Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Késekkel rendezték a vitát a kamionosok

2008.10.07. 07:41 :: SilentSound

Összeszedtem valahol egy torokfájást, ahogy névtelen levélírónk torka is könnyen fájhatott volna, ha nem kap észbe és fogja menekülőre a dolgot. Csak egy kicsit másképpen, mint az enyém. Szerencsére úrrá tudott lenni a dühén és megúszta egy kis ijedtséggel a kalandot, de talán ez sem lett volna, ha nem durran be az agya (habár egy ilyen esetben az ingerültség valahol érthető) és hergeli fel a teherautóban utazókat. Szerencsére nem kellett megtudnunk, mi lett volna, ha... Te mit tettél volna?

Egy gyors sztorit szeretnék megosztani Veletek. Autómat málhás szamár módjára megpakoltam, rengeteg cucc volt benne. Ma elindultam a 471-es úton. Az út szar, a kocsi eszementül megrakva, nem akartam nagy sebességgel haladni (60 km/h), ahol amúgy is szinte végig, Debrecenig ENNYI a megengedett azon a szakaszon, illetve ha jól emlékszem, egy rövid távon 70.

A mögöttem jövő ezt jól tolerálta, valszeg látta, hogy mi a helyzet. Mögötte pedig egy nyerges vontató jött, Schwarzmüller földszállító pótkocsival. Ő is megelőzött, rámnyomott mindent közben: reflektort, kürtöt stb, majd a végén rámhúzta a pótot.

Beértünk Debrecenbe, utolértem, és hát bemutattam neki a középső ujjamat, dudálás közepette. Oké, nem szép dolog. Több se kellett neki: gázt adott, elém került, beleállt a fékbe. Mondom, oké, akkor ezt most megbeszéljük. Megállok, kiszállok. A két (!) kamionos is, egyik jobbról, másik balról. Jönnek felém, én állok a kocsim mellett, mögöttük. Látom, hogy mindkettőjük kezében megcsillan valami: KÉS! És az is tuti, hogy nem a 9 centis határon belüli.

Nem vártam meg, amíg odaérnek, bevágtam magam a kocsiba, a kamion bal oldalán haladó sofőrre kicsit ráhúztam a kormányt (nem, nem elütni akartam, csak nem akartam, hogy véletlenül is elém találjon állni, és ezzel próbáltam jelezni, hogy elütöm, ha kell).

Elhúztam a francba. Dudáltam, mutogattam. Attól még nem belezünk ki senkit, nem fenyítjük be késsel (gyanítom,hogy csak ennyi lett volna egyébként, valszeg nem mártották volna belém). De akkor is!

Hogy mit akarok ezzel mondani? Ezentúl eggyel több autós lesz az utakon, akinél lesz valamilyen önvédelmi eszköz a kocsiban. Ha pedig valaki kést ránt rám, megnézheti magát.

A rendőrséget felhívtam. Hogy végül sikerült-e egy kis kellemetlenséget okozniuk a delikvenseknek, nem tudom. De nagyon remélem.

137 komment

Címkék: közlekedés autó hülye erőszak veszélyes teherautó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pistike911 2008.10.07. 10:24:21

tehenke 2008.10.07. 10:20:22

Ez a szemezős-belezős! :D

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.10.07. 10:25:52

Pistike, a fegyverszakértő megállapítja...

Tudod, az első golyó viszi ki a tisztításra használt olajat a csőből, és hagyja hátra a kormot. Ha sok olaj van a célpont mellkasában, akkor sincs baj, közvetlen veszély elhárítására a figyelmeztető lövés mellőzhető. Szóvál kár még két patront elpazarolni, sőt, kifejezetten a bizonyíték meghamisítására, a nyomok összezavarására irányuló cselekedet, ami a hirtelen felindulást/jogos védelmet legalábbis megkérdőjelezné az eljárás későbbi szakaszában...

Csak az a baj, hogy utána mentőt kell hozzá hívnod. Hát azért lövöd mellbe, hogy megmaradjon? Bolond világ ez...

beleszolok 2008.10.07. 10:26:13

Pistike, te nem voltál katona? Semmi közöd nem volt lőfegyverekhez soha?

Szerinted a fegyverolaj hanyadik skulón lesz? Nem az elsőn véletlenül? Csak mert te nem értesz hozzá, más azért meg tudja állapítani a sorrendet.

Lunitari 2008.10.07. 10:27:12

Hmm nekem is volt hasonló esetem csak nem kamionossal. Kanyarodóból bevágott elém és még neki állt feljebb...lámpánál ki..ő is ki kezében valami vasdarab vagy boxer nem láttam pontosan mi...óvatosan előhúztam a Parabellumom és leengedem lábam mellé...már ekkor megtorpan a csótány..mondom neki ha közelebb jön 1-1 golyót fog kapni a két térdébe, amit ötbbet nem nagyon fog használni...úgy húzott vissza az autójához mint egy vadliba délre....Szerintem egy fegyó a legjobb, még ha valakinek csak gázos lehet. Nekem éles van..jó a melóm.

Pistike911 2008.10.07. 10:28:11

MatrixHasYou 2008.10.07. 10:22:07

Úszni is úgy megyek, hogy közben dúdolom a Cápa 2 . zenéjét. :)

Matrix_ 2008.10.07. 10:29:46

kivéve, ha aznap nem az lesz az első lövöldözésed :D

Matrix_ 2008.10.07. 10:31:01

Pistike911 2008.10.07. 10:28:11

mér az más mint a cápa 1 zenéje? :)

nfr 2008.10.07. 10:33:05

fasza csávó vagy.

Pistike911 2008.10.07. 10:33:39

Rák Attantam 2008.10.07. 10:24:11

Hullazsák lesz a kiérkezőknél. Tarts inkább magadnál Coca-colát, a foszforsavnak hála, jóformán mindenből kihozza a vért (nem CIS tisztára, de azé'). :)

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2008.10.07. 10:35:28

Ezek nem kamionosok voltak, hanem sóderosok. Ráadásul belföldi sóderosok. A legallja népség. Egymás között billencsesnek nevezik magukat, de lényegében sódert, sittet, építési szart visznek 60 tonna összsúllyal és egy buzi nagy maffia tulajdona az egész sóderos lófasz. Nyilván az alkalmazottak értelmi és testi színvonala nulla.

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.07. 10:36:02

ez egyre jobb, nemsokára elkövethetem az ideális bűntényt, ennyi info már bőven elég hozzá :D

wiseguy 2008.10.07. 10:42:17

ezeket a gennyes patkány építőipari kamionosokat mind egy szálig ki kellene irtani a rohadt anyjukkal együtt aki a világraszarta ezeket az agresszív mocskokat!!!!

Pistike911 2008.10.07. 10:46:37

beleszolok 2008.10.07. 10:26:13

Nyugi Rambo! Még a végén agyvérzést kapsz. :)

Azt akartam még írni, hogy mi az alap, hogy vannak trükkök, illetve a lövedéken maradt nyomok sem minden esetben bizonyító jellegűek (a különböző tisztítási szokások, használat rendszeressége, etc.), de akkor jönne a sok Grissom, a spekulálás, miegymás, nekem ehhez sem időm sem energiám, ráadásul nem a fegyverek a legerősebb oldalam, úgyhogy maradjunk annyiban, hogy legyen neked igazad....

pagonylako 2008.10.07. 10:47:46

Az 51-es főúton próbáld meg betartani a sebességkorlátozásokat. Tuti hogy egy sóderszállító ledudál, levillog, ha kell lelök az útról. Addig amíg minden idióta kap jogsit és teljesítménybérezésben vannak jobb nem lesz.
A zsaruk meg le vannak fizetve a kpmg-ekkel együtt.

Pistike911 2008.10.07. 10:48:00

MatrixHasYou 2008.10.07. 10:31:01

Áthangszerelték. Világosabb cápához más zene illett! :D

Rák Attantam 2008.10.07. 10:48:40

Amikor még ismerősöm (igazi) kamionos volt, akkor ezek még mind IFA-val jártak. A kivétel nélkül tengelysúlyos autóikra az egyetlen panasz a max. 49 km/h sebesség volt a zsúfolt 5-ös úton.

Mostmár késük is van...

Nick Leeson 2008.10.07. 10:52:14

0xFFFF !

Van egy balta a csomagtartódban?
Nem akarok beleszólni, de mintha az nem lenne eléggé kéznél egy ilyen esetben...

Szerintem, ha két ember megy a kocsid felé késsel, akkor rég kicsontoznak mire Te előveszed a baltát a csomiból.
Magyarul ez nem más mint hamis biztonságérzet!

Nyilván kell(het) valami önvédelemi eszköz, de annak talán nem a csomiban van a legjobb helye!

De mégis a legjobb meg se állni!!!!!!

wiseguy 2008.10.07. 10:56:48

az az öröm amikor ez a szarevők frontálisan karamboloznak egymással a nagy hajtásban és a rakomány matricát csinál belőlük!

Rák Attantam 2008.10.07. 10:59:34

Ja, tényleg, balta a csomagtartóban. :)
Egy Leslie Nielsen film jut eszembe (tán a Sziki-szökevény?) amiben Leslie bácsi rámordul egy másik embörre, hogy "Ne mozduljon, mert pisztolyom van! Otthon van, de van!" :DDD

guga 2008.10.07. 11:00:56

Köszi a jótanácsokat, készülök :)

Kéretlen reklám:)

logout.hu/iras/jogsi_40_evesen.html

Matrix_ 2008.10.07. 11:01:16

A balta a hullák eltüntetéséhez kell. valamivel fel kell darabolni miután, a titkos "halálos kéz" ütést rájuk mérte... :)

AzHofi 2008.10.07. 11:02:26

Cigányok voltak? Azok szoktak kést rántani az őket megcsípő szúnyogra is, családjuk kiirtásával fenyegetőzve.

is 2008.10.07. 11:03:10

tehát van egy posztíró, aki dudál, bemutat, és erősnek érzi magát, hogy kiszálljon, és megdumálja (értsd: én fogom szétkapni őket). bebizonyosodott, hogy mindenkinél van erősebb.

és ez így jó. le lehet szokni a dudálás, bemutatás, megdumálás kombóról.

Matrix_ 2008.10.07. 11:05:43

is 2008.10.07. 11:03:10

nem kell!

beírod IDDQD! :)

vagy IDKFA (ha van attack eszköz) :)

péntek17 2008.10.07. 11:06:30

Érdekes, hogy terjed az erőszak!Hasonló volt velem is olvashattátok itt.
Viszont voltam kocsival Francaországban,Auszt-rián, Németországon keresztül mentem.Megelepő módon soha sehol senki nem tolt le a pályákon,nem villogott,pedig a németek mennek rendesen a pályákon.Ha utolértek a külső sávban egyszerüen lassitott megvárta amig befejezem az épp aktuális kamion előzését és utána tovább ment!Miért nem tudunk mi magyarok is így közlekedni?

Perillustris 2008.10.07. 11:12:41

Miert nem az a poszt cime, hogy "Késekkel rendezték VOLNA a vitát a kamionosok"?

Perillustris 2008.10.07. 11:14:30

"Cigányok voltak? Azok szoktak kést rántani az őket megcsípő szúnyogra is, családjuk kiirtásával fenyegetőzve."

Soforok voltak, meg ha a suttyobb fajtabol is, dolgoztak. Olvass figyelmesen!

labi 2008.10.07. 11:15:43

1, Aki látta a "Párbaj" című filmet, az nem köt bele kamionosba
2, mindig legyen nálad gázpisztoly
3, bár lehet hogy téged is óvodás kisgyerek módjára hüppögve jelentett volna be a miniszterelnök, az meg már milyen megemlékezés lenne....

báró Csekonics 2008.10.07. 11:16:49

"Miért nem tudunk mi magyarok is így közlekedni?"
Hányszor kérdezem ezt én is naponta...

theutat villám 2008.10.07. 11:17:08

Az összes buzi kamionos bekaphatja, különösen az, aki tegnap délután 4 körül az M5-ön Pest felé kb. a 45. kilométer környékén úgy gondolta, hogy kijön elém. Én mentem 140-gyel, ő meg 90-nel és kapaszkodósat kellett fékeznem miatta. Nemtetszésemet hevesen jeleztem, dudával és mutogatással (és igen jogosan, mert veszélyeztetett, ráadásul mögöttem senki nem jött), mire még neki állt feljebb. Ha olvasod, ezúton üzenem, hogy dögölj meg (igen, ezt üzenem neki, cserébe nemes tettéért), illetve legközelebb nemcsak mutogatni fogok, hanem megállok és bebaszom a szélvédőd, aztán pisloghatsz.

nagyzee 2008.10.07. 11:17:09

Valahogyan az agresszivitást kellene kiszedni azokból, akik autóba ülnek. Amint beül a kocsiba, gyakran még a legszelídebb ember is állattá változik. Tegnap egy kisteherautó sofőrje szórta az orrom előtt az átkot egy másik autósra, mert megállt előtte a STOP táblánál és ő majdnem belefutott, mert éppen úgy gondolta, hogy annál a STOP táblánál nyugodtan ki lehet csorogni megállás nélkül is. Az artikulátlan üvöltözés után visszatette a mobilját a fülére és folytatta a beszélgetést. Ha az ilyeneket megkérdezed, szerintem 1 perc múlva semmire nem emlékszik. Eddig futja az agyából: nyomni a gázt és üvöltözni. Komolyan mondom, néha már gyalogosként is érdemes lenne kamerával járni, annyi hülyét lehet látni. Aztán a felvételeket kitenni a tahovagyok.hu oldalra a neten. most látom, hogy a domain még nem foglalt...

AsterX 2008.10.07. 11:17:26

OFF:

www.bigfast.atw.hu

Gerillamarketing cégnél vagyok felvételizni, ez a feladatom hogy minél több látogatót hozzak a tesztoldalra. Nem vírus, ne töltsetek le semmit, csak kattoljatok 11:44-ig. Előre is köszi!

ON:

Gázspré, vipera. Lassan kötelező alapfelszereléssé kell hogy váljon a kocsikban a túléléshez...

labi 2008.10.07. 11:20:08

"Szerinted a fegyverolaj hanyadik skulón lesz?"

Reggel ébredés után a wc és a reggeli között lőni kell egyet a levegőbe. Na, azon lesz a fegyverolaj. :)

Rák Attantam 2008.10.07. 11:26:50

Labi, el ne hidd! Egyes militánsabb egyedeknél még a lőpor is kimutatható egy ilyen "lövés" után... :)

laposmacska 2008.10.07. 11:28:44

Mondom én, hogy Debrecenben parasztok közlekednek, mint az írás mindhárom szereplője.

Egyébként azon a részen felszedték a 60-as táblákat pár hete, szóval már nem végig 60 a sebességkorlátozás. (Végig 60 = 40, 50, 60, 70, mert nem lehetett kirakni, hogy most a két város közt egységesen mindenhol 60-nal lehet menni.)

ctrl 2008.10.07. 11:37:04

Van fegyvertartási engedélyem, otthon tartom a fegyvert, nem szokta magammal hordani , de az úton tapasztaltak alapján néha elgondolkodom ,hogy jobb helye lenne nálam.
Csak a családom miatt.

szemenagy 2008.10.07. 11:42:51

Azta, mennyi revolverhős rója itt az utakat...
Töredelmesen bevallom, se Uzi, se AK de még egy nyamvadt rpg sincs az autómban, mégis túléltem néhány kilómétert a Magyar Aszfalton.
Tudom, nem vagyok sikeres ember.... :)
Komolyan gondoljátok, hogy felfegyverkezve kell nekivágni a városnak? Kész vicc.

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2008.10.07. 11:44:46

51-esen tényleg gáz menni. Főleg mert arrafelé van az ország egyik nagy természeti kincse: a sóder. Viszik a határhoz, aholis vagonokva rakják és agyő! Bánya, állam, politikusok, lefizetés, rendőrök, közutasok, maffia. Csak így címszavakban.

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2008.10.07. 11:46:19

Amúgy ha konfliktus van egy sóderossal, akkor a szélvédőt kell kocogtatni. Persze csak ha nem késsel nyomul felénk...

szemenagy 2008.10.07. 11:55:03

@tombolda:

1.mikor kell kocogtatni, előzés előtt/közben/után? :D

2. mivel: sorompórúd/kerti csap/kerékkulcs

:))))))

KenSentMe 2008.10.07. 12:01:06

Nem tudom, mit osztják az észt olyanok, akik eddig maximum a hajukat nyalták le a visszapillantótükörben.. és ha a valóságban két kamionos késsel közeledne az autód felé, úgy is hívnád mobilon *nyádat, ő meg megmondaná, mit kell csinálni az adott szituációban.

tehenke 2008.10.07. 12:10:18

"Tombolda · tombolda.fw.hu 2008.10.07. 11:44:46
51-esen tényleg gáz menni. Főleg mert arrafelé van az ország egyik nagy természeti kincse: a sóder. Viszik a határhoz, aholis vagonokva rakják és agyő! Bánya, állam, politikusok, lefizetés, rendőrök, közutasok, maffia. Csak így címszavakban."

Itt van elrontva az egész. Már ott lehetne vagonírozni, ha nem tették volna tönkre a vasutat. És akkor ez a téma nem lenne téma.

szemenagy 2008.10.07. 12:15:13

VRbagoly 2008.10.07. 12:01:06

Nem az a kérdés, hogy magához tudja-e rántani a két taplót a bicskákkal, mint Uri Geller a vasalót, hanem hogy miért sodorja magát valaki ilyen helyzetbe? Tudni kéne néha lenyelni a békát, nem bemutogatni mindenkinek, mert annak bizony lehet ilyen következménye, ha az ember nem streetfighter...

Matrix_ 2008.10.07. 12:27:33

szemenagy 2008.10.07. 12:15:13

a streetfájternél is van nagyobb/gyorsabb/erősebb/Terminátor streetfájter. Sose lehet tudni! Ugye?

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.07. 12:33:02

tehenke

nem a vasutat tették tönkre, olcsóbb az autópálya-díj, mint a vonaton való szállítás. amúgy meg - szimpla kérdés - miért lehet látni kilométer hoszzú vagonsort csak és kizárólag külföldi rendszámú kamionokkal?

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2008.10.07. 12:36:29

Természetesen azoknak van igaza, aki szerint minden békát le kell nyelni. Isten ments, hogy valaki bármit is szóvá tegyen, hiszen annyi-de-annyi állat van az utakon... sosem lehet tudni, hogy ez most éppen milyen.

Alázatosan gyorsítani, fékezni, lehúzódni, autóból kiugrani vagy éppen árokba hajtani, ha a mögöttünk jövő érdeke úgy kívánja... hiszen ugye ez a normális.


A Vadnyugat fő törvénye az ERŐSEBB KUTYA... c. fejezet, tehát vagy járj Krazzal, vagy kussolj... áhh, szánalmas egy nép vagytok. Bazze, ez a szerencsétlen legalább megpróbálta, hogy kifejezze a nemtetszését, de ugye a sok balfasz farokbehúzónak ez égő, inkább harapják el a blogíró torkát, mint a teherautósokra rosszat mondjanak... hiszen ki tudja kik ezek... valami rémlik, ilyen "gyáva népnek nincs hazája..." vagy milyen diszkósláger:-(((

isti77 2008.10.07. 12:45:02

Engem az érdekelne leginkább, hogy mekkora távolságot tettetek meg az első incidens helyszínétől addig, amíg megálltatok, és ahol a második történt?
Csak hogy nagyjából ki tudjam következtetni, mennyi ideig nem tudtad túltenni magad azon, hogy valaki rád dudált, és rád húzott?
Én '96-ban tettem le a PÁV II-t, akkor az idegbetegség még kizáró ok volt. Sőt, ha jól emlékszem, akkor még a sima "B" kategóriánál is kizáró ok volt.
Itt viszont mindjárt kettő (sőt, három!) is találkozott, csak az egyik fegyvertelen volt.

Pistike911 2008.10.07. 12:47:08

szemenagy 2008.10.07. 11:42:51
"Komolyan gondoljátok, hogy felfegyverkezve kell nekivágni a városnak? Kész vicc."

Igen, komolyan! Ráadásul jobban teszed, ha beszerzel egy kompresszoros Fordot és megindítod a harcot az üzemanyagért, különben örökre Tina Turner kutyája maradsz! :D

Pistike911 2008.10.07. 12:49:01

Unter Bahn 2008.10.07. 12:36:29

"...szánalmas egy nép vagytok."

Már alig várom a reakciókat erre a mondatra! :D

Mellesleg igazad van, tényleg nem szabad elmenni mellette szó nélkül. A posztoló is milyen ügyesen megoldotta.

Jelzőt hadd ne írjak.

isti77 2008.10.07. 12:51:15

Unter Bahn: nem kell mindent eltűrni, ha azonnal visszajelzed neki a nemtetszésedet, az még érthető is. De bazze, kilométerekkel később??!! Mi értelme van?
Elképzelem, hogy nyomhatta neki "hősünk", hogy Debrecenben utolérje, és kifejezhesse véleményét, onnantól már nem számított a túlsúly, leszállt a vörös köd.

Fiam, dinnyére sört?

tehenke 2008.10.07. 12:52:48

Unter Bahn, honnan írsz?

Rong 2008.10.07. 12:56:10

Unter Bahn.

Igen. Mi egy ilyen szar nemzedék vagyunk. De örülünk, hogy köztünk jársz és megmutatod a helyes utat. Menni kell. Nincs mese. Ha nem tetszik a közlekedő partner akkor dudálok, anyázok, elévágok, megállítom MEGÖLÖM A FÉRGESÉT. Nincs itt kec-mec. Muszály lesűlyednem arra a színvonalra amit az ilyen kamionosok képviselnek. Sajnos ez van. Ilyen országban élünk. Mégiscsak el kellett volna ütni az a két késes parasztot. Muszály konfliktusba keverednem a többi emberrel mert itt ez a helyes.

Te nagy barom. Ha változtani akarunk ezen, akkor nem a kesztyűt kell felvenni, hanem az agressziót lehetőleg minnél meszebb elkerülni. Ha a gyerekem azt látja, hogy utána megyek egy akkora baromnak mint te, ledudálom, kést rántok vagy lelövőm, akkor ezt veszi mintának. Nemhogy javulna, hanem súyosbodik a helyzet.
De vajon mit gondol a kis porontyom, ha azt látja, hogy apuci nyugodt marad amikor egy ilyen barom kamionos ledudál villog majd elhúz mellettem? Netán megkérdezi: "Apa, ezt miért csinálta?" És nyugodt szívvel mosolyogva mondhatom neki: "Mert egy idióta". Viszont ha mutogatok, anyázok, dudálok, villogok, akkor azt kérdezi? "Ezt most miért csináltad apa?"
Csak annyit tudnék válaszolni, hogy "Ez a köcsög paraszt levillogot maaaajd én megmutatom neki ki az úr az utakon, sajnálom kicsim de az idiótákkal csak úgy lehet bánni ha Te is idiótává válsz. Ezt jól vésd az agyadba vagy a következő kamion elé löklek!"

Te melyik verziót találod elfogadhatóbbnak?

Szánalmas, önérzetes hisztis p*csa vagy. Remélem egyszer ledudálsz, megállítasz késsel jössz felém. Megpróbállak röhögve kikerülni. De kérlek, csak egy icikepicike jelét add annak, hogy el akarod állni az utam. Legázollak a pics*ba. Ha túl éled vissza is tolatok.

Jacques Foche 2008.10.07. 12:56:13

Nekem lenni testemen bombá, valaki közel jönni, én ázt robbantani fel. Ámerikái katona ne szívózni Abdullal, különben lenni csúnyá BUMM.

Matrix_ 2008.10.07. 12:57:02

Unter Bahn 2008.10.07. 12:36:29

Te mit tettél volna? Csak hogy mi "szánalmasak" is had tanuljunk!! :)

szemenagy 2008.10.07. 12:57:29

isti77: te látom, megértetted.
u-bahn: a minden és néha között van némi stilisztikai különbség... ha lesz@rom, hogy mit művel éppen valamelyik idegbeteg akkor farokbehúzó vagyok? (igen, Pistike, ha még egy kicsit behúzom, ki se lóg :-D). Megtisztelnél-e minket azzal, hogy elárulod melyik fejlett nyugati demokráciából nézel le minket, földhözragadtakat?

Rong 2008.10.07. 13:08:38

szemenagy 2008.10.07. 12:59:19

Bocs... elragadtattam magam :)

tehenke 2008.10.07. 13:09:53

Unter Bahn:

Nem tudom milyen országból írsz, mert nem mered elmondani. De fejlettebb országokban léteznek úgynevezett rendvédelmi szervek, akiknek a feladata az ilyen problémák esetén az igazságszolgáltatás, illetve az emberélet megóvása. Ezáltal elkerülhető, hogy a polgárok kés és pisztolypárbajokkal szerezzenek érvényt jogaiknak. Hogy Magyarországon ilyen van-e, nem tudom, nem szoktam kérni a segítségüket, mert kerülöm az ilyen eseteket.
Valszeg Nálatok ilyen nincs, gondolom valamelyik afrikai vagy dél-amerikai köztársaságban élhetsz.

Matrix_ 2008.10.07. 13:10:39

Rong 2008.10.07. 13:08:38

A végéről hiányzott az Ámen:)
de igazad van, mégha csak egy szánalmas nép gyermeke is vagy :D

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.07. 13:34:56

zsír, látom megjelent az égő csipkebokorként utat mutató próféta (micsoda szókép, vizuális típusok előnyben) is Unter bahn személyében...
arra én is kíváncsi lennék, hol nevelnek ilyen magasan kvalifikált szociológus palántákat, kiknek ereiben csöppnyi pszichológus-emberismerő vér is csörgedez.

lécci, hadd tanuljak már én is...

Pistike911 2008.10.07. 14:00:39

Taz goes ASOT 2008.10.07. 13:34:56

Hol, hol??? Hogyhogy hol??? Hát a vasút alatt! :)

autosave 2008.10.07. 14:04:39

azt hittem neked legalább egy gépfegyvered van, ha két kamion között ki mersz szállni ilyen "incidens" után. de kiderült, hogy nincs... ilyen egy bátor ember :)

daito 2008.10.07. 14:12:36

Off
Srácok... Pistike azért lenne ilyen esetben király, mert 7,62-es Makarovval csinálná. Olyan meg prototípusban létezett, ugyanis a Makarovot 9x18-as (0,380 ACP) űrméretben rendszeresítették.

7,62-es a TT pisztoly volt. Mondjuk azzal le lehet vinni az illető fejét, az már már kérdés.
On

Ilyen problémákra nem való a rendvédelmi szerv, lévén nem lehet rendőr minden kamion-autó csúcstalálkozónál. Ilyen problémákra mindenhol a józan ész használatát javasolják. Semmiképp ne állj meg, ha mégis meg kell, akkor mindenképp kerüld el a konfliktust.

Nem csatatér ez, hogy valakinek legyőzve/sérülten/holtan ott kellene maradnia "ilyen szituációban".
Még ha igaza is van a túlélőnek, mocskos mód megcincálják a bajszát. (Nem 2 napig tartó eljárás, vizsgálatok, jogi út, stb-stb.)

Matrix_ 2008.10.07. 14:19:52

index.hu/politika/bulvar/sofor0510/

ezért mondom, hogy nem kell emberkedni! A kamionosnak sem! Sose lehet tudni, kinek van épp egy vállrólindítható a hátsó ülésen...

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2008.10.07. 14:25:31

tehenke:

Amúgy innen írok én is, a többes szám második személy a hozzászólók egy bizonyos halmazát akarta megszólítani.


Rong: Mitől pörögtél be ennyire?? Érvelsz az agresszió ellen, aztán meg rajtam akarsz átgázolni? Nooormáális???

Arról volt szó, hogy nem kellene odáig süllyedni, hogy a természetes viselkedés a "fül-farok behúzás, bekussolás" legyen, persze én nem konkretizáltam hogy kit hogyan kellene megkéselni meg oda-vissza tolatgatni rajta, nem tudom érted-e...

"...De vajon mit gondol a kis porontyom, ha azt látja, hogy apuci nyugodt marad amikor egy ilyen barom kamionos ledudál villog majd elhúz mellettem? Netán megkérdezi: "Apa, ezt miért csinálta?" És nyugodt szívvel mosolyogva mondhatom neki: "Mert egy idióta".
...
Szánalmas, önérzetes hisztis p*csa vagy. Remélem egyszer ledudálsz, megállítasz késsel jössz felém. Megpróbállak röhögve kikerülni. De kérlek, csak egy icikepicike jelét add annak, hogy el akarod állni az utam. Legázollak a pics*ba. Ha túl éled vissza is tolatok."

No és ilyenkor mit gondol a porontyod:-D


Közben ahogy olvasgatok tovább, fel kell adnom, hogy mindenkivel egyesével álljak le vitázni, ennyi kezem és időm nincs, meg aztán azt sem tudom eldönteni, hogy kivel érdemes vitába szállni és ki az, aki csak a szokásos konfliktus gerjesztésre hajaz...

Kicsit bővebben kifejtve: problematikusnak tartom, hogy a közúti agresszió ellen - mondjuk így: sokan - nem lehet, sőt nem szabad tenni. Aki ez ellen fellép - tegye azt egy verbális nemtetszéssel vagy dudálással - az onnantól magát okolhatja, ha az agresszió kiteljesik?

Nonszensz! Aki el akarja kerülni az agressziót, zárkózzon be a lakásba. Vegyük már tudomásul, hogy az agresszió ugyanúgy része az életnek, mint az elsőbbségadási helyzet vagy a tömegközlekedés.

Az agresszió mellett nem elmenni kell, hanem azt kezelni. Nem értem, hogy miből következtették ki kedves fikázóim azt, hogy én minden ilyen helyzetben felveszem a kesztyűt és eljátszom a nagy igazságosztót. Tény, hogy volt már ilyen... nem sok, mondjuk egy. De hogy csak azért ne dudáljak valakire, mert a következményekért én leszek a felelős???

Úgy mégis: akik szerint nem nyomorúságos érzés az hogy be kell kussolni, azok kitől várják a megválást? Honnan fog jönni Superman, hogy majd ő iszonyatosat dudál a másik autósra? Vagy hívjuk a 112-őt, ott terem Kiss XVI. Sándor őrmester és helyettünk fagyosan megjegyzi, hogy a mackósajt nem szélkakasnak van odatéve?

Valamit csúnyán félreértettetek... nem megmondóembernek jöttem ide, nem a Büntetés mellett török lándzsát, hanem hogy ne az legyen már a szarember, aki szólni mer egy ilyen helyzetben...


Fika folyhat tovább!!!

Pistike911 2008.10.07. 14:30:21

daito 2008.10.07. 14:12:36

Jujj! Tényleg?? Ne má', srácok! pfff.

Akkor legyen egy H&K MK23 .45 ACP, te kis fegyvermester. :D

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.07. 14:35:16

Unter Bahn

ha az elején ezt írod így le, akkor nincs "fikázás"... így már legalább érthető, hogy mit szerettél volna írni.
figyeld magad, amint saját fegyvereddel nyírod ki magad... Rong-nak írod a mit mond apuci - tolatgat rajtad ellentétet, miközben te magad kifogásolható stílusban nyilatkozol embertársaidról, most meg füled-farkad behúzva mutogatsz másra. ez az én értelmezésemben az óvodás szint.
még mielőtt félreértenéd, nem a mondandóddal van gondom, hanem a stílussal...

tehenke 2008.10.07. 14:37:33

Szerintem AMD74-nél nem kell alább adni. Az legalább átlövi hosszában is a kocsit, nem csak keresztbe.

Matrix_ 2008.10.07. 14:39:04

Unter Bahn 2008.10.07. 14:25:31

és elérsz azzal bármit is, ha beszólsz/bemutatsz/bedudálsz a másiknak? Azon kívül, hogy Te is idegroncs leszel? Jobb lesz attól ha megmondod a magadét/szétütöd az arcát? Változik valami?

Rong 2008.10.07. 14:40:54

Unter Bahn 2008.10.07. 14:25:31

"Rong: Mitől pörögtél be ennyire?? Érvelsz az agresszió ellen, aztán meg rajtam akarsz átgázolni? Nooormáális???"
Nem, hanem szánalmas, ahogy mondtad. Biztos attól pörögtem be, hogy az leírt szavaidból azt értettem amit fentebb már említett valaki, hogy ha valami nem tetszik, de nem teszem szóvá akkor egy farkam behúzó kis nyuszi vagyok. Pedig csak feleslegesnek tartom izgatni magam, ennyi. De te vazz... te fel tudtál húzni, pedig erre rég volt példa :)


"No és ilyenkor mit gondol a porontyod:-D"

Majd szépen elmagyarázom neki, hogy "Látod látod ez a csúnya bácsi fenyeget minket, bántani akar ezért megvédjük magunkat"
"De miért akar bántani?"
"Várj egy picit és csukd be a szemed"
1 bukkanás.. még egy bukkanás...
"Most már kinyithatod. Szóval ennek a csúnya bácsinak nem volt gyerekszobája. Anyukája nagyon rosszul bánt vele, és a feleségét sem tudja kielégíteni. Így frusztrálódott szegény ezért a kisebbségi érzését valahogy le kell vezesse. Mivel szellemi színvonalban fel sem ér minket, ezért ezt csak úgy tudja elintézni, hogy késsel jön felénk.

Pistike911 2008.10.07. 14:46:53

Unter Bahn 2008.10.07. 14:25:31

"Amúgy innen írok én is, a többes szám második személy a hozzászólók egy bizonyos halmazát akarta megszólítani."

Akkor, ha lehet a nép helyett legyen népség. Mindjárt más a jelentése.

Ami a fület farkat behúzást illeti, valóban nem egészséges, ha az ember úgy éli le életét, hogy minden szart, amit a képébe vágnak, lenyelje. Ilyen esetekben addig folyik a nyelés, míg az ember nem talál egy magánál is gyengébb egyedet, akin kitöltheti, vagy amíg az ideg ki nem nyírja.

Jelen esetben - és a közlekedésben úgy általában - másról volt szó.
Ha valaki bunkó veled, akkor próbáld meg felülről szemlélni a dolgot, mintegy felnőttként lenézni a rosszcsont gyerekre, ezáltal nem fogod magad stresszelni. Persze ez nagy fokú veszélyeztetés esetén nem feltétlenül működik, de valljuk be, hajlamosak vagyunk dolgokat túlreagálni.

Ha nem bírod megállni, hogy ne légy te is visszafelé bunkó (mint jelen esetben a posztoló), akkor fogadd el, hogy egy szinten vagytok az "először bunkóval", így egy szavad sem lehet.

Végezetül, ha már mindenáron hősködni akar valaki, akkor legalább akkora legyen, hogy nyújtózkodás nélkül átlásson egy tacskó fölött.

Milyen érdekes az élet (és a természet) sok mindent elbasztam életemben (és el is fogok), de soha nem kellett kipattannom a kocsimból megvédeni az igazam: 195 cm, 140 kg. Megnyerő-e vagyok?

JA! Karatézom (ezt csak azért írom, hogy valamelyik 40 dkg-ás vissza tudjon írni, hogy én akkor is szétszednélek, köcccsög!) :)


Meghunyászkodni és leszarni dolgokat két különböző dolog, még ha kívülről ugyanannak is látszik. :)

Rong 2008.10.07. 14:46:55

Egyébként még nincs gyerekem. De lesz :)

daito 2008.10.07. 15:05:14

Makarovod nagyobb valószínűséggel lehet... :P

szemenagy 2008.10.07. 15:49:24

Pistike911 2008.10.07. 14:46:53

Remélem még növésben vagy:)

Matrix_ 2008.10.07. 15:51:11

Pistike911 2008.10.07. 14:46:53

CsákkNorisz e vagy? :D

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2008.10.07. 16:10:48

Ok, elképzelhető hogy elsőre nem az jött le, mint amit szerettem volna, ezért bocs...

Szóval az is baj, ha valaki figyelmetlen vagy nyomulós, de az még nagyobb baj, ha büntetlenül vagy fenyegetettség nélkül sem a figyelem koncentrálásra, sem a balesetveszélyes helyzet fonákságára nem lehet pl. rádudálni.

Lökött már fel kispolszkis amikor motoroztam, de mivel egyikünk sem rontott a másikra, megegyeztünk egy hangos szó vagy vita nélkül. Azt viszont nem hagytam szó nélkül, amikor először elémvágott egy Transit úgy hogy vészfékeznem kellett (ok, talán csak nem figyelt), majd amikor rádudáltam, besatuzott (1. bünti), amikor pedig megpróbáltam elmenni mellette (ez egy emelkedőn történt), akkor rámhúzta a kormányt úgy, hogy a szembejövő sávba kellett átmennem... mindezt úgy hogy láthatta a mellettem ülő feleségemet és a hátul ülő gyerekeket is. Engedtessék meg, hogy ezt ne kelljen szó nélkül hagyni. Nem volt további torzsalkodás meg nyomulás, visszaálltam mögé és biztonságos távolságból autóztunk vagy 50 km-t, amikor rájött, hogy addig fogok utána menni amíg meg nem áll... no ő kapott némi szuvenírt.

Természetesen szerencsém is volt, hogy nem az "orosz karate-válogatott" utazott a furgonnal, csak egy beszippantott takonyelevátor (a yard már ismerte), de mivel paranoiás is vagyok, ezért hordok magammal az autóban ezt-azt...

Természetesen ezzel csak azt akartam illusztrálni, hogy nem a zsigerből való harc híve vagyok, talán még a besatuzás is elment volna úgy hogy ráhagyom, de a szembejövő sávban nem szeretek a családdal kocsikázni, csak azért mert a másik kettőre valaki jogot formál.

Hogy a gyerekeknek mit mondtam? Hogy: apa megijedt...

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.07. 16:23:40

nalátod, unter bahn, meg lehet ezt fogalmazni gyökerezés-lesajnálás kombó nélkül is, és megkíméled magadat is pár combosabb beszólástól. helyből. nem nekifutásból. már ezért megéri.
ami a leírt story-dat illeti, te is benne voltál (nem, nem török pálcát feletted), az már másik kérdés, hogy a 'takonyelevátor" megérdemelt volna egy (jópár) atyai pofont á la carte kiskorában. de ezt már te nem hozhatod helyre, így értelme nem sok a nekiugrásnak.
én az ilyen vezetőket szeretem minél távolabb tudni magamtól, egy light-os : hülye vagy, úgy is döglesz meg búcsúmondat keretében.

dr. _mmm_ 2008.10.07. 16:38:23

A keserű művek gyárt hivatalosan boltban kapható, telefon kinézetű önvédelmi ezközt. ' gázpatron van benne. Nálam mindig van! BUM-BUM-BUM és skera! kb 10 percig nehezen látnak.. De semmi maradandó sérülésük nem lesz.

Aqweren 2008.10.07. 17:30:27

Émmeg sose merem a nemtetszésemet dudával kifejezni, nem éri meg. Sokkal többet bosszankodnék a következmények miatt később...(pl. ismerős rádudált egy őt jobbról előző motorosra. Mondjam-e vagy ne mondjam, hogy utána kilométereken át akadályozta őt a motoros, saját magát és mindenkit életveszélybe sodorva azzal, hogy a csaj elé vágódott amikor meg akarta előzni?)

Aki szándékosan veszélyeztet, nagyon jól tudja, hogy mit csinál. Azért is ennyire dühítő a helyzet. És éppen emiatt nincs értelme mutogatni/dudálni/anyázni/megbeszélni. Túl kell lépni azonnal, mert amíg a dühödet növeled meg dédelgeted, a kocsi megtesz pár kilométert, ami alatt a koncentrációd nem 100%-osan a vezetésé.

Szendwich 2008.10.07. 20:12:00

Remek kis kamionos sztorit hozott nekem a délután, aminek csak csendes szemlélője voltam. Délután 5-kor a kocsi ajtóját becsaptam, irány haza. Kikanyarodok az utcából ahol a cég van és mit látok? Kátyúznak az illetékesek. Príma úgy is mindig féltem, hogy kiszakad a féltengely, gondoltam magamban. Az út baloldalán a helyiek végig parkolnak, egy szabad hely sincs. Jobb oldalt áll a kátyúzók kisteherautója, előtte egy autónyi hely és a következő kátyúzó kisteherautó. Az előttem igyekvő kolléga besurrant a két kisteher közé, én megálltam az első kisteher mögött. Lehúzódtam teljesen a padkához mert szembe egy kamionos várt arra, hogy betömjék az út közepén lévő lyukat forró bitumennel. Ekkor megjelent mögöttem az egyik mellékutcából egy fosbarna 105-ös Skoda egy nyakig szőrös fiatal sráccal, aki vadul telefonált. Nem értette, hogy mit állunk ott, mint egy rakás szar. Őt nem lehetett feltartani telefonnal a kezében, lendületből kikerült, és amikor tudatosult benne, hogy előtte kamion, balra parkoló autók, jobbra kisteher autó, akkor blokkolt a srác. Állt az út közepén és csak nézett ki a fejéből. Majd elindult a kamionos, a srác próbált félre állni, de nem érezte az oldaltávolságot, mert jó fél méter volt még a kisteher és közte (visszatolatni? Ugyan már...) A kamionos viszont igen, rendesen ráhúzta a srácra a kormányt, hogy érezze hova szorult be. Majd megállt mellette, kihajolt félig és valamit leszólt a sofőr. Sőt, hogy tudatosítsa, hogy ki az erősebb, kicsit megtúráztatta a motort a Skoda mellett.
Lehet volt bicskájuk is ;)

killerkaller 2008.10.07. 20:54:51

Hú bazz, mennyi indula :-(

Pistike911 2008.10.07. 23:20:16

szemenagy 2008.10.07. 15:49:24
"Remélem még növésben vagy:)"

Szedem a vitaminokat rendesen. Bár már meg kéne állni a növésben, mert nem találok magamra cipőt. :o

Pistike911 2008.10.07. 23:29:36

MatrixHasYou 2008.10.07. 15:51:11
Pistike911 2008.10.07. 14:46:53

"CsákkNorisz e vagy? :D "

NEEEEM! Azt azért nem. De nem fekvőtámaszt csinálok, hanem eltolom magamtól a Földet! :D

Jacques Foche 2008.10.07. 23:29:55

Pistike911 2008.10.07. 14:46:53
"de soha nem kellett kipattannom a kocsimból megvédeni az igazam: 195 cm, 140 kg. Megnyerő-e vagyok? "

A múltkor még csak 130 kiló voltál. Hízásban-e vagy? :) :)

Pistike911 2008.10.08. 00:19:41

Jacques Foche 2008.10.07. 23:29:55

Sajnos igen. Bár akkor is erősen lefelé kerekítettem. Hiúságból. :)

szmoker (Homo Trollicus) 2008.10.08. 10:48:40

Amióta menet közben Beethovent, Vivaldit és Mozartot hallgatok, még a kanyarodósávból elémvágó BMW sem tud felidegesíteni.

Ülés alatt persze ott van a másfél kilós rozsdamentes cső.
Remélem soha sem kell használnom.

Aqweren 2008.10.08. 14:14:26

szmoker: Én amióta Nirvana-t hallgatok, gyorshajtok :D
De felidegesíteni engem sem szoktak. (Igazság szerint még soha életemben nem találkoztam nálam nyugisabb emberrel..biztos genetikai betegség, hiányzik belőlem az idegesség-gén XD)

Matrix_ 2008.10.08. 14:18:55

aqweren 2008.10.08. 14:14:26

kipróbálhatom? :)

Aqweren 2008.10.08. 14:25:11

MatrixHasYou : Próbáld...bár az hogy idegeskedni nem szoktam korán sem jelenti azt hogy nem szoktam mérges lenni valakire XD

Matrix_ 2008.10.08. 14:27:21

aqweren 2008.10.08. 14:25:11
nem tudom melyik a jobb :D
bár ha ideges vagy az neked is árt. ha meg mérges az csak a másiknak?

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.08. 14:35:15

szerintem még mindig jobb mérgesnek lenni, mint idegesnek. a méreg - én értelmezésemben - hamarabb elillan, míg az idegesség árt a szépségnek... uhhh, akkor én idegeskedhetek? :)

Aqweren 2008.10.08. 15:28:58

Ha mérges vagy valakire annak alapos oka szokott lenni ami megoldható/kielemezhető/megbeszélhető satöbbi. És úgy ahogy Taz mondja, elmúlik.
Míg az idegesség egy önmagát gerjesztő dolog, és legtöbbször a semmiért.
Miért árt az idegesség a szépségnek?

Taz member of JFK Borad™ 2008.10.08. 15:32:51

aqweren

mert a mondás úgy tartja ;)
tudod, vannak olyan dolgok, mint például axióma... kapsz egy állítást, úgy van és kész (najó, ez sarkított megfogalmazás volt) :)

Aqweren 2008.10.08. 15:43:02

Van ilyen mondás? OMG, hol élek én?! o.O

Aqweren 2008.10.08. 22:33:14

Le vagyok maradva mint a borravaló, nincs min szépíteni :'(

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2008.10.30. 21:33:38

Nem 8 centi az a bizonyos határ...? Persze mindegy












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása