Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Félre a sztereotípiákkal!

2008.07.02. 08:13 :: Kisikasa

Anita meglepő történettel szolgált nekünk, melyben az őrangyalok kinyújtott karja két izmos, szlovák, audis legényben manifesztálódott.

Sziasztok, a következő történet talán 2 perc alatt játszódott le, nekem mégis örökkévalóságnak tűnt és talán még soha sem rettegtem ennyire.

Az M7-esen vezettem a családi Octaviát Győrből Budapestre. Hátul a két gyerek (2 és 4 éves lányok) az ülésükben aludtak, engem is nagyon kerülgetett az álmosság, zenével próbáltam kicsit segíteni rajta. Valahol a tatai lehajtó környékén több autószállító kamiont értem utol, előzni kezdtem. Az említett álmosság miatt lehet, hogy nem néztem elég figyelmesen a tükörbe, mindenesetre valahogy a semmiből felbukkant közvetelenül mögöttem egy nagy fekete batár. Gyorsítottam, hogy minél hamarabb visszatérhessek a külső sávba, a gyerekek miatt persze csak módjával. Nem mondhatom, hogy tolt, sőt inkább pár méterrel lemaradt, ekkor láttam, hogy egy szlovák rendszámú Audi, de amikor már csak egy kamion volt hátra (korábban nem tudtam visszazárni, szoros konvojban mentek) villogni kezdett és a dudát is megnyomta párszor.

A tükörbe néztem, láttam, hogy a sofőr és az utasa is hevesen mutogatnak Mondtam magamban valami csúnyát, mi a fenét gondolnak, átugorjam a kamiont, vagy mi? Intettem is egyet mérgesen (hozzáteszem, nem a középső ujjammal!). Mikor befejeztem az előzést, a szlovákok nem hagytak le, hanem mellettem mentek a belsőben, továbbra is dudálva, integetve, sőt, az utas lehúzta az ablakot és úgy kiabált és mutogatott, hogy álljak meg. Biztos voltam benne, hogy a feltartás/mutogatás ügyet akarják megbeszélni, lehet, hogy nem is csak verbálisan. Itt jegyzem meg, hogy két nagydarab férfi volt, a fekete pólójuk csak úgy feszült az izmoktól, én nő vagyok, 52 kiló cipőstül, hátul  a két kislány, ki tudja, mit akarnak a külföldiek, szóval nem kicsit féltem.

Semmiképpen nem akartam megállni, de durván toltak a leállósáv felé, nem volt más választásom. Ahogy végül megálltam, az Audi is, kicsit ferdén előttem, elzárva a menekülés lehetőségét (pedig azon voltam, hogy ha kiszállnak, megpróbálok eliszkolni), az utas még a mozgó kocsiból ugrott ki és rohant felém, valamit szlovákul ordibálva. Itt már halálos rémületben voltam, majd magam alá pisiltem, a telefonomon tárcsáztam a 112-t, mikor a férfi elfutott mellettem és feltépte a jobb HÁTSÓ ajtót (én picsa, ijedtemben nem nyomtam le a központi zárat!), ahol a kisebbik lányom ült.

Sikítva fordultam hátra és akkor láttam, hogy  a kicsi valamikor felébredt és csendben játszani kezdett (a zene miatt még kisebb esély volt meghallani)  és valahogy a fejére húzott egy teszkós igelitszatyrot, amit  a fene tudja, hol talált (természetesen nem szoktunk ilyet a keze ügyében hagyni). A férfi behajolt és óvatosan lehúzta a táskát, valószínűleg pont időben, mert szegény kicsi nagyon kapkodta a levegőt, ahogy a feje kiszabadult. A férfi magyarázott valamit szlovákul, ekkor ért oda a sofőr, aki jól beszélt angolul és elnézést kért, hogy megijesztettek, de mögöttünk haladva látták, ahogy  a kislányom a fejére húzza a zacskót és nagyon megijedtek, hogy esetleg megfullad. Búcsúzóul még egy nagy csomag gumicukrot is kaptunk. 

Szóval Martin és Miso Banska Bistricából (mint megtudtam, Besztercebánya) - velmi vam dakujem! (nagyon köszönöm!).

UI: így visszaolvasva lehet, hogy túlzottan elkapott a pánik, de a gyerekeit féltő anyuka lelkivilága külön téma. Ha belegondolok, az ijedtségben biztosan nem kis szerepet játszott az a sztereotípia, ami ezen a blogon is nagyon gyakran előkerül, azaz kigyúrt emberektől nagy fekete autóban jót nem lehet várni. Hát ezt ezennel vitatom :).

155 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó sztereotípia autópálya

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jimbee 2008.07.02. 11:04:11

Libido: thx, szívemből szóltál.

Becher 2008.07.02. 11:04:27

Fogadjunk, hogy egyéves önkéntes és hurrá torpedó két soviniszta faszjankó. Akik ráadásul még soha nem közlekedtek fáradtan, mögöttük két alvó gyerekkel, akiket esetleg már szeretnének otthon tudni, és megpihenni. De rohadt nagy pofátok van. Kiváncsi lennék, hogy 50 kilós nőként, fáradtan hogy viselkednétek.
Az más kérdés, hogy mikor a kutyák - mert gyerek még nincs - a kocsiban vannak hátul én is időnként a tükörből nézem nincs-e vmi bajuk, vagy nyünnyögnek. De tény, hogy általában nem arról olvasunk, hogy jófejségből dudálnak és villognak mögöttünk böszme nagy kocsikkal.

Szóval 2008.07.02. 11:05:48

Nem tudom, honnan veszi sok hülye kommentelő, hogy az autban bármelyik tükörből látszanának az utasok?????
TI HÜLYÉK!!!!
A tükrök arra valók, hogy az autó MELLETT és MÖGÖTT lévő dolgokat mutassák, az utasokat (gyakorló apuka lévén) csak akkor látod, ha HÁTRAFORDULSZ. Ami autópályán 130-cal olyan mint az orosz rulett.
Ilyen alapon akár be is csukhatjátok a szemeteket 2-3 másodperce vezetés közben!!!

Hülye állatok, akik csak a nőt tudják basztatni és szerintem életetekben nem ültetek olyan autóban, amelyikben hátul utas is ült.

SX4 2008.07.02. 11:06:13

Halkan megjegyzem, hogy a hátsó ülés két szélén utazó lurkókat nem feltétlenül lehet látni a tükörben az első ülések fejtámlájától. Gondolom, típusfüggő, emiatt anyukát lehet békén hagyni. Ezen a Patrik által javasolt tükör sem feltétlenül segít, de legalább javíthat a helyzeten.

Autópályán meg inkább előre figyeljen, mint egyfolytában a kölyköt bámulja a tükörben. Kisebb az esélye annak, hogy a gyerek megöli magát, mint annak, hogy valaki elévág vagy egyszerűen lassabban megy előtte.

Gontar 2008.07.02. 11:06:42

Fáradtság esetén a zene nem jó megoldás... monoton, és méginkább elbambulsz, elálmosodsz.

Ilyenkor tapasztalataim szerint 2 dolog kombinációja a leghatékonyabb: megállni, kisszállni az autóból és megtornáztatni nyakat, vállakat, fejet - és utánna benyalni egy fagyit vagy jégkrémet. :D A hideg jégkrém sokkal hatékonyabb rövidtávon, mint a kv. :-P A koffein (nálam legalábbis) az égvilágon semmit nem változtat (max annyit, hogy utánna este kevésbe mélyen alszok, és másnap eleve fáradtan ébredek...). A műanyag energiaitalok is erősen felejtősek... (habár mostanában többe is van már niacin is - ami kifejezetten pozitív)... Jó erős tea - cukor és citromlé nélkül - ez órákra felfrissít, csak kutakon nem lehet ilyet szerezni (csak a xar műanyagteákat üvegben)...

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2008.07.02. 11:07:35

megnéztem a térképen, Banska Bistrica tényleg Szlovákiában van, mindig tanul az ember
;)

Varelse 2008.07.02. 11:11:14

szvsz... épp valami ilyet akartam írni. A sok tökéletes és tévedhetetlen ember, aki soha semmilyen hibát nem követ el, most hörögve élvezkedik. Igen, valóban hibázott a topikindító, de volna azért néhány megjegyzésem:
1. Ha nem egy anyuka, hanem egy apuka írja meg a történteket, a kommentelőknek legalább a fele egészen más stílusban és/vagy tartalommal írt volna. Mert a nő a volán mögött ugyebár eleve csakis hülye pi*a lehet. Bezzeg ha egy szegény dolgozó férfival történne hasonló szörnyűség, sokkal megértőbbek lettek volna. (Mielőtt félreértenétek: apa vagyok, és 3 gyerekem van, úgyhogy tudom, mi a felelősség.)
2. Éppen az ebben a blogban olvasható történetek teszik érthetővé a topikindító rémületét. Ugyan hány bejegyzésben szerepel "böszme fekete Audi/BMW/Mercedes/terepjáró" meg "kigyúrt fickó" negatív szereplőként? Ha ez a kombináció villog mögötted, valószínűleg nem az jut elsőként az eszedbe, hogy nálad valami baj van. (Kivéve persze, ha Tévedhetetlen Tökéletes vagy.) Pláne, ha utána meg is próbál leszorítani.
3. Mi köze van a témához annak, hogy az indító tudja-e Banska Bistrica magyar nevét, vagy hová jár vásárolni.
4. Egy kamionsor előzése családi autóval sem tart túl sokáig, és ilyenkor az ember (kivéve a Tévedhetetlen Tökéletest) nem a gyerekeit figyeli a visszapillantóban. A történetből nem derül ki, hogy a Győr-Budapest távon hányszor nézett rá a gyerekekre az anyuka. Abban a két percben nem nézett rájuk, csak ennyit tudni.
5. Egyébként pedig: a tévedhetetlen tökéletesség csak mítosz, drágaságaim. Aki magát ilyennek képzeli, az veszélyesebb az utakon bármelyik anyukánál. Akinek nem inge, ne vegye magára.

krapulax 2008.07.02. 11:12:48

"Jimbee 2008.07.02. 11:02:36"

Nem. Ez a "foglalkozzunk az idiota, mindent, es termeszetesen mindent jobban is tudokkal" blokk volt.

Egyebkent tenyleg mellekszal, csak szukseget erezted, hogy fitogtass. Hogy mit, azt most ne feszegessuk.

(Khmm... Alapmuveltseg. Miert van, hogy mindig epp az az alpmuveltseg, amit az adott delikvens tud? )

nyomasek 2008.07.02. 11:13:41

Kamu a post. Ha valaki ennyire hülye az nem írja le, főleg nem teszi közhírré. Bár tekintve a post tartalmát, egy agyhalott még erre is képes. Szóval lehet mégiscsak igaz.

Hadd idézzem Einsteint:
"A világon két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. Bár az elsőben nem vagyok biztos."

mzs/x 2008.07.02. 11:14:09

Gontar:
Emberfüggő. Engem pl. a zene sokkal éberebben tart. Ha megállok, az viszont semmit sem segít, csak annyival később (és álmosabban, fáradtabban) érek haza. Ami még bejön, az a koffeintabletta. (Gyógyszertárban lehet kapni.)

Szóval 2008.07.02. 11:14:33

Azoknak, akik sokat vezetnek (én ilyen vagyok) azt javaslom, az első pillantásra, hogy az embernek leragad a szeme, AZONNAL meg kell állni.
Ez néha nem könnyű (külföldön sokkal több parkoló van az autópályák mellett) sőt lehet hogy valaki félelmében nem is mer kiállni ilyen helyen.
Akkor az első benzinkútnál KELL kiállni.
ADDIG is az alábbiak segíthetnek (saját példák):
Enni valamit, ha van kéznél. (kex, pl.)
Letekerni az ablakot.
Énekelni.
Izmokat többször megfeszíteni/elernyeszteni.
Ami viszont hihetetlenül sokat segített: Óvatosan kimenni a leállósávba, vészvillogó ki, CIPŐK le (átdobni a másik székre). Majd vissza a forgalomba.

De ezután az első benzinkútnál KIÁLLNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Becher 2008.07.02. 11:16:00

Hozzátéve még, a kutyák a csomagtartóban utaznak és általában ha mozognak pont a tükörben jelennek meg. Kétlem, hogy két 2-4 éves gyerek akik a 2 ülés mögé vannak bekötve azok láthatóak a tükörből - már ha az ember azért tartja a tükröt, hogy maga mögé lásson.

Gera 2008.07.02. 11:17:42

"külföldön sokkal több parkoló van az autópályák mellett"

Itthon kell vagy 10 percet autózni a következő pihenőig/benzinkútig, aki ennyi ideig nem tud ébren maradni, annak el sem kellett volna indulnia :)

Én vagyok 2008.07.02. 11:20:07

HOGY LEHET ÚGY BÖMBÖLTETNI A ZENÉT, HOGY NEM HALLJA MEG, HOGY MÖGÖTTE A GYEREKE FELKELT, ZACSKÓVAL BABRÁLT, AZTÁN PEDIG FULDOKOLT?

Elképesztő, hogy milyen ostoba volt ez a némber is!

Gera 2008.07.02. 11:21:11

Anyuka egyébként valóban hülye volt kicsit, de én azért nem ítélem el, mert aki már látott gyereket, az tudja, hogy fél perc alatt is tud olyan hülyeséget csinálni, ami amúgy eszedbe nem jutott volna.

Én vagyok 2008.07.02. 11:23:19

Varelsz: Igazad van. Ha nő a sofőr, az csak hülye picsa lehet. Ha pasi, akkor hülye fasz. A hülyeség közös.

EMMI 2008.07.02. 11:24:41

Kedves Én vagyok:

Mi a fenének kiabálsz?
És miért ekkora hülyeséget???

Hol olvastad a cikkben, hogy az anyuka bömböltette a zenét? 2 alvógyereknél biztos nem bömböltette, mert tutira van annyira okos anyuka, hogy tudja, utazás közben legjobb ha alszik a gyerek, főleg ha vezetőn kívül nincs másik felnőtt, aki foglalkozik velük. És zene nélkül is létezik menetzaj, és alig csörgő, vékony szatyor.

Te elképesztően ostoba vagy.

Jimbee 2008.07.02. 11:26:14

krapulax 2008.07.02. 11:12:48

Nyugi!

renesis 2008.07.02. 11:26:46

Azért azt megnézném, hogy egy Bp-Győr útvonalon ki az, aki folyamatosan a belsőtükröt nézi, hogy mi van a gyerekekkel.Életveszély is lenne így közlekedni. Egy gyereknek tényleg elég 5 másodperc, hogy galibát okozzon-nemcsak az autóban.

Amúgy szerintem kamu történet....

Gondola 2008.07.02. 11:37:45

Az M7-esen Győr - Budapest? Nem rossz... :)

Szvatopluk 2008.07.02. 11:39:11

Nem igazán értem miért kellene tudni az összes nem magyarországon lévő falu/és város magyar és szlovák/osztrák/stb stb nevét.
u.i. ez az én földem.
magyarok takaroggynak kifelé.

Dekatlon 2008.07.02. 11:45:46

Hogy ide mekkora farkak járnak, elképesztő!

1. szidjuk a nőt, hogy mekkora picsa
2. szidkuk a nőt mert Besztercebánya, vazze

(talán) 3. respect a szlovákoknak.

biztos ez a fontossági sorrend, emberek?

Fércelt 2008.07.02. 11:46:00

Ha ezt az én feleségem csinálja akkor most neki van zacskó a fején és nincs az a szlovák aki leveszi.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.07.02. 11:48:24

Fércelt: Gondolom a feleséged nem olvassa ezt a blogot. :)

zulu 2008.07.02. 11:49:52

A sok hülyepicsázó okostojásnak vajon van-e gyereke? Mert ha van, tudniuk kellene (már ha szoktak vele foglalkozni), hogy a pockok roppant leleményesek, olyan agyafúrtan képesek a másodperc törtrésze alatt bajba kerülni, hogy az csoda. Akármennyire óvatos és körültekintő a szülő, a baj akkor is megtörténhet. Persze lehet csökkenteni a valószínűségét, de nem 0-ra.
Szal óvatosan. Nem kívánom senkinek aki itt nagy hangon osztja az észt, hogy holnap baj érje a gyerekét, de az élet tartogathat érdekes helyzeteket mindenki számára.

Egyébként ha álmos vagy, állj meg.

Embör 2008.07.02. 11:52:45

Fáradtság esetére jótanács:
1. Bal hüvelykujj felső percével övet megfogni, mindkét kéz a kormányra. Erővel kelljen tartani az övet. Elalvás esetén az öv visszacsattan a mellkasra.
2. Mély levegő, majd visszatartani amíg csak bírod. (vörösödjön a fej) Ekkor feltolul az adrenalin és kb. 20 percre ébredtart. Figyelem: utána fokozattan jelentkezik az álmosság.

yappari 2008.07.02. 11:54:06

Végig sem olvastam, annyira felháborító. Ilyenek ezek az audisok: dudálnak, leszorítanak...

-hehe- :)

Devil Inside 2008.07.02. 12:01:59

Azért jó tudni, hogy ennyi tökéletes ember van, aki...

- amint kicsit fáradt/álmos vezetés közben, gyorsan leáll valahol tornázni, inni, teljesen mindegy milyen messze van a céltól (itt ugye kevesebb mint 60 km - fél óra volt);
- nem felejtett még soha semmilyen olyan tárgyat a gyereke keze ügyében, amivel kárt okozhat magában);
- kamionsor előzése közben folyamatosan a hátsó ülésre pillantgat, hogy alszik a gyerek, mivel is játszik;
- egy mögötte jövő, őt leszorító nagy fekete, villogó, dudáló Audiról az jut az eszébe, hogy a hátsó ülésen a gyerek épp megpróbálja kinyírni magát;

Gratulálok. Ostoba barmok.

off
Akármennyire fáj, a határontúli települések különböző nevei nincsenek benne a magyar köztudatban, Banská Bystrica-áról leginkább az tudja, hogy Besztercebánya, aki járt már arra - pl. síelni Donovalyban. Sőt, Besztercebánya még az ismertebbek közé tartozik, de ki tudja pl. Ružomberok, Sahy vagy - ebben jobban benne vagyok - Horvátországból Opatija, Biograd vagy akár Dubrovnik magyar nevét?

(Ezek közül lehet párokat keresni a felsoroltakhoz: Abbázia, Rózsahegy, Tengerfehérvár, Raguza, Ipolyság ;-)

yooccoo 2008.07.02. 12:06:17

istenem, de nehéz lehet nektek elpakolni a gyerek közeléből a veszélyes dolgokat, ha autóba ültök vele
eltelik vele vagy 10 másodperc
(mellesleg én látom a tükörből a mögöttem ülő gyereket)
pedig batz papucsot sose hordtam

hoseman 2008.07.02. 12:10:22

fullkamujellegű egy történet...de miért jó ilyet kreálni? klimax,vagy mi a fax ez?

cso zsi 2008.07.02. 12:27:19

" Libido 2008.07.02. 11:01:09"
" Devil Inside 2008.07.02. 12:01:59"
Olyan földrajzi atlaszból tanultam még, amiben benne volt mindkét elnevezés.
Trianont lesz@rom, azon nem változtat senki, csak háborúval, de az EU-csatlakozás úgyis túlhaladta ezt a dolgot.
Varsó és Párizs sosem volt magyar, mégis ez a magyar nevük.
Egy rakás magyarországi településnek meg van német (talán szlovák és román??) neve is. Kitáblázva.
Ezt fejből tudják a melldöngetők?

Anyuka örüljön, hogy megúszta a gyermek.
Az ilyet otthon kell megtanítani, hogy ne a problémás helyzet tetéződjön bajjal.
A belső tükör nem mindenkinek alkalmas a vezetéshez és a gyermek megfigyeléséhez is.
Mivel jórészt furgonozom, így a belsőt azonnal a gyermekre állítom, ha a kisebb kocsival megyünk.
A nagyobbnál mindenre jó a belső tükör.

csipaka 2008.07.02. 12:31:04

Tudom, hogy most én is kapok apait-anyait, de nálunk mindig van zacskó hátul a gyerekeknek. No nem tecsós, mert az mindig lyukas. A felelőtlenség oka pedig nagyon egyszerű, hiába a gyógyszer és a figyelem, mire átjutunk a Mecseken valamelyik gyereknek biztos hányni kell. :-( Az viszont szabály, hogy nem játszhatnak vele.

gfag 2008.07.02. 12:32:16

Győrből-Budapestre? M7-en? Valamit tudhat a gyerek:D Nekem csak az M1-en megy a dolog.

malac 2008.07.02. 12:38:44

ebből a sztoriból is kitűnik h a fekete audinál már csak a zoktávia rosszabb. főleg a fehér, 75lovas...

Dezsőjóska 2008.07.02. 12:40:27

Remélem, akik itt kikeltek az anyuka ellen, azoknak még véletlenül sem jut eszébe gyereket nevelni! Tudni illik a gyereknevelés az nem 24/7 aggódást, őrzés-védelmet jelent. Aki ilyen elvek alapján nevel, az lerombolja a gyermek saját veszélyérzetét. Plusz egy elkényeztetett nyámnyila senkit kreál.

BJ 2008.07.02. 12:40:36

nekem is volt egy hasonlóm, én állítottam meg egy autót Pozsony és a cseh határ között az autópályán, mert a hátsó ülésen ülő kutya nyakörve ki volt csukva, és fél centire lebegett a hátsó keréktől. Ha bekapja a kerék, a kutyunak annyi...

a csóka nagyon hálás volt, hogy megállítottam.

BJ

majdazteneldontom (törölt) 2008.07.02. 12:41:49

Az egészből a tanúlság:
Idejönnek a már nálunknál is előrébb járó europizálódott szlovákok a mocskos balkánra,a tetű magyarhonba, a letolók, levillogók, leszorítók és zacskós gyerekgyilkosok hazájába és megmentenek egy-két lelket, de oly mindegy, mert itt mindenki mindenkit rühell és szép lassan megöljük egymást és nincs olyan gumicukrot majszoló európai aki ezt megakadályozhatná....
vagy vmi ilyesmi :))

lyukrafutó 2008.07.02. 12:55:46

Férceltnek valószínű felesége sincs, nem hogy gyereke-de ez magánvélemény

most jut eszembe mennyi tornázó embert szoktam látni a pihenőkben és kutakon autópályázás közben. csak eddig nem figyeltem őket, biztos azért nem tűntek fel :)
gyerünk gyerekek: ég a zsír

szeni17 2008.07.02. 12:57:04

Vannak még rendes emberek. Velem is történt hasonló eset, előztem a pályán szabályosan, nem hátráltattam senkit, amikor mögém ért valaki lehúzódtam, de ő nem előzött meg, hanem a fenti jelenet következett: dudált, mutogatott a leállósáv felé, villogott. Tudtam, hogy az autóval lesz valami baj, félreálltam (ő nem állt meg), kiderült, hogy leszakadt a motortakarólemez (azt hiszem így hívják), leért a földre, én meg szikrázva húztam magam után (alatt). Utólag is köszönöm neki!

M 2008.07.02. 13:01:55

a kommentek színvonala elkeserítő :(
az eset tanulságos

kúrórudi 2008.07.02. 13:05:20

Szerintem szimpla kamu a sztori. De szép mese:)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.07.02. 13:11:46

érdekes, hogy az anyát védelmezők közül senki nem veszi figyelembe azt a tényt hogy:
BEVALLOTTAN fáradtan ült volánhoz ("engem is nagyon kerülgetett az álmosság"), és még a vezetésre a környezetre sem tudott rendesen figyelni ("Az említett álmosság miatt lehet, hogy nem néztem elég figyelmesen a tükörbe, mindenesetre valahogy a semmiből felbukkant közvetelenül mögöttem egy nagy fekete batár.")

szóval azok szerint aki az anya nem felelőtlen az nem tudom hol él...

egy éber, emberrel ez nem valószínű hogy előfordult volna az eset. észervette volna ha a gyerek felkel, mocorog, zsacskózik, ilyesmi. nem hiszem el hogy ez nulla zajjal történt.

miniowner 2008.07.02. 13:20:45

Te jo almos lehetel, ha azt se tudtad melyik autopalyan vagy!
A gyerekeid pedig k..ra sajnalom, hogy ilyen anyjuk van. SZULTEL VOLNA SUNT!

Prien 2008.07.02. 13:21:45

állítsd be a belső visszapillantód normáslisan

Devil Inside 2008.07.02. 13:33:52

Hurrá Torpedó:
Biztos nem nulla zajjal történt, csak közben kamionokat előzött 130+-szal autópályán, ami szintén nem nulla zajjal történik, nem beszélve róla, hogy kamionok előzése közben (pláne, ha kicsit is ívben megy az út) nem a hátsó ülésre nézeget az ember (még a visszapillantóba is csak módjába), szimplán kikapcsolja ilyenkor az ember a kisebb zavaró dolgokat, mint zacskócsörgés.

Olyan ember pedig nincs (vagy festi magát), aki ilyen-olyan okból soha nem ült fáradtan volán mögé. Akár gyerekkel, akár gyerekek nélkül.

(A kamusztorizós f*szok meg honnan kerülnek elő minden ilyen blogbejegyzéshez? Bmeg, ami nem velük történik, az nem is történhetett meg? Mitesszeres kis pöcsök.)

KaPé 2008.07.02. 13:45:16

Sose értettem, hogy az ilyennek minek gyerek.

little honey 2008.07.02. 14:01:02

Simán előfordulhat ilyen sztori anélkül is hogy valaki hülye agyhalott picsa lenne. Elég egyszerűen egy pillanatra kihagyni. És ki nem volt már úgy, hogy fáradt, fáradt, de menni kell! Szóval egy ilyenbe bárki belefuthat, kár a postolót cseszegetni...

Sokkal izgalmasabb szerintem, hogy a sztori kamu-e. Bár annyira irreális, hogy igaz is lehet... Ilyet csak az élet tud írni.

aqweren 2008.07.02. 14:05:03

Ezt tök jó :) Tetszett a post :) Már nem keltem fel hiába :D

Sergei 2008.07.02. 14:05:11

Nem vágom anyuka miért ilyedt meg a szlovákoktól. Nem hogy örülne hogy 2 gyerek után még 2 szlovák akarja megbaszni. Gondolom ettől ilyedhetett meg, nem pedig attól hogy gyorsba lecserélik az octáviára az audit :))

aqweren 2008.07.02. 14:14:12

Sergei: Ez nagyon gonosz hozzászólás volt. A nők nagyon leharcoltak szülés után, legalábbis leharcoltabbak mint voltak, mindenesetre önbizalmuk nem annyira van mint egy friss 20 éves csirkének, ezt egyébként is érzik meg tudják, szóval még tetézni is...gonosz volt na. :(

De az jó hogy vannak rendes emberek :) Sőt, megkockáztatom hogy többen vannak mint a nem rendesek csak nem beszélünk róluk annyit, mert nem annyira feltűnőek az olyan esetek amiknek pozitív a vége...

A gyerekek meg tényleg csodákra képesek, sajátom még nincsen de 10 "nevelt" gyerekem volt és ahhoz, hogy semmit ne találjanak ki amivel megrövidíthetik kis életüket, valóban 24 órán keresztül figyelni kellene őket...

Én lennék terrorista! 2008.07.02. 14:28:23

"Az elnevezésen való vita az egyik alapja a hülye nacionalizmus gerjesztette szlovák-útálatnak, az előítéleteknek."
Hány szlovákot, románt, szerbet, horvátot, ukránt vertek meg nálunk mostanság? Vajon hány magyart bántottak azokban az országokban mostanság (konkrétan az elcsatolt területeken)? Ki is a nacionalista? Éppen az a baj, hogy mi nem.

"Nekem sem lett volna halvanylila fogalmam se, hogy Besztercebanya az Banska Bistrica, marpedig a szlovakok nyilvan a szlovak nevet kozoltek."
A probléma az volt, hogy előre írta a szlovák nevet, és szinte büszkén jegyezte meg, hogy Besztercebányáról sosem hallott.

"megnéztem a térképen, Banska Bistrica tényleg Szlovákiában van, mindig tanul az ember"
Nos, Felvidék az barátom, a város címerét főleg érdemes megnézni...

aqweren 2008.07.02. 14:40:56

Ha máshonnan nem, Mikszáth írásai által ismerős lehet mindenkinek Besztercebánya...:)

Devil Inside 2008.07.02. 14:50:30

off
Én lennék terrorista!
Nem azt írta, hogy Besztercebányáról nem hallott, hanem hogy eddig nem kapcsolta össze ezt a két városnevet.
Besztercebánya szerepel a történelmünkben és sok régi regényben - Mikszáth, Jókai -, viszont a szlovák neve nem feltétlenül kerül ilyenkor elő. Azt csak az tudja, aki külön foglalkozik ezekkel vagy járt már arrafele. (Pozsony, Kassa tényleg kínos lett volna, Besztercebánya messzebb van és sajna már nincs túl sok köze hozzánk, gyakorlatilag teljesen szlovák nemzetiségű is.)

kúrórudi 2008.07.02. 14:55:14

"(A kamusztorizós f*szok meg honnan kerülnek elő minden ilyen blogbejegyzéshez? Bmeg, ami nem velük történik, az nem is történhetett meg? Mitesszeres kis pöcsök.)"

Kedves Devil Inside (név kötelet?). Attól, mert valamiről van akármilyen véleményem, attól még nem leszek sem fasz, sem mitsszeres kis pöcs. Te viszont jó nagy köcsög vagy, hogy azonnal ordenáré módon személyeskedsz. És marha bátor is.

Devil Inside 2008.07.02. 15:23:10

Bátorság nem kell hozzá. ;-)

Szimplán felbasztam az agyam, hogy megjelenik egy történet valamelyik blogon és mindig van 5-10 ember, aki lekamusztorizza. Azaz nagyjábból csuklóból lehazugozza a szerzőt, ami így látatlanban elég méltánytalannak tűnik.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél 2008.07.02. 15:26:54

A franc a pofátokat, de mindenkinek, minek kell itt egymást anyázni?!

Besztercebánya v. Banska Bistrica, anyuci hüjje-picsa-e, xy-nak van-e pöcs a mitesszerén, vagy fordítva!

NEM MINDEGY???

Volt egy sztori, vagy igaz, vagy nem, de mindenképp tanulságos. (v.ö. pl Aesopus állatmeséiben keresi valaki a fotósoppot? Az is népnevelés, ez is. És akkor ez lehet, hogy meg is történt...)

Egymás anyázásáért meg tessék másik fórumot/blogot választani, lehet találni eleget. Kurvára nem vagyok rátok kíváncsi!

Kötél

EÖ (törölt) 2008.07.02. 15:29:54

gravy_t 2008.07.02. 09:40:22

miért?

EÖ (törölt) 2008.07.02. 15:40:01

Becher 2008.07.02. 11:04:27

anyukád a soviniszta faszjankó.

ez a picsa egyrészt úgy előzőtt, hogy nem nézett hátra, másrészt zacsit adott a kétéves gyerek kezébe, harmadrészt jeleztek neki (és nekem ne mondd azt, hogy nem látod, hogy valaki ingerülten és agresszíven integet, vagy segítő szándékkal, meg lehet azt különböztetni) negyedrészt a gyerekülésben lévő gyerek nem látszik hátulról, tehát vagy hazudik, hogy látták őket vagy nem voltak a kölkök (2 és 4 évesek!!!) gyerekek a gyerekülésben.
És mindezek tetejébe gondolom, hogy egy vadidegen külfölditől kapott gumicukrot megetette a gyerekeivel, na ez mind közül a legnagyobb baromság.
Én is hibázok, nem mondom, de ennyi faszságot egyhuzamban elkövetni az már nem a véletlen műve.
Ja és én is hallgatok rádiót, de folyamatosan figyelem és hallgatom a kölköket.
És ha fáradt vagyok,akkor megállok, ha 50 kilós vékony anyuka vagyok ha 345 kilós dagadt nigger.

Anita 2008.07.02. 15:44:00

Sziasztok, én küldtem be az írást. Köszönöm a hozzászólásokat, nagyon tanulságos volt. Egyrészt megtudtam, hogy vagy
1. felelőtlen picsa vagyok, akitől el kell venni a gyerekeit, mert valahogy mindenképpen megöli őket
vagy
2. teljesen hülye vagyok, mert olyan kamu sztorit küldök be, amit inkább szégyelleni kellene.
Másrészt jól esett, hogy sokan megvédtek, annak ellenére, hogy elismertem, hibáztam pár dologban. Hadd mondjak el azért pár dolgot:
- az M7 egyszerű elírás, persze lehet rugózni rajta
- igenis gyakran néztem a gyerekekre, de folyamatosan nem tudok, főleg előzés közben (köszönet, akik az utastükröt javasolták, azóta vettem is egyet),a kicsi kb. 3 perccel az eset előtt még aludt (legalábbis csukott szemmel feküdt).
- mindkét gyerek be volt kötve, ahogy mindig be vannak, ha autóba ülünk, még ha csak két sarokról is van szó.
- nem azt írtam, hogy eleve álmosan ültem a kocsiba, hanem azt, hogy kezdtem elálmosodni. A következő kútnál valószínűleg megálltam volna.
- kiderült, hogy a zacskót a lányom a gyerekülés alól szedte ki, ahova vagy ő, vagy a nővére gyűrhette be, beszálláskor nem vettem észre, üssetek.
- a szlovák sofőrrel angolul beszéltünk, a "...from Banska Bistrica"-ról nem ugrott be Besztercebánya, sajnálom. Spisska Nova Ves kinek van meg? Bizony, Igló.
- aki meg ismeretlenül, egy eset alapján (amit talán tényleg nem kellett volna megírnom, de én naiv azt hittem, hogy az ilyen esetből is okulhat valaki) rossz anyának tart, kivánom, hogy soha egyetlen hibát se kövessen el a gyereknevelésben.
Üdvözlettel

Anita

EÖ (törölt) 2008.07.02. 15:48:57

Devil Inside 2008.07.02. 15:23:10

álljál már be egy oktávia mögé aztán nézzed figyelmesen mi látszik a gyerekülésben lévő 2 éves gyerekből....

lápi lidérc 2008.07.02. 15:51:24

Azért megnézném a sok magyarkodó ökröt, mennyire tudja kapásból mondjuk, mit takar pl. Banská Štiavnica vagy Lucenec. És tudnék még hosszan sorolni neveket a környező országokból.

EÖ (törölt) 2008.07.02. 15:53:52

Anita!

Egy kérdés: A cukrot megették a gyerekek????

És tényleg hülye voltál, de legalább tanultál az esetből, sokaknak ez nem adatik meg. Jobb hülyének lenni mint halottnak.
(a belsősávban gyorsan érkező batár nagy autó sok embernek utolsó emlék)
Mi is szoktunk ám hülyék lenni, csak nem írjuk meg.

EÖ (törölt) 2008.07.02. 15:55:37

lápi vazzeg:
selmecbánya és losonc
ez utóbbi különösen nehéz kérdés volt! :)

EÖ (törölt) 2008.07.02. 15:56:55

lápi
a besztercebánya azért elég alap ám...

Anita 2008.07.02. 16:18:34

"Egy kérdés: A cukrot megették a gyerekek????"

Azóta is a kesztyűtartóban van, valószínűleg összeolvadt egy nagy gombócba.
Különben nem teljesen értem a cukor fontosságát. Picsának nevezel, mert megijedtem, hogy leszorítanak, kirabolnak, neadj isten valamit csinálnak a gyerekeimmel, közben meg elképzelhetőnek tartod, hogy csak azért segítettek, hogy preparált vagy mérgezett cukrot adhassanak nekünk? Most melyikünk a paranoiás?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.07.02. 16:29:17

Anita: Ha legközelebb tényleg rosszat akar valaki, akkor fogod az összeolvadt gumicukrot és szépen elkened a csomagolással az illető szélvédőjén! ;) Vagy az arcán. :D

executor 2008.07.02. 16:30:23

Gratulálok a kommentelőknek! Anita valahogy úgy érezheti magát, mint én, amikor gyerekként felborultam a bringámmal és amikor elmondtam az apámnak, még jól meg is pofozott, hogy legközelebb vigyázzak. Persze legközelebb már b@sztam elmondani neki, mint ahogy bármi mást is. :)

Én lennék terrorista! 2008.07.02. 16:31:53

Magyar fejre magyar szatyrot! :-) Anita! Legközelebb ne a teszkóban vásárolj! Ez a lényeg!

executor 2008.07.02. 16:34:29

Terrorista:
Magyar fejre magyar szatyrot! :-) Anita! Legközelebb ne a teszkóban vásárolj! Ez a lényeg!

Mér, az ósanos talán biztonságosabb? :)

executor 2008.07.02. 16:36:15

Ja, CBA-sat akartam írni, én hülye.:(

(picsábamán, miért kell az 1 perc két hozzászólás között?)

Aqweren 2008.07.02. 16:37:28

"Mi is szoktunk ám hülyék lenni, csak nem írjuk meg." Egy férfi ismerősöm mondta mikor kezdő jogsival nagyon bénáztam hogy a pasik is legalább annyi hülyeséget csinálnak mint a nők, csak ők nem mesélik el :) Ezexerint nem mondott hülyeséget :D

Sergei 2008.07.02. 17:00:30

Anita, minden nőt picsának hivunk ez nem neked szóló negativum. Amúgy én hirtelen megkedveltelek az irásod alapján. Ugyan nem vagyok szlovák de ha meglátlak az m1-en akkor majd én is villogok mögötted aztán meglátjuk mi lesz. Mondjuk angolul biztos nem fogunk sokat beszélni :)))
Aztán a sok gyökérrel ne foglalkozz, ezek azt hiszik ha betámadják őket útközben akkor jó ha elmegy feljelenteni csak azt már nem tudja hogy maga alatt vágja a fát. Na ezek mérvadóak? Nem :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.07.02. 17:04:06

Sergei: Majd te is leszorítod és odamész köszönni, mi? :)))

Furamadár 2008.07.02. 17:08:53

Anita, ne vedd fel az anyázásokat, érdekes módon a magyar net egyre inkább erről szól sajna. (Pl az indexfórum polidilije, évek óta bele sem nézek)

Mindig, mindenhol feltűnik egy istenbarma, aki még a kákán is csomót talál (Aztán Kókára szavaz, de ez itt off :) )...

Remélem kirakják a rövidke sztorimat, egyre kíváncsibb vagyok, vajon mit hoz ki belőle ez az igazi csőcselék. :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.02. 17:11:11

Sergei 2008.07.02. 14:05:11

Egy igazi úriember... pfff

beste 2008.07.02. 18:22:44

Az autó normál belső tükrében vagy a gyereket látod, vagy a forgalmat. A kettőt együtt csak akkor, ha különös biológiai képességeid folytán a szemed legalább 20 centis kocsányon lóg, és ide-oda ingázik.
Valaki otthagyott egy zacsekot. Van ilyen. Majdnem baleset lett, de nem lett. Anyuka egy életre megtanulta. Azt gondolom, nem kell ellene keresztes hadjáratot indítani, vannak sokkal nagyobb balfaszok is.
Én is ott szoktam hagyni sok mindent a hátsó üléseken. Kisbeste inkább összematricázza az ablakot soha le nem kaparható barbikkal.

ColT 2008.07.02. 19:06:59

Így kommentek olvasása nélkül : respect :) Postíró meg nézegessen néha hátra :) Vagy vegyetek egy gyerekfigyelőt tükröt az autóba, az biztonságosabb.

ColT 2008.07.02. 19:14:15

Ehh, azért segítettek amúgy mert nem csak szlovák rendszámú magyar Audisok voltak, hanem echte szlovákok :D Kérdés hogy akkor a szolvákoknak melyik alfaja az amelyik utálja a magyarokat? :(

cso zsi 2008.07.02. 20:14:37

81-ben (Cseh-)Szlovákiában. konkrétan Pozsonyban vettek semmibe 20 évesen, amikor kifakadtam a kempingeshölgynek.
-Látom, hogy ért magyarul.
Maga szerint 7 évesen mit vétettem maguknak?
Utána már volt sátorhely, és parkoló is.
Idén valahol az osztrák autópályán egy kútnál bénázott két 50 fölötti ember az automata kerékkompresszorral.
Kérdi németül, vagy angolul, hogy tudunk-e segíteni?
Mondom: persze. így magyarul, mert az jött ki a számon.
-Áááá madarski... és hátat fordítottak.
Negyed óra múlva még mindig ott szívtak, pedig fújni akartak.

B.GY. 2008.07.02. 20:56:52

Az Audis fiúk a gyermekvédő liga tagjai lehettek.Amúgy a gyerek mindig azzal játszik ami veszélyes,ha játékot talál hátul,akkor lenyeli,már ha letudja.Még jó,hogy konnektor nincs az Oktáviába,mert akkor belenyúlna menet közben.

GoTrabiGo 2008.07.02. 22:16:40

Üdv Bölcsek Tanácsa!

1) Holnap megnézem. Szerintem nem látom a mögöttem ülő gyerek teljes fejét a tükörben, pedig 128 centis + ülésmagasító. Csak akkor tudok a szemébe nézni tükörből, ha megkérdem tőle "Mi van Nyuszi?", és ő középre húzódik, és a szemembe néz. Szerintem, de majd holnap lemeózom.
2) Hosszabb utakra nálunk is kell hányós zacsi.
3) A kölkem 3-4 éves korában megtanulta kinyitni a gyerekülés csatját (márkás, batár nagy vas). Jó pár útszéli megállásba, és üvöltésbe "Innen ugyan tovább nem megyünk 1 tapodtat sem becsatolt öv nélkül! Egy vészfékezésnél röpülsz az autóban, meg sem állsz a szélvédőig!" került, mire felfogta, nem viccből van a gyerekülés, hanem az ő biztonságáért. Addig, amíg észrevettük, hogy kicsatolta magát, gondolom eltelt pár másodperc / perc. Főleg, ha egyedül ment vele valaki.
Az igazán elszomorító az, amikor egyértelmű, hogy nincs bekötve a gyerek, aki vezet, az is tudja, oszt mégsem tesz semmit Pl.: gyerek a 2 első ülés között ugrál / fekszik a hátsó ülésen / egy felnőtt ölében ül / bébiülés nincs a menetiránynak háttal fordítva / stb. Ilyen vagy nagyon öreg, hátsó öv nélküli autókban / vagy nemzeti kisebbségnél / vagy batár nagy vasakat vezető apukákkal szokott előfordulni. Kedvencem az oviból: 60!!! körüli apuka, hóna alatt autós kistáska!!!, vagy mi a szösz. Kihozza a kiscsávót az oviból, beülteti a csilivili, sarat sosem látott terepjáróba (olykor az első ülésre), gyerekülés nuku, sehol, oszt vígan elautókáznak. Biztosan úgy véli, hogy az ő kölkére nem hat a fizika. Vagy csak nem hallott még olyanról??? Hogy a kocsija lehet, megáll blokkolóra, mert télllleg klassz vas, de a gyerek repül tovább 60/80/100/120-szal???? És szétkenődik a remek jó, erős acélon, amire apuci olyannyira büszke….
4) Én nem 17 évesen tanultam meg vezetni. Még ma is van olyan forgalmi szitu, amit nem csuklóból oldok meg. Ha ilyenben vagyok (3 kamion előzése pályán lehet, ilyen lenne), akkor nemhogy a gyereket nem lesem, mit csinál hátul, hanem elküldeném melegebb éghajlatra, ha hozzám szólna.
5) Anita! Ne aggódj! Túl vagy rajta. Mire 1 gyerek felnő, adódik pár tíz (száz) szitu, amit még felnőtt korában is úgy fogsz mesélni, hogy kicsit összeszorul a torkod, és tkp. örülsz, hogy megúszta. Az ember ilyenekből tanul. És én köszönöm, hogy megosztottad velünk, mert én is tanultam belőle. Asszem fogok venni 1 gyerekfigyelő tükröt (ilyenről eddig még nem is hallottam), pedig már nem kicsi a kölek :))) És ha fekete Óóóódiból dudálva integetnek, majd megpróbálok nem a legrosszabbra gondolni :)))

robi 2008.07.02. 22:32:10

az összes picsázó megérdemelne egy jó nagy pofánbaszást!!!! szégellhetnétek magatokat! biztosak lehettek benne, hogy az anyuka fejében is végigfutott a történet után az összes következmény amit ti felsoroltatok. ez a magyar hozzáállás, büszkék lehettek magatokra. jó olvasni, hogy a legtöbb egyed milyen tökéletes. ismeritek azt a mondást, hogy "az vesse rá az első követ....." ajánlom figyelmetekbe, parasztok!

Cooper Ügynök · http://vilagmegvaltogondolatok.hu 2008.07.03. 00:20:59

Es honnan látta hogy tolják ha nem a visszapillantóból ahol a gyerek hóembereset játszott

Janika005 2008.07.03. 00:51:29

Minden kedves negatív hozzászólónak szeretnék felajánlani egy afrikai faszkorbácsolást, melyet az édesanyja is végignézhet!

Becher 2008.07.03. 08:57:49

Egyéve önkéntes:
ha mégegyszer anyámat a szádra veszed megtudom vhonnan ki vagy és eltángállak. Pedig nem vagyok egy vérszomjas típus. Majd ha anyádat szidtam lehet, de szerintem neked nem is volt.

tehenke 2008.07.03. 09:52:55

Onnan kellett volna sejtened, hogy nem akarnak bántani, hogy nem magyarok voltak. Ez a kinyírlak, mert nem tudok miattad 190-el menni tipikus magyar bunkó újgazdag hozzáállás.

kirovics 2008.07.03. 12:44:43

ha már úgy alakult hogy rád bízta az élet azokat a gyerekeket, tán próbálj meg egy kicsit több felelősséggel lenni feléjük. vagy legalább az autódba ne ültesd őket.

cso zsi 2008.07.03. 12:51:48

" tehenke 2008.07.03. 09:52:55
Onnan kellett volna sejtened, hogy nem akarnak bántani, hogy nem magyarok voltak. Ez a kinyírlak, mert nem tudok miattad 190-el menni tipikus magyar bunkó újgazdag hozzáállás. "
Honnan tudta meg, hogy nem magyarok? Amikor megszólaltak.
Szlovák rendszámú autót csak a délutáni Hungárián látni 15-20-at, a plázacicától a kigyúrtig, közös ismertetőjel a 4 milla fölötti autó, a be nem kapcsolt öv, az akcentusmentes magyar szó a mobiltelefon felé.

SD · http://totalcar.hu 2008.07.03. 13:22:48

Őszintén megmondom, nem ülnék be az autódba kedves poszt író.
Nemhogy autópályán, de még a sarki boltig is mindig zárd be kérlek az ajtókat, mert nagyon könnyen kinyitja egy ekkora gyermek is.És hidd el, gyalogtampóban is meghalhat szegényke ha kiesik/kinéz/szemből jövő autó ajtónak neki, gyerekre rácsap/gyerek kigurul másik autó elé stb... na de 130-nál?
Másik hogy zacskó?....
Álmosan hátul két kincseddel úgy hogy nem is tudsz rendesen odafigyelni?
Állj meg, dobj be egy kávét, ha nagyon rossz, szundíts egyet(bezárt ajtónál persze).

Ez mind alap, magától értetődő intézkedések.
A kisgyermekeid érdekében mondom: ne csinálj ilyet többet.

nyergi 2008.07.03. 16:29:26

Nem igazán értem én ezt a bejegyzést. A célját sem, meg a rengeteg ellentmondásos állítást, amire már jó néhányan reagátak itt. Egy dolog viszont fix, az M=-es nem vezet Győrből Budapestre!

nyergibergi 2008.07.03. 16:34:27

Nem annyira értem, hogy milyen célból jött létre ez a bejegyzés. A sok ellentmondásra már sokan felhívták a kedves szerző figyelmét, azt azért megjegyezném, hogy az M7-es nem vezet el Győrből Budapestre és Tatát sem érinti. Persze ez lehet egy egyszerű elírás is és akkor bocs a "szőrszálhasogatásért", de így összességében elég érdekere sikeredett ez a post!

robi 2008.07.03. 21:26:48

okostojások! olvassatok már, szerencsétlenek!!!! feljebb írta, hogy elütés volt!!!! ...hogy egyesek mekkora bangák.....

B.GY. 2008.07.03. 22:25:41

Látod Robi.Nem olvasnak,csak kötözködnek.Ahogy kell!

Ferinek-nem 2008.07.04. 11:47:58

Ez egy kamu történet, csak a szlovák kigyúrt barmokat akartad reklmázni!!!! Tróger szar szöveg!!!

nyergi 2008.07.04. 15:57:54

Ennyi rengeteg empátiával megáldott honfitársam lenne? Örülök! Attól még fenntartom a véleményemet! 3 gyereket neveltem (a legkisebb most 17 éves!) föl, végig autózva sok ezer kilométert velük együtt, volt hányós és engedetlen, játékos és huncut, fáradt és beteg. Mégsem... Na de nem vagyunk egyformák! Igaz, én a tükörben SZÁNDÉKOSAN ránéztem a lurkókra néha néha! Ezt meg úgy tevém, hogy arrébb mozdítottam a fejemet és ugye itt is érvényesül az a fránya fizika amit itt néhányan már említettek! Ez ugyan a fénytan része ami a tükrökre, a tükröződésre vonatkozik! Ezzel együtt még most is nyitott kérdés számomra: miért is íródott ez a bejegyzés? Egyet értek én az általánosítás veszélyeivel és amúgy sincs bajom sem az AUDIS sem a BMW-s autósokkal, már ha az idén barnultak!(D) Igaz, én 191cm és 118 kiló vagyok!

Huszárvégjáték (törölt) 2008.07.11. 12:41:08

fasznak kell otthagyni a zacskót a gyerek keze ügyében.

Kata 2008.07.11. 13:59:21

most bőgtem egy nagyot... még olvasni is rémisztő volt, nem hogy átélni az egészet...

Kata 2008.07.11. 14:03:42

mondjuk én reflexből szoktam nézegetni a belső tükörben, ha ül valaki a hátsó ülésen, hogy megvan-e még, egyben van-e, rosszalkodik-e, stb... volt már olyan huszonikszéves utasom, akitől a falra másztam, mert üvöltve-visongva ugrándozott a hátsóülésen, miközben én próbáltam tisztességesen vezetni autópályán. aztán mikor ráüvöltöttem, hogy maradjon már békén, mert nem tudok tőle vezetni, akkor lenyugodott, talán rájött, hogy nem épp a két sáv között kéne előrenyúlkálva igazgatni a középső visszapillantómat, mikor épp a külsőbe szeretnék visszatérni, mert csak egyszer vágjam pofán, de rendesen.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása