Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Baleset P-s rendszámmal

2008.07.14. 12:53 :: Kisikasa

A történet beküldője azt kérte, ne említsük meg a nevét. Szóval adott egy ismeretlen személy, egy barát és egy ellenállhatatlan autó. Hogy e három összetevő milyen eredménnyel járt jelen esetben? Nos Anonymus megosztja velünk.

Az alábbi történetet egy kisebb balesetünkről azért küldöm el, hogy ha lehet jelentessétek meg az oldalatokon. Sajnos elgondolkodtató.

Egyik barátom akinek használtautó kereskedése van egy hétvégi napon felhívott, hogy „na most azonnal gyere ide a céghez, mert olyant látsz, hogy jujjj”. Kimentem és ott állt egy limitált szériás sportlimuzin (típust, márkát hadd ne írjak). Gyönyörű, gazdagon felszerelt és rettenetesen izmos gép volt. A barátom azt mondta, hogy épp akkor hozta meg a tréler, még nincs meg az ügyintézése, de felrak rá egy P-rendszámot és kicsit vigyük már ki kipróbálni, csak úgy óvatosan. P-s rendszámot feltette, rendszámkönyvet precízen, szabályosan kitöltötte és a város határába gurultunk a 460 lóerős géppel. Nem száguldoztunk, nem üvölttettük a sportkipufogós V8-ast a belvárosban, nyugisan kigurultunk a városból és gondoltuk párszor kipróbáljuk a gyorsulását valami kihalt úton, majd óvatosan vissza is gurulunk, mert hát nem két fillér egy ilyen kocsi és nem a miénk...

Bődületes nagyot gyorsult az autó. 3 alkalommal gyorsítottunk vele, kb. 120-ig, aztán úgy döntöttünk elég és megyünk vissza. (Most majd biztos jönnek a hozzászólások, hogy na aki 120-al száguld közúton az ne dumáljon, de kérem… emberek… tegye mindenki a szívére a kezét: ki az, aki egy ilyen sokszáz lóerős kocsinak még egy kicsit sem próbálná ki a tudását? Hangsúlyozom, nem végsebességet mértünk, hanem gyorsultunk 3-mat egy kihalt úton.)

Elindultunk vissza és utolértünk egy kb. 65-tel totyogó autót. A barátom nem is idegesítette magát, szépen kivárta amíg elfogynak a szembe jövők és egy határozott gázzal megkezdte az előzést. Csupán két hiba csúszott a képletbe. Ő a 98 lóerős kocsijához szokott, most meg volt alatta még több mint 350…A másik pedig: a gyorsulások alatt kikapcsolta a kipörgésgátlót és elfelejtette visszakapcsolni. Gondolom nem kell mondanom mi következett. A kocsi egy pillanat alatt megpördült, csúszni kezdett, majd le az útról és szépen az oldalára dőlt az út széli árokban.

A lassú autó, mintha mi sem történt volna, fékezés/lassítás nélkül tovagurult. Kimásztunk, minden OK, nem sérültünk meg. A kocsi azért kapott kicsit és hát tudtuk nagyon jól, hogy ez sajnos nem lesz olcsó buli. Jött két autó. Lelassítottak, néztek, vágtak néhány undok pofát, majd simán továbbmentek. Jött egy valamilyen kis kabrió autó, talán Punto cabrio? A fickó ránk nézett, majd miközben elhaladt mellettünk csak kiszólt gúnyos képpel: „P-rendszám, mi?” és elhúzott. Már nem is idegesítettük magunkat, a haverom nézegette hogy mekkora a kár a kocsiban én meg próbáltam valami ismerőst utolérni telefonon, aki oda tud jönni. Ekkor végre valahára teljesen önszántából megállt egy autó. Szakadt, régi csotrogány volt, kb fele annyit érhetett, mint az árokban heverő kocsi egyik felnije. Kiszállt belőle négy srác, megkérdezték, hogy jó vagyunk-e, tudnak-e valamit segíteni. Nem tettek megjegyzéseket sem a kocsira, sem a rendszámra, sem a barátom vezetési tudására, simán megálltak segíteni. Persze több autós már nem… A srácokkal az árok szélére visszadöntöttük a kocsit, hogy ha ferdén is, de legalább a 4 kerekén álljon. Végül sokadik próbálkozásra sikerült egy terepjárót leinteni, aminek a tulajdonosa kihúzta a kocsit.

A srácok semmit nem csentek el tőlünk, nem akartak ereklyét szerezni a kocsiról, nem is próbálkoztak semmi rosszal, egyszerűen segítettek, majd elköszöntek. Ezúton is köszönöm a Mitsubishi Pajero vezetőjének és ennek a 4 srácnak, akik önzetlenül megálltak és nem csak kárörvendtek, hogy na végre, valami nepper egy P-rendszámos huszon-x milliós kocsit az árokba tett – úgy kell neki. Úgy látszik igen sok a frusztrált vezető az utakon. De vajon mi lett volna, ha valaki netán az autó alá szorul és tényleg kell a segítség? Vagy aki drágább autóban ül az haljon meg?
 

362 komment

Címkék: biztonság autó baleset sztereotípia gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

X 2008.07.14. 16:36:18

nos azért tegyünk tisztába valamit: az hogy valaki huszonX milliós kocsik értékesítésével foglalkozik még nem azt jelenti, hogy ő szarta a spanyol viaszt: van egy kötelező segítség nyújtási törvény, aminek értelmében a bajba jutott emberen segíteni kell, és ami arra vonatkozik, hogy az illető magatehetetlen, nem tud magán segíteni

aki a kocsija mellet integet az tud magán segíteni, és a többi ember nem azért él-hal, hogy neki a kedvére tehessen (kivéve ha olyan kurva jó mellei vannak, de a szereplők gondolom kisfiúk) az illető tud magán segíteni: telefon, autómentő, stb

V8 2008.07.14. 16:37:31

Csak szövegértelmezés miatt:
"98 lóerős kocsijához szokott, most meg volt alatta még több mint 350"

= a 98 LE-s kocsihoz képest +350, ami pont 450 :)

Secnir 2008.07.14. 16:39:05

www.hasznaltauto.hu/1216288_ferrari_f_2004

nem-e ez volt-e esetleg-e?
ferrari california coupe 460 paci V8-as moci?
mondjuk a link az egy modena, de faxom tudja, most hogy nevezik át (oda-vissza) a ferrarikat

vagy ő volt?
www.hasznaltauto.hu/2170766_aston_martin_vantage_2006

de én rá tippelek. V8-sok paci. P-s rendszám.
www.hasznaltauto.hu/2206508_cobra_shelby_2007

ő is figyelmet érdemel :)
www.hasznaltauto.hu/2150450_suzuki_swift_2008

hidalgo 2008.07.14. 16:51:23

szerintem abszolút riszpekt Mr. Zappának és béluskának, konkrétan próbálok nem vinnyogva röhögni a monitor mögött, a diszkrétebb munkakerülés jegyében, és a kmk-t még meg se néztem ma. ezen a szép októberi hétfő délutánon jól jön, hogy valaki felvidít. summázva meg, a posztírónak igaza van, ugyanakkor a haverjával együtt keresztbe és hosszába is be...ja, én összesen még nem vezettem száztíz lovasnál erősebb kocsit, de legalább nem is voltam olyan balfasz, hogy összetörjem.

Budapest Legdühösebb Embere 2008.07.14. 16:52:34

Hát itt olvasgatom a hozzászólásokat, minden hülyeség elhangzik itt, mint vezetéstechnikai tanfolyam, meg erkölcsi morál szempontjából a meg-nemállás, mikor árokbaborult hülyefaszkalopoknak látszó kölyköket látunk, akik vakargatják az üres fejecskéjüket körbe-körbe járogatva a "királyverdát".
Nem kívánom én itt osztani az észt, de őrizzük már meg az épp eszünket:
1. kishazánkban 100 ilyen autóból 99-ben észjátszó faszkalapok ülnek.
2. Ha egy ilyen kocsit látunk az árokban két majommal, talán -ha elfogadható nem is annyira- érthető mindenképpen, hogy a tapasztalatból kiindulva azt gondoljuk: na a kis köcsögök megszívták. (Én minden esetben, amikor tilosban hajtó, előző, életveszélyes paraszt repeszt el a szemem előtt, kábé ezt is kívánom neki. Ez van.)
3. A segítségnyújtásra ilyen képet látva az árokban nem látok késztetést. Hívja a kis majom valamelyik Hammeres majom haverját, aztán húzzák a szervízbe, leszarom.
(Ha vérbefagyva feküdnének a kocsiban, természetesen megállok, de ebben a konkrét esetben ott nézegették a gyökerek, hogy júúúúj a kaszni.)
4. A konkrét sztorit olvasván csak gratulálni tudok a két féregnek, akik vették a bátorságot, hogy elvigyék azt, ami nem az övék.
5. Bekaphatják. Bár az összes paraszt így végezné...

gixer 2008.07.14. 16:52:41

Az emberekben semmi segítő szándék. Álltam már én is füstöt okádó, kigyulladni készülő autóval (Ford) az út szélén. Úgy mennek el az ember mellett, hogy rá se néznek.

Más.. lerobbant autó, hegyi szerpentinen, tulaj küszködik, hogy menetirányba állítsa, legalább guruljon, vele szembe köcsög a bimmerrel nem segít, ugat, hogy ne foglaja el a sávot..

z 2008.07.14. 16:53:09

Pók, mi az, atszoksz ide a szakitosblogbol? :)

Latom sokan fikaztak itt a progressziv B kategorias jogositvany otletet, pedig szerintem remek dolog, es azokon a komplett idiotakon kivul akik felelemerzet nelkul ulnek be friss jogsival apu hatsokerekes M5-osebe igazan senkit nem hozna kenyelmetlen helyzetbe. Mondom ezt ugy, hogy 300LE-s autoval jarom a kozutakat, es nagyon szivesen leraknam a szukseges vizsgakat ha ezt bevezetnek.

A korrupciot mint ellenervet meg kar idekeverni, az egy ortogonalis kerdes. Most akkor ne legyen torvenyt mert ugyis kijatszak? Naugye.

Az mondjuk teny, hogy a draga auto latvanya sokakbol elohozza a kissebsegi komplexusaikat. Annak ellenere hogy (tobbnyire) turelmesen es udvariasan vezetek altalaban birkoznom kell minden savvaltasnal es minden nap talalkozom legalabb egy oregurral aki majd jol megtanit engem vezetni. Nincsenek illuzioim afelol sem hogy mi lenne ha egyszer az arokban kotnek ki - barmilyen okbol.

Az meg megint mas kerdes hogy a postiro es haverja egbekialto baromsagot csinaltak, es hihetetlen szerencseje volt mindenkinek aki a kornyeken volt. Aki szaraz egyenes uton 70-es temponal keresztbeallit egy 350 lovas autot (amirol az arat ismerve feltetelezzuk hogy tisztesseges futomuve van) anelkul hogy azt kifejezetten akarna, az annyira ostoba hogy megerdemelne hogy legalabb egy annyira megseruljon ami hetekig faj, mert nem hiszem hogy barmi masbol tanulna. Tartok tole hogy a sracok miutan kihevertek a bankszamlajukban okozott kart buszken fogjak meselni a haveroknak ezt a tortenetet. Mar most is mintha burkoltan masokra probalnak haritani a felelosseget.

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.07.14. 16:57:05

TH,

Eddig szerintem még senki sem mondta, hogy "megérdemli", meg "úgy kell neki". Sokaknak a rinyálás nem jön be, hogy úgy próbálja meg beállítani a cikkíró és mások a történteket, mintha minden elhaladó autós legalja tapló lenne.

Pedig pontosan ugyanúgy eldöntheti, hogy megáll-e, mint ahogy eldöntheti azt is, hogy kutyát vesz, vagy macskát.

Secnir 2008.07.14. 16:59:06

biztosan örül a két arc, hogy így együttéreznek vele :)

bizony-bizony, a fa nem ugrik odébb ha rádudálsz hirtelen. nem is nézi azt, hogy mekkora a mejjizmod. csak megméri.

Sztavrosz 2008.07.14. 17:00:04

Szerintem meg ez a baj:
": van egy kötelező segítség nyújtási törvény,"

értsd: épp elég baj az, hogy erről törvényt kell alkotni.

Secnir 2008.07.14. 17:01:57

"バスティー [bɑstiː] 2008.07.14. 16:57:05
TH,

Eddig szerintem még senki sem mondta, hogy "megérdemli", meg "úgy kell neki". "

pedig kurvasokan gondolták :≡)

O.Lajos 2008.07.14. 17:02:49

Hát ez azért nem egészen így volt. Én ui ott voltam (ha akarod leírom a pontos időpontot, helyet, a kocsi típusát és színét, egyedi jellemzőjét, még a ruhátokra is emlékszem). Szóval én megálltam, igaz ki nem szálltam, csak megkérdeztem, hogy gond van-e, hát erre olyan alaposan küldtél el (vagy a társad, nem tudom) a "gecibe", hogy csak úgy porzott.
Nem tudom, ez a sztoriban időben hova esett, de hoyg így volt, az biztos.

Budapest Legdühösebb Embere 2008.07.14. 17:03:07

Hát ha senki, akkor én kezdem:
megérdemlik, úgy kell nekik!

barossgabor polgarmester 2008.07.14. 17:06:06

gixer

Majd eloltod, segiteni
igazabol nem tud ugysem senki...
Mit vartal volna barkitol?

A szerpentinen hol is alljon meg a masik ?
...a biztos baleset kedveert.


Hagyjuk mar meg a jogomat, hogy
HA lathatoan nem komoly a baj
akkor nyugodtam mehessek tovabb...

Mas kerdes, ....
ha latszik: BAJ VAN
ha KÉRI a segitseget valaki

renceretőállampolgár 2008.07.14. 17:07:45

Mivel ebben az országban a tisztességes meggazdagodás igen ritka elfoglaltság, semmi csodálkoznivaló nincs azon, ha az egyszerű halandó azt gondolja az ilyen drága autóban bukfencező úriemberekről, hogy:
-összaharácsóta a pézt, vezetni meg nem tud, dögőjjön mög.

gixer 2008.07.14. 17:11:46

T. barossgabor polgarmester

mondjuk úgy mint én, a kanyarban visszább vészvillogóval, hogy a másik taplóarcú balfasz paraszt aki száguld felfelfelé ne rongyoljon bele addig amíg elszenvedi onnan magát...

Gyulabá 2008.07.14. 17:12:00

rÁk! Van gond a betűkkel, de a számokkal is :)

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.07.14. 17:12:41

Ráadásul még csak tojásdobálás sem volt.

TH 2008.07.14. 17:14:33

O.Lajos 2008.07.14. 17:02:49
Ez izgalmas fordulat. Tudnál egyeztetni a blog szerkesztőivel? Ha a történeted igaz, az sok új fényt vethet a sztorira...

Egyébként meg továbbiakban no komment, mindenkinek - akit illet - kívánok egy kellemes kanyarban kisodródást. Ússzátok meg sérülés nélkül, de ne álljon meg senki. Érdekel, hogy jól esik-e a többi autós közönye.

pont 2008.07.14. 17:15:49

OK, meg lehet sértődni azon, hogy nem állnak meg az emberek... Ezen nem is polemizálnék, részben igazatok van.
DE!! Ha az enyém lett volna a gép, most apró darabokra töretném a csontjaitokat, ha már sajnos ép bőrrel megúsztátok a borulást!! Ha egyszer valaki traileren odaszállíttat egy kereskedőhöz, egy autót, hogy az adja el, akkor az a retkes paraszt ne használja arra, hogy kiviszi "gyorsulni" a másik szaroslábú cimborájával a határba! Remélem kipereli belőletek a tulaj, még az anyátok temetésére félretett pénzt is!

ihatethisindapassthingy 2008.07.14. 17:18:51

Secnir:
> a magyar oktatókat és az ő pedáljaikat
> most ne feszegessük. az több másik poszt.
> többek között nekik köszönhetjük azt is,
> hogy most ilyen mentalitásű soförők -
> bocsánat autópedálnyomogató emberek
> vannak ma. itt.

Valóban ők is sarasak, de tartom, hogy még mindig jobb, ha ők ülnek a saját pedálszettjükkel az 1.2-es Fabiaban az elméleti vizsgát tett 18 éves kiscsaj mellett, mintsem a lány 19 éves barátja, akinek már fél éve van jogsija és elhozta apa Audiját.

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.07.14. 17:19:51

Ha láthatóan nincs személyi sérülés, akkor minek álljanak meg a népek? Akinek van lóvéja ilyen gépre, annak legyen autómentőre is (tudom, itt nem ez volt a szitu, de az arra járók ezt nem tudhatták).

zsocy54 2008.07.14. 17:20:16

O.Lajos : Nagyon érdekelne legalább az autó márkája! Ha már ennyit megszellőztetsz, lekötelezel.

Liberté__73 2008.07.14. 17:20:23

pont: ott a pont (Nomen est omen)

gixer 2008.07.14. 17:23:53

T. barossgabor polgarmester

mondjuk úgy mint én a kanyarban lejjebb vészvillogóval, hogy a következő taplóarcú balfasz aki felfelé száguldozik ne romboljon bele amíg elszenvedi az útból az autóját.
Mert nem ugatni kell, hogy menj az útból hanem ha látom, hogy nem bír vele segítek, hogy minél hamarabb eltűnjön az útból ( és nem úgy hogy belököm a szakadékba:) )

lanciabacci 2008.07.14. 17:23:59

"...hogy na végre, valami nepper egy P-rendszámos huszon-x milliós kocsit az árokba tett – úgy kell neki."
de akkor most mi is itt a történet? nem ez volt?

Egy nepper egy P rendszámos, huszon-x milliós kocsit az árokba tett - úgy kell neki. Az meg gondolom látszott, hogy csak lecsúszott és a benne ülők mellette telefonálgatnak.

gixer 2008.07.14. 17:25:05

hopp bocsánat az előbb még úgy látszott nem ment el a komment..

SHAME ON YOU 2008.07.14. 17:27:23

Röhely ez az ország. Árokban egy autó és azt nézik a magyarok hogy mennyit ér a kocsi úgy segítünk neki... Vagy ha nem szimpi a 2 tag akkor is tovább hajtunk?
Röhely! Lefogadom hogy akik továbbhajtottak azok fognak még olyan helyzetbe kerülni amikor nekik fog kelleni a segítség.
Jó hogy nem dobálták őket meg tojással az autózók, mert több milliós kocsijuk van.
Ezért tartunk itt sajnos, mert, mindig csak az irigykedés megy, a közutálat, a sírás.
Kicsit talán saját magunkba kellene nézni, és utána kritizálni bárkit is.
Defektes nemzet vagyunk és ez egyre inkább így lesz.
Nemhiába mondta Feri hogy "El lehet menni"
ÉS aki megfogadta a tanácsát talán jól is járt. Én külföldön éltem sok évet, de bolond fejjel mindig hazajöttem....

_wood_ 2008.07.14. 17:36:18

lajos, ne csigázz!!!

barossgabor polgarmester 2008.07.14. 17:39:03

gixer

A kanyar elottre MÁR nyilván (eloiras szeruen)
RÉGES-RÉG kitette a haromszoget a
lerobbant autos...sajat kezuleg.

MÉG mielott tolni kezdi az autojat...ugye ?!

Gemparájder 2008.07.14. 17:44:37

L rendszámot neki!

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.07.14. 17:45:09

SHAME ON YOU,

Először is: "röhej", és nem "röhely".

Másodszor, ha egy bikaállat autót valaki nem tud vezetni, és ezzel a közlekedés minden más szereplőjét veszélyezteti, akkor igenis ellenszenvet vált ki bennem. Belegondolni is rossz, hogy mi lett volna, ha nem árokban, hanem egy buszmegállóban landolnak a kis fittipaldik.

LongJohnHolmes 2008.07.14. 17:45:36

Gagyi történet. A Szabó családban, vagy a Barátok közt-ben biztos elmenne. Nem feltétlenül kell árokban feküdni egy drága kocsinak, hogy utáljanak érte :)

Átlagos reflexek. Az autósok akkor is ilyen arányban állnának meg, ha olcsóbb autóban vagy, csak akkor meg abban a formában panaszkodik.
Ha szőke nő vagy, akkor azért panaszkodsz, mert csak a második kocsi állt meg és az is meg akart b..ni.
Örülj, hogy túlélted, és nem a te pénzedbe került, oszt slussz.
Ezért nem kell feleslegesen kopácsoltatni itt a népet, köztük engem is :)


Nos, láttam egy hozzászólást fentebb. Hogy ha integetnek, akkor illő megállni. Hát ezt azért jól gondolja meg mindenki mielőtt megáll, főleg, ha egyedül van !!! Ha meg is áll, akkor is a 50 méterrel az ember előtt és csak egy jöjjön a kocsihoz. (ha tud :) )

barossgabor polgarmester 2008.07.14. 17:48:45

...mert az, hogy
te ott veszvillogozol
SEMMIT nem segit igazabol.

Latom... kikerullek es megyek tovabb
MIT SEM SEJTVE a kesobb jovo akadalyrol...

A haromszog eseten viszont
VAROM a lerobbant autot
valamikor kesobb az uton...

Egybekent pedig a sebessegem ...
amugy sem tobb mint amirol az eppen
BE LÁTOTT utszakaszon meg is tudok allni.

Tehat nem is igazan ertem...
Mi volt ott a gond, amiert segiteni kellett ?

bréniek 2008.07.14. 17:53:59

édes kis faszom...megnézem a naptáramban van-e időm sajnálni benneteket, ti szalonbólkihozomazautótésazzalmenőzök srácok.
megnéztem: nincs időm :D
kis jaszkarizós hülyegyerekek :DDDD jól beszopta a haverod.
98 lóerős fostaliga után kövér gáz, padlóig lebassza a pedált, és meglepődik, hogy megpördül?
megpördül. ez is érdekes. magyarul kitört az autó. a képen egy lancer evo. 4 kerék. az nem pördül. ezek szerint egy hátsókerekes bimmerrel voltatok huligánkodni. gratulááálok. anyátok helyett simogatnám meg azt az okos buksitokat a partvisnyéllel.


és frankón itt rinyáltok, hogy szeeeegény póruljárt droidok mellett nem álltak meeeg.

ROTFLOLMAOPIMP

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.14. 18:01:34

Jézusom, 300 komment. El se tudom folyamatában olvasni.

Mindenesetre ideszúrom magánvéleményem:

1. aki más faszával veri a csalánt, de csodálkozzon, ha orrbavágják.

2. Aki meg arra sem képes, hogy kihányjon egy "jól vagy haver"-t, az is megérdemelne egy orrbavágást.

Tipikus mindkét-oldali fasz post ez.

zsocy54 2008.07.14. 18:02:35

Bréniek : a képen egy Holden van, nem egy EVO. Ausztrál Opel, hátsókerekes, és van belőle 400 lóerő fölötti változat.

Én még mindig kiváncsi lennék az autó márkájára. Van egy tippem hogy germán :)

Tarajos Goethe 2008.07.14. 18:18:58

Szakértőkém ,jó hogy te is ilyen okos vagy de ha legközelebb csajozni mész vegyél szemüveget nehogy fiúzás legyen a vége.

EVO persze.

Ha meg a két nyeretlen ott áll telefonálgatva a más összetört autója mellett akkor mégis miben segíthettek volna ? Fogták volna a telefont ? Tüzet adtak volna ? Térdig a barázdában eltolták volna a fényezőhöz ?

Hasonló esetem volt nekem is ,két rémült csúnya amerikai diáklányt húztunk ki a mély árokból bérautóstól.Mikor megálltunk megkérdezni jól vannak-e rémült arccal lenyomták a gombot.Biztos jó útikönyvük volt.

Ja és a két korrekt autókereskedőtől szeretném megkérdezni hogy a tulajt tájékoztatták-e arról hogy a 0 kilométeres autója kiskoccos ?

AP 2008.07.14. 18:19:42

ekkora balfaszt!

próbarendszámmal összetörni egy csillió forintos sportkocsit

bravó

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.14. 18:27:28

AP, írj már egy mélt nekem! Beszélnünk kéne két dologról, privátban!!! kadargy kukac freemail pont hu , vagy kukori kukac totalcar pont hu címen.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.14. 18:28:50

Tarajos Goethe 2008.07.14. 18:18:58
"Szakértőkém ,jó hogy te is ilyen okos vagy de ha legközelebb csajozni mész vegyél szemüveget nehogy fiúzás legyen a vége."

Muhahaha, mekkora beszólás már! Ezt gyorsan meg is kell jegyeznem! :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.14. 18:30:26

ghj 2008.07.14. 18:19:31

Ez most hogy is kapcsolódik a poszthoz? Vagy mi ez? Valaminek a válasza?

BMWs 2008.07.14. 19:06:08

Minek kell egy 98 le-s kocsi után kikapcsolni az ESP-t egy 460 le-s kocsiban??? Persze, tudom, a háromszori gyorsuláshoz kellett kikapcsolni, mert bekapcsolt kipörgésgátlóval nem ment eléggé a 98 le-s swift után, igaz? Fogadjunk, hogy driftelni próbáltatok, mint a nídforszpíd-ben, de mivel az nem ment, így elindultatok hazafelé, ahol elszálltatok.

kolompár árpi 2008.07.14. 19:06:25

mennyit engedsz a feliből testvérem megalkuszunk a roncs verdára

Gabor 2008.07.14. 19:08:00

hát ezen a poszton szénné röhögtem magam :D
az autónepper macskajancsi megparkettázza a 2x millkás verdát.
vezetni meg nem tud a marhája, kuuuuurvajó.
a káröröm a legszebb öröm mert nincs benne irígység.
a p-s rendszámos beszólós csávónak igaza volt :D
hülyegyerek nem nekivaló játékszert kapott... :D
azthitte ő a sumákker és mit neki 450 lovas autó.
idióóóóóóóóóóóóótaaaa
kuuuurvára megérdemelte :D
az enyém csak kicsivel van 200 ló felett de az is nagyon meg tud lepni néha, viszont nekem van annyi eszem hogy reptéren baszatom neki...

Krtek 2008.07.14. 19:19:42

Muhahaha!
Kár, hogy ilyen olcsón úszták meg a barmai...
Viccesebb lett volna egy olyan alternatív befejezés, hogy a mivel a szereplők nem voltak bekötve, kirepültek az autóból, és végtagcsonkolással végződő nyílt töréseket szenvedtek.
Bár láttam már olyant is, aki még ebből sem tanult!

Kapás 2008.07.14. 19:23:00

Vagy aki drágább autóban ül az haljon meg?
Vágod!

Recska Rudi 2008.07.14. 19:37:53

szociológia hallgató vok! Remek tanulmány készíthető erről a társadalmi pöcegödörről..

guga 2008.07.14. 19:59:37

Még két hét és lesz jogsim :))

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.07.14. 20:02:31

Ez aranyos.
Recska Rudi, a szociológia hallgató.

andydandy 2008.07.14. 20:09:02

Budapest Legdühösebb Embere 2008.07.14. 16:52:34

nagyon Veled vagyok. 100ból tényleg majdnem 99 ilyen autóban agyament emberek ülnek - és hát - miután pl. már autópályán neveltek meg engem ráfékezéssel - én is úgy gondolom: ha ott téblábol, nagy baja nem lehet, a balhét meg kifizeti, ha van az arcához mért pénze

Tyuxem · http://Tyuxem 2008.07.14. 20:15:49

Ez az ország Magyarország!Legyünk erre büszkék!

Szádba Szarok 2008.07.14. 20:19:38

recskarudi.
A vok egy nagy serpenyőféle, de az helyesen w-vel írandó. Igeként csak az olyan kisköcsögök használják, mint te, a szociológiahallgatók nem.

andydandy 2008.07.14. 20:20:18

tarajos g:
"Ha meg a két nyeretlen ott áll telefonálgatva a más összetört autója mellett akkor mégis miben segíthettek volna ? Fogták volna a telefont ? Tüzet adtak volna ? Térdig a barázdában eltolták volna a fényezőhöz ?"
kösz, leestem a székről a röhögéstől, már jól jött máma :-)

AP 2008.07.14. 20:25:18

Kukori: privát dolgokba nem mászok bele, semmilyen jellegűbe. Kiábrándultam.

Lacaca 2008.07.14. 20:33:54

98 ló után azért fontos kikapcsolni a kipörgésgátlót, mert az advanced user precízebben tartja maximális nyomatékon a gépet, mint az elektronika. Ezt be is bizonyította.

Secnir 2008.07.14. 21:06:34

"BMWs 2008.07.14. 19:06:08
Minek kell egy 98 le-s kocsi után kikapcsolni az ESP-t egy 460 le-s kocsiban??? Persze, tudom, a háromszori gyorsuláshoz kellett kikapcsolni, mert bekapcsolt kipörgésgátlóval nem ment eléggé a 98 le-s swift után, igaz? Fogadjunk, hogy driftelni próbáltatok, mint a nídforszpíd-ben, de mivel az nem ment, így elindultatok hazafelé, ahol elszálltatok."

erről beszélünk kb 300 komment óta :)
ha gyorsulni akart a két faszparittya, mér' nem fizettek be a bucsuba egy körhintára, extra 500 forintér feltekerik maxra.
még a népeket is le lehet büntetlenül hányni.
ah, majmok :)

Gabor 2008.07.14. 21:13:31

Hagyjátok abba kérlek, a kommenteken már zokogva-visítva röhögök :D

Szádba Szarok csúnyán megmondta.
Secnir te is kész vagy :)

Méééééééééééég kommenteket!!!!!!!!!!

DOGMAN · http://kutyasagok.blogspot.com 2008.07.14. 21:25:52

Én többször is (köszönet érte egy nagyon jó barátomnak) átülhettem a saját 107 lovas autómból egy 398 lovas Impreza WRX STI-be.
De nem ám 5 percre...Sokat autóztunk
Elsőre persze vitt egy kört közben elmondva, megmutatva, minden (ASR, ALS, megatöbbi sokbetűs szar )működését.
Mikor már frankón felbátorodva mentem vele, akkor sem közelítettem meg az ő menetteljesítményének a negyedét sem.
Mégis azt hiszem életreszóló élmény volt, és remegve szálltam ki a végén.
De ahova ki akarok lyukadni:
Egyszer sem éreztem közben hogy elvesztettem volna az önkontrollomat, és ezáltal a jármű feletti uralmat is!!!!
Azt a gépet 1 óra gyakorlásután úgy be lehet tenni kanyarba, hogy teljesen kontrolláltan méterenként, mondjuk 2 centit sodródik, szal kegyetlenül kezes gép.
Tanulság mindent mértékkel, és figyelni saját magunkra is, nem csak a másikban keresni a hibát.
Pl nem hiszem hogy egy 6-os úton nyári forgalomban 250-300-al tépő motoros hideg fejjel gondolkodik. Elragadja a hév, eufórikus állapotba kerül a baromja, mint valszeg a post írói is :D

Krtek 2008.07.14. 21:25:53

Nesze hülye paraszt, itt egy sor.

Terveüdekszi 2008.07.14. 21:26:12

Nekem úgy tűnik, a poszt írója a frusztrált.... Amúgy értjük mi, egy sokmillás autóban ültetek. Ejha! De kurva jó nektek.... Pfff.

Gyorsuláshoz kikapcsolni a kipörgésgátlót?! Ki hallott már ilyen baromságot?????

AP 2008.07.14. 21:40:40

egy Impreza egy óra gyakorlás után teljesen kontrolláltan csúszik be a kanyarba?
maximum úgy tűnt..
akit te mondasz, az a kolinmekré. :)

kakkumadárfennazégen 2008.07.14. 21:40:40

Elemi minimum ilyenkor megállni, és mivel valóban lehetnek álcázott rablók, vagy csak sima kresz-hágók, még a kocsiból történő kiszállás előtt tárcsázni a rendőrséget.
Ugye biztos örültetek volna, ha valaki így, szabályosan segít, mikor a kocsi nincs a neveden, és balesetveszélyt okozóan vezettél.
Kokoska bácsi, tényleg mák, hogy nem öltél meg senkit.

B.GY. 2008.07.14. 21:51:11

Lenyúlom holnap a nővérem Lexus GS 450 hybridjét,úgyis nyaralnak.Aztán kipróbálom,hogy csúszik a tetején 160-al.Aztán majd beirok ide,hogy sajnáljatok,meg hogy nem húztak ki a Polskifiatosok.Ejnyebejnye.

CsinoSka 2008.07.14. 21:53:58

Zöld erdőben jártam,
Jó mély árkot láttam,
Nem akartak megállni,
Szabad-e anyázni?

Na megálltak éppen,
Rendőrt hívni szépen,
Még csak az kéne,
Mentek a fenébe!

Sam8888 2008.07.14. 21:54:19

Nem a sok lóerő volt a baj, hanem az első kerék helyett a hátókerék hajtott... Az volt a baj.

Sam8888 2008.07.14. 21:58:16

DOGMAN · kutyasagok.blog.hu 2008.07.14. 21:25:52

1 óra gyakorlás után tökéletesen kontrollálod? Max az egy órával azelőtti állapothoz képest! Az ilyenekből van a baj, amikor pár percnyi-órányi vezetés után azt hiszi az ember, hogy ura a gépnek...

Menj fel pályára (nem autópálya! Versenypálya!), azt' ott majd meglátod, hogy sehol sem vagy...

Sam8888 2008.07.14. 22:02:47

Secnir 2008.07.14. 13:20:23

"a tanulság pedig az, hogy Magyarországra, ahol 130km/h a maximális sebességhatár, oda kár egy 31654661 lóerős, 1321321km/h végsebességű autót megvenni. HA csak azért veszi meg, hogy kompenzálja a kissebbrendűségi érzését, akkor költse pszichológusra. jobban jár.
emellett a másik gond, hogy minden 100 lóerő felett külön vizsgáztatnám a usereket, tehát volna egy B-s jogsi 0-100 lóerőig, egy Bx 101-200-ig és így tovább. az a halálom, amikor egy friss jogsis hülyegyerek beleül az érettségi ekttesért kapott 250LE-s hondába (vagy akármibe) és elindul, mert ő tud vezetni.
nah"

Tyűha! A szaros suzukival is tud ám száguldozni a barom frissjogsis! És elég gyakran megis halnak! Utálom az ilyen beszűkült mentalitást, hogy "ticcsuk be me' akkó jó lesz"... Nem ez a megoldás. Tanítsák meg vezetni. Az a megoldás.

Másik. Nem mindegy, hogy 130-ig mennyi idő alatt gyorsulsz fel. 13mp vagy 3mp. Ha nem vagy benzinvérű, akkor ezt úgysem érted.

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.07.14. 22:17:13

Sam8888 2008.07.14. 22:02:47
"Nem mindegy, hogy 130-ig mennyi idő alatt gyorsulsz fel. 13mp vagy 3mp."

Állati. Utanként 10 másodperc megéri azt a 5-10-szeres felárat.

Számoljunk:
Naponta kocsiba ülsz, van két utad, az évente 2 óra megtakarítás. Megér-e pár millát-e?

DOGMAN · http://kutyasagok.blogspot.com 2008.07.14. 22:30:10

"1 óra gyakorlás után tökéletesen kontrollálod? Max az egy órával azelőtti állapothoz képest! Az ilyenekből van a baj, amikor pár percnyi-órányi vezetés után azt hiszi az ember, hogy ura a gépnek...

Menj fel pályára (nem autópálya! Versenypálya!), azt' ott majd meglátod, hogy sehol sem vagy... "

Kedves Rájkönen Sam8888: Mihez nem vagyok sehol???

A post írójával ellentétben én nem 3 kört mentem és mégsem törtem össze :)

Elmagyarázom mire gondoltam, mert félreértetted: a saját autóm ugyanabban a kanyarban szépen az árokba tolta volna az elejét, ezzel meg finom gázzal érezhető sodródással lehetett belemenni. NEM 200-al hanem 80 helyett 100-al pl.
Ahogy én mentem a legkisebb gázelvételre visszaállt az autó az ívre. Élveztem azt hogy úgy vezethetek ahogy a saját autómmal sosem leszek képes.
idézem magam:
"akkor sem közelítettem meg az ő menetteljesítményének a negyedét sem."
ugyanezt a kanyart a tulaj kb 130-al vette igen kiliccsel előre. Én meg üvöltve kapaszkodtam mindenbe amit csak elértem.

pont azt akartam megéretetni (és nem színezni itt magam, hogy milyen jól vezetek, pedig de :D), hogy kib@szottul élveztem egy jót menni egy erős autóval, DE a JÓZAN ÉSZ MEG KELL MARADJON. És akkor nincs baj.

DOGMAN · http://kutyasagok.blogspot.com 2008.07.14. 22:32:00

"Állati. Utanként 10 másodperc megéri azt a 5-10-szeres felárat."

nem, az éri meg a 10-szeres felárat, hogy azalatt az 3-5 másodperc alatt a fejed hátuljába húzódnak a szemeid :D:D

Sam8888 2008.07.14. 22:33:00

TH 2008.07.14. 14:28:27

"Csúszós, ez kétségtelen. Az a baj, hogy sokan azt hiszik, hogy 40-el biztonságos csak menni, és 60-70 már életveszélyes. Én a múltkor szakadó esőben 80-al "száguldoztam" lakott területen kívül, és az autónak esze ágában sem volt megcsúszni, pedig az út csúszós volt. Szóval a probléma az, hogy sokan nem tudják, hol a határ: egyesek túl óvatosak, mások túl sokat kockáztatnak."

Majd amikor egy vízátfolyáson megcsúszol és bevered a fejedet a légzsákba, akkor gonolkodj el ezen.

Sam8888 2008.07.14. 22:46:22

バスティー [bɑstiː] 2008.07.14. 22:17:13

Gondolkodj már! A vezetési élményről írtam burkoltan, nem a gyorsaságról!

DOGMAN · kutyasagok.blog.hu 2008.07.14. 22:30:10

"Mihez nem vagyok sehol???"

Ahhoz, hogy még érezd az autót!

"Elmagyarázom mire gondoltam, mert félreértetted: a saját autóm ugyanabban a kanyarban szépen az árokba tolta volna az elejét, ezzel meg finom gázzal érezhető sodródással lehetett belemenni."

Igen, ezt hívják összkerékhajtásnak, a Te autód meg valószínűleg elsőkerekes...

"NEM 200-al hanem 80 helyett 100-al pl."

Ez abszolút más dolog kérdése. Konkrétan a futóműé és a súlyelosztásé. Ha brutálisan jó a futómű, akkor a Te autóddal méggyorsabban beveszed a kanyart. Nézd meg a TotalCar Astracupás részét...

"ugyanezt a kanyart a tulaj kb 130-al vette igen kiliccsel előre. Én meg üvöltve kapaszkodtam mindenbe amit csak elértem."

Az anyósülésből mindent hatványozottan él át az ember, mert nemtudja mi lesz a vezető reakciója (ismeretlen autónál meg az autó reakcióját sem fogja tudni). (Haver kocsiját a múltkor én vezettem. Mivel esett az eső és szar humik voltak az autón, meg amúgyis szarok voltak a látási viszonyok, ezért 80-al tötymörögtem a Balcsi felé. Volt egy kanyar, ami első ránézésre eléggé durvának tűnt. A haver egyből kitámasztotta magát a műszerfalon, kikerekedtek a szemei és megkapaszkodott a majrévasban. Aztán amikor a kanyart bevettük rájött, hogy ez egy szokványos kanyar volt..."

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.07.14. 23:13:20

Csak nem Edelweiss vagy álnéven? Na, azért ez...

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.07.14. 23:15:48

Gyorsulásra nekem megfelel a repülő. És még ott van az az élvezetes zuuuu-zuuuu-zum a londolásnál. Pláne ha a turbulencia is besegít.

Sam8888 2008.07.14. 23:17:20

labi 2008.07.14. 14:53:10

"Ha kiszállsz a kocsiból, és érzed hogy gáz van, akkor leíntesz valakit, vagy telefonon segítséget hívsz.
Ha baromira nem érzed hogy gáz van, akkor ha megáll valaki annak úgyis csak intesz, hogy menjen tovább, mert ketten hiába nézitek a kocsit az árokban."

Eltört kézzel integetni sokkos állapotban nehéz. Eltört lábakkal kikászálódni az árokból sokkos állapotban nehéz. Karcolások nélkül kiszállni a kocsiból és sokkos állapotban józanul gondolkodni nehéz.

Nyilván Te vagy a Chuck Norris, így ha te beteszed az árokba a kocsit, akkor azonnal kipattansz, majd egy pergőrúgással visszanyomod az autód a forgalomba...

Sam8888 2008.07.14. 23:21:27

バスティー [bɑstiː] 2008.07.14. 23:15:48

www.youtube.com/watch?v=VAjBxtnCU20

Nyilván a vidámparkban meg mégjobb gyorsulást kapsz mer' z jobb! Ugyanmár ne gyerekeskedjünk!

Sam8888 2008.07.14. 23:40:34

バスティー [bɑstiː] 2008.07.14. 23:34:05

Nyilván Te nemszeretsz autót vezetni...

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.07.14. 23:46:04

Ellenkezőleg. Imádok vezetni, de esztelenségnek tartok valamiért többet kiadni azért, mert olyat tud, amit egyébként sem tudnék kihasználni.

Sam8888 2008.07.15. 00:27:57

バスティー [bɑstiː] 2008.07.14. 23:46:04

Látom nemérted miről beszélek(írok). Inkább hagyjuk...

autosave 2008.07.15. 00:34:30

ne haragudj, de így jár az, aki vezetéstechnikából NULLA! ugyanígy járhat télen is, még ekkora gáz sem kell hozzá. menjen el rántópadra gyakorolni!

Vágási Matyi 2008.07.15. 06:37:41

zurro 2008.07.14. 15:48:00
sajnos nem sokan cselekednének hasonlóan szerintem.

hidalgo 2008.07.14. 16:51:23
osztom! :) egy-két dolgon szakadtam én is! :)
nálam többek közt ez adta be:
John Fagott Zappa 2008.07.14. 15:07:50
Minden jogosítványt bevonnék csokival.

:D

amúgy marhák voltak a posztban szereplők, és szerencséjük volt h se magukban se másban nem tettek kárt, de ezt már leírtátok ti is. ha nagyobb a gáz megálltam volna, aztán teló a szerveknek. volt már olyan, igaz lakott területen belül és gyalogossal.

akik pedig a luxusautójukkal vadállatok módjára közlekednek - nyilván nem kell ecsetelnem mire gondolok -, azok szerintem már egyszer biztos tetőre vágtak egy autót. megállni nem fognak, versenypályán maximum a forma-1 miatt lesznek. vezetéstechnikai tréningek szintén kizárva.
akik viszont szintén a prémium kategória gépjárművei közül birtokolnak egyet, de nem használják ki folyamatosan a képességeit, azoknak kevésbé gőgös része szerintem megállna, ha gond van, illetve vélhetően igyekeznek vezetési technikájukat fejleszteni.

nekem személy szerint voltak már necces helyzeteim, de kinek nem? kb 1-2 éven belül lesz 1-1,2 tonnára első keréken 140-170 lóerőm, ez szerintem bőven elég, mégha az autó maga nem is prémium kategória. na és?
előtte biztos, hogy beiktatok valamilyen vezetéstechnikai tréninget, mert diák vagyok, így kb féláron van mindkét csomag az a betűs biztosító kínálatában. ezt tuti bejátszom, és utána még lehet hogy a gyulavitéz féle iskolát is.
s ha jól teljesítenék, beszereznék idővel egy középmotoros hátsókerekes autót, amit nagyrészt a pályán használnék. MG TF addigra elérhető lenne, bár egy lotus elise már kevésbé. esetleg opel speedster. messze van ez még :)

vezessetek óvatosan!

béluska 2008.07.15. 08:26:40

Nekem van egy komoly gondom. Nevezetesen az, hogy ahová lépek, ott halott terem. Hiába terem viszont, a termelők ma nem járnak jól, én sem, a halottnak alacsony a felvásárlási ára. Azon gondolkodom, kiöntök néhány teherautónyi halottat az osan elé a parkolóba. Minden vásárló ingyen viheti majd haza tizesével a halottakat.

béluska 2008.07.15. 08:45:03

Jó zenész a fil kolinc tíz percel múlt fél kilenc

redriot 2008.07.15. 09:24:39

Gyerekek, ne dramatizáljátok már túl a helyzetet. A "drága autóban meg is dögölhet az ember, mer' nem áll meg a sok írígy" dolgot nem kéne erőltetni.

Mégy az úton, látod áll az árokba csúszva egy autó, pár lemez behorpadva rajta, nem ül benne senki, két faszagyerek lézeng mellette, az egyik a kocsi sérüléseit nézegeti, a másik telefonál (valszínűleg trélerért). A kocsi über-préimum kategóriás vmi, amiből akkor is magától szállnak ki az utasok, ha kétszáznegyvennel felborul az autópályán. A két fazon rá se bagózik a forgalomra, az összekarcolt frontspoiler és a repedt irányjelzőbúra jobban foglalkoztatja őket.

Mi a faszomért kéne bárkinek is megállnia? EGy nagy büdös pofonért? Viperáért a szélvédőbe? Az autó láthatóan nem sérült különösebben, a két figura sem integet kétségbeesetten a forgalomnak. Go ahead.

Egyszer láttam komoly balesetet, mivel én követtem az autót, meg is álltam, után még sokan. Depressziós, telegyógyszerezett nő letért az útról, és hatvannal telibekapott egy beton hidacskát, kocsifelhajtót. (ami a ház előtt a vízelvezető árok felett van.) Ott meg az volt a jellemző, hogy mindenki nézte a vérző arcú, alig mozgó, fájdalomtól nyöszörgő nőt, de senki sem mert hozzányúlni. Mi van, ha miattam szúrja át a bordája a tüdejét, és utána mehetek gondatlanságból elkövetett emberölés miatt az elsőbűntényesek közé 3-5 évre? Így megvártuk a mentőket... Szar, de ez volt.

HT 2008.07.15. 09:26:12

Ma is előzgetett befelé jövet egy sunyi ferraris koma összevissza (záróvonal, kanyarodósáv, ami csak van), meg kell mondjam ezeknek én sem áltam volna meg segíteni akkor sem, ha véreznek. Tudom, hogy nincs morális tartásom meg emberségem. És nem a drága autót sajnálom tőle.

TH 2008.07.15. 10:05:46

Sam8888 2008.07.14. 22:33:00
"Majd amikor egy vízátfolyáson megcsúszol és bevered a fejedet a légzsákba, akkor gonolkodj el ezen."

Most amúgy is fel van baszva az agyam, és még ilyen baromságokat is irkálsz. Mindegy, akkor nincsenek túl óvatos sofőrök, csak túl vadak! Ja, és nincs légzsákom! Nem mondtam, hogy bármilyen körülmények között 80-nal biztonságos menni, csak azt, hogy a múltkori esőben az volt. Nem voltak vízátfolyások, és viszonylag jó volt a látótávolság is, csupán folyamatosan zuhogott.
Voltam már olyan esőben is, amikor félreálltam inkább a parkolóba, mert olyan lassan lehetett biztonságosan haladni, hogy féltem, hogy belémszállnak hátulról.

Rocko- 2008.07.15. 10:09:00

redriot 2008.07.15. 09:24:39
szeretném, ha ilyen röngtenszemeim lennének ,amivel megállapítom, h hányan szálltak ki egy kocsiból és hányan maradtak bent.
"Mi van, ha miattam szúrja át a bordája a tüdejét, és utána mehetek gondatlanságból elkövetett emberölés miatt az elsőbűntényesek közé 3-5 évre?"
remélem kerülsz hasonló körülmények közé :}

? 2008.07.15. 10:42:29

Wow. 352 komment egy sima cserbenhagyásos poszthoz.

wood 2008.07.15. 10:42:42

redriot 2008.07.15. 09:24:39
ha segítségnyújtás közben véletlenül hülyeséget csinálsz, azért nem vonnak felelősségre. még akkor sem, ha meghal a páciens. pont azért, hogy ne emiatt késsen az elsősegélynyújtás.

persze a lelkiismeret már más kérdés...

Én vagyok 2008.07.15. 10:47:11

Basszus, még ezeknek áll följebb! Gondolom a 65-tel tögymörgés is lakott terepülésen belül értendő. Nagyképű kis pöcsök... Máskor azzal játsszatok, ami veletek egykorú!

Secnir 2008.07.15. 10:47:20

"? 2008.07.15. 10:42:29
Wow. 352 komment egy sima cserbenhagyásos poszthoz."

szó se volt cserbenhagyásról, de ezt is kianálizéltük. végig kő olvasni.
ki hagyjat cserben, ki nem.
pláne ha bükkösbe csúszol, nem hagyhatnak cserben.

? 2008.07.15. 11:43:11

Secnir 2008.07.15. 10:47:20

Végigolvasni 352 (mostmár 356) kommentet?
Inkább nem :-)

ganyager 2008.07.15. 14:26:49

ÉRDEKES!!!!!

- eLTÜNT A KOMMENTEM! :S HMM.

EBEUSS (törölt) 2008.07.15. 15:04:17

poszthoz:
A haverod megérdemli az anyagi kárt, mert aki béna ne menőzzön! Így pont annyi büntetést fizet amennyit megérdemel. Talán tanul belőle!

Szerencsére nem esettek bajotok, ezt már nem érdemeltétek volna meg, főleg Te, aki csak utas volt.

A továbbhajtó autóstársak vagy bunkók voltak, vagy egyszerűen láthatták, hogy nem történt személyi sérülés. Gondolom ha segítségre van szükségetek, akkor ti is integettek, óbégattok, és nem csak az autó sérüléseit vizslatjátok.

A 4 srác normális volt, de lehet csak meg akarták közelebbről szemlélni a "roncsot".

B.GY. 2008.07.15. 22:28:36

Mit ér az erő,ha nem uralod!

Jankó 2008.07.23. 21:42:34

Ezt a történenet elolvasva forr bennem az ideg. Egy cimborám története jutott az eszembe, aki fényezőműhelyben hagyta hasonló teljesítményű autóját. (Igaz az nem luxusautó, hanem bérből-fizetésből, nélkülözések, millió munkaóra árán, soksok év alatt megvalósított, megépített-megszépített sportautó) Miután visszakapta a vasat, kiderült, a gumikat szálig leradírozták, és jópár kilómétert belevágtak. Szóval hogy a faszba jön valaki ahhoz, hogy másnak a tulajdonát, engedély nélkül használja, ráadául leamortizálja. Szervizbe csak üres tankkal, értékek nélkül, és persze távozáskor a komputert le kell húzni, és elvinni. Toligálják csak a parasztok a műhelyben.

Az ilyeneket nem sajnálni kell, hanem szájbaverni jó sokszor, végül lefejelni. A másik dolog, ami a történet tanulsága is lehetne: 200 lóerős kocsit is sokáig kell szelidíteni, hogy engedelmeskedjen, hátmég 400-at!












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása