Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Az anyám, a paraszt és a mozgássérült sün

2009.01.18. 12:30 :: SilentSound

Szerencsétlen Josh kapott a szélvédőjére egy kedvesnek nagy jóindulattal sem nevezhető üzenetet, mert jogosultság nélkül használt egy mozgáskorlátozottaknak fenntartott parkolóhelyet, amin elmondása szerint nem is látszott, hogy az. De még ha ezt meg is bocsátanánk neki, akkor is ablaktörlővel próbálta a cetlit eltávolítani a szélvédőjéről ahelyett, hogy megcélzott volna vele egy szemetest. Ti milyen halmozati büntetést adnátok neki a bűneiért?

Ma vettem észre mi került a szélvédőmre tegnap a tesco megaparknál. golf IV - anyád, faszparaszt, szarjál sünt stb. Először azt hittem vmi hülye hirdetés, úgyhogy el sem olvastam csak rátöröltem egyet az ablaktörlővel talán leesik, de ma láttam h mi ez.

Mind1 a lényeg, hogy nem szokásom oda állni, eddig sem szándékoztam és nem is fogok. Közeli helyet akartam keresni, mivel tele volt pakolva az autóm csomagokkal mert ma elutazom. Az a lesbenálló egyén aki odarakta a cédulát lehet látta is, hogy kézben is vittem be táskát, hogy ne maradjon az ülésen.

Szóval láttam, hogy az első 5 parkolóhely az mozgássérült, ezért meg is néztem, hogy én hova állok, de azon a helyen nem látszott a festés ezért is álltam be. Nemtudom, hogy a latyak miatt vagy a festés volt-e lekopva de sztem mindkettő közrejátszott. Az autók meg kb összevissza álltak, úgyhogy ezért is gondoltam, hogy ez már nem tartozik az első 5 be, mert nem nagyon lehetett leszámolni a sötétben.
 
Aztán mikor kiszálltam láttam, hogy az utánnamlévő helyen már ott van a festés. Mind1 úgyis kb 15 percet voltam bennt azért mert ilyen balfaszul van felfestve most tuti nem állok át egy másik helyre mikor van itt kb 10 szabad. Gondoltam is magamban, hogy ha mozgássérült a hely fessék vagy jelöljék rendesen mert nem lehetett látni 1értelműen, de remélem senki elől nem vettem el a helyet, de erről biztos az is meggyőződik ilyenkor aki ráragasztja ezt az autómra és azt mondja, hogy agyilag rokkant vagyok. De ha ilyen szépeket tud üzenni, nyugodtan odajöhetett volna neki is elmondtam volna, hogy miért álltam oda, de lehet ha közös nevezőre jutunk és normális akkor átállok (mivel nem vagyok egy faszparaszt!).
 
Amúgy sztem jó amit csináltok, de ezt most nem éreztem magaménak ezért is írtam ezt le. Szarul volt felfeste a hely, sztem nem csak az én hibám, de azért majd máskor jobban figyelek ennyit azért ért, bár kicsit durvának talátam ezt az üzenetet. Tudom nem lehet megállapítani, hogy ki áll oda mindig és ki nem, de gondolom azért leírhatom a sztorim, hogy ne gondoljátok, hogy ilyen paraszt vagyok, mint ahogy azt ti állítjátok. Inkább jobban örülnék ha pl a lurdy előtt álló elkerített mozgássérült parkolóban álló 7-es bmw-ken lennének ilyen cédulák.
 
Tényleg sok a bunkó az utakon én is már oda vagyok néha, úgyhogy sok sikert az akciókhoz! (csak ne rajtam)
 
Szarjatok sünt!

275 komment

Címkék: autó hülye büntetés parkolás mozgáskorlátozott

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reggie 2009.01.18. 19:46:18

Ro3 2009.01.18. 19:22:17

Hat, ha takarja a latyak akkor biza nem biztos hogy lathato.

Pincode 2009.01.18. 19:39:45

Ha ennyire felted a gyerekeidet, akkor miert nem hagyod otthon oket a felesegeddel es vasarolsz be egyedul? vagy forditva?

kerekesszék 2009.01.18. 19:55:46

Kedves nuendo!
A mai napig nagyon fontos kérdés az hogy a mozgássérült embereknek legyen parkolóhelyük...!Nem tudom ha te lennél ebben a helyzetben, hogy oldanád meg ezt a dolgot talán leveleket hagynál te is...:)!Ha egészséges ember vagy akkor szerintem nagyon mindegy, hogy 50m-el többek kell sétálnod ahoz hogy eljuss a boltba vagy plázába!A legnagyobb gond hogy a tolerancia még mindig nem mükődik Magyarországon....mert rengetegen gondolkodnak ugy mint te!!!!!

nuendo 2009.01.18. 19:57:23

@Rocky: szívemből szóltál.
Amilyen kókler banda viszi ezt az országot... egyre inkább fontolóra veszem, hogy huss innen... csak családdal (2 poronty) már nem olyan egyszerű ezt megorganizálni. De már egyre alacsonyabb a tűrőképességem, tehát kizárva nincs semmi.

nuendo 2009.01.18. 20:00:57

@kerekesszék: barátom, te valamit nagyon benéztél, vagy egyszerűen elvesztél a sorok között. Én éppen hogy a te pártodon állok, bár egészséges vagyok. Eddig csak célozgattam rá, de konkrétan én vagyok az az ember, aki a postban említett cetlit az autón hagyta (és még sok másik autón is, és még fogom is)
Nekem nem kell magyaráznod a helyzetet. Tudod mi volt a legszomorúbb? Hogy az első adag cetlit 1 óra alatt ki tudtam szórni, nem kellett sokat keresgélni a parasztokat.
Szóval, biztos csak véletlen címezted nekem a hozzászólásodat. Legalábbis remélem! :)

PTibor (törölt) 2009.01.18. 20:03:00

nyilván nem a leg etikusabb megoldás a cetli, de még mindig jobban jártál, mert rá is fújhatta volna a kocsidra az üzenetét.

viszont amikor bárki visszaél a rokikártya előnyeivel, próbálja meg elképzelni, milyen lehet fél lábon élni, vagy valami hasonló..

nuendo 2009.01.18. 20:06:09

Úgyhogy lehet anyázni bátran. Igen, én voltam az, aki a postban idézett cetlit otthagyta. Egy fentebbi hozzászólásban már leírtam az egész üzenetet, bár mindenki elsiklott felette, mert el volt foglalva egy másik épelméjű kolléga keresztbeparkolásos hozzászólásával.

Kicsit rosszul esik, hogy pont engem támadott meg kerekesszék, mikor egyértelműen az ő pártján állok.

És ha kell valakinek, elküldöm a Word sablont a cetlire, ha van kedv, lehet terjeszteni, sok időt nem vesz igénybe, és mint látható, van hatása :)

kerekesszék 2009.01.18. 20:12:20

@nuendo: Azt gonolom,hogy elnézést kell hogy kérjek tőled!Ezek szerint nagyon félre olvastam valamit....ELNÉZÉST!

yard (törölt) 2009.01.18. 20:13:25

Ésszel kéne élni...
Én (Tesco, vagy akármi) mindig a bevásárlókocsi-parkoló közelébe állok meg.
Miért? ...-el lehet gondolkodni.

nuendo 2009.01.18. 20:13:54

@kerekesszék: Mégegy elnézést? :) Egyszer már elnézted :)
Amúgy semmi gond, sejtettem, hogy ez van a háttérben.

A_szallito 2009.01.18. 20:14:25

Sztem nem feltetlenul rossz dolog ez a cetlizes. Nevelni, buntetni, rongalni stb nem lehet semmilyen indokkal, de szolni a bunkosagert meg szabad. A szandekosan bunkok ezt ugyis lesz@rjak, esetleg meg buszken mutogatjak is. A posztolo valszeg nem ilyen, ok legalabb elgondolkodnak. Remelem a 2 helyen parkoloknak is "be van tarazva" hasonlo nyomtatvany :)

nuendo 2009.01.18. 20:17:40

@A_szallito: Jó ötlet, köszi, felveszem a listára :) A most folyamatban lévő projektem az már a jól ragadós öntapadós matrica a gagyi xenonos vakítós parasztoknak :) Mind két lámpára egy-egy. Csak feltűnik neki induláskor, hogy kevesebb a fény, ha meg nem akkor nyugodtan visszateheti a sima halogént, pont annyit fog látni azzal is, sőt még többet is :)

Secnir 2009.01.18. 20:21:13

@Tombolda:
korrekt :)

ami a cikkírót illeti:
a sün stimmel, mivel azonban vallott, ezért szívja vissza a seggével.

más:
először hallom, hogy egy őshomáros szünsaros gerilaakcióban van pesten :)

nuendo 2009.01.18. 20:22:19

szünsaros=sünszaros? :)

Sutty ! 2009.01.18. 20:29:24

Na, bekövetkezett az amit már rég megjósoltam!

1.Már megint kik fognak igazából vesztesek lenni?
az igazából rászoruló "rokkantak"

2.A jogtalanul használóknak nincs veszteni valójuk, ők csak nyernek!

bobeszedulacika Neked pedig üzenem, hogy én 5 gyereket neveltem fel, és ha lehet a csokikkal ne említsél egy napon!!!

Arról nem is beszélve, hogy én a munka elejét fogtam meg.

3.Ha lenne egy olyan ajtó a kórházban ahova bemennék, és kapnák egy olyan injekciót amitől az örök vadászmezőkre távoznák, oda önként és dalolva bemennék!

4.Aztán akkor nem élősködnék a "te szavaiddal" élve, annak ellenére, hogy én már tettem az asztalra.

5.Ha mindenki csak a felét tenné az asztalra, mint én tettem, akkor biztosan nem itt tartanánk.

kártékony 2009.01.18. 20:30:53

Budapesten, a váci úti Tesco előtt a múltkor a rendőrök is cetliztek szépen. Komolyan mondom, öröm volt látni! Jópáran voltak, úgyhogy volt idejük megvárni, amíg a hatalmas mozgáskorlátozott parkolóban álldogáló bmw-k és mercedes-ek tulajdonosai végeznek a vásárlással és amikor visszértek, kapták szépen a büntetőcetlit. Mondanom sem kell, hogy nagyon fel voltak háborodva. Hogyhogy megbüntetik őket? :D

A dolog iróniája az volt, hogy amíg a rendőrök ott cirkáltak, minden X5-ös kategóriájú, mikropéniszű kétajtós szekrény szépen továbbgurult a bejárat előtti fenntartott parkolóhelyek előtt, de abban a pillanatban, ahogy eltűntek a rendőrök, komolyan mondom nem telt bele 2(!!) perc és már fordult is be az első szarparaszt a legközelebbi mozgáskorlátozottaknak fenntartott, jól láthatóan jelölt parkolóhelyre... Elszomorító.

Az ajtórányitásról annyit, hogy mivel otthon a kocsim eleje és hátulja is ilyen bevásárlóközponthoz tartozó parkolóben lett meghúzva, én eleve olyan helyet keresek, ahol úgy tudok megállni, hogy ne legyen köcsi körülöttem. Jah, hogy úgy akár 3 percet is kell gyalogolni a bejáratig? Fogcsikorgatva, de kibírtam. :)) Itt Kanadában ez az egész sztori egyszerűen elképzelhetetlen lenne. Senki nem áll be jogosulatlanul a fenntartott helyekre. Nincs cetli, nincs mérgelődés, nincs post sem...

nuendo 2009.01.18. 20:35:08

@kártékony: na majd akkor nézelődök, bár csak nyitott szemmel kell járni, faszparasztokat könnyen lehet találni minden féle területen.

Sutty ! 2009.01.18. 20:35:43

@bobeszedulacika:! 2009.01.18. 20:29:24
Na, bekövetkezett az amit már rég megjósoltam!

1.Már megint kik fognak igazából vesztesek lenni?
az igazából rászoruló "rokkantak"

2.A jogtalanul használóknak nincs veszteni valójuk, ők csak nyernek!

bobeszedulacika Neked pedig üzenem, hogy én 5 gyereket neveltem fel, és ha lehet a csokikkal ne említsél egy napon!!!

Arról nem is beszélve, hogy én a munka elejét fogtam meg.

3.Ha lenne egy olyan ajtó a kórházban ahova bemennék, és kapnák egy olyan injekciót amitől az örök vadászmezőkre távoznák, oda önként és dalolva bemennék!

4.Aztán akkor nem élősködnék a "te szavaiddal" élve, annak ellenére, hogy én már tettem az asztalra.

5.Ha mindenki csak a felét tenné az asztalra, mint én tettem, akkor biztosan nem itt tartanánk.

Secnir 2009.01.18. 20:36:27

@nuendo:
na jó, sünszaratós :)
x sör és y körte után a betűk szabadon választottak :)

Sákif za morro? 2009.01.18. 20:48:39

"Mi pl kiszállunk mozgássérült helyen, bocsi, az van közelebb főleg sok gyerekkel, majd átparkol a párom, "

Ez most komoly? Komolyan mondod, hogy kiszálltok az ajtóban, a PÁROD meg odébb parkol? Tényleg ennyire lent lennénk? Tényleg letörne a lábatok ha 20 kibaszott métert kellene gyalogolni? Bent ez nem okoz problémát? Szerintem írassatok ki egy népszavazást, hogy bent ne használjanak hosszú polcokat, hanem csak annyi áru legyen kirakva, ahány vásárló van. Meg igyekezzenek az egyes kasszához orientálni őket.

Az emberiség kéremszépen ki fog halni.

S.A. 2009.01.18. 21:05:06

@kártékony: Egy két dolgot nem árt tisztázni:
1.Aki Tescoba jár vásárolni eleve nem lehet sikeres ember.
2.A rendőrnek meg semmi köze a Tesco parkolóhoz,mert nem közterület,nem közút hanem magánterület.Ennél fogva nem bírságolhat mert nem vonatkozik a KRESZ.Tehát eleve kamu amit írtál.

Mackósajt66 2009.01.18. 21:05:30

@Ro3:

Olyan, hogy "családos parkoló" nem létezik.
(Mégha egyes multik parkolóiban önhatalmúlag fel is festenek ilyeneket.)

A KRESZ kizárólag a rokkant parkoló fogalmát ismeri, ha valaki jogosulatlanul odaáll, megbüntethető, de "családos parkolóba" az áll aki akar.

Egyébként ez állandók viták forrása, ma az egyik Tesco parkolóban hallottam egy épületes vitát. A családos parkolóba beállt egy házaspár, egy nő meg egy 12 éves forma gyerekkel a kocsijában méltalankodott, hogy miért állnak oda.

Erre a házaspár hölgytagja közölte, hogy ők is családosok, csak nem cipeli magával a gyerekeit bevásárolni, egyébként meg nem törik le egy gyerek lába, ha 10 méterrel többet kell gyalogolni. Ennyiben maradtak....

Ro3 2009.01.18. 21:07:57

@S.A.: Miért is nem vonatkozik a Kresz magánterületre? Eszed ment el. Gondolom a BTK sem vonatkozik a magánterületre :D

Ro3 2009.01.18. 21:09:17

"A rendelet a Magyar Köztársaság területén levő közutakon és közforgalom elől el nem zárt magánutakon folyó közlekedést szabályozza."

Krisi 2009.01.18. 21:10:42

@Mackósajt66: A hozzáállásoddal van a baj, de nagyon. Hiányzik belőled egy fontos emberi tulajdonság, az a neve, hogy együttérzés.

Sajnállak de őszintén.

Én nem azért nem állok a mozgássérült helyére, mert tilos, hanem mert nekem nőtt gerinc a hátamba.
Hoszonmilliós autók vásárlásakor ez általában eltűnik az emberekből...

Ro3 2009.01.18. 21:12:36

@Mackósajt66: Na, azért mert a Kresz nem ismeri, azért még létezik :D
Azért, mert rád nem tér ki a Kresz, te is létezel, gondolom ;)
Tehát az tény, h ha vki elfoglal egy családos parkolót (aminek kb az a lényege, h hüjegyerek nem tudja a másiknak csapni az ajtót a megnüvelt parkolófesztáv miatt), miközben tök 1edül használja a gépet, no akkor azzal semmit nem lehe csinálni, nem követ el szabálysértés. Csak épp nem mondható etikusnak. Az ingyenkonyhán osztanak kaját, oda mehetsz te is. Nem követsz el szabálysértést, ugye.

Ro3 2009.01.18. 21:15:41

@Krisi: Hát neked mi bajod? Mackó nem írt semmi durvát...

kártékony 2009.01.18. 21:19:41

@S.A.:
1. Teljesen egyetértek. Viszont a kiutazás előtt 200 db túró rudi beszerzésére ideális hely. :)
2. Nem kamu. Rendőrség + polgárörség + a kiválló Tesco biztonsági őrök karöltve.

Reggie 2009.01.18. 21:23:33

Krisi 2009.01.18. 21:10:42

Mert nincs benne egyutterzes? Csak elmondta h mi van a jogi szabalyozas alapjan. Nem formalt velemenyt stb.

S.A. 2009.01.18. 21:25:01

@kártékony: Meg van bocsájtva:-)

Hurrá jobb dolguk nem akadt.
Komolyan felháborít amit csinálnak a rokkant helyek körül.
OK tulok dolog odaállni de nem akkora a baj, hogy ekkora erőforrásokat kellene megmozgatni.
A rabló gecik, autótolvajok röhögnek,velük a kutya sem foglalkozik.
Aklinek törtek fel vagy loptak el kocsiját, az tudja.

Pincode 2009.01.18. 21:26:40

sutty te paraszt vagy
olvastad? vagy csak nézted a betűket?
Igen van egy bizonyos gyerekszám, ami felett, (ez fejenként egy) igenis biztonságosabb nyomi helyen megállni. Mert mint írtam , nincs gyalogátkelő, járda semmi, így nem lehet közlekedésbiztonságilag eljutni a parkolóhoz.
Nem jár a mozgássérültnek több figyelem, mint a gyerekeknek, esetleg több egyforma korú gyereknek. Ugyanis az elütött kölyöknek lett volna esélye, hogy a mozgássérült haláláig tartó nyugdíját fizesse.
Képmutató vagy! nem kicsit, nagyon!

Reggie 2009.01.18. 21:27:36

Pincode 2009.01.18. 21:26:40

De el lehet jutni nagyon konnyen, csak szamodra ekkora feladat ez...

Ro3 2009.01.18. 21:29:26

@S.A.: azt hittem lehet több dologgal is foglalkozni 1xre...meg h nem úgy van, h ha én a rokiigazolvány illetéktelen használatát ellenzem, akkor már az autótolvajokkal nem tudok foglalkozni.
Az 1ébként a különbésg a 2 dolog között, h a rokifoglalásnál egy ember életét megnehezíted úgy, h te 20m-t nyersz vele. Ő meg mondjuk nem tud kiszállni a kocsijából, mert nincs hely. Neki 20m is hosszabb.

Ro3 2009.01.18. 21:31:42

@Pincode: szerintem a gyerekeidnek 5m az 5m. A rokinak meg 5m 3x hosszabb. Ráadásul, ha a gyerekeid nem 120 kilósak akkor simán kiszállnak a kocsiból akkor is ha csak 60cm a hely az autók között. A roki nem.

Pincode 2009.01.18. 21:31:49

@Ro3: mázlista
Soroksári tesco egy darab családos parkoló nincs.
tudod mit? lemondok róla, csak tegyék szélesebbé a parkolókat. Ugyanis én még csak kiszállok, de ahhoz, hogy a gyerekülésből kiimádkozzam a gyereket ki kell majd teljes nagyságában nyitni az ajtót. Normál kocsiknak szánt parkolóban erre sajna nincs hely :(
És igenis kérek kijelölt sétálóhelyet, hogy a gyerekekkel el tudjak menni a kocsiig, ha lehet ne ugy, hogy közben imádkozom, a biztonságos eljutásig.

Ro3 2009.01.18. 21:34:19

@Pincode: láthatósági mellény fel, bézbóllütő kézbe, magasan. Amelyik autó közel jön, rácsapni. Gyerekek előtt 2m-rel terminátorkodni.

B.GY. 2009.01.18. 21:35:45

Na ezekután hordok magamnál festéket,aztán felfestem a lekopott rokkantkocsikat a parkolóhelyen.Én mindig a két bejárati ajtó között állok meg a parkolóban,mert ott nincsen rokkantparkoló.Ja meg oda nem sokan állnak,mert gyalogolni kell.Nemsokára nekem is lesz rokikártgyám,ha kapok.

Pincode 2009.01.18. 21:40:20

@Reggie:
a feleségemet nem tudom otthon hagyni :P ugyanis nincs feleségem.
másrészt, bocsi, hogy a kölyköknek ruha, cipő, tanszer meg stb kell.
Azt csak a kezdő szülők veszik kölyök nélkül....De áérdekes, hogy egy mozgássérült kedvéért esetleg 4-10 embert korlátozol személyes szabadságában. Vajon kinek melyik mennyit ér. Álságosak vagytok...
kár volt erre járnom, okosabb nem lettem, de csak a nagyfokú képmutatást olvasom.
További jó szórakozást, sajnáljuk a mozgássérülteket, a többi paraszt aki meg sajnálja őket, majd rájön, csak arra jó, hogy fizessen, és tűrjön. Bocs hogy másnak is vannak jogos érdekei. Hajrá nyomik van még hikomat bmw,hammer és audi eladó raktáron!!!
Ro
5 éves kor alatt nem tudja kikapcsolni a gyerekülést. eu szabvány:( Kell hozzá a szülő:(
bár ki tudná kapcsolni... Ugyanúgy szükség van a széles parkolóhelyre, mint a mozgássérülteknél, ráadásul egy 4-5 évesnek a leggondosabb nevelés mellett sem tudod elmesélni miért ne vágja ki az ajtót...tolóajtós autót vettem :)

Reggie 2009.01.18. 21:40:27

B.GY. 2009.01.18. 21:35:45

Lerokkantal?

Reggie 2009.01.18. 21:47:37

Pincode 2009.01.18. 21:40:20

Dehogy korlatozok, nem vagyok en rendor...

A mozgasserult nem biztos hogy kevesebbet er mint a gyerek. Az alapveto problema h a te szemedben egy mozgasserult egy szar szemet biohulladek, aminek sajnos szavazati joga van...

Mindenki mas betud zokszo nelkul setalni a gyerekeivel. Sot komoly balesetrol sem hallottam meg a bevasarlok parkolojaban.

A gyereknek nem kell magyarazni az ajtot. Gyerekzar bekapcsol gond megoldva. (Olcsobb is mint a toloajto).

Mellesleg azt nem ertem, hogyha toloajtos a kocsid, akkor hogyhogy nem fersz hozza a gyerekhez. Mert normal ajtonal ha szuk a hely meg ertheto is lenne...

Ro3 2009.01.18. 21:47:41

@Pincode: Hummer, nem Hammer. Szerintem menj beszélj az üzletvezetővel, ahova járni szoktál. Vannak még csodák, hátha látja benne a nyitást a +vásárlóerő felé, és csinál családi parkolót.

Pincode 2009.01.18. 21:51:23

ro
lemaradt
nem az a legnagyobb baj, hogy nem a bejáratnál van. Hanem pont az, hogy nem biztonságos, és majd a legvégén (igaz a 2 éves tanuljon meg sétálni ráér...főleg ha több is van...)parkolunk, mert nem férünk el kinyitott kocsival :( Sajnos a jegtöbb helyen a parkoló és az áruház között van legalább 2 "főút" ahol a kocsik parkolót keresnek, és nem arra figyelnek hol, ki megy :( Egy zebra olyan nagy kérés???? Ha azt felfestik, hát tegyék a rokkant parkolót be rögtön a pénztárhoz tőlem. Ugyanis nekem nem esik le a gyűrű az ujjamról egy kis sétától :(
Multkor vittük a babakocsit, és elfoglaltunk 2 parkolóhelyet, mire beraktuk a gyereket, meg elraktuk a kocsit, hán arra járt egy okos, aki pont akkor, és pont oda akart parkolni???? Viszont a rokkant parkolóban sok 10 milla feletti álldogált, meg aki nem szégyelte az is :(

Pincode 2009.01.18. 21:52:30

sutty leesett.na?
nem vezetek, mert utálok vezetni...erre mit lépsz?

Reggie 2009.01.18. 21:54:09

Pincode 2009.01.18. 21:51:23

egy babakocsis gyereket megis ugyan miert vinnel bevasarolni? Probafulkeben felprobaljatok ra a pelenkat?
Parod is van. O otthon tud maradni vele.

Sutty ! 2009.01.18. 21:58:13

@Pincode:

nyugodjál meg!:)))))))))

Ro3 2009.01.18. 21:59:14

@Pincode: Én már kitaláltam, h te az anyuka vagy, de sok hsz-szel ezelőtt. Amúgy még mindig azt mondom, h mondd el a nyűgöd az áruház vezetőnek olyanokkal fűszerezve, h vásárlóerő, meg a nagycsaládok, meg ilyenek. 1ébként én nemtom milyen elmaradott helyen lax ;), de nálunk nincs ilyen gond. Az áruházak-parkoló között nincs főút, a gyalogosoknak minimum zebra, de általában emelt szintű átkelő van. Ráadásul kivéel nélkül 30km/h vagy az alatti zóna. Rendőrbácsik is járnak arra serényen, bírságolni.
Amit viszont leszűrtem, h neked nem a rokikkal van a bajod, csak rájuk vetíted. A rokik nem tehetnek róla, h egyes áruház tervezőkbe annyi ész nem szorult, h a fő vásárlóerőnek nem tervezik meg az ottlétét. Bárgyú, ostoba, szűklátókörű, szociaista szemlélet.

Pincode 2009.01.18. 21:59:39

Reggi az én szememben ők is emberek, és sok mindennek amit ők elértek örülök, mert a gyerekeseknek is megkönnyítették az életét.
Én csak zebráért könyörgök, és egy kicsit szélesebb parkolóért.
Értem én sokat kérek....majd ha rokkant leszek mindez meglesz:( hurrá, nem vigasztal :( és köszi, de inkább rettegek tovább egészségesen. Attól még dühönghetek nem? Véleményem fenntartom. A szardínia elv nem jó
lehet 500 parkoló, ha csak 100-an vásárolnak
miért fáj, hogy kicsivel szélesebbet kell csinálni?
Bár igaz rokkant helyen a szállítóra nem láttam még rádudálni embert.
ro fentebb írta valaki 2 helyre parkol...mélyen igaza van. Csak ugy lehet kényelmesen, pakolni, be, és kiszállni. polszkira gyártott parkolóba normál méretű kocsival, rémálom.

Sutty ! 2009.01.18. 22:05:28

@Pincode:

Ebben igazad van, mivel el kell ismerni,hogy szűkek a normál parkolóhelyek.

Pincode 2009.01.18. 22:11:05

Ro ez az! végre :)
Sajnos több városban jártam, és majdnem mindenhol azt tapasztaltam, hogy kijelölt gyalogos hely nincs :( és ha életed megkönnyítésére néhány mp-re ott parkolsz ahol nem szabad, csak egy bepakolás erejéig, vagy mert zuhog az eső, és könnyebb gyorsan bedobálni a gyerekeket,első számú közellenség leszel :( Ugyan vajon miért? Egyébként gazdag városban laktam, ott a helyi jard, büntetett, rokkant helyért meg ajtóban parkolásért. Bár igaz, rokkantakat ajtóban parkolásért nem!
Van olyan város, ahol összességében nincs annyi rokkant mint parkoló, de egyszer állj meg ott... ahol annyi rokkant parkoló van, mint családos vagy fordítva :)
nem láttam még a családos helyen gyerekest parkolni. Attól, hogy a gyerekülés a kocsiban van, még nem családos...Én is csak nagycsaládos vásárlás esetén veszek igénybe könnyítést... ha csak 1 gyereket viszek, akkor természetes, hogy nem családos helyre megyek, jó a normál parkoló... de én vagyok hülye, tudom. Eléggé toleráns vagyok, de a kezdő post és a hsz-ek eldurrantották. Miért kell bántani? Hibázott..és? más nem hibázik?

kártékony 2009.01.18. 22:12:00

@Pincode: Aha, tehát akkor felétek van 500 parkoló, amiben van 100 autó és 400 üres hely.

Akkor most végülis kinek a kurva anyját?

Reggie 2009.01.18. 22:16:22

Pincode 2009.01.18. 21:59:39

A soroksari uti tecsko helyett jarj at a budafoki ut hengermalom ut keresztezodesenel levohoz az sokkal tagasabb es csak 5 km.

(A zebrat ejjel te is felfestheted, ha ennyire szivugyed.)

Raadasul ha a soroksari utihoz ragaszkodsz, akkor tudsz a parkolo bejaratanal is parkolni(ott mindig tobb hely van), es az utcan a jardan szepen be lehet setalni. Meg zebra is van. Sot ott van annyi ures hely, hogy ket helyre is beallhatsz.

De azt meg mindig nem ertem, hogy minek cipelni egy 2 eves gyereket tecskoba...

Ro3 2009.01.18. 22:23:35

@Pincode: Hibázott, rájött, és szándékosan beleszart, nem korrigált. Azért.

Pincode 2009.01.18. 22:34:09

@Reggie: Bammeg,:) hova tegyem? a fülem mögé?
Napközben hétköznap nem is érdekelne a téma, mert magasról teszek rá, csak a 2 éves van...megoldom. A gond akkor van, ha pl vinni kell a többit is.
De most komolyan ha már ilyen kérdéseket teszel fel, egy rokkantnak nincs családja? aki bevásárol helyette? Neki?
Az ujbuda centerre gondolsz? ott még nem voltam...de kipróbálhatom végül is csak egy híd :)
Ro3 kérdéseim a következők:
nem volt több hely a rokkantaknak?
Rokkant tette ki azt a cetlit? (nem hiszem ők ennél büszkébbek)
A többi is kapott?
Azon veritek le, aki elismerte, hogy megtette?
Ami a legszomorúbb, hogy semmilyen tilosban parkolás nem magyarázza ezt a fajta stílust, amit a cetliíró megengedett magának. Ezzel nem együttérzést, hanem ellenérzést vált ki.

Reggie 2009.01.18. 22:40:17

Pincode 2009.01.18. 22:34:09

Hat te mondtad h van parod. O otthon tud maradni a kisebbikkel v mindkettovel.
Amugy csak azert feszegetem mert nem nagyon szoktak tecskoba ilyen kisgyerekkel vasarolni jarni. Te is gerjeszted a problemakat igy magadnak...

BGyRacer 2009.01.18. 22:40:32

@yard: Mert a yard megteheti...:)

Ro3 2009.01.18. 22:41:47

@Pincode:
"nem volt több hely a rokkantaknak?"
Minél több hely? Normál parkolónál sosem. De hogy jön ez ide?

"Rokkant tette ki azt a cetlit? (nem hiszem ők ennél büszkébbek)"
Szerinted? Szerencsére vannak olyan empatikus emberek, akik nem berúgják az ilyen semmirekellőknek a lámpáját, hanem csak cetlit raknak az ablakra, hátha használ.

"A többi is kapott?"
Gondolom, mivel azt írta az elkövető, h egész nagy adag papírja van készenlétben.

"Azon veritek le, aki elismerte, hogy megtette?"
Ja. Mert ha egy gyilkos beismeri, h megtette, akkor veregessük vállon, vagy mi? De ha neked ettől jobb: elismerjük, h nincs zebra ott, ahova te vásárolni jársz. Most akkor neked jobb? Nem, szálljon be a kocsijába, és álljon odébb 10m-t. Ennyit ő is kibír.

"Ami a legszomorúbb, hogy semmilyen tilosban parkolás nem magyarázza ezt a fajta stílust, amit a cetliíró megengedett magának. Ezzel nem együttérzést, hanem ellenérzést vált ki."
Részedről. Részemről együttérzést. Sokkal jobb, mintha rongálna. De ha nekem lenne otthonról rálátásom rokiparkolóra, akkor állandóan a zsarukat hívnám. Kíváncsi lennék ki örülne olyankor jobban a parasztozó cetlinek. Asszem 30e/alkalom, meg hibapont.

kártékony 2009.01.18. 22:44:37

Mostmár valaki linkelje már be azt a "cetlit" plz.

Reggie 2009.01.18. 22:47:10

kártékony 2009.01.18. 22:44:37

mar belinkeltek valahol fontebb.

Mackósajt66 2009.01.18. 22:52:03

@Krisi: Esetleg el kellett volna olvasni amit írtam.

Pont azt írtam ugyanis, hogy mozgássérült helyre nem lehet állni, a KRESZ is tiltja, egyébként én sem állok oda soha.

Amiről írtam, az az un. "családos parkoló", amit semmi nem definiál, hogy mi az, és ezért viták forrása. (Ki a családos?? Hány gyerektől, stb.??)

Az teljesen jogos, ha a mozgássérült parkolókat az áruház bejáratához közel jelölik ki, de mi szükség erre a "családos parkolónál"?

Nekem is van gyerekem, de azért nem béna a lábam, sőt a gyerek lába se béna, tudunk sétálni 20 méterrel többet.

Ro3 2009.01.18. 22:57:05

@Mackósajt66: "Nekem is van gyerekem, de azért nem béna a lábam, sőt a gyerek lába se béna, tudunk sétálni 20 méterrel többet."
Ha figyelembe vesszük, h Mackósajt-okról beszélünk, akkor azért ez nem kis teljesítmény! ;D

Pincode 2009.01.18. 23:01:50

Ro3
Nem tudom láttad-e a naplót abban még rabosítottak is.
Nem igazán értem, nálam egy egyszerű kérem, legközelebb jobban figyeljen többet ér el, mint az ilyen cetli...
Elmondom, a rokkantba több jóérzés szorul, mint sok "empatikus" emberbe. Nem hiszem, hogy ha megkérdezel egy rokkantat, hogy mit szól ahhoz, ha 5 percig várnia kell, mert valakik ott teszik be népesebb családjukat azzal reagálna rohadjon meg, ez az én helyem. Türelmesen végig fogja várni, elfogadja a köszönömöt, esetleg rámosolyog a gyerekekre, és mind jobb kedvvel megyünk tovább.(volt már ilyen)
Ezzel szemben ha egy empatikus ember jár arra, lehet nem ő fog nyerni, és nem miattam...
egyébként pedig ha 30 ezer, akkor 30 ezer. Igaz ezt csak parkolásért, nem pedig várakozásért kapják :) Tudod várakozni....
reggie
hagyjuk,..ha nem érted, ha megcsócsálom sem fogod. Maradjunk annyiban, hogy egy hülye liba vagyok, akinek külön élvezet, ha magának csinálja a dühöngeni valót.

más:
sok antirasszista, antifene tudja mi van, ha körbenézel, azt látod akik kiemelten kezelnek ügyeket, ténylegesen nem tesznek semmit.
Elég értelmesek a kocsival rendelkező rokkantak (is), hagyjuk meg nekik saját érdekeik megvédését. Így is sokat tettek másokért akkor is, ha végül is maguknak akartak könnyebbséget. Csak ne essünk a politikusok csapdájába, hogy a Magyar Köztársaságban minden ember egyenlő, de vannak egyenlőbbek...A privilégiumok adhatók, elfogadhatók, de kényszeríteni nem lehet, és eröltetni sem kellene. Minden normális ember tudja, hogy a rokkantaknak nehezebb,tisztességesebbek könnyítik is a dolgukat, de állandóan a kivételeket hallani, olvasni....Elismerjük, tudjuk, de így viszonyulni?

Sara 2009.01.18. 23:07:04

... én is szoktam ragasztgatni! Csak két mozdulat! Ragasztó húzás, nyomás!!! ... egy kicsit égjen az agyi rokkant!!!

Pincode 2009.01.18. 23:10:53

@Mackósajt66:
Valld be neked is csak szélesebb parkoló kellene, és biztonság. Nem sokkal, csak egy kicsit. Nem a séta volt a lényeg :)
A bevásárlókocsi elgurul a kocsiig, a gyerek elsétál.Nem nagy dolog.
A "családos" parkolót pont azért találták ki, mert a babakocsi is majd annyira széles mint a rokkant kocsi, és rájött a sok okos, hogy a gyerekülés kötelezővé tételével nem olyan egyszerű kiszállni. Nem tudom mások első ülésről hányszor nyitják ki százon :)
Viszont ahogy a sulik elött is életveszélyes közlekedni , meg a játszóterek elött, ugy a bevásárló központokban is. Nem tudom ki hogy van vele, de mi szeretünk családostól sétálgatni, meg játszóházazni, meg vásárolni. A parkolótól eltekintve a bevásárló központok a legbiztonságosabbak erre a célra :)

Krisi 2009.01.18. 23:19:28

@Pincode:

"De áérdekes, hogy egy mozgássérült kedvéért esetleg 4-10 embert korlátozol személyes szabadságában."

Ezen dejót röhögtem :) Kifejtenéd bővebben, tényleg érdekel!

Lehet ezt magyarázni, de itt csupán az emberi hülyeségről van szó. Ha nincs hely kiszállni a gyerekeknek, akkor elmész a távolabbi részhez, ami üres, és ott senki sem fog zavarni. Ha meg félsz az áruházba való bejutástól, akkor arra a kb 100 méterre fogd meg a gyerekeid kezét, és szépen biztonságosan bejuttok az áruházba. Úgy beszélsz, mintha 60-nal száguldoznának a kamionok a parkolóban.

A mozgássérültekhez való hozzáállásod alapján pedig zárjuk be az összes kórházat is, elvégre aki beteg az úgyis sokba kerül az államnak, meg különben is ha beteg akkor előbb- utóbb úgyis megdöglik, minek neki ellátás? Hogy még pár évig az állam fizesse neki a kezelését?
Ha most olyan rosszmájú lennék, mint Te, akkor azt kívánnám, hogy legyél Te is rokkant (vagyis nyomi, hogy a szavaiddal éljek), csak hogy átérezd a helyzetüket, de nem kívánom. Nem kívánom senkinek, hogy egy tolószékben élje le az életét, és még plusszban a hozzád hasonlók emiatt baszogassák is őket.

@Ro3: , @Reggie: Nekem még csak meg se fordult a fejemben soha, hogy ilyen helyre beállhatok-e a kresz alapján. A józanész azt mondatja, hogy nem nekem festették fel, aki egyedül megy, hanem annak, akinek ki-be kell pakolni a babakocsit meg a kölköket.

Macisajttól meg elnézést kérek, tényleg nem formált véleményt, mea culpa. Csak sokan beállnak egyedüli emberként az ilyen helyekre "mert a kresz úgysem bünteti", nekem ezzel a hozzáállással van a bajom.

Ro3 2009.01.18. 23:34:28

@Pincode: Nézd. A posztoló beírta, h szándékosan állt rá a rokihelyre, és látta, h ott van, de nem állt el. Nem más rakta ki a posztot verni a nyálát, h a szemét odaállt, hanem ő. Hát akkor rohadjon ki a mája, h azon felháborodik, h elküldik a picsába. A roki tud 5 percet várni (ami tuti nem 5 perc, de mind1), de a posztoló nem bír elviselni egy fecni? Milyen arány ez? Hibázik, tudja h hibázik, de lesz@rja, és még ő háborodik fel, mikor letolják? Tényleg össze-vissza írsz. Itt a kivételt pont az ellenoldal írja. Tudod az a baj, h Mo-on az akadálymentesítés még mindig nagy probléma. Erre rátesz, h a sok empatikus emberke tojik arra, ha esetleg valamivel könnyítenek a rokiknak. Persze nem csak a rokiknál van baj, sok más területen is. Pl múltkor egy faluban mentem be egy önkormányzati irodába, ahol gyönyörűen kiépített rokifeljáró volt külön ajtóval (ami ugye babakocsisnak is jó). Mivel menyasszonyom nem lépcsőzhet, ezért ott mentem fel vele. Az az ajtó be volt zárva. Tehát van egy szépen megcsinált rokibejáró, amire persze h pályázat útján nem kevés pénzt kapott az önkormányzat, és bezárva tartják, mert:
1. 2 ajtót zárogatni reggel meg este a sasszemnek kicsit sok.
2. Az ajtó mögött virágokat tároltak, mert annak ott a helye.
3. 2 ajtó minek?
Ha szó nélkül mész el az ilyen problémák mellett, akkor nem vagy sokkal jobb, mint aki okozza. Bevallom, csak egy hangos "jé, a rokkantbejáró zárva van" megjegyzés ejtettem el a portásnak, de a tekintetéből ítélve nem fogta fel.

1ébként nem értelek. 1x a távolság a bajod, 1x az, h nem tudod kiszedni a gyereket, holott tolóajtód van. Szidod a rokikat, de nem velük van bajod, hanem azzal, h nincs biztonságos közlekedés a parkolóban. Meg kell tanítani a gyereket körülnézni. Szerinted nekünk mennyi biztonságos parkoló volt kiskorunkban? Engem 1x egy IFA ütött el...majdnem :) Csak a lökhárítója alá feküdtem kempinggel. Ha te azt a példát mutatod a gyereknek, h 5 percre be lehet állni a rokiparkolóba, mert a roki úgyis cimbi és mosolyogni fog, akkor szerinted milyen lesz a gyerek? Majd csak 1000Ft-ot fog lopni a pénztárcádból, mert az neked semmi, és te úgyis mosolyogni fox. Komolyan mondom, nem is tudom mit akarsz, de szerintem te sem. Bajod van a világgal, de semmit nem teszel a megoldás felé, csak gyűlölöd azt, aki kiáll az igazáért, mások igazáért.
Szerintem menj el a kedvenc áruházadba és beszélj az igazgatóval a zebrákról és a családi parkolókról. Ez egy megoldás. A rokik szivatása nem.

nuendo 2009.01.18. 23:36:43

@Pincode: Jézusom, milyen lavinát indítottam el az ártatlan cetlikkel. Aludni sem fogok tudni.
Ne keverjük azért össze a szezont a másikkal. A családi parkoló nem rokkant parkoló és fordítva. Nem a mozgássérültek tehetnek arról, hogy nincs elég nagycsaládos parkoló. És pláne nem kell őket nyominak nevezni. Azok a nyomik, akik a helyükre parkolnak, pont. Azért meg senki nem fog bántani, ha rövid időre odaállsz, míg kiszeded a gyerekeket az autóból, nem is volt szó erről. Bár nem kéne hogy akkora gond legyen, nekem is két gyerekem van, és meg tudom oldani az autóba ki- beszállást velük. És még a normál helyen is megy, és nem nyitom rá az ajtót a másik autóra. A gyerek meg szépen megvárja, míg kiszállok, és kiveszem, beszállásnál sem rohangál, hanem megvárja míg beteszem. Nem kell hozzá nagy ész, nevelés kérdése. Pedig még csak 3 éves. A kisebbik 5 hónapos, őt macerásabb a gyerekhordozóval együtt kivenni, de nem megoldhatatlan feladat. Szóval szerintem ez a nagycsaládos parkolós dolog egy picit túl van lihegve, úgy gondolom. Igen, kényelmesebb, de nem életbevágóan fontos. Hasonló a helyzet az áruház bejáratának megközelítésével is. Te vagy a szülő, te neveled a gyermeked, neked kell ügyelned rá, hogy amíg veszélyes terepen vagytok, vigyázz rá. Mellesleg nem is árt a gyereknek, ha tudja, hogy az autók az egy veszélyes üzem, és baja is eshet, ha nem figyel oda. Máshol sincs 5 méterenként felfestve zebra, nem mehetsz át keresztül-kasul, bárhol, illetve átmehetsz, de akkor nagyon kell figyelned. Ha meg nem tanítod és neveled megfelelően a gyereket, akkor később lesz gondja vele, és akkor lehet baj belőle, mert nem fogja érteni, hogy miért nem állhat be a rokkant helyre simán.
Arról nem is beszélve, hogy láttam már nagycsaládos anyukát 4 gyerekkel a Tesco buszmegállóban. És nem áll meg az élet. Arra a pár percre meg kell tanulni figyelni a gyerekre. Vagy annyit kell vállalni, amennyire van kapacitás.

Végezetesül pedig: a stílus, amit meg a cetlin megengedek magamnak, semmivel sem alpáribb, mint a szabályra magasról szarók stílusa. És tényleg örülhet a delikvens, hogy nem a közterület-felügyelet vagy a rendőrség találja meg. Az egy picit több bosszúság és/vagy pénz.

Ro3 2009.01.18. 23:37:16

@Krisi: Szigorúan csak éjjel/késő este szoktam beállni, ha sok az üres hely. A szoktam beállni 2 alkalmat takar, 1nél végighúzták az avtót. Asszem 5 poszttal ezelőtt küldtem be.

nuendo 2009.01.18. 23:40:04

Hozzáteszem még a stílushoz kapcsolódóan, a közteres vagy a közeg valószínűéleg hivatalból szebben fog fogalmazni, de ugyanazt gondolja, ha nem cifrábbat, mint én/mi! :)

mohusssska 2009.01.18. 23:41:50

paraszt vagy és kész
azis maracc mer be se látod h paraszt vagy

Ro3 2009.01.18. 23:44:29

@mohusssska: Tök jó. Ez kinek szólt? A posztolónak vagy Nuendonak? :D

nuendo 2009.01.18. 23:46:09

Ja, nyitok majd egy új post-ot, oda lehet majd írni rendszámokat. Hogy akit zavar a stílus és nem cetlit kér, annak beverem a szélvédőjét, vagy letekerem az ablaktörlőt! Vagy olvastam itt valahol pillanatragasztós megoldást, az még jó lehet :) Lehet választani akkor. Naugye, hogy a cetli a legszimpibb megoldás? :-) Úgy már nem is annyira gáz az!

nuendo 2009.01.18. 23:47:41

@Ro3: Lehet, hogy rosszul vagyok programozva, hogy egyáltalán ez felmerült bennem, de lehet, hogy neked szólt mohusssska hozzászólása? :D

mohusssska 2009.01.18. 23:47:54

természetesen a posztolónak

Ro3 2009.01.18. 23:48:41

@nuendo: Miért nem fényképezel és küldöd a zsaruknak, vagy hívod ki őket vagy a köztereseket?

mohusssska 2009.01.18. 23:50:05

már a szemetelés miatt is....mert nem hiszem h második szándékból( miután sikerült elolvasni) a kukába dobta

nuendo 2009.01.18. 23:50:33

@Ro3: Az macera :) Meg mire kiérnek... megalszik a tej a szájukban. Amúgy nem rossz ötlet, csak nem tart még ott az ország, hogy működjön. A paraszt az ebből ért, meg a verésből. Utóbbiban nem vagyok nagyon jó. :)

nuendo 2009.01.18. 23:52:39

Hacsak nem megyek el közteresnek, ami azért az informatikusi állás után elég erőteljes profilváltás lenne :) Meg nem tudom, mit szólna a család, hogy állandóan túlórázok, mert nem tudok leállni :))) Akkor lenne jaj ezeknek a gazembereknek :)

Ro3 2009.01.18. 23:56:53

@nuendo: ha jól tudom 30e a bünti, nem? Azért már a yard is kijön, gyorst :D

Krisi 2009.01.18. 23:57:08

@nuendo: Szerintem a zsírkréta a nyerő, azzal írsz valami kedves üzenet a szélvédőre, a tulajnak nem lesz könnyű letisztítani, mivel nem vízbázisú :)

De mégjobb ötlet kivágni egy "meleg vagyok" sablont, és azt ráfújni festékszóróval a hátsó lökhárítóra, utána biztos büszkén fog vele közlekedni :D

@Ro3: Nekem nem kell magyarázkodnod, tőlem parkolhatsz bárhova, én nem büntetlek meg :)

Reggie 2009.01.18. 23:59:14

Pincode 2009.01.18. 23:01:50

hat igen, eleg nehez megerteni azt, hogy miert cipelsz egy 2eves gyereket magaddal tecskozni, ugy, hogy el sem mondod, hogy mi az oka.

Krisi 2009.01.18. 23:19:28

Egy szoval sem mondtam, hogy barkinek is megfordult volna a fejeben...

Ro3 2009.01.19. 00:01:05

@Krisi: Nem magyarázkodom, csak mondtam. Különben sem a bünti miatt nem szoktam oda sem állni.

nuendo 2009.01.19. 00:02:26

mohusssska: a szemetelés nem rossz szempont, ezért szigorúan recycled, lebomló papírra nyomtatok. :)

mohusssska 2009.01.19. 00:11:41

akkor egy szót se szóltam
mindenkit megkérek h dobálja el a papírt:)
olyan szép látvány lesz

Krisi 2009.01.19. 00:14:22

@Ro3: @Reggie: Akkor jó, téma túltárgyalva :)

jtrencsenyi 2009.01.19. 01:15:54

Bocsanat, ha volt rola szo, de most nincs idom a hozzaszolasokat is elolvasni! Kedves posztolo! Igenis egy faszparaszt vagy. Nem elsosorban azert, mert rokihelyre parkoltal (bar azert is), hanem azert mert a papirt megprobaltad egyszeruen ablaktorlovel eltuntetni. Az ilyen nemtorodom barmok miatt nez ki ugy a varos, mint egy szemettelep. Ugyhogy szarjal sunt! :)

Reggie 2009.01.19. 01:25:57

jtrencsenyi 2009.01.19. 01:15:54

inkabb a szorolap osztogatok miatt nez ki ugy... ha szorolapot raknak a kocsimra enis ablaktorlovel kezelem.

jtrencsenyi 2009.01.19. 01:39:15

Akkor beled is! :)
Ertem en, hogy nem kellene szorolapzni, de ez meg nem ad jogalapot arra, hogy szemetelj! Persze ez csak az en szubjektiv velemenyem.

Reggie 2009.01.19. 02:00:52

jtrencsenyi 2009.01.19. 01:39:15

szerintem nem szemeteles, vagy ha megis, akkor a szorolap kocsira rakasa a szemeteles, tehat az oszto a bunos. En ugyan ugy tavolitom el, mint egy falevelet, egy zacsko darabjat, az ut porat, a felverodo sart szoktam.

Hellisfitar 2009.01.19. 08:34:38

"Aztán mikor kiszálltam láttam, hogy az utánnamlévő helyen már ott van a festés. Mind1 úgyis kb 15 percet voltam bennt azért mert ilyen balfaszul van felfestve most tuti nem állok át egy másik helyre..."

Na, ennyit erről.

Bladika 2009.01.19. 18:23:52

@bobeszedulacika: Gratulálok! Nem szabad ilyet, de kivételesen kívánom neked, hogy kerülj olyan helyzetbe, hogy szükséged legyen rá! Bár jelen írásod alapján, szellemileg simán igényt tarthatnál egy kártyára, hiszen szellemileg rokkant vagy!

bobeszedulacika 2009.01.19. 18:47:40

@Bladika: hát persze bizonyára te is a képmutató emberek kőzzé tartozol mint ebben az országban ,sőt a világban csak tudod annak semmi értelme és erre te is és mindenki rá fog jőnni ikor majd egymást eszuk meg mert nem lesz mit ennunk a tulszaporodás végett.vagy mikor majd ,de tudod mit neked felesleges mondani.

bobeszedulacika 2009.01.19. 19:10:09

@Bladika: most már csak az érdekelne vajon te melyik likvidálandó csoportba tartozol?
szerintem egy cigány rokkant buzigyerek lehetsz.

Bladika 2009.01.19. 19:28:57

@bobeszedulacika: :) Állításodból ezek szerint az derül ki, hogy egy "cigány rokkant buzigyerek" is lehet iskolázott, sokak nézetével ellentétben. Ellenben egy minta polgár (ez lennél te) is lehet iskolázatlan.

bobeszedulacika 2009.01.19. 19:31:41

mégis jó ember ismerő vagyok!!!!!!!!!!!!!!!

Bladika 2009.01.19. 19:48:37

@bobeszedulacika:

"114.sz szakmunkáskébző" ez mindent megmagyaráz!
Jól ki-"kébeztek" téged!

bobeszedulacika 2009.01.20. 06:53:51

@Bladika: na látod ebből is látszik hogy egy beképzelt idióta vagy.

sector512 2009.01.20. 10:46:50

Szerintem is jó ötlet a cetli, de matricával lenne az igazi akkor már, mondjuk a szélvédő közepére :D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása