A munkám által minden nap szembesülök azzal, hogy a Rendőrség és a Közterület Felügyelőség dolgozói nem igazán toleránsak az árufuvarozókkal, hivatásos sofőrökkel szemben.
Mit tehet szerencsétlen munkavállaló, ha a címzett/feladó egy olyan utcában van, ahová behajtani tilos, vagy előtte tiltott a parkolás? Csak annyit, hogy a szabályt megszegve végzi azt a munkát, amelyből próbálja eltartani a családját. A "kedves" közterületes/rendőr uraknak hiába is magyarázza, hogy nem tudja másként megoldani a szállítást, őket csak a saját igazuk érdekli. Abba nem gondolnak bele, hogy mi nem jó kedvünkben hajtunk be ezekre a helyekre, hanem mert muszáj (néha több köbméter árut viszek egy helyre, sétálóutcába). Ők csak büntetnek, mert nekik ez a dolguk. Az emberséget, toleranciát majd' mindből kiölték azzal, hogy hatalmat adtak a kezükbe. Persze vannak kivételek.
Más: Úgy hallottam, hoztak egy olyan törvényt, hogy nem csak a sofőrt, hanem a fuvarszervezőt is lehet büntetni, ha tudatosan hajszolja bele a munkavállalót a gyorshajtásba és a túlvezetésbe. Sajnos, én még eddig csak olyan híradásokat láttam, ahol azt szajkózzák, hogy hány jogsit vontak be és hány teherautó sofőrt büntettek meg túlvezetésért, gyorshajtásért. Mikor jutunk el odáig, hogy nem csak a "kicsiken" verik el a port? Fogom azt hallani valaha, hogy a "MITTUDOMÉNMI-TRANS" vezetőjét megbüntették, mert a sofőrjei napi 14 órát vezettek? Szerintem soha. Sajnos. Ameddig mi -gépkocsivezetők- fizetünk büntetést (mert mi mást tehetnénk?), hogy ők gyarapodjanak, addig nem lesznek kipihent sofőrök az utakon.
Én nagyon várom azt az időt, amikor a Túra-lista fejléce így kezdődik: "A jogi következmények tudatában adom ki a következő fuvarlistát. XY logisztikai vezető". Akkor valószínűleg nem mernének napi 600-700 kilométer levezetendő utat előírni, miközben tisztában vannak vele, hogy teherautóval lakott területen kívül 70, autópályán 80 Km/h a megengedett sebesség, amivel lehetetlenség a törvény szerint előírt munkaidő alatt teljesíteni a távot. A rakodási időt nem is említettem…
Ehhez az is kellene, hogy a törvényhozók ne csak a KRESZ-t, de a körülményeket is átgondolják alkalomadtán.
Persze ez csak egy szép álom. Holnap sajnos ébredni (és rohanni) kell...
Fejétől bűzlik a hal
2008.03.10. 16:00 :: Kisikasa
Doky ismét egy tipikus példát szolgáltatott nekünk arra, hogy mi van ha valakinek munkájából adódóan szinte muszáj megszegni néhány szabályt. De kinek és hogyan kellene korrigálni az efféle heyzeteket, hogy erre ne kerüljön sor?
77 komment
Címkék: közlekedés autó büntetés parkolás kresz
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Krisz 2008.03.10. 16:20:02
107! 2008.03.10. 16:32:19
Árúszállító és árúszállító között is van külömbség. Toleráns tudok lenni azzal, akinek ötven, száz méteren belül nincs helye, de akinek csak 20-25 m.-t kellene tennie?!!!
bogesz 2008.03.10. 16:41:11
"Árúszállító és árúszállító"
"külömbség"
gratulálok...:-S
Wannabe motoros 2008.03.10. 16:42:07
Ha elmeletileg sem lehet teljesiteni az eloirt utat, akkor siman nyernel.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.10. 16:43:07
Morgó Muki 2008.03.10. 16:43:09
Ettől még én is anyázok, ha elakadásjelzővel megállva pakolásznak az úton. Üllői út, Bartók Béla út stb. Akkor tiltsák meg a parkolást, kivéve áruszállítás.
Johnny336 2008.03.10. 16:50:13
107! 2008.03.10. 16:50:15
movhu 2008.03.10. 16:55:17
Egy biztos, valamilyen szabály ide is kellene. Tehát legalább ne legyen a túra alapból akkora, hogy kresz szabályok betartása mellett ne lehessen teljesíteni. Még úgy is lehet csúszás. És kötelező legyen a kirakodás várható időtertamát is belekalkulálni. Most könnyű a sofőrt szívatva dolgoztatni, mert lesz helyette másik.
Tudor 2008.03.10. 16:55:37
Civilizáltabb országokban városba árut szállítani kizárólag csúcsforgalmi időn kívül lehet. Majd a speditőr megfizeti a sofőr éjszakai műszakját, és továbbszámlázza a belvárosi boltnak. Ja igen, és a boldogabb országokban a Váci utca kaliberű helyeken is rendben elfér egy közepes Tesco. Miért? Mert saját árufeltöltő mélygarázs építését is előírták számára, és a teherautók ott várakoznak, nem a Nagykörúton megállni tilosnál másodikként parkolva, vészvillogóval.
snort 2008.03.10. 16:57:11
Bérgyilkos 2008.03.10. 16:57:53
Wannabe motoros 2008.03.10. 17:02:15
107! 2008.03.10. 17:09:02
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.10. 17:12:31
A mai napomat egyébként eddig két rendőrrel töltöttem (nem, nem vittek be, nem azért :) ), ráadásul az egyik amerikai rendőr volt. Fáradt is vagyok! ;)))
acel 2008.03.10. 17:14:26
EBEUSS (törölt) 2008.03.10. 17:15:45
EllenőrzŐ helyett inkább írj Te is ékezetek nélül! ;)
EBEUSS (törölt) 2008.03.10. 17:17:35
Idézőjelbe tette, gondolom egy rendőrtől idézte... :DDD
TB 2008.03.10. 17:17:45
107! 2008.03.10. 17:19:08
EBEUSS (törölt) 2008.03.10. 17:20:36
Rocko- 2008.03.10. 17:22:09
1) célforgalom számára enegdett. akkor behajt.
2) ha nem engedett, akkor távolabb parkol le. és azzal a két izével, ami féket/gázt és netán kuplungot/rögzítőféket nyomogatja, azzal sétál.
3) behajtási engedélyt kér.
"Úgy hallottam, hoztak egy olyan törvényt, hogy nem csak a sofőrt, hanem a fuvarszervezőt is lehet büntetni, ha tudatosan hajszolja bele a munkavállalót a gyorshajtásba és a túlvezetésbe."
hát igazán ideje lenne.
107! 2008.03.10. 16:50:15
ékezet nélkül azért nem írnak egyesek, mert nincs ékezetük vagy az operációs rendszerük nem támogatja (megfelelően). a helyesírást viszont a felhasználónak kell támogatni, vagyis pontosabban alkalmazni.
SilentSound · autozz.blog.hu 2008.03.10. 17:12:31
csak a Zasszony meg ne tudja. :]
acel 2008.03.10. 17:14:26
naja, bizonyos dolgokat lehetne éjjel, hajnalban szállítani. csak ugye nem érdekel ez senkit se.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.03.10. 17:30:17
Fütyesz 2008.03.10. 17:37:30
1.tenyleg? mit nem mondasz...
2.Ha van csak5 cimed, cimenkent 300kg äruval, ebböl pl. kettönel setälgatnod kell, az valoban meggyorsitja a munkädat...
3.Väcott belvärosi behajtäsi engedely 1honapra 5.000-ft. Pesten sem hiszem hogy olcsobb.
Bizonyos dolgokat ejjel es hajnalban szällitanak. De ahova nappal nem hajthatsz be, oda ilyenkor sem...
szállítás 2008.03.10. 17:39:46
Magyarországon is ez kellene.
Az meg nonszensz, hogy még az sír, hogy megbüntetik aki miatt megáll a város forgalma, mert neki ki kell pakolni. Magyarország XXI. század. Mert itt mindenkinek mindent szabad.
Tudor 2008.03.10. 17:46:57
2.: Ez a cég dolga. Vegyen fel még árukihordót. Az autód és a lábaid adott sebességre képesek. Ha a főnök _szabályosan_ képes gyorsabban megoldani, csak akkor lehet jogos a kritikája.
3. Ezt drágállod? Mennyi pénzt termel meg egy áruszállító autó egy hónapban ahhoz az 5000 forinthoz képest?
Desert 2008.03.10. 17:52:22
megafaszom... :)
amikor a bartók bélán az ilyen ...-ok kicseszik az elakadásjelzőt reggel csúcsforgalomban és elzárnak egy sávot a kettőből, mindezt minden nap és szarnak bele, hogy kilóméteres dugót csinálnak, akkor lehet, hogy némileg nem tudok a fenti mondattal egyetérteni. Az, hogy valaki bemegy egy sétálóutcába és negyed óráig 20 gyalogosnak 2m-el arrébb kell elmenjen, az kevésbé érdekel. De akik forgalmas utakat bénitanak meg, azokat én szépen megszexuálnám 300e-re per alkalom és mindjárt nem lenne ilyen probléma. Oldja meg az üzlet aki megrendelte.
gaben 2008.03.10. 17:56:41
Sok helyen éjjel sem tudnának szabályosan megállni-várakozni, tehát tökmindegy.
Egyébként meg szállítson éjjel akinek Géza volt az anyja. A tököm kívánná, hogy Bivalybasznád alsón rakodás közben leüssenek, a pár ezer forintomért meg a motyóért. Mert az esti sofőröknek sincsen kísérőjük manapság, mint az átkosban (pfujj). A pézszállítók kivételek. Még jó!
Az meg kész vicc, hogy egy jó karban lévő max3.5 tonnás géppel nem lehet személyautó sebesség határokon haladni. Egy master, boxer sok kis szgk-ál stabilabban viselkedik az úton. A túlterhelést meg nem nézik csak a nagyoknál, pedig lenne mit mérni.
Kardics 2008.03.10. 17:58:51
2008.03.10. 18:02:53
Vladimir Harkonnen 2008.03.10. 18:15:23
"külömbség"
Ezt nem kellett volna felhánytorgatni, mert jó!
EBEUSS (törölt) 2008.03.10. 18:17:27
Mire??? :DDDDDDDDDDDDDD
gaben 2008.03.10. 18:19:15
Szép számmal vannak ilyenek, aki nyitott szemmel jár már biztosan látott hasonlót. Azért ez is nonszensz...
petrocelli 2008.03.10. 18:39:05
Vannak boltok amik éjjel nincsenek nyitva , tehát marad a nappal.
A boltnak nyitáskor szinte minden városban parkolót és rakodóterületet kell vásárolnia(rettenetes nagy összegekért). Ezeket a bolt előtti parkolókat olyan személyautók állják el aki se nem vásárol, se nem rakodik, ezért marad a bolthoz legközelebbi útszél a megálláshoz. Ha nem tetszik anyázzál de ez akkor is így van. Talán egy kicsi több tolerancia lenne a másikkal szemben nekektak is előnyötökre válna mert nem lennétek ilyen rosszindulatú embörkék.
És majd ha a ti munkátokat is ennyien akadájozzák és még az akadájok után is titeket hibáztatnak, akkor majd talán megérteitek, bár én nem hiszek benne.
Ez azoknak szólt akik 300 méterről vinnék a tonnás raklapot.
Vladimir Harkonnen 2008.03.10. 18:48:55
Az összes okoskának!!!
Vannak boltok amik éjjel nincsenek nyitva , tehát marad a nappal.
A PLUS-nál vannak zsilipek, a rakodónak a külső, a boltnak a belső ajtóhoz van kulcsa!
A gyógyszertárak egy részénél is működik az éjszakai szállítás. Nálunk van egy trezor amibe a szállító berakja a cuccot, reggel a gyógyszerész kiszedi.
Az kell, hogy megbízzanak egymásban!
geza 2008.03.10. 18:53:56
kinyitnanak ejjelre is, mikor kezd elfogyni az aru
"És majd ha a ti munkátokat is ennyien akadájozzák és még az akadájok után is titeket hibáztatnak, akkor majd talán megérteitek, bár én nem hiszek benne."
az hogy ti egy komplett varost tartotok fol, az ok????
okoska
Doky 2008.03.10. 18:55:48
dokkmunkasok 2008.03.10. 18:56:31
pont leszarom, hogy honnan viszik. tolem a gyartol is vihetik szuz torpek, de NE ALJAK EL EGYIK (VAGY AZ EGYETLEN) SAVOT, mert a maradek 2 millio ember meg kozlekedne.
dokkmunkasok 2008.03.10. 18:58:58
ilyenkor viszont megengednem, hogy raaljon az autora a kamionos
Doky 2008.03.10. 19:04:32
gaben 2008.03.10. 19:06:47
Azokat csak egy nagykereskedő használhatja.
Az átlag gyógyszertárak is legalább három nagykerrel vannak kapcsolatban. Ráadásul vannak cikkek amiket nem lehet a szabályok alapján bennük hagyni. Azok mennek nappal.
Volna mit tökéletesíteni ez nem vitatható.
Ja, és a trezorok befogadóképessége sem végtelen. A napi arumennyíség harmada ha belefér sok esetben. Félmegoldásnak jók csak.
Desert 2008.03.10. 19:10:25
ezért kell lebénitani a fél budapestet?
"Ezeket a bolt előtti parkolókat olyan személyautók állják el"
ha valóban megvette és nem csak önkényesen akar mindenféli irkafirkával kisajátitani magának egy helyet (mint azt sok bolt próbálja) akkor nyugodtan rárakhat egy kulccsal lefektethető bólyát vagy akármit, amit a szállitó (vagy inkább a boltos, mikor szól a szállitó, hogy mindjárt megérkezik) lenyit neki, majd visszazárja.
"És majd ha a ti munkátokat is ennyien akadájozzák "
engem konkrétan akadáLYoznak a munkámban tahó áruszállitók akik dugót okoznak.
Doky:
"Hordjam be az árút kézben?"
hord. és kérjél érte dupla árat. De egyébként léteznek azért guruló emelők amik egy tonnát is elbirnak.
A dupla árra visszatérve persze előjön, hogy akkor majd nem téged biznak meg a szállitással, mert a tahó konkurencia leszarja, hogy megbénitja a várost és ő inkább "féláron" megáll az út közepén. Tehát a problémát nem innen kell megközeliteni, hanem a rendőrök és közteresek részéről. Minden reggel végigbüntetni az összes forgalmat akadályozó szállitót. Ha ezt megcsinálják 1 hétig, már nem lesz konkurencia, aki utána tahó módjára megállna az út közepén.
"mert a kedves személyautós társaim elfoglalják a teherautók számára fenntartott rakodási helyet! "
őket szintén szarrá kell büntetni, 1 hét múlva nem lesz gond
Liberté_73 2008.03.10. 19:22:27
"Hordjam be az árút kézben?"
hord. "
áru és hordd, ha már helyesírás
és a muszáJ az sima J
gaben 2008.03.10. 19:23:02
Szabálytalanságról van szó, ezt mindenki érti, de miért megint a melós tolerálja mások baromságát, amikor az érdekükben is keccsöl gombokért.
gaben 2008.03.10. 19:28:48
107! 2008.03.10. 19:41:07
ZOYA 2008.03.10. 19:44:41
Látszik, hogy kevés ember szól hozzá, aki benne is lenne a dologban. A logisztikusok csak azzal foglalkoznak, hogy az áru ki legyen adott időre szállítva, függetlenül attól, hogy az adott hely mennyire megközelíthető.
A sofőr meg nem emelgetheti a saját munkabérét önkényesen, mert szépen felmondanak neki és mehet újra sorbaállni a Munkaügyi Központba, mivel ezren vannak a sofőri helyre is. Persze, közben el kéne tartani a családot is...
Arról nem is szólva, mikor a saját cég áruját kell kivinni Ökrömpattyom 2. szám alá... Nem csak Budapestből áll az ország! Jó reggelt!
Rocko- 2008.03.10. 19:50:17
1) hajaj, miket nem mondok.
2) oszt a kézikocsi meg többször fordulás nem dívik?
3) fizesse ki a munkáltató.
petrocelli 2008.03.10. 18:39:05
"Vannak boltok amik éjjel nincsenek nyitva , tehát marad a nappal."
nehéz ám beküldeni egy biztonsági őrt vagy eladót, h hajnalban vegye át az árut.
Doky 2008.03.10. 18:55:48
"Kíváncsi lennék, mit csinálnának, ha egy nap 12 címük lenne 6 különböző helységben, és van olyan hely, hogy a legközelebbi parkolási lehetőség 4 utcányira van és be kell vinni egy fél furgonra való árut."
ott a parkolóhely, amiért fizetnek, nem?
vagy kiskocsi, több forduló.
egyébként kedvencem az árurakodó, aki minden rggel az irányi utcában parkol le. szemben a fővárosi közlekedési társaság (v mi) irodájával.
Fiszemfaszom 2008.03.10. 19:53:18
Persze ezt könnyebb, mert nem kell hozzá megoldóképesség...
Egyébként Doky az írásában helyesen írta le az ÁRU és a MUSZÁJ szót, most kicsit elcseszte...
És? Írhatta volna Pesties szlengben, vagy a mostanság oly' népszerű SMS nyelven is. Ettől kevesebbet ér a hozzászólása? Szerintem nem.
Vladimir Harkonnen 2008.03.10. 19:53:19
Vladimir Harkonnen 2008.03.10. 18:15:23
Mire??? :DDDDDDDDDDDDDD
Mire háromig számolok!!!
:-)
107! 2008.03.10. 20:03:42
Vladimir Harkonnen 2008.03.10. 20:08:43
Az után jöhetne a tömegközlekedés fejlesztése, és a P+R parkolók építése, amitől kevesebb lenne a belvárosokban (mert nem csak Budapesti a probléma. Lásd pl. Szeged) a forgalom.
Később jöhetnének a "lopós" autók akik tényleg csak azt vinnék el, akik akadályozzák a másikat, és nem válogatnának. Később már a "menőcsávók" se hinnék, hogy a rakodó, és mozgásérült helyek nekik vannak fenntartva.
Ez kb. akkorra lesz valóság, amikor a munkában megfáradt cigány a IV-es metrón átadja a helyét a zsidó származású bányásznak, miközben a diplomás "talpas" rendőr megbeszéli a Fradi meccs eredményeit a skinhead-el!
Vladimir Harkonnen 2008.03.10. 20:09:44
:-)
xy 2008.03.10. 20:40:32
2008.03.10. 21:18:24
Peldaul aruszallitas 7-9 kozott tilos, mert akadalyozza a forgalmat (most nem a kiscsomagosokra gondolok), meg ilyesmi...
Rocko- 2008.03.10. 21:56:22
hát. van az a nagy büdös amerika. sok kultúrájuk nincsen, de az autós az elég ott van.
nos, ők úgy építenek toronyházakat, h legalább 5 szintes parkoló van + egy szint árucserére. odatolat a teherrel a Kenyeres Józsi, kipakolja az árut, elmegy. rá 2 percre oda áll a Tejes Béla, kipakol, elmegy. és teljes logisztikával meg lehet oldani mindent.
persze ez jelenleg a beépített Budapesten nem működik, de az újépítésű iradoházaknál én ezt kötelezővé tenném.
Rocko- 2008.03.10. 21:57:46
senki 2008.03.10. 21:58:57
A nyitási engedélyt a település nem a rakodóhelyre adja aki, a várost nem érdekli az áruszállítás, amíg az szabályos. Ez a boltos gondja, hogy olyan helyen béreljen üzletet, ahol megoldott a rakodáés, áruszállítás.
Egyébként valóban van rá lehetőség, sőt kötelező vizsgálni közigazgatási bírság esetén, hogy a munkáltató mit hibázott, és ha van mulasztása, akkor megy a csekk. Ebben a kategóriában a cégek 100.000 ft-ként ugranak, tehát nem piskóta a büntetés. Egy összetettebb szabályszegésnél 1.5 milla kijöhet a cégnek, és ez csak 1 tgk. után!
A teherautósoknak talán össze kellene fogniuk, vagy szakszervezetet, érdekvédelmet alakítani.
volante · http://volante.blog.hu 2008.03.10. 22:24:31
volante.blog.hu/2008/03/10/tutira_kell_menni_na
Azért el kell ismerni, próbálkozik. :)
Desert 2008.03.10. 23:34:45
az objektiv felelősség idejében? erősen kétlem, hogy túl sok röhögnivalója lenne. A büntetés nem névre szól, megy szépen a csekk a rendszám BM szerinti tulajának, az pedig kétlem, hogy a söfőr. (ha pedig az, akkor nincs miről beszélni)
egyébként meg lehet, hogy nem értetted, de a cél nem az, hogy sok büntetés legyen, hanem, hogy MINDENKINEK elmenjen a kedve a pofátlanságtól. Utána már mindegyik áruszállitó képes lesz bevinni kézben (fenét kézben, guruló kiskocsival, emelővel akármival) az árut, akkor is, ha 2 utcával arrébb állt meg. Ha ez neki plusz költség/idő azt majd kifizeti a megbizó. Ha nem fizeti ki, akkor senki nem fog neki szállitani, mert aki szállit és pofátlankodik azt csúnyán megb@sszák. Ez egy működő alternativa, de szivesen meghallgatom, te milyen MEGOLDÁST látsz a problémára, a beleszarás és a "majd megunják a dudálást"-on kivül.
Perillustris 2008.03.11. 00:00:27
Muhahahahaha.
Arra sem kötelezhetsz többezer embert, hogy kerülgesse a kocsidat.
Amúgy pedig DE.
beste 2008.03.11. 02:57:11
A logisztikai vezető foglalkozzon a logisztikával... Ezt írja alá vagy a szállítmányozási diszponens (vagy főnöke), vagy a fuvarszervező (vagy főnöke). Ne keverjük össze a logisztikát a fuvarszervezéssel, mert nem ugyanaz.
Mindazonáltal a történet megfelel napjaink valóságának.
én 2008.03.11. 04:54:34
én 2008.03.11. 05:08:24
beste 2008.03.11. 08:35:47
Az meg igen-igen kicsi cég lehet, ahol a szállítmányozó és a logisztikus egy és ugyanaz.
És: voltam már kamionnal (EU előtti időkben) Hamburgban, Freiburgban, itt-ott. Belföldön még nem terítettem, az igaz, bár volt olyan, hogy a marha sürgős árut bepakoltam az autómba és kivittem a céghez. Mert az ügyfelet ki kell szolgálni.
"Az ügyfél olyan, mint Indiában a tehén. Szent állat."-mondta valaha első főnökasszonyom.
Desert 2008.03.11. 13:28:54
céges autóval? neked halvány foglmad sincs miről beszélsz...
de negyedjére is felkérlek, irjál már valami értelmes megoldást a problémára, mert eddig csak a "mindenki hülye, én vagyok az okos" mesét adtad elő, anélkül, hogy egyetlen halvány, értékelhető gondolatot is leirtál volna.
XSun (törölt) 2008.03.11. 14:01:16
Mi boltoknak és vendéglátóipari egységeknek szállítunk.
És ugye nem mindegy hogy pl. 1 raklapnyi árút 30 vagy 300 méterről kell behordani.
Az még okos dolog lenne ha lehetne éjszakai szállítani. Na de ki veszi át az árút hajnal 3 kor ha a bolt csak 8 után nyit (pl. belvárosi kocsma).
Igazándiból az lenne a megoldás ha pl. az üzlethelység engélyezése során köteleznék az üzemeltetőt hogy biztosítson rakodási területet. Ha minden üzlethez vagy x üzlethez 1 ilyen kötelező rakodási terület lenne ahol parkolhatna az áruszállító nem is lenne gáz.
XSun (törölt) 2008.03.11. 14:04:32
Desert 2008.03.11. 17:48:46
azért el megnézném a nagykörúton. Ha 2-3 boltonként lenne 1 rakodási terület, akkor is az egész parkolósáv rakodási terület lenne :)
Doky 2008.03.12. 07:22:25
Desert! Szerintem meg te nem vagy tisztában azzal, hogy miként is működik a dolog. A sofőr mindig kap bírságot! A rakodás úgy működik, hogy az autó és a bolt között szaladgálok. Ha a közeg ott talál, akkor biztos, hogy a zsebbe nyúlhatok. Arra igen kevés esélyem van, hogy engem békén hagy és a cégemet jelenti fel. Egyébként meg a vezetőség áthárítja rám a büntit, mivel én vezetek... És írásba nem adják, hogy "Márpedig be kell vinni az árut a bolthoz!".
ZOYA 2008.03.12. 07:49:20
Az meg elég érdekes lenne, ha valakinek sikerülne egy vacak békával/kutyával (a gyengébbek kedvéért: kézi emelővel) levenni az autóról a 600 kg-os raklapot, aztán több utcányit végig húzni a járdán. De ha most az jön, hogy akkor vegyen a bolt rendes targoncát, akkor ugyanott vagyunk, mert ha az utcán szállítja az autótól a boltig az árut, akkor azért baffintják meg, mert tilos a forgalomban részt venni vele, és ugyanúgy dudálnátok! A járdán megint csak nem lehet vele közlekedni és akkor a gyalogosok anyáznának.
Érdemes lenne elbeszélgetni valakivel, aki ezt nap, mint nap csinálja és nem jókedvéből.
Tudod milyen megoldást javaslok: kicsivel több toleranciát!!!
Ha esetleg alkalmasnak érzed rá, indulj képviselőnek, kerülj be a Parlamentbe és váltsd meg a világot!
Ja! És nem kéne egyelőre Magyarországot a Nyugathoz, meg az USA-hoz hasonlítgatni, mert túl kicsi pont vagyunk még ehhez. Ráadásul ott sem kolbászból van a kerítés.
beste 2008.03.12. 09:01:45
ha a saját magatok által készített/gyártott árukat fuvarozod házhoz, az mióta logisztika vagy szállítmányozás?
Doky 2008.03.12. 16:21:58
De az a jó, hogy ilyen dolgokon lovagolnak egyesek, nem pedig a problémához szólnak hozzá. Ha azt írtam volna, hogy "Gipsz Jakab, főnök", akkor azon kötözködnétek. Arra próbáltam rávilágítani, hogy sajnos a felelősséget senki nem vállalja át, hiába az Ő legfőbb érdeke a szállítás. De szívesen várom, hogy belekössetek a helyesírásomba, vagy abba, hogy esetleg nem pontosan határoztam meg azt a személyt, aki kiadja a parancsot. Egyébként pont ma kaptam egy 6000 HUF-os cetlit, pedig senkit nem zavartam a közlekedésben és nem álltam a virágágyásba, de még járdán sem.
beste 2008.03.12. 19:19:59
szent a béka? :-))))
Plézer Mátyás 2008.03.13. 09:58:32
Érdekes és teljesen jó hozzáállás.
A címzett ismeri hogy hol van és neki kell gondoskodni a helyről, hogy a szállítás kivitelezni lehessen.
beste 2008.03.13. 10:03:43
Mi úgy oldjuk meg a problémát, hogy előtte a XXI. század technikai vívmányait használva kommunikálunk a címzettel, megállapodunk egy időpontban, ő akkorra szabaddá teszi a helyet. Ha nem teszi szabaddá, akkor NEM tudjuk átadni az árut, kifizetheti a holtfuvart, és mondhat egy újabb időpontot, amikor is újra megkíséreljük a motyó átadását.
Hali 2008.03.14. 15:21:55
Lehet árut vinni gyalog. Értik? Gyalog!