Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ha nem hajolok el, betöri az orromat

2009.06.18. 20:34 :: SilentSound

Nem csak olyan nagydarab rövidhajúak vezetnek autót, mint akiről egy nem olyan régi posztunk is szólt. Namnit nem volt ilyen szerencsés, a másik végletet fogta ki, aki a bocsánatkérése ellenére sem hatódott meg és fizikai erővel próbálta bizonyítani az igazát.

Csatlakoznék autós sorstársakhoz, bár előre leszögezem, hogy én is hibásnak érzem magam. Tudni kell rólam, hogy Tigris tankon kívül már majdnem mindent vezettem... 14 éve van jogsim és havonta minimum 2500 km-t szoktam letolni... soha nem iszom, no cigi, narkotikumot képen se láttam... szemüvegem nincs, reakcióidőm abs. átlagon felüli.

Történt egy derűs tavaszi d.e., hogy xy belvárosban haladok. (Direkt nem közlök helyszínt.) Siettem, de ahogy a többiek, úgy én is dinamikusan haladtam a forgalomban 60-65 között. Lámpa, lámpa hátán, közben csörög az a rohadék céges tel., hogy ugyan mikor érek már yx helyre, mert már nagyon várnak, addig dolgozni sem tudnak, áll az élet.

Egyik lámpánál a "gyorsító" sávban ér a piros. Mellettem egy fekete terepjáró, aki a jobboldali sávban foglal helyet, eddig nem volt vele gond, normálisan közlekedett. Nem messze tőlünk látom ám várakozás közbe, hogy a sávom megszűnik, jobbra leszek kényszerítve. Sebaj, majd jól kistartolok és idejében sávot váltok.

Itt álljunk megy egy szóra. Mindenki tegye a kezére a szívét és úgy ítélkezzen, hogy amikor siet, akkor nem próbált meg még gyorsan túl lenni az ilyen helyzeteken egy gyorsabb indulással, vagy dinamikusabb sávváltással. Dehogynem.

Sárga... zöld, már ki is lőttem... igen ám, de az eddig nyugodtan haladó fekete terepjárós, jó magyar szokás szerint "nehogymá'bmegkisköcsögbeférjen" hozzállással szintén úgy kilőtt, mint a rakéta. Így is jobb voltam, de már láttam, hogy tuti direkt nem enged be és tuti nem férek be. Utolsó métereken az elterelés előtt 3 méterre lefékeztem fullra a kocsit és gond nélkül megálltam. Előtte természetesen VÉGIG kint volt az indexem, hogy jobbra sorolnék.

Az eredmény engem is meglepett! Az ürge is lefékezett! Fényes nappal, térfigyelő kamerák kereszttüzében kiugrott a kocsiból egy kb. 190-es, szokás szerint kopasz ^^, dupla fülbevalós, jól felhizlalt félig norvég, félig lappföldinek kinéző anti-hungarista jellegű IQ bajnok virágszedő és nagyon morcos tekintettel megindult az álló autóm felé. El is követtem a nagy szarvashibát, ugyanis azt hittem, hogy lehet vele beszélni, emiatt leengedtem az ablakot. Hiba volt.

Odaér és így szól:

-Hova az anyád k. 3.14-csájába rohansz?

-Dolgoznék, iszonyúan ott kellene már lennem yx helyen. Egyébként pedig BOCSÁNAT!

Erre a reakciója nem az volt, amit értelmes embertől elvárnék, hanem egy akkorát beütött, hogyha nincs 2 éves WT harcművész gyakorlatom, darabokra csattintja az orrom. Így még időben elhúztam a fejem - pedig nem számítottam rá -, és csak a fülem súrolta. Fel sem tudtam eszmélni a döbbenettől, már sarkon is fordult és bevágódott a szintjéhez kiválóan passzoló fekete terepjáróba.

Sajnos én egy ostoba ember vagyok, akinél ilyenektől valami átvált állat üzemmódba és ordítottam a népes belváros közepén, hogy: "Gyere vissza te mocskos "mordori troll", kitépem a beled!" Félig érzékeltem, hogy vagy 40 járókelő áll dermedten már vagy fél perce, az útkarbantartó munkások is lefagytak mint a Win béta.

Szerencsémre(?), ebből már semmit nem hallott és ismét elkezdett gyorsulási versenyt játszani, a közben egy másik utcából kikanyarodó Volán busszal, természetesen index nélkül, záróvonalon megelőzve azt. Egy ideig követtem, hevesen nézegetett vissza a tükörbe, de nem hergeltem, nem mutogattam... tényleg neki akartam rontani a fejének, ahhoz meg kár mutogatni, tenni kell érte. Pár perccel később az egyik részen gyalogosok lepték el a zebrát, a szarházi áthajtott kettő, éppen átkelő gyalogos között (ott is van térfigyelő!) így elvesztettem. Rendszámot megjegyeztem, nem felejtek... majd még összehoz minket a sors.

1. Tudom magamról, hogy SOHA nem akadályozok senkit a haladásban. Mindig beengedem azt, aki be akar jönni, mindig fékezek, ha a másik előzése kezd neccessé válni és én vagyok az, aki állandóan villogtat, ha látom, hogy kis utcából nem tud kijönni valaki.

Nem értem más, aki ráadásul sokkal módosabb nálam, miért nem képes erre?

2. Ha bocsánatot kérnek valakitől, miért kell ütni?

3. Hol a Rabi Ádám lombos, lompos, bozontos pisze fülesmackójában vannak ilyenkor a rendőrök? A térfigyelő kamerák vagy 4 szögből is rögzíthettek mindent, mégsem lett semmi következménye az ügynek.

Eof.

110 komment

Címkék: közlekedés autó hülye erőszak

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rokkantterepjárós 2009.06.18. 21:59:14

miért kell versenyezni egy terepjáróval??

a terepjárósnak meg csak annyit,hogy erősebbet kell venni ha versenyezni akar

moralisa 2009.06.18. 22:08:08

Miért van a fickónak leragasztva az orra, ha sikeresen elkerülte ez ütést?

Reggie 2009.06.18. 22:22:30

@moralisa: Placebo hatas. Az orr nem a fizikai kontaktustol serul, hanem a cselekmeny felismeresetol.

hrv 2009.06.18. 22:23:55

A posztolótól szeretném megérdeklődni, hogy miért kell versenyezni? A terepjárósról ne beszéljünk, mindenki tudja, még Te is, hogy milyenek (tisztelet a kivételeknek). Mi lett volna, ha korábban indulsz el? Akkor talán nem lennél késésben.

2009.06.18. 22:25:14

@pickapu:

Kicsit többet, mint az ezüst színűért, mert azt ugye elég lakkozni, polírozni, mittomén; a feketét meg festeni is kell. :-D

kyanzes (törölt) 2009.06.18. 22:27:48

Van egy faszi a Szugló utcában (szétnapozott testű), közel a Vezér úthoz, aki minden kibaszott nap, kibaszott fél óránként mindíg egy másik kibaszott autóval lefékez a kibaszott portája előtt (lepukkant kéró) és bömbölteti a kibaszott zenét valamint nyomja a kibaszott dudát. Minden egyes alkalommal. Asszony/gyerek/haver (aki éppen szolgálatban van) kijön, átad papírokat, faszi megy a másik kocsiért. Gondolom átírásokat intézhet, vagy zöldkártyát, esetleg járműimport vagy mittomén mit csinál (nincs semmiféle műhely a helyen). Ez kb. másfél éve tutira így megy. Negyedóránként duda és lakodalmas zene.

És csodálkoznak, hogy miért vannak kibukva rájuk az emberek. Nem irigylem azokat, aki ott laknak, szerencsére én csak arrafelé dolgozgatok.

Ja, ez a furcsa tevékenység, ami ott folyik, meglehetősen kifürkészhetetlen. Időnként jönnek rendőrök, bemennek, aztán kijönnek. Úgy elég rendszeresen.

De hát biztosan valami legális dolog folyik. Máskülönben a rendőrök (akik jellemzően egyedül érkeznek) intézkednének. Nem igaz?

2009.06.18. 22:27:50

@hrv:

„A posztolótól szeretném megérdeklődni, hogy miért kell versenyezni?...”

Nekem nincs olyan érzésem, hogy versenyzésről volt szó. Bár lehet, hogy szövegértés terén kihívásokkal küzdök. ;-)

2009.06.18. 22:30:58

@Atlagos Otto:
Mármint a postoló részéről.

matthew85 2009.06.18. 22:31:39

Ez most komoly??
Hány éves a postíró?

Ellenőrző szerv · http://indexfuck.hu 2009.06.18. 22:32:35

Az a baj hogy ilyenkor általában mindenki a vágyálmait írja le.
A postoló is ilyen, mert ha akarta volna akkor kb. 2mp alatt kipattan az autóból, beszól valamit a kecsegének aki biztos visszafordul és már kezdődhet is a móka...
Szóval photoshop, de jól mutatja az irányt hogy is kéne a valóságban, persze ehhez az kéne hogy ne dermedjen le éles helyzetben senki...

Nancsi 2009.06.18. 22:34:34

Nyilván ilyen esetben az ember megpróbál beférni a másik sávon lévő első elé, akár BMW, akár Ferrari, akár tökmind1 mi az, pláne fehér furgonnal. De mondjuk ez a próba tart 4 másodpercig, utána ha látja hogy az illető már 90 körül jár, akkor szépen leveszi a lábát a gázról, és besorol mögé. Mivel addigra már 3 autónyi hely képződik ott. Mert ugye nem az a lényeg, kedves posztíró, hogy megnyert a versenyt, hanem az hogy besorolj. Vagy tévedek?

ekkoraszart 2009.06.18. 22:38:36

Gratulálok az átlagon felüli képességekkel rendelkező posztolónak.
Ha a poszt írójának a reakcióideje "átlagon felüli", akkor miért nem lassított egy leheletnyit akkor amikor az a csúnya fekete terepjárós bácsi "úgy kilőtt, mint a rakéta." Ha így tett volna akkor máris befért volna mögé kényelmesen.
Részemről a fogalmazásban erősen érződik a jól bevált bevezetés, tárgyalás, befejezés. Esetleg még a sztoriba bele lehetne venni egy terhes nőt vagy egy kutyát mert az még sokat dobna rajta.

matthew85 2009.06.18. 22:41:47

inkább 3 másodperc. a postíró meg minimum retardált vagy poénbol ír ilyen stílusban

BiroAndras 2009.06.18. 22:47:35

Ilyen esetben a versenyző kolléga mögött jó nagy üres hely alakul ki, tehát egyszerűen lassítani kell, és besorolni mögé.

matthew85 2009.06.18. 22:51:02

de itt versenyzésröl volt szó. csak az átlagon felüli képességekkel rendelkező postolo ezt elfelejtette említeni...

matthew85 2009.06.18. 22:52:13

nekem ez a kedvencem: " soha nem iszom, no cigi, narkotikumot képen se láttam... szemüvegem nincs, reakcióidőm abs. átlagon felüli."

:D

2009.06.18. 22:53:20

Hali, posztíró, nem KAP-pal kezdődött a rendszáma?

BZL 2009.06.18. 22:54:46

"TUDNI KELL RÓLAM, hogy Tigris tankon kívül már majdnem mindent vezettem"..."14 éve van jogsim és havonta minimum 2500 km-t szoktam letolni"..."szemüvegem nincs, reakcióidőm abs. átlagon felüli"..."2 éves WT harcművész gyakorlatom"

Ezeket írt ki a mellkasodra egy táblára és mindenkitől kapni fogsz egyet.

Aki meg leírja hogy "dinamikusan vezettem", meg "dinamikusan váltottam sávot", annak el kéne törni a kezét. Miért nem lehet leírni hogy "nyomtam mint az állat", meg hogy "elévágtam" - nem szégyen az.

De a posztírót nem akarom bántani, még azt is megnéztem hogy a WT az Wing Tzun, nehogy valaki azt higyje hogy csak a WTF-ból maradt le egy betű.

matthew85 2009.06.18. 22:59:43

@BZL: "De a posztírót nem akarom bántani, még azt is megnéztem hogy a WT az Wing Tzun, nehogy valaki azt higyje hogy csak a WTF-ból maradt le egy betű. "

Én azt hittem. köszi.

proton1701 2009.06.18. 23:09:30

Igazad van tesó. Köcsög buzik , letépni a fejüket és hazavágni a trollautót...

and/or 2009.06.18. 23:20:46

Miért kell ládikós - céges - kisteherautóval kekeckedni? Vagy Suzuki a céges verda? Netán VW Passat kombi TD?
Azzal tényleg nehéz legyorsítani egy Porche Cayenne-t. Bár az általában ezüst színü.
Tehát BMW volt. X3 az gyerekautó. X5-ös?
Az nem rossz, de akkor legyen neked is mivel harcolni a sávmegszünés elött!
0-100 km/h 7 sec körül!
Ha nem tudsz jobbat, akkor maradjál szerényen mögötte!
Apropos: a Kerepesi úton volt az eset?

vwxyz (törölt) 2009.06.18. 23:29:51

@bervas, @Ro3: Menj le a kocsihoz, és kérd meg az első arrajárót, hogy üssön meg a lehúzott ablakon át, aztán próbáld meg elhajolással/elfordulással megúszni.

AvgDvl 2009.06.19. 00:00:41

szájbergyerek kérjél bocsánatot,
mer nem mutatom meg a kacsámat ott...

Marcellusca 2009.06.19. 00:06:00

@and/or: Szerintem a Nagy Lajoson. :)))

Krisi 2009.06.19. 00:49:00

@Nancsi:, meg még a többiek: Pont ezt akartam leírni, tökéletesen összefoglaltátok. Már fél éves jogsival is tudtam, hogy ha a mellettem lévő autó is kilő a zöldnél, akkor mögé kell bemenni. (Írónknak ez 14 év alatt nem tűnt fel).
Így mentem be egyszer direkt furmányosan: Mellettem állt egy széttuningolt BMW, benne tipikus sztrítrészer forma srác. A jobbra kanyarodó sávból akartam bemenni elé, de felmérve a kocsiját konstatáltam, hogy 1.2-es Corsával nem sok esélyem lenne egy 328-as BMW ellen.
Na és itt jött a terv: elkezdtem túráztatni a motort, közben meg átnéztem a gyerekre ilyen "na gyorsulkunk egyet 'ázz?" tekintettel. Kölök vette a lapot: már sárgánál kilőtt mint a rakéta, szerintem egy 7-8 másodperces 0-100 gyorsulást simán produkált, én meg nyugodtan bementem mögé :)

Az meg szánalmas, hogy a beküldött levelek 80%-a úgy kezdődik, hogy "30 éve van jogsim, soha nem volt még balesetem, betartom a szabályokat, de azért dinamikusan közlekedek, átengedem a gyalogosokat, tökéletesek a reflexeim, figyelek a biciklisekre és a motorosokra, nem dohányzom, fekve kinyomok 130 kilót, testem zsírtartalma kevesebb, mint 8%, van egy csinos barátnőm, aki minden este leszop és ráadásul nagyon jól főz, az apjának meg kocsmája van", satöbbi satöbbi. Persze, mindenki ilyen akar lenni :)

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.06.19. 01:29:41

Miert is kell mindig a masik etnikai hovatartozasat firtatni? Ez igy eleg cinkes mar megint - a blog szerkesztojere nezve is.

Ez a keteves WT harcmuveszeti gyakorlat meg eleg viccesen hangzik. Kicsit szerenyebb lett volna - na meg kozelebb is all az igazsaghoz - ha azt irod, hogy edzegettel ket evig (vagy edzel ket eve).

Amugy ha valoban elnezest kertel a rendoroset jatszo bunkotol es ezzel az o tahosaga ellenere elismerted, hogy a te viselkedesed is kifogasolhato volt, akkor le a kalappal!

Integrált Szerverterror 2009.06.19. 02:41:56

Alkoholista vagyok, napi egy doboz cigit elszívok, néha drogozom is, szemüvegem és +20 kg hájam van, reakcióidőm mint egy betépett lajháré.

Lehet ezért nem történik velem ilyesmi?

Integrált Szerverterror 2009.06.19. 02:44:38

Amúgy mi a faxom az ˝Eof.˝???

gpetersz 2009.06.19. 05:51:40

1. Rühellem az olyan vezetőket akik a "gyorsítósávon" (az mi a lóf*sz, kuglófasz?) előretörnek.

2. Rühellem a gyorshajtókat.

3. Rühellem a kopasz g*ciket

4. Különösen rühellem a fekete terepjárós kopasz g*ciket

Én rendőrt tennék minden sarokra aki helyben agyonlőné a fenti tagokat, a gépjárművük az államra száll.

Elegem van abból ami az utakon megy.

DownQ · http://letoltes.freebase.hu 2009.06.19. 06:18:14

Ezértn nem kell bocsánatot kérni!

kilobike 2009.06.19. 06:47:39

A Kopasz Kigyúrt Terepjárós egy kategória. Meg az Áruterítő is.
Sokban nem különböznek egymástól.

B@nális Coitus 2009.06.19. 07:26:10

Na pont az ír posztot, természetesen közben magát fényezve, aki amúgy egy nagy geciláda. Az ilyen férgek szoktak ide-oda cikázni index nélkül, bunkóskodni, meg vészvillogóval sávot foglalni, stb....

2009.06.19. 07:53:39

Én nagyon jó sofőr vagyok hetente taccsra teszek egy Katonai Hummert, annyit megyek vele kilóméterben. Sőt, ha sok a dolgom, naponta töknrevágok egyet.
A szabályokat nemcsak betartom, egyenesen én alkottam őket.
Reakcióidőmet csak a levegő ellenállása lassítja.

Ám, ugyanakkora egy igazi paraszt f@sz vagyok és én versenyt akarok nyerni. Alap dolog.

Hasonló szitu, mellettem Ajudiban kis darab "hosszú" hajú, 140 kg tömény agresszió. Na mondom ott a helyem.
MEGOLDÁS:
Elkezded szívni magad, nézegetsz át, az A8-as a 3 lityós motorjával tuti begerjed, lámpa sárga kicsit megugrasztod az autót Audi kilő és a lehető legtermészetesebb módon beállsz mögé.

Igaz, nem nyersz gyorsulási versenyt, ám a célodat elérted a lehető legkisebb konfliktussal.

DonnaNyányó 2009.06.19. 07:58:45

Silent, tényleg igaza van Kirsinek, mindig olyan posztok kerülnek fel, amikben az író mindig angyal, a másik meg az igazi pokolbéli tahó.

Esik a blog színvonala, vedd észre! Gyakorlatilag mindig ugyanazok a kamusztorik, fotosoppolt baromságok vannak publikálva.

vivax 2009.06.19. 08:00:06

@endruboy79: azaz, én is hasonló kaliber vagyok, de 10év alatt nem sok iklyesféle mesélnivalóm van;)))

clv192 2009.06.19. 08:33:07

@matthew85:
te nagyon hülye, legalább rendesen írd le aminek "utánanéztél". Akkor én leírom: Wing Tsun.
Én is műveltem, az egyik legjobb, amit tanulni lehet.

Void Bunkoid 2009.06.19. 08:33:30

@endruboy79: a Te kommented visz eddig mindent. Ha valaha is olimpiát rendezünk, kabalaállatnak mindenképpen betépett lajhár kell :)

Csimasz 2009.06.19. 08:35:49

Megrendelesre mennek ezek a ciganyozos/SUV-os posztok? Mennyit lehet kerni egy ilyenert?

Cyric 2009.06.19. 08:49:21

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Egyetértek, az utóbbi hetek cikkjei alapján minimum az autókok fele az álltalad és a cikk álltal leírt kategóriába kell hogy tartozzon. :P

De tegyük fel hogy tényleg megtörtént:

"Itt álljunk megy egy szóra. Mindenki tegye a kezére a szívét és úgy ítélkezzen, hogy amikor siet, akkor nem próbált meg még gyorsan túl lenni az ilyen helyzeteken egy gyorsabb indulással, vagy dinamikusabb sávváltással. Dehogynem."

Kis barátom attól még, hogy a szívedre teszed a kezedet és úgy gondolod hogy más is biztos megtenné hasonló helyzetben attól még nem vagy felmentve ... ha szabálysértést követsz el akkor ne lepődj meg ha más meg úgy gondolja hogy ilyenkor biztos mások is behúznának neked eggyet.

"3. Hol a Rabi Ádám lombos, lompos, bozontos pisze fülesmackójában vannak ilyenkor a rendőrök? A térfigyelő kamerák vagy 4 szögből is rögzíthettek mindent, mégsem lett semmi következménye az ügynek."

Na te hülyegyerek ez meg azért volt mert ha nem teszel feljelentést akkor a rendőrség önkényessen nem indíthat eljárást. Gondolkozz egy kicsit mielőtt kihírdeted tudatlanságodat a világ előtt. Mint már egy korábbi cikkben is írtam ha ott volt 4 kamera akkor mi a hétszentséges lompos miafasznak nem jelentetted fel? Saját hülyeséged miatt nem történt semmi, ennyi a történet.

SammySoul 2009.06.19. 08:50:06

Kopasz vagyok és terepjáróval közlekedek. Ez az egész általában úgy szokott lezajlani, hogy van pár mitugrász, szórakoznak az utakon, összetörik a kocsijukat a terepjárón, majd amikor kiszállok, összeszarják magukat és reszketnek. Pedig soha senkit nem csaptam le... :) De interneten mindenkinek megjön a bátorsága.

okostojgli (törölt) 2009.06.19. 08:55:41

Nekem ez a történet nem kerek. Mit követett el a posztíró "bár előre leszögezem, hogy én is hibásnak érzem magam" amiért bocsánatot kért?

Ha valaki kilő a lámpánál azért orrba nem ..sszák az embert. Ha indexel, pláne nem. Ha lefékez a saját sávjában, szintén nem. Mi történt még amiről nem tudunk? Nem mintha kurvára érdekelne, csak sem a kommentelőkben, sem a posztíróban, sem a bloggazdában fel nem merül.

Az meg, hogy "-Dolgoznék, iszonyúan ott kellene már lennem" soha, semmikor, semmire nem lehet érv. MINDENKI iszonyúan siet.

aszfaltbetyar 2009.06.19. 08:58:29

@Cyric: ha nem jelentenek semit a kutya nem néz meg mit rögzítettek a térfigyelők ezt jó lenne észbevésni... a sült galamb sem esik a szánkba

a katona fehérben 2009.06.19. 08:59:00

Bírom azokat az okos mikulásokat, akik szerint a megoldás az, hogy "indulj el előbb". Van, hogy az ember nem otthonról megy valahová, és a megelőző egy vagy x dolga határozza meg a következőre indulási időpontját. És ezen ország lakóira jellemző, hogy tízből nyolc ember elkésik, ebből 4 még bocsánatot sem kér érte, hogy lopta az idődet. Ugyanezen okból ne más akarja meghatározni, hogy kinek mennyire és miért sürgős - mást feltartani irdatlan otrombaság, akár a közlekedésben, akár másképp. Neked is lehet sürgős egyszer.

SzLacika 2009.06.19. 09:03:38

Namnit, Posztoló!

Te vagy az, aki múltkor tolta le az autót az M3-on, igaz?? A 0.00001 másodperces reakcióidős? Akinek a belső sáv a gyorsító? Aki pár ezredmásodperc alatt 135-ről 80-ra lassít? Aki hétvégén, szakadó esőben is siet? Te mindig sietsz bazzeg?

Hogy van neked 25 évesen 14 éves jogsid te szerencsétlen? Vagy beleszámolod a bicikli jogsidat is? Vagy a Need for Speed-ben levezetett időt?
Kamugép. Szerintem ennek a hülyének be is verték a pofáját, csak nem vallja be. "2 éves WT harcművész gyakorlatom" Persze. Mortál Kombat, az, maximum!!

Egy szavát se higgyétek el!

Inkább ne posztolj többebt és menj vissza a videójátékaidhoz.

metal · http://electric.blog.hu 2009.06.19. 09:07:12

"reakcióidőm abs. átlagon felüli." Kicsit nagyképű vagy!

SsPL71 (törölt) 2009.06.19. 09:09:00

Én meg azt nem értem, hogy a fekete terepjárós mögé feltorlódott autók mit csináltak az idő alatt, miközben az "eszkimó" elindult posztírónk orrát betörni, majd utána dolga végeztével vissza ült és elhajtott?

DonnaNyányó 2009.06.19. 09:11:38

@SsPL71: ezekből látszik, hogy kamusztori az egész...

SsPL71 (törölt) 2009.06.19. 09:14:22

Mert gondolom azért próbálta megelőzni a terepjáróst, mert az volt a sor elején, tehát a mögötte lévő autók hova tűntek?

Kamu sztorikkal szopatni a népet nem szép dolog.

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2009.06.19. 09:16:14

@SsPL71: altalaban csak ulnek a kocsijukban es neznek ki a fejukbol. elelmesebbek videora rogzitik

(szerintem a szivuk melyen drukkolnak azert, hogy oljek meg egymast, 2 hulyevel kevesebb az utakon)

lwcolors 2009.06.19. 09:27:10

Velem egyszer esett meg egy hasonló eset, hogy benyúltak az ablakon, Szombathelyen. Az anyósülésen ültem, piros lámpánál álltunk. A lámpa zöldre váltott, de a csúcsforgalom (és a rutintalanság) miatt pont előttünk beragadt egy autós a keresztutcából. A vezető (egy barátom, akiért az állomásra mentem, és odaadtam neki kipróbálásra az új kocsim) először rávillantott, majd miután nem volt hajlandó megmozdulni (méterekre állt az előtte lévő kocsitól, ha előregurul, elfértünk volna mögötte) rádudálni merészelt.
Erre láttam, hogy elkezd anyázni, tessék-lássék előregurult, majd kipattant a kocsiból és közeledett felénk. Szándékosan nem írok kocsimárkát, sem embertípust. Irtó meleg volt, a kocsi első ablakai le voltak húzva, hogy kiszellőzzön a kocsi, mielőtt klímát kapcsolok. Az ürge még mindig anyázva közeledett, majd láttam, hogy meg akarja ütni. Csak annyit láttam, hogy a barátom védi az ütést, majd az anyázó rögtön üvöltött egyet (majd még párat) a fájdalomtól és kikapta a kezét a kocsiból. Ekkor láttam csak, hogy a hüvelykujja furcsa szögben áll, a teste fele mutat. Egyet nem tudott a kedves, erőszakos ember: hogy a barátom hivatásos katona (mellesleg a seregben harcművészeteket oktatott), és akkor jött vissza Afganisztánból :)
Tanulság: sosem tudod, kivel hoz össze a sors, és ki lesz az erősebb.

Richard Brinsley 2009.06.19. 09:29:42

Valaki magyarázza el, hogy miért kért bocsánatot a posztíró..??? Nem volt bunkó, nem tett semmi olyat amivel ne találkoznék minden nap! Hisz a másik autós volt aki bunkóskodva előbb a gázt majd a féket nyomta.... nem értem az egészet.

Páneurópai Harci Kos 2009.06.19. 09:31:57

Sok sikert a mocsári troll felkutatásához:)
majd ird be hogy mennyi xp és hogy mit dobott:)

randomuser1 2009.06.19. 09:35:34

eszem megáll mennyire nem tudnak egyesek vezetni és egy pár hangszóró reményében ezt még el is mesélik nagy nyilvánosság előtt...

J. McClane 2009.06.19. 09:37:03

A posztoló volt a pöcs...
"Tudni kell rólam, hogy Tigris tankon kívül már majdnem mindent vezettem... 14 éve van jogsim és havonta minimum 2500 km-t szoktam letolni... soha nem iszom, no cigi, narkotikumot képen se láttam... szemüvegem nincs, reakcióidőm abs. átlagon felüli."
ilyen meg nincs...

kávédávid · http://www.rednews.hu 2009.06.19. 09:37:12

Elragadóan bájos a történet, irtóra megnyugtató hogy a pesti forgalomban egy sose hibázó jedi és egy troll igyekszik összemérni kinek nagyobb a micsodája ahelyett, hogy megpróbálnának szabályosan eljutni a-ból b-be.
A tanulság: Ne gyorsulgassál Jedi bazzeg, mert beverik az orrod!
Mindkettőt a sarokba! Elkobozni a dömpert! Elverni a seggüket!

Páneurópai Harci Kos 2009.06.19. 09:40:38

@lwcolors:
és aztán amikor reggel felébredtem láttam hogy a bilibe lóg a kezem.

egy mese nem mese.
(hogyhogy nem vágta le a kezét?)

ekkoraszart 2009.06.19. 09:49:50

@SzLacika: "Namnit, Posztoló!

Te vagy az, aki múltkor tolta le az autót az M3-on, igaz?? A 0.00001 másodperces reakcióidős? Akinek a belső sáv a gyorsító? Aki pár ezredmásodperc alatt 135-ről 80-ra lassít? Aki hétvégén, szakadó esőben is siet? Te mindig sietsz bazzeg?"

Ott a két pont! Rákerestem a posztoló előző írására és megérte elolvasni mert régóta nem röhögtem ilyen jót.

vivax 2009.06.19. 09:56:16

és mi van akkor, amikor 2 kopasz, nagydarab, ugyanolyan kaliberű terepjárós csap össze? azt nevezik autós K1-nek?

Páneurópai Harci Kos 2009.06.19. 10:04:51

@vivax: a lánglovagok.hu-n rákereshetsz az eredményekre:)

u.i. szerintem kamu a történet

indapasssucks 2009.06.19. 10:06:38

Kíváncsi vagy, hogy lehet az ilyen helyzetet elkerülni?

Próbáld meg megnézni, hogy a többiek hogy vezetnek. Próbáld meg az ilyen szavakat, mint hogy "dinamikusan vezetek", "csörög az a rohadék céges tel. -> fel kell vennem" más szempontból is nézni.

Az meg, hogy a "másik" mit csinál az utcán inkább ahhoz legyen információ, hogy ki mellett/mögött/előtt nem szabad menni, mert közveszélyt okoz.

Az az igazság, hogy akik 4+ literes kis/nagy tehereket vezetnek hivatalos sofőrként 99.9%-ban normálisak, gyakorlatilag nem szarnak a saját portájuk elé (amin MO útjait értem), viszont a magukat hivatalos és jó vezetőnek tartó kis-közép guruló dobozok, céges 4-5 személyes autók vezetői között sok az életveszélyes barom.

Ha te elkezdessz egváltozni, meglásd, elkezd javulni a közlekedési morál is.

remélem ez segít, hogy elkerüld a verekedést és hogy nyugodtabban végezhesd a munkád.

még valami: ha veszélyeztettél valakit a dinamikus vezetési stílusoddal, akkor nézz már be a terepjáróba, hátha ott van hátul a bébiülésben valaki...

labi 2009.06.19. 10:10:07

Kamuposzt, hangszórót akar nyerni...

PitBuli 2009.06.19. 10:21:01

Tényleg unalmas már az autózz! Ez abból is látszik, hogy értelmeset, anélkül, hogy ne ismételjem magam, már tök régóta nem szóltam hozzá.
Nyissunk valamerre, hozzunk be újabb embereket, dobjuk fel valahogy ezt a közlekedési mocsokgyűjtőt!
Például vezessünk extrémebben, hogy itt is megjelenhessenek hihetetlen és izgalmas történetek.

Dr_utcai_arcos 2009.06.19. 10:23:08

@lwcolors: a tesóm is hivatásos katona, Afganisztánban is volt, semmi köze a ujjtörésnek a dologhoz -azaz összefüggés: D válasz.;)

TH 2009.06.19. 10:23:58

@PitBuli: Ez kétségtelen, a posztok ismétlik önmagukat. Valóban igen unalmas lett sajnos.

Cyric 2009.06.19. 10:25:23

@aszfaltbetyar: Ahhha pont ezt írtam én is nem?

Idézem magamat:

"... ha nem teszel feljelentést akkor a rendőrség önkényessen nem indíthat eljárást ..."

B@nális Coitus 2009.06.19. 10:26:24

A minap egy fasszopó kurvának megálltam, hogy kiforduljon, mert jobbról jött, elsőbbsége volt. Nem fogta fel, hogy elsőbbsége van, nem is indexelt, én intettem neki, hogy menjen már. Úgy köszönte meg, hogy beintett! Ennyi!

min 2009.06.19. 10:28:25

Látom ismét full becsület és szabálybetartó mintakép itt mindenki de akkor hol vagytok az utakról?

na__most__akkor 2009.06.19. 10:29:10

Kérdés: Mi a véleménye a magyar közlekedési kultúráról?
Válasz: Hát, az bizony szép dolog lenne.

Nem mondom, hogy fotoshop. Ha nem is történt meg, ha nem pont így történt, mindegy. Naponta történik sok ilyen. Amikor velem történt hasonló, megtanultam, hogy azt a gombot, amivel az összes ajtót belülről le lehet zárni, nem viccből tették oda. Használni kell.
Magyarország, 2009. (Más néven EU, XXI. század.)

blogsámán 2009.06.19. 10:35:00

Az még nem volt, hogy "Mindenki tegye a kezére a szívét..."? Ez csak nekem tűnt fel?

TH 2009.06.19. 10:36:56

@blogsámán: Tedd a szíved a kezedre, és valld be: most ez hiányzik, hogy legyen? :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.19. 10:37:24

@blogsámán: Tééényleg! :D Ez nagyon jó!!! :))))))))))

blogsámán 2009.06.19. 10:38:30

@na__most__akkor:

Nekem 2-szer volt hasonló sztorim, már régóta meg akartam írni, szerintem a napokban meg is fogom. Szerencsére pesti lévén nálam hosszú évek óta az elindulás előtti ceremónia része a központi zár bezárása.

blogsámán 2009.06.19. 10:43:30

A témához hozzászólva egyébként már páran megírták a frankót. Ha elől áll az ember, és az átsorolási szándék miatti "gyorsulási versenyben" emberünkre akadunk, akkor a megoldás a gázelvétel, és a 2. helyre történő átsorolás. Itt ugyanis biztos, hogy legalább 10-15 m-es lyuk keletkezik, hiszen a másik sávban 2. helyen álló nem számíthat arra, hogy az előtte lévő kilő, vagy sem. Ennek belátására azért 14 évnek elégnek kell lennie szerintem.

Michael Collins 2009.06.19. 10:45:28

@Hivatásos beszólóművész: Az első bekezdés alapján azt hittem, te vagy Chuck Norris :)!

blogsámán 2009.06.19. 10:46:17

@TH: Tegnap volt a Ragadozó (ma pedig a 2. része) valamelyik adón. Gondolom az ihlette meg ennyire.

nemertekhozza 2009.06.19. 10:46:52

@blogsámán: zsenialis eszrevetel! :D

A posztolo 2 eves vingcsun multja pont arra eleg, hogy idejojjon nagy arccal posztolni, masra nem nagyon. Azert megneztem volna, amikor "envagyokbrucelee" tudattal kiugrik a kocsibol, aztan lezuzzak, mint a szart! :P

Azt egyebkent en sem ertem, hogy mi volt szabalytalan abban, hogy megprobalta legyorsulni a terepjaros mokust. Mar arra is van szabaly, hogy milyen gyorsulast szabad produkalni? Csunya lenne!

2009.06.19. 10:58:05

Mar megint valaki arcoskodott aztan jon a netre kopkodni amikor o huzta a rovidebbet.

SzLacika 2009.06.19. 11:03:41

A vicc az, hogy a múltkor beküldött posztnál se jött kommentelni, hogy bármit is tegyen az igaza megvédése érdekében. Miért is? Mert mese az egész, tudja, hogy mindenki lehurrogná, ezért nem meri idetolni a képét.

Persze az is lehet, hogy csak nem ér rá:)

redriot77 2009.06.19. 11:09:59

Kb. 10 napja volt itt egy post, egy Árkád-parkolóházas, eléfordulós, ajtóletörős, terepjárós esetről. A posztoló kb. a megtestesült ártatlanság volt önmaga szerint, aztán megtörtént az, amire nem számított: egy külső szemtanú is leírta az esetet: amiből kiderült, hogy a drágalátos posztoló az incidens előtt csikorgó gumikkal száguldozott a parkolóházban.

"dinamikusan haladtam"
" közben csörög az a rohadék céges tel."

Ilyeneket én is látok: vállal a fülhöz szorított teló, vagy fél kézzel vezetés, ohne index, és tolakszik, furakodik, kormányt ráhúz a másikra, persze ha beengedik még csak nem is int egyet hogy köszi. Roppant rokonszenves vezetési stílus, általában szimpátiát ébreszt a többi közlekedőben.

TH 2009.06.19. 11:10:44

@SzLacika: majd le WT-zi, aki beszólt itt neki!

TH 2009.06.19. 11:11:21

@redriot77: "Roppant rokonszenves vezetési stílus, általában szimpátiát ébreszt a többi közlekedőben." :D

changebug (törölt) 2009.06.19. 11:21:24

Miért nem írjátok ki a rendszámot?

Nincs annyi kopasz állat amennyi ideges ember - ha beazonosíthatók előbb-utóbb a nemtetszés eléri az autójukat, környezetüket, személyüket...

lwcolors 2009.06.19. 11:25:56

@Páneurópai Harci Kos:
Miért nem vágta le a kezét?
Mert civilben volt, és nem volt nála a szolgálati rambo kése :)
Ha szerinted kamu a sztorim, ne hidd el, szabad országban élünk. Még mindig látom a bamba arcát, mikor elindultunk, őt meg otthagytuk az út közepén, kifordult hüvelykujjal :)
ui: már kezdem azt hinni, hogy teljesen felesleges kommentet, vagy akár cikket írni ide, mert valaki úgyis megtámadja, mert ő jobban tudja, meg okosabb... a továbbiakban ezért nem teszem.

2s1én 2009.06.19. 11:26:34

2 éves WT csak arra elég, hogy asziggyed, tucc is valamit. Attól még simán taccsra vág egy gettóban nevelkedett faszi.

SzLacika 2009.06.19. 11:47:40

A terepjárós verziója!


Tudni kell rólam, hogy 15 gurigán felüli terepjárón kívül még semmit sem vezettem. 98 éves a jogsim, még megboldogult nagyapámtól örököltem. Havonta minimum 250.000 km-t szoktam letolni. Mi????? Kussojjá! Dehogynem lehet annyit, neszójjábe!!!
Mindig iszok, ha jólesik, ezért van jégautómata a kocsiban meg bárpult és egy báros faszi hátul főállásba. Jól esik egy jeges viszki ha felbasszák az agyam az úton. Cigit csak fűvel töltve szívok, de ha már szívok akkor inkább csíkot. A narkotikumot aztat nem tudom mi az, sose hallottam róla. Hajam nincs, a reakcióidőm olyan, hogy mire ezt elolvasod ott vagyok nálad és szét is kentem az arcod.

Haladok békésen xyze belvárosban egy derűs tavaszi délelőtt. Nem siettem, mert én soha nem sietek, szigorú 50-et tartok, hogy a báros csávó nehogy kilötyögtesse a 25 éves Chivas-t, aminek centje annyi mint a havi fizetésed. Pont ezért nyomtam inkább a "lassító" sávban. Egy lámpához értem.
Nézem, hogy a mellettem levő céges szutyokban egy IT gizda vigyorog, mint a tejbetök. Már ettől ideges lettem kicsit. Visszanéztem a lámpára. Még mindig piros. Kinézek megint oldalra, látom ám, hogy mozog a szája a gizdának "L-E-GY-O-R-S-U-L-L-A-K K-Ö-C-C-S-Ö-G" Ezt olvastam le róla. Na mondom magamban a jó édes anyukádat fogod legyorsulni te lúzer.
Még mindig piros, de rohadt lassan vált a lámpa. Na nem baj legalább a báros gyerek nyugodtan töltheti az italt. Az én kocsim üresben, kézifék behúzva, nyugodtan várakozok (a motort csak azért nem állítottam le mert kell a klíma az italok hűvösen tartása miatt) Viszont csávókám lába gondolom már remegett a kuplungon, mert olyan füstöt nyomott a tragacsa mint ami a cimbora verdájába szokott lenni amikor zöldcigit szívunk a tesókkal.

Sárga, zöld! Még előnyt is adtam neki, amíg kiengedtem a kéziféket, és sebességbe raktam a verdát. Na akkor lassító sáv ide vagy oda, báros kapaszkodj bazzeg! A kis bénagyerek a céges szarjával nem sokáig bírta az iramot, pedig nem is léptem neki oda annyira. Kinéztem oldalra. Ekkor látom ám, hogy hirtelen ötlettől vezérelve megállította az autóját. Csak nem feladta? Hű bazzeg, ez a szerencsétlen hülye lehet azt hiszi, ez már a boxutca, szólnom kell neki. Megálltam én is, kiszálltam az autóból és odamentem hozzá.
Remegett, mint egy epilepsziás, alig értettem amit mondott, szerintem pisálnia is kellett, mert cincogó hangján vörös fejjel valami ilyesmit nyögött ki:

...iszonyúan ott kellene már lennem yx helyen. Egyébként pedig BOCSÁNAT!

A szerencsétlen! Ekkor már sajnálni kezdtem. Olyan halkan beszélt, hogy nem is voltam benne biztos, mit mond, miért mondja és még mindig nem értettem, miért állt meg, ha annyira sietős neki. Gondoltam hátha az alkatomtól ijedt meg szegény, höhö, hát van ilyen, ha az ember 190 centi és 135 kiló. Ezért szépen lassan, nehogy még jobban megrémüljön, benyúltam az ablakon, hogy megcirógassam az arcát és lássa, nem kell tőlem félnie. Ettől azonban mégis megijedhetett, mert nyugdíjas öreganyámat megszégyenítő sebességgel elhúzódott előlem és csak a fülét értem.

Na mindegy, mondom magamban, én csak segíteni akarok, de úgy látszik ez nem kér belőle.
Amikor sétáltam vissza az autómhoz, még hallottam valamit, de azt hittem, csak fingott az ipse.

Sajnos segíteni már nem tudtam rajta, így mentem tovább én is a dolgomra. Távolról a tükörbe nézve még láttam, ahogy csikorogva elindul, biztos azt hitte, megvolt a kerékcsere. Komótosan haladtam tovább, ennek ellenére utól persze már nem ért, pedig még egy gyalogátkelőnél is megálltam. Tessék barátom, ennyire kellett sietned?

Micsoda emberek vannak!

Páneurópai Harci Kos 2009.06.19. 11:49:51

@lwcolors:
mesegyanus a történeted kezdve ezzel:
"szolgálati rambo kés"
ha nincs rajta iránytű meg lézercélzó nem is igazi bökő.

Ha kést használ hivatásos katonaként civil ellen, az kb hadbíroság.

Kardics 2009.06.19. 12:46:36

émgoagorntdképnioyagpmrakcódevshzzá
Én meg olyan gyorsan tudok gépelni, hogy a gépem reakcióideje kevés hozzá:)

SimiTomi 2009.06.19. 12:53:42

@hrv: Te még sosem voltál késésben, ugye?

bekov 2009.06.19. 13:15:06

baszki, ez a posztiró egy HŐS!!!

atila68 (törölt) 2009.06.19. 17:58:31

Már a piros lámpánál eldöntötte, hogy megpróbál majd megütni.

Idézném a KRESZ ide vonatkozó paragrafusát:

0.§.: Nagy fekete autóssal ne kezdj, ne beszélgess. Felesleges.

libraSVK 2009.06.20. 14:16:29

@Kardics:
Ismeros a dolog, de egy upgrade segit rajta ;)

SLacc 2009.06.20. 16:06:28

Úgy bírom, ahogy a posztoló saját magát fényezi. 2 év helyett 20-at kellett volna írni, hogy még fényesebbre nyalja a saját valagát. Nem ő a pár ezredmásodperc alatt lefékező?

B.GY. 2009.06.21. 00:50:57

Namnit!Tudod nekem menet közben hányszor csörög a céges mobilom,hogy hol vagyok már?Nem tudnak a kollegák dolgozni,mert nincs anyag.Mondja a főnök,hogy nyomjam neki.Na de pont leszarom.Nem fogok megölni senkit és pofánbaszatni sem magam,csak azért mert áll a meló.A kollegáim sem esnek kétségbe,ha 10 percel később dolgoznak.Ha meg szerveket szállítasz akkor helikopterrel vidd.A többi meg ráér.

Jó Estét 2009.07.03. 17:47:50

olvasom a kommenteket, mindenki fikazza a postirot, ha a terepjaros irja a postot ot is fikaznatok? :) Amugy itt is legalabb annyi szajhuszar van mint az utakon, sztem nevtelenul, interneten kemenykedni az szamomra legalabb annyira mulatsagos, mint letekert ablakon keresztul aztan gyorsan elhajtani...

Egyszer rohogtem jot, mikor srac index nelkul fordult be jobbra es ha indexel pont kifertem volna az amugy eleg suru forgalomba, ralegyintettem (eskuszom nem mutattam semmi csunyat) erre megall kozli eltori a karom, mielott valaszolhattam volna elhajtott, aztan par oraval kesobb gyalogosan jott velem szemben a varosban es mikor rakoszontem ugy megijedt es latszott hogy megismert, pedig abszolute nem vok nagydarab (tudom, szar vagyok, mert nem vagyok 130kilo :()

Jó Estét 2009.07.03. 17:49:04

ja mondjuk nekemis 60 eve van jogsim, es van 120 ev harcmuvesz tapasztalatom, illetve csak norisz is azert tunt el mostanaban mert megvertem...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása