Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Fontos ember jön, kotródj!

2008.12.05. 07:52 :: SilentSound

Volt már másnak is afférja állami autóval, akkor kocc is lett belőle. Svenje is egy ilyen fontos ember autójával került szemtől-szembe, azt meg oldja meg, ha kell két kerékre állva is, hogy elférjenek egymás mellett.

Őszintén szólva nem hittem volna, hogy fogok Nektek írni, mivel a rázósabb forgalmi szituk után is azért túlteszem magam a dolgon, és csak úgy nem ragadok emiatt billentyűzetet. De ma olyat láttam, ami miatt nagyon felment bennem a pumpa, és rögtön eszembe jutott, hogy ezt mégis megírom!
 
 
Ma 8 óra magasságában a Dózsa György úton jöttem be a városba, és a Hősök tere felől haladtam a Városligeti fasor felé. Már az elmúlt napokban is láttam, hogy a szembejövő oldalon 1 (vagy 2?) sávot lezártak, mert a középen lévő bokros sávon állítanak vmit. Egyszerű halandó ugye besorol a maradék sávba, és halad tovább. De mit csinál az állami autó? Átjön a mi sávunkba, szembejön a forgalommal nagy sebességgel, és közben kegyetlenül szirénázik. Nem tudom, mégis mi lett volna, ha valakivel frontálisan ütközik?! Leáll kék-sárgát kitölteni? Vagy még én kérjek elnézést, mert a saját oldalamon, szabályosan haladtam?
 
Az egyik autó fekete Audi A6 vagy 8 volt, a másik pedig szintén fekete Q7-es. És szerintem ez a pökhendiség netovábbja! Ha a sofőr ötlete volt, akkor a benn ülő állami vezető szólhatott volna, hogy azért ez nem normális dolog, ennyire ne tapossuk már el a pórnépet. Ha meg a tisztelt elvtársé, akkor meg még nagyobb a baj, de ezen sem csodálkoznék.
 
Kellemes és állami-vezető-mentes napot kívánok mindenkinek!

234 komment

Címkék: budapest biztonság közlekedés autó hülye veszélyes gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kkritt 2008.12.05. 07:59:53

Elképesztő!

LipardX 2008.12.05. 08:08:31

Lehet, épp egy veszélyes hulladékot szállítottak, vagy épp az emberiség megmentésére siettek (lsd meteorzápor, terrorista csapás, a gépek öntudatukra ébrednek, stb) :-)))
Ehhez kell némi áldozat tesó!!!

totya 2008.12.05. 08:09:25

ezekkel a szirenasokkal nekem is a faszom kivan. mento, rendor, tuzolto, gazmuvek OK. Ezen kivul el nem feszulok meg a tobbi miatt, leszarom ha sietnek. tegnap epp leraktam a kocsimat es ballagok az irodahoz a koruton, amikor a villamossinen ELOZ bazmeg egy negyeshatos kombinot egy villogo puttonyos valami. se felirat, se semmi. egy csavo ult benne. Ertitek, megy a combino, es elozi a szembejovo combino sinen az arc. eszem-faszom megall.

Jim DiGriz 2008.12.05. 08:16:59

LipardX:
"Lehet, épp egy veszélyes hulladékot szállítottak"

állami Audi? Akármit is vitt, az biztos hulladék, és 99%, hogy veszélyes.

Okostojás 2008.12.05. 08:17:15

Értem, mind a cikkírónak mind nektek az fáj, hogy nektek nincs kék villogótok. Az élet kegyetlen... (hint: azért kap kék villogót, hogy ezt tehesse)

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.12.05. 08:17:49

"De ma olyat láttam, ami miatt nagyon felment bennem a pumpa"

nekem erről mindig a szőke nős vicc jut eszembe XD

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.12.05. 08:19:48

ugyanezt velem is előadták, csak engem hátulról !! szorítottak le az m3-ason

büdös mocskos utolsó rohadt férgek!

Andie 2008.12.05. 08:20:55

Siettek ellopni a pénzünket baze, min csodálkozol? Még a végén lemaradnak pár ft-ról.
Hidd el, egy frontális puszi esetén is téged hoztak volna ki vétkesnek, de a 3 nap előzetes minimum befigyelt volna.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.12.05. 08:21:07

éjjel. mentek a két sáv kellős közepén kb. 180-nal.

őszintén, szívből kívánom az összes mocskos gazember politkusnak, hogy forduljanak fel.

totya 2008.12.05. 08:22:07

Okostojas, majd ha egyszer lesz autod megtudod h nem errol van szo.

Béla 2008.12.05. 08:24:55

Milyen egy egyszerű ember vagy te... :( Már bocsánat, de nézz már ki az orrodon túlra is és gondolkozz kicsit...

méltatlankodó 2008.12.05. 08:25:15

Nekem Romániában volt egy ilyen élményem. 2x1 sávos úton jöttek velem szemben politikus bácsiék. Három rendőrautó vezette fel őket V alakzatban, mind a két sávot elfoglalva, eszeveszett tempóban. teljesen az útpadkára kellett lehúzódjak. Rohadjanak meg.

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.12.05. 08:26:52

Okostojás 2008.12.05. 08:17:15
neked bezzeg van kék villogód

kutya vacsorája 2008.12.05. 08:27:31

jó reggelt! "ma 8 óra magasságában"? 7.52.-kor került ki a poszt... tegnap este esetleg?
nem hiszem,h.silentsound hazudik, csak jó volna minél közelebbről beazonosítani a barmot. nagy kár, hogy nincsen rendszám/fénykép... tudom, a szerző az életét mentette, de mégis jó volna tudni, hogy az igazságügyi miniszter, a rendőrfőkapitány, valami pöcsfej miniszterelnökségi píáros vagy ki akarja megtizedelni az adófizetőket... ezek az állami droidok azt hiszik, még most is hűbériség van. könyörgöm, rúgjuk ki őket, mi vagyunk a munkáltatók!

Walter Melone (törölt) 2008.12.05. 08:27:33

Ezek az autók védett személyeket szállítanak. Nem szabad megállniuk a dugóban. ennyi....

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.12.05. 08:30:30

Andie · minority.blog.hu/ 2008.12.05. 08:20:55
Siettek ellopni a pénzünket baze, min csodálkozol? Még a végén lemaradnak pár ft-ról.
Hidd el, egy frontális puszi esetén is téged hoztak volna ki vétkesnek, de a 3 nap előzetes minimum befigyelt volna.

>>

két eset, ahol a vétlent hozták ki vétkesnek

Toller László: 2006 június
Horn Gyula : 1994 május 5 index.hu/politika/belfold/tegnapiujsag/2008/05/05/1995_horn_gyula_balesetenek_legendaja/

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.12.05. 08:34:52

Sőt.
-Még én se tettem sebességbe az agyam, mielőtt elkezdtem írni... Mire jó a Write-only üzemmód...-

az általam linket cikk első bekezdése:

A rendszerváltás óta több politikust is ért súlyos baleset. A teljesség igény nélkül néhány eset: az SZDSZ-es Deák Sándor a havas úton megcsúszott, busznak ütközött és meghalt (1990). A Boross Péter belügyminisztert szállító Mercedes árokba fordult, Boross könnyebben megsérült (1993). Gál Zoltán könnyebb sérülést szenvedett, a kíséretében lévő rendőrmotoros és két kormányőr meghalt, amikor egy őt kísérő motoros frontálisan ütközött egy Trabanttal (1995). Csurka István villanypóznának ütközött, és csonttörést szenvedett (1997). A fideszes Buza Attila lesodródott az útról és meghalt (2000). Nógrádi László autója belerohant egy Trabantba, aminek vezetője és utasa meghalt, a közlekedési miniszter csonttöréseket szenvedett.(2000) A szocialista Toller László autóját az árokba szorították, a sofőr meghalt, a képviselő azóta is kómában van (2006).

kutya vacsorája 2008.12.05. 08:36:02

...ja és okostojáskám: az ordacsehi trabantos pár is irigy volt szted? emlékeztető, mert régen volt: kétszázzal csapódtak a kéklámpázós közlekedési (!) miniszterrel, és nem a trabant ment kétszázzal (160-nal) a 7-es főúton. szegény miniszter sietett nagyon, mert a választókörzetében (hahót? lenti? nem emlékezem, zalában az biztos) föl kellett avatni egy buszfordulót. a trabantos sofőr meghalt. a közlekedési miniszter ma lenti polgármestere. a sofőrt asszem, elítélte a bíróság (ez is vicc. nyilván mgától jutott eszébe száguldozni...) így megyen ez okostoji...

méltatlankodó 2008.12.05. 08:36:31

Ahol én találkoztam velük ott 30 km-es körzetben szerintem még sosem volt dogó. Utóbb megtudtam, hogy egy falucskába "siettek" ebédelni. Egyszerűen el vannak ájulva saját fontosságuktól és ezzel is ki tudják mutatni, hogy mi milyen apró kis féregnek kell érezzük magunkat mellettük. Csak szavazatszámláláskor vagyunk jók nekik. azt nem mondom, hogy időnként nem lehet indokolt a dolog, de akkor sem szembe forgalommal.

Nyúlontúli 2008.12.05. 08:37:19

Walter. Már úgy 3%-uk mert a sziréna is politika státusz szimbólum minden "tisztességes" politikusnak kell, hogy legyen. Evvel bizonyítják egymásközt, hogy mekkora menő csávók. Egyszer pár éve neten fönt volt egy lista kik kaptak szirénátot. Hát ahhoz képest hogy hivatalból összesen három ember használhat Magyarországon ilyet, ott fel volt sorolva még a zsarumagazin főszerkesztője is.

007 2008.12.05. 08:37:45

Több ilyen sztorim van :(

Az egyik, még amikor orbán volt a az elnyomó akkor egy kisvárost júliusban, több mint egy órára lezártak, mert őfelsége arra FOG menni. A tűző napon egy órát szoptunk.

A Margit körúton szintén előzték a villamost, én meg szerencsére teherautóval.... Felőlem annyit villogtok, amennyit lehet, szublimálódni nem tudok, felőlem jöhettek szemből. Jöttek, vesztettek.... Megvárták amíg elmegy a kombinó, én meg a kezem és az ujjaim megfelelő tartásával feltoltam a szemüvegem, az orromra ooOo

A margit hídon, leszorítósdit akart játszani kékvillogós audis versenyző, mert neki jobbra kellett volna fordulni budán. Én megint teherkocsival, kissé morcos volt, hogy ismét nem sikerült. De ez van.

Andrássy út, jön pár nagyon fontos úr/et.
Mivel hátrafelé nincs tükröm középen, így nagyon nehezen vettem észre :)
Majd természetesen mikor észleltem a kék villogójukat, akkor lelassítottam 30-ra, hogy be tudjak sorolni a szélső sávba. (faszikám már félig kilógott a kocsiból, a piros tárcsával, és integetett) De nagyon nehéz volt, ezért a deáktól majdnem az oktogonig tartott. Csak tudnám mitől volt vörös a feje a csávónak?

És egy pozitiv:

Itt volt valami király (de tényleg, igazi király, nem csak az aki azzá szeretné koronáztatni magát), szóval sor áll valahol balaton északi csücskében a 71.-es úton. Jön motorosrendör, és mindenkitől elnézést kér, és közli, hogy pár perc múlva mehetünk tovább, és jó utat kíván. Kb negyed óráig kerestem az állam. Annyira leesett.


Ja egyébként van egy jó megoldásom a magyarországi politukusokra (jobb-bal-közép mindegy)

Egy sor politikus
Egy sor tűz.

totya 2008.12.05. 08:39:38

Walter, az 5 kozjogi meltosagon kivul nincsen vedett szemely. egy orszaggyulesi kepviselo, egy polgarmester, egy motoros rendoros kiseretet berlo eskuvoi menet stb NEM az.

totya 2008.12.05. 08:42:15

harmat akartam irni bazz. na megyek teli gumiert.

kutya vacsorája 2008.12.05. 08:43:59

watermelone: gyere le az elnök embereiről, magyarországon minden balfasz szakállamtitkárnak lehet kékvillogója, míg "védett személyek" max.tucatnyian vannak házelnöktől a legfőbb ügyészig...
angyal: toller miért vétkes? jó, nem kapcsolt övet, de nem ment át a szembesávba, ellenkezőleg, a kolléga érkezett szemből egy előzés nyomán, a sebességkorlátozást mind2en átlépték. t. nem használt villogót (nemtom, van-e/volt-e neki, sztem nincs amúgy). nem vagyok a toller nagymamája, a közszereplők esetében a sebességtúllépést is elítélem (nekik fokozottan normakövetőnek kellene lenni ui.), de a megosztott felelősség esetében is a szembe jövő a sárosabb sztem.

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.12.05. 08:46:47

007 2008.12.05. 08:37:45
>>
"Csak tudnám mitől volt vörös a feje a csávónak?"

mert a régi rencCer híve

Nyúlontúli 2008.12.05. 08:47:07

totya. nézz bele a törvénybe. Az legefelsőbb bíróság és az AB elnöke alapból nem jogosult villogót használni, csak szükség állapot vagy más rendkívüli helyzet esetén. De akkor a hadügy meg a "földügy" miniszter is.

Walter Melone (törölt) 2008.12.05. 08:47:31

Totya, hidd el ezek az Audik az őrezred autói. Ezek védett személyeket szállítanak. Ha kék lámpával teszik, akkor különösen igaz ez.

Régen tényleg szirénázott boldog-boldogtalan Opel astrával, meg golfokkal. Ma ilyeneket már nem látsz.

Itt egy kis olvasnivaló erről:
hvg.hu/cegauto/20080122_autovezetes_koztarsasagi_orezred.aspx

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.12.05. 08:48:23

kutya vacsorája 2008.12.05. 08:43:59

>>
nem vagyok meggyőződve arról amit mondtál
de oké, egyet tévedtem a számtalanból(!)

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.12.05. 08:50:05

Walter!

de sem a rendőr/tűzoltó/mentős/őrezred NEM VESZÉLYEZTETHET!

Walter Melone (törölt) 2008.12.05. 08:51:32

töröttszárnyú angyal 2008.12.05. 08:50:05

Olvasd el amit linkeltem...

storyline :) 2008.12.05. 08:51:59

"Átjön a mi sávunkba, szembejön a forgalommal nagy sebességgel, és közben kegyetlenül szirénázik. Nem tudom, mégis mi lett volna, ha valakivel frontálisan ütközik?! "

Azért ment át, mert biztos volt benne, hogy nem fog frontálisan ütközni. Ahogy a mentő meg a tűzoltó is akkor megy át.

Hüje a posztoló...

Nyúlontúli 2008.12.05. 08:52:31

Az a szörnyű úgye, hogy törvény szerint ugye a miniszterelnök védett személy, de például ha külön kocsiban utaznak akkor a miniszterelnök feleség sem számít annak. Ehhez képest konkrétan történt olyan hogy a bébiszitterét is kormányőrök furikázták szirénázó állami autóval az egyiknek. És csodálkoznak ha ilyen példák után Gipsz Jakab is szarik a kreszre meg az adótörvényekre....

bela@bela.hu 2008.12.05. 08:54:34

A politukusok értünk vannak. Ebből kiindulva 22h és 06h között dolgozzanak mivel igy nem akadályoznák hülyeségeikkel a jó népet.

storyline :) 2008.12.05. 08:55:22

Nyúlontúli 2008.12.05. 08:52:31

Persze, mert ő meg a felesége nem bírt egyedül a gyerekekkel a bébiszitter nélkül, és ez veszélyeztette az ország működését!

Walter Melone (törölt) 2008.12.05. 08:55:34

"de például ha külön kocsiban utaznak akkor a miniszterelnök feleség sem számít annak. "


Annak számít. Csak más a besorolása.

bela@bela.hu 2008.12.05. 08:55:51

Dövan apád fasza hülye

Ringlósztár 2008.12.05. 08:58:14

Minden komment jó, mindennel meg vagyok elégedve. 007 a politikai elittel kapcsolatban tett javaslatát alkotmányba foglalni (vagy kőtáblára vésni, amúgy ezzel a programmal ma símán lehetne választást nyerni, csak akkor életbe lépne a megoldási javaslat... Nehéz ügy.)
Amit én sem értek, az Toller esete.
Amennyire a sajtóból megértettem szembe jött A VÁLLALKOZÓ a mercedesével kb. 150-el előzött a záróvonalon (ahogy VÁLLALKOZÓ szokta), Tollerék (szíréna nélkül?) buktak.
????

Nyúlontúli 2008.12.05. 08:58:46

Walter. Én a megkülönböztető jelzés szempotjából írtam. Ott nem számít. Összesen a 3 legfőbb közjogi méltóság posztját betöltő ember. Pont. Lásd törvény.

kutya vacsorája 2008.12.05. 08:59:13

angyal: frankón így volt, hosszas sajtója van, csúnya és értelmetlen tragédia, gondoljunk bármit is a pécsi polgármester pártjáról (meg a másikról, harmadikról). a biztonsági öv nekem pl. tanulság volt: arra való,h.használjuk. mindig. lásd még ovisok:(( na az a másik sztori: a kéklámpás barmoknál csak a belbudai terepjárósok az arrogánsabbak. kiváncsi vagyok, furdallja-e az illetőt vmi lelkiismeretféleség...???

szalmaegér 2008.12.05. 09:03:34

Magam is tapasztalatam már hasonlót.
HA én ülök csak az autóban, elég egy kurvaanyád, de ha a feleségemet a gyerekekkel sodorja ilyen helyzetbe egy lokális rambó, azt nem bírom.
Tény, hogy ezek a fiúcskák valódi veszély híján maguknak teremtenek vészhelyzetet, amitől talán el tudják hinni, hogy ők kibaszott jó testőrök és valószínüleg hollywoodi karrier lesz a pályafutásuk vége.
Elgondolkodtató, hogy a mögöttük ülők miért nem szólnak emiatt.

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.12.05. 09:04:27

az ovisokat ne keverjük bele, ld. tegnapi poszt kommentjei, ott leírtam

Walter Melone (törölt) 2008.12.05. 09:05:14

Nyúlontúli 2008.12.05. 08:58:46


Klára asszonynak valóban nem jár kék lámpa, de hidd el, ha veszélyes szituációba keverednének vele, gondolkodás nélkül átvinnék a városon 160-al, ha erre van szükség.

Ja, és ez jogszerű. A rendőrségi törvény rendelkezik az ilyen esetekről...

zsemle 2008.12.05. 09:07:02

Gyerekek, tuhhatnatok hogy anno az oroszoknal a partmukiknak kulon sav volt kozepen ahol csak ok kozlekedhettek. A mi szegeny kurmany-patkanyainknak nem jutott ilyen, hat villognak helyette. De sebaj, lassan majd kotelezo lesz hugyosferi kepet kiakasztani mindenhova es hosszantarto, utemes tapsot produkalni...

fallosz 2008.12.05. 09:08:34

Nekem kék villogós Hummerem van, azt csinálok amit akarok.

nyunyógomez · http://indafoto.hu/arecibo 2008.12.05. 09:11:10

Jaj már! Hát Kiss Ernőt nyomta a hólyagja, nem akart oldalba hugyozni semmit, sietett klozetra!

LipardX 2008.12.05. 09:11:43

Fallosz!
ha nem vagy geci politikus, akkor akár hupililán villogó tankod is lehet!!! :-)

bakfitty 2008.12.05. 09:12:58

Hasonló állami parasztal már én is találkoztam.
Mentő, Rendőr, Tűzoltó ezek rendben vannak, de egy senkiházi politikus mi a faszért közlekedhet ahogy csak akar?

Cirfandlia 2008.12.05. 09:17:29

töröttszárnyú angyal: Azért a Toller balesetben nem volt vétlen a mercis vállalkozó.... nagyon nem.

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.12.05. 09:20:02

Cirfandlia 2008.12.05. 09:17:29

szálljatok már le rólam !
NAH!
a gyerekszállító sem volt vétkes, hogy nem volt biztonsági öv és gyerekülés a kisbuszban.
Az a köcsög terepjárós az volt!

pityinger 2008.12.05. 09:20:36

NE szójjá be! Ott vezetek ahol akarok! Most éppen a forgalommal szemben, legközelebb a magángépemmel fogocskázok a boeingekkel! ÉN AZT TESZEM AMIT CSAK AKAROK! Ti szavaztátok meg hogy azt tehessem, szóval KUSSS!!

ui.: kérem M0-M7-ig holnap 15-16 órakor kiűríteni, éppen szálguldozni van kedvem!

Chaoyang 2008.12.05. 09:23:35

EN RASZOKTAM KIABALI A FELVEZETO RENDOROKRE, HOGY "MI VAN MAR, A CAR ATYUSKA MEGY KIRALYI PIKNIKRE"???

Gyulabá 2008.12.05. 09:25:31

A megkülönböztető jelzés, kultúrembernek azt jelenti, biztosíts szabad utat, minden lehetséges eszközzel. Barmoknak azt, hogy takarodj az útból, mérlegelés nélkül.

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.12.05. 09:26:07

még a Havas mesélte a demagóg műsorban, hogy valahol a szovjet utódállamban mennek a kősivatagban, hirtelen lesz egy két kilóméter hosszú autópálya 2x4 sávval, tükörsima aszfaltcsík.
2 km után megint kősivatag....
Kiderült, hogy az az ottani uralkodó leszállópályája
:D

Balnyo 2008.12.05. 09:27:05

Sokszor élnek vissza a villogó használattal, de azért nem véletlen, hogy kik kaphatnak villogós autót amit csak soffőr vezethet. Mert általában ugyan azok kapnak életveszélyes fenyegetéseket is. A Q7 meg arra van, hogy ha nem mész előle, és úgy fest merénylet készül a védett személy ellen akkor letol az útról. Én inkább nem próbálnám, ki hogy le tud e lökni az útról vagy nem.

LipardX 2008.12.05. 09:27:59

Ne bántsátok máá szegény audisokat, merciseket, béjemvéseket, nekik nem építenek se indexet a kocsijukba se semmit, csak távolsági fényszórót, meg ködlámpát! :-)

Gyulabá 2008.12.05. 09:30:51

Chaoyang!

Te aztán egy bátor tahó vagy és még dicsekszel is vele.

wamz 2008.12.05. 09:32:06

Kéklámpa dolog:
asszem pont a Nógrádi eset után vonták meg a miniszterektől, államtitárkoktól az addig alanyi jogon járó kékvillogót. Vannak a kiemelt személyek, ezeket a konvoj viszi, ott van kék viller.

Köcsög, nem kékvillogós, ám mégis fontos emberek:
Több tényezőből áll ez is. Elsőként talán azt említeném meg, hogy kicsit más a felelősség, mint a saját használatú autóknál, a hivatal kiperkálja a büntetést, ezért kb leszarják. Illetve hivataltól függ, valahol ráterhelik a sofőrre/fontos emberre utólag.
Aztán a nagyteljesítményű autó. A sok háromliteres, V6-os, W8-as (Passat) "államfizeti a benzint+szervizeli" dög ugye tud menni, mint a veszedelem. Szarrá is hajtják. Jogos kérdés, a faszért ekkora motor ezekbe az autókba, egy max kétliteres dízelell eljárhatna lazán minden nem védett arc.
Mindezekkel együtt "szinte magától értetődik" (na ez a baj) hogy a sofőrök rohannak, mint a veszedelem. ÉLetveszélyesen vezetnek, hatalmas a rutinuk, de a kevésbi VIP (nem kékvillogós) ügyfeleket is eszeveszett tempóval szállítják, pláne, ha oda is kell érni valahova. Egyik soför kedvenc sztorija volt a Kossuth tér-Siófok táv teljesítése szűk 40 perc alatt hétköznap délután.

Gera 2008.12.05. 09:33:11

A köcsög terepjárós a baleset után a tűzoltók megérkezéséig az autó alá szorult gyereket próbálta kiszabadítani. Egyébként nem hinném, hogy nagyon száguldozott volna, alig tört össze a két jármű. Nem vitatom a felelősségét, de én sajnálom őt is.

Az pedig egy vicc, hogy óvodásokat gyerekülés és biztonsági öv nélkül lehet szállítani. Már régesrég elő kellett volna írni ezeket a dolgokat úgy, hogy új járműveket már csak így lehet üzembehelyezni. Egyedül a városi tömegközlekedés az, ahol megoldhatatlan ez a dolog.

Ami a posztot illeti, szerencsére mostanában azért már nem az van, mint a vad 90es években, jóval kevesebben vannak az "egyenlőbbek".

Bacu 2008.12.05. 09:33:22

a politikus veszélyes hulladéknak számít, így érthető a szirénázás :)

325xi 2008.12.05. 09:34:06

Szoktam indexelni. Tegnap pl egy pözsó ment elöttem pestről budára index nélkül....
Nekem még azt tanították az ati-nál, hogy az index-el jelezzem a többi autóstársam felé az irányváltoztatási szándékomat.

Ja, a bmw-ben qrva jó az index. :)

fakalapacs 2008.12.05. 09:34:28

Egyszer egy bebetonozott üres kocsit kéne az útban hagyni a faszjankóknak !! Előbb kell elindulni és oda lehet érni, ezt tanították a seregben anno, de hát a legnagyobb honvédőnk se volt katona, akkor a többi semmirekellő honnan tudná !!!

Master 2008.12.05. 09:35:02

Sziasztok,

ez nem az első eset, de nem is az utolsó, nem is értem miért kell megkülönböztető jelzés az állami autóknak, szívjon ő is a dugóban, necsak én.. nyáron rengetegszer előfordult, hogy a Bajcsyn végigmentek, az esetek többségében úgy takarították le az autókat, hogy nem is lett volna rá szükség, felesleges feszültséget és balesetveszélyes állapotokat generálva. Jó lenne ha a vezetők tudatosítanák, hogy bizony ők vannak értünk és nem mi értük, de ahhotz IQ kell, hogy megértse

Csocsesz Frank 2008.12.05. 09:38:10

A parlamentben és a minyisztériumokban miért nincs már tömeges elbocsátás? Válság van! Ez az ő művük is.

LipardX 2008.12.05. 09:39:27

Master
Már az elején kifejtettem, h ez teljességgel lehetetlen, ugyanis bármikor jöhet egy emberiséget veszélyeztető esemény (meteorzápor, stb), amikor pár emberáldozat a szükséges veszteség!!! :-)

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.12.05. 09:39:28

Gera 2008.12.05. 09:33:11
"Egyébként nem hinném, hogy nagyon száguldozott volna, alig tört össze a két jármű. "

felborult egy kisbusz!

fizika 1es, leülheCC

Csocsesz Frank 2008.12.05. 09:40:36

Minek rohannak? Nem olyan fontosak ők, mint azt képzelik magukról. Leépíteni!

Gera 2008.12.05. 09:41:04

B+ láttad a két autót? A buszban alig keletkezett kár az ütközés következtében, de a terepjáróban se sok. Nem olyan nehéz felborítani egy ilyen magas járművet, ha mozog, akkor pláne nem.

Bukott Rockzenész · http://b-oldal.blog.hu 2008.12.05. 09:42:01

Valamikor október végén (talán pont 23-án?) autózgattam kis nyugat-balatoni városunk egyik forgalmasabb utcáján, amikor szembejött egy három autóból álló karaván, melynek első tagja egy villogóval ellátott Q7-es volt. Egy enyhe kanyarban teljesen szabályosan és kényelmes tempóval (45-50) mentem, amikor a Q7 vezetője hirtelen rámrántotta a kormányt úgy, hogy nekem is elég gyorsan korrigálnom kellett a menetirányomat, mert gyakorlatilag lelökött az útról.

Lehet, hogy ez afféle kötelező védelmi intézkedés volt, mert az utána jövő vezéri autót akár le is lökhettem volna az útról. Mindenesetre elgondolkodtató, hogy mi lett volna, ha az autót egy nálam rutintalanabb és kevésbé koncentráló sofőr (kismama, idős ember, frissjogsis fiatal) vezette volna abban a szituációban.

Ha én játszom el ugyanezt a mutatványt, valószínű, hogy elég gazdagon megmérnek érte az illetékes szervek. Régen rossz, ha az állami autók a potenciális terroristát látják az átlagautósban. Szerintem.

jusztIacika 2008.12.05. 09:43:00

És azt tapasztaltátok már, amikor egy rendőrautó szirénázva előz a villamos síneken, majd miután befordul egy mellékutcába, hirtelen kikapcsolja a villogót? Mi történt? Netán téves riasztás? Vagy egy kiscicát kergetett, aki elbújt?

RaveACE 2008.12.05. 09:46:25

Szerinttem nem az a baj, hogy siet, hanem hogy ennyire tojik az emberekre.
Engem a szentenrein szorított le egy rendőr civil kocsival. Valami delegáció volt akkor is. Kijöttünk a belső sávból, hadd menjen a nyomi. De a hülye rendőr tyúknak nem volt elég. Kiszorított a külső sávba és ott is elém vágott. Blokkolnom kellet, hogy nem menjünk össze. ABS nélkül szép nagyot csikorogtam. Kiváncsi vagyok, mi van, ha belé szállok. Bevisz megbilincselve? Gondolom nem fizeti ilyenkor a kárt. Legjobb esetben lelép.

Walter Melone (törölt) 2008.12.05. 09:48:40

A Profi 2008.12.05. 09:43:00


Nem, csak amikor nem kell felhívnod a körülötted közlekedők figyelmét magadra(---> kis utca egyedül vagy...) akkor nem zajongsz feleslegesen. Ez különösen éjjel szokott így történni. A mentők ugyanígy járnak. Figyeld csak meg.

csabesz 2008.12.05. 09:49:55

Az egyik barátom az egyik ilyen fekete autó sofőrjeként dolgozik. Ne legyen illúziótok, a fekete autósok simán nektek mennek, ha nem térsz ki. Az elől menőnek az a feladata, hogy tisztítsa az utat, ha kell akkor rajtatok keresztül. Amúgy sok esetben nem ül senki az autóban, simán csak gyakorlat van, amiben éles helyzetre készülnek fel.

blogsámán 2008.12.05. 09:50:58

Vonatkoztassunk el a hétköznapi sérelmeinktől, amiket a politikusokkal szemben táplálunk. Ha ez megtörtént, akkor feltenném a következő kérdést: ha történetesen egy mentő jött volna ugyanígy, akkor mit szólt volna a post írója? Valószínűleg nem kevésbé balesetveszélyes az a szitu sem. Tudom, mert nekem volt már hasonló élményem, és nem volt kellemes érzés.
Szóval szerintem kár azon csipogni, hogy ki, miért kaphat kék villogót, mert ettől függetlenül az adott forgalmi szituáció lehet veszélyes.

Jani 2008.12.05. 09:55:32

Ne feledjétek, a kéklámpás járműnek CSAK AKKOR VAN ELSŐBBSÉGE, HA MEGADJÁK NEKI!

LipardX 2008.12.05. 09:57:12

blogsámán
Teljesen igazat adok!

blogsámán 2008.12.05. 09:57:33

Még valami. Engem sokkal jobban izgat az az eset, ami pár hónapja történt a Rákóczi úton. Emlékeztek még? Subaru, megkülönböztető jelzés nélkül, nagy sebességgel fel a járdára, csomagtartóban fegyverekkel. Ez valahogy el lett felejtve, pedig ez közlekedőként sokkal jobban zavar, mint a megkülönböztető jelzés használatával a szabályok áthágása.

alkesz 2008.12.05. 09:59:56

Kár hőbörögni. Ha kék villogóval jön akárki, neked mint autosnak kutya kötelességed elengedni. Nekem tököm tele azzal a sok barom autóssal aki már csak akkor húzódik le mikor a mentő szinte letolja az útról. Szóval, nyugodtan jöhet akár a szembe sávban is, kék villogó indokkal szól es neked mint autósnak semmilyen információd es jogod sincs, hogy eldöntsd, hogy az jogos vagy sem, politikus vagy szemét vagy akármi. Egyetlenegy dolgod van, lehúzódni és segiteni a haladását. Erre egyébként a törvény is kötelez!!!

Walter Melone (törölt) 2008.12.05. 10:00:25

blogsámán 2008.12.05. 09:57:33

Nem kell a köznek mindenről tudnia. Hidd el jobb ez így.

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.12.05. 10:03:00

alkesz 2008.12.05. 09:59:56
Kár hőbörögni. Ha kék villogóval jön akárki, neked mint autosnak kutya kötelességed elengedni.

>>> nah, ez nem igaz.
Ha más embert NEM VESZÉLYEZTETSZ VELE!

Chaoyang 2008.12.05. 10:03:12

gyulaba.. IgAZABAOL TE VAGY A TUDATLAN TAHO ES MEG EKESKEDSZ IS VELE. Nem tudtad a videki fejeddel, hogy Angliaban meg a kiralynonek sem szabad athagni a szabalyokat , csakis a kresz szerint haladhatnak. Ami nalunk van az egy Cari idokre emlkezteto folenyeskedo magatartas, olyan mint a tied te budosbunko...

Bruce74 2008.12.05. 10:05:21

Még 87-ben, a Krím félszigeten teljesen mindennapos volt, hogy fekete-szürke (többnyire fekete) Volgákból álló karavánok csörtettek végig felvezető hangosbemondós kék-villogóssal 4 sávos úton. Ez eddig OK, csakhogy ők úgy gondolták, hogy amíg ők mennek, addig mindenki húzódjon le a padkára/árokba és ezentúl redukálja a sebességet 0 km/h-ra is, mert azt úgy kell - ennek következtében 2-3 felvezető autó azért kellett, hogy a renitensek (akik nem tudták) is megértsék, hogy itt nem elég lehúzódni, itt meg is kell állni, különben neked jönnek (- elsősorban ijesztgetnek).

Itthon ilyenben talán még nem volt részem, sem ahogy a post-ban le van írva, de az tény, hogy egyesek a hatalomtól teljesen elszáll az agyuk és a realításérzékük.... úgy ahogy valaki írta: rendőrök, mentők, tűzoltók, gázosok, mindenki akinek ilyen van.

Vagy 2 éve kifordultam egy Toyota mentő előtt - akit pont előtte vagy 100 m-rel jól feltartottak-, úgyhogy mikor látott hogy kijövök, egyből sziréna - OK, csak ahhoz, hogy elengedjem, ahhoz előbb utol kéne érnie -és ez akkor hamar tudatosodott benne (idővel kikapcsolta a szirénát), hogy viszonylag nehéz egy megfelelően izmos autót utolérnie a 2,4l D vagy valami hasonló komoly motorjával, úgyhogy mikor két buszmegállóval később direkt félreálltam, akkor újra csak pofára esett mert utolért valami "nagyagy tyúkot" pl.Corsával 2 sávos hídra fel, aki csak annyit tudott, hogy jól belefékezett a híd teteje előtt a sáv közepén és ott megállt, úgyhogy kikerülni is alig tudta - sokat ért a szirénájával....

Ellenben tavaly (kb 1-évre rá, illetve 1 évvel ezelőtt) szinte azonos szituáció, de a mentő nem vijjogott, nem tartottam fel, első buszmegállóban elengedtem és meg is köszönte.

Sajnos ahogy mondani szokták az éremnek (legalább) két oldala van - az egyik azok, akik ész nélkül használják a kék villogót a másik meg akik jobb lett volna, ha nem kapnak jogosítványt, ugyanis (tapasztalatom szerint) halvány gőzük sincs róla, mi történik mögöttük, mellettük, (időnként előttük) csak (mint a néma köszörűs) merednek előre két kézzel markolva és görnyedve a kormányra és semmit se tudva arról, hogy ilyenkor mit is kéne csinálni - és végül a harmadik oldal, akik mindegy, hogy miben ülnek, de megpróbálják az ilyesmi problémás helyzeteket rugalmasan megoldani úgy, hogy senkinek se kelljen megijednie, vészfékeznie stb. Sajnos egyre kevesebben vannak ilyenek...

(off-topic egy kicsit, de a minisztériumoknak volt/van x db 9.3-as Turbós alkoholos Saab-ja, amelyek közül volt amelyik 23 l-t evett 100-on, és volt amelyiknek féktárcsát kellett cserélni 25 ekm v.40 ekm-kor - ezeket vajjjon hogy használták - bitgáz (0 vagy teljesgáz) és bitfék az utca végén mintha Forma 1 lenne...?? ilyen jól képzett sofőrökkel nem csoda, ha bármi megtörténhet...)

Itthon még az évtized elején a hun.lists.hix.auto listán "Vaddisznó" (éppen nem M5-tel) írta le, hogy nem (akarták...(??)) engedték előzni mikor utolérte Orbán főhercegéket.

Itt az autózz-on volt egy hete egy cím, ami valahogy úgy szólt, hogy "inkább gyalog menj" - teljesen igaza van, próbálom is magam ahhoz tartani, csak néha nem lehet...

gabeee 2008.12.05. 10:06:21



Okostojás! Te is adófizetők pénzén élősködő legprimkóbb képesítéssel legtöbbet kereső állami buzgómócsing vagy? A feudalizmusnak vége!

dzsedilovag 2008.12.05. 10:06:42

Jó a sztori. Búcsúszex volt?

tapló állami sofőr és köcsög főnöke 2008.12.05. 10:10:58

Olyan helyen kell kibaszni a kis köcsögökkel ahol nem számítanak rá. A Nádor u-i Általános iskola előtti zebrán is szoktak parasztkodni az állami sofőrök. azóta vettek vissza, hogy egy alkalommal egy audis faszkalap villogóval majdnem elcsapott egy komplett kisiskolás osztályt és próbált elhúzni onnan. szép látvány volt ahogy az előtte haladó teherautó nyugisan lelassított és megállt. a tapló állami (kopasz) sofőr kiszállt és ordítani kezdett a fickóval. Na erre már felbolydult az utca, kb. 20-an állták körbe a kis faszt, hogy akkor most ugasson. a kis takony vissza is vágódott az autójába és rémülten várta a kihívott rendőröket (ő hívta ki a kollégáit mert annyira beszart attól a 20 főleg nyugdíjasokból álló tömegtől).

Tökön kéne lőni az összeset.

janos 2008.12.05. 10:12:03

Jani-nak van igaza! De én még kiegészitem--mindenkinek csak akkor van elsöbbsége ha megadják neki!De mit rohangál az a félkegyelmü kéklámpás autó? Talán csak nem késett el a "fejes" csemete az ovodából?Tessenek idöbe elindulni, vagy nincs pénze órára,? Jön a "Miki", hátha visz neki is egyet!

alkesz 2008.12.05. 10:12:12

töröttszárnyú angyal 2008.12.05. 10:03:00

Nyilván!!

Sugi77 2008.12.05. 10:12:12

blogsámán 2008.12.05. 09:50:58
Egyetértek veled! :) Jó felfogás!

Socket 2008.12.05. 10:17:17

Busszal kell járni! Ennyi. :)

Marianne 2008.12.05. 10:18:29

8 óra magaságában...? Reggel? Akkor az még alacsonyság...vagy mi...Miért nem lehet azt írni: 8 óra -kor, -körül, tájékán?

Walter Melone (törölt) 2008.12.05. 10:18:38

janos 2008.12.05. 10:12:03


Ne csak írj, olvass is. Fentebb a válasz!

" Walter Melone · waltermelone.blog.hu/ 2008.12.05. 08:27:33
Ezek az autók védett személyeket szállítanak. Nem szabad megállniuk a dugóban. ennyi.... "

T 2008.12.05. 10:20:57

Akkor a (joggal) kárörvendőknek egy pozitív eset:
Kisváros, 30-as tábla. Nagy fekete audi villogva 80 körüil tempóval suhan át a zebránál szétrebbenő gyalogosok közt. Haver úgy gondolta, ha neki lehet, hát kapcsol Ő is kék fényt a jelöletlen octaviában. És csoda történt, egy pillanat alatt kikapcsolt az audi villogja, tempó hirtelen közel 0, amivel sokra nem ment, mert volt kamerájuk, ami sebességet is mutatott. Akkor polgármester úrnak nem volt egy darabig jogsija, mert a gyorshajtást nem értékelik errefelé, főleg nem akkor ha a szonda is mutat.

Silverf@x 2008.12.05. 10:21:38

Nem kell a köznek mindenről tudnia.. jobb is, mert agyvérzést kapna, hogy kik és mire használják az őrezred autóit :DDDD Meg a kutya kötelesség persze... kutya kötelességünk agyatlan zombivá válni! Jobb ez így mindenkinek... hahahaha

Walter Melone (törölt) 2008.12.05. 10:25:29

Silverf@x 2008.12.05. 10:21:38

Az a Subaru nem őrezredes volt.

tantinéne · http://uizbweeewnv 2008.12.05. 10:28:26

osztakkó mi van ....ha átmegy szembe ?!

van nekije kék villogoja meg szirenaja.
Figyejjé bazmeg...azért visit, hogy
lássad mit csinál éppen.

HA ne metszik akkor megn em itt kell meltatlankodni, hanem

- alapits szervezetet ami tiltakozik es
vegig visz egy tiltakozo-modositokampanyt

- az orszaggyulesi kepvielod fogado orajan

- az urnanal valasztaskor...

Amugy meg kb. 6. osztalytol folfele ILLIK ismerni az uralkodo osztaly fogalmat es
azt, hogy annak KIVALTSAGAI vannak...

fakalapacs 2008.12.05. 10:30:35

Miért védett Ő is csak egy ugyanolyan, kopottagyú barom mint a többi magyar állampolgár ! Vagy ha ő különbnek tartja magát, keresse meg hozzá a KÜLÖNB államot. mely nem MAGYARORSZÁG !!!

kkritt 2008.12.05. 10:31:24

Időpont: 2008. 07.
Helyszín: Déli pu. meletti pizzéria.
A yard kb. 15 perce lezárva tartja az Alkotás utcát a nagyenyedtől a moszkváig. A Nagyenyedről várnak valami kék villogós kukásautót. A mom felöl érkezik szirénázó mentőautó az irgalmatlan dugóra való tekintettel a villamosvágányokon. Erre az egyik köcsög fakabát odaszól a kedves kolléganőnek: "Állítsd meg a mentőt!" A ribanc megtette! 12 percig tartották fel a mentőt!!! 12 percig! Ennyi idő múlva érkezett a nagyenyedről a fostalicska két motoroshuszárral! A kurva anyja sírján basznám meg a véres nővérét az ilyen tetveknek! A zsarunak is meg a kék villogós utasának is!
Vazze még ma is reszketek a dühtől ha visszaemlékezek!

Zlot 2008.12.05. 10:39:34

Ezert most mindenki utalni fog, de akkor is leirom. A kek villogo es a megkulonboztetett hangjelzes, nem azt jelenti hogy a forgalomban resztvevo osszes jarmunek segitenie kell az ilyenek elhaladasat?

Nem csak az azonos savban vagy az azonos iranyban levoknek, hanem minden jarmunek. Az hogy az az auto meg kit szallit, es miert siet, nem a Ti/Mi dolgotok/dolgunk. Torvenyek vannak, be kell tartani oket, ilyen egyszeru.

Milyen erdekes hogy europaban mashol ezt megertik. Nezzetek egyszer meg hogy Angliaban hogy megy egy mento/tuzolto/rendor, stb. Szinte mindenki megall az uton, vagy felreall. Nincs emberkedes, nincs begyorsitas, beintegetes, morgas, stb. Az emberek tudjak a dolgukat, es igen, a mento a szembejovo savba is siman atmehet, mert mindenki szamit ra, es utat ad neki.

Ha valaki felelotlenul hasznalja a "kek villogot", es emberkedve vezet, azt nem az atlag allampolgar dolga az uton "megrendszabalyozni".

Lehet beszolni :-)

Silverf@x 2008.12.05. 10:41:37

Én nem a Subaruról beszélek, hanem arról az 1-2 őrezred audiról, ami néha megfordul nálunk :D

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.12.05. 10:43:14

aki itt fikázza a posztolót, gondolkozzon már el azon, milyen érzés, amikor éjjel autózol 14 óra munka után hazafelé, esetleg még 2 és 4 éves gyerekeid is ott vannak veled a hátsó ülésen, autópályán, és azt látod a tükörben, hogy mögötted egy állat böhöm nagy ocsmány audi kék villogóval jön A FELEZŐVONALON, mint egy repülőgép kb. 180-220-szal!!!! gondolkozzatok már! az ilyen mocskos férget a dunába kellene lőni. védett személy??? mivan??? anyád!

Zee 2008.12.05. 10:45:57

Egyetlen esélyed van ellene.Félrehúzódsz és kussolsz.Ennyi.Ha használja a megkülönböztető jelzést esélyed sincsen rá,hogy neked legyen igazad,függetlenül attól,hogy jogosan használja-e vagy csak hobbiból siet valahova.

Ez egy ilyen ország,ilyen mocskos tróger féreg vezetőkkel,rendfentartókkal(mondjuk ez a szóösszetétel eleve vicces :>)).

Akinek nem tetszik,az elballaghat.
Ja,aki utoljára kiér az országból,az kapcsolja le a villanyt :)

Fj0d0r 2008.12.05. 10:46:59

"Walter Melone
Ezek az autók védett személyeket szállítanak. Nem szabad megállniuk a dugóban. ennyi...."

Ja, Irakban! De itt aligha kockáztatnak bármit is ha egy kicsit odafigyelnének a többi közlekedőre. Mit történhet velük? Max késnek pár percet.

T 2008.12.05. 10:47:20

Zlot, vedd ki a második mondatodból az "összes" szót. A kéklámpásoknak is be kellene tartani a KRESZ előírásait.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.12.05. 10:48:05

egy Boeing pont ennyivel szállna le az autópályára.. csak az nem lenne akkora paraszt, mint ezek.. még ha ki is lapítana, akkor sem.. :)


Zlot,

talán nem kellene az őrezred és a mocsadék genny politikusok hatalommal visszaélését a mentőautókhoz hasonlítani..

Gabó 2008.12.05. 10:48:06

Tök jó, hogy most mennyire utálom ezeket a sofőröket.
Holnap legyen mondjuk Taxis gyalázó, holnap kisteherautós gyalázó, hétfőn kamionos gyalázó és így tovább. Írjunk a gyalogosokról, a kalaposokról, a Suzukisokról, a Skodásokról, a BMW-sekről meg a mercisekről, a pirosautósokról, a bKv sokról meg akit még kihagytam, mert mind olyan akit utálhatnánk.

Tényleg nem értem a hőzöngőket. A sofőr aki a megkülönböztető jelzéssel ellátott autót vezeti, valószínüleg jobban vezet mind itt bármelyikünk. Nyilvánvaló, hogy saját magát nem akarja megölni, így próbál kompromisszumokat kötni a közlekedésben. Nagyon sok hozzászólóból az irigység beszél, pedig fogalmuk sincs milyen a másik bőrében lenni.

Szóval csak nyugi, sztem ki lehet bírni ezt a néhány esetet amikor megkülönböztető jelzést használók mennek el a közelünkben, nekem hetente max 1 ilyen van.

TH 2008.12.05. 10:49:51

T 2008.12.05. 10:47:20
Melyik előírásokra gondolsz? Sebességkorlát? Elsőbbség? Piros lámpa? Egyirányú utcában haladás? Konkrétan mely KRESZ szabályokat kell betartania egy szirénázó járműnek?

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.12.05. 10:51:08

off,

annyira, de annyira jól esett tegnap elzavarni egy tilosban parkoló rendőrt kis otthonom elől :)).. köpni-nyelni nem tudott a tetü..

szavam nem lenne rájuk, ha nem büntettek volna meg engem ugyanezért 30000 Ft-ra. bizony, 10 perc parkolásért (egyáltalán nem zavartam a forgalmat).. ott, ahol ők is napi rendszerességgel megállnak (tekintve, hogy máshol nem igazán lehet)

ez van, ide jutott ez az ország. de már kinéztem a repülőjegyem, el innen, el.

Walter Melone (törölt) 2008.12.05. 10:51:10

Fj0d0r 2008.12.05. 10:46:59

Fenyő gyilkosság rémlik neked?

Pedig ő "csak" egy vállalkozó volt...


Minden országban vannak radikálisok. Ők a potenciális veszélyforrás. Ki gondolta volna, hogy egy olyan országban mint Svédország, megölik a Miniszterelnököt? Mégis megtörtént.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.12.05. 10:53:15

mondjuk legalább az alapvető emberi józanész szabályait betarthatnák.. monjuk azt, hogy nem tolunk le INDOKOLATLANUL más embereket az útról.

alkesz 2008.12.05. 10:53:44

"Ez egy ilyen ország,ilyen mocskos tróger féreg vezetőkkel,rendfentartókkal(mondjuk ez a szóösszetétel eleve vicces :>))."

Mas országban ez, hogy működik? Nem kell lehúzódni a szemből jövő kék villogós autónak? Amerikában pl. le is tartóztatnak ha akadályozod az ilyen jellegű forgalmat. A tűzoltó(tudom, pirosan villog) akár le is tol az útról és lehet utána hőbörögni.

alkesz 2008.12.05. 10:54:56

Bukowszky
Honnan tudod, hogy indokolatlan?

Gera 2008.12.05. 10:55:08

Tegnap a körúton álltam a Duhány utcai lámpánál, szemből jött egy éktelenül szirénázó mentő a síneken. Előtte átment még vagy 3 autó, akik pontosan látták, hogy jön, először ugyanis lassítottak, csak aztán a mentő meg miattuk lassított, úgyhogy megállapították, hogy még átférnek, amitől persze a mentőnek még jobban le kellett lassítani. Ezen kívül átrohant előtte még vagy 5 gyalogos, akik szintén már járdáról lelépés előtt észrevették.

Ismét megállapítottam, hogy túl sok itt az idióta ember.

Gyurcsány Ferenc és Orbán Viktor 2008.12.05. 10:56:10

Mi jöttünk abban a nagy fekete autóban Tisztelt Hölgyeim és Uraim, mi az hogy nagyon is!
A konnektorba hagytuk a mobiltöltőt és haza kellett érte ugranunk.

Együtt lakunk.

Gera 2008.12.05. 10:57:33

Bocs, természetesen Dohány utca :)

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.12.05. 10:59:23

onnan tudom, hogy ott voltam, nagyeszű..

ennyire nem kellene szolgalelkűnek lenni talán.

Zlot 2008.12.05. 10:59:48

T: de tenyleg milyen Kresz eloirasokra gondolsz, mikozben megkulonbozteto feny es hangjelzest hasznalnak? Alljanak meg a pirosnal? Kapaszkodj meg, siman atmehet a szembejovo savba, ha az gyorsabb, vagy ramehet a sinekre, stb. Az embereknek meg MEG KELLENE ALLNIA.

Bukowszky: Ezek a mocsadek genny politikusok a nep altal lettek megvalasztva, nem csak ugy odamentek es azok lettek. Eloszor is ugye akkor a magyar valasztokat kell szidni, amiert ilyen rosszul valasztottak.

A kek lampa hasznalatanal meg nem lehet merlegelesi lehetoseged hogy ezt most ki hasznalja, miert, es miert siet. Itt ez a lenyeg, amit sokan nem ertenek. Ez a torveny, be kell tartani. Nehogymar meg kelljen minden ilyen autonak allnia es bemutatnia a tobbi autosnak hogy miert is kell neki sietnie.

Az autos oktatom mondta mindig ha valaki tullepve a sebesseg korlatozast, leturt minket az utrol: Hadd menjen, biztos szul a felesege a hatso ulesen!

Es mennyire igaza volt, nem kell kapasbol a rosszat feltetelezni mindenkirol es nekiallni "buntetni".

Szoval fuggetlenul hogy milyen jarmuvon van, a megkulonbozteto jelzest nem szabad figyelmen kivul hagyni, es KESZ. :-)

igli 2008.12.05. 11:00:14

007 mit kerestél teherautóval az Andrássy út belső sávban? élből szabálysértés...
Attól még forduljon föl szerintem is minden nagypofájú politikus.

T 2008.12.05. 11:01:08

TH, nem a KRESZ egyes részeire gondoltam, hanem az összes szabályra.
Alkesz, nem kéne általánosítani. Vannak normális politikusok is (tudom hihetetlen), vannak nem tróger mocskos rendfenntartók (magamat is ezek közé sorolom. Nem tudom te mivel oglalkozol, de hidd el, abban a szabmában is vannak büdös bunkó köcsögök. Persze akinek nem inge...

töröttszárnyú angyal (törölt) 2008.12.05. 11:01:18

Gyurcsány Ferenc és Orbán Viktor 2008.12.05. 10:56:10

>>>
menjetek a sunába, és vigyetek magatokkal még egy minisztert

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.12.05. 11:03:28

indokolt:

gyorsabban megy valamivel a megengedettnél, mert a mélyen tisztelt védett személy éppen siet megmenteni a világot. oké. használják a mi pénzünkből vett kurva audijukon a megkülönböztető fényeket, oké. álljanak be a belső sávba, és meg se álljanak a dunapartig. leszarom.

indokolatlan:

mindkét sávot egyszerre elfoglalni és 200 felett döngetni mögöttem úgy, hogy a rohadt mocskos audijuk fele átlóg az én sávomba.
indolokatlan kockázat és minősíthetetlen szaremberség. és ha nem nézek a tükörbe mi van? négy halott? megéri?

tehenke 2008.12.05. 11:04:12

Siettem, mert lefőtt a kávé. Nem értem, miért nem lehet ezt megérteni, és félre állni?

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.12.05. 11:06:45

barátsággal ismét megkérnék minden szolgalelkű idiótát, hogy legyen szíves ne hasonlítsa ezt a mentőautókhoz.

mentőautó ilyet különben sem csinál. miért is tenné? a mentősöknek nincs akkora arcuk, hogy ne férjenek el egy szabvány méretű sávban.

TH 2008.12.05. 11:07:04

T 2008.12.05. 11:01:08
Az összes szabályt be kell tartani megkülönböztető jelzés használata mellett? Jól haladnának a mentők.

tapló állami sofőr és köcsög főnöke 2008.12.05. 11:08:47

gabó,

te egész egyszerűen hülye vagy.

Walter Melone (törölt) 2008.12.05. 11:08:58

"és ha nem nézek a tükörbe mi van? négy halott? megéri?"


Simán kikerül és porol tovább. Hidd el nem érdekled őt. Nem téged akar meggyilkolni, csak úgy tanulta (nagyon helyesen), hogy ekkora sebességnél úgy biztonságos, ha középen megy. Lehet itt okoskodni, de ha csak fele annyira tudnál vezetni mint egy biztonsági sofőr, akkor nem írnál ekkora hülyeségeket....

Zlot 2008.12.05. 11:10:06

Legkozelebb majd valaki azt irja hogy az egy szam Audi elfoglalta mind a 3 savot, es hogy ez mekkora szemetseg.

Egyszer komolyan mondom, felveszem videora hogy Angliaban mi tortenik ha elhalad egy jarmu megkolonbozteto jelzest hasznalva.

A magyaroknak meg meg kellene tanulniuk nem lazadni minden dolog ellen, mert habar az "igazsagerzetunk" nagy, de valahogy ezt hivatalosan soha senki nem vallalja fel.

Ez a post kulonosen ertelmetlen szerintem, mert valaki olyan miatt anyazik, ami nem jogos.

Megkulonbozteto hang/fenyjelzes uzenete: get off the road.

TH 2008.12.05. 11:10:46

Bukowszky · bukowszky.blog.hu 2008.12.05. 11:06:45
Igazad van abban, hogy sokszor indokolatlanul használják a megkülönböztető jelzést. De ettől függetlenül neked nincs mérlegelési jogod, egyszerűen segítened kell az előrehaladásukat. Füstölöghetsz magadban, meg is értelek, de akkor sem a te feladatod megrendszabályozni a szirénázó járműveket.

Szendwich 2008.12.05. 11:12:02

Gabó 2008.12.05. 10:48:06
"A sofőr aki a megkülönböztető jelzéssel ellátott autót vezeti, valószínüleg jobban vezet mind itt bármelyikünk."

Ugye Te meg hiszel a Telapoban (is)?

a kertész tömlővel 2008.12.05. 11:13:31

a posthoz tartozó képről jutott eszembe ,hogy 18-án este háromnegyed 9 kor egy hothatch kisautó az m3 felől érkezett a hősök teréhez,,majd gondolt egyet és elindult balra(kötelező haladás ugyebár jobbra 3 sávban,balra nincs),,mert ő vissza akart fordulni a kis festett szigetet megkerülve az m3 felé.nekem még sikerült rendesen kikerülni nagy meglepetés közbe amikor kitűnt az oszlopok takarásából h hopp itt szembe jön vki) meg akkor épp a legbelső sávban volt,,de a mögöttem haladó barátom előtt már keresztbe állt az úton,,ő elrántotta a kormányt és megpördült majd a padkán landolt 1 törött felnivel és egy kiütött első futóművel gazdagodva. amire feleszmélt már elhajtott a szabálysértő és a térnek a kamerái se láttak oda h esetleg a rendszám meglegyen és fel lehessen jelenteni a über szabálytalan szembe közlekedőt(4 záróvonal átlépés ,,kötelező haladási irány be nem tartása ,és jelentős kár okozás,cserben hagyás,kb ezek megállják a helyüket)
ha esetleg vki látta a történést akkor jelentkezhetne.

tyler 2008.12.05. 11:13:59

Politikus jö szembe kék villogóval?
Öveket bekapcsolni, kormányt elengedni
és padló gáz! Jöhet az életközeli élmény!

Gera 2008.12.05. 11:15:01

Bukovszky - Én nem hasonlítottam semmit semmihez, csak eszembe jutott ez a tegnapi dolog.

Zlot 2008.12.05. 11:15:02

tyler: Sok szerencset... remelem elobb a szalagkorlatot kapod el :-)

Walter Melone (törölt) 2008.12.05. 11:16:34

",ő elrántotta a kormányt és megpördült majd a padkán landolt 1 törött felnivel és egy kiütött első futóművel gazdagodva"

őőőő, akkor volt itt némi gyorshajtás is sztem. lehet, nem kéne annyira erőltetni azt a feljelentést....

William Somerset 2008.12.05. 11:17:45

Azok az emberek, akik azokban a nagy autókban ülnek és azok is akik vezetik minket szolgálnak. Társadalmi megbízatást teljesítenek a bizalmunkból és a mi adóként befizetett pénzünkből.
De ők ezt nem tudják!
Ha tudnák, akkor igyekeznének ennek megfelelően viselkedni minden élethelyzetben. Még a közúti forgalomban is.

Zlot 2008.12.05. 11:18:55

Amugy a sok "merlegelonek" uzenem, a megkulonbozteto jelzest hasznalo jarmuvek elengedeset, es haladasanak segiteset torveny irja elo. Nincs merlegelesi lehetoseg.

Ahogy az adofizetesben sincs. Megha tudjuk hogy rengeteg adot vonnak le, es tudjuk hogy nem korrektek a politikusaink, de nem merlegelhetjuk az adozasra szant osszeget.

A torvenyeket be kell tartani. Kurva demagog, de ez az igazsag.

Sajnos otthon egyre tobben hiszik azt hogy mindent megtehetnek.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.12.05. 11:19:04

pont ezt teszem :) mérgelődöm. piszok disznók. :)

Gera 2008.12.05. 11:19:47

a kertész tömlővel - Azért jó ide ez a hozzászólás, mert rögtön lejön belőle, hogy sokkal nagyobb gond van itt az átlag idiótákkal, mint a "villogó audis köcsögökkel", akármennyire is felháborodott Bukowszky az autópályás eseten :)

Gabó 2008.12.05. 11:28:17

tapló állami sofőr és köcsög főnöke---- Tudsz érvelni...
Szendwich--- láttam a kiképézésüket, sőt ha gondolod itt van egy dvd az asztalomon róla, megosztom veled.- Egyébként ha te lennél a fönökük, rábíznád az életed olyanra aki nem vezet jól?

zladko 2008.12.05. 11:32:22

de jó lenne ilyenkor véletlenül arra járni egy nagy zöld, sokkerekű nyikorgós fémdobozzal, ami 100km-en 150 litert fogyaszt, és véletlenül NEM térni ki a geci államakárki autója elől...

a kertész tömlővel 2008.12.05. 11:33:36

azt már meg se említem h kb 1 hónapja 60km es szakaszon óriási ködben 7 autó jött szembe és késztetett fékezésre,,de volt egy út mellett gázpalackot bicajjal szállító öreg is mindenféle láthatósági eszköz nélkül.

nemtom mennyivel lehet bevenni az hősök tere háta mögötti kanyart(tippre ugy 120-130 :)

de ha volt is gyorshajtás(nem tudom mennyi volt a sebesség,kár is feszegetni) sztem az kisebb bűn mint egy ilyen beláthatatlan helyen szembe menni a forgalommal és balesetet előidézni és elhajtani,,amúgy meg ha tegyük fel lassabban megy a cimborám akkor lehet pont telibe kapja szemből és nem pörög el mellette.

Zap 2008.12.05. 11:38:10

Az állami vezetőket lelövik ugye?

sk 2008.12.05. 11:39:33

Minden esetben a kezem-lábam töröm, hogy elengedjek egy mentőt, tűzoltót, rendőrt, de ilyen fontos köcsög elől én sem szoktam igyekezni kitérni.

Olyankor átváltozok rettentő idegesítő, nagyon félénk, nagyon lassan, körültekintően indexelő-besoroló bamba ufóvá.

Hirtelen a Föld bolygón találom magam egy autóban, és hirtelen nem tudom, mit kell csinálni.

Hol vagyok? Mi ez a sok szép színesen vijjódzó lámpa? Deszép kocsija van a bácsinak! Tessék várni, máris arrébb gurulok, csak rá kell jönnöm, hogy mi ez a sok izé itt ebben az izében, amiben ülök.

Én nem tehetek róla, hogy nem tudok arrébb menni, tekintetes úrbácsi, kérem, ne bántson. Azt még tessék megvárni, bácsikérem, hogy elhaladásuk után bocsánatot kérhessek, és tessék nekem feljegyezni kérem, hogy melyik ügyfélszolgálatukon lehet megalázkodni.

Csaba 2008.12.05. 11:39:49

Nem tudom írta-e valaki de ebben a kombinációban (A8+Q7) a miniszterelnökünk közlekedik. Az első autóban van ő,a másodikban a kormányőrök.

isti77 2008.12.05. 11:44:28

A múlt heti HVG-ben írták, hogy Moszkvában néha már büntetik a szirénázó "államinak látszó" autókat... mármint a többi autós. Egyszerűen nem engedik el őket.

a trójai tahó 2008.12.05. 11:49:50

Tényleg ő volt, a video végén látszik, ahogy elindul az A8 és a Q7. Életed nagy lehetőségét hagytad ki, a kárbejelntő mellé biztos kaptál volna egy dedikált könyvet.

index.hu/video/2008/12/04/a_gyilkosozas_sem_torte_meg_a_szerelmetes_gyurcsanyt/?p=0

Barnabás 2008.12.05. 11:51:29

Szerezz valahonnan egy RPG-t,és legközelebb lődd ki.

tantinéne · http://uizbweeewnv 2008.12.05. 11:53:31

sk
Mert egy hulye onkenyeskedo fasz vagy...

HONNAN tudod, hogy nem fontos valoban ?!

mikkamakka 2008.12.05. 12:10:45

soha nem lesz belolunk semmi, amig mindenki meg nem erti, hogy van egy torveny, nincs rola velemenyed, nem allsz ellen, passzivan se, egyszeruen betartod.

A sok barom meg csodalkozik ha igy "ufova valik" akkor a rendor indokolatlanul szajbabassza gumibottal. Merthogy ez indokolt, nem hulye o se, latja jol

Beszólok! 2008.12.05. 12:11:01

Azért az sem semmi, ahogy valamelyik nap a Flórián téri felüljáróról az Árpád-hídra hajtó kékvillogós csorda eleje úgy szorította le kb. 120-as tempóban a mellé becsatlakozó sáv forgalmát, hogy vagy tízen satuféket kellett nyomjanak, nehogy a villamossínekre taszítsák őket.

Az rendben van, hogy elsőbbség meg miegymás, de a másik sávon a hídra hajtóknak esélyük sincs időben elsőbbséget adni, hiszen korábban nem is látják-hallják, kivel van dolguk, mert lentről hajtanak fel a hídra.

SzZ 2008.12.05. 12:12:07

Mint minden szitu, ez is kétoldalú.

Az egyszerű halandónak minden lehetséges módon (szükség esetén lehúzódással vagy megállással is) elő kell segítenie a megkülönböztető jelzésű jármű továbbhaladását.

Másrészről megkülönböztető jelzésűvel nem kell figyelembe venni a KRESZ általános szabályait (pl. elsőbbség, záróvonal), de mindezt a személy- és vagyonbiztonságra ügyelve.

Joghézag: hogyan is figyelhetne a nénós vezetője minderre, ha arra kap parancsot, hogy inkább ütközzön, de mindenkit takarítson el a védett személy útjából!

Jó lenne egy próbaper. Ehhez fel kellene jelenteni néhány ész nélkül száguldozó kékfényest. Ismertek olyan közlekedésre szakosodott jogászt, aki elvállalna ilyen próbapert?

Konkrét sztorihoz: ha az út bedugul, a nénós simán átjöhet a szembe sávba. Erre persze készülni is lehet, szemből messziről látszik/hallatszik, és fel lehet mérni, hogy a saját oldalán beragadna.

Lopnék 2008.12.05. 12:13:14

Ugyan olyan büdöset xarnak mint bármelyikünk, csak sokkal nagyobb kárt tudnak okozni (mindegyik!), de már az utakon is ezzel próbálkoznak? Várjon... Hova rohan? Ja! Persze! Siet lopni! Én is sietnék dolgozni, hogy nekik legyen mit ellopni....

sóder 2008.12.05. 12:16:39

Erről egy nagyon régi eset jutott eszembe, amikor a rendőrség megkapta az új astra-kat. Kis faluban kirámolták a helyi takszövöt, és a szervek izibe lezárták a falu két végét. Az egyik izomból beelőzott egy teherautót és keresztbe állt előtte az úton. Kb. 40 tonna sóder volt rajta, és kb 40 métert tolta még a szegény astra-t. Mázli, hogy az anyósülésen nem ült senki. Hát igen ésszel kellene az ilyesmit

Silverf@x 2008.12.05. 12:19:42

"soha nem lesz belolunk semmi, amig mindenki meg nem erti, hogy van egy torveny, nincs rola velemenyed, nem allsz ellen, passzivan se, egyszeruen betartod." - ja, nem is tudom miért kellett mindig újítani, a fán is tök jól elvoltunk... most meg itt tobzódunk.

sk 2008.12.05. 12:22:20

tantinéne:

Önkényeskedő fasz vagyok, igen, és én úgy döntöttem, hogy nem fontos az az ember és az ő ügye.
Sőt, ő az én szolgám.
Sőt, nem tartok rá igényt.
Sőt, ha tudnék, máshogy is keresztbe tennék neki.
Jól esik olvasni, hogy más is így gondolja.

Ja, te meg egy kis szolgalelkű apró csúszómászó tetű kis geci vagy, csak hogy helyére kerüljön minden.

Van kérdésed?

sk 2008.12.05. 12:26:35

Autópályán pl. az volt az én nagy felháborító "feltartásom", hogy amikor jött a vijjódzó elitbűnöző az m7 belső két sávjának szaggatott vonalán (a 2 x 3 sávos szakaszon), igen, tehát egyszerre 2 sávot foglalva el a 3 db tahóautóval, akkor volt pofám a középsőben maradni (én is előztem), és a főköcsög a 3 autójával kénytelen volt 1 azaz egy sávban maradni.
Hát ilyet.
Azóta is furdal a lelkiismeret.
Hogy lehettem ilyen önkényeskedő?

Lalikirály 2008.12.05. 12:27:01

Ezeknak a magyar vezető fasszopóknak tudod mikor adnék én Audi Q7 et meg sofőrt
faszt a seggükbe max.
Magyar állami vezető. Tessék jár egy Suzuki altó. Meg a lófaszt golyóálló üveg. Ne zsákmányolja ki az embereket azt nem akarja majd senki kinyírni ilyen kurva egyszerű...
Meg hova rohan a pénzéért. Nem azért mert dolgozik... ugyanmár... Fontos emberek ezek a nagy büdös lófaszt.

tantinéne · http://uizbweeewnv 2008.12.05. 12:27:37

Nincs olyan jogasz aki ilyesmit vallalna szerintem...


Mert ...NYILVAN LETRUNAK MINDEN
ROSSZ helyen levot.

Hiszen nem lehet!!!! eldonteni, hogy

- AZ EPPEN EGY BALFASZ aki nem tud idoben kiterni.. mivel nem figyel ugye...
...vagy agyilag olyan lassu, hogy eleve helybol nem alkalmas vezetesre.


- vagy SZANDEKSOA van rossz helyen, akar terrorista cellal!!


Szoval az sk fele degeneralt gondokodasu barmok oruljnek, hogy nem turtak le oket...
MINDENARON...mert megtehetnek megpedig jogosan.

Igen... akar utkezes vagy halal aran is...

sziren+kekfeny

MINDENARON, MIELOBB TAKARODJ az utbol..ennyi.

Nem bonyolult...nem kell gondolkodni sem hozza.

..es nem kell csodalkozni akkor sem, ha önerzeteskedes kozben lazan kiloknek az utrol.

EZ A DOLGUK!

tantinéne · http://uizbweeewnv 2008.12.05. 12:29:28

sk

igen van kerdesem...

Miert nem huzol ebbol az orszagbol ?!!!
Jobb lenne neked, is nekunk is...

sk 2008.12.05. 12:32:23

Ja, csak Pest fele 3 sávos az M7, most jut eszembe, szóval ottan történt.

kkritt 2008.12.05. 12:33:52

"(2) A megkülönböztető fény- és hangjelzést együttesen használó gépjármű vezetője - a rendőr és a vasúti átjárót biztosító jelzőberendezések jelzéseit kivéve - a közúti jelzéseket, továbbá a 24-43. §-okban foglalt rendelkezéseket figyelmen kívül hagyhatja, ha magatartásával a közlekedés biztonságát, valamint a személy- és vagyonbiztonságot nem veszélyezteti, és meggyőződött arról, hogy a közlekedés többi résztvevője az akadálytalan továbbhaladást lehetővé tette."
Minden ettől eltérő viselkedésű kék villogós cdodagépet vezető köcsög szarjon vemhes, túlsúlyos idegbeteg farfekvéses óriás sünt!
Az erkölcs, a törvény és f@szkalapok hős védelmezőinek: Hát persze csak irigylem őket!

sk 2008.12.05. 12:34:01

:)
te kis görény.

Tehenke 2008.12.05. 12:35:31


"A sofőr aki a megkülönböztető jelzéssel ellátott autót vezeti, valószínüleg jobban vezet mind itt bármelyikünk."

Hogyha arra a félrészeg sógorra/komára gondolsz, aki az egyik ebédről a másik vacsoráig vagy összejövetelig száguld padlógázzal, ész nélkül a fontos emberrel, én nem lennék benne annyira biztos.
Maradjunk annyiban, hogy gyorsabb kocsija van, több biztonsági elektronikával. jó?

sk 2008.12.05. 12:35:45

Imádok bunkókat felbosszantani, úgy látom ma is sikerült egyet, máris jobb a napom.
:)
Szevasz tantinéne. :D

Silverf@x 2008.12.05. 12:37:48

akár ütközés vagy halál árán is? hol élünk, orwell 1984-ében? néhányan igen... a kék villogó és sziréna nem hatalmaz fel arra senkit, hogy másokat veszélyeztessen, csak arra, hogy a kresz szabályait ne tartsa be. mellesleg olyan kurva sok terrorista van ebben az országban, hogy tényleg nagyon résen kell lenni, és le kell tunkolni mindenkit az útról, mert itt aztán kurva fontos emberek vannak... vicc az egész ország :D még egy rohadt terrorista sem akad, aki merényletre méltatna minket, pedig minden nap megmutatjuk, hogy mi úgy fel vagyunk készülve... hahaha
túl sok amerikai filmet játszanak itthon...

Gabó 2008.12.05. 12:40:02

SK Üdvözöllek a közösségben! Ha a gyereked majd tőled tanul, szép kamaszkora lesz... és ez az időszak majd Neked is szép lesz.
De ha ettől van magömlésed.... Komolyan mondom néha olyan ez az ország mintha mindenki csak arra várna, hogy miként tehet keresztbe a másiknak, ez okoz örömet. Semmivel nem vagy különb azoknál akiket oly nagyon leszarsz.

kkritt 2008.12.05. 12:41:02

tantinéne:
Egy kérdés:
Te simán hülye vagy, vagy szándékosan mutatod magad annak?

Silverf@x 2008.12.05. 12:43:59

Istennek hála, hogy a Gabók és tantinénék országában élhetek, mert oly jó :) a szabályok betartása különös kielégítettséget okoz, az orgazmus ezen fajtája legtöbbünk számára ismeretlen. az ésszerűség természetesen a másfajta emberek sajátja, más országokban :D

Átlátó 2008.12.05. 12:47:57

Gyors voltál ember! Ma nyolc körül történt az eset és 7.48-kor már meg is írtad. (Ha azt feltételezzük, hogy ténylegesen ma történt.)
Másrészt az anyjukra vezessék a vezérbikát az ilyen fostalicskák. Nem olyan fontos emberek ezek nálam. Mondjuk fontos ember Elvis P.,hogy említsek egyet a sok közül.

valaki 2008.12.05. 13:01:37

Tantinéne, neked kéne elhúznod ebből az országból, az ékezeteket úgysem ismered, és vidd magaddal az összes kéklámpás uradat és parancsolódat. Én nem vagyok alattvaló, és az életemet még kék lámpával sem veszélyeztetheti semmiféle köcsög. Ezt még a kreszben is megtalálod, ha tudnál olvasni, nemcsak vezéreid kinyilatkoztatásait értenéd.

kifolyt agyvelő 2008.12.05. 13:04:50

egyszer frontálisan beleszaladok egy ilyen köcsögbe. remélem, meg is döglik a rohadék. az sem érdekel, ha én is odaveszek. legalább megkapja a magáét. velem aztán ne szarozzanak!

mx3 2008.12.05. 13:06:28

Na csak ugy hozzátenném: két éve nyáron kurcsány ferenc ebédelt a volt feleségem éttermében. Tudni kell,hogy az étterem egy szölöhegy legmagasabb pontján van és csak egy kanyargos szerpentinen közelithetö meg.(3km) Na már most a k. örezred egy egész napra lezárta- nem az éttermet hanem az egész odavezetö utat. Azért ez se semmi.

Silverf@x 2008.12.05. 13:11:12

"Ha például valakit gyermekkorában erős büntetésekben részesítettek a szabályok megtagadásáért, akkor az felnőttként hajlamos lehet a félelmei miatt kényszeresen és görcsösen ragaszkodni a törvényekhez, s támogatni, ha egy ártatlan embert egy autóbaleset miatt börtönbe küldenek."

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.12.05. 13:11:59

Kérlek, hogy politikai irányba ne menjünk el, az nem erre a blogra tartozik! Köszönöm!

demokrácia 2008.12.05. 13:22:12

tesó, nem az van, hogy mi megválaszjuk a vezetőket, oszt meg felruházzuk őket előjogokkal, hogy a közjó érdekében eljárhassanak, és biztos éppen sietett a mi mindannyiunk ügyében jót tenni, te meg nem adtad meg a szabályosan fény és hangjelzést adó jogosult járműnek a KRESZ előirásai szerint az elsőbbséget? Vagy megadtad, csak nagyduzzogva?

Dögöljön meg minden mentős, aki nem az én nagymamámat viszi, és a fazsba a sok tűzoltóval, aki nem az én házam oltja??

1, vagy jogosulatlanul vette igénybe a hang és fényjelzést (ennek eldöntése nem a te kompetenciád)
2, jogosultan vette igénybe az elsőbbséget, amit MI törvényben biztosítunk neki.

Vagy szerinted vannak "rossz" állami autók és "jó" állami autók? (bocsi, Silent, de a post jellegéből jön ugye a válaszreakció iránya... mint az ... khmm... közismert :)

gec 2008.12.05. 13:22:25

Még valami. Engem sokkal jobban izgat az az eset, ami pár hónapja történt a Rákóczi úton. Emlékeztek még? Subaru, megkülönböztető jelzés nélkül, nagy sebességgel fel a járdára, csomagtartóban fegyverekkel. Ez valahogy el lett felejtve, pedig ez közlekedőként sokkal jobban zavar, mint a megkülönböztető jelzés használatával a szabályok áthágása.

Goldstein Sámuel 2008.12.05. 13:23:52

A tisztelt (talpnyaló) elvtársaknak írnám, akik szerint a kéklámpa mindenre feljogosít, különösképpen ha állami vezetőt szállítanak benne: a kéklámpa _NEM_ jogosít fel bárhol bármire. A közúti veszélyeztetés például nem előjoga ezen gépjárműveknek. Hiába van a KRESZ szerint elsőbbsége az ilyen járműveknek a többivel szemben, ezt a jogát nem érvényesítheti olyan módon, hogy a többit veszélyezteti (satufékre kényszeríti, árokba letolja, szembe megy vele úgy, hogy alig tudják egymást kikerülni, stb.). Ennyi és kész.

csabesz 2008.12.05. 13:39:51

kifolyt agyvelő

Én nem próbálnám a helyedben, mert az az autó simán keresztülmegy rajtad és a benne ülöknek max a könyöke rándul meg. Az, hogy kívülről ugyanúgy néz ki, mint egy normál autó nem jelenti azt, hogy normál autó. Bazi nagy páncélautó ami szembe fog jönni veled!

lutsi 2008.12.05. 13:40:03

Volt rajtuk téli gumi? :-)

tantinéne · http://uizbweeewnv 2008.12.05. 13:41:42

Ennyi KRESZ szerint es...
...ettol tobb mas jogkorok szerint.

Ez van...6 eves kor folott, azert
...ezt mar tudja az emberfijja.

Hidd el.. lefog tolni, ha az
utjaba kerulsz es kello okot lat ra.

Sot at is megy rajtad...jo reggelt!
es Udvozollek a valo vilagban...

Az nem fajt... amikor azt mondtak (bush), hogy
lehetloeg ne menj kozel az ablakhoz...mert esetleg lelonek ! artatlanul....

Akkor miert nem tiltakozott es ugatott
ez a sok nagyeszu bator blogolo ezerrel ?!

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.12.05. 13:46:05

Tudtommal a kék villogó nem jelenti azt, hogy aki használja, az mindent megtehet.
Elsőbbsége van, de az elsőbbség akkor valósul meg, ha megadják.
Ha nem adják meg, nem trafálhatja el és nem tolhatja le az útról.
Már csak azért sem, mert szituációtól függően nem mindig lehet időben észlelni a megkülönböztetett jelzést, hogy az illető megfelelő manőverrel biztosítsa az elsőbbséget.
A megkülönbööztetett jelzést használónak tisztában kell lennie vele, hogy esetleg nem kap elsőbbséget, és akkor is úgy kell vezetnie, hogy ne okozzon balesetet.
Lásd annak idején Nógrádi (volt miniszter) balesetét...

Tehenke 2008.12.05. 13:53:06


"tesó, nem az van, hogy mi megválaszjuk a vezetőket, oszt meg felruházzuk őket előjogokkal, "

Lehet, hogy Ti megválasztottátok, de hogy az országnak JÓVAL TÖBB mint a fele nem rá szavazott, az is biztos...

TH 2008.12.05. 13:53:38

Daily Shark · dailyshark.blog.hu/ 2008.12.05. 13:46:05
Ez teljesen igaz. Szerintem mindenki utálja egyébként a szirénázó nagy fekete autókat, mert tudjuk, hogy ANNYIRA igazából nekik sem sürgős, és az életüket sem fenyegeti komoly veszély. Csak attól még ez nem ad sem erkölcsi, sem jogalapot arra, hogy az ember szándékosan akadályozza őket.

Tehenke 2008.12.05. 13:55:00

Ja, hoyg a történethez is hozzászóljak:
Szerintem photoshopp.
Búcsúszex volt?

Kancsal 2008.12.05. 13:56:48

Kocka zsiguli elado vagy ertekegyeztetessel emberi vesere cserelnem!

Kancsal 2008.12.05. 14:03:13

Engem is letolt egy kukas.
Valami fontos embert vitt. Egy szemetet!

A hankszoro lyol szol!
A szenvics finom!
Kosut Lalyos nagyemper volt!

Tehenke 2008.12.05. 14:11:28

Szirénázik, száguld tova,
Benne ül az ország java.
A sok nép öklét rázza
Mi van, nyit a pláza???
Minél nagyon lent a nyomor,
Annál jobban fordul a gyomor.
Mikor egy úri pompába
Beöltözött kis seggláda
semmive veszi a pórnépet,
Akit ő szolgálni rendeltet.

Tesla 2008.12.05. 14:27:48

Az igaz, hogy nem veszélyeztethet, de akadályozni akadályoztathat. És itt már hangyafasznyi a különbség, mert sokszor a rendőr sem tudja, hogy rablás vagy szimpla lopás történt pedig a törvény leírja.

Szóval úgyis övéké lesz az igazság.

A mentős sztori annyira berágatott, hogy görcsbe szorult az én gyomrom is az idegességtől.

Erről az angolszász szabálykövetésről meg annyit, hogy a WTC összeomlását azért élték túl a Kelet-Európából érkező munkavállalók, mert egész egyszerűen megszokták hogy a főnökük hazdudik. Azok a málészájúak akik elhitték a főnöküknek jön a segítség az épülettel együtt temették el.

Vakmacska 2008.12.05. 14:50:40

Már jópár éve volt amikor hasonlóak jöttek szembe az Erzsébet hídon. A budai oldalról ha a Krisztina felől jön valaki, ott van nagyjából egy derékszögű kanyar, ahonnét kicsit se látsz a hídra.
Na kanyarodok fel a kocka Corsa-val (nem páncélautó ugye) erre jönnek szembe valami nagy feketével, ezerrel, villogva, hangzó csak utsó pillanatban lekapcsolva. Ha kicsit gyorsabban jövök, akkor a piros hetes oldalában kötök ki, matricaként.
Azóta se veszem az adást, hogy kellett volna látnom a köcsögöket egy derékszögű kanyarban.

Mityu 2008.12.05. 15:10:02

Sokan jó pár dologgal nincsenek tisztában. Kicsit lekellene higgadni, félretenni az irigységet, a rosszindulatot és gondolkodni.

Van ahol már olvashattunk erről, hogy nem az adott állami vezető határozza meg a védettség fokozatát. Nem a szállított védett személy határozza meg a megkülönböztetett jelzés használatát, az útvonalat, az alkalmazott felvezetést. :)

devisionhun 2008.12.05. 15:27:42

Szentendrei úti felüljáró Aquicum előtt.
Reggeli dugó befelé, én megyek kifelé belsősávben felfelé...

Egyszercsak, HOPP, szembe 1fekete AUDI hűtőmasz és szélvédő mögötti villogókkal.

Jajj, szegény elvtársúr, nehogy elkéssen már a parlamenti igyenszotyolázásról!


Azt felejtsük már el, hogy bezzeg külföldön... Bezzeg külföldön a TŰZOLTÓ, MENTŐ, RENDŐR megy így. Amúgymeg az én 120as Skodámba bele is mehetnek... ah túlélem még abíróságra is eljárok ellenük, amíg le nem szedik az összes rohadt politikus autójáról a kékfényt.

Üljenek rendőrautó hátuljába (bilinccsel lehetőleg) és akkor lehet kékfénnyel garázdálkodni.
Ülje csak szépen végig az összes dugót, hátha elgondolkodik, hogy talán mégse "Jó ez a tempó..."

Zsolt 2008.12.05. 15:36:33

Ez az orszag tele van frusztralt es rosszindulatu emberekkel, akiknek mar minden faj. Komolyan mondom, sajnalom hogy ide jutottunk.
Itt mar mindenki hibat talal mindenben, es mindenkinek betart.

Silverf@x 2008.12.05. 15:36:37

Ah, hiszen itt már megszakértették, hogy a szegény politikus bácsi nem tehet róla, hogy a sofőrje vadállat módon vezet... és ő hiába nyugtatgatja "aj, Józsikám, hát nem sietünk ennyire a fiam születésnapjára, autózgassunk csak ritmusban, de álljunk csak meg itt egy tortát venni közben, jaj de ne ide, jahaaaj, már megint a tilosban... na mindegy, beugrok, de azért légyszíves állj odább, nem szép dolog ez"

Zsolt 2008.12.05. 15:48:14

Silverfax:

Ugy beszelsz mintha tudnad milyen parbeszed megy a "politikus" es soforje kozott. Nos, ha csak nem vagy politikus, vagy sofor, akkor nem tudod :-)

Amugy azzal egyet ertek hogy oknelkul a forgalom biztonsagat ne veszelyeztessek ezek a soforok, de ez nem valtoztat azon hogy ettol fuggetlenul tovabbra is az uton kozlekedok feladata ezen jarmuvek feltetel nelkuli elengedese.

tantinéne · http://uizbweeewnv 2008.12.05. 16:07:58

... legalabbis amig sunyi betartas helyett,
kinem vernek egy torveynmodositast a tisztelt polgarok.

De ahhoz ugye kellene vér a pucába,
meg kilallas, meg arcot-nevet is adni hozza.

...a betartashoz es anyazashoz meg
eleg csak nevtelen, sunyi, kocsognek lenni.
(hoppa..az sk nick talan ezt is jelenti)

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.12.05. 16:18:00

"tovabbra is az uton kozlekedok feladata ezen jarmuvek feltetel nelkuli elengedese. "

Úgy érted, az úton közlekedőknek meg kell tenni mindent, hogy a közlekedési szabályok betartásával, másokat nem veszélyeztetve, a lehetőségekhez mérten próbáljanak elsőbbséget biztosítani a szirénázónak...

Zsolt 2008.12.05. 16:27:15

Daily Shark: Nem igy ertem. Mert ha szirenazo auto jon, en meg mondjuk egy autobuszobolbe lehuzodok, maris nem tartottam be a kozlekedesi szabalyokat. De ennek ellenere a kozlekedes biztonsagat nem veszelyeztetve kell lehuzodnom szerintem.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.12.05. 16:29:21

Tehát úgy érted, hogy nekem kötelességem megszegni a közlekedési szabályokat, hogy elsőbbséget biztosítsak?
És amennyiben megszegem a szabályt, nyilván ez büntetlenséget biztosít?

tantinéne · http://uizbweeewnv 2008.12.05. 16:29:22

Ugy erted, hogy mindenaron...hiszen ilyenkor
gyakran már FELISMERT veszely (szembe jön pl. szirenazav)...elharitasarol van szo!

Azaz minden lehetsegest meg kell tenni...ugye ?!

Madison · http://uizbwewqwwqeewnv 2008.12.05. 16:33:58

42. § (1) A megkülönböztető jelzéseket (villogó kék fényjelzést és szirénát vagy váltakozó hangmagasságú más hangjelzést) használó gépjármű, illetőleg minden ilyen gépjárművekkel kísért (közrefogott) zárt csoportban haladó, megkülönböztető fényjelzést használó gépjármű részére

minden járművel,

minden helyzetben

elsőbbséget kell adni,
és akadálytalan továbbhaladását - félrehúzódással és a
szükséghez képest megállással -
lehetővé kell tenni.

(2) Megkülönböztető fényjelzést használó, álló járművet megközelíteni, illetőleg mellette elhaladni csak fokozott óvatossággal szabad.

(3) Megkülönböztető jelzéseket használó gépjárművet előzni tilos. Az ilyen gépjármű mögött a követési távolságot úgy kell megválasztani, hogy az ne járjon a közlekedés többi résztvevőjének zavarásával.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.12.05. 16:41:43

Még egyszer kérdem:
Azt jelenti a fenti szabály, hogy adott esetben KÖTELESSÉGEM megszegni a KRESZ minden egyéb rendelkezését azért, hogy elsőbbséget adjak?
És amennyiben ezt megteszem és ezzel veszélyeztetek mást, esetleg balesetet okozok (hirtelen manőverrel, megállással), felmentést ad-e az, hogy ezek szerint "minden esetben" elsőbbséget kell adnom?

Ha pedig nem, akkor mi az a rendelkezés, amit még meg kell szegnem, és mi az, amit nem?

Mityu 2008.12.05. 16:42:48

"És amennyiben megszegem a szabályt, nyilván ez büntetlenséget biztosít?"

Így van.

Mentem már át piros jelzésen vijjogó-villogó rendőrautó előtt, mert másképpen nem tudtam szabad utat biztosítani részére.

Mityu 2008.12.05. 16:46:17

"Azt jelenti a fenti szabály, hogy adott esetben KÖTELESSÉGEM megszegni a KRESZ minden egyéb rendelkezését azért, hogy elsőbbséget adjak?
És amennyiben ezt megteszem és ezzel veszélyeztetek mást, esetleg balesetet okozok (hirtelen manőverrel, megállással), felmentést ad-e az, hogy ezek szerint "minden esetben" elsőbbséget kell adnom?"


Bontsuk ketté a fentieket. Ha az adott forgalmi helyzetben mást nem lehet tenni, akkor az adott forgalmi helyzetre vonatkozó szabályokat figyelmen kívül hagyásával szabad utat lehetővé teszed. Mindezt a többi közlekedő veszélyeztetése nélkül. Mi ebben olyan bonyolult? :)

Zsolt 2008.12.05. 16:47:51

"És amennyiben ezt megteszem és ezzel veszélyeztetek mást, esetleg balesetet okozok (hirtelen manőverrel, megállással), felmentést ad-e az, hogy ezek szerint "minden esetben" elsőbbséget kell adnom?"

Veszelyeztetned mast semmifelekeppen nem szabad. De tutira veszem hogy egy zarovonal atlepest, vagy patkara allast, vagy kisebb kresz szabalytalansagot, amivel mast nem veszelyeztetsz, siman elkovethetsz ilyenkor.

Mityu 2008.12.05. 16:48:29

Múlthéten szombaton szintén rendőrautó elöl húzódtam ki a Budapest Sportcsaknoknál buszöbölbe. Nem volt ez sem olyan hihetetlen nagy erőfeszítés....

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.12.05. 16:50:09

Tanitinéni,
Ok, kétszer kétsávos út, közepesen erős forgalom, hézagos kocsisor előttem és utánam is. Velem szembe jön valahol a szirénázó Q7-es, majd gondol egyet, és átjön az én sávomba az egyik hézagban, hogy ott folytassa útját, mert nagyon sürgős neki. Mellettem a külsőben megy egy robogó. Ha kitérek jobbra, hogy elengedjem a szembejövőt, fellököm a robogót, (vagy más szóval megpróbálom elhárítani a veszélyhelyzetet), amit a szirénázó okozott.
Ugye fékeznés nem igazán használ, mert attól az még jön szembe, csak kisebb sebességgel fog belémcsapódni, ha megállok, mindenképpen ki kell térni, de csak egy irányba tudok kitérni, amivel meg elütöm a robogóst...
Tehát a megkülönböztető jelzést használó helyesen jár el, mikor leszorít mást az útról, aki a frontális ütközést csak úgy tudja elkerülni, hogy ezzel balesetet okoz?

Mityu 2008.12.05. 16:54:02

A megkülönböztető jelzést használó jármű soförje szerinted csukott szemmel nyomja neki?

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.12.05. 16:54:52

"49. § (1) A gépjármű megkülönböztető jelezéseket adó berendezéseit csak abban az esetben szabad működtetni, ha a feladat sürgős ellátása, a személy-, élet- és vagyonbiztonság, továbbá a védett személyek és kíséretük biztonsága érdekében az szükséges, és a forgalmi viszonyok azt indokolttá teszik."

A beküldő esetében minden ilyen feltételnek megfelelt vajon a fejeseket szállító autó?
Valóst veszélyt jelentett volna a benn utazó biztonságára, amennyiben nem használ megkülönböztető jelzést és nem közlekedik forgalommal szemben?
Persze ezt soha nem lehet megtudni, mert az ÁVÓ azt hazudik, amit akar, és senkinek nincs se joga se lehetősége ellenőrizni.
Magyarul az ilyen kormányzati kékvillogósok minden törvény felett állnak, akkor és olyan szabályt szegnek meg, amilyet csak akarnak, mert utólag úgyis minden őket igazolja majd...

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.12.05. 16:57:58

Nem csukott szemmel, csukott aggyal, most nem a mentősökre és a tűzoltokra gondolok, azok mindig sokkal óvatosabban és megfontoltabban vezetnek, és nem erőszakoskodnak annyira, mint a sokkal kevésbé fontos kormányzati villogósok, akik tényleg úgy tesznek, mintha ők minden szabály felett állnának, holott csak pár nyamvadt politikus időbeosztása múlik rajtuk, nem emberéletek, mint a többi megkülönböztető jelzést használónál.

Mityu 2008.12.05. 17:00:36

"A beküldő esetében minden ilyen feltételnek megfelelt vajon a fejeseket szállító autó?"

Szerinted ezt ki- és mi határozza meg?

"Persze ezt soha nem lehet megtudni, mert az ÁVÓ azt hazudik, amit akar, és senkinek nincs se joga se lehetősége ellenőrizni."

Tévedés. Naplózva van. Visszakereshető. Még a mentőknél is.

"Magyarul az ilyen kormányzati kékvillogósok minden törvény felett állnak, akkor és olyan szabályt szegnek meg, amilyet csak akarnak, mert utólag úgyis minden őket igazolja majd..."

Tévedés 2. Törvényileg szabályozva van az őrezred tevékenysége.

Mityu 2008.12.05. 17:02:39

"olott csak pár nyamvadt politikus időbeosztása múlik rajtuk, nem emberéletek, mint a többi megkülönböztető jelzést használónál."

Tévedés 3. Azért hívom védett személynek és nem "fontoskodó, rohanó"-nak :)

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.12.05. 17:06:26

Mityu,
És mi alapján?
Úgy érted, naplózva van, hogy "itt és itt bekapcsoltuk a villogót és erőszakos átkelést hajtottunk végre a forgalommal szemben, mert úgy ítéltük meg, Dr. Szakállam Titkár életét veszély fenyegeti a körülöttünk gyülekező fenyegető autósok által"?

A mentőkkel és tűzoltókkal nem fogalkozom, azok teszik a dolgukat és nagyságrenddel figyelmesebbek még kék fénnyel is, mint az ilyen pökhendi kormányzati sumakkerek.

"Törvényileg szabályozva van az őrezred tevékenysége. "
Ugyanmár, ez csak duma. Senki se tudja ténylegesen ellenőrizni és számonkérni, egy ilyen esetben semmiképpen sem. Még jobban összetartás van, mint a rendőröknél, ugyanúgy lefedezik egymást, ha valami vizsgálat lenne ellenük.
Annak idején egy autótolvaj ellen fegyvert is

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.12.05. 17:08:02

Folyt:
Annak idején emlékszem, mikor OV gyerekeit szállító Vitara tolvajára tüzet nyitott az őrezredes... ha egy polgár, vagy akár egy rendőr ilyen esetben fegyvert használna, jó sokáig sittre vágnák...

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.12.05. 17:10:58

Mityu,
Akkor konkrétan az említett esetben mi és ki ellen védték? Miért volt szükség erre a manőverre, amivel másoikat veszélyeztetett?
Ki dönti el?
Ugye, hogy nincs erre konkrét, számonkérhető előírás, mert azok megítélésére van bízva, akik védik: ergo azt csinálnak, amit akarnak.

Bármikor mondhatják, hogy "úgy itéltük meg, hogy az adott helyzetben az intézkedés szükséges volt a védett személy biztonsága érdekében" és nincs, aki ezt felülbírálhatná...

Mityu 2008.12.05. 17:13:39

Nem vagy tisztában a dolgokkal és a nagyobb gond, hogy utána sem olvasol.

Nesze:

69/1997. (XII. 29.) BM rendelet

a Köztársasági Őrezred feladatáról, hatásköréről és illetékességéről

stab 2008.12.05. 17:18:58

Hát ezt kár volt megírni. Minden MKJ-t használó autó alblakán be kéne kopogni hogy mégis mit képzel.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.12.05. 17:19:55

Mityu,
Dobálózhatsz it paragrafusokkal, de te is tudod, hogy csak annyit érnek, amennyit betartanak.

Konkrétan és reálisan, ha a posztíró panaszt akarna tenni, szerinted lenne bármiféle esélye arra, hogy az őrezred bármikor is beismerje, hogy nem volt indokolt a kék villogó és a manőver?
Vagy lenne esély arra, hogy ezt bárki rájuk bizonyítsa?

Ugye érzed, mennyire lehetetlenség?

A hatalomhozt közel állók vagy azt kiszolgálók azok, akik a legjobban ki tudnak bújni a törvények alól. És miért ne tennék?
Ez a fajta villogó is egyfajta hatalom, az, hogy gyakorlatilag büntetlenül bárkit eltakaríthat az útjából, márpedig mindenféle ilyen jellegű dolog torzítja az emberi jellemet és arra ösztönzi, hogy áthágja a szabályokat és ne vállaljon felelősséget érte, mert megteheti.

Mityu 2008.12.05. 17:25:58

"Konkrétan és reálisan, ha a posztíró panaszt akarna tenni, szerinted lenne bármiféle esélye arra, hogy az őrezred bármikor is beismerje, hogy nem volt indokolt a kék villogó és a manőver?"

Én inkább azt érzem, hogy az előre el van döntve, hogy a megkülönböztető jelzés használata indokolatlan volt. Ezt kellene kicsit lazítani. S ha ez megvan utána esetleg beszélhetünk arról melyek azok a paraméterek amelyek ezen sofőrök cselekedeteit meghatározzák. Lehet te magad csodálkoznál ha pár dologról még tudnál.

tantinéni · http://uizbwaaaewqwwqeewnv 2008.12.05. 17:41:44

Vazze Daily...

Gondolokozzár már egy kicsit!


pl. MI BIZTOSITJA szerinted, hogy
a forgalomban a vedett es a vedo auto
egyutt tudjon maradni a sok autos kozott
...HA NINCS megkulonbozteto jelzes !!!

Kar olyanert frocsogni amihez nem ertesz.
(es en sem persze, nem leven orerzedes)

De akar minimalis logikaval is
belathato, hogy velhetoen egy szukseges technikai/biztonsagi ...intezkedes a szirena.

Márha a vedelmet magat, mint szuksegest elfogadjuk.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2008.12.05. 18:09:34

Húzódjon le a kurva anyukája. Ha olyan fontos, helikopterrel menjen. De mégis, itthon mi a fasz lehetne olyan fontos? Most komolyan, MI? Ehh... Szopjanak hanyatt. Én már nem hiszek a pénz és adósság alapú társadalmi berendezkedésben. Én átlátok a rendszeren.

berliner 2008.12.05. 21:04:13

szerintem is kicsit sok a villogós autó. mentő, rendőr, tűzoltó rendben van, meg a tényleg fontos személyek. utóbbiak is csak akkor villogjanak, ha tényleg valami gáz van.
de a többi... nem kell minden minisztériumi osztályvezető helyettesnek villognia - a mi pénzünkön ráadásul. a másik, ami baromi idegesítő az a villogóval száguldozó "vérszállítók" meg a villogó nélkül is magát rendőrnek képzelő "biztonsági céges". Arra van a rendőrség, állami pénzből, hogy ellássa a feladatait. "leleményes" vállalkozók ne alapítsanak "biztonsági céget" és ne másolják le a rendőrautók festését.
a "vérszállítók" még súlyosabbak. van egy cég (SMSV), aminek az autóit (teljesen szedett-vedett flotta, némelyik fóliázva- vérszállításhoz miért kell sötített ablak???) csak villogóval látom. Ha egyszer látnám őket villogó nélkül, akkor el is hinném, hogy tényleg csak vért szállítanak.

Röviden, lehet sírni, hogy egyesek nem engedik el a villogós autókat, de azért fordítva is meg kellene vizsgálni a dolgot. Kicsit elszaporodtak a jelöletlen vagy senki által nem ismert magáncégek villogós autói. Legyen egységes flottája (tudom, nincs rá pénz) a rendőrségnek, mentőknek, tűzoltóknak, meg a közt. őrezrednek. azt kész. nem vagyok egy nagyon etatista valaki, de pont ez az a dolog, ami teljesen rendjén van, ha csak az és kizárólag az állam kezében van.

az utolsó. próbáljon már meg a közt őrezred is egységes flottát felépíteni, olyat, ami tükrözi a fontossági hierarchiát. (nyilván audi lesz, mert az audit forgalmazó cég keni meg legjobban őket:)

ha tényleg csak fent említett szervek (plusz kat.védelem meg ami valóban indokolt) villognának, akkor talán az emberek is komolyabban vennék ezt a villogósdit.

Gera 2008.12.06. 13:02:11

Szerintem nincs túl sok állami villogós autó, az a 90es években volt. Viszont az SMSV tényleg elég érdekes, nekem is vegyesek az érzelmeim ezzel kapcsolatban, de mivel nem látok bele a működésükbe, ezért egyelőre nem tételezek fel rosszat.

efhábé 2008.12.06. 17:43:48

" és ha nem nézek a tükörbe mi van? négy halott? megéri?"

Nem négy halott, hanem agyhalott...

Most komolyan, ha mögötted jön, akkor te mitől lennél veszélyben? Gondolod, nem lát téged? Minden konvojban van egy kocsi, ami félig átlóg a másik sávba. Nem nehéz a 3. alkalom után rájönni, amikor ilyet látsz, hogy nem trehány, hanem ez a dolga. Ha meg utolér és te nem veszed észre, akkor vissza fog menni a belső sávba és miután eléd került kicsivel, ki fog tolni a leállósávba, hogy biztonságos távolságra legyél a védendő autótól. Miért gondolod, hogy ugyanolyan zombi az a sofőr, mint te vagy? Tudja ő tekerni a kormányt.

efhábé 2008.12.06. 17:47:04

"Ugye Te meg hiszel a Telapoban (is)?"

Te természetesen kivétel vagy, nyomtass ki magadnak egy oklevelet a megtisztelő, "A világ legjobb sofőre" felirattal és pöcsételd le magadnak...

efhábé 2008.12.06. 18:11:45

Én gyakran látok smsv kocsikat mkj nélkül, a xvi. rákos úton van vmi központjuk, én meg arra járok dolgozni/haza.

G 2008.12.06. 22:51:06

az ország kórképe gyönyörűen látszik a hozzászólásokon... ez teljes gyalázat, szégyen.
(igen, szégyen az emberek hozzáállása a dolgokhoz. totális szégyen.)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.06. 23:17:39

" a benn ülő állami vezető szólhatott volna, hogy azért ez nem normális dolog, ennyire ne tapossuk már el a pórnépet. Ha meg a tisztelt elvtársé, akkor meg még nagyobb a baj, de ezen sem csodálkoznék."

Szerinted hol nem szarja le hogy mi történik az autón kívül...
Szarjon sünt mind.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.12.06. 23:22:15

Amúyg azzal nekem nincs bajom ha egy mentő vagy tűzoltó szirénázik és így előz akár. Azzal sem ha rendőr (hátha tényleg esethez mennek). De ha politikus... Amilyen léhűtők, mit számít ha elkésnek.

Mariusz · http://totalcar.hu 2008.12.06. 23:32:04

En nagy ívben teszek rá, ki és milyen kék villogós limuzinnal akar magának utat törni a gyilkos dugóban.
Csak a kormánytagok meg a delegációk járnak ilyenfajta konvojokkal.Azután, hogy 18 éve egyre szarabb a városi közlekedés, hogy becsületes adófizetőként félévente kell csapágycserére mennem a holdkőzetszerű burkolatok miatt, hogy egy 15 km-es belvárosi út 1 órába telik, nekem semmelyik sunyi képviselő ne merészeljen utat törni magának, úgy, hogy mindenki álljon félre.
Egészen addig, amég nincs terhes nő, lőtt sérült, koraszülött csecsemő, defibrillátor, vagy 100m-es tömlő az audiban, nem fogom neki megadni az elsőbbséget.
Mégis, miért jár ha szabad megkérdeznem? Ha én nem érek be időbe a munkába, nekik ez miért jár? Dehogy állok én félre... toljanak le ha akarnak, gallytörővel és vonóhoroggal kínálom meg ha nem tetszik.

Dániel 2008.12.08. 11:44:39

Tavaly nyáron volt, hogy éppen mentünk át Pozsonyba az M15-ösön, ami ugye nem igazi autópálya, hanem egy darabon csak egy 1 x 1 sávos út. Sehol senki, üres az út. Egyszer csak szemből kb. 150 km-rel száguldozik felénk egy ilyen kormányzati konvoj, de az út közepén! Satufék, le az út szélére. Mi van, ha nem teszem, belém jönnek? Nem értem miért kell fontoskodni, balesetveszélyt előidézni. A mentőknek és a tűzoltóknak fontosabb hogy oda érjenek, mégsem tarolnak le mindenkit egy kihalt úton… Állatok komolyan, és még ezeknek kéne példát mutatni a polgároknak.

Babakocsi 2008.12.08. 12:06:29

Mariusz, nem úgy tolnak le, hogy neked mennek.
Hanem az egyik rendőrautó félreint, és ahhoz, hogy kifizesd a büntid, el kell majd adnod a tolórácsot és a vonóhorgot is.

A múltkor láttam én is amúgy egy ilyet. A pirosnál a dugóba álló autóknak üvöltötte az elől jövő rendőr az ordibátorba: "Húzzatok már innen, g@cik, a k@va anyátok, nem látjátok, hogy jövünk,

Lunitari 2008.12.08. 15:37:51

A megkülönböztető jelzéssel haladót a lehetőségekhez mérten segíteni kell az előrejutásában, de pl zöld lámpánál neked jönnek akkor ők a hunyók. A TV-ben mondták egy mentős baleset kapcsán.

Láncos balrog 2008.12.11. 22:42:46

Így vagy úgy, ha nem rendőrről, mentőről, tűzoltóról van szó, akkor annyira nem lehet sietős, hogy emberéletet kockáztassanak.

Ha annyi pénzem lenne, vennék egy hummer-t, tolólappal az elején, és nemhogy nem állnék meg, mikor szabálytalanul belémcsattan a barom állami sofőr a kun hetesével, hanem egész addig tolnám magam előtt, míg oda nem érek, ahova éppen igyekeztem.












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása