Egyre több funkcionális analfabéta olvas minket, aminek egyfelől örülünk, mert legalább gyakorolnak és előbb vagy utóbb csak jobban fog menni a szövegértés, de mivel már szinte minden posztnál a levélíró helyett is mi vagyunk a hülyék és a mi kurva anyánkat. Ezért aztán segítségképpen a mai naptól a bevezetőben ki fogjuk emelni vastag betűkkel a levél írójának nevét, a gyengébbek kedvéért. Pál érdekes helyzetbe keveredett és olyannyira az újjászületés mámorába került, hogy nem tudjuk Porsche vagy Ferrari volt a másik delikvens, annyi bizonyos, hogy félőrült. Hogy mit akart bizonyítani azt nem lehet tudni, de levélírónkban is számos kérdés felmerült így utólag, némileg megnyugodva a sokkból.
Alig néhány hetes, és talán nem tipikus történet.
Nyugodtan tempósan igyekszünk vidéki munkából Budapestre az M7-esen egy 2 l-es Berlngóval (ennek még lesz szerepe). Délutáni nyugodt forgalom van, az út még kétsávos, tehát Fehérvár előtt vagyunk. Valahogyan, talán a nyugodt tempó miatt a kamionok hosszú konvojba álltak, de a belső sáv teljesen szabad kilométerekre beláthatóan. Előzni kezdek. Még a kocsisor feléig sem jutok, amikor mögém ér egy nyitott piros Porsche vagy Ferrari típusú péniszhosszabító. Sebességem úgy 135-140 (+ 10% úgye nem nagy baj). Dudál villog, 2-3 méterről tol. Fogalmam sincs, hová mehetnék előle, de valahogy nem szeretem, ha ilyen sebességnél nagyon rajtam lógnak. A legkisseb hiba is katasztrófális lehet. Őt azonban talán az bosszantotta, hogy egy "dobozos teherautó" akadályozza.
Ez nem teherautó, inkább gyorsítok. Tudom, szabálytalan, de növelném a távolságot. 150-160-... Túl akarok a helyzeten, de az nem változik. Végre a konvoj végére érek. Index jobbra, irány a külső sáv, előttünk kilométerekre beláthatóan senki. A hatodik érzékem azonban azt súgja, valami mégsincs rendben! Belenézek a belső tükörbe. A PIROS AUTÓ NINCS MÖGÖTTEM!! Gyors pillantás JOBBRA, a piros sportkocsi mellettem a hátsó ajtó magasságában sodródik a leállósáv felé. A kormányt visszarántom, már amennyire lehet rángatni ilyen sebességnél. (Ismerem a dolgot, vezettem már Németországban 200-as átlaggal, megfelelő autóban!) Mögöttem felbőg egy kamion kürtje, a katasztrófa elkerülve. A piroska az akciót a leállósávon befejezi. Kollégám alig tud megszólani. Azt mondja új születésnapunk van. Ennél a sebességnél egy oldalirányú talákozás őt a nyitott autójával a szántóföldre repíti, én meg a belső korlátról visszapattanva a kamionok alatt végzem. Nem sok túlélési esélyünk lett volna egyiküknek sem!
Ami érdekelne: Mire gondolhatott hosszabító végén levő ...? Miért indította, és hogyan akarta sikeresen befejezni ezt a manővert? A saját sebességért persze "mea culpa", de az vesse rám az eső követ, aki még sohasem...Ti mit tettek volna?
egyszerűen férgek vagytok 2008.08.17. 08:20:17
Lacaca 2008.08.17. 08:36:39
Péter 2008.08.17. 08:44:57
Miért van, hogy szép kis hazánkban a nagy, menő sportkocsit hajtók egy igen jelentős hányada nem tartja tiszteletben azokat, akiknek nincs ilyen járgányuk?
Lacaca 2008.08.17. 08:51:22
Azon kívül a járgányt sem tisztelik, azt hiszik, hogy a vezetési rutin megvásárolható. Gondolok itt a sodródásra...
Meg a szentendrei 5-ösre a 17 éves gyilkos segge alatt
Unistall 2008.08.17. 10:31:48
yallayalla 2008.08.17. 10:36:15
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.08.17. 10:45:59
Szétnézés nélkül visszahúzódni "saját" sávba...
Nem tudom, hogy hogyan magyaráztad volna meg a rendőrbácsinak, ha belelököd az árokba a jobboldalon melletted levőt. :)
Persze a sportkocsis hülye, de Te is figyelmetlen voltál.
nemures 2008.08.17. 10:52:06
Volt olyan, hogy szinte satut kellett nyomnom, mert az idegbeteg villogós állatja úgy gondolta, hogy majd két kamion között kielőz engem jobbról. De az ilyen vajon mire gondol? Mikor megkezdi az előzést, egyből arra számít, hogy én majd előzékenyen besatuzok, hogy beférjen a naccsága?
Aztán persze villogott tovább az előtte lévőre, mert szép kis oszlop előzte a kaminosort:) Szóval nyilván óriási, 20 méteres előnyre tett szert.:)
AP 2008.08.17. 10:54:12
Az író típusismeretét látva simán lehet, tekintve, hogy az említett két márka EGYÁLTALÁN nem hasonlít se egymásra, se semmi másra, úgyhogy aki kicsit is foglalkozik velük, az kilométerekről ki tudja szúrni őket.
Láttam már olyat is, aki Fiat Coupe-t nézett Ferrari-nak..
záp 2008.08.17. 10:57:12
En meg elozes kozben behuzodtam volna ket kamion koze, elengedtem volna az urget aztan befejeztem volna az elozest az ures belso savban.
>Miért indította, és hogyan akarta sikeresen befejezni ezt a manővert?
Fogalmunk sincs, de abbol ahogy leirtad a tortenetet nem is lehetne. Lathatoan lemaradtal az esemenyek javareszerol...
Az urge fasz volt, turelmetlen es idiota, de mindketten eletveszelyesen vezettetek.
BTO11 2008.08.17. 10:59:59
azért óvatosan le lehetett volna tolni jobbra a péniszhosszabbitóst,mert valszinű jobban féltette volna a drága verdáját!
és ienkor hol is van az un. "szolgálunk és védünk" társulat???
záp 2008.08.17. 11:00:28
>már egyszer megmondta valaki: beképzeklt önelégült buznyákok, akik szerint a saját IQ-juk annyi, mint amennyi a pénzük (vagy apuci pénze).. ez van, sajna a vezetésbe az önelégültségi faktort bele kell számítani, ilyen fasszopók mindig vannak és lesznek.respect a berlingosnak
gratulalok a stereotip gondolkozasodhoz. az elet neked nagyon egyszeru lehet...
AZS 2008.08.17. 11:04:07
-=Z=- 2008.08.17. 11:04:43
Szép mondat. Biztos azért lett ilyen, hogy elbizonytalanítsa a sok funkcionális analfabétát.
Aqweren 2008.08.17. 11:07:49
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.08.17. 11:10:15
Én nem a postírót hibáztattam.
Pusztán annyit jegyeztem meg, hogy a leírt szituáció kialakulásában ő is benne volt, azzal, hogy nem győződött meg a sávváltáskor arról, hogy ezt biztonságosan megteheti-e.
Olyan érzésem volt, miközben olvastam a szitut, mintha a berlingós körül csak történtek volna az események, és a jobboldalára az ominózus autó csak úgy "odaszületett" volna.
Szerintem, ha valaki annyira fáradt, hogy nem tudja, hogy mi történik körülötte, az ne vezessen, de legalábbis ne előzzön.
Ehhez én minden esetben tartom magam, és szeretném, ha más is így lenne ezzel.
Mind a saját, mind a más biztonsága érdekében.
Vannak pihenők a pályán, vagy meg lehet állni egy bekötőútnál, ha az országúton tör rá az emberre az agyhalál, sétálni kell pár percet, tornázni, és ha az se segít, akkor aludni, aztán, ha minden rendben, lehet menni tovább.
Nagy István 2008.08.17. 11:11:02
Szerencsés vagy.
Hulyeség ellen nincs gyógyszer...
Gecc 2008.08.17. 11:12:08
Mikus 2008.08.17. 11:14:13
Már 15-20 km/h sebességkülönbség sem ad lehetőséget, hogy belassíts két kamion közé, amik véletlenül sem tartanak biztonságos távolságot.
1. mert a seggedben nyomuló kiesik az ablakon a vészfékezéstől ha megteszed, vagy szépen visszalassítasz a kamionok sebességére?
2. mert utána a kutya sem fog újra visszaengedni és ez a sebességkülönbség sem könnyíti meg a visszatérést
A jobbra tarts nem arról szól hogy takarodj az útról a gyorsabb elől. Persze vannak helyzetek amikor egyszerűbb.
Vaan egy szép mondás: "élni és élni hagyni", ha látom hogy előttem, egy lassabb jármű meg tud előzni egy vagy több járművet, akkor hagyom, hogy megtegye, és nem kergetem vissza a külsőbe...
Mikus 2008.08.17. 11:18:52
És talán ezért előzni tilos jobbról, mert a bal oldali visszapillantó tükör benne van az ember látóterében, tehát ott érzékelheti a változást, míg a jobboldaliban nem.
jozsi videkru 2008.08.17. 11:25:11
Egen. Majd ugyanezen funkcionalis analfabetak beszallnak az autojukba es csinaljak azokat a szituaciokat amiket utana itt kitesztek e blogba!
Annyira ne oruljetek szerintem.
Meg majd rakjatok ki egy-egy baleseti helyszines kepet: "o is egy lelkes kommentelonk volt" cimmel
AP 2008.08.17. 11:39:05
Na ez az, amit külföldön nem látsz. Ez magyaros.
Mint amikor a mutyukistift odagurul a Gallardo mellé a lámpánál, és elkezdi a három hengert túráztatni, hátul meg üvölt a trendi tuningsoptól 12-ért vett tucat-sportdob..
Haha. :)
kranführer 2008.08.17. 11:41:27
kzol 2008.08.17. 11:42:04
Hát, azért a bevezető szerzője se verje a mellét féltéglával, hogy mekkora írói vénája van...
Ha valaki tol, akkor azért elég sűrűn pillantgatok a középső tükörbe és fel vagyok rá készülve, hogy egy szabad résben próbál jobbról előzni és nem kezdek el csak úgy "kifolyni" a szélsőbe. Meg azért egy "porke" elég jót gyorsul még 160-ról is. Ezt talán ki kellene próbálnia mindenkinek, legalább egy BMW 535d-ben vagy egy Audi S5 4.2 kéziváltósban, hogy milyen tartalékok vannak az ilyen gépekben még 160-nál. Utóbbi pl. 6.-ban 100 és 250 között úgy gyorsul, mint egy 1.6-os alsó-közép benzines 4-esben 80-120 között. Ismétlem, 80-nál 6.-ba be és ki sem kell venni autópályázás közben!
Másrészt azért is vigyázok, mert magam is ezt csinálom, igaz nem azokkal, akik igyekeznek előlem, hanem azokkal, akiknek fogalmuk sincs, mi van körülöttük és 130-cal mennek a belsőben. Ha van pár száz méterem, és látom, hogy nem érzékeli, hogy jövök mögötte, úgy elmegyek mellette jobbról, mint a szél. Igaz, készülök rá, hogy a nagy oda nem figyelésben közben kihúzza, vagy büntetni akar, tehát minél inkább a leállósáv felé tartva előzöm meg.
záp 2008.08.17. 11:42:59
Latom jol ismersz (*)
>1. mert a seggedben nyomuló kiesik az ablakon
>a vészfékezéstől ha megteszed, vagy szépen
>visszalassítasz a kamionok sebességére?
>2. mert utána a kutya sem fog újra
>visszaengedni és ez a sebességkülönbség sem
>könnyíti meg a visszatérést
Ertem. Szoval szerinted az tortent, hogy a cikkiro mogott ferrarik es porschek tomott sora erkezett villogva, a kulsoben meg kamionok tomott sora araszolt ahova semmi eselye nem volt lemenni.
Valoszinuleg igazad van.
Nem tehetek rola, en valahogy megis ugy gondolom hogy ennek a sztorinak is van egy masik, kevesbe elfogult, es kevesbe Porsche vs Berlingo olvasata, amiben a cikkiro meg a harmincadik kamiont is meg akarta elozni pedig valoszinuleg lett volna hova lemenni. Ezzel jol felbaszta a mogotte jovo Porsche Ferrari Opel Calibra 1.4i tesztoszteronnal bosegesen ellatott agyat, aki amikor beallt egy nagyobb szunet a jobb sav kozlekedeseben kivagott jobbrol elozni mert valszeg megunta, meg amugy is idegbeteg volt. Kellemetlen, hogy a cikkiro is pont ekkor szandekozott jobbra lemenni, csak sajnos eppen belaggolt, ezert abbol hogy a mogotte jovo bevag az o savjaba es felkuszik
a B oszlopig a vilagon semmit nem vett eszre.
(*) Nem
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.08.17. 11:45:01
záp 2008.08.17. 11:45:35
"Azért a Porschénak, ha odalépnek, igen hamar oldalt lehet, pedig az előbb még láttam a visszapillantóban. Még egy normális reflexekkel rendelkező embert is meglephet. "
Aki ilyet mond lathatoan nem vezetett meg Proschet.
majdazteneldontom (törölt) 2008.08.17. 11:46:57
majdazteneldontom (törölt) 2008.08.17. 11:49:00
Jobbról és leállósávon előzni tilos.
Ennyi.
seat 2008.08.17. 11:49:51
ez a kedvenc mondatom! :D :D :D
azt a rohadt geci szemétjét, hogy az ótópálya max sebességével merészel menni a belsőben (netalán előz vagy ilyesmi),és nem engedi el a sok erőtartalékos sebességtúllépőt
a poszthoz: szerencséd volt, tényleg pillantgatni kel ilyenkor a tükrökbe, ha tudod, hogy egy állat jön mögötted, én ilyen helyzteben azt szoktam, hogy amikor észreveszem, hogy ott nyomakszik, jobb index, hogy jelezzem, észrevettem és mihelyst alkalom lesz, lehúzódom; persze ezt is lehet félreérteni, de azért igyekszem
majdazteneldontom (törölt) 2008.08.17. 11:52:57
záp 2008.08.17. 12:03:33
"Egyébként ki nem szarja le, hogy melyik autóban milyen erőtartalékok vannak még 160-nál."
pl az, aki nem akar meghallni az autopalyan csak azert mert nem van igaza a kresz szerint.
MadCat 2008.08.17. 12:16:27
Tipikus irigy kisebbségi komplexus duma, pontosan be is lehet lőni ezt a réteget, aki egy drágább autót látván folyamatosan ezzel a szöveggel védekezik. Ja és persze az sem mellékes, hogy kedves Pálnak abszolúte halvány lila fingja nem volt az autó típusát illetően. Lehetett akár egy sima alfa gtv, vagy egy fiat barchetta. Ezek pedig lényegesen messze vannak egy stuttgarti vagy egy maranellói 'terméktől' . Mindegy, a lényeg természetesen megint csak az, hogy Béla kiemelkedően nagy pénisszel rendelkezik és erről jobb, ha mindenki tud!
Egyébként az autó szabálytalankodása nyilván nem kérdőjelezhető meg..
kzol 2008.08.17. 12:23:01
Mérd ki egyszer GPS-szel (lehetőleg síkon, mert emelkedőn/lejtőn még az is csal 1-2%-ot), ami óra szerint 130, az nagyon kevés autóban valós 130. Óra szerint 140-150 még a radar számára is tolerálható és egy nem túlmotorizált benzinesnek, aminek 210 a vége, ez bőven az utazója. Amúgy én kifejezetten azokra gondolok, akik pl az M7-esen a lefelé vezető oldalon a Váli-völgyben, amit igen hosszan be lehet látni, vígan masíroznak a belsőben, miközben a külső üres. Na, én itt leszarom, ki mit gondol, meg mi a szabályos, elmegyek mellette a külsőben 150-nel. Aki addig nem vette észre magát, az tuti, hogy nem épp abban a 3 másodpercben fog elkezdeni kihúzódni, amíg mellette vagyok. Ha meg igen, ekkora sebességnél van olyan széles az autópálya, hogy lehet korrigálni a leálló felé. Ott 5 autó elférne egymás mellett, ha az emberek éreznék az autójuk szélét és nem ijednének meg a sebességtől.
egy átlag 2008.08.17. 12:23:48
szsz 2008.08.17. 12:23:48
Miért is kéne védekeznie Pálnak!?
Egyébként ezt a drágaautós nyomakodó réteget is igen könnyen belehet lőni!
A világon senkitől nem sajnálom a drága menő autót, feltéve, hogy becsületesen megdolgozott érte!?
Csak a magyar valóság kicsit más!
név 2008.08.17. 12:25:17
Ez a szabály, jobbra tartás...
pörgekalap 2008.08.17. 12:26:23
Elmondanam, hoy en voltam az rohadek mogotted a palyan. Igenis, a TEHERAUTODDAL huzzal ki a kulso savba, akar ket kamion koze is, mert mire te utolered a kovetkezo kamiont, en mar reg Pesten iszom a koktelomat.
Egyebkent egy SEAT Marbella kabriom van, egy kis tuninggal. Ha tobbet neznel a tukorbe, tudnad milyen tipusu auto van mogotted!
név 2008.08.17. 12:26:36
"Ködzár, visszalassítás száztízre, időnként fékezget, és röhög. A kamionsor 130 km-es előzésénél villogóknak ez a sorsa. Mondjuk, kell egy masszív vonóhorog is a mutatványhoz :) "
Az árokban leszel előbb utóbb. És nem szirénázós autó jön érted, hanem fekete! Folytatsd csak, istenbarma!
0xFFFF 2008.08.17. 12:35:28
"Meg a szentendrei 5-ösre a 17 éves gyilkos segge alatt"
No igen, azt kapta, amiért hajtott. Azt viszont nem értem, hogy a szentendrei rendőrök miért asszisztálnak esténként a 11-es forgalmát feltartó debil gyászolók forgalomkorlátozó akciójához ! Egyáltalán ! Én biztos nem gyertyáznék az út szélén a halottaimért, ha azok olyan hülyék, hogy 200 km/h-val belerongyolnak egy 50 km/h-ás úton egy olyan kanyarkombinációba, ahol az a bömös elszállt ! Szégyellném hírdetni, hogy hülye a család.
0xFFFF 2008.08.17. 12:36:48
Ki a faszt érdekel, mid van ? Anyunak mutogassad. Az talán kíváncsi rá(d). ...
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.08.17. 12:38:23
Téged szopatanak...
A tuning marbella... lol
Az már lehet, hogy 40 lóerős! :D
kzol 2008.08.17. 12:39:15
Mondjuk ez masszív és nettó hülyeség. Ha van vonóhorog, ha nincs, ha a mögöttes nyomakodó egy pillanatra, pont a "belefékezgetés" pillanatában nem a féklámpára koncentrál és 120-nál rábök egyet az autóra 20 km/h-s sebességkülönbséggel, abból olyan forgás lesz, hogy ihaj (annak ugye elég minimális az esélye, hogy a két autó épp a középtengely vonalában találkozik és szó szerint megtolja a hátsó az elsőt). Azt meg túl kell élni. Próbálj ki egyszer egy rántópadot 50-nel egy vezetéstechnikai pályán és próbáld meg elképzelni, milyen következménye lehet a hasonó érzetet okozó hátulról megtolásnak 120-nál.
záp 2008.08.17. 12:39:27
>Ködzár, visszalassítás száztízre, időnként
>fékezget, és röhög. A kamionsor 130 km-es
>előzésénél villogóknak ez a sorsa. Mondjuk,
>kell egy masszív vonóhorog is a
>mutatványhoz :)
ennyi eszhez csak gratulalni tudok
kzol 2008.08.17. 12:46:29
Jól elhelyezett kamerán, ami a sebességet is rögzíti, REC gomb megnyom, aztán szélvédó jobb felső sarkában váltakozva a "POLICE" és "STOP" szavak villogtatása, majd teljes komolysággal beszélgetés a KRESZ összes megszegett előírásáról, miközben arcodon egy sor érzelem suhan át, de a vigyor lerohad róla, az tuti. Ebből az ilyen okoskodó népnevelő faszkalapok is megtanulnák, hogy nem csak az övék az autópálya és nem feltétlenül nekik kell meghatározni, hogy mások hogyan közlekedjenek.
Atoszmester 2008.08.17. 13:06:18
Ennek ellenére látszik, hogy a 15-17 éves apucikedvence rétegnek az a része, amely a miniszter ismertségében él - mi a szórakozásuk. 530-al bele a halálba.
Ahogy elnéztem a linkek alapján az iwiwes myvipes képeket, a halott kiscsaj egy tiniribi volt, a miniszter picifia pedig már 15 éves szétfüvezte az agyát. Én valahogy fiatalkoromban máshogy tudtam szórakozni, kevésbé halálosan.
Itt érződik a gazdagabb társadalmi réteg általános felelőtlenége a kevésbe pénzesek felé. Nagyjából ugyanez van leírva ebben a posztban is. A sportautós szarik a földönfutó Berlingós és melós kamionosok életére. :) Ha van pénzed, élvezzed azt a kurva életet, ne pedig kinyírd magad belőle :)
Jah... most kiéltem a kissebbségi komplexusomat. Kimegyek a teszkóba mert most akciós a kilós kenyér, már ha beindul a kispolszkim. :)
Aqweren 2008.08.17. 13:11:49
Pénteken abban a nagy hőségben 3 óra körül gyüttem hazafelé a 10-esen, és egy kamion szemből annyira szűken előzött egy kismotort, hogy nagyon bele kellett állnom a fékbe hogy elférjen...kilencven körül mehettem, és nemtom mennyi lehetett fékezés után a sebességem de konkrétan kettesben tudtam elindulni...vagyis 30 körül...hálát adtam az égnek, nameg annak a fehér citroennek aki mögöttem jött hogy tartotta a távolságot, különben csúnya vége lett volna az akciónak.
Rendben van hogy sok a fasza gyerek aki már ismeri a gázpedált meg a fénykürtöt, és biztos nagyon élvezi hogy ijesztgetheti az előtte menőt de nem biztos hogy jó ötlet mert _bármiért_ fékezhet, még ha látod hogy nincs előtte akadály, akkor is (pl. rosszullét, kezében marad a kormány stb.)
A vészvillogót ajánlotta itt valaki: nekem bejött, igaz nem ilyen célból használtam hanem valóban műszaki hibám volt és jeleztem a mögöttem jövő lilulófejű idiótának hogy nem viccből megyek lassan csak a főúton a kanyarban nem áll ki az ember ha nem muszáj...
töhötöm 2008.08.17. 13:16:18
Na.
seat 2008.08.17. 13:18:35
Kzol,
"Másrészt azért is vigyázok, mert magam is ezt csinálom, igaz nem azokkal, akik igyekeznek előlem, hanem azokkal, akiknek fogalmuk sincs, mi van körülöttük és 130-cal mennek a belsőben. Ha van pár száz méterem, és látom, hogy nem érzékeli, hogy jövök mögötte, úgy elmegyek mellette jobbról, mint a szél. Igaz, készülök rá, hogy a nagy oda nem figyelésben közben kihúzza, vagy büntetni akar, tehát minél inkább a leállósáv felé tartva előzöm meg."
te most azokról beszélsz itt, akik indokolatlanul használják a belső sávot, vagy akik szerinted "nem veszik észre magukat" és nem fejezik be a te idegrendszered szerint kellő időben a szabályos előzést?
Bocs, csak itt arról van szó, hogy van egy idióta réteg, akinek az átlagnál erősebb autója van és aki emiatt azt hiszi magáról, neki mindent szabad. :( nem irigylem, félreértés ne essék, sőt, ha csak simán elhúz egy ilyen mellettem, mégcsak nem is bosszankodom miatta. Amikor viszont veszélyeztet, akkor kiakadok, mert kisgyerekes szülő vagyok és nem szeretném, ha egy fasz miatt történne tragédia az én családommal.
Szóval a 130 igenis szabályos, tessék békén hagyni előzni, azt az egy percet ki lehet bírni, nem kell jobbról idegbetegül előzgetni.
Nokedli 2008.08.17. 13:29:04
Aqweren 2008.08.17. 13:43:06
DEGEC 2008.08.17. 13:44:25
DEGEC 2008.08.17. 13:48:22
pörgekalap 2008.08.17. 13:54:40
Legalabb a szendvicses ember nem csak olvas, erti is a betuket.
barrry 2008.08.17. 14:12:19
kzol! és te mennyivel vagy jobb, mint a szerinted "Ebből az ilyen okoskodó népnevelő faszkalapok is megtanulnák, hogy nem csak az övék az autópálya és nem feltétlenül nekik kell meghatározni, hogy mások hogyan közlekedjenek".
Mert te nem azt csinálod? te akarsz itt népnevelni, meg rendőrt játszani amikor nagyon felelősségteljesen és okosan döngetsz?
maradj már magadnak a faszkodásoddal.
bes (törölt) 2008.08.17. 14:13:18
Természetes, hogy azok a primitív bunkók, aki azért tértek el ettől a gyakorlattól blogjaikon, mert mindenhol a saját nick-jüket szeretnék látni még mások írásait felett is, azok számára mindenki funkcionális analfabéta, aki számára ez a közönséges és bunkó pofátlanság nem igazán megszokott és talán nem is igazán megszokható. Ez végül is érthető.
Komplexusos Dobozos(?!) 2008.08.17. 14:13:37
Berlingo 2 liter. 2 liter kóla?
Mmm 2008.08.17. 14:32:50
ugyanakkor ezek az agresszív és erős sportautók eléggé ki tudják hozni mindenkiből a legrosszabbat. tudom, mert nekem is volt ilyennel tapasztalatom.
mindezt nem azért írom h védjem a fent említett parasztot, hanem mert sztem nem mindenkiben tudatosul h egy adrenalintól felhígult vérű sofőrtől nem azokra a reakciókra lehet számítani mint egy normális tempóban autózó nyugodt embertől.
Mister 2008.08.17. 14:34:52
Akinek nagy és erős autója van, az valakitől felhatalmazást is kap arra, hogy másokat belekényszerítsen életveszélyes helyzetekbe csak, hogy kellőképpen ki tudja használni/élvezni az autójának az erejét?
Mert sok beírásból nekem ez rajzolódott ki, és nem értem a dolgot teljesen. Ez most nem vicc, tényleg tudni szeretném.
bes (törölt) 2008.08.17. 14:53:41
Felfogtad, hülye pöcs?
majdazteneldontom (törölt) 2008.08.17. 14:57:31
Azt hiszem megnyugtathatlak, hogy tudtommal sem a KRESZ, sem más egyéb a Magyar Köztársaság területén hatályban lévő rendelet, törvény stb nem ad felhatalmazást a nagy és erős autóval közlekedőknek a náluknál gyengébb, kisebb, alacsonyabb értékű autóval közlekedők életveszélyes helyzetbe történő kényszerítésére.
Az, hogy egyesek mégis ezt teszik valószínüleg arra vezethető vissza, hogy jött-ment senkiházi kurvák szarták közénk őket. Így finoman.
AP 2008.08.17. 15:05:30
Látszik szépen a hozzászólásokból.
"Ki adja neki a jogot a száguldozáshoz?"
Bázzeg, mire kimondod, hogy elkáposztásíthatatlanítottságoskodásaitokért, már százon van.
Valószínűleg leáll tötyörögni teszemazt 110-el a HTP Fabia mögött. Ja, minden bizonnyal.
majdazteneldontom (törölt) 2008.08.17. 15:11:56
Beszólok! 2008.08.17. 15:18:59
Aki meg akkora paraszt, hogy nem bír ki egy fél percet, hogy ne száguldzzon, az ne csodálkozzon, ha egy ilyen jobbról előzős manőver végén a szalagkorlátra kenődik, vagy elszáll a mezőre.
A "Seat Marbella Cabrio" meg valószínűleg egy vászon naptetős Fiat Panda... akár 45 lóerővel!
Akinek esetleg nem jött le:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f4/Seat_Marbella_front_20071012.jpg/800px-Seat_Marbella_front_20071012.jpg
Beszólok! 2008.08.17. 15:22:32
Mister 2008.08.17. 15:23:38
Ugyanakkor nem tudom eldönteni, ha egy ilyen szituációba keveredek, akkor:
1. Ha engedek a nyomásnak, letolnak az útról, és ha nincs mázlim, akkor összetöröm magam. Mivel nagy rutinom még nincs, így sanszos.
2. Ha megpróbálom betartani a szabályokat, akkor meg ahogy meg tud előzni az illető, megállásra kényszerít és kivégez az út szélén.
Mi az irányadó? Fegyverrel merjek csak beülni a volán mögé, mert vannak az úton ilyen felfogásúak mint: AP 2008.08.17. 15:05:30???
Kúrcsány Ferenc 2008.08.17. 15:30:01
andydandy 2008.08.17. 15:34:31
A helyzet, hogy vannak olyanok, akik "bent felejtik magukat" a belső sávban, mondjuk 120-al - és jobbról nincs semmi. Ez a fajta ritka, de van, és idegesítő. Ilyet még én is elmellőztem - nem gyakran - de jobbról. Az adott helyzetben ez szabálytalan, de - kivéve, hogy az autózás veszélyes - eléggé kis kockázatú.
Valamivel többen vannak, akik - márkától és lóerőtől függetlenül - tolatnak, villognak, és rögtön kirobbannak jobbra, hogy rögtön eléd vágjanak vissza balra - na, ezt a fajtát én is nagyon utálom. Ennél több olyan - szintén márkafüggetlen - autós van, aki alatt van lóerő, de, hogy úgy mondjam - diszkréten mögéd áll, és észreveszed. Ez csak előzésben fordul elő, merthát egyébként a jobb sáv a haladás sávja (nem?). Ezekre nem eléxel, mert amikor Te befejezted az előzést, akkor ő is befejezi, és elhúz (annyival, amennyivel, az már az ő dolga).
Ha ezt a topicot is elég sokan olvassák, és javul a szövegértés is, akkor a felsorolt csoportok között átrendeződés is végbe mehet(ne, de jó lenne). Akik sok lóerővel mennek, megtanulhatnák (már akinek ezt még tanulni kell), hogy nem menni, hanem megérkezni kell. Aki meg kevés lóerővel, az meg, hogy a bal sáv az előzés sávja, és utána vissza jobbra.
Valahogy így kéne - persze, ahhoz, hogy a fentieket megértsék, kell néhányszáz(ezer) levezetet km, ami a korai, baleseti halál miatt nem mindenkinek jön össze.
Dark Angel 2008.08.17. 15:35:40
A jegjobb rögzített eredményem 186 km/h volt, de a rendőr szerint volt jobb is, csak nem sikerült rögzíteni. Ez 2005-ben 40e+4 hónapra volt jó. MEGÉRDEMELTEM.
Nem mentség, de remélem csuklik, mert "tolás"-sal valakit szabálysértésre ösztökélni, szerintem kimeríti a közúti veszélyeztetés fogalmát.
Mindenesetre, rendőr ismerős szerint, a felvételt tutira megvágják, hogy ne derüljön ki belőle a turpisság, valamint pontosan ez a módszerük... Kinéznek egy "jobb" autót, és civil Astrával elkezdik tolni. 10-ból nyolc autós sajnos belemegy...
Azóta keményen fontolgatom, hogy felszerelek előre meg hátra egy tolatókamerát, és rögzítem, ami előttem meg mögöttem történik. Abból nem lehet baj.
BZL 2008.08.17. 15:39:57
Fel sem fogja hogy fékeztél, azt hiszi hogy olyan gyors volt.
Az ilyen barmokban pont az a bosszantó, hogy HELYETTÜK kell vezetni - pl. satuzni, hogy ne haljon meg -, de mivel ezt fel sem fogja, meg van róla győződve hogy ő remekül vezet.
babhun 2008.08.17. 15:41:12
Liberté__73 2008.08.17. 15:42:27
De én megúsztam 2000 HRK-val.
andydandy 2008.08.17. 15:43:49
"jött-ment senkiházi kurvák szarták közénk őket." elég érdekes megfogalmazás, nehezen tudok azonosulni vele. Ami persze az érintettek viselkedését nem menti, vagy nem engedélyezi ..
Mister: a "tolatás" roppant idegesítő, el tudom képzelni, hogy - ha tényleg kevés a rutinod - az agyad is szétáll tőle. De. Szerintem, ha a szitu olyan, hogy igazad van, vagyis, a jobb sáv tele van mondjuk kamionnal (autópályáról beszélünk), akkor sztem az egyetlen, amit tehetsz, hogy markolod a kormányt, tartod a sebességet és, amikor hely van, kimész, vissza jobbra. Vagyis, amit előír a krecc. Az, hogy - ahogyan az indító szövegben írva van - gyorsítok (meddig? 150-ig, röhej), fölösleges, és nem hoz semmit.
andydandy 2008.08.17. 15:47:03
Martian (törölt) 2008.08.17. 15:49:05
Azért megnéztem volna, amikor rávillog és dudál egy etnikai különítménnyel telt kockaladára, akik erre az oldalablakon hátravágnak a szépautóra egy kisbaltát...
:))
bes (törölt) 2008.08.17. 15:50:00
Javasolt eljárás: (sokan csinálják! rendőrök is erősen forszírozzák!) Lehetőleg több (gépbe való) memóriakártyával, a géppel (célszerűen forgathatóan és belülre felszerelve) folyamatosan videózni haladásunkat. Ha a kártya betelt, gépet videóüzemmódban újraindítani, memóriát csak akkor félretenni, ha van is rajta valami fontos. Üzemeltetés nulla költségű, (tölthető ceruzaakkuról v. az autó saját akkujáról) figyelni nem kell rá, mindent felvesz automatikusan, bármi történik is. Két ilyen eltérő szögben beállított géppel pedig gyakorlatilag minden úti esemény megőrizhető.
Egy valami garantálható. Ha az elkészült és megőrzött felvétel megfelelően kiértékelhető, az ilyen szemeteket úgy megfingatják, hogy húsz év múlva is a foga csikordul belé, az hétszentség...
andydandy 2008.08.17. 15:52:18
AP 2008.08.17. 15:54:56
Ne tedd, semmi szükség rá, csak legyél tudtában annak, hogy egy sportkocsiban ülő más dimenzióban él, tehát rendes nyelvre lefordítva azonnal ugrik a kocsija, és három méteren meg tud előzni, ha úgy tetszik neki..
Én miért nem tartok fel soha senkit, legyen az STI-s, EVO-s, S2000, vagy valami drága szörnyeteg? Mert egyrészt figyelem a forgalmat (nem csak bambulok magam elé meredten), másrészt tudom, hogy hol a helyem a kis kókadt 2.3 vtec-el.
Aki egy szutyok kisáruszállítóval nekiáll a (valamilyen, posztküldő által meg nem nevezett) sportkocsival gyorsulgatni, meg szarakodni, az mit képzel, hol él?
AP 2008.08.17. 15:55:59
Meg úgyis ezt szereti a fajtánk, hátulról támadni, arctalanul, névtelenül.
Szerencsére egyre kevesebben vagytok.
Ottó 2008.08.17. 15:57:24
bes (törölt) 2008.08.17. 16:04:36
Ez a legjogosabb önvédelem, ami csak lehetséges és amire ma már szerencsére mód és lehetőség van a helyzetükkel, lehetőségeikkel szemétül visszaélő erószakos rohadékokkal szemben...
andydandy 2008.08.17. 16:04:55
andydandy 2008.08.17. 16:07:16
bes (törölt) 2008.08.17. 16:17:46
Mert szoktam mondani egyébként: Olyan nincs, hogy valaki belémjöjjön, ha én nem akarom. (Ide nem értve a szándékosságot persze.) És ezt én harminc évi balhémentességgel bizonyítom bárki hülyének, akármikor, akárhol...
Deneware. 2008.08.17. 16:20:16
Mister 2008.08.17. 16:28:02
andydandy 2008.08.17. 16:28:53
Azt bevallhatom, hogy nekem is jutott eszembe, hogy nem hátul tartom a szerény fujipixet, hanem kézügyben, dehát a helyzet az vezetést követel, nem pedig fényképezkedést. :-)
mxplanet 2008.08.17. 16:32:31
Zeze 2008.08.17. 16:34:01
Barmok.
Türelem, egymillió LE-vel is kivárni amíg nem szabad az út és akkor lehet előzni a BELSŐBEN.
Az ilyen seggeknek mindnek azt kívánom, a veséjük landoljon egy arra érdemesben transzplantáció során.
mxplanet 2008.08.17. 16:34:04
AP 2008.08.17. 16:41:50
Csak ezekkel a szörnyű kívánságokkal talán le kéne állni, hogy kinek a veséje és a feje hol landoljon.. Tudjátok: az ördög nem alszik.
Elképzelhető, hogy visszafelé sül el a dolog.
AP 2008.08.17. 16:43:28
Ha nem ez a spicliség alapdefiníciója, akkor mi?
Jesszus.
Persze mindenki azt csinál, amit akar, de nem lenne jobb, ha a maga dolgával törődne mindenki, és nem azzal, hogy hol köthet bele a másikba?
Fatero 2008.08.17. 16:43:53
bes (törölt) 2008.08.17. 16:47:08
Attól tartok, ezek az autós blogok is arról szólnak, hogy a sok hülye annak ellenére is a volán mögé ül, hogy erről a leghalványabb fogalma is volna.
A fujipix felügyeletmentes működtetése pedig megoldható és kizárólag elhatározás és megszokás kérdése az egész. Ahogy és amint a defenzív vezetés is csak ennyi és nem több...
bes (törölt) 2008.08.17. 16:48:59
AP 2008.08.17. 16:51:07
Aztakurva.
És valaki ezt komolyan is gondolja. Jéézusom.
Ez az embertípus az, aki nemrég még a négyütemű Wartburgra esküdött (el is fogyasztott belőle 2-3 példányt), aztán beszámíttatta egy 1.2-es fapados fábiába, és mára abból osztja az igét meg az igazságot.
Legalábbis valami hasonlónak képzelem.
Mert hogy normális ember nem foglalkozik a másik taplóságával amíg neki nem megy, az fix..
andydandy 2008.08.17. 16:51:46
Szal, sztem nincs igazad, amikor azt mondod: "rajtam kívül és tapasztalatom szerint gyakorlatilag senki sem vezet így" ha jól értettem.
Csak hát persze, az óótópályán tolató fiúk sokkal idegesítőbbek.
andydandy 2008.08.17. 16:53:42
ekkoraszart 2008.08.17. 16:53:49
Csak nem savanyú a szőlő kedves Pál? Érdekes, hogy mindég csak azok fikáznak minden autót akiknek otthon áll a garázsban az "S" betűs autója amire még van 200 havi tartozása.
"Dudál villog, 2-3 méterről tol. Fogalmam sincs, hová mehetnék előle"
Ha te nem tudtál hova menni előle akkor a mögötted lévő, hogy tudott kimenni a leállósávba mire te elérted a "konvoj elejét"?
misterx 2008.08.17. 16:54:29
Ha én szabályos sebességgel megyek a töküres külső sávban, de eközben elmegyek a belsőben (Fehérvár és Pest között a középsőben) 110-el cammogó suzukis mellett (naponta többször is megtörténik az ilyen) miért lennék szabálytalan? Én haladok szabályosan, nem előzök, nem is törődök azzal a balfékkel...
mxplanet 2008.08.17. 16:55:33
bes (törölt) 2008.08.17. 16:58:50
pörgekalap 2008.08.17. 17:01:23
aki esetleg ketelkedett az autom valodisagaban, ime, itt megyek: (kb.: a 46. masodperctol lathattok)
www.youtube.com/watch?v=FALEu5q3-64
Udv. Ja, aki meglat a tukorben, jobb ha menekul!
záp 2008.08.17. 17:02:39
>Ennyi seggfejet. Hát persze, még a végén a
>sportkocsis faszkalap lesz a szegény meg az
>áldozet.
>Barmok.
SilentSoundnak igaza van, tenyleg sok funkcionalis analfabeta jar erre. Szoval ilyet senki nem irt, az *MINDENKINEK* nyilvanvalo hogy a titkos markaju sportkocsis jobbrolelozo egy idiota volt, akitol el kellett volna venni a helyszinen a jogsijat. Ezt nyugodtan mondogathatjuk attol nem lesz jobb senkinek. Az elkoveto nem fogja visszafogni magat ettol az fix.
Ot jelentse fel a cikkiro veszelyeztetesert, ne ide irkaljon, mar felteve hogy tenyleg ennyire sulyos volt az eset ahogy elmondja.
Itt sokkal tobb ertelme van kitargyalni azt, hogy a hetkoznapi autosok, akik amugy nem kessel/fegyverrel rendezik a kofliktusaikat az utakon, neadjisten meg egy-ket lurko is ul a hatso ulesen, vagy a szeretett no/ferfi a J1-en miert viselkednek neha vadallatkent, miert vivnak elethalalharcot az elsobbsegert az utakon, illetve hogy az ilyen cikkbeli barmokat hogyan lehet meguszni (meguszni, nem megbuntetni).
Ebben az esetben nem errol van szo, csak arrol hogy a cikkiro meglehetosen balfasz volt. Valoszinuleg millio lehetosege lett volna arra hogy elkerulje az eletveszelyt, de egyiket sem hasznalta ki. Hogy miert azt o tudja, en nyilvan nem ismerem ahhoz hogy feltetelezzem rola hogy nevelni akart, vagy csak siman osztalyharcot vivni. Mindketto eleg veszelyes ahhoz hogy a kozutakon uzzek.
Ahhoz megy had legyen mar jogom hogy ezt leirjam. Koszi.
>Az ilyen seggeknek mindnek azt kívánom, a
>veséjük landoljon egy arra érdemesben
>transzplantáció során.
Viszont kivanjuk.
0xFFFF 2008.08.17. 17:05:24
0xFFFF 2008.08.17. 12:36:48
Téged szopatanak...
A tuning marbella... lol
Az már lehet, hogy 40 lóerős! :D "
Sajnos kinőttem az autóskártyát, már nem a "ferrari ! Mindent visz!" a kedvenc kiáltásom. Ergo, nem szegénységi bizonyítvány, ha nem autómárkák? alapján ítélek. Az szegénységi bizonyítvány, amikor valaki autómárkákon keresztül nézi az életet. Az ilyen szokott tolni, az első vonóhorogig. Az enyém direkte nagy.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.08.17. 17:05:25
Egy spiclinek hiába magyarázod, hogy spicli.
Magyarországon nevelkedett, az öregapja zsidókat nyomott fel, az apja feketevágásokat jelentett be, ő pedig a gyorshajtókra akar utazni...
Az operatív munka az élete.
bes (törölt) 2008.08.17. 17:07:16
Ez azonban sajnos nem átgondolt és nem tudatosan is rögzített, folyamatosan gyakorolt vezetői magatartás náluk, hanem inkább valamiféle ösztönösségen alapuló.
Én erre gondoltam csak.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.08.17. 17:07:46
Akkor is szopattak, ha erre büszke vagy...
hasnáltautó.hu-n néztem meg én is, hogy mi az az autó, amit a kolléga emlegetett.
bes (törölt) 2008.08.17. 17:12:47
Dave79 2008.08.17. 17:20:14
mxplanet 2008.08.17. 17:22:04
feketebarany666 2008.08.17. 17:24:34
megpusztult egérből bontott mikrokapcsoló, féklámpára bekötve, villogósnak megnyomni...
Ettol az onkentesrendor hozzallastol meg teljesen kiborulok....
Lehuzodni, elengendni. Vagy 2x meggondolni a belso savba valtast, ha mar ugy sem sijetunk.
Egyebkent mar reg ota nem lehet gyorsan kozlekedni mint regen,
mxplanet 2008.08.17. 17:34:12
ne udvarolj, ne legyél már homok :)
maradj meg olyan jó bohócnak inkább, mint amilyennek megismertünk;)
nemures 2008.08.17. 17:37:45
bes (törölt) 2008.08.17. 17:46:22
StoneAge 2008.08.17. 17:46:48
Az autópályán a Berlingonak is meg a Bugatti Veyronnak is 130 a limit. Oszt' jónapot.
UnitedParcelService · http://www.hevederzar.hu 2008.08.17. 17:57:24
mxplanet 2008.08.17. 17:58:03
Joaquin 2008.08.17. 18:11:37
Don't Panic!
frances 2008.08.17. 18:14:58
Te legalább akkora balesethelyzetet teremtettél mint aki rád mászott az autóval.
Ilyenre egyébként számítani lehet hogy megpróbál megelőzni jobbról szabálytalanul.
Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.08.17. 18:15:52
bes (törölt) 2008.08.17. 18:19:42
GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.08.17. 18:19:48
garantálom hátrébb fog húzódni (:
E60 2008.08.17. 18:21:23
A két kategóriát pedig válasszuk szét:
1. A nagy és kényelmes presztizsautókban autókban 160 az utazósebesség. Menetzaj nincs, motor nem erőlködik, teljesen az az érzete az embernek, hogy 100al megy, így teljesen normális módon csökken a veszélyérzet. Kényelem és dinamizmus.
2. A sportautó megint más tészta. Ott a versenyszellem hajtja az embert és annak valóban a Hungaroringen a helye. Mert itt nem a kényelem, hanem a lóerő és a hang a motiváció.
Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy mindkét fél helyzetét megélem. Van kis autóm is, és komoly autóm is. Nem hitellel terhelt és nem 1000 éves egyik sem, mielőtt megkapom ezt. Egyszerűen mindkettő kell a munkámhoz. Az autópályán kisautót vezetve, tudom, hogy hol a helyem és 130nál is letakarodom a külsőbe a KRESZ szerint.
Viszont a nagy autót vezetve 130-140nél a többi autóstárs miért nem így reagál, mint én a kis autóban???? Ez a nagy kérdés uraim. Mert akkor nem lenne villogtatás stb. Mégegyszer mondom, nem 180al haladva pofázok erről.
Hozzáteszem, hogy engem nem sért az sem, ha 140nél egy Suzuki akar megelőzni. Mert ezt is játsszák az autópályán. Sok komplexusokkal küzdő embernek presztizst jelent, ha kitér előle egy jobb autó. Én megteszem ezt az örömöt az illetőnek, hátha ettől jobb napja lesz és jót tesz az önértékelésének.
Rengeteget vezetek és saját tapasztalatom szerint a céges Avensiseket és Mondeokat vezető réteg a legnagyobb gyökér az utakon. Azok, akik szaros kis középvezetőként, céges autót vezetve azt hiszik, hogy hatalmas királyok és Ők szarták a spanyolviaszt. Ezeknek az agresszív gyökereknek néha megmutatom, hogy hol a helyük.
rszarvas · http://rszarvas.blog.hu 2008.08.17. 18:26:31
AP 2008.08.17. 18:36:13
Pontosan erről van szó, és ezt nem tudja megérteni egy gyengeautós se.
Az szokott a válasz lenni, hogy aki nem tudja megállni, az ne is üljön ilyenbe, de ez csak hülyeség, igazából azért mondják, mert vágynak rá, de zseton nincs. :)
Kúrcsány Ferenc 2008.08.17. 18:46:13
nemures 2008.08.17. 18:48:41
Nem akarok álszentnek tűnni, és is kipörgettem a komolyabb autóimat. Mert hát a kíváncsiság... De nem napi rutinként, főleg nem ha láthatóan sokan voltak előttem a pályán.
Lehet csak egy savanyú alak vagyok, de nekem sokkal nagyobb élvezet belefolyni a járműbe, belőni a cruise controlt, és egyben, idegeskedés nélkül megérkezni oda, ahova indultam.
Szmeby 2008.08.17. 19:00:21
Néztem volna a tükröt. Ennyi.
E60 2008.08.17. 19:01:58
Ebből kifolyólag sok kis autót vezető ismerősöm, aki márka alapján az első körben leparasztozta az autómat és utána vezette, közölte, hogy igen, most már megérti, hogy miért hajtják ezeket. Hozzáteszem, állat módjára vezettek abban a 10-15 percben, úgy ahogyan én soha. Ez is érdekes tanulság volt. Én is azt gyanítom, hogy sokan azok közül, akik normál autókat vezetnek és itt osztják az észt, azok lennének a legnagyobb parasztok az utakon egy komoly autoban.
Hozzáteszem kis autóban utazva sem azt látom, hogy a nagy autósok a parasztok. Sőt... A jobb autók hamarabb megköszönik, ha beengedem Őket, mint a normál autókat vezető többség.
0xFFFF 2008.08.17. 19:14:05
Nem nem ! Ha bizonyos típusokban jól felismerhető külső jegyekkel szerelt barom ül, akkor lehet tipizálni. Tudod, merci, kopasz fej, arany karlánc, bömös, hanyag mobilozással láthatóvá tett karlánc, stb. :) Fura, de ritkán tobzódik egy öltönyös alak a bömössel. Azok valamiért haladnak, ha éppen előzöl, beállnak mögés - nem, nem 2 méterre - és ha befejezted gyorsít és elmegy. Nem villog, nincs nagyon sürgős dolga a plázában vagy a bíróságon. ÉrtED-E ? :)
E60 2008.08.17. 19:14:30
A kisebbség, az aki a komoly autót vagy 18 évesen megkapja, vagy a másik kategória, aki kis autóból kiszállva élete álmaként megveszi 35-40 évesen a 8-10 éves nagy autót, hogy játssza vele az eszét. Ezek nem ismerik a határt. Plusz általában az utóbbi kategória nincs tisztában azzal, hogy ezeknek az autóknak komoly szervízigénye és szervízköltsége van. Emiatt aztán kimaradnak a szervízek, elromlik a kipörgésgátló, a lengéscsillapítok tönkremennek, stb. stb., aztán egyszercsak elszállnak az autópályán, ártatlanokat megölve. Na ezek az igazi állatkertek.
feketebarany666 2008.08.17. 19:19:03
????
Te en aztmondtam hogy gyorsan megyek?
En is tudnek sztorizgatni, sott lehet fikazni is, mert volt tobb porsche-m, egy ferrari 308asom, lancia integrale-m, 850 es bmw, 560sec, meg ilyenek, talan meg szabalytalankodtam is.
E60 2008.08.17. 19:23:38
Szerintem meg nem öltönyfüggő az, hogy paraszt-e valaki, vagy sem, mint ahogyan nem is autómárka függő. :)
Kivéve a Mondeo és Avensis vezetők. :D :D :D :D Mert pont ez az autókategória az, amikor a benne ülők elhiszik, hogy lettek valakik és ezt hirtelen be is kell bizonyítani az úton.
nemures 2008.08.17. 19:24:48
Nem olyan nehéz több ilyet kipróbálni és hetekig a segged alatt tudni, ha olyan cégnél dolgozol és sokat utazol / bérelnek neked.
atti 2008.08.17. 19:26:35
E60 2008.08.17. 19:36:28
És olyan sincs, hogy leszoríthatod 180al azt, aki szabályosan megy 130al? Ilyen sincs.
Tehát szerinted úgy kezeled normálisan a szituációt, ha 130al tovább haladsz a belsőben? Komolyan azt gondolod, hogy ezzel a magatartással megneveled azt az embert, aki a seggedbe tapadva villogtat? Egy buzis piros Porschenal lehet, hogy ezt eljátszod, de gyanítom, hogy egy lesötétített, fekete X5ösnél, már nem emberkedsz. :)
Szerintem a kultúrált viselkedés az, hogy "okos enged", tehát lehúzódik az ember, függetlenül attól, hogy milyen autómárka jön mögötte. Így kerüli el az ember a fent leírt veszélyhelyzetet.
Beszólok! 2008.08.17. 19:37:05
Mindenkinek 130 a határ. Nincs olyan, hogy az én autómnak 150 az utazósebessége, tehát a többiek húzzanak előlem. Akkor is 130 a határ, ha a verda bírja a 300-at.
Mit nem lehet ezen megérteni?
feketebarany666 2008.08.17. 19:40:38
Mind az a nevem volt. Most is a8 am van.
Es tok normalisan jarok vele. Ennyi.
hehe 2008.08.17. 19:41:54
atti 2008.08.17. 19:47:51
E60 2008.08.17. 19:48:33
Megértem, hogy 130 a határ, azért megyek max 140-150el. Tűréshatáron belül. :) Nem is rólunk szól ez a történet. Azok nem olvasnak ilyeneket.
Te pedig azt értsd meg, hogy népnevelő jelleggel a belsőben szarakodni, ha mögötted 300 méterről 200as sebességgel villogtat egy barom, az az életedbe kerülhet. Meg másokéba is. Jobbra tarts!!!!! KRESZ.
feketebarany666 2008.08.17. 19:52:05
Okos, imadom az ilyen onkentes rendoroket.
Es csodalkozol hogy 1 centire van a seggedben egy auto es villog.
Atan majd jossz ide sztorizni... hogy huuu meg haaa..
Miert faj neked a szelsoben menni mond maa meg? Komolyan erdekel.
E60 2008.08.17. 19:53:24
Ugyanazt tudom mondani, neked, mint Beszólok!-nak. Ne az úton próbálj nevelni, mert ezzel a mentalitásoddal van nagyobb esélyed arra, hogy meghalsz. Nem, nem mehetsz végig 130al. Előzés után le a szélsőbe, ezt mondja a KRESZ.
Mister 2008.08.17. 20:04:23
atti 2008.08.17. 20:05:40
Miert faj neked a szelsoben menni mond maa meg? Komolyan erdekel.Nekem nem fáj,de neked miért hogyha szabályosan megyek?De nem fogok vitatkozni,mert látom nagyon szeretnél mindenkivel...
feketebarany666 2008.08.17. 20:07:23
Belsoben folyamatosan menni nem szabalyos. Ennyi.
Nem veszekszem senkivel, olvasd vegig a topicot.
zoli_ 2008.08.17. 20:13:45
Az olyan észlények, akik úgy érzik, hogy csak ők vannak az úton, üzenem, hogy NEM.
Szabad lehúzódni a belső sávból, nem azért, mert én épp 190-es tempóval jövök mögötte, hanem azért, mert érdekelje már, hogy nem egyedül van az autópályán. Ha kimegy előzni, nézzen a tükörbe, és mérje fel, hogy ha lelép egy picit a gázról, vagy rálép picit a gázra, akkor azzal nem akadályozza azt, aki gyorsabban jön. A közlekedés az egy közösségi dolog
Miért nem lehet azt az életfelfogást a közlekedésben bevezetni, hogy élni és élni hagyni?????
Miért kell másoknak megmutatni, hogy nekem JOGOM van a belső sávban autózni (ami nincs)???
Az északi olasz (nagyon nagy része), ha utoléred lehúzódik, és ezt el is várja. A belső sávban nem megy 110-el előzni, a 7km-es kamionsort.
Ha megy egy lassú jármű itthon a szélső sávban, netán három-négy egymás után, akkor bizony akkor is végigelőzik 85-el, ha közben lehúzódhatna, de az nehéz. A 3 sávos autópályán is csak az út közepén szabad autózni....
E60 2008.08.17. 20:14:54
Hédi 2008.08.17. 20:16:26
Nagy nehezen elfogytak a kamionok meg az autók a külső sávból, úgy 3-4 perc lehetett, mire jött egy hosszabb üres szakasz, ahol le tudtam lassítani és kihúzódni a külső sávba . Persze, folyamatosan indexeltem jobbra – de ez sem segített rajtam, a pasi ott lihegett a nyomomban.
Uraim, soha nem tudhatják, hogy ki vezeti azt az autót, akit nekiállnak letolni az útról.
Pontosan tudom, hogy ilyenkor nem szabad gázt adni stb. de a menekülési ösztön erősebb és mindannyian ott halhatunk meg.
Ez az eset több mint 10 évvel ezelőtt történt – de még most is kiver a víz, ha rágondolok.
Szendwich 2008.08.17. 20:25:38
* Ez nem teherautó, inkább gyorsítok. Tudom, szabálytalan, de növelném a távolságot. 150-160-...
Én is hajtottam a testvérem régi céges autóját. Az is egy Berlingo volt, igaz csak 1,9-es szívódiesel. Viszont az csak dombon lefelé ment 150-nél többel, mert letiltott az elektronikája.
Ez a pénisznagyobbító kifejezés nagyon igaz. Tegnap délután találkoztam egy szolárium barna, napszemüveges fiatal BMW-es sráccal. Valószínűleg automata sebességváltós lehetet a paripája, mert végig közepre volt könyökölve a jobb kezével és az arcát támasztotta, miközben a másikkal fogta a kormányt. Elmaradhatatlan retikülje az ilyen srácoknak a jobb elsőben. Négysávos gyorsforgalmi úton egy körforgalom után utolértem egy kisebb kocsisort a külsőben, kb. 80-al mehettek egy mikrobusz után. Rögtön belső sávba soroltam és elvágtattam mellettük. Láttam a tükörben, hogy a BMW-s srác is hasonlóan cselekszik, kivágódott a kocsisorból és elment mellettük. Majd jó pár kilométer múlva a 70-es táblánál lassítva pásztáztam az utat, hogy kint állnak-e a kollégák. A srác itt leelőzött. Szerencsére a kollégák sem álltak kint. Gyorsítás után, egy-két kilométer múlva utolértem a srácot, mert szépen, lassan lelassult. Elmentem újra mellette. Ekkor kaphatott gellert a sofőr, mert mindenáron visszaakart előzni. A gyorsforgalmi út végén lévő körforgalom előtt láttam a tükörben, hogy küldi neki a belsőben, mint az állat, hogy ő legyen az első a körforgalomba behajtók közül. Befékezett mögém, mert mellettem és a szalagkorlát között már nem volt hely. Körforgalomból be gyök2vel, majd ki és fel egy elég meredek emelkedőn. Körforgalomból kifelé már újra toltam neki, kihúzódva a külsőbe. A tükörből néztem, hogy a BMW lemaradt. Emelkedő közepe környékén egy mikrobuszt megelőztem, de már nem mentem ki vissza külsőbe. Így is 120-al mentem, az a kapaszkodósáv meg elég hamar megszűnik. Talán jobb is. Mert időközben megérkezett átmeneti könyöklős ismerősöm és a szokásos „letollak az útról te vén csotrogány” akció helyett kapásból jobbról megelőzött. Örült biztos, hogy nem esett csorba makulátlan engem nem lehet megelőzni a barátnőm előtt becsületén. Örült, hogy diadalmaskodott a technikai haladás és a pénz. Viszont örömében még láttam, ahogy a következő emelkedő csúcsán belekezdett egy előzésbe és kéz a kézben haladt át az emelkedő csúcsán az előzött autóval, miközben annak és utána haladóknak is égett a féklámpája. Talán majd egy szemből érkező kamion megtanítja, hogy az élet másról szól...
E60 2008.08.17. 20:26:05
Csak ismételni tudom önmagamat, le kellett volna húzódni. Így azt hitte a vénember, hogy versenyezni akar. :) Az ösztön mindenkiben más és más, általában a nők lassítanak, vagy fékeznek, én úgy vettem észre.
Egyébként én már jártam úgy, hogy konkrétan padlóféket nyomott egy hölgy előttem az autópályán, aki a belső sávban haladt 110-el, amikor véletlenül belenézett a tükörbe és meglátta a xenon fényszórót. Azt nem láthatta, hogy hogy nézek ki, mert akkor nem fékezett volna be ijedtében, illetve, ha annyira közel lettem volna, hogy meglát, akkor ma már lehet, hogy nem vagyok itt. :)))) Szerencsére legalább 50-100 m volt közöttünk és idejében satuféket tudtam nyomni... A szituáció után lement a külsőbe és gyanítom, hogy azóta még
mindig ott van. :)
Mister 2008.08.17. 20:29:07
Mivel nagy sebességgel haladnak, így sokszor előfordul, hogy egy amúgy teljesen szabályos előzési szituációban érnek utol valakit, aki mondjuk 130-al előz egy kamiont, és mikor megkezdte az előzést, a tükörben még nem látott senkit, kisorolt, majd a következő pillanatban már feltűnik a tükörben a gyors autó, aki csak annyit észlel, hogy a mazsola az ő sávjában tötymörög 130-al, és ha nem tudja gyorsan befejezni a lassabb kocsi az előzést, akkor beáll a seggébe + levillogja... ha nem túl rutinos még az előtte haladó (mint például én), akkor ebből komoly baleset is lehet. Ráadásul totál értelmetlenül.
Tehát nem arról beszélek, mikor valaki direkt népnevelőt játszik, mert az nagy bunkóság és veszélyes is. Én az ilyen "szerencsétlenül" összejött szituációkra gondoltam, és ilyen esetben a józan ész azt mondaná, hogy a szabálytalankodónak kellene tekintettel lenni a szabályosan közlekedőre.
Nehéz elfogadni azt az érvelést, amikor valaki a gyorshajtásával teremt egy veszélyhelyzetet, és után fel van háborodva, hogy a másik milyen jogon kerül az útjába, vagy miért nem kotródik le azonnal.
Szóval én nem a direkt nevelőkre gondoltam.
E60 2008.08.17. 20:36:56
Szerintem a pénisznagyobbító kifejezés pedig pont arra jó, hogy megnyugtasd magad valamivel, legyen mivel palástolni az irigységedet. Gondolom, ha esetleg holnap megdobnának egy új BMW-vel, rögtön vissza is utasítanád, hogy "Bocs, nem kell, mert akkor azt hiszik, hogy kicsi a farkam".
Biztosan így lenne, ugye nagyokos????
Azt kéne végre megértenetek, hogy az utakon vannak parasztok, de ez nem autómárka, hanem IQ függő.
E60 2008.08.17. 20:39:44
Az általad leírt szituáció tekintetében teljesen igazad van. Igen, másról beszéltünk. De ha meglátom 300 méterről a gyorsan közeledő xenont, nem megyek ki előzni. Igen, nyilvánvalóan ez a rutin.
bekov 2008.08.17. 20:40:56
Beszólok! 2008.08.17. 20:46:03
Igenis, egybefüggő kocsisor belső sávban előzése SZABÁLYOS, nem ellenkezik a KRESZ jobbra tartási kötelezettséggel.
Ebből következően a cikkben szereplő Berlingo TELJESEN SZABÁLYOSAN közlekedett, és mindenki, aki gyalázza, holnap reggel vegyen sürgősen egy KRESZ-könyvet.
E60 2008.08.17. 20:52:45
Épp most tisztáztam Mister-el, hogy nem ugyanarról a közlekedési szituációról beszélünk. Mielőtt jelzőket használsz olvasd végig a bejegyzéseket. Senki nem beszélt egybefüggő kocsisor szabályos előzéséről.
Hozzáteszem a magyar autópályákon nem beszélhetünk (még) egybefüggő kocsisorról, vagy aki azt hiszi, hogy ez az, annak javaslom, hogy utazzon egyet mondjuk Bolognatól Firenzéig, amikor 10 méterenként követik egymást a külsőben a kamionok. Tehát előzés után vissza a szélsőbe.
drift 2008.08.17. 20:57:57
funkcionális anális 2008.08.17. 20:58:27
1. ha van hely kimenni (és nem 20-an jönnek mögötted) kimész 2 kamion közé - had menjen az istenadta, hátha elviszi 200km/h a halál faszára
2. ha nincs mész 140-el, ha valamit elbaszol nem sokat segít, hogy azt mondod, hogy tolt egy piros lófasz
3. ha bátor vagy, v. sokan vagytok (én nem szoktam ilyet tenni) fékezés + hátsó ablakmosás
funkcionális anális 2008.08.17. 21:01:17
0. ha látod hogy jön valami gyors fasz, megvárod+utána előzöl és nincs a poszt
ui. ha nem érti meg, hogy te ennyivel mész (130-140 ami teljesen korrekt), úgy is mind1 az egész
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.08.17. 21:03:21
Ha azonnal visszament a belső sávba, amikor csak tudott a berlingos, akkor hogy a faszba került mellé egy aladdig mögötte menő autó?
Nem lehet, hogy elmélázott a kolléga?
Mondom mindezt úgy, hogy dudálni villogni bunkóság.
Amúgy, itt olvasva a blogot, teljesen rendjénvaló azt feltételezni, hogy jobbról kell megelőzni az olyan embereket, akik 130-al előznek a pályán, mert úgyis népnevelni akarnak, ha valaki siet.
lol
lotht 2008.08.17. 21:07:10
Legkézenfekvőbb mód lenne nem előidézni az életveszélyt. Főleg nem szándékosan.
A FA-k számára könnyítő kérdés: melyik irányból előzünk? És még egy: előzünk sávváltási szándékát jelzőt?
lotht 2008.08.17. 21:12:40
Erre pedig a követési távolság tiszteletben tartása lehet a magyarázat. Előzés után, főleg ha a sebességkülönbség nem jelentős, nem megyünk 5 méterrel a másik elé. Főleg nem autópályasebességnél. Talán ennek az értelmezésében lehet a hiba. Minden bizonnyal nem véletlenül nyomta a dudát a kamionos sem.
0xFFFF 2008.08.17. 21:15:05
Látom, hogy ez a fura helyzet sokakat foglalkoztat. Nos én sem pattannék a kamion elé két méterrel, akkor húzódnék le, amikor megfelelő távolság marad mögöttem már. A jaszkaris gyerekek meg akkor is kielőznek ilyen helyzetben jobbra, ha csak egy gyufásdoboz fér el az autók között. Gondolom mindenki látott már ilyet. Egy ilyen jaszkaris faszkalap a minap kimúlt a 11-esen. Végre.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.08.17. 21:15:33
"Minden bizonnyal nem véletlenül nyomta a dudát a kamionos sem. "
Jah! Meg akarta menteni a tyúkszaros kis életét mindkét kollégának, amikor észrevette, hogy a tükörbe sávváltás előtt nemnéző berlingós tolja le a porrárit az útról...
E60 2008.08.17. 21:16:40
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.08.17. 21:17:23
"Egy ilyen jaszkaris faszkalap a minap kimúlt a 11-esen. Végre. "
Ez gusztustalan volt.
Nem kicsit.
feketebarany666 2008.08.17. 21:25:07
De az itt sosem lesz mert mindenki massal van elfoglalva, /kocsog bmws, audis, porsches neki mibol van, hurra felborult, stb/ ahelyett hogy magaval foglalkozna, hogy neki is meglegyen mindene.
danken 2008.08.17. 21:34:52
név 2008.08.17. 21:37:12
Egyébként is hogyan tudná megadni az elsőbbséget a másik sávban haladónak?! És még ő szövegel...
sisi kaka 2008.08.17. 21:38:38
Gruul 2008.08.17. 21:39:52
Jobbról előzni tilos, mindenkinek.
És sehol sincs a KRESZ-ben, hogy "a szabályok áthághatók, ha a vezető úgy gondolja, hogy evvel nem okoz balesetveszélyt".
Ennyi.
bendegúz 2008.08.17. 21:44:50
bendegúz 2008.08.17. 21:50:20
záp 2008.08.17. 21:57:21
>"Ebben az esetben nem errol van szo, csak
>arrol hogy a cikkiro meglehetosen balfasz
>volt. Valoszinuleg millio lehetosege lett
>volna arra hogy elkerulje az eletveszelyt, de
>egyiket sem hasznalta ki."
>Legkézenfekvőbb mód lenne nem előidézni az
>életveszélyt. Főleg nem szándékosan.
>A FA-k számára könnyítő kérdés: melyik
>irányból előzünk? És még egy: előzünk
>sávváltási szándékát jelzőt?
Ha vegigolvastad volna amit irtam akkor lattad volna hogy erre a kerdesre is valaszoltam. De megegyszer, a csokkent ertelmuek kedveert: mindket szereplo balfasz volt. Az egyik felelotlen vadbarom (porraris), a masik felelotlenul figyelmetlen (berlingo).
Kis rutinnal (megvolt) es toleranciaval *barmelyik fel* meg tudta volna elozni a veszelyhelyzetet. Megis kis hijjan meghaltak mind.
Egyebkent a "funkcionalis analfabeta" a legujabb divatszitokszo?
analafagamma 2008.08.17. 22:00:14
(vagy ezt= xor gyerek, gyerek)
Lacaca 2008.08.17. 22:05:56
Ja, egy hajszálon múlt az életük. Nem is értem, hogyan maradtak életben. Hosszú kezelés vár rájuk, persze.
Gratulálok megmondóemberek!
Szendwich 2008.08.17. 22:17:33
E60, rosszul írtad le az esetett. Nem dobogott bennem irigység az esett miatt. Ülhetett volna a srác egy „tuning” kocka Ladában, akkor is ugyan ez lenne a véleményem róla. A sors furcsa fintora, hogy pont BMW volt alatt. Ugye az is pont véletlen, hogy neked E60 a nicked (amelyik típus nem egy olcsó vétel).
Amúgy nincs igazad, ha holnap megdobnának egy új BMW-vel, még aznap este kimennék éjszaka egy bizonyos útra, és megdöngetném ami a csövöm kifér, másnap pedig meghirdetném eladásra. Az árából felújítanám az öreg Audim, a maradékot pedig félre tenném. Mert nekem nem megy össze a pöcsöm ha jobb autót látok, mint az enyém. Hiába is hívnak nagyokosnak.
Kopi3.14 2008.08.17. 22:57:29
BTO11 2008.08.17. 23:04:07
amit itt TE leirtál azért légyszi szúr magad tökön!és ne oktass másokat!
te is voltál már hasonló szituban hogy kissé fáradt voltál!
ekkora baronságot csak az irhat aki hasonló szitukat okozhat!
BTO11 2008.08.17. 23:10:12
és a bizalmi elvet nem oktatták neked a deffenziv vezetés mellet????
ha már öreg pilóta vagy???
he???
BTO11 2008.08.17. 23:12:26
D:)))
hatásos!
D:))
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.08.17. 23:13:27
Miről beszélsz?
:o
Szerinted menjen mindenki haza, mert csak az ágyikójában tud jól aludni, nem baj, ha néha becsukja "pihentetni a szemét", az nem fontos, hogy fingja sincs arról a fáradság miatt, hogy mi a kurvaistenfasza történik az autója körül, ha 130+os sebességgel megy, mert aludni otthon kell.
Így gondolod kiscsillag?
BTO11 2008.08.17. 23:15:07
D:)))
1et értek,de nekem nem audim vagyon.
D:))
csak pálinkám + söröm a kalosomon kivül D:))
BTO11 2008.08.17. 23:16:16
mit is irtál akkor???
gondolkodjál el mán kiscsibe!
E60 2008.08.17. 23:16:58
Nem, nincsenek véletlenek, nem véletlenül írtam, amit írtam. Nem akartalak megbántani az okostojás jelzővel, de ezek a sablon szövegek bizonyos autómárkákról és a tulajdonosaikról dühítenek.
Tény, hogy a gyerek akivel találkoztál egy kis köcsög volt. Egy gyökér a sok közül. A hozzászólásod viszont a gyerek részletekbe menően történő fizikai leírásán kívül az autó márkájára és a pénzre volt kihegyezve, emiatt is írtál, így kezdődött a hozzászólásod.
El sem hangzott az, mint ami a mostani hozzászólásodban, hogy egy kocka Ladával, Mitsubishi EVO-val, Subaru Impreza-val stb. is előfordulhatna ilyen szituáció. Megint az általánosítás bizonyos autómárkákkal kapcsolatban. Erre rágtam be. Ilyen takony gyerek bármelyik autóban ülhetne és ül is, de csak azért veszed észre pont őt, mert ott van a qrva autójának az emblémáján a 3 betű, vagy 4 karika, vagy bármi egyéb logó, ami a pénzre utal. Erről szól az egész. És ezzel bizonyítod be, hogy igenis össze megy a pöcsöd. Különben leszarnád a történteket, mint ahogyan le is szarod a többi ilyen szituációt, amikor hétköznapi autóval szabálytalankodnak Veled szemben. :) Nincs igazam? :)
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.08.17. 23:21:26
Erre az esetre pedig -már a fáradságra- az én módszerem az, hogy megállok tornázni, sétálni, és ha kell aludni, mert kibaszottul veszélyes úgy vezetni, ha nem vagy tisztában azzal, hogy mi történik az autód reakcióidőd alatt megtett útján belül.
Meg, hogy kurvárakibaszottul jó lenne, ha mások is így tennének, ahelyett, hogy faszfejeznének az Interneten a péniszhosszabított porrárisokat.
BTO11 2008.08.17. 23:27:20
holnap ne csinálj oat amit a piros "porche-s " csinált mert felkenlek a jobboldali szalagkorlátra a céges furgonommal hasonló szituban.
ne a parasztot védjed mán!
ha netán igy gondolkodol nem leszel hosszú életü.
biz ám!
ja és nem leszek fáradt 1 cseppett se!
E60 2008.08.17. 23:34:10
Kint is szarrá hajtják ezeket az autómárkákat, e felől ne legyen kétséged. Németországban az autópályán kb. 1 éve előttem szállt el egy Porsche Carrera az autópálya melletti erdőbe, ahol kigyulladt. De beszélhetnék még Lamborghinikről, Aston Martinokról akik erősen 200 felett mennek. stb. stb. a belső sávban. És le is villantják ott is azt, akinek nem abban a sávban van a helye.
Viszont engem még sohasem villogtattak le (bármilyen autóban is ültem) olyan szituban, amikor kamionos előzött éppen előttem és 100ra le kellett lassítanom. Nem is láttam még ilyen szitut. Szerintem ez sem általános. Igazán nagy tahónak kell lenni ahhoz, hogy olyanokat villants le, akik ugyanúgy áldozatai éppen a kamionos előzésnek.
dr.frey.zsuzsanna 2008.08.17. 23:48:38
Boldogságos marakodást Kedves Mindőtöknek :)
BTO11 2008.08.17. 23:55:14
eltüröd hogy valaki elédpofánkodjon???
azt hiszem nem! mármint aki normális.
aki nem az a csoda autóst védi és lehülyézi a berlingóst!
erről ennyit!
aki a másikat védi az meg szo.......le!
stimm???
buzi ujgazdag!
lehet banolni!
E60 2008.08.18. 00:01:13
kurvák gengszterek 2008.08.18. 00:03:50
4lol.ru/cars/
pörgekalap 2008.08.18. 00:12:23
BTO11 2008.08.18. 00:14:33
sőt az 1-k szomszédom a fiam is lehetne de a vagyon beli különbség részemről nem irigység tárgya. egyébként én azok közé tartozom akik leszarják hogy mien autó áll a szomszéd udvarában.
tudom hogy a takaróm meddig ér.
E60 2008.08.18. 00:27:15
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.08.18. 07:02:22
Fogd mán fel, hogy nem a parét védem akkor, amikor elvárom a rinyálós kollégától, hogy ne csak reggel a pattanásai nyomkodásához használja a tükröt.
kekegsm 2008.08.18. 08:22:37
Az pedig tényleg igaz, hogy néhány autómárka képviselőinek LEGNAGYOBB része (tisztelet a kisebbségnek) igencsak tulok tud lenni, szabályok nem vonatkoznak rá. Megállok az út közepén a legnagyobb forgalomban mert be kell állítanom az empénégypléjert/ott parkolok a kijáró elött, mert igy látják a csajok a konditeremből a kocsimat/nemindexelek, mert a zöldségesbolt nem bírja el egy indexizzó számláját.... stb.
De ha rádudálok a baromra, akkor az én szar japán ócskavasammal menjek anyámba...
Az érdekes az, hogy dolgoztam már külföldön pár helyen, de ezt csak Magyarországon, Romániában, Szlovákiában tapasztaltam. Írország, UK... pont ezek a nagyvadak az előzékenyek és türelmesek.
dr.frey.zsuzsanna 2008.08.18. 08:50:49
A legszebb, amikor egy Renault (versenyváltozatú ?) Thalia villog, amikor 140-el poroszkálok kamionok mellett. Na annak elég egy kedves integetés is...
Dehát... nem erről szól e rövid földi lét lényege... ez a 4.000 hét, amit itt lehetünk (hukk... megint elment egy ! :)
Napsütéses szép napot mindenkinek...
záp 2008.08.18. 09:37:11
azert a belso savban szoszmogo szuzukis fater utan te vagy a masik archetipus akitol kiraz a hideg autopalyan: az aki automarka alapjan engedi el a mogotte jovot. ha erosebb auto jon elengeded, a thalianak meg csak integetsz? esetleg ralepsz a gazra, megmutatod milyen szuper eros a kocsid majd megvarod amig ujra utoler, de el nem engedned mert azzal csorba esne a meltosagodon.
fura, nekem mindegy hogy milyen autoval jarok, volt mar 80-300LE kozott minden, en mindig azt szoktam elengedni autopalyan aki utoler - az ugyanis gyorsabb nalam, hat miert is tartanam fel.
blogsámán 2008.08.18. 09:52:08
Alapvetően egyetértek abban, hogy tényleg szabálytalan és balesetveszélyes volt a sportkocsi vezetője, de szerintem ezt a manővert meg lehet úgy előzni, ha a sávváltáshoz az indexet már akkor kiteszed, amikor még az utolsó kamiont előződ. Ezzel pontosan jelzed a mögötted lévőnek, érzékelted a köztetek lévő sebességkülönbséget, és le fogsz húzódni az aktuális előzés után. Így nagy valószínűséggel meg sem próbált volna jobbról megelőzni.
Egyébként az a tapasztalatom, hogy mindenkinek más az a biztonságos távolság, amikor - főként autópályán - úgy gondolja, hogy a megelőzött jármű veszélyeztetése nélkül befejezheti az előzést. Ha valaki olyannal találkozol, aki szokatlanul nagy távolságot hagy ehhez, és legalább 30-40 km/h az utazósebességetek közt a különbség, nagy az ember ingerenciája a jobbról előzéshez.
Kopi3.14 2008.08.18. 10:14:52
Rezső úr 2008.08.18. 10:43:53
E60 2008.08.18. 11:11:04
És most hova szarjunk ettől?
Na pont Te vagy azok közül a suttyók közül az egyik, akiről ez a topic szól. Nekem pl. nem szégyen lehúzódni az M5-el, legyen az a szakadt, szarrá tunningolt S80-ad, vagy Thalia, vagy Suzuki, vagy bármi más kisebb autó, pedig, tudod csúnyán odabaxnálak, ha rálépnék a gázra. Ha versenyezni támad kedvem, megyek a Hungaroringre, mert az autópálya nem arról szól, hogy ki a király Te baromarcú, hanem, hogy mások veszélyeztetése nélkül odaérj az úticélodhoz.
Gondolom az egész napodat elrontanám azzal, ha lenyomnálak, mivel ennyire nagymenőnek érzed magad. :) Ideje lenne felfognod, hogy mindenkinél van gyorsabb Te szerencsétlen, de nem erről szól a közlekedés.
Azon gondolkodom, hogy Téged és a hasonló mentalitású barmokat vajon milyen komplexus gyötör, hogy az utak királyának képzelitek magatokat?
lotht 2008.08.18. 11:29:41
Rosszul gondolom?
amatőr 2008.08.18. 12:08:54
Velem a poszt írójával történtekre emlékeztető történet esett meg, azzal a különbséggel, hogy nem volt begőzölve az aki mögöttem jött. Az alapfelállás hasonló, M3 autópálya, külső sávban sok-sok kamion, hosszú tömött sorban, a kocsim meg egy "lendkerekes" ezerkettes tizenhat éves bevásárlókocsi, alulmotorizáltsága minden előzés előtt alapos körültekintésre késztet. Szóval tükör... messze valahol valami jön, lehet akár egy kilométerre is, 140 körül fogok bele a végtelennek tűnő kamionoszlop előzésébe. A fénypont közeledik, feltartani nem akarom, így negyedik fokozat, üveghang, és 160 körüli tempóval próbálom meg minél rövidebb ideig feltartani a mögöttem jövő, nem sokkal erősebb autóval rendelkező úriembert (valami Peugeot 206, nem a legújabb kiadás). Miután az első adandó alkalommal azonnal kihúzódtam a külső sávba, az úriember továbbra is marad a seggemben, sőt, közelebb jön, gyorsabban menni nem tudok, ő pedig már egy méteren belül van, mert a fényszóróit sem látom, kikerülhetne, a belső sáűv kihalt de csak tol egyre jobbam (tolna, ha az a 160 nem a kocsimból kipréselhető legnagyobb sebesség lenne). Lefelé mozgatott vízszintes tenyérrel mutatom neki a lassítás egyezményes jelét, meg egy félre nem érthető mozdulattal az esetleges ütközést. Ezután semmi anyázás, semmi mutogatás, egyszerűen csak lelassított 135...140 körüli tempóra, én szintén. Ezután békésen autóztunk Pestig, és nem akart megelőzni. Azt nem értem, hogy ez a kis "megijesztem, letolom, nekem 30 lóerővel több van" című játék mire volt jó, hiszen az kiderült, hogy amúgy ő is csak 140 körül autózott volna. Személyes sértésnek vette, hogy egy rozsdás egykettes bevásárlókocsi ki mert jönni az ő saját különbejáratú sávjába? Ha így lett volna, nem áll le a letolósdival az első (nem belefékezés, féklámpavillantás) kérésre... ha valaki érti, magyarázza már el nekem.
rivera 2008.08.18. 12:12:50
szorgosnépünkgyőznifog 2008.08.18. 12:50:40
most olvastam végig a kommenteket, és 1 dolgot nem értek. Hol van a KRESZ-ben leírva, hogy ha 130 a határ (értsd: nem mehetsz ennél többel), akkor szerinted Te KRESZ-t betartva közlekedsz, ha a tűréshatáron belül (kb. 140) autózol? Én nem találtam tűréshatár szót a KRESZ-ben. Másodszor meg: ha valaki 130-al előz egy olyan helyen(autópálya), ahol ennyi a megengedett maximum sebesség, akkor ha valaki a fenekébe jön, akkor az nem 130-al haladt, hogy utolérte, vagyis megszegte a KRESZ szabályait. Ha én 130-al előzök folyamatosan, akkor tök mindegy, hogy te 10-50-100m-el vagy mögöttem, ha Te is betartod a KRESZ-t, akkor Te is max. 130-al mész, ergó egyezik a sebességünk, tehát nem tudsz utolérni. Így viszont a post-ban leírt probléma sem fordulhat elő. Jah, és igen, ha velem történik ilyen (már előfordult), én bizony a belső sávban maradok, betartva a 130-at. Uis: ha a mellettem levő sorban jóval lassabban haladnak (80-90, tipikusan érdi emelkedő, buszok, teherautók), akkor nekem lassítanom kell, hogy elengedjelek (habár ugye én szabályosan közlekedem,míg Te nem), ám ha lassítok, mivel a fenekemben van a másik autó, még jobban csökkentem a kettőnk közti távolságot, vagyis megnő a csattanás veszélye. És bocsi, de gyorsítani nem vagyok hajlandó - ahogy a mögöttem levőt zavarja, hogy lassabban közlekedem, mint ő (és tessék figyelni, 130 -ról van szó, nem 60-70-ről, vagyis a megengedett maximális sebességről), engem is zavar, ha nagyobb sebességet akarnak rámkényszeríteni. Ja, és már csak azért is maradok a sávomban, mert a nagyokosok eddig egytől-egyig jobbról nekiálltak előzni (sőt, olyanra is volt példa, hogy érdi emelkedőn bejött mellém, mind a személyautót mellettem, mind engem arra kényszerítve, hogy a lehető legjobban a sávunk szélére húzódva elengedjük).
Ja, igen, és mivel annyira közel szoktak jönni, hogy még a lámpájukat sem látom, így honnan tudnám, hogy előzni akar? (megjegyzem, még nem láttam olyat, hogy ezek az egyének az indexet használták volna).
Szóval ne beszéljünk a postíró hibáiról, hanem vegyük végre észre: nem következik be az eset, ha a kiinduló esemény, vagyis a letolást végző, embernek nem annyira nevezhető egyén nem szegi meg a KRESZ szabályait.
Atom 2008.08.18. 13:00:50
Én ilyenkor szoktam tolni az ablakmosást.
Hülye szarházi, 140-nél 2 méterre a seggembe.
Cabrionál különösen hatásos ;o), de a többinél is bejön.
E60 2008.08.18. 13:11:26
Valószínüleg több percnyi villogtatás, indexelés stb. után megunták a xarakodásodat a belsőben és szabálytalanul, a saját, és a környezetük testi épségét veszélyeztetve kielőztek. Mert Neked qrvára derogált lemenned a külsőbe egy gyorsabb autó elől büszkeségi okok és a népnevelő magatartásod miatt. Úgy látszik nem értetted meg a mondandóm lényegét, mégpedig azt, hogy jobban jársz, ha elengeded az ilyet, mint, hogy meghalsz. Nem védem az ilyen barmokat, csak nem értem, hogy miért fáj Nektek elengedni a gyorsabb vadállatot.
A tűréshatár pedig létezik, nézz utána. Nem a KRESZ-ben, hanem a rendőrségnél. A traffipaxnál ezt a határt bekalkulálva telepítik a radarokat, ezért nem fényképez le pl. 145nél. Azért nem, mert a kilométeróra jelző is csal az autóban, vagyis kb. 5 km/h-val többet mutat. Szóval, ha nem büntetőjogi tétel (mivel a rendőrség sem bírságol), hogy 140-145el megyek, akkor úgy hiszem, hogy nem szegem meg a KRESZ-t.
Ezt hívják rugalmasságnak, amit a Hozzád hasonlók nem értenek meg és 130al a belsőben haladnak több száz kilométereket azzal sértve meg a KRESZ-t, hogy nem tartják be a "jobbra tarts" szabályt egy gyorsabb autó feltűnése esetén, hanem elkezdenek nevelni. Te ezzel a magatartásoddal ugyanúgy veszélyezteted a környezetedet, mint a renitens gyorshajtók.
szorgosnépünkgyőznifog 2008.08.18. 13:27:49
Bár Te nem tudsz olvasni -hiszen nem népnevelési célból tartom be a KRESZ-t, hanem mert az kötelező, és így biztonságos - azért felhívnám arra a figyelmed, hogy indexelhetsz, villoghatsz mögöttem - ha belejössz az autóm fenekébe, és nem látom a lámpáidat, akkor nagyon nem fogom tudni, mit akarsz. Ja, és jut eszembe, ha már ilyen okos vagy, és a KRESZ-re hivatkozol, és a nem létező tűréshatárra (most ellenőriztem le rendőr ismerősnél, szimplán kinevetett), meséld már el azt nekem, hogy miért nem emelsz szót a megfelelő távolságtartás meg nem tartása ellen?
Jut eszembe, a KRESZ-ben van arra nézve is némi megjegyzés, hogy nem kényszeríthetsz mást hirtelen irányváltoztatásra, hirtelen fékezésre - már pedig ha én 130-al haladok, mellettem meg 70-90-al a teherautók, akkor bizony erre kényszerítesz, amikor azt mondod, hogy menjek be közéjük.
Ha te 140-145-el mész, megszeged a KRESZ-t. Magyarországon 130 a maximális megengedett, és nincs enyhítő körülmény. Azért, mert egy rendőr elnézi, hogy 10-15-el többel mész, még nem jelenti azt, hogy Te a KRESZ-nek megfelelően közlekedsz. A hozzám hasonlók - és egyelőre mi vagyunk többségben - betartjuk a KRESZ-t,és ettől biztonságosabba közlekedés. Ne akarj belemagyarázni saját magadnak kedvező szövegeket - egyszerűen és magyarul le van írva, hogy mi a megengedett maximális sebesség(ez azt jelenti, hogy nem mehetsz többel). Bár gondolom, az eddigiek alapján, ezt felfognod igencsak nehéz dolog.
Ja, és 1 kérdésemre válaszolj már: honnan tudod, hogyha valakinek ennyire belemész a fenekébe(ezek szerint szoktad, hiszen nagyon véded, de lehet, hogy csak szeretnéd? Mind1), hogy az ő autója, kvalitása mit enged meg neki, mi az, amin biztonságos az ő autózása? Képzeld, ma, Magyarországon adnak még ki jogsit sebességkorlátozással (tipikusan idős emberek, sérültek, stb.). Nekünk is van a családban ilyen, nem mehet többel 100-nál. Te ezt el tudod dönteni az autódból, miközben nekiállsz tolni őt?
szorgosnépünkgyőznifog 2008.08.18. 13:36:38
Szóval szerintem menj vissza autóvezetést tanulni - KRESZ-el kezdd, rád fér
atom 2008.08.18. 13:58:30
Látom, amint az egymástól 50m-enként haladó kamionok közé visszaugrálsz, lelassítasz 90-re, csakhogy a mikiegeret 180-al el tudd engedni, mert neki úgy kényelmes, vagy sietős.
Már bocs, de ha nincs előttem legalább 100m üres hely, akkor nem fogok visszahúzódni. Miért kelljen nekem fékeznem, csakhogy a más szabálytalanul gyorsan közlekedőnek a kényelmét szolgáljam?
Ha ez népnevelés, akkor ráfér a parasztjára.
Amúgy, ha sztorit olvastad, kocsisort előzött.
Mégmielőtt jönne valami feka, értem én hogy mit akarsz mondani,
Egy ilyen szarházit senki nem tud megnevelni, jobb kitérni az útjából, ha nem teszem akkor abból lesz a vészhelyzet, meg a leállósávban történő gázolás...
szorgosnépünkgyőznifog 2008.08.18. 14:08:43
Teljesen igazad van abban, amit leírtál. Igen, el kell engedni - ha lehet. De a post-ban leírtak alapján nem lehetett - nem volt hova kitérni.
Ebben az esetben nem tudsz mit tenni - Te szabályosan közlekedsz, és reménykedsz benne, hogy a folyamatos tempód legalább azt eléri, hogy a másik nem jön neked.
Az elengedni rész is értelemszerűen biztonságos határok közti mozgásra vonatkozik - nem megyek be kamionok közé, ha alig van helyem. De jó a hasonlatod.
E60 2008.08.18. 14:09:20
Először olvasd el az összes hozzászólásomat, vagy próbáld meg értelmezni azokat, mielőtt támadsz. Én nem a seggedbe villogós, 10cm-re a lökhárítódra tapadó típus vagyok, ne nekem oszd az észt.
Ez a felhívtam a rendőr ismerősömet sztori pedig az egész kispolgári jellemedet tükrözi. Inkább megdöglessz az úton, mint némi rugalmasságot tanúsítva odébb takaródnál, hogy mentsd a saját és a családod életét. Legalább annyira hülye és ostoba vagy, mint az, aki 200al közlekedik és levillant.
szorgosnépünkgyőznifog 2008.08.18. 14:18:13
Képzeld, elolvasam a hozzászólásaidat, különben nem ragadtam volna billentyűzetet.
Jah, és kettőnk közül inkább Te osztod az észt, a minősítéseiddel. Az meg nevetséges, hogy ha visszaellenőrzök valamit, mielőtt esetleg hibásan állítom azt - egyszerűen kispolgárinak minősíted. De mind1, abbahagyhatjuk - mivel nem gondolom, hogy képes vagy arra, hogy rugalmasan, akár magadat felülbírálva elismerd, ha hibázol.
Beidézhetném neked az előbb leírtakat, cáfolva az állításaidat, de nem teszem - nincs értelme veled vitázni, belőled csak az agresszió csöpög.
E60 2008.08.18. 14:58:36
Tényleg felesleges és pitiáner a vita, mert Te 130al mész én pedig 145el. Komoly ellentét ez, ugye? :) Qrvára rossz emberrel vitatkozol, mert bár megtehetném, de én nem nyomlak le primitív módon, nem előzlek ki jobbról, nem mutogatok stb.
Agresszív pedig nem én vagyok, hanem az aki 200al közlekedve levillant, vagy az, aki direkt a belső sávban tököl, "a majd jól megmutatom ennek a száguldozó parasztnak" hozzáállásával. Igen, az utóbbi kategória vagy Te. Tudod, a KRESZ-ben az is szerepel többször, hogy megfelelően alkalmazkodni az éppen meglévő körülményekhez, elhárítani a balesetveszélyt stb. Gondolom ezt sem tudod értelmezni a szabályok embereként, mert ez nem egy mereven meghatározott szabály, hogy le van írva, hogy mit csinálhatsz és mit nem. A rugalmasság és jó helyzetfelismerő képesség az, amit a Hozzád hasonló merev szabályok szerint élő emberek nem tudnak értelmezni és megélni és pont a szabályok minden körülmények közt betartása az a mentalitás, ami gyakran vészhelyzetbe sodor Titeket. És ez ugyanaz a veszélyes kategória, mint a notorius száguldozóké. Remélem érted amiről beszélek.
Tűréshatár pedig létezik, lásd. traffipax beállítások.
Liberté__73 2008.08.18. 15:01:33
Csak pontosítok. Nem ő múlt ki, hanem a 3 ártatlan (legalábbis ebben) utasa.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.08.18. 16:09:07
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.08.18. 16:11:33
Persze funkcionális analfabétázni az olvasókat, az megyen.
Vladimir Harkonnen 2008.08.18. 16:39:34
Donor 2008.08.18. 17:32:11
Először is ha a megengedett sebességgel esetleg kicsit többel előzök akkor kapja be a lónak a hengeres szerszámát aki le akar tolni.
Majd ha befejeztem a megkezdett előzést illetve ha lehetőségem lessz rá, akkor lehúzodok, de addig ne merészeljen nekem villogni.
Ha villog azzal MINDIG az ellentétes hatást váltja ki belőlem és "ijedtemben" átkapcsolom a tükröt, hogy ne lássam a villogást és a ronda pofáját, valamint lelépek a gázról és baromi szabályosan folytatom az előzést a legkisebb sebességtúllépés nélkül. Nem büntetésből, csak azért hogy ha gond van akkor én biztosan ne lehessek felelős.
Egyébként ha azt látom hogy simán utolér akkor amúgy minden biztonságos eszközzel segítem a tovább jutását.
Hőzöngő 2008.08.18. 18:30:37
A középvezetőket lenézed, meg a céges autósokat?? BAZD MEG!
MI VAN HA ÉN EGY NBH-s középvezető vagyok, céges Mondeoval???
A szar BMW-d meg kommersz, minden adócsaló, strici, maffia, azzal jár.
Tudod, nagy lufaszt fogok előletek, a fajtátok elől letérni, villogjon csak a sötétített X5-ös kigyúrt kopasz a szarjában. Legföljebb kap egy kis ólmot a szélvédőjébe.
feketebarany666 2008.08.18. 19:27:02
Nem teged gancsolt el mindenki tornaoran, meg a bufe elott?
G.Gambino 2008.08.18. 19:53:52
E60nak igaza van. A középkategóriás céges autósok egy külön állatfaj.
Te meg Hőzöngő egy szánalomra méltó kis buzeráns fax vagy, ha ott dolgozol, amit említettél. :)))) Annyira komolyan végzitek a munkátokat, hogy csak röhög rajtatok minden adócsaló, strici és maffiosi, mert Magyarország a bűnözők és idegen kémek Mekkája. :D :D A pofázás az bezzeg megy, ahelyett, hogy dolgoznál. Az ólommal meg el kell számolnod a nap végén haverom és lőni is max a lőtéren lőhetsz, ha ilyen gyenge elmeállapotban vagy. De azt látom, hogy sok Cobra 11-et nézel. :D Ha Te valóban ott dolgozol, akkor már tudjuk, hogy miért nem létezik nálunk nemzetbiztonság.
Te kis szarjankó...
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.08.18. 19:57:19
Ha minden kommentet törölnénk, amivel nem értünk egyet, akkor jó ha megmaradna a kommentek fele, amiből kb. három kivételével az összes értelmetlen lenne, mert a korábban törölt kommentekre reagálnak ezekben. Akkor egyáltalán miért is hagyjuk a kommentelést? Igen, a kurva anyját annak, aki olyanokat ír, ez a véleményem, de miért kell minden egyes kommentről szerkesztőként véleményt alkotnunk egyenként? Megteszik ezt általában többen ilyen esetben, szerencsére vannak elegen, akik olvassák a blogot és leoltják az ilyen idiótaságokat firkászókat. Mindenki saját magát jellemzi azzal, amit ír (ld. idő közben Hőzöngőt). Ami pedig az analfabétázást illeti, akinek nem inge, ne vegye magára. Akinek meg az, tegye, sértődjön meg, csak valahol máshol.
E60 2008.08.18. 20:03:25
Ha Te egy NBH-s középvezető vagy céges Mondeoban ilyen stílussal, akkor először is kuss a neved, másodszorra pedig köszönd meg szépen, hogy mi adófizetők fizetjük a fizetésedet és a benzint az autódba. De szerintem egyszerűen csak egy kis senki vagy egy multinál, aki elbújik egy kitalált szerep mögé, hátha nem mer neki senki beszólni. De nagyot tévedtél Te kis köcsög.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.08.18. 20:11:35
Ez nagyhirtelen csak eszembe jutott, nem tudom miért.........
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.08.18. 23:47:58
A "nem értek egyet valamivel" nem egyenlő azzal, hogy alapvetően kegyeletsértő és kárörvendő egy júzer, egy olyan esetben, amikor tizenévesek haltak meg.
Az, hogy vélemény-, meg szólásszabadság szép dolog, de ha valaki nem tudja használni, akkor annak be kell fogni a száját.
Mert egy dolog anyázni, buzizni, istenfaszázni, csillagvirágozni, provokálni, és minőségileg más azt mondni, hogy végre meghalt a jaszkarizó köcsög.
Szerintem
Pistike911 2008.08.19. 00:09:19
G.Gambino 2008.08.19. 00:12:47
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.19. 01:56:20
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.19. 02:03:11
Kis minisztergyerkőcök és adólopók gyerkőceivel a fedélzeten... Erről miért nem volt nagyágyúzás? És hogy kaptak autót, jogsit? A Retekklub és a maszop 2 vajon miért nem boncolgatja ezt a témát szépen alaposan, ahogy a "jobbosok" dolgait? A kedves szülők meg mentességet élveznek ugye, pedig börtönben a helyük _minimum_ veszélyeztetésért, de gondatlanságból elkövetett emberölést is rájuk húznék csuklóból. No mentelmi jog, bűnhődjön aki ezt elnézte/engedte/tűrte.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.19. 02:43:44
L_Ú_Z_E_R
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.19. 02:45:25
"PÉNISZIRÍGYSÉG" Lehet tetszőlegesen alkalmazni a "péniszhosszabbító" mellé, elé, ellen. A "szarjon Ön is sünt" kifejezés kezd elkopni, úgy érzékelem. :D
lotht 2008.08.19. 06:48:25
tehenke 2008.08.19. 08:26:03
viharboszorka 2008.08.20. 06:37:35
;)))))))
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.08.20. 11:30:15
Legalább ne ajánlgass hülyeségeket, ha már ennyire sötét vagy.
Autópályatempónál, előzés közben arra gyúrni, hogy jöjjenek beléd hátulról...
Már megbocsájts, de Te egy hülye fasz vagy!
Amit ajánlgatsz az nettó életveszély + tömegkarambol okozás.
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.20. 11:48:55
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.08.20. 12:59:34
Valami szerencsétlen kezdő a 8000 kilométer balesetmentes közlekedés után, nagy idegességében, mert villog mögötte valami hülye, hirtelen beugrik neki egy efféle blogon olvasott okosság, és kipróbálja.
Annyira nagy az isten állatkertje, és valahogy mindig azok a nagyobb marhák, akik tudják, hogy a szabályok szerint nekik van igazuk, és ebből nem is engednek...
KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.08.20. 23:50:14
entééé 2008.08.21. 10:00:58