Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Rendszámtakarás tangabugyival

2008.09.05. 13:25 :: Kisikasa

Hch egyre aktívabban részt vesz a blog palettájának színesítésében, ezúton köszönjük neki. Motoros barátunkról meg elmondható, hogy igazán kreatív elmével áldotta meg a sors. A női fehérnemű ilyen célra való alkalmazását még nem nagyon láttuk máshol.

Az alábbi képek a Bajcsy-Andrássy kereszteződésben készültek szeptember 3-án délben.

A motor rendszáma részben takarva egy fényes anyagból készült tangával (gondolom, nem a kóbor apácák, hanem a rendőrök fényképezőgépének megtévesztése céljából), mellette a felirat: Fuck you. A látottak és a kormány állásának tanúsága szerint ezúttal másképp esett a dolog... A régi közmondás szerint is: aki másnak fuck you, maga esik bele.

P.S.: ha tangás barátunk a konkrét balesteben vétlen volt, akkor ezennel bocsánatot is kérek tőle. A tangás rendszám akkor is necces (asszem, ez képzavar).

135 komment

Címkék: budapest motor autó baleset hülye kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serif · http://www.dub.hu/ 2008.09.05. 16:06:17

miau! nyílván sejted, hogy senki sem arra gondol, hogy a rendszám kitakarása a bűn, de pontosan tudjuk, hogy azért takarod ki a rendszámod egy részét, mert a megengedettnél jóval gyorsabban mész a motoroddal, és nem akarod vállalni a következményeit. ahogy most téged elcsapott egy elbambult piroson átszaladó kocsi, úgy fogsz egyszer elszámolni egy fékezést, úgy kényszerítessz majd egy autóst, másik motorost az árokba.

tudom, hogy meggyőzni senki se fog, és hogy most majd kiállsz a vélt igazad mellett, de az, hogy most pont veled történt a baleset, és nem te okoztad, apró véletlen csupán.

a fejbelövést persze énis túlzásnak érzem..

miau! 2008.09.05. 16:13:21

Nem. Egyszerűen arra a "véletlenre" gondolok, csupán, hogy három éves korom óta motorozok és korkedvezménnyel tizenhat évesen szereztem jogosítványt. Azóta hét balesetem volt és egyikben sem én voltam a hibás.....ez elgondolkodtat. Még akkor is, ha - ritkán ugyan - de tényleg gyorsabban hajtok a megengedettnél.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2008.09.05. 16:29:48

Hát hogyne, mindig a másik a hibás. A defenzív vezetésről meg azt sem tudod, hogy eszik-e, avagy isszák. Ha egyszer elpatkolsz a közúton, a sírodra majd ezt vésik fel egxy tangabugyi társaságában:

Itt nyugszik Motoros Miau, akinek elsőbbsége volt, de nem kapta meg.

serif · http://www.dub.hu/ 2008.09.05. 16:30:01

miau! tényleg kötözködés nélkül, akkor miért van letakarva a rendszámod? :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.05. 16:31:18

@cso zsi : Asszem te is ki szoktál állni a "haladjunk, minek a 130-as korlátozás" c. dolog mellett, nem?

Kopi3.14 2008.09.05. 16:41:09

ha jl tudom a rendszam, szelet lehet modositani, ahogy egyesek lematricaztak a H betus magyarzaszlos savot is erus-ra a csatlakozas utan, es akkor valami rendori korzlemenybol lejott, nicns semmi baj vele.

miau: tudnal elfogadhato valaszt adni a kerdesre miert van a bugyi a rendszamodon? PLusz a matricaval miert hergelsz masokat?

DEGEC 2008.09.05. 16:41:24

2 fajta motoros van, aki esett meg aki esni fog.

a részleteket nem tudjuk, ha esetleg megirod, akkro könnyebb eldönteni ki a hibás.
Nyilván te leszel, mert ez egy ilyen blog.
de hátha......

rooster 2008.09.05. 16:43:28

Miaú!

Engem meg az érdekelne hogy a "Fuck you!" kinek szól? Annak, aki előzékenyen lehúzódik előled (hogy majdnem fölkenje a cimbidet a járdára, aki meg jobbról furakodott)? Mert mi olvassuk, ha azt már nem takarja el az asszony bugyija...
Vagy ez csak valami második tinédzserkori "lázadás"?

Jobbulást!

gravy_t 2008.09.05. 16:58:07

igen, persze. ki van rögzítve a kórházban, de közben meg ide kommentel. a kórházból. gondolkodjatok már.

DEGEC 2008.09.05. 17:01:26

nála volt a laptopja, meg mobilnet...

gravy_t 2008.09.05. 17:06:50

aha. én meg a rendőr vagyok, akinek a kocsija látszik, és épp most gyújtjuk fel a motort az örs udvarán.

Lexon 2008.09.05. 17:24:55

miau!
Kicsit el vagy tévedve, pont fordítva:
Az egyedi azonosító meghamisítása bûncselekmény. A piroson áthajtás pedig szabálysértés, ha komoly sérülést vagy halált okoz, akkor minôsítik bûncselekménnyé.
Úgyhogy kicsit húzd meg magad a kórházban, aztán siess haza a családodhoz. Várnak.

korzo 2008.09.05. 17:29:44

Meg a kipufhoz is megvan a műbizonylat mi? ;)

bogiszi 2008.09.05. 18:38:50

A rendszám alapján abszolut polgárpukkasztás... A letakaráson szinte nem is csodálkozom...

szemenagy 2008.09.05. 20:06:20

Tippelhetek? A rendszám első betűje U. Így már csak 10 rendszámot kell ellenőrizni, abból meg nem nehéz kiszúrni a típus alapján a tettest.
Amúgy a nyeregre csatolt sisak a csajszié, vagy fikkantás után odacsatolta a delikvens?
A bugyid-e tiszta? :-D

DEGEC 2008.09.05. 20:19:08

korzo 2008.09.05. 17:29:44

amugy milyen motor ez valami cetkajáva-e?

Matrix_ 2008.09.05. 20:35:51

Na ittse lehet elsütni, a "rendőr persze sehol!"-t :((

Azok rendőrök vajon mitcsinálnak? Karcórát árulnak a csomagtartóból? :)

nagyzee 2008.09.05. 21:05:22

A rendszámletakarás miatti kivégzés némi túlzás valóban, de mindenképpen büntetni kell. Az autós piroson áthajtást is. Kérdés, hogy ebben az esetben melyiket lehet bizonyítani...?

Matrix_ 2008.09.05. 21:16:53

emberünknek elég nagy büntetés hogy kórházba fexik lefixálva (persze csak ha vétlen volt).
persze azis lehet, hogy most egy másik herlidévidzon replikát hajt valahol... :)

nagyzee 2008.09.05. 22:07:18

Na igen. Még izgalmasabb lenne, ha egy rendszámnélküli autó pattintotta volna le a nyeregből, és továbbhajt megállás nélkül. De ne akarjunk rosszat senkinek. A végítéletkor úgyis sorra kerülünk mindannyian.

szemenagy 2008.09.05. 22:29:15

nagyzee 2008.09.05. 22:07:18
" A végítéletkor úgyis sorra kerülünk mindannyian. "

Ja, Krisztus előtt 200-zal :-DDDD

miau! 2008.09.05. 22:51:34

Bocsánat kicsit kiestem, mert műtét volt...
Szóval: enyhén ömlesztve, mert nem tudom követni a nickeket:

- a motor egy HD 2000-es kiadárú RR 1700 ccm-el. Nem egy gyorsasági gépezet, azt hozzáteszem. Nem replika.
- a bugyi a rendszámtáblán: igen, azért van ott, hogy a kamerák ne tudják leolvasni. Ennyi. Ezen nincs mit tagadni.
- a matrica: igen, polgárpukkasztás.Most élem huszonhatodik gyermekkoromat.
- a baleset: nem én voltam a hibás. Ezt az autós a helyszínen el is ismerte. De ez rajtam nem segít.
- a kommentezés: igen, van laptopom(céges) és van mobilinternetem(céges, mert olyan fontos ember vagyok...huh...). Nem tudom, hogy a huszonegyedik században ezen miért kell csodálkozni. Nyáron tengerparton nyaraltam - innen nagyon messze - és még ott is működött. Ez szinte elképzelhetetlen....
- a bukósisak: ugyan az, mint amelyik rajtam volt az ütközéskor. Úgynevezett 'braincap', a magyarul annyit tesz, hogy semmire sem jó. A matrica az oldalán így hangzik: support your local Hell's Angels Hungary. És nem női sisak. A feleségemet erre a motorra kizárólag biztonsági sisakban engedtem felülni.

Hirtelen ennyi, ha valaki kimaradt volna, kérem szóljon.
Bár azt látom, hogy - ezen a fórumon - hiába az autós volt a hibás, én voltam az ok....a csúnya, megátalkodott motoros. Tudjákmit? Igazuk van....jobb a békesség.

ps.: csak, hogy ne fejtegessenek, mert nincs titkolnivalóm, a rendszám: uhj-765

miau! 2008.09.05. 23:01:22

Lexonnak egy kis kiegészítés:
egyelőre még az orvosok sem tudják, hogy a jobb lábamból mikor lesz láb. A bűncselekmény kategória: 8 (nyolc) napon túl gyógyuló sérülés okozása. Mivel a térdkalácsom az összes ott található ízületemmel együtt szétroncsolódott, ebből lehet következtetni, hogy mi az ábra. A következő dolog: az egyedi azonosító MEGHAMISÍTÁSA. Én nem meghamisítottam, 'csak' eltakartam. Ez szabálysértés ( ezt a rendőrök, akik bejöttek utánam a kórházba, is igazolták.). A meghamisítás, ha egy számot vagy betűt átműtök. Szerintem nézz utána a dolgoknak.
És tényleg várnak. Hál' Istennek. Sietek, amennyire tudok.....

DEGEC 2008.09.05. 23:18:48

jobbulást, amugy rutinosként tudhatod hogy postironak nem lehet igaza:-PP

amúgy meg csak lehet hogy irigyek a "cetkajávára".....

tényleg azzal mi lett?

Matrix_ 2008.09.05. 23:21:16

miau! 2008.09.05. 22:51:34
"Bocsánat kicsit kiestem, mert műtét volt..."
fotosop!
milyen műtét az ami után tud az ember blogozni?
:-)

DEGEC 2008.09.05. 23:26:53

ez már tényleg rosszindulat...

1. 21 század...mindenhol lehet netezni.
2. nem amputálták a lábát, vazz nem altatnak el mindig mindenkit, az csak a vészhelyzetben van vazze...


jóccakát mindnekinek

B.GY. 2008.09.05. 23:38:02

Epidurálták Miaut biztos.Engem is igy műtöttek meg egy párszor(3)Utána nem szabad felkelni 24 óráig.De lehet akármit csinálni fekve:)Jobbulást!

Matrix_ 2008.09.05. 23:39:51

DEGEC 2008.09.05. 23:26:53

Nem kell mindent komolyan venni e? :)

Pistike911 2008.09.06. 01:33:21

Mindig mondtam, hogy sem szexelni, sem öltözni nem szabad motoron, mert annak ez lesz a vége! Egyszer én is így jártam, a gumit a kipufogóra húztam...részegen. Azóta tudom, hogy mi van a tövébe írva!

Pistike911 2008.09.06. 01:39:44

miau! 2008.09.05. 16:13:21

Ne haragudj, de ha valakinek hét (azaz 7) balesete volt és azt állítja, hogy egy esetben sem volt hibás, az vagy hazudik, vagy festi magát! Az egy dolog, hogy esetleg neked volt elsőbbséged, vagy nem te nézted el a dolgokat, de tedd a kezedre a szíved: hány balesetet tudtál volna elkerülni, ha másképp közlekedsz. Szegény, megboldogult édesapámnak adok igazat, aki azt mondta, hogy ha baleset van, akkor mind a két fél hibás (nem feltétlenül jogi megközelítésben)! Természetesen ez egy sarkított vélemény, és pl. nem vonatkozik arra, amikor a piros lámpánál állóba belerohannak!

Egyébként mielőbbi gyógyulást kívánok! Sajna a térd egy baromi érzékeny testrész, de fel is vannak rá készülve! :)

Pistike911 2008.09.06. 01:41:34

cso zsi 2008.09.05. 15:45:30

"
A nagyfiam tegnap vett valami 500-as vasat. Nem jött haza, és délelőttig nem vette fel a telefont.
Szerinted hogy aludtam?"

Ilyenkor értem meg a szüleim, akik sohasem engedtek motorra ülni. Bár még csak öt éves a kislányom, de már most félek, hogy mi lesz, ha belekap egy motoros inasba? :o

Pistike911 2008.09.06. 01:45:18

Kopi3.14 2008.09.05. 16:41:09
"ha jl tudom a rendszam, szelet lehet modositani, ahogy egyesek lematricaztak a H betus magyarzaszlos savot is erus-ra a csatlakozas utan, es akkor valami rendori korzlemenybol lejott, nicns semmi baj vele."

Az lehet, hogy a rendőrség erről közleményt adott ki (én ezzel nem találkoztam), de a rendszámon a H betű/sászló együttest átragasztó tulajdonképpen okirathamisítást követ el, ami már bűncselekmény kategóriába esik.

Ha rám hallgatsz, akkor ezt a dolgot nem reszkírozod! :)

Pistike911 2008.09.06. 01:56:18

miau! 2008.09.05. 22:51:34

"Bár azt látom, hogy - ezen a fórumon - hiába az autós volt a hibás, én voltam az ok....a csúnya, megátalkodott motoros. Tudjákmit? Igazuk van....jobb a békesség."

Drága öregem! Elkövetted azt a hibát, hogy beírtál ide, mielőtt végiggondoltad volna! De sebaj! Ez itt teljesen megszokott dolog, nagyjából ez az oka annak, hogy én nem postolok ide. :)

Szóval! Ha te a szabályokat mindig és mindenhol következetesen betartó, feddhetetlen előéletű, szabály és/vagy törvényszegést a múltban sem elkövető, a végletekig udvarias és SIKERES ember vagy, akkor bátran tedd közzé a dolgaid.

Ellenkező esetben vállald a következményeket! :))

Egy kis segítség neked is:Whoosah!!!
www.youtube.com/watch?v=hibtZPMF9D0

Várunk vissza mi is! :)

miau! 2008.09.06. 06:31:46

Tisztelet MINDENKINEK, aki normálisan tud a dolgokhoz viszonyulni és köszönöm a hozzászólásokat.
Szóval. Már akkor tudtam, hogy hibát követek el, amikor elkezdtem a válaszadást itt....de én egy megátalkodott ember vagyok, aki akkor is harcol, ha netán nem néki van igaza( amúgy egy barátom hívta fel a figyelmemet eme blogra, úgy kerültem ide). Viszont. Ha kiderül, hogy nem nekem van igazam, tudok BOCSÁNATOT KÉRNI és elismerni más igazát. De ebben az esetben - úgy gondolom - nem én vagyok a hibás. Persze, - mondtam - lehet rám követ vetni, amiért 'meghamisítottam' a rendszámtáblámat. Leírtam már korábban: részint a rend őreinek, részint a parkolásibírság-ragasztóknak szólt a dolog. Van,akinek olyan matrica van az autóján, hogy 'ne kerülj ki! harcolj!'. Nos, ha én komolyan vennék minden ilyet, akkor minden harmadik autóstársammal megküzdhetnék. Erről ennyit.
A 'műtét' most csupán annyi volt, hogy lecsapolták a folyadékot a térdemből, mivel felvéresedett az ízület(de ehhez fel kellett vágni...). Pedig nem szabadna neki. A nagy műtét, már megvolt akkor, amikor behoztak. Még hétfőn lesz egy, remélem utána békén hagynak. Asszem szenvedtem eleget azért, mert ki mertem jönni motorral az utcára.....
A motor jól van, köszöni(bocsánat, hirtelen nem tudom, ki kérdezte...) egyelőre egy motorépítő műhelyben vesztegel. Ha később rendeződik az ügy és fizet a biztosító, meg lesz csináltatva. Ha valami miatt nem fizet, akkor ez volt az utolsó útja.....mert nemsokára jön egy emberpalánta( a harmadik), aki fontosabb helyet fog betölteni az életemben, mint ő.
Pisti, nekem a lányom most kezdte az iskolát, gyönyörű kislány és okos is. És imádta a motorom. Mindig kérte, hogy vigyem el motorozni. Szerencsére egy nagyon csendes, forgalommentes zsákutcában lakunk, úgyhogy néha felpattant mögém és tettem vele pár kört...
Nos,én minden megtörtént baleset ellenére nem fogom tiltani neki, ha később Ő is motorra akar pattanni. Nem abból kell kiindulni, hogy minden esetben halál vagy baleset a vége. Sok motoros barátom van( hál' Istennek sok a nemmotoros barátom is...) és nagyrészük még csak nem is esett soha.
De megértem, ha nem akarod engedni, hogy később motor közelébe menjen. Néha tényleg veszélyes üzem.
Visszatérve a balesetekre: igen, volt olyan, hogy elkerülhettem volna. Csak a saját figyelmetlenségem miatt nem tettem. Persze, ott is én szívtam meg. Egyhónapos kórház volt a 'büntetésem'. Csak azért, mert nem én voltam a hibás. De. Csak egy példa: mit kell olyankor csinálni, ha az ember a belső sávban autózik és egy nagykocsis barom úgy gondolja, hogy neki az én helyem kell? És azzal a lendülettel belök a szembejövők közé....fék nélkül, frontálisan egy busz elé. Marad ilyen helyzetben az embernek esélye bármit is tenni, hogy elkerülje az ütközést? Nem hinném. És az életutam ilyen és ehhez hasonló esetekkel van kikövezve....
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy én vagyok a szent és büntethetetlen. Abban a pillanatban, mikor megszületünk, már nem vagyunk tiszták és biztos, hogy fogunk hibákat elkövetni az életünkben. Én is egy halandó bűnös ember vagyok, mint itt sokan mások. De mindig megpróbáltam úgy élni az életemet, hogy ne csak nekem legyen jó. Ahol lakom ( Budapest mellett, egy kis településen) közhasznú alapítványt üzemeltetek,az ottlakók biztonságáért, rendszeresen járok ki a saját szabadidőmből áldozva járőrözni éjszakákat, hogy más emberek nyugalmát tudjam biztosítani. A saját házamat sem fejeztem be, mert inkább beszálltam egy járőrautó beszerzésébe....
Karácsony szentestéit sem otthon töltöm a családommal, hanem a környékbeli hátrányos helyzetű gyerekeknek viszek ki ajándékcsomagot.
Mindezek ellenére nem úgy gondolom, hogy jó ember vagyok. Megvannak a hibáim és bűneim. Csupán azt szeretném, hogy ne a motorom rendszámtáblája okán ítéljenek meg, még akkor is, ha csak egy ismeretlen senki vagyok sok ember szemében....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.06. 07:13:27

Na de akkor miért takartad el a rendszámot?

Amúgy meg jobbulást!

Egyébként abban meg egyetértünk hogy a gyereket nem kell tiltani a motortól. Ha tiltod, csak vonzóbb lesz. És akár tiltod akár nem, a csajok buknak a motorosokra. És ha tiltod, ha nem, akármikor elcsaphatja egy motor (autó is) akkor is ha nem motoros faszival jár. Szóval tök felesleges dolgokat megtiltani, ha jól van nevelve valaki akkor lesz annyi esze hogy ne csináljon marhaságot.
Az utcára kimenést meg azé' csak meg köll engedni az embernek vagy mi...

miau! 2008.09.06. 07:57:19

CoIT, ha elolvasod a feljebb lévő postomat, az ötödik-hatodik sorban megtalálod a választ.

Köszönöm a jókívánságot, remélem jobbulok...:))

korzo 2008.09.06. 08:10:14

Hugicámnak speedmotoros a barátja. Az sokszor fűzi, hogy menjenek túrázni, de hál' istennek a jány nem szeretne. Én annyit mondtam neki, hogy akkor menjen, ha lesz saját motorja és azon egyedül megy. Első a bizalom :o)

Vehicular cyclist 2008.09.06. 08:39:44

Miau!

Amikor odajöttél hozzánk, hogy szeretnéd használni a közös tulajdonunkban lévő közutakat, akkor elfogadtad, hogy ezt csak bizonyos szabályok betartása esetén engedjük meg. Ez azért van így, mert a közös tulajdont csak közös szabályok alapján tudjuk használni. Azt mondtad, hogy rendben van, nem tudsz vagy nem akarsz saját, kizárólagos tulajdonodban lévő utat építeni magadnak, ahol letakart rendszámmal úgy száguldozol, ahogy akarsz és csak magadat és azokat veszélyezteted, akik ebben részt akarnak venni.

A baleseted kapcsán kiderült, hogy becsaptál minket. Tudtad, hogy megszeged az ígéretedet, és kezdted a közös tulajdonunkat a saját ízlésednek megfelelően használni, mintha a tiéd lenne. Veszélyeztettél bennünket, és becsaptál.
Szégyelld magad, ezért büntetés jár. Legközelebb már nem engedünk az útjainkra, mert nem tartod be, amit ígérsz.

Jobbulást kivánok.

ui. Mivel nem tartottad be a közlekedési szabályokat, ezért a közös egészségügyi alapunkból is nagyobbat markolsz, mint a szabálykövető polgártásaid. Bennünket nem vígasztal, hogy közben megsérültél magad is.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2008.09.06. 08:42:16

miau! 2008.09.06. 06:31:46

Mindenkinek jobb lenne, ha soha többé nem vezetnél mocit. Hét baleset ==> gőzöd sincs a közlekedésről. Bugyival és matricával buherált rendszám ==> Megszeged a szabályokat, mert ki a Jani, ha nem te? Közhasznú alapítvány, éjszakai járőrözés mások nyugalmáért, karácsonyi jótékonykodás ==> műtét utáni hagymázas álom, magyarul: ostobán hazudsz. Tényleg jó ember vagy, amikor alszol. Járj ezentúl gyalog cicamica használt bugyiból fabrikált orr-szájkendővel. A bukósisakot ne feledd!

miau! 2008.09.06. 08:47:25

Igazad van Korzo. Én -lehet, hogy ez túl durva - de bevezetném, hogy a motoros-utas részére is kötelező legyen a kreszvizsga és a gyakorlat. Rengeteg emberhalál elkerülhető lett volna, ha az utas tudja, hogy mit kell csinálni vészhelyzetben. Én is úsztam már meg karambolt utasként, úgy, hogy leugrottam a nyeregről....de ha nincs gyakorlatom, ott lett volna végem.
A másik, hogy - és ez nem azért van, mert nekem másfajta a motorom - a speedmotorosok egyre nagyobb családja. Pontosabban nem is család, hiszen még egymással sem előzékenyek és - szinte - állandósult a rivalizálás köztük. Nem értem. A motorozás az élvezetről, odafigyelésről, előzékenységről és csak legutolsó sorban a sebességről szól. Persze, ugyenez igaz az autózásra is....

miau! 2008.09.06. 08:58:41

Kedves Vehicular Cyclist. Igazad van. Kivétel abban, hogy száguldozok. Mondtam: igen, tényleg eltakartam a rendszámomat. Azonnali kötél-általi fejbelövést kérek. De nem száguldozok. A mostani baleset is a KRESZ teljes betartása mellett esett meg. Vannak véletlenek.
A másik dologban nincs igazad. Mivel nem én voltam a hibás, ezért az okozó fél biztosítója térít meg mindenféle költséget, beleértve az egészségügyi költségeket is. Sőt, ha én most polgári peres eljárásban követelném, hogy a hátralévő életemben minden eddigi keresetem figyelembevételével állapítsanak meg egy megélhetési összeget, még azt is megtehetném úgy, hogy neked és a többi autós-motoros-polgártársamnak egy fillérjébe sem kerül.
De azért tisztelettel maradok:

miau!

miau! 2008.09.06. 09:05:40

Dörmögő: szerintem hagyjuk egymást. A magad módján biztos jó ember vagy, csak bizonyos presszúrák érhettek - amúgy sem könnyű - életed során.
A továbbiakban sok-, jószerencsét kívánok Neked.

Aszi 2008.09.06. 11:39:29

miau,

kár a sok dumáért. A lényeg: ne sajnáltasd magad és ne legyen nagy itt a pofád, hanem szedd le azt a tangát a hülye matricával együtt. Még egyszer meg ne lássunk így az utakon!

miau! 2008.09.06. 11:42:43

Igazad van. Neked is köszönöm. További szép napot és vigyázz az utakon.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2008.09.06. 12:12:24

miau! 2008.09.06. 08:47:25

"Én -lehet, hogy ez túl durva - de bevezetném, hogy a motoros-utas részére is kötelező legyen a kreszvizsga és a gyakorlat."

Ezen már csak nevetni lehet miau. Nyilván nem tanultál a sorozatos baleseteidből és nem volt időd utánajárni, hogy mi az a deffenzív vezetés. Önmagad fényezésében azért van gyakorlatod. :)

A motorosok esetében bevezetném a szigorú alkalmassági vizsgálatot, hogy a miau-félék soha ne kapjanak vezetői engedélyt, egyben letiltanám őket még az elektromos kerékpárokról is. A te fajtád érje csak be gyalogszerrel, tömegközlekedéssel és hagyományos kerékpárral, esetleg ülj lóra. Utóbbi seggére húzhatsz megfelelő méretű tangát, és berreghetsz lovaglás közben, hogy otthon érezd magad. :)

Az országút nem versenypálya, éppen ezért minden motoros jármű esetén a maximális teljesítmény/tömeg arányt, a fajlagos tüzelőanyagfogyasztást és az elérhető végsebességet kötelezően betartandó műszaki előírásokkal korlátoznám. Ezen kívül egynyomú járműveken kötelező lenne bukásvédő szerevények alkalmazása, tilos lenne utast szállítani, előírt lenne a megfelelő védelmet biztosító ruházat és kötelező viselése.

Aqweren 2008.09.06. 12:40:58

Dörmögő_Dömötör: nemtom, nekem az jött le hogy miau az a fajta motoros, amelyik nem a sebesség, hanem a motorozás élménye miatt ül motorra. Szvsz velük semmi baj nincs...nekem mint magánembernek csak akkor érdekes a letakart/hiányzó rendszám ha egy ilyen jármű balesetet okoz nekem, és elhajt..egyébként meg semmi közöm hozzá. Nem helyeslem, meg értelmetlennek tartom és ez már a "gáz" kategória - ezért nagyon megbüntethetik ha elkapják, de ennyi.

A főúton min. 130-cal életveszélyesen előzgető motorosokat viszont azonnal átültetném buszra...

Pistike911 2008.09.06. 13:36:25

Vehicular cyclist 2008.09.06. 08:39:44

"Amikor odajöttél hozzánk(...)engedjük meg(...)becsaptál minket(...)megszeged az ígéretedet(...)saját ízlésednek megfelelően használni(...)Veszélyeztettél bennünket, és becsaptál.(...)nem engedünk az útjainkra!"

Én azért nem tudok háton fekve aludni, mert sajnos horkantok, amire felébredek. Te ellenben valószínűleg azért nem tudsz háton aludni, mert zavarnak a szárnyaid és a glóriád.

Le kéne már állni azokkal a halucinogénekkel!

Ez már szánalmas! Rendben, hogy fasz volt - amit egyébként el is ismert - de "csak" a rendszámot takarta ki, nem egy ötfős családot mázolt el a buszmegállóban!!!

Picikét gondolkodjunk már objektíven, mielőtt az egész napi szarunkat a nem illetékes képébe nyomjuk!!!

Nem hiszem el, hogy higgadtan te így reagálnál a történetre....

Pistike911 2008.09.06. 13:43:03

Dörmögő_Dömötör 2008.09.06. 12:12:24

Sokkal egyszerűbb lenne az összes szarházit a Dunába nyilazni! Plusz küldhetnénk utánuk a kamionosokat, a BMW-seket, a Suzuki-sokat, a hétvégi vezetőket és egy-két olyan alakot, akik szerinted nem valók az utakra. A végén el lehetne érni, hogy csak a magadfajták közlekedjenek az utakon. A magadfajták, azaz te!

Szálljunk már magunkba!

Nem vagyok szent. Időnként belőlem is előtör az önelégültség. De ezt a fajta demagóg aroganciát én az interneten keresztül sem engedem meg magamnak.

Gondold át kérlek!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.06. 14:03:53

@miau! : Sem a rendőr, sem a parkolóőr nem baszogat (többet mint a többieket) ha nem csinálsz semmi rosszat. És akkor máris nem kell a rendszámot letakarnod. Tudod a rendőrök csak a KRESZt akarnák betartatni, a parkolóőrök meg... ...na azokat én is utálom, de azért ha volt jegyem, még soha nem büntettem meg (meg ha nem álltam tilosban).

Ennyi.
Ezekután betartani a KRESZt és máris nem kell a rendszámot takargatnod.

DEGEC 2008.09.06. 14:19:41

motrorra kell parkolojegy?

kranführer 2008.09.06. 16:59:32

Szép kis Spori, kár érte. De kár a rendszámért is. Ennyire motorellenes hangulatban nem szabad ilyet csinálni. Nekem pl, soha nem jutott még eszembe hogy eltakarjam. Igaz nem is száguldozok vagy bújkálok az autók között.
Na jobbulást aztán az első alkalommal visszaülni a Vasra. De csak óvatosan.

TH 2008.09.06. 18:46:54

Dörmögő_Dömötör 2008.09.06. 12:12:24
Azért elég szánalmasak a hozzászólásaid, mit mondjak. Nem akarok személyeskedni, de amit Te itt most megengedtél magadnak, az még annál is több, amit én szoktam magamnak...:)
Szóval azért érdekelne, hogy egész életed olyan feddhetetlen-e, hogy erkölcsileg fölötte állj mindenkinek, és ítélkezz. Mesélj: te minden erkölcsi és jogi törvényt betartasz, és mindig is betartottál?

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2008.09.06. 18:50:34

aqweren 2008.09.06. 12:40:58

Mások vagyunk. Nekem az jön be, hogy a miau-félék nem valók a közutakra.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2008.09.06. 18:56:18

Pistike911 2008.09.06. 13:43:03

Nyilazd csak akiket akarsz. :) Nincs abban semmi, hogy már a gyártónál műszaki korlátokat kellene alkalmazni a vadállatok megfékezésére. Csak nálunk évente egy kis falura való ember hal meg az utakon balesetben. Mindenképpen ki kellene szűrni a potenciális gyilkosjelölteket, a rendszámot eltakaró fazonokat, az agresszív vezetőket.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2008.09.06. 19:13:02

TH 2008.09.06. 18:46:54

Kinek szánalmas, kinek nem. Azt hiszem, te fel sem fogtad, hogy mit írtam. Mindez nem lényeges, ám a nagyképűséged feltűnő. Engem nem érdekel, hogy te mit engedsz meg magadnak egy fórumban. Az sem érdel, hogy mire vagy kíváncsi. Annyit elmondhatok, hogy sok éve vezetek minden évszakban és szerencsére balesetmentesen. Még soha nem szorítottam le senkit az útról, miattam még nem kellett senkinek vészfékezést alkalmazni, senkit nem hoztam vészhelyzetbe, sem gyalogost, sem járművezetőt. Olyan embertől tanultam közlekedni, járművel bánni, aki tényleg értett hozzá és akit haló porában is tisztelek.

Vehicular cyclist 2008.09.06. 21:51:01

Pistike 911

miau! azért elfogadta a megjegyzésem lényegét. Egyedül azt tagadta, hogy gyorsan hajtott volna . Én ezt feltételeztem a rendszám manipulálása miatt, ahogy minden hasonló manipulátorról felteszem. Igen, nem feltételezem az ártatlanságot náluk. Ha most éppen ártatlan volt, akkor más esetekben szabálytalankodik, és csak azért nem történik több balesete, mert mások nagyobbrészt szabályosak vagy csak szerencsés.

Példát vehetnél miau!-ról.

miau! 2008.09.06. 22:23:07

Vehicyc (bocs, hogy becézlek, csak így rövidebb...) azt azért fogadd el - még tőlem is... -, hogy a postod kicsit durvára sikeredett. Ha ezt a nagy általánosságra írod, valószínüleg sokan megértették volna, de valahogy ezt kifejezetten nekem szántad. Én pediglen leírtam, hogy miattam soha nem történt baleset, még akkor sem, ha kicsit többel hajtottam a megengedettnél( csak olyan helyen, ahol lehetőségem volt rá és magamon kívül senkit sem veszélyeztettem!). Ahogy az elején írtam: három éves korom óta fogom a kormányt, szerencsére rendelkezem némi tapasztalattal, bár az olyanoknak, mint Dörmögő, hiába magyarázom, mert tele van előítélettel és csak a maga igaza állja meg a helyét. Lelke rajta. Ilyen emberek is vannak, én ezt akceptálom és ezért nem haragudhatok rá. Viszont. Egyet kell elfogadni és megérteni. Isten előtt mindannyian egyenlők vagyunk és Ő az egyetlen hatalom, amely pálcát törhet felettünk.


Az külön megtiszteltetés számomra, hogy elfogadod a véleményem és respektálod azt.

Matrix_ 2008.09.06. 23:13:30

Amiről ennyit beszélnek, az már nem lesz jobb.
Nem kell ezt ennyire túllihegni! Bugyizott, meg Fuck you-zott, de most kórházban fexik puzzle térdkaláccsal. Még jobban is megkapta a büntetést mint kéne. Ámen. lépjünk tovább. Legközelebb egyáltalán ne keveredj balesetbe miau!. Ezt kívánom. Meg gyógyulást.
U.i.: Mennyié adod a motrot? :))

Pistike911 2008.09.06. 23:15:01

Vehicular cyclist 2008.09.06. 21:51:01

Az itt megjelenő néhány mondat édes kevés ahhoz, hogy bárki jelleméről közel objektív lenyomatot vehessünk. Úgy gondolom, ebben egyetértünk! Megint más kérdés, hogy egyrészt a helyszűke miatt, másrészt a blog jellegéből adódóan csak ezek a másik jelleméből kivillanó morzsák kézzelfoghatóak. Ettől persze ez még kevés információ!

Éppen ezért próbálom én is elkerülni a személyeskedést, a néhány mondatból a vitapartner személyére vonatkozó, messzemenő következtetések levonását és ezek fényében történő talmi igazságszolgáltatást. Nem véletlenül igyekszem ezt hangsúlyozni és a hozzászólásaim végére a 'szerintem', 'lehetséges', stb. kifejezéseket bigyeszteni, ezzel is hangsúlyozva, hogy véleményem messze nem isteni kinyilatkoztatás, azok "csak" egy gyarló, halandó ember véleményei. Továbbá - mivel még így a 4-6-8 chates, bloggos évet magam mögött tudva is - idegesít, sőt egyenesen felbosszant, mikor valaki nem olyan hangot üt meg velem szemben, ami esetlegesen kijárna, így igyekszem nem beletiporni a másik lelkivilágába. Jelzem, azért az én rendszerembe is becsúsznak hibák.

Ezúton sem szeretnék abba a hibába esni, hogy egyrészt tévesen itélem meg valaki jellemét és szellemi képességeit, másrészt - részint ebből adódóan - túlzott személyeskedésbe essem.

DE!

A hozzászólásod alapján vagy az a kép alakul ki bennem, hogy:

a. te az életed is eme arrogáns, öntelt, felfuvalkodott, önelégült (odajöttél hozzánk, engedtük meg, stb.)attitűdben éled, erősen túlértékelve saját szereped úgy általában az egész kib.szott világegyetemben. Ezesetben - bár még leírni is fáj - b.sszon meg egy vagon majom, hátulról, hintőporos f.sszal. Az esetleg visszazökkent a földre. Ezt a fajta kivagyiságot még az egyébként végtelenül szelíd természetem is földön hörögve fekvősre veréssel jutalmazná.

Hangsúlyozva, hogy nem a mondanivalód, hanem annak - számomra - minősíthetetlen hangneme által inspirálva!!!

b. tisztán látod a dolgokat, melyek szerint miau! szabályt szegett azáltal, hogy letakarta a rendszámtáblát. Jól látod azt is, hogy mindezt azért tette, hogy újabb szabályszegést követhessen el büntetlenül. Bár hozzászólásod tartalmi része - megitélésem szerint - rejt buktatókat, a vezérfonalat legtöbbünk magáénak tudja tenni. A komment megvalósításába csúszott apró gikszer (gondolok itt a stílusra) pedig betudható annak, hogy - feltételezvén sokat közlekedve - te is rengeteg állattal találkozol, melyektől - magunk között szólva is - tele van a f.szod (érthető)! A számítógép elé leülve pedig kénytelen-kelletlen beleszövöd mondandódba a magyar közlekedési morál jelenlegi helyzetét és kilátástalanságát.

Nagyon-nagyon-nagyon remélem (és alapvetően feltételezem), hogy a b. verzió az igaz. Feltételezem, van annyi inteligencia egy komolyabb témához bővebben hozzászóló emberben, hogy még az esetlegesen elszabadult indulatai mellett is tisztában legyen az indítatásaival.

Baráti üdvözlettel: Pistike911

mégsenem! 2008.09.07. 00:16:01

miau! 2008.09.06. 06:31:46
Tisztelet MINDENKINEK, aki normálisan tud a dolgokhoz viszonyulni és köszönöm a hozzászólásokat.
Szóval. Már akkor tudtam, hogy hibát követek el, amikor elkezdtem a válaszadást itt....de én egy megátalkodott ember vagyok, aki akkor is harcol, ha netán nem néki van igaza( amúgy egy barátom hívta fel a figyelmemet eme blogra, úgy kerültem ide). Viszont. Ha kiderül, hogy nem nekem van igazam, tudok BOCSÁNATOT KÉRNI és elismerni más igazát. De ebben az esetben - úgy gondolom - nem én vagyok a hibás. Persze, - mondtam - lehet rám követ vetni, amiért 'meghamisítottam' a rendszámtáblámat. Leírtam már korábban: részint a rend őreinek, részint a parkolásibírság-ragasztóknak szólt a dolog. Van,akinek olyan matrica van az autóján, hogy 'ne kerülj ki! harcolj!'. Nos, ha én komolyan vennék minden ilyet, akkor minden harmadik autóstársammal megküzdhetnék. Erről ennyit.
A 'műtét' most csupán annyi volt, hogy lecsapolták a folyadékot a térdemből, mivel felvéresedett az ízület(de ehhez fel kellett vágni...). Pedig nem szabadna neki. A nagy műtét, már megvolt akkor, amikor behoztak. Még hétfőn lesz egy, remélem utána békén hagynak. Asszem szenvedtem eleget azért, mert ki mertem jönni motorral az utcára.....
A motor jól van, köszöni(bocsánat, hirtelen nem tudom, ki kérdezte...) egyelőre egy motorépítő műhelyben vesztegel. Ha később rendeződik az ügy és fizet a biztosító, meg lesz csináltatva. Ha valami miatt nem fizet, akkor ez volt az utolsó útja.....mert nemsokára jön egy emberpalánta( a harmadik), aki fontosabb helyet fog betölteni az életemben, mint ő.
Pisti, nekem a lányom most kezdte az iskolát, gyönyörű kislány és okos is. És imádta a motorom. Mindig kérte, hogy vigyem el motorozni. Szerencsére egy nagyon csendes, forgalommentes zsákutcában lakunk, úgyhogy néha felpattant mögém és tettem vele pár kört...
Nos,én minden megtörtént baleset ellenére nem fogom tiltani neki, ha később Ő is motorra akar pattanni. Nem abból kell kiindulni, hogy minden esetben halál vagy baleset a vége. Sok motoros barátom van( hál' Istennek sok a nemmotoros barátom is...) és nagyrészük még csak nem is esett soha.
De megértem, ha nem akarod engedni, hogy később motor közelébe menjen. Néha tényleg veszélyes üzem.
Visszatérve a balesetekre: igen, volt olyan, hogy elkerülhettem volna. Csak a saját figyelmetlenségem miatt nem tettem. Persze, ott is én szívtam meg. Egyhónapos kórház volt a 'büntetésem'. Csak azért, mert nem én voltam a hibás. De. Csak egy példa: mit kell olyankor csinálni, ha az ember a belső sávban autózik és egy nagykocsis barom úgy gondolja, hogy neki az én helyem kell? És azzal a lendülettel belök a szembejövők közé....fék nélkül, frontálisan egy busz elé. Marad ilyen helyzetben az embernek esélye bármit is tenni, hogy elkerülje az ütközést? Nem hinném. És az életutam ilyen és ehhez hasonló esetekkel van kikövezve....
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy én vagyok a szent és büntethetetlen. Abban a pillanatban, mikor megszületünk, már nem vagyunk tiszták és biztos, hogy fogunk hibákat elkövetni az életünkben. Én is egy halandó bűnös ember vagyok, mint itt sokan mások. De mindig megpróbáltam úgy élni az életemet, hogy ne csak nekem legyen jó. Ahol lakom ( Budapest mellett, egy kis településen) közhasznú alapítványt üzemeltetek,az ottlakók biztonságáért, rendszeresen járok ki a saját szabadidőmből áldozva járőrözni éjszakákat, hogy más emberek nyugalmát tudjam biztosítani. A saját házamat sem fejeztem be, mert inkább beszálltam egy járőrautó beszerzésébe....
Karácsony szentestéit sem otthon töltöm a családommal, hanem a környékbeli hátrányos helyzetű gyerekeknek viszek ki ajándékcsomagot.
Mindezek ellenére nem úgy gondolom, hogy jó ember vagyok. Megvannak a hibáim és bűneim. Csupán azt szeretném, hogy ne a motorom rendszámtáblája okán ítéljenek meg, még akkor is, ha csak egy ismeretlen senki vagyok sok ember szemében.... Ki nem sz@rja le a te problémád !

Pistike911 2008.09.07. 01:13:22

mégsenem 2008.09.07. 00:16:01

???????????????????????????????????????????????????????????????
:o

miau! 2008.09.07. 06:46:40

Vannak még idióták vagy nagy az Isten állatkertje, meg hasonlók jutnak eszembe......:)))

miau! 2008.09.07. 06:54:39

MatrixHasYou 2008.09.06. 23:13:30 :

Szervusz, még nem tudom, hogy eladom-e. Rengeteg munkám, időm és pénzem fekszik benne. Ha esetlegesen áruba bocsájtanám, előtte megcsinálom( merthogy megvannak a kapcsolatok, hogy vissza lehessen állítani a gyári állapotot és ne pedig mindenféle más alkatrésszel toldani-foltozni kelljen). Azután az árát nagyjából 2,5-3 M Ft közöttire fogom taksálni. Azok figyelembevételével, hogy nem szériagyártású volt a motor, négygyertyás evo-blokkos és hasonló csemegék, ez nem sok.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.07. 13:52:40

Egy törött előéletű motorhoz képest? Dehogynem.

Matrix_ 2008.09.07. 14:00:15

miau! 2008.09.07. 06:54:39
én úgy 50ezerre gondoltam így ahogy van! :-)

miau! 2008.09.07. 14:31:09

Köcce....:))
Azért fénykorában öt és fél milliót kértek érte.....
Nem néztél el pár nullát? :)))

KuKori: a motoroknál kicsit másképp áll a dolog, mint az autóknál. Itt "csak" kicserélik a telószárakat, kifliket, villahidakat, kereket, sárvédőt és kész a javítás. Itt nincs kalapálás, meg sufni-munka. Magyarán teljesen új lesz az eleje. Gyári alkatrészekkel. Akkor mi itt a probléma...?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.07. 15:23:25

Hát csak annyi, hogy 3 millióért törésmenteset vár el az ember :) Egy kocsinál is gyári elemeket cserélnek, ha nem volt olyan nagy a zúzda, mégsem eredeti, gyári állapot, ha érted mit akarok mondani. Egyedi, épített gépeket lehet látni olcsóbban is, ha valaki erre utazna és nem magának építtet.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.07. 15:26:01

Meg egy Harley amúgy is eszi és nyomja az olajat :D Egyszer erről kérdeztem egy motoros talin egy formát, hogy szerinte normális dolog-e ennyiért az ilyesmi, mire kiakadt és így válaszolt: "de hát ez egy Harley!" :D

9mmPara 2008.09.07. 15:37:02

Az én (motoros) rendszámom keretére az van írva, hogy "akkor lesz itt béke, bőség, ha megszűnik a rendőrség".
Kisebb-nagyobb kihagyásokkal 26 éve ülök motoron. 18 éves koromig három balesetem volt, kettő Babettával, egy kis Szimóval, mind személyi sérülés nélkül és mindben én voltam a hülye. Nagyobb vasakkal eddig megúsztam.
Kedves miau! Hidd el, nincs olyan, hogy 7 baleset és egyikben sem vagy hibás. Épülj fel mielőbb!

Kopi3.14 2008.09.07. 19:57:47

Pistike911 2008.09.06. 01:45:18: nem fenyeget, perpillanat ami járművem van, azt sem én használom, és soha nem feszegettem ilyeneket, hogy átszabni a rendszámtáblát, akármit. Én közlekedni szeretek, nem mások elől elbújni, hőbörögni, betartani, provokálni.

Kopi3.14 2008.09.07. 20:00:55

miau!:"Csupán azt szeretném, hogy ne a motorom rendszámtáblája okán ítéljenek meg, még akkor is, ha csak egy ismeretlen senki vagyok sok ember szemében"

Csakhogy az embert a tettei alapján lehet ítélni, és sokak annyit látnak belőled, Na, ez a fasz is letakarta a rendszámát, plusz milyen matricát tesz rá. Vagyis téged a saját cselekedeteid, nem a motorod alapján ítélnek fasznak...

cso zsi 2008.09.07. 21:30:20

" bervas 2008.09.05. 14:09:34
Bezony, a Teve utcánál sok motor parkol a székház hűvösében. Én is láttam ott véletlenül összesározott rendszámtáblás, egyébként patyolattiszta motort. Szolgálunk, és... izé... "

Mint tudjuk, a rendőr is ember.
Esendő, halandó, mint mi.

"Szolgálaton kívüli rendőr halt meg motorbalesetben
MTI
| 2008. szeptember 7., vasárnap 20:15

Életét vesztette egy szolgálaton kívüli rendőr, amikor motorjával fának rohant a Lánycsók és Mohács közötti úton - értesült rendőrséghez közel álló forrásból az MTI. A baleset tényét a baranyai rendőrség sajtóreferense megerősítette. A 29 éves törzsőrmester még szombaton haladt Mohács felé, s egy kisbuszt követve előzésbe kezdett, majd tisztázatlan körülmények között letért az útról, és fának rohant. Az ütközés következtében olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy a helyszínen meghalt.

Zsobrák Péter, a baranyai rendőrség sajtóreferense azt mondta: történt ilyen baleset, a megyei rendőrfőkapitány azonban hírzárlatot rendelt el az ügyben, így arról többet egyelőre nem közölhet. Hozzátette, hogy a tragédia részleteiről hétfőn, közleményben tájékoztatják a sajtót."

Pistike911 2008.09.07. 21:57:18

Kopi3.14 2008.09.07. 19:57:47

Rendben van, ne is feszeged! :)

Nem tudtam, mennyire érint a dolog, mert a hozzászólásodból nem derült ki, csak felhívtam rá a figyelmed, hogy ez okirathamisításnak minősül. Tudtommal! :)

Pistike911 2008.09.07. 21:58:20

cso zsi 2008.09.07. 21:30:20
A rendőrökre is ugyanaz a fizika érvényes, mint a civilekre! Evvan! :)

Matrix_ 2008.09.07. 22:39:59

Pistike911 2008.09.07. 21:58:20
Jaja!
attól, hogy villanyszerelő vagy még megbasz az áram, ha mellényúlsz !

Pistike911 2008.09.07. 23:09:06

MatrixHasYou 2008.09.07. 22:39:59
Bezonyám! Mint ahogyan azt a következő gyöngyszem is mutatja!

www.youtube.com/watch?v=Uef-rsh3Na4

:))))))))

Matrix_ 2008.09.08. 09:13:23

Pistike911 2008.09.07. 23:09:06

Ez megvolt korábban. Mekkora má!! :)))

Navarone 2008.09.08. 11:18:00

Tangával letakarod a rendszámod? Ez pusztán csak egyvalamire jó: elbújni a felelősségre vonás alól. Például gyorshajtás.

Miau, te is tudod, hogy a gyorshajtás miatt, meg mi is tudjuk.

Kár fényezni magad.

Megérdemelted-e a baleseted? Gondolkozz.

labi 2008.09.08. 11:46:10

Hú apám, fákjús letakart rendszám, meg hellsangelses bukó! Úúúúúú, na ki a király? Az ilyen emberek nem veszik észre, hogy ez mennyire gagyi? :)
A "rendes" Hell's Angels hemperegne a röhögéstől ha ilyet látna. (mármint a tarkónlövés előtt. :)

Ha esetleg a lábad miatt nem jön össze a jövőben a motorozás, akkor javaslom az autóban lehúzott ablakkal kikönyökölve üvültetett tuc-tuc zenét, az is a nagykirályság csimborasszója. (mármint bizonyos szubkultúrákban) :)

szemenagy 2008.09.08. 12:40:07

Épp a swarblim betűit szétfűrészelve igyekszem "kiss my ass" feliratot csinálni a gépre, csak hiányzik néhány karakter.
Ha a macskának 7 élete van, a mocisnak menny?

Szerintem spórolj vele miau, és ülj át 4kerékre, jobbulást :)

Vas A Ló 2008.09.08. 12:44:48

Miau,

Jobbulást, testvér!

Széles utat, gumifákat!

bigwhite 2008.09.08. 17:31:22

Miau !

Tudod sokan irigylik. Irigylik, hogy mi felulunk a motorra, mert fel merunk ulni. Meg ugy is hogy mindannyian tudjuk, hogy az tortenhet velunk, ami veled most megtortent. Te is tisztaban voltal ezzel, amikor ezen a napon felultel a vasra. De bevallaltad. Meg is szivtad, de majd felepulsz, es megint felulsz, es megint kerek lesz a vilag. Masnak nem. Elmesz megint motorozni, es jol fogod magad erezni. A tobbiek pedig csak ulnek a monitor elott es duzzognak, meg postolgatnak, hogy micsoda tovenyen kivuliek ezek a motorosok.
Kivanom nekik, hogy egyszer fel merjenek ulni egy motorra ! Addig ugysem hiszik el, hogy onnan nezve sok dolog maskepp nez ki.

cso zsi 2008.09.08. 20:44:06

Hogy van ez?
Az autós szerint a bringásnak nem futja kocsira, a mocis szerint az autós gyáva?
Mert mindenki, mindent tud a másikról a monitor mögül, ugye?
Van, aki már le tudott szállni a szerről.

miau! 2008.09.08. 20:47:22

bigwhite 2008.09.08. 17:31:22

Köszönöm bigwhite!

Szívenből szóltál.

9mmPara 2008.09.08. 20:50:27

Bigwhite!
Rajtam max. annyi irigyelni való van, hogy családi ház és nagy garázs lévén, reggelre nem lopják el a motoromat, mint azokét, akik lakáslakók és az utcán volnának kénytelenek altatni a masinát.
Más dolog, hogy valóban, tisztában kell lennünk azzal, hogy motorral kószálva valamivel nagyobb veszélynek vagyunk kitéve, mint az átlag autós. Cserébe sokkal nagyobb mozgási szabadsággal rendelkezünk.

miau! 2008.09.08. 20:51:11

cso zsi, ezt valahogy nem találtad el.
Itt igazából arról az "évezredes" szembenállásról beszélünk, ami az autós-motoros társadalom között áll fent. Érdekes a dolog, mert azon autósok, akik nem ültek motorra soha, erős nyomást gyakorolnak azon autósokra, akiknek van motorjuk és néhanap használják is. Azt hiszem, ennyi....

Matrix_ 2008.09.08. 22:05:34

9mmPara 2008.09.08. 20:50:27
"Cserébe sokkal nagyobb mozgási szabadsággal rendelkezünk."

Tudtok fölfele meg lefele is menni? :-)

miau! 2008.09.08. 22:07:46

Sőt. A Matrix is velünk van...;-)

miau! 2008.09.08. 22:09:04

Bocs Vas A Ló, neked elfelejtettem megköszönni.

A benzingőzlegyen veled is!
:)

Pistike911 2008.09.08. 22:22:21

Vas A Ló 2008.09.08. 12:44:48

"Széles utat, gumifákat!"

Ohh, te állat! Még most is röhögök! Köszi! :)))))

Matrix_ 2008.09.08. 22:28:32

miau! 2008.09.08. 22:07:46

Én nem vagyok senkivel! Vagy mindenkivel vagyok? :-) Nekem nem ártottak se a motorosok se a gyalogosok, se a biciklisek. Elférünk egymás mellett :)

Aqweren 2008.09.08. 22:39:42

Nekem ártott egy autós, megnyomta a kocsim ajtaját a kocsija ajtajával, legalábbis a sérülés nagyon úgy néz ki....:'(((((

És és irigylem a motorosokat, mmint azokat akik nyugisan, a motorozás élvezete miatt jönnek-mennek :) (Pl. egy barátnőm a párjával Nagy-Magyarország körúton volt pár éve motorral - és a száguldozó idióta motorosokat éppúgy ki nem állhatják, mint bárki)

Matrix_ 2008.09.08. 23:27:48

aqweren 2008.09.08. 22:39:42

autós és autós, motoros és motoros között is óriási különbség lehet. épp ezért ne szidjuk egymást. Bár én levezettem 300.00 km balesetmentesen, átengedem a gyalogosokat, nemdudálom le a bicikliseket, robogóst sose szorítottam le és van 1 750-es yamahám (nincs is). Ja és A8-as suhanok!
tökéletes e vagyok e?
:-D

Pistike911 2008.09.09. 00:05:42

MatrixHasYou 2008.09.08. 23:27:48

"tökéletes e vagyok e?"

Avvagy! ÍÍÍRigylésre méltóan! :D

Vehicular cyclist 2008.09.09. 05:57:05

miau! Pistike 911

A szabályokat azért találták ki, hogy minimializálják a baleseti helyzetek kialakulásának esélyét úgy, hogy közben azért haladni is lehessen. A sebeségkorlátozás például azért van, mert ha valaki mégis hibázik - rajtad kívül - még mindig korrigálhass. Vagy te ne kövess el nagy hibát a nagy sebesség miatt.
Ha átléped ezt a sebességhatárt, hatványozottan megnő a baleset kialakulásának az esélye, még akkor is, ha más szabálytalanságot nem követsz el. De megnő a saját hiba elkövetésének esélye is: ha százzor megcsinálod, 3 eset helyett 10-ben (mondjuk).

Aki eltakarja a rendszámot, nyilván sokszor lépi túl a sebességhatárt, a záróvonalat stb.

Ezért mondtam, hogy veszélyeztet bennünket és persze magát is. Miau! azt hiszi, hogy a rendőrökkel szemben használja a bugyit. Téved és Pistike 911 is téved. Miau! ráadásul jó sok baleset után sem értette meg a fentieket.
Azt hiszik, hogy ők gondolkodnak "realisztikusan". Az a baj nálunk, hogy sokan hasonlóan gondolkodnak, mindent jobban tudnak. Meg is látszik a baleseti statisztikánkon.

Aqweren 2008.09.09. 07:42:13

Hát igen, a KRESZ-t mindenki felülbírálja meg megkérdőjelezi - míg más jogszabályokat nem. Azokat csak kikerüli :D

nagyzee 2008.09.09. 09:09:50

Biztos volt már, de aki autóba, motorra ül, az nézze meg: patrz.pl/filmy/kierowco-nie-badz-bezmyslny
Pár alap dolgot tisztázhat magában az ember.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.10. 13:37:37

És a ruhája is milyen alkalomhoz illő, fess, kultúrált! Tangapapucs hiányzik! :D

Pistike911 2008.09.10. 20:09:56

Vehicular cyclist 2008.09.09. 05:57:05

Kérlek, tisztelj meg azzal, hogy ha reagálsz az általam írottakra - aminek örülök és ezúton is köszönöm - akkor elolvasod RENDESEN, amit írtam. Ha jól emlékszem (egyébként nem kell, elég csak visszaolvasni) én veled értettem egyet, amikor miau! jogilag és erkölcsileg is elítélhető magatartásáról alkottál véleményt. Halkan jegyzem meg, hogy szerény személyem is azok táborába tartozik, akik ezt elítélték, sőt miau! is elismerte, amit el kellett!

Mégegyszer leírom, nem az írásod vezérfonalában találtam kivetnivalót, hanem a bicskanyitogatóan önelégült stílusodban.

Örömmel konstatáltam, hogy az azt követő ripostjaid kultúrált emberről tesznek tanubizonyságot, mely tényt ezúton is üdvözlöm és köszönöm! :)

Ennyi! Többet nem tok elmo'dani! Kérem kaccsojja ki!

Baráti üdvözlettel:Pistike911












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása