Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Sietett, de bunkózni volt ideje

2008.11.24. 07:29 :: Kisikasa

Zapika történetének főszereplője egy helyismerettel nem rendelkező hölgy és egy BMW-s HVCS, aki rettentően fontos dolgát függesztette fel pár perc bunkózás erejéig, hogy megmutassa milyen fából faragták. Az biztos, hogy tuskóból...

Sokszor olvasgattam ezt a blogot, gondoltam én is megosztok veletek egy történetet. Tavasszal történt.

Nem én voltam a szereplő, csak láttam valamit. A BAH csomópontnál ácsorogtunk a középső sávban, ahol két sáv halad az Alkotás út felé, egy pedig fel a felüljáróra a Hegyalja felé. Tehát én az Alkotás felé készülve vártam a zöldet, kb tíz-tizenötödik lehettem a sorban. Ott álltam, ahol még egymás mellett halad a három sáv. Egyszerre nagy dudálásra lesttem figyelmes. Látom a tükörben, hogy egy 30 körüli csaj egy Mondeo kombival talán későn vette észre, és talán helyismerete sem volt, hogy a legbelső sáv felmegy a felüljáróra, de ő nem arra akart menni. Próbált behúzódni a középsőbe, és ezzel ugye akarva-akaratlan elállta a belső sávot, és feltartott kettő darab autót. Egy M3-as BMW-t, es még valamit.

Mivel a mi két sávunk a piros miatt állt, és a vége valahol Budaörsön lehetett, senki nem tudta beengedni, mert ugye nem mozdultunk. A 20 körüli csávó pedig feküdt a dudán a BMW-ben, de úgy értve, hogy nyomta folyamatosan. Szegény csaj tök görcsben volt, de hát nem volt hova menekülnie. Tehát a bömbi dudája szól, mi állunk, a csaj is, és dudaszó mellett várjuk a zöldet. Ekkor megváltás, zöld a lámpa. Sor elindul, a tükörben figyelem az eseményeket.

Megindulunk, és valaki beengedte a Mondeós csajt, a BMW pedig bazinagy gázzal el. Gondoltam sietős neki, és felhajt a felüljáróra. De most jön a csavar! A BMW-s kiscsávó a szalagkorlát előtt át a "forgalom elöl elzárt területen" bevágódott abba a sávba amiben én is tarottam az Alkotás felé, elém három-négy autóval bepofátlankodott. Ha nem is a Hegyalja felé akart menni, akkor miért volt a dudálás? Sietni kellett bunkónak lenni? Miért nem bírt akkor a Mondeo mögött maradni? Ez nem bunkóság?

Oké, hülyén csinálta a csaj is, de ha pl. én nem ismerném a várost, és egyszer csak marhára nem arra megy a sáv, amerre nekem kellene, én is ezt tettem volna, mert nem tudhatom, merre megy az út, és hova jutok, és hogy keveredek vissza. Csak ennyi. Szóljatok hozzá, lehet megszólni a csajt, csak a BMW-s kisgyereket ne védjétek légyszi!

144 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye sztereotípia kresz női sofőr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matrix_ 2008.11.24. 10:29:19

Én egyszer láttam egy béemvést egy elfogyósávban időben besorolni, indexelt, kivárta a sorát, a kétsávos körforgalomban használta belső sávot, indexelt és nem tolakodott amikor ki akart menni a körforgalomból. mindent szépen nyugisan okosba. Aztán észrevettem, hogy nem magyar a lelkem (legalábbis rendszám alapján). Nem vagyok benne biztos, hogy aki fasz bmw-ben az nem lenne e fasz e egy suzukiban e?!?!

CSakhát ha suzukival tolsz le vkit, akkor az kiröhög :))

kis ember 2008.11.24. 10:29:54

Nem értem. Minek idegeskedni, ha valaki nyomja a dudát? Nyomja! Én akkor se vagyok ideges, mikor az autópályán előzök kb. 135-tel és valaki gyorsan mögém ér, majd villogni kezd. Szépen nyugodtan befejezem az előzést, majd kimegyek a külső sávba. Szerencsére a mai (és a tegnapi) autóknak már elég jó a hangszigetelése, így hallom ugyan, ha dudál, de nem annyira hangos, hogy idegesítsen.

Viszont: Ha nem muszáj, ne dudáljatok biciklisre, főleg ne nevelő szándékkal. Olyan hangos, hogy akkor is ideges és agresszív lesz tőle az ember, ha egyébként nyugodt volt. (Baleset elkerülése természetesen más eset.)

Wick 2008.11.24. 10:31:01

"aki lassabb mint én, az hülye, aki gyorsabb, az bunkó...."

Íííígy van!

(ez kurvajó.. :-DDD és milyen igaz :DD)

kis ember 2008.11.24. 10:32:09

Zap: nem pénze van, hitele. :)

phaidros 2008.11.24. 10:35:23

Osztrákiában a császárvárosban X5-ös BMW megállt az egyirányú utas kereszteződés túloldalán, intett a kisiskolás leánynak, és megvárta, míg átment, majd kerékcsikorgás nélkül tovasuhant. Mögötte sem dudált senki.

Hiába, ott nem fasz- és egonövelés céljából veszik, és gyerekszobájuk is van/volt. Az a kisiskolás is valszeg el fogja engedni a gyalogost. Valahogy így működik a normális társadalom.

Marcellusca 2008.11.24. 10:36:57

goes 2008.11.24. 10:14:15

De én nagyon úúútálom őket! :D

kis ember 2008.11.24. 10:37:01

phaidros: nekem egyszer egy komplett motoros banda állt meg egy teljesen kihalt úton egy zebránál. Ja, Svájcban: :)

tygger 2008.11.24. 10:40:32

kis ember 2008.11.24. 10:37:01

ööö, svájc mondjuk pont nem annyira jó példa, ez a sztori most meglepett. én is azt hittem, ha zebra, akkor mi átmehetünk nyonban nyugodtan, hát az asszonyt úgy kellett visszarántanom egy zürichi rendszámos q7 elől.

genfben ugyanúgy használták a buszsávot, m budapesten, tolakodtak, furakodtak, ausztria és németország ilyen szempontból sokkal jobb példák.

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.24. 10:40:54


"-előzés joga bármely forgalmi helyzetben"

ezt félreolvastam, 43!

kis ember 2008.11.24. 10:44:12

Genf, az nem Svájc. Egyrészt francia nyelvterület, másrészt tele van külföldivel. Ott az a sok rohadt ingyenélő diplomata. :))
Egyébként, ha feljelentetted volna a Q7-est, és az asszony tanúskodik, ugrott a jogosítványa. De tényleg.

Matrix_ 2008.11.24. 10:49:54

index.hu/politika/bulvar/aut7915/?main&rnd=397

ez is BMW lehetett ? :)
ez azért már a legalja a dolgoknak...

Bacu 2008.11.24. 10:51:23

Minden reggel hétköznap: Göncöl utca, fél 8 után a buszsávban + kerékpársávban a lámpánál állókat pofátlanul végigelőzős picsára lettem figyelmes.
sötét kékes-szürke Opel Corsája van, LBL-720 a rendszemáma.
Innen üzenem neki, hogy egy iszonyat parasztság, amit minden reggel művel! Meg az összes több is, aki úgy gondolja, hogy nem tudja végigállni a lámpát, és álló kocsisort előz!
Parasztok vagytok mind!!!!

kis ember 2008.11.24. 10:52:43

matrix: de legalább közel volt az ellátás. :9
Bocs.

Én börtönbe csuknám, ha bebizonyosodik, hogy nem volt igaza. Ott majd megtudja, hogy milyen az igazi anál intrúder.

Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.11.24. 10:54:00

matrix

ezt én is hallottam hírekben, tiszta wildwildwest lesz a végén...
sajnos azt kell mondjam, nem csodálkoznék, ha lassan ott tartanánk, hogy pisztolypárbajt tolnak a kereszteződésben, feltartva a többi közlekedőt... és akkor már csak a coca-cola hiányzik a tökéletesen sablonos helyzethez:D

Zombika 2008.11.24. 10:54:33

Miért van az, hogy az emberek nagyrésze imád általánosítani, és ez alapján gyűlölködni?
Globálisan utálni a BMW-seket nem kisebb szegénységi bizonyítvány, mint a cigányokat, zsidókat, szlovákokat vagy melegeket gyűlölni.
Nekem is BMW-m van, de nem azért mert kicsinek találnám a farkam, hanem mert az 530XD az egyik legjobb autó számomra, és egész jó áron tudtam hozzájutni.
Egyébként minden sávváltáskor indexelek, a gyalogost átengedem a zebrán, és elfogyó sávnál is mindig alkalmazom a zipp-zár elvet.
Üdv.

Marcellusca 2008.11.24. 10:56:44

MatrixHasYou 2008.11.24. 10:49:54

Kíváncsi vagyok a végkifejletre (jogerős ítéletre!).
Ötév kötél három évre felfüggesztve!

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.11.24. 10:57:59

Zombika 2008.11.24. 10:54:33

teljesen igazad van...
és megígérem, ha kapok egy bömöst én is rendes leszek
csak tudod a "nagy számok törvénye"
nem minden cigány bűnöző, de mégis velük vannak tele a börik

kis ember 2008.11.24. 10:58:07

Zombika: Én pl. nem az autómárka alapján ítélem meg a sofőröket, hanem a vezetési stílusuk alapján. Mégis, itt a nyóckerben, ahol lakom, ritkán szállnak ki a kupi előtt a maffiózók Nagy Renaultokból meg Saabokból. Annál több a sötét üveges BMW meg a lepattantabb Merci. Meg tudnád magyarázni?

Sascha 2008.11.24. 10:58:40

Teljesen mindegy milyen autóban ülsz, ha egyszer nincs meg az a közlekedési morál, amit egymástól elvárna az ember, szerintem. Tisztelet a kivételnek, természetesen. Láttam már bunkó Trabantost belső sávban 50-nel, ugyanakkor készséges S8-as Audist is.

Perillustris 2008.11.24. 10:59:20

"aki lassabb mint én, az hülye, aki gyorsabb, az bunkó...."

index.hu/politika/bulvar/aut7915/

Marcellusca 2008.11.24. 10:59:33

Zombika 2008.11.24. 10:54:33

Látod, látod! Te is a kisebbséghez (normális BMW-s) tartozol, úgyhogy Téged meg ezért fogunk utálni. :D

babu2000 2008.11.24. 10:59:51

phaidros: de tényleg! Többször jártam Bécsben és mindig fura látvány, hogy nagy bálna luxusautók megállnak zebránál, indexel, és normális közlekedik. Tegyük hozzá, ez a probléma általános nálunk, hiszen kis Suzukis is lehet erőszakos paraszt, csak annak nem irigyeljük a kocsiját, nem szitkozódunk, hogy a be nem fizetett és kicsalt adóból van a járgány (kopasz esetében). Beteg társadalom ez, és ez legjobban a közlekedésben mutatkozik.

W Joe 2008.11.24. 11:07:19

Ez azért nagyon durva, hogy leütöttek egy mentőst, mert nem ment elég gyorsan.
Erkölcsi válságban a magyar közlekedés.

Zombika 2008.11.24. 11:08:47

A bűnözők azért járnak Audival, Mercivel, vagy BMW-vel, mert sok pénzük van, és tényleg ezek a legjobb autók. A kisbűnözők pedig ezt látják a nagyoktól, de nekik kevesebb pénzük van, ezért használt, a nagyok által már levetett németautót vesznek.
Egyébként politikusok, bankelnökök, vállalkozók (úgy értem legális üzleteket folytatók) is ilyen autókkal járnak.
Ebben a körben még előfordul 1-2 volvó vagy Lexus is, de csak az igazán különcöknél.
A "gazdasági elit" 90%-a németautós, nem csak a bűnözőké.

tygger 2008.11.24. 11:09:28

kis ember 2008.11.24. 10:44:12

kirándulni voltunk, nem volt időnk.
de nem tudtam, h ott is van ilyen szigorúság. németországról tudom, mikor az asszony stuttgart mellett, egy kis faluban volt szakmai gyakorlaton, a főúton már akkor fékeztek, ha 50 méterre megközelítettük a zebrát. kis túlzással, persze.

ihatethisindapassthingy 2008.11.24. 11:22:42

Egy Ladás: az lehetett a gondja, hogy záróvonalon jöttél be elé. Persze a Daykáról esélyed nincs besorolni a Budaörsi forgalmába anélkül, hogy előtte gyorsulnál kicsit a buszsávban. A 100+ alkalomból, amikor ott kanyarodtam ki, körülbelül kétszer álltak úgy a csillagok, hogy épp nem jött senki a Budaörsin és szabályosan tudtam kikanyarodni. Egy idióta tervezte azt a részt.

Benedx 2008.11.24. 11:27:47

Tulajdonképpen szívesen vennék Bömöst, mert jó autók, de én kedves ember vagyok, és nem szeretném, ha mindenki bunkónak hinne :)
Amúgy, dolgoztam üzemanyag-forgalmazásban, és bizony az Audi-Bmw-Merdzsó vezetők 90%-a vagy nepper, vagy C.kat helyi érdekű zsivány IzomTibor/ezek csajai. A maradék bizniszmen, ezek 80%-a áfacsaló :) Hosszú évek megfigyelései alapján mondom.

Benedx 2008.11.24. 11:29:22

A mentősverőnek meg elvenném a jogsiját örökre, pszichológiailag alkalmatlan a közlekedésre.

2008.11.24. 11:30:50

Biztos rohadt egy érzés drága, erős autóval ugyanolyan lassan haladni mint a többi a ruppótlan(?!)hulladékukkal

kis ember 2008.11.24. 11:37:19

koblat: nem tudom. Szintén Svájcban olyan autókkal, amiknek a nevét sem tudom, de olyan laposak voltak mint a kutyám, 50-nel mentek át a falvakon. És még hangosak sem voltak, biztos nem nyertek króm kipufogót az autózzblogon. :)

Kölyökképű 2008.11.24. 11:39:51

Nagyon egyszerű miért a BMW-sek kerülnek elő a negatív vélemények során rendszeresen, van egy rakás átlagos állaompolgár akiknél a rengeteg marketing fogás, reklám és egyéb szájahagyomnány útján terjedő pletyka eredményeként elterjedt a "köztudatban" (bár itt Mo-n inkább köztudatlanság van), hogy a BMW egy drága, presztízs autó, prémium, aki ilyennel jár annak sok pénze van és akkor valószínűleg tisztességtelen is, tehát utálni kell, ha meg mégis rendes munkával szerezte meg akkor pedig irigykedni, mert a "jókurvaanyját" csak azért is.

Ergo semmivel nem több a bunkók aránya a BMW-sek mint a Suzukisok között, viszont általánosságban ugyanannyi az irigy, buta, általánosító balfaszok aránya az itt hozzászólók és a való világban élők között.

Mondom ezt úgy, hogy nem BMW-m van és jártam már sok típusú kocsival a BMW-n, Mercedes-en, Suzukin, Opelen, Audi-n keresztül mindenfélével hosszabb távon, valahogy mégis oda tudtam figyelni a többi közlekedőre, a gyalogosokra, a buszokra és szeretek előzékeny lenni mégis dinamikusan haladni. Hogy mik vannak...

kis ember 2008.11.24. 11:41:59

Kölyökképű: lásd ezt a kommentemet: kis ember 2008.11.24. 10:58:07

Lauter Gábor · http://TREX59 2008.11.24. 11:45:07

Vállalkozó vagyok,10 éves Lancia Kappával járok, ( fekete )nem adnám egy német ipari hulladékért!
Egyébként csak az emlitett tipusok és pár apróság próbál rendszeresen megtolni,letolni,elém vágni,van amikor hagyom is,de azért mindennek van egy határa...

Kölyökképű 2008.11.24. 11:56:11

kis ember:

Egyszerű a magyarázat, fentebb már leírtam, ugyanez a híre a BMW-nek a bűnözők között is elterjedt, a kocsi egy státusz szimbólum és mégha piti bűnöző is vagyok és csak valami szakadt 15 éves BMW-t tudok is csak megengedni magamnak, akkor is azt veszek mert a "nagyhalak" is azzal járnak. De azért abban egyet érthetünk, hogy bár sok a kirakat maffiózi nálunk még mindig eltörpül szerencsére az arányuk a közlekedésben is, tehát nem lehet miattuk általánosságban következtetni, max neked rosszabb mert egy olyan környéken laksz ahol koncentráltabb a megjelenésük. Ez kb. olyan mintha a vakok intézeténél laknál és aztán levonnád a következtetést, hogy magyarországon milyen nagy a vakok aránya...

redriot77 2008.11.24. 12:00:42

Mentősverő faszfejnek kívánom, hogy mikor az édesanyja infarktust kap, és mentőt hív hozzá, a mentők tegyék mellé a telefont és menjenek kávézni.

Miért nem lehet alapból tisztelni a másik embert? Függetlenül attól, hogy milyen autóban ül, és hogy mennyivel megy? Vagy nem tisztelni, csak normálisan viselkedni vele.

Miben fog ez a tolakodó, besózott, idegbeteg vérparaszt mentalitás kicsúcsosodni? Pl. ha valaki bankkártyával fizet előttem a teszkóban, és áfás számlát is kér, VAGYIS ENGEM DIREKT FELTART, akkor minimum hogy a helyszínen megerőszakolom, ha pedig a gyerekei is velük vannak, azoknak széttapsosom a fejét a padlón. Ja, meg a pénztárost is megb*szom, azért mert még. Ha meg valaki beszól, azis kap, minimum egy sípcsontttörést.

Most lehet erre azt mondani, hogy ízléstelen, vagy hogy baromság, de komolyan: 15-20 éve felmerült volna bárkiben, hogy valakit azért megvernek, mert betartotta a sebességkorlátozást? Egy mentőst? Vissza kéne hívni az oroszokat, csináljanak rendet. Pl. az ilyen faszokat szállítsák el marhavagonokban, Hátsó-Szibériáig meg se álljanak.

Marcellusca 2008.11.24. 12:02:17

Kölyökképű 2008.11.24. 11:56:11

Részben igazad van, de kicsit sántít.
Igaz, hogy a BMW-sek aránya eltörpül az összes autós között, de a BMW-sek között viszont már nagyobb arányban vannak a bunkó vezetők. Tehát a sztereotípia ebből alakult ki. Ha BMW-s, akkó' bunkó. Plusz, amit Te is írsz, hogy a műmájerek még rátesznek egy lapáttal erre, hogy valódinak tűnjenek.

TREX59 2008.11.24. 12:05:22

Az oroszokat ne,egyébként OK!

blogsámán 2008.11.24. 12:07:58

Én közlekedővel értek egyet. Szerintem városban az a kék tábla az egyik leghasznosabb, ami párhuzamos közlekedésnél, illetve lámpa előtt előrejelzi, hogy melyik sáv fog a továbbiakban merre továbbhaladni. Ha valaki idegen helyen megy, akkor meg aztán különösen erre a táblára kell vadászni. Ha pedig valaki annyira szerencsétlen, hogy ezt elvéti, akkor igenis kerüljön egy kört, mert azzal, hogy megáll egy sávban, a mögötte lévőket indokolatlanul feltartja. Egyébként annak idején engem így is tanítottak. Mindegy, hogy balra van a cél, ha én véletlenül a jobbra kanyarodó sávba soroltam be, akkor ott már nincs kecmec, jobbra kell fordulni.
Ennek az inverze is él viszont (pl. Róna u. Mogyoródi út kereszteződés Mogyoródin a Hungária felől): ha egy sávból több irányba is lehet haladni, és kiegészítő lámpa engedélyezi az egyik irányba haladást, akkor ne legyen már senki se ideges attól, hogy az előtte lévő a másik engedélyezett irányba akar haladni.

gumiboy 2008.11.24. 12:14:31

Teljesen egyetértek azzal, hogy a BMW-hez alapfelszereltség a bunkóság. Ez hosszú évek tapasztalata. Csak figyeljétek a rokkantaknak fenntartott parkolókat. Mindig találtok egy-két BMW-t amelyik ott parkol. Egyszerűen azt hiszik, hogy nekik mindent lehet, mert erős nagy és drága autójuk van.

Marcellusca 2008.11.24. 12:17:42

Perillustris · cmtv.freeblog.hu/ 2008.11.24. 12:00:47

Jó a cikk!

blogsámán 2008.11.24. 12:07:58

Igazad van, de próbáltál már Budán csak egy kört menni, mert elszúrtál egy elágazást? Nincs két párhuzamos utca, csak egy csomó egyirányú.

Egyébként még mindig nem kaptunk választ a post írójától, hogy terelő vagy záróvonalnál próbált meg a hölgy sávot váltani. Ugyanis az nagyban befolyásolja a lányzó fekvését (megítélését).

whiteg 2008.11.24. 12:30:17

Szerintem ezek a bé-em-wé,sek azért furikáznak egésznap a városban, hogy unalmukban ürügyet találjanak arra, hogy balhézhassanak, nekik ez az idötöltésük.
És ha van rá ok, akkor végre kiélhetik agresziv hajlamaikat.
És megtehetik.

Mert tuti nem dolgozni sietnek.

zsuzsi5 2008.11.24. 12:32:12

Benedx 2008.11.24. 11:27:47
A bizniszmenek 80%-a amúgy is áfacsaló, szerintem ez az arány nem kimutathatóan nagyobb a BMW-vel rendelkező bizniszmenek populációjában :D
blogsámán 2008.11.24. 12:07:58
Hááát, helyismeret nélkül Budapesten nem mernék még egy kört menni, főleg, mert jártam már úgy, hogy elszúrtam egy lehajtást péntek délután, és átsorolás helyett gondoltam, hogy majd megyek egy kört. Ahogy azt elképzeltem!!! Fél óra múlva jutottam vissza, kissé tépett idegekkel a jó útra.

Katka 2008.11.24. 12:35:39

M3? Inkább 316i lehetett az M3 kittel....

blogsámán 2008.11.24. 12:39:50

Marcellusca 2008.11.24. 12:17:42

Sajnos volt már rá példa. Én sem vagyok tökéletes. Azért van egy dolog, amit néhányan elfelejtenek, vagy abstart nem tudnak, pedig nagyon hasznos tud lenni: egy 90 fokos balra kanyar egyenértékű 3 db 90 fokos jobbra kanyarral. Ha ezzel tisztában lennének az emberek, akkor nem látnék napi rendszerességgel autókat, amik a Blahán a körútról balra akarnak fordulni a Rákóczi útra.

Marcellusca 2008.11.24. 12:40:28

zsuzsi5 2008.11.24. 12:32:12

Én is erről beszéltem.
Nejem akkor vezet Pesten, ha kokrétan tudja, hogy kell oda eljutni. Mindig csodálkozik, hogy Ő bezzeg eltévedt volna. Mondom, hogy én is, de sok helyen tudom, hogy melyik sáv fog megszűnni, melyik lesz kanyarodó és melyikben lehet egyenesen haladni. Pölö: mindig beragad a Hungária - Thököli kereszteződésben, ha az Erzsébet királyné útja felöl megyünk. Hiába mondom, hogy menjen a középsőben, mert a külső az +jobbra kanyarodó lesz, a belsőben meg a sok balra kanyarodó még feltorlódik és tőlük nem lehet egyenesen haladni. De sok ilyen hely van Pesten, ahol a helyismeret sokat számít. Szoktam sajnálni a vidékieket. Épp ezért segítem is őket, ha látom az autó mozgásán a tétovaságot.

zsuzsi5 2008.11.24. 12:45:08

Amúgy a'zuramnak is BMW-je van (üzletember, de nem áfacsaló :D), és nem azért veszi, hogy a f..át hosszabbítsa vele. Ellenben rengeteget utazik az országban, és nagyon dícséri, hogy mennyire kényelmes, a jó erős motor pedig sokszor kihúzhat a csávából. A szuper elektronika pedig a múltkor egy megcsúszásnál (70-nel haladó teherautót előzött volna szabályosan, csak pont sikerült egy előre nem látott sárfelhordásra rámennie, ami kissé korcsolyapályává tette az utat) úgy fogta meg a kocsit, hogy öröm volt nézni. Mire a'zuram egyáltalán észbe kapott volna, már egyenesen állt az autó. Mondta is, hogy kevésbé jó kocsival max. az árokban ért volna rá gondolkozni, hogy mi is történt vele pontosan. :(
Egyébként én is nyugodtabb vagyok, mert olyan biztonságban tudom, amit egy kisebb autó nem adna meg. Baráti pár egy hetessel ütött el egy vaddisznókondát, a feleség vezetett, megengedettnél kevesebbel, de kirohant elé az útra a csorda. 3 szegény disznó (egyenként sem kicsik) maradt ott, nekik összezúzódott az autójuk elej, de nem lett totálkár, és semmi bajuk nem lett, csak a puffanást érezték, aztán gyönyörűen megállt a kocsi. Na ezért veszel BMW-t.
Nekünk speciel 525D van, alig fogyaszt (vicc, de kevesebbet, mint az én 1.6-os Seat-om), úgyhogy ilyen szempontból is rendben van a kocsi.
Amúgy mindettől függetlenül a'zuram is szokott viccelődni, hogy de praktikus is lenne a lesötétített üveg, de nem meri, mert egy maffiózó egyszer miheztartás végett lelövi az úton, mert hátha konkurencia. :D

S. Zoleee 2008.11.24. 12:48:58

Sziasztok

Bár nem pesti autós vagyok (Székesfehérvár), nálunk is elég nagy dugók vannak reggelente.
Két megoldás, hogy ne legyen emiatt rossz napod:
- Kelj korábban és menj be jóval munkakezdés előtt, amikor még nincs túl nagy forgalom. :)
- Ne engedj a furakodóknak, inkább légy udvarias.
Ha azt látja, hogy nincs kell ő jártasságod és nem vagy elég magabiztos, akkor be fog eléd tolakodni. Olvassa le azt az arcodról (és a vezetési stílusodról), hogy esélye sincs, mert ha megpróbálja, a szalagkorlátnak passzírozod! Ilyenkor neki lesz a legnagyobb meglepetés, hogy intesz és magad elé engeded. :)

InterHOOD 2008.11.24. 12:50:02

Sziasztok!

Ugyan még csak a kommentek felénél tartok az olvasásban,de egyből feltűnt, hogy belétek is hogy beivódott ez a BMW-t vezet csak bunkó lehet sztereotípia.
Elhiszem, hogy sok bunkó tahó van, de azért nem kell ennyire általánosítani. Mondhatnám, hogy a többi autómárkára vetítve szintén megvannak az előítéletek, de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy mindenki, aki az adott márkát vezeti ahhoz a csoporthoz tartozik, ahova beskatulyázták.
26 éves vok, BMW 320d-m van. az árát magam kerestem meg tisztességes módon, és nem apuci tette a fenekem alá.
A zebránál átengedem a gyalogosokat,átengedek másokat sávváltásoknál, országúton 100 körül szoktam menni,és ki is indexelek,ha utolérnek. Van is csodálkodás rendesen.

Szóval a sofőrön múlik minden.
Toleránsan,egymást tisztelve vezessünk kedves kommentelők!

szép napot nektek!

Aqweren 2008.11.24. 12:54:11

Azért Pesten nem nehéz eltévedni, és szerény véleményem szerint kizárólag a táblák alapján nem lehet tájékozódni.
Egyébként meg aki egyfolytában nyomja a dudát az egy pszichopata állat, akinek inkább gyalog kéne járnia...:S Jó, látom hogy elbaszott valamit a másik, de nem növelem a feszültséget még ezzel is. Ez kábé olyan mint amikor valaki gyökkettővel csoszog a boltban a polcok között, és rákiabálnak hogy "Mennyé' má' teeee"

_laze_ 2008.11.24. 12:57:33

tegnap egy ilyen kiscsávó, mellette egy szőke silicon graphics szopógéppel a szentendrei úton gondolta úgy, hogy a legbelső sávból - ott épp 3 van - ő a csigibege plázánál lekanyarodik jobbra. beállt keresztben a sávjába, előttem volt az orra, mondtam neki, hogy menjél te fasz, és ment...

Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.11.24. 13:00:07

InterHOOD
nekem semmi bajom a bmw-sekkel, sem audisokkal, mindenki olyan autót hajt, amilyet szeret/megengedhet magának/stb, részemről mindig is a sofőr volt a leggyengébb láncszem. az megint másik kérdés, hogy a sofőrökkel mennyi gond van :)

aqweren
ha van helyismereted, akkor nem olyan - nem azt mondom, hogy lehetetlen - eltévedni;) a dudálós embertípus leírással egyetértek, én csak mosolygok az ilyeneken. nem mondom, én is szoktam dudálni, de csak rövidet, és indokolható esetben (pl nem indul zöldnél mert láthatóan mással van elfoglalva, stb)

Aqweren 2008.11.24. 13:00:35

Ezt a keresztbe állást a Bogdáni úton szeretik eljátszani akik a Szentendrei útra szeretnének kijutni a benzinkútról :S

Marcellusca 2008.11.24. 13:01:45

InterHOOD 2008.11.24. 12:50:02

Lásd korábbi kommentem: Marcellusca 2008.11.24. 10:59:33

Marcellusca 2008.11.24. 13:07:39

Taz!

Persze, hogy az emberekkel van a gond. Mi bajom lenne egy 5-ös BMW-vel? Max, hogy nem az enyém. :D

C. de Berzsián 2008.11.24. 13:07:44

A konkrét helyen én már az autópályán elhelyezkedem a jobbról második sávban, és onnantól "vietnámi Kresz" szerint közlekedem (nem megyünk neki az előttünk haladónak). Ez a sáv fog felmenni a felüljáróra. Közben be-beengedek egy jobbról becsatlakozót, valamint erősen figyelem a bal oldali sávot, mert onnan 120%-hogy legalább 3-an a végén, a sávozott területen át fognak benyomulni.
Bizony, nem tépek folyamatosan 70-nel, mert nem... de megtapsztaltam az átlag pesti morált, így nem kockáztatok, hogy esetleg kint szorulok a jobboldali sávban. Ja, vidéki vagyok, kevés helyismerettel, és emiatt néha kissé lassabb vagyok, mint az echte fővárosiak, mert nekem elmélkednem kell, hogy hol, melyik sáv, mikor, hova megy, meg figyelni az 50-nél 80, 70-nél 100++-szal száguldókat - akik miatt egyébként is rizikós a sávváltás. Hát, ez van. Egyébként- vidékiként - általában hanyagolom a belső sávot, az az agresszívaknak van kitalálva.

Fanyuvo 2008.11.24. 13:11:46

28 eves vagyok, BMW-s. Tisztességesen szereztem (hitel). És nem vagyok bunkó vezetés közben sem. Csak, hogy legyen ellenpélda is. A dudát még soha nem nyomtam meg és ha rajtam múlik ott is fog megrohadni.

Aqweren 2008.11.24. 13:12:21

C. de Berzsián 2008.11.24. 13:07:44
Na, én nem szoktam elmélkedni hogy merre is kellene menni (vidéki vagyok minimális Bp-i helyismerettel): csak ha ismerősnek tűnik egy hely, azt hiszem hogy ott vagyok ahol lennem kéne és simán elmegyek rossz irányba :S

Flea 2008.11.24. 13:14:02

Mindakettő paraszt volt. Ki van táblázva. Egyre több nő játszik rá arra, hogy jah kérem én azt nem tudtam... Igazából nem tudom eldönteni, hogy melyik a nagyobb parasztság.

Matrix_ 2008.11.24. 13:16:57

Éljenek a sosehibázók!! háromszoros hip-hip-hurrá nekik!

Szánalmas!

rendszerhiba · http://www.fuckdafame.com 2008.11.24. 13:19:42


Tegnap történt velünk. Barátnőmmel a 11-es úton mentünk Szentendre irányába. A Battyány utcáról jobbra van egy Meki, amit útba ejtettünk. (ebből látszik, hogy nem vagyok sikeres)
A parkolóból jött kifelé egy szürke régi mondeo, mi pedig befelé igyekeztünk. Időben indexeltem, a srác megvárta míg majdnem bekanyarodok. Hely volt, hogy elférjünk. Mikor odaértünk akkor látom hogy motyog magában és húzza ránk a mondeóját. Az ablakot is leengedte, valamit hőzöngött. Én csak vigyorogtam rá, olyan abbnormális helyzet volt! Mellette egy kiscsaj feszengett. Kicsit rányomtam a rockford fossgate hifit, és tovább gurultunk. Még várt egy darabig, motyogott is tovább..... De vajon mi baja lehetett?????
Az élet jó és szép!!!!

Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.11.24. 13:21:23

matrix

miért, van olyan, aki még soha nem hibázott? mert ha igen, akkor még hullámozzunk is neki(k) :)

Matrix_ 2008.11.24. 13:22:59

Taz member of JFK Board™ · chillin.blog.hu/ 2008.11.24. 13:21:23

Itt írogatnak! Nem olvasod? :)

Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.11.24. 13:31:48

matrix
dehonnem, csak gondoltam kiugrik a szőrösfüles a nagyra nőtt levelekkel rendelkező fotoszintetizáló cuccból... :D
érdekes egyébiránt olvasni, hogy pesze senki nem olyan, aztán ugyanabban a mondatban, hogy deazé' vannak olyan márkatársak akik... na ezt jól megaszontam, nyilván

kinetikus vadmalac 2008.11.24. 13:34:39

Minden BMW-s csökkent értelmi képességű génhibás majom.

Valaki a sok közül 2008.11.24. 13:34:45

Most voltam 3 napig Szlovákiában, ha igazi tahókat akartok az utakon látni, na ott vannak.

1. Városban (nyitrán) elkúrtam a sávot, (nem volt hosszú sor a másikban) nem engedtek be, úgy kellett bepimaszkodni, pedig látták, hogy nem helyi vagyok. Ha látják, hogy sávot akarsz váltani, még gyorsít is, nehogy begyere elé, pedig iszonyatosan sok a rozzant skoda, eleve a rozzant régi autó.
Eleve olyan érzése van az embernek, mintha a többség nem tudna vezetni. Kiszámíthatatlanok, rengeteg a szabálytalankodás olyan helyzetekben is, ahol semmi értelme.

2. Vasúti átjáró előtt várakozó sort a bunkó vagy 100-al előzte és 100-al át is ment a piroson.

3. Településen 60-al mennek és mégis sokan előznek.

4. A gyalogosnak totál egyértelmű, kirívó helyzetekben sem adják meg az elsőbbséget. (Pld. anya már tolja a babakocsit a zebrán) Ezt rengetegszer tapasztaltam. A gyalogosok, mintha nem is lennének.

5.Udvariasságra (pld. zippzár, teherautó, ócska autó lehúzódik) nem lehet számítani. Ami elég gáz, mert régi autókból rengeteg van, sokkal több mint nálunk.

Csak úgy hirtelen, 2 óra alatt.

Öröm volt a határtól Bp-ig közlekedni, teljesen más stílus. Innentől már nem fogadom el, hogy nálunk a legrosszabb a közlekedési morál, pedig Bp-i vagyok és szinte naponta járok autóval.

Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.11.24. 13:40:13

kinetikus vadmalac

hozzászólásod kedvességre utaló, és úgy érzem, megalapozott. de azért megtennéd, hogy elárulod mégis mire alapozod ezen kijelentésedet?

RedRiot 2008.11.24. 13:41:29

"nem engedtek be, ..... , pedig látták, hogy nem helyi vagyok"

Szerintem pont ezért nem engedtek be! :))) Magyar rendszám már elég olaj lehet a tűzre,a BigHungary és Árpy-csík matricák súlyosbító tényezők.

C. de Berzsián 2008.11.24. 13:44:03

A magyar rendszám néha "csodát tesz" külföldön... pláne, ha megfejeled egy "a te hazád nincs is"-szerű piroscsíkos térképpel a hátulján.
De a régi autó bizony más morált enged meg a vezetőjének: én is akkor voltam a legnyugodtabb, amikor 15 éves 120-as Skodám volt. Édesen vigyáztak rám a nagy, fényes, fekete autósok!

:))))

rendszerhiba · http://www.fuckdafame.com 2008.11.24. 13:48:56

Valaki a sok közül 2008.11.24. 13:34:45

én heti kétszer teszem meg a BP-Pozsony-Brno utat, végig pályán de a jelenség Rajkától a végcélig illetve vissza leírható.

A legveszélyesebbek a próbarendszámmal autót hulimálló déli, keleti szomszédaink. Aaaatópályán végig 90-100, és a belső sávban mert az szebb :)

üdv!

Marcellusca 2008.11.24. 13:54:47

Taz member of JFK Board™ · chillin.blog.hu/ 2008.11.24. 13:40:13

Táncsak nem érintett vagy? :D

Egyébként igazatok van Matrix-szal, itt mindenki hűdeszabályos, vagy itt gyónja meg bőneit. De én ezen már rég nem csodálkozom.
Azt viszont én is hiányolom, hogy ilyenkor miért nem ír egyetlen bunkó BMW-s, hogy ő mit gondol.
A "nemvagyokbunkóbéjemvés" bejegyzését pedig senki nem igazolja. :D

C. de Berzsián 2008.11.24. 13:55:18

Ehhhe, ezt egyszerre gondoltuk, Red! :)

kinetikus vadmalac 2008.11.24. 14:00:54

Taz member of JFK Board™

27 év mindennapos vezetési tapasztalatra.

beigli69 2008.11.24. 14:03:41

jó vicc tud lenni egy GPS-is :D
legutóbb csillebércre mentem, oda még semmi gond, de mikor elindultam vissza nem vártam meg hogy meglelje a műholdakat...
hát érdekes volt a Bah csomóponton kilyukadni :D, főleg, hogy semmiképpen nem szerettem volna bemenni fővárosunk forgalmába :D ja és ott is akkor nyögte be hogy" a következő lehetőségnél jobbra", amikor a balra menő sávban álltam ;) cuki volt
meg egy adag szerencse, lámpa nélküli cut, és megértő motoros személyében....

forrórágógumi 2008.11.24. 14:12:46

zsuzsi5 2008.11.24. 12:45:08

zsuzsika hiddel hogy "azurad" is áfacsaló csak épp nem tudsz róla. Vagy tudsz, csak álszent vagy. Mellesleg meg igenis a faszát "hosszabbítsa" :) az 525-ös bmw-vel. Kérd meg hogy tegye le 1 hónapra, járjon a seat-oddal és meglátod hogy mi lesz este az ágyban. MUHHAHAHAHAH

Mazsika1 2008.11.24. 14:21:53

És ha mondjuk lefékez a mentő előtt és kiszáll a kigyúrt állatja, hogy na gyere... és akkor.... a mentőből kiszáll egy 2 méter 10 centis hatalmas 130 kilós még kigyúrtabb (de nem állat) szerintem akkor lett volna slusszpoén :PPPPP

mit mond akkor a lefékezős állat?

ööö...öööö..... Jó utat kívánok! Csak meg akartam nézni ég-e az első lámpája:-)))

Mazsika1 2008.11.24. 14:23:35

( csak a mentős eset kapcsán)

zsuzsi5 2008.11.24. 14:27:17

forrórágógumi 2008.11.24. 14:12:46

Álszent a nénikéd!
Nincs miért hosszabbítania rajta (ebben max. irígykedhetsz ;)).
És nem esik le az aranygyűrű a kisujjáról, ha ki kell szálni a kocsijából. Ugyanis épp babát várok, és nagyon meg kellett vívnom vele, hogy ne cseréljünk autót, mert nagyon félt engem és a bébit, és azt akarta, hogy enyém legyen a nagyobb, biztonságosabb autó (egyébként a Seat is maximális védelemmel felszerelve!).
Mivel azonban én leginkább csak városban ill. elővárosi-városi viszonylatban közlekedem, nem láttam értelmét átülni. Pusztán a városra nagy az az autó, és fölösleges a sok lóerő benne.
Egyéb felvetés??? ;)
U.I. Remélem, a "hosszabítsa" kifejezést nem miattam tetted idézőjelbe! Ha igen, javaslom, nézd át még egyszer az ominózus hozzászólást, rá fogsz jönni, hogy ez esetben én ragoztam helyesen.

zsuzsi5 2008.11.24. 14:30:56

hosszabbítsa, bocs!

Marcellusca 2008.11.24. 14:38:09

zsuszi, drága!
Ne húzd fel magad! Csak irigy a férjedre, az autójára meg a méretére. :D

HATER 2008.11.24. 15:52:18

Bunkó
Marha
Wadállat

BMW MB 2008.11.24. 16:06:34

gumiboy 2008.11.24. 12:14:31

Azért állnak oda, hogy a a suzukisok ne nyissák rá az ajtajukat ,mert az baromira idegesítő.

Krisi 2008.11.24. 16:11:10

Legjobb dudálós sztorim az biciklivel volt.
Mentem haza CM-ről, volt még egy kis levegő a gázdudámban. Egyszercsak fekete BMW-s taxi (micsoda párosítás) elkezd orto módon dudálni, kb fél percig megállás nélkül valami szerencsétlenre. Odagurultam mellé, mutattam, hogy húzza le az ablakot. Elkezdtem mondani valami hülyeséget, majd hirtelen lekaptam a dudát a kormányomról és befújtam neki egyet.
Szerintem azóta cseng a füle a huje kocsognek :)
Azóta gondolkodok rajta erősen, hogy beszerzek egy újat napi használatra, szerintem lenne nevelő hatása :)

Newbie 2008.11.24. 16:19:25

Aki szerint Budapesten igenis könnyű tájékozódni, pláne egy idegennek, az mondjon le.:(
Hiába az előzetes autós térképes átvizsgálás, Google Maps, Google Earth (is!!!), mindez a helyismeretet nem pótolja. Ha nem szól az utasom, mindezek ellenére sikerült volna eltéveszteni az utat a Lágymányosi-híd felé, mert a táblát olyan tök jó félreeső helyre állítják ki. Pedig módszeresen direkt csak a fő csapásirányokra terveztem az útvonalat. Az 51-es útról a Könyves Kálmánra jutni meg egy katasztrófa.

A mentősverőnek pedig életfogytiglant.

Ja és a Hungárián ki kellett soroljak a külsőbe, indexelésre a kocsihosszal mögöttem haladó fehér Mercedes pedig semmit nem tett meg annak érdekében, hogy ne tudjak bemenni elé egy 1,2 millás használt autóval!:-) Biztos annyira elbambult, hogy még villogni, dudálni is elfelejtett, vagy lehet, hogy sikeres-e kezdőjogsis vagyok?

325i 2008.11.24. 16:46:25

Kinetikus, forrorágó,

Mélységesen sajnállak titeket, borzasztó rossz lehet ilyen szűklátókörű, frusztrált, elnyomott, komplexusos életet élni.
Gyógyuljatok ki ebből a szörnyű betegségből mielőbb...

325xi 2008.11.24. 16:48:16

Nem minden BMW-s idióta. ' éve van BMW-m, azóta figyelem a BMW-s vezetőket. Általában az új kasztnis bömös tulajok még indexelnek is! :)
Kivétel a kiskinai terepjárós....

X 2008.11.24. 22:08:46

325: ne foglalkozz vele :D
sikeres ember nem talál ki két szavas általánosításokat. sikertelen pedig elhiszi azokat és azzal magyarázza sikertelenségét...
szóval végigolvastam és inkább nem mondok semmit :D

330ci 2008.11.24. 22:49:46

MatrixHasYou 2008.11.24. 10:49:54

Gondolod, hogy ha BMW lett volna, akkor nem említették volna meg??

rendszerhiba · http://www.fuckdafame.com 2008.11.24. 23:26:05

Krisi 2008.11.24. 16:11:10

megalol:

Matrix_ 2008.11.24. 23:30:38

330ci 2008.11.24. 22:49:46

Nekem semmi bajom a BMW-sekkel, meg a Suzukisokkal. Én csak a tajparaszt, idióta, antiszoc, elmebeteg autósokat gyűlölöm. Nekem tök mindegy miben ül. Nyilván a poszt miatt tettem fel a kérdést és nem véletlen volt :) a végén.
Akinek meg nem inge az nem veszi magára.

rendszerhiba · http://www.fuckdafame.com 2008.11.24. 23:45:22

higgyétek el, nem érdemes általánosítani. van normális, jófej sofőr meg van idegbeteg is. és néha a jófej sofőröknek is van rossz napjuk.
engem addig, míg ember életet nem veszéleztet ez nem zavar.

nagy ritkán lehet találni hasonló stílusban vezetőt a pályán, lehet együtt, egymást segítve és nem versenyezve tépni egész ügyesen. a végén elköszönsz és kész! jó érzés!

325i 2008.11.25. 00:18:31

Örülök végre az értelmes hsz-eknek!
X,
nagyon jó mondás!

Azért szomorú, hogy sokan el sem hiszik, mikor beengedem magam elé őket...

Zapika 2008.11.25. 06:59:21

Örülök, hogy ennyien hozzászóltatok.
Az van, hogy én alapból nem utálom ám a BMW-s embereket,ha tehetném én is az lennék, de egyenlőre csk kisseb autóval rendelkezem. Talán csak félig véletlen, hogy itt épp egy BMW szerepelt.
Csak megjegyzem, ma bringával jöttem melóba, Két lámpám villog hátul, és fel van matricázva a canga fényvisszaverőkkel, mint egy rendőrautó, ugyanazzal a matricával, de ma úgy rámdudált egy autós, hogy azt hittem, beugrok ijedtemben a bokorba. Már félig mellettem volt, mikor jó hosszan nyomta. És -tudom, nem hiszitek el- e régi, jó 15 éves hetes BMW volt, egy szem helyzetjelzővel...

Zapika 2008.11.25. 07:00:27

Örülök, hogy ennyien hozzászóltatok.
Az van, hogy én alapból nem utálom ám a BMW-s embereket,ha tehetném én is az lennék, de egyenlőre csk kisseb autóval rendelkezem. Talán csak félig véletlen, hogy itt épp egy BMW szerepelt.
Csak megjegyzem, ma bringával jöttem melóba, Két lámpám villog hátul, és fel van matricázva a canga fényvisszaverőkkel, mint egy rendőrautó, ugyanazzal a matricával, de ma úgy rámdudált egy autós, hogy azt hittem, beugrok ijedtemben a bokorba. Már félig mellettem volt, mikor jó hosszan nyomta. És -tudom, nem hiszitek el- e régi, jó 15 éves hetes BMW volt, egy szem helyzetjelzővel...

forrórágógumi 2008.11.25. 10:41:56

zsuzsi5 2008.11.24. 14:27:17

Nincs miért irigykednem hidd el. Sőt amikor sudribunkó huszonéves feszít a 5.. , 7.. BMW-ben akko sem irigykedem, hanem csak simán bassza a csőröm, hogy ebben a kurva országban bármit lehet. Még hogy tisztességesen szerezte...meg a f..om! Fábryban volt, hogy naponbarnult bemegy a kórházba a rokonhoz, és előadja hogy:
-"éjdesapám miért büntecc ezzel a szaros 5ös bmw-vel?"
-"há azéé fijam mer te még nem dolgozol"

forrórágógumi 2008.11.25. 10:45:34

Ja a hosszabbítsa, csak utalás volt a régi kedves cukor reklámra.

Ötös Bömös 2008.11.25. 13:30:30

InterHOOD-dal értek egyet.

31 éves múltam. Mérnök vagyok és tíz év feletti BMW-m van. Indexelek ahol kell, zebránál meg szoktam állni -> meglepődés van általában. Kisautókat beengedem, ha pl. az Árpád híd budai felhajtójánál elfogy a sávjuk. Nem hajtok gyorsan, nincs sötétítés, csak egy nagyon jó vezetési élmény és a gyönyörű hang, ami az autóválasztást eldöntötte.

Autópályán elengedtem még tháliát is :))) , ha ő jobban sietett.

BGyRacer 2008.11.25. 23:28:45

Gondoljatok arra, h. jobb, minthogyha rosszabb lenne:)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása