Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Béna manager és még neki áll feljebb

2009.01.26. 07:25 :: Kisikasa

Vannak - jóindulatúan fogalmazva - kicsit bénább sofőrök, akik szeretnek biztosra menni és a lassan járj, tovább érsz elv alapján közlekednek. Parkolásnál kiszállnak, megnézik elférnek-e, majd gondolatban elképzelik a beállás folyamatát és ha azzal minden rendben, megkezdik a manővert. Mindeközben azzal nem számolnak, hogy a mögöttük várakozó közben agyvérzésközeli állapotba kerül. Majd vérszemet kapva, már csak azért sem sietnek el egy mozdulatot sem. Zolinak is sikerül kifogni egy hasonló jóembert, nem rövid időre.

A történet múlt szombaton esett meg a Mammut I. parkolójában. Feleségemmel utolsó pillanatban úgy döntöttünk, hogy megnézzük ezt az új Jim Carrey filmet és mivel közel lakunk a Moszkva térhez a Mammutba mentünk. Persze szokás szerint későn indultunk, ezért sietősre vettem a dolgot. Megfigyeltem már magamon, hogy amúgy is idegesít aki (ennek később jelentősége lesz):

  1. tötymörög az úton, mert feltart engem és másokat akiknek fontosabb dolgunk van ;)
  2. fiatal családos apukák, anyukák egyterűben, mivel egyrészt a gyerek biztonsága miatt szarakodnak, másrészt, mert bénák és nagy nekik az autó,
  3. cégautósok (ránézésre megmondom 75%-os valószínűséggel ha nincs rajta céglogó akkor is),
  4. fiatal menedzserek, akik el vannak szállva maguktól.
  5. Stb.

Szóval a Fény utca felől csináltam egy karikát, hogy beálljak a Mammut parkolójába. Már itt ment előttem a JXE-181-es Opel izé (cégautó :) ), de egyterű volt az biztos. Próbáltam – szabálytalanul – megelőzni a Lövőház utcában, de nem lehetett, mert ugye szépen a szembe sávba is ment, mintha övé lenne az egész világ. Szerencsétlenségemre a Retek utcába is bekanyarodott előttem ismét csak csiga tempóban, de sebaj 10 másodpercen semmi nem múlik. Aztán be a Mammut parkolójába.

Kezdtem örülni, hogy majd engem úgyis megfog a jegykiadás meg a sorompó és addigra eltűnik ez a rakás szerencsétlenség. Hát nem így lett. Ez az idióta, kb 5 métert ment amíg én kivettem a jegyet és felnyílt a sorompó! Na vettem a bátorságot és rádudáltam – hátha csak azért ment lassan, mert nem vette észre, hogy mögötte is vannak (gyakran használom a dudát - szabálytalanul - nem balaeset megelőzésre is, általában ilyenkor az történik, hogy a normálisabbja észreveszi magát, a nem normálisabbja meg úgy tesz, mintha nem neki dudálnának). Na ezt nem kellett volna, mert előjött belőle az ego.

Keresztbe állt a parkolóban (közben érkezett mögénk egy-két autó), elkezdett valamit magyarázni és, hogy megleckéztessen még ki is szállt az autóból (ránézésre önmagáról sokat képzelő fiatal menedzser, de hogy egy lúzer az biztos :)), hogy megnézze, hogy ahová be akar állni, ott nem fogja-e valami meghúzni az autót – csak hogy ennyivel is tovább tartson amíg beáll! Ezt meg is értem valamennyire, én is csináltam ilyet régen, de leszoktam róla, mert sok esetben azokat is büntettem ezzel akik nem érdemlik meg (nem dobunk atomot Bagdad-ra, csak mert él ott 2000 terrorista).

Közben még persze jártatta a száját, hogy „megtanít türelemre”, meg, hogy az „audisok mindig sietnek” (fél éve vettem egy új A4-est, de már kicsit megbántam, mert nagyon szúrja mások szemét). Ezt már ráhagytam, mert láttam, hogy ebben a helyzetben nem nyerhetek és a régi mondás nagyon igaz: „Ne szólj szám, nem fáj fejem!"

Mindneki vonja le a megfelelő következtetést, amit tanultam az esetből: Mindenki hülye és szarul vezet, csak én nem :) Én is visszaállok mások leckéztetésére: ha ezentúl valaki mellett a külső sávban sort előzve elmegy egy 2008-as kék A4-es, az menjen ki a jobb sávba, mert a következő lámpánál csak akkor fogok elindulni ha már visszavált sárgára zöldről és majd megtanulja a sok jobbra tartást nem ismerő baromarcú, hogy mi a baj a magyar emberrel...

227 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye sztereotípia béna parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mqqq 2009.01.26. 07:40:44

A kedves levélíró minden bizonnyal balfasz, mivel semmiben sincs igaza. Inkább húzná meg magát a megbánó audi ánégyes fejével.

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.01.26. 07:41:28

ajajj...ebből hülyeposztíró lesz...ráadásul Audi is...ráadásul A4...ujujujuj...öngól!!!

StrigDaddy 2009.01.26. 07:43:22

Jajj de le fognak baszni a nagyokosok, hogy szabálytalanul akartál előzni, meg indulj korábban stb stb...Ráadásul még új A4 esre is futja :-D Milyen kék? Mint az S4? xD Mert az szép :P

StrigDaddy 2009.01.26. 07:44:52

Na mondtam én :-D
Ráadásul nem is egyedül gondoltam így xD
Hát ez egy ilyen ország ilyen irígy embörkékkel :P

Paladin 2009.01.26. 07:57:30

@StrigDaddy: Gyanítom, hogy az irigység itt kisebb szerepet kap, mint az, hogy a kedves posztoló is ugyanolyan betonagyú, mint a legtöbb ódis mindenkitakaroggyonazutambólkurvafontosdolgomvanmozibamegyekéskésésbenvagyokmertlustavótamidőbenelindulni típus. Tehát nem a géppel lesz a gond, hanem a bunkó tapló hozzáállással. Te meg kedves posztoló, ha ennyi pénzed van és így idegesítenek más autósok, akkor járj taxival..

StrigDaddy 2009.01.26. 07:59:35

@Paladin: Figy én 12 éves nissannal járok, ami nem is az enyém, hanem családi kocsi, mégis kurvára idegesítenek az olyanok, akik poénból, vagy szórakozásból, vagy uborkaságból tökölnek :-)

Norbi 2009.01.26. 08:11:13

Márm megint egy idegbeteg... Tele van velük a fa**om. Ő siet, és akkor mindenki takarodjon a francba. Meg a fenéket. Ha siet, oldja meg... menjen helikopterrel. Aki nem bírja elviselni a többi autóst, az ne üljön volán mögé.
Amúgy meg lehet dudálással jelezni az előzési szándékot, csak éppen városon kívül.

StrigDaddy 2009.01.26. 08:22:59

@Norbi: Hát nem feltétlen idegbeteg az, aki a megengedett sebességgel akar közlekedni, nemde?

hemu 2009.01.26. 08:26:07

Basszus! Közel laksz a Moszkva térhez.
A Mammut is ott van egy köpésre.
Elhatározzátok, hogy megnézitek a filmet.
Kiváló!
Ha már a kezdés előtt 10 perccel jutottatok döntésre, miért nem másnap mentek moziba?
Megérte agybetegnek lenni egy cégautó miatt?

RaveAcE 2009.01.26. 08:28:43

1x megpróbálhatnál időben elindulni. Csodát tesz az idegeiddel.

Don Blasius 2009.01.26. 08:30:43

@hemu:
Ráadásul gyalog lehet, hogy hamarabb odaértek volna.:) Már Karácsony előtt is volt ilyen mammutmozibamenősposzt.:)))

George Jung 2009.01.26. 08:31:45

Azt hiszem, én ehhez nem teszek hozzá sokat, majd a többség úgyis megfogalmazza helyettem.
Csak annyit Zolinak, hogy megmondhatná a rendszámát (máséval is könnyen dobálózik ezúttal teljesen feleslegesen), mert ha nekem dudálgat, én pofán is vágom.

tangara 2009.01.26. 08:34:28

Aki tötymörög, meg kóvályog, az legtöbbször teljesen bizonytalan a vezetéshez. Nem mindig, de sokszor. Fogalma nincs, hogy hol van, és bután nyomkodja a GPS-t, mert az kell. Félre nem állna, előzékenyen el nem engedne senkit, csak magával törődve, önző módon poroszkál, és ha erre felhívják a figyelmét, még neki áll feljebb. Ja, és 99%, hogy ködzárófénnyel bolyong nappal is!

Norbi 2009.01.26. 08:35:40

Na jó, lehet, hogy télleg nem az, de kicsit túlzás ekkora hírverést csapni annak, hogy mások "lassan" közlekednek.

Rong 2009.01.26. 08:38:32

Muha... Moszkva környékén laksz. De a Mammutba mozizni kocsival mész. Mire beülsz a kocsiba, mire a szűk utcákon és sok-sok autón keresztül eljutsz a Mammutig, mire keresel parkoló helyet addig gyalog odaérsz. Így viszont tök idegbetegen beülsz egy filmre aminek a szórakoztatás lenne a célja, de minimum az első fél órát nem tudod élvezni mert pechedre összehozott a sors egy "nyugodt" autóssal.
Hát gratulálok.

gmower (törölt) 2009.01.26. 08:40:33

Norbi

Szerintem meg csak most tört elő belőle :D Én is utálom a tötymörgőket, és ezúton kérném tőlük: Ha félnek a Nagykörúton, mert szűk, ne arra jöjjenek már 20-al pöcsölve, mert a fele kapacítását elveszik az útnak. Köszönöm.

mohusssska 2009.01.26. 08:41:59

szarjon g.cit a posztoló
beképzelt suttyó...ha későn jutott eszedbe h mit szeretnél ako mér siessen más miattad?
a másik se gyenge azis haljon éhen....a parkolós mutatvány miatt.

tehenke 2009.01.26. 08:45:43

Túl sok ember túl kevés helyen.

ex-dr. vuk 2009.01.26. 08:46:46

Hat komam te akkora barom vagy, hogy inkabb nem kommentalom, mert kimoderaljak.

Szendwich 2009.01.26. 08:46:48

"Én is visszaállok mások leckéztetésére: ha ezentúl valaki mellett a külső sávban sort előzve elmegy egy 2008-as kék A4-es, az menjen ki a jobb sávba, mert a következő lámpánál csak akkor fogok elindulni ha már visszavált sárgára zöldről és majd megtanulja a sok jobbra tartást nem ismerő baromarcú, hogy mi a baj a magyar emberrel..."

Varjuk a sztorit amiben Cobretti hadnagy egy 2008-as Audi A4-es tulajt hasitott kette az egyik piros lampanal. :)

killermoney 2009.01.26. 08:48:56

Elmondtad hogy aki nem gyorsabb nálad az idegesít, hát így jártál "megszoksz vagy megszöksz":D kíváncsi lennék mit takar a közel, mert tényleg gyalog se rossz, lehet andalogni csajszival meg nem kell aggódni hogy baja lesz a kocsinak meg inni is lehet :D

tangara 2009.01.26. 08:51:25

Ezt csak úgy mindenki figyelmébe, és lehet gondolkodni, tisztelt autóstársak:
totalcar.hu/magazin/velemeny/londondugo/

SereG 2009.01.26. 08:52:25

Miért kell ilyen posztokat betenni? Tucatjával vannak ilyen retardált majmok. Minek kellett pl megemlíteni, hogy A4-ed van? Abból is új? A kérdés költői, a válasz meg: pontazért, mert te is felvágsz a szutyok menőcsávó autóddal, meg a pénzeddel. Remélem, hogy hitelre vetted, és hamar át kényszerülsz ülni pl egy 15 éves opelbe, mert csak arra futja majd. Aztán csendbemaradsz, és tanulsz némi türelmet, suhamerkém.

steve078 2009.01.26. 08:52:48

Az AUDI-sok balf@szok.Csak egyenesben tudják neki nyomni,kanyarban alázom őket a harmad annyi teljesítményű kocsimmal.10-ből 10x.

George Jung 2009.01.26. 08:53:25

@tangara:
Nana! Egészen a komment végéig teljesen igazat adtam, de ködlámpával szerintem pont nem az amatőr mazsola, hanem az Audi szokott menni...

tangara 2009.01.26. 08:55:16

@George Jung:
2 féle ködlámpás van:
1: vagányságból, vagy ki tudja miért, de égeti.
2: Fogalma sincs róla, hogy ég, elöl-hátul oldalt, és villoghatsz rá, mutogathatsz neki, csak néz bambán.

reader613 2009.01.26. 08:55:48

a levélíró egy audis köcsög.

tangara 2009.01.26. 08:56:20

az "oldalt" az humor volt, mielőtt kötekednének.

tangara 2009.01.26. 08:57:21

az "oldalt" az humor volt, mielőtt kötekednének.

Norbi 2009.01.26. 09:00:13

Két éve költöztem ki a városból. Amíg bent laktam, autóval közlekedtem. Most, hogy tömegkölzekedéssel járok be, lassan kezdem elfelejteni, hogy melyik sáv merre visz. Én olyankor kapok "agyvérzést", amikor a cikkíróhoz hasonló "sietős" autóstársaktól képtelenség az utolsó pillanatban sávot váltani, vagy parkolni, vagy átengedni valakit a zebrán...

Tilcsák Bea (törölt) 2009.01.26. 09:01:24

majd amikor veszek új autót, én is fogok írni egy posztot "valamiről", hogy leírhassam mindenkinek, hogy vadcsi friss az új autócskám...

IPFighter 2009.01.26. 09:03:55

Őszintén. A kedves levélíró mennyivel értelmesebb, vagy jobb vezető, mint az előtte tötymörgő???

Semmivel. Ugyanaz a béna idióta, annyi a különbség, hogy az egyik nyugodt, a másik meg idegbeteg.

Ha parkólban rámdudált volna igazából semmiért... Valszeg "megszereltem" volna a szélvédőjét valami nagy és nehéz tárggyal.

Egyébként kedves Zoltán, csak gratulálni tudok neked, hogy ilyen tökéletes, és szuper sofőr vagy. Egy azok közül, akiket az 1.4-es "vackommal" alázni szoktam :P

Jim Raynor 2009.01.26. 09:06:40

a posztoló egy faszkalap.....

közel lakik a mammuthoz, de bazmeg csak kocsival megy, nyilván menősködni kell az új ódival.....

nem indul el időben, de neki áll feljebb, mert a város nem hajlandő kiürülni, csak azért mert Ő elindult..

idegesítik azok, akik nem száguldoznak, mert gyerek is ül a kocsiban....

na, erre mondom, hogy kedves Zoli, hogy anno száradtál volna rá inkább apád lábára.....

tangara 2009.01.26. 09:12:09

Azért a "közel"-t nem definiálta, tehát lehet az 6 km is, ami autóval egy pillanat, de azért sétálni már rögtön nem egy élmény. Főleg ilyen hidegben.
Azért nem kötözködik senki, hogy a paraszt miért állt keresztbe egy parkolóházban?
Vagy hogy egy utcában 2 sávot foglalva autózott? Mi van, ha jön szembe is valaki? Leszorítja? Mert tuti nem előre nézett!

steve078 2009.01.26. 09:12:37

Na ez se ír ide több posztot!
Hurrá!:-D

magaslaci 2009.01.26. 09:16:46

Ez most tényleg egy poszt volt???
pffffffff........

Jim Raynor 2009.01.26. 09:17:02

@tangara:

hogy lehet 1 autóval két sávot lefoglalni? mert ha a szembesávban megy a delikvens, akkor megelőzőm a saját sávomban a faszra, oszt jónapot....

egyébként meg ódis Zoli csak annyit írt: "Már itt ment előttem a JXE-181-es Opel izé (cégautó :) ), de egyterű volt az biztos."

még csak azt sem írta, hogy lassan ment, baszki....szerintem egyszerűen az audis egója nem bírta elviselni, hogy előtte mert menni egy egyterű......

ja, szabálytalan előzéshez én sem szoktam asszisztálni (nem szoktam tötymörögni se...)

tangara 2009.01.26. 09:25:28

@Jim Raynor:
Ha 2 sáv van, és két oldalt parkolnak, delikvens meg a felezőn megy, akkor nem igazán lehet elférni, ha jól sejtem.

daniferi 2009.01.26. 09:26:04

Én az olyan autósokat imádom, akik olyankor villognak rám, amikor a 2 sávból a külsőben megyek, ami ráadásul el is fogy párszáz méter után.

Bár nem a posthoz kapcsolódik, de tegnap egy kereszteződésben majdnem kétszer is csattantam 20 másodpercen belül. Jobbra kanyarodtam volna rá egy főútra, először egy balról jövő, beragadt indexű "viccelt" meg. Még lassított is, mintha kanyarodna, de aztán mégis tovább ment. Örültem, hogy időben megálltam, gondoltam jöhet a második próbálkozás. Akkor már ki is kanyarodtam, de most a főúton jövőnek kellett padlóféket nyomni. Nem vettem észre a világítás nélküli sötét autót késő este... Persze mindkét esetben én lettem volna a hibás :)

gmower (törölt) 2009.01.26. 09:32:24

Én csak egyet mondok: a sebbességkorlátok a legbénább sofőr + csotrogány autóra lettek belőve, aki még ekkora tempóval se képes haladni, az inkább ne vezessen...

Secnir 2009.01.26. 09:42:46

Azt akartam én is kérdezni, hogy a Moszkva térről a Mammutba menet hányszor kellett telitankolni az autót?

amúgy az "időben indulok" fogalmát senki sem ismeri?

changebug (törölt) 2009.01.26. 09:42:48

Megérdemlitek egymást. :)
Remélem agyvérzést kapsz és kivonódsz a forgalomból - minden szinten.

Secnir 2009.01.26. 09:44:29

amúgy ezzel a címmel vitába szállnék:
"Béna manager és még neki áll feljebb"

én nem vagyok manager és nekem áll feljebb :D

gmower (törölt) 2009.01.26. 09:46:24

Secnir

Jaj, megint ez a hülyeség... Van olyan, hogy nem lehet időben indulni, mert x idejig kell lenned valahol, majd ponotsan y időben egy másik helyen, nem rajtad múlik. Ma velem pontosan ez fog történni: x idejig dolgozom (nem, ez nem állami szektor, nem megyek el elöbb), y időben meg indul édesanyám busza a pályaudvarról, ahova el kell vinnem. És igen elég szűkös lesz, és nagyon remélem, hogy egy barom se fog 20-al szuttyogni elöttem...

azallamenvagyok 2009.01.26. 09:46:39

tök jót tesz a házaséletnek az autóban való eközös idegeskedés:)

Jim Raynor 2009.01.26. 09:47:19

@tangara:

ööööö a lövőházon a fény utcától a mammut mennyire van? 150-200 m? azalatt tényleg muszáj előzni........

mianicked? 2009.01.26. 09:50:07

Opel egyterűs, cégautós, fiatal menedzser, ez jó! :D

Rav Antal 2009.01.26. 09:51:24

Már ott elrontottad, hogy egy Jim Carrey film miatt siettél.

"... gyalog jöttünk, mert siettünk..."

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2009.01.26. 10:05:49

"Persze szokás szerint későn indultunk, ezért sietősre vettem a dolgot."

"Megfigyeltem már magamon, hogy amúgy is idegesít aki:"

Aki kib@szottul nem tud időben elindulni valahova, siet, ezáltal buzerálja, idegesíti a többi, közlekedésben részt vevőt.

Hüje posztíró.

Aszi 2009.01.26. 10:10:15

Az ilyen audis félék "tötymörgőnek" általában azokat szokták nevezni, akik városban nem 75-80-nal nyomják, hanem csak 60-nal poroszkálnak, vagy akik a 70-es zónában nem 100-zal tépnek, hanem csak 85-tel vánszorognak.

Gazz 2009.01.26. 10:10:35

Mekkora öngól ez a poszt?
Most tényleg, együttérzést vársz, miközben úgy érzed, hogy rajtad kívül mindenki fasz az utakon?
Tényleg van abban valami, hogy ha valaki audiba teszi a valagát, akkor automatikusan nemiszervvé változik...

biohazard 2009.01.26. 10:13:40

A postíró biztos Albániából jött, legfeljebb ott tűnik fel egy A4-es.

Elnok ur 2009.01.26. 10:13:49

Hulye kocsog es meg postol is. A francert mutattak meg neki hogy kell...

broáf 2009.01.26. 10:29:26

1. tötymörgök, mert a kresz ennyit enged, és szarok arra, aki szarik a szabályokra, mert fontosnak érzi magát
2. fiatal családos apuka vagyok
3. cégautóm is van
4. fiatal menedzsernek is hívhatnak a munkám alapján

és engem meg pont az ilyen fosarc mozibarohanós audis pöcskavicsok idegesítenek, mint a postíró.

szvsz 2009.01.26. 10:34:53

Hulyeposztiro-idegbetegparasztseggarc.
Az ilyenek elott totymorgok a csaladi 1terummel szandekosan, hatha levillog vagy ramdudal, akkor meg kiszallok es kulturaltam megkerdem, hogy mi a veszhelyzeti tenyallas. \
Aztan ralapitom a buta parasztra a csillivilli autojat.

Mérgező Hulladék 2009.01.26. 10:35:54

Hogy mondják, házhoz megy a lófaszért?
Vagy ma ilyen kamunap van a blogokon?

cámpuszmadár 2009.01.26. 10:36:38

moslék egy poszt ez. Ha közel lakik , miért kell autóval menjen? Főleg ha annyi mindenről tudja, hogy idegesíti.

a posztíró valószínüleg töményen hozzájárul az Audisok népszerűtlenségéhez.

szvsz 2009.01.26. 10:36:53

Asszonygya "elojott belole az ego", mikozben az egesz poszt arrol szol, hogy mekkora pocsa aki nem ugy szabalytalankodik ahogy o gondolja.
Muuuuuhahaha. SEGGARC!

Silverf@x 2009.01.26. 10:43:00

Öntelt audis, szokás szerint. Idegroncs. Új Jim Carrey film...mammut...a4... vicc.

gsc 2009.01.26. 10:45:52

A postolo az idegbeteg budapesti soforok mintapeldanya, akiket mar a vezetes gondolata is stresszel mivelhogy netalantan masok is vannak az uton. Oszinten bevallom hogy en is itt kezdtem 17 evesen, de azota megvaltozott a velemenyem, es bar maig is sportosan vezetek amikor lehet, tobb mint napi 100km-t, megtanultam szepen menni a totymorgo sor utan ha nincs mas valasztas, es varni hogy az ovatosabbak (sokak szerit a benak) befejezzek a manovert ugy ahogy azt biztonsagosnak itelik. Meg kene tanulni bizni embertarsaink donteseben es pozitivabban gondolkozni. A postolo meg cserelje le az audit egy hasonlo tipusu papirlapra es jarjon egy kicsit gyalog.

Agyalap 2009.01.26. 10:47:33

Hú, de kurva nagy az egyetértés...
Az írjon már, akit még nem húzott fel az előtte szarakodó barom egyszer sem.

becher 2009.01.26. 10:48:01

@Lukrécia Bögre: Nekem vadcsi új az autócskám, szombaton vittem el először a szép időben és a pirosnál a kicsike legyorsult egy ódit 5mp-re. Ja és ő a 35 éves bogár akit nem volt könnyű átiratni :)).

Nikorene 2009.01.26. 10:51:26

Audi A4-ből van jobbkormányos Mon? Mert ha nincs akkor ez a poszt kamu, a képből is láccik :)

Nikorene 2009.01.26. 10:52:37

@Agyalap: biztos mindenkit felhúztak már, de nem írnak posztot "énvagyokafaszagyerekmindenkimáspöts" tartalommal... :)

afideszkapjabe 2009.01.26. 10:55:10

Én egy 8 személyes mikrobusszal járok. Tudom, az én bajom, minek van annyi gyerekem...
én a városban annyival megyek, amennyi megengedett, betartom a jobbratartás kötelezettségét. Sokszor találkozom ilyen szimpatikus vezetőkkel, mint a p(r)ostoló.
Mindannyian kinyalhatják és bekaphatják!

Nikorene 2009.01.26. 10:55:18

@becher: dekipróbálnám :) Nekem az álmom egy Citroen 2CV (kacsa)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.01.26. 10:55:45

Én ezt nem értem.
- én is szoktam késve indulni. (Na jó, inkább van olyan, amikor időben indulok.);
- engem is halálra idegesítenek a tötymörgők;
- sokak által cikizett, F-kategóriás autót (francia) vezetek;
De ez mind az én egyéni nyomorom, és olyan hülye azért nem vagyok, hogy ebből még posztot is írjak. Nekem legalábbis már az általános iskolában megtanították, hogy a gólt nem a saját kapunkba lőjük, még ha az sokkal egyszerűbb is.

herodes · http://www.gamblers.hu 2009.01.26. 10:57:24

hülye seggarc. a fény utca meg a mammut parkolóbejárat között előzgecc, bammeg? Mi a fasznak képzeled magad?

nekem négy gyerekem van, meg van egy egyterűm, és tartok benne egy kisbaltát a balegy űlés hátsó zsebében. véletlen maradt benne, mert egy alkalommal a pákozd-sukorói arborétumba mentünk bográcsolni nagy társasággal, és benne felejtettem, azóta ott is van. De már sokszor jól jött. Pl. egyszer felmutattam egy faszfejnek, aki a mammut parkolójában rámdudált, amikor a gyerekekkel indultunk elfele, és "szarakodtam" (eg: teljesen normális tempóban kötögettem be a gyerekülésekbe a kölköket), mert be akart állni a helyemre, és fájt neki, hogy meg kell várnia, míg én kiállok onnét.

Micsoda seggek vannak, ilyet baszki, még neki áll feljebb, azzal kezdi, hogy nótórius késő, majd felsorolja az autóvezetők típusainak uszkve felét, akit ki nem áll. Hozzáteszi, hogy minden apró faszságon felbassza az agyát az utakon, és akkor legyenek vele empatikusak az emberek, amikor egy ilyen sztorit leír. Agyam eldobom.

Nikorene 2009.01.26. 10:58:25

Elolvastam újra... sztem télleg photoshop, és direkt írt ilyen poszot. Mint az a csák, aki átvágta a Bestet. Silent biztos nem ellenőrízte a forrást :)

RiceRocket 2009.01.26. 10:58:53

Teljesen egyetértek a cikkíróval, de egy kicsit felesleges szót is ejteni erről. mert ezt a béna vezetős kérdést már párezerszer körbejártuk, ha jól emlékszem a total caron még egy "Lámás" cikk i készült, csak a tönymörgő köcsögöknek olvasásra. Na nem mintha számított volna...
Akik a belső sávban várostnéznek továbbra sem fognak kimenni a külső sávba, még a dudaszó és a fénykürt ellenére sem, hiszen ŐŐŐŐK el fognak kanyarodni 5km múlva balra...
Pfff...
Akár tetszik akár nem így van, aki hőbörög, az csak egy kicsit tekintsen magába és gondolja végig a vezetési tudását...
Heti 2000 km-t vezetek szerte EU-ban személygépjárművel, nem kis teljesítménnyel, ha sietek nyomom a gázt, de könyörgöm, ha megyek a pályán 200-al, és jön valaki 240-el, nem fogom feltartani, mert na "nehogymármégengemtoljonleakcsögabelsősávból"...
Ha nem kell sietnem, akkor meg szépen beállok a külső sávba és hagyom, hogy akinek sürgősebb dolga van, hát menjen..


Egyébként meg már belefáradtam az idióták tanításába...
Addíg amíg a szomszédod feljelent az adóhatóságnál, hogy neked honnan lett egy "olyan" új kocsid, nem pedig megveregeti a vállad, mint tőlünk nyugatabbra, hogy: gratulálok szomszéd szép az új autód...Na addig ne várjunk semmi pozitív morális változást..de ez elég komplex, és gondolom mindannyiunknak megvannak a begyöpösödés okaira vonatkozó nézeteink...

Most hogy befejeztem a kommentet erősen gondolkozom, hogy küldjem-e avagy sem, mert úgyis lesz akiben haragot gerjeszt, és egy kicsit frusztrál az a tény, hogy sok ember a halálomat kívánta már többször is neten keresztül, élőben egy mukot nem merne szólni hozzám olyan stílusban...

\\\'Doni\\\' 2009.01.26. 10:58:59

Na mi van??? Megint egy autómárka miatt ítélünk el vkit?
Nekem tetszik az a4-es, és ezért egy f@sz vagyok?
Én rendszeresen villantok a feleslegesen ködfényszórózóknak, és refifennhagyóknak.
Engem nem maga a lassúság zaklat fel, hanem a nemtörődömség másokkal. Nem idegel, ha egy oktató autó szarakodik, mert kell vhol kezdeni, nem anyázok, ha a külföldi lassabb, mert bizti tájlesen van. De amikor szarnak a másikra, mikor látható, hogy az menne, az roppant mód dühít. Én rendszeresen jelzek jobbra, ha gyorsabb vas jön mögöttem, ill. jobbrahúzódom, ha a szembejövőnek van apróbb /kerékpáros, gyalogos stb./ kerülnivalója. De velem ezt nagyon kevesen teszik meg.
A posztolónak annyit, hogy legyen nyugodtabb, mert lesz rosszabb is.:)

metal · http://electric.blog.hu 2009.01.26. 10:59:44

A cikk írója kedves aranyos ember, aki nagyon jól mutatna 3 méter mélyen a föld alatt! Ennyire gyökér ember, és még le is írja! Ja ha én mellett akarsz véletlenül a szaros audiddal majerkedni, akkor valószínűleg horpad a roncsod! Aztán még a biztosítód is fizethet!

Nikorene 2009.01.26. 10:59:47

@herodes: őőő, szegény gyereked nem ijed meg, mikor apukája habzó szájjal pattan ki az egyterűből egy kisbaltával? :D

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.01.26. 11:02:14

@metal 2009.01.26. 10:59:44:
A Mammut mélygarázsban ott volt. A baj az, hogy később kijött onnan.

Nikorene 2009.01.26. 11:03:02

@RiceRocket: a probláma csak ott van, ha én 130-cal megyek a külsőben, téged meg letolnak a külsőbe 200nál ,akkor a kettőnk között a külnbség 70Km/óra... ha meg egy kamion mögé kell bemenned, aki 90-nel meg, akkor 110... hogy csinálod? :)

szabopal · http://szabopal.com/ 2009.01.26. 11:04:17

Azt nem értem, h. ha úgyis közel laksz a Mamuthoz, akkor minek kell kocsiba ülni? Azért, mert "Ki ha nem Ééén!" A4-es Audis vagy?

Csak gratulálni tudok....

Lúzer vagy Te is!

Agyalap 2009.01.26. 11:06:50

@herodes: A két eset nem egyezik, de mint apuka az egyterűben nyilván magadra vetted.
Gondold már végig mekkora közlekedési (és egyéb) katasztrófa lehet abból a gyerekből, aki látja, hogy apuka baltával intézi az ügyeit.
Ez ugyanakkora lúzerség (ha nem nagyobb) mint amiről Te írtál...

becher 2009.01.26. 11:07:10

@Nikorene: Anno mikor agyaltam a dolgon néztem kacsákat is. De vhogy a bogár - nekem - szebb :).

Rousboy 2009.01.26. 11:07:39

Ez a post pont jó volt a hétfő délelőtti napra.

Kedves post iró!

Mindazt képviseled, amitől kialakul az emberekben a "köcsög audis" sztereotípia. Ha moziba mész minek sietsz, miért nem indulsz el időbe? Szabálytalanul előzöl, mert neked lehet, aha persze, érthető, hiszen egy négykarikás autóban ülsz.
Ha közel van a Mammut minek mész autóval? Nehogy már pár száz méteren elégesd a bevitt nachos energiatartalmát?
Egyébként abban is biztos vagyok h kicsit színezed a postot, egyszerűen szerintem arról volt szó, hogy nem egy mindennap a széna téren mászkáló illetőt fogtál ki, van ilyen, csak a csökött fejedbe ennek már nincs hely, mer ugye aki nem mindennap a Mammutba jár új audival, az ugyebár nem is ember.
Bár tökmindegy ki mit ír, Te ugyis maradsz ugyanaz az önelégült önző gyökér, új audival. Ezigen, megcsináltad.

tyberius 2009.01.26. 11:08:42

Natetsziklátni, így kell ezt. Ordas nagy faszparaszt bunkó, de legalább Audival jár, hogy aki találkozik vele, tudhassa, mire számítson. Bár akkor inkább venne BMW-t, mert rendes Audissal már találkoztam, de rendes BMW-ssel még soha.

Jim Raynor 2009.01.26. 11:08:47

@Nikorene:

áhh, hagyd a faszba, az ilyen baromarcúak miatt van az, hogy nem lehet egy kamionsort 130-cal a belsőben végigelőzni, mert rögtön jön egy ilyen fittipaldi 200-zal, és letol a gecibe, mert hogy merek én a megengedett max. sebességgel Őelőtte közlekedni.....

az ilyenek miatt kellene pszichológiai vizsgálat is a jogsiadáshoz...

herodes · http://www.gamblers.hu 2009.01.26. 11:09:50

rohadt sokan közlekednek az utakon, a nagy számok törvénye alapján van köztük sok seggfej, tötymörgő, száguldozó, köcsög, totojázó nagypapa, stb.

Aki ezt nem veszi tudomásul, és felbassza az agyát, minden ilyen apróság miatt konfliktusba keveredik, dudát nyomja, majd posztot ír, hát az rövid életű lesz, mert majd meghal infarktusban jól, még 50 éves kora előtt. peace.
Ha az ember kimegy az közútra kocsival, benne van a pakliban, hogy bizony mások késztetik majd szarakodásra, emiatt nem tudja majd behozni a késést, amit magának okozott. Ez van. Ilyenkor nem anyázni kell, hanem bekapcsolni a rádiót, és elgondolkodni azon, hogy mit kéne másképp csinálni ahhoz, hogy csökkentse azon esetek számát, amiknél számít az az öt-tíz perc, amit egy ilyen malőr miatt veszít.
Ennyi. Nem posztot írni, nagyzolva kinyilatkoztatni, hogy az új A4-es audija miatt útálják...

matyker 2009.01.26. 11:12:35

Ha annyira siettél, miért nem a Mammut Lövőház utcai parkolóját használtad (mínusz egy lámpa, mínusz egy zebra, mínusz Retek utca...)?

Másrészt - ha ő a szembe sávba ment - akkor hol próbáltad megelőzni? A Mammut 2 előtt parkoló autókon át vagy a járdán? Vagy a belső sávban maradtál, csak nem kanyarodtál balra a Mammut 2 parkolójába? Akkor meg minek zavart?

Gondold át még egyszer a sztoridat, hátha nem csak az opeles volt láma!

Nikorene 2009.01.26. 11:13:47

@Jim Raynor: nekem nincs bajom, ha valaki gyors, de az általad vázolt helyzetet nem egyszer átéltem én is... nem tudom mi ilyenkor a jó megoldás, van aki a "bal láb pici féklámpa villantás"-t preferálja, van aki a kézifékes lassítás 92 km/h-st, én nem fogllakozok vele, nem idegeskedek, ha lehagytam a kamiont, és van hely, akkor index, és jobbra húzódok, semmivel sem tartózkodok többet de kevesebbet sem a bal oldalon, mint amennyi sztem biztonságos.

Nikorene 2009.01.26. 11:16:55

megent nem olvastam át a commentemet, és tele van hibával... :( bocsi

RiceRocket 2009.01.26. 11:17:50

Nikorene
Lassulásra ott van a középső pedál, néha csodákra képes ám ;)
De most komolyan, csak egy szélsőséges esetet említhettem, ne a sebesség szúrja a szemedet.

más:
Na hát ez tényleg magyaros:
"szaros audiddal majerkedni"
"A4-es Audis vagy?
Csak gratulálni tudok"
Hát ezekre a kommentkere tényleg csak egy kövér : LOL-t lehet válaszolni.
Aki így reagál, és a 4karikás gépjármű szúrja a szemét, az
a., Sosem lesz neki még használtan sem, prémiumkategóriájú autója, mert nem teheti meg (És ezzel nem szólok le senkit sem, édesapám 32 éves volt, amikor megvehette első saját autóját, és megkönnyezte, tudom, honnan indultam el)
b., vagy elkényeztetett, műmájer kisfasz, aki apuci/nagybácsi/nagynéni vagyonából hiszi, h lett valaki, és akkora arccal rendelkezik, hogy csak oldalazva fér be az ajtókon...

Könyörgöm emberek, nem számít, hogy milyen autód van, ne sztereotipizáljunk...

BelliS 2009.01.26. 11:18:47

sztem a blog irojank kisebbsegi komplexusa van.

BelliS 2009.01.26. 11:21:49

ja es ugyanolyan bunko mint szep hazankban kozlekedo tobbi 95%.
pl. szabalytalanul elozne,
dudalgat,
mellesleg veri magat hogy kek audi a4.

kedves ismeretlen: hat megis: ki nem szarja le!

maskor indulj el idoben!

\\\'Doni\\\' 2009.01.26. 11:22:11

Nekem 3 hónapos az autóm. Tessék lehet anyázni! :)

Jim Raynor 2009.01.26. 11:25:07

@Nikorene:
engem csak azért zavar a gyorshajtás, mert 1. az én életemet is veszélyeztetik, 2. mert az én anyámat szidják, amiért 4 kamiont szabályosan meg merek előzni.

RiceRocket:
igazad is lenne, ha nem maga a postíró arcoskodott volna az új ódijával.....

BelliS 2009.01.26. 11:25:23

ja, s meg valami. remelem az sem fog majd flusztalni, ha valaki (egy nagyobb barom mint te) jol besatuzik elotted a 10eves autojaval,+ vonohoroggal!

hatesz 2009.01.26. 11:25:52

Tegnapi sztori. Ja alattam is hasonlo (pfujpfuj) auto, mint a posztironal, ja es nem magyar rendszammal. BP, jövök be az Üllöin, Europark elött kagylos benzinkut, tölem jobbra ugye villamossin, Elöttem sor, latom kicsit elöbbre ugyis most valt pirosra a lampa, hät a szemböl jövönek jelzek lassitassal es villantassal, hogy nyugodtan kanyarodjon elöttem be balra, bar a villamos eppen most megy el, elöttem sor mögöttem sor, hat ugyse tudok sietni. Villamos 2mp alatt elmegy, ficko kanyarodik, int hogy köszi. Eddig szep a törtenet. Mar eppen vallonveregetem magam amikor lassitok a meg mindig piros lampa hatasara, amikor a korabban mögöttem levö 60 körüli kopasz barom elkezd vadul dudälni meg hadonastzni, mire en leengedem az ablakot, megkerdem hät mi a helyzet. Hogy mi a fasznak tartom fel a sort es mar pattan is ki a kocsijabol. Most magyaräzzam el, hogy ha nem engedem be a szerencsetlent, akkor is UGYANITT lennenk, csak igy egy kicsit felszabadult a szembejövö forgalom? inkäbb legyintettem (nem csunyät) es välto D-be es gazpedal. Ja zöld volt mär:)
Utäna meg az OMV kutakig jött mellettem meg mutogatott mindenfelet, de nem allok le egy ilyen agyatlannal vitamutogatozni. Nincs tanulsäg

Pammy 2009.01.26. 11:25:52

A belvárosban jobbra tartást követelők halmaza igen nagy fedésben van a "sávvédők" halmazával... akik aztán a büdös életben be nem engednék a másik sávból átkéredzkedőt, ezért aztán nem csoda, ha a helyismerettel nem rendelkezők ragaszkodnak a sávjukhoz, ha már egyszer kitalálták, hogy nekik majd az fog kelleni a következő irányváltásnál.
Ráadásul a balra kanyarodás problémás voltának köszönhetően valószínű kevés olyan forgalmas útvonal van pesten, ahol a belső valóban a gyorsabb sáv...ez egyszerűen csak rinyálás, a többsávos utakon ha valaki benn felejtette a tragacsát 30as tempóval a belsőbe, azt ki lehet kerülni, általában akkor ütközik nehézségekbe a kikerülése ha a 30as tragacs számára se adottak a feltételek a lehúzodáshoz... vagy nem is annyira 30-cal megy és nem is annyira szabálytalan, mint ahogy előadtuk...

Agyalap 2009.01.26. 11:26:35

@herodes: Ez már jobban tetszett mint a baltás!

broáf 2009.01.26. 11:26:57

@\\\'Doni\\\': hülye háromhónaposautós

Lunitari 2009.01.26. 11:28:34

Hm mit is lehetne írni a posztolóról. "megnézzük ezt az új Jim Carrey filmet és mivel közel lakunk a Moszkva térhez a Mammutba mentünk. Persze szokás szerint későn indultunk"

Ez mindenre választ ad: Közel lakok, de kocsival megyek...persze késve indulok és egy szar Jim Carrey filmet akarok nézni, de mindenki más a hibás, hogy tötymörög..stb gratula

labi 2009.01.26. 11:29:45

Milyen hülyeség már ezen idegeskedni?

Ha valaki lassan megy előtted, akkor nem idegbajt kell kapni, hogy előbb-utóbb az audid kormánya mogött kapj infarktust (javítva ezzel az életben maradók értelmességi átlagát), hanem el kell kezdeni nézni a tájat, a csajokat, jó zenét hallgatni, ésatöbbi. A film kiírt kezdése után még fél óráig úgyis csak reklám van.

Ha meg mindenképpen felídegesíted magad, akkor vegyél otthonra kurvajó házimozit, akkor legalább a melletted ülő nem csámcsog másfél órán keresztül a füledbe, mint ahogy az minden idióta plázamoziban szokás.

RiceRocket 2009.01.26. 11:31:58

@Jim Raynor:
Ha a "baromarcú" szót rám céloztad nem talált el.
Viszont az a bibi ebben, hogy nekem megvan a jogsihoz a pszichológiai vizsgálatom, neked a fejemet tenném rá, hogy nincsen, sőt komplett reflex, ill. hosszútávú terhelhetőség vizsgálatom is van, mindegyik kitűnő lett...Hogy miért ? Mert PÁV I-em van, magyar "baromság" lehet, nem sok európai országban van ilyen. Viszont hasznos, sőt, azt mondom neked, hogy ha kötelezővé tennének a jogosítvány megszerzéséhez pár Páv-os tesztet, akkor lehet, hogy nem lenne máris olyan egyszerű, és könnyű a jogosítványt megszerezni.
De ez nem a friss(fiatal) jogosítványosok ellen szól, mert kérdem én:
ki a veszélyesebb, egy kezdő félénk, de fejlődő 19éves női vezető, aki naponta vezet, VAGY egy 40 éves nő, aki kerek 13 éve nem ült volánnál, de most mégis vesz autót, mert megteheti, és megy, gyorsan megy... Kár hogy nincsen ilyen felmérés, hogy a nem aktívan használt jogosítványosok hány százalékos arányt képviseltetnek a baleseti statisztikákban.
Egy szó, mint száz, 100 szor veszélyesebb egy hétvégi papa a "XY" márkájú autójában 100 km/h val az autópályán, mint én 230-al a motoromon , vagy 180-al autóval.
Tudod, azért vonatkoztatom el magam a száguldozóktól, mert van térlátásom, érzékelem a szememel a sebességet, és ha látom, hogy valaki szabályosan megy a külső sávban, de mire odaérnék a közelébe , be kell, hogy jöjjön elém, én pedig túl gyorsan megyek ahhoz, hogy ez kivitelezhető legyen, HOPPP lelépek a gázról, és talán még fékezem is, legyek akár motorral, akár autóval. Na szerintem ez a viselkedés különbbé tesz. És talán ennek köszönhetően tudok lenni objektív.

Ferocious 2009.01.26. 11:35:24

@Norbi: "Márm megint egy idegbeteg... Tele van velük a fa**om. Ő siet, és akkor mindenki takarodjon a francba. Meg a fenéket. Ha siet, oldja meg... menjen helikopterrel."

Te meg menj gyalog, vagy szamárháton baromarcú! Aki direkt vagy bénaságból tartfel másokat az a temetőbe menjen és feküdjön is bele!!

RiceRocket 2009.01.26. 11:37:26

@Jim Raynor:
Persze lehet, talán arcoskodott is, de alá van adva a ló. Mármint elég volt megkérdőjelezhető hangulatban írnia a büszkeségéről, (új autója), és máris ráharaptak az emberek...
Lefogadom, hogy sok post olvasó gondolkozott így: "hülye paraszt, miből vette vajon a kocsiját, meg minek kell, beírni, h újat vett, meg mi az hogy ő Audit tud venni újonnan, nekem meg nem jut csak egy "XY" használtan hitelre...
Ez szörnyű.. :S

Agyalap 2009.01.26. 11:38:31

@Ferocious: Látom Te sem aggkori végelgyengülésben fogsz meghalni :)
Egy kis türelem nem árthat senkinek. A szerencsétlenkedő és direkt szivató emberek között pedig nem árnyalatnyi a különbség szerintem.

Nancsi 2009.01.26. 11:39:23

Az hogy a posztíró egy tapló, az hagyján. De hogy nem veszi ezt észre, és még reklámozza is - na ez már szánalmas.

Jim Raynor 2009.01.26. 11:41:48

@RiceRocket:

dehogynem talált el....

amíg nem az van a Kresz-ben hogy "autópályán a megengedett legnagyobb sebesség 130 kmh, KIVÉVE térlátással rendelkező (lol)önjelölt schumacherek" addig te is csak egy ostoba gyorshajtó vagy.

Lehet x vizsgád, a jelek szerint nem vagy képes betartani a szabályokat, úgyhogy baszhatod a PÁV-odat de nagyon durván.

audis-e vagy?

Ferocious 2009.01.26. 11:44:29

@Agyalap: Hát nem , ezt jól látod...:))
Nagyon ki tudja verni a biztit a bizonytalankodás, a pöcsölés és ha mindezt direkt is csinálják, na attó kapok agyvérzést!

Agyalap 2009.01.26. 11:45:11

@RiceRocket: Abból azért ne induljunk ki, hogy "nekem PÁV-I-em van, én simán meg tudok állni 230-ról is". Attól még hülyének tartom a 230-cal közlekedőket.
Ha nagypapa az M7-en belenéz a tükörbe 120-nál látja, hogy közeledik egy motoros. Észre fogja venni, hogy 230-cal jön? Biztos, hogy le tudsz lassítani?

Jim Raynor 2009.01.26. 11:45:42

@RiceRocket:

tudod, mi a szörnyű? az, hogy a kedves posztíró a fény utcától a mammutig tartó 150 m-en előzni akart, csak mert 1. ő siet 2. neki audija van.

nem azzal van a gond, hogy audija van, pont leszarom, hogy kábszerterjesztésből vagy kurvák futtatásából vette-e, hanem azzal, hogy azt hiszi, neki, mint audisnak mindent lehet, és mindenki takarodjon a faszba az útjából....

tehenke 2009.01.26. 11:45:54

@Ferocious: Az olyat a padlóla kell lökni, dulván..

forrórágógumi 2009.01.26. 11:46:09

Vadbarom vadbarom!
1. mennyé máskor 4es6ossal kicsiköcsög ha olyan közel laksz, különben te sem vagy különb az általad leírt "fiatal manager"-től.
kettő. faszkalap vessző
3. majd ha te is apuka leszel, (ha még eddig nem sikerült összehozni a gyereket a feleséggel, menjetek el párkapcsolati tanácsadásra, vagy keress többet) akkor majd te is fasztötymörgős leszel.
4. Terrorizmus mint olyan nem létezik, bizonyos országok gerjesztik a félelmet saját terveik leplezéséhez.

J.W. Booth 2009.01.26. 11:47:50

Teljesen megértem a posztírót. Veled vagyok!
Az utca tele van komplexusos direkt szívató mazsolával. Nekem egy régebbi (több mint 1 éves) A8-asom van és látom, hogy süt az emberekből az irigység. Rendszeresen nem engednek be a buszsávból, miután végigelőztem a sort, vagy ha átmegyek a záróvonalon. Csak a BMW-sekre meg a mercisekre számíthatok. A múltkor tényleg siettem - a barátnőm pudliját vittem manikűröshöz - késésben voltam, hátnem kifogtam egy 80-nal togyogó VW-t egy szűk egyirányú utcában...
Szóval minden együttérzésem a tied, Pajtás!

tehenke 2009.01.26. 11:48:23

@forrórágógumi:
A postod többi részére most nem reagálnék, de kíváncsi vagyok, miként függ össze az apukaság a fasztötymörgősséggel?

Ferocious 2009.01.26. 11:49:58

@forrórágógumi: na azért, mert neked van gyereked, azért még nekem és másoknak ne kelljen már mögötted sz@..ni a f*szt, mert te nem mered még a szabályos tempót sem tartani... ez szemét önző hozzáállás, te gyökér!!

Ne vezess vagy menjél gyalog a gyerekeddel együtt baromarcú!

forrórágógumi 2009.01.26. 11:50:19

@tehenke: ott függ össze hogy írta hogy az apukák anyukák tötymörögnek a gyereket féltve. Na ha ő is apuka lesz majd ő is tötymörög ha bent ül a gyerek és akkor meg a száguldozók a köcsögök.

forrórágógumi 2009.01.26. 11:51:23

@Ferocious: nincs gyerekem és nem tötymörgök. Azért írtam hogy meg fog változni a szemlélete ha gyereke van és ott ül mögötte. Aztán lehet marad ugyanilyen paraszt

forrórágógumi 2009.01.26. 11:53:16

@Ferocious: mellesleg még mindig szebb az én arcom, mert az baromi szép, de a tiéd lehet olyan mint amit most hánytak ki, szartak össze és húztak le a klotyón. Kellemes napot te köcsög

tehenke 2009.01.26. 11:54:11

@forrórágógumi: Ez a jelenség sajnos általános, igazad van. De én nem értek egyet azzal, hogy a lassú = biztonságos.
Valójában kimondanám, hogy aki úgy érzi, hogy amikor a megengedett legnagyobb sebességgel haladva veszélyben van mellette/mögötte a gyerek, akkor az ne is vezessen, mert tudat alatt érzi, hogy valami gáz van...

Ferocious 2009.01.26. 11:54:18

@forrórágógumi: OK értem, bocs az indulatért, de ez a "gyerekem van, ezért a mlóhelyen nekem más szabályok érvényesek" szemlélet szétbassza az agyamat és sajnos nálunk is előfordul az irodában! De nem akarlak sértegetni, elnézést!

Ferocious 2009.01.26. 11:55:23

@forrórágógumi: mi köze ehhez az arcomnak?? Kérlek magyarázd már el, komolyan érdekelne!

hatesz 2009.01.26. 12:00:48

Jim Raynor: en nem tudom, hogy posztiro miböl vette, de azert magamra vettem, leven en is ilyet vezetek.
"pont leszarom, hogy kábszerterjesztésből vagy kurvák futtatásából vette-e" ezek szerint "pont leszarod", hogy ezen 2 lehetöseg közül melyikkel szerezte a penzt az autora... Jo lenne mar, hogy nem altalanositanak itt (es mashol). Tisztelet a kivetelnek.

Bocs, nem szoktam reagalni az ilyenekre, Azert szerintem posztiro nem "vadbarom", ha ugy döntött kocsival megy BKV helyett, akkor legyen türelmes, a hülyeket meg ne hergeljük, pl. Trabantos kontra kamionos ismert eset... Legyintsünk egyet, esetleg nyeljünk egyet oszt menjünk utunkra, ahogy lehet. Peldämat lasd fejjebb

forrórágógumi 2009.01.26. 12:01:27

@Ferocious: baromARCÚ...baromi szép? na na? dereng :) ez van, hétfőn elmegy

Jim Raynor 2009.01.26. 12:14:13

@hatesz:

na jó, még két opció:

- illegális színesfém-kereskedésből
- állami pénzek elsikkasztásából :D :D

csak tréfa, nehogy magadra vedd, de azt azért el kell ismerni, hogy nem a postíró az egyetlen "nekem audim van, mindenki takarodjon előlem a faszba" emberke ebben a városban....

Nikorene 2009.01.26. 12:14:58

Mekkora egomán hozzáállás már az, hogy "audim van, mindenki irígy rám" :) minden bizonnyal akad (akinek pl tetszik az autó), de hogy mindenki az azért erős (nekem spec a seat leon jön be, abból is a régi fajta).

Tibi88 2009.01.26. 12:19:13

Tényleg hülye a posztíró, de ilyen tökölésnél én is dudálok, ha kiszáll, kiszállok én is, erre ő majd vissza száll és mindenki megy a saját dolgára:D Ha meg rám dudálnak én szállok ki előbb, ő meg ki se száll. És nem is audim van:D Paraszt vagyok?:D

Lunitari 2009.01.26. 12:19:32

Na mivel én nem vagyok irigy csak kíváncsi, valaki elárulja miből vesz Audit? Vállalkozók kíméljenek (köztudott, hogy tisztességes vállalkozó Audival nem létezik)

hatesz 2009.01.26. 12:26:28

Jim Raynor: ok, csak valaki nem biztos hogy erzi benne a humort (en ertettem).
Sikkasztanek en, de Hofi ota tudom, hogy a korrupcio az, amiböl engem kihagynak..
Postiro meg sok tarsaval együtt lehetne türelmesebb, csak nehogy a türelmessege ingereljen fel egy "vadbarmot":))) Amugy ha BPen vagyok metrovonal mellett lakom, ESZEMBE SEM JUT hogy ne metroval menjek pl. a westendbe mozizni. Postiro, parkoltal mar ilyen parkolohazban ugy, hogy a mozifilm közben vegig azon jart az eszed, hogy melyik "vadbarom" fogja összebarmolni a kocsidat a kivägodo ajtajaval (de mivel az ugyse az öve, leszarja)????
Visszaterve az elejere, valaki megdolgozik kemenyen az ilyen autoert es felti. Egyszer majd a parkolohäzban meghuzzäk a vasat (na ezt a mondatot elemezze egy szexologus) es meggondolod hogy mivel mesz.
bekepipa, kezrazas es megnyugodva komment küldese

Rong 2009.01.26. 12:27:49

pénz pénzt fial... :D

Lunitari 2009.01.26. 12:28:54

@hatesz: Yesss, milyen kemény munkával lehet Audira összeszedni?

Lunitari 2009.01.26. 12:29:59

@Rong: OK adok egy 1000-est, mikorra lesz Audim? :)

Csontos Szigfrid 2009.01.26. 12:30:23

Komám, ne foglalkozz semmivel. Ha zsír új A4-esben ülsz, akkor nagy baj nem lehet.
Az sose érdekeljen, ki mit mond rád, ha A4-esed van, mert akkor mindig csak alkalmazkodhatnál. Megvolt rá a pénzed, megvetted, kész. Senkinek semmi köze hozzá. Az egyik legjobb, ha nem a kategória legjobb autójában ülsz. Használd egészséggel!

Az idegesítő "elemekkel" meg nem is törődnék a helyedben. Élvezném mindig a kocsim atmoszféráját, kényelmét.

Lunitari 2009.01.26. 12:32:15

@Calyx: Ööö ezt vitatnám...engem itt az APEH-nál érdekelne azért a dolog...:)

hatesz 2009.01.26. 12:34:58

Lunitari: nem akarok belemenni a reszletekbe, de mar az egyetem mellett is dolgoztam, pl. nem nyaraltam max 1szer az elmult 10 evben. Mondjuk nekem nem sajät, hanem a cegtöl van a munkam megbecsülese miatt... (29 vagyok)
Amugy nehany irigy baratom szajat is betapasztottam mar azzal, hogy elmeseltem neki, hogy tartok most itt, hogy BECSÜLETES, TISZTESSEGES es KITARTO munkaval hogy välaszoljak kerdesedre.

Csontos Szigfrid 2009.01.26. 12:37:30

Különben azt meg nem tudom megérteni, hogyha gyerek "érkezik" a családba, manapság miért kell fenekestül felforgatni mindent. Miért kell annyira félteni, hogy a szél se érje. Nem kell azért terepjárót, meg egyterűt venni, meg stb. Akármilyen kocsiban is ugyanúgy elvan a gyerek. Ha nagyobb baleset van, akkor meg tökmindegy.

Érdekes, én gyerekoromban hátsó bizt. öv nélküli kocsikban utaztam. Még gyerekülés nem is nagyon volt, nemhogy kötelező lett volna. Mégis megmaradtam. Felelősségteljesen kell vezetni. És kész. A mások hibájából történő balesetre pedig nem lehet hivatkozni, mert az véletlenszerű, lehet, hogy sose következik be.

Lunitari 2009.01.26. 12:38:59

@hatesz: Akkor kérlek kezd el, mert én egyszer sem nyaraltam a fősuli alatt, mégsincs audim, de még céges sem....pls kezd hát el! Kezd a havi nettóddal és megmondom mikorra lehetne Audid.... ;)

hatesz 2009.01.26. 12:39:43

Amugy forgalmi idegessegre tökeletesen bejött nekem: pär CD a kesztyütartoban (Hofi, Markos-Nädas... vagy kiirod a hanganyagät a mostani stand up-oknak), egyik tetszölegesen kivälaszt, betesz CD-lejatszoba oszt amig a masik veri a kormagyt az idegtöl pl a dugoban, mivel ugysem tudsz a helyzeten vältoztatni, legaläbb szorakozol egyet. En ezzel a modszerrel mentettem meg többmillio agysejtem eletet es toltam ki az elsö infarktus idejet...

Csontos Szigfrid 2009.01.26. 12:40:25

@hatesz: Így van. Aki nem b..ssza el a énzt mindenféle felesleges dologra, előbb-utóbb összejön álmai autója. Kinek mi az. Nekem speciel egy 1.8-as Passat.

Lunitari 2009.01.26. 12:42:01

@hatesz: Gondolom minden CD amit beteszel eredeti, vagy van belőle otthon, ha a kocsiban másolatot is használsz....

Csontos Szigfrid 2009.01.26. 12:42:24

@Lunitari: Hát azért szerintem senkinek semmi köze a másik kocsijához, még az APEH-nak sem. Egy A4-es azért megfizethető.

Sokkal inkább vizsgálnám a pénzügyminiszter szép új A6-osát. Na, azt tényleg érdemes vizsgálgatni, miért kellett 20 millás kocsi neki.

Lunitari 2009.01.26. 12:43:38

@Calyx: Azt is kivizsgáljuk, bár sztem keményen megdolgozott érte, legalább annyira mint a többi Audis :)))

hatesz 2009.01.26. 12:44:58

Lunitari: havi nettom alapjän meg a megtakaritäsaim alapjän legkoräbban most...;)
Annyit elmondok, hogy magäneletem az nem sok van, de most mar kezdek erre is odafigyelni.
Mondjuk (szerencsere) ez a netto euroban jön mär. Szoval az egyik legfontosabb a nyelvtudäs (min. 2 nyelv felsöfoku ismerete), az meg csak egyenfüggö, hogy az ember mennyire szorgalmas, kitarto.

Lunitari 2009.01.26. 12:45:09

hatesz: Mi a munkád? Megkérdezhetem?

Rong 2009.01.26. 12:45:50

@Lunitari: Talán az unokáid megérik, hogy abból az ezresből legyen egy A4-ed :) De nem lehetetlen 1000-ből A4 :D

Jim Raynor 2009.01.26. 12:47:20

@hatesz:

erről van szó, tesó....

én is féltem a kocsimat, és ha parkolóházban úgy adódik, hogy csak neccesen tudnék beállni, én is inkább végiggondolom, ne adj isten ki is szállok.

aki ezt a fél percet nem tudja kivárni, az meg autómárkától függetlenül egy idegbeteg fasz.

na písz

Lunitari 2009.01.26. 12:47:36

@hatesz: Ezzel semmit nem árulsz el a kemény munkádról. Az, hogy pl a focisták, celebek, médiások (nem csak magyar) stb is aránytalanul keresnek (több 100 milliókat), az nem jelenti, hogy keményen megdolgoztak érte....:)

BGyRacer 2009.01.26. 12:48:27

@Nikorene: Hát ezért nem üzemel az EL! Fejlesztés helyett itt lopod a napot, kis komisz;):D

hatesz 2009.01.26. 12:50:17

@Lunitari: a CD-k sajna azert nem eredetiek, mert pl ilyenek NEM KAPHATOAK!!!! nem?;)
Amugy imädtam regebben csütörtök delutan BPen dugoba keveredni - Petöfi rädio Kabarecsütörtök:)
Szoval örülnek, ha mind meg lehetne otthon eredetiben!!! Ha tudsz egy helyet, hol ezek fellelhetöek, legyszi linkeld be.
Amugy meg kabbe:)))

BGyRacer 2009.01.26. 12:50:50

Légyszi rendszámot is írj az audidhoz, h. tudjam mikor kell a külsőbe mennem;) 1ébként Magyarország: erősen gondolkodom, h. fabrikálok a VTi-re 1 gallytörőt. V.mi leszerelhetőt, mint az amcsi rendőrökön... Annyi helyzetet meg tudnék oldani "okosan":)

Lunitari 2009.01.26. 12:51:47

@hatesz: Buzi nem vok, ezért nem kapom be. Nem kell feltétlen eredetiben csak engedély és a szerzői jogok megfiztése...ez meg-e van? :))

Lunitari 2009.01.26. 12:53:41

Eddig még senki nem írta, hogy miből is lehet egy audit megspórolni. Vállalkozók továbbra is kíméljenek, akik minimálra bejelentett munkaerővel szakítanak....

hatesz 2009.01.26. 12:53:42

@Lunitari: "Ezzel semmit nem árulsz el a kemény munkádról. Az, hogy pl a focisták, celebek, médiások (nem csak magyar) stb is aránytalanul keresnek (több 100 milliókat), az nem jelenti, hogy keményen megdolgoztak érte....:)"
ha ezek köze tartoznek, szerinted
1. itt irogatnek?
2. A4essel järnek?

Nemzetközi kereskedelemmel foglalkozom, most mär Europaszerte, legyen ennyi eleg. Nem drog vagy nö:)))))

Lunitari 2009.01.26. 12:54:43

@Rong: 1000-ből? Ok mikor adjam oda? :))

BGyRacer 2009.01.26. 12:55:20

Mostakkor am. mi a sztori tanulsága? Az Opelesek is köcsögök? Én csak addig utáltam őket, amig nekem is Opelom volt... Légyszi szerkesztőbácsik, írjatok 1 listát azokról az autótípusokról, amelyeket vezetve nem válok köcsöggé! Köszi:)

Lunitari 2009.01.26. 12:56:42

@hatesz: OK, papírmunka vagy a fizikai része? Üzletkötő? :))

Frankofil 2009.01.26. 12:57:03

Oszt milyen vót a dzsimkerri?

Rong 2009.01.26. 12:57:26

@Lunitari: Utalád át. 32 év múlva az unkodának küldök egy arany matchbox-ot :D

hatesz 2009.01.26. 12:57:36

@Lunitari: hova utaljam a jogdijakat? sajät bankszämlaszämot elöre szolok nem er megadni:)))

@Jim Raynor: köszi

Es nehogymar magyarazkodnom kelljen, mert egy ilyennel jarok.

BGyRacer 2009.01.26. 12:57:50

A Skodások biztos nem köcsögök... Veszek inkább Skodát! janemjó a rendőrök is Skodások, és ugye tudjuk, h. ők köcsögök (sztem nem), úgyhogy a Skodások is köcsögök, francba...:D

Pistie 2009.01.26. 12:58:41

@Calyx: Nézd meg a statisztikákat, hogy mit ér ha felelősségteljesen vezetsz. Mondjuk Te nem szabálytalankodsz, és a balesetekben kik halnak meg legtöbbször? Akik szabályosan közlekedtek....

Egyébként érdemes elgondolkozni azon hogy ez miért van. mondjuk vegyünk egy frontális ütközést, amikor jön egy autó 200-al, vele szemben egy másik 50-el. Ha csak totálisan leegyszerüsítjük az esetet, akkor az ütközés pillanata után 1 mp-el a 200-al jövő 50-et lassul, ellenben az 50-el jövő elindul hátrafelé -150el. Persze ez valóságban nem így van, mert kipördülhet, meg ott a surlódás, meg az ütközés hatására sok erő elnyelődik az autókban, STB. Viszont azért elgondolkodtató, hogy kinek a szervezete kap nagyobb terhelést, aki 50-el ment mondjuk tehát tegyük fel betartotta a sebességkorlátot, vagy aki 200-al jött és 100% hogy nem. Nem a 200-asnak fognak valószínűleg kiszakadni a belső szervei az ütközéstől... :(

Nikorene 2009.01.26. 12:58:56

@BGyRacer: bocsi, máris összeszégyeltem magam :)

Lunitari 2009.01.26. 12:59:22

@hatesz: Nem kell magyarázkodnod, mert céges. Melyik cég is? :)))

Rong 2009.01.26. 13:00:05

Dodgem???? Vattacukor zabáló rohadjon meg hogy van pénze vidámparkba menni és a fattyait is oda viszi köcsög. Szal nem, a Dodgem se nyerő :D

hatesz 2009.01.26. 13:07:31

@Lunitari: ugy ertem minden audis lesütött szemmel pironkodva vezzese a kocsijät?
Szerencsere ahol en vezetek kb. minden 3. auto audi. Es itt nagyjabol mindenki leszarja ki milyen autoban ül. Ja, ebböl kiderült, hogy kicsit nyugatabbra vagyok (es hogy miert nem irok ekezeteket). Na de ez mar reg nem az eredeti postrol szolt, moderalom magam es annyit mondok: audit mindenkinek:)))
Amugy volt mar olyan, hogy amikor mentem elsö randira a lännyal, a hülye elöiteletek miatt messzebb parkoltam es egy kavezoba beszeltem meg a talälkozot vele, pedig kerdezte, hogy nem tudnek-e elugrain erte. Inkabb elösször engem ismerjen meg, mint a mar ismert sztereotipiak miatt lässa milyen autoval erkezem meg es ebböl követheztessen.

hatesz 2009.01.26. 13:09:03

ja azt elfelejtettem mondani, hogy az utobbi törtenet (persze) magyarorszagi volt

Jim Raynor 2009.01.26. 13:10:33

@hatesz:

nem parkoltál be a kocsival egyenesen a kávézóba, sőt, még egy nyavalyás rokihelyre se álltál be?! nem is vagy te igazi audis...... :D :D

riszpekt

a_tom 2009.01.26. 13:13:15

Mekkora sóher gyökér vagy. Ha egy jó kis lebaszásra vágysz, akkor menj el egy dominához, neki az a munkája. Sajnálod tőle azt a kis pénzt? Miért minket fárasztasz a faszságaiddal?

Rong 2009.01.26. 13:13:37

Egyébként Luni: Nem akarok senkit védeni, de 4,5 milla körül egész normális (igen tudom használt) A4-est lehet kapni. És ezt az összeget meg lehet keresni becsületes munkával. Lehet egyedülállóként neked nehezen esne összeszedni (egyedül álló vagy még amúgy?:))) de mi asszonnyal lakásra felvettünk 4 évre 4 millát és ki tudtuk spórolni (pedig ugye ott vannak kamatok is). Úgyhogy ha nem rest az ember és kicsit megerőlteti magát, egy A4 nem elérhetetlen cél. Persze szerintem nem is az ilyenek válnak majd Audissá'.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.26. 13:16:26

@PistiKSK: ez hülyeség.
a 200-zal jövőre is ugyanakkora erők hatnak, mint az 50-nel menőre. hogy a csattanás után hogyan, merre, meddig, mennyivel megy a két kocsi az már részletkérdés.

Lunitari 2009.01.26. 13:16:28

@Rong: Már rég nem, de nem keresek olyan jól mint te, ezek szerint :)))

Rong 2009.01.26. 13:35:36

@Hurrá Torpedó: Nem akkora hülyeség. Ha az 50-el jövő hirtelen megállna egyhelyben a 200-al haladó pedig 150-el menne tovább akkor igazad lenne, ugyan akkora erő hatna mindkettőre, de mint tudjuk nem ez történik.

Lunitari 2009.01.26. 13:36:39

@Rong: Sztem aki Audit vesz ritkán spórol 4-5évig rá...:)

karlov 2009.01.26. 13:49:25

Mi van itt?! Ha valaki beír valami őrült hülyeséget ok,hogy leugatják.No de azért volt itt némi igaza a posztolónak...
Az ember igyekszik úgy közlekedni,hogy a "társait" ne tartsa fel feleslegesen.Az mifelénk alap.
Itt meg minden kis hülye szónokol,meg kispolgári közhelyekkel osztja az észt.
Az ember nem társas lény,nagyon nem,itt van erre a példa.
Ebből a társadalomból csak egy dolog hiányzik az emberség....

Rong 2009.01.26. 13:49:49

@Lunitari: Na ja... van aki évekig használ egy autót és még tud is félre tenni. Aztán arra gondol, hogy eladja a régi verdát és vesz egy Audit :) Egyébként nem, nem keresek olyan hú de jól. És nem is akarok Audit venni :) Én az öreg Vectrámmal elvagyok (még) :) És vigyázat, ritkán közlekedek BP-en de este a Moszkva tér környékén fogok közlekedni, és mivel gyalog baromi sokszor jártam ott, de kocsival nem, ezért a közlekedési helyismeretem kissé hiányos.
Úgyhogy kedves Zoltán!
Ha egy fehér A vectra fog előtted proszkálni 6 óra körül arrafelé, légy türelmes, belátó és segítőkész, mert nekem nagyon kell sasolnom, hogy melyik sáv merre megy, hogy úticélomat elérjem. S mivel nem rutinból fogok vezetni így elképzelhető, hogy a sebességem is mérsékelni fogom. Bár asszem akkor tájt olyan dugó lesz ott, hogy a sebességemre nem lesz panasz, max szeretnék gyorsan sávot váltani, hogy ne kelljen Hűvösvölgyben landolnom a Dísz tér helyett :)
Segítőkészséged előre is köszönöm!

Baráti üdvözlettel: Rong

Rousboy 2009.01.26. 14:16:09

A postoló egy pöcs.
Mammut mellett laksz, ahol csak egyirányú utca van szinte mindenhol, megkockáztatom hogy több idő kocsival, mint gyalog. Erre Te nekiállsz minősíteni mindenkit és csak magadat helyezed a nagy sztár vezető kategóriába.
Audi? Biztos nagyon megy a szekér, de gondolom a 2.0 kerregő dízellel vetted, hogy ki tudd spórolni a mozijegy, meg a parkolás árát a fogyasztáson.

RiceRocket 2009.01.26. 14:18:49

"nem azzal van a gond, hogy audija van, pont leszarom, hogy kábszerterjesztésből vagy kurvák futtatásából vette-e..."
háháháhá már fetrengem a gép előtt.. Így van másképp nem is lehet valakinek audija.
Egyébként nem volt audim, bár szeretem őket.

Különbésg aztán van köztünk emberek, sokan azt nem ismerik mit tud az autójuk, azt meg pláne nem, hogy ők maguk mire képesek...
Na addig igen, hamarabb lasítok le két kerékről 200 ról, mint ezek az emberek 100 ról négy keréken...

Mi van ebben az országban, ha valaki elmondja, hogy minek a birtokában van, az máris nagyképű, és felvág azzal amilye van ?
Na álljunk már le, ez nem így van.
Az hogy nekem meg van a PÁV I-em, engem sem jogosít fel arra, h szabálytalankodjam, viszont mondtam, kevesebb lenne a birka az utakon, ha szigorítanák a vizsgákat, és kibővítenék pár teszttel..
A rendőröknek, meg nem csak a gyorshajtókat kellene basztatni, hanem aki 50 el megy a Váci úton a 70 es karikánál a belső sávban azt is...
Naná, hogy nem vagyunk egyformák, és naná, hogy előbb utóbb páran megunják a mögötte való szerencsétlenkedést..és megelőzik, felmegy bennük a pumpa, a csóri tötymörgő meg örülhet, h nem kap egy nyaklevest.
Az emberek nagy része nem boldog, és most legyen az ok csak az anyagi helyzet, mindenki mindennap ideges, hogy mit fog holnap enni, jobb esetbencsak ő, rosszabb esetben a családja.. Ki magába zárkózik, ki meg agresszívabb lesz. Természetesen, a kölcsönös tolerancia segítene.

Az a baj, hogy ebben az országban több a "birka", mint az eszénél lévő ember, többek között ezért tartunk itt.

Matrix_ 2009.01.26. 15:07:07

Nem az a baj ezekkel, hogy idióta, meg szabálytalan, meg lúzer, meg idegbeteg, meg lúzer (ja ez már volt), hanem hogy mindezt megosztja a néppel. Ez a "kussoltál volna, bölcsebb maradtál volna", tipikus esete. Én is utálom a tötymörgőket, de néha én is szoktam tötymörögni. Tehát pont annyira idegesítenek mások, mint amennyire esetleg én idegesítek másokat. Így nem érzem jogomnak ezért másokat baszogatni. De persze ezért nem vagyok sikeres.
Mondjuk az opelest sem kell félteni. Ha két ideggyenge összeakad... :)

Alex3000 2009.01.26. 15:11:18

Már akkor kellett volna dudálni, amikor nem tudtad megelőzni, nem később kell bosszút állni.

Scrabantia 2009.01.26. 17:12:41

Igaza van a postolónak, aki meg szopatni akarja a 2.0 dízelen az mit képzel magáról? Savanyú a szőlő... Nekem is audim van, de mikor renaultom volt, akkor is idegesítettek a faszkalapok, akik nem képesek csak tötymörögni... Én igen volt, hogy kiszálltam a lámpánál megmagyarázni neki, hogy nem 30-al kéne verőfényes napsütésben poroszkálni... Rendszeresen fizetek büntetést gyorshajtás miatt, balesetem 1 volt, akkoris belémjöttek... ha a németeknél nincs a sztrádán korlátozás, itt nem értem miért köcsög az aki 160-180ra belőtt tempomattal megy. Aki azt mondja, hogy betart minden szabályt azoknak 99%a képmutató és irigy, hogy a suzuki nem tud többel menni mint 130...pfu.. szánalmas...

2009.01.26. 18:21:35

„...5. stb...”

tehát gyakorlatilag mindenki! No comment! :-D

2009.01.26. 18:28:42

@hemu:
Vagy a következő előadásra. Esetleg mindezt (brrr... kimondani is borzalom) gyalog? :-)

autosave 2009.01.26. 19:15:53

Sajnos egyre több az idióta, aki élvezi, hogy feltarthat másokat.
Ha már annyira béna valaki, hogy még mindig ott van az útban miközben a mögötte jövő már megkapta a jegyét akkor vagy kussoljon, vagy ne vezessen.
Ha pedig szándékosan teszi, akkor megérdemli, amit kapni fog érte. Mindig van erősebb, ezt senki ne felejtse el!

doszy 2009.01.26. 19:49:14

A posztíró troll, méghozzá a sikeresebb fajtából. Megettétek a baromságot.

Marty Mcfly 2009.01.26. 19:53:26

Aki A4-el jár, sikeres ember nem lehet! :-)

autosave 2009.01.26. 19:59:13

@RiceRocket: 10:58

Teljesen igazad van... (Sajnos.)

Krisi 2009.01.26. 20:29:46

Én csak azt nem értem, hogy ha közel lakik a Moszkva térhez, akkor mi a faszér megy autóval? Ráadásul moziba? Értelmes ember utána iszik egy sört is :)

@RiceRocket:
"Mi van ebben az országban, ha valaki elmondja, hogy minek a birtokában van, az máris nagyképű, és felvág azzal amilye van ?"

Persze, eddig nem tudtad? Ha Suzukid van, akkor nem vagy sikeres, ha viszont Audid, akkor lányokat futtatsz és pénzbehajtó vagy!
Nekem MZ-m van, én sem vagyok sikeres, csak egy csóró, akinek biztos nem tellik autóra :D

Amúgy teccik a poszban a "mindenki bakaphatja, úgyis én vagyok a király" hozzáállás, csak így tovább :)

herodes · http://www.gamblers.hu 2009.01.26. 20:38:02

@Nikorene: ki mondta, hogy habzó szájjal? Egy szó nem hagyta el a számat, még csak fel sem kaptam a vizet, csak amikor kihajoltam a kocsiból, már a kezemben volt a balta, jól láthatóan. Ennyi. A gyerekek észre sem vették, a tag viszont igen. Nem is várt tovább, továbbgurult, és keresett másik parkolót.

herodes · http://www.gamblers.hu 2009.01.26. 20:40:05

@Agyalap: mint már egy előző hozzászolásra válaszolva megírtam: a gyerekek ezt észre sem vették, nem volt üvöltözés, stb.

Marty Mcfly 2009.01.26. 21:14:46

Mi lenne, ha nem csak pesti téma lenne! Már kicsit uncsi, hogy a sok lúúúzer fővárosi hogy nem bír vezetni, hogy bassza fel a másikat idegileg, bla-bla!
Vidéki tapasztalatokat!!!

Donor 2009.01.26. 21:49:36

@Paladin: Nemtom, de én Skoda 120-al is rádudáltam az ilyen mazsolákra. Na nem hosszan, csak egy nagyon rövidet, és azt is csak azért mert nem szerettem volna ha elalszik és balesetet okoz :)

A mai napig ugyan ez az eljárás, hogy egy rövid dudával jelzem hogy itt vagyok és jó lenne ha nem aludna meg a tej a szájában.

Az emberek 70%-a annyira mazsola hogy nem tudja mi van és nem reagál semmit. 29% felébred, 1% meg elkezd anyázni ahogy a postíró is tapasztalta.

Ha van lehetőségem akkor meg gyorsan otthagyom az ilyet akkor is ha nem sietek, mert az ilyen mazsolák roppant veszélyesek a kiszámíthatatlan és logikátlan stílusukkal.

Régen "kalapos trabantos/skodásnak" neveztük az ilyet, most már változatosabb a jármű park és a kalap sem feltétel.

Donor 2009.01.26. 21:56:26

@Norbi: Nézd én elég toleráns vagyok, a bénázókkal is, de ami sok az sok :)

Vannak a simán bénák, akik tudják magukról, ezekkel nincs gond. Tart ameddig tart, a manőver, de utána lehet tőle menni.
Sőt a "T" betűs autóknak extra előnyt és extra türelmet is szoktam biztosítani, mert tudom hogy szegénynek van amúgy is elég baja.

Aztán van az a béna aki azt hiszi nem az, na ő meg elkezd így leckéztetni, meg nem engedi hogy az ember haladjon, ráadásul veszélyes mert olyan manőverekbe fog amibe normális ember soha. Na ezeken eldurran az én agyam is.

Inkább az ilyen hülyéknek kellene elvenni a jogsiját. Illetve eleve nem adni neki. Meg kéne azt szüntetni hogy bárki kaphasson jogsit. Aki alkalmatlan az ne vezessen.

Donor 2009.01.26. 22:23:03

@RaveAcE: Nincs feleséged mi? :)))) akkor tudnád, hogy a pontos indulás nem csak az emberen múlik :)

Donor 2009.01.26. 22:27:35

@gmower: És ha megkérhetném ezeket a gyorsforgalmira se muszáj felmenni ha csak 50-el akarnak poroszkálni a megengedett 90 helyett.

Donor 2009.01.26. 22:32:58

@Secnir: Azok nem írnak postot :)

cso zsi 2009.01.26. 22:52:51

@D=M=C: Mármint, hogy a vidéki lúzer manger hogy vezet a fővárosban, vagy az, hogy vidéken haját tépi a "pösti" autós, mert napközben mindenki tötymörög, hiszen "otthon van"?

A posztíróval hasonlókat tapasztalok, bár már nincs audim.
Még az is lehet, hogy az oktatás problémája lehet, hogy 5 próbálkozásból áll be a kamionnyi helyre, kb így: www.youtube.com/watch?v=sPFb2E-EMW4&NR=1

sga 2009.01.26. 22:56:41

Zoli, hogy te mekkora egy pöcs lehetsz...

autosave 2009.01.26. 23:04:36

@Donor: de a gyorsforgalmin nincs kint a 20x30m-es tábla, hogy "barom! lakott vége! lámpa+90!" Ezeknek pedig ez kellene, a többség szentül meg van győződve, hogy 50-el mehet...

B.GY. 2009.01.26. 23:16:24

Kedves posztíró.Mi a faszért nem vettél ki egy dvd-t?Nem kell menned sehova,nem leszel ideggyenge.Az igenemberre várni kellene vagy 1 hetet,hogy megjelenjen dvd-n.Nem megérte volna?Mondjuk akkor egy ostoba poszttal kevesebb lenne:)

Sir Zet 2009.01.27. 02:20:11

Ez egy felettébb izgalmas post. A kedves beküldő nyilván csak meg akarta osztani velünk, hogy fél éve vett egy új Audi A4-est.

Alf (törölt) 2009.01.27. 11:14:23

a sok csíragyökér szuzukis huzogyon le. mert nemtudnak vezetni. vezetni tudni kel.

sok nagysaládos geci apukák felbaszák az agyam.
minekül autoba az ilyen. legaláb akkor a parkoloba huzogyon le ha már nem tud vezetni.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.01.27. 11:23:23

@Alf: Azt hiszem, tiéd a nap helyesírója kitüntetés. :) Nem szoktam fennakadni ilyesmin, de amikor elolvastam a kommentedet, kitört belőlem a röhögés. :D Tudom, rosszindulatú vagyok, bocsánat... :)

Jim Raynor 2009.01.27. 12:08:26

@Alf:

te csíragyökér audis, huzogyál vissza az általános iskola harmadik osztályába, mert nemtudsz helyesen (hejesen?) írni, helyesen írni tudni kel.

sok írástudatlan geci audisok felbaszák az agyam.

minekül gép elé az ilyen, legaláb akkor az általános iskolába huzogyon vissza, ha már nem tud vezetni.

George Jung 2009.01.27. 13:57:50

@Jim Raynor:
ÁÁÁáááááááááá, óriási! :-)

Nikorene 2009.01.27. 14:23:56

@herodes: a csendes baltás gyilkos :D

iron-member-neck 2009.01.27. 14:41:29

Szépen elvagytok így egymással (asinus asinum fricat), ha rossz a kedvem mindig ide jövök felvidulni.

ÁMDEVISZONTAG!

forrórágógumi 2009.01.26. 11:46:09

"4. Terrorizmus mint olyan nem létezik, bizonyos országok gerjesztik a félelmet saját terveik leplezéséhez"

Ezt majd említsd meg a Balin felrobbantott kétszáz turista rokonainak.
Aztán majd viszek neked narancsot az intenzívre - ha szerencséd van. Ha nincs, akkor kapsz egy szép koszorút.

(Bocs az OFF-ért, de van amivel kultúremnber nem élcelődik, a többinek meg tilos)

Alf (törölt) 2009.01.27. 18:51:33

@SilentSound: nemmindenki tud egyetemre meg gimnáziumba járni van akinek dolgozni is kel a sok csicska helyett. es ha audim van. megdolgoztam érte mig a gyökér vagoner+ ok csak ingyenélösködtek az egyetemen én meg fizettem helyetük az adót. és akor még kijön elém szerencsét lenkedni mikor mennék mert dolgom van.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.01.27. 23:37:22

érdekes poszt.

azért látszik, hogy igaz a mondás: minden emberi érzés közül a leggyorsabban sarjadó a kiszolgáltatottak egymás utáni utálata.

viccet félre téve: én nagy ívben lesz.rom ki milyen kocsit vezet. Engem az Audi spéci nem hoz lázba, attól még egy nagyon jó márka. (Már majdnem olyan jó mind egy Toyota vagy egy Mitsu :))

Alf: azért egy nagy közhelyet sikerült ide biggyesztened az egyetemistákról.

egyrészt nem tud mindenki egyetemre járni, nem árt némi ész is hozzá.

másrészt nem a minimálbéres vállalkozók finanszírozzák a továbbtanulásukat.

harmad részt én fizettem az oktatásért, miközben dolgoztam. Nemhogy adót fizettem, még az oktatásért is perkálhattam.

Végezetül, de nem utolsó sorban az egyetemet végzett ember magasabb átlagjövedelemre számíthat. ezáltal több adót fog fizetni a későbbi élete során. az a néhány év befektetése az államnak garantáltan megtérül adóban az elkövetkezendő évtizedekben.

Jim Raynor 2009.01.28. 08:54:06

@Alf:

neked elég lett volna az általános iskola első négy osztályát elvégezned, de ahogy a helyesírásodból kitűnik, még azt sem sikerült. Az mondjuk igaz, hogy a színesfémlopáshoz - amiből gondolom az audid van - nem kell tudni helyesen írni.

továbbá:

anyád helyett fizettél adót, nem helyettem.

anyádba menj, ha dolgod van.

ja, WagonR+ - szal járok, és egyszer próbálj meg rámdudálni te suttyó, a Helyesírási Lexikonnal verlek agyon ott a helyszínen.

Alf (törölt) 2009.01.28. 12:39:55

Hahaha XD

Azért öröm látni, hogy az emberek tényleg elhiszik, hogy vannak akkora sutyerákok, mint az általam pár utolsó posztban PARODIZÁLT audis.

Persze, hogy vannak, találkozok velük elég gyakran, de azok nem olvassák az autózz-t, és főképp nem írnak bele. E poszt írója alatt azért már rezeg a léc, ezért is bátorkodtam ide rondítani.

Amúgy citroenem van, 40 éves :)

tehenke 2009.01.28. 15:44:56

@iron-member-neck:
Azt tudod, hogy a világon többen halnak meg mogyoróallergiában, mint az általad annyira félt terrorizmusban? :)

iron-member-neck 2009.01.29. 00:15:03

Te barom!
Nem kívánom neked, de majd más dimenziókat is képes leszel felfogni ha évtizedes barátod darabjait úgy söprik zsákba egy mecset bejáratánál. Mert épp akkor épp arra tévedt egy nemlétező. Akinél persze még a kolibrimarás, kecskerúgás is veszélyesebb.

Hehe! Kurvára vicces!

tehenke 2009.01.29. 10:24:10

@iron-member-neck:
A számok, számok, a tények tények.
De miért nem a szmog miatt tüdőrákban megfulladók miatt aggódsz? NAGYSÁGRENDEKKEL többen vannak, mint a "terrorizmusod" áldozatai.
Annyira jó, hogy visszaköszön rajtad a demagóg agymosás. Jól programozott droid lettél, gratula.

iron-member-neck 2009.01.29. 12:15:54

@tehenke:
Te csököttagyú szarvas állat!

Durvára leszarom a statisztikáidat! Ilyen alapon ne feküdj le soha, mert a legtöbb ember ÁGYBAN hal meg! Magyarázkodhatsz amíg kihűl a nap, attól még olyan hülye vagy, hogy egy tál gesztenyés muffin hozzád képest egy szellemóriás!

Ki itt az agymosott, lekvárbokor? Az, aki szerint:
"4. Terrorizmus mint olyan nem létezik, bizonyos országok gerjesztik a félelmet saját terveik leplezéséhez" (forrórágógumi 2009.01.26. 11:46:09)?
Vagy aki merészeli megemlíteni, hogy pl. Balin több mint kétszáz, főként ausztrál turistát azért valakik mégis csak átlényegítettek vagdalthússá? Hogy CSAK őket említsem a néhány év alatt a "nemlétezők" által produkált több mint tízezer áldozat közül.(www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks)
Vagy ez nem számít, elvégre az idegen szép, a "MÁS" az mindig érték, az eltérő kultúrák MINDEN sajátosságát tisztelni kötelező?

Te hazabölcse! Téged biztosan megnyugvással tölt el az a gondolat, hogy hány ember hal meg infarktusban, amikor negyven éve jó barátodnak csak a fejét és a bal alkarját tudják a húshalomból azonosítani és eltemetni!

Áááá, vesződjön itt veled akinek négy anyja volt és mind elemér...
Innen számomra nem létezel.

tehenke 2009.01.29. 14:30:23

@iron-member-neck:
Jóvan, látom kiesett az IQ a szádból. Beszólásoddal alátámasztottad agymosott mivoltod, és szűklátóköröd, de most már azt is látom, hogy nem látod saját korlátaid.
Mivel sem nekem, sem Neked nem számoltak be, az elkövetők hogy mik az indítékaik, nem avattak be mi miért van. Csak arról tudsz, amit mások akarnak, hogy tudj. Ha 100 fölötti az IQ-d, itt már levágod a lényeget, ha nem, akkor sajnállak.

"Te hazabölcse! Téged biztosan megnyugvással tölt el az a gondolat, hogy hány ember hal meg infarktusban, amikor negyven éve jó barátodnak csak a fejét és a bal alkarját tudják a húshalomból azonosítani és eltemetni!"
Erre nincs mit mondanom. Egy halott kegyelete ennél több tiszteletet érdemelne. Mindenkinek halt meg hozzátartozója, mindenki másként éli meg a gyászát. De hogy hogy következik a mondatod második feléből az első...


"Innen számomra nem létezel." Érett gondolkozás, megfontolt, bölcs érvelés. De a tényeken nem változtat.

Tilcsák Bea (törölt) 2009.01.29. 16:33:28

@tehenke: azért valld be, a "lekvárbokor" elég röhögtetős szó:D

iron-member-neck 2009.01.29. 22:18:00

@Lukrécia Bögre:
Mark Twain: Hogyan szerkesztettem mezőgazdasági lapot? Utolsó sor.
mek.niif.hu/04200/04258/04258.htm#5

tehenke 2009.01.30. 08:25:46

@Lukrécia Bögre:
Jaja. Az 5 éves gyerekem elég sokat mosolygott rajta, de őt amúgy is mindíg a tarhonyaföldre küldöm kapálni a tésztafák mellé. De felnőtt ember szájából elég gáz...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása