Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Verseny a bevásárlóközpontnál

2008.12.01. 08:34 :: SilentSound

Tegnap késő délután az M1-en jöttem hazafelé. Be is sötétedett már, aztán az eső is elkezdett esni, egyre erősödött, vízfüggöny, erős oldalszél, meg ami kell. Láthatóan az autósok jó része erről tudomást sem véve típustól függetlenül ugyanúgy nyomta neki bőven 130 fölött is, nekik utólag is gratulálok. Prosecco Rosso-t is egy a sebességet nem épp megfelelően megválasztó jószággal hozta össze az élet, csak párja higgadtságának köszönhetően nem lett baj a találkozásból.

A család legfrissebb autós kalandját szeretném megosztani Veletek. Tanulság alig valami, talán, hogy hallgassunk a megérzéseinkre? Szóval:

időpont: nyúlós, ködös, csúszos szombat délután. Ugyan még nincs késő, de az időjárás miatt mintha már majdnem sötétedne.

hely: törökbálinti bevásárlóközpont bevezetője. Aki nem ismeri, kb. annyi a lényeg, hogy két sávos, de kb. 50-100 méterenként vesz az út egy-egy közel 90°-os kanyart.

résztvevők:
1. Skoda Octavia, fehér, semmi különös
2. mi, egy sima fehér, mindenféle spoiler nélküli 2.0l-es diesel A6-os kombival. Ez csak annyiban fontos, hogy ez NEM az az autó, amit olyan emberek vesznek, akik le akarnak tolni, gyorsulni, szabálytalankodni másokat, ez egy böhöm, bamba, de jóindulatú, nehezen mozduló, de, ha elindult, irtó stabilan haladó, nagyon kényelmes és megbízható családi autó. (A párom ennek megfelelően is vezeti: sztoikus nyugalommal veszi, ha sportfelnis Suzukik vágnak be elé egy-egy lámpánál, és örömködnek, hogy "lenyomtak" egy A6-ost, de ez már egy másik történet)

Érkezünk tehát a heti bevásárlást intézni, nem sietünk, nem idegeskedünk. Jobb oldali sávban hézagokkal autók, mi és még néhány autóstársunk kicsivel gyorsabban, de sebességhatáron belül igyekszünk a Cora felé.

Ahogy az 1. szereplő mellé érkezünk, aki kicsit nagyobb hézaggal követi az előtte haladót, egyszer csak mindkettőnknek az a homályos érzése támad, hogy az illető fixa ideája, hogy mi pont ELÉ szándékszunk betolakodni, ezért gyorsít. Nem baj gyorsítson a szentem, NEM akarunk elé, pont elé befurakodni, van még három kanyar és cca 2-300 méter a Cora-Brico parkolóig, az út csak ott szűkül majd le, nem gyúrunk az előtte lévő - valaha facér -  helyre, hiszen ismétlem, hová sietnénk? Majd besorolunk ott, ahol kell, meg ahol nem zavarunk vele senkit. Minek tolakodnánk? Full extrás bevásárlókocsiért vagy olcsóbb párizsiért? na, ne...

Tehát, az 1. szereplőt pont a kanyar előtt érjük utol, ő a szűkebb íven, mi a tágabbon, és megint ugyanaz az érzésünk mindkettőnknek (persze ezt majd csak UTÁNA tudjuk megbeszélni, most az események úgy peregnek, hogy nincs rá idő). Szóval az érzésünk kezd az lenni, hogy 1. szereplő nagy aggodalmában, hogy ő bizony ezt a kanyart itt nem fogja bevenni (ugye, KÖDÖS, CSÚSZÓS ez a szombat délután, mikor egész délelőtt esett, 2°C körüli a külső hőmérséklet). Elérte azt a sebességet, amivel ezt a kanyart ő itt nemigen fogja tudni bevenni.... Párom tehát határozottan a fékre lép, és hopp.... igen, az Octavia teljesen átcsúszik a mi sávunkba, azaz csak úgy tudja bevenni a kanyart, hogy mindkét sávot kihasználja full terjedelmében, a mi mákunk meg, hogy már nem vagyunk mellette, van hová kitörnie...

Ezek után Octavia lendületből elhúz, tétován mintha feltenné a kezét, aztán a következő kanyarban megy egyenesen tovább (a bezárt Kika felé, ahol semmi nincs: csak nem félt abba az irányba jönni, amerre mi mentünk?). Mi meg szépen, egy laza hátsófali infarktus után, de azért felépülőben folytatjuk az utunkat tovább a Corába. (Mondom, a párom nyugodt fajta, én nő létemre is tuti utánamentem volna, hogy leüvöltsem a  fejét, mert sajnos én temperamentumosabb vagyok, még ha tudom is, hogy ez veszélyes tulajdonság, inkább az elfolytott düh által okozott magas vérnyomás, mint egy baseballütőbe való belefutás...)

Bevesszük hát a célunkig hátramaradt két kanyart, immár különösebb kaland nélkül, és rágódunk a  történteken:

- vajon miből gondolta úgy az 1. szereplő, hogy versenyezni, pláne pofátlankodni akarunk vele? Mi csak a saját tempónkban haladtunk, nem tettünk semmi "tipikus Audis" / "bunkó Audis" viselkedésre utaló dolgot (már azon kívül, ahogy egy ilyen márkájú autóban ültünk)

- ha úgy gondolta, hogy mégis tettünk, miért nem ismeri legalább a saját határait? (csúszós út, kanyar, sebesség stb.) Amúgy tényleg megpróbáltuk azt is felidézni, hogy nem mégis mi tettünk-e valamit, ami miatt megpróbált minket befenyíteni, de most tényleg nem volt semmi olyasmi, amit mi ugyan nem úgy gondoltunk, de ő igen...ahogy ez naponta elő szokott fordulni a közlekedésben: ténylég nem akartunk sávot váltani, pláne nem elé, nem csináltunk semmit "csak" nálánál kb. 5 km/ó-val gyorsabban haladtunk a bal oldali sávban...

- tudja-e a jóember, hogy csak azért nem tört ripityára az autója (is), mert a párom deffenzív volt, és nem állt le vele kekeckedni?

- tényleg megéri ez az "oktatás" azt a kockázatot, hogy aztán hetekig nem lesz autója, mászkálhat a biztosítóba, kunyerálhat kölcsönautót karácsonyra, ha nagyiékhoz akar menni a családdal vidékre? Különösen abban a vetületben, ami persze lehet balgaság, hogy feltételezem, a mi 2,2 tonnánk kicsit jobban megdolgozta volna az Octaviát, mint ő minket?

Tényleg nincs más tanulság, mint, hogy a jó Isten állatkertjében alacsony a kerítés.

Békés és balesetmentes ünnepi bevásárlást kívánok mindenkinek!

266 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye sztereotípia béna veszélyes gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cso zsi 2008.12.01. 08:41:44

Ha felemelte a kezét köszönésképpen, akkor megsejtett valamit.
Hogy miért csinálta az egészet? Lehet, hogy már a karácsonyi frusztráció benne van.

Marcellusca 2008.12.01. 08:50:08

Ha megköszönte, akkor talán rádöbbent, hogy valamint elqrt.

De, hogy a postoló se ússza meg. :D
"Mondom, a párom nyugodt fajta, én nő létemre is tuti utánamentem volna, hogy leüvöltsem a fejét, mert sajnos én temperamentumosabb vagyok," Ugye, ugye, hogy Te is csak egy átlagos, bunkó ajudis vagyol?! xD
És sikeres-e vagy-e, hogy A6-ossal Cora-ba jársz vásárolni? :D

Athos 2008.12.01. 09:01:35

Dráma...

"Bunkó audis"... tényleg, komolyan... ide nem lenne szabad senkinek se beírni, akinek Zaporozsecnél jobb autója van. Annak úgysem lehet igaza, azonnal ugranak is rá az önjelölt igazságosztók és lehúzzák csak azért, mert pofátlan módon nem egy rommal közlekedik. :)

Nem értem, hogy egyesek a saját életük sikertelenségét miért mások kritizálásával próbálják meg kompenzálni...

nagyzee 2008.12.01. 09:04:02

Azért csak oda kellett volna lépni az A6-osnak a kanyar előtt picivel, és a visszapillantóból figyelni az Octavia kisodródását :)

Atika!!! 2008.12.01. 09:04:15

Audisnak nem kell semmit tennie. Fura állatfaj. Ha meg nem mész (azaz a párod nem megy) gyorsabban akkor találd meg a helyed a sorban. Vagy "tojjad neki vazze". :)
Persze az Octaviásokat se kell félteni :D

Desert 2008.12.01. 09:10:25

a beküldő a hülye.

LipardX 2008.12.01. 09:10:36

Nem típus függő a bevásárlóközpontbajárás!
A sztori pedig LOL... havi 5000 km-t vezetek, az ilyenek mindennaposak (egyébként sajna), de történnek meredekebb dolgok is ennél!!!

stopper 2008.12.01. 09:12:33

óóó, de szép pofozkodásokat látok még a karácsonyi csúcsban....
ilyenkor mindig több van!

Teabore 2008.12.01. 09:14:56

"egéri ez az "oktatás" azt a kockázatot, hogy aztán hetekig nem lesz autója, mászkálhat a biztosítóba, kunyerálhat kölcsönautót karácsonyra, ha nagyiékhoz akar menni a családdal vidékre?"
Szerintem erre kellene gondolni mindenkinek, ha agresszíven vezet....és akkor még tegyük hozzá, hogy másoknak is kellemetlenségeket okoz az ember

Prosecco Rosso 2008.12.01. 09:15:07

Marcelussa, nem, nem vagyok "bunkó Audis", ahogy írtam, a párom az Audis, méghozzá céges. Én bunkó Rönós vagyok. Azaz, inkább agyfelbaszós, igyekszem direkt nem bunkó lenni. És még életemben nem vezettem az Audit ;-)
A páromnak meg "szerencsétlennek" nincs választása, Audi "jár" neki a cégétől (tudod, corporate policy, ez van...na, nem mintha sírnánk miatta, mert jó autó meg minden).
De ő tényleg úgy vezet -jegyzem meg, szerintem nagyon jól-, mint tette azt a Skoda Favoritunkban, Opel Astránkban, Mitshubisi Carismánkban, Renault Lagunánkban. Sőt, figyelembe véve, hogy NEM szeretne még látszatra sem "bunkó Audis" lenni, ezért még figyelmesebben, még kevésbé nyomulósan halad a böhöm naggyal + ugye levezet évi 100e km-et, így a technikája is jobb, mint húsz éve és az ismeretei az Isten állatkertjéről is nagyobbak. Szóval, ő, ha lehet, tényleg kerül minden ilyen helyzetet...

Valaki a sok közül 2008.12.01. 09:18:05

Suzuki nem azért vág be eléd, hogy lenyomjon egy bömöst (gondolod, érdekli mi van előtte), hanem azért mert lassan mentek. Menj előtte normálisan és nem fog eléd vágni.

exp 2008.12.01. 09:20:25

nem tudom miért vagytok ennyire meglepődve? én csak egy octavia combival járok és hetente van hasonló élményben részem. a fizikára azonban hajlamosak a komoly vassal közlekedők jobban hagyatkozni mint mások - elég ha megnézünk néhány baleseti jelentést. itt sem biztos h ti jártok jobban (A6 1610kg vs octavia 1350kg üresen, plusz sebességtöbblet sanszos h mindenki ripitya lett volna) úgyhogy csak defenzíven tovább!

Zz_ 2008.12.01. 09:21:11

Az például miért van hogy az addig "normális" tempóban haladó TD-k hegynek fel egyből megakarjákmutatni?

Rocko- 2008.12.01. 09:30:35

nagyon tudom sajnlni, h jár neki a céges Audi. :D kérje nagyobb v benzines motorral, oszt padló. :D

komment 2008.12.01. 09:31:36

Világosabb, átláthatóbb mondatszerkezetet, kevesebb szecskát légyszi. Pl. ezmiez:

"Szóval az érzésünk kezd az lenni, hogy 1. szereplő nagy aggodalmában, hogy ő bizony ezt a kanyart itt nem fogja bevenni (ugye, KÖDÖS, CSÚSZÓS ez a szombat délután, mikor egész délelőtt esett, 2°C körüli a külső hőmérséklet)."

Ez számomra egy befejezetlen mondat.

bakfitty 2008.12.01. 09:32:40

Sportfelnis suzukim van és kikérem magamnak :)
Nem biztos, hogy azért előzök meg valakit mert jóleső érzéssel tölt el és a kifejlett kisebbségi komplexusomat akarom vele rendbe tenni :)

komment 2008.12.01. 09:33:15

Zz_:

Ez csak a látszat, a helyzet az, hogy a többi autóból fogy ki az erő, a TD-k meg mennek tovább.

Rocko- 2008.12.01. 09:34:29

exp 2008.12.01. 09:20:25
csak az A6-nak jobb a futómûve.

Szendwich 2008.12.01. 09:36:16

Zz_, azert mert oket nem elozheti meg akarki!!!
Hetvegen egy Ford Galaxy 2.0 TD utan vanszorogtam. Szoszerint! A 70-es tablanal 50-re is alig gyorsult fel. Leelozni nem tudtam, nem is pattogtam mogotte. Varosbol kierve az elso korforgalom utan leakartam elozni, mert 4 savosra szelesedett az ut. Beneztem, mert nem hagyta magat. A masodik korforgalomnal mar ugy vagodtam ki, hogy most akkor leturom. Persze, hogy a belsobe jott ki O is, mert eloz. Elegansan kihuzodott elozes utan a kulsobe, es tolta neki tovabb, elvezte, hogy 20 eves autot szivat. Csak szivatott volna, mert ekkor kiporgettem az oreg jarganyt, es siman elmentem mellette.
Az igazan erdekes az volt, hogy miutan leeloztem es eltavolodtam tole, mar egybol nem sietett. Visszaalltam 120-as tempora (110-es tablanal) es tavolodott, mint kozeledett volna.

Matrix_ 2008.12.01. 09:36:50

egyszer szeretnék már olyat olvasni, hogy a "16 éves 2-es golfommal megyek, és elém vágott egy fiat puntós."

vagy lehet hogy a nagyautóhoz adnak story-t is a kereskedők?!?!

Persze az is lehet, hogy a régi szutykokkal is történnek hasonló dolgok, csak nem mindenki ír hozzá másfél oldalnyi körítést, hogy story kinézete legyen...

Marcellusca 2008.12.01. 09:39:25

Prosecco Rosso 2008.12.01. 09:15:07

Nem állt szándékomban megsértenem sem Téged, sem (főleg nem) a párodat. Csak "szokásjog" alapján, mint fokozottan hátrányos (postoló+audis) helyzetűt "szidni kell". Azért a szmájlik, hogy értsd az iróniát. :D

MosoMasa 2008.12.01. 09:43:24

Miért gondolja minden audis, .... hogy őtet mindenki meg akarja előzni és csak azért mert ő ugye audis?
És miért menti mind jóelőre magát, hogy ő nem az a fajta....

Marcellusca 2008.12.01. 09:44:31

Szendwich 2008.12.01. 09:36:16

És gondolom, a lesötétített ablakok mögött bent ült a kis családja is.
Nem értem az ilyen agyhalottakat, hogy miért jó nekik, ha feltartanak másokat, mikor ők úgysem sietnek. Független a résztvevő autók korától és típusától.

exp 2008.12.01. 09:46:28

Rocko

ehhez nem fér kétség. csak annyit állítok h a fizika szabályai rá is vonatkoznak. ha csattannak akkor a futómű már csak tömegként számít. a nagy vasakat a legtöbben sérthetetlennek látják, legalábbis túlzottan elfogultak a sérülésállóságukkal kapcsolatban. ezért veszélyesek.

Gera 2008.12.01. 09:47:43

Ugyan a poszthoz semmi köze, de az Octaviáról jutott eszembe, hogy én is láttam egy nagyon hülyét, aki ilyen autóval "közlekedett". Pénteken este mentem Debrecenbe az autópályán, persze Bpről kifelé szép nagy volt a forgalom, olyan 80-110 között ingadozott a sebességünk. Az Octaviás ember folyamatosan azt csinálta, hogy ha utolért valakit, előbb kb 10 másodpercig össze-vissza rángatta a kormányt, meg villogott, majd jobbról megelőzte. Nyilván sikerült is összeszednie vagy 10-20 autónyi előnyt egy óra alatt :) A lényeg, hogy a hülyéje valamiért felbosszantotta magát azon, hogy egy zárt kisáruszállító nem engedte el, ezért miután jobbról megelőzte, nyomott egy satut közvetlen előtte, majd ezt még 2x. Az elsőnél még majdnem nekimentem a szintén satuzó (és meg is csúszó) kisteherautónak, kissé váratlanul ért az akció, a többinél már résen voltam :) Na, az ilyen hülyéket kéne üldözni a rendőrségnek.

Tegnap visszafelé is jó volt, éjfél előtt jöttem szintén az autópályán, kb 100 kmen keresztül szép köd volt, sokáig 50m alatt volt a látótávolság. Utolért egy BMW, olyan 150 körül tolta. Jó volt, mert vagy egy negyedórán keresztül követtem úgy, hogy még éppen láttam a hátsó lámpáit (kövezzetek meg :D), de ettől függetlenül csak néztem, hogy nem tudom, mit csinálna, ha történne előtte valami váratlan.

LipardX 2008.12.01. 09:48:01

"Miért gondolja minden audis, .... hogy őtet mindenki meg akarja előzni és csak azért mert ő ugye audis?"
Magampista!
Igen, csak azért... :-)
Meg azért mert kategóriájában az Audi az leglomhább kocsi! Kurva nehéz és még egy erős motor sem bírja az aszfaltra gyűrni, ami odavaló! Ezért minden Audis élete egy PARA! :-)

2008.12.01. 09:48:14

Szerintem, legyen új kresz: kis és rosszabb autónak mindig igaza van, a nagynak meg úgy kötelező közlekednie, hogy tényleg mindegyiket lehessen szidni.
Ha lassan megy, akkor azért (naná, hogy megelőzöm kishaver, ő provokálta ki, hogy jól rárántsam a kormányt), ha gyorsan azért (mindenkit le akart nyomni az útról a büdös tahója)
Legyen a Trabi a király, neki legyen mindig mindent szabad, onnan meg már mindig csak bunkóbb lehetsz...

Ebben a posztban szerintem annyi a lényeg, hogy nem vadállatnak kinéző autóstársaink (az Octaviáról beszélek) is bevadulhatnak minden ok nélkül(!!!), csakis az olyan sztereotípiák alapján, mint amiket itt (smájlival v. anélkül) leírtok: Audi, Merci, SUV = pénzes tahó, női és/vagy idősebb vezető = tehetségtelen mazsola (max. műkörmös agyatlan maca)
Azt azért megkérdezném, hogy akárkinek is törik meg jobban a fenti eset után a kocsija, vajon ki jár vele rosszabbul: az, akinek céges az autója, és vélhetően még csereautóért, biztosítási ügyintézésért sem kell kidugnia az orrát az irodájából, mert hozza neki a flottaüzemeltető, vagy a szimpatikus versenyszellemű Octaviás, akit vagy lebasz a cége, mert balesetet okozott, vagy a család, mert autó nélkül maradnak karácsonyra...

LipardX 2008.12.01. 09:50:08

Gera!
E sem olvassa senki, főleg h úgy kezded: "ugyan a poszthoz semmi köze"
Nalátod...
Posztoljá te is oszt majd elolvassuk :-)

zsf 2008.12.01. 09:53:00

Régebben gyakran jártam arra vásárolni és elég gyakran előfordult hogy, több autós is "két sávot használt a kanyarodáshoz"

abcdefg 2008.12.01. 09:54:02

hm, pont arra jártam tegnap én is...
kb abban az időben....
de én egy 20 éves malac passat kombival... (amit minden féligimpotens 50éves hitelrevettszuizukis majom megpróbál lenyomni, mernehogymáezazöregroncsfeltercson...)

Kangörény 2008.12.01. 09:56:19

"ő tényleg úgy vezet -jegyzem meg, szerintem nagyon jól"

Mi itt mindannyian nagyon jól vezetünk! EZ FONTOS!

Gera 2008.12.01. 09:57:50

Nincs kedvem ilyen banális hülyeségeket posztolni, amik már mindenkivel megtörténtek. Kommentnek elmegy :) Különben is, van összekötő kapocs: Octavia :)

Unbiased 2008.12.01. 09:58:59

Ahhoz képest, hogy milyen semmitmondó a történés, a sztori túlságos bőbeszédűséggel van leírva. Azt meg végképp nem értem, hogy az autómárkáknak mi köze van az eseményhez.
Mellesleg: szívesen olvasnék ebben a rovatban olyan cikkeket, amik arról szólnak, hogy valaki saját maga hibázott. Én egy-egy elkövetett hiba után napokig tudok rágódni a történteken.

LipardX 2008.12.01. 10:00:48

Ez igaz...
De valóban, amint már írtam is:
A sztori LOL!!!
Új posztot ide!!! :-)

Prosecco Rosso 2008.12.01. 10:02:14

"Miért gondolja minden audis, .... hogy őtet mindenki meg akarja előzni és csak azért mert ő ugye audis?
És miért menti mind jóelőre magát, hogy ő nem az a fajta.... "
Pont azért "mentegettem magunkat előre", mert olvasom a blogon a bejegyzéseket, és ismerem a t. reakciókat.
Nem is írtam volna le az autónk márkáját ezt kerülendő, ha pont nem lett volna abban szerepe (szerintem), hogy az Octavias is az autó márkájából és nem a viselkedésünkből kezd el következtetéseket levonni, és nem emiatt töri meg a maga autóját is kb. fél millás kárral.

Ez az Audis meg azért gondolta, hogy az Octavia nem akarja megelőzni, mert már haladtunk mögötte két kanyarnyit az eset előtt. Igaz, nem igazán figyeltük, hogy közlekedik, meg mit csinál, csak egyszerűen, ha gyorsan, gyorsabban akart volna menni, mint a tényleg poroszkáló előtte haladók, bőven megtehette volna, hogy felzárkózik az előtte menőre, sőt, ő is kijön (a mi sávunkban még szellősebb volt a forgalom, mint az övében)

Persze, van, akinek minden egyszerű, akinek nem éri meg semmin egy pillanatra sem elgondolkodnia, mérlegelnie, hátha ő mások hibájából tanulva elkerülhet hasonló szituációt. Legyen az ő baja, hogy ezzel megúszhatna egy súlyos sérülést vagy többtízezres kárt...

LipardX 2008.12.01. 10:02:33

Unbaised!
Írj le egy ilyen önmarcangoló sztorit, oszt majd téged kezdünk fikázni! :-)

BÉKA 2008.12.01. 10:04:54

Erről külön posztot bakker? Először ültél autóba, vagy mi?

Prosecco Rosso 2008.12.01. 10:08:54

helyesen: az Octavia meg akarja előzni. (a "nem" feleslegesen került oda, de lehet kötözködni, hogy most bukott ki az igazság)

A poszt meg tényleg semmitmondó, ahogy minden szitu, amiből végül nem lett csatt, meg halál, pláne, ahogy minden szitu, ami mással történt.
Én meg csak azért írtam le, mert tényleg nem történt semmi (senki nem volt eleve bunkó, rosszindulatú, versenyző hajlamú, tahó), csak épp mégis majdnem lett vagy 1-1,5 millió forint kár.

Bela 2008.12.01. 10:08:56

"Az például miért van hogy az addig "normális" tempóban haladó TD-k hegynek fel egyből megakarjákmutatni?"

Nem biztos, hogy meg akarjak mutatni, csak van bennuk annyi nyomatek, hogy ugyanolyan sebbesseggel felmenjenek a dombon, szemben a gyengebb benzinessel. (Ami persze ilyenkor nem megy ki a kulso savab, mert minek is az....)

Valaki a sok közül 2008.12.01. 10:16:29

Ezért rossz az Audisnak. Bárki leelőzi, rögtön azt gondolja, hogy azért mert Audi. És ez már determinálja. Márpedig egy lassan cammogó audit mindenki le akar előzni, aki siet, az a gyorsabbat is.

Az ilyenekből vannak a balesetek. Normálisabb autósok még támogatják is az előzést. Engem sem zavar, hogy ha 90-el megyek és leelőznek. Még félre is húzódom.

Tegnap is kanyarodtam ki a bevásárlóközpont parkolójából a kijárathoz. Egy audi elé befértem volna, direkt gázt adott, be ne férjek. A következő, egy komolyabb Opel, simán beengedett, pedig neki fékezni kellett.

Noinfo (törölt) 2008.12.01. 10:34:05

A "párom" szó használója sikeres ember nem lehet. :) Csak, hogy fikázzuk a posztolót, más indok nem lévén.

anonymous 2008.12.01. 10:35:11

OFF

"Tényleg nincs más tanulság, mint, hogy a jó Isten állatkertjében alacsony a kerítés."

Meg a vadász is kevés.

Meg a lőszer is drága... :-)

/OFF

Nyihaha 2008.12.01. 10:36:24

Na az ilyet lehet megelőzni jobbról, amikor ő küzd az elemekkel, persze csak ügyesen, mint az F1-ben :) Aztán meg néz bambán a füvön, és azon gondolkodik, hogy hol rontotta el :)

THE KING OF THE ROAD 2008.12.01. 10:36:29

"Az például miért van hogy az addig "normális" tempóban haladó TD-k hegynek fel egyből megakarjákmutatni?"

Audi A6 2.5 Tdi tuned 230 Le 400Nm
azért akarjuk megmutatni, hogy a sok birka megtudja, ki az utak királya. 2kiló alatt sosem megyek autópályán, ha kijönnek elém refi+duda, ha elenged, de arcoskodik büntetősatu, tőlem mehet a levesbe, leszarom. velem ne arcoskodjon senki, mert ha valaki, akkor én nagyon tudok vezetni, egyébként meg az erősek eltiporják a gyengéket és kész. ennyi.

Rong 2008.12.01. 10:37:50

MatrixHasYou 2008.12.01. 09:36:50
egyszer szeretnék már olyat olvasni, hogy a "16 éves 2-es golfommal megyek, és elém vágott egy fiat puntós."

Helyszín: fehérvári madaras tecskó parkoló. Két sáv, mindkettő ugyan arra. Én a 13 éves A Vectrámmal lassan gurulok bal oldalon (mer a végén majd balra be). Jobb oldali sávon előttem kicsivel egy 2-es sötét kék golf. Eccer csak gondol egyet és index nélkül balra át előttem. Én satufék, kiabálok (de minek? uccse hajja) tükör vazz legalább a tükörbe nézz bele kanyarodás előtt! Soför: 60-as nő cilinderre hasonlító kötött sapkában riadt arcal. Nem szálltam ki, nem mentem utána és ő se hőbörgött.

Tényleg ilyet akarsz olvasni kicsit szebben fogalmazva? :)))))))))

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.12.01. 10:40:23

@Matrix

Múltkor megyek a 13 éves Renaultommal, amikor elémvág egy 21 éves Lada és....

Így megfelel ?:D

Lunitari 2008.12.01. 10:42:50

THE KING OF THE ROAD 2008.12.01. 10:36:29

Erősek? Kit értesz ezalatt? Gyúros vagy? A mai világban ez mit sem számít, ugyanis akár egy trabantos nyugdíjas is szétlővi a fejed, hiába feszítesz.....

Matrix_ 2008.12.01. 10:51:37

Rong 2008.12.01. 10:37:50
Pcmg · www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.12.01. 10:40:23

Posztot má nem mertek belőle írni mi? :D

FlyByWire 2008.12.01. 10:52:31

"Bela 2008.12.01. 10:08:56
"Az például miért van hogy az addig "normális" tempóban haladó TD-k hegynek fel egyből megakarjákmutatni?"

Nem biztos, hogy meg akarjak mutatni, csak van bennuk annyi nyomatek, hogy ugyanolyan sebbesseggel felmenjenek a dombon, szemben a gyengebb benzinessel. (Ami persze ilyenkor nem megy ki a kulso savab, mert minek is az....)"

Ez fordítva is igaz... nekem ugyan benzines van, de az emelkedőkön nem szokásom lelassulni (általában még ötödikben sem), de a kapaszkodósávba kihúzódás úgy látszik, sokak szerint ősi román szokás lehet, mert 20ból ha EGY tetű képes rá. Különösen a Biatorbágy előtti emelkedőn a 10-esen (Budaörs felől).

Marcellusca 2008.12.01. 10:52:49

"Miért gondolja minden audis, .... hogy őtet mindenki meg akarja előzni és csak azért mert ő ugye audis?"

Nem lehet, hogy CSAK az audisok gondolják úgy, hogy mindenki le akarja őket előzni, pedig nem is. Nem-e lehet-e kisebbségi-e komlexusos-e minden audis-e? Én meg (típustól függetlenül) minden nálam lassabban közlekedőt meg akarok előzni. De csakis szabályosan, a többek veszélyeztetése nélkül. Nagy ívben tojok rá, hogy az Trabi, Skoda, Lada, Ódi, Merdzsó ...!

ehunevazze 2008.12.01. 10:58:25

...és a kedves audis miért nem tartja be a jobbratartás szabályait? Miért kell neki a belső sávba átmenni, amikor úgy is a jobb oldalira lesz szüksége a CORA-hoz való lekanyarodáshoz?

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.12.01. 10:58:38

@Matrix

Igazából annyi lenne a folytatása, hogy ...és mentünk szépen tovább, ahogy kell :D
Asszem fogalmazásból megbuknék, mert ebből a mondatból nem tudnék egy értelmes posztot kanyarítani.
Ja még annyit, hogy úgy vettem észre, hogy 1500 ccm alatt valahogy nem történnek ennyire hajmeresztő dolgok az emberrel. (Lehetséges magyarázatok: Lóerők hiány - értelmes sofőr, aki tudja mennyit bír a kocsija - értelmes sofőr, aki több évig gyűjtögetett, hogy egy tizenéves használtkocsit tudjon venni, ezért vigyáz rá)
Persze vannak kivételek, de általuk kapnak esélyt azok a betegek, akik szervátültetésre várnak.

gabesz3456 2008.12.01. 10:59:45

Hát nem is tudom mit mondjak. Nem értem, hogy mit kell ezen háborogni. Szerintem mindenkivel előfordult már, hogy hibázott. Velem is, sőt velem szemben is hibáztak. Valószínű, hogy az Octavias nem szívatni akarta az Audit. Ugyanis, ha így van, akkor nem teszi fel a kezét (nem kér bocsánatot a hülyeségéért), hanem elúz, elsunnyog. Nem kell ezen pörögni. Szerencsére mindenki megúszta a dolgot. A lényeg, a lényegben: Nekem is Octaviam van (RS)megkockáztatom Audi A6 kategória (lehet köveket hajigálni rám). Törökbálintot egy kicsit ismerem, mivel közel 40 éve itt lakom (ide születtem). Egy kicsikét ismerem a Corahoz vezető utat, mivel helybeliként hetente néhányszor arra autózom. És ha megengedi a tisztelt Posztoló, nem azért szoktam gyorsabban menni a másiknál, mert "le akarom nyomni", sőt azért sem mert holmi Audisokat akarok megelőzni a kis "szarommal", hanem azért, mert - mivel ismerem az utat - kicsit dinamikusabban tudok menni rajta (nem 80-nal, vagy 120- szal, hanem annyival, amennyivel biztonságos). A lényeg, hogy az Audit vezető úr/hölgy járt el megfelelően. Gondolom Ő is követett már el hibát, megúszta a másik fél előre látásának köszönhetően és ennek tudatában nem akarta az Octaviást utol érni a szuper A6-osával, hogy kirángassa és fejét vegye.

Tisztelt Posztoló! Gondolom, Ön még soha, sehol, nem hibázott, éppen ezért "joga van bárkit, aki hibázik megrendszabályozni". Még szerencse, hogy nem Ön vezette az A6-ost, hanem egy igazi közlekedő partner, aki képes örülni annak, hogy nem történt baj és elnézni más hibáját, majd továbblépni. Természetesen, nem védeni akarom az Octaviást, hanem kihangsúlyozni, hogy igenis időnként elnézőnek kell lenni. Valahogy van egy olyan érzésem is, hogy az a bizonyos Octaviás ilyen hibát ( legalábbis) azon az úton nem fog többé elkövetmi.

Rong 2008.12.01. 11:01:11

MatrixHasYou 2008.12.01. 10:51:37

"Posztot má nem mertek belőle írni mi? :D "
Nem bizony. Úgy is kihoznátok, hogy én voltam a hibás, én vagyok a hülye és különben is erről minek post-ot írni? :)))))))

Bár gondolkozom rajta, hogy írjak 1et. Asszonykám miatt kint a "T". Én meg lusta vagyok lekaparni ha én vezetek. Na ahogy bánnak velem "T"isztelt autóstáraim... Na az lehet megér egy post-ot :)))

Zz_ 2008.12.01. 11:02:03

Ezek olyan óvodás dolgok :-)

Marcellusca 2008.12.01. 11:02:18

"Az például miért van hogy az addig "normális" tempóban haladó TD-k hegynek fel egyből megakarjákmutatni?"

Nem meg akarják mutatni, hanem azokon látszik, hogy éppen odaléptek neki. A régi TD-knek oda kell lépni, és ekkor komoly füstöt eregetnek. Ezt értelmezik félre sokan. Az új (PD TDI, CD TDI, CRDI, CDI, CDTI, HDI) dieselekre már nem igaz.
Azt is elfelejtik, hogy az 1,6-os dieselnek (ált.) nagyobb a forgató nyomatéka, mint az 1,6-os benzinesé. És ez számít az emelkedők leküzdésekor.
De, lehet, hogy csak az "egy gázpedál-állással" közlekedőkről gondoljuk azt, hogy nem bírja az emelkedőt. :D

Matrix_ 2008.12.01. 11:03:15

Pcmg · www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.12.01. 10:58:38

hát ezaz.

Most én is írhatnék történetet Karinthy stílusban egy dudálásról, vagy egy értelmetlen előzésről, de minek?
Amúgy meg ugye kinek mi az esemény.
Lehet amit én fel se veszek, az másnak tömegkatasztrófa.

De ne bántsuk a posztolót. Legalább előbb vagy utóbb eljutunk valaki(k)nek az anyázásához, ahogy szoktunk:)

Matrix_ 2008.12.01. 11:04:28

Rong 2008.12.01. 11:01:11

De ha nem folyik benne vér, vagy nincs benne sex el se kezd!! :))

TH 2008.12.01. 11:09:24

"Tegnap késő délután az M1-en jöttem hazafelé. Be is sötétedett már, aztán az eső is elkezdett esni, egyre erősödött, vízfüggöny, erős oldalszél, meg ami kell. Láthatóan az autósok jó része erről tudomást sem véve típustól függetlenül ugyanúgy nyomta neki bőven 130 fölött is, nekik utólag is gratulálok."
Össze is csúszott vagy 3-4 autó az M1-M7 közös kivezetőjén...van, akinek meglepő, hogy a vizes út csúszik...

MatrixHasYou 2008.12.01. 11:04:28
Tegnapról csak olyan történetem van, hogy megyek az M1-M7 közös kivezető szakaszán kb. 95 km/h-val a legkülső sávban, és egyszercsak a legbelső sávból keresztbe kihajt egy kocsi a Budaörsi Auchan lehajtójához. Én vészfék, csúszás, fék fel, fék, aztán amikor láttam, hogy nem ütközünk össze, duda+villogás, a kocsi 5 km/h-val mászik keresztbe a sávomon, aztán megáll a forgalomtól elzárt területen, hogy bejusson a lehajtón közlekedők közé. Amikor elmentem mellette, akkor láttam, hogy telefonált, jobb kézzel a bal füléhez szorítva a telefont...Na, jó sztori volt?

Lunitari 2008.12.01. 11:09:25

MatrixHasYou 2008.12.01. 11:03:15

Anyád ;)))

Matrix_ 2008.12.01. 11:11:35

Lunitari 2008.12.01. 11:09:25

A Tied! ;)

(minimálkommentelés:))

Rong 2008.12.01. 11:12:02

MatrixHasYou 2008.12.01. 11:04:28
Rong 2008.12.01. 11:01:11

"De ha nem folyik benne vér, vagy nincs benne sex el se kezd!! :)) "
Jaj de nagyok az igények. Mindjárt írd meg azt is, hogy mi legyen a story :))) Aztán oda adjuk richelleu (vagy hogy is írja?) kollégának, hogy fogalmazza meg neoromantikus stílusban. A legvégén pedig együttesen jelentsük ki, a postoló a hülye :D

Matrix_ 2008.12.01. 11:12:35

TH 2008.12.01. 11:09:24

Elég vérszegény. Mondhatni mindennapos :))

LipardX 2008.12.01. 11:15:07

Új posztot ide!!! :-)

Lunitari 2008.12.01. 11:16:15

Anyátok ;)

TH 2008.12.01. 11:18:31

MatrixHasYou 2008.12.01. 11:12:35
Sajnos ilyen uncsi volt. Az út további 500 kilométere meg ennél csak vérszegényebb helyzeteket tartogatott, úgyhogy azt hiszem, erről nem fogok posztot írni.

Esetleg arról, hogy hogyan közlekedtem én szabálytalanul tegnap este (átmentem egy zebrán a belső sávban, miközben a külsőben állt egy kocsi, és léptek le a gyalogosok már). Ott tényleg én voltam a hülye, úgyhogy abból azért nem írok posztot, mert meglincselnének a kommentelők...

LipardX 2008.12.01. 11:20:12

ok!
Mindenki írjon egy kalandos sztorit, amiben ő maga volt a paraszt bunkó! MatrixHasYou kezdi... :-)

Matrix_ 2008.12.01. 11:20:34

Rong 2008.12.01. 11:12:02

Há tudod hogy van ez:
Ha kutya vagy gyerek van egy filmeben akkor garantált a siker :)
Kutya és a gyerek itt behelyettesíthető tetszés szerint.

Lunitari 2008.12.01. 11:20:46

TH 2008.12.01. 11:18:31

Anyád ;) (Ha már leírtad:))

MosoMasa 2008.12.01. 11:20:53

Nem akarok személyeskedni, de nekem ódim van, de nem vagyok "olyan" fajta, én nem vagyok állít az úton - de mégyegyszer. ódim van ám, nem oktávia, meg mindenféle szirszar...
Na de aztán ott az asszony! Ő aztán igen, ő aztán igazi ódis, az a taplófajta, ő aztán lenéz mindenkit, akinek nem ódija van. Nem úgy mindén! mer én nem vagyok az a fajta. Én leszrom kinek milye van - de! Ha nem ódija, akkor mit keres az úton egyáltalán, és ha nem ódija van, akkor mi a biztosíték arra, hogy a kreszet egyáltalán ismeri, vagy tud vezetni és nem vette a jogosítványát - mer ugye nekije nem ódija van.
És mivel nekem ódim van ezér előre látom azt is, hogy az a genya ott mellettem, akinek ugye oktáviája van, az a rohadék tutira meg akar engem előzni majd, mert nekem ódim van, és neki meg csak oktáviája. Ez önmagában elég ok arra hogy engemet direkte megelőzzön, mert biztosan komplexuma van (kisebbségi ugye), azzal szemben hogy nekem ódim van!
ha parlamenti képviselő lennék, akkor biztos bevezetném, hogy úton csak ódival, vagy nagyobb pl. bmw-vel lehessen hajtani, a többi féreg meg tartsa lezárva a z autóját! Mer nekem ódim van ám, de nem vagyok az a szemétfajta egyáltalában!

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.12.01. 11:22:03

Jah télleg!
Tegnap megyünk rokonokhoz bnőm 18 éves Trabant típusú gépjárművével. Elöttünk egy kisteherautó tartózkodott az árokban. Megálltunk. Nem tudtunk segíteni, mert a tulaj addigra mán kint volt és a rakományt is kipakolta, trabival meg nehéz jeges úton kihuzni akármit is az árokból. Jah és kb 2 hete megvágtam az ujjamat. (Csakhogy vér legyen benne) :lol

Gera 2008.12.01. 11:23:18

Én a múlt héten lazán kikanyarodtam a lámpától balra nagy ívben úgy, hogy szemből meg ugyanarra kanyarodott egy teherautó jobbra kis ívben. Villogott, dudált, még meg is állt mellettem utána, aztán mutogatott és magyarázott mindenfélét, egyebet nem tudtam neki mondani, mint hogy bocsánat, mert hát igaza volt. Hülye voltam, de legalább elismertem :)

Matrix_ 2008.12.01. 11:23:55

Lunitari 2008.12.01. 11:20:46

Te egy provokatőr vagy sztem! ;)


Pcmg!

És a sex?

Lunitari 2008.12.01. 11:24:22

Ém meg végre sikeresen leteszteltem, hogy a tápom szar a gépemben :) Vér nem volt és bunkó sem voltam.....

Lunitari 2008.12.01. 11:25:25

MatrixHasYou 2008.12.01. 11:23:55

Az hát, anyád :)))

TH 2008.12.01. 11:26:38

Jajj, elfelejtettem leírni, hogy pár napja index nélkül kanyarodtam balra egy utcából. A balra kanyarodó sávból kanyarodtam ugyan, de ez nem mentség!

Lunitari 2008.12.01. 11:27:46

TH 2008.12.01. 11:26:38

Erre is írhatnám, hogy ***** :))

MosoMasa 2008.12.01. 11:29:09

Mondjuk még annyit szeretnék hozzátenni: hogy én nékem ódim van - de nem vagyok az a fajta.

Lunitari 2008.12.01. 11:30:01

Mondjuk ma átcsúzstam egy rózsazsínű lámpán, ezért az én anyám is........,de csak mert tököltel előttem :))

Marcellusca 2008.12.01. 11:30:48

MatrixHasYou 2008.12.01. 11:23:55

Barátnővel?
18 éves Trabival?
November végén?

Az már S-M kategória. :D

frogeye 2008.12.01. 11:31:14

HE KING OF THE ROAD 2008.12.01. 10:36:29
"Az például miért van hogy az addig "normális" tempóban haladó TD-k hegynek fel egyből megakarjákmutatni?"

Audi A6 2.5 Tdi tuned 230 Le 400Nm
azért akarjuk megmutatni, hogy a sok birka megtudja, ki az utak királya. 2kiló alatt sosem megyek autópályán, ha kijönnek elém refi+duda, ha elenged, de arcoskodik büntetősatu, tőlem mehet a levesbe, leszarom. velem ne arcoskodjon senki, mert ha valaki, akkor én nagyon tudok vezetni, egyébként meg az erősek eltiporják a gyengéket és kész. ennyi.

Aha.

Imádom az ilyen faszokat, mint Te, megszívatni.

Békés, nyugodt gyerek vagyok, általában betartom a sebességhatárokat, szabályokat. Nem igen fordul velem elő, hogy szívatni akarnak, általában udvariasak, beengednek, mint ahogyan én is másokat. Néha azért eldurran az agyam, főleg, ha valaki pofátlankodik, vagy ha hibázik, és nem kér elnézést utána.

Szeretném, ha egyszer villognál rám a pályán, mert éppen 160-al kijöttem eléd egy kamiont előzni :)))

Ja, a kocsim egy 2 éves BMW 740i.

Szerintem eszedbe sem jutna... ilyenkor mindig beszari kis pöcsök vagytok, akik csak a gyengébbel szerettek emberkedni, tipikusan az a fajta aki otthon veri a gyereket meg az asszonyt, de a kocsmában kussol..Csak orrbavágásból értetek... hát ezért kell néha megtenni veletek .)

TH 2008.12.01. 11:31:37

Lunitari 2008.12.01. 11:30:01
Rózsaszín? Én a jelzőlámpa narancssárga jelzésénél szoktam néha átcsúszni, de rózsaszínt még sose láttam...:)

Lunitari 2008.12.01. 11:33:39

TH 2008.12.01. 11:31:37

Piros + Sárga = Asszem rózsaszín :))

Pcmg · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.12.01. 11:33:59

@Matrix

Szex: pár napja egy kóbor kutya nekem akart jönni, énmeg szájba szexuáltam az acélbetétes munkavédelmi lábbelimmel :D

Lunitari 2008.12.01. 11:35:13

Pcmg · www.carstyling.hu/car_shower.php?id=49359 2008.12.01. 11:33:59

Anyád ;) Lehet csak ismerkedni akart szegény kutyus.....

TH 2008.12.01. 11:35:40

Lunitari 2008.12.01. 11:33:39
Fénykeverésnél nem. Próbáld ki a színkeverést mondjuk a Paintben. :)))
Sárga+Piros=Narancssárga.

Marcellusca 2008.12.01. 11:36:02

Én meg skodás vagyok (nem a fenti postban említett) és figyelni szoktam a zódisokra és a jobbkezes uccákra.
És a mútkor, a benzinkútró' irányjelző használata nélkül kanyarodtam ki, jobbra kisívben.
Vér nem vót, de a kutas csajt megszexuáltam volna! :D

LipardX 2008.12.01. 11:36:57

Frogeye!
Szerintem te is be lennél kicsit kakálva, ha egy H2-es, vagy éppen egy Dodge RAM 2500-as nyomna a hülye béjemvédbe országútit, meg dudát! Aztán lehet, h még egy shutgun is kinézne az ablakon...

Matrix_ 2008.12.01. 11:37:18

Na látjátok!

Ezért tart itt ez az ország! :D

Lunitari 2008.12.01. 11:37:53

TH 2008.12.01. 11:35:40

Mondasz valamit(Főleg, hogy zöldről váltásnál ha jól emlékszem nincs piros + sárga együtt :))...akkor anyád :))

TH 2008.12.01. 11:37:57

Marcellusca 2008.12.01. 11:36:02
Én meg mást csináltam volna tegnap a (amúgy is elég rusnya) benzinkutas csajjal, aki fapofával 10 koronával kevesebbet adott vissza, majd amikor ezt szóvá mertem tenni, szó nélkül lebaszta elém (szó szerint) a pultra a 10 koronás érmét.

TH 2008.12.01. 11:39:06

Lunitari 2008.12.01. 11:37:53
Piros felé váltásnál persze, hogy nincs. De van az a pillanat, amikor épp kialszik a sárga és kigyullad a piros. Na, az a narancssárga, amikor ezt a pillanatot már csak épphogy látod, mert a kocsi orra már előrébb jár... :)

Lunitari 2008.12.01. 11:39:22

LipardX 2008.12.01. 11:36:57

Túl sok filmet nézel fiacskám, ilyenkor teszem ki a szuzumra a kék fényt ;))

Lunitari 2008.12.01. 11:41:01

TH 2008.12.01. 11:39:06

Ok sztem mindketten piroson mentünk át :)) Anyánkat.....

Matrix_ 2008.12.01. 11:41:24

Ti szoktátok nézni a lámpa színét is? :)

Rong 2008.12.01. 11:42:01

Lámpa??? :))))

LipardX 2008.12.01. 11:42:30

Lunitari!
De ha már Chuck Norris szállna ki abból a pickupból, már te is be lennél tojva... :-)

Lunitari 2008.12.01. 11:42:40

MatrixHasYou 2008.12.01. 11:41:24

Öszintén nem, én csak megyek ha a többiek is mennek.

Matrix_ 2008.12.01. 11:43:51

Csákk úhg hívja Lunit: MESTER!

CSákk szerintem saját magát rugná le egy pörgővel, ha megláttná kihez szállt ki! :D

Lunitari 2008.12.01. 11:43:55

LipardX 2008.12.01. 11:42:30

De ő nem szokott ShutGun-okat dugdosni kifelé az ablakon ;) Mellesleg a körbepörgő rúgást én tanítottam neki...:)

Marcellusca 2008.12.01. 11:45:34

MatrixHasYou 2008.12.01. 11:37:18

Hát akkó mégeccer:
Anyád. xD

frogeye 2008.12.01. 11:46:28

Lipard X

:) Volt már rá példa... Aztán ha minden kötél szakad, akkor kimutatom az igazolványomat az ablakon, és intek, hogy álljon félre. 10 év alatt soha nem fordult még elő, hogy ne vettek volna vissza. A fegyver - és más egyéb - meg csak akkor szokott előkerülni, ha nem érzik az erőt a másik oldalon. Egy 7-es BMW-nél általában azért elgondolkodnak. A gyengébbekkel ugye mindig könnyebb...

Marcellusca 2008.12.01. 11:47:32

TH 2008.12.01. 11:37:57

Sikeres-e vagy-e, hogy a tótokhó jársz tankónyi?!
A kutasbigét meg meg kellett volna szexuálnod! Orálisan, szívlapáttal!

Lunitari 2008.12.01. 11:48:14

frogeye 2008.12.01. 11:46:28

Anyád, miből tellik neked bömösre ha zsarú vagy? Én meg csak szutuval játok :)))

Matrix_ 2008.12.01. 11:49:16

frogeye 2008.12.01. 11:46:28

BKV ellenőr vagy e? Vagy munkásőr? :)

TH 2008.12.01. 11:49:47

Marcellusca 2008.12.01. 11:47:32

Ez már Csehország volt, cseh koronával.

j 2008.12.01. 11:50:21

Isten mentsen egy ilyen nőtől, mint aki a posztot írta. Az ilyenek szoktak az anyósülséről ordítani, amíg a "párja" berugdossa az skoda alá a balfaszt.
"Adjál neki méééég!!!!"

Lunitari 2008.12.01. 11:50:32

TH 2008.12.01. 11:49:47

Akko is anyád :)) Magyar kocsiba magyar benzin :)))

beleszolok 2008.12.01. 11:50:32

Most ezt nem értem, ha amúgy sem akartatok mellé menni, ráadásul a csúszós út miatt számítottatok rá, hogy elöttetek fog csúszkálni, akkor mitől is kellett megijedni, meg miért kellett volna leüvölteni a fejét?

TH 2008.12.01. 11:50:53

MatrixHasYou 2008.12.01. 11:49:16
Frogeye a BMW-jével tesz rendet a gaz Audisoknál. Amit a gaz Audisok fizetnek, hogy életben maradjanak, abból telik BMW-re. :)))

Matrix_ 2008.12.01. 11:51:30

Lunitari 2008.12.01. 11:50:32

melyik magyar kocsira gondolsz? A Szuzukira? :)

MosoMasa 2008.12.01. 11:51:47

Én meg teszek az egészre, mert bár ódim van, de nem vagyok ám olyan!
Van bmw-m is. BMW 740i. de azzal sem vagyok ám olyan. Nem azé mondtam a márkát, hanem azé hogy tuggyátok má kivel álltok szemben.
De én nem vagyok olyan, pedig ódim van!

TH 2008.12.01. 11:52:00

Lunitari 2008.12.01. 11:50:32
OK, OK, OK. :D
De a kocsi cseh, csak a rendszám magyar rajta. És mentségemül szolgáljon, hogy benzint nem vettem ott a kúton. :)

Lunitari 2008.12.01. 11:52:05

beleszolok 2008.12.01. 11:50:32

Talán mert a bénasága miatt átsodródott a másik sávba és ha mellette lettek volna akkor bummm?

TH 2008.12.01. 11:53:12

frogeye és THE KING OF THE ROAD szerint az autót eszi az ember vagy vmi ilyesmi.

Lunitari 2008.12.01. 11:53:22

TH 2008.12.01. 11:52:00

Na meslj csak, mit is vettél a Cseheknél? :))

Matrix_ 2008.12.01. 11:53:55

TH 2008.12.01. 11:50:53

akkor védelmipénzbeszedői igazolványa van :)

LipardX 2008.12.01. 11:54:12

Ja frogeye!
Megyek én is zsarunak, de ha már ennyit keresnék, nem béjemvét vennék rajta az fix!
... :-)

Matrix_ 2008.12.01. 11:55:08

LipardX 2008.12.01. 11:54:12

Nem vette! Kapta! ajándéka! az ódisoktól! :)

TH 2008.12.01. 11:56:09

Lunitari 2008.12.01. 11:53:22
Csupáncsak néminemű élelmiszert...

Lunitari 2008.12.01. 11:56:28

MatrixHasYou 2008.12.01. 11:55:08

:)) Fura, én is lengetem az igazolványomat a Szuzukiból, de sose kapok egy bömöst :))

Matrix_ 2008.12.01. 11:57:17

Lunitari 2008.12.01. 11:56:28

A diákigazolványodat hiába lengeted! :))

LipardX 2008.12.01. 11:57:26

Mindenkinek leírom:
Főleg most, h az auto.de-en hozzá lehet jutni szaré-húgyé BMW-khez, Mercikhez, stb, egy kicsit jellegét vesztették már ezek azautók! Beleolvadnak a szürke 7köznapokba, átlag és sablon...
Legyen már fantáziátok! Vmi custom car! És nem az Audi 100-as alatti neonfényre gondolok!!!

Lunitari 2008.12.01. 11:57:30

TH 2008.12.01. 11:56:09

Vazze, magyar gyomorba magyar kaját :))) Anyád ;)

TH 2008.12.01. 11:58:20

LipardX 2008.12.01. 11:57:26
Trabant alatt tényleg jobban mutat a neon! :)

frogeye 2008.12.01. 11:58:45

Egyébként pedig sok dologban igazatok van: hagyni kellene az egészet sokszor, mert ezzel u. olyan f.sz vagyok, mint akiket (vissza)szívatok, tényleg nem sokkal különb. Csak az a baj, hogy ez mindig olyankor cseng már le, amikor már elmúlik az egész, és lemegy az adrenalin... Azért igyekszem, mostanában egyre ritkább az ilyen helyzet ... )))

Azért kösz a kritikákat .)))

Lunitari 2008.12.01. 11:59:20

MatrixHasYou 2008.12.01. 11:57:17

Igazából a fénykép a lényeg és erről kb 20 év kényszermunka jutna az eszedbe :))

Lunitari 2008.12.01. 12:02:04

frogeye 2008.12.01. 11:58:45

Igazából nem, nincs igazunk. Ha rendőr vagy elösszőr is nem mész 160-al csak ha megkülönböztető jelzést használsz, másodszor ha valaki megelőz máris állítod félre...rendőr vagy, vagy nem? :))

frogeye 2008.12.01. 12:02:40

Ja, egyébként teljesen mindegy, hogy milyen igazolványt lengetsz, úgysem látják pontosan ..)))DE nem tudnak elképzelni mást, mint hogy valami olyan, ami erre feljogosít. Egyébként egy IBSSA igazolvány, úgy kaptam még régebben .))

LipardX 2008.12.01. 12:03:36

Semmi bajom a BMW-kkel, viszont egy ilyen kocsit tudni kell kezelni mármint a többi ember felé! Köszönjük frogeye-nak a belátó, türelmes magatartását! :-) Egyébként aki ilyen kocsit vesz, nem engedném ki a kereskedésből, csak ha egy pszichológiatesztet ír meg! Nem mindenkinek való bömös, nem szabad vele visszaélni! Húúúh de komoly lettem baszki :-)

Lunitari 2008.12.01. 12:03:54

frogeye 2008.12.01. 12:02:40

Aha és ha félreállnak utána mit mondasz? :)))

Marcellusca 2008.12.01. 12:04:27

TH 2008.12.01. 11:49:47

Hú, vazz!
Így eltévedtél? :D

Rong 2008.12.01. 12:05:35

Mit mond, mit mond?
"Anyád!"

TH 2008.12.01. 12:06:57

frogeye 2008.12.01. 12:02:40
És az jobb, mint a BRZYDDDA igazolvány?

Lunitari 2008.12.01. 12:03:54
"Jónapot kívánok, jogosítványt, forgalmi engedélyt kérek!" Gondolom ez elég nekik.

Marcellusca 2008.12.01. 12:04:27
Olyan bonyolultak ezek a zótópályák.Mindenféle buta felirattal, de mind kűfődiül írva...

Matrix_ 2008.12.01. 12:09:20

Lunitari 2008.12.01. 12:03:54

Akkor jöna a sotgán! Vagy Csákk kiszáll az anyósülésről!:D

Merhogy a BMW mellé adnak egy hivatásos csákknorriszt is! ;)

Pista 2008.12.01. 12:12:03

A világ egyensúlyban van.

Hülye poszt, hülye kommentek :-(((

Lunitari 2008.12.01. 12:12:55

MatrixHasYou 2008.12.01. 12:09:20

:)) Asszem előkeresem valamelyik felmenőm SS igazolványát :)))

Marcellusca 2008.12.01. 12:14:00

TH 2008.12.01. 12:06:57

Oszt mennyit spóroltál, hogy olyan messzire ótóztál kajájér'?
Anyád! xD
Magyar bélbe magyar párizsit! :D

frogeye 2008.12.01. 12:14:58

Általában nem állnak félre csak visszavesznek, Ha pedig ha félreáll? ... semmit, általában nyomok neki egy padlót, aztán ott hagyom gondolkodni... )) Vagy úgy gondolja, hogy nem ér meg nekem annyit hogy megálljak miatta, akkor nincs gond, ha pedig úgy hogy esetleg meg lett szívatva, addigra én már sehol... DE EZ NEM SZABÁLYOS, ÉS NEM JÓ!!! ( csak sajnos néha - szerencsére egyre ritkábban előfordul...)

SsPL71 (törölt) 2008.12.01. 12:21:15

A helyet nagyon jól ismerem (több évig jártam oda vásárolni).
A helyszín, nem lakot terület, tehát jobbra tartás! (kedves Audisné)
Vagy előzzön ha a bal szélső sávban halad, bár sebesség korlátozás van érvényben.
Ha, 5km/h-val gyorsabban ment(mint ahogy azt állítja) mint az octáviás és az octaviás kisodródott a kanyarban, akkor az audi is kisodródott volna, gondolom azért fékezett a párja, nehogy ez megtörténjen.
A kika felé egyenesen meg azért ment az Octáviás mert arra hamarabb oda lehet érni a parkoló megfelelő(üzlethez közelebb eső) részéhez.

MosoMasa 2008.12.01. 12:28:40

Én ódis vagyok. De nem vagyok ám olyan. És mert ódis vagyok, nekem a seggemben is fejem van, úgyhogy TUDOM mit akar a zoktáviás. Mert ő egy gonosz, rosszindulatú komplexusos! Nem úgy én, pedig én ódis vagyok ám!

Lunitari 2008.12.01. 12:28:57

SsPL71 2008.12.01. 12:21:15

"Ha, 5km/h-val gyorsabban ment(mint ahogy azt állítja) mint az octáviás és az octaviás kisodródott a kanyarban, akkor az audi is kisodródott volna"

Na ezt csak hiszed. Hányszor van, hogy a külsőben nagyobb sebességel sem sodródok ki, de a belsőből jönnek nekem, át az én sávomba.... pl határútra kanyarodás...

beleszolok 2008.12.01. 12:38:46

Lunitari 2008.12.01. 11:52:05
beleszolok 2008.12.01. 11:50:32

"Talán mert a bénasága miatt átsodródott a másik sávba és ha mellette lettek volna akkor bummm? "

De nem volt mellette. Többek közt azért, mert ezt várta. Akkor meg mire idegeskedni?

SsPL71 (törölt) 2008.12.01. 12:39:35

"Na ezt csak hiszed. Hányszor van, hogy a külsőben nagyobb sebességel sem sodródok ki, de a belsőből jönnek nekem, át az én sávomba.... pl határútra kanyarodás..."

Nem tudom hányszor van, de a fizika az fizika.

Marcellusca 2008.12.01. 12:39:39

magampista 2008.12.01. 12:28:40

Nem lehet, hogy fordítva van?
A fejedben is segg van. Mer' minden ódis seggfej! xD

Lunitari 2008.12.01. 12:41:34

SsPL71 2008.12.01. 12:39:35

Aha. A vezetési tudás meg vezetési tudás. Sok tényező befolyásolhatja a dolgot, sarkos ez a fizika az fizika szöveg ;)

Lunitari 2008.12.01. 12:43:29

beleszolok 2008.12.01. 12:38:46

Tegyük fel mintkét sáv telitett....nos akkor nekik megy? Csak azért nem voltak mellette, mert érezték mi lenne belőle..és ha más nem érezte volna?

Lunitari 2008.12.01. 12:48:39

Érdemes elolvasni :)
Számomra ez jelent sokat:
"A BAM mindezek mellett rejtélyes anyag. Struktúrája ugyanis nem kristályos, mint a többi szuperkemény anyagé, hanem aszimmetrikus, és rácsos szerkezetében rések vannak. Ráadásul a csúszósságát sem igazán értik a tudósok."
A tudósok egy részéről megvan a véleményem. Nehogy egyszer majd gyökeresen változzon a "fizika az fizika" dolog is ;))

Hajnalcat 2008.12.01. 12:49:19

Én is "ódis" vagyok, de félénk és visszahúzódó.
Az az igazság, hogy még sosem mentem 130nál gyorsabban, pedig az autó állítólag bírna többet is. (3.0TDI) Az előző autóm egy pici Polo volt, na ez teljesen más, de ezzel is ugyanolyan békésen és előzékenyen közlekedem, mint azzal.

Lunitari 2008.12.01. 12:50:16

"Mindennél vízhatlanabb és mindennél csúszósabb anyagot fejlesztettek"

Index tudomány :))

Lunitari 2008.12.01. 12:51:36

Hajnalcat 2008.12.01. 12:49:19

Remélem nem ugyanakkora helyre parkolsz mint a Polóval :))

beleszolok 2008.12.01. 12:57:23

Lunitari 2008.12.01. 12:43:29
beleszolok 2008.12.01. 12:38:46

"Tegyük fel mintkét sáv telitett....nos akkor nekik megy? Csak azért nem voltak mellette, mert érezték mi lenne belőle..és ha más nem érezte volna? "

Feltenni a lemezt szokás.

Vezetni meg az útviszonyoknak megfelelően. Csúszós úton kanyarban nem előzünk, pláne, hogy van szemünk, és meg tudjuk ítélni a másik autó mozgását.

Szendwich 2008.12.01. 13:06:43

Marcellusca 2008.12.01. 09:44:31
Eltalaltad. S ez a szomoru benne :(

MosoMasa 2008.12.01. 13:08:27

És nem előzünk kanyarban, főleg ha ódist kellne. mer azt nem lehet, főleg egy oktáviásnak nem!
Én ódis vagyok, de nem vagyok ám olyan - csak rohadjon meg mindenki egyébként, főleg aki oktáviás és meg akar előzni!

Hajnalcat 2008.12.01. 13:08:29

Lunitari 2008.12.01. 12:51:36
nem, dehogy:D
imádom benne, egyébként hogy nagyon könnyű parkolni vele a radar miatt, ezért igazából nem is érezni, hogy mekkora.

TH 2008.12.01. 13:09:01

SsPL71 2008.12.01. 12:39:35
Más íven más sebesség biztonságos. Különböző felfüggesztésekkel és gumikkal pedig esetleg máshogy is tapad az autó...ha az egyik az ideális ívhez közelítően halad, a másik meg hirtelen ránt egyet a kormányon, akkor az utóbbi esetleg megcsúszik, az előbbi meg nem. Mi ezen a bonyolult? A fizika az fizika.

SsPL71 (törölt) 2008.12.01. 13:09:06

"Aha. A vezetési tudás meg vezetési tudás. Sok tényező befolyásolhatja a dolgot, sarkos ez a fizika az fizika szöveg ;)"

Sorold fel kérlek a tényezőket, mert nem vagyok képben.

"Tegyük fel mintkét sáv telitett..."
A fenti mondatrészletedben pedig "csak" 2 hiba van, miért hinnék neked aki még helyesen sem tud írni?

Marcellusca 2008.12.01. 13:12:57

Szendwich 2008.12.01. 13:06:43

Így legyen lottó ötösöm!
Azért ezt tippeltem, mert velem az M3-on történt hasonló.
Fekete, lesötétített Galaxy szórakozott velem ezzel a leelőzlek-feltartalak-visszaelőzök ... stílussal. Egy idő után meguntam és otthagytam a francba.

Igen, igen. Az én anyámat, mert képes voltam, mintegy 2 percig 140-150-nel száguldozni. :D

SsPL71 (törölt) 2008.12.01. 13:15:22

"Más íven más sebesség biztonságos. Különböző felfüggesztésekkel és gumikkal pedig esetleg máshogy is tapad az autó...ha az egyik az ideális ívhez közelítően halad, a másik meg hirtelen ránt egyet a kormányon, akkor az utóbbi esetleg megcsúszik, az előbbi meg nem. Mi ezen a bonyolult? A fizika az fizika."

Látom te is csak akkor ülsz autóba mikor apuci oda adja az audit, de csak álló motorral a kertben. Elméletischummáherekkel nem vitázom.

TH 2008.12.01. 13:15:47

SsPL71 2008.12.01. 13:09:06
Pl.:

Az ív megválasztása: nagyobb íven nagyobb kanyarsebesség érhető el - más kérdés, hogy a megtett út is hosszabb lesz.
Tapadás: függ a gumitól és a felfüggesztéstől is.

Marcellusca 2008.12.01. 13:16:08

magampista 2008.12.01. 13:08:27

Én octavia-s vagyok, de úgyis megelőzlek, hiába erőlködsz az 1,6-os szívódízeleddel! xD
És én sem vagyok ám olyan! :D

TH 2008.12.01. 13:17:11

SsPL71 2008.12.01. 13:15:22
Udvarias és kedves vagy, minden okod megvan rá. Az előbb te jöttél az elmélettel, hogy mindkét kocsi azonos sebességgel képes bevenni a kanyart. A gyakorlatban viszont ha a kocsi a külső, nagyobb ívben nem csúszik meg, a belsőben könnyen kicsúszhat a külsőbe...vagy ez csak elméletischumaherség?

lopakodo 2008.12.01. 13:17:46

Beláthatatlan kanyarban csak rakott nyergesvontatóval szabad előzni. Már készítik is a kresz táblát ilyen helyekhez.

Marcellusca 2008.12.01. 13:18:57

SsPL71 2008.12.01. 13:15:22

Mindenki magából indul ki! És gondolom, Te kaptál egy jó nagy taslit apucitól, mert nem törölted le a szélvédőt. :D
Belülről! xD

SsPL71 (törölt) 2008.12.01. 13:19:19

TH! Olvass figyelmesebben, hol volt szó ideális ívről a szituációban? Octavia=belső ív, Audi= külső ív, de beparázott ezért kanyar előtt fékezett.

TH 2008.12.01. 13:24:20

SsPL71 2008.12.01. 13:19:19
"az Octavia teljesen átcsúszik a mi sávunkba, azaz csak úgy tudja bevenni a kanyart, hogy mindkét sávot kihasználja full terjedelmében"
Arról volt szó, hogy az Octavia a szűkebb íven nem tudta bevenni a kanyart, és kisodródott. A külsőben viszont be tudta venni a kanyart. Tehát a külső sávban haladva ugyanazzal a sebességgel a kanyar bevehető volt. Szerintem.

SsPL71 (törölt) 2008.12.01. 13:34:26

"Arról volt szó, hogy az Octavia a szűkebb íven nem tudta bevenni a kanyart, és kisodródott. A külsőben viszont be tudta venni a kanyart. Tehát a külső sávban haladva ugyanazzal a sebességgel a kanyar bevehető volt. Szerintem."

Tehát, ha az adott szituációban az Octáviás van a külső sávban és onnan kezdi a kanyarodást azzal a sebességgel ami a történetben volt, akkor nem esik le az ívről, amit kiválasztott a kanyarodás megkezdésekor? Ez csak mese lenne.
Mint említettem ismerem jól a helyszínt.

SsPL71 (törölt) 2008.12.01. 13:37:20

Marcellusca 2008.12.01. 13:18:57

Nem nyertél, nem kaptam taslit.
Te még csak a csattogós lepkét toltad mikor én már autót szereltem vagy vezettem.
Látod a nickem mögött azt a számot?
Az a születési évem.

TH 2008.12.01. 13:38:23

SsPL71 2008.12.01. 13:34:26
"Tehát, ha az adott szituációban az Octáviás van a külső sávban és onnan kezdi a kanyarodást azzal a sebességgel ami a történetben volt, akkor nem esik le az ívről, amit kiválasztott a kanyarodás megkezdésekor?"
Ezt feltételeztem, de nyilván nem tudom biztosan, hiszen nem voltam ott.
Egyébként még két dolog miatt csúszhat meg egy autó az egyik sávban, miközben a másikban nem:
1) úthiba vagy 2) víz/jég az egyik sávban...

TH 2008.12.01. 13:39:51

SsPL71 2008.12.01. 13:37:20
81-ben is kaphattál taslit.
Már bocs, de kit érdekel, hogy mikor születtél, és mennyi idős vagy?

Jacques Foche 2008.12.01. 13:40:17

Múlt vasárnap anyuci A-osztályos Merdzsójával sztrítrészerkedett valami hülyegyerek. Egy négysávoson szlalomozott a kocsik között, és egy enyhe jobbkanyarban sikeresen át is tért a szembesávba, mert ő ügyes. Az volt a mákja, hogy épp nem jött ott semmi, így némileg késlekedik a természetes szelekció.
De én meg nagyon hősies voltam, előtte jól arconfüstöltem egy 20 éves szívódízellel. Igazságos, bátor outlawcowboybetyárhíró-e vagyok? :)))

EBEUSS 2008.12.01. 13:44:02

TH 2008.12.01. 13:09:01

Két azonos tömegű, tipusú autóval ha egymás mellett akarunk haladni a kétsávos kanyarban, akkor a külső íven haladónak van nehezebb dolga, ugyanis rá nagyobb erő hat!
Mivel több utat kell megtennie a külső íven, így nagyobb sebességgel is kell haladnia! Igen ám, de a rá ható erő az út hosszától egyenesen, míg a sebessége négyzetesen függ!

Vagyis ha a belső sávon autózó sodródik kifelé, akkor meg lehet állapítani, hogy a külsőben stabilan autózó jobb tapadási képességekkel rendelkezik.

Persze tévedhetek is, mivel lassan 20 éve hogy fizika órára jártam... :D

TH 2008.12.01. 13:47:58

EBEUSS 2008.12.01. 13:44:02
Rég láttalak itt. Nicket váltottál? :)
Én azt mondtam, hogy azonos sebességnél van könnyebb dolga. Persze azonos sebességnél lemarad a belső sávban menőtől, de ez már egy másik kérdés. Mindenesetre az autók különbözősége fontosabb lehet. Asszem Trabanttal nem lehet ugyanazt a kanyart ugyanannyival bevenni, mint egy forma-1es autóval.:)

Rong 2008.12.01. 13:48:20

Ok ok az értem, hogy a nick SS. De milyen születési év az hogy PL71? :)))))))))

TH 2008.12.01. 13:49:28

Rong 2008.12.01. 13:48:20
pl=poland? Lengyelországban született, gondolom.

Matrix_ 2008.12.01. 13:55:00

Az ódi jobb ótó mint a skoda oszt kész. ezé nem sodródott volna ki. :)

EBEUSS 2008.12.01. 13:55:07

TH

Szerintem ha nicket váltottam volna, attól még rám ismernél! :)
Ellopták a járgányt, és csak tavaszra veszek újat. Gyalogosként meg minek osszam az észt egy autós blogban!? :DDD

"Persze azonos sebességnél lemarad a belső sávban menőtől, de ez már egy másik kérdés."

Szerintem sokan azt hiszik egyforma sebességgel haladnak, ha egymás mellett mennek... :DDD

TH 2008.12.01. 13:57:04

EBEUSS 2008.12.01. 13:55:07
"Ellopták a járgányt, és csak tavaszra veszek újat." :(((( Sajnálom...Remélem, volt cascód!

"Szerintem sokan azt hiszik egyforma sebességgel haladnak, ha egymás mellett mennek"
Hát ilyet az elméletischummáherek sem hisznek talán...:)

Matrix_ 2008.12.01. 13:58:40

EBEUSS 2008.12.01. 13:55:07

"Gyalogosként meg minek osszam az észt egy autós blogban!? :DDD"


ÓÓÓÓÓ, nem lennél egyedül :)

MosoMasa 2008.12.01. 13:59:28

Szerintem sokan azt hiszik egyforma sebességgel haladnak, ha egymás mellett mennek... :DDD
Mápedig igen. Mondjuk egyenesen.


de még azt szeretném mondani, hogy én ódis vagyok, de nem vagyok olyan.

TH 2008.12.01. 13:59:40

MatrixHasYou 2008.12.01. 13:58:40
Hát nem bizony. A sok elméletischumacher! :) Ez a szó megtetszett. :)

EBEUSS 2008.12.01. 14:00:30

Casco vót, de csak kárenyhítésre elég... Persze jobb, mintha nem lenne! :)

"Hát ilyet az elméletischummáherek sem hisznek talán...:)"
Erre azért ne vegyél mérget! ;)

SsPL71 (törölt) 2008.12.01. 14:00:34

Rong 2008.12.01. 13:48:20

Számot, illetve számokat akartam írni(Arab számokat)

"pl=poland? Lengyelországban született, gondolom."
Nem nyert magyar vagyok és itt is születtem.

EBEUSS 2008.12.01. 14:01:48

MatrixHasYou 2008.12.01. 13:58:40
"ÓÓÓÓÓ, nem lennél egyedül :)"

Majd a zebrás posztoknál aktivizálom magam! ;)

TH 2008.12.01. 14:01:48

SsPL71 2008.12.01. 14:00:34
Az, hogy csak tréfálunk, gondolom fel sem merült benned?

TH 2008.12.01. 14:02:55

EBEUSS 2008.12.01. 14:01:48
ZEBRA!

SsPL71 (törölt) 2008.12.01. 14:03:57

Egyébként, Kit megfogta volna a külső íven is az ódit.

TH 2008.12.01. 14:05:19

SsPL71 2008.12.01. 14:03:57
Na, ebben pl. teljesen igazad van. Sőt, Chuck Norris az Octaviaval is bevette volna a kanyart simán 220km/h-val!

SsPL71 (törölt) 2008.12.01. 14:05:41

"Az, hogy csak tréfálunk, gondolom fel sem merült benned?"

De, felmerült.

TH 2008.12.01. 14:06:28

SsPL71 2008.12.01. 14:05:41
Ez megnyugtató! :)

Rong 2008.12.01. 14:06:46

Még jó hogy nem SSD38 :))) na jó.. hagyjuk a nick témát :)

EBEUSS 2008.12.01. 14:08:04

"ZEBRA"

Mi a baj? A nagybetűt hiányolod a zebracsíkos gyalogosátkelő megnevezésének elejéről? :)
Régen a helyesírás miatt nem kötekedtél! :)

SsPL71 (törölt) 2008.12.01. 14:08:32

"Két azonos tömegű, tipusú autóval ha egymás mellett akarunk haladni a kétsávos kanyarban, akkor a külső íven haladónak van nehezebb dolga, ugyanis rá nagyobb erő hat!
Mivel több utat kell megtennie a külső íven, így nagyobb sebességgel is kell haladnia! Igen ám, de a rá ható erő az út hosszától egyenesen, míg a sebessége négyzetesen függ!"

Igen, és itt a fizikai magyarázat ahogy a kedves blogtárs is leírta, tehát az audi jobb gumija és esetleg jobb futómű előnye elveszett.

Marcellusca 2008.12.01. 14:09:46

SsPL71 2008.12.01. 13:37:20

Akkó, Te még pajzán gondolat sem voltál ...
Ja, és szintén zenész: autószerelő és gépészmérnök. Ne menjünk bele, hogy ki kicsoda és ...

Lunitari 2008.12.01. 14:12:58

SsPL71 2008.12.01. 13:09:06

Hmm igaz, bár én nem is állítom magamról, hogy helyesírási zseni lennék ellenben veled, aki a "fizika az fizika" szöveggel próbálja megmagyarázni, hogy kisodródott volna mindkettő....Tapasztalatból tudom, hogy a legtöbb gépjárművezető azért sodródik mert nem tud vezetni és nem azért mert az autó sodródott az ilyen-olyan út miatt...stb Képzeld van olyan túlélő aki 1000 m kötüli magasságból zakkant a földnek mégis túlélte..a fizika az fizika ;)

TH 2008.12.01. 14:16:54

SsPL71 2008.12.01. 14:08:32
De senki nem cáfolja azt, hogy azonos sebességnél (mondom:azonos) a szűk íven haladó esetleg kisodródhat, míg a külső sávban végig tartható ugyanaz a tempó. Ugyanolyan gumikkal és futóművel.

Marcellusca 2008.12.01. 14:19:06

Az megsenem fordult senkineksem a fejiben (a nagy fizikázás közben), hogy az Octavian esetleg "még" nyári gumi vót?!
Nesztek nektek fizika!
Lehet újra számolni! xD

SsPL71 (törölt) 2008.12.01. 14:22:50

Akkor nemtom, kéremkaccsoljaki!

Akkor nincs más hátra mint kipróbáljam, csak küldjétek az ódist is, különben nem lesz hasonló blogbejegyzés.

"Ja, és szintén zenész: autószerelő és gépészmérnök. Ne menjünk bele, hogy ki kicsoda és ... "
Nem vok autószerelő, max. hobbyból.
És inkább villamosmérnök lennék, de nem a szakmában dolgozom.

SsPL71 (törölt) 2008.12.01. 14:24:46

Nekem megfordult a fejemben, hogy nyárgumival volt az Octáviás, mondjuk én télit nem raknék a kocsimra, hogy nézne má' ki a bundás gumi a kocsin?

Lunitari 2008.12.01. 14:25:48

Marcellusca 2008.12.01. 14:19:06

Nem attól volt múltkor szó, hogy nem kell téli gumi? :))

TH 2008.12.01. 14:26:18

EBEUSS 2008.12.01. 14:08:04
Hülye! Ez így már zebrás poszt, nem? Gondoltam csinálok belőle zebrás posztot? Miért kéne nagybetű? helyesírásba meg csak végszükség esetén kötök (ha semmi értelmes érv nem jut eszembe, de nem akarom, hogy igaza legyen...). :)

Lunitari 2008.12.01. 14:28:16

Arról..bocs gyorsan és vakon....

Marcellusca 2008.12.01. 14:30:28

"kipróbáljam, csak küldjétek az ódist is"

Hallod, magampista? Lehet modellezni a szituációt!
Jó, jó, tudom: "Én ódis vagyok, de nem vagyok ám olyan"

SsPL71 (törölt) 2008.12.01. 14:32:49

"Tapasztalatból tudom, hogy a legtöbb gépjárművezető azért sodródik mert nem tud vezetni és nem azért mert az autó sodródott az ilyen-olyan út miatt...stb"

Azért megnéznélek egy hasonló szituban.
Gondolom, Te még soha nem hibáztál vezetés közben, mindig Online összeköttetésben vagy a kocsid telemetriai adatait közlő központi egységgel, ami mindig mutatja, hogy mekkora a tapadás az xxx.x fok hőmérsékletű gumival és az adott kanyar mekkora sebességgel vehető be biztonságosan.

Ezt, egyszerűen nem hiszem el.

TH 2008.12.01. 14:34:03

SsPL71 2008.12.01. 14:32:49
Az is tapasztalat, amikor ő csúszik meg, nem?

EBEUSS 2008.12.01. 14:34:37

TH 2008.12.01. 14:26:18

"Miért kéne nagybetű?"

Ezen én is gondolkoztam, főleg hogy melléknévként használtam..., de más nem jutott eszembe! :)

"De senki nem cáfolja azt, hogy azonos sebességnél (mondom:azonos) a szűk íven haladó esetleg kisodródhat, míg a külső sávban végig tartható ugyanaz a tempó. Ugyanolyan gumikkal és futóművel."

De itt gondolom nem azonos sebességről volt szó, ha egymás mellett haladtak a kanyarban...

Ha egymás mellett megy a Skoda meg az Audi, és a Skoda van belül, és mégis kisodródik, akkor mindenképpen a Skodának vannak hiányosságai. Ha pedig hiányosságai vannak, akkor ne fitogtassa nem létező képességeit! :D

Marcellusca 2008.12.01. 14:35:49

Lunitari 2008.12.01. 14:25:48

Hát ez gyó kérdés! :D

Lunitari 2008.12.01. 14:38:09

SsPL71 2008.12.01. 14:32:49

Gyere, nyugodtan a Soroksáriról is két sávban lehet a Határ útra kanyarodni..a sok barom 40-nél is kisodródik....Szeretem, mikor valaki kamikázét játszik száguld előre az üres belsőben és csak néz, hogy nem maradok le a külsőben sőt.... Szoktam én is hibázni, mint mindenki más, de képzelt a kanyart nagyon jól érzem, még hegyvidéki kanyargos utszakaszokon sem sodródtam ki soha ;)

MosoMasa 2008.12.01. 14:41:24

Igen. Mennél nagyobb az íve (tehát egyenesebb az út) annál nagyobb erő hat rá. Gratula.

Egyébként ódis vagyok, de egyáltlán nem vagyok olyan. csak az oktáviásokat utálom mint a szart.
Meg a szuzukisokat.
Meg a rönósokat.....
...meg a fiat, pözsó, trabant, citroen, ford, opel...osokat.
De NEM vagyok olyan! Pedig ódis vagyok!

TH 2008.12.01. 14:42:53

Lunitari 2008.12.01. 14:38:09
"de képzelt a kanyart nagyon jól érzem"
És a jeget és vízátfolyásokat rajta? :D
Na jó, csak vicceltem. De szeretem az ilyen nagyképű bemondásokat. Még ha igaz, akkor is mókás ezt leírni.szerintem.
Én is nagyon jól érzem a kanyart, mert én sem sodródtam ki soha. De lehet, hogy csak kellően lassan mentem, és nem a határon autóztam... :D

Lunitari 2008.12.01. 14:46:01

TH 2008.12.01. 14:42:53

:)) lehet elírtam és 20-al sodródnak mert sztem én se szoktam ott 60-al menni :))

EBEUSS 2008.12.01. 14:46:51

"Én is nagyon jól érzem a kanyart, mert én sem sodródtam ki soha."

Ha nem sodródtál ki soha, akkor honnan tudod hol a határ? :D

EBEUSS 2008.12.01. 14:48:05

Persze a kisodródás nem azt jelenti, hogy rögtön néhány fát és villanypóznát is ki kell vinni! :D

Lunitari 2008.12.01. 14:49:06

EBEUSS 2008.12.01. 14:46:51

Onnan, hogy érzem :))

TH 2008.12.01. 14:51:17

EBEUSS 2008.12.01. 14:46:51
Igen, viccnek szántam! Pont erre próbáltam rávilágítani: ha az ember soha nem csúszik meg, honnan tudja, hol a határ?

President 2008.12.01. 14:52:48

Matrix:

16 éves 2-es Golf van?Öregebb már mind,nem?

Marcellusca 2008.12.01. 14:53:25

Lunitari 2008.12.01. 14:49:06

Mármint mit?
A csúszást, a paTkát, az árkot vagy csak a "sportszeletet"? :D

Marcellusca 2008.12.01. 14:54:35

President 2008.12.01. 14:52:48

Egy jó nő mindig 16 éves marad. :D

Lunitari 2008.12.01. 14:55:50

Marcellusca 2008.12.01. 14:53:25

A csúszást :) Megérzem mielőtt megindulna :)))

EBEUSS 2008.12.01. 14:56:14

TH 2008.12.01. 14:51:17

Ma kellőképpen lassú a felfogásom, vagy csak túl sok sört ittam! :)

Matrix_ 2008.12.01. 14:57:47

Na mivan? Átmentünk fizika érettségibe? :)

TH 2008.12.01. 15:02:25

EBEUSS 2008.12.01. 14:56:14
Már ma túl sok sört ittál? Jól kezdődik a hét! :)

Lunitari 2008.12.01. 14:55:50
Ez valami 6. érzék?

Lunitari 2008.12.01. 15:03:56

TH 2008.12.01. 15:02:25

Olyasmi...mindig voltak különös megérzéseim :)

Marcellusca 2008.12.01. 15:06:15

Lunitari 2008.12.01. 14:55:50

Ja, a sportszelet. xD

TH 2008.12.01. 15:07:05

Marcellusca 2008.12.01. 15:06:15
Aki sportszelet vet, sportvihart arat?

Lunitari 2008.12.01. 15:07:25

Marcellusca 2008.12.01. 15:06:15

Vigyázz mert érzem az erőt.....hm vagy ez lenne a sportszél? :)

EBEUSS 2008.12.01. 15:09:12

TH 2008.12.01. 15:02:25

"Már ma túl sok sört ittál? Jól kezdődik a hét! :)"

Gyalog járok, annyit iszom amennyit jólesik! :)
Nem mintha ez bármikor is befolyásolt volna a vezetés terén... :D
De legalább most a kérdés sem merülhet fel! :)

Lunitari 2008.12.01. 15:09:29

Bazzz megvilágosodtam.....Harckocsival nem is tudok kisodródni, akkor nem is érzem a kanyarokat sőt az erőt sem......rgyszerűen Tankkal járok.

MosoMasa 2008.12.01. 15:14:06

Te tankkal, én ódival. Denemvagyokolyanám!

Marcellusca 2008.12.01. 15:16:09

Lunitari 2008.12.01. 15:07:25

A Balatonról szelet is neveztek el.
A Balaton szelet.

Lunitari 2008.12.01. 15:09:29

Dehogynem!
Fizika, vazzeg, fizika!
A gumiabroncsnak vagy az acélötvözetnek jobb a súrlódási tényezője? xD

Én csúsztam már tankkal betonon.

pokol_béla 2008.12.01. 15:18:25

bazz, a múltkor pont uezt csinálta velem is egy marha. Csúszott szembe a csicsó felhajtón, akkorát kellett rántanom a kormányon, hogy majdnem félrenyeltem a sört. Hát azért álljon már meg a menet kérem szépen! Hát milyen munka ez?

Lunitari 2008.12.01. 15:20:28

Marcellusca 2008.12.01. 15:16:09

Hogy csináltad? Az enyém előbb szedi fel a betont minthogy megcsúszna :)

Marcellusca 2008.12.01. 15:33:56

Lunitari 2008.12.01. 15:20:28

Nagy tempó, botkormány hirtelen kétkatt ...
Hidd el, drifetlni fogsz még száraz betonon is. Nekem sikerült.

Marcellusca 2008.12.01. 16:00:15

Rong 2008.12.01. 15:46:59

Majdnem!
Csak ez nem tank, hanem páncélozott harcjármű és, ha jól láttam, gumibetétes a lánctalp.
De azé' gyó!

Rong 2008.12.01. 16:12:10

Vannak ott a videók között rendes driftelő tankok is, csak azt azért nem linkeltem be, mert nem betonon csinálják :) Amúgy tank = harckocsi. Páncélozott lánctalpas harcjármű vagy harckocsi nekem egy és ugyan az. Tehát az én világomban az ott a betonon driftelő tank és kész :))) (tom tom van különbség a kettő között - páncél vastagság, ágyúcső kaliber stb...stb... de nem érdekel :)))
Amúgy igazad van :)

MosoMasa 2008.12.01. 17:04:21

Én ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy ódis vagyok, de nem vagyok ám olyan!
Mer nem az autótól függ az ember ugye, de hát egy oktáviás ne akarjon már megelőzni mégsem egy ódit! Mer hogy néz az ki!

Marcellusca 2008.12.01. 17:05:42

magampista 2008.12.01. 17:04:21

Köszönjük, magampista!

MosoMasa 2008.12.01. 17:29:44

Szívesen.
Persze nem akartam ezzel senkit egrecéroztatni, csak annyi volt a mondandóm lényge, hogy én ódis vagyok, de nem vagyok ám olyan!

Jacques Foche 2008.12.01. 18:31:14

Én meg olyan vagyok, de nem ám ódis. :)))

Aqweren 2008.12.01. 20:53:34

A Kadettosok milyenek-e? XD

Azért jó hogy bizonyos autótípusokra nincsenek sztereotípiák...én még Fordra sem nagyon hallottam ^^

Sugi77 2008.12.01. 21:10:02

Aqweren 2008.12.01. 20:53:34
A mondeo-sokra hallottam, hogy agresszívek. Ennek kapcsán rám mondták, hogy félagresszív vagyok :)

De kadettosra még én sem hallottam semmit...

Aqweren 2008.12.01. 21:14:17

Sugi77 2008.12.01. 21:10:02

Félagresszív? :) Azt hogyan?^^

Én teljesen az vagyok csak tudok magamon uralkodni XD

MosoMasa 2008.12.01. 21:27:16

Szuzukis műbőr kalapban? :D ( kodások a a tutik, 120-asban feszítve, esetleg az elvetemültebb 100.asban! de koda már kevés van)

Don Blasius 2008.12.01. 21:32:06

Sugi77 2008.12.01. 21:10:02
Van egy fél Mondeod? Melyik fele? Akkor az most motorkerékpár-e?:)

B.GY. 2008.12.01. 21:37:54

A Mondeósok száguldoznak az autópályán.A Kadettosokra én sem hallottam semmit.(csak jó 15 éve mikor a gsi-k voltak a menők)Lehet veszek egyet.Én viszont Vectrás vagyok,egy szerencsétlen másodhegedűs a vén szarommal.Na de majd veszek egy új Suzukit,és én leszek istencsászár az utakon:)De lehetőleg 120 hónapra,ha a főnök bejelent 8 órára,és kapok hitelt:)

Sugi77 2008.12.01. 22:35:05

Aqweren 2008.12.01. 21:14:17
Csak az egyik felem az :D Néha össze is veszik a másik felemmel. Az a szerencse, hogy az a felem birka türelmű :) Ezért fogom mindig csak egy kézzel a kormányt :D
:D főleg, ha nincs kávé, meg cigi :)))

Don Blasius 2008.12.01. 21:32:06
fél mondeo, fél fiesta :)

B.GY. 2008.12.01. 21:37:54
Az új Vectra szerintem már citerásnak számít :D

B.GY. 2008.12.01. 22:58:16

Sugi77!
Nekem még a háború előtti Vectrám van:)De nemsoká jön az Insignia,na majd arra pályázok.

Sugi77 2008.12.01. 23:09:53

B.GY. 2008.12.01. 22:58:16
Mennyivel előtti, mert lehet akkor az már stradivari :D

Don Blasius 2008.12.01. 23:20:35

Sugi77 2008.12.01. 22:35:05
fél mondeo, fél fiesta :)

Ki az a kasztnis, aki ilyet összehegeszt?:)))

Don Blasius 2008.12.01. 23:22:24

B.GY. 2008.12.01. 22:58:16
Szép is lett az az Insignia. Opelesként büszke is vagyok rá.:)

B.GY. 2008.12.01. 23:33:46

Don Blasius.
Nekem is tetszik az Insignia,főleg kombiba.Sugi77.Ez már majdnem Vectra T-modell:)Azért annyira nem öreg,bár háborúk mindig vannak:)

Jacques Foche 2008.12.01. 23:57:30

Sugi biztos annyira agresszív, hogy egy Mondeo felét már letépte, és cipeli aztat magával. :)

Don Blasius 2008.12.01. 23:20:35
"fél mondeo, fél fiesta :)
Ki az a kasztnis, aki ilyet összehegeszt?:))) "

Kérdezz meg egy autóneppert. Azoknak csak ilyen emberek dolgoznak. :))))
Opelből meg a Manta az ami szép, meg a C Kadett Coupé, meg az A Ascona. A többi az már olyan izé...

Egyébként meg én ám olyan vagyok, nem ám olyan ódis. :)))

Marcellusca 2008.12.02. 07:27:03

Nekem csak vót, valamikó Opelem. 1,4-es C Kadett. Opel-sose kop el. Egy év alatt 30.000 futottam vele és csak tankoltam, olajat és fékbetétet cseréltem benne. Meg néhány apróság: közvetlen Karácsony előtt felmondta a fűtőmotor a szolgálatot (akkó még TÉL volt). Fííínom volt 300 km-t így autózni!

Marcellusca 2008.12.02. 07:39:01

Ma jót röhögtem!
Opel Calibra.
Jön szembe a maga 15W-os gyertyapislákolásával. (Ez neki a tompított.) Kanyar (amit 50-nel simán be lehet venni) előtt lelassít 30-ra. Akkor látom, hogy a "nagyon sportos" verdában 50-es, dauerolt nénike vezet.
Olyan "képzavar" volt, hogy jót röhögtem magamban.

Én egyébként skodás (octavia-s) vagyok, de nem vagyok olyan.

sexohh 2008.12.02. 09:41:36

Szégyeld magad hogy a Corába jársz vásárolni,ezek viszik ki a pénzt az országbol! A piacra kell menni!!!!!

tróger 2008.12.02. 09:54:33

A blog írójának:

Nos édesanyám, pont ilyennek képzelem azokat az autósokat, akik a hozzád hasonló, a figyelmet fel nem keltöö "2,2 tonnás megdolgozó" autóikkal közlekednek. Természetesen szabályosan, legyen az írott, esetleg íratlan.

Célzok cinikusan arra a stílusra, ahogy a helyzetet kezeled. Boncolgatva az "erööfölény" lehetööségeit, degradálása egy "alacsonyabb rendüü életformának". Mely jelen esetben egy oktávia.

Tudod pont ez a sem szóban, sem írásban eddig nem taglalt vélemény(ed) az, ami miatt az oktáviás úgy viselkedett, ahogy.

tróger 2008.12.02. 09:55:40

A blog írójának:

Nos édesanyám, pont ilyennek képzelem azokat az autósokat, akik a hozzád hasonló, a figyelmet fel nem keltöö "2,2 tonnás megdolgozó" autóikkal közlekednek. Természetesen szabályosan, legyen az írott, esetleg íratlan.

Célzok cinikusan arra a stílusra, ahogy a helyzetet kezeled. Boncolgatva az "erööfölény" lehetööségeit, degradálása egy "alacsonyabb rendüü életformának". Mely jelen esetben egy oktávia.

Tudod pont ez a sem szóban, sem írásban eddig nem taglalt vélemény(ed) az, ami miatt az oktáviás úgy viselkedett, ahogy.

MosoMasa 2008.12.02. 10:09:43

Ne izéljümk má:
Én ódis vagyok.
De nem vagyok olyan egyáltalán!

bakkostóni 2008.12.02. 10:20:39

ódi, ódi, jujujjuj. ilyen ódi, olyan ódi. én olyan ódis vagyok, de olyan, hogy nagyon. de azér egy szép nagy merdzsó az azér kérem alássan, azzigen, annak azért megemelkedik a kalpag, az semmiképpen nem tréfadolog, kérem tisztelettel, de nem ám.
hát ha sodródik, hát sodródik, de az azér finom dolog - egy nagy mercedes, mondjuk főleg ha kupé kérem alássan, hát azér annak megemelem a süveget, pedig ódis vagyok, a lelkem mélyén azér a mercedes csak hajjajaj.

Sugi77 2008.12.02. 11:08:47

Don Blasius 2008.12.01. 23:22:24
"Szép is lett az az Insignia. Opelesként büszke is vagyok rá.:)"
Na, most már megnéztem magamnak ezt az Insignia-t :) Az tetszik benne, hogy míg az összes többi márka designja kezd valami ragadozóra hasonlítani ennek az opelnek a maszkja és eleje egy mosolygó fejet juttat eszembe :)


B.GY. 2008.12.01. 23:33:46
"Ez már majdnem Vectra T-modell:)Azért annyira nem öreg,bár háborúk mindig vannak:)"
Kíváncsi lennék, hogy nézhetne ki egy Vectra T-modell :D

Matrixot megkérem rajzolja le :D

Jacques Foche 2008.12.01. 23:57:30
"Sugi biztos annyira agresszív, hogy egy Mondeo felét már letépte, és cipeli aztat magával. :)"
Jaja, csak összehajtogattam ezért nem látszik :D

Marcellusca 2008.12.02. 07:39:01
Valamelyik nap egy gyönyörűen tuningolt Mazda 6-ost láttam :) Gondoltam megnézem má' magamnak ezt a hapsit, aki ilyet vezet :) Mikor mellé érek látom, hogy egy öreg néni ül a kormány mögött :P szupernagyi! :)

TH 2008.12.02. 12:48:34

Marcellusca 2008.12.02. 07:27:03
"felmondta a fűtőmotor a szolgálatot"
A MICSODA micsinált? Neked valami spéci Kadetted volt, vagy én vagyok a hülye?

TH 2008.12.02. 12:49:53

TH 2008.12.02. 12:48:34
Én vagyok a hülye. De mi az a fűtőmotor?

TH 2008.12.02. 12:54:52

TH 2008.12.02. 12:49:53
OK, szóval a levegőt keringető ventillátor, ha jól értem. Mindig tanul az ember.

Loismustdie 2008.12.03. 17:05:13

Volt már itt egy ilyen post... "Anyósülésről is vezetsz" vagy valami nagyon hasonló címmel. Ez pont ide vág :D Észrevettétek, hogy amelyik csajnak a férje/fiúja jól vezet, az azt hiszi, hogy ő is?

tróger.gyerek 2008.12.10. 13:39:32

A blog írójának:

Nos édesanyám, pont ilyennek képzelem azokat az autósokat, akik a hozzád hasonló, a figyelmet fel nem keltöö "2,2 tonnás megdolgozó" autóikkal közlekednek. Természetesen szabályosan, legyen az írott esetleg íratlan.

Célzok cinikusan arra a stílusra, ahogy a helyzetet kezeled. Boncolgatva az "erööfölény" lehetööségeit, degradálása egy "alacsonyabb rendüü életformának". Mely jelen esetben egy oktávia.

Tudod pont ez a sem szóban, sem írásban eddig nem taglalt vélemény(ed) az, ami miatt az oktáviás úgy viselkedett, ahogy.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása