Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Százötvennel rongyolt be Pomázra

2009.04.21. 09:49 :: SilentSound

Akik rendszeresen olvassák a blogot, egészen biztosan találkoztak már Richelieu nevével és azt is tudják, hogy ha ő ír, akkor sokat. Ezúttal egy idióta után eredt, hogy kérdezzen tőle ezt-azt, de végül feladta az üldözősdit, mielőtt nagyobb baj lett volna belőle.

A történet egyik szereplőjeként én sem pozitív fényben fogok feltűnni a történetben, ezt előre kijelentem azok kedvéért, akik életükben nem mentek a megengedett sebességhatár felett, soha, és ezt komolyan vallják is. Minden tiszteletem az övék, nálam azonban tegnap elpattant egy húr, az átéltek után viszont örökre rájöttem, nem érdemes túlzásokba esni. Hogy miért? Olvassátok...

Tegnap a késő esti órákban, nagyjából 22.30 körül tartottam hazafelé szokásos utamon Pomáz (népnyelven Pomi) felé, szentendrei út - 11 sz. főút - pomázi bekötőút útvonalon. Élveztem, hogy Békásmegyer után nulla forgalom, kicsit ki is engedtem a lovakat (ez az első megjegyzés, amire kommentek érkezni fognak), de nem vészesen, 2 darab autóval találkoztam békás city és Szentendre között.

Nyugodt fények, kisimult ráncok, a nap stressze már a múlté, ködös emlék csupán, és az egyik megelőzött tuning A astra orrán díszelgő LED-kompozíció sem késztetett semmi reakcióra. Láttam magam előtt, ahogy a gazdája családja legnagyobb örömére a fürdőszoba sminktükrében található égőket beszereli az imádott járműbe, mellyel az örökkévalóság számára is egybemosta az az A4-es audik és az A astrák közötti űrt.

Beértem Szentendrére, a tábla előtt már lassítva (szoktak fényképezni is ott, de leginkább a benzinkútról a piros lámpát zöldnek látó sporttársak okán), és besoroltam a Pomáz felé tartó lekanyarodó sávban várakozók mögé, harmadiknak. Legelől egy suzuki, talán wagon R vagy ignis, mögötte pedig a történet főszereplője, egy VW Golf Plus, KSU-358 (a továbbiakban ksu), aki akkor még csak békésen álldogált, igaz, hogy saccra kb 0,13 nanométerre a suzuki mögött (erős lámpa van, láttam, na).

És akkor zöld lett a jelzés....

Aki arra jár, tudja, hogy tetris minta jelleggel a bekanyarodó sávban csinos kis felnipöccentő kátyúk vannak, melyek nem nagyok, de egy közepes minőségű felni szélét könnyed eleganciával marasztalják ott, egyes típusoknál a gumit is el tudják választani a felnitől. Ezért mindenki kerül ahogy tud, de ksu már akkor vigéckedik. Közeledünk a Spar parkoló előtti szakaszhoz, addig végig záróvonal van, egészen a szentendre tábláig, tehát előzni nem faja.

Ennek ellenére sokan teszik ilyenkor ezt, mert vannak botrányosan lassú emberkék néha, főleg traktor és jobb-hátra dőlő kivitelező all-round furgonok betonkeverővel, 3 vendégmunkással, 10 cementeszsákkal és lali puli kutyával a fedélzeten. De ez akkor sem oké, főleg, mert az út közepe tiszta kosz, és azt ilyenkor a többiekre nyomják, bár nem hiszem, hogy ez valaha is érdekelne közülük bárkit.

Ekkor ksu index nélkül úgy előzi meg suzukist, hogy annak jobbra kell rántania a kormányt, kicsit megcsípi padkát, és kis inogás után egyenesbe áll. Ekkor gondoltam (és itt kezdődik részemről a hiba, ezt belátom, még ha csak utólag is), utána eredek, megkérdezem majd pomin, miként is nem bírt meglátni egy fehár személygépkocsit, ami elvileg a látótere 34%-át tuti kitakarta.

A záróvonal vége előtt 2-3 méterrel elkezdtem megelőzni suzukit, és uccu. Megyek is úriember (feltételeztem, hogy az, bocsánat az emancipáció harcosai felé) után, de ksu gyorsul mint szomszéd kissrác a lejtőn apuci által helytelenül megszerelt kontrás brinyóval. Igen ám, de egyszer csak közel satu féket nyom, mert épp utólért valakit, mire én nyugodtan kiteszem indexet, hogy megelőzzem őket.

De ekkor ismét gyorsul, kivág elém ohne index pont mikor odaérek, nálam minimális satu, pici blokk, 560 foritnyi gumi az aszfalton hagyva. Ekkor már urambocsá villantottam egyet. Erre ismét gyorsít, élvezi a dízel nyomatékot, és valami hihetetlen tempóban megindul. Ekkor voltunk kb 3-400 méterre Pomáztól....

És beronygol Pomázra úgy kb 150 Km/h-val, én már nem mentem vele, lassítottam bőven.

A HÉV átjáróban lassít, szinte megáll, én akkor utólértem, és az átjáró után úgy döntöttem, hogy akkor legalább átkérdezek, hogy most rosszul van, vagy ha nem, akkor akar-e rosszul lenni. Index, kimegyek előzni, erre elkezdi nyomni a dudát, még ekkor mögötte voltam, és integet, hogy menjek már.... Mondom ok, ez részben egybe vág az elképzeléseimmel.

Mikor majdnem mellé értem azonban bevág elém, én kormány balra, satu, bokor majdnem megcírógatja az oldalam. Ekkor letettem előzési szándékomról, vagy bármilyen, emberi nyelven folytatható megbeszélési célomról, hagytam a francba.

És a csattanó: odaér azon kereszteződéshez, ahol a bekötőút "megszűnik", irdatlanul piros és karbantartott stop tábla, balra Budakalász nevezetességeihez lehet eljutni, jobbra meg Dobogókő, Szlovákia, és Európa többi része közelíthető meg. 

Pont kibukkanok az utolsó ház mögül, mikor látom, hogy emberünk index, fék, megállás és minden nélkül balra kanyarodik, figyelmen kívül hagyva az akkor balról a védett útvonalon szabályosan közeledő szintén fehér suzukit, akinek szintén satu és szív-extrázás jutott osztályrészül.......

Összefoglalva:

  • soha többet nem megyek utána baromnak;

  • ksu valószínűleg sosem fog fehér suzukit venni;

  • lehet, hogy ksu gépjárművét nanorobotok vették uralmuk alá, a kocsiban pedig ádáz élet-halál harc folyt a gonosszal, én meg még rá is villogtam, miközben szegény pára csak az emberiségért küzdött;

  • ksu a kormányt kicserélte egy ps konzolra, amiben a kormámnyfunkció fordítva lett beállítva;

  • emberünk elszámolta a szervezetébe bevitt hallucinogén anygok felezési, illetve bomlási idejét, így idejekorán ült autóba.

Vigyázzatok magatokra az utakon!

105 komment

Címkék: közlekedés autó hülye sztereotípia veszélyes gyorshajtás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Normális vagyok? 2009.04.21. 10:22:17

@...::: Flúgos Kamionos ::...:
Tévedsz, itt is csak én lehetek a hibás.
A fehér suzukis :)

Emmett Brown 2009.04.21. 10:26:30

Biztos Keanu Reeves volt a sofőr :)

old bahaman 2009.04.21. 10:28:04

Hogy ezért mit fogsz kapni... Kitartást a kommentek emésztéséhez:)

trixilw 2009.04.21. 10:42:35

Pont múlthéten jártam arra és pont ugyanezt tapasztaltam. Szentendrénél a piros lámpánál már kezdett kikelni a sün a delikvens seggéből annyira nem bírt egy helyben maradni, majd a kanyar után ahol előzni tilos egy hatalmas gázfröccsel és ordítással megszülte azt.
Persze tudom, én voltam a hibás, életemben először jártam arra és képes voltam 30-al bevenni a kanyart :)

TH 2009.04.21. 10:54:03

Richelieu stílusát soha nem leszek képes megszokni, mert bár humorosnak szánt hasonlatokkal próbálja a szöveget feldobni, az ettől még bonyodalmasan és rosszul van megfogalmazva, komoly küzdelem az értelmezése (bár nem annyira, mint egy-két egyéb posztban, ahol a posztíró konkrétan nem tudott magyarul), ez sokat levon nekem a poszt értékéből. Ráadásul kb. annyira idióta volt, mint a golfos...ilyen hülyét akar előzgetni? Szóval tripla sün a golfnak, de egy sün azért a posztírónak is kijár.
"Igen ám, de egyszer csak közel satu féket nyom, mert épp utólért valakit, mire én nyugodtan kiteszem indexet, hogy megelőzzem őket." - ezt még többedszeri olvasásra sem akartam elhinni...:)

szemig jimmy 2009.04.21. 10:54:05

má' megint a suzukisok
ezekkel csak a baj van

dzsedi 2009.04.21. 10:58:45

meg kellett volna előzni aztán fékpróba hagy akadjon fel a vonóhorogra, aztán kiszálni és a kerékkulcsal megcsapkodni az arcát, és feldugni neki egy sün. (asszem sok volt a redbull)

TH 2009.04.21. 11:03:58

@newtehen: Elhiszem, csak le vagyok döbbenve, hogy ez valakinek eszébe jut...

mercurius 2009.04.21. 11:04:45

Én lőttem, volna, ha én vagyok a posztoló, és van nálam fegyver. hátulról. Előzze meg index nélkül a golyót, ha tudja.

TH 2009.04.21. 11:06:17

@mercurius : ez az! halál minden szabálytalankodóra! Mercurius igazságot szolgáltat!
:)))

Marcellusca 2009.04.21. 11:24:43

Szerintem jó a poszt. :)

@TH: A legjobb módszer, ha nem olvasod, ha látod, hogy Riseliő az aktuális hüjjje postoló. :)

Ötször 12a-c a golfosnak és 12a a hüjjje postolónak.
Most beigazolódott számomra, hogy miért nem érdemes bármely barom után, hogy kérdőre vonjuk.
Ennél csak az rosszabb, ha meg is áll és attakra kerül a sor.

Marcellusca 2009.04.21. 11:25:45

Na, szóval: bármely barom után menni!

TH 2009.04.21. 11:29:28

@Marcellusca: azért annyira nem rossz, hogy ne olvassam el. :)

Normális vagyok? 2009.04.21. 11:31:30

Pontosan ezért nem érdemes ilyen barmok után menni, inkább az első adandó alkalommal (erre való a piros lámpa) kiiktatni egy sünnel. :D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.04.21. 11:32:56

@TH: Én kifejezetten bírom Richelieu stílusát, ellentétben jópár másikkal, szerintem nem nehéz értelmezni, csak sok benne a kis mellékszál meg szófordulat. :)

consigliere 2009.04.21. 11:34:58

@mercurius : na látjátok ennyi!! mindenkit szájbalőni aki nem tetszik és meg is oldódott
ti meg itt sírtok.. az összes volt és jövőbeli poszt megoldva

-d(-_-)b- 2009.04.21. 11:35:49

Én értettem elsőre is.

A sün 2009.04.21. 11:37:58

Kezd elegem lenni a sünözésből.

TH 2009.04.21. 11:39:58

@SilentSound: Ízlések és pofonok. :)

@A sün: SÜN!
Egyébként a sünözéssel nem árt vigyázni, szombaton a Fradi-Debrecen női kézimeccs után a rendőrök azért vitték el az egyik idióta fradidrukkert, mert azt mondta nekik, hogy "sün". Szóval fő az óvatosság...

bmwsbp 2009.04.21. 11:40:30

mit kell itt leckéztetni?

Marcellusca 2009.04.21. 11:43:09

@TH: Ahaaa, értem. Valamiért biztos hüjjje a postoló. :D

Marcellusca 2009.04.21. 11:44:12

@A sün: Nem Téged keresnek állandóan? :)

@TH: LOL!

TH 2009.04.21. 11:52:16

@Marcellusca: A posztoló mindig hülye, és miatta tart itt ez az ország, ez ősi koboldtörvény.

GZoli 2009.04.21. 11:55:33

@Matrix_: Nem lehet túl sok stargate-et nézni! :D

Bobby Baccala 2009.04.21. 12:06:30

richelieu for prezident :D

Agyalap 2009.04.21. 12:07:31

Pomáz különben is érdekes. A körforgalomban mentem a HÉV-állomásnál, mikor Budakalász felől elémesett egy Opel, a vezetője hevesen mutogatott. (Biztos azt magyarázta, hogy nem működik a fék...)

Sunder 2009.04.21. 12:07:40

Már megint nem olvastam elég autózz blogot, most ébredtem rá.

Egy hete sincs, hogy megcsináltattam a bálna tavaszi szervízét, tegnap jutottam el végre, hogy visszaszereltessem a nyárigumikat, de ilyen sztorik hatása alatt tuti kértem volna rá római stílusú kerékdöfő lándzsákat vagy a szervízben, vagy a gumisnál.

@mercurius: lövöldözni ném' jaó' mert halálra rémül az asszony az anyósülésen. Persze ha az anyós ül ott (a helyén), akkor...

@Sün: minden homárcsoda egy évig tart, az Árkádból kiindulva. Nemsokára leszállnak Rólad, nyugi. ;-)

A posztoló meg esetünkben nem hülye (értem az alap-axiómákat, csak leszarom). Aki arrafele 50-el jár, az egyen babgulyást és használja ki a lökhajtását /autó nélkül/ Pomázig, annak is van annyi "nyomatéka".

Üdv,
Csaba

TH 2009.04.21. 12:09:44

@Sunder: nem azért hülye a posztoló, mert nem totyog, hanem mert egy elmebeteget akar megelőzni...

anyahajókabinajtóhajtogató 2009.04.21. 12:12:23

Nem akartam én ezeket csinálni de ez a kigyúrt riselijő úgy rámijeszett, hogy kénytelen voltam odalépni!

Sunder 2009.04.21. 12:14:22

TH, nem megelőzni, hanem kérdőre vonni.
Normál esetben nem tartanám jogosnak ezt sem, mert minek önkénteskedni, de ha egy Pomáz méretű település a lakhelyem, akkor a gyerkőceim védelmében én is megtenném proaktív módon. Mer' száz fölött azé' mégsemá'.

Abban kénytelen vagyok igazat adni, hogy a hatásossági indexe az ilyen cselekedeteknek alulról szagolja a zérust, de furcsán néznék reggel a tükörbe, ha nem tenném meg az ilyen dolgokat szimiláris helyzetben.

Szóval csak objektíven, kéremszépen.:-)

PR32 (törölt) 2009.04.21. 12:32:54

@TH: azt' a meccsen kik nyertek? mert lehet, h a drukker azt mondta, szetiszfekSÜN :)

na__most__akkor 2009.04.21. 12:47:15

Na most akkor 6@$$2@+0K le, de nekem is Suzukim van !!!

Az ilyen állatból meg tizenkettő egy tucat. Csak akkor nem találkozom velük, ha otthon maradok.

hau 2009.04.21. 12:50:07

Emberek!! Telefon a rendőröknek, ezt kell tenni! A többi az Ő dolguk. Aki felveszi egy száguldozó tempóját az hűvösre kerülhet egy baleset folyamán amiből főhősünk meg szépen kimarad..

TH 2009.04.21. 12:59:54

@Sunder: Sztem tök mindegy, hogy a lakhelyed mekkora, én Budapesten sem kedvelem az ilyeneket. De a posztíró azt írta, hogy "Igen ám, de egyszer csak közel satu féket nyom, mert épp utólért valakit, mire én nyugodtan kiteszem indexet, hogy megelőzzem őket.

De ekkor ismét gyorsul, kivág elém ohne index pont mikor odaérek, nálam minimális satu, pici blokk, 560 foritnyi gumi az aszfalton hagyva."
Itt kérem meg akarta előzni az illetőt nevelési célzattal gondolom, ezért jár a sün azért.

.lll. 2009.04.21. 13:00:25

én is járok arrafelé késő este,az ilyen faszfejeket pedig szépen el kell engedni

TH 2009.04.21. 13:00:28

@PR32: A fradi nyert, lehet, hogy csak félrehallották a rendőrök? :)))

indapass90210 2009.04.21. 13:04:07

Látom a konklúzió egyik felét már elmondtátok, így nekem csak annyi maradt, hogy ezért tart ott az ország, ahol!

A praktikusabb megoldás az lett volna, hogy megkérdezed a suzukist, hogy a padkázás során lett-e kára, aztán ajánlkozni tanúnak, hogy a feltételezett kárt legalább kötelezőre ki lehessen javíttatni. Különben is, ha nem volt nálad sün, minek mentél utána?

Viszont ha mégis sikerült vele elbeszéltegni, ezt valahogy így tudom elképzelni:

- Szia! Nem zavar, hogy másokat veszélyeztetsz azzal, ahogy vezetsz?
- Szia! Nem!
- Köszi, szia.
- Szia.

Taktaszada Bazsi 2009.04.21. 13:07:38

Azért a fehér Suzukis nem gyenge, Szentendre után még megelõzték, aztán Pomáznál már keresztben jött? :-)

Az ilyen ksu után nem szabad menni, hanem félreállni, hogy ne te legyél az elsõ, aki észreveszi hogy egyenesen ment tovább a kanyarban, és kelljen életet menteni rajta.

Bambano 2009.04.21. 13:07:49

Egyszer egy gimis fizikaórán kiszámoltuk, hogy nagyjából a fénysebesség 2/3-ával kell menni ahhoz, hogy a piros lámpát ténylegesen zöldnek lásd a Doppler effektus miatt.

Egyébként meg aki nem bír megelőzni egy átlagos dízel golfot, az ne ugráljon :)

TH 2009.04.21. 13:08:07

@Dövan: Sajnos lemaradtál ezúttal - @TH: ...:)

Taktaszada Bazsi 2009.04.21. 13:08:14

Azért a fehér Suzukis nem gyenge, Szentendre után még megelõzték, aztán Pomáznál már keresztben jött? :-)

Az ilyen ksu után nem szabad menni, hanem félreállni, hogy ne te legyél az elsõ, aki észreveszi hogy egyenesen ment tovább a kanyarban, és kelljen életet menteni rajta.

aszfaltbetyar 2009.04.21. 13:13:17

nembírszmegelőzniegyszarosgolfot? :D Sün mindkettőnek !

báró Csekonics 2009.04.21. 13:22:13

"soha többet nem megyek utána baromnak;"
Pontosan.
Gondolod, megértené hogy mekkora barom volt, csak mert megkérdezed (ne adj' isten megagyalod)?

Hadd rohanjon, sokan várnak transzplantációra, remélhetőleg csak saját magát öli / nyomorítja meg.
(Ja, és az államkasszának sem árt egy kis bírság-bevétel.)

richelieu 2009.04.21. 13:26:17

Szép napot!

Nos, félreértések elkerülése végett:

1.
Nem pályázom nyelvészeti díjra, a fiatalkoromban megszerzett tudással boldogulok úgy-ahogy, magyarul meg még pár nyelven, és ez nekem jó;

2.
Nem versenyeztem emberrel, erősen lemaradva mentem utána, csak akkor értem utól, ha lassított;

3.
Nem tudom milyen hangnemben beszéltem volna, ha adódik rá lehetőségem, egyébként nyilván tök értelmetlenül;

4.
photoshop

5.
sün

indapass90210 2009.04.21. 13:26:43

@TH: mindjárt tökön szúrom magam!

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.04.21. 13:28:12

@Dövan: Nem, így zajlott volna a beszélgetés:
- Szia! Nem zavar, hogy másokat veszélyeztetsz azzal, ahogy vezetsz?
- hö?
- Mondom: Szia! Nem zavar, hogy másokat veszélyeztetsz azzal, ahogy vezetsz?
- Szarjál sünt!
majd elhajt.

TH 2009.04.21. 13:30:21

@Dövan: Sajnos lemaradtál ezúttal - @TH: ...:)

Matrix_ 2009.04.21. 13:30:25

ez a golf-fos valami ilyen csákó lehetett:
www.youtube.com/watch?v=NpjyyiSFHOI

indapass90210 2009.04.21. 13:37:25

@TH: mindjárt tökön szúrom magam!

indapass90210 2009.04.21. 13:39:10

@Dövan: olyan dejavu érzésem lett....

szeme közé, laposan! 2009.04.21. 13:40:02

Ugyanmár. Tegnap hazafelé a Kosztolányin nagy forgalom, beállok elsőnek a piroshoz (a kereszteződés előtti második lámpa, nem az első, ott nem állt senki, tehát gyakorlatilag első vagyok...). Zöldre vált, elindulok, van ugye 30 m a Bartókig, aholis balról elzúg egy kis fekete Corsa, épp előttem. Dudálok egy nagyot meglepetésemben, majd elnézek balra, hogy hogyan is jött át, erre egy hülye rendőrt látok kalimpálni, forgalomirányítás gyanánt. Teszem hozzá, minden lámpa működött, se sárga villogás, se sötétség... ezt így hogy???

aszfaltbetyar 2009.04.21. 13:42:38

nembírszmegelőzniegyszarosgolfot? :D Sün mindkettőnek !

Edd China 2009.04.21. 13:45:48

KSU-358 nincs a zöldkártya adatbázisban. ez egy szellemautó volt. Vagy tényleg a nanorobotos eset lehetett.

TH 2009.04.21. 13:53:47

@Dövan: Csak rajta, rajta! :)))

szaGértő 2009.04.21. 13:54:02

@SilentSound: A pulóveremben is sok a mellékszál... Igaz, még meg sem próbáltam elolvasni.

aszfaltbetyar 2009.04.21. 13:58:43

úú most néztem beragadtak a kommentjeim :)

dani416 2009.04.21. 14:03:11

van egy golfom. múltkorában este mentem hazafelé a 11-en, egy hasznos, munkával töltött nap után. a pomázi elágazásnál békésen várakoztam egy fehér szuzi mögött a zöldre várva, de ekkor éreztem, hogy valami megmozdult bennem. mégsem kellett volna a savanyúkáposztás bableveshez joghurtos vörösbort innom? bánom bűnömet, de meg kellett előznöm szegény suzukit, pedig nagyon rossz volt az út. épp beértem egy autót és előzni kezdtem, amikor egy másik villogott mögöttem. valószinűleg nem láttam a már kigúvadó szemeimmel a tükörben. aztán a hév átjáróban lassítottam, hogy elnézést kérjek szegény autós társamtól, akit fékezésre kényszerítettem, és hogy meghívjam egy baráti üdítőre. de akkor már nagyon kellett. ezt a folyamatosan fortyogó emésztési szervrendszerem is jelezte. összeránduló farpofáim miatt görcsbeugró lábam tövig nyomta a pedált és így a kereszteződésnél is alig tudtam bevenni a kanyart, elkerülve egy másik fehér suzukist. még jó, hogy ezután sikerült görcsösen egyenes jobblábamat leszednem a gázpedálról és lelassítanom, de valószinűleg csak azért, mert elmúltak a görcseim. mindenhonnan. szóval már nem volt értelme tovább sietnem..... :-))))))

aszfaltbetyar 2009.04.21. 14:07:16

@dani416: ezért jó a lesötített autó mert abban lehet zacskóba szarni

aszfaltbetyar 2009.04.21. 14:07:53

*lesötétített (bonyolult szó)

Marcellusca 2009.04.21. 14:12:23

@Matrix_: LOL!
Haláli ez a reklám! Olyan "mai" és "kifejező". :)
De, mér egy kigyúrt kopaszé a merdzsó és nem egy kis szemüveges netbúváré (Sil? Hehe) :D

Lunitari 2009.04.21. 14:13:54

@szeme közé, laposan!: Te sem vagy épp vaze. Mi a sorrend? Rendőr, lámpa, tábla és a többi.....

Sunder 2009.04.21. 14:15:00

@aszfaltbetyar 2009.04.21. 13:42:38
nembírszmegelőzniegyszarosgolfot? :D Sün mindkettőnek !


Ááááá, versenyezzen ilyennel a fene. Disszonáns a véhat benzinnel a dízelgóf... :-/

Ha vrööö = gáz és vumm = váltás
akkor

Véhat benzin: vröööööööööööööööööööööööööööVummVröööööööööööööööööööööööö

Dízelgóf: vrööööSZÖRCS-VUMMvröööööVUMMvröööNYEKK-RIPSZ-ROPSZ (hetes sebesség NINCS)


Akinek vájtfüle van az autómotoroknak, az ezt nem hallgatná végig ;-)

Sunder 2009.04.21. 14:16:14

*autómotorokhoz.... öhh... én is lassan váltok.

aszfaltbetyar 2009.04.21. 14:36:41

@Sunder: te is huzatod egyesben 50 ig? :D

HitElemér · http://www.credithill.eu/ 2009.04.21. 14:39:14

A suzukisokkal csak a baj van!!!! :(

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.04.21. 14:43:02

@Taktaszada Bazsi:
teljesen igazad van. El kell engedni. Ha esetleg igazoltatnak az út szélén, őt biztos megállítják, és addig nem téged állítanak meg izzókészletet vakarni. Lehet esetleg inteni neki ilyenkor egy sziát is.

Rong 2009.04.21. 15:13:33

@aszfaltbetyar: szerintem egy screenshot :D

aszfaltbetyar 2009.04.21. 15:15:13

@Rong: akkor tudatalatt meghekkeltem a blogot mert ez valami admin menünek néz ki

DonnaNyányó 2009.04.21. 15:24:47

Nagyon gyenge poszt újra....

ezt a riselőt vagy minek híjják meg ne tegyétek ki posztolni, mert tényleg röhej a stílusa (csak pont az a szerencsétlen nem veszi észre magát).

Normális vagyok? 2009.04.21. 15:31:13

@Deluxe:
Szerintem pedig eléggé jól emészthető a stílusa a mai kedves(!) posztolónknak.

Normális vagyok? 2009.04.21. 15:33:05

@Deluxe:
Szerintem pedig eléggé jól emészthető a stílusa a mai kedves(!) posztolónknak.

Normális vagyok? 2009.04.21. 15:34:47

@Deluxe:
Szerintem pedig eléggé jól emészthető a stílusa a mai kedves(!) posztolónknak.

Normális vagyok? 2009.04.21. 15:36:09

@Deluxe:
Szerintem pedig eléggé jól emészthető a stílusa a mai kedves(!) posztolónknak.

Normális vagyok? 2009.04.21. 15:41:24

@Deluxe:
Szerintem pedig eléggé jól emészthető a stílusa a mai kedves(!) posztolónknak.

Normális vagyok? 2009.04.21. 15:44:55

@Deluxe:
Szerintem pedig eléggé jól emészthető a stílusa a mai kedves(!) posztolónknak.

ToMorgan 2009.04.21. 15:45:20

Hú, ezt de szar volt végigolvasni, egyetértek Delux-szal.

Amúgy meg a múltkori posztban írta valaki, hogy az önjelölt rendőrök menjenek el igazi rendőrnek, úgyis hiány van belőlük.

Rousboy 2009.04.21. 15:46:51

@aszfaltbetyar: Amikor töltődött be az oldal kimaradt a css fájl betöltése, ami definiálja a megjelenítéshez szükséges elemeket, színeket, betűtípusokat.

Normális vagyok? 2009.04.21. 15:48:58

Vazz, ez meg mi? Miért ment el ennyiszer?

TH 2009.04.21. 15:56:50

@Normális vagyok?: 2 percenként? nem hiszem, hogy magától...:)

Normális vagyok? 2009.04.21. 16:00:45

@TH:
Akkor biztos én vagyok a hülye..., de soha szándékosan, bocsi :)

Silverf@x 2009.04.21. 17:01:13

idióta... megkapta apuci kocsiját meg a friss jogsiját és most próbálgatja... majd felkenődik vele a fára...

Sunder 2009.04.21. 17:25:30

@aszfaltbetyar:
ki ám, csak az ótómata még tiptronicban sem szeret 7200rpm fölé menni úgyhogy korlátos a dolog egy határon túl.

De ezt is csak akkor, ha piros gyalogos jelzésen bringán átkelő futárt látok keresztbe tekerni. ;-) Olyankor még tán' a kompúter se tilt le.

*flameflameflame* ;-)

TH 2009.04.21. 17:38:57

@...::: Flúgos Kamionos ::...: Ez nagyon gáz ez a design. Kicsit sok helyet foglalnak el az avatarok képei vagy azok hűlt helye, nem?

@Normális vagyok?: Én nem haragszom. :D

@PR32: :)

Ro3 2009.04.21. 18:43:35

Hát felháborító! Nem tudom mit képzel magáról a posztoló is?! Azért ez már mindennek a netovábbja! Erősen fontolgatom, h feljelentem...nem hiszem el, h ezt így leírja ide...BAKKER
Mi a WWF címe? Kis kezdőbetűvel írni Lali pulikutyát!? >:( (lol)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.04.21. 18:56:59

@TH: Ja, eléggé furcsa, de szerinetm megszokható, csak ezek képek lehetnének kisebbek, szerintem tök fölösleges ilyen nagy méretben :(

vivax 2009.04.22. 08:49:28

hát ja.
sajnos én már ültem is ilyen kaliberű faszfej mellett, ti. a volt főnököm hasonló stílusban utaztatott egyszer a hármason kb 60 kilóméteren keresztül, tökön-babon, falvakon, városokon át, kb 150 -es átlagsebességgel, bódító nyáreste 7 körül egy baszotterős 5hengeres Mondeoval. Néha oda-odaszólt: mi van bazmeg, mit nyomod a féket, azon az oldalon nincs pedál.
nincs is rosszabb annál, mint tehetetlenül sodródni az eseményekkel - be kellett volna vernem neki egyet, csak hát ugye 40 kilóval, meg 20 évvel erősebb volt...

kehi 2011.03.03. 13:10:24

Most találtam ezt a cikket/kicsit megkésve/, és ráismertem a Dunakanyar rémére, akivel már én is találkoztam egy párszor.KSU-val jobb vigyázni:leszorít, ha úgy van kedve, kikap az autóból, ha nem vagy elég gyors/persze egy-két pofon azért dukál mellé, baseball ütővel beveri a szélvédődet, ha rosszkedve van. Ez nem kamu, megtörtént már párszor, a rendőrök is bevitték néhányszor.
Épp tegnap suhant el mellettem/a 150 megvolt/, szóval kint van, érdemes vigyázni vele...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása