Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Nem elnézést kérni szállt ki a kocsiból

2009.05.29. 11:16 :: SilentSound

Gergő esetében bejött a statisztika, a nagy számok törvénye alapján persze, hogy egy hülye suzukissal adódott némi kalandja. Szinte már nem is meglepő, hogy volt autóból kiszállás, rokonság felsorolás, éghaljatok emlegetése. Persze most is a gyökérnek volt nagy a szája.

Egy mai vérlázító esetet osztok meg Veletek és az olvasókkal. Május 28-án délelőtt történt velem az eset a főváros III. kerületében, a Remetehegyi út, Kolostor utca, Folyondár utca kereszteződésében. A helyszín teljesen hétköznapi kereszteződés: a Remetehegyi út és a Folyondár utca egy útnak tekinthető, csak a név változik a védett Kolostor utca után.

A Remetehegyi úton haladtam, és annak rendje és módja szerint megálltam a táblánál, hogy a Kolostor utcán haladóknak elsőbbséget biztosítsak. A stopvonal elég széles, két autó is elfér egymás mellett, így a gördülékenyebb haladás érdekében az egyenesen haladók jobbra, a balra kanyarodók balra húzódnak, jobbra nem lehet befordulni.

Mivel egyenesen, a Folyondár utcába szándékoztam behajtani, jobbra húzódtam. Várakozás közben a bal oldalamon megállt egy Suzuki SX4-es, amely az út szabaddá válásakor elindult egyenesen, amerre én is tartottam. Hogy elkerüljem az ütközést, a fékpedálra léptem, és a dudával figyelmeztettem a jóembert, hogy nemcsak szabálytalan, de veszélyes is volt a manővere.

A Suzuki azonnal megállt, vezetője kiugrott belőle. Nem nézett ki valami agresszív alaknak, ezért azt hittem, odajön és elnézést kér, amiért a KRESZ-t semmibe véve kis híján nekem jött. Illúzióm csak egy pillanatig tartott, az illető ordenáré hangon és stílusban elkezdett üvöltözni. Értelme persze nem volt annak, amit mondott, összesen annyit tudtam az idegbeteg szövegéből kihámozni, hogy nem érti, miért jobbra húzódtam.

Hiába próbáltam győzködni, érvelni vagy legalább megkérdezni, hogy mégis mit gondolt - csak mondta, mondta a magáét. Az egész "vitatkozás" nem tartott tovább fél percnél, de ez elég volt ahhoz, hogy a kereszteződésben megrekedjen a forgalom, hiszen a Folyondár utcába nem tudtak miattunk behajtani.

Talán a sürgető dudaszó lehetett az oka annak, hogy ideggyenge hősünk visszapattant az LGJ-852 rendszámú, világos metálszürke Suzukiba és továbbindult. (És mintha folytatta volna a félbemaradt telefonálást, de ebben már nem vagyok biztos.)

A képet az incidens után körülbelül fél perccel, még a Folyondár utcában készítettem róla. Aki látja, vigyázzon - közveszélyes!

127 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye erőszak kresz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

schdl (törölt) 2009.05.29. 12:29:42

Én már tudom ki a hülye, de csak privátban mondom meg :)

Nekem is Suzukim van, "L" betűs rendszámmal :)
Nem lettem fontosabb ember, de bármelyik skodrit lealázom a lámpánál, ha kell :)
De beszélhetünk arról, melyik autó autó...

A posthoz pedig:
Egyértelműen a Suzukis volt a hülye, ráadásul az a fajta, aki azt hiszi magáról, hogy ő mindent jobban tud...

Ja és szívélyes üdvözletemet küldöm a kerékpáros kollegának, aki a reggeli forgalomban a Csömöri úton a SÁV KÖZEPÉN tekert a végcélja felé :)
Nem dudáltam, nem anyáztam, nem mutogattam, nem szorítottam le. Idegesítő a dolog, de mindannyian jobban járunk, ha egyszerűen megelőzöm. Így is tettem. Ez megérne egy posztot? Nem. Miért? Mert a normalitásnak kellene normálisnak lennie...

theutat villám 2009.05.29. 12:29:51

@XXXXXXX:
azt nagyon jól teszed (mármint a sünt)
illetve gondold át újra, amit írtál

Neonvadász 2009.05.29. 12:29:52

@XXXXXXX: Ismétlem, jobbra nem lehet bekanyarodni. Persze a suzukisnak nem muszáj ismernie a kereszteződést, a jobbra tartást viszont illene.

2009.05.29. 12:30:04

@isti77:
Ennél csak az frusztrálóbb, ha mindenkinek ugyanolyan autója van és a parkolóban nem találod a sajátod. :-)

Matrix_ 2009.05.29. 12:32:02

@Neonvadász: a kereszteződést nem is kell ismerni, mert feltételezem valamiféle tábla tiltja azt a jobbrakanyarodást. elég ha 1-2 táblát tud értelmezni...

and/or 2009.05.29. 13:14:32

@Atlagos Otto:
Volt jobb!
Valamikor a 60-as évek elején május elsejei felvonulás után ismerösünk beszállt vadonatúj almazöld 402-es Moszkvicsába és hazament. Az asszony kérdezi: Rendszámot cseréltél?
Akkor derült ki, hogy simán elkötötte valakinek az ugyanolyan autóját. Mondások szerint összesen négyféle kulcs-variáció volt, az övé pont stimmelt, a szín is (abban az évben csak almazöldet gyártottak), mütyürkék a hátsó ablakban és a visszapislogón még nem voltak divatban, könnyü volt tévedni.
De visszavitte. Aztán megtalálta a sajátját is egy kicsivel odébb.

randomuser1 2009.05.29. 13:19:22

ok, akkor ezt benéztem, mint szuzukis a balrakanyarodó sávot...

Gontar 2009.05.29. 13:44:50

@schdl:

Nahát! Én a Veres Péteren találkoztam ugyanilyen cangással ma reggel: ez nem teljesen a sáv közepén, hanem inkább sávon belül balra húzodva, a felezőhöz közelebb mint a jobbszélhez közlekedett. :-DDD Én sem dudáltam le meg ilyesmi, de azon azért elgondolkodtam, hogy mi vesz rá embereket arra, hogy így közlekedjenek (főleg mivel ot van bicikliút, és HASZNÁLHATÓ - nekem legalábbis az, rengetszer megyek rajta bicajjal én is)... arra jutottam, hogy egyfajta hiány lehet a ludas... a józan ész hiánya. :-D

Suzukikkal mint autók nincs smemi bajom. Van nekünk is, ültem többfélében is és az SX4-et kifejezetten jó konstrukciónak tartom. Jómagam fordfókát vezetek, de tökmind1. Amit írtam azzal arra céloztam, hogy a postban szereplő suzukis mentalitása szvsz megegyezik egyes merdzsós/bmws/fukszos egyedek mindenkit lexaró, kanyarodósávból buszsávba előremenő stb. mentalitásával. Azaz mindegy a járgány, a lényeg a sofőr.

A Veres Péteren tegnap reggel röhögtem jókat: többen álltak a buszsávban menők a pirosnál, mint a szablyosan közlekedő sorban. :-D

kalandrover 2009.05.29. 13:46:50

@Neonvadász:

"A dudát azért nyomtam, mert ha nem nyomok féket, a szabálytalan suzukis nekem jön. "

Jájdekígyó!

Te így vezetsz? Kemény. Ha annyi dőd van, hogy a duda felé kapadozol, akkor arra is lenne időd, hogy elkerüld a problémát.
De neeeem, te keresed a bajt.

kalandrover 2009.05.29. 13:50:43

@Atlagos Otto:

Én magas autókkal mászkálok. Ezért sohasem jegyzem meg, hogy hova hánytam le. Aztán néha lapos autóval megállok egy áruháznál reflexből. Kifele jövet meg vakarom a fejem, hogy hányóra.:-)

ehpkb5 2009.05.29. 13:56:39

@Neonvadász: sorba van kötve a duda és a fék, csak együtt működnek? :)

vwxyz (törölt) 2009.05.29. 13:57:20

@lófő: "utálom az összes rakpartot,de legfőképp a turistákat"

A pesti felső rakparton az új fekvőrendőrt láttad már?

versiro 2009.05.29. 14:05:04

Gondolom, azért dudál, hogy felhívja a másik figyelmét, miszerint szabálytalanul, sőt veszélyesen közlekedett. Ez esetben teljesen jogos a duda.

Y2000 2009.05.29. 14:06:28

Én voltam. és az egész nem úgy történt, hanem az úgy volt, hogy jobbra indexeltél, és nagyon megleptél, hogy elindultál. Azt hittem, le akarsz állni.

ehpkb5 2009.05.29. 14:07:42

@versiro: ha párhuzamosan állnak egymás mellett és mindenki egyenesen indul, nem jogos. ha a suzukis indulás után ráhúzta, akkor jogos, bár akkor sincs semmi értelme - mivel a posztíró már elhárította a balesetveszélyt azzal, hogy megállt
(ki)oktató hatása meg úgysincs

Reggie 2009.05.29. 14:10:33

A duda nem disznek van a kocsiban, azt is nyomogatni kell neha.

Neonvadász jol csinalta amugy.

lotht 2009.05.29. 14:12:02

Joggal feltételezhető, hogy jobbra akar kanyarodni, hiszen nem indexel...

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2009.05.29. 14:14:45

Nem értem mi gondotok van azzal, hogy dudált, én is megnyomom ha valaki f.sz.

Hétvégén volt egy kedves kolléga, aki a Hallerről kikanyarodott a Soroksárira a buszsávba, én meg mellé a másikba. Gondoltam bekanyarodik a Dandár utcába, vagy utána valamelyik céghez.
Zöldre váltott a lámpa elindultam erre egyszer csak azt veszem észre, hogy jön át az én sávomba úgy, hogy a kocsim eleje a vállánál van. Ráfékezek, nehogy elvigyem, erre ő kihajol az ablakon és elküld a kurva anyámba hogy nem engedem be (index nélkül rámhúzta a kocsit). Kicsit kiakadtam, nem értettem mi baja van, mikor ő a marha, rossz helyre áll be index nélkül rámhúzza a kocsit, nem néz tükörbe stb. Ja és még csak nem is gyorsan indultam, hanem nagypapás stílusban, mert asszony mellettem ült.

ehpkb5 2009.05.29. 14:14:53

én eleddig egyszer használtam a dudát, amikor először ültem a kocsiban és kipróbáltam, működik-e

Reggie 2009.05.29. 14:19:46

@ehpkb5: pedig hasznos talalmany. a legtobb autosnak a duda hallatan jon meg az esze. probald ki, ha valaki valamit faszkodik te radudalsz, es mar megy is minden rendben ahogy kell.

ehpkb5 2009.05.29. 14:26:25

érdekes, én relatíve kevés faszkodóval találkozom
akivel igen, azon meg már előre látszik a típusa, így amikor beváltja a faszkodást, már nem vagyok az útjában

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.05.29. 14:28:08

Én mindíg dudálok, ha a chevrolet-el megyek. És közben éneklem a Hungáriától:
"Mert a jampecok a chevrolet-ben agyba-főbe nyomják a dudát..."

metal · http://electric.blog.hu 2009.05.29. 14:28:08

@TH: A kereszteződésben nem előzünk szabályt szegte meg!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.29. 14:28:29

@Reggie: sőőőőt, utána mindegyik be akarja bizonyítani,hogy nem is olyan béna, úgyhogy tép, mint a barom... ;-)))

Rousboy 2009.05.29. 14:32:28

Az is előfordulhat hogy nem volt ismerős arrafelé és azért azt gondolta hogy jobbra akarsz fordulni, vagy ilyesmi.

Viszont azért lehet következtetni egy autó mozgásából amikor elindultok hogy merre fog menni. Én nem hiszem hogy olyan nagyot kellett fékezned ahhoz hogy előtted menjen tovább egyenes, hiszen gyakorlatilag nulláról indultatok, nem volt sebesség.

Ha egy kicsit is oldalra nézel, számítasz rá hogy nem ismeri a környéket, akkor nincs meglepi.
Defenzív vezetés, vagymi...

n_gyula 2009.05.29. 14:33:05

Ne dudálj ne fékezz, Majd a helyszinelő elmondja neki a jobbratartás szabályait !

TH 2009.05.29. 14:39:21

@metal: Sajátos értelmezés. Az út itt kétsávos (hiszen elfértek egymás mellett), tehát ez szimplán párhuzamos közlekedés. Vagy te többsávos utakon figyelsz arra, hogy ha keresztutca van, akkor ott ne előzz meg senkit a veled párhuzamos sávokban?

Reggie 2009.05.29. 14:42:25

@ehpkb5: legutobb en egy olyannal talakoztam, aki a ferden parkolo autok kozul kigurult, majd elkezdett telefonalni az ut kozepen keresztbe allva. kb fel perc ment igy el, kozben mindket iranyban feltorlodott a forgalom, ekkor radudaltam, korulnezet, es visszagurult a parkolohelyre.

Reggie 2009.05.29. 14:43:32

@idelle: Ez csak akkor jellemzo, ha 20 meterrel elotte van masik auto es ugyis le kene fekeznie:)

Seth Gecko 2009.05.29. 14:47:07

http://kepfeltoltes.hu/090529/erd_feh_zam_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képen Érd, Fehérvári út - Zámori út.

Itt sincs külön sáv felfestve, elfér egymás mellett két autó, balra semmi, jobbra külön jelez zöldet a lámpa. Rendszeres az egyenesen haladóknál a balra, vonalra húzódás, hogy a jobbra haladók a zöldjükön átférjenek.
És mégsem akar senki a jobbra sorolók közül egyenesen kilőni.
Innentől szerintem a posztolónak van igaza.

kalandrover 2009.05.29. 14:50:48

@Reggie:

A fent említett eset akkor mostan kivétel? :-)

Reggie 2009.05.29. 14:54:11

@kalandrover: Vannak egyedek akik az eszuk barmilyen kis novelese eseten allergias reakciot valtanak ki. Ez egy ilyen eset.:)

lacken 2009.05.29. 14:57:44

Kicsivel több tolerancia kellene. Aki járt már egy kicsit Európában láthatta pl Párizsban vagy Rómában, hogy sok helyen sávok sincsenek felfestve, táblák és lámpa nélkül széles utakon, körforgalmakban gyönyörűen megy a forgalom. Egyszerűen figyelmesebbak egymással.Ja, és arrafelé tök mindegy milyen az autód.

Aggie 2009.05.29. 14:59:30

Azert szivas ez a kereszteződés, mert csak annak van igazán előnye, aki a Kolostorrol jön, döngetnek is lefelé ezerrel a Kiscelli felé. Szemben velük a Kisceli felöl jövők meg csak jobbra ill. balra mehetnek (leven a Kolostor utca 1iranyu)- es szinte mindenki balra megy. Ennek köszönhetően, mire a Folyodár utcából és a Remetehegyiről sorrakerülnek a kollégák, addigra mindenkinek bent van a zabszem és már nagyon menne. Én csak azt nem értem, hogy miért nem lehet betenni középre egy fehér pöttyöt és onnatól körförgalomnak nevezni a kereszteződést, mindenki jól járna, még a Kolostor utcaban lakók is, ahol kisebb lenne a zaj is. A Törökvész-Pusztaszeri kereszteződésben ez már egész jól működik.
Poszt iró meg álljon középre, ha geyenesen megy és ne fotózzon vezetés közben!

ehpkb5 2009.05.29. 15:01:09

@Reggie: ez azért eléggé kirívó példa

indapass90210 2009.05.29. 15:10:33

Hüje a posztoló, mert nem szállt ki verekedni, hogy sokkal izgalmasabb poszt íródhasson számunkra! És ezért tart ott az ország, ahol!

Reggie 2009.05.29. 15:12:33

@ehpkb5: Az, de en kulonos erzekkel fogom ki az ilyeneket.

EÖ (törölt) 2009.05.29. 15:29:38

a hülye tuskó audis baromja!
ja, ez szuzukis volt? :)

ave 2009.05.29. 15:40:35

Egyéves Önkéntes (Sün-díjas)
jo gagyi az avatarod...

flea 2009.05.29. 15:45:03

@schdl: nem ismerem az általad említett utat, de ha parkolnak a szélén, akkor én se húzódnék jobbra biciklivel. Sz@r dolog, mikor rádnyitják az ajtót, bele is lehet halni.
A másik (és ehhez még parkoló autók sem kellenek), az az, hogy ha középen mész, akkor rákényszeríted az előzni szándékozókat, hogy ne csak 1 centiről kerüljenek ki sávon belül, hanem rendesen - ez is növeli a várható életkort.

(on)

Neonvadász 2009.05.29. 15:45:38

@kalandrover: Nem tudom, te hogy vezetsz, nekem a két kezem a volánon szokott lenni, így dudáláshoz csak az ujjamat kell kinyújtanom. Egyébként el tudtam kerülni a bajt - mint az az eset leírásában is olvasható.

Neonvadász 2009.05.29. 15:47:07

@ehpkb5: Úgy gondolom, ha valaki a szabálytalanságával veszélyhelyzetet teremt, akkor nem ördögtől való, hogy használom a kürtöt.

Neonvadász 2009.05.29. 15:48:55

@Y2000: Ezt elég nehezen tudom elhinni, hiszen centinként csorogtam előre, amíg a Kolostor utcában jöttek az autók. Az pedig egész egyszerűen nem igaz, hogy indexeltem.

ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2009.05.29. 15:50:58

@and/or: Én valami hasonlót adtam elő 1992-ben, Daciával. Cukrászdában voltunk, már kifelé jöttünk a fagyit nyalva, amikor odajött hozzám valaki, hogy becsukták a kulcsot a Daciájukba, tudnék-e nekik segíteni.
- Kérem, nagyon szívesen - mondtam, és fapofával kinyitottam a kocsijukat az én kocsim kulcsával.
Aztán nagyot röhögtünk az egészen. :-)

Neonvadász 2009.05.29. 15:51:12

@ehpkb5: Hogy értsd a helyzetet: a célba vett Folyondár utcában egy sáv kezdődik, tehát párhuzamosan nem tudtunk volna behajtani. Ha minden mástól eltekintünk, ilyen szituációban akkor is a jobb oldalon haladónak van elsőbbsége.

Gulyás G 2009.05.29. 15:51:16

Könyörgöm: mi az, hogy "ugy gondolta, hogy jobbra fog kanyarodni"? Ha jobbra akar kanyarodni indexel.

Jaa, hogy az egy masik orszag? Bocsi... :(

ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2009.05.29. 15:58:10

Nem értem, mit hergelik magukat azon egyesek, hogy ki volt szabálytalan és ki nem, amikor nem történt az ég egy adta világon semmi. A történetben az a lényeg, hogy a kedves márkatársam megállt és kiugrott üvöltözni a kocsiból. Az ilyenektől ott a helyszínen el kell venni a jogosítványt, összetépni, megetetni velük, kiszaratni, majd azt újra megetetni (© Jay & Silent Bob).

T-boy (törölt) 2009.05.29. 16:00:31

Ember!Bátor vagy,beleveszni egy TEREPJÁRÓSBA?!
Én ijedtemben biztos lefújom a 2 kilóssal,
mindig kéznél van.
A KRESZ nem ismerése pedig nem mentesít..

Neonvadász 2009.05.29. 16:06:00

@Rousboy: Ha nem volt ismerős arrafelé, akkor is érthetetlen a viselkedése. Egyrészt nem indexeltem, másrészt láthatta, hogy az autóm orra a Folyondár utca felé áll.

Amikor elindult, azt hittem, keresztezi a Kolostor utcát és nagy ívben bekanyarodik balra. Valóban nem értünk el nagy sebességet, így nem kellett hosszan nyomnom a fékpedált, de azért oda kellett lépnem, hogy elkerüljem a karambolt.

Arra mindig számítok, hogy valaki nem ismeri a környéket, de ez a szituáció nem a környék, hanem a KRESZ ismeretének hiányából fakadt. Lehet, hogy a bizalmi elvet ki kellene dobni a kukába...?

Neonvadász 2009.05.29. 16:08:26

@Aggie: Pont azért nem középre állok, hogy a balra kanyarodók elférjenek mellettem, és akkor gördülékenyebben halad a sor.

T-boy (törölt) 2009.05.29. 16:09:18

Erre varjál gombot!
A Szávai Ági lemosta a Venus Villiamset!
6-0,6-4 !!
Gratula

T-boy (törölt) 2009.05.29. 16:10:45

@T-boy: Nem vág szorosan a témába,de jólesik...

Neonvadász 2009.05.29. 16:12:50

@T-boy: Legalább van egy olyan kommentár, amelynek mindnyájan örülünk!

kalandrover 2009.05.29. 16:13:58

@Neonvadász:

"Egyébként el tudtam kerülni a bajt"

Ja, azért íródott ez a "cikk". Úgy sikerült volna el kerülni, ha mindkét fél csendben ment volna a dolgára. De neeem, meg köll verekedni.:-)

Imbolygó Hollander 2009.05.29. 16:14:10

@Neonvadász:

"Úgy gondolom, ha valaki a szabálytalanságával veszélyhelyzetet teremt, akkor nem ördögtől való, hogy használom a kürtöt. "

Tényleg nem az, ha a veszélyhelyzetet akarod elhárítani vele.

Viszont ha büntetni akarsz vele a helyzet elhárítása után, akkor meg az. De legalábbis felesleges, és feleslegesen agresszív. Tudod hova vezet.

Nikorene 2009.05.29. 16:28:20

@Imbolygó Hollander: nem értek egyet... ha valaki fax, és nem dudálsz rá, akkor az hiszi minden ok, és legközelebb lehet, hogy egy platós Ifa alá szorul... szóval mindenképpen balesetet előzöl meg vele, ha nem azt, amit éppen megúsztál, akkor a következőt, amit a másik okozott volna.

Imbolygó Hollander 2009.05.29. 16:34:38

@Nikorene:

"nem dudálsz rá, akkor az hiszi minden ok"

Vagy arra gondol, hogy "Nédd az agresszív barom mit dudál itt", esetleg föl se fogja, hogy neki szólt, vagy szimplán megijed.

Azt az egyet nem hiszem, hogy tanul bármit is belőle.

Pláne mivel sokan minden sz@rért dudálnak.

Fitz 2009.05.29. 16:40:04

@metal: Na most metál az ész, de ilyen szabály nincs.

Nikorene 2009.05.29. 16:41:33

@Imbolygó Hollander: ha nem dudálsz, és 100 esetből egy se jön rá, hogy fasz volt, akkor már ha csak egyet ráébresztesz, a dudálással, és a másik 99 meg anyáz, az is már javulás

Big-B 2009.05.29. 16:44:58

Az ordibáló autósnak a pofájába kell röhögni, hadd idegesítse még jobban magát, aztán otthagyni a pics@ba.

Imbolygó Hollander 2009.05.29. 16:46:44

@Nikorene:

Én saját részről maradok annál, hogy nem népnevelésre használom a dudát.

Circus 2009.05.29. 16:48:19

@Nikorene:
meg a dudálással is az abaj, hogy nem mérhető - mikortól előzöl meg balesetet, és hol az a pont, amikor már anyázol/büntetsz? Nem beszélve a reflexekről.

Egyébként nem úgy van, hogy jobbra húzódok, kanyarodok és/vagy egyenesen megyek tovább, balra húzódok, ha balra kanyarodok? Ja, persze, csak ehhez tudni kell, hogy egysávos útra érvényes, namost, ha ezt valaki nem ismeri fel.

Amúgy pár éve nekem ugyanezt csinálta valaki a kispesti tűzoltóság előtt, kifelé (Corvin körút) - széles, de egysávos az út, beállok a közepére, erre beáll mellém egy jóember azáróvonalra, hogy mivan haver, neked nem elég egy sáv? Barátságosan visszakérdeztem, hogy ez mióta kétsávos, baromarcú? Ó közölte, hogy anyukám baromarcú, és beállt elém. Ebben maradtunk.

TH 2009.05.29. 16:59:27

@Fitz: Csak szeretnéd. Hogyne lenne ilyen szabály???

flea 2009.05.29. 17:04:52

@Circus: népnevelési céllal rápöccenteni a dudára (nem nyomni neki mint állat, csak rápöccenteni) szerintem jó megoldás.

Amúgy engem úgy tanítottak, hogy ha szélesebb az út (ill. kétirányú esetén az 1 irányú közlekedésre kijelölt része, felezővonal híján a fele), mint 7m, és el is férnek rajta kényelmesen egymás mellett, akkor felfestés nélkül is szabad rajta párhuzamosan közlekedni. Most nem nézek utána, hogy tényleg így van-e...

tboykaa 2009.05.29. 17:30:33

Suzuki...a Ti autótok...:)

nopasaran (törölt) 2009.05.29. 17:31:30

@flea:

Nem egészen ...

A SÁV FELFESTÉS NÉLKÜLI, SZÉLES ÚTON, LAKOTT TERÜELETEN ALAPBÓL "JOBBRA TARTS!" VAN....

Kivétel, ha a jobbszél MÁR BETELT és kialakult egy második/többedik sáv is azokból a járművekből...amik az ELŐZÉS UTÁN már NEM tudnak vissztérni jobbra... a helyükre.

Azaz amikor/ahol kilehet menni jobbra, mert ott van szabad hely akkor.. ki is KELL menni!!!! vissza jobbra az ilyen úton.

Ottopappa 2009.05.29. 17:34:53

Kiszállni, a szart is kiverni belőle, visszaszállni, majd angolosan távozni... Olyan egyszerű, hányszor mondjam még el?

IP2 2009.05.29. 17:44:33

@TH: Ez nem ilyen egyszerű. Van, ahol lehet, van ahol nem. Jelen esetben nem lehetett előzni. Más kérdés, hogy mint írtad, ez valóban nem előzés volt.

flea 2009.05.29. 17:46:42

@nopasaran: köszi a pontosítást!

Reggie 2009.05.29. 17:53:16

@flea: Igy van, de konkretan meterre nincsen megkotes.

RaveAcE 2009.05.29. 17:55:27

@lófő:
Akkor is a jobboldalinak van elsőbbsége, ha a baloldali is mehet egyenesen. A szuzukis gyökér volt.

schdl (törölt) 2009.05.29. 18:02:47

Látom, nem érzitek át a Suzuki kolléga gondjait:
Épp ma reggel kapott fizetési felszólítást a banktól, mert már 2 hónapja nem fizette a részletet, sietett a postára, hogy befizesse az elmaradását, amikor a házból kilépve belelépett a szandáljával egy hatalmas halom kutyasz@rba, ami még a lábujja körme alá is bement. Vissza kellett menni a havi 200eFt-os svájci Frank alapú lakáshitellel terhelt garzonjába, hogy tisztálkodjon és lábbelit váltson.
Ismét elindult, de a kocsiba beülvén észrevette, hogy a hátsó ülésen alszik egy homeless, akit ki kellett tessékelnie (nem kis testi erőszakot alkalmazva). Végre indulna, amikor ráadja a gyújtást, már ég is az üzemanyagszintjelző-lámpa, hisz már 2 és fél hónapja nem tankolt. Már nem emlékszik, hány kilométert tett meg azóta, hogy felvillant a lámpa "50km után leáll a motor". Ez még mindig nem elég, mert ott figyel az ablaktörlőn a kék cédula, és ő nem is érti, hiszen direkt a zebrán parkolt, hogy a többi autós elférjen.
Nem gond, elindul végre, amikor megcsörren a mobil. Az asszony hívja a kórházból, hogy az őssejtlevétel mégsem 100e lesz, hanem 150. Mivel amúgy is nehéz egy kézzel kormányozni, váltani, indexelni, a gps-t kezelni, meg tudom érteni, hogy felbassza az agyát azon, hogy valaki rádudál...

Egyszerű, nem? :)

i23kovacs 2009.05.29. 18:10:42

Én csak azt tanácsolom a posztolónak, hogy ezentúl álljon középre.

Hasonló a helyzet a Hegyalja út - Sánc utca kereszteződésben, annyival bonolultabban, hogy ott jobbra is lehet kanyarodni, és arra külön kis nyilacska van a lámpán. Ha egyenesen akarsz haladni, udvarias vagy és ezért balra húzódsz, hogy a jobbra kanyarodők még mehessenek, akkor biztosan beáll melléd egy tahó, amelyik nem jobbra akar menni, hanem egyenesen, és majd a kereszteződés közepén mutogat neked.
Én inkább középre állok, kivéve, ha a mogöttem jövő jobbra indexel. Ha nem, akkor az ő baja.

Normális vagyok? 2009.05.29. 18:21:27

@schdl: Mindemellett vérnyomásingadozásban is szenved és megártott neki a reggeli fekete...sőt még reggelizni is elfelejtett :D

RadyR 2009.05.29. 18:33:57

Engem anno hasonló helyzet miatt róttak meg vizsgán kétszer is.
Széles sáv (a szemköztiek egymástól felfestéssel elválasztva), kereszteződés, egyenesen és jobbra lehet kanyarodni.
Első alkalom: Egyesen mentünk tovább és maradtam középen. Vizsgabiztos szerint balra kellett volna sorolnom, hogy a jobbra kanyarodók elférjenek. Majd később megbuktam, mert túlléptem a megengedett sebességet.
Második alkalom: Ugyanaz a kereszteződés, szintén egyenesen, de most balra, a jel mellé húzódtam. Másik vizsgabiztos szerint ezt nem kellett volna, mert egy sávban nem lehet egymás mellett két gépkocsi. Maradt a hülyén nézés.

Persze lehet, hogy az én szitum kicsit más, mint a posztban, de az milyen már, hogy ugyanabbann a közlekedési helyzetben két vizsgabiztos mást-és-mást vár el?

Neonvadász 2009.05.29. 18:38:18

@RadyR: Túl átlátszó lett volna, ha azt mondják, nincs rajtad sapka. A rutinvizsgán mesélte egy emberke, hogy őt az első alkalommal "helytelen kormányfogás" indoklással vágták meg.

Kicsi79 2009.05.29. 19:20:56

@schdl: Ha autónak gondolod a szutyukit, próbáld ki a következőt: 5 ember (180-190 cm közti magasság, 100-130kg testsúly) plusz csomagok, plusz komoly hifi (csak a helyigény miatt írom) Németország oda-vissza. Az új "autó"-dban megnézném! :DDDD
Az én 17 éves kombimmal megjárjuk kényelmesen, kipihenten. PLUSZ: tempósan (N.o.-ban ahol lehet, 200 utazó. 260 a vége)

Kicsi79 2009.05.29. 19:22:00

@schdl: Ja, és nem jön szembe minden sarkon 3 ugyanolyan.

nyu 2009.05.29. 19:46:40

Csodalkozom, hogy a jobbkez-szabalyt meg nem emlegettetek, mert az is elojon, ha ketten ugyanabba a savba probalnak sorolni.

Aszerint sem a Suzukinak volt elsobbsege, hanem a posztironak.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.29. 20:34:10

Én már tudom, ki a hülye, de nem mondom meg.

@Marcellusca: De most mér' kell mindig pletykálni? Ne legyé' má nő! :)))


Amúgy meg a szuzukis vagy szülni ment, vagy szülni vitte a még nem terhes feleségét.

indapass90210 2009.05.29. 20:34:19

@Kicsi79: Még írj pár sort légyszi, mert ennyi adat alapján nem tudom eldönteni, hogy most sajnáljalak, vagy irigykedjek!

nov2016 2009.05.29. 21:20:14

Ez egy ilyen széria lehet. :)
Velem egy sötétebb szinű SX4 tulaja üvöltözött pár hete, mert nem engedtem be amikor a záróvonalon keresztül furakodott volna be a sorba, miután centire végetért az a buszsáv, amiben addig olyan szépen végig tudta előzni a sort.
Annak is LJG vagy LGJ volt a rendszáma..

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.05.29. 21:44:08

@nov2016: Lehet, hogy ugyanaz volt, csak azóta már kifakult :)

nov2016 2009.05.29. 21:47:32

Vagy összetörte és telibe kellett fújni. :)

Perillustris 2009.05.29. 22:13:18

Mostanában többet autóztam a kelleténél, s azt kell mondjam, a helyzet inkább romlik az utakon, mint javul. Még ott sem megy rengeteg sofőrnek a sávtartás kanyarodás közben, ahol látszik a felfestés, nemhogy olyan helyen, ahol láthatatlan. Gátlástalanul ráhúzzák az emberre a kocsit, b@sznak tükörbe nézni.

mwolf (törölt) 2009.05.30. 00:56:16

SX4 ideges na!
72hó, óto meg már rég a bontóba!
Én tolerálnám!

hogen 2009.05.30. 05:06:56

Kicsi vagyok, nem értem el semmit az életben, nő a pocakom, az asszony meglépett a gázszerelővel, válság van, magasak a "szépújeSXétSzuzuki" törlesztői, mert a rohattbank emeli őket, erre még ez a köcsög is rámdudál, szarjonsünt...megértem a mukit! lol

mohusssska 2009.05.30. 11:10:06

a száját kellet volna megb***ni
vissza is takarodott volna!!

mohusssska 2009.05.30. 11:16:09

@nov2016: és annak mit mondtál mikor kiszálltál??

schdl (törölt) 2009.05.30. 11:16:12

@Kicsi79: Te hosszú távon autózol, 5 fővel, csomaggal, számodra 200 a kényelmes utazó tempó. Neked ilyen kocsi kell. Ez rendben van, nekem ezzel semmi bajom.

Én jellemzően városban autózom, egyedül. Nincs mélyládám, nem vagyok vállakozó, aki a teljes lakásfelújítás kellékeit a kocsijában szállítja. Nekem kis autó is elég, alacsony fogyasztással, alacsony súlyadóval, kedvezőbb kötelezővel.
Ezzel mi a baj?

Nekem nem fáj, hogy neked milyen autód van, neked miért fáj, hogy nekem milyen van?

U.i.: Nekem nem SX4-esem van :)

mohusssska 2009.05.30. 11:17:37

jha h üvöltözött nem ütközött :S
úúpszi

Kicsi79 2009.05.30. 17:15:53

@schdl: Asszem akkor kicsit félreértettelek, nekem büszkélkedés és melldöngetés jött le. Városban elismerem a Suzukit, csak a "boyracerek" bosszantanak, akik ezt teszik azt gondolván, hogy övék a világ legjobb autója (90%-ban ők járnak Suzukival). Én ezt a sajátomról sem mondom, mert ha nem vigyázok, leeszi a gatyám, ha meg javítani kell rohadt drága az alkatrész mert csak gyári eredeti létezik hozzá 75%-ban. Utángyártott nem nagyon (más kérdés, beleraknám-e?).

schdl (törölt) 2009.05.30. 17:38:04

@Kicsi79: No problem :) Tény, hogy sok Suzukis hülye... (ezt én is belátom). A lényeg az (szerintem), hogy ne általánosítsunk! Nem minden BMW-s és Audi-s hülye, ahogyan a Suzuki-sok sem :D

schdl (törölt) 2009.05.30. 17:45:18

@Kicsi79:
U.i.: Dolgoztam sofőrként és teljesen megértelek, ismerem azt az érzést, amikor az X5-ös BMW-vel végigelőzöd a sort a 6-oson, és hogy milyen Jaguar XJ6-al 200-al menni az M5-ön :)

Kicsi79 2009.05.30. 18:26:48

@schdl: Azért ezt a két dolgot nem művelném. :DD
Igyexem szabályosan közlekedni.

Ymmi 2009.05.30. 19:52:57

Az enyém wagonR bibibi és nem üvöltözök senkivel,elengedem a gyorsabbat, ha bénázok elismerem,ha velemszemben szabálytalankodnak az sem izgat alapból ugy közlekedek hogy lehetőség szerint elkerüljem a bajt hiszen a srácok és a párocskám vagy várnak rám vagy mellettem ülnek

Circus 2009.05.31. 12:11:10

Azért az tök jó, hogy megint sikerült a vitát elkanyarítani, mintha szegény autó tehetne arról, hogy milyen balfék vezeti... :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása