Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Maga alá csinált a hülyegyerek

2008.11.13. 08:30 :: SilentSound

Először is, akik némileg már ismernek, azoknak leszögezném, hogy nem minden narancs színű Swift sofőrje idióta baromállat. Szegény autó nem tehet róla. Na de hogy a lényegre térjek, György összefutott egy ilyen hülyegyerekkel, akit nem túl magas intelligenciával áldott meg az Isten. De ő nem hagyta annyiban, a következő pirosnál előkotorta a fa testápolót is.

Egy rövid történetet szeretnék veletek megosztani, ami ugyan nem ma történt velem (hanem tavaly decemberben), de úgy godolom, hogy tanulságmentessége ellenére érdemes megosztanom veletek. Mint már említettem tavaly decemberben történt az eset, mikoris este kilenc felé épp az Árpád útról fordultam balra a Váci útra, amikor föltűnt a tükörben egy spéci jégkék izzós autócsoda, majd a közelembe érve fölkapcsolta a reflektort.

Nem mentem éppenséggel lassan, de természetesen lehúzódtam a belső sávból indexelés közepette. Erre a rejtélyes ismeretlen különösen reagált, ugyanis pár centire a hátsó lökhárítómtól követtett a sávváltás után is. Nem volt mit tenni, egyre lejjebb húzódtam, lévén picit zavart, a hátulról jövő jégkék fényár, a "befékezést" pedig undorító szokásnak tartom, mert véleményem szerint semmi nem jogosítja föl az autóst arra, hogy szándékosan veszélyeztesse autóstársa testi épségét, illetve annak autójában utazókét (erre még visszatérek). Végül szinte állóra lassítottam (gázelvétellel) a legszélső sávban, és folyamatosan indexeltem jobbra. Körülbelül 30-cal haladhattam, amikor kivágott mögülem az 1.3as csili-vili Suzuki Swift (ekkor láttam, hogy milyen autó), majd közvetlenül elém vágott és füstölő kerekekkel NULLÁRA! fékezett, én meg körülbelül 1mm-re állhattam meg mögötte.

Ezután ő a gázra taposott és visító kerekekkel próbált elillanni. Vesztére ez a manőver nálam erősen veszélyeztetésnek minősült, így azonnal elfelejtettem eredeti uticélomat a Duna Plázát (késtem is a bowlingmeccsről), mert úgy gondoltam, hogy ezt el kellene magyaráznom neki is. Szerencsére nem veszítettem szem elől és a Dagály utcai piros lámpánál sikerült is utolérnem a gyönyörű narancssárga, lexuslámpás Swiftet.

Ott állt, és rám várrt a középső sávban, hát én nem szalasztottam el az alkalmat; gyorsan keresztbe álltam elé, kiszálltam, miután a kezembe kaparíntottam az  ülésem alatt lévő fa dorongot (gondoltam sosem lehet tudni, h mikor kerülök össze valami agresszív állattal, aki ki akar rángatni, hátha jó lesz valamire...) és kegyetlen üvöltözés közepette megindultam az autója felé. Ekkor láttam, hogy a "nagymenő" egy 17-18 éves, kb. 60 kilós fiú, akinek az arcán olyan félelem ült, amit én még emberen nem láttam. Annyira megijedt, hogy elsőre az 1est sem találta, majd, amikor végre meglett, akkor csikorgó alászedett kerekekkel került ki, és hajtott át a szerencséjére éppen sárgára váltó lámpán.

Tudom, hogy nem az én dolgom lenne móresre tanítani az efféle embereket, de azthiszem, hogy a végtelenségig tűrni sem szabad. Miután elhajtott a srác, annyira jókedvre derültem. Az járt az eszemben, hogy vajon megpróbálja majd legközelebb is? Nem hinném. Elégedett voltam, azthiszem eddig ő volt a legjobb (egyetlen) diákom:). Mentségemre szóljon, hogy ezt valószínűleg nemsokunk tolerálta volna, a magánórával pedig senkit sem sodortam veszélybe, ez nálam a legfontosabb törvény, ha autóba ülök. Egyébként sajnálatos, hogy a rendszámát nem jegyeztem meg, akkor, ott nem arra koncentráltam.

185 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye erőszak veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rav Antal 2008.11.13. 08:34:02

Bowlingmeccsre mentél, nem?

Legközelebb a következő a teendő:

Rendszám megjegyez
Feljelentés a rendőrségen közúti veszélyeztetés miatt
Két tanú a bowlingcsapatból

dr. _mmm_ 2008.11.13. 08:37:45

És miért nem vágtad a kocsijához a fa dugungot? Vagy bele a szélvédőbe? Akkor tuti megállt volna és lehetett volna gyakorolni a verbális kommunikációt.

Matrix_ 2008.11.13. 08:46:47

Mindéég ez a agresszió.
sztem a bólingmeccs fontosab. Kár volt ezért késned.
amúgy lehet én is ezt csináltam volna. Ki tudja.

Lunitari 2008.11.13. 08:53:09

Ma reggel valami hasonlót művelt egy 2-es Golfos és egy Volvos a rakparton, csak majdnem megöltek másokat is az életveszélyes előzgetésükkel. Utána a GOLF-os egy fa ütővel (én krikett ütőnek néztem messziről...fenyegette a volvost és még üldözték egymást tovább a Váci kereszteződéséig....Jót mulattam...

gergő · http://www.partypeople.hu 2008.11.13. 08:53:27

suzukinal meg kellene nezni, kinek adnak el autot, mert mar lassan a hulyeautos=suzukis szinonima orokre az emberek agyaba fog egni

en pl pont ezert sem vennek soha

Lunitari 2008.11.13. 08:55:09

gergő · www.partypeople.hu 2008.11.13. 08:53:27

Igen, és ha a történet épp Hondás lett volna? Na ne fárasz már......Ebből kiindulva ne vegyél autót...

Feco 2008.11.13. 08:57:23

Lehet, hogy én is egy csettegőt faragtam volna a mi autónkból

Lunitari 2008.11.13. 08:58:25

Jó ez a Suzu a képen, csak nem értem minek széttuningolni egy ilyen kicsi autót.....de azért kéne :)

0xFFFF 2008.11.13. 09:01:49

Suzukis ? Akkor hülye ! És ez igaz. Vagy azért, ahogy közlekedik vagy azért mert azt a szart megvette.

gergő · http://www.partypeople.hu 2008.11.13. 09:08:10

Lunitari:
igazad van, reszben

csakhogy manapsag kezdenek eltunni a civicek, atveszik a helyuket a swiftek a streetracereknel (jobban mutat az uj suzi a panelparkoloban, raadasnak odaadjak nullapenzre)

es ennek kovetkezteben szinte az osszes swiftes esznelkul szaguldozik, mert O is streetracer akar lenni

., (törölt) 2008.11.13. 09:08:42

Neoncső volt alatta? Mert úgy a királ!:-)

RedRiot 2008.11.13. 09:11:29

"Ekkor láttam, hogy a "nagymenő" egy 17-18 éves, kb. 60 kilós fiú, akinek az arcán olyan félelem ült, amit én még emberen nem láttam."

Annyira tipikus, hogy az ilyen '90-es években született kisgyerekek emberkednek az érettségire kapott / apától kölcsönkért autóval. Itthon is be kéne vezetni, hogy 21 éves korig csak úgy vezethetnek, ha ül mellettük egy legalább öt éves jogsival rendelkező személy.

Alapjában véve én is elítélem az agressziót, de hasonló prosztóság hatására én is felbasztam volna magam. Egy bezúzott lexus-lámpa belefért volna.

Autómárkákhoz társított sztereotípiák azért sántítanak néha, de azért vannak kombinációk, amik láttán óvatosabban kezdek vezetni.
Pl. racing Stift, kb. a fenti leírásnak megfelelően dekorálva. Vagy 10-13 éves Audi A8, krómhatású rendszámkeret, sportauspuff, sötétítve, bemattult/megsárgult fényszóróval vagy utólagos gagyikszenonnal ellátva. Esetleg egykettes Fabia, utólagos krómcsíkkal a lámpák, a hátsó ablak, a csomagtérajtó, az tanksapka, a fejtámla, a hamutartó körül, tribal mintás matricával a hátsó ablakon, "az élet 180-nál kezdődik" felirattal a lökösön.

Az ilyen és hasonló autók általában nem a figyelmes, alkalmazkodó, udvarias közlekedésükről híresek.

A szallito 2008.11.13. 09:13:19

Sztem aki fadoronggal az ulese alatt jar, azzal sincs minden rendben... Kb olyan mint aki pisztollyal megy a buliba. Keresi a bajt.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.11.13. 09:13:37

a hülyék a párjukat ritkítják - ki veszélyeztetéssel, ki doronggal.
csak sajnos sokan vannak, sose fognak elfogyni az utakról :(

aqweren 2008.11.13. 09:14:28

Ezt én is zokon venném egy pöttyet...
Utálom ha valaki így szórakozik, találkoztam már én is hasonló idiótával, aki azt hiszi magáról hogy ő egy vicces gyerek, és az utakon is az akar lenni. :P

Domesticdragon 2008.11.13. 09:15:37

He-he-he!
Rongálni nem szabad,és veszélyeztetni sem-egyet értek!
Ez biztos jó lecke volt a hülyegyerekjének!
Egyszer az uram csinált ilyet,csak dorong nélkűl fényes nappal,a veszélyeztető hogy-hogy nem szintén Suzuki-az első kiadásból-,benne szintén 40 kiló vasággyal,és hirtelen zsugorodott össze miniatűr méretre!
A környéken állók és járók nagy derűltségére!
Én meg napok múlva is feküdtem a röhögéstől!

phaidros 2008.11.13. 09:18:42

Nem árt ha van kéznél valami. A fa túl könnyű. :(

Szendwich 2008.11.13. 09:18:57

Nem akartam leirni, de a sztori kisertetiesen hasonlo.
Olyan februar kornyeken a munkahelyemtol egy utcanyira osszetalalkoztam egy fiatal suttyoval. En jottem a munkahelyemre es az ominozus keresztezodesben, a jobbrol az emelkedorol erkezoknek elsobbseg adas tabla volt/van kirakva. Az uton amin jovok minden nap a jobb szelen vegig parkolnak az autok, en ennek ellenere lelatok jobbra az utcaba (forditva is mukodik, lentrol fel lehet latni). Szoval a srac egy bordo Skoda Roomsterrel vagy mi a turoval jott felfele a haverjaival az emelkedon. Tolta neki rendesen. En lattam, hogy veszesen gyorsan jon felfele es egyszerre fogunk a keresztezodesbe erni. Ezert elvettem a labam a gazrol es hagytam, hogy lelassuljon az auto. Be is kovetkezett amire szamitottam. A srac az utolso utanni pillanatban vett csak eszre. Nagy sebeseggel kirakta az autot a keresztezodesbe es ahogy meglatott az utolso parkolo auto takarasaban felelmeben allora fekezte az autot. Ott allt a keresztezodes kozepen az arcara fagyott a mosollyal. Latszott rajta, hogy igencsak beijedt, hogy hajszal hijjan megcsukta a szulei autojat. Mutattam a kezemmel, hogy “esszel occsi” es kikerultem a keresztezodes kozepere beragadt sracot. Nem igazan foglalkoztam vele.
Viszont tegnap elott reggel megint osszetalalkoztunk! Ugyan ez a szitu. Lattam, hogy jobbrol megint jon valaki, mint atom. Megint a keresztezodes kozepen padlozva sikerult megallnia a bordo autonak. Ranezek a soforre es kit latnak a szemeim? Megint ugyan az a srac! Na ekkor picit bepoccentem, mert ketszer ugyanabba a szarba lepni... Szerintem O nem ismert meg, es megint csak bamban nezett. Felmutattam a kozepso ujjam neki es kikerultem, mert meg se mozdult a keresztezodesben. Vartam, hogy utannam jon a haverjaival, de nem jott.

Nem igaz, hogy valaki ennyire hulye... Ezekszerint minden reggel ezt csinalja. Miert jo az otthontol 100 meterre mar megcsukni az autot? :/

Matrix_ 2008.11.13. 09:19:03

"majd közvetlenül elém vágott és füstölő kerekekkel NULLÁRA! fékezett, én meg körülbelül 1mm-re állhattam meg mögötte.
"

egyszer majd jól elnézi a satuféket meg az elévágást oszt jól beleszáll valaki. Na akkor jöhet a dorong csak igazán!!

maximalista 2008.11.13. 09:20:56

Utálom az ilyeneket!!!! De mégis mit képzel amikor elkezd rallyzni? Minek érzi a szutyok autóját? vagy egyáltalán, aki nem suzukiban ül, hanem egy lexusban vagy tök mindegy miben... mi adja nekik a bátorságot arra, hogy " na most akkor én ezt megszívatom" ...mire jó az, hogy nullára befékez előtted, aztán meg csikorgó kerekekkel tovább megy, és még le is villog? Én ezt nem értem esküszöm...
Nem is tudom mit csinálnék az ilyen hülye gyerekekkel.

Mindenesetre kár, hogy nem sikerült megörökítened ennek a szarjankónak a félelemmel teli ábrázatát... Ja és a másik, ha már ilyen nagy legénynek gondolja magát...képtelen magába nézni? Meg sem fordul a fejében, hogy valaki kiszáll a kocsiból, és akkor kampec...az nem jut az eszébe, hogy akkor a nem létező férfiassága elsomfordál? mert összesz*rja magát.
Gondolkozom, vajon milyen gondolatokkal mehetett haza akkor este? Hogy de menő voltam, jól megmutattam... vagy hogy basszus majdnem ráfaragtam...

Remélem jó lecke volt neki...

Pedro 2008.11.13. 09:21:04

Sajnos lemaradt a barátod történetének az eleje! Ilyet "csak úgy" nem tesz senki az úton, kíváncsiak lennénk mivel váltotta ki a srác szimpátiáját. Amúgy biztos békés, nyugodt, jámbor ember lehet a haverod ha baseball ütővel mászkál...
NB.: persze nem adok igazat a Suzukisnak (sem)

m 2008.11.13. 09:23:25

>Autómárkákhoz társított sztereotípiák azért sántítanak néha...
Ja! Közelmúltban sokat közlekedtünk mutyukival, és ha kellett a BMW-sek mindig beengedtek. Még a redősnyakú szolizottak is... De mennyi volvós tartott be nekünk!!! Pedighát a szereotípia nem ezt diktálta! :)
Hová fajul ez a világ...

Lalikiraly 2008.11.13. 09:24:42

Szerinte, ahogy leírták, a srác már halálfélelemben volt, aztán nehogy szívrohamot kapjon burzsuj apuci kisfia. Mert emberkedett :D:D:D

Ez biztos hogy jó lecke volt.

Netszamuráj · http://netszamuraj.blog.hu 2008.11.13. 09:26:11

Pszichopata-e vagy?

RedRiot 2008.11.13. 09:27:25

"De mennyi volvós tartott be nekünk!!! Pedighát a szereotípia nem ezt diktálta! :)
Hová fajul ez a világ..."

A házunk előtti zebránál olyat még nem láttam, hogy családi egyterű megállt volna: Renault Sceninc, Xsara Picasso, Zafira, C-Max. Pedig ilyet elvileg megállapodott, nyugis családos emberek vesznek, nem nyüzüge sztítrészerek. Viszont volt már olyan, hogy egy szénné spoilerezett tojás-civic engedett el. :)

GTD 2008.11.13. 09:29:25

Nemtom miért, de a hülye boyracereket én is mindig kifogom, pedig egy dízel II-es Golfom van.
Még ennél is szarabb autót kell vennem hogy békénhagyjanak és nyugodtan krúzolhassak? :D

Ha ebbe az irányba tart a közlekedés (morál,utak állapota) MO-n akkor következő autóm egy Niva lesz b**** nagy gallytörővel :P

richelieu 2008.11.13. 09:30:27

Egyrészt: photoshop!!!!!

Másrészt: várom mikor jönnek az álszent kommentek, hogy ejnye-bejyne, ez nem emberi magatartás, satöbbi. Megmondom őszinén, mikor a címet láttam, meg az első pár sort elolvastam, már kezdtem megfogalmazni azt, hogyan szólok be, hogy a posztíró mire "veri magát". De elolvastam, és arra jutottam, hogy én bizony visszaültem volna a kocsiba miután 60 Kg-os sperminátor rémülten elmegy, és addig mentem volna, mig sarokba nem szorítom, vagy el nem fogy a benzinje, és akkor kiszállok, megkérdezem, hogy miért is akar idejekorán elbúcsúzni a veséjétől és egyik ujjától mondjuk, mert azért az anyatermészet ezen szerveinket nem véletlenül tette oda.

Gyakran találkozom szarháziakkal, akik versenyeznek az utakon, én olyankor bizony -ha nincs forgalom- megyek utána, majd mikor pirosnál megáll, és átnéz, olyankor veszettül elkezdek ásítozni, nyújtózkodni, és úgy tenni, mintha észre sem vettem volna, hogy ő van. Na ekkor szakad el náluk a cérna, gyakorlatilag annyira meglepődnek, hogy lefagynak.

Volt szerencsém már 2 versenyző, agyonpimpelt honda és astra mögött menni a 11-esen éjjel, majd mikor észrevettek, az egyik elengedett, én meg elléptem.
Egy hét múlva találkoztam az egyikkel, ahogy meglátott, egyből félreugrott... :-)

Na mindegy, hosszú a komment.
Túrós csusza 12 személyre:
végy egy hatalmas tehenet;
fejd meg
köpülj vajat
add el a vajat
vegyél rajta túró rudit
szopogasd le róla a csokit

..ja, ez nem az az oldal..

:-))

ex-dr. vuk 2008.11.13. 09:33:22

Nekem is suzukim van. GS500E.
Akkor mar eloitelet? :)

AzHofi 2008.11.13. 09:34:51

Pedro: ott van az, lassabban merészelt menni a belsőben.

Kangörény 2008.11.13. 09:36:30

Bézutő, kés, pajszer az autóban nem az erőszak jele, csak a megfontoltságé. A biztonság kedvéért, ugye, mert a rendőrség legfeljebb helyszínelni fog, ha valaki nagyon emberkedni akar, és van, aki meg akarja magának adni az esélyt az önvédelemre.

Gery Greyhound // · http://www.bestofgyurcsany.hu 2008.11.13. 09:37:33

Én autópályán egyszerűen illedelmesen magam elé engedem az ilyen világítós faszokat (nem lehetne egyébként betiltani ezt a vakító, kékesfehér színű izzót? Ha már a senkit nem zavaró "knight-rider fény" is tilos) aztán követem egy darabig normál refivel majd hagyom menni a búsba.

Naeztmarne 2008.11.13. 09:39:39

Onbiraskodo allat, az ilyet csukjak bortonbe, fenyegessen mast fadorongal, majd a zuhanyzoban jol megapoljak. Mit kepzel az ilyen ember, teljesen mindegy, mit csinalt a masik autos, ha velem csinalta volna ezt, akar, jogosan, mert en veszelyeztettem az o testi epseget, de jonne a fadorongal, megneznem az o arcat, amikor lefujom a gazsprayel (ami hasonlo esetek miatt van ott, hatha valaki egy fa testapoloval jon), meg is rugdosnam, es boldogan varnam meg a rendort, mondvan, hogy az ember ki akart rabolni a pirosban.

Bortonbe az ilyen seggfejjel.

ccorsa (törölt) 2008.11.13. 09:42:57

Ezek a streetracer hülye gyerekek megnézik a Fast and Furios-t.
És beleképzelik magukat a filmes szerepbe.
A teljes hasonuláshoz, csak pár dolog hiányzik:
-vezetési tudás
-jó autó
-kidolgozott felsőtest
-jó nő
-ész
-nagy farok

LassúVíz 2008.11.13. 09:43:53

Gyerekek, hagyjuk már ezeket a suzuki=idióta jellegű sztereotípiákat! Vasárnap Pestről utaztam hazafelé a hatoson, kissé ködös volt az idő, ahol kellett felkapcsoltam a ködlámpát. Egy BMW X5 jött utánam sokáig, Paks környékén rámvillantott egy tisztább részen a ködlámpa miatt. Igaza volt, lekapcsoltam. Szekszárd előtt nem sokkal előzött meg, és beleégett a retinámba a hátsó ködlámpájának az alakja, mert ő nem kapcsolta le és előrébb sem tudott haladni a szemejövő forgalom miatt. Köd nem volt, én meg egy nyolc éves swiftet vezettem. Nem attól surmó valaki, hogy milyen autót rakott alá a sors.

maximalista 2008.11.13. 09:44:48

csak tudjátok az a gáz, hogy ha emiatt a szarházi hibájából megvan a kocc, akkor az égvilágon minden alól ki akarja vonni magát, miszerint ő normálisan közlekedett...

Nem élek előítéletekkel. De aki paraszt, az paraszt. Akármilyen autóban is ül...
Én elég dekoratív vagyok, mégsem elég mindenhol a mosoly... ha ezeknek az embereknek ettől jobb napjuk lesz, hogy "azért sem engedlek be" akkor kapják be...
Mindíg ezt mondom, tolerancia a lényeg... csak nem mindenki hiszi el.

A postíró felett pedig nem török pálcát, teljesen érthető, hogy leszakadt a léc...
nehogy már szó nélkül hagyja bárki is az ilyen szarjankók viselkedését...

mohaa 2008.11.13. 09:44:51

"meg is rugdosnam, es boldogan varnam meg a rendort"
Akkor most ki is az önbíráskodó állat???

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.13. 09:47:19

Én ezeket a történeteket nem hiszem el.
Ilyen NINCS, hogy elévágunk-befékezünk-kigyorsítunk, stb.
KAMU
HAZUGSÁG
Egy dologra jó, blog-forgalmat generálni.

kuk22 2008.11.13. 09:47:27

m!
A modern sztereotípia már ezt diktálja: mindenki Volvót vesz, aki senki, de nem annak akar látszani. Van még 1-2 normális Volvós, de már lassan annyira égő, hogy szépen sorban eladják a barmoknak.(és így olcsó :-))
Az 5-10 éves bömös merdzsós maffia korosztály meg megtanulta kezelni a hatalmat, azon kívül, hogy bárhol megállnak és gyorsan mennek, kultúráltak lettek.
Budapest legalaja a tuning hülyegyerekek mellett: a kertvárosban lakom, új SUV-ra, böszme egyterűre, meg anyának Yarisra is telik, szarok a másikra minta(bunkó)családok. Tisztelet a kivételnek, de velük még nem találkoztam.

hajrá tétel 2008.11.13. 09:48:03

ütővel az ülés alatt ... hát gratulálok te is jómunkásember lehetsz :-S

Pedro 2008.11.13. 09:49:21

Azhofi: köszi.

Egyébként ez a post ékes példája annak milyen prosztó és agresszív országban élünk. Mindkét fél részéről. Nekem is néha kinyílik a bicska a zsebemben, de soha nem szállnék ki az autómból fenyegetőzni (bocsi, 190 cm és 95 kg. vagyok)...

miskolc · http://miskolc 2008.11.13. 09:50:48

A Suzukis monnyon le!

ugyanmár! 2008.11.13. 09:52:02

hülyét hülyére verni hülyeség

Jacques Foche 2008.11.13. 09:53:17

A gagyixenont tiltani kéne, meg egy "többszázezres csekk + rendszám le" kombóval büntetni, mert kibaszottul zavaró, vakítja a szembejövőket, és az ívfény természetéből adódóan károsítja a szem ideghártyáját. És ha mindez nem elég érv: még csak nem is menő, mert mindenki tudja, hogy aki homasitás xenont rak a kocsijába, az csak egy wannabe.

Szegény boyracerekeket meg nem kell bántani, mert így is megverte őket az élet kicsi brokival, zéró vezetési tudással, és egy gyenge, alapmotoros tömegautóval. :)))

A letolós-befékezgetős kicsi csírához mondjuk nekem is lett volna egy-két keresetlen szavam, ha úgy érem utol, de az eredeti úticélomtól biztos nem térek el egy ilyen kis köcsög miatt. Annyit nem ér...

autos gyalogos · http://zpxv5g 2008.11.13. 09:53:33

Rendor hijan... az ember idonkent maga kenytelen az agyatlanokat viselkedesre okitani...

Vicces, ahogy egyes elvarazsolt vilagkepu tudtalanok szajkozzak, hogy
"rendszam felir, feljelent"


EZ NEM MUKODIK!!!! magyarorszagon.
A valosagban....joreggelt!

Zsirparaszt 2008.11.13. 09:55:44

Jól csinálta a kolléga.
Nekem kábelbot van az ülés alatt.

avogadro00 2008.11.13. 09:59:19

rendszám megir, apuka, anyuka olvassa, egy hétig nincs celeb vagyok meg győzike nézés, szobafogság, és a reggeli kakaó is elmarad :)

amúgy 1x nekem is megállt valaki előttem, mivel rá mertem dudálni, hogy ugyanmár előzésnél ne vigye le a kocsim orrát, na akkor fogtam és kikerültem, igaz jöttek szembe, aztán ment még 30 métert és bekanyarodott balra, persze vagy 5 perc volt, mert szembe meg folyamatosan jöttek, gratulálok neki!

united skates 2008.11.13. 10:03:18

Rendőr nincs, tehát szabály nincs, marad az erősebb kutya baszása.
Igazad volt, én is ezt tettem volna.
Igazságszolgáltatás, 2008., csak nálunk, csak nekünk.

Más kérdés, hogy ha a szuzucis komolyabb csávó, komolyabb fegyver van nála, a gyakorlatban neki lett volna igaza egy ilyen szabályok/rendőr nélküli városban.

Na megyek, leütök egy mammutot ebédre.

ex-dr. vuk 2008.11.13. 10:04:05

A motorosgunya, sisak, kemenyprotektoros kesztyu az boven eleg. Minek oda fadorong vagy mas :D

ex-dr. vuk 2008.11.13. 10:06:34

Egyebkent a poszthoz:
Mindket fel bebizonyitotta, hogy a balkanon vagyunk. Gratulalok hozza.

Ettol eltekintva a reakcio tok jogos, es ha a 17 eves surmo tanult az esetbol akkor megerte.

richelieu 2008.11.13. 10:08:57

AnyádnakPalánkot:

anyádnak palánkot!

renaultos 2008.11.13. 10:09:29

Zsák a foltját megtalálta.
Én nem reagálok agresszív bunkók vezetési stílusára, hagyom hadd menjenenek, már várják a veséjüket.

Fargo 2008.11.13. 10:11:53

És a posztoló Dredd bíró vajjon micsoda kocsival osztja az igazságot? 1.6-os Ajudi? A testápoló az ülés alatt és a kesztyűtartóban-e vipera-e van-e?

Elnok ur 2008.11.13. 10:12:29

Mazlija volt a postolonak. Legkozelebb talan hasbalovik. Es meg szava sem lehet. Es ha felepul mehet a sittre garazdasagert, de azt tutira megkerdezik majd tole mit is akart azzal az utovel... Okos gyerekek. Kabelbot, uto, vipera...

Es ezzel nem azt akartam mondani, hogy teljesen normalis amit a masik fel csinalt. De hogy melyik a veszelyesebb...

Wick · http://reelrepublic.com/BlogImages/old_ladies_driving_10.jpg 2008.11.13. 10:19:09

Sittre garázdaságért?!
Lassacskán gyilkosságért is csak akkor kapsz letöltendőt, ha cigány az áldozat.

Annyit mondjuk hozzátennék, hogy a hülyegyerekek nemszoktak viccből reflektort kapcsolgatni meg büntisatut nyomni, szóval valami előzmény csak lehetett, még ha nem tűnt fel a postírónak akkoris...

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2008.11.13. 10:21:28

Hehe én is ismerek egy hasonló suzukis srácot. A szomszédnan lakik (társasház) a szüleinél. Már amikor elindítja a gépet érezhető, hogy fejben zűrös. Gyorsan vezet, nagyon rosszul, és marhára felbassza saját magát emiatt.

Csak azt ne képzeld, hogy a faütő miatt maga alá csinált. "Jól otthagytam az okoskodó faszfejt" gondolja magában, és ennyi. Ezeket nem lehet - sőt nem szabad - tanítani.

Lehet úgy jártál mint a motoros aki a tükrök lerúgásával tesz igazságot. A másik nem elszégyelli magát, hanem szépen átmegy rajta amikor legközelebb látja a kocsik között szlalomozni.

Egyébként is ütőt tartani az ülés alatt nagy gáz. És.. annak bizony két vége van.. sőt halottunk már olyat, hogy autós pisztollyal, nem?

George Jung 2008.11.13. 10:22:31

Amikor az Asszony kocsiját vezettem, rá kellett jönnöm, hogy nem olyan a refije, mint az enyém.
(Az enyémen magam felé villant, előre felkapcsolj, az Övén kicsit húzom-villant, kicsivel jobban húzom-bekapcsol.)
Amit akarok ezzel:
Simán el tudom képzelni, hogy csak villantani akart (azt sem kellett volna), és VÉLETLENÜL kapcsolta fel a pilácsot.
Mindezen túl nálam a posztolónak van igaza.
De amiből kiindult az egész, az szerintem véletlen volt.

gonnaburninflames 2008.11.13. 10:22:47

Miert van az hogy ezen a blogon mindig csak a mentalisan, erkolcsileg, moralisan es persze fizikailag is minden hadat elsopro sikeremberek vannak?

Szeretnek mar olyan postot olvasni, hogy "Hulyegyerek megszivatott, es amikor elovettem a csephadarot, az arcomba nyomott egy Magnumot (nem fagyit). Utana mar probaltam eszervekkel kombinalni."

Jo latni ennyi tokeletes embert akik minden konfliktusbol gyoztesen jonnek ki.

sugi77 2008.11.13. 10:23:00

Azért ez elég elszomorító! Most én is rakjak valami harcieszközt a kocsimba? Nem egyszer történt velem is hasonló szituáció! De vicces lenne az 50 kilómmal kiszállni! :S Mondjuk, valahol megvan még a bokkenem.... De ez tényleg szükséges?

KCB 2008.11.13. 10:26:52

Nem tudom miért de valahogy a suzuki swift-esek között nagyob arányban van faszparaszt. Nekem is volt néhány negatív élményem (elsősorban gyalogoskén) és közüllük a reprezentatívnál több volt az (új) swift-es. Persze kicsit erősebb a többi autónál, szóval amolyan szegény ember "sport autó"-ja. De mondjuk ezek bármilyen autóval parasztok lennének, max. nem ülnek soha egyetrübe. A másik kedvencem amikor egy láthatóan szar autót tuningol valaki. Az autó ér 300e és szerez valahonnét rá nagy kerekeket, sport kipufogót, fóliát, stb. Szánalmas.

Ebben az esetben jól tetted hogy móresre tanítottad, még akkor is ha ez számodra nagyon nagy kockázattal jár...

Engem is akartak elütni, majd amikor szóvá tettem akkor meg is akartak verni. Sajnálom hogy nem jegyeztem meg a rendszámát, egy festést megért volna az autója.

jpmjpm 2008.11.13. 10:28:38

Szeretem az olyan embereket akik egyből kurva erősek baseball ütőkkel és egyéb tárgyakkal a kezükben.

Zsolt · http://www.index.hu 2008.11.13. 10:32:07

Na itt a gond, minek kiszálni és jaszkarizni? azt hiszed ettől nem lesz egy fasz?
ezzel pont lesüllyedtél az ő szintjére. Gratulálok
és mi a tanulság?
mindenki járjon fegyverrel!!!!!! szép világ lesz ebből

Jacques Foche 2008.11.13. 10:32:34

gonnaburninflames 2008.11.13. 10:22:47
"Miert van az hogy ezen a blogon mindig csak a mentalisan, erkolcsileg, moralisan es persze fizikailag is minden hadat elsopro sikeremberek vannak?"

Mióta nincs Bimmer Gábor, azóta én vagyok itt a legerősebb, legigazságosabb és legbátrabb. Meg mindenki más is. :)))

sugi77 2008.11.13. 10:23:00
"Azért ez elég elszomorító! Most én is rakjak valami harcieszközt a kocsimba?"

Én tartok egy pajszert a kocsiban. A csomagtartóban. :)))
Mondjuk nem is úgy állok a közlekedéshez, hogy önvédelmi eszközre legyen szükségem.

lwcolors 2008.11.13. 10:36:30

Szeretem az ilyen büntető fészfékezős embereket, csak néha rosszul járnak.
Sokszor járok kulcsos céges kocsival, a nyáron egyszer olyat kaptam, amit az egyik kereskedő kicsit megkoccolt előlről azelőtt nap. Komoly törés nem volt rajt, de a lökhárító és az egyik lámpa be volt repedve (új Vectra, nem kis tétel . A cég következő évi biztosítási díja is az okozott balesetektől függ.) A kocsival Pestre kellett mennem. Pesten egy "streetracer" barom ugyanezt csinálta velem (belső sávon kikerült, majd bevágott elém satufékkel, de lámpa előtti záróvonalon keresztül), csak én egy picit megkoccoltam a kocsiját, mert jó alibi volt az összetört lökhárítóhoz. Majd rendőrt hívtam. Rendőr persze nekem adott igazat, a srác kötelezője fizette a Vectra javítását, plusz fizethette a saját hátsó lökhárítóját is :)

richelieu 2008.11.13. 10:39:45

Sugi,

hívj ha baj van,. megyek, és megveretem magam veled együtt.. :-)))

Matrix_ 2008.11.13. 10:40:54

Nem jaszkarizni szállt ki, hanem konzultálni!
Az más kérdés hogy a biztonság kedvéért volt nála egy bézbóldorong. Jobb félni alapon.
Nem mindenki halálos fegyver puszta kézzel.

Nekem mondjuk csak egy toll van a kocsiban de azzal 28féleképpen tudok maradandó sérüléseket okozni! :D
ja és gyorsabb vagyok a golyónál is!

united skates 2008.11.13. 10:41:33

Iwcolors:

Huh, sürgősen áruld el nekünk azt a (több)százezer forintos titkot, hogy a rendőrt hogy győzted meg, hogy te betartottad a féktávolságot!

Most komolyan.

2008.11.13. 10:43:23

Látom mostantól ez lesz itt a trend, hogy zsírparasztok írják meg hogyan viselkednek az utakon ősbunkón más zsírparasztokkal, és a kommentelők aszerint adnak igazat valakinek, hogy ők maguk melyik zsírparaszt kategóriába illenek bele. Elnézést kérek az egyre kevesebb kivételtől természetesen.

Szendwich 2008.11.13. 10:44:34

united skates 2008.11.13. 10:41:33
Olvassal:
"(belső sávon kikerült, majd bevágott elém satufékkel, de lámpa előtti záróvonalon keresztül)"

Lunitari 2008.11.13. 10:46:05

Nekem is Suzukim van. Azért láttok sok bunkó Suzukist mert a számok alapján többen vannak mint más márkák bunkó vezetői. Több Suzuki vásárló közül több bunkó is akad......Aki szerint meg szar az új Swift az irigykedi csak... :)))

Rong 2008.11.13. 10:47:30

ehh de szánalmas ez...

sugi77 2008.11.13. 10:50:17

richelieu 2008.11.13. 10:39:45
Hát ez kedves! :D

Jacques Foche 2008.11.13. 10:32:34
Én sem úgy állok a közlekedéshez!
Ha kiszállnék a kocsiból összehúzott szemöldökkel, és ordibálva, akkor inkább kiröhögnének, mint megijednének! Szóval inkább a nőies nyugodt verziókat próbálgatom :) azt hiszem azért csak berakom a kocsiba a gyakorló kardot, azzal még lehetek nőies :D

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.13. 10:51:25

Mivel a régi swift is jól megy (könnyű), az új is (erős: 92-102le), ezért ha egy száguldozni szerető fiatal alá kerül egy ilyen, fogja is tolni neki. Az egyéni intelligencia függvénye, hogy hol és mikor, milyen körülmények között.

TH 2008.11.13. 10:55:29

richelieu 2008.11.13. 09:30:27
"várom mikor jönnek az álszent kommentek, hogy ejnye-bejyne, ez nem emberi magatartás, satöbbi."
Tőled pont ilyen kommentet vártam! :)))
Én nem hiszem, hogy mindenki álszent, aki nem tartja helyesnek az ütővel fenyegetőzős megoldást, nem minden ember egyforma.
Nekem speciel tetszett a történet, a poszt írója jól jött ki a dologból, és az agyatlan baromállatja is megkapta azt, ami neki jár!

Lunitari 2008.11.13. 10:56:32

united skates 2008.11.13. 10:41:33

Igen olvassál és elég ha van egy tanud...vagy melletted vagy másik autós :)

TH 2008.11.13. 10:56:56

Jacques Foche 2008.11.13. 10:32:34
"Mondjuk nem is úgy állok a közlekedéshez, hogy önvédelmi eszközre legyen szükségem."
Hát igen, ez annak kell, aki a közlekedést harcnak fogja fel. Nekem soha nem jutna eszembe bármilyen fegyvert rakni a kocsiba, hacsak a poroltó nem számít annak. :)

Lunitari 2008.11.13. 10:58:35

TH 2008.11.13. 10:56:56

Minek fegyver? Maga az autó is lehet az...kiszál pampogni Te meg átmész a lábfején :)

united skates 2008.11.13. 10:59:31

Szendvich:

Jaj, te szegény.
Akkor szerencse, hogy ott állt egy rendőr, és ezt látta, így nem kellett ezt bizonyítania.
De akkor vajon miért hívott rendőrt?
Ha nem állt ott rendőr, akkor hogy bizonyította, hogy besatuzott előtte a streetracer?
Olvassá. Értelmezzé. Gondúkoggyá. Ércsémán.
:D

TH 2008.11.13. 11:01:37

Lunitari 2008.11.13. 10:58:35
:))) Na, olyan még nem volt eddig.

Mondjuk én sem szoktam, de ha kiszállnék, mindenki halálra rémülne, mert ...(itt a magasság és a testsúly megadásával ijesztgetjük a blog olvasóit). ;)))))
Na jó, szóval maradjunk abban, hogy nem szoktam kiszállni, általában átkiabálással megoldható a dolog. Legalábbis részemről. :)

united skates 2008.11.13. 11:02:23

Mifaszom? Pont a leghülyébbek oktatják itt, hogy "olvassál"? Miért? Ne idegesítsetek már.
:)

TH 2008.11.13. 11:02:39

united skates 2008.11.13. 10:59:31
Most jó kötözködni? Valszeg a rendőr elhitte a történetet, vagy volt tanúja, vagy a menő gyerek se volt már olyan menő, és el is ismerte a felelősségét...

KCB 2008.11.13. 11:03:01

"Azért láttok sok bunkó Suzukist mert a számok alapján többen vannak mint más márkák bunkó vezetői. Több Suzuki vásárló közül több bunkó is akad"

Ezért írtam hogy a reprezentatívon felül van a bunkók aránya...

AnyádnakPalánkot (törölt) 2008.11.13. 11:04:45

Az is bunkó seggfasz faszparaszt, aki másokat zavar a saját száguldozásával, meg az is, aki kiszáll, átkiabál, levillog, stb.
Normális emberek nem nagyon írnak ide, ugye?

TH 2008.11.13. 11:04:47

Kerek Perec 2008.11.13. 11:03:01
Occsó és fillérekből lehet sufnituningolni. Nincs is annál menőbb, mint egy 1 literes Swift telespoilerezve és sportkipufogózva...:)

TH 2008.11.13. 11:06:36

AnyádnakPalánkot 2008.11.13. 11:04:45
Elhiszem, hogy vannak olyan érzelem nélküli emberek, akik ilyenkor is megőrzik hidegvérüket, de mások bizony idegesek lesznek, és szeretnék megvitatni a kérdést az aggresszív féllel. Én is ilyen vagyok. Ettől valaki már nem normális? Mi a normális? Mesélj, mi az, és ki határozta meg a normát? Az ne mondd, hogy jó az, ha magadban hőbörögsz, és elfojtod, mert akkor ez egy frusztráló élmény marad benned, és vesztesként jössz ki a dologból. Az meg igen egészségtelen hosszú távon.

united skates 2008.11.13. 11:08:17

TH:

Ez rendben van, persze, csak én még soha nem hallottam olyanről, hogy ne a hátsó lett volna a hibás, ennyi.

Erre lettem volna kíváncsi, hogy ezt hogy kell kimagyarázni, szerintem érdekelhet másokat is.

Zap 2008.11.13. 11:11:08

Szerintem jó voltál. Hiba lett volna bármit is összetörni az autón, elég volt megijeszteni is. Hidd el, emlékezni fog rá. Te pedig levezetted a feszültséget. Remélem nem vertek el bowling-ban.

ehh.. 2008.11.13. 11:11:33

Fargo 2008.11.13. 10:11:53
Nalam van vipera a kesztyutartoban. Nem vagyok 2 meteres / 150 kilos izomgeza, karatejozni meg kevesbe tudok ezert ugy erzem, hogy ha agressziv velemenycserere kerul a sor, akkor nem art nemi eselynovelo!
Mentsegemre legyen mondva, hogy amiota beraktam a keszseget a kesztyutartoba (kb 3 eve), azota nem is vettem ki onnan, mert onvedelemre van, nem tamadasra/buntetesre/oktatasra..

TH 2008.11.13. 11:11:41

united skates 2008.11.13. 11:08:17
Ja, ilyen történetet én is tudok! Egy ismerősöm mesélte, hogy első kocsija egy Wartburg volt, és már igencsak ráfért a kasznira egy rendberakás. Ezért aztán, amikor valaki hirtelen elévágott, és nem hagyta meg a féktávot, akkor ő egy picit gyengébben fékezett, mint lehetett volna, és már bele is szállt az elé bevágó baromarcúba. A rendőr pedig elhitte, hogy ez történt (a részleteket itt sem tudom, lehet, hogy volt tanú, és lehet, hogy a másik is elismerte a felelősséget, nem tudom). Szóval ilyen esetekben nem a hátsó autóst hozzák ki hibásnak NORMÁL esetben...

TH 2008.11.13. 11:13:26

Zap 2008.11.13. 11:11:08
Szerintem is a lehető legjobb megoldás volt ez. A másiknak nem esett baja, viszont nevetséges lett, így megvolt a megérdemelt erkölcsi elégtétel. Úgyhogy - bár csodálkozom, hogy valaki durungot tart a kocsijában - ez esetben grat a posztírónak, szerintem ez a viselkedés jó példa mindenkinek. Itt nem egy VÉLT, hanem egy igen durva VALÓS sérelmet torolt meg, fizikai erőszak nélkül.

Lunitari 2008.11.13. 11:13:41

united skates 2008.11.13. 11:08:17

Mér rég leírtam ha elolvasnád. TANÚ és annyi beszoptad. Ha nekem tanúm van, hogy te bevágtál elém és egyből nyomtál egy satut akkor bizony te leszel megbaszva...vili?

Lunitari 2008.11.13. 11:16:18

united skates,

Szép is lenne ha ilyen esetekben is az lenne a hibás aki hátúlról megy bele. MEGA LOL. Mindenki ezt játszaná akinek felújításra szorul az autó hátulja.....

storyline :) 2008.11.13. 11:19:19

Azt mondta már valaki, hogy "Ezért tart ott ez az ország, ahol?"

kamikáze 2008.11.13. 11:19:34

Mégis, mi a francot képzelsz ki vagy te? Idióta agresszív barom. A "vészfékezőt" meg kellene büntetni soktízezer forintra, nem őt védem, téged viszont egyszerűen le kellene ültetni a sittre. "Hátha kell, mi?"

Nagyon remélem, hogy amikor egyszer így kipattantok büntetni, emberetekre akadtok, s majd kifordult belekkel várjátok a mentőt, miután a "beszari" tizenéves elővesz egy félautomata pisztolyt, s belétek üríti a tárat.

G 2008.11.13. 11:19:48

Valamelyik nap mentem az Árpád hídon Budára, jött mögöttem valami stresszes középvezető egy Mondeoval, látszott rajta, hogy nagyon szeretne menni. Én mentem 90nel a belső sávban, nem tartottam fel, előttem is mentek, de ő úgy gondolta, hogy megelőz jobbról. Persze pofára esett, mert másképp alakult a forgalmi helyzet, úgyhogy jól le is maradt, beszorult egy kb 70nel menő Civic mögé, akire rámászott kb 10 centire. Jött az "ugrató", mindenki lassított, a Civicnek "volt pofája" kb 15 méterre lemaradni az előtte haladó mögött, erre a Mondeos egy életveszélyes manőverrel megelőzte, majd fél méterrel előtte nyomott egy satut, aztán padlógáz. Szerencsére a Hondás meg bírt állni mögötte. Csak néztem, hogy mekkora idióták vannak. Oké, hogy céges autó, de azért csak nem dícsérik meg, ha lezúzza.

united skates 2008.11.13. 11:20:02

Lunitari:

Egyszerű vagy, mint a fos.
Tanúja a másiknak is lehet, de így ez már két dolog, tehát gondolom egyszerre nem fér bele a búrádba. Olvassá sokat, "megalol"-gyerek.

TH 2008.11.13. 11:23:10

kamikáze 2008.11.13. 11:19:34
Te épeszű embernek tartod magad?

united skates 2008.11.13. 11:20:02
Lunitari 2008.11.13. 11:16:18
Bármin képesek az emberek itt összeveszni? Kell az adrenalin vagy mi a fene?

Lunitari 2008.11.13. 11:23:31

united skates 2008.11.13. 11:20:02

Ja te ezt szoktad játszani mi? Satuféknél féknyomok tudo, ilyesmiről nem hallottál mi? Meg ne lepődj mert némelyik közlekedési lámpában kamera is van ...sok sikert a játékhoz ;) (Fosnak nem hívlak mert kicsit magasabb az IQ-m mint neked ;))

libra 2008.11.13. 11:24:19

Hm. Nem tudom, mi bajotok van allandoan azzal a savokkal. Minket az autosiskolaban ugy tanitottak, hogy lakott teruleten belul azt a savot hasznalod, amely neked tetszik. Ha a belsot, akkor a belsot, ha a kulsot, akkor a kulsot. Es aki elmegy melletted, az nem szamit mellozesnek.
Akkor miert ez a felhaborodas, hogy valaki a belosben halad ? Pl. Kassan en allandoan a belsoben jarok (par ut kivetelevel), mert tudom, hogy abban nincsenek kanalisfedelek, nincs annyi katyu, ...
Es aki akar, az kikerul a kulso savban, es megy az utjan tovabb...

Eddig csak egy Peugeot villantott le 3 ev alatt, az is szegeny valami debil lehetett, aki nem tudta felfogni, hogy azert megyek 30-cal, mert ebben a tempoban epp zoldre vallt a lampa...

Lunitari 2008.11.13. 11:28:08

"Egyszerű vagy, mint a fos.
Tanúja a másiknak is lehet, de így ez már két dolog, tehát gondolom egyszerre nem fér bele a búrádba"

Tudod úgye, hogy a hamis tanúzást a törvény bünteti?

Lunitari 2008.11.13. 11:31:34

TH 2008.11.13. 11:23:10

Bocs, csak nem szeretem az ilyen okos kb 15 éves szinten lévő embereket aki csak azt hajtogatja, hogy követési távolság meg a többi...baz valaki bevág eléd és nyom egy satut ott 20-al sem állsz meg, de a vizsgálat során kiderülne, hogy még féknyomod sincs olyan lassan mentél a másiknak meg ott a csík...

bélabéla 2008.11.13. 11:33:21

aki hülye az bármilyen közlekedési eszközt használ hülye

SereG 2008.11.13. 11:35:25

György Uram, köszönöm, hogy végre ilyet is olvashaok itt. Távol álljon tőled, hogy mentségeket keress, ez így volt pontosan tökéletes. Feltéve, ha nem használtad volna a fa dorongodat fizikailag, de ez már lényegtelen :) Sajnos semmilyen jogszabály, előírás nem tántorítja el az ilyen renitens hűdevagány "embereket" az ilyen viselkedéstől, mint amit a suzukis produkált. Több ilyen elrettentő "megoldás" kellene! Üdv!

TH 2008.11.13. 11:36:54

libra 2008.11.13. 11:24:19
Igen, a KRESZ nem írja elő kötelező érvényűen a külső sáv használatát, csak annyit, hogy ha a sávodban vki gyorsabban jön, akkor ki KELL húzódni előle. Mindenesetre én jobbnak tartom, ha az ember városban is inkább jobbra tart azért, természetesen ha szar a külső sáv, akkor hülyeség abban menni. Én a Hungárián - ha üres - általában a középsőt használom pontosan ezért, de a külsőbe is kimegyek, ha járható autóval is...:)

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2008.11.13. 11:36:58

Kedves Lunitari!
Nem minden hamis tanúzást büntet a kicsoda is?

Lunitari 2008.11.13. 11:39:03

vicsigabi · vicsigabi.blog.hu 2008.11.13. 11:36:58

Igen? Nekifutnál újra? Úgy tudom a hamis tanúzást a törvény bünteti. De javíts ki ha tévedek, nem vok jogász ;)

Gildor · http://gildorblog.blogspot.com 2008.11.13. 11:39:35

Ez az eset nem oldott meg semmit.
Mert csak tüneti kezelés volt... Az ok a Suzukisok állandó kisebbrendűsége. Az ok megszüntetése kellett volna, de legalábbis gazdasági totálkárba taszítása :D

Lunitari 2008.11.13. 11:41:58

Gildor · gildorblog.blogspot.com 2008.11.13. 11:39:35

Sztem meg a Gildorosok kisebbrendűsége lehet az ok.....

Jimboo 2008.11.13. 11:44:46

Nagyon szeretem az "olcsó autó - maxi tuning" típusú sofőröket. :) Valszeg nem vagyok kellően exhibicionista, de nem értem, hogy ha valaki egy csomó lóvét kidob alufelnire/spoilerre/lámpára/szemöldökre/kipufogóra, stb., akkor annyi lóvéből miért nem vesz eggyel jobb autót, ami talán biztosnságosabb, vagy jobb motorja van, stb. Biztos bennem van a hiba... :)
" A fegyver által él, fegyver által is hal..." Szerintem óvatosan kell bánni ezzel a kiszálok-leverem dologgal. Nem vagyok besz*ri, de kétszer is meggondolnám, hogy kiszállok egy valaki elé egy doronggal a kezemben, csak mert rámfékezett. És mi van, ha nála meg pisztoly van (jó, itt most nem a tuning suzukiról beszélek)? Pár év volt a Híradóban, hogy valaki elállta az utat, majd mikor a következő autós szóvá vette, a nagydarab csávó elkezdett jaszkarizni. Erre lebökték egy késsel, két kétig volt kórházban.
Mondjuk a srác családjára is kíváncsi lennék: mit szólnak a tuning autóhoz. Mondanám a fiamnak: "kicsit rakd rendbe a fejedet, és ne használj pénisznövelőt..." :DDDD

united skates 2008.11.13. 11:44:47

"Ja te ezt szoktad játszani mi?(Fosnak nem hívlak mert kicsit magasabb az IQ-m mint neked ;))"

Úristen, de sötét vagy, te szegény.
:D
Feladtam.

Lunitari 2008.11.13. 11:48:45

united skates 2008.11.13. 11:44:47

Ezek igazi érvek :) Aki nem érti, hogy nem törvényszerűen a hátulró belemenő a hibás automatikusan azzal nincs mit érvelni az tuti. Mit adtál fel? Magadat kéne az elme osztályon.

TH 2008.11.13. 11:49:15

united skates 2008.11.13. 11:44:47
Jól teszed. Sikeresen félreértette a kérdésedet, mindenképp azt akarta belelátni, hogy te azt MONDOD, hogy márpedig a hátul menő a hibás. Pedig csak egy kérdést tettél fel, amire páran igyekeztünk normálisan válaszolni. A stílusotok viszont mindkettőtöknek megfelelően arrogáns volt ahhoz, hogy vihar lehessen belőle a kanál vízben...

autosave 2008.11.13. 11:53:51

libra:
Rosszul tudod. De nagy szégyen, ha így oktatják az autósiskolában...

"Párhuzamos közlekedés

36. § (1) Olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két vagy több forgalmi sáv van (párhuzamos közlekedésre alkalmas úttest) - a (2)-(4) bekezdésben említett eseteket kivéve - a külső (jobb szélső) forgalmi sávban kell közlekedni. Más forgalmi sávra ráhajtani csak előzés, balra bekanyarodás, illetőleg megfordulás céljából szabad. Az autóbusz öbölt, az autóbusz forgalmi sávot, a kapaszkodósávot, a gyorsító- és a lassítósávot, valamint a kerékpársávot a párhuzamos közlekedés szempontjából figyelmen kívül kell hagyni.

(2) A párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két forgalmi sáv van, az előzés befejezése után a külső forgalmi sávba vissza kell térni. Ha 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival, motorkerékpárral vagy - lakott területen - távolsági, illetőleg gyorsjáratú autóbusszal a vezető több járművet kíván előzni, megmaradhat a belső forgalmi sávban feltéve, hogy ezzel a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza; ha pedig a forgalom olyan sűrű, hogy a külső forgalmi sávba visszatérni nem lehet, a belső forgalmi sávban folyamatosan is haladhat.

(3) A párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára kettőnél több forgalmi sáv van, a (2) bekezdésben foglalt rendelkezéseket kell értelemszerűen alkalmazni. Az ilyen úttesten azonban a második forgalmi sávban - a (2) bekezdésben foglalt rendelkezések megtartásával - bármely járművel szabad közlekedni; a harmadik és további (belső) forgalmi sávokra - a balra bekanyarodás esetét kivéve - ráhajtani csak személygépkocsival szabad.

(4) Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza. Az ilyen módon haladó jármű mellett - a (6) bekezdés c) pontjában foglaltak megtartásával - fokozott figyelemmel jobbról el szabad haladni, a forgalmi sávokat azonban - a gyorsabb előrehaladás érdekében - kis távolságon belül ismételten változtatni, és ezzel a közlekedés résztvevőit zavarni tilos."

felhívom a figyelmedet a (4)-re, ezen belül a "FELTÉVE" szóra! Tehát ha megelőznek jobbról, mert úgy vagy vele, minden egyes alkalommal szabályt sértesz (hacsak nem azonnal fordulsz balra és azért soroltál be!).
A kreszben nincs szó aknafedlapokról meg repedezett aszfaltról, kényelemről, stb...
Több sávos úton bunkóság a belsőben tötymörögni.

Nem értem mi a francért van egyébként ez a (4)-es benne. A többség csak visszaél vele.

avus · http://avus.blog.hu 2008.11.13. 11:54:31

Nem kell ide Swift, és 60 kilós nádszál se. Nemrég az OBSI előtt akart elcsapni egy Renaultban egy kopasz. Tábla szerint nekem volt elsőbbségem. Nem volt kétajtós szekrény a csávó, de nem is 60 kiló, és ráadásul ketten voltak. Itt én voltam a 65 kilós. Általában mindenkit elküldök a q anyjába, aki az életemre tör, így volt itt is. Ő annyit mondott ki az ablakon, hogy köcsög, majd amikor elém került befékezett, meg ki is nyílt az utasoldali ajtó. Na itt kaptam elő a bringalakatomat, szerencsére könnyen kivehető, jól marokra fogható és iszonyat nagyot üt. Sajnos a faszi nem várta meg, hogy miként teszem áramvonalasabbá a kocsiját, hanem elhúzott. Aztán megbántam, legközelebbi ilyen esetkor meghúzom magam, és inkább követem, hátha a környéken parkol le. Aztán majd meglátja mi jár életveszélyeztetésért. Nem vagyok az erőszak híve, már csak alkatomból adódóan sem, de állatokkal nem éri meg leállni tárgyalni. Tudom, ez autós blog, az olvasók nagy részénél genetikailag kódolt bringásutálattal, csak azért írtam le mert némileg hasonló volt a szitu a posztban leírthoz. Meg hátha olvassa a rönós is.

Lunitari 2008.11.13. 11:55:02

TH 2008.11.13. 11:49:15

Bocs, TH de nics teljesen igazad. Ő a tanúkon is röhögött bár szerintem sosem járt még bírósági tárgyaláson..az nem a játszótéri homokozó...itt hoztam fel a hamis tanúzást..és helyszínelésről sem hallott még biztos, amiből azért sok minden kiderül még ha mindkét félnek vannak tanúi is a saját oldalán..., de végül is mind1...majd ha az autóm hátulja javításra szorul bevágok elé és nyomok egy satut, úgyis ő szívja majd meg.....

Manyizga (törölt) 2008.11.13. 11:55:20

Kiszállva megtorláshoz adalék:

Ismerek olyat, akinél az ajtó térképzsebében van egy cipész-ár ( www.bor-cipokellek.hu/termimg/110.jpg ) nyelezve. Aztán ha ki kell szállnia, van nála véletlenül szerszám önvédelemre. Másrészt, ha ezt belevágja az autógumi futófelületébe az frankó defekt, de a jóég se bizonyítja rá, hogy nem "természetes" módon kapott defektet...

avus · http://avus.blog.hu 2008.11.13. 11:56:21

Ja és az önbíráskodást is elítélem, kivéve azon eseteket, amikor az embert nem védi meg senki és semmi.

autosave 2008.11.13. 11:58:22

"Ismerek olyat, akinél az ajtó térképzsebében van egy cipész-ár ( www.bor-cipokellek.hu/termimg/110.jpg ) nyelezve. "
Majd egyszer felborul és beleáll a fejébe... Ilyen cuccokat kicsit veszélyes a kocsiban tartani...

Géza 2008.11.13. 12:00:19

Ellenpélda:
Én egy minden szempontból teljesen átlagos ember vagyok (testfelépítés, tömeg, viselkedés). Pár éve egy este viszont egy teljesen ugyanígy viselkedő idióta fickó úgy felbosszantott, hogy kiszálltam a soron következő lámpánál leordítani a fejét.
Pechemre... mert az meg totál be volt tépve, és egy 30 centis késsel kergetett vissza az autómhoz... :) Szóval így is lehet járni... meg rosszabbul is...

Lunitari 2008.11.13. 12:02:49

Géza 2008.11.13. 12:00:19

LOL..ez jó lehetett..videó nincs? :D

TH 2008.11.13. 12:02:51

avus · avus.blog.hu 2008.11.13. 11:54:31
Én autós és gyalogos vagyok, de kedvelem a bicikliseket. Kivéve azt a típust, amelyikről a mai bkvfigyelős poszt szól...


autosave 2008.11.13. 11:53:51
Azért értelmezd már azt a 4-es pontot:
"Lakott területen...párhuzamos közlekedésre alkalmas...úttesten...a belső forgalmi sávban (sávokban)...gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni."
Tehát nem kell kimenni a külsőbe.
"feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza"
Kivéve, ha valaki mögötted jön gyorsabban, mert akkor nem neki kell kerülgetnie, hanem neked kell kisorolni.
"Az ilyen módon haladó jármű mellett...jobbról el szabad haladni"
Szóval ha valaki egy külsőbb sávban megy gyorsabban, az nyugodtan elmehet mellette, ő meg maradhat a belsőben.

Egyébként szerintem is hülyeség ez a szabály, jobb lenne kihúzódni, de ez van, ezt kell szeretni. Szóval városban mindenki ott megy, ahol akar, de ha a saját sávjában érik utol, akkor le kell húzódnia.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.11.13. 12:07:04

ccorsa 2008.11.13. 09:42:57
Ezek a streetracer hülye gyerekek megnézik a Fast and Furios-t.
És beleképzelik magukat a filmes szerepbe.
A teljes hasonuláshoz, csak pár dolog hiányzik:
-nagy farok"
tapasztalat? :DDDD

united skates 2008.11.13. 12:17:44

Géza:
Az semmi, olyanok is simán közlekednek autóval, akiket, ha megállítasz, hogy kérdezz tőle egy egyszerű kérdést, akkor ő kitalálja, hogy te egy olyan szuzukis vagy, aki pont előtte akar befékezni.
Ne kérdezd meg, hogy mi az összefüggés, én nem értettem.
:)

Gildor · http://gildorblog.blogspot.com 2008.11.13. 12:17:48

Lunitari:
ez frappáns volt, csak éppen nem igaz :)
A halál bizonyít az úton, ma beengedtem a legágrólszakadtabb Suzukist is, meg a legpuccosabb terepjárót.
Nyálkás időben fickózni?
Két hete egy vérsuzukis lassúnak ítélte a Rudas és a Gellérthegy közötti délnek tartó belső sávot. Fordult egyet, és a záróvonalon, Romkert parkolóján ment le a rakpartra.
- Avantgarde - gondoltam.
A Gellért előtt félúton találkoztam vele, beszorult két másik kocsi közé, de annyira, hogy a hátsóból épp tört felfele a gőz.

Ha én keménykedek vele az ügyeskedése miatt, lehet nekem folyik el a hűtővizem. Megérte volna?

Lunitari: magadra vetted? Najó, nem minden Suzukis kisebbrendű :D

whiteg 2008.11.13. 12:19:22

Egyértelmüen, hosszan jelezted neki, hogy menjen ha akar, és akkor még ő szórakozott veled.
Hát jól tetted, hogy rá ilyesztettél. És ez egyáltalán nem önbíráskodás.

Valamikor a múltban volt egy hasonló esetem, le elözöt, befékezet, kikerültem. Ezt eljátszotta velem többször.
Majd beértem egy piros lámpánál, és én is kiszáltam, hogy ugyan már hol is kapot jogsit.
A fickó egy tök részeg volt, aki alig tudot megszólalni. Rendörök meg csak nemakartak az éjszakába ki jönni.
Mindenesetre félre állitotam az út szélére, és beültetem a hátsó ülésre. Hát elégé be volt szarva. végül ott hagytam az út szélén a hátsó ülésen. Mert a rendörök csak nem jöttek.

Lunitari 2008.11.13. 12:22:18

Gildor · gildorblog.blogspot.com 2008.11.13. 12:17:48

Ja, de biztos csak Suzukival csinálnak ilyet..nekem sok képem van fára csavarodott Audikról is..akkor most az Audisok vagy szeretik a természetet vagy favágók? :)

Gildor · http://gildorblog.blogspot.com 2008.11.13. 12:25:18

Luni:
mondjuk, ja...

nyugati, hatalmas audi oldalt felbökve a felüljáró korlátjának kezdetére, mintha csak egy hatalmas gébics járt volna arra.

mikor kiszálltam, és mentem az íjászba, megnéztem:

mellette kiskölök, telefonál arcán a kifejezés:

- húbazmeg, apám meg fog ölni...

Lunitari 2008.11.13. 12:29:22

Gildor · gildorblog.blogspot.com 2008.11.13. 12:25:18

JA, elsimerem, hogy sok bunkó Suzukis van, mivel többet is adnak el belőle mint 10-20 millás Audikból :) Azért biztos találkoztok normálisakkal is :)

achilles 2008.11.13. 12:31:46

Régi kedves sztorim:

Vidékre tartottam, és valamelyik faluban mellémállt a pirosnál anyuci Matizával a 17-8 éves vállnélküli, pattanásos, frissjogsis kissrác.
Én egy húsz évnél is öregebb 1.6 diesel Kadett kombiban voltam, ami ugyan nem az a kimondott streetrace autó, de én borzasztóan szerettem, mert megbízható volt, jól ment, és kényelmessége mellett egy komplett póniló is befért hátra ha a helyzet úgy hozta.

Szóval a kissrác mellettem üresben rábőgetett a motorra, hogy ő akkor most gyorsulni akar. No lám, 1-es matyiz. Valami halk vinnyogás-féle tört elő a motorház alól, mire én is nekiléptem üresben némi vigyorral az arcomon. Namármost, aki tudja milyen hangja van egy 1.6-os diesel Kadettnek, az el tudja képzelni a kis pöcs arckifejezését nyitott ablak mellett. Aki nem hallott volna még ilyet, annak úgy tudnám jellemezni, mint amikor a tüdőbeteg cyborg grizzlymedve tornádóban halálordítást hallat.

Persze nem álltam oda gyorsulni vele (meg volt pakolva csomagtér, és egyébként sem volt az a tuningállat a kocsim), de azt az arcot soha nem felejtem el.

albi99 2008.11.13. 12:32:45

Nekem tetszik a dolog. Csak sose felejtsd el, hogy Nálad csak egy bot van, nála meg talán egy beretta. Van rá példa, hidd el. A baromarcúak általában vannak annyira baromarcúak, hogy fegyvert is szerezzenek maguknak. És mivel baromarcúak, néhanapján még használják is :)

tökéletes · http://autozz.blog.hu/2008/11/13/ 2008.11.13. 12:39:24

én meg azt gondolom, hogy aki keresztbe beáll a másik elé azis veszélyeztet és önbíráskodik. a suzukis helyébe nem szartam volna be, hanem én hívtam volna a rendőrőket miközben fényképpel rögzitettem volna a dorongos sutyót.

lwcolors 2008.11.13. 12:47:21

united skates 2008.11.13. 10:41:33
Záróvonalon keresztül vágott elém, ahogy írtam is. Innentől nem téma a féktávolság és egyértelmű a felelősség.

nagyK 2008.11.13. 12:50:13

Gyakran esik meg velem is, hogy suzukis az idióta a forgalomban. Azon gondolkozom, hogy ilyen sokat adnak el belőle, és a nagyszámok törvénye alapján egyre több hülye gyerek közülük kerül ki, vagy a "mi autónk" az-az ilyen az átlag vezető vagy csak egyszerűen a suzuki, mint olyan vonza a seggfejeket...

Szendwich 2008.11.13. 12:50:17

Lunitari 2008.11.13. 11:55:02
Csak nehogy letamadjon, hogy nem mindig a hatulrol belemeno a hibas :DDDDDDDDD

guyfromthestates 2008.11.13. 12:54:23

Azt elfetejtetted megírni, hogy előtte köcsögösködtél a Suzukis gyerekkel, azért izzított! Különben mi a faszt akart volna????

united skates 2008.11.13. 12:56:34

Iwlolors:
Ezt értem, de ezt gondolom, bizonyítanod is kellett.
Vagy elismerte, hogy ő volt a surmó?

Csak mert simán vannak olyanok, akik ilyenkor nem ismerik el, és akkor nem tudom, hogy állapítja meg a rendőr, hogy nem te vagy a hibás.
Úgy tudtam, hogy olyankor nincs mit tenni, még ha egyértelműen be is vágott eléd, és neked képtelenség is volt megállnod.
Ezért kérdeztem.

united skates 2008.11.13. 12:58:47

(((Ja, a sötétek kedvéért: ha NINCS tanú, azaz egyedül ül mindenki a kocsijában.)))

sunblind 2008.11.13. 13:02:55

a fiatal swift sport tulajok közül mindegyik versenyezni akar, és mind nagyon hamar idegesek lesznek :D, átmennek a piroson, elmelegítik a kuplungot ... :D szeretem őket.

mindennickfoglalt 2008.11.13. 13:08:22

Egyebül ott hibáztál, hogy bunkósbottal támadtál rá.
Kérlek, legközelebb fegyverrel lőj rá. Sokat.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.11.13. 13:09:59

sunblind: Azért légy oly kedves ennyire nem általánosítani, Swiftem van, viszonylag fiatal is vagyok (ha nem is annyira mint az aktuális hülyegyerek), sőt, még a kocsim színe is narancssárga. Mégsem vagyok olyan, mint amit mindenkire vonatkoztatva leírtál...

Lunitari 2008.11.13. 13:10:51

united skates 2008.11.13. 12:58:47

Csak a sötétek kedvéért...ha senki nem ismeri el elkezdődik a helyszínelés :)))

Lunitari 2008.11.13. 13:12:10

Szendwich 2008.11.13. 12:50:17

Szerintem képes lenne rá :)))

united skates 2008.11.13. 13:19:03

Az előbb még Silentsound neve alatt volt Lunitari hozzászólása. :)

Szarcsík Viki 2008.11.13. 13:25:36

télleg, erről volt már poszt?

már hogy valaki belecsúszott valakibe, de csak azért, mert elévágott az illető, szóval valójában nem ő volt a hunyó, de a rendőr mégis őt állapította meg annak.

mivelhogy én is úgy tudtam, hogy ilyenkor a féktávolságra hivatkoznak. ez engem is érdekelne.

Lunitari 2008.11.13. 13:27:25

Csak káprázat lehetett....Egyébként azt elsimerem, hogy ezek nehéz esetek. Ha látod, hogy a paraszt be akar vágni majd szívózni, jobb akkor neki menni, mikor bevág eléd és még oldalról kapod el..akkor nincs vita :)))

united skates 2008.11.13. 13:27:35

Viki: :D

Én azt a választ kaptam erre, hogy ha ezt kérdezem, akkor hülye vagyok és szuzukis, aki befékez.
:D

united skates 2008.11.13. 13:29:49

Tehát Lunitari = Silentsound.

A saját blogodon álnével kommentezel?
:)

Loismustdie 2008.11.13. 13:31:42

Szerintem k*urvára igazad volt és az ilyen apuci zséjéből "pöpecverdafélévesjogsiasztmárszopatokazutakon" fajtájú barmokkal ez a helyes eljárás.

Talán még most is remeg :D

Lunitari 2008.11.13. 13:32:23

Akkor összefogalava:

Ha valaki bevág eléd és satut nyom (+nincsenek tanúk) akkor a következő az eljárás. Ő sem te sem ismeritek el, mindenki elmondja a saját story-ját. Elkezdődik a helyszínelés és kisül belőle valami....nos van egy rendőr ismerősőm...volt egy ilyen eset....ott úgy derült ki, hogy ki vágott be ki elé, hogy a majom autójából asszem fékolaj vagy mi szivárgot..máris megvolt a nyomvonalat...pöttyök az úton...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.11.13. 13:32:45

united skates: Így születnek az urban legend-ek. :D

Nikorene 2008.11.13. 13:42:24

Helyszínelés? :) hehe... legutóbb kijött két rendőr, lerajzoltatták mindkettőnkkel, hogy ki szerint mi történt, meg a szóban elmondottakat le kellett SK körmölni, aztán over. én mentem vissza centivel meg fényképezőgéppel és mértem le a féktávot, meg csináltam fotót a helyszínről. Szerencsémre, mert a bíróság nekem adott végül igazat, hála a "helyszínelésnek"...

Nikorene 2008.11.13. 13:45:10

Jah és nem lényegtelen, hogy az is egy olyan "pozíció" volt, amire kapásból mindenki azt, mondta, hogy hagyjam a bíróságot, mert nincs igazam, mert legjobb esetben 50-50%... de mégse... szóval vannak "szokás jogok", de kivételek is...

Lunitari 2008.11.13. 13:45:35

Nikorene 2008.11.13. 13:42:24

És elfogadták amit te csináltál bizonyító erejünek? hmm érdekes....:)

united skates 2008.11.13. 13:48:07

Silentsound: akkor gondolom, Lunitari csak a rosszabbik éned.
"Elkezdődik a helyszínelés és kisül belőle valami...."
Jaj. Köszönöm, így kristálytiszta, világos.
Tudod, pont ezért kérdeztem ott föntebb a sráctól, hogy vele hogy volt, mert ugyanúgy nem tudom, mint te, hogy ilyenkor mi van.

Szarcsík Viki 2008.11.13. 13:51:18

akkor tényleg az dönthet csak, hogy ki tud több hamis tanút szerezni.
:)

Lunitari 2008.11.13. 13:52:17

united skates 2008.11.13. 13:48:07

Írtam, kiederülhet ez is az is, de nem törvényszerűen az a hibás aki hátul ment....

Lunitari 2008.11.13. 13:56:30

Ecsém, hogy valaki tényleg ennyire ne értse...esetenként más eredmény lehet vaze.
"Jaj. Köszönöm, így kristálytiszta, világos."

Ja majd valaki elmondja neked, hogy minden egyes ilyen esetben mi történik.....atyáááámmmmm..minden eset más és más...inkább hagyjuk....

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.13. 13:58:36

Én féltéglát tartok az ülés alatt. Ez ilyen "all-purpose-tool" :)

Loismustdie 2008.11.13. 14:00:01

Pont ezt a tévhitet kellene eloszlatni, hogy mindig a hátuljövő (mer' nem tartott követési távolságot) a hibás. Közúti veszélyeztetés (vagy valami ilyesmi) címén az indokolatlanul fékező a hibás kocc esetén. Ha ez lecsapódna az agyakban, talán kevesebben büntetnének satu fékkel.

Nikorene 2008.11.13. 14:00:02

Lunitari 2008.11.13. 13:45:35

:) neeem... nem fogadták el... csak figyelembe vették.
Egyébként a rendőrség simán 50-50%ot állapított meg, aztán mindkét fél fellebbezett és így került a bíróságra. Én jöttem ki győztesen.

Lunitari 2008.11.13. 14:03:04

Nikorene 2008.11.13. 14:00:02

OK, lehetett épp szerencséd is ;)

Szarcsík Viki 2008.11.13. 14:04:23

Nikorene:

és mi alapján győztél?

united skates 2008.11.13. 14:07:32

Silentsound
"kiederülhet ez is az is"

Azért minden buta ember számára példaértékű és bíztató, hogy valaki ennyi ésszel sikeres blogger lehet.
Gratulálok, komolyan.

"kiederülhet ez is az is"

Én ostoba, hogy erre eddig hogy nem jöttem rá, hogy "kiederülhet ez is az is".
Végre van válasz, köszönüm, és elnézést kérek.

Szarcsík Viki 2008.11.13. 14:12:28

de most komolyan.

ha valaki bevág elém, és befékez előttem, és én egyszerűen nem tudok megállni, akkor érdemes elkezdenem fényképezgetni utána a nyomokat?

Lunitari 2008.11.13. 14:12:50

united skates 2008.11.13. 14:07:32

Na ide figyelj te gyengeelméjű! ÉN NEM VAGYOK SILENTSOUND. Érted é te nagy majom? A te fejedben csak az kattog, hogy aki hátulról ment neki az a hibás és ez 100%. Most, hogy kiedrült nem feltétlen(nem minden esetben), gúnyolodsz primitív módon kiemelt mondatokkal..hogy jaj ez is az is és még mindig nemtom akkor ki a hibás...szánalmas egy véglény vagy, tényleg húzzál mammuta vadászni...

Nikorene 2008.11.13. 14:13:22

Szarcsík Viki 2008.11.13. 14:04:23

No röviden a szitu:

este, lámpás kereszteződés, 3 autó, én vok a 3. Lámba zöldre vált, átmegyünk a kereszteződésen, kielőzök, megelőzöm az előttem lévőt, visszasorolni nem tudok a két autó közé, mert nincs követési távolság, szemből autó nuku, közeledik egy kereszteződés, első autó index, tükörbe nem néz,kanyarodik, én satufék belerongyol.
Féknyomból megállapítható a nem gyorshajtás (meg abból, hogy kb 150 méterem volt gyorsulni a piros lámpától egy 15 éves opelben), lámpa égett, tehát tükörből egyértelműen látszódnom kellett. Ellenfél: a kanyarodó indexelt, tükörbe nézett, lehúzódással jelezte a kanyarodási szándékát, és én erre kivágtam mögüle, és egyébként is előzni tilos kereszteződésben. Én: előzés már folyamatban volt (2 autót előztem), és szabályos volt, mert alárendelt út volt keresztbe. Ezt a fotók bizonyítják, azt meg hogy volt köztünk még egy autó a lámpánál végül is elismerte a másik fél, és a féknyom se onnét indult ahonnét kellett volna, ha mögüle vágok ki.
Én a fényképek tudatában teljesen biztos voltam a dolgomban, nekik nem volt semmi a kezükben, és végül egymásnak mondtak ellent. Nyertem.

TH 2008.11.13. 14:13:58

united skates 2008.11.13. 14:07:32
Ennyire biztos vagy benne, hogy Silent=Lunitari?

SilentSound, megvan az urban legend, ideje cáfolni v. megerősíteni! :)))

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.11.13. 14:15:07

Lunitari: Hagyd a fenébe, úgyse tudod meggyőzni, nem kell ilyesmivel foglalkozni és akkor majd abbahagyja. :) Nah, OFF vége, united skates, lécci neked is, köszi.

TH 2008.11.13. 14:17:51

SilentSound · autozz.blog.hu 2008.11.13. 14:15:07
Ejnye, most magaddal vitatkozol? :))))))
Bocs az ismételt OFFért, abbahagyom! :)

united skates 2008.11.13. 14:20:39

És mégegyszer képes leírni, hogy nem ért semmit.
:D

united skates 2008.11.13. 14:21:51

Bocs, én is abbafejezem, de nem hagyhatom ki, ha valaki ennyi de ennyire.... :D

Lunitari 2008.11.13. 14:22:01

Most végigolvasva látszik mi van a háttérben. A kis pöcs pont bevágni és satuzni szokott, eddig abban a hitben ha neki is mennek ő lesz a király. Most, hogy ennek ellenkezője kezd derengeni a kisfaszú egója bepánikolt...mi lesz a végén még engem hoznak ki hibásnak egy ilyen eset után..hujjujujjuj

Szarcsík Viki 2008.11.13. 14:25:49

Nikorene:

köszönöm :)

united skates 2008.11.13. 14:34:34

OFF
Hát jól esett egy ilyen rekorder ostoba gyökeret felbosszantani, komolyan. :)
De most mennem kell, ma még sok áldozat elé kell befékeznem a sárga Suzukimmal.
(Ez a balfasz tényleg ezt hiszi, csak mert kérdeztem valamit.) :D
Bocs mindenkitől az OFF-ért.
:D

Lunitari 2008.11.13. 14:42:58

united skates 2008.11.13. 14:34:34

Nem azért mert kérdeztél. Ti tulajdonképpen Vikivel egy mindenre érvényes választ vártok...ilyen nincs. Bevág eléd satut nyom, te neki mész...de minden ilyen eset más, más féknyom, egyéni nyomok..záróvonal volt-é..stb de ti ketten arra akartok választ, hogy ilyenkor mi van...semi vazze helyszínelnek, kielemzik a dolgokat és lesz egy döntés...vagy téged basznak meg, vagy a másikat...ezt nem érteni...jaj még mindig nemtom a választ ilyenkor mi van......egyébként itt röhögök a gép elött asszed felbosszantottál? :)))

Krisi 2008.11.13. 17:40:09

Nemrég döbbentem rá, hogy a részben a hasonló sztorik olvasása miatt kezdek énis kicsit paranoiás lenni :)

Biciklivel közlekedek minden nap, ráadásul forgalomban fővárosunkban, szóval azért engem is megtalálnak néha az idióták. Bár még hál' istennek nem kellett soha használnom (csak kerék leszedésre), de azért a 16-os 40 centi hosszú precíziós kulcs vége kifigyel a táskámból, biztos ami ziher.
Mondjuk igyekszek elkerülni a helyzeteket, de ha gáz van, akkor az egyedüli megoldás menekülőre fogni a dolgot. Mert soha nem tudhatjuk, hogy
1: Milyen fegyver van a másiknál (bézbólütő kurvára hatásos gázpisztollyal szemben)
2: Milyen kapcsolatai vannak a másoknak (alvilág, rendőrség, egyik se nyerő)

Mondjuk itt pont egy kis pöcs volt aki beszart, de lehetett volna más is.

Secnir 2008.11.13. 19:41:17

"united skates 2008.11.13. 13:19:03
Az előbb még Silentsound neve alatt volt Lunitari hozzászólása. :)"

nekem is csinált már ilyet a blogmotor. döbbentem látom, hogy tök más neve alatt volt a friss kommentem. monodom tolvaj vazze!
F5, és minden a helyére került.

t · http://zfytfq 2008.11.13. 20:15:15

Érdekes, hogy a kamazom elé senki nem vág ilyen módon elém.Valószinűleg tudja hogy Hegyeshalomig tolnám a szarjával együtt.

Jacques Foche 2008.11.13. 22:40:06

t · zfytfq 2008.11.13. 20:15:15
"Érdekes, hogy a kamazom elé senki nem vág ilyen módon elém.Valószinűleg tudja hogy Hegyeshalomig tolnám a szarjával együtt. "

Akkor is ha épp Záhony irányába haladsz? :)))

szmoker (Homo Trollicus) 2008.11.14. 16:03:53

Velem már volt olyan, hogy két sávos egyirányú úton a külsőben tötyögtem, előttem kettővel valaki jobbra akart fordulni, okosan bementem a belsőbe, de az előttem lévő is bejött, és lefékezett. Mentem kb. 30-al, satuztam, a mögöttem szabályosan jövő meg belémcsúszott.

Elismertem a felelősséget (tekintve, hogy az előttem állóra fékező szépen elment), aláírtuk a papírokat, mindenki ment dolgára.
A belémcsúszott autó első lököse megkarcolódott, az én hátsó lökösömön még csak karcolás sem lett.

Osztjónapot.

TH 2008.11.14. 16:28:54

szmoker 2008.11.14. 16:03:53
Jól csináltátok. Normálisan kezelted a dolgot, de ha ennyi volt a kár, nem lett volna egyszerűbb kp-ben elrendezni? Erről kár szólni a biztosítónak...

B.GY. 2008.11.14. 19:02:04

Már megint egy Suzukis:)Lehet csak versenyezni akart.Engen is szoktak kóstolgatni a tuningolt Swiftesek.Az éndzsölájztól ugyanis jobban megy a stift,ezt mindenki tudja.Látják a kocsimon az 1.7 D feliratot,de az csak megtévesztés:)Direkt raktam rá:)Közben meg 2 liter van bent turbóval.Aztán gondolom leesik nekik,hogy nem 1.7 dízel.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.11.14. 19:21:59

Az enyémen meg semmi ráutaló nyom. Típusjelzés, oszt' csókolom. Észre szokták venni, aki meg a típust ismeri hallomásból, az tudja, hogy 1.8 L alatt sose készült belőle :) Ennek ellenére csak fel-felpróbál néha egy régi stiftes, a nyilvánvaló lóerőhátrány ellenére. Kiröhögés, továbbhaladás.

B.GY. 2008.11.15. 00:54:27

Kukori!Nekem csak ennyi van rajta,hogy 1.7 D.Az Opel Vectra felirat nem volt rajta,már így vettem a csomagtértetőt,nem volt rajta semmi.Gondoltam ha rárakom a dizelre utaló jeleket nem akarnak versengeni,de tévedtem:)Sok érdekes tuningos van.Azt hiszik versenypálya a közút.Nemrég egy 316-os béemwé kóstólgatott,aztán a kanyarban meg pörgött:)Pedig nem is álltam le vele "játszani".Már nem is veszem fel a sok hülye próbálkozását.Hagy menjen,nehogy miattam haljon meg:)

cso zsi 2008.11.15. 22:53:42

"vicsigabi · vicsigabi.blog.hu 2008.11.13. 11:36:58
Kedves Lunitari!
Nem minden hamis tanúzást büntet a kicsoda is?"

"Lunitari 2008.11.13. 11:39:03

Igen? Nekifutnál újra? Úgy tudom a hamis tanúzást a törvény bünteti. De javíts ki ha tévedek, nem vok jogász ;) "


Nos én kijavítanálak.
Az eset egy szabálytalankodó, tolakodó kopasz-kigyúrt, és egy másik gépjárművezető között történt, fegyverlóbálás (mint utóbb kiderült, gázpisztoly), majd annak arcba ütögetése egy nem kellően megvilágított közúton.
Tanúk nélkül, majd a fegyver szó hallatán a ker.kap. embereinek bekapcsolódásával.
Mivel a tett(v)es pár utcányira leparkolt, nem volt nehéz dolog kérdőre vonni, viszont pár telefonjára megjelent néhány hasonló fazon, míg a sérültet a mentőben ápolták.
Félévenként bíróságra járás, a harmadik tárgyaláson már lett tanúja, az egyik odalézengő.
A tanúként behívott rendőrök már haverként beszéltek velük, a négyből kettő már nem volt állományban, és "nem emlékezett" semmire, a mentőorvosi feljegyzés +elkallódott+
A végén az áldozatot kezdték ki, hogy miért állított valótlant, stb...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása