Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Az anyám, a paraszt és a mozgássérült sün

2009.01.18. 12:30 :: SilentSound

Szerencsétlen Josh kapott a szélvédőjére egy kedvesnek nagy jóindulattal sem nevezhető üzenetet, mert jogosultság nélkül használt egy mozgáskorlátozottaknak fenntartott parkolóhelyet, amin elmondása szerint nem is látszott, hogy az. De még ha ezt meg is bocsátanánk neki, akkor is ablaktörlővel próbálta a cetlit eltávolítani a szélvédőjéről ahelyett, hogy megcélzott volna vele egy szemetest. Ti milyen halmozati büntetést adnátok neki a bűneiért?

Ma vettem észre mi került a szélvédőmre tegnap a tesco megaparknál. golf IV - anyád, faszparaszt, szarjál sünt stb. Először azt hittem vmi hülye hirdetés, úgyhogy el sem olvastam csak rátöröltem egyet az ablaktörlővel talán leesik, de ma láttam h mi ez.

Mind1 a lényeg, hogy nem szokásom oda állni, eddig sem szándékoztam és nem is fogok. Közeli helyet akartam keresni, mivel tele volt pakolva az autóm csomagokkal mert ma elutazom. Az a lesbenálló egyén aki odarakta a cédulát lehet látta is, hogy kézben is vittem be táskát, hogy ne maradjon az ülésen.

Szóval láttam, hogy az első 5 parkolóhely az mozgássérült, ezért meg is néztem, hogy én hova állok, de azon a helyen nem látszott a festés ezért is álltam be. Nemtudom, hogy a latyak miatt vagy a festés volt-e lekopva de sztem mindkettő közrejátszott. Az autók meg kb összevissza álltak, úgyhogy ezért is gondoltam, hogy ez már nem tartozik az első 5 be, mert nem nagyon lehetett leszámolni a sötétben.
 
Aztán mikor kiszálltam láttam, hogy az utánnamlévő helyen már ott van a festés. Mind1 úgyis kb 15 percet voltam bennt azért mert ilyen balfaszul van felfestve most tuti nem állok át egy másik helyre mikor van itt kb 10 szabad. Gondoltam is magamban, hogy ha mozgássérült a hely fessék vagy jelöljék rendesen mert nem lehetett látni 1értelműen, de remélem senki elől nem vettem el a helyet, de erről biztos az is meggyőződik ilyenkor aki ráragasztja ezt az autómra és azt mondja, hogy agyilag rokkant vagyok. De ha ilyen szépeket tud üzenni, nyugodtan odajöhetett volna neki is elmondtam volna, hogy miért álltam oda, de lehet ha közös nevezőre jutunk és normális akkor átállok (mivel nem vagyok egy faszparaszt!).
 
Amúgy sztem jó amit csináltok, de ezt most nem éreztem magaménak ezért is írtam ezt le. Szarul volt felfeste a hely, sztem nem csak az én hibám, de azért majd máskor jobban figyelek ennyit azért ért, bár kicsit durvának talátam ezt az üzenetet. Tudom nem lehet megállapítani, hogy ki áll oda mindig és ki nem, de gondolom azért leírhatom a sztorim, hogy ne gondoljátok, hogy ilyen paraszt vagyok, mint ahogy azt ti állítjátok. Inkább jobban örülnék ha pl a lurdy előtt álló elkerített mozgássérült parkolóban álló 7-es bmw-ken lennének ilyen cédulák.
 
Tényleg sok a bunkó az utakon én is már oda vagyok néha, úgyhogy sok sikert az akciókhoz! (csak ne rajtam)
 
Szarjatok sünt!

275 komment

Címkék: autó hülye büntetés parkolás mozgáskorlátozott

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2009.01.18. 12:47:08

Nab+. Első. Egyebet nemtok. leírtad mi nyomja a lelked. Feloldozlak.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.01.18. 12:59:35

ez talán megbocsátható bűn a részedről. ez talán mással is előfordult már.

Manodesign · http://manodesign.blog.hu 2009.01.18. 13:01:29

Valóban elég sok helyen nem látszik, hogy rokihely. Láttam olyat, hogy a rokihelynek kijelölt parkolóhelyre tették a bevásárlókocsi-tárolót, és még a felfestést is meghagyták. Érdekesen nézett ki.

nagyzee 2009.01.18. 13:09:03

Na, az is egy béna megoldás, hogy a fehérvári kisteszkónál rokiparkoló a főbejárattól jobbra és balra is található. az autók érkeznek balról. Látnak egy táblát, hgy a következő 4 hely mozgássérülteké. Oké továbbmennek 4 helyet, elhagyják a főbejáratot, majd leparkolnak. A másik mozgássérült 4 helyre. Mert valakik ebben az esetben a jelzőtáblát a helyek UTÁN tették ki, és elhelyeztek rajta egy visszafelé mutató nyilat meg egy 4-es számot. Tehát aki nem autózik el a tábláig, soha nem fogja tudni, hogy rokiparkolóba állt... A dolog szimmetrikus, tehát a másik irányból is eljátszható, és tényleg, rendszeresen el is játsszák gyanútlan egyének. Persze körül is lehetne nézni,mert tényleg ott a tábla a szakasz határán.

karlov 2009.01.18. 13:11:43

Szerintem meg ha látod,hogy az egy mozgássérült hely akkor vedd a fáradtságot és állj arrébb.
Mi az ,hogy úgyis csak 15 perc,meg sok cuccot cipeltem?!
A másik reagálás se túl kultúrált de hát ez a mi kis országunk lakóinak identitászavarából adódik(talán mindkét jellem).

107! 2009.01.18. 13:18:49

Legalább belátja a hibáját. A letörlöm az ablaktörlővel viszont "rutinszerűnek" tűnt, ez is egy elég nagy problémája a mi kis társadalmunknak. Annyira "természetes", hogy észre sem veszi.

Riska 2009.01.18. 13:28:13

Aki a cetlit odatette meg egy barom, mert ne mondja nekem hogy a tescoban a hatszázhúsz rokkanthely mind tele volt, és neki PONT oda kellett volna állnia. Amúgy nem is hinném hogy rokkant tette oda a cédulát, max valaki olyan, aki az anyja rokkantkártyájával mászkál, és audija van... Vagy valamilyen nagy autója, na...

Szendwich 2009.01.18. 14:08:11

Kollégám mesélte, hogy a hátsó ablaktörlőjére tettek valami hirdető cetlit az egyik este. Másnap reggel kiskéssel kapargatta le a szélvédőről a kb. A5-ös lapot, mert az éjszaka esett eső elmosta és szó szerint oda ragadt.

BGyRacer 2009.01.18. 14:08:48

Ha odamegy hozzád, mit mondasz? "Bocsi, későn vettem észre, h. mozgásérült hely, már nem tudok arrébb állni!":) Szar kifogás, láttad, h. rokihely, miután kiszálltál. Oké, h. nem akadályoztál senkit, de, akkor nem értem miért érzed durvának, h. odarakták azt a hülye cetlit. Inkább örülnél, h. vannak emberek, akik kifejezik végre, amit gondolnak (és mások is ezt gondolják). Apropó cetliragasztás; én sokszor elgondolkodom azon, h. a járdán szabálytalanul parkoló (ki kell kerülnöm az úttesten) autókra kutyaszarral ragasztom rá a cetliket: "A járda a kutyásoké!", majd az ablakból karbatett kézzel nézem végig, ahogy anyáznak 1másnak az autó tulajok és a kutyájukat a járdára szarató gazdik.

BGyRacer 2009.01.18. 14:12:26

@107!: Legközelebb ott a cetli: "És aztis láttam, te faszparaszt, h. az előző cetlimet a földre törölted! Szarjál sünt!"

AzHofi 2009.01.18. 14:33:43

Minden rokihelyre beállónak sok csomagja, rossz felfestése, és ezermilliárd más kifogása van. Pedig egyszerű, ha nem vagy roki nem állsz oda. Ha észreveszed, akkor visszaülsz és elmész onnan. Nem negyedóra, meg csomagok meg anyámtyúkja, hanem elmész. Százasért lehet kosarat szerezni, abba betenni a nagyonnehéz nagyoncsomagot.

zzoci 2009.01.18. 14:45:38

golf IV, tiltakozik, tipikus.

Pantone354 2009.01.18. 14:52:33

Alapvető emberi tulajdonság, hogyha valaki elkövet egy hibát, akkor megpróbál kifogásokat keresni. Az emberi agy így védi a személyiséget vagy mi a szösz. Szóval ez a dolog természetes, és ahhoz kell erő, hogy beismerje valaki, ő volt a hibás. Ennyi.

maydayray 2009.01.18. 14:55:47

ha kiszálláskor látom, hogy rossz helyen parkolok, akkor visszabaszom a seggem és átparkolok (sötétben nem látsz??? ne vezess!!!). errefelé 3 perc után rávágja a Politesse a 40 ojrót a szélvédőre. az is egy cetli, csak drága.

bmwsbp 2009.01.18. 14:59:14

Nekem tegnap a mammutban volt szerencsém egy ilyen rettenetes papírt kapnom! :) Pedig bmw-m van ami új is és 7 es is és fekete is! Viszont én nem rokkant helyre álltam, hanem 2 helyre keresztbe! :-O

Akinek nem tetszik, az nyugodtan álljon a többi balf@sz mellé, és nyitogassátok egymásra az ajtójaitokat, törjétek csak egymás parkoló autóit nyugodtan.

ZON 2009.01.18. 15:00:35

Vezekelj! Legközelebb karistolj össze egy olyan autót, amit NAPPAL, JÓL LÁTHATÓ ROKKANTJELZÉSRE parkoltak le.Az törli a bűnödet.

ropile 2009.01.18. 15:00:56

Oooo
Nem, teljesen hibas. A cetlit _kezzel_ leveszed, kidobod a kukaba es csak azutan mesz tovabb, vagy szarod a sunit...

ropile 2009.01.18. 15:02:39

bmwsbp: Nezd, ha kozepre allsz be, akkor marad annyi helyed, hogy egy 7essel is, de kinyiosd az ajtot, kiveve, ha a fux nem fer ki az ajto resen, mer akkor telleg keresztbe kell allnod, ami ugye osi roman szokas...

agr3ssor 2009.01.18. 15:05:59

Na most nemazért, de szerintem ezt tök felesleges volt leírni.. mindennapi eset -.-
Föleg ilyen esetben ha tudod mit miért tettél.. amúgymeg lekell sz*rni az ilyet. Te sem írogatsz neki, akkor ő minek ír:D

hawkeye 2009.01.18. 15:07:11

Ha annyit mondtál volna, hogy

- Bocs, megérdemeltem!

úr maradhattál volna.


Kár, hogy kihagytad.

Magyarázkodsz, mint 1 tetű homo politicus.


Kár....

bmwsbp 2009.01.18. 15:08:22

Nincs fuxom és középen nem fér el a 7es. Arra meg végképp nincs szükségem, hogy rám nyissák az ajtóikat mások, csak azért mert leszarják, hogy az ő autójuk hogy néz ki. Maradok hát az ősi román szokásnál a szavaiddal élve. Bár azért arról nyugodtan lehetne vitát nyitni, hogy melyik a rosszabb ország manapság - Románia vagy Magyarország.

MosoMasa 2009.01.18. 15:08:34

Jó kifogás sosem rossz!
Megmagyarázni mindig lehet, én csak...., csak 15 perc...,

Prala 2009.01.18. 15:12:06

Igazi sutykó vagy, ne magyarázkodj!
A mozgássérült parkoló legalább kétszer olyan széles, mint a normál parkolóhely. Szóval faparaszt voltál, kenheted másra, hogy így megc úgy álltak be a többiek, tudod, ha át is lógott valaki a mozgássérült parkolóhelyre, neked észre kellett volna venned, mert a fehér elválasztóvonal viszont jól kivehető szerintem.
Ne magyarázd a bizonyítványod, megérdemelted a cetlit a szélvédőre, legalább jelezte feléd, hogy mennyit érsz. Érdkes, én mé soha nem kaptam figylemeztető, arcpirító cetlit...ennyire szerencsés lennék? Tanulj meg parkolni azt tudom neked tanácsolni, ne pedig post-okat irogass értelmetlenül, bemutatva lelki gyötrelmeidet..és szerintem szarjál kaszát nyéllel együtt!

Kopasz Mercis 2009.01.18. 15:14:59

@bmwsbp: Lúzer vagy. Egy igazi király (én pl.) szarik rá ha rányitják (különben pedig soha nem nyitnak rá) úgyis vesz 2 évente másikat.

Ezt a "két helyre állok, hogy nehogy rányissák az ajtót" csak szegény, 120 hónap hiteles kocsi tulajoktól fogadom el.

Ha már veszel egy gazdagember kocsit, próbálj már úgyis viselkedni, ne mint egy IQ negatív gengszter.

Döglött Guminyúl (törölt) 2009.01.18. 15:15:30

Én DIREKT állok mindig a rokiba, mert csak arra lát rá a kamera, és ha meghúzzák a kocsit, akkor vissza tudom nézetni, ki volt az a barom. Halál a rokikra.

dr. Aullah 2009.01.18. 15:16:02

"Tényleg sok a bunkó az utakon én is már oda vagyok néha, úgyhogy sok sikert az akciókhoz! (csak ne rajtam)"

Bmeg rokihelyre parkoltál, és basztál elállni, persze kifogás az mindig van, jó sok...

Ha nem írod le, hogy láttad, hogy szar helyen állsz, akkor mondtam volna, hogy igen, nem láttad felfestést, de LÁTTAD és NEM HÚZTÁL el onnan! És még fel van háborodva, szánalmas, maradtál volna csendben.

Prala 2009.01.18. 15:17:06

bmwsbp

nézd, én igencsak bmw párti vagyok, de azzal nem tudok egyetérteni, hogy ilyen proletár- gyűjtő helyekre, mint pláza, tesco stb...bmw-mel menjek...igazad van, rányitják az ajtót, meghúzzák stb...bmw amúgy is pályára, meg nagy útra való, városi cirkálásra értelmetlen, főleg egy 7-es. Inkább vegyél egy kis mazda2-t vagy egy fiestát városba és akkor nyugodtan be tudsz állni az átlag parkolóhelyre is...szerintem ez neked is be fog válni!

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2009.01.18. 15:20:20

"mivel nem vagyok egy faszparasz"

Ebben tévedsz.

S örülj neki, hogy nem törték le az ablaktörlődet. A Fadrusz utcában a XI. kerületben a falig felálló faszparasztoknak le szokták. Meg múltkor valaki alkoholos filccel ráhúzta a felfestett csík folytatását az egyik faszparaszt motorháztetejére, s melléírt valami olyasmit, hogy ennek az autónak a tulajdonosa egy faszparaszt, aki nyerte a jogsiját, mert nem ismeri a kresz parkolásra vonatkozó részeit... (Valami ilyemi volt, de rövidebb. Mikor olvastam, kurvára tetszett! :-))

Prala 2009.01.18. 15:22:12

psmith

szerintem te nem király vagy, hanem igénytelen...ha nem érdekel, hogy az autódat más összegányolja, akkor nálad valami nincs rendben. Az autó legyen tiszta, jó műszaki állapotú, megbízható és lehetőleg karcmentes. Nézz körül pl Ausztriában hogy néznek ki az autók...ott van kultúrája az autótartásnak és a közlekedésnek is. Te ezzel a mentalitással mehetnál a padkanyeső, járdánközlekedő nagyromániába, igen jól beillenél ezzel a mentalitással....

bmwsbp 2009.01.18. 15:22:25

@psmith: te inkább gondolkozz el a saját szerencsétlenségeden.

Miért van az, hogy általában a suzukisok (te) írogatnak drágább autók szélvédőire és nem fordítva, pedig ti ugyanannyi (de inkább több) szabálytalanságot követtek el olcsó, és szavadiddal élve leszart autóitokkal.

Ezért nem lesz sosem pénzed, mivel azt gondolod, hogy a gazdag ember attól gazdag, hogy leszarja a dolgait.

Vegyél kétévente 250000-t futott, ámde 62000 km-re visszatekert fostalicskát és nyitogasd rá az ajtaját hasonló embertársaid szarára ! :))))))

Kicsijoe 2009.01.18. 15:22:41

@_asdf: Ez baromira nem igaz.Nekem Galantom van,és ha beállok egy parkolóhelyre,marhára nem tudom kivenni belőle a bébihordót hátulról úgy,hogy a másik kocsiban ne tegyek kárt.Ennél már csak az jobb,ha beállok egy helyre úgy,hogy senki nem áll mellettem,aztán mire visszaérek gyerekhordóstul,valaki mellém állt,és szobrozhatok 20-30 percet,mire méltóztatik előkerülni,és elállni,hogy be tudjam tenni biztonságosan a gyerekem.Szarjon sünt az,aki ilyen tesz ki azért,mert valaki (kisgyerek miatt) két helyre áll.És őszintén szólva kérdezés és figyelmeztetés nélkül kínálnám lábszáron viperával,ha ilyet látnék.

Másik fele : két parkolóra áll a béna sofőr,aki nem érzi az autót.Személyszerint sokkal jobban tudom tolerálni,ha önmagas korlátaival tisztában van,és két helyre áll,mintha mondjuk az én kocsim mellett gyakorlatozik,hogy vajon befér-e...

0xFFFF 2009.01.18. 15:25:33

@bmwsbp: Tőlem állhatsz középre is, akkor is rádnyitom az ajtóma, mert a középreállókhoz én olyan szorosan parkolok oda, hogy ajtócsapkodás nélkül ki sem lehet szállni...marha!

Kicsijoe 2009.01.18. 15:26:01

@Meister: Ennél sokkal elegánsabb-és kultúráltabb,arról nem is beszélve,hogy nem meríti ki a rongálás fogalmát-megkínálni a jóember motorháztetejét (ha még meleg,annél jobb) egy negyed kilós margarinnal.

Ablaktörlő letörésnél meg kedvesebb megoldás az ablaktörlőlapátot egy tubus pillanatragasztó segítségével a szélvédőhöz erősíteni.Ehhez ugyanis szélvédőt is kell cserélni ;)

bmwsbp 2009.01.18. 15:29:23

@0xFFFF: félreértettél! nemcsak, hogy középre állok, hanem átlósan is állok, pont ezért, hogy az ilyen nagyokos irigy szerencsétlenek ne tudjanak rámállni! Egyébként pedig megnézem, hogy hol és mikor mersz te egy nagyobb autóra ajtót rányitni és ráálni a valóságban. Max. a hírekben szereplő csepeli autó-gyújtogatós típus ember lehetsz, aki nagy bátor tettei után nyúlcipőt vesz.

Itt fent a neten éled ki elfojtott vágyaidat, féltékenységedet, irigységedet. Sajnállak. :)

Kopasz Mercis 2009.01.18. 15:37:47

@Prala: Az autó használati cikk, nem egy festmény. Arra szolgál, hogy A pontból eljuss B pontba.
Senki nem mondta, hogy szeretem he meghúzzák a kocsim, de mindenesetre nem kapok tőle infarktust.

nuendo 2009.01.18. 15:38:15

Üzenet szövege:

"
Anyád elől is elfoglalnád a mozgássérült parkolót, te faszparaszt? Lerohad a lábad, ha 10 méternél többet kell gyalogolnod? Miért nem mész be egyből autóval az üzletbe? Remélem, egyszer valóban jogosult leszel erre a helyre, agyilag már rokkant vagy! Szarjál sünt!

Lehet, hogy igazságtalan ez az üzenet. Ebben az esetben biztosan elfelejtetted kitenni az igazolványodat az autódra.
Küzdj te is a szabálysértők ellen!
Legyen az országban végre REND!
"

Hm.

aachi2 2009.01.18. 15:41:10

@bmwsbp: jó nagy faszparaszt vagy.

bmwsbp 2009.01.18. 15:43:00

@aachi2: Gratulálok, nyertél, igazad van. Elővetted az aduász érvedet, erre már én sem tudok mit mondani öregem.

TML01 2009.01.18. 15:43:23

@Kicsijoe: És ugyan honnan kellene tudnia az oda érkező autósnak, hogy te a gyereked miatt álltál 2 helyre, nem pedig azért mert faszparaszt vagy?

Kopasz Mercis 2009.01.18. 15:45:25

@bmwsbp: gyorsan kinéztem a garázsba. Van benne BMW is, roadster, SUV, de suzuki egy sem.

Nem mintha fikázni kellene a suzukikat, az egyik megbízhatóbb kocsim volt, ellentétben egy E65-tel ami legszarabbal. Az két évből kb 6 hónapot töltött a szervízben.

BGyRacer 2009.01.18. 15:46:27

@bmwsbp: Ha túl nagy kockázat szabályosan parkolni a BMW-vel, akkor vegyél 1 Suzukit is, amivel parkolni is mersz, BMW-vel meg akkor menjél, ha ki sem kell belőle szállnod. De le ne sötétítsd had' lássa a sok irigykedő, h. te virítasz benne! Mondjuk remélem, h. 1szer megviccelnek, és olyan szorosan fognak közre, h. nem tudsz kiállni a szuperbiztonságos helyedről...

aachi2 2009.01.18. 15:47:00

@bmwsbp: kialakult bennem egy vélemény rólad és közöltem veled. ennyit akartam. nem érvelni. baromarc.

0xFFFF 2009.01.18. 15:47:31

@bmwsbp: Tőlem sajnálhatsz, lesajnálhatsz vagy ami jólesik. :) Nem irigylek tőled semmit, de ha paraszt vagy, akkor ne csodálkozz, hogy veled is azok. ...és ha nem tudnán, minden autóban van az az extra, amit kormánynak hívnak, tehát akár átlósan is melléd állok, rádbaszarintom az ajtót és kész. ;)Ha meg nézni akarsz, akkor a budakalászi cora parkolóban nézelődj, ott szoktam parkolni. Te ! Kispöcsű :)

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.01.18. 15:47:52

Úgy látom ismét bizonyítottuk a commentekkel, hogy kultúrnép a magyar.

bmwsbp 2009.01.18. 15:50:13

@psmith: De menő vagy öcsém. Kinéztél a garázsba? És kinek a kocsijait láttad ott a szomszédét? A te suzukid meg kint áll az utcán? :-)))

Ébredj fel, a kezed a bilibe lóg te szerencsétlen. Az E65 két évből kb 6 hónapot töltött a szervízben? Ügyes ember lehetsz, ha van egy új autód (bármilyen) mely fél évet tölt a szervízben.

Nem inkább egy E65 autóskártyád volt, amit a füvezős haverod lenyúlt egy fél évre? ha-ha-ha (na ezt már én is vágom, hogy gyenge volt) :)

nuendo 2009.01.18. 15:50:35

@psmith: igen, a Bangle féle BMW-k már nem azok a BMW-k, se belsőleg, se külsőleg. Bár az F01/F02-esen elég sok javulás mutatkozik, az E65 valóban nem egy eltalált vas, még talán a facelift utáni kinéz valahogy. Nekem "csak" E46 van, de ez még elég megbízható (lekopogom)... és legalább van rajta védő műanyag csík oldalt, hogy a szerencsétlenek ellen védve legyek. Azt mondjuk nem is értem, hogy akinek 7-ese van, miért jár Tesco Ósanba... :)

korlat 2009.01.18. 15:50:49

picit off szaga van, de kicsit passzol is a sztori ami eszembe jutott:
Pár hónappal ezelőtt vásároltunk a szentendrei Intersúrban (söröket, mindig ezt csináljuk) és a bejárat előtt észrevettem, hogy egy Smartos csaj (történetesen szőke volt) úgy parkolta le a gépsárkányt, hogy félig belelógott a rokihelybe, félig azonban rajta volt a bejárat előtti gyalogosoknak fenntartott részen. Na most ezt egy Smarttal hogy? Ennél jobban kihasználni a Smart felületét már csak úgy lehetett volna, ha kihajtogatja az egész autót, hogy a maradék rokihelyeket és még az útból is egy kicsit elfoglaljon. Szerencsére a Smart nem papírból van. Szerencsére...

Zergerverge 2009.01.18. 15:52:05

@Kicsijoe: Szerintem felesleges megvárnod, míg megérkezik a szomszéd autó vezetője. Inkább mozdulj arrébb egy kicsit, és máris nyithatod az ajtót, ameddig a zsanér engedi.

0xFFFF 2009.01.18. 15:52:28

@korlat: "...söröket, mindig ezt csináljuk..."

:) Ez jó szöveg !

0xFFFF 2009.01.18. 15:53:38

@bmwsbp: Jó gyökér dumád van ! :) A szög hozzád képest bonyolult mérnöki csoda ! :)

bmwsbp 2009.01.18. 15:53:50

Mindenkinek mondom, hogy tényleg fogok venni egy suzukit, de inkább egy 124-es mercit, és azzal fogom törni a sok szabálytalanul parkoló-másik autójára ajtót nyitogató - magára és autójára valamint saját és mások tulajdonára is igénytelen szerencsétlen életunt balfékek autóit. Jó lesz így? :)

kedves aachi. Köszönöm újabb véleményedet. Kezdelek megkedvelni.

0xFFFF 2009.01.18. 15:54:18

@bmwsbp: Jó gyökér dumád van ! :) A szög hozzád képest bonyolult mérnöki csoda ! :)

0xFFFF 2009.01.18. 15:56:28

@bmwsbp: Jó tahó stílusod és igen egyszerű gondolkodásod van ! A szög hozzád képest egy bonyolult mérnöki csoda ! ;)

bmwsbp 2009.01.18. 15:56:42

0xFFFF: te is jó fej vagy! :)

0xFFFF 2009.01.18. 15:57:44

...és szép. Ezt szögezzük le ! :)

BGyRacer 2009.01.18. 15:58:17

@bmwsbp: Ha hiszed, ha nem az új autók minősége 1re romlik, mert pl. 1es elektronikai 1séget sehol máshol nem gyártanak, csak a jó öreg Kínában, melynek "minősége" remélem belátod, h. nem vetekedhet a pár évvel korábbi német, ill japán gyártmányokkal... Ígytehát természetesen több a betegségük is és nehezebb megtalálni, főleg az "európai" autógyártók autóiban.

Na és, akkor ki az irigy, ha szarozod a másikat, kinek több autója van?

nuendo 2009.01.18. 15:59:26

Kicsit elkanyarodtunk a témától, nemde?
Amúgy abban egyetértek bmwsbp-tel, hogy mercivel akar zúzni, mert ha bmw-vel tenné azt, az szentségtörés lenne (E30 forever!), viszont suzukival meg életveszélyes :)

bmwsbp 2009.01.18. 16:01:52

@BGyRacer: nincs lesötétítve az autóm és honnan tudod, hogy kevesebb autóm van, mint akinek írtam amit írtam? Vedd a fáradságot és olvasd el rendesen amit mások ideírnak, vagy ne szólj hozzá valamihez.

A megbízhatóság témakörében pedig egyetértek veled, de azért azt valljuk be, hogy nem létezhet olyan, hogy egy 2 éves autó fél évet szervízben töltsön, hacsaknem tényleg teljesen szerencsétlen ember a tulajdonosa. Viszont ezt a mai magyarországon nehezen tudom elképzelni egy vadonatúj E65 tulajról...

mindenki téved 2009.01.18. 16:02:47

Kedves posztíró, ha látod, hogy rossz helyre álltál be, visszaülsz és keresel másikat, ennyi. Jogos a cetli!

bmwsbp, ez a mentalitás, hogy a problémáidat úgy oldod meg, hogy mindenki más magasról le van tojva, igen visszataszító tulajdonság. Őszintén kívánom, nagyon, de nagyon sokszor legyen részed ilyesmiben, és majd megérted, hogy miért olyan felháborító, amit írtál.

Kopasz Mercis 2009.01.18. 16:03:05

@nuendo: Ja valószínűleg kifogtam, bár a gázvisszaáraló membrán vagy mi a farkam, a haver kocsijában is olyan 80 ezernél lyukadt át.

Mikor panaszkodtam rá, mindenki megértően bólogatott, ja, túl van elektronizálva.
A legszebb, hogy a hibák nem ebből származtak: generátor meghalt, trafósor meghalt, gázvissza membrán átszakadt.
Persze az elektronika is halt rendesen, néha nem volt se tv, se hifi, se telefon... Olyan időszak talán 1-3 hónap volt amikor egy narancssárga visszajelző sem égett a műszerfalon...

2009.01.18. 16:03:24

faszparaszt vagy oszt kész

Vityaz 2009.01.18. 16:03:30

@bmwsbp: Mert? A ma Magyarországon milyen egy e65 tulaj?

0xFFFF 2009.01.18. 16:05:14

@baz+g: Kész oszt észt oszt ?

nuendo 2009.01.18. 16:05:25

@psmith: Az E65-re visszatérve, én azt sem értem, hogy egy luxus limóba hogy kerül MacPherson felfüggesztés 2008-ban :) De hát nem vagyunk egyformák. Az tény, hogy elekronikusan nem a legmegbízhatóbbak a mostani bömmerek. Bezzeg a régi E32-m...

bmwsbp 2009.01.18. 16:05:38

Bárki bárminek nevez, akkor sem fogom leszarni, bármilyen autóm is lesz, hogy rámnyitják-e az ajtót vagy sem.
hehehe
punktum és kész. bibibíííí :)

potrzebie 2009.01.18. 16:07:28

rokihelyre parkoltál: szarjál sünt
ablaktörlővel szeded le a reklámot: lépjél is bele a sünbe

és még te vagy bazdmeg felháborodva

mindenki téved 2009.01.18. 16:07:32

Nem kell leszarni, csak ne úgy küszöböld ki, hogy mások elől veszed el a parkolóhelyet pl.

Vityaz 2009.01.18. 16:08:31

@0xFFFF: Nem téged kérdeztelek, légy szíves :P

bmwsbp 2009.01.18. 16:01:52 innen várom a megoldást.

kpityu2 2009.01.18. 16:09:27

Semmi megértés nincs benned. Az illető (aki nyilván nem mozgássérült volt, különben simán beállt volna a többi 4 hely közül valahová, mert ha jól értem a legtávolabbit foglaltad el) vette a fáradtságot és tollat, papírt kerített majd összeválogatta az édesanyjától ellesett legszebb szavakat és megosztotta veled. Sikerült szerezned egy jó napot neki, amikor robinhoodként harcolt az igazságért.
Legközelebb pedig ne állj oda. :-)

mindenki téved 2009.01.18. 16:10:01

Ja, ez meg a másik, ablaktörlővel szedni le a cetlit! Mennyire lehetsz lusta, ha nemhogy arra nem veszed a fáradságot, hogy vissza kászálódj az autóba és keress egy másik helyet (max. egy perc lehetett volna abban az időpontban), de még arra is képtelen vagy, hogy kiugorj 10 mp-re, és kidobd azt a papírt?

nuendo 2009.01.18. 16:12:32

kpityu: nem tollat fogott az ember, hanem nyomtatott, waze, rendesen nyomtatott cetli, még mozgássérült kerekesszékes piktogram is van rajta! ez a nem semmi.

bmwsbp 2009.01.18. 16:13:56

@Vityaz: arra céloztam, hogy aki a mai magyarországi helyzetben meg tudja engedni, hogy E65-t vegyen újonnan (!) az vagy ügyes, vagy egy maffia ember, és mindkét esetben kizárt dolognak tartom, hogy ezáltal az új autója két év alatt fél évig szervízben legyen.
T.I.:
ad 1., ügyes ember: bepereli a BMW Magyarországot - wallis akármit és hamar túlad az autón - nem vár két évet vele.

ad 2., maffia ember: nem itthon és nem újonnan veszi. Ha fél évig gond lenne vele, akkor előbb hal meg az autót neki eladó személy (és ezáltal másik autója lesz a személynek), minthogy 2 évet szarakodjon vele.

Összefoglalva:
Az alábbi állítás: "...ellentétben egy E65-tel ami legszarabbal. Az két évből kb 6 hónapot töltött a szervízben. " Nagy valószínűséggel valótlan, a postíró élénk fantáziájának és emelkedett idegi állapotának szüleménye.

Köszönöm a türelmed, hogy végigolvastál.

Cornucopia 2009.01.18. 16:14:24

Szerintem nagyjából igaza volt a fazonnak, legközelebb talán ne állj oda és akkor nem szarsz sünt.:)

nuendo 2009.01.18. 16:17:58

@bmwsbp: Annyiban korrektúráznám legutóbbi hozzászólásodat, hogy nem a postíró fantáziája élénk ebben az esetben, hanem a hozzászólóé. De lehet, hogy ez most indifferens.

kpityu2 2009.01.18. 16:19:27

@nuendo: Ajjaj. Akkor ez egy főállású robinhood. Biztos ott állt a villanyoszlop mögött, és dörzsölte a simlédert: -Fogadjunk hogy bemegy...bement.Jóó napot kívánok. :D

AzHofi 2009.01.18. 16:19:44

Egy használati tárgyat így agyonfetisizálni, jaj meg ne karcolják, rá ne szálljon a légy, idióta. Ha tönkremegy veszel másikat. Egy használati tárgy. Nevet is adtál már neki?

Vityaz 2009.01.18. 16:22:24

@bmwsbp: aha, értem. És akkor te melyik vagy?

nuendo 2009.01.18. 16:23:15

E65-tel Tescoba járni ősi román szokás!
Különben is! Búcsúszex nem volt?

Kopasz Mercis 2009.01.18. 16:25:51

@bmwsbp: "meg tudja engedni, hogy E65-t vegyen újonnan (!) az vagy ügyes, vagy egy maffia ember" vagy egyszerűen csak a sok munkáért sok pénzt keres.
"ügyes ember: bepereli a BMW Magyarországot - wallis akármit "
Min a faszt perelsz be rajta, az autó garanciális, elviszed megjavítják, elhozod, előjön egy másik hiba. Soha nem utasították vissza a javítását, soha nem kértek érte pénzt, mi a farkam jogalappal pereltem volna be őket?
"maffia ember: nem itthon és nem újonnan veszi. Ha fél évig gond lenne vele, akkor előbb hal meg az autót neki eladó személy"
Nézz kevesebb krimit vagy szüntesd meg a kapcsolatot a nagyot mondó spanjaiddal!

bmwsbp 2009.01.18. 16:26:46

@Vityaz: ezt majd te eldöntöd magadnak, szerintem teljesen mindegy, hogy én hova pozícionálom magam.
Sajnálatos, hogy akinek jobb kocsija (vagy bármilye) van az átlagnál az rögtön (köz)utálat-irigység tárgyává válik.

Vityaz 2009.01.18. 16:31:11

@bmwsbp: Pláne ha olyan hülye, mint te. lol

Sutty ! 2009.01.18. 16:32:38

Szerintem mid egy rohadék paraszt mocsok állat aki akár csak egy percre veszi igénybe a mozgáskorlátozottaknak fenntartott helyet!!!!!!!!

Miért is? Azért mert ha abban az időközben akar a jogosult odaállni, honnan tudja, hogy az akár 1-perc múlva is akár szabad lesz.

És ilyen téli időben speciel vannak olyan veszélyeztetett mozgáskorlátozottak akiknek nagy fájdalommal kell együtt élni.

ÉS HA Ő ELESIK ÉS KOMOLYABB HELYEN SZENVED CSONTTÖRÉST AKKOR AZ MEG FOG HALNI!!!!!A BETEGSÉGE MIATT.

És ezt tovább nem szeretném ecsetelni, indokolni, az agyatlan bunkóknak!!!!!

És nem kockáztathatnak, hogy majd akár 100-méterről menjenek be a botjukra támaszkova.

Mert nem mindegyik csak azért használ botot mert az egyik lába netán rövidebb pár centivel, de közben fájdalmai nincsenek.

0xFFFF 2009.01.18. 16:32:55

@bmwsbp: Mondom, hogy ostoba vagy. Azért, mert nem tolerálják, hogy keresztbe állsz be, azért ne hidd, hogy irigyelnek. Utálnak, mert egy tapló szar vagy, de ezért nem irigyel senki.

., (törölt) 2009.01.18. 16:34:16

Ne állj mozgássérült parkolójába, és nem kapsz levelet. Bunkó vagy és most fáj?

bmwsbp 2009.01.18. 16:34:22

0xFFFF: további szép napot neked is.

serwer 2009.01.18. 16:37:26

én még nem is láttam rokkantat itt a fogarasi tescóban, csak nyugdíjasokat, nekik nincs autójuk, de veszett gyorsak

BGyRacer 2009.01.18. 16:40:44

@bmwsbp: Ebben igazad van, a 6hónap valóban sok, de, ha belegondolsz, akkor 1 új autót, főleg 1 e65-öt nemis lehet(ne) széthajtani ennyire 2 év alatt, legalábbis a BMW-k nem erről híresek, h. egykönnyen széthajthatók, ígytehát a gazdájának van a legkevesebb köze ahhoz, h. az autója szervízben van, hiszen gondolom, akinek roadstere van meg BMW-je, meg suvja meg anyámkínja, az nemhiszem, h. maga csinálja a szervízelést a kocsiján, így max a szervíz a szar.

Am. ne haragudj, ha figyelmetlen voltam, de nem tudom, h. melyik kommentet nem olvastam el, ami miatt figyelmetlen vagyok. nem akartam ám beleszarni, h. mit írsz. Egyébként, meg, ha neked is soksok autód van, én elhiszem, csak azt nem értem, h. te miért nem hiszel a másiknak.

És mielött azt gondolnád, h. bajom van a BMW-sekkel, meg a több autósokkal: hát nincs velük semmi bajom, igaz nekem a VTI és az EVO a non plussz ultra. Azzal van bajom, ha azt gondolják az emberek, h. az autó, amiben ülnek följogosítja őket arra, h. szabálytalankodjanak, legyen az a te típusod, vagy az enyém.

bmwsbp 2009.01.18. 16:45:04

Akkor is két helyre fogok parkolni bármilyen autóval leszek, bármit is mondtok, mindaddig amig az emberek ennyire nem tisztelik mások tulajdonát mint Magyarországon.
De mozgássérült-parkolóhelyre sosem szoktam parkolni.

BGyRacer 2009.01.18. 16:45:32

@nuendo: Elárulom: Mert a kettős keresztlengőkaros fölfüggesztés drága és bonyolult(abb). És a az új Civic Type-R-be hogy lehet hidas hátsó fölfüggesztést tenni? Kurvagáz sztem...

BGyRacer 2009.01.18. 16:54:22

Sajnálom, de ez egy ördögi kör egyébként. Mert ő meg azt mondja, h. minaddig nem tiszteli a tulajdonodat, amig te nem tiszteled a szabályokat. nincs joga megrongálni az autódat, de erre ő mondhatja, h. nincs jogod megszegni a szabályokat... C'est la vie!

serwer 2009.01.18. 16:54:53

na játszunk egy kicsit kedves önjelölt emberjogi szakértők:
kerekesszékes vagyok és megyek a teszkóba, de a rokkihelyek foglaltak, mit teszek?:
1.megállok máshol és megyek a teszkóba
2. megállok máshol és megnézem, hogy valóban jogosult-e az ott parkoló?

bmwsbp 2009.01.18. 16:55:45

@BGyRacer: akkor hát elmegyek sünt szarni! :)))

S.A. 2009.01.18. 16:56:57

@nuendo: Elmhet mindenki a picsába ezzel a mozgássérült parkolóhely mizériával.
A világon nincs a nnyi roki ahány ilyen parkolóhely van már.
Meg kell nézni egy bevásárlóközpontot,hány ilyen parkolóhely van.Egy hét alatt nem megy oda annyi rokkant.
Sokkal komolyabb dolgok is vannak ennél a szar felfújt "problémánál."

bow 2009.01.18. 16:58:52

E65? az egy ételadalék?
törvényjavaslatom: ne csak a fizikai rokkantaknak hanem a sok szellemi okosnak is legyen külön parkolóhelye, legyen kasztrendszer, aki talicskával megy teszkótutijóba annak is legyen külön helye, éljen a jog. mi az az e65? ételadalék?

Kopasz Mercis 2009.01.18. 16:59:15

@bmwsbp: azt kellene felfognod, te a 7es bmw-től még nem lettél társadalom feletti. Neked éppen úgy egy hely jár a parkolóban, mint Pityi Palkónak a zsigolijával.

És hidd el őt lehet jobban zavarja ha megkarcolják a kocsiját, mert 10 évre eladósodott érte, ellentétben egy átlag 7es tulajjal.

Rák Attantam 2009.01.18. 16:59:17

Ezt a sünszarást/szaratást azonnal hagyjátok abba!

Inkább szarassatok pitbullt. Vagy láncos buzogányt. Ilyet: images.elfwood.com/art/a/n/anttio/morningstar.jpg.rZd.44447.jpg

Szegény sünik...

Kopasz Mercis 2009.01.18. 17:01:36

@S.A.: Magyarországon jelenleg 800 ezer rokkantnyugdíjas van...

bow 2009.01.18. 17:01:58

és igen, a sün a világ legaranyosabb állata, a cédulaosztók autójára szabjunk ki közállatiméltóság-sértési büntetést

Rák Attantam 2009.01.18. 17:03:28

@psmith: ...amiből kb. 350 ezer a valóban jogosult...

bmwsbp 2009.01.18. 17:04:26

@bow: amit mondasz azért túlzás, de mondjuk tőlünk nyugatabbra nem véletlenül vannak női parkolóhelyek...

Igen, az e65 ételadalék. :)

Kedves Psmith. Látom, hogy neked központi téma ez az eladósodásosdi. Csak nem eladósodtál valami 500%thm-es csudajó hitellel? :)

Sutty ! 2009.01.18. 17:04:43

@bmwsbp:
Igazad van! Én ugyanígy gondolkodom, annyi különbséggel, hogy mivel sajnos engedélyem is van, bár ne lenne szükségem rá!

De, hogy a felesleges atrocitásokat elkerüljem az erős fiatal vagy jogtalanul elfoglalókkal, inkább én is jól távol állok meg ahol mások nincsenek.

De ez sajnos időjárás függvénye. Amikor nincs olyan kockázati tényező.

Egyébkén egy régebbi vitában szépen megfenyegetett egy rendszeresen ide író, hogy ne csodálkozzak ha gk-mat azért is kulccsal megrongálja.

Annak ellenére,hogy még a kártya is kint van.

S.A. 2009.01.18. 17:04:46

@psmith: A rokkantnyugdíjas nem egyenlő a mozgáskorlátozottal.
A maradék aki tényleg jogosult lenne kb 100 ezerre tehető,ezeknek a nagyobb része nem rendelkezik gépjárművel.

Kopasz Mercis 2009.01.18. 17:05:44

@Rák Attantam: szerintem te jelentősen túlbecsülted a valóban jogosultak számát...

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2009.01.18. 17:08:54

Ez most vicc, vagy komoly? Kiszállsz, látod, hogy rossz helyen állsz, nem állsz odébb, hanem az a szemét, aki valamit odatesz a szélvédőre... És még le is írod... Remélem, büszke vagy magadra...

Rák Attantam 2009.01.18. 17:12:04

@psmith: Sajnálom, én már csak ilyen naiv és optimista vagyok. :)

Oké, legyen 200ezer. De ebből csak 70ezernek van autója. Ebből 30ezer Trabant.
Ezek szerint a maradék 40ezer bmw meg merci... Legalábbis ezt látni a rokiparkolókban manapság.

bmwsbp 2009.01.18. 17:14:43

@Sutty !:
Egyszer a szomszéd nyugdíjas, volt tanár néni fogta magát és megkarcolta lakáskulccsával az egyik utcán parkoló autómat. Szerencsétlenségére kint cigiztem a teraszon (azóta leszoktam) :) és pont láttam az esetet.
Kérdőre vontam, hogy mégis hogy képzeli. Fogta magát és szó nélkül bement a házába. Ezt követően a rendőrség csöngetett nála, akiknek az ajtó kinyitását követő percben bevallotta, hogy ő volt, és hogy nem tudja hogy miért tette.
A nénit be akarták vinni éjjel, amit már én kértem a rendőröktől, hogy inkább ne tegyék (megsajnáltam).
A bíróság egy figyelmeztetés mellett felmentette, majd kb 12 nappal a levélben foglalt végső fellebbezési dátum után küldtek nekem egy értesítést erről.
Az ügyet én ezzel el is felejtettem, mert hál'Istennek azért nem megyek ettől csődbe.

Nos, ezért parkolok én 2 helyre, átlósan! :)))

Rák Attantam 2009.01.18. 17:14:55

Na jó, akad egy-két Porsche meg Hummer is, de tényleg csak néhányszázas nagyságrendben.

Sákif za morro? 2009.01.18. 17:16:53

Le akartad törölni az ablaktörlővel? Beállsz a rokihelyre, és még szemetelsz is? Tényleg faszparaszt lehetsz. Csak úgy megkérdem, mire gondoltál parkolás közben? A Rövidlátók Országos Egysülete a teszkós Don pepében tart bulit, és nem vették észre a szabad parkolóhelyeket a sor elején? Vagy mégis mit?

Rák Attantam 2009.01.18. 17:17:20

@bmwsbp: ...és ez a kéthelyreátlósanparkolás tényleg hatásos a kulcsosnénik ellen? Mik a tapasztalatok? Mesélj! :)

Rák Attantam 2009.01.18. 17:21:14

@bmwsbp: Francba! Pedig de kipróbáltam volna! El is képzeltem, hogy gonosz műfogsoros vigyorral jön a drapp balonkabátos kontyos nénnye, keziben az Elzett és rárajtol a kocsimra. Aztán, mintha kőfalba ütközne, megáll, kulcsos kezét az égre emeli és számtalan szitokszóval illeti a magasságost, hiszen sikeresen alkalmaztam ellene a keresztbeparkolás-módszerét. Most mehet más autót karistolni. Pedig ennek milllen szép színe vót!...

0xFFFF 2009.01.18. 17:23:59

@Rák Attantam: :) ...és milyen jól jellemzi ez a mi bmw-s tuskónkat ! :)

bmwsbp 2009.01.18. 17:24:08

@Rák Attantam: :)))))))))
ugye, azért sokat lehet köszönni az átlósbankeresztbeparkolós-stílus feltalálójának, mi? Én is áldom a nevét minden nap!

bmwsbp 2009.01.18. 17:25:08

@0xFFFF: valamivel nagyon megsérthettelek mi, hogy nem bírod abbahagyni. Sírsz-e is talán? Buzi-e vagy tán? :)))))

Krisiun 2009.01.18. 17:25:24

Kromofággal kell ráírni, hogy rossz helyen áll és többet nem fog próbálkozni!

Rák Attantam 2009.01.18. 17:26:22

@Sutty !: Igenis, hogy jogosan használja az Ilonka, igenis! Szegénynek a minap letörött a műkörme! Az egy ilyen nőnél már 50%, barátocskám!
EL A KEZEKKEL ILONKÁTÓL!

0xFFFF 2009.01.18. 17:28:17

@bmwsbp: Sírok már a röhögéstől talán, de buzi-e az a vélelmezett édesapád lehetett. A postás meg röhögött rajta sokáig. ;)

csiribi (törölt) 2009.01.18. 17:28:56

Döglött Guminyúlnak
Én nem kívánom, hogy dögölj meg.
Én két szilánkosra törött csigolyát kívánok, mondjuk alulról a harmadik és negyediket, csaknem átszakadt gerincvelővel, és így hosszú, boldog életet:)

bmwsbp 2009.01.18. 17:31:07

@0xFFFF: már értem, szóval az vagy. Akkor szíven találtalak, elnézést kérek, nem akartam tolakodó lenni.

Sutty ! 2009.01.18. 17:34:45

@bmwsbp: Egyetértek veled! De mint írtam az előzőekben, a néhány bunkó autóstársaink is megteszik velünk.(A RONGÁLÁST)

Pedig csak egy középkategóriás automata (int.v-ós gk-val rendelkezem)mivel a bal lábam van oda, sajnos! De az összes csontom fáj, ami már gyógyíthatatlan. Sajnos!

Rák Attantam 2009.01.18. 17:36:36

@bmwsbp: Mi ez itt? Társkereső? Azért telefonszámot nem nyilvánosan cserélni! :) Még lecsapják a kezetekről a másikat...

Bár az előbb még hong-kong-i szájkarate filmhez hasonlított a környezet. Most meg ez a Kék Osztriga báros jelenet. Érdekes film lesz, annyi szent!

Tisztára, mintha az origo. hu-s kommentelőket olvasnám. Csak ott gyurcsányferit meg egymást szidják. Itt csak egymást.

Politikamániások és autóbuzik. Úgy látszik, ma Magyarországon e a két csoport tagjai utálják egymást (mármint csoporton belül) a legjobban.

0xFFFF 2009.01.18. 17:43:28

@bmwsbp: Ha ettől jobban alszol, netán megtanulsz beparkolni rendesen és nem úgy, ahogy a plázacicák, hát rádhagyom. :)

Sutty ! 2009.01.18. 17:46:44

Tisztelt uraim!

Szerintem jobb lenne a témánál maradni.

Aki mást akar az menjen oda!

belekotty 2009.01.18. 17:50:36

Egy ilyen jobb blognál látom összegyűlik az értelmiség. :-))

Rompez 2009.01.18. 17:51:10

Rokkantaknak fenntartott helyen parkolsz, az ablaktörlő alá tett papírt nem a szemetesbe helyezed hanem "törölsz egyet" majd a szél elviszi.
Mi a kérdés?

Rák Attantam 2009.01.18. 17:56:07

Amúgy meg hülye vagy, hogy kidobtad (letörölted) a papírt. Legközelebb, ha rokiparkolóba állsz, csak berakod az ablaktörlő alá és nem kapsz újabbat. Na.

Ugorjunk.

AczélGyörgySzelleme 2009.01.18. 17:58:56

Egy ilyen pappírt finom étolajjal vagy műszerolajjal kell a szélvédőhöz rögzíteni!
Így kárt nem keletkezik, igaz mire letiszticcsa...

Krisi 2009.01.18. 18:03:54

@bmwsbp: Szeretem az ocsmány fajtádat. Múltkor a MOM parkban jó nagy tömörülés volt, és kiszúrtam, hogy egy jó képességű márkatársad az új 5-ös BMW-jével sikeresen beállt 2 helyre. Mondjuk ő nem keresztben, csak simán pont a vonalra.
Szerinted ez engem zavart? Dehogy!
Jó kis Corsa-t szépen becentiztem mellé, majd kiszálltam - de nem nyitottam rá direkt az ajtót (mondjuk megérdemelte volna a sutyerák).

Sajnos nem láttam, hogyan szerencsétlenkedik a kiállással, pedig megnéztem volna. És legközelebb a te szar 7-es BMW-d mellé is beállok, ha beférek. Ajtót nem nyitok rá, a magántulajdon nekem is szent, plusz szegény autód nem tehet róla hogy ilyen lárva a gazdája.

És ne gyere nekem azzal a szar dumával, hogy "biztos irigylem a kocsidat". Egy szart. Az új BMW-k nekem nem teccenek, egyedül a Z4-es. Ha mondjuk egy Jensen Interceptorral járkálnál, akkor talán megértenélek, mert az autó. A Te BMW-d csak egy státuszszimbólum.

És ha félted a sokmilliós szarodat, akkor ne menj vele bevásárolni (nem is arra tervezték a szorgos bajor mérnökök).

hajdul (törölt) · http://hajdulaszlo.wordpress.com/ 2009.01.18. 18:07:21

@bmwsbp: De előfordulhat, hogy 6 hónapot tölt két évből a szervízben. Ha nincs pénz kifizetni a javítást.

Rocky 2009.01.18. 18:18:17

@bmvsbp:

én egyfelől megértelek (szinte ahányszor parkolóházban parkolok, annyiszor történik valami a kocsival, 18 éves MR2, próbálnék rá vigyázni)
de nem lenne bőr a képemen két helyre beállni, inkább keresek olyan helyet, ahol "biztonságban" van a gépsárkány

gyerek9.3 2009.01.18. 18:19:38

@psmith: MIEN e65 VOLT ?mert én ismerek pár e65 tulajt és nem voltak tul sokat szervízbe..... 1 volt de csak azért mert a gazdálya tök hülye volt és a 745d- vel elindult, ment mint a barom németbe, megérkezett és nem hagyta vissza hülni a turbót. Így neki havi 1 turbó cserélye volt. 1 éven keresztűl utána meg fuj de megbízhatalan az e65 el adta és vet egy A8 as szintén dízelt azzal ugyan ezt játcotta csakk azt nem is szerette ....most meg van neki egy 740i je

Rák Attantam 2009.01.18. 18:19:53

Egyébként meg mindennapos, pláne nagyvárosi, sávváltó- és parkolófrászos közegbe ilyet kell rendszeresíteni: suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=76785521
Sőt, még lehet ennél ütöttebb-kopottabb is. Jó sok, színes csíkkal, húzással. Látsszon rajta, hogy neked ugyan mindegy, hogy te húzol vagy téged húznak... :)
A mercit, béjemvét meg lehet tartogatni a hosszabb utakra. Anya is örülne, ha végre nem őt szorongatnák állandóan puntójában, nem igaz? A csemeték is nagyobb biztonságban lennének és nyugodtan összemorzsázhatják, lekvározhatják a hátulját. Ki nem szarja le?
Ha automatásban veszed, akkor meg félig jogosulttá válsz a rokiparkolóra is.

De ezeket már mondtam itt valamikor régen. Úgy látszik, nem tanultok. :(

Rocky 2009.01.18. 18:24:22

Mint építész, mondanám:

A középületek parkolóigény számításának jogszabályban rögzített szabályai vannak:
-tehát nem a tesco dönti el, hogy mennyi akadálymentes parkolót kell kialakítania

-minden új építésnél a parkolóhely kialakítás, az egyik "legfájóbb" (értsd anyagilag + helyigény a drága telekből) pont, ezért a beruházók ezen próbálnak spórolni leginkább. Az önkormányzatok a használatbavételkor, sok esetben partnerek a szabálytalanul kialakított helyek esetében:

kis borítékért cserébe, csak a darabszámot nézik, a hosszt, szélességet, rákanyarodást nem

És hány milliót lehet spórolni sokszor 10 cm-rel? Sokat...

Krisi 2009.01.18. 18:26:53

@Rák Attantam: UAZ-t kell venni, és körbe kell hegeszteni vasúti sínnel, garantált, hogy mindenki beenged majd :)

nuendo 2009.01.18. 18:27:58

@gyerek9.3: Te melyik iskolába jártál? Na oda nem viszem a gyerekemet! Ezt a helyesírást! Apám, te aztán küszködsz némi kihívással ezen a területen. :)

Rocky 2009.01.18. 18:29:30

@gyerek9.3:

fú vazze de sötét vagy....

mien = milyen
tul = túl
szervízbe = szervízben
gazdálya = gazdája
cserélye = cseréje
keresztűl = keresztül
fuj = fúj
megbízhatalan = megbízhatatlan
vet = vett (hacsak nem a mezei munkákra gondoltál, mint rendszeres tevékenységed)
játcott = játszotta
csakk = csak

Kis és nagybetűkről, írásjelekről már ne is beszéljünk!
Csak azért írtam le, mert gondolom neked is aláhúzza, csak nem tudod, hogy kéne leírni, hogy ne húzza alá...

nuendo 2009.01.18. 18:31:24

@Rocky: Csak, hogy abszolút korrektek legyünk: Szervízbe = Szervizben (rövid i-vel)
De ahogy elnézem, neked is ledobta az ékszíjat ez a komment :)

Reggie 2009.01.18. 18:32:14

bmwsbp: En szeretem a ket helyre parkolokat. Altalaban beallok az ilyenek ele mindenfele szivfajdalom nelkul, elvegre ket helyre ket kocsi. Csak az a baj h szegenyek nem tudnak elmenni tolem. Az a legviccesebb, amikor munkaba akar menni es reggel 6-7 korul elkezd dudalgatni, en meg du 2-ig joizuen alszom:)

KopaszMercis 2009.01.18. 18:34:25

En alltam veletlenul mar roki helyre egyszer a mom parkban.. mentsegmre legyen mondva, hogy fel sem volt festva, egy ki s tabla volt a falra rakva, amit nem is lattam a hatso szelvedon at (akkor vettem eszre, amikor mentem vissza az autoert) es egy "atkeresztelt" roki hely volt, ergo nem volt nagy hely az ajtoknak stb.

Szar erzes volt, es szarul ereztem magam. Ha eszre vettem volna amikor kiszalltam akkor odebb allok.
Nagy ritkan elofordul hogy roki helyen varakozom... marmint hogy benn ulok, ha jon egy tenyleg roki ki tudjak allni. Speciel amugy ez kurva ritka, mert inkabb raallok a normal parkolo autokra masodikkent, es ugy varom meg amit meg kell...

Szal elofordul oszinte veletlen.. velem is volt egy sajnos :( Mondjuk kevesbbe erzem magam dzsippoidnak mint a postolo..

KopaszMercis 2009.01.18. 18:35:48

Ez a bmwsbp gyerek az a fajta, aki annyira szarul vezet, hogy allandoan kodlapara van szukseges, es nem tud normalisan parkolni sem?

nuendo 2009.01.18. 18:36:40

@bmwsbp: és amikor (mindössze az autód féltéséből kiindulva) két helyre teszed be a tepsit mondjuk egy pláza fizetős parkolójába, akkor két jegyet is veszel az automatából? Ugye nem? Mert bizony ebben az esetben 12a-c! :)

karlov 2009.01.18. 18:36:41

A vadparaszt Trabantban is az ,meg BMW-ben is.
Ezen talán már túl kéne jutni....

Rocky 2009.01.18. 18:37:21

Egyébként egy csomóan írják, hogy az autó egy használati tárgy.
Mit kell csodálkozni, ha meghúzzák, összetörik, ráragasztják, megkarcolják stb.

Ez rendben is van. Viszont had döntsem már el, hogy a saját használati tárgyamat, mikor, mivel és hol fogom felgyújtani, bezsírozni, lepisálni, alkoholos filccel összekenni.

ÉS TISZTELETBEN TARTVA a MÁSIK EMBER JOGAIT és ÉRTÉKEIT, nem nyúlok a másik tulajdonához.

Ellenben ha szabálytalanságot látok, valamint olyan dolgot ami szerintem törvénysértő, megkérem, figyelmeztetem, rendőrt hívok, kiérkezéséig jogos önvédelemből ütök-rúgok, feljelentek, tárgyalásra megyek, fellebbezek, és örülök ha 3 év után megszületik a nyertes ítélet.

De nem ragasztok, nem karcolok, nem kötekedem...

Ja és a sor elejére pofátlankodót sem engedem be! (mert nem vidéki és tudja h merre kellett volna menni)

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.01.18. 18:37:49

@S.A.: " Elmhet mindenki a picsába ezzel a mozgássérült parkolóhely mizériával.
A világon nincs a nnyi roki ahány ilyen parkolóhely van már..."

szerinted csak annyi rokihely kell, ahány mozgássérült van??:)) gondolkozz! ha csak egyetlen rokkant van magyarországon, akkor is kelle egy-egy hely mindenhová nem? vagy gondolod, hogy az életszerütlen, hogy egy áruházba egyszerre öt-hat mozgássérült is vásárolhat éppen?

...abban van igazság mondjuk, hogy pl. a tesco parkolókban, vagy negyven rokkant hely van. ez túlzás. elég lenne tíz, de csak abban az ideális esetben, ha csak a valódi mozgássérülteknek lenne kártyája. mert tuti, hogy azon a tíz helyen csupa audi, meg suv állna, meg egy bmw-és, átlósan két helyen...:)

soha nem értettem azokat, akik percekig keringenek a parkolóban, hogy minnél közelebbi helyen parkolhasson, nemá, hogy sokat kelljen menni az ajtóig. de bent, egy kisebb maratoni távot végig gyalogol, míg mindent bevásárol...

Rák Attantam 2009.01.18. 18:40:18

@Krisi: Lehet uaztot is vennyah. Monnyuk éna zamerikaji ótókat biróm.

(Jujj, de izgi tusokmódra írni! :))))

karlov 2009.01.18. 18:40:35

De van olyan marha is akinek az önkormányzat felfestet mozgássérült helyet a ltp-n de nem áll oda mert ott nincsen árnyékban az autója,Foglalja mások helyét a normál parkolóban...

Sutty ! 2009.01.18. 18:42:36

@Rocky: Ne idegesítsed magadat, inkább el se olvassad.

Igazam van? :)

Rák Attantam 2009.01.18. 18:45:55

Na most, fordítsuk meg picit: Ez a röplapragasztós emberke azon rokikártyás autókra is ragaszt valami szépet, akik a normál parkolóban foglalják kevésbé fogyatékos embertársaik elől a helyet? Holott ott lenne az üres rokiplacc?

Hamár ennyire piszkálva van az az igazságérzet, hogy vette a fáradságot a röplapnyomtatásra...

Krisi 2009.01.18. 18:48:27

@Rák Attantam: nemm eset lle elsöre h mitt akarol mondni de azér egyidö után leeset :)
Egy fírefoksz updét ajánlot mindenkineek h nem röhögjőn rajta mindnki a hejesirása miat:)

nuendo 2009.01.18. 18:48:48

@Rák Attantam: Kösz a tippet! Akkor nyomtatok olyat is! :)

Rák Attantam 2009.01.18. 18:52:53

@Krisi: tudodd, valakín a fájerfoxsz updétse segítmán. Ha elsöbe nem figyelel, akkó vaty tseszhetedd vaty kúvasok meló míre beál edj köszepes színtre a hejesírásód.
Mápediga matyar asz nemszeret dógzanyi. Sokat pláne. Ésegy szintalatt má nemis érzi, hogy égő a zírása.

Ú, de fárasztó ez! Vissza is váltok normálisba, mert már nem tudtam mit kitalálni, hogy rontsak a helyzetemen! :DDD

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.01.18. 18:54:49

@Rák Attantam: ez azért nem működik fordítva, mert lehet, sőt valószínű, hogy mikor ő leparkolt, a roki helyet elfoglalta egy tuskó, aki azóta már elment. és ezért áll a "rendes" parkolóba.
a másik, hogy egy rokkantanak ugyanolyan joga van parkolni a "rendes" helyen mint másnak, de másnak nincs joga a roki helyre állni, még ha nincs is hely a normál parkolóban...

Rák Attantam 2009.01.18. 18:58:50

@nuendo: Szóra sem érdemes.
Én is látok sok "furcsa" dolgot jártamban-keltemben. De én azért nem szórólapozok (többek között), mert félek, hogy megb*sz a grínpísz a soktonna papír láttán. Autót és egyéb tárgyat rongálni meg ugye nem szép dolog (nem az tehet róla, hanem aki odatámasztotta). A csudálatoss karatély tudás meg még mindig kettővel lassabb a pisztolygolyónál. Szóval a tettlegesség sem mindig kifizetődő.

Ezek után meg azt mondják az emberekre, hogy egyre közönyösebbek.
Hát ja. Meg féltik a tyúkszarost...

karlov 2009.01.18. 19:01:44

Van csípőficamos ismerősöm aki jogosan használja a mozgássérült parkolót a 7-es BMW-vel Azt láttátok volna amikor egy kis buzgómócsing neki eset,hogy mit képzel meg,hogy nem szégyenli magát...Aztán kiszállt az autójából és az önjelölt bíráskodó nem tudta,hogy ilyenkor mi van.
Szóval el kéne vonatkoztatni más az általánosításoktól.A hülye az hülye mindegy,hogy fekete vagy fehér(esetleg tarka).

Sutty ! 2009.01.18. 19:01:49

Persze amikor azt a bizonyos papírt, jól a szélvédő közepére helyezik a lapát alá, attól függ mivel kenik be a hátulját.(a papírnak)

A többit majd a tulaj elrendezi amikor bekapcsolja az ablaktörlőt.


Ez az imént írásokból jöttem rá.:DDD

Rák Attantam 2009.01.18. 19:02:34

@Bombadil Toma: Egyrészt igazad van. Másrészt meg már láttam rokikártyás húvazze autót nemrokihelyre parkolni, holott volt rokiplacc. Kábé ebből lehet levenni, hogy bizony gond lehet a jogosultsággal. Emberünk egész egyszerűen elfelejtette, hogy ő most rokkant. ;)

nuendo 2009.01.18. 19:07:13

@Rák Attantam: Egy cetli - mindennemű adhéziós segédanyag nélkül - szélvédőre való felhelyezése szerintem semmilyen szempontból nem minősül rongálásnak, sem vagyoni károkozásnak.

Mindössze tájékoztatás, figyelemfelhívás.
Ha túl finoman fogalmaz az ember, akkor félredobják, ezért az erősebb szövegezés. Így nehezebb megemészteni, mint ahogy azt is, hogy egyesek - gépjármű típustól függetlenül - ennyire szarnak a másikra.

Igazam-e van? Kefiret iszok!

Ro3 2009.01.18. 19:09:31

Én ezt nem értem. Mentegetőzik, de végülis látta, h rokihely, nem? Azt írja, h látta mikor kiszállt, h előtte is, utána is rokihely van. Nyilván akkor közte is. Btw kutyát nem érdekli, h látod-e a felfestést vagy nem. Ha nem látod a gyalogost (mert kitakarta az A oszlop), és elcsapod akkor is megvágnak.
Pont a napokban jártam így. Pécsi tacskó, asszem 1. sor. Siettem, hát oda álltam, mit sem törődve vele, h megint meghúzzák-é az autóm. Tiszta latyak minden. Lepark, gép bezár, elindul tacskóba.Mellettem 2vel látom a rokifestést a placcon. Hmm. Nézem van-e tábla. Nincs. Randomra megnéztem 3 üres helyet, mindegyik rokifestésű volt, bár olyan 30%-ban volt még meg a festék. Kocsiba visszaszáll, kitolat, másik parkolókeresés. Após meg hülyének nézett.
"-Most minek, látod félig üres, meg mindenki ide áll!
-Egyelőre én nem akarom használni ezt a helyet. Maghagyom annak, akinek szüksége van rá."
Egyébként nem volt több 2 percnél, és ahogy elkotortam a latyakot utána a cipőmmel, látam a festést.

Nyálkás Compó 2009.01.18. 19:10:44

azért az sem normális, hogy a Decathlon előtt min. 20 roki parkoló van!
bmwsbp:beállok 2 helyre, letollak az útról, második sorban parkolok, stb., mert jogom van hozzá! nyáron a körúton terepjárós fajtád letolt, gondoltam megkérdezzük már miért is, ugyan megpróbált lelépni, de a T4 VR6 nem hagyta magát. pár lámpával arrébb, pirosnál "megkérdeztük" 7-en miért is, a villamos megállóban többen tapsoltak.
nem megoldás az ajtórányitás stb., sosem a kocsit kell bántani, az nem tehet róla, hogy egy tahó vezeti. eddig mindig sikerült megbeszélni a hasonló szitut, ugyanis a fuxos tahó nem kalkulál azzal, hogy a T4 8 személyes

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.01.18. 19:12:28

@Rák Attantam: :DDD

@karlov: kivételek mindig vannak. de azért el kell ismerni, van ebben az általánosításban valami. ha nem is minden fekete, de nagyon sötétszürke...

Rák Attantam 2009.01.18. 19:16:19

"azért az sem normális, hogy a Decathlon előtt min. 20 roki parkoló van!"

Hehehe! Ez jó!
Egyébként mi a baj vele? Ha 7-es hikomat béjemwéje lehet, nikecipője miért nem? Azért mert rokkant, már járjon mamuszban?

Reggie 2009.01.18. 19:17:48

"Btw kutyát nem érdekli, h látod-e a felfestést vagy nem."

De az mar erdekli a kutyat, hogy lathato-e a felfestes.

Ro3 2009.01.18. 19:22:17

@Reggie: Gondolom látható volt, csak a latyak takarta. Meg főhősünk csak számolt, nem erőltette a szemét.

bobeszedulacika 2009.01.18. 19:29:00

a faszom tele van azzal hogy mindenkinek elsőbbsége van mindenütt ,én vagyis mi tartjuk el őket mármint aki fizet adót,és mi vagyunk leszarva ,csak húzzuk a segünket mert a sok cigányt, rokantat ,buzit,bolondot aki nem buntethető mert ugye ő bolond.de megőlhet, lehugyozhat,és rőhőghet rajtunk.és most nem jut eszembe több de biztos van sajnos.szarok a rokanthelyre aki hamarabb ott van az álljon oda.
szará lesz az egész emberiség mert még szaporodni is hagyuk őket kapjon már mindenki a fejéhez ,valamikor spártában mi volt,szerintem mindenki tudja aki meg nem az nézzen utána.
ja arról meg nem is beszélve ,hogy 50000-ért bárki vehet rokkant kártyát hivatalosat.
most biztos bunkó vagyok ,lehet de ez az igazság.

Rocky 2009.01.18. 19:33:18

A kommenteket olvasva egy vízióm támadt:

Ülök a párommal mosolyogva egy 20 órás repülőút kezdetén, útban Új-Zéland felé. A lakás kiadva, a csomagtérben a legfontosabb cuccaink. Irány az új élet. És közben dudorásszuk a Scatman John átiratot:
-lalala sírnak a parasztok, viszlát szevesztok!

Pincode 2009.01.18. 19:39:45

Konkrétan figyelitek a nagy bevásárlóközpontost?
Annyi mozgássérült nincs a világon ahány felfestett parkoló,de gyerekes egy darab sem!
Mi pl kiszállunk mozgássérült helyen, bocsi, az van közelebb főleg sok gyerekkel, majd átparkol a párom, ugyanaz visszafelé, és közben anyázunk, mert ennyi a8-as audi, meg uj merci, meg uj xy kocsi nem lehet mind a mozgássérülteké. Ráadásul szégyen és gyalázat, hogy míg a mozgássérült igazolványos (nem biztos, hogy az) ott parkol a bejáratnál, addig a gyerekes kutyagoljon a parkoló kocsik között úgy, hogy nincs gyalogátkelő. Konkrétan életveszélyes. Mikor vakon kitolat a barma, mert nem elég magas a gyerek, hogy kilátszódjon:(
De igazuk van, a mozgássérült többet ér, mint egy gyerek élete.

Ro3 2009.01.18. 19:45:15

@Pincode: Veszprémi tacskóban a bejárattal szemben van a roki meg a családos hely, 1 sorban. Asszem 3 roki, a többi családos, kb 10m a különbség.

Reggie 2009.01.18. 19:46:18

Ro3 2009.01.18. 19:22:17

Hat, ha takarja a latyak akkor biza nem biztos hogy lathato.

Pincode 2009.01.18. 19:39:45

Ha ennyire felted a gyerekeidet, akkor miert nem hagyod otthon oket a felesegeddel es vasarolsz be egyedul? vagy forditva?

kerekesszék 2009.01.18. 19:55:46

Kedves nuendo!
A mai napig nagyon fontos kérdés az hogy a mozgássérült embereknek legyen parkolóhelyük...!Nem tudom ha te lennél ebben a helyzetben, hogy oldanád meg ezt a dolgot talán leveleket hagynál te is...:)!Ha egészséges ember vagy akkor szerintem nagyon mindegy, hogy 50m-el többek kell sétálnod ahoz hogy eljuss a boltba vagy plázába!A legnagyobb gond hogy a tolerancia még mindig nem mükődik Magyarországon....mert rengetegen gondolkodnak ugy mint te!!!!!

nuendo 2009.01.18. 19:57:23

@Rocky: szívemből szóltál.
Amilyen kókler banda viszi ezt az országot... egyre inkább fontolóra veszem, hogy huss innen... csak családdal (2 poronty) már nem olyan egyszerű ezt megorganizálni. De már egyre alacsonyabb a tűrőképességem, tehát kizárva nincs semmi.

nuendo 2009.01.18. 20:00:57

@kerekesszék: barátom, te valamit nagyon benéztél, vagy egyszerűen elvesztél a sorok között. Én éppen hogy a te pártodon állok, bár egészséges vagyok. Eddig csak célozgattam rá, de konkrétan én vagyok az az ember, aki a postban említett cetlit az autón hagyta (és még sok másik autón is, és még fogom is)
Nekem nem kell magyaráznod a helyzetet. Tudod mi volt a legszomorúbb? Hogy az első adag cetlit 1 óra alatt ki tudtam szórni, nem kellett sokat keresgélni a parasztokat.
Szóval, biztos csak véletlen címezted nekem a hozzászólásodat. Legalábbis remélem! :)

PTibor (törölt) 2009.01.18. 20:03:00

nyilván nem a leg etikusabb megoldás a cetli, de még mindig jobban jártál, mert rá is fújhatta volna a kocsidra az üzenetét.

viszont amikor bárki visszaél a rokikártya előnyeivel, próbálja meg elképzelni, milyen lehet fél lábon élni, vagy valami hasonló..

nuendo 2009.01.18. 20:06:09

Úgyhogy lehet anyázni bátran. Igen, én voltam az, aki a postban idézett cetlit otthagyta. Egy fentebbi hozzászólásban már leírtam az egész üzenetet, bár mindenki elsiklott felette, mert el volt foglalva egy másik épelméjű kolléga keresztbeparkolásos hozzászólásával.

Kicsit rosszul esik, hogy pont engem támadott meg kerekesszék, mikor egyértelműen az ő pártján állok.

És ha kell valakinek, elküldöm a Word sablont a cetlire, ha van kedv, lehet terjeszteni, sok időt nem vesz igénybe, és mint látható, van hatása :)

kerekesszék 2009.01.18. 20:12:20

@nuendo: Azt gonolom,hogy elnézést kell hogy kérjek tőled!Ezek szerint nagyon félre olvastam valamit....ELNÉZÉST!

yard (törölt) 2009.01.18. 20:13:25

Ésszel kéne élni...
Én (Tesco, vagy akármi) mindig a bevásárlókocsi-parkoló közelébe állok meg.
Miért? ...-el lehet gondolkodni.

nuendo 2009.01.18. 20:13:54

@kerekesszék: Mégegy elnézést? :) Egyszer már elnézted :)
Amúgy semmi gond, sejtettem, hogy ez van a háttérben.

A_szallito 2009.01.18. 20:14:25

Sztem nem feltetlenul rossz dolog ez a cetlizes. Nevelni, buntetni, rongalni stb nem lehet semmilyen indokkal, de szolni a bunkosagert meg szabad. A szandekosan bunkok ezt ugyis lesz@rjak, esetleg meg buszken mutogatjak is. A posztolo valszeg nem ilyen, ok legalabb elgondolkodnak. Remelem a 2 helyen parkoloknak is "be van tarazva" hasonlo nyomtatvany :)

nuendo 2009.01.18. 20:17:40

@A_szallito: Jó ötlet, köszi, felveszem a listára :) A most folyamatban lévő projektem az már a jól ragadós öntapadós matrica a gagyi xenonos vakítós parasztoknak :) Mind két lámpára egy-egy. Csak feltűnik neki induláskor, hogy kevesebb a fény, ha meg nem akkor nyugodtan visszateheti a sima halogént, pont annyit fog látni azzal is, sőt még többet is :)

Secnir 2009.01.18. 20:21:13

@Tombolda:
korrekt :)

ami a cikkírót illeti:
a sün stimmel, mivel azonban vallott, ezért szívja vissza a seggével.

más:
először hallom, hogy egy őshomáros szünsaros gerilaakcióban van pesten :)

nuendo 2009.01.18. 20:22:19

szünsaros=sünszaros? :)

Sutty ! 2009.01.18. 20:29:24

Na, bekövetkezett az amit már rég megjósoltam!

1.Már megint kik fognak igazából vesztesek lenni?
az igazából rászoruló "rokkantak"

2.A jogtalanul használóknak nincs veszteni valójuk, ők csak nyernek!

bobeszedulacika Neked pedig üzenem, hogy én 5 gyereket neveltem fel, és ha lehet a csokikkal ne említsél egy napon!!!

Arról nem is beszélve, hogy én a munka elejét fogtam meg.

3.Ha lenne egy olyan ajtó a kórházban ahova bemennék, és kapnák egy olyan injekciót amitől az örök vadászmezőkre távoznák, oda önként és dalolva bemennék!

4.Aztán akkor nem élősködnék a "te szavaiddal" élve, annak ellenére, hogy én már tettem az asztalra.

5.Ha mindenki csak a felét tenné az asztalra, mint én tettem, akkor biztosan nem itt tartanánk.

kártékony 2009.01.18. 20:30:53

Budapesten, a váci úti Tesco előtt a múltkor a rendőrök is cetliztek szépen. Komolyan mondom, öröm volt látni! Jópáran voltak, úgyhogy volt idejük megvárni, amíg a hatalmas mozgáskorlátozott parkolóban álldogáló bmw-k és mercedes-ek tulajdonosai végeznek a vásárlással és amikor visszértek, kapták szépen a büntetőcetlit. Mondanom sem kell, hogy nagyon fel voltak háborodva. Hogyhogy megbüntetik őket? :D

A dolog iróniája az volt, hogy amíg a rendőrök ott cirkáltak, minden X5-ös kategóriájú, mikropéniszű kétajtós szekrény szépen továbbgurult a bejárat előtti fenntartott parkolóhelyek előtt, de abban a pillanatban, ahogy eltűntek a rendőrök, komolyan mondom nem telt bele 2(!!) perc és már fordult is be az első szarparaszt a legközelebbi mozgáskorlátozottaknak fenntartott, jól láthatóan jelölt parkolóhelyre... Elszomorító.

Az ajtórányitásról annyit, hogy mivel otthon a kocsim eleje és hátulja is ilyen bevásárlóközponthoz tartozó parkolóben lett meghúzva, én eleve olyan helyet keresek, ahol úgy tudok megállni, hogy ne legyen köcsi körülöttem. Jah, hogy úgy akár 3 percet is kell gyalogolni a bejáratig? Fogcsikorgatva, de kibírtam. :)) Itt Kanadában ez az egész sztori egyszerűen elképzelhetetlen lenne. Senki nem áll be jogosulatlanul a fenntartott helyekre. Nincs cetli, nincs mérgelődés, nincs post sem...

nuendo 2009.01.18. 20:35:08

@kártékony: na majd akkor nézelődök, bár csak nyitott szemmel kell járni, faszparasztokat könnyen lehet találni minden féle területen.

Sutty ! 2009.01.18. 20:35:43

@bobeszedulacika:! 2009.01.18. 20:29:24
Na, bekövetkezett az amit már rég megjósoltam!

1.Már megint kik fognak igazából vesztesek lenni?
az igazából rászoruló "rokkantak"

2.A jogtalanul használóknak nincs veszteni valójuk, ők csak nyernek!

bobeszedulacika Neked pedig üzenem, hogy én 5 gyereket neveltem fel, és ha lehet a csokikkal ne említsél egy napon!!!

Arról nem is beszélve, hogy én a munka elejét fogtam meg.

3.Ha lenne egy olyan ajtó a kórházban ahova bemennék, és kapnák egy olyan injekciót amitől az örök vadászmezőkre távoznák, oda önként és dalolva bemennék!

4.Aztán akkor nem élősködnék a "te szavaiddal" élve, annak ellenére, hogy én már tettem az asztalra.

5.Ha mindenki csak a felét tenné az asztalra, mint én tettem, akkor biztosan nem itt tartanánk.

Secnir 2009.01.18. 20:36:27

@nuendo:
na jó, sünszaratós :)
x sör és y körte után a betűk szabadon választottak :)

Sákif za morro? 2009.01.18. 20:48:39

"Mi pl kiszállunk mozgássérült helyen, bocsi, az van közelebb főleg sok gyerekkel, majd átparkol a párom, "

Ez most komoly? Komolyan mondod, hogy kiszálltok az ajtóban, a PÁROD meg odébb parkol? Tényleg ennyire lent lennénk? Tényleg letörne a lábatok ha 20 kibaszott métert kellene gyalogolni? Bent ez nem okoz problémát? Szerintem írassatok ki egy népszavazást, hogy bent ne használjanak hosszú polcokat, hanem csak annyi áru legyen kirakva, ahány vásárló van. Meg igyekezzenek az egyes kasszához orientálni őket.

Az emberiség kéremszépen ki fog halni.

S.A. 2009.01.18. 21:05:06

@kártékony: Egy két dolgot nem árt tisztázni:
1.Aki Tescoba jár vásárolni eleve nem lehet sikeres ember.
2.A rendőrnek meg semmi köze a Tesco parkolóhoz,mert nem közterület,nem közút hanem magánterület.Ennél fogva nem bírságolhat mert nem vonatkozik a KRESZ.Tehát eleve kamu amit írtál.

Mackósajt66 2009.01.18. 21:05:30

@Ro3:

Olyan, hogy "családos parkoló" nem létezik.
(Mégha egyes multik parkolóiban önhatalmúlag fel is festenek ilyeneket.)

A KRESZ kizárólag a rokkant parkoló fogalmát ismeri, ha valaki jogosulatlanul odaáll, megbüntethető, de "családos parkolóba" az áll aki akar.

Egyébként ez állandók viták forrása, ma az egyik Tesco parkolóban hallottam egy épületes vitát. A családos parkolóba beállt egy házaspár, egy nő meg egy 12 éves forma gyerekkel a kocsijában méltalankodott, hogy miért állnak oda.

Erre a házaspár hölgytagja közölte, hogy ők is családosok, csak nem cipeli magával a gyerekeit bevásárolni, egyébként meg nem törik le egy gyerek lába, ha 10 méterrel többet kell gyalogolni. Ennyiben maradtak....

Ro3 2009.01.18. 21:07:57

@S.A.: Miért is nem vonatkozik a Kresz magánterületre? Eszed ment el. Gondolom a BTK sem vonatkozik a magánterületre :D

Ro3 2009.01.18. 21:09:17

"A rendelet a Magyar Köztársaság területén levő közutakon és közforgalom elől el nem zárt magánutakon folyó közlekedést szabályozza."

Krisi 2009.01.18. 21:10:42

@Mackósajt66: A hozzáállásoddal van a baj, de nagyon. Hiányzik belőled egy fontos emberi tulajdonság, az a neve, hogy együttérzés.

Sajnállak de őszintén.

Én nem azért nem állok a mozgássérült helyére, mert tilos, hanem mert nekem nőtt gerinc a hátamba.
Hoszonmilliós autók vásárlásakor ez általában eltűnik az emberekből...

Ro3 2009.01.18. 21:12:36

@Mackósajt66: Na, azért mert a Kresz nem ismeri, azért még létezik :D
Azért, mert rád nem tér ki a Kresz, te is létezel, gondolom ;)
Tehát az tény, h ha vki elfoglal egy családos parkolót (aminek kb az a lényege, h hüjegyerek nem tudja a másiknak csapni az ajtót a megnüvelt parkolófesztáv miatt), miközben tök 1edül használja a gépet, no akkor azzal semmit nem lehe csinálni, nem követ el szabálysértés. Csak épp nem mondható etikusnak. Az ingyenkonyhán osztanak kaját, oda mehetsz te is. Nem követsz el szabálysértést, ugye.

Ro3 2009.01.18. 21:15:41

@Krisi: Hát neked mi bajod? Mackó nem írt semmi durvát...

kártékony 2009.01.18. 21:19:41

@S.A.:
1. Teljesen egyetértek. Viszont a kiutazás előtt 200 db túró rudi beszerzésére ideális hely. :)
2. Nem kamu. Rendőrség + polgárörség + a kiválló Tesco biztonsági őrök karöltve.

Reggie 2009.01.18. 21:23:33

Krisi 2009.01.18. 21:10:42

Mert nincs benne egyutterzes? Csak elmondta h mi van a jogi szabalyozas alapjan. Nem formalt velemenyt stb.

S.A. 2009.01.18. 21:25:01

@kártékony: Meg van bocsájtva:-)

Hurrá jobb dolguk nem akadt.
Komolyan felháborít amit csinálnak a rokkant helyek körül.
OK tulok dolog odaállni de nem akkora a baj, hogy ekkora erőforrásokat kellene megmozgatni.
A rabló gecik, autótolvajok röhögnek,velük a kutya sem foglalkozik.
Aklinek törtek fel vagy loptak el kocsiját, az tudja.

Pincode 2009.01.18. 21:26:40

sutty te paraszt vagy
olvastad? vagy csak nézted a betűket?
Igen van egy bizonyos gyerekszám, ami felett, (ez fejenként egy) igenis biztonságosabb nyomi helyen megállni. Mert mint írtam , nincs gyalogátkelő, járda semmi, így nem lehet közlekedésbiztonságilag eljutni a parkolóhoz.
Nem jár a mozgássérültnek több figyelem, mint a gyerekeknek, esetleg több egyforma korú gyereknek. Ugyanis az elütött kölyöknek lett volna esélye, hogy a mozgássérült haláláig tartó nyugdíját fizesse.
Képmutató vagy! nem kicsit, nagyon!

Reggie 2009.01.18. 21:27:36

Pincode 2009.01.18. 21:26:40

De el lehet jutni nagyon konnyen, csak szamodra ekkora feladat ez...

Ro3 2009.01.18. 21:29:26

@S.A.: azt hittem lehet több dologgal is foglalkozni 1xre...meg h nem úgy van, h ha én a rokiigazolvány illetéktelen használatát ellenzem, akkor már az autótolvajokkal nem tudok foglalkozni.
Az 1ébként a különbésg a 2 dolog között, h a rokifoglalásnál egy ember életét megnehezíted úgy, h te 20m-t nyersz vele. Ő meg mondjuk nem tud kiszállni a kocsijából, mert nincs hely. Neki 20m is hosszabb.

Ro3 2009.01.18. 21:31:42

@Pincode: szerintem a gyerekeidnek 5m az 5m. A rokinak meg 5m 3x hosszabb. Ráadásul, ha a gyerekeid nem 120 kilósak akkor simán kiszállnak a kocsiból akkor is ha csak 60cm a hely az autók között. A roki nem.

Pincode 2009.01.18. 21:31:49

@Ro3: mázlista
Soroksári tesco egy darab családos parkoló nincs.
tudod mit? lemondok róla, csak tegyék szélesebbé a parkolókat. Ugyanis én még csak kiszállok, de ahhoz, hogy a gyerekülésből kiimádkozzam a gyereket ki kell majd teljes nagyságában nyitni az ajtót. Normál kocsiknak szánt parkolóban erre sajna nincs hely :(
És igenis kérek kijelölt sétálóhelyet, hogy a gyerekekkel el tudjak menni a kocsiig, ha lehet ne ugy, hogy közben imádkozom, a biztonságos eljutásig.

Ro3 2009.01.18. 21:34:19

@Pincode: láthatósági mellény fel, bézbóllütő kézbe, magasan. Amelyik autó közel jön, rácsapni. Gyerekek előtt 2m-rel terminátorkodni.

B.GY. 2009.01.18. 21:35:45

Na ezekután hordok magamnál festéket,aztán felfestem a lekopott rokkantkocsikat a parkolóhelyen.Én mindig a két bejárati ajtó között állok meg a parkolóban,mert ott nincsen rokkantparkoló.Ja meg oda nem sokan állnak,mert gyalogolni kell.Nemsokára nekem is lesz rokikártgyám,ha kapok.

Pincode 2009.01.18. 21:40:20

@Reggie:
a feleségemet nem tudom otthon hagyni :P ugyanis nincs feleségem.
másrészt, bocsi, hogy a kölyköknek ruha, cipő, tanszer meg stb kell.
Azt csak a kezdő szülők veszik kölyök nélkül....De áérdekes, hogy egy mozgássérült kedvéért esetleg 4-10 embert korlátozol személyes szabadságában. Vajon kinek melyik mennyit ér. Álságosak vagytok...
kár volt erre járnom, okosabb nem lettem, de csak a nagyfokú képmutatást olvasom.
További jó szórakozást, sajnáljuk a mozgássérülteket, a többi paraszt aki meg sajnálja őket, majd rájön, csak arra jó, hogy fizessen, és tűrjön. Bocs hogy másnak is vannak jogos érdekei. Hajrá nyomik van még hikomat bmw,hammer és audi eladó raktáron!!!
Ro
5 éves kor alatt nem tudja kikapcsolni a gyerekülést. eu szabvány:( Kell hozzá a szülő:(
bár ki tudná kapcsolni... Ugyanúgy szükség van a széles parkolóhelyre, mint a mozgássérülteknél, ráadásul egy 4-5 évesnek a leggondosabb nevelés mellett sem tudod elmesélni miért ne vágja ki az ajtót...tolóajtós autót vettem :)

Reggie 2009.01.18. 21:40:27

B.GY. 2009.01.18. 21:35:45

Lerokkantal?

Reggie 2009.01.18. 21:47:37

Pincode 2009.01.18. 21:40:20

Dehogy korlatozok, nem vagyok en rendor...

A mozgasserult nem biztos hogy kevesebbet er mint a gyerek. Az alapveto problema h a te szemedben egy mozgasserult egy szar szemet biohulladek, aminek sajnos szavazati joga van...

Mindenki mas betud zokszo nelkul setalni a gyerekeivel. Sot komoly balesetrol sem hallottam meg a bevasarlok parkolojaban.

A gyereknek nem kell magyarazni az ajtot. Gyerekzar bekapcsol gond megoldva. (Olcsobb is mint a toloajto).

Mellesleg azt nem ertem, hogyha toloajtos a kocsid, akkor hogyhogy nem fersz hozza a gyerekhez. Mert normal ajtonal ha szuk a hely meg ertheto is lenne...

Ro3 2009.01.18. 21:47:41

@Pincode: Hummer, nem Hammer. Szerintem menj beszélj az üzletvezetővel, ahova járni szoktál. Vannak még csodák, hátha látja benne a nyitást a +vásárlóerő felé, és csinál családi parkolót.

Pincode 2009.01.18. 21:51:23

ro
lemaradt
nem az a legnagyobb baj, hogy nem a bejáratnál van. Hanem pont az, hogy nem biztonságos, és majd a legvégén (igaz a 2 éves tanuljon meg sétálni ráér...főleg ha több is van...)parkolunk, mert nem férünk el kinyitott kocsival :( Sajnos a jegtöbb helyen a parkoló és az áruház között van legalább 2 "főút" ahol a kocsik parkolót keresnek, és nem arra figyelnek hol, ki megy :( Egy zebra olyan nagy kérés???? Ha azt felfestik, hát tegyék a rokkant parkolót be rögtön a pénztárhoz tőlem. Ugyanis nekem nem esik le a gyűrű az ujjamról egy kis sétától :(
Multkor vittük a babakocsit, és elfoglaltunk 2 parkolóhelyet, mire beraktuk a gyereket, meg elraktuk a kocsit, hán arra járt egy okos, aki pont akkor, és pont oda akart parkolni???? Viszont a rokkant parkolóban sok 10 milla feletti álldogált, meg aki nem szégyelte az is :(

Pincode 2009.01.18. 21:52:30

sutty leesett.na?
nem vezetek, mert utálok vezetni...erre mit lépsz?

Reggie 2009.01.18. 21:54:09

Pincode 2009.01.18. 21:51:23

egy babakocsis gyereket megis ugyan miert vinnel bevasarolni? Probafulkeben felprobaljatok ra a pelenkat?
Parod is van. O otthon tud maradni vele.

Sutty ! 2009.01.18. 21:58:13

@Pincode:

nyugodjál meg!:)))))))))

Ro3 2009.01.18. 21:59:14

@Pincode: Én már kitaláltam, h te az anyuka vagy, de sok hsz-szel ezelőtt. Amúgy még mindig azt mondom, h mondd el a nyűgöd az áruház vezetőnek olyanokkal fűszerezve, h vásárlóerő, meg a nagycsaládok, meg ilyenek. 1ébként én nemtom milyen elmaradott helyen lax ;), de nálunk nincs ilyen gond. Az áruházak-parkoló között nincs főút, a gyalogosoknak minimum zebra, de általában emelt szintű átkelő van. Ráadásul kivéel nélkül 30km/h vagy az alatti zóna. Rendőrbácsik is járnak arra serényen, bírságolni.
Amit viszont leszűrtem, h neked nem a rokikkal van a bajod, csak rájuk vetíted. A rokik nem tehetnek róla, h egyes áruház tervezőkbe annyi ész nem szorult, h a fő vásárlóerőnek nem tervezik meg az ottlétét. Bárgyú, ostoba, szűklátókörű, szociaista szemlélet.

Pincode 2009.01.18. 21:59:39

Reggi az én szememben ők is emberek, és sok mindennek amit ők elértek örülök, mert a gyerekeseknek is megkönnyítették az életét.
Én csak zebráért könyörgök, és egy kicsit szélesebb parkolóért.
Értem én sokat kérek....majd ha rokkant leszek mindez meglesz:( hurrá, nem vigasztal :( és köszi, de inkább rettegek tovább egészségesen. Attól még dühönghetek nem? Véleményem fenntartom. A szardínia elv nem jó
lehet 500 parkoló, ha csak 100-an vásárolnak
miért fáj, hogy kicsivel szélesebbet kell csinálni?
Bár igaz rokkant helyen a szállítóra nem láttam még rádudálni embert.
ro fentebb írta valaki 2 helyre parkol...mélyen igaza van. Csak ugy lehet kényelmesen, pakolni, be, és kiszállni. polszkira gyártott parkolóba normál méretű kocsival, rémálom.

Sutty ! 2009.01.18. 22:05:28

@Pincode:

Ebben igazad van, mivel el kell ismerni,hogy szűkek a normál parkolóhelyek.

Pincode 2009.01.18. 22:11:05

Ro ez az! végre :)
Sajnos több városban jártam, és majdnem mindenhol azt tapasztaltam, hogy kijelölt gyalogos hely nincs :( és ha életed megkönnyítésére néhány mp-re ott parkolsz ahol nem szabad, csak egy bepakolás erejéig, vagy mert zuhog az eső, és könnyebb gyorsan bedobálni a gyerekeket,első számú közellenség leszel :( Ugyan vajon miért? Egyébként gazdag városban laktam, ott a helyi jard, büntetett, rokkant helyért meg ajtóban parkolásért. Bár igaz, rokkantakat ajtóban parkolásért nem!
Van olyan város, ahol összességében nincs annyi rokkant mint parkoló, de egyszer állj meg ott... ahol annyi rokkant parkoló van, mint családos vagy fordítva :)
nem láttam még a családos helyen gyerekest parkolni. Attól, hogy a gyerekülés a kocsiban van, még nem családos...Én is csak nagycsaládos vásárlás esetén veszek igénybe könnyítést... ha csak 1 gyereket viszek, akkor természetes, hogy nem családos helyre megyek, jó a normál parkoló... de én vagyok hülye, tudom. Eléggé toleráns vagyok, de a kezdő post és a hsz-ek eldurrantották. Miért kell bántani? Hibázott..és? más nem hibázik?

kártékony 2009.01.18. 22:12:00

@Pincode: Aha, tehát akkor felétek van 500 parkoló, amiben van 100 autó és 400 üres hely.

Akkor most végülis kinek a kurva anyját?

Reggie 2009.01.18. 22:16:22

Pincode 2009.01.18. 21:59:39

A soroksari uti tecsko helyett jarj at a budafoki ut hengermalom ut keresztezodesenel levohoz az sokkal tagasabb es csak 5 km.

(A zebrat ejjel te is felfestheted, ha ennyire szivugyed.)

Raadasul ha a soroksari utihoz ragaszkodsz, akkor tudsz a parkolo bejaratanal is parkolni(ott mindig tobb hely van), es az utcan a jardan szepen be lehet setalni. Meg zebra is van. Sot ott van annyi ures hely, hogy ket helyre is beallhatsz.

De azt meg mindig nem ertem, hogy minek cipelni egy 2 eves gyereket tecskoba...

Ro3 2009.01.18. 22:23:35

@Pincode: Hibázott, rájött, és szándékosan beleszart, nem korrigált. Azért.

Pincode 2009.01.18. 22:34:09

@Reggie: Bammeg,:) hova tegyem? a fülem mögé?
Napközben hétköznap nem is érdekelne a téma, mert magasról teszek rá, csak a 2 éves van...megoldom. A gond akkor van, ha pl vinni kell a többit is.
De most komolyan ha már ilyen kérdéseket teszel fel, egy rokkantnak nincs családja? aki bevásárol helyette? Neki?
Az ujbuda centerre gondolsz? ott még nem voltam...de kipróbálhatom végül is csak egy híd :)
Ro3 kérdéseim a következők:
nem volt több hely a rokkantaknak?
Rokkant tette ki azt a cetlit? (nem hiszem ők ennél büszkébbek)
A többi is kapott?
Azon veritek le, aki elismerte, hogy megtette?
Ami a legszomorúbb, hogy semmilyen tilosban parkolás nem magyarázza ezt a fajta stílust, amit a cetliíró megengedett magának. Ezzel nem együttérzést, hanem ellenérzést vált ki.

Reggie 2009.01.18. 22:40:17

Pincode 2009.01.18. 22:34:09

Hat te mondtad h van parod. O otthon tud maradni a kisebbikkel v mindkettovel.
Amugy csak azert feszegetem mert nem nagyon szoktak tecskoba ilyen kisgyerekkel vasarolni jarni. Te is gerjeszted a problemakat igy magadnak...

BGyRacer 2009.01.18. 22:40:32

@yard: Mert a yard megteheti...:)

Ro3 2009.01.18. 22:41:47

@Pincode:
"nem volt több hely a rokkantaknak?"
Minél több hely? Normál parkolónál sosem. De hogy jön ez ide?

"Rokkant tette ki azt a cetlit? (nem hiszem ők ennél büszkébbek)"
Szerinted? Szerencsére vannak olyan empatikus emberek, akik nem berúgják az ilyen semmirekellőknek a lámpáját, hanem csak cetlit raknak az ablakra, hátha használ.

"A többi is kapott?"
Gondolom, mivel azt írta az elkövető, h egész nagy adag papírja van készenlétben.

"Azon veritek le, aki elismerte, hogy megtette?"
Ja. Mert ha egy gyilkos beismeri, h megtette, akkor veregessük vállon, vagy mi? De ha neked ettől jobb: elismerjük, h nincs zebra ott, ahova te vásárolni jársz. Most akkor neked jobb? Nem, szálljon be a kocsijába, és álljon odébb 10m-t. Ennyit ő is kibír.

"Ami a legszomorúbb, hogy semmilyen tilosban parkolás nem magyarázza ezt a fajta stílust, amit a cetliíró megengedett magának. Ezzel nem együttérzést, hanem ellenérzést vált ki."
Részedről. Részemről együttérzést. Sokkal jobb, mintha rongálna. De ha nekem lenne otthonról rálátásom rokiparkolóra, akkor állandóan a zsarukat hívnám. Kíváncsi lennék ki örülne olyankor jobban a parasztozó cetlinek. Asszem 30e/alkalom, meg hibapont.

kártékony 2009.01.18. 22:44:37

Mostmár valaki linkelje már be azt a "cetlit" plz.

Reggie 2009.01.18. 22:47:10

kártékony 2009.01.18. 22:44:37

mar belinkeltek valahol fontebb.

Mackósajt66 2009.01.18. 22:52:03

@Krisi: Esetleg el kellett volna olvasni amit írtam.

Pont azt írtam ugyanis, hogy mozgássérült helyre nem lehet állni, a KRESZ is tiltja, egyébként én sem állok oda soha.

Amiről írtam, az az un. "családos parkoló", amit semmi nem definiál, hogy mi az, és ezért viták forrása. (Ki a családos?? Hány gyerektől, stb.??)

Az teljesen jogos, ha a mozgássérült parkolókat az áruház bejáratához közel jelölik ki, de mi szükség erre a "családos parkolónál"?

Nekem is van gyerekem, de azért nem béna a lábam, sőt a gyerek lába se béna, tudunk sétálni 20 méterrel többet.

Ro3 2009.01.18. 22:57:05

@Mackósajt66: "Nekem is van gyerekem, de azért nem béna a lábam, sőt a gyerek lába se béna, tudunk sétálni 20 méterrel többet."
Ha figyelembe vesszük, h Mackósajt-okról beszélünk, akkor azért ez nem kis teljesítmény! ;D

Pincode 2009.01.18. 23:01:50

Ro3
Nem tudom láttad-e a naplót abban még rabosítottak is.
Nem igazán értem, nálam egy egyszerű kérem, legközelebb jobban figyeljen többet ér el, mint az ilyen cetli...
Elmondom, a rokkantba több jóérzés szorul, mint sok "empatikus" emberbe. Nem hiszem, hogy ha megkérdezel egy rokkantat, hogy mit szól ahhoz, ha 5 percig várnia kell, mert valakik ott teszik be népesebb családjukat azzal reagálna rohadjon meg, ez az én helyem. Türelmesen végig fogja várni, elfogadja a köszönömöt, esetleg rámosolyog a gyerekekre, és mind jobb kedvvel megyünk tovább.(volt már ilyen)
Ezzel szemben ha egy empatikus ember jár arra, lehet nem ő fog nyerni, és nem miattam...
egyébként pedig ha 30 ezer, akkor 30 ezer. Igaz ezt csak parkolásért, nem pedig várakozásért kapják :) Tudod várakozni....
reggie
hagyjuk,..ha nem érted, ha megcsócsálom sem fogod. Maradjunk annyiban, hogy egy hülye liba vagyok, akinek külön élvezet, ha magának csinálja a dühöngeni valót.

más:
sok antirasszista, antifene tudja mi van, ha körbenézel, azt látod akik kiemelten kezelnek ügyeket, ténylegesen nem tesznek semmit.
Elég értelmesek a kocsival rendelkező rokkantak (is), hagyjuk meg nekik saját érdekeik megvédését. Így is sokat tettek másokért akkor is, ha végül is maguknak akartak könnyebbséget. Csak ne essünk a politikusok csapdájába, hogy a Magyar Köztársaságban minden ember egyenlő, de vannak egyenlőbbek...A privilégiumok adhatók, elfogadhatók, de kényszeríteni nem lehet, és eröltetni sem kellene. Minden normális ember tudja, hogy a rokkantaknak nehezebb,tisztességesebbek könnyítik is a dolgukat, de állandóan a kivételeket hallani, olvasni....Elismerjük, tudjuk, de így viszonyulni?

Sara 2009.01.18. 23:07:04

... én is szoktam ragasztgatni! Csak két mozdulat! Ragasztó húzás, nyomás!!! ... egy kicsit égjen az agyi rokkant!!!

Pincode 2009.01.18. 23:10:53

@Mackósajt66:
Valld be neked is csak szélesebb parkoló kellene, és biztonság. Nem sokkal, csak egy kicsit. Nem a séta volt a lényeg :)
A bevásárlókocsi elgurul a kocsiig, a gyerek elsétál.Nem nagy dolog.
A "családos" parkolót pont azért találták ki, mert a babakocsi is majd annyira széles mint a rokkant kocsi, és rájött a sok okos, hogy a gyerekülés kötelezővé tételével nem olyan egyszerű kiszállni. Nem tudom mások első ülésről hányszor nyitják ki százon :)
Viszont ahogy a sulik elött is életveszélyes közlekedni , meg a játszóterek elött, ugy a bevásárló központokban is. Nem tudom ki hogy van vele, de mi szeretünk családostól sétálgatni, meg játszóházazni, meg vásárolni. A parkolótól eltekintve a bevásárló központok a legbiztonságosabbak erre a célra :)

Krisi 2009.01.18. 23:19:28

@Pincode:

"De áérdekes, hogy egy mozgássérült kedvéért esetleg 4-10 embert korlátozol személyes szabadságában."

Ezen dejót röhögtem :) Kifejtenéd bővebben, tényleg érdekel!

Lehet ezt magyarázni, de itt csupán az emberi hülyeségről van szó. Ha nincs hely kiszállni a gyerekeknek, akkor elmész a távolabbi részhez, ami üres, és ott senki sem fog zavarni. Ha meg félsz az áruházba való bejutástól, akkor arra a kb 100 méterre fogd meg a gyerekeid kezét, és szépen biztonságosan bejuttok az áruházba. Úgy beszélsz, mintha 60-nal száguldoznának a kamionok a parkolóban.

A mozgássérültekhez való hozzáállásod alapján pedig zárjuk be az összes kórházat is, elvégre aki beteg az úgyis sokba kerül az államnak, meg különben is ha beteg akkor előbb- utóbb úgyis megdöglik, minek neki ellátás? Hogy még pár évig az állam fizesse neki a kezelését?
Ha most olyan rosszmájú lennék, mint Te, akkor azt kívánnám, hogy legyél Te is rokkant (vagyis nyomi, hogy a szavaiddal éljek), csak hogy átérezd a helyzetüket, de nem kívánom. Nem kívánom senkinek, hogy egy tolószékben élje le az életét, és még plusszban a hozzád hasonlók emiatt baszogassák is őket.

@Ro3: , @Reggie: Nekem még csak meg se fordult a fejemben soha, hogy ilyen helyre beállhatok-e a kresz alapján. A józanész azt mondatja, hogy nem nekem festették fel, aki egyedül megy, hanem annak, akinek ki-be kell pakolni a babakocsit meg a kölköket.

Macisajttól meg elnézést kérek, tényleg nem formált véleményt, mea culpa. Csak sokan beállnak egyedüli emberként az ilyen helyekre "mert a kresz úgysem bünteti", nekem ezzel a hozzáállással van a bajom.

Ro3 2009.01.18. 23:34:28

@Pincode: Nézd. A posztoló beírta, h szándékosan állt rá a rokihelyre, és látta, h ott van, de nem állt el. Nem más rakta ki a posztot verni a nyálát, h a szemét odaállt, hanem ő. Hát akkor rohadjon ki a mája, h azon felháborodik, h elküldik a picsába. A roki tud 5 percet várni (ami tuti nem 5 perc, de mind1), de a posztoló nem bír elviselni egy fecni? Milyen arány ez? Hibázik, tudja h hibázik, de lesz@rja, és még ő háborodik fel, mikor letolják? Tényleg össze-vissza írsz. Itt a kivételt pont az ellenoldal írja. Tudod az a baj, h Mo-on az akadálymentesítés még mindig nagy probléma. Erre rátesz, h a sok empatikus emberke tojik arra, ha esetleg valamivel könnyítenek a rokiknak. Persze nem csak a rokiknál van baj, sok más területen is. Pl múltkor egy faluban mentem be egy önkormányzati irodába, ahol gyönyörűen kiépített rokifeljáró volt külön ajtóval (ami ugye babakocsisnak is jó). Mivel menyasszonyom nem lépcsőzhet, ezért ott mentem fel vele. Az az ajtó be volt zárva. Tehát van egy szépen megcsinált rokibejáró, amire persze h pályázat útján nem kevés pénzt kapott az önkormányzat, és bezárva tartják, mert:
1. 2 ajtót zárogatni reggel meg este a sasszemnek kicsit sok.
2. Az ajtó mögött virágokat tároltak, mert annak ott a helye.
3. 2 ajtó minek?
Ha szó nélkül mész el az ilyen problémák mellett, akkor nem vagy sokkal jobb, mint aki okozza. Bevallom, csak egy hangos "jé, a rokkantbejáró zárva van" megjegyzés ejtettem el a portásnak, de a tekintetéből ítélve nem fogta fel.

1ébként nem értelek. 1x a távolság a bajod, 1x az, h nem tudod kiszedni a gyereket, holott tolóajtód van. Szidod a rokikat, de nem velük van bajod, hanem azzal, h nincs biztonságos közlekedés a parkolóban. Meg kell tanítani a gyereket körülnézni. Szerinted nekünk mennyi biztonságos parkoló volt kiskorunkban? Engem 1x egy IFA ütött el...majdnem :) Csak a lökhárítója alá feküdtem kempinggel. Ha te azt a példát mutatod a gyereknek, h 5 percre be lehet állni a rokiparkolóba, mert a roki úgyis cimbi és mosolyogni fog, akkor szerinted milyen lesz a gyerek? Majd csak 1000Ft-ot fog lopni a pénztárcádból, mert az neked semmi, és te úgyis mosolyogni fox. Komolyan mondom, nem is tudom mit akarsz, de szerintem te sem. Bajod van a világgal, de semmit nem teszel a megoldás felé, csak gyűlölöd azt, aki kiáll az igazáért, mások igazáért.
Szerintem menj el a kedvenc áruházadba és beszélj az igazgatóval a zebrákról és a családi parkolókról. Ez egy megoldás. A rokik szivatása nem.

nuendo 2009.01.18. 23:36:43

@Pincode: Jézusom, milyen lavinát indítottam el az ártatlan cetlikkel. Aludni sem fogok tudni.
Ne keverjük azért össze a szezont a másikkal. A családi parkoló nem rokkant parkoló és fordítva. Nem a mozgássérültek tehetnek arról, hogy nincs elég nagycsaládos parkoló. És pláne nem kell őket nyominak nevezni. Azok a nyomik, akik a helyükre parkolnak, pont. Azért meg senki nem fog bántani, ha rövid időre odaállsz, míg kiszeded a gyerekeket az autóból, nem is volt szó erről. Bár nem kéne hogy akkora gond legyen, nekem is két gyerekem van, és meg tudom oldani az autóba ki- beszállást velük. És még a normál helyen is megy, és nem nyitom rá az ajtót a másik autóra. A gyerek meg szépen megvárja, míg kiszállok, és kiveszem, beszállásnál sem rohangál, hanem megvárja míg beteszem. Nem kell hozzá nagy ész, nevelés kérdése. Pedig még csak 3 éves. A kisebbik 5 hónapos, őt macerásabb a gyerekhordozóval együtt kivenni, de nem megoldhatatlan feladat. Szóval szerintem ez a nagycsaládos parkolós dolog egy picit túl van lihegve, úgy gondolom. Igen, kényelmesebb, de nem életbevágóan fontos. Hasonló a helyzet az áruház bejáratának megközelítésével is. Te vagy a szülő, te neveled a gyermeked, neked kell ügyelned rá, hogy amíg veszélyes terepen vagytok, vigyázz rá. Mellesleg nem is árt a gyereknek, ha tudja, hogy az autók az egy veszélyes üzem, és baja is eshet, ha nem figyel oda. Máshol sincs 5 méterenként felfestve zebra, nem mehetsz át keresztül-kasul, bárhol, illetve átmehetsz, de akkor nagyon kell figyelned. Ha meg nem tanítod és neveled megfelelően a gyereket, akkor később lesz gondja vele, és akkor lehet baj belőle, mert nem fogja érteni, hogy miért nem állhat be a rokkant helyre simán.
Arról nem is beszélve, hogy láttam már nagycsaládos anyukát 4 gyerekkel a Tesco buszmegállóban. És nem áll meg az élet. Arra a pár percre meg kell tanulni figyelni a gyerekre. Vagy annyit kell vállalni, amennyire van kapacitás.

Végezetesül pedig: a stílus, amit meg a cetlin megengedek magamnak, semmivel sem alpáribb, mint a szabályra magasról szarók stílusa. És tényleg örülhet a delikvens, hogy nem a közterület-felügyelet vagy a rendőrség találja meg. Az egy picit több bosszúság és/vagy pénz.

Ro3 2009.01.18. 23:37:16

@Krisi: Szigorúan csak éjjel/késő este szoktam beállni, ha sok az üres hely. A szoktam beállni 2 alkalmat takar, 1nél végighúzták az avtót. Asszem 5 poszttal ezelőtt küldtem be.

nuendo 2009.01.18. 23:40:04

Hozzáteszem még a stílushoz kapcsolódóan, a közteres vagy a közeg valószínűéleg hivatalból szebben fog fogalmazni, de ugyanazt gondolja, ha nem cifrábbat, mint én/mi! :)

mohusssska 2009.01.18. 23:41:50

paraszt vagy és kész
azis maracc mer be se látod h paraszt vagy

Ro3 2009.01.18. 23:44:29

@mohusssska: Tök jó. Ez kinek szólt? A posztolónak vagy Nuendonak? :D

nuendo 2009.01.18. 23:46:09

Ja, nyitok majd egy új post-ot, oda lehet majd írni rendszámokat. Hogy akit zavar a stílus és nem cetlit kér, annak beverem a szélvédőjét, vagy letekerem az ablaktörlőt! Vagy olvastam itt valahol pillanatragasztós megoldást, az még jó lehet :) Lehet választani akkor. Naugye, hogy a cetli a legszimpibb megoldás? :-) Úgy már nem is annyira gáz az!

nuendo 2009.01.18. 23:47:41

@Ro3: Lehet, hogy rosszul vagyok programozva, hogy egyáltalán ez felmerült bennem, de lehet, hogy neked szólt mohusssska hozzászólása? :D

mohusssska 2009.01.18. 23:47:54

természetesen a posztolónak

Ro3 2009.01.18. 23:48:41

@nuendo: Miért nem fényképezel és küldöd a zsaruknak, vagy hívod ki őket vagy a köztereseket?

mohusssska 2009.01.18. 23:50:05

már a szemetelés miatt is....mert nem hiszem h második szándékból( miután sikerült elolvasni) a kukába dobta

nuendo 2009.01.18. 23:50:33

@Ro3: Az macera :) Meg mire kiérnek... megalszik a tej a szájukban. Amúgy nem rossz ötlet, csak nem tart még ott az ország, hogy működjön. A paraszt az ebből ért, meg a verésből. Utóbbiban nem vagyok nagyon jó. :)

nuendo 2009.01.18. 23:52:39

Hacsak nem megyek el közteresnek, ami azért az informatikusi állás után elég erőteljes profilváltás lenne :) Meg nem tudom, mit szólna a család, hogy állandóan túlórázok, mert nem tudok leállni :))) Akkor lenne jaj ezeknek a gazembereknek :)

Ro3 2009.01.18. 23:56:53

@nuendo: ha jól tudom 30e a bünti, nem? Azért már a yard is kijön, gyorst :D

Krisi 2009.01.18. 23:57:08

@nuendo: Szerintem a zsírkréta a nyerő, azzal írsz valami kedves üzenet a szélvédőre, a tulajnak nem lesz könnyű letisztítani, mivel nem vízbázisú :)

De mégjobb ötlet kivágni egy "meleg vagyok" sablont, és azt ráfújni festékszóróval a hátsó lökhárítóra, utána biztos büszkén fog vele közlekedni :D

@Ro3: Nekem nem kell magyarázkodnod, tőlem parkolhatsz bárhova, én nem büntetlek meg :)

Reggie 2009.01.18. 23:59:14

Pincode 2009.01.18. 23:01:50

hat igen, eleg nehez megerteni azt, hogy miert cipelsz egy 2eves gyereket magaddal tecskozni, ugy, hogy el sem mondod, hogy mi az oka.

Krisi 2009.01.18. 23:19:28

Egy szoval sem mondtam, hogy barkinek is megfordult volna a fejeben...

Ro3 2009.01.19. 00:01:05

@Krisi: Nem magyarázkodom, csak mondtam. Különben sem a bünti miatt nem szoktam oda sem állni.

nuendo 2009.01.19. 00:02:26

mohusssska: a szemetelés nem rossz szempont, ezért szigorúan recycled, lebomló papírra nyomtatok. :)

mohusssska 2009.01.19. 00:11:41

akkor egy szót se szóltam
mindenkit megkérek h dobálja el a papírt:)
olyan szép látvány lesz

Krisi 2009.01.19. 00:14:22

@Ro3: @Reggie: Akkor jó, téma túltárgyalva :)

jtrencsenyi 2009.01.19. 01:15:54

Bocsanat, ha volt rola szo, de most nincs idom a hozzaszolasokat is elolvasni! Kedves posztolo! Igenis egy faszparaszt vagy. Nem elsosorban azert, mert rokihelyre parkoltal (bar azert is), hanem azert mert a papirt megprobaltad egyszeruen ablaktorlovel eltuntetni. Az ilyen nemtorodom barmok miatt nez ki ugy a varos, mint egy szemettelep. Ugyhogy szarjal sunt! :)

Reggie 2009.01.19. 01:25:57

jtrencsenyi 2009.01.19. 01:15:54

inkabb a szorolap osztogatok miatt nez ki ugy... ha szorolapot raknak a kocsimra enis ablaktorlovel kezelem.

jtrencsenyi 2009.01.19. 01:39:15

Akkor beled is! :)
Ertem en, hogy nem kellene szorolapzni, de ez meg nem ad jogalapot arra, hogy szemetelj! Persze ez csak az en szubjektiv velemenyem.

Reggie 2009.01.19. 02:00:52

jtrencsenyi 2009.01.19. 01:39:15

szerintem nem szemeteles, vagy ha megis, akkor a szorolap kocsira rakasa a szemeteles, tehat az oszto a bunos. En ugyan ugy tavolitom el, mint egy falevelet, egy zacsko darabjat, az ut porat, a felverodo sart szoktam.

Hellisfitar 2009.01.19. 08:34:38

"Aztán mikor kiszálltam láttam, hogy az utánnamlévő helyen már ott van a festés. Mind1 úgyis kb 15 percet voltam bennt azért mert ilyen balfaszul van felfestve most tuti nem állok át egy másik helyre..."

Na, ennyit erről.

Bladika 2009.01.19. 18:23:52

@bobeszedulacika: Gratulálok! Nem szabad ilyet, de kivételesen kívánom neked, hogy kerülj olyan helyzetbe, hogy szükséged legyen rá! Bár jelen írásod alapján, szellemileg simán igényt tarthatnál egy kártyára, hiszen szellemileg rokkant vagy!

bobeszedulacika 2009.01.19. 18:47:40

@Bladika: hát persze bizonyára te is a képmutató emberek kőzzé tartozol mint ebben az országban ,sőt a világban csak tudod annak semmi értelme és erre te is és mindenki rá fog jőnni ikor majd egymást eszuk meg mert nem lesz mit ennunk a tulszaporodás végett.vagy mikor majd ,de tudod mit neked felesleges mondani.

bobeszedulacika 2009.01.19. 19:10:09

@Bladika: most már csak az érdekelne vajon te melyik likvidálandó csoportba tartozol?
szerintem egy cigány rokkant buzigyerek lehetsz.

Bladika 2009.01.19. 19:28:57

@bobeszedulacika: :) Állításodból ezek szerint az derül ki, hogy egy "cigány rokkant buzigyerek" is lehet iskolázott, sokak nézetével ellentétben. Ellenben egy minta polgár (ez lennél te) is lehet iskolázatlan.

bobeszedulacika 2009.01.19. 19:31:41

mégis jó ember ismerő vagyok!!!!!!!!!!!!!!!

Bladika 2009.01.19. 19:48:37

@bobeszedulacika:

"114.sz szakmunkáskébző" ez mindent megmagyaráz!
Jól ki-"kébeztek" téged!

bobeszedulacika 2009.01.20. 06:53:51

@Bladika: na látod ebből is látszik hogy egy beképzelt idióta vagy.

sector512 2009.01.20. 10:46:50

Szerintem is jó ötlet a cetli, de matricával lenne az igazi akkor már, mondjuk a szélvédő közepére :D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása