Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Elegem van, kiszállok!

2008.04.01. 07:48 :: SilentSound

[Updated: 15:50]

Kiszállok, az autómból, legalább egy hónapra, aztán meglátjuk. Addig pedig marad a másik alternatíva, amit mostanában közösségi közlekedésnek szokás nevezni, leánykori nevén meg BKV-nak.



De hogy ne porosodjon az autóm addig se a parkolóban, meg legyen ebben valami érdekes is, megkérdeztem BKV figyelő bloggerkollégát, mi lenne, ha erre a hónapra ő beleülne az autómba a tömegközlekedés helyett és blogot cserélnénk. Talán nem mennék bele ilyesmibe, ha a város másik csücskébe járnék dolgozni, de mivel ezt meg tudom oldani átszállás nélkül az ex-hannoveri 50-es villamossal, jó eséllyel nem halok bele. Aki az én bevezetőimre kíváncsi továbbra is, az holnaptól a bkvfigyelo.blog.hu-t nézegesse, itt meg próbáljátok elviselni valahogy a helyettesemet sírás nélkül!

[Update, 15:50]

Természetesen a fent írott pár sor egy szava sem volt komoly, csak ha már egy évben egyszer van április elseje, akkor éljünk a lehetőséggel. A kezdeti kételkedők után meglepő és gyakran mosolyfakasztó volt olvasgatni azt, hogy többen teljesen komolyan vettétek, amit BKV figyelővel összehordtunk pofátlan módon. Az ötlet egyébként mindkét blog lelkes (lelketlen???) kommentálójától, Rockotól származik, őt tessék majd köpködni, ő a bűnbak! Szóval utaztam már korábban eleget a BKV járművein, hogy kellőképpen megutáljam, meg úgy a tömegközlekedést általában. Mivel az jelentős mértékű lustasággal is párosul, sokat kellene ahhoz fejleszteniük, hogy újra buszra, villamosra, metróra szálljak. A kommentek alapján akár magamra vehetném a sznob jelzőt is, de aki tudja, hogy milyen márkájú autóm van, az ezzel a jelzővel be sem próbálkozna. Bár a jó magyar borokat szeretem nagyon, ha van bortermelő olvasónk (hahó, valaki a Tiffán családból esetleg?), akkor örömmel elfogadok több évre elegendő mennyiségű finom erjesztett szőlőlét! Persze csak amikor épp nem vezetek! Ebből adódóan mindenki legnagyobb sajnálatára BKV figyelő sem kapja meg az autómat, bármennyire is benne lenne egy valódi cserében!

114 komment

Címkék: közlekedés bkv autó tömegközlekedés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Johnny336 2008.04.01. 10:55:57

Silent, van különbség persze. Az autó egy használati tárgy. De mi van akkor, ha szerelmes vagy az autódba? :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.01. 10:58:49

Johnny: Akkor az azt jelentené, hogy az autóm minimum egy Lexus IS... :))

laposmacska 2008.04.01. 11:21:19

Ja, hát azzal nincs is hiba, sok időóta van Pöstön, de sajnos Debrecen is kezd fejlődni ilyen téren. Néha már én is félek itt vezetgetni. Vicces, de húsvét hétfőn este, mikor még vidékebbről hazajöttünk, egy vén fószer "ugrott" ki elénk görbebottal, mert megunta a várakozást (és talán az életét is).

Az autósokon is felismerem azokat, amiket itt olvasok. Sajnos.

Még egy megjegyzés, nem Mo egy harmada él BP-n, hanem: City: 1,696,128, vonzáskörzet: 2,451,418 (en.wikipedia.org/wiki/Budapest)

Johnny336 2008.04.01. 11:30:02

Fót, Dunakeszi, Vecsés, és társai valóban közigazgatásilag nem tartoznak Budapesthez. Azonban sok helyen még szinte ki se érsz a városból, és hagyod el a Budapest vége táblát, máris jön az agglomerációba tartozó helység névtáblája.

Rocko- 2008.04.01. 11:52:46

ááá, ez biztos valami április elsejei tréfa lesz! tudnék róla, ha nem így lenne! :>

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.01. 11:53:48

Rocko: Ne legyél ebben olyan biztos! :)

Landy4x4 2008.04.01. 12:16:29

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.04.01. 10:58:49
Bocsi, hogy belepofázok, de én Lexusba nem lennék szerelmes. Viszont imádom az autóm!
Amúgy meg sok szerencsét a BKVhoz, remélem lesz sok poszt a 'kellemes' tapasztalatokról :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.01. 12:23:42

Landy4x4: Jobban passzol hozzám egy IS 220d is akár, mint mondjuk egy Audi TT. Mernék én persze nagyot is álmodni, de jelen helyzetben kicsit is csak álmodni tudok. Pedig mennyire jó lenne az egy hónap után egy Lexusba visszaülni! De ha nagyon muszáj, felőlem lehet Mazda RX-8, vagy 3-as BMW, de még akár Audi TT is, elviselném! :)

Landy4x4 2008.04.01. 12:29:04

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.04.01. 12:23:42
Nem hencegésből mondom, de hál'istennek elég sok autóhoz hozzáférek, van a flottánkban EVO, SL55, BrabusSmart meg még vagy tucat másik jobbnál jobb bringa. Tisztelem és becsülöm én az összes általad felsorolt gépet, de akkor is én a haverjaimnak azt szoktam mondani, hogy hajlandó vagyok versenyezni velük csak én mondhassam meg merre megyünk :). És a javaslatok 100%-a toronyiránt :)

Perillustris 2008.04.01. 12:31:28

Mindenesetre furcsa ertekrendet feltetelez a no es az auto osszehasonlitasa... Szociologus aranybanya :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.01. 13:08:54

Landy4x4: Én nem vagyok az a nagyon autóversenyző típus, de azt persze szeretem, ha megy az autó, mikor odalépek neki. Mindemellett azért az is szempont, hogy ne költsem minden filléremet üzemanyagra. :)

Srác 2008.04.01. 13:17:58

De ugye szombat éjjel csajozni és vasárnap a nagy bevásárlásra is a tömegközlekedést veszed igénybe? Ha már egyszer azt játszod, hogy nincs kocsid....

Minden csoda három napig tart. Aztán majd sírva kéred vissza a kocsidat. Amaz meg hülye lesz visszaadni.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.01. 13:24:34

Srác: Van nagyon közel egy Match, nem sokkal messzebb egy Lidl, majd nem veszek egyszerre 20kg cukrot. :) 21 évig BKV-val utaztam én is, még vannak azért emlékképeim... :)

Erica baba 2008.04.01. 13:28:42

Rocko mostmár tudsz rola:)
SilentSound de az nem ugyanaz na:)

Erica baba 2008.04.01. 13:30:24

Nemtom mit vagytok oda....20éve BKV.val járok mindenhova és még mindig élek...kicsit alkalmazkodni kell(valakihez persze nem lehet de az ojannal nem kell foglalkozni)
Úgy fujjátok fel a dolgot mintha meghalni menne SilentSound...tul fogja élni:D

Johnny336 2008.04.01. 13:57:31

RIP Silent! :)

Én mondjuk nem lennék hajlandó lemondani a kocsim adta kényelmi többletről, amit a BKV-val szemben nyújt. Nekem nem is alternatíva, se időben, se távolságban. Pénzben több természetesen, de ez mindenkinek a saját döntése, hogy bevállalja-e az 5-10E többletkiadást havonta, a kényelemért, gyorsaságért, tisztaságért cserébe (télen még fontos szempont a fűtés is...). Nem vagyok hajlandó BKV-ért fizetni. Nem is akarok felszállni rá. Lehet mondani rám, hogy sznob fasz, meg hasonlókat... (Ráadásul, ha véghezviszik a járatritkításokat, amiket terveznek, akkor BKV-val sok-sok gyaloglás, várakozás árán tudnék csak eljutni, akár a szomszéd kerületbe is.)

Perillustris · cmtv.freeblog.hu/ 2008.04.01. 12:31:28

Nincsen összehasonlítva a nő és autó. Egyik hús-vér érzelmekre képes lény, másik egy tonna fém. Azonban képes vagy imádni egy használati tárgyat is, mert pl. szép emlékek fűződnek hozzá.
Egyébként pszichológiai eset vagyok, ebben nem tévedsz... :)))

Kenseth 2008.04.01. 14:03:52

a címről nekem ez jutott eszembe:
napirajz.hu/archives/2008/02/14/OZBOR/

mindenesetre sok sikert a BKV-n!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.01. 14:09:25

Becsületes megoldás, respekt! Kíváncsi leszek a végeredményre összességében. Én nem merném bevállalni már, túl komfortista vagyok hozzá, bár, ha egyidejűleg egy teljesen eldugott kis alpesi tanyát is felajánlana valaki, akkor csak benne lennék! Azt viszont garantálnám, hogy nemcsak autóba, hanem semmire/be nem ülnék egy hónapig!

Landy4x4 2008.04.01. 14:26:25

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.04.01. 13:08:54
Bocsi Silent, csak dolgoznom kellett picit.
Az üzemanyag kérdés jogos, de ide kívánkozík BKV figyelő kolléga figyelme is. Mondok egy példát: az asszony Zuglóból Ujpestre jár dolgozni, ha csak és kizárólag a munkába menést nézzük, olcsóbb neki kocsival járni mert 10 perc alatt teszi meg az utat, BKV 1 óra. És pont annyiba van neki a benya amennyibe a havi bérlet. Na ehhez szóljatok?

Krisi 2008.04.01. 14:43:06

Vicces, tényleg sokan úgy írnak, mintha SilentSound egy munkatáborba menne :)
Azért nem olyan rossz az a békávé, itt sokan azt írják, hogy a buszon kirabolnak, leköpnek, megvernek, megerőszakolnak, stb. Velem még egyik sem esett meg :) (bár én is kerülöm a bkv-t, bicikli a király)

Persze, a kocsi nyilván kényelmesebb és jobb, de kiváncsi vagyok a végeredményre, a BKV figyelőre pedig végképp.
Bár gondolom itt majd az lesz, hogy mindig lesz egy megjegyzés, miszerint "kocsival már rég ott lettem volna", vagy hasonlók, a bkv figyelőnél meg fordítva, hogy "villamossal már rég nem a dugóban állnék", de ezektől eltekintve jónak igérkezik.

Később meg jöhetne egy biciklis hónap is :D

Rav Antal 2008.04.01. 14:44:07

Az a helyzet, hogy még mindig olcsó az autózás a városban, úgy látom...

Jöhet a dugódíj!

Badbitie 2008.04.01. 14:48:32

Igazándiból, ha a napi átszállás nélküli bejárás helyett kocsival jársz be, akkor szégyeld magad! Pont az ilyenek miatt olyan a közlekedés amilyen, meg a városi élet. Elkezdhetném a dumát nyomni a sznob p*****tokról, és egyéb dolgokról, de azt hiszem fölösleges. Legalábbis remélem, hogy mégiscsak egy jól felépített áprilisi tréfa az egész, és nem az egysejtű csalánozók szintjén mozgó ember blogját olvasom rendszeresen. :P

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.04.01. 14:49:51

Landy4x4 2008.04.01. 14:26:25 >>> Sokaknak jobban megéri a kocsi. De érdemes belevenni a szervíz díjakat, stb.:)

Erről vitatkozhatnánk évekig, de szerintem mindenk maga tudja a legjobban eldönteni, mi érni meg neki.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.01. 14:50:22

Rav Antal:

Dugódíjat a kedves barátosnédra kéne kivetni, talán. :P

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.01. 14:50:31

ezt megszívtad Silent: jön a SZTRÁJK, a kocsi meg Figyelőnél! ;)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.01. 14:52:41

Azt ideális esetben Te fizethetnéd.

Landy4x4 2008.04.01. 14:57:01

BKV figyelő · bkvfigyelo.blog.hu 2008.04.01. 14:49:51
Teljesen igazad van. Speciel nálunk szerencsés állapot van, 3 évig ajiba adja kereskedő a szervízt és az összes anyagot :). Tehát mi piszok jól jártunk, de ez egyedi eset.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.04.01. 15:03:53

Landy4x4 2008.04.01. 14:57:01 >>> Valószínűleg azért ők is jól járnak. Csak a BKV nem...:D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.01. 15:04:28

Cigiző: A kib@$20tt kutyaéletbe, tényleg! Szerintem ezt is a Figyelő intézte így, hogy röhöghessen rajtam!!! :)

Badbitie 2008.04.01. 15:08:23

Landy4x4

Jajj, ezek az extrém példák, amiknek a 99%-a túlzás, és ha megnézzük akkor kiderül, hogy 10 percet az éjjel 2kor mérted, az egy órát meg egy BKV sztrájkos napon. Persze aki vagy csak kocsival küldi, vagy csak BKVval az kritika nélkül beszopja ezeket a szövegeket.

Amúgy meg az odáig oké, hogy a bérlet árából havi 400 kilómétert autózhatsz kb, ha nem vmi benzintemetőd van, de vannak járélukos költségek, mint a kopás, parkolás miegymás, és még ezen felül van ugye a természetkárosítás, mert a te autód a belvárosban szennyezi a levegőt, a metró/villamos/troli működéséhez termelt áramot meg Paksról hozzák.

Naponta járok be tömegközlekedéssel 1-2 átszállással, és látom ahogy állnak az emberek a Hungárián a dugóban, és közben néha kicc-kocc, meg megbassza őket az ideg, én meg szépen bambulok a villamoson, és ráérek rendezni a gondolataim, hogy akkor ma hogy is lesz, este meg hazafelé már le is eresztek, nem viszem haza stresszt, míg a kocsival járok még akkor idegeskednek legjobban. :) Tudom, én is jártam kocsival, de kinőttem. Persze mindenkinek szíve joga idegeskedni, de ezeket a kamu ideológiákat ne gyártsuk már. Ha már vki egy lusta sznob, akkor mondja azt, hogy lusta sznob vagyok, ne azt, hogy olcsóbb kocsival járni. :D

Landy4x4 2008.04.01. 15:09:11

BKV figyelő · bkvfigyelo.blog.hu 2008.04.01. 15:03:53
Mondjuk bíznak a kocsiban és nem hiszik, hogy lesz valami baja és többet költenek mint az 4 l olaj/év

Badbitie 2008.04.01. 15:13:35

Landy4x4

Nálunk a cég fizeti a bérletet. 13. kerületben van az iroda, a munkavállalók fele itt lakik a kerületben, szerinted hanyan járnak be ezek közül kocsival? Ugyehogy mindenki. :) Na most ebből következik, hogy én nem a 13.-ban lakok. :P

Rocko- 2008.04.01. 15:14:47

Erica baba 2008.04.01. 13:28:42
ha Te tudnád, h én mikrôl tudok! :}

Krisi 2008.04.01. 15:20:55

Badbitie-nak igaza van, autózni kényelmesebb, sokszor gyorsabb, de az kamu, hogy olcsóbb, mert nem csak benzin kell bele.

Landy4x4 2008.04.01. 15:22:03

Badbitie 2008.04.01. 15:13:35
Na ez az amit nem értek meg soha. Még ki is fizetik nekik, és mégse szálnal fel a buszra!!

cso zsi 2008.04.01. 15:25:55

" Johnny336 2008.04.01. 11:30:02
Fót, Dunakeszi, Vecsés, és társai "
Mégha csak ennyi lenne. De Szfvártól - Gyöngyösig, Váctól - Kecskemétig érvényes a bejárás.
Az autópálya "összehozza" a népeket.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.01. 15:27:02

Silent - nézd a "jó" oldalát: legalább lesz miről írnod...;)

titan 2008.04.01. 15:44:57

Badbitie 2008.04.01. 15:08:23
Extrém példát tudok mondani én is, ráadásképpen abszolút tapasztalat. Egyik délután kollégám felajánlotta, hogy elvisz az Örsig kocsival (Battyhány és Moszkva között van a melóhely). Az út 1 és negyed óra volt, pedig kolléga szereti nyomni a gázpedált. Tippelj, mennyi idő alatt lehet eljutni Batthyánytól az Örsig a 2-es metróval :)

insert_click · http://legjobbpalinka.hu 2008.04.01. 15:48:16

Silent: Kérlek, hordj magaddal egy fotoaparatot!
Fotós beszámolókra vagyunk kíváncsiak! (ui: a jó csajokról is.)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.01. 15:51:46

Kiegészítettem néhány sorral a posztot... :)

Badbitie 2008.04.01. 15:54:17

Nem kell tippelni, egy időben az örstől jártam be a gyöngyösi úthoz. 2 metróval a deákon átszállva, az volt 35 perc. Átszállás nélkül végighúzni metróval kb ugyanazt a távolságot olyan 25 perc. :)

De a történet úgy kerek, hogy az örsre viszont 45 perc alatt jutottam el, mert a 144es busz minden fát körbejárt és megálltunk, hogy le tudjuk pisilni. :) Itt indokolt lett volna a kocsival bejárás, de hát a bérletet fizeti a cég, nem a dízelt. :) Viszont az ilyen silent sound féle "3 villamosmegálló a melóhely, megyek kocsival" stílus kiveri nálam a biztosítékot. :)

Badbitie 2008.04.01. 15:55:43

Az updatehez kapcsolódva:

- tuttam. :)
- van. :P

Rocko- 2008.04.01. 15:55:59

ó jaj! :D

Krisi 2008.04.01. 14:43:06
"Azért nem olyan rossz az a békávé, itt sokan azt írják, hogy a buszon kirabolnak, leköpnek, megvernek, megerőszakolnak, stb."
azért a sorrenden lehet változtatni? v még azt se? :D

Landy4x4 2008.04.01. 15:56:13

Azért mi még szeretünk Silent, mégha majmot is csináltál belőlünk! :)

Kisikasa · http://autozz.blog.hu 2008.04.01. 16:02:07

A másik szerkesztő meg csendesen mosolyog magában:)

potha 2008.04.01. 16:36:34

hehe, mégiscsak volt alapja a kételkedésemnek :D

de azért kivi lettem volna tényleg hogy bírtad volna egy hónapig :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.01. 16:40:29

potha: Az érdekes az, hogy simán be tudtam utána még oltani a kételkedőket! ;)))

Egyébként mint azt fentebb írtam, 21 éves koromig én is BKV-val meg MÁV-val utaztam ide-oda (mivel pesti vagyok, inkább előbbivel napi szinten), úgyhogy tudom milyen. Visszaszokni rá valószínűleg sokkal rosszabb, mint úgy tömegközlekedni, hogy nem tudod, mennyivel jobb autóval. Nem nagyon szeretném, őszintén és töredelmesen bevallom. :)

Krisi 2008.04.01. 16:48:33

Remélem az is kamu, hogy átszállás nélkül el tudnál jutni az irodába :)
(mellesleg jól beszoptam:)

potha 2008.04.01. 16:51:01

hát be :)
de tudod miért? mert az emberek hiszékenyek sajnos :)

nem akarok politizálni de hányan bekajálták ezt a mondatot: "Nem lesz gázáremelés" heheheee :D

és ha még azt is mondja valaki hogy nem mondassz igazat , mégis sokan elhiszik, mert bíznak benned :)

És még sokan hisznek a gázáremelőknek is nemdebár? :)

No, remélem ebből nem fog valami komoly irányzati vita kipattanni :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.01. 17:00:39

Krisi: Nem, az nem kamu, valóban el tudnék jutni átszállás nélkül az irodába. De mivel lusta is vagyok, ezért nem akarok gyalogolni a megállóhoz. Nem akarok várni a villamosra, nem akarok felszállni egy koszos járműre, ahol igen gyakran koszos emberek is előfordulnak és akik összevissza köhögnek meg tüsszögnek a képembe (kb. azóta nem voltam komolyabban beteg mióta autózom), nyáron meg az izzadt hónaljukat nyomják az arcomba. Nem akarom, hogy zsebesek nyúlják le a tárcámat (telefonomat már lopták el buszon). Utálom a tömegnyomort. Szeretek ülve, biztonságban, kényelmesen utazni, nem vandálbiztos műanyagszéken összepréselődve idegenekkel. Szeretem, ha nyáron úgy hűtök, télen úgy fűtök, ahogy nekem az a legjobb. Szeretek zenét hallgatni utazás közben anélkül, hogy percenként valami beleberregne kívülről, meg a fülembe kellene dugdosni fülhallgatót. És semmiképp sem utolsósorban imádok autót vezetni.
Tudom, lusta, környezetromboló szemét sznob vagyok... :P

potha 2008.04.01. 17:29:48

Az lehet hogy az vagy sőt biztos :D

De mennyire igazad van :D

És osztom a véleményed :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.01. 17:31:52

Akkor most lebuktam, hogy sznob vagyok, pedig hogy megpróbáltam leplezni azzal, hogy Suzuki Swiftem van! ;P

lustavagyokregisztrálni 2008.04.01. 18:16:24

Hát én személy szerint halálra röhögtem magam.
Ez aztán tényleg nagyon vicces volt.

Szánalmas.

Rav Antal 2008.04.01. 18:23:04

Aki városban autózik, az olyan autószerető, mint az az állatszerető, aki dán dogot tart a panelban.

Johnny336 2008.04.01. 18:41:45

A sunyi mindenségit nektek:

" Rocko- 2008.04.01. 11:53:43
ááá, ez biztos valami április elsejei tréfa lesz! tudnék róla, ha nem így lenne! :> "

Forrás: BKV Figyelő, hasonszőrű postjáról komment...

Mondjuk télleg jópofa volt, én bekajáltam :)))
Bár rövid ideig aszittem, hogy Silent megbolondult, amiért a klímás kocsi helyett hannoveri villamoson akar utazni... :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.01. 19:01:47

Antal, a városból meg ki is akar még a paraszt jutni, hogy autózzon... A pofátlanság csúcsa! Marha. :P

Rocko- 2008.04.01. 20:21:48

Johnny336 2008.04.01. 18:41:45
:))

mondjuk a srácok csak megkérdezték, h mi lenne a jó tréfa, de ahogy láttam pár embert sikerült bolonddá tenni.
a kommenteket elnézve viszont Silent, lehet, h ki kéne próbálnod a BKV-zást, és naponta megírni róla a Kafkai átváltozásodat. :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.01. 20:29:42

Rocko: Az kizárt dolog, mert nem tudom!

Kisikasa · http://autozz.blog.hu 2008.04.01. 21:27:34

Rocko: Erre befizetnék és az első sorból nézném végig:D

potha 2008.04.01. 21:51:12

A tényeket tudva most már én is szívesen nézném nagyooon :D

Rocko- 2008.04.01. 22:45:59

Kisikasa: hát ha nincs jogsid, meg kocsid se, és pláne Silentét elviszi a Figyelő, akkor első sorból nézheted a BKV-zást, azaz Silent mellől. :D

Perillustris 2008.04.01. 23:27:34

"Az érdekes az, hogy simán be tudtam utána még oltani a kételkedőket!"

Már akit...

Patrik · http://kicsivu.freeblog.hu/ 2008.04.02. 09:12:27

Jó vicc volt, de valamit nem értek. Lehet, hogy én vagyok übertoleráns a tömegközlekedéssel szemben, de én letettem a kocsit a BKV miatt. Én is az 50-es vonala mellett lakom, és remek, hogy a reggeli csúcsban lámpaváltásonként jön egy villamos, 5 perc múlva bent vagyok a Határ úton, onnan meg szintén elég gyorsan bent a melóhelyen. Hazafelé 28-35 perc alatt otthon vagyok. Tehát időben nem járok jobban kocsival, ha minden kijön 15-20 perc alatt lennék otthon, ha nem lenne forgalom - de van. Így volt már egy óra negyvenöt perc is, ha éppen kocsival kellett bejönnöm. Megértem a BKV ellenességet, ha valakinek Solymárról, Csepelről, vagy Rákosakárhonnan kell bejárnia, na de pont az ötvenes villi mellől, na azt nem nagyon. Még van egy-két ok, ami miatt csak hétvégenként veszem elő a kocsit, addig pedig BKV+bringa, de hosszú lenne commentnek.

Patrik 2008.04.02. 09:39:18

Még egy dolog: vidéken nőttem fel, Esztergomban jártam gimnáziumba, ottani barátok vittek ki először ralikra, mind imádtunk vezetni. Viszont nekünk a vezetés csúcsa az egyet jelentett egy Esztergom-Dobogókő, onnan Pilisszentkereszt stb. útvonalakkal. Mi is raliztunk, én speciel navigátor voltam... Többek között azért teszem le hét közben az autót, mert az amit itt Bp-en kell vezetés címén művelni, az tötymörgés a dugóban. Komolyan, mi ebben az élvezet? Egy jót nem tud kanyarodni az ember, vagy ha igen, akkor, ha elsokall, elvisz a járdán egy kismamát a gyerekével együtt...
Próbáltam bejárni kocsival a fővároson belül. Olyan volt, mintha p*rn*znék: ugyanazt csinálom amit amúgy nagyon szeretek, de kényszerből, nem a saját ritmusomban, nem annyiszor, ahányszor én akarom és százan állnak körülöttem. És így együtt nem hogy nem kell, de a hátam közepére se kívánom az egészet. Vállaltan autóbuzi vagyok, és a fentieket egy másik autóbuzi - ha hajlandó bele is gondolni - meg kell értse.

Kisikasa · http://autozz.blog.hu 2008.04.02. 09:41:02

Rocko: jogsim és kocsim is van:D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.02. 10:41:54

Patrik: Azért ne úgy vedd, hogy ott lakom a villamosmegálló mellett, csak ha BKV-val mennék, akkor gyaloglással kombinálva az lenne a leggyorsabb megoldás, kb. fél óra háztól házig. Autóval meg 6-7 perc (természetesen nem az Üllői úton járok) csúcsforgalomban is. Mindemellett még olcsóbb is az erre szánt benzin, mint ha bérletet vennék. Mivel belvárosba nem kell mennem, ezért a parkolással sem szokott különösebb gond lenni, nem kell körbe-körbe járkálni, hátha lesz hely és ingyen is van. :)
Persze, hogy nem lehet összehasonlítani a dugóban tötymörgést a hegyi utakkal, amikor Esztergomba megyek, akkor én is arrafelé szoktam, imádom. :) Viszont a legritkább esetben van dugó arra amerre munkába jövök, max amikor innen Dél-Pestről Újpalotára vagy Óbudára kell mennem tárgyalni, akkor nem úszom meg. De az meg BKV-val még nagyobb horror volna. :)

Rav Antal 2008.04.02. 20:27:39


Silent:

Remélem, hogy hamarosan dízellel jársz, mert akkor még olcsóbban jössz ki.

A PM10 meg le van szarva, majd az asztmás meg a rákos megveszi magának a gyógyszert, az a lényeg, hogy neked kényelmes legyen.

Na ezért kell bevezetni a Hungárián belül a dugódíjat. Napi 2500, és szennyezhetsz. Akkor is megérné?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.02. 20:43:07

Rav Antal: Egyetértek, vezessék be, de fordítsák értelmes célokra a bevételt. Egyébként kérdésedre válaszolva: igen, akkor is megérné, mert viszonylag ritkán megyek a Hungárián belülre, munkába sem oda járok. Szelektíven gyűjtöm a szemetemet is, lekapcsolom a lámpát, ha kimegyek a szobából. Nehogymár oda lyukadjunk ki, hogy azok felelősek az asztmások meg rákosok betegségéért, akik BKV helyett autóval mennek munkába. Azt hittem, hogy ez a bűnbak találás azt hittem, hogy már csak a politikában divat...

Rav Antal 2008.04.02. 21:02:15

Silent:

www.idokep.hu/?oldal=legszenny

Tudományosan igazolt, hogy szoros összefüggés van az allergiás, asztmás, illetve egyéb légzőszervi megbetegedések előfordulása és a légszennyezettség mértéke között. A PM légszennyezés, amely nagy mennyiségben tartalmaz rákkeltő, illetve a légzőrendszert károsító anyagokat, a gyerekek számára jelenti a legnagyobb kockázatot, hiszen az ő immunrendszerük még kevésbé fejlett. Az Amerikai Egyesült Államokban ezek a részecskék teszik ki a levegőben található rákkeltő anyagok 78 százalékát. Az egészségre gyakorolt hatásuk függ a méretüktől, ugyanis a nagyobb méretű szemcsék megakadnak az orrunkban, míg az egészen kicsik lejutnak a tüdő mélyére. A legveszélyesebbek a már említett, 2,5 mm-nél kisebb, ún. ultrafinom részecskék, melyek légzőszerveink legmélyére is bejutnak, és onnan nem távoznak. További súlyos veszélyt jelent, hogy ezek a kis részecskék, a legkülönbözőbb szennyezőanyagokat tartalmazzák (pl.: kormot, káros szerves anyagokat, nehézfémeket, azbesztet). Egy részük rákkeltő.


Az Európai Bizottság felkérésére - a Tiszta Levegőt Európának (Clean Air For Europe, CAFE) folyamat részeként - átfogó elemzés készült a légszennyezés környezetre és emberi egészségre gyakorolt hatásairól. A felmérés eredményei riasztóak. Kimutatták, hogy az Európai Unióban közel 300 ezer ember hal meg évente a 2,5 mikrométernél kisebb szennyező részecskék (PM2.5) következtében. Kiderült, hogy egy átlagos magyar ember, ha marad a jelenlegi szennyezési szint, több mint egy évet veszít az életéből a PM2.5 részecskeszennyezés következtében. Így e tekintetben Európában a harmadik legrosszabb helyet foglaljuk el. Budapesten a várható életvesztés elérheti a három évet is, ám szigorúbb határértékek betartásával ez az életvesztés a töredékére csökkenthető."


Azaz pontosan jól írod: "azok felelősek az asztmások meg rákosok betegségéért, akik BKV helyett autóval mennek munkába."

www.tiszta.levego.hu/pm10.html

Csak nézd meg ezt.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.02. 21:06:55

Rav: Az idokep.hu-t szoktam én is rendszeresen nézni. De lásd be, hogy ha mindenki aki autózik egy olyan kis köbcentis, euro 4-es motorral szerelt, jó állapotban (nulla olajat fogyasztó) lévő autóval járna, mint én, akkor nagyságrenddel kisebb lenne a légszennyezettség, kevesebb allergiás, meg asztmás ember lenne. Erről a végéről is meg lehet fogni...

Rav Antal 2008.04.02. 21:13:23

Igen, és ha mindenki csak egy olyan kis kutyát szaratna az utcára, mint én, akkor sokkal kevesebb lenne a kutyaszar.

Vagy ha mindenki csak olyan büdösségűt fingana, mint én a buszon, akkor sokkal jobb szag lenne.

Erről a végéről fogd meg te. :)

Rocko- 2008.04.02. 21:19:58

Kisikasa · autozz.blog.hu 2008.04.02. 09:41:02
semmi romantikus együtt BKV-zás? ;p

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.02. 21:20:50

Rav: Na ezért se fogok most már buszozni, mert telefingod nekem. :P Megint sarkítasz, tudnék erre is mondani valamit, amire te is tudnál mondani valamit, és így tovább. Rengeteg érv és ellenérv van az autózás ellen és mellett. Olyan ez kb., mint ízlésről, vagy vallásról vitatkozni. Értelmetlen, mert egyikünk sem fogja meggyőzni a másikat, így fölösleges is ezzel próbálkozni. :)

Kisikasa · http://autozz.blog.hu 2008.04.02. 21:22:48

Rocko: Igaz, mi is lehet romantikusabb egy tömött villamosnál ahol mindenki mindenkihez odadörgölőzik:D

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.02. 21:23:31

Na tessék, megint ez. Arról nem okoskodnátok, hogy a gépjárműforgalom "csak" huszonegykét százalékban felelős? Mi a legnagyobb? Az ipar...

Mellesleg: az 5 percenként közlekedő buszok és ami kormot kiokádnak, illetve a szerintetek "környezetbarát" villamosok, metrók nem szennyeznek? Nhogy valaki olyan bárgyú dologgal hozakodjon elő, hogy a villamos energia tiszta, mert ez a végfelhasználó oldalán van csak így. De honnan jön az energia? Szénerőműből, atomerőműből (a hulladék veszélyességét remélem nem kell ecsetelnem...), na ez a másik oldala. A fenti állítás tehát valószínűleg akkor igaz, ha autónként 1 db emberről beszélünk. Mert ugyan a tömegközlekedés egyszerre több embert szállít, viszont egész nappal kb. 5 percenként, éjjel fél óránként, míg a kocsival talán 2-3 órát használod a levegőt. Na, erre varjon gombot, aki akar. Dugóadót pedig még mindig a kedves asszonyodra, hogy (ideális esetben) Te fizethesd. Nem jópofiból járok a belvárosban, gondolom ez leesett, de több ezren vagyunk így és nem fogok metrón cipelni 2-300 kg-nyi árut.

Rocko- 2008.04.02. 22:26:07

Rav Antal 2008.04.02. 21:13:23
há én asszondom, h lovat az orrod elé, oszt gyí!

Kisikasa · autozz.blog.hu 2008.04.02. 21:22:48
ugye-ugye! csak arra vigyázz, h csupa SilentSounddal vedd magad körbe! :D

KuKori · csendrendfegyelem.blog.hu/ 2008.04.02. 21:23:31
igen, erről van szó. csak ez valahogy a zöldek elfelejtik. meg olyan sokmás egyebet.

Rav Antal 2008.04.02. 23:36:54

KuKori:

1. Nézd meg a számokat, aztán elő egy általános iskolás matekkönyv, felütni a százalékszámításnál, és beírni ide az egyes értékeket. Fejben: Nox > 70%, CO > 45%, Por > 70%, egyedül a kén-dioxidan van "huszonegynehány" százalék alatt.

2. Tehát kijelenthetjük, hogy a közösségi közlekedés sokkal szennyezőbb. Ezt a hablatyot remélem te sem gondoltat komolyan.

3. A dugóadó - asszony kontextus már elsőre sem volt vicces, ezért nem is reagáltam rá, kérlek, ezt tovább már ne erőltesd.

4. Senki nem kérte, hogy metrón vigyél 2-300 kg árut. Elektromos járművekre nem lesz dugódíj. Ha meg nem akarsz elektromost, akkor fizesd ki a dugódíjat és építsd be az áraidba. Vagy találj ki valamit, hogy cipekedni se kelljen, dugódíjat se fizetned, és a tüdőmet se mérgezd. Több ezren vagytok, az lehet. Mi több százezren.

Rav Antal 2008.04.02. 23:58:59

Silent:

Miért én sarkítok? Te írtad, hogy ha mindenki euro4-es motorral szerelt autóban ül a dugóban, akkor kevesebb lenne az asztmás. A kisebb kutya is kisebbet szarik, mégis büdös.

Amúgy, ha az autód friss levegőt pöfög ki, akkor is szennyez azzal, hogy felveri a port. Majd ha lesz gyereked, te is elgondolkozol ezen, remélem.

Rocko- 2008.04.03. 00:34:23

Rav Antal 2008.04.02. 23:58:59
elszívod mások elől az értékes levegőt. hagyd abba!

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.04.03. 07:40:33

Rav Antal,
Tudod, ez most olyan, mint amikor a cigizőknek szóló blogon verik a nyálukat a nemdohányzók. Ugyebár ez egy autózásról szóló blog, nem? Akkor meg mit keresel itt?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.04.03. 09:16:40

Kicsi.Sati: Nem baj, hogy Rav itt van, azért érdekes egy blog, mert több vélemény képviselői mondják el, hogy mit gondolnak. Dögunalmas volna, ha mindenki mindenben nagyon egyetértene. :)

Rav Antal: Mint mondtam, nem szeretnék parttalan vitát folytatni, értelmetlen, úgyse lesz igazam. :P

Rav Antal 2008.04.03. 09:18:20

Rocko- :

:D nagyot nevettem. De tényleg!

Kicsi.Sati:

Na várj. Te mit nevezel autózásnak? 1, 20m, fék, 1, 20m, fék. Remélem nem ezt! Én éppen ez ellen küzdök, mint az autózás barátja! A minőségi autózás híveként elutasítom a budapesti autózást, mert az nem az!

Johnny336 2008.04.03. 09:54:36

Haláli, ahogy az a pár tűzoltó lekapja a sínekről a Trabit... :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.03. 15:33:21

A közösségi közlekedés... A levegő szennyezettségéről van szó, ember, nem 1 méteren a főút mellett állva mérve! Olvass utána szépen. A felesleges városban, dugóban kocsikázás értelmetlen, de ez nyilvánvaló is. Elektromos kocsira kérnék pénzt és megfelelő kiszolgálóbázisokat (a Tesla roadster 400 km-t is elmegy, csak 100 ezer euró lesz az itthoni ára és az is ciki, hogyha 600-at mennél vele, ráadásul kétüléses csak, hiába lotus a kasztni.) a benzinkút helyett/mellé. Köszönöm.

Amúgy ha az USA aláírná a kiotói egyezményt, a légszennyezés kb. negyedével már ettől kisebb lenne. Ha az M0 meglenne végre, BP levegője is tisztább lehetne. Akkor valóban jogos talán valamennyire a dugódíj, de amíg bekényszerítenek a városba két út közti váltásra, ne papolj kérlek. Nem szeretek dugóban rohadni, ahogy gondolom egy normális ember sem, de nincs alternatívám! Először adj lehetőséget, hogy élhessenek vele...

Persze, tudod mire menne el a dugódíj? Nem, nem környezetvédelemre, útfelújításra és elkerülő út építésére, parkosításra és a tömegközlekedés fejlesztésére. Ne legyetek naívak. Hanem Gáborotoknak még egy Q7-re, vagy Q9-re, ha kihozzák, új szép villákra, stb. Ha nem síbolnák el a pénzt, talán lenne is jövője. Így csak egy újabb sarc a rákényszerítetteknek. Ezért volt a vicc a hölgyeménnyel, gondoltam leesik hamar. Nem esett.

Addig olvasd el kérlek az alábbi cikket és alaposan. Ezt így lenne értelme, fejlettebb gondolkodású, kevésbé tolvaj kormánnyal megáldott helyeken így működik ez:
www.klubradio.hu/cikk.php?id=135&cid=65568

Rav Antal 2008.04.03. 16:23:03

KuKori:

Miért kérnél pénzt elektromos autóra? A mostani autódat is vette valaki? Nem tudom hányszor kell elmondanom, hogy a budapesti autózás azért olcsó, mert nem kell megfizetned az összes általad okozott kárt a benzinben. A dugódíj majd rendezi ezt. Akkor majd eldöntheted, hogy drága-e az elektromos autó.

Van alternatíva a dugóban rohadás ellen: dugódíj. Így akinek igazán fontos, az gyorsan el tud jutni bárhova a városban, igaz, drágábban. Neked nem ér meg kétezret egy nap az, hogy nincs dugó? Akkor nem is sietsz igazán.

Alternatíva:
-Városban tömegközlekedés, kerékpár, robogó, annak, aki nem akar szállítani.
-Aki szállítani akar: elektromos jármű, gázüzemű jármű (nem kell tisztán elektromosnak vagy gázüzeműnek lennie), de legalább 50 km-re tudnia kell alacsony emissziót. Kerékpár, robogó kisebb dolgok szállítására.
-Elkerülő út: Hungárián is körbe lehet menni, nem csak az M0-án. Drágítani kell a tranzit költségeit, hogy minél több forgalom menjen a vasúton, ne pedig közúton.

A Demszkynek meg a kvrua anyját, ahogy mondod.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.03. 19:12:59

Na, van amiben sikerült értésre jutnunk, de van amit még nem értesz és ilyen is van, amit én sem.

Azért kérnék pénzt, mert a kocsimra volt 1.9 millióm. Priusra nincs minimum 6 (mert ugye itt jófej módon nem támogatják a környezetbarátabb gépkocsikat), de Teslára sem lenne 25 misi.

A cikket gondolom elolvastad, érdemes megfigyelni, hogy ott milyen alternatívákat és "megszokási" időt biztosítanak, ergo kb. folyamatos lesz a váltás, nem hűbelebumm módra. Tehát leviszik az autóutat/pályát a föld alá, megcsinálják az elkerülő utakat és fejlesztik a tömegközlekedést, ekkor tök jogos a dugódíj. Egyetértek! Ha nálunk is így menne, nem lázadnék, rendben! Nálunk csak egy betervezett újabb sarc, amiért nem kapunk semmit az ég világon. Azt mellesleg érdemes lenne firtatni, hogy mégis hová tűnik több száz milliárd a benzinen lévő terhekből, mert egy számolással kijön, hogy évi 1400 milliárdot fizetünk az üzemanyag után adóként, hozzájárulásként, amiben nincs "teljesítményadó", stb. sem. Az még plusz néhány száz milliárd. Csak az előbbit tisztességesen is számolva kb. évi 8 komplett M0 ára. De hol van?

Tehát én nagyon szívesen kikerülném a belvárost, ha lenne hol! Nem pöfögnék az Euro 3-al az orrodba, nem lennék aktív résztvevője a dugónak. Ha viszont muszáj arra mennem, akkor ne az én fizetésemből csappanjon le a kétezer, mert nem fizetik meg nekem és megoldást sem adnak mellé! Mellesleg jövedéki és egyéb adókként kényszerűen kifizettették velem már többször ezt, lásd feljebb.

Na, érti már? Nem jókedv és öröm, ha át kell mennem ott és nem akarok. Csak kell sajnos.

Rav Antal 2008.04.03. 21:10:17

KuKori:

Az egészséges élethez való jog egy kicsit előbbrevaló a "nekem ott kell átmennem"-nél. Na, érti már?

Értem én, hogy előbb csinálják meg ezt, meg hova tűnt, az 1400 milliárd évente. Vágom. És igazad van.

De én most szeretnék élni, most szeretnék levegőt venni, most szeretnék a családommal sétálni, most szeretnék egészséges lenni. Nem akkor, amikor kész lesz az M0, nem akkor, amikor neked lesz hatmilliód egy Priusra, nem akkor, amikor elkezdik támogatni a környezetbarát kocsikat.

Miért van az, hogy párszázezer ember összefüstölhet egy kétmilliós várost minden további nélkül? Miért előbbrevaló az ő kényelmük mindannyiunk egészségénél? Mikor vesszük észre, hogy most is kifizetik a 2000 forintot/nap/autó, csak nem az autósok, hanem az asztmások a gyógyszertárban, a TB a kemoterápiáért, a munkaadó a kieső munkaidőért. Miért nem az fizet, aki ezt okozza?

Rocko- 2008.04.03. 23:18:10

Rav Antal 2008.04.03. 16:23:03
"Nem tudom hányszor kell elmondanom, hogy a budapesti autózás azért olcsó, mert nem kell megfizetned az összes általad okozott kárt a benzinben. A dugódíj majd rendezi ezt."
ahaha, károkozás. azt ki a faszom fizeti meg nekem, h a 14.5 kmeset utat a BKV 30 percről feltornázza 60-90 percre, és ezért nekem kiesik a pihenő vagy munkaidőmből? ráadásul még pénzt is követel ezért.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.04. 05:59:37

Nézd, Antal, aki egészségre vágyik, ne Budapesten keresse. Sajnos valahol igazad van, de egy fővárosban erre kell számítanod: rossz levegő-nagy dugók-por. Ha BP-n élsz, ez elkerülhetetlen rossz. Kisebbségben vannak azok, akik így gondolkodnak, lévén majd minden pestinek van kocsija, nyilván nem mennének bele, hogy letegyék. Néha kiváltható tömegközlekedéssel, sétával, de sokszor nem, márcsak a város méreteit nézve is. Én ezért nem lakok BP-n és nem is szándékozok. Ha kell, 40 perc alatt átérek és inkább vidéken élek, ahol jobb a levegő. Neked is ezt tudom tanácsolni, mert a közlekedés befagyasztása csak utópia.

Egyébként ez egy autós blog, nem értelek :)

Rocko- 2008.04.04. 07:44:46

ahh, reggel van még ehhez. lehet este majd leírom. :)

Rav Antal 2008.04.04. 09:44:56

KuKori:

Ehhez csak annyit tudok hozzátenni, hogy elmész te a büdös picsába bazmeg, te papolsz itt, hogy nem kell dugódíj, közben meg nem is itt laksz?

Tudod mit, legyen akkor M0, menjen el az ablakod alatt! Ehhez neked sem fűlne a fogad, mi? Könnyű úgy belepofázni, hogy kiköltözöl, mert nem bírod a dzsuvát, amit te hozol ide nap mint nap.

Ezek a legnagyobb tahók egyébként: nem lakok a városban, de bejárok autóval minden reggel szennyezni.
Neked sem tetszene, ha minden reggel kiönteném a kukámat a házad elé, vagy raknék egy kis tüzet műanyagból hadd szívjad te is ugyanazt, amit én miattad.

A belvárosba autó nem való.

Rav Antal 2008.04.04. 09:46:16

Rocko- : konkrétan? Áll a busz a dugóban az autóktól, azért duplázódott meg a menetidő?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.04. 12:40:17

Hát LOL. Bocs, hogy 5 évesen nem kérdezték meg a szüleim anno, hogy akarok-e BP-n maradni... De jól tették. Eszem ágában nincs visszamenni.

Szóval nekem már nem is lehet dolgom arrafelé? Akkor már nem szólhatok hozzá ahhoz, ami érint forintálisan, ellenben nem kapnék lófaszt sem érte? Hát bazz...

Egyébként kinek megy az M0 az ablaka alatt??? Neked? A belvárosban dekkolsz, ember! Ne várj tiszta levegőre a fővárosban, de egy ipartelep mellé költözés sem lendít ezen. Különben is egy környezetszennyező Euro1-es buszon utazva fojtogatod a többieket a kibocsátott korommal és füsttel, ilyen elv alapján. A belvárosba nem való autó, ez így igaz. Kéretik elkerülő lehetőséget adni! Még mindig.

Rav Antal 2008.04.04. 13:25:31

KuKori:

Lehet dolgod, de ne te oszd az észt, hogy mi itt Budapesten hogyan akarjuk ezt megoldani. Ha majd úgy tudod megoldani, hogy 2 rugót kell naponta pengetni, akkor úgy. Én sem szólok bele, hogy nálatok szednek-e dugódíjat, vagy sem.

Nem utazom buszon. Biciklizek.

Elkerülő lehetőség:
Dolgozz ott, ahol élsz és nem kell autó. Ha Budapesten dolgozol, akkor költözz oda. A maradék simán elfér a mostani M0-on, meg a Hungárián. Ja, és találj te magadnak elkerülő lehetőséget, nehogy már mindent én oldjak meg. Ennyi erővel én is pampoghatnék, hogy bontsák le a szemközti házat, mert miatta meg kell kerülnöm a tömböt, és nem tudok egyenesen menni.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.04.04. 13:36:15

Itt dolgozok, csak oda is kell mennem néha, de tudod mit? Tőlem szagold csak az ottani levegőt, majd jó kövér gázzal adózok a levegőnek ott. Ilyen hozzáállással is lehet... Te meg sírj és szagold! Nem kötelező ott laknod és a maradék másfélmillió ember pont leszar téged a bicikliddel együtt, azt sejtem. Parttalan viták, autó nélküliekkel, autós blogon. Részemről befejeztem.

Rav Antal 2008.04.04. 13:45:19

Tudom, mindig ez van, amikor egy Budapesten autózó kifogy az érvekből.

Képzeld, nekem is van autóm. Akkor indítom be, ha kimegyek a városból hétvégén.

És tudod mit? Nem fogom szagolni, mert szép lassan mindenki rájön, hogy ebbe beledöglik. És akkor majd keresel alternatív útvonalat, vagy fizetsz.

Itt a vége, fuss el véle.

Rocko- 2008.04.05. 23:15:16

Rav Antal 2008.04.04. 09:46:16
bármennyire szeretdnéd, de nem, az a legkeevsebb, amikro a dugóban áll. hanem azon, h rendre át kell szállnom, és várok a csatlakozásra, amiből az eleőző az orrom előtt ment el. na meg, h nem tudok az ideális útvonalon menni, hanem csak a bkv által megszabotton.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása