Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Tanuljanak stílust az ovisok is!

2009.01.10. 12:20 :: SilentSound

Felelősségteljes szülők nevelik az új nemzedéket, megnyugtató ez a jövőre nézve. Tamás az óvodában próbálta egy reggel lepasszolni növésben lévő utódját, amikor beleboltott egy agybajnokkal, aki a gyerekek füle hallatára szórta a szebbnél is szebb szitkokat.

Nálunk divat (vagy kötelező, nem tudom), hogy a meggondolatlan szex eredményét oviba hordó népek nem a parkolóba állnak be, hanem közvetlenül a bejárat 3-4 méteres körzetében parkolnak. Még ha mozgássérült ovi lenne, érteném, de sem a csemete, sem a szülők nem mozgássérültek, maximum szellemileg. De ma ki akartak nyírni.

Érkeztem az ovihoz, jobbról és balról is egy-egy autó az út szélén, barátunk, akiről szó lesz, ráadásul egy kapubejáratban. A gyereke meg annak az anyja éppen kiszállt az autóból, kissé behúzódtak az autó mögé, hogy el tudjak menni. Szemkontaktus volt, láttam, hogy lát engem.

Beálltam a parkolóba, és amikor kiszálltam, a kedves apuka elkezdett 140 decibel környékén foglalkozni az édesanyámmal közös szexuális életünkkel, azzal az indoklással, hogy akár el is üthettem volna a gyerekét.

Mivel tájékoztattam - hátha nem vette észre -, hogy egyrészt nem ütöttem el, másrészt annyira tudok vezetni, hogy ha el akartam volna ütni akkor el is ütöm, ráadásul a parkolóban még a veszélye sem fenyegetné az elütésnek, tájékoztatott a meggyilkolásom technológiájáról (nyakamra lép), amelyet azon nyomban véghez is akart vinni. Mindezt továbbra is 140 decibellel.

Bent az oviban szépen megkértem az anyukát, hogy ha lehetséges, szóljon a kedves férjének, hogy vegyen kissé vissza, csak annyit mondott, hogy inkább nem, mert akkor tuti meg fog ölni.

Amit szegényke nem tud felfogni:

- az ovis gyerekek életre nevelésének nem az a módja, hogy a fél utca által jól hallhatóan felsorolja a trágár-magyar szótárat elejétől a végéig

- ha az embernek problémája van, hamarabb ér célt normális hangnemmel (lehet, hogy nincs olyanja szegénynek)

- ha féltem a gyerekemet, nem egy aránylag forgalmas (legalábbis reggel) utca autók felöli oldalán teszem ki.

Mit tanulhat egy ilyen családban a gyerek? Ebből lesz az, aki elsős korában összeveri a társait, mert megtanulta, hogy ezzel éri el a célját.

Erősen támogatom a jogosítvány előtti pszichológiai tesztet, bár az ilyeneknek akkor maximum egy libával többe fog kerülni a jogosítvány.

102 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó hülye erőszak veszélyes parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MrZed001 2009.01.10. 13:50:27

A liberalizmus, az rontotta el az embereket, de nagyon.
Régen ezért kapott egy jóízű pofont, és ha nem kérte a másikat is mellé, akkor szépen csendben elsomfordált.
Régen odaálltak az emberek az mellé, akinek szerintük igaza volt. Ma FÉLNEK.
Elkúrták az országot.

RaveAcE 2009.01.10. 14:20:37

Próbálj nem kapni infarktust. Mindig is voltak és lesznek ilyen buta taplók. A házunk mellett van ovi is és iskola is. Mindkettő gerjeszti a közlekedési ki-mit-tud szitukat. Nem ritka a balesetveszélyes és életveszélyes helyzet.
A múltkor egy alsós ordított le, mert körbenézés nélkül előbukkant 2 parkoló autó közül (persze parkolni tilos), merthogy neki apukája megmondta, hogy elsőbbsége van (a zebra kb 10 méterrel odébb van). Jó esély van rá, hogy nem fogja sikeresen átörökíteni a génjeit a következő generációra...

nagyzee 2009.01.10. 14:28:44

"Érkeztem az ovihoz," no de milyen sebességgel érkeztél? Lehet, hogy az apuka túl gyorsnak vélte azt, és megriadt. Joggal féltheti a gyermekét, persze az agresszív üvöltözés a tahók jellemzője, szóval én is az ivartalanítása mellett szavaznék, hogy legalább utódai ne legyenek többen, hisz egy már amúgy is van.

Tagbaszakadt Paraszt 2009.01.10. 14:36:09

Ezért jobb az USÁ-ban élni. Ott 50 év fegyház terhe mellett azonnal fejbelőhetted volna a zsebedben lévő 9 mm-essel. Persze ott nem is mert volna üvölteni a paraszt, pont az említett agykiloccsantás valós veszélye miatt.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.01.10. 14:39:28

@RaveAcE: darwin díjra jelölt? Az olyanokért nem kár.
@MrZed001: kinek adtál volna pofont?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2009.01.10. 14:46:06

"A gyereke meg annak az anyja éppen kiszállt az autóból, kissé behúzódtak az autó mögé, hogy el tudjak menni. Szemkontaktus volt, láttam, hogy lát engem."

Ha egy óvodással felveszed az autóban a szemkontaktust, még nem következik abból, hogy nem fog eléd kirohanni.

Ezt csak úgy mondom, anélkül, hogy igazat adnék az üvöltözőnek.
A gyerek, öreg, szuzukis, fábiás nem beszámítható.
Főleg nem egy óvodás.

MrZed001 téged tenyészteni kellene...

Бабаяга 2009.01.10. 14:46:18

Persze, hogy mindenki közvetlenül az ovi előtt akar megállni: különben a szemben lévő ház előtt is hagyhatta volna az autóját. (Nem tréfa, sajátgyermekeim ovistársát minden nap reggel autóval hozta, délután vitte anyuka, aki otthon volt. Egy alkalommal kiderült, hogy a szemközti házban lakik, de - szerinte- a gyermek önbizalmát növeli, ha kocsival jön, mint azok a társai, akik tényleg messzebb laknak.

AzHofi 2009.01.10. 14:49:43

Ez az ember még senkitől nem kapott egy jó időben és helyre (gége) helyezett makarenkóit. A földön ülve fulladozva kissé elgondolkodna pár dolgon, úgysem ért másból, az ilyennek pofázhatsz.

Harelgas 2009.01.10. 14:55:11

Eszméletlenül nyugodtak tudnak maradni eggyesek! Én is mindig nyugodtan próbálom megoldani a helyzeteket, de ha egy másik embertársunk elkezd ordítani velem, ráadásúl az édesanyámról, és hogy a nyakamra lép, akkor nézek hogy mi van, majd egyszer csak elszakad valami az agyamba... Onnantól kezdve a hangom megváltozik, elkezdek úgy beszélni mind egy ork, és földöntúli düh árasztja el az agyamat! Elpusztithatatlannak képzelem magam, igaz eddig egy monoklim és egy vérző orrom nem volt életembe! Csak kézközépcsontomat és a csuklómat törtem eddig el! Ami a kezem útjábban volt azt hagyjuk! Persze ritka szitukról van szó, és szerencse hogy még senkit meg nem öltem, de azthiszem nem lenne kár az ilyen emberekért! Felfoghatatlan nekem a poszíró nyugodsága! De ha ott lettem volna megvédtem volna!

Harelgas 2009.01.10. 15:05:18

Kolbászoszömle, a suzukis szterotípiát mellőzük mert az a valami az agyamba kezd felforrósodni!

Don Blasius 2009.01.10. 15:11:54

Ajánlom mindenkinek megtekintésre az "Idicraty" c. amerikai filmet. Ez egy sci-fi a jövőben játszódik, 2005-ben hibernálnak 2 amerikait, akik 2505-ben ébrednek fel. Ekkorra az amerikai emberek átlag IQ szintje 70 alá kerül, ez a két átlagos IQ-szintű ember pedig elég mókás helyzetekbe kerül. Efelé tartunk és nemcsak Amerikában (ott már talán a célegyenesben vannak?:)).

Még egy kis adalék, mennyire megyünk a primitivizmus felé: a héten egy beosztottam próbálta bizonyítani igazát, hogy előbb üvöltözött és szidalmazott, majd kezet is emelt rám. Erre még soha nem volt példa a munkám során. És mielőtt bárki megkérdezi, nem volt jogos a panasza, neki állt feljebb és próbált így meggyőző lenni. Az ilyet aztán szép szóval nehéz...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.10. 15:13:51

@Don Blasius: Műszakpótlék, jelenléti ugrott :) Így kell büntetni. Vagyis én kirúgnám, de te nagyon jó szívű lehetsz. Aki a főnökre kezet emel, mehet munkanélkülire :) Így megy ez mifelénk :)

Don Blasius 2009.01.10. 15:22:20

@KuKori:
1 nap volt hátra a próbaidejéből*. Szerinted?:)

(Amúgy is ki akart lépni, de ezek után már megelőztem.)

*Nem lúzernek nevezném, szimplán idegbeteg volt a csávó. Dehát Lipót már nincs ugye...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.10. 15:33:43

@Don Blasius: Szerintem most hideg van kinn, főleg munka nélkül :DDD

szaGértő 2009.01.10. 15:44:45

@nagyzee:
25 km/h körül. Szerinted sok? :)

szaGértő 2009.01.10. 15:45:55

@kolbászoszsömle:

Az anyjával. Ne magyarázd félre, jó? Köszi.

Szerinted az ovis húzta hátrébb az anyját, vagy fordítva?

2009.01.10. 15:46:33

@Reaper Man:
„...Ezért jobb az USÁ-ban élni. (...) azonnal fejbelőhetted volna a zsebedben lévő 9 mm-essel. Persze ott nem is mert volna üvölteni a paraszt, pont az említett agykiloccsantás valós veszélye miatt.”

USA... haggyukmá'...
Nem mert volna üvölteni? Lehet. De az is lehet, hogy előmerte volna venni a sajátját és lelő, mielőtt elmondja miért is fog lelőni. Tényleg jobb alternatíva. :-)

2009.01.10. 15:50:02

@Бабаяга:
Annyira jókat tudok röhögni azokon, akik képtelen 5m-t gyalogolni a parkolóhely és az akármi (jelen esetben óvoda) bejárata között. Félelmetes. :-D

nagyzee 2009.01.10. 15:52:35

@szaGértő:
25km/h az nem sok. Annyival, még ha elütöd is, a te autód szenved nagyobb kárt. Lehet, hogy nem voltál szimpatikus az apukának. Még párszor ismételd meg az akciót a jövőben, hátha infarktust kap. Ez nagyon elegáns megoldás lenne.

2009.01.10. 15:53:36

off
@Don Blasius:
Ez a film nem mostanában volt valami HBO féle csatornán?
(Elég későn volt, ráadásul nem is láttam az elejét, de az a pár perc amit láttam belőle erősen erre hajaz. Egy csaj, meg egy pasi volt a két hibernált?
on

szaGértő 2009.01.10. 15:55:16

@nagyzee:

Jó ötlet. :)

Egyébként ez a faszi rendszeresen, mindenhol így próbálja kezelni a konfliktusait, a baj az, hogy sok esetben sikerrel.

Nyuszik ellen működik.

2009.01.10. 16:00:49

@szaGértő:
Relatív. Attól függ mennyi hely marad.
Me' ugye ha 5cm-re húz el melletted a sóderos KAMA3 25-tel annak kicsit más a hangulata, mintha ugyanezt két sávval odébb teszi. ;-)
Szerintem.
A másik, hogy ugye ezek a dolgok két különböző szemszögből egész másképpen festenek. Ami az autóban ülve lehet „bőven elég”, az „célszemély” szempontjából lehet „hajszál híja” is.

Valaki a tömegből 2009.01.10. 16:29:13

én is számon kérném az autóstársamat , ha a családomnak be kell húzódnia egy autó mögé, hogy ne üssék el, akár milyen lassan megy az autó...az a minimum, hogy egy kisgyerekes szülőt elengedek, meg babakocsist, meg időset...ez is hozzátartozik a normális autós közlekedéshez...még ha az apuka rossz helyen is parkol. Az ilyen full parasztok miatt nem engedem a fiamat egyedül közlekedni, mert az ilyenek a bringások, gyalogosok mellett is centikkel mennek el bekényszerítve őket "menedékhelyre", mert ők a nagyobbak és az erősebbek... gondolkodj kedves poszt író: ki a nagyobb paraszt aki csendben majdnem elüt egy kisgyereket vagy az aki ezt szóvá teszi (akármilyen stílusban is).
És szerintem örülhetsz neki, hogy nem ment neked az apuka...megérdemelted volna, nem kicsit...

dr. Aullah 2009.01.10. 16:40:54

@Don Blasius:

OFF: Köszi a film ajánlást, trailer alapján nézős, amúgy nem ismertem ezt a filmet. Köszi még1szer :P

G-Burt 2009.01.10. 16:52:17

Hétköznapi autós! A családod mielőtt lelép az úttestre az a minimum, hogy körbenéz, jó esetben látja, h mivan.

isti86 2009.01.10. 16:53:40

Tényleg meredek húzás volt, talán előbb el kellett volna engedned a családot, aztán szépen elmagyarázhatnád nekik, hogy akár ki is lapulhatnak ha az útszélén parkíroznak.

Don Blasius 2009.01.10. 16:58:00

@-dingo-:
Nem tudom, én DVD-n láttam. Amúgy igen, egy férfi és egy nő a két hibernált.

@Aullah:
Nagyon szívesen. Jó szórakozást!:)

j311 2009.01.10. 17:13:06

@szaGértő: Az ovis húzta az anyját? ;]
Milyen világban élünk? Lehet nem is az apa üvöltött veled, hanem az ovis túlfejlett fia? :DDD

j311 2009.01.10. 17:16:45

@Hétköznapi autós: KRESZ nem túl bonyolult. Ahol a gyalogosnak elsőbbsége van ott el kell engedni. Ahol nincs ott el lehet, de nem kötelező.

Tippelem elvárnád, hogy a 120-szal száguldó nemzetközi gyors is megálljon és átengedje a porontyodat a vasúti síneken. Hát nem fogja... De azárt Darwin díjat még kaphattok.

2009.01.10. 17:37:12

nem tudom mi van veletek, én ovis koromban nem rohangáltam mint egy félőrült
dehát engem megneveltek..
láttam jön kocsi bazmeg csaknem akarok megdögleni..

nyuszy 2009.01.10. 17:38:17

@Don Blasius:
"Ekkorra az amerikai emberek átlag IQ szintje 70 alá kerül"
Izé. Az IQ nem egy objektív mérés, az aktuális feladatsorokat az aktuális átlaghoz igazítják, úgy, hogy az átlagos ember 100-as IQ-jú legyen.

@szaGértő:
Mi van velem? :))

@Hétköznapi autós:
Ha a kölködet az úttestre szállítod ki, tilosban megállva, és elütik, valószínűleg téged is elővesz a bíróság. Nem ok nélkül.

Tagbaszakadt Paraszt 2009.01.10. 18:12:55

@-dingo-: Talán nem vágtad az iróniát. Ettől függetlenül ott kevésbé jellemző, hogy az utcán az ember ujjat húz egy másikkal valami f@szság miatt. Másik szempont, hogy a respekt kevésbé függ a testi adottságoktól, hiszen a Magnum a 28 kilós csőtészta kezében is ugyanakkorát szól.
De visszatérve az esethez: valszeg a szerző is benne volt a balhéban, felteszem nevelési céllal kicentizte a tilosban parkoló családját. Ha 3 m-re kerüli ki őket, biztos nem üvöltött volna a paraszt. USÁ-ban már a centizést sem kockáztatod meg, mert félsz a következményektől. Nem azt mondom, hogy az a jó, ha bármikor lelőhet az utcán valami elmebeteg, de ott valahogy jobban tiszteli egyik ember a másikat.

Sákif za morro? 2009.01.10. 18:20:05

Először is, csodálkozom, hogy a poszt írója nem 195 centi, és 120 kiló.... Másrészt, igaza van. Az ordítozós kreténnek bizony a jó kurva anyját. Bízzunk benne, hogy egyszer megtalálja az emberét, aki bucira veri a száját. Harmadrészt. mi az anyám picsájának kell a gyereket autóval hordani az oviba? Nincs lába? (És akkor nem tértem még ki a mindenáron az ajtó mellett közvetlenül megálló szerencsétlen marhákra. Bevásárlóközpontba szoktam nevetni a köröző majmokon. A rokkant parkolóban már nincs hely, a bejárat előtt se. Aztán nehogymá' gyalogoljon középtájról.... )

Valaki a tömegből 2009.01.10. 18:23:33

@G-Burt: szerencsére a családom figyel, és sajnos nagyon kell figyelnie a sok bunkó "elférek még" gondolkodású autóstól
@Devil: nem egészen értem, hogy milyen gyógyszerre gondolsz.
@j311: azért mert valaki nem túl szabályos, azért még nem kell elütni. Én anno tanultam valami olyasmit, hogy, ha előzök/kikerülök valakit, akkor mekkora a minimális távolság, amit illik megtartani az előzött és az autó között, ha ezt betartod, akkor már nem kell az autó mögé bújtatni a gyereket...mellesleg a gyalogosnak mindig elsőbbsége van, ha már az úttestre lépett...bár ez még a zebrán sincs betartva a sok full paraszt autós miatt, sajnos
ja és a vonat is megpróbál megállni, de neki nem fog sikerülni, az autósnak viszont ott a lehetőség csak élni kell vele és rá kell lépni a fékpedálra, nem nehéz, tanítják már az első vezetés órán...
@nyuszy: akkor is elővesznek, ha egy szabálytalanul parkoló autóból kiszálló emberkét ütsz el, főleg akkor, ha meg tudtál volna állni és ez esetben te leszel a hibás
Ha egy kicsit mindenki odafigyelne a másikra és udvariasabb lenne ilyen helyzetekben is, sokkal nyugodtabban lehetne nap, mint nap közlekedni és nem kellene idegbetegen megérkezni a munkahelyre. A full paraszt meg előbb utóbb rájönne, hogy mindenki normális a környezetében és akkor ő is elgondolkodik azon, hogy talán máshogy kellene csinálnia, ha nem megy akkor meg ott kellene, hogy legyen a rend éber őre, aki megteszi a szükséges lépéseket...javaslom, hogy vezessetek néhány ezer kilométert németeknél, Svájcban, Ausztriában és ti is másként fogtok viselkedni az utakon (szabályosan és udvariasan).

beci57 2009.01.10. 18:24:36

@kolbászoszsömle: A gyerek, öreg, szuzukis, fábiás nem beszámítható.
Főleg nem egy óvodás.
de hogy Te nem vagy az,az holtbiztos.

beci57 2009.01.10. 18:37:45

@Hétköznapi autós: Neked is át kellene gondolnod a hozzáállásodat,nem túl egészséges.A felfogásod sok esetben veszélyes lehet,ennek alapján a bunkó jelző leginkább rád illik.Elvárod hogy figyeljenek rád,de saját magaddal szemben igen csak elnéző vagy.Haragszol a világra,ez látszik,a megkeseredettség nem így kezelhető,vizsgáld át magad,saját viselkedésedet,aztán bunkó parasztozz le másokat,miután nem érzed úgy hogy Te vagy a világ közepe.

toria 2009.01.10. 18:54:50

Próbáld másképp nézni. Volt-e tábla tiltás, miért baj h ott álltak meg?
Tőled, akinek hasonlóan kiskorúja van, ő esetleg elvárná, hogy jó nagy ívben kerüld ki a gyerekét, vagy teljesen megvárod, amíg elmennek-átmennek-bármi, mert gyereknél sosem lehet tudni.
A kiabálás stílus kérdése, a káromkodás bunkóság, főleg az gyerek mellett (max. a kutya vigye el a szint nálam) de benned is felmenne a pumpa, ha a gyereked mellett (legyen mondjuk) 50 centire haladna el egy kocsi..
Több odafigyeléssel nem biztos, hogy idáig fajult volna a helyzet.

odanézz 2009.01.10. 19:01:50

@toria:
Mégis ,hogy került volna ha az út mindkét oldalán autó áll?
Miért baj ,hogy ott álltak meg?: Mert az úton álltak, a posztolótól, jobbra is balra is!!

,,de benned is felmenne a pumpa, ha a gyereked mellett (legyen mondjuk) 50 centire haladna el egy kocsi.. "
Akkor álljon meg és tartsa fel a mögötte torlódó, ordítozós apukához hasonlóan idegeskedő, sort???

odanézz 2009.01.10. 19:05:15

@Hétköznapi autós:

Bocsáss meg, de számomra az jött le a posztból, hogy szó sem volt veszélyeztetésről, Tahó apuka, trágár stílusa, gondolom valamin reggelről felhúzta magát, és így kellett levezetnie a dühét.

beci57 2009.01.10. 19:12:26

Ha nem volt kijelölt gyalogátkelő,akkor miért a gyalogos hangoskodik?

Valaki a tömegből 2009.01.10. 20:01:01

nem értek egyet a bunkó apuka stílusával, de megértem (én is kiabáltam már autós után, amikor a tükre elvitte a könyökömet kb.30-40-nel és még csak nem is lassított). Az üvöltéshez meg az kellet, hogy a kedves autóstárs, azt tegye amit tett. Idézet: "A gyereke meg annak az anyja éppen kiszállt az autóból, kissé behúzódtak az autó mögé, hogy el tudjak menni."-erről beszélek. Miért kellett elmenni, mert az autóstársnak nem volt 10 mp-e, hogy elengedje őket-na ez a bunkóság, nem is kicsi...ja és szó sem volt szabálytalan parkolásról, csak arról, hogy az út szélén álltak az autók...
@beci57: igenis elvárom, hogy rám is figyeljenek én is figyelek másokra -próbálok udvariasan és szabályosan közlekedni (gyalog vagy autóval) és ezt el is várnám mindenkitől (tudom, hogy ez egy kicsit idealista elgondolás, de hadd legyek az egy kicsit idealista). Eddig még mindig célba értem, igaz, hogy volt olyan, hogy 2 perccel később, mintha bunkó módon pofátlakodtam volna...szvsz szerintem működik itt is a normális vezetési stílus:-)
egyébként tényleg tele a hócipő azzal a sok barommal aki a közlekedésben részt vesz, de nem tartja be az udvariasság alapvető szabályait, no és a KRESZ-t (sajnos túl sokat jártam kulturált vezetési stílusú országokban és láttam, hogy másként is lehet közlekedni: együtt és nem egymás ellen)...
ráadásul néhányan még ide írogatnak, hogy igazolják magukat, hogy mennyire fasza csávók, a poszt írónak is sikerült "meghátrálásra késztetettnie" egy óvódást az anyukájával és bebizonyította, hogy ő a keményebb legény...gratulálok hozzá...remélem nem fogja kipróbálni ezt a szituációt fordított felállásban, ha mégis igen írjon róla egy posztot...
@odanézz: "behúzódtak az autó mögé, hogy el tudjak menni."-ez már veszélyeztetés szerintem

Valaki a tömegből 2009.01.10. 20:04:31

@Don Blasius: egy nemzet/ország átlag IQ szintje mindig 100, + és - eltérés mindig az átlagnépesség IQ szintjéhez képesti eltérést mutatja.

szaGértő 2009.01.10. 20:05:19

@beci57:
Nem volt gyalogátkelő. Kultúrált barátunk egy másik ott parkoló autóval szemben állt meg, 10 méterre a parkolótól. Az anyuci messziről látta, hogy jövök (nem ezerrel), és behúzódott a saját autójuk mögé. Nyilván, ha elindult volna, átengedem, sőt, át se kellett volna engedni, mert simán át tudott volna sétálni.

Számomra egyértelmű volt a helyzet, hogy megvárja, amíg elmegyek.

De ha nekik lett volna igazuk, akkor is többet érnek el egy normális beszélgetéssel, mert akkor (ismétlem, nem így volt), max. bocsánatot kérek.

Ennek az embernek tök mindegy, milyen indokkal és milyen helyzetben tartod fel 10 másodpercre, az a lényeg, hogy feltartottad, nem hozzá alkalmazkodott mindenki, hanem neki kellett figyelni másra, pedig ő szarta a spanyolviaszt. Nem csak velem és nem csak akkor volt konfluktusa, ez addig fog így menni, amíg valaki fejbe nem lövi. A szomorú az, hogy meg van róla győződve, hogy tökéletesen csinálja.

szaGértő 2009.01.10. 20:07:25

@Hétköznapi autós:

Hadd idézzek az eredeti posztból:
" jobbról és balról is egy-egy autó az út szélén, barátunk, akiről szó lesz, ráadásul egy kapubejáratban."

Ha szerinted szabályos kapubeállóban parkolni, akkor nincs miért vitatkoznom veled tovább.

szaGértő 2009.01.10. 20:09:13

@Hétköznapi autós:
"behúzódtak az autó mögé, hogy el tudjak menni."

Azaz (lassan írom, hogy te is megértsd) nem bemenekültek, hanem behúzódtak. Beci-nek írt válaszomat is olvasd el, azt is lassan írtam a kedvedért.

2009.01.10. 20:09:37

@Reaper Man:
„Talán nem vágtad az iróniát...”

Őőő, igen azt valóban nem, bocsi. :-)

A többivel nem vitatkozom, nincs ezirányú tapasztalatom. :-)

szaGértő 2009.01.10. 20:13:33

@Reaper Man:
"Ha 3 m-re kerüli ki őket, biztos nem üvöltött volna a paraszt."

Mellékutca, egy autó jobbról parkol, egy meg balról. Ha te így 3 méterrel kikerülsz valakit, akkor helikopterrel jöttél.
:))

Kityusz · http://www.powerplaymanager.com/r25234 2009.01.10. 20:17:39

Sajnos ez nem divat kérdése, egyszerűen ennyire lusták az emberek. Ha lehet, akkor egy métert sem akarnak gyalogolni. És tökmindegy, hogy hová mennek kocsival. Hipermarket, óvoda, iskola, hivatal. Teljesen mindegy. Vidéki nagyvárosban élek, a szüleim pedig egy óvoda hátsó bejáratával szemben. A főbejárat utcájában lehetetlen reggel megállni, így rászoktak a népek a hátsó bejáratra. Minden reggel be szoktam fordulni anyámék hídjára, hisz ott senkit sem zavarok. Viszem egyik reggel a két gyereket az oviba, és látom, amikor egy k. nagy BMW terepgép épp fordul rá a hídra. 20 méterrel arrébb nyilván volt annyi hely, hogy nyergessel is meg lehetett volna állni, de az messze van. Megálltam ott, kiszálltam és odaballagtam a tar fejű "apukához", és megkérdeztem tőle, hogy miért fordult rá a hídra, talán ott lakik? Ugyanazt kaptam, mint a Tamás. Minden voltam, csak úriember nem. Összefutott a fél óvoda, meg a fél utca is. Én nyugodtan elmondtam neki, hogy miért nem állhat idegen ház hídjára. Lassan vérben forogtak a szemei, nem sokon múlt, hogy pofánvágjon. Persze a "mama" is védte a "papát". Akik ismertek (jó sokan, hisz régóta ott laktam), már röhögtek. Na ez csak olaj volt a tűzre. A poén pedig az volt, hogy nagyjából ebben a pillanatban megjelent a kapu túl oldalán apám a kocsival, és őrülten dudált. Nem tudom, hogy jutott eszébe, hogy kijárjon hátulról a garázsból, mert sosem szokott, de azt a pillanatot sosem fogom elfelejteni. A tar "apuka" leforrázva, hápogva bevágta magát a vasba, és csikorgó kerekekkel elviharzott. Szerintem azóta sem jött még rá, hogy én ott lakom. :)

Valaki a tömegből 2009.01.10. 20:22:13

@szaGértő: annyira fáj rálépni a fékre és inteni, hogy menjetek el-csak úgy udvariasságból, én ezt napi szinten megteszem a gyerek sulijánál, pedig ott is átférnének előttem...neked is lett volna egy jó cselekedeted és akit átengedsz neki is lett jobb lett volna a napja... a normális beszélgetés valóban célravezetőbb lehet, csak nem erre szocializálódott a társadalom, sajnos
Azzal sem értek egyet, hogy másokat akadályozva közlekedünk, de ha már úgy történt, akkor legalább ne legyek én is olyan, mint ő...

beci57 2009.01.10. 20:22:21

@szaGértő: nem kell lassan írjad,lassan olvasd amit én írtam:miért a gyalogos ugrál?Ezt írtam.Nem a gyalogossal értettem egyet.Ha nincs kijelölt átkelő, a gyalogos adja meg az elsőbbséget,rá is vonatkozik a Kresz.Az anyuka gondolom érezte hogy nem igazán helyes amit csinál,ezért húzódott félre,megadva az elsőbbséget.

szaGértő 2009.01.10. 20:27:13

@beci57: Nem neked írtm lassan, csak azért, hogy a hétköznapi is el tudja olvasni :))))))

beci57 2009.01.10. 20:34:08

@Hétköznapi autós: Valóban idealista vagy.De nem értem miért kell csak én,vagy hogy értsük:a gépkocsivezetők rálépjünk a fékre,mert nekem van jogsim?Nem volna jobb ha mindenki betartaná a rá vonatkozó szabályokat.És mindig az "fékezne"akinek éppen kell és nem várnánk mindig a másiktól?
De ez is idealizmus.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.10. 20:41:19

Látom beütött egy flémer ide is :D

Kicsi Tóbiás 2009.01.10. 20:41:30

Rükverc, visszatolatni, gyereket kivasalni, kiszállni, fatert lecsapni egy viperával, bemenni, anyukát kirángatni, és rákenni az egészet... Majd beszólni a kocsiba a gyerekünknek, hohy "látod kisfiam, ilyet NEM SZABAD!!!"... :)

Valaki a tömegből 2009.01.10. 20:43:06

@beci57: @szaGértő: ezek szerint ti vagytok azok az autósok, akik mindig csak a KRESZ betűi szerint közlekedtek és az udvariasság eszetekbe sem jut. Amúgy ha a gyalogos lelép, akkor meg kell állni és át kell engedni.
Az anyuka meg szerintem félt, hogy nem állnak meg időben vagy ledudálják, mert ez ma a divat...
Ja és tudok gyorsan olvasni:-)mert jártam iskolába és megtanultam udvariasan és toleránsan viselkedni is:-)))

odanézz 2009.01.10. 20:45:12

@Hétköznapi autós:
Lehet ,hogy én értelmeztem rosszul ,de szó sem volt átkelési szándékról, csupán tétlenkedtek az úton, mikor anyuka észrevette ,hogy jön a posztíró, szépen behúzta a gyereket a kocsi mögé, biztos, ami biztos alapon, ám agybajnok apuka valamin felhúzhatta magát és elkezdett trágár módon szitkozódni.

Átkelési szándékról szó sincs, úgy ahogy veszélyeztetésről sem(25Kmh-ról a fékút ca. 1,2-1,5m), egyszerűen adott egy tahó apuka, aki azt hiszi ,hogy ő szrta a spanyol viaszt

odanézz 2009.01.10. 20:49:06

@Hétköznapi autós:
Ha a gyalogos zebrán lép le az úttestre, akkor elsőbbsége van.
Zebrán= A gyalogátkelésre fentartott, jól láthatóan felfestett területen, nem pedig 10méterrel arréb

magyari 2009.01.10. 20:50:15

@Don Blasius: Ne add fel! Lesz ez még rosszabb is, nekünk meg itt adatott élni - ezekkel. Kérlek, ne add fel!

beci57 2009.01.10. 20:51:13

@Hétköznapi autós: Én meg nem írtam lassan.De ne érts félre,bizonyos szinten egyetértek Veled,csupán haragszom a pofátlan gyalogosra akik azt hiszik nekik mindig mindent szabad.Ezért mondtam hogy jobb lenne ha mindenki a maga szintjén betartaná a szabályokat.És igen:én vagyok az aki mindig kínosan betartja a szabályokat,ezért is bosszant amikor látom,hogy mások meg nem.A gyalogosok,az Audisok,a BMWsek,a SUVosok stb. De ez már egy másik téma lenne.
Hidd el nem akartalak bántani.

odanézz 2009.01.10. 20:52:01

Más nyakára lépni, pedig egy kicsinyes fenyegetőzés, a kedves posztoló tájékoztathatta volna tahó apukát, hogy ez életveszélyes fenyegetés, melyet akár szabadságvesztéssel is bűntethetnek a rend őrei
:))))

magyari 2009.01.10. 20:56:45

@nyuszy: Szeretnélek tájékoztatni, az IQ majd semmire sem jó. Mert nem méri az érzelmi intelligenciát. Namármost. Az izomagyú IQ-ja lehet, hogy 90 volt, lehet, hogy 120. Az eredmény erősen függ az aktuális IQ teszttől (sok van). Az izomagyú frusztrálsága nem függ az IQ-jától, mástól függ. Például a neveltetésétől. S mivel azt nem (vagy igencsak "furán" kapott), így ordít - másokkal. Mert ideges. Adjunk neki gyógyszit? Minek? Hogy mit lehet ezzel csinálni? Sok kérdés, melyekre magam sem tudom a választ. Mert nem a kérdés a sok, hanem az izomagyú. Rengeteg-sok!

magyari 2009.01.10. 20:59:09

@szaGértő: Drága "szaGértő"! Ne is vitatkozz - ezzel. Úgysem hallja meg a tényeket. Azt hall meg, amit akar. S mivel nem kapott nevelést, ebből következően mondja a süketségeit. Hagyd, szerintem. Nem kell "ezekkel" törődni, nem "kell" ezeket észrevenni sem. Nincsenek. Mert virtuálisak - jószerivel. Ha egyáltalán.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.01.10. 21:03:31

Egy régebbi poszthoz volt egy tanácsom, ide is jó lesz:

"ki kell szállni, apukát véresre verni és megmondani a kisfiának, hogy: "látod, ne legyél ilyen hülye, mint az apád, mert ha nagy leszel, te is így jársz."

Jó éjszakát gyerekek :D

Valaki a tömegből 2009.01.10. 21:06:01

@beci57: nagyjából egy a gondolatmenetünk, csak más aspektusból néztük a témát. Én is szeretném,ha a gyalogosok is betartanák a szabályokat, de ha nem teszik, akkor az autósoknak kellene egy kicsit toleránsabbnak lenni és nem elcsapni, megijeszteni őket, bár tudom, hogy ez hosszú távon gond lehet, de tőlünk nyugatabbra már működik...
@odanézz: ne csak olvass, érts is, amit írtnak mások: mi értelme lenne behúzódni az autó mögé? Ha jó oldalon lenne, akkor nem behúzódna, hanem arra menne el...Ajánlom a figyelmedbe a KRESZ-t, mert nem csak gyalogátkelőhelyen van elsőbbsége a gyalogosnak, hanem majdnem minden szituációban (pontosabban egyben nincs).

odanézz 2009.01.10. 21:37:01

,,ne csak olvass, érts is, amit írtnak mások"
Ugyan ez a tanácsom neked is!
Autók hátuljában(egyes esetekben elől)Található egy űr, melynek neve: Csomagtartó, táskát, szatyrokat általban itt szállítjuk, majd ha célba értünk kivesszük őket.
Elképzelhető: Apuka pakol a CSOMAGTARTÓBAN, anyuka kotnyeleskedik, eközben a neveletlen gyerkőc az úttesten tétlenkedik.

,,nem csak gyalogátkelőhelyen van elsőbbsége a gyalogosnak, hanem majdnem minden szituációban" ezt hol találtad? Másold már be kérlek
Én ajánlom figyelmedbe a KRESZ-nek ezen pontjait:

21. § (1) A gyalogosnak a járdán, ahol pedig járda nincs, a leállósávon, az útpadkán vagy a kerékpárúton kell közlekednie.
...

(5) A gyalogos az úttesten a kijelölt gyalogosátkelőhelyen, ha pedig a közelben kijelölt gyalogosátkelőhely nincs,

a) lakott területen levő főútvonalon az útkereszteződésnél (a járda meghosszabbított vonalában), valamint a menetrend szerint közlekedő jármű megállóhelyén levő járdasziget és az ahhoz közelebb eső járda között (a járdasziget teljes hosszában),

b) egyéb helyen bárhol,

a legrövidebb áthaladást biztosító irányban mehet át.

...
Részemről a vita lezárva, tudom, sikeres ember nem lehetek!

odanézz 2009.01.10. 21:39:23

Ez lemaradt!

(9) A gyalogosnak tilos

a) híd, alagút, aluljáró, felüljáró úttestjén áthaladni;

b) olyan helyen, ahol a járművekkel szemben elsőbbsége nincs, a szabad kilátást gátló akadály (nagyobb álló jármű stb.) közelében az úttestre lépni;

c) lánc-, illetőleg csőkorlátot, sorompót kinyitni, azon átmászni, alatta átbújni, illetőleg azt megkerülve elzárt területre (úttest, útszakasz, vasúti pálya stb.) lépni;

d) villamospályán közlekedni, vasúti vagy zárt villamospályán - a kiépített átkelőhelyen kívül - áthaladni;

e) autópályán (a leállósávon is) közlekedni, valamint áthaladni;

f) autóúton (a leállósávon és az útpadkán is) közlekedni, valamint útkereszteződésen kívül áthaladni;

g) az úttesten áthaladni, ha a közelben gyalogos alul- vagy felüljáró van.

(10) Vasúti pályán (vasúti átjárón vagy más kiépített átkelőhelyen) a gyalogos csak akkor haladhat át, ha meggyőződött arról, hogy vasúti jármű nem közeledik. Nem haladhat át a gyalogos, ha a jelzőberendezés a továbbhaladás tilalmát jelzi.

(11) Főútvonalon 6 éven aluli gyermeket felügyelet nélkül hagyni tilos.

2009.01.10. 22:09:17

@magyari:
Az érzelmi IQ-t (ha jól csalódom) az EQ méri.
Másrészt mindegy milyen IQ tesztet használsz (amiből valóban sok van) az adott skálán akkor is lehet magas vagy alacsony (ami valóban nem fog megfelelni egy másik módszer alacsony / magas értékének.)
Szóval azt kijelenteni, hogy az IQ majd semmire sem jó...
De ha gondolod mindjárt megkérdezek egy szakértőt. :-)

nyuszy 2009.01.10. 22:20:47

@Hétköznapi autós:
"mellesleg a gyalogosnak mindig elsőbbsége van, ha már az úttestre lépett..."
Te tényleg ilyen hülye vagy, vagy csak flémet akarsz gerjeszteni?

@magyari:
Én sem hiszek az IQ-tesztek mindenhatóságában, de nem is erről volt szó, csupán arról, hogy NEM LEHET 70 az átlagember IQ-ja, mert a skála úgy alakul ki, hogy az átlagember IQ-ját veszik 100-nak.

Valaki a tömegből 2009.01.10. 22:57:35

@odanézz: A gyalogos az úttestre akkor léphet, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről. Az úttestre váratlanul nem léphet, köteles az úttesten késedelem nélkül átmenni és tartózkodni minden olyan magatartástól, amely a járművek vezetőit megzavarhatja vagy megtévesztheti.

(7) A kijelölt gyalogosátkelőhelyen áthaladó gyalogosnak a járművekkel szemben elsőbbsége van. Ugyancsak elsőbbsége van - kijelölt gyalogosátkelőhely hiányában is - az útkereszteződésnél áthaladó gyalogosnak azokkal a járművekkel szemben, amelyek arra az útra kanyarodnak be, amelyen a gyalogos áthalad. A megkülönböztető jelzéseket használó gépjárművekkel szemben azonban a gyalogosnak elsőbbsége ezeken a helyeken sincs.

(8) A gyalogos olyan helyen, ahol a járművekkel szemben elsőbbsége nincs, mielőtt az úttestre lép, köteles meggyőződni arról, hogy áthaladásával a járműforgalmat nem zavarja. Nem léphet az úttestre, ha a jármű olyan közel van, hogy annak zavarása nélkül az úttesten átmenni nem tud.
@nyuszy: pontosítok, mindig elsőbbséget kell adni a gyalogosnak, amikor a fenti paragrafusok alapján neki jár és lelépett az úttestre

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.10. 23:21:03

@nyuszy: Akkor azért 70 az átlagember IQ-ja mostanra mert enyir elhülyült mindenki.
Nap mint nap látom.

nyuszy 2009.01.10. 23:23:32

@Hétköznapi autós:
Magyarul zebrán vagy kanyarodáskor.
Majdnem mindig :)
Mindenesetre a posztban szereplő helyen nem.
Miért nem lehet beismerni, hogy itt nem a levélíró a hülye?

nyuszy 2009.01.10. 23:24:54

@ColT:
De, nem, olyan nem lehet. Merugye ők a száz. A nép hülyülését abból láthatod, ha 80-as IQ-ról indultál, most meg már 160-nál jársz :))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.10. 23:46:36

@nyuszy: Nem erre gondoltam. Anno 100 -at teljesített az átlag, és a korábbihoz képest már csak 70. Ez ugyanaz mintha az okosan maradt pofa 130-t teljesítene.

Reggie 2009.01.10. 23:54:37

ColT 2009.01.10. 23:46:36

Szerintem 130 helyett 142-re vagy 143-ra gondoltal:)

rcgames.ro · http://rcgames.ro 2009.01.11. 00:06:55

@Hétköznapi autós: Nem beszelhetek a tobbiek neveben, igy csak azt tudom: en nem libaert kaptam a jogsimat. Halvanyan remlik, hogy volt valami gyakorlati vizsga nevezetu dolog (nem tul bonyolult, autot kellett vezetni) es azt megelozoen valami toto-szeru ize.

Ha emlekeim nem csalnak ez az "ize" volt a KRESZ-teszt, ami - reg volt es lehet, hogy nem emlekszem pontosan, de - a neve alapjan feltetelezheto, hogy az ember KRESZ-tudasat hivatott merni.

Remlik, hogy olyan tipusu kerdesek voltak benne, mint mi a teendo ha jobbrol jonnek es van elotted egy nyolszogletu tabla (lenyegtelen, hogy aluminium vagy egyeb)... de az biztos, hogy nem voltak olyan kerdesek, mint hanyszor kell meghajolni ha a herceg belep a szobaba!

Az a konyv, amiben az udvariassagrol irnak az ETIKETT cimet viseli. A KRESZ azt szabalyozza, hogy melyik az erosebb kutya (segit: nem az amelyik a nyolcszogletu piros oldalat latja).

Talan ha a tobbi hetkoznapi - meg inkabb a vasrnapi - autos nem tevesztene ossze a kettot es nem engedne be mindenki jobbrol-balrol akkor dugo se lenne... de ez max. abban a vilagban tortenhet meg, ahol nem skalazzak ujra az IQ tesztet (erdekes, a cm kismillio eve ugyanannyi).

Reggie 2009.01.11. 00:21:48

www.rcgames.ro · www.rcgames.ro 2009.01.11. 00:06:55

Tudtommal a cm(valojaban a meter) az elmult ezer evben tobbszor is valtozott.

Bacu 2009.01.11. 09:09:41

Igazán megszokhattátok volna már!
Manapság sokan sporotot űznek abból, hogy a bejárathoz minél közelebb álljanak meg. Hogy miért, azt nem tudom!
Én se nagyon értem, hogy miért annyira megerőltetető az a 20-30 méternyi séta.

A legjobb, mikor sportbolt (D...lon) előtt a kapuba beállnak, vagy a mozgássérült helyre. (természetesen igazolvány nélkül)
Minek megy sportboltba az olyan, aki nem képes 20 métert gyalog megtenni?

andybandy 2009.01.11. 09:39:31

@MrZed001:
"Régen odaálltak az emberek az mellé, akinek szerintük igaza volt. Ma FÉLNEK.
Elkúrták az országot."

elnézést - elkúrtuk. Te is (én is - sajnos).

Rendbe tesszük, vagy rinyálunk tovább?

andybandy 2009.01.11. 09:42:10

@Bacu:
"Manapság sokan sporotot űznek abból, hogy a bejárathoz minél közelebb álljanak meg. Hogy miért, azt nem tudom! "

hm. Én is látom ezt. Két okot gondolok / vélek felfedezni:

"ott" (mármint a bejáratnál, ahol jól útban van) talán többen látják, hogy micsoda verdám van ...

az illető nem tud (még?) eléggé vezetni, hogy beparkoljon..

esetleg: a sok hülye, aki rendesen beáll, biztos meghúzná a kocsimat, szal nekem jár ez a spéci hely...

hawkeye 2009.01.11. 09:53:24

"AZ ÉV EMBERE 2008." -al találkoztál, ott, az ovi előtt!!!

A 2009-es eccerűen keresztüllő majd. Szó nélkül...

MosoMasa 2009.01.11. 10:56:43

@andydandy: Én nem. Mert bár én ódis vagyok, de nem olyan ám!

nagyzee 2009.01.11. 11:02:49

Hűha, mi lest most a szmogriadóban? -->
E szerint a naptár szerinti páratlan napokon csak a páratlan rendszámú járművek, míg a naptár szerinti páros napokon csak a páros és a 0-ára végződő rendszámú járművek közlekedhetnek (a rendszámtábla utolsó számjegye számít) a főváros közigazgatási határán belül. Mi lesz a gyermeküket óvodába szállító szülőkkel??? Mi lesz azokkal, akik a sarki boltba is SUV-val mentek eddig ?? Éhen fognak halni???

indapass90210 2009.01.11. 11:24:11

nagyzee 2009.01.11. 11:02:49

Ez után már arra is figyelni kell, hogy akinek két autója van, azok rendszáma eltérő legyen ilyen szempontból... Szlovák rendszám mindent visz?

MosoMasa 2009.01.11. 12:04:01

Fellendül majd a cserélhető rendszámok piaca!

2009.01.11. 12:05:00

@andydandy:
Rinyálni egyszerűbb és medence közepén valamiért népszerűbb is.

nagyzee 2009.01.11. 12:44:57

@Dövan: Aki teheti fotózzon dátummal rendőrautó rendszámokat minden nap :) PErsze jó lenne valami hitelesített kamerával ..

j311 2009.01.11. 14:05:58

@Hétköznapi autós: "mellesleg a gyalogosnak mindig elsőbbsége van, ha már az úttestre lépett..."
Ezt gondold át még egyszer!


Gyerekes anyuka akkor is visszahúzódik a parkoló autók közé, ha méteres távolságok vannak közte és az elhaladó autók közt.

Don Blasius 2009.01.11. 14:43:58

@nyuszy:
Ok. Bár a filmben így szerepel, meg szerintem érthető, mire gondolunk, tehát az átlagos intelligencia szint is radikálisan lezuhan.

nyuszy 2009.01.11. 15:11:44

@nagyzee:
Egyébként nekem egy dolog nem tiszta: 11 órától elrendelték a szmogriadót, onnantól csak a páratlan rendszámú kocsik közlekedhetnének.
És mi a tököm van, ha én elindultam valahová fél 11-kor? Hagyjam ott a kocsit, ahol éppen 11-kor járok?
Eleve, honnan kell erről értesülni? Innentől kötelező hallgatni a Kossuthot vagy mi?
Kicsit átgondolatlannak tűnik nekem az egész.

agr3ssor 2009.01.11. 23:41:47

A posthoz csak annyit szólnék hozzá, hogy egy ilyen emberrel az istenért sem fogsz normális hangnemben nemhogy tárgyalni, de még beszélni sem;)
Mi nap hallottam hogy egy haverunkat leszoritotta vmi tahó egy (auchan) parkoloban, szájkarate kocsiból, mindketten kiszáltak, csávó odament a haverunkhoz és levágott neki egyet, csak az volt a baj hogy (a tahó) nem tudhatta hogy kedves haverunk mit is sportol, és utána jól orrba vágta, majd egy állast is levert neki. A tahó sokkot kapott és inkább visszaszállt a kocsiba... ennyi a megoldás, amelyik kutya harap nem biztos hogy nagyot harap, ez te tudod eldönteni hogy mire vagy képes.. Tudom hogy nem megoldás, de a 140 decibellel ez a célravezetőbb:) Csao

zeugma 2009.01.12. 03:24:44

15 évig egy óvoda mellet laktunk, és naponta láthattuk, mennyi mozgássérült szülő és járóképtelen gyerek van.
A parkolónk klasszikus lakótelepi elrendezésű: két panelház között, közepén út, két oldalt a parkoló autók. Nos, kedves szülők úgy állnak meg a parkolóbeli út két szélén, mintha mellettük járda volna, nem pedig ötven másik autó. Amikkel a házban lakók szeretnének munkába indulni, pont akkor, amikor a kedves szülők oviba hordják a kölyköt. Persze ha nem félnének annyira, hogy ők vagy a gyerekük beleszakad harminc méter gyaloglásba, akkor szépen elférnének az autóik a környező parkolókban és utcákban, de ezt ugyebár nem lehet elvárni szegényektől. Vannak, akik annyira mozgáskorlátozottak (értsd: lusták), hogy a parkoló szegélyén, kavicson, füvön és járdán keresztülhajtva az óvoda kapujának másfél méteres körzetében igyekeznek megállni, közben elfoglalják az egész járdát, és telehordják földdel meg sárral, a fű helyén meg mély keréknyomok (esős időben tócsák) terpeszkednek ennek nyomán.
És persze hiába néz körül az autós, mielőtt elindul, hiába ég a tolatólámpa, és gurul már az autó is szép lassan, anyuka csak odatolja a babakocsit fél méterre a lökhárítótól, és közben bámulja a sofőrt, hogy vajon észreveszi-e őket. És a gyerekekre sem szólnak rá, ha az autók elé-alá futnak, elvégre nekik jogaik vannak.
Amikor a parkoló közepéről elhajt egy szülő, rögtön a helyére kanyarodik egy másik, aki addig a "helyre" várt. Látja, hogy ki akarok járni, de nem enged. Volt olyan reggel, hogy huszonhárom percbe telt, mire a parkolóból kijutottam...

tehenke 2009.01.12. 08:34:27

Ez az amivel a rendőrök sem tudnak mit kezdeni. Egy terroristával lehet tárgyalni... De egy hisztis gyereket rángató elkésett nő, akinek még meg is van? Az maga a vég....

forrórágógumi 2009.01.12. 11:52:38

Desert Eagle 50. beszerez és szó nélkül, rezignált arccal fejbelőni az ilyet.
Őszintén belegondolva mennyire lesz önálló az ilyen gyerek amit még a wc-re is autóval hordanak?












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása