23

És ki fizetné meg a diplomás lapátolókat? Te meg én az adónkból? Szükség van olyanokra, akik a lapátoláshoz értenek, és ez jó hír azoknak, akik csak ahhoz értenek. Remélem, nem az jön le ebből, hogy lenézem a lapátolókat, mert nem. De attól még hogy nem mérnökök értik a szakmájukat csak mivel nem mérnökök nem is fizetik meg úgy őket. Ami meg azért jó, mert ha rendesen meglennének fizetve, akkor nem telne új korlátra, meg új aszfaltra, és ugyanitt tartanánk.

Johnny336 2008.02.20. 12:08:41

"Mondjuk kepzett szakmunkasok (nem kell hozza diploma)"

Olvasd el meg egyszer a kommentet kerlek.

Kifejtem azert valamivel bovebben. Pl. nemcsak lapatolni tud, hanem tud vezetni uthengert.

mizie 2008.02.20. 12:52:51

lapos: az a nagy szörnyű helyzet hogy jól lefestetted mi fog történni. egyre több diplomás lesz akik tuti nem fognak szarérthugyért dolgozni ráadásul a diplomanélküliek sem.
és ekkor jönnek az erdélyi magyarok, aztán ha már ők sem dolgoznak kevés pénzért szar munkát, akkor bizony jönnek a bevándorlók, akik majd ápolgatnak minket amikor megöregedik teljesen az egész társadalom és fizetik a nyugdíjunkat is.
bezony.

Rocko- 2008.02.20. 12:58:19

szeretem az okos ötleteket.
költözzek odébb? oké, beköltöztem. a szomszédodba. és még jön 10 000 társam, mert ők is közelebb költöznek.
utazzak bussszal? oké, rendben. lemaradtál? hoppá, bocsi, ez az én buszom.
állsz a dugóban, mert bringást kell kikerülni? köszi a felszólítást máris bringázok!

vannak opciók, csak sajnos nem mindegyik és mindig megoldható. egy költözés nem olyan egyszerű dolog, mint venni egy kiflit. autózást is nem feltétlenül csak kényelmi okokból nem adják fel egyesek.
én nem mondom, h hopp, mindenki üljön buszra vagy bringázzon. csak az arányokat tartsuk meg.

Rocko- 2008.02.20. 12:59:42

hjah, és 2 napos hétvégi műszak(ok)kal lehet jobban járna a munkáltató, mint a heti 5 hétköznappal.

Rav Antal 2008.02.20. 13:20:34

Költözzetek közelebb! Engem nem zavartok. Sőt. Ha nem autózol, akkor még jobb is nekem.

Utazz busszal! Meg a 10000 társad! Az annyi mint -10000 autó + 1000 busz folyóméterben az 60 km helyett 20. Ennyivel rövidebb a kocsisor.

És ha nem kell annyi kocsinak hely, akkor jut hely a bicikliútnak is, nem kell amiatt várnod, amíg a busz kikerüli a bringást!

ppeterka 2008.02.20. 13:43:16

laposmacska: aki amit vállal, teljesítse annyiért, amennyiért vállalta. A cég vállalta (vagyis vállalnia kéne...), hogy van út, 99.999% rendelkezésreállással (hahaha...). Namost ha hiba van, akkor kiküldik a Sanyit, akit erre tartanak, ezért kap pénzt, hogy szombaton éjjel hófúvásban megcsinálja. Ha a Sanyi szombat éjjel helyett hétfő délelőtt csinálja, az nem jó. Az, hogy a Sanyi mennyit keres, nem érdekel. Hogy mit dolgozik, az se. Ha hideg van, öltözzön fel, és kész (vagyis a cég öltöztesse fel a munkakörnek megfelelően). Ha rosszak a körülmények, lázadjon a szakszervezetnél, meg Brüsszelben meg ahol akar, ha ügyes, elmeszelik a cégvezetőt... Befizetem az adót, onnantól a nálam "okosabbak" dolga, hogy működjön a rendszer. De nem is a Sanyit megyek baszogatni, ha nincs út, hanem a főnökét, meg az annak a főnökét, stb...

Csak úgy mellékesként megjegyezném, mostanában döntően metróval-villamossal járok... De attól ez még bassza a csőrömet, mert egy ilyen generális fennakadás képes villamost is akadályozni az ideges (és kulturáltság terén kihívásokkal küszködő) autósok miatt... Meg az se elhanyagolható, hogy ugyanennyiért működhetne jól is akár... De szó sincs arról, hogy Sanyi mit (nem) csinál...

Rocko- 2008.02.20. 14:09:12

Rav Antal 2008.02.20. 13:20:34
hjah, csak a BKV kapacitása is véges, ne felejtsd el. ;)

laposmacska 2008.02.20. 14:11:38

ppeterka 2008.02.20. 13:43:16

Na ezt most összekpcsolnám azzal a pár linkkel, amiket wood küldött. Ők azok, akik jó példát mutatnak. Erről meg már leírtam a véleményem.

Volt egy munkatársam, aki felesége révén gyakran járt ki Erdélybe. Tőle tudom, hogy Erdély nem a határnál kezdődik, hanem jóval beljebb. A határsávba az akkori rendszer sok románt telepített, hogy elvágják Erdélyt az anyaországtól. Bentebb sok olyan település van, ahol csak magyarok laknak. Egy helyen kérdezte a srác, hogy elfogadnak-e forintot, mert nem váltott annyi lejt, és mondták neki, hogy jól is tette, mert a lejt nem fogadják el, lehet náluk forinttal meg euróval fizetni :) Ő mesélte azt is, hogy az igazi erdélyieknek sokkal fontosabb a szülőföld, ahol felnőttek, és eszük ágában sincs Magyarországra jönni. Persze mindenhol vannak ellenpéldák. De nem hiszem, hogy a többi nemzetiséghez képest kiemelkedően sok erdélyi dolgozna nálunk.

Rav Antal 2008.02.20. 14:19:16

A BKV-t már rég el kellett volna adni, és akkor piaci alapon működhetne a tömegközlekedés:

1. Dugódíj teljes összegét bérletvásárlásra fordítani, fizessen, aki dugót csinál és szennyez, járjon jobban, aki felelősen gondolkodik.

2. Ha van igény, akkor lesz busz is. Amennyi kell, és olyan, amilyen kell. Nem kell 100 fős buszokat járatni olyan helyeken, ahol huszan utaznak rajta maximum, csak mert nincs pénz húszfős buszokat venni.

3. Parkolási díj a következő szerint: 10 perc ingyen. Aki ennél többet akar parkolni annak 2000, de maximum 30 percet lehet egy adott helyre venni.

4. P+R parkoló a városhatáron kívül. Sok. Max. napi díj 300 forint, ezért jár egy BKV jegy is.

Valahogy így.

laposmacska 2008.02.20. 15:36:30

Rav Antal 2008.02.20. 14:19:16

Nem már, Debrecenban parkoltam a nagyállomáson, néztem a számlát, óránkánt 240 Ft, a hét minden napján, reggel 7-től vagy fél 7-től éjszakáig, és nem is őrzik. Már ezért is járna a fszkorbács. Mellesleg én sem voltam ott 10-15 percnél tovább.

Rav Antal 2008.02.20. 17:08:38

laposmacska

Ha ennyibe kerül a parkolás, akkor megéri lerakni az olcsó P+R-ben az autót és tömegközlekedéssel járni. Ha nincs P+R és jó tömegközlekedés, akkor ez csak egy sarc. Ellenkező esetben hatékony nevelő eszköz.

Szóval igazából az időrendi sorrend a 4 és a 3 felcserélésével lesz korrekt.

viktor134 2008.02.23. 01:26:30

hol van az a szépség, ami luxemburgban, novemberben javítják az utakat, de mindehol kinn van mindenki, és dolgoznak.

ja és az avart is lesoprik meg az utolso mezpgazdasagi utrol is. :)













 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása