Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Baleset egy darázs miatt

2008.09.13. 07:45 :: SilentSound

Érdekes kérdést vetett fel levelében Maja. Mennyiben hibás az autó vezetője, ha egy darázs miatt balesetet szenved? A sofőr felelőssége ilyenkor a karambol, vagy a rovar az egyedüli oka, mint amikor egy őz ugrik elénk az útra? Mi a véleményetek, megérdemli a történet írója a kéthavi jogosi bevonást és a huszonötezres pénzbírságot? No és vajon ki lesz az első, aki lelövi a Maja a méhecskés poént?

Pár hónappal ezelőtt balesetet okoztam,tegnap kaptam kézhez a határozatot a büntetésemről. Megpróbálom röviden leírni a sztorit,egyszerűen csak érdekel mások véleménye a dologról, ha hülyén látom, legalább megtudom.

Barátaimmal 4 napot töltöttünk el a Balaton mellett egy fesztiválon,édesanyám autójával mentünk le,ezzel is mászkáltunk a nyaralás alatt. Az autó egy 320as BMW,viszonylag új,félig még a banké.  Ha messzebbre megyek, mindig ezzel teszem, az én kocsim nagyon pici. Az utolsó délután elindultunk haza a strandról, egyik barátnőm az anyósülésen, másik hátul ült, egyikük sem volt bekötve, nem is foglalkoztam vele, kertek alatt jöttünk a strandról kb.  4 kilométert. Én nem tudok biztonsági öv nélkül vezetni,megszokás. Nagyjából 40 km/h- val haladtunk, ablakok lehúzva, elég szűk utca főútvonal státuszban,amikor is egy darázs berepült az én oldalamon lévő ablakon és konkrétan alattam pihent meg.

Összesen egy nagyon rövidnadrág és egy kis póló volt rajtam,amit a fürdőruhára kaptam fel. Innentől már gyorsabb a sztori, bepánikoltam, a bal kezemmel elkezdtem hessegetni a darazsat, a jobb kezem a kormányon maradt, minden pedálról levettem a lábam,kicsit feljebb nyomtam magam,h ne üljek rá a darázsra. A következő kép az,hogy barátnőm kiabál, csatt- csatt, légzsák, füst, satufék,kormány balra tekerése, majd még két csattanás és megálltunk.

Tudni kell az autóról, hogy automata, tehát egyenes talajon nem áll meg,ha nem nyomom a féket. Mint később kiderült, persze a kormányon maradt kezemmel jobbra kihúztam a kocsit,az első csattanásnál, mikor kinyílt a légzsák, az autó jobb első kereke kitört, a kormány szintén, tehát onnan már tekerhettem ,amerre akartam, mindegy volt. A padka után elkaptam még egy betonoszlopot, kicsavartam egy közlekedési táblát, végül egy kerítésben állt meg a kocsi. Azért írom, hogy mint később kiderült, mert az ütközések közben nem vágtam semmit,csak azt, hogy mikor felnézek jön az arcomba a légzsák. Rendőrség, mentők, szonda negatív. Két barátnőm könnyebben megsérült, az anyósülésen ülőt megütötte a légzsák, a hátsó ülésen ülő pedig leesett az ülésről és az ajtóba vágta be a fejét. Mindketten a saját lábukon szálltak ki az autóból . Nekem a jobb kezemen lett egy zúzódás- égési sérülés, kicsit megvágott a biztonsági öv. Elég hisztérikus állapotban voltam, nem kértem orvosi ellátást, tehát az én sérüléseim nem kerültek bele a jegyzőkönyvbe.

A határozatban „Közúti  közlekedés rendjének megzavarása" című szabálysértés miatt 25.000 forint pénzbírság és 2 hónap vezetéstől való eltiltás lett a büntetésem, fellebbezési lehetőségem nincs. Egy percig sem állítom, hogy nem én vagyok a hibás, vállaltam érte a teljes felelősséget a kihallgatás során is és vállalom ma is. Veszélybe sodortam két barátomat, 900.000 ft- os kárt csináltam anyámnak, nem mellesleg a jobb kezemen lévő sérülés örökre látható marad, azóta tartok a vezetéstől. Azt gondolom viszont, hogy ez a büntetés mintha egy kicsit szigorúbb lenne az elvártnál- nem arról van szó, hogy figyelmen kívül hagytam egy stoptáblát, szabálytalanul előztem, gyorsan hajtottam (a környéken sehol nem volt sem utca, sem gyalogos, sem másik autó), egyszerűen szarul reagáltam le egy utólag már nevetséges szituációt, figyelmetlen voltam. A két barátnőmön, anyámon és rajtam kívül senkit nem ért bántódás. Tisztában vagyok vele, hogy sokkal súlyosabb is lehetett volna, ha másik autó, vagy gyalogos van az utcán, de nem így történt, nem foglalkozom a „mi lett volna, ha…" című mondatokkal.

Nem állítom azt, hogy hibátlan sofőr lennék, szoktam 60-as táblánál 70-80- nal menni például, de tipikusan az a vezető vagyok akit ledudálnak a jobbkezes utcánál,mert _jól_ megnézem, hogy biztosan nem jön- e senki. Igazságtalannak tartom, hogy miközben mások 120-140- nel száguldoznak városban, b*sznak megadni a jobbkezet vagy az elsőbbséget, bicikliseket ütnek el, vagy –mint a blogon is szerepelt már- halálos balesetet okoznak, tovább autókázhatnak nyugalomban, miközben nekem egy hülye, bagatell szituáció miatt elveszik a jogosítványomat, amiben igen, nagyon rosszul döntöttem és viselekedtem- de nem okoztam senkinek sem kiheverhetetlen kárt.  Érdekességként még hozzátenném, hogy még a balatoni kihallgatáson a kihallgató rendőr megkérdezte, kivételesen be volt- e kötve a biztonsági övem, amire azt válaszoltam, hogy sosem vezetek biztonsági öv nélkül (nem tudok). A válasz az volt, hogy a jogosítványomon szereplő leírás nem ezt mondja, 2007. februárjában megbüntettek helyszíni bírsággal biztonsági öv nélküli vezetésért. Később utánanéztem és gondoltam, kiderült, hogy akkor valóban megbüntettek, de nem az öv miatt, hanem mert előző nap lejárt az autóm zöldkártyája. Kíváncsi lennék, ki keresett aznap 5 ezer forinttal többet, mert mást írt a büntetéshez. Persze lehet, hogy csak elírás, de akkor tulajdonképpen az is szerepelhet a nevem mellett, hogy csendben megöltem valakit? Sajnos nincsen rendőr ismerősöm, hogy 10 ezer forinttal elrendezzem az egész ügyet.

290 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó baleset büntetés veszélyes női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.GY. 2008.09.13. 20:03:20

Maja.Egy darázs csak egyszer tud megcsípni,mert utána megdöglik.Feltéve,ha megmarad a fullánkja,akkor esetleg kétszer.Na de ötször?Nem egy egész család volt?A múltkor egy lányt felfalt egy darázs:)Engem is megcsipett nemrégen.Azt mivan akkor?Viszketett a hátam egy darabig.Ecet rá és kész.Gondoltam nem kezdem el kergetni,miközben 80-nal tépek a teherkocsival az M3-on.Mire megálltam már megmart a bestia.Örülj,hogy nem lőttek a helyszinen térden a rendörök.Biztos vagyok benne,ha nem csaj vagy akkor rosszabul jársz.

szemenagy 2008.09.13. 20:05:31

"Egy haveromnak lejárt az elsősegély dobozának a szavatossága. Csak ezt nézték igazoltatáskor: 30 ezer volt."

Kamm, a legdrágább 7500, de azzal már pacemakert is lehet szervizelni.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.13. 20:20:35

"Egy haveromnak lejárt az elsősegély dobozának a szavatossága. Csak ezt nézték igazoltatáskor: 30 ezer volt."


Na, ezt hívják urban legendnek... :P

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.13. 20:21:57

BGY , biológiaóra korrepetálás kéne, az a méhecske, ami megmurdál egy csípés után :D

A darázs viszont akármennyit tud csípni (szúrni).

Matrix_ 2008.09.13. 20:23:10

B.GY. 2008.09.13. 20:03:20

Az a méh! annak a seggében van a fullánk azt ha megcsíp az kitépődik és kampeca. Ellenben a darázs (ami nem méh) nem hagyja benned a fullánkját (a dög) így többször is megcsíphet!

Matrix_ 2008.09.13. 20:24:51

KuKori · csendrendfegyelem.blog.hu/ 2008.09.13. 20:21:57 )
Ne előzz jobbról mán!! :-))

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.13. 20:28:12

Mutáns sünt szarjak-é, Matrix? Mi is a kódja? :D

B.GY. 2008.09.13. 20:28:37

Lehet!Biológiából nem voltam jeles:)Meg ugye régen is volt.Akkor engem méh csípett meg,mert a fullánk bennem volt.Az meg eltünt valahol a kocsiban:)A lódarázs tud olyat,hogy többször szúr,mint Mortimer.

Krisi 2008.09.13. 20:43:38

Olyat én is hallottam, hogy haverom ismerősét megbüntették, mert lejárt az elsősegély doboza.
Úgy látszik sokan ismerik ezt a csávót, íwiwen is lehet vagy 8000 ismerőse :D
Vagy tényleg vannak olyan aljanép emberek, akik emiatt büntetnek.
Mindenki döntse el maga.

Matrix_ 2008.09.13. 20:44:05

KuKori · csendrendfegyelem.blog.hu/ 2008.09.13. 20:28:12

annak még nincs mert csak meg lett említve mint opció. Legyen 12b. :))

DEGEC 2008.09.13. 20:49:31

KuKori · csendrendfegyelem.blog.hu/ 2008.09.13. 15:41:41

ezt a kovetkező blog találkozón én megnézném magamnak...
elvileg igaz, hogy nem csip, de honnan tudod hogy a darász mit vezs támadásnak?

Pistike911 2008.09.13. 16:23:06

Csak a saját nevemben tudok nyilatkozni, de a kérdésedre a válasz hogy ezek az emberek már elköltöztek M.o.ról, többek közt én is:-P
de kommentelni azé lehet még nem?:-PPP
igaz nem tartom magam hibátlannak, ugyani sbelőlem hiányzik a hiba:-DDD

DEGEC 2008.09.13. 20:51:25

MatrixHasYou 2008.09.13. 20:23:10

pontosítsunk, a dolgozó méh, mert ha egy here az pl nem tud csípni, ha anya, akkor azt meg követi vagy 3-4000 másik méh is.

Pistike911 2008.09.13. 20:54:36

whiteCat 2008.09.13. 19:35:41

??????????????????????

Bár nem igazán értem, hogy mire is válaszoltál és miért azt, de az empátiát és az önkritikát úgy általában az életre, azon belül pedig a kommentek egy részének stílusára értettem.

Mit ahogy nem mondtam egy szóval sem, hogy a vezetés nem veszélyes üzem, vagy, hogy én nem lennék ideges, ha emiatt, vagy bármi miatt belémjönnének.

Így a válaszom a válaszodra Tornóczki Anita stílusában, szabadon: ..és akkor ez így most hogy??? :)

Matrix_ 2008.09.13. 20:58:26

DEGEC 2008.09.13. 20:51:25

óóbazz..
jóhogynem afrikai vadméhekig bontjuk le:))

méh vs darázs volt. darázs sem tud mindegyik csípni! pl a döglött darázs kimondottan nem tud :P

Pistike911 2008.09.13. 20:59:26

DEGEC 2008.09.13. 20:49:31

Természetesen egy szóval sem említettem, hogy nem lehet kommentelni (hogy is jönnék én ahhoz?), az egyedüli problémám ez a csipőből lehülyéző (más szavakkal), rettentő magaslóról beszélő, soha nem hibázó emberek. Egyes hozzászólásokat olvasva egyszerűen arcul ütött a saját tökéletlenségem.

Ennyi! Kérem kaccsojja ki! :D

DEGEC 2008.09.13. 21:08:31

Pistike911 2008.09.13. 20:59:26

szerintem az első pár komment közt, senki sem volt tul kemény...

ahogy már leirtam a kislány helybe jött a lóf@szért.
nagy hülyeséget csinált, rutintalan fiatal kislány, de még utána sem fogta fel hogy mit csinált rosszul, mit kéne másképp, az utasainak is lehetett volna nagyobb baja, el is üthetett volna vkit.
Azonkivül, hogy ezzel vkinek szomorúságot okoz6ott volna, ha lelkis , saját életét is tönkre tehette volna, van aki nem tudja z ilyeneket feldolgozi.
2. fent mar kifelytettem hogy az srs működéséhez milyen lassulás szükséges hogy bekapcsoljon, tehat a 40 is kamu, vagy pedig a sérülések.
3. 9 kilóból nem hinném hogy kijön a fél futómű festés meg a fél kocsi eleje.
gondolom a betonoszlop adott neki, plusz fényezés.
4. utána meg sir hogy milyen nagy büntit kapott.

könyörgöm....


F1 et ki látta?
fettel???? NO.1-e?

Heck Elek 2008.09.13. 21:10:13

Jó, hagyjuk az eü.dobozt.
Lejárt parkolójegyekért én magam fizettem vagy 30000 Ft-ot tavaly. Hol van ez ahhoz, hogy személyi sérüléssel járó balesetet okoz vki ?

B.GY. 2008.09.13. 21:12:39

Degec.Talán Vettel:)Nem láttam,de holnap megnézem!

kapitanykapitany 2008.09.13. 21:16:08

Heck Elek 2008.09.13. 13:02:29
moj. "nyilván kibírok 2 hónapot bkv-n."

Nem igaz, hogy nincs egy rád ácsingózó balek pasi a környezetedben, aki elfurikázna napi 16 órában 2 hónapig, amikor csak akarod, aztán le lehet léptetni, amikor újra "önmagvalósító nő" leszel (jogsival). ...így szoktátok az ilyesmit megoldani, valahogy kimaradt egy fejezet a "nővé válás"-tananyagból még az óvodában.

Micsoda egy hímsoviniszta pöcs az ilyen...gondolom öcsikét még az óvodában arcon csapta pár leány..és azóta is ilyen jól felkészülten tud megalapozott tanácsokkal és praktikákkal szolgálni fiatal nőknek...

öcsike az általad említett intézményben a helyed...remélem az ilyen nő nélkül tengeti mindennapjait..ha nem akkor megértem a véleményét, mert az ilyen mellett olyan nő maradhat csak meg akikről írt.

ennyitakartam. bocs/off

JaniV 2008.09.13. 21:34:55

DEGEC! Vettel, és a Ferrari 6. és 14. helye! És a többiek hol vannak? (a nagyokra gondolok)!
Ezek ám a komoly dolgok, nem egy fruska hülyesége! Méhecske (250-es), darázs (600-as, esetleg ezres) volt? De ha egy dongó keveredett volna oda?

DEGEC 2008.09.13. 21:40:25

én is tudom hogy van leirva Vettel neve, csak magyarosan irtam.

a STR kocsijában is ferrari motor van, igy a ferrárié a pól.

kiváncsi leszek holnap, ha tejbevonó massza ezt elurja akkor meg is érdemli..

Matrix_ 2008.09.13. 21:44:13

DEGEC 2008.09.13. 21:40:25
talán Massa :-P

JaniV 2008.09.13. 21:44:49

Képzelheted, Felipét, meg Kimit, a Ferrari hazájában! No, majd holnap meglátjuk!

DEGEC 2008.09.13. 21:48:23

holnap kiderül....

attól függetlenül én örülök, hogy néha a kis csapatok is tudnak villantani...
és nem dzsankarló fizikellára gondoltam.

Matrix_ 2008.09.13. 22:05:53

DEGEC 2008.09.13. 21:40:25

sumehher úgyis megaláz mindenkit holnap! ezé szar a formaegy. :))

Pistike911 2008.09.13. 22:09:34

DEGEC 2008.09.13. 21:08:31

"szerintem az első pár komment közt, senki sem volt tul kemény..."

Csak néhány kiragadott:
"Az ilyen elmebeteg libáktól mentsen meg a sors..."

"Én örökre elvenném a jogsid."

"Ha meg ilyen idegbeteg vagy, hogy bepánikolsz egy darázstól, akkor ne vezess autót"

"ilyen agyalágyult barmok"

"Na te hülyepicsa, örülj, hogy ennyivel megúsztad"

"saját kezemmel kötöttelek volna fel egy fára a belednél fogva"

"Ilyeneknek egyátalán nem szabad jogsit adni. "

"Szánalmas vagy.... "

"egy felelőtlen hülye kis tacskónak aki az utasai és a környezetben közlekedők életét kockáztatta"

Úgy látszik nem egy blogot olvasunk.

Mellesleg abban egyetértett mindenki, hogy elb@szta a kiscsaj, de csúnyán. Az egyedüli problémám ez a sok, kib@szottul hibátlan ember, aki már akasztaná ezt a szerencsétlent. Ez a tipikus hozzáállás, hogy mi lett volna ha egy óvodáscsoport éppen arra megy, nosza hülye qrvázzuk le az állatját!

Némiképp ismerve az emberi agy működését valószínűsítem, hogy ha az óvodás csoport, anyuka babakocsival, pótkocsis IFA van előtte akkor máshogy reagál. Még ha hülye picsa, akkor is....

Pistike911 2008.09.13. 22:11:34

Egyébként pedig:

Lófő 2008.09.13. 11:03:02

nathanp 2008.09.13. 11:03:23

Csatlakozom az előttem hasonló képpen szólókhoz.

DEGEC 2008.09.13. 22:32:09

a béllel felkötős az valóban egy kicsit durva, pláne hogy egy ifjú hölgyről van szó, de nyílván más lett volna az egész hangulata ha a bimmert kihagyja a storyból, és nem a büntin sopánkodik.


de asszem majdnem mindenki 99% ban egyetértettt, hogy ez igy mind eggyütt nézve elég gáz, és több hibát is vétett egyszerre.

amúgy nekem van egy uj fétisem, a cápásos a csigakettőn...
na azt tipikusan magyaroknak találták ki...
önismerete egyiknek sincs....pláne a tegnapi, mikor azzal érvelt, hogy neki szüksége vana nagyobb nyereményre mert nincs pénze....

G.Gambino 2008.09.13. 22:37:19

Az nem jutott eszébe senkinek, hogy a sztorit Silenték találták ki? :D

Túlságosan tökéletes ez a cikk, hiszen adott minden a szájtépéshez, a több száz kommenthez. Ráadásul az utóbbi időben elég gyenge sztorik voltak. Most adott 1 nő, 1 BMW ami ráadásul az anyucitól van és egy idióta sztori, amit ha esetleg megtörténne, inkább titkolna az ember, mint ország-világ előtt leírja. :D A darázs és a Maja név is több, mint gyanússá teszi a sztorit. :))

Szerintem az egész történetet csak abból a célból találta ki Silent, hogy minél többen olvassuk el a Suzuki akciós reklámot. :D :D

Csapdába csaltak és beszopattak minket, mint Ibolya és a Tiszteletlenek Társasága a Kornélt. :D :D

kapitanykapitany 2008.09.13. 22:43:32

gambino a sztori igaz maja létezik. baleset megtörtént. balaton. bmw. lány. darázs. stimm minden

G.Gambino 2008.09.13. 22:50:18

Tudom, hogy létezik Maja. Láttam rajzfilmen kb. 20 éve. :D :D

Félretéve a viccet, azért írtam azt amit írtam, mert már csak 2 megszokott téma hiányzott a kommentek közül. Silent cinkelése és az összeesküvés elmélet. :D

DEGEC 2008.09.13. 22:53:01

még egy zöld suzukist bele kellett volna szőni valahogy:-PPP

amugy nekem is megfordult a fejemben hogy fotosopp..:-P

daniferi 2008.09.13. 22:58:38

Én megértem a reakciót, lévén kiskoromban 26 csípést kaptam arcra, azóta ha meglátok akár méhet, akár darazsat, eléggé pánik közeli állapotba kerülök, hessegetek, menekülök. Ám ennek ellenére az ilyen esetet próbálom higgadtan kezelni.

Egy alkalommal kerékpáron dombról lefelé, kb 40-nel mentem, belerepült a pulóverembe egy méh. Reflexből egy kézzel odaütöttem, hogy megszabaduljak tőle, sikeresen. Csak hát ahogy lerepült tőlem, azzal a lendülettel vissza is tért, csak ekkor már nyakra. Meg is csípett, ahogy "becsapódott". Megálltam, anyáztam, s próbáltam megnyugodni. Sikerült :)

Autóval is volt kalandom. Városi főúton haladok, közel hatvannal. Nyitott ablak, ahol beröppent egy darázs, s a combomon landolt (na erről fantáziáljatok :)) Gyors helyzetfelmérés, hogy mit tegyek, majd egy mellékútra lekanyarodtam gyorsan. Szerencsére pont előttem volt az az utca. Amint lekanyarodtam, satufék, kocsiból kiugrás. Már a kanyarodáskor elkezdtem kikapcsolni az övet, hogy mielőbb szabaduljak. Miután sikeresen legyőztem a szörnyet, indulás előtt elszívtam egy cigit, hogy megnyugodjak, s abbamaradjon a remegésem. Persze aznap már nem tekertem le az ablakot, hiába a 35 fok :)

G.Gambino 2008.09.13. 22:59:35

Az a kerítésen belül parkolt és vette az egész jelenetet a középkonzolra helyezett kukkolós kamerával. :D :D

G.Gambino 2008.09.13. 23:03:24

Volt egy Macaulay Culkin film kölök koromban, My Girl volt a címe. Ez most csak úgy eszembe jutott daniferiről, meg a darazsakról. :)

Amúgy über durva ez a darász invázió, ami kísért. Wazz, lehet, hogy Chemotox voltál előző életedben, aztán most jön a vendetta. :D :D

cso zsi 2008.09.13. 23:32:30

" Pistike911 2008.09.13. 22:09:34
DEGEC 2008.09.13. 21:08:31

"szerintem az első pár komment közt, senki sem volt tul kemény..."

Csak néhány kiragadott:..."

Olyanok az első pár (1, 2,) hozzászólásban nincsenek, Degecnek igaza van. Azután persze jött a feketeleves.
Hogy miért nem törtem felette pálcát?
Mert voltam frissjogsis én is, és az első balhém mégis kétéves jogsival történt. Azóta is történt pár (sok km alatt nincs hibátlanság, csak nagyotmondás), általában személyi sérülés nélküliek, kivéve egy, ahol az okozó be sem volt kötve, és kétszer akkora kocsi oldalán akarta magát átverekedni (a szélvédőig jutott).

Matrix_ 2008.09.13. 23:38:52

daniferi 2008.09.13. 22:58:38

méhész e vagy? :)

DEGEC 2008.09.13. 23:49:33

cso zsi 2008.09.13. 23:32:30

Ezexerint sok ember ill, k. postíró még mindig nem érti mi a baj.

Nyilván mindenki volt kezdő jogsis, aki nem volt az hazudik és sikeres nem lehet.
Nyilván mindenki hibázhat...
és ősi román szokás a hibámat a kocsira fogni, nekem is volt ótómata váltós kocsim, és ha levettem a gázról a lábam akkor nem ment fel egy magas beton padkán, kresztábla, betonoszlop, és kerítésen...majd sopánkodni hogy 25 pénz a bünti, meg csúnya rendőrbácsik.
meg nehogy má 2008 ban embereknek, mind utas mind vezető el kell mondani hogy kösse be az övet.

Abban egyetértünk, hogy az alapján valakiról egy profilt felállítani, hogy fitala lány anya uj 320 bimmejével, csajokkal balaton pancsi stb...mindenkinek 1 dolog jut eszébe....sajnos ez a nagy számok törvénye. Kb mintha valaki X5 el jár, nyilvánnem csepelen a drótgyárban a raktáros, legalábbis nem ez jellemző.Attól lehet, csak akkor sokat lopott:-P
A postiro ugyelhetett volna jobban a részletekre, vagy legalábbis nem annak beállítani magát ami nem.


De ha én hibázok, vagy azt mondják hibáztam, akkor végiggondolom mit csináltam, hol és mit kellett volna másként, és ügyelek hogy ne kövessem el még1x ugyanazt.

Csak hogy legyen egy kis kaming aut...

nekem marta be a jard jópár évvel ezelőtt pöcsös kölyök koromban a jogsim ittas vezetésért. A haverjaim nem érték volna el a buszt, én meg igaz ittam pár sört de felajánlottam hogy kiviszem őket az buszállomásra.
csak a jerd lemeszelt, szonda stb...

én se utöttem el senkit, még a kocsimat se törtem össze, és mégis 40.000 ( 25.000 volt a fizetésem akkoriban, ezt csak zárójelben jegyzem meg)és 4 hónap lett.
4. honap alatt a vonaton, buszon, volt időm elmélkedni, hogy mi lehetett volna ha...elütök egy óvodás csoportot, nyilván a sitten hintőporos f@sszal d@gtak volna se@@be..
és azóta nem iszom ha vezetek, illetve a páromnak van jogsija:-PPP

ez itten a nagy különbség...
de ma már nem népnevelek többet:-PP mert elkopik a klaviatúrám.

DEGEC 2008.09.14. 01:49:43

kapitanykapitany 2008.09.13. 22:43:32


2 hozzászólás, friss segisztráció...ej ej...

Heck Elek 2008.09.14. 10:06:28

kapitanykapitany 2008.09.13. 21:16:08

Szóval nincs ilyen "pasi", ill. akarom mondani te "nem olyan vagy" ..ej.ej. ...jó randa lehetsz. :-)

Köcsögarc 2008.09.14. 10:28:02

Sancho: azt írod nem sebességre hanem (negatív) gyorsulásra ugrik a légzsák vezérlés. A kettő összefügg de a gondolat jó. Azt hiszem a bmw-ben ezt úgy oldották meg hogy egy vizszintes kis csőben egy rugó menetirány szerinti előre végén vagy egy kis golyó. A negatív gyorsulástól a rugó megnyúlik és ha a golyó elér egy érintkezőt akkor aktiválódik a lufi. Hát nem vagyok okostojás?

Heck Elek 2008.09.14. 11:01:30

Köcsögarc, nem egészen golyó meg érintkező. Egy félvezető méri indukciós, ill kapacitív elven, de van egy mikrorugós elem is benne az igaz. A felborulást pedig (oldallégzsákhoz kell) giroszkópos elven (rezonáló piezoelem VSG vibrating structure Gyro) érzékelik a Coriolis-erő elv segítségével.
Ha érdekel, pl. itt nézz körül:
Gyorsulásmérők airbaghez:
www.semiconductors.bosch.de/en/30/restraint/airbag-sensor.asp
Félvezetős giroszkópok: www.watson-gyro.com/products/rate_gyro_principle.html

VOGAben 2008.09.14. 11:18:20

Azért nem semmi, hogy ha a sztoriban szerepel egy BMW akkor 500 kommentig nincs megállás. (Nemtudom emlékszik-e valaki az elgurult a BMW-s feje c. történetre?)
Egy új 320d-t én is el bírnék viselni. De vajon nekem is átalakulna az egóm és "igazi" béemvéssé válnék?

Utólag belegondolva a fent leírt sebességgel már az oszlop megfogta volna a gépet. Vagy csak súrolta, vagy gyorsabban ment a csaj. Ilyenféle pusztítást, ha nem túlzásokat olvastunk 40-el egy min 5 tonnás kisteher rendez nem egy "kis" bömzli. Nem kell szemethúnyni a mi lett volna ha gondolatmenet felett. Igenis gondoljon csak bele, agyaljon rajta. Senki nem tökéletes, és a majdnem tökéletesnek is számtalan fokozata van. Sajnos a tanuló vezetőket nem oktatják kellően /leginkább sehogysem/ a veszélyhelyzetben való magatartásra. Persze aki elengedi a kormányt és befogja a szemét(idős néni trabival, ha nem látom nem hiszem el) annak bármilyen kiképzés is hiábavaló, azért a többség csak okulna belőle és a javára válna.

szemenagy 2008.09.14. 11:45:40

Kicsit kétkedem én is a 40-es tempóban, de ha megakadt a jobb eleje, és megpördült, azért elkaszálhatott még ezt-azt menetközben.
A jobb kezét meg nem igazán az öv vághatta/égethette meg, mivel az a csöcsök közt a csípő irányába elbújik, asszem :D

VOGAben 2008.09.14. 11:51:28

Igen, inkább a nyíló légzsák okozhatta a hámsérülést. Hacsak nem háttal ült a volánhoz. :) Azért az is milyen amikor a jobb egyben felpakolja a lábát az utas a müszerfalra. Na ha ott nyílik a légzsák van ám csontzene és oda a szép küllőknek.

szemenagy 2008.09.14. 11:57:47

VOGAben 2008.09.14. 11:51:28

Azt hívják sürgősségi tetrisnek :D

Jacques Foche 2008.09.14. 17:34:07

Heck Elek 2008.09.13. 19:46:01
"Jacques Foche. Nem értelek.
Ez a csaj személyi sérüléssel járó balesetet okozott a saját hibájából. 25 ezer.

Egy haveromnak lejárt az elsősegély dobozának a szavatossága. Csak ezt nézték igazoltatáskor: 30 ezer volt."

Nem azt mondom, hogy az a 25 sok, hanem azt, hogy egy rutintalan csajszi kap 25-öt, a magát sumaherrnek képzelő boyracer faszkalap meg eldobja apu autóját, aztán kap egy másik kocsit aputól. Büntetést meg persze nem. Legközelebb meg "múltkor úgyis megúsztam" felkiáltással vállalja túl magát, oszt megöl valakit. Jobb esetben csak saját magát.

Én még nem találkoztam olyannal, akit az elsősegélydoboz miatt büntettek volna. Még ismerősöm ismerősének az ismerőséről sem hallottam, hogy ilyesmi történt volna vele. Ez fotosopp...

JaniV 2008.09.13. 21:34:55
"DEGEC! Vettel, és a Ferrari 6. és 14. helye! És a többiek hol vannak? (a nagyokra gondolok)!"
Ejj, ez a Vettel gyerek ma csúnyán szétbüntette az egész mezőnyt. Biztos kergették a vadméhek... :D :)


VOGAben 2008.09.14. 11:18:20
"Azért nem semmi, hogy ha a sztoriban szerepel egy BMW akkor 500 kommentig nincs megállás. (Nemtudom emlékszik-e valaki az elgurult a BMW-s feje c. történetre?)
Egy új 320d-t én is el bírnék viselni. De vajon nekem is átalakulna az egóm és "igazi" béemvéssé válnék?"

Dízelt? Soha... Egy 1978-as cápa 320-ast azt már úgy ja. Az az igazi BMW, nem ám a fostalicska iksz5.

kapitanykapitany 2008.09.13. 21:16:08
" öcsike az általad említett intézményben a helyed...remélem az ilyen nő nélkül tengeti mindennapjait..ha nem akkor megértem a véleményét, mert az ilyen mellett olyan nő maradhat csak meg akikről írt."

Feminista öntudat is on. Szerintem viszont pont fordítva van, amit mondasz. A normális csajok a legnagyobb tróger tapló köcsögök mellett kötnek ki, akik kihasználják őket. A normális férfiaknak meg valahogy mindig sikerül kifogni valami önző ribancot. Legalábbis nekem 90%-ban önző ribancot dobott a gép. :) :) Vagy csak lehet, hogy nem vagyok sikeres... ;)

Aqweren 2008.09.14. 17:43:01

Szerintem az még nem feminista öntudat ha egy nő zokon veszi ha lebüdösribancozzák vagy lehülyepicsázzák...

DEGEC 2008.09.14. 17:48:46

szerintem nem vagy sikeres, vagy nem vagy normális férfi, és kihasználod a csajokat:-P


azért ferrari nyert es az a lényeg, de hoyg a többi pilóta mit csinált a pályán azt nem tudom.
megérdemelten győzött, bár ez a sikános helyvisszadós dolog szar lett...parázik mindenki, vagy csak a ferrari akarta megmutatni hogy ők milyen szabályosak.

Jacques Foche 2008.09.14. 18:02:23

aqweren 2008.09.14. 17:43:01
"Szerintem az még nem feminista öntudat ha egy nő zokon veszi ha lebüdösribancozzák vagy lehülyepicsázzák..."

Itt nem is hangzott el ilyesmi, asszem, maximum a hölgy valami ilyesmit hallott ki az egyik kommentből. Ti nők mindig bele tudtok magyarázni valamit mindenbe... :) :)

DEGEC 2008.09.14. 17:48:46
"szerintem nem vagy sikeres, vagy nem vagy normális férfi, és kihasználod a csajokat:-P"

Hűbazzeg, te ismersz valahonnan. :) :)

Kurvára szabályosak, csak nehogy ez a VB-címbe kerüljön. Azé' Hamiltont nem vehetik félvállról, szerencsére Massa azért hozott a hátrányán összetettben. Szar lenne látni ha nem Ferrari lenne a bajnok...

Aqweren 2008.09.14. 18:44:11

Az a komment eléggé vicces volt,t.i. arra utalt hogy a nők csak addig használják a pasikat amíg szükségük van rá (ez eléggé ribancos és elítélendő dolog). Ami sokaknál igaz is, de azért vannak rendes lyányok is...;)

Hogy teljesen abszolúte OFF legyek: Nem tud valaki egy korrekt, megbízható autószerelőt, aki ért a Multec befecskendezési/gyújtási rendszerhez, és nem próbál meg átverni azzal hogy "kitisztítottam a porlasztót, már jó lesz a kocsi, 10k lesz" ? XD aki tud valami normálisat megköszönném ha írna egy privit...szenvedek a kocsival mint a kutya :'(((

DEGEC 2008.09.14. 18:47:12

hiába nem szeretem a kokszost, de a 8. körig kurva jol ment, nem kérdezett csak ment, akár én is lehettem volna..


az a durva összeesküvés elmélet amit az öreg terjeszt, hogy a hemit azé büntetik orrba szájba, ha van rajta sapka azé, ha nincs akkó azé, mert mekszmózli aszondta, itt nics szükség mégegy sumaherre, hogy róla szóljon az egész f1.

ezé tesznek be neki mindig....

akár itt is kommentelhetne....

DEGEC 2008.09.14. 18:57:37

www.eszgab.hu/

aszongyák a legjobb...csak sokidő mire időpontot kapsz..

szemenagy 2008.09.14. 19:06:03

Szerintem ha megpöccinted, hogy a Totalcar.hu-n ajánlották, (:D) nem nagyon mer átverni senki (már ha írástudó a zember).
Ha Opel, a Gombosékat merem ajánlani, viszonylag jók a tapasztalataim velük.

Jacques Foche 2008.09.14. 19:31:26

aqweren 2008.09.14. 18:44:11
"Az a komment eléggé vicces volt,t.i. arra utalt hogy a nők csak addig használják a pasikat amíg szükségük van rá (ez eléggé ribancos és elítélendő dolog). Ami sokaknál igaz is, de azért vannak rendes lyányok is...;)"

Az még nem ribanc, csak érdekember. Más kérdés, hogy a kettő közül általában az előbbi kifejezéssel szokták illetni. :) :)

DEGEC 2008.09.14. 18:47:12
"hiába nem szeretem a kokszost, de a 8. körig kurva jol ment, nem kérdezett csak ment, akár én is lehettem volna.."

A feka tesó a pillanatnyi teljesítménye szerint a legjobb pilóta a mezőnyben, nagyon érzi a gépet. Az az egyetlen hibája, hogy nem Ferrarit vezet...

DEGEC 2008.09.14. 19:37:05

meg egy kicsit nagy arccal kezdett..
valahogy olyan érzésem van mintha nem járta volna ki a ranglátrát...tavaly nem is tudott mit kezdeni a hirtelen jött népszerűséggel..

a multkori rendszámbiznisze is..hát...nem emléxem menynyit adott a lewis 7 rendszámért..


én ugy mondanám, ha autó/pilóta párosítást nézzük akkor ma ő volt a legjobb..ez hétről 7 re változik ki mit fejleszt.
de nem akarom vettel érdemét elvenni, meg se tudták közelíteni...kovalájnen..de égő..

DEGEC 2008.09.14. 20:02:03

szemenagy 2008.09.14. 19:06:03

nem bántásként mondom, de aki márkeszervizbe jár az.........ki tudja a végét?:-P

Matrix_ 2008.09.14. 20:21:18

DEGEC 2008.09.14. 20:02:03
4. pont :)

Aqweren 2008.09.14. 20:21:26

Köszi a tippet, majd felveszem velük a kapcsolatot :)
Egyébként igen, Opel...nagyon jó kis kocsi amúgy csak gyakran van vele baj :(

Matrix_ 2008.09.14. 20:56:58

aqweren 2008.09.14. 20:21:26

mert nem szereted és 95-öst teszel bele 98-as helyett!! :)))

DEGEC 2008.09.14. 21:26:39

milyen opel, nekem volt 3 is..de nem panaszkodom..

Bobby Baccala 2008.09.14. 21:36:51


tavaly óta mintha már nem a sofőr felelne azért hogy az utasok nincsenek bekötve...persze hülye aki nem köti be magát.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.09.14. 21:53:55

Opel márkaszervízbe járni ősi román szokás ;-)

Aqweren 2008.09.14. 22:09:17

1989-es kadett, sedan :)
Nekem sem lenne okom panaszra ha karban lett volna tartva a röpke 18(és fél)év alatt, mióta forgalomban van...mindig kijön rajta mindenféle hiba, ha az egyiket sikerül megcsinálni pár hónap, és jön a másik...:'(

DEGEC 2008.09.14. 22:16:33

hát az nem mai darab...
de olcsó hozzá az alkatrész, vagy kintről tudsz hozzá hozni donort.
opel sose kop el:-)

Aqweren 2008.09.14. 22:20:14

Az alkatrész ár egy fő szempont volt a vételkor.

Meg az hogy úgyis nekimegyek majd vele mindennek és szétbarmolom a kuplungot meg a sebváltót kezdő jogsival. :D

Aztán nem barmoltam szét rajta semmit amin nagyon csodálkozom...

Matrix_ 2008.09.14. 22:40:28

aqweren 2008.09.14. 22:20:14

Ezeket az ótókat még bolondbiztosra csinálták :) úgyhogy ne csodálkozz:) (lásd, a posztban szereplő csodamasinát simán lenullázta egy darázs meg egy bolond csaj :))
(bocs :P)

Vegyé újabbat. elromlani az is elfog, csak esetleg ritkábban.

Navarone 2008.09.14. 22:44:28

Kíváncsi vagyok, hogy a commentezők akkor is ilyen kemények lettek volna, ha a topicnyitó nem írta volna meg az autója márkáját....

Szájbefogó, fejetrázó szmájli...

Jacques Foche 2008.09.14. 23:15:30

DEGEC 2008.09.14. 19:37:05
"meg egy kicsit nagy arccal kezdett..
valahogy olyan érzésem van mintha nem járta volna ki a ranglátrát...tavaly nem is tudott mit kezdeni a hirtelen jött népszerűséggel.."

Ha előtte minden versenysorozatot végignyertem volna, akkor nekem is nagy lenne az arcom. A Kovalainen is mondott olyat mielőtt a forma1-be igazolt, hogy na majd ő szétbüntet mindenkit, aztán nem jött be. Ezeknél a gyerekeknél kell is egy kis egészséges önbizalom. :) :)

aqweren 2008.09.14. 22:20:14
"Az alkatrész ár egy fő szempont volt a vételkor. Meg az hogy úgyis nekimegyek majd vele mindennek és szétbarmolom a kuplungot meg a sebváltót kezdő jogsival. :D Aztán nem barmoltam szét rajta semmit amin nagyon csodálkozom... "

A csepp Kadett nem az az autó, amit olyan egyszerű lenne szétbarmolni.

Navarone · humoroskepek.blog.hu/ 2008.09.14. 22:44:28
"Kíváncsi vagyok, hogy a commentezők akkor is ilyen kemények lettek volna, ha a topicnyitó nem írta volna meg az autója márkáját...."

Nem is írta meg az autója márkáját. Csak az anyjának az autójának a márkáját... ;)

VOGAben 2008.09.14. 23:24:30

Jacques Foche:

Nem vagyok barom, persze hogy az öreg gépek közül csakis a benzinesek jönnek be. Nekem a kis cápa elődje, a 02-es a kedvencem, egy korai 1602, vagy 1500-as, amelyiknek még kerek a hátsó lámpája, na az igen az jöhetne.
De sajnos drága a benya és gázolaj meg akad olcsón, tehát... psszt!

DEGEC 2008.09.14. 23:39:59

az önbizalom és a nagyképűség közt van különbség.

pl : mikor Rai-t megkérdezték hogy mit szól ahhoz hogy öt tartják sumaher után a 2. legjobb pilótának, azt válaszolta hogy ha ő azt gondolná hogy a 2. legjobb pilóta, akkor a rajtvonalhoz sem állna.
Igaz ez pár évvel ezelőtt volt...

de az amikor a rönó szerelők olyan pólóban voltak"hogy who is sumaher"? kicsit erős önbizalom.

Jacques Foche 2008.09.15. 00:01:32

VOGAben 2008.09.14. 23:24:30
"Nem vagyok barom, persze hogy az öreg gépek közül csakis a benzinesek jönnek be. Nekem a kis cápa elődje, a 02-es a kedvencem, egy korai 1602, vagy 1500-as, amelyiknek még kerek a hátsó lámpája, na az igen az jöhetne."

Igen, az jófajta gép. Volt alkalmam kipróbálni egy újszerű állapotú 1802-est, és hazudnék ha azt mondanám, hogy nem jött be. Kib* jó volt.

DEGEC 2008.09.14. 23:39:59
"de az amikor a rönó szerelők olyan pólóban voltak"hogy who is sumaher"? kicsit erős önbizalom."

Ez kicsit olyan, mint amikor az egér van "Who the fuck is Elephant?" feliratú pólóban. :D :D

DEGEC 2008.09.15. 00:09:23

mióta a rönó szar, vissza is vett az arcából a spanyol, és kicsit szimpatikusabb is.
amugy ugy lett vb hogy sokkal megbizhatóbb volt a kocsija mindkét év elején, a többieké meg nem...meg hibáztak is. ettől függetlenül még 2x vb...csak hát...

Sparhelt · www.sparhelt.hu 2008.09.15. 08:06:37

El kell venni a darázs repülési engedélyét! :-)
Amúgy meg tényleg csak önfegyelem kérdése. Olyan mint egy szuri a doktornál. Van aki ettől is fél, de hogy egy ilyesmiért vállaljon be az ember egy esetleg halállal is járó közlekedési balesetet, az kicsit nonszensz.
El kell dönteni, hogy vezetsz, vagy darázzsal hadakozol. Egyszerre nem megy a kettő..

Én lennék terrorista! 2008.09.15. 09:06:56

"...miatt 25.000 forint pénzbírság...", ez így 25 Ft, nemde?

Aqweren 2008.09.15. 09:50:11

MatrixHasYou:

"aqweren 2008.09.14. 22:20:14
Ezeket az ótókat még bolondbiztosra csinálták :)"

Igen azt kétszer is tapasztaltam amikor levertem a tükröt (a bal oldalit az első héten amikor meglett a jogsi, a másikat egy hete:S)...simán vissza lehet pattintani, még csak össze sem törik. Gondoltak a hülyékre...

lwcolors 2008.09.15. 09:58:48

A történet jó, de egy helyen sántít:
Még rutintalan vezető voltam, úgy 15 éve történt. Egy két pótkocsis traktort kerültem ki, amelyik jobbra indexelt. Mivel mögötte voltam (korábban jöttek szembe), a sebességem a mellé kerüléskor lehetett 40-45 km/h (30-ról indultam, erre emlékszem). A traktoros úgy gondolta, hogy a jobbra kanyarodáshoz neki át kell mennie a szembejövő sávba, így leszorított az útról. Megpróbáltam a padkán maradni, de lecsúsztam az árokba, és azonnal jött a villanyoszlop. 3-an utaztunk a kocsiban, egyikünk sem volt bekötve. Eredmény: kocsi lökhárító, egyik lámpa, motorháztető, és egyik sárvédő összetörött, de a kocsi mozgásképes maradt (azzal mentünk haza, miután kihúztuk az árokból). Az egyetlen elszenvedett sérülés egy kis hámsérülés a térdemen (egy piros folt), ami nekiütközött a műszerfal aljának.
A leírásból szerintem az első ütközéskori sebesség 60-65 km/h lehetett.

Matrix_ 2008.09.15. 10:15:47

aqweren 2008.09.15. 09:50:11

Én nem Rád gondoltam! Hanem a bolondokra :))
Amúgy a tükröt én is levertem az astrámon. de olyan masszív a cucc, hogy csak visszpattintottam azt kész.
Semmi baja.

záporjózsi 2008.09.15. 10:15:53

"1. Vészhelyzetben - legtöbbször - a legésszerűbb megoldás a fék: az álló autó lényegesen kevesebb kárt okoz, mint egy kontrolálatlan haladó. Ezt most már tudod!"
Pontosítanék: jobb index, körülnéz, közben enyhe fék, aztán állj meg, majd vészvillogó. És a helyzetjelző (ha pánikolsz akára a tompika is rövid ideig) maradjon kint a vészvillogó mellé. Ha baj van, értelmesen és tudatosan bárhol tudsz annyi helyet találni, ahol a következő félreállóhelyig összeszeded magad.

"B.GY. 2008.09.13. 20:03:20
Maja.Egy darázs csak egyszer tud megcsípni,mert utána megdöglik."
Ne keverd a darazsat a méhecskével. :)

hulyemagyar 2008.09.15. 11:46:17

" stellaz1 2008.09.13. 09:41:26
Tényleg kéne valamiféle pszichológiai vizsgálat, hogy ki az aki teljesen alkalmatlan a vezetésre."

Akkor megszűnne ez a blog. Vagy csak bringások írnának ide.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.15. 11:49:17

hulyemagyar: Nem hiszem, hogy bármilyen vizsgálathoz is kötnék a jogosítvány megszerzését vagy megtartását, egy csapásra eltűnnének a hülyék az utakról. Vagy ha igen, akkor egyszercsak csörögne a vekker és felébrednél. :))

Jacques Foche 2008.09.15. 12:29:10

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.09.15. 11:49:17
"hulyemagyar: Nem hiszem, hogy bármilyen vizsgálathoz is kötnék a jogosítvány megszerzését vagy megtartását, egy csapásra eltűnnének a hülyék az utakról."

Biztos lenne olyan hülye is, aki vagy le tudja fizetni a pszichológust, vagy szoros rokonságban áll vele. Vagy mind a kettő. :) :) :)

Matrix_ 2008.09.15. 12:35:57

"hulyemagyar: Nem hiszem, hogy bármilyen vizsgálathoz is kötnék a jogosítvány megszerzését vagy megtartását, egy csapásra eltűnnének a hülyék az utakról."

Ez is csak olyan teszt lenne mint a katonaságnál...
Csak itt senkiről nem derülne ki hogy buzi-e meg öngyilkos hajlam :))

szemenagy 2008.09.15. 12:37:18

Vagy kizárólag pszichológusok vezethetnének. ÖÖÖ, véletlenül nem ez van itt-e? :D

JaniV 2008.09.15. 12:49:28

DEGEC! Vettel teljesítményéhez mit szólsz? Én is a pirosaknak drukkolok, szeretném, ha megnyernék a vb-t, de tegnap kivételesen Vettelnek drukkoltam.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.15. 12:53:52

Pls. ne offoljátok szét a blogot se F1-gyel, se mással. Én is néztem, jó volt, érdekes volt, de inkább a formula.hu, vagy f1hirek.hu, vagy az index erre létrehozott fórumában tárgyaljátok ki. Köszi.

SzZ 2008.09.15. 13:34:08

Kedves Moj!

Írod: "ha jól tudom,nem az én felelősségem az, hogy az utasaim be vannak-e kötve". Rosszul tudod. A 48§(5) szerint csak akkor indulhatsz el, ha minden utasod kattintott.

Ezt tisztázva, nyilvánvalóan Te vagy a felelős a sérülésükért - nem lett volna szabad elindulni.

"Ennél súlyosabb hibáknál elengedik az embert egy ejnye-bejnyéve". Nem a hiba a lényeg, hanem a hiba következménye: két sérült és milliós anyagi kár. Ehhez képest a büntetésed kifejezetten enyhe.
Hogy értsd, mire gondolok: ha a 10. emeleti erkélyen villanyt szerelek, és a csavarhúzó megcsúszik a kezemben, és kiesik az utcára, akkor az egy kis hiba. Értékelni meg aszerint szokták, hogy mire esik: a fűre, egy parkoló kocsira vagy valakinek a fejére...

Mellesleg: egy barátom 50 eFt és 3 hónap jogsielvételt kapott egy kihalt 2x2 sávos úton történt gyorshajtásért. Csak azért írom, hogy legyen összehasonlítási alapod.

"normális dolog-e az,hogy olyan dolog miatt büntettek meg állítólag,amit nem csináltam". Emlékeim szerint a helyszíni bírságnál alá kell írni a szabálysértésről valamilyen papírt. Ezt nyilván megtetted, mert ha nem, akkor már nincs helyszíni, jön a feljelentés.
Feltenném a kérdést: normális dolog vakon aláírni valamilyen rendőrségi iratot?

Itt is van egy mellesleg: ha tényleg lejárt a zöldkártyád, be kellett volna hogy állítsanak a két rendszámtábla közé, nem rendezhették volna a kérdést helyszínivel. Mondhatom azt is, hogy a rendőrök piszok rendesek voltak, egy kis bírsággal továbbengedtek egy olyan kocsival, ami nem vehetett volna részt a forgalomban. Adminisztrálni meg kellett valamilyen szabálysértésre, így kerülhetett a képbe a biztonsági öv hiánya.

Az írásodból az jön le (ez az én szubjektív véleményem, bár a kommentekből ítélve a többség is így érzi), hogy nagyon meg vagy bántva és fel vagy háborodva, hogy a baleset után megbüntettek. Úgy érzed, a balesettel önmagában is elég nagy kiszúrás történt veled, miközben a balesetért halálos ijedtséged révén nem is vagy igazán felelős.

Azt javaslom, gondold át az egész történetet még egyszer, "hol hibáztam?" kérdéssel a háttérben. És okulj belőle!

JaniV 2008.09.15. 13:36:23

SilentSound! Bocsánat. (se F1, se Suzuki)

szemenagy 2008.09.15. 13:58:46

KuKori · csendrendfegyelem.blog.hu/ 2008.09.14. 21:53:55
"Opel márkaszervízbe járni ősi román szokás ;-)"

Degenyó, csak most olvastam... Jómagam (autós)szakmabeli vagyok, nem feltétlenül ügyfélként fordultam meg jónéhány márkaszervízben, hanem inkább a színfalak mögött :D

DEGEC 2008.09.15. 17:40:20

színész-e vagy?
mit jáccó?

DEGEC 2008.09.15. 17:48:17

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.09.15. 12:53:52

bocsi ha offnak vetted, de ott volt a postban a BMW,--->Kubica----> F1--->Vettel..:-PP

cszoli (törölt) 2008.09.15. 22:16:15

Szerintem nem sok a 25 ezer, még a letarolt táblákat és kerítést sem lehet helyrehozni belőle, egy ilyen baromság után meg amúgy is kell két hónap idő meditálni a történteken, az önkontroll szükségességén, stb. A 40 amúgy nyomorúságos vánszorgás, de ütközni bőven elég. Nem tudom, miért csodálkoztok, hogy kitörött a BMW kereke, nem tank az, csak a mítosz teszi tökéletes és sérthetetlen járművé...

Pistike911 2008.09.15. 23:06:27

cso zsi 2008.09.13. 23:32:30

"Olyanok az első pár (1, 2,) hozzászólásban nincsenek, Degecnek igaza van."

Azért feltételezem, hogy az első pár hozzászólást nem matematikai értelemben vette. NEMÁ! Komolyan ilyeneken kell lovagolni??? :P

Mellesleg tény, hogy balfék volt, elcseszte, kevéssel megúszta, hülyén fogalmazott, mikor a BMW-t említette és kérdőre vonta a bírság összegét, azt itt nem ildomos! :)

Pistike911 2008.09.15. 23:12:33

cszoli 2008.09.15. 22:16:15

Bár nem derült ki a posztból, hogy a betonoszlopban mekkora kár keletkezett (feltételezem semmi), a kicsavart közlekedési tábla javítási költsége kijön 25e HUF-ból, mert kb. két éve télen nekem is sikerült egyet összehajtogatni. Megint más kérdés, hogy ilyen esetben a sofőrnek vagy saját magának kell gondoskodni a tábla beszerzéséről és az eredeti állapot helyreállításáról, vagy az önkormányzatnak kell megfizetnie a kárt.

Tehát tudomásom szerint a büntiből nem megy erre egy kanyi sem. A kerítés ha magántulajdon, akkor vagy a biztosítása fedezi, vagy egymás közt rendezik, vagy polgári peres eljárás keretében, ha pedig önkormányzati, akkor hasonló képpen, csak az önk.-nak fizet.

Persze lehet, hogy azóta változtak a jogszabályok, vagy csak én lettem félreinformálva és megvezetve. :)

MP33PORTAL · http://downlinkz.com 2008.09.17. 20:33:41

EBBŐL A BÜNTETŐ LÉNŐL BASZ##AK BE A ZSARUK A HÉTVÉGÉN XD. GONDOLJ RÁJUK ÉS ÉRTSD MEG. VALAMIBŐL NEKIK IS ÉLNI KELL. :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.09.17. 21:09:38

Pls. kapcsold ki a caps lock-ot ha kommentelsz, köszi. :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása