Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Béna manager és még neki áll feljebb

2009.01.26. 07:25 :: Kisikasa

Vannak - jóindulatúan fogalmazva - kicsit bénább sofőrök, akik szeretnek biztosra menni és a lassan járj, tovább érsz elv alapján közlekednek. Parkolásnál kiszállnak, megnézik elférnek-e, majd gondolatban elképzelik a beállás folyamatát és ha azzal minden rendben, megkezdik a manővert. Mindeközben azzal nem számolnak, hogy a mögöttük várakozó közben agyvérzésközeli állapotba kerül. Majd vérszemet kapva, már csak azért sem sietnek el egy mozdulatot sem. Zolinak is sikerül kifogni egy hasonló jóembert, nem rövid időre.

A történet múlt szombaton esett meg a Mammut I. parkolójában. Feleségemmel utolsó pillanatban úgy döntöttünk, hogy megnézzük ezt az új Jim Carrey filmet és mivel közel lakunk a Moszkva térhez a Mammutba mentünk. Persze szokás szerint későn indultunk, ezért sietősre vettem a dolgot. Megfigyeltem már magamon, hogy amúgy is idegesít aki (ennek később jelentősége lesz):

  1. tötymörög az úton, mert feltart engem és másokat akiknek fontosabb dolgunk van ;)
  2. fiatal családos apukák, anyukák egyterűben, mivel egyrészt a gyerek biztonsága miatt szarakodnak, másrészt, mert bénák és nagy nekik az autó,
  3. cégautósok (ránézésre megmondom 75%-os valószínűséggel ha nincs rajta céglogó akkor is),
  4. fiatal menedzserek, akik el vannak szállva maguktól.
  5. Stb.

Szóval a Fény utca felől csináltam egy karikát, hogy beálljak a Mammut parkolójába. Már itt ment előttem a JXE-181-es Opel izé (cégautó :) ), de egyterű volt az biztos. Próbáltam – szabálytalanul – megelőzni a Lövőház utcában, de nem lehetett, mert ugye szépen a szembe sávba is ment, mintha övé lenne az egész világ. Szerencsétlenségemre a Retek utcába is bekanyarodott előttem ismét csak csiga tempóban, de sebaj 10 másodpercen semmi nem múlik. Aztán be a Mammut parkolójába.

Kezdtem örülni, hogy majd engem úgyis megfog a jegykiadás meg a sorompó és addigra eltűnik ez a rakás szerencsétlenség. Hát nem így lett. Ez az idióta, kb 5 métert ment amíg én kivettem a jegyet és felnyílt a sorompó! Na vettem a bátorságot és rádudáltam – hátha csak azért ment lassan, mert nem vette észre, hogy mögötte is vannak (gyakran használom a dudát - szabálytalanul - nem balaeset megelőzésre is, általában ilyenkor az történik, hogy a normálisabbja észreveszi magát, a nem normálisabbja meg úgy tesz, mintha nem neki dudálnának). Na ezt nem kellett volna, mert előjött belőle az ego.

Keresztbe állt a parkolóban (közben érkezett mögénk egy-két autó), elkezdett valamit magyarázni és, hogy megleckéztessen még ki is szállt az autóból (ránézésre önmagáról sokat képzelő fiatal menedzser, de hogy egy lúzer az biztos :)), hogy megnézze, hogy ahová be akar állni, ott nem fogja-e valami meghúzni az autót – csak hogy ennyivel is tovább tartson amíg beáll! Ezt meg is értem valamennyire, én is csináltam ilyet régen, de leszoktam róla, mert sok esetben azokat is büntettem ezzel akik nem érdemlik meg (nem dobunk atomot Bagdad-ra, csak mert él ott 2000 terrorista).

Közben még persze jártatta a száját, hogy „megtanít türelemre”, meg, hogy az „audisok mindig sietnek” (fél éve vettem egy új A4-est, de már kicsit megbántam, mert nagyon szúrja mások szemét). Ezt már ráhagytam, mert láttam, hogy ebben a helyzetben nem nyerhetek és a régi mondás nagyon igaz: „Ne szólj szám, nem fáj fejem!"

Mindneki vonja le a megfelelő következtetést, amit tanultam az esetből: Mindenki hülye és szarul vezet, csak én nem :) Én is visszaállok mások leckéztetésére: ha ezentúl valaki mellett a külső sávban sort előzve elmegy egy 2008-as kék A4-es, az menjen ki a jobb sávba, mert a következő lámpánál csak akkor fogok elindulni ha már visszavált sárgára zöldről és majd megtanulja a sok jobbra tartást nem ismerő baromarcú, hogy mi a baj a magyar emberrel...

227 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye sztereotípia béna parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lunitari 2009.01.26. 12:19:32

Na mivel én nem vagyok irigy csak kíváncsi, valaki elárulja miből vesz Audit? Vállalkozók kíméljenek (köztudott, hogy tisztességes vállalkozó Audival nem létezik)

hatesz 2009.01.26. 12:26:28

Jim Raynor: ok, csak valaki nem biztos hogy erzi benne a humort (en ertettem).
Sikkasztanek en, de Hofi ota tudom, hogy a korrupcio az, amiböl engem kihagynak..
Postiro meg sok tarsaval együtt lehetne türelmesebb, csak nehogy a türelmessege ingereljen fel egy "vadbarmot":))) Amugy ha BPen vagyok metrovonal mellett lakom, ESZEMBE SEM JUT hogy ne metroval menjek pl. a westendbe mozizni. Postiro, parkoltal mar ilyen parkolohazban ugy, hogy a mozifilm közben vegig azon jart az eszed, hogy melyik "vadbarom" fogja összebarmolni a kocsidat a kivägodo ajtajaval (de mivel az ugyse az öve, leszarja)????
Visszaterve az elejere, valaki megdolgozik kemenyen az ilyen autoert es felti. Egyszer majd a parkolohäzban meghuzzäk a vasat (na ezt a mondatot elemezze egy szexologus) es meggondolod hogy mivel mesz.
bekepipa, kezrazas es megnyugodva komment küldese

Rong 2009.01.26. 12:27:49

pénz pénzt fial... :D

Lunitari 2009.01.26. 12:28:54

@hatesz: Yesss, milyen kemény munkával lehet Audira összeszedni?

Lunitari 2009.01.26. 12:29:59

@Rong: OK adok egy 1000-est, mikorra lesz Audim? :)

Csontos Szigfrid 2009.01.26. 12:30:23

Komám, ne foglalkozz semmivel. Ha zsír új A4-esben ülsz, akkor nagy baj nem lehet.
Az sose érdekeljen, ki mit mond rád, ha A4-esed van, mert akkor mindig csak alkalmazkodhatnál. Megvolt rá a pénzed, megvetted, kész. Senkinek semmi köze hozzá. Az egyik legjobb, ha nem a kategória legjobb autójában ülsz. Használd egészséggel!

Az idegesítő "elemekkel" meg nem is törődnék a helyedben. Élvezném mindig a kocsim atmoszféráját, kényelmét.

Lunitari 2009.01.26. 12:32:15

@Calyx: Ööö ezt vitatnám...engem itt az APEH-nál érdekelne azért a dolog...:)

hatesz 2009.01.26. 12:34:58

Lunitari: nem akarok belemenni a reszletekbe, de mar az egyetem mellett is dolgoztam, pl. nem nyaraltam max 1szer az elmult 10 evben. Mondjuk nekem nem sajät, hanem a cegtöl van a munkam megbecsülese miatt... (29 vagyok)
Amugy nehany irigy baratom szajat is betapasztottam mar azzal, hogy elmeseltem neki, hogy tartok most itt, hogy BECSÜLETES, TISZTESSEGES es KITARTO munkaval hogy välaszoljak kerdesedre.

Csontos Szigfrid 2009.01.26. 12:37:30

Különben azt meg nem tudom megérteni, hogyha gyerek "érkezik" a családba, manapság miért kell fenekestül felforgatni mindent. Miért kell annyira félteni, hogy a szél se érje. Nem kell azért terepjárót, meg egyterűt venni, meg stb. Akármilyen kocsiban is ugyanúgy elvan a gyerek. Ha nagyobb baleset van, akkor meg tökmindegy.

Érdekes, én gyerekoromban hátsó bizt. öv nélküli kocsikban utaztam. Még gyerekülés nem is nagyon volt, nemhogy kötelező lett volna. Mégis megmaradtam. Felelősségteljesen kell vezetni. És kész. A mások hibájából történő balesetre pedig nem lehet hivatkozni, mert az véletlenszerű, lehet, hogy sose következik be.

Lunitari 2009.01.26. 12:38:59

@hatesz: Akkor kérlek kezd el, mert én egyszer sem nyaraltam a fősuli alatt, mégsincs audim, de még céges sem....pls kezd hát el! Kezd a havi nettóddal és megmondom mikorra lehetne Audid.... ;)

hatesz 2009.01.26. 12:39:43

Amugy forgalmi idegessegre tökeletesen bejött nekem: pär CD a kesztyütartoban (Hofi, Markos-Nädas... vagy kiirod a hanganyagät a mostani stand up-oknak), egyik tetszölegesen kivälaszt, betesz CD-lejatszoba oszt amig a masik veri a kormagyt az idegtöl pl a dugoban, mivel ugysem tudsz a helyzeten vältoztatni, legaläbb szorakozol egyet. En ezzel a modszerrel mentettem meg többmillio agysejtem eletet es toltam ki az elsö infarktus idejet...

Csontos Szigfrid 2009.01.26. 12:40:25

@hatesz: Így van. Aki nem b..ssza el a énzt mindenféle felesleges dologra, előbb-utóbb összejön álmai autója. Kinek mi az. Nekem speciel egy 1.8-as Passat.

Lunitari 2009.01.26. 12:42:01

@hatesz: Gondolom minden CD amit beteszel eredeti, vagy van belőle otthon, ha a kocsiban másolatot is használsz....

Csontos Szigfrid 2009.01.26. 12:42:24

@Lunitari: Hát azért szerintem senkinek semmi köze a másik kocsijához, még az APEH-nak sem. Egy A4-es azért megfizethető.

Sokkal inkább vizsgálnám a pénzügyminiszter szép új A6-osát. Na, azt tényleg érdemes vizsgálgatni, miért kellett 20 millás kocsi neki.

Lunitari 2009.01.26. 12:43:38

@Calyx: Azt is kivizsgáljuk, bár sztem keményen megdolgozott érte, legalább annyira mint a többi Audis :)))

hatesz 2009.01.26. 12:44:58

Lunitari: havi nettom alapjän meg a megtakaritäsaim alapjän legkoräbban most...;)
Annyit elmondok, hogy magäneletem az nem sok van, de most mar kezdek erre is odafigyelni.
Mondjuk (szerencsere) ez a netto euroban jön mär. Szoval az egyik legfontosabb a nyelvtudäs (min. 2 nyelv felsöfoku ismerete), az meg csak egyenfüggö, hogy az ember mennyire szorgalmas, kitarto.

Lunitari 2009.01.26. 12:45:09

hatesz: Mi a munkád? Megkérdezhetem?

Rong 2009.01.26. 12:45:50

@Lunitari: Talán az unokáid megérik, hogy abból az ezresből legyen egy A4-ed :) De nem lehetetlen 1000-ből A4 :D

Jim Raynor 2009.01.26. 12:47:20

@hatesz:

erről van szó, tesó....

én is féltem a kocsimat, és ha parkolóházban úgy adódik, hogy csak neccesen tudnék beállni, én is inkább végiggondolom, ne adj isten ki is szállok.

aki ezt a fél percet nem tudja kivárni, az meg autómárkától függetlenül egy idegbeteg fasz.

na písz

Lunitari 2009.01.26. 12:47:36

@hatesz: Ezzel semmit nem árulsz el a kemény munkádról. Az, hogy pl a focisták, celebek, médiások (nem csak magyar) stb is aránytalanul keresnek (több 100 milliókat), az nem jelenti, hogy keményen megdolgoztak érte....:)

BGyRacer 2009.01.26. 12:48:27

@Nikorene: Hát ezért nem üzemel az EL! Fejlesztés helyett itt lopod a napot, kis komisz;):D

hatesz 2009.01.26. 12:50:17

@Lunitari: a CD-k sajna azert nem eredetiek, mert pl ilyenek NEM KAPHATOAK!!!! nem?;)
Amugy imädtam regebben csütörtök delutan BPen dugoba keveredni - Petöfi rädio Kabarecsütörtök:)
Szoval örülnek, ha mind meg lehetne otthon eredetiben!!! Ha tudsz egy helyet, hol ezek fellelhetöek, legyszi linkeld be.
Amugy meg kabbe:)))

BGyRacer 2009.01.26. 12:50:50

Légyszi rendszámot is írj az audidhoz, h. tudjam mikor kell a külsőbe mennem;) 1ébként Magyarország: erősen gondolkodom, h. fabrikálok a VTi-re 1 gallytörőt. V.mi leszerelhetőt, mint az amcsi rendőrökön... Annyi helyzetet meg tudnék oldani "okosan":)

Lunitari 2009.01.26. 12:51:47

@hatesz: Buzi nem vok, ezért nem kapom be. Nem kell feltétlen eredetiben csak engedély és a szerzői jogok megfiztése...ez meg-e van? :))

Lunitari 2009.01.26. 12:53:41

Eddig még senki nem írta, hogy miből is lehet egy audit megspórolni. Vállalkozók továbbra is kíméljenek, akik minimálra bejelentett munkaerővel szakítanak....

hatesz 2009.01.26. 12:53:42

@Lunitari: "Ezzel semmit nem árulsz el a kemény munkádról. Az, hogy pl a focisták, celebek, médiások (nem csak magyar) stb is aránytalanul keresnek (több 100 milliókat), az nem jelenti, hogy keményen megdolgoztak érte....:)"
ha ezek köze tartoznek, szerinted
1. itt irogatnek?
2. A4essel järnek?

Nemzetközi kereskedelemmel foglalkozom, most mär Europaszerte, legyen ennyi eleg. Nem drog vagy nö:)))))

Lunitari 2009.01.26. 12:54:43

@Rong: 1000-ből? Ok mikor adjam oda? :))

BGyRacer 2009.01.26. 12:55:20

Mostakkor am. mi a sztori tanulsága? Az Opelesek is köcsögök? Én csak addig utáltam őket, amig nekem is Opelom volt... Légyszi szerkesztőbácsik, írjatok 1 listát azokról az autótípusokról, amelyeket vezetve nem válok köcsöggé! Köszi:)

Lunitari 2009.01.26. 12:56:42

@hatesz: OK, papírmunka vagy a fizikai része? Üzletkötő? :))

Frankofil 2009.01.26. 12:57:03

Oszt milyen vót a dzsimkerri?

Rong 2009.01.26. 12:57:26

@Lunitari: Utalád át. 32 év múlva az unkodának küldök egy arany matchbox-ot :D

hatesz 2009.01.26. 12:57:36

@Lunitari: hova utaljam a jogdijakat? sajät bankszämlaszämot elöre szolok nem er megadni:)))

@Jim Raynor: köszi

Es nehogymar magyarazkodnom kelljen, mert egy ilyennel jarok.

BGyRacer 2009.01.26. 12:57:50

A Skodások biztos nem köcsögök... Veszek inkább Skodát! janemjó a rendőrök is Skodások, és ugye tudjuk, h. ők köcsögök (sztem nem), úgyhogy a Skodások is köcsögök, francba...:D

Pistie 2009.01.26. 12:58:41

@Calyx: Nézd meg a statisztikákat, hogy mit ér ha felelősségteljesen vezetsz. Mondjuk Te nem szabálytalankodsz, és a balesetekben kik halnak meg legtöbbször? Akik szabályosan közlekedtek....

Egyébként érdemes elgondolkozni azon hogy ez miért van. mondjuk vegyünk egy frontális ütközést, amikor jön egy autó 200-al, vele szemben egy másik 50-el. Ha csak totálisan leegyszerüsítjük az esetet, akkor az ütközés pillanata után 1 mp-el a 200-al jövő 50-et lassul, ellenben az 50-el jövő elindul hátrafelé -150el. Persze ez valóságban nem így van, mert kipördülhet, meg ott a surlódás, meg az ütközés hatására sok erő elnyelődik az autókban, STB. Viszont azért elgondolkodtató, hogy kinek a szervezete kap nagyobb terhelést, aki 50-el ment mondjuk tehát tegyük fel betartotta a sebességkorlátot, vagy aki 200-al jött és 100% hogy nem. Nem a 200-asnak fognak valószínűleg kiszakadni a belső szervei az ütközéstől... :(

Nikorene 2009.01.26. 12:58:56

@BGyRacer: bocsi, máris összeszégyeltem magam :)

Lunitari 2009.01.26. 12:59:22

@hatesz: Nem kell magyarázkodnod, mert céges. Melyik cég is? :)))

Rong 2009.01.26. 13:00:05

Dodgem???? Vattacukor zabáló rohadjon meg hogy van pénze vidámparkba menni és a fattyait is oda viszi köcsög. Szal nem, a Dodgem se nyerő :D

hatesz 2009.01.26. 13:07:31

@Lunitari: ugy ertem minden audis lesütött szemmel pironkodva vezzese a kocsijät?
Szerencsere ahol en vezetek kb. minden 3. auto audi. Es itt nagyjabol mindenki leszarja ki milyen autoban ül. Ja, ebböl kiderült, hogy kicsit nyugatabbra vagyok (es hogy miert nem irok ekezeteket). Na de ez mar reg nem az eredeti postrol szolt, moderalom magam es annyit mondok: audit mindenkinek:)))
Amugy volt mar olyan, hogy amikor mentem elsö randira a lännyal, a hülye elöiteletek miatt messzebb parkoltam es egy kavezoba beszeltem meg a talälkozot vele, pedig kerdezte, hogy nem tudnek-e elugrain erte. Inkabb elösször engem ismerjen meg, mint a mar ismert sztereotipiak miatt lässa milyen autoval erkezem meg es ebböl követheztessen.

hatesz 2009.01.26. 13:09:03

ja azt elfelejtettem mondani, hogy az utobbi törtenet (persze) magyarorszagi volt

Jim Raynor 2009.01.26. 13:10:33

@hatesz:

nem parkoltál be a kocsival egyenesen a kávézóba, sőt, még egy nyavalyás rokihelyre se álltál be?! nem is vagy te igazi audis...... :D :D

riszpekt

a_tom 2009.01.26. 13:13:15

Mekkora sóher gyökér vagy. Ha egy jó kis lebaszásra vágysz, akkor menj el egy dominához, neki az a munkája. Sajnálod tőle azt a kis pénzt? Miért minket fárasztasz a faszságaiddal?

Rong 2009.01.26. 13:13:37

Egyébként Luni: Nem akarok senkit védeni, de 4,5 milla körül egész normális (igen tudom használt) A4-est lehet kapni. És ezt az összeget meg lehet keresni becsületes munkával. Lehet egyedülállóként neked nehezen esne összeszedni (egyedül álló vagy még amúgy?:))) de mi asszonnyal lakásra felvettünk 4 évre 4 millát és ki tudtuk spórolni (pedig ugye ott vannak kamatok is). Úgyhogy ha nem rest az ember és kicsit megerőlteti magát, egy A4 nem elérhetetlen cél. Persze szerintem nem is az ilyenek válnak majd Audissá'.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.26. 13:16:26

@PistiKSK: ez hülyeség.
a 200-zal jövőre is ugyanakkora erők hatnak, mint az 50-nel menőre. hogy a csattanás után hogyan, merre, meddig, mennyivel megy a két kocsi az már részletkérdés.

Lunitari 2009.01.26. 13:16:28

@Rong: Már rég nem, de nem keresek olyan jól mint te, ezek szerint :)))

Rong 2009.01.26. 13:35:36

@Hurrá Torpedó: Nem akkora hülyeség. Ha az 50-el jövő hirtelen megállna egyhelyben a 200-al haladó pedig 150-el menne tovább akkor igazad lenne, ugyan akkora erő hatna mindkettőre, de mint tudjuk nem ez történik.

Lunitari 2009.01.26. 13:36:39

@Rong: Sztem aki Audit vesz ritkán spórol 4-5évig rá...:)

karlov 2009.01.26. 13:49:25

Mi van itt?! Ha valaki beír valami őrült hülyeséget ok,hogy leugatják.No de azért volt itt némi igaza a posztolónak...
Az ember igyekszik úgy közlekedni,hogy a "társait" ne tartsa fel feleslegesen.Az mifelénk alap.
Itt meg minden kis hülye szónokol,meg kispolgári közhelyekkel osztja az észt.
Az ember nem társas lény,nagyon nem,itt van erre a példa.
Ebből a társadalomból csak egy dolog hiányzik az emberség....

Rong 2009.01.26. 13:49:49

@Lunitari: Na ja... van aki évekig használ egy autót és még tud is félre tenni. Aztán arra gondol, hogy eladja a régi verdát és vesz egy Audit :) Egyébként nem, nem keresek olyan hú de jól. És nem is akarok Audit venni :) Én az öreg Vectrámmal elvagyok (még) :) És vigyázat, ritkán közlekedek BP-en de este a Moszkva tér környékén fogok közlekedni, és mivel gyalog baromi sokszor jártam ott, de kocsival nem, ezért a közlekedési helyismeretem kissé hiányos.
Úgyhogy kedves Zoltán!
Ha egy fehér A vectra fog előtted proszkálni 6 óra körül arrafelé, légy türelmes, belátó és segítőkész, mert nekem nagyon kell sasolnom, hogy melyik sáv merre megy, hogy úticélomat elérjem. S mivel nem rutinból fogok vezetni így elképzelhető, hogy a sebességem is mérsékelni fogom. Bár asszem akkor tájt olyan dugó lesz ott, hogy a sebességemre nem lesz panasz, max szeretnék gyorsan sávot váltani, hogy ne kelljen Hűvösvölgyben landolnom a Dísz tér helyett :)
Segítőkészséged előre is köszönöm!

Baráti üdvözlettel: Rong

Rousboy 2009.01.26. 14:16:09

A postoló egy pöcs.
Mammut mellett laksz, ahol csak egyirányú utca van szinte mindenhol, megkockáztatom hogy több idő kocsival, mint gyalog. Erre Te nekiállsz minősíteni mindenkit és csak magadat helyezed a nagy sztár vezető kategóriába.
Audi? Biztos nagyon megy a szekér, de gondolom a 2.0 kerregő dízellel vetted, hogy ki tudd spórolni a mozijegy, meg a parkolás árát a fogyasztáson.

RiceRocket 2009.01.26. 14:18:49

"nem azzal van a gond, hogy audija van, pont leszarom, hogy kábszerterjesztésből vagy kurvák futtatásából vette-e..."
háháháhá már fetrengem a gép előtt.. Így van másképp nem is lehet valakinek audija.
Egyébként nem volt audim, bár szeretem őket.

Különbésg aztán van köztünk emberek, sokan azt nem ismerik mit tud az autójuk, azt meg pláne nem, hogy ők maguk mire képesek...
Na addig igen, hamarabb lasítok le két kerékről 200 ról, mint ezek az emberek 100 ról négy keréken...

Mi van ebben az országban, ha valaki elmondja, hogy minek a birtokában van, az máris nagyképű, és felvág azzal amilye van ?
Na álljunk már le, ez nem így van.
Az hogy nekem meg van a PÁV I-em, engem sem jogosít fel arra, h szabálytalankodjam, viszont mondtam, kevesebb lenne a birka az utakon, ha szigorítanák a vizsgákat, és kibővítenék pár teszttel..
A rendőröknek, meg nem csak a gyorshajtókat kellene basztatni, hanem aki 50 el megy a Váci úton a 70 es karikánál a belső sávban azt is...
Naná, hogy nem vagyunk egyformák, és naná, hogy előbb utóbb páran megunják a mögötte való szerencsétlenkedést..és megelőzik, felmegy bennük a pumpa, a csóri tötymörgő meg örülhet, h nem kap egy nyaklevest.
Az emberek nagy része nem boldog, és most legyen az ok csak az anyagi helyzet, mindenki mindennap ideges, hogy mit fog holnap enni, jobb esetbencsak ő, rosszabb esetben a családja.. Ki magába zárkózik, ki meg agresszívabb lesz. Természetesen, a kölcsönös tolerancia segítene.

Az a baj, hogy ebben az országban több a "birka", mint az eszénél lévő ember, többek között ezért tartunk itt.

Matrix_ 2009.01.26. 15:07:07

Nem az a baj ezekkel, hogy idióta, meg szabálytalan, meg lúzer, meg idegbeteg, meg lúzer (ja ez már volt), hanem hogy mindezt megosztja a néppel. Ez a "kussoltál volna, bölcsebb maradtál volna", tipikus esete. Én is utálom a tötymörgőket, de néha én is szoktam tötymörögni. Tehát pont annyira idegesítenek mások, mint amennyire esetleg én idegesítek másokat. Így nem érzem jogomnak ezért másokat baszogatni. De persze ezért nem vagyok sikeres.
Mondjuk az opelest sem kell félteni. Ha két ideggyenge összeakad... :)

Alex3000 2009.01.26. 15:11:18

Már akkor kellett volna dudálni, amikor nem tudtad megelőzni, nem később kell bosszút állni.

Scrabantia 2009.01.26. 17:12:41

Igaza van a postolónak, aki meg szopatni akarja a 2.0 dízelen az mit képzel magáról? Savanyú a szőlő... Nekem is audim van, de mikor renaultom volt, akkor is idegesítettek a faszkalapok, akik nem képesek csak tötymörögni... Én igen volt, hogy kiszálltam a lámpánál megmagyarázni neki, hogy nem 30-al kéne verőfényes napsütésben poroszkálni... Rendszeresen fizetek büntetést gyorshajtás miatt, balesetem 1 volt, akkoris belémjöttek... ha a németeknél nincs a sztrádán korlátozás, itt nem értem miért köcsög az aki 160-180ra belőtt tempomattal megy. Aki azt mondja, hogy betart minden szabályt azoknak 99%a képmutató és irigy, hogy a suzuki nem tud többel menni mint 130...pfu.. szánalmas...

2009.01.26. 18:21:35

„...5. stb...”

tehát gyakorlatilag mindenki! No comment! :-D

2009.01.26. 18:28:42

@hemu:
Vagy a következő előadásra. Esetleg mindezt (brrr... kimondani is borzalom) gyalog? :-)

autosave 2009.01.26. 19:15:53

Sajnos egyre több az idióta, aki élvezi, hogy feltarthat másokat.
Ha már annyira béna valaki, hogy még mindig ott van az útban miközben a mögötte jövő már megkapta a jegyét akkor vagy kussoljon, vagy ne vezessen.
Ha pedig szándékosan teszi, akkor megérdemli, amit kapni fog érte. Mindig van erősebb, ezt senki ne felejtse el!

doszy 2009.01.26. 19:49:14

A posztíró troll, méghozzá a sikeresebb fajtából. Megettétek a baromságot.

Marty Mcfly 2009.01.26. 19:53:26

Aki A4-el jár, sikeres ember nem lehet! :-)

autosave 2009.01.26. 19:59:13

@RiceRocket: 10:58

Teljesen igazad van... (Sajnos.)

Krisi 2009.01.26. 20:29:46

Én csak azt nem értem, hogy ha közel lakik a Moszkva térhez, akkor mi a faszér megy autóval? Ráadásul moziba? Értelmes ember utána iszik egy sört is :)

@RiceRocket:
"Mi van ebben az országban, ha valaki elmondja, hogy minek a birtokában van, az máris nagyképű, és felvág azzal amilye van ?"

Persze, eddig nem tudtad? Ha Suzukid van, akkor nem vagy sikeres, ha viszont Audid, akkor lányokat futtatsz és pénzbehajtó vagy!
Nekem MZ-m van, én sem vagyok sikeres, csak egy csóró, akinek biztos nem tellik autóra :D

Amúgy teccik a poszban a "mindenki bakaphatja, úgyis én vagyok a király" hozzáállás, csak így tovább :)

herodes · http://www.gamblers.hu 2009.01.26. 20:38:02

@Nikorene: ki mondta, hogy habzó szájjal? Egy szó nem hagyta el a számat, még csak fel sem kaptam a vizet, csak amikor kihajoltam a kocsiból, már a kezemben volt a balta, jól láthatóan. Ennyi. A gyerekek észre sem vették, a tag viszont igen. Nem is várt tovább, továbbgurult, és keresett másik parkolót.

herodes · http://www.gamblers.hu 2009.01.26. 20:40:05

@Agyalap: mint már egy előző hozzászolásra válaszolva megírtam: a gyerekek ezt észre sem vették, nem volt üvöltözés, stb.

Marty Mcfly 2009.01.26. 21:14:46

Mi lenne, ha nem csak pesti téma lenne! Már kicsit uncsi, hogy a sok lúúúzer fővárosi hogy nem bír vezetni, hogy bassza fel a másikat idegileg, bla-bla!
Vidéki tapasztalatokat!!!

Donor 2009.01.26. 21:49:36

@Paladin: Nemtom, de én Skoda 120-al is rádudáltam az ilyen mazsolákra. Na nem hosszan, csak egy nagyon rövidet, és azt is csak azért mert nem szerettem volna ha elalszik és balesetet okoz :)

A mai napig ugyan ez az eljárás, hogy egy rövid dudával jelzem hogy itt vagyok és jó lenne ha nem aludna meg a tej a szájában.

Az emberek 70%-a annyira mazsola hogy nem tudja mi van és nem reagál semmit. 29% felébred, 1% meg elkezd anyázni ahogy a postíró is tapasztalta.

Ha van lehetőségem akkor meg gyorsan otthagyom az ilyet akkor is ha nem sietek, mert az ilyen mazsolák roppant veszélyesek a kiszámíthatatlan és logikátlan stílusukkal.

Régen "kalapos trabantos/skodásnak" neveztük az ilyet, most már változatosabb a jármű park és a kalap sem feltétel.

Donor 2009.01.26. 21:56:26

@Norbi: Nézd én elég toleráns vagyok, a bénázókkal is, de ami sok az sok :)

Vannak a simán bénák, akik tudják magukról, ezekkel nincs gond. Tart ameddig tart, a manőver, de utána lehet tőle menni.
Sőt a "T" betűs autóknak extra előnyt és extra türelmet is szoktam biztosítani, mert tudom hogy szegénynek van amúgy is elég baja.

Aztán van az a béna aki azt hiszi nem az, na ő meg elkezd így leckéztetni, meg nem engedi hogy az ember haladjon, ráadásul veszélyes mert olyan manőverekbe fog amibe normális ember soha. Na ezeken eldurran az én agyam is.

Inkább az ilyen hülyéknek kellene elvenni a jogsiját. Illetve eleve nem adni neki. Meg kéne azt szüntetni hogy bárki kaphasson jogsit. Aki alkalmatlan az ne vezessen.

Donor 2009.01.26. 22:23:03

@RaveAcE: Nincs feleséged mi? :)))) akkor tudnád, hogy a pontos indulás nem csak az emberen múlik :)

Donor 2009.01.26. 22:27:35

@gmower: És ha megkérhetném ezeket a gyorsforgalmira se muszáj felmenni ha csak 50-el akarnak poroszkálni a megengedett 90 helyett.

Donor 2009.01.26. 22:32:58

@Secnir: Azok nem írnak postot :)

cso zsi 2009.01.26. 22:52:51

@D=M=C: Mármint, hogy a vidéki lúzer manger hogy vezet a fővárosban, vagy az, hogy vidéken haját tépi a "pösti" autós, mert napközben mindenki tötymörög, hiszen "otthon van"?

A posztíróval hasonlókat tapasztalok, bár már nincs audim.
Még az is lehet, hogy az oktatás problémája lehet, hogy 5 próbálkozásból áll be a kamionnyi helyre, kb így: www.youtube.com/watch?v=sPFb2E-EMW4&NR=1

sga 2009.01.26. 22:56:41

Zoli, hogy te mekkora egy pöcs lehetsz...

autosave 2009.01.26. 23:04:36

@Donor: de a gyorsforgalmin nincs kint a 20x30m-es tábla, hogy "barom! lakott vége! lámpa+90!" Ezeknek pedig ez kellene, a többség szentül meg van győződve, hogy 50-el mehet...

B.GY. 2009.01.26. 23:16:24

Kedves posztíró.Mi a faszért nem vettél ki egy dvd-t?Nem kell menned sehova,nem leszel ideggyenge.Az igenemberre várni kellene vagy 1 hetet,hogy megjelenjen dvd-n.Nem megérte volna?Mondjuk akkor egy ostoba poszttal kevesebb lenne:)

Sir Zet 2009.01.27. 02:20:11

Ez egy felettébb izgalmas post. A kedves beküldő nyilván csak meg akarta osztani velünk, hogy fél éve vett egy új Audi A4-est.

Alf (törölt) 2009.01.27. 11:14:23

a sok csíragyökér szuzukis huzogyon le. mert nemtudnak vezetni. vezetni tudni kel.

sok nagysaládos geci apukák felbaszák az agyam.
minekül autoba az ilyen. legaláb akkor a parkoloba huzogyon le ha már nem tud vezetni.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.27. 11:23:23

@Alf: Azt hiszem, tiéd a nap helyesírója kitüntetés. :) Nem szoktam fennakadni ilyesmin, de amikor elolvastam a kommentedet, kitört belőlem a röhögés. :D Tudom, rosszindulatú vagyok, bocsánat... :)

Jim Raynor 2009.01.27. 12:08:26

@Alf:

te csíragyökér audis, huzogyál vissza az általános iskola harmadik osztályába, mert nemtudsz helyesen (hejesen?) írni, helyesen írni tudni kel.

sok írástudatlan geci audisok felbaszák az agyam.

minekül gép elé az ilyen, legaláb akkor az általános iskolába huzogyon vissza, ha már nem tud vezetni.

George Jung 2009.01.27. 13:57:50

@Jim Raynor:
ÁÁÁáááááááááá, óriási! :-)

Nikorene 2009.01.27. 14:23:56

@herodes: a csendes baltás gyilkos :D

iron-member-neck 2009.01.27. 14:41:29

Szépen elvagytok így egymással (asinus asinum fricat), ha rossz a kedvem mindig ide jövök felvidulni.

ÁMDEVISZONTAG!

forrórágógumi 2009.01.26. 11:46:09

"4. Terrorizmus mint olyan nem létezik, bizonyos országok gerjesztik a félelmet saját terveik leplezéséhez"

Ezt majd említsd meg a Balin felrobbantott kétszáz turista rokonainak.
Aztán majd viszek neked narancsot az intenzívre - ha szerencséd van. Ha nincs, akkor kapsz egy szép koszorút.

(Bocs az OFF-ért, de van amivel kultúremnber nem élcelődik, a többinek meg tilos)

Alf (törölt) 2009.01.27. 18:51:33

@SilentSound: nemmindenki tud egyetemre meg gimnáziumba járni van akinek dolgozni is kel a sok csicska helyett. es ha audim van. megdolgoztam érte mig a gyökér vagoner+ ok csak ingyenélösködtek az egyetemen én meg fizettem helyetük az adót. és akor még kijön elém szerencsét lenkedni mikor mennék mert dolgom van.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.01.27. 23:37:22

érdekes poszt.

azért látszik, hogy igaz a mondás: minden emberi érzés közül a leggyorsabban sarjadó a kiszolgáltatottak egymás utáni utálata.

viccet félre téve: én nagy ívben lesz.rom ki milyen kocsit vezet. Engem az Audi spéci nem hoz lázba, attól még egy nagyon jó márka. (Már majdnem olyan jó mind egy Toyota vagy egy Mitsu :))

Alf: azért egy nagy közhelyet sikerült ide biggyesztened az egyetemistákról.

egyrészt nem tud mindenki egyetemre járni, nem árt némi ész is hozzá.

másrészt nem a minimálbéres vállalkozók finanszírozzák a továbbtanulásukat.

harmad részt én fizettem az oktatásért, miközben dolgoztam. Nemhogy adót fizettem, még az oktatásért is perkálhattam.

Végezetül, de nem utolsó sorban az egyetemet végzett ember magasabb átlagjövedelemre számíthat. ezáltal több adót fog fizetni a későbbi élete során. az a néhány év befektetése az államnak garantáltan megtérül adóban az elkövetkezendő évtizedekben.

Jim Raynor 2009.01.28. 08:54:06

@Alf:

neked elég lett volna az általános iskola első négy osztályát elvégezned, de ahogy a helyesírásodból kitűnik, még azt sem sikerült. Az mondjuk igaz, hogy a színesfémlopáshoz - amiből gondolom az audid van - nem kell tudni helyesen írni.

továbbá:

anyád helyett fizettél adót, nem helyettem.

anyádba menj, ha dolgod van.

ja, WagonR+ - szal járok, és egyszer próbálj meg rámdudálni te suttyó, a Helyesírási Lexikonnal verlek agyon ott a helyszínen.

Alf (törölt) 2009.01.28. 12:39:55

Hahaha XD

Azért öröm látni, hogy az emberek tényleg elhiszik, hogy vannak akkora sutyerákok, mint az általam pár utolsó posztban PARODIZÁLT audis.

Persze, hogy vannak, találkozok velük elég gyakran, de azok nem olvassák az autózz-t, és főképp nem írnak bele. E poszt írója alatt azért már rezeg a léc, ezért is bátorkodtam ide rondítani.

Amúgy citroenem van, 40 éves :)

tehenke 2009.01.28. 15:44:56

@iron-member-neck:
Azt tudod, hogy a világon többen halnak meg mogyoróallergiában, mint az általad annyira félt terrorizmusban? :)

iron-member-neck 2009.01.29. 00:15:03

Te barom!
Nem kívánom neked, de majd más dimenziókat is képes leszel felfogni ha évtizedes barátod darabjait úgy söprik zsákba egy mecset bejáratánál. Mert épp akkor épp arra tévedt egy nemlétező. Akinél persze még a kolibrimarás, kecskerúgás is veszélyesebb.

Hehe! Kurvára vicces!

tehenke 2009.01.29. 10:24:10

@iron-member-neck:
A számok, számok, a tények tények.
De miért nem a szmog miatt tüdőrákban megfulladók miatt aggódsz? NAGYSÁGRENDEKKEL többen vannak, mint a "terrorizmusod" áldozatai.
Annyira jó, hogy visszaköszön rajtad a demagóg agymosás. Jól programozott droid lettél, gratula.

iron-member-neck 2009.01.29. 12:15:54

@tehenke:
Te csököttagyú szarvas állat!

Durvára leszarom a statisztikáidat! Ilyen alapon ne feküdj le soha, mert a legtöbb ember ÁGYBAN hal meg! Magyarázkodhatsz amíg kihűl a nap, attól még olyan hülye vagy, hogy egy tál gesztenyés muffin hozzád képest egy szellemóriás!

Ki itt az agymosott, lekvárbokor? Az, aki szerint:
"4. Terrorizmus mint olyan nem létezik, bizonyos országok gerjesztik a félelmet saját terveik leplezéséhez" (forrórágógumi 2009.01.26. 11:46:09)?
Vagy aki merészeli megemlíteni, hogy pl. Balin több mint kétszáz, főként ausztrál turistát azért valakik mégis csak átlényegítettek vagdalthússá? Hogy CSAK őket említsem a néhány év alatt a "nemlétezők" által produkált több mint tízezer áldozat közül.(www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks)
Vagy ez nem számít, elvégre az idegen szép, a "MÁS" az mindig érték, az eltérő kultúrák MINDEN sajátosságát tisztelni kötelező?

Te hazabölcse! Téged biztosan megnyugvással tölt el az a gondolat, hogy hány ember hal meg infarktusban, amikor negyven éve jó barátodnak csak a fejét és a bal alkarját tudják a húshalomból azonosítani és eltemetni!

Áááá, vesződjön itt veled akinek négy anyja volt és mind elemér...
Innen számomra nem létezel.

tehenke 2009.01.29. 14:30:23

@iron-member-neck:
Jóvan, látom kiesett az IQ a szádból. Beszólásoddal alátámasztottad agymosott mivoltod, és szűklátóköröd, de most már azt is látom, hogy nem látod saját korlátaid.
Mivel sem nekem, sem Neked nem számoltak be, az elkövetők hogy mik az indítékaik, nem avattak be mi miért van. Csak arról tudsz, amit mások akarnak, hogy tudj. Ha 100 fölötti az IQ-d, itt már levágod a lényeget, ha nem, akkor sajnállak.

"Te hazabölcse! Téged biztosan megnyugvással tölt el az a gondolat, hogy hány ember hal meg infarktusban, amikor negyven éve jó barátodnak csak a fejét és a bal alkarját tudják a húshalomból azonosítani és eltemetni!"
Erre nincs mit mondanom. Egy halott kegyelete ennél több tiszteletet érdemelne. Mindenkinek halt meg hozzátartozója, mindenki másként éli meg a gyászát. De hogy hogy következik a mondatod második feléből az első...


"Innen számomra nem létezel." Érett gondolkozás, megfontolt, bölcs érvelés. De a tényeken nem változtat.

Tilcsák Bea (törölt) 2009.01.29. 16:33:28

@tehenke: azért valld be, a "lekvárbokor" elég röhögtetős szó:D

iron-member-neck 2009.01.29. 22:18:00

@Lukrécia Bögre:
Mark Twain: Hogyan szerkesztettem mezőgazdasági lapot? Utolsó sor.
mek.niif.hu/04200/04258/04258.htm#5

tehenke 2009.01.30. 08:25:46

@Lukrécia Bögre:
Jaja. Az 5 éves gyerekem elég sokat mosolygott rajta, de őt amúgy is mindíg a tarhonyaföldre küldöm kapálni a tésztafák mellé. De felnőtt ember szájából elég gáz...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása