Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Átgondolatlan terelés

2009.03.02. 07:31 :: SilentSound

TeraYon egy olyan útlezárásra és elterelésre hívja fel a figyelmeteket, amit már-már jól oldottak volna meg, ha az egészet nem vágják tönkre egy dugót generáló stop táblával, meg sok olyannal, aminek a közepébe 30 van írva.

Az alábbi történet kivételesen nem "különleges" kategóriába tartozó autóstársakról szól, hanem a közlekedés másik mumusáról: lezárásról és elterelésről. Aki mostanság a XVI kerület felé veszi az irányt már tudja, a környék egyik fő artériája a Csömöri út egy szakaszon teljesen le van zárva. (az egy külön blog téma, hogy hétköznap délelőtt a lezárt szakaszon szinte senki sem dolgozik ugye...)

A lezárás következményeit - feltételezem - végiggondolva a szervezők elterelő utat dolgoztak ki. A családi házas környéken kellemes mellékutca rendszer van, jó része aszfaltozott, tehát adódott a következtetés, hogy a lezárt úttal párhozamosan a mellékutcák vegyék át a forgalmat. Sárga terelőtáblák ki.

A közlekedés szervezője még arra is gondolt, hogy a párhozamos mellékutcát egyirányúsítsa, így a Csömöri út két "oldalán" két utca veszi fel a forgalmat a külön irányokban. Ez eddig fantasztikusan szép és jó. Végre! mondhatnánk, valaki értelmesen gondolkodott.

Persze semmi sem lehet fenékig tejfel. Az elterelet kis mellékutcákban a haladás keserves. Miért? Egyrészt, mert bár a Csömöri út főútvonal, a terelésben ez nem számít és van pár kereszteződés a terelőúton, melyen masszív STOP tábla fogja meg a reggeli forgalmat. (Ha ugye az eredeti úton mennénk ott vagy lámpa lenne vagy az sem).

Ennek következtében minden reggel a 2 STOP táblánál akad le a reggeli forgalom. Kár. Különösen azért, mert az összes többi kereszteződést képesek voltak "főútvonalasítani" a terelőút javára. (melyek korábban jobbkezes v. mackósajtos utcák voltak)

A másik dolog pedig, hogy a terelőút végig szisztematikusan ki van táblázva 30-as korlátozással! Bravó! Biztos komolyan vették a környéket és az ott lakókat, fene tudja. Nekem valahogy savanyú a szőlő. Fényképet is csatolok, hogy látni lehessen: a terelőút jó állapotú, kellően széles, aszfaltozott, stb. Semmi ok a kényszeres 30-as korlátozásra. Talán a 30-as táblák helyett lehetett volna felrakni több "Figyelem! Forgalmi Rend Változás" jelzéseket...?

Ha jól sejtem hosszú ideig (fél év, egy év) fognak ezek a terelések élni, a magyar útépítőipart ismerve. Ismét egy remek hely a rend éber őreinek, hogy éjjel elbújva a bokorban vadul csattogtathassák... ...a 650 új beszerzett trafipax egyikét a 30-as táblák tövében. Sokat fognak kaszálni, mert senki sem megy ott 30-al. Még a BKV busz sem.

Üdvözlet ismét az Igazi Utánozhatatlan Magyarországon!

55 komment

Címkék: budapest közlekedés autó dugó útlezárás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.02. 08:30:37

szívás. de inkább örülj hogy van terelőút :)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.02. 08:39:52

inkább beszéljünk a kapaszkodósávról. hogyan megy az pontosan? nem párhuzamos közlekedésnek számít. akkor kell használni, ha a megengedettnél lassabban tudsz csak felmenni a dombra, hogy ne akadályozd a normál tempóval közlekedőket.

ha valaki 70-nel poroszkál felfelé (90 a limit városon kívül), de baszik hasznáni a kapaszkodót, akkor én megelőzhetem e (90-nel szigorúan) a kapaszkodósávban?

indapass90210 2009.03.02. 08:50:38

@Hurrá Torpedó: csak akkor, ha kopasz nagydarab vagy, diplomatarencámos béjemvében, és a manőver után bűntetőleg satuzol egyet előtte!

Secnir 2009.03.02. 08:52:13

szép volt a cikk, de ennyi erővel tegnap éjjel egy jóképű pajszerrel lekaphattad volna a 30-as táblákat...

torpedó: nem. jobbról nem előzhetsz.
elvileg. gyakorlatilag simán :) még be is kell előte fékezni, jobbra kitenni az indexet, hogy megértse: takarodjon ki a kapaszkodósávba. nálam be szokott válni...

töröttszárnyú angyal (törölt) 2009.03.02. 09:01:12

"A családi házas környéken kellemes mellékutca rendszer van, jó része aszfaltozott, tehát adódott a következtetés...."

bár szemét volt az oktatóm és ezért nincs még jogosítványom

SÜNT NEKEM!

de nem lehet, hogy éppen ezért vannak kint a 30as táblák.

szvsz. a postoló a hülye

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.02. 09:08:04

képzeljétek az volt hogy utolértem egy ilyen 70-nel menőt, hámondom majd csak észreveszi magát, és kihúzódik, látta hogy felfelé pikkpakk utolértem. hát nem ment ki. nem villogtam, nem dudáltam. vacilláltam hogy menjek e el jobbról vagy sem.

közben utolért engem is hátulról egy toledó, ő 100 fölött jött. elkezd nekem villogni. anyázok magamban hogy mi a faszt villog nekem, nem látja hogy előttem is mennek? mondom mindegy kiteszem az indexet jobbra, kimegyek a kapaszkodóba had örüljön.

ekkor úgy gondoltam hogy mivel már kijöttem akár egy gázfröccsel el is kerülhetem a 70-nel menőt. a kapaszkodósáv még tartott egy darabig, biztosan tudtam hogy a vége előtt simán vissza fogok tudni jönni a lassú elé.

elkezdtem előzni, közben a seat begőzölt, mert így mindkét sáv foglalt volt, ő nekiállt balról zárón keresztül előzni a lassút, és egyben ugye engem is. kb egyszerre előztük meg a lassút, egymás mellett mentünk, lassítottam hogy beálljak mögé, és a megelőzött lassú elé.

-seat: gyorsan jött (bőven 90 fölött), zárón átlépve előzött
-lassú: nem használta a kapaszkodósávot, pedig nem tudta tartani a megengedett legnagyobb sebességet
-én: megengedett sebességgel jobbról elmentem a lassú mellett a kapaszkodósávot használva.

jobbról előzni csak párhuzamos közlekedésnél nem szabad. de tudtommal a kapaszkodósáv nem számít annak.

szabálytalan voltam e a jobbról előzéssel? rendőr nem volt, nem azért kérdem, csak tudni szeretném.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.03.02. 09:09:36

@töröttszárnyú angyal:
Nekem az jött le, hogy a terelést éppen hogy átgondoltam tervezték meg: egyirányúsítás (ez most úgyis nagy divat Budapesten, lehet, hogy meg is marad), ahol lehet, elsőbbség a jobbkéz helyett. DE: nem akartak a környék családi házas jellegébe és a már meglévő elsőbbségi viszonyokba végzetesen belenyúlni, ezért maradt a 30 (mert különben a lakók tiltakoznak), és a STOP (ez még mindig egy mellék út. Hogy most épp egy főutat helyettesít, attól még nem lesz a STOP-pal keresztező főút felett álló)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.03.02. 09:12:09

@Hurrá Torpedó:
Szerintem igen. Itt mindenki szabálytalan volt. A Seat legfőképp.

szemig jimmy 2009.03.02. 09:21:11

@Hurrá Torpedó: ha most kitalálom a lassú jármű fajtáját akkor Silent Sound ideges lesz?

Rousboy 2009.03.02. 09:22:38

Durva szívás ami most ott kint van. (ott lakok) Ha átmész a Rákosira akkor esélyed nincs, max lépésben. Legtöbben földúton nyomják, ki merre éri. Ami szerintem szívás, hogy az egyenrangú kereszteződéseket szépen ellátották macisajtokkal, szokni kell rendesen.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.02. 09:23:06

@A mosóporos: nem lesz az, nem az volt.
de most hirtelen nem tudom pontosan mi volt, azért nem írtam. vagy polo, vagy golf

bocage 2009.03.02. 09:25:19

Jó, hogy néha már gondolkodnak terelésben. Korábban az ment, hogy majd az autós kitalálja a kerülő utat, ami enyhén szólva is átlátszó érvelés volt arra, hogy ne csináljunk semmit. Budapesten a fő gond, hogy minden építkezés indokolatlanul hosszú, kisebb utakon érthető, hogy nem sietik el, de főutakon rohamtempóban kéne dolgozni! Majd egyszer!

OFF
A kapaszkodósáv használata totál neuralgikus pont idehaza! Jobbra tartás és kész! Jellemző, hogy sok országban nem a kapaszkodó, hanem úgymond az előző sáv fogy el, tehát szélen haladsz egyenesen!
Én azt nem szeretem, ha már fél órája nem lehet több teherautót leelőzni, összejön egy takaros konvoj. Végre 500 méternyi kapaszkodósáv, mindenki menne, hogy végre el lehet hagyni a kamionokat, oszt az első 70-nel tötyög! Jó nekem is kicsi kocsim van (1.3-as motor, de ilyenkor odalépek rendesen, ha nincs megpakolva, hogy lehetőleg mindenki beférjen! Odafigyelés egymásra, és csak azért mert jobb kocsija van, nem szívatni a másikat!

MekkMester 2009.03.02. 09:26:44

Szerintem sok az a 30, elég lenne 10 is. :)

szemig jimmy 2009.03.02. 09:27:54

@Hurrá Torpedó: egyébként te vagy a hibás! Villogni kell!
Olyanod volt e mér hogy szöszmötöl előtted (mondjuk 70-el) aztán amikor megelőzöd a seggedbe áll, visszaelőz és lelassít újra? Na én ilyenkor vagyok ideges...

záporjózsi 2009.03.02. 09:33:32

A BKV buszok rendre betartják. Inkább azt nem értem, hogy miért nem brusztoltak ki előbb a Rákóczi út és a Rákospalotai határút + Késmárk utca és a Rákospalotai határút, valamint a Szentmihályi út és a Rákospalotai határút kereszteződésébe egy-egy tisztességes körforgalmat. Emellett a Csömöri úton a főútvonalat törölni kellene az érintett szakaszon.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.02. 09:40:39

@A mosóporos:
olyan pontosan nem, de előzéskor öntudatra ébredő igen.

minő meglepő kapaszkodósávos ez is, pár km-ről arrébb, egy nappal később mint a másik.

annyi a különbség hogy az emelkedő városba kezdődik, ezüst furgon előttem, megy ki a kapaszkodóba, örültem is, nem lesz gond. már gyorsít az ember, de még lakott van. város vége tábla, vissza 3 padló, hogy akkor már én is mehetek. utol is érem, elmegyek mellette szabályosan, 100 fel 4-be, nyugi, erre látom a furgon megtáltosodott, erőlködik, és addig nyomja míg vissza nem jön elém. hagytam. már így is picivel gyorsabban mentem mint 90. (bár 10%-os emelkedőnél pont leszarom hogy 89, vagy 95, fékezni nem fogok)

nekem sincs egy erőgépem (1,3 75 LE), de tudom úgy használni hogy az autó dinamikusan mozogjon bármilyen helyzetben (pl nem 50-nel 5-en indulok az emelkedőnek)

Megélhetési rasszista 2009.03.02. 09:42:09

Szerintem nem átgondolatlan, ez inkább amolyan "lakók, kuss legyen!" tábla. Ismerve a magyar mentalitást, bár az udvaron is parkol 2 autó, meg a fiam cimborái is a ház előtt szoktak kézifékes kanyart gyakorolni, de ha megjelenik két idegen autó, már megy a sápítozás "ide akarnak egy 2x19 sávos autópályát".
Most viszont elmondhatja az önkormányzat, hogy bár valóban szop az a pár utca, de ők kirakták a 30-as táblát, így elvileg mindenki csak átcammog a kertvároson, nem ez lesz az új főút.

T3raYon 2009.03.02. 09:42:23

@Hurrá Torpedó: szépen off-ra vitted a postot már az elején, gratula. Szerintem is érdekes a témád de talán jobb lett volna, ha külön POST javaslatként elküldöd a blogba mint máshova "piszkítani". A morál ugye a morál.

@Secnir - hát tudod, pont az jutott az eszembe, hogy a fémtolvajok inkább vihetnék innen a táblákat, mint a vasúti átjáróból a kábelt és aksit.

@töröttszárnyú angyal: na igen. Vártam már, hogy a post író mikor lesz lehülyézve előszőr. 6. hozzászólás. Köszönöm. Sajnos te nem értetted meg a mondanivaló lényegét, pedig SilentSound a felvezetőben még meg is csócsálta. Próbálkozz mégegyszer :-)

Általában amiért bátorkodtam felvetni a témát az még mindig az, hogy megint sikerült olyan rendszert kialakítani, mely ELMÉLETBEN mindenkinek jó (értve ezalatt: van terelési megoldás, de a környék lakói is nyugodtak lehetnek), GYAKORLATBAN viszont teljesen betarthatatlan. Igazából mint itt ebben a blogban és máshol is milliószor el lett mondva: ezek azok a dolgok amik aláássák a KRESZ és a táblák hitelét. Ezért van az, hogy az ember meglát egy sebességkorlátozó táblát és csak rándít egyet a vállán ahelyett, hogy lassítana: mert a reflex az, hogy feleslegesen van ott. Pontosabban ÉRTELMETLENÜL. Amíg ezt a hatóságok nem értik meg, nem lesz rend. Sokkal könnyebb lenne GYAKORLATBAN MŰKÖDŐ módon szervezni a közlekedést mint trafival büntetni. Mikor fog ez már leesni a felelősöknek?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.02. 09:46:11

igaz, tényleg off voltam de nagyon :)
szánom-bánom bűneim.
majd legközelebb postot küldök

PTibor (törölt) 2009.03.02. 09:49:23

@decibá: "de főutakon rohamtempóban kéne dolgozni!"

biztos, hogy ezzel mindenki jól járna? Nem normális ami folyik, de az tuti, hogy ha 1 hónap alatt csinálnák meg rohamtempóban, akkor valamit kifelejtenek az útból, mondjuk az aszfaltot..

és különben is: lassú munkához idő kell.. :)

szemig jimmy 2009.03.02. 09:59:13

@SilentSound: múltkor az utcaseprős posztnál megjegyeztem a zautó márkáját...kaptunk is érte :)
@T3raYon: Offot befejeztük :)

pokipepe80 2009.03.02. 10:02:18

Tudja valaki,hogy a Gyömrői út Budapest felé vezető oldalán, a kagylós benzinkútnál miért lett kialakítva 30-as zóna?

walaki@maffia.hu 2009.03.02. 10:04:14

Ilyen Pécsett is van a Siklósi u-i felüljáróm...2x2 sávos, 60as tábla, majd 30-as korlátozás 40 m hosszan... naná, hogy mindenki min. 60-nal megy!

George Jung 2009.03.02. 10:10:31

Szeintem szedd le a táblákat!

diktatorikus kleptokrácia 2009.03.02. 10:26:11

@Hurrá Torpedó:
bár off a téma, megelőzheted. ha a rondőr kekec, kérd meg, először büntesse meg azt, aki szarik a jobbratartás szabályára, aztán pedig önmagának utaltasson ki egy kresz-tanfolyamot.
on:
abszurdisztánban, itt, fuckisztánban ilyenen fennakadni? sajnos a minap beleszaladtam ebbe az utánozhatatlan szopiba, s a környéket nem nagyon ismerve berongyoltam az egyik egyirányú utcába - naná, hogy a rossz irányba :) ezúton ismételt elnézést kérek a megrökönyödött autóstársaktól, akik szintén keresték az utat, s egyszercsak egy őrült szembe haladt a forgalommal (egy? az összes :D)

Vájett Törp 2009.03.02. 10:28:39

@A mosóporos: Ha jól emlékszem, Spielberg Párbaj-ában volt ilyen játék.

Hozzá Szóló 2009.03.02. 10:42:02

Látsz egy 30as táblát, akkor mész max harminccal, ha föloldótábla van, akkor meg gyorsíthatsz. Óriási probléma. De fontos mindenki, hogy nem ér rá 30-al menni... annyira fontos dolga lehet itt mindenkinek, gyalogosokat se engedik át még sokszor zöldben se a zebrán, és fölháborodnak, ha mérik meg büntetik őket, amikor száguldoznak :)

Devil 2009.03.02. 10:46:46

@Hurrá Torpedó: Igen, ez a KRESZ-nek egy kivetelesen elbaszott resze. Ahogy a parhuzamos kezlekedes is, a lakott teruleten kivul-belul maskepp mukodo huleysegekkel egyutt.

záporjózsi 2009.03.02. 10:47:12

@pokipepe80: Nem zóna, hanem tábla. A BKV buszoknak már hetek óta ott kellene felhajtani a gyorsforgalmira az ideiglenes KöKi felé.

dwdHU 2009.03.02. 10:53:29

mien az a mackosajtos ucca? :s

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.03.02. 11:00:41

@dwdHU: A mackósajt az az elsőbbségadás kötelelő tábla. Szóval ne úgy képzeld el, hogy az aszfalt van végigkenve sajttal. :)))

pokipepe80 2009.03.02. 11:39:26

@záporjózsi: Érthető.egyébként cselesek a rendőrbácsikák,mert mostanában egyre többször traffiznak ott olyan autóból,amiről senki nem gondolná,hogy rendőrautó.Gondolok itt arra,hogy múltkor pl. egy fehér puttonos Citroenből nyomatták.:)))

Walter Melone (törölt) 2009.03.02. 12:11:30

@Hurrá Torpedó:

ez nem a 30-as út Kerepes után, Gödöllő felé?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.02. 12:30:17

@Walter Melone:
foggalmam sincs. nem én írtam ezt a posztot. én csak szétoffoltam :D

manes 2009.03.02. 12:30:42

Én itt lakom.Jó az a 30.Azt se tartják be..

Tuvalu 2009.03.02. 12:42:33

@Hurrá Torpedó:

Ezt látta a 70nel menő? (itt is a kapaszkodósávos rész végén érik utol. :) )

www.youtube.com/watch?v=dKRN5lx7MOI&feature=related

Izomor Lánya 2009.03.02. 12:56:53

Jó az a 30-as!

Grazban a főbb főútvonalakon kívül minden 30-as, és mégis mindenki elvan. Tudom, ilyenkor nem példa a Nyugat.

Egyébként postíró ellentmond magának. Ha a stop-táblák miatt dugó lesz, nem mindegy hányas a korlátozás? Ha meg éjjel megy haza, akkor meg hadd aludjanak már az ott lakók rendesen.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.02. 13:00:43

@Tuvalu:

pontosan ezt látta :) annyi különbséggel, hogy én voltam jobbról, és én 2.-nak jöttem vissza, nem elsőnek.

Tuvalu 2009.03.02. 13:24:32

Igen, meg hogy ezek nem tartották a 90-et meg a 100at.

Zsola777 2009.03.02. 13:37:11

Nem csak azért 30, mert ott laknak, azért is, mert látszólag nem olyan jó állapotú (biztosan romlik majd a terhelésre, hiszen nem főút): ha ott lesz valakinek kátyúkára, azt nem a főváros/közterületfenntartó, hanem az ottani önkormányzat fogja fizetni - szerintem tutira mentek.

T3raYon 2009.03.02. 14:27:15

@Izomor Lánya - Hmmm. Lássuk akkor a Ausztriát. Mert én is járok ám arra. Ott például kisebb települések esetén az országúton 90-ről nem 50-re, hanem csak 70-re korlátoznak le. Ezt se felejtsük el.
Az állítólagos ellentmondásomat pedig már fel is oldottad Önmagad. Sajnos te sem látod meg a dolog LÉNYEGÉT, melyet próbáltam jelezni: GYAKORLATBAN működésképtelen megoldást kár erőltetni. Olvass vissza lsz... OK? :-)

@Walter Melone: nem. Ha elolvasod a posztot akkor megérted, hogy ez az út a Csömöri út elkerülője a 16.-ik kerületben. Jó?


---továbbra is köszönet az offolóknak tevékeny munkájukért :-) --- Amolyan magyar módra megy ez itt: mindenki mondja a magáét. Igaz?

Walter Melone (törölt) 2009.03.02. 14:35:37

@T3raYon:
Hurrá torpedónak szólt a kérdés az ő offjához.


@Hurrá Torpedó:


Az offodra vonatkozott a kérdésem. de ezek szerint nem....

kpetya 2009.03.02. 14:51:48

Nem értem minek az a nagy elkerülösdi. Ott a Rákosi út.

BTW, a garázskiálló az út vagy nem út?

T3raYon 2009.03.02. 15:35:10

@kpetya: Hát igen. Ha arra jársz akkor tudod, hogy a Rákosi út a terelés óta be van állva mint a beton. (amúgy ezt korábban írták is) Aki nem ismeri a terepet annak még annyit, hogy míg a Csömöri út egy felüljáróban végződik mely a forgalmat a vasúti sín fölé viszi, a Rákosi út sima szintbeli sorompóba torkollik... Nem ugyanaz.

kpetya 2009.03.02. 15:39:25

@T3raYon:

Eddig a Csömöri volt beállva minden reggel.

Perillustris 2009.03.02. 15:40:07

"BTW, a garázskiálló az út vagy nem út?"

Nem út.

kpetya 2009.03.02. 15:53:06

@Perillustris:

MIért nem? Nem közúti járművek közlekedésére szolgáló köz vagy magánterület?

Perillustris 2009.03.02. 16:26:35

Nem tudom pontosan a jogi formulát, de szerintem az nem a hagyományos értelemben vett út(test). Ellenkező esetben a garázsból kiálló számára elsőbbséget kellene adniuk a balról érkező autóknak a jobbkézszabály értelmében.

PitBuli 2009.03.03. 10:00:34

Tele van a környék iskolával, és a gyerekek nem igazán szoknak át egyhamar arra, hogy a csendes kis környékből egy nagy forgalmú főutca lett. A másik indok ami a 30 mellett szól, hogy tényleg vannak olyan utak, amiknek az elsőbbségi viszonyát megváltoztatták, na ott én még 5-el is alig merek átmenni (pedig most nálam az előny), nehogy jöjjön egy barom jobbról 70-el, megszokásból...

Hep! 2009.03.04. 23:40:11

A 30as korlátozó táblák azért kellenek,mert pl a József vagy a János kereszteződésnél,én nem mernék ennyinél többel bemenni,az emberek megszokásból vezetnek,es ha jól tudom,már volt 3 baleset a József - Baross kereszteződésben..

h a Rákóczi és Pálya utcánál miért van stop tábla?azért,mert a János és József utcai kereszteződés egyirányú..
megnézném,ahogy a posztoló 50-el átmegy ezeken a kereszteződéseken..
mint pl. Batthyáni - Szt Korona kereszteződés..70el robognak el a Stop tábla mellett mert megszokták..

Hep! 2009.03.04. 23:41:28

és azért nem megoldás a Rákosi út,mert amíg volt Csömöri,addig is álltak az emberek a rákosin..

boldogok_a_sajtkészítők 2009.03.05. 13:44:01

A Pálya u - Baross u kereszteződés meg különösen veszélyes, mert ha a Baross felől jössz, ott van egyrészt egy átláthatatlan kerítés, plusz a járda feléig belógó villamos kapcsolószekrény. És ha ezeken túl is ki mered tolni a kocsid orrát, akkor meglátod a buszmegállóban álldogálókat, azaz abszolute nem látod, hogy jön-e valaki... A környező házak kerítésén meg menetrendszerűen látogatnak be az összeütköző autók, a minap jöttek belém is pont ott... Járt még valaki így?

pedig tényleg csak egy tükröt kellene kitenni, ha már megengedjük (?), hogy egy sarkot úgy eltorlaszoljanak, hogy ne lehessen bármit is látni...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása