A quadozás állati jó móka tud lenni, zárt pályán. Engem az is állatira tud zavarni, ha kirándulás közben ott zúgnak ilyenekkel a környéken, különösen, ha természetvédelmi területen történik minden, ami káros is, tilos is, sok taplót viszont az ilyesmik egyáltalán nem zavarnak. Nem kevésbé szabálytalan városi utakon közlekedni ilyen járművel (kivéve, ha van rendszáma, de az ilyen nagyon-nagyon kevés), Péter a Nyugati környékén látott egy zakót, amiből nagyobb baj is lehetett volna.
Előre szólok, nincs vér, nincs baleset. Csak tanulság van. Hálistennek.
Megyek kifelé a Vácin, Westend előtt hallom és látom a tükörből, ahogyan két quad vágtat keresztül a forgalmon, ész nélkül előzve mindenkit, szlalomoznak az autók között. Azt csak zárójelben, hogy a pilótákon egyszál póló, gatya, de legalább bukó van.
Szóval, Lehel piac után, a benzinkútnál pirosat kapunk. Két quados az első, a középső és a szélső sávban. Én a szélső sávban az egyik quad mögött. Lámpa vált, zöld, quadok kilőnek. Az előttem menő két kerékre kapja a gépet, elhúz. A másik utánozza, ő is két kerék. Ekkor a quad beszitál, és a középső sávból keresztülvágódik előttem, majd a járda mellett óriásit esik.
Egy.: Kurva nagy szerencséje volt, hogy jobbra billent, és nem balra a szembe sáv felé.
Kettő: Legalább ekkora szerencséje van, hogy a reflexeim rendben vannak és azonnal beletiportam a fékbe és nem vasaltam ki.
Három: Ha már egy szál pólóban nyomja, ne legyen ekkora barom, bár a motorosruha csak horzsolás ellen jó, ha elgázolom, az sem segít.
Nem lett a srácnak semmi baja, felpattant és ment a gépéhez. Nagyon remélem, hogy a beszedett zúzódások és horzsolások emlékeztetni fogják, hogy nem kéne ekkora baromnak lenni, illetve arra is, hogy nagyon benne volt a pakliban, hogy hullazsákban végzi.
Vigyázzatok magatokra.
A másik quados
ügyfélszolgálatos 2009.06.25. 16:07:08
Mókusélet 2009.06.25. 16:07:54
ügyfélszolgálatos 2009.06.25. 16:08:15
Mókusélet 2009.06.25. 16:08:54
egyébként én úgy tudom,hogy közúti forgalomban nem vehetnek részt...de lehet,hogy tévedek.Minden esetre rendszám volt rajtuk?
Mókusélet 2009.06.25. 16:10:06
Lacaca 2009.06.25. 16:23:35
A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.06.25. 16:25:17
Szerintetek?
Nikorene 2009.06.25. 16:33:16
sfdrake 2009.06.25. 16:34:47
Másik sávból esett elé, nehogymár ne mehessek a belső sávban haladó mögött 2 cetivel, követési távolság csak a saját sávunkban előttünk haladóra van
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.06.25. 16:35:56
Marcellusca 2009.06.25. 16:50:25
Normális vagyok? 2009.06.25. 17:01:56
Lacaca 2009.06.25. 17:04:51
Agyalap 2009.06.25. 17:10:21
Marcellusca 2009.06.25. 17:18:46
De mé' köll a Váci úton versenyeznie? Nem bírta már kivárni, míg kiér terepre?
Dester 2009.06.25. 17:19:40
TAXI 2009.06.25. 17:32:53
-originál 150 lovacska dobog a mocidban?-
Lacaca 2009.06.25. 17:41:56
Pammy 2009.06.25. 17:43:39
többszörös kocc esetén is, ha az előtted álló is ütközött, és úgy csúsztál bele akkor vétlen fél vagy, ha ő megállt az előtte ütközők mögött és úgy mentél neki, akkor az ő kárát te fizeted, ha csak nem toltak bele hátulról, mert akkor megint vétlen fél vagy, egyszerű :)
pickapu 2009.06.25. 17:44:49
Zsola777 2009.06.25. 17:49:08
Lacaca 2009.06.25. 18:02:03
ő volt a másik
SLacc 2009.06.25. 18:11:05
:)))
Marcellusca 2009.06.25. 18:12:33
Hogy vágta volna hanyatt magát!
Miért kellenek ezek a mutatványok Bp. (vagy bármely más város) belvárosába?
TH 2009.06.25. 18:15:28
safetykároly 2009.06.25. 18:52:12
Én vagyok a szerencsésebb quados, aki látta a csatornafedelet, és nem ment rá!
haveromnak aki esett(nevezzük krampusz nak)meséltem ezt a blogot, felhivtam, felolvastam neki, és csak annyit kérdezett, hogy "meg van az autós aki látta?? Kérdezd már meg hogy miért nem jött oda megkérdezni hogy segithet e, vagy valami!"
Én ugyebár visszamentem megkérdezni mizu, láttam a sérülései nem voltak veszélyesek, inkább az volt a veszélyes hogy egy 40 éves, afromagyar délelöttös kurva, és egy zoombie csöves társaságát kellett élveznie, akik élménybeszámolót tartottak arról, hogy ök még ekkora esést nem láttak! :)
KB 8 percel az esés után a motorka már a trailleren volt, és a srácot meg ellátták a rendelöben! csak horzsolás volt! Azóta már nem is látszik rajta! Ö szerinte azért, mert egy Vámpir!Szerintem meg cyborg(élö szövet a fém vázon)T 1000 es lehet...
A motorka már gyógyul! Jövö hétvégére kész is!
És vissza ül rá.
A quadok rendszámosak! Van 59 db az országban ami rendszámos, és mehet aszfalton! Ez az egyik a sok közül.
Autós barátunk aki a külsö sávból támadott, még messze lehetett, mert Krampi, elmondása szerint 3. ban volt, amikor felbillent a csatornafedélen!
Annyi idö alatt sokat kaphatott az aki a lámpánál mögötte volt!Amugy KB 5 mp alatt van 100 on egy ilyen motorka..
Ruhát azért nem vettünk fel, mert nagyon meleg volt, bár ez nem mentség! Krampi mindig vesz fel ilyen páncélt, most az egyszer nem vett!
Tanult belöle...
Mi is autóval közlekedünk, söt, ebböl is élünk! Nem vagyunk köcsög motorosok, és köcsög quadosok se leszünk soha! Csak az irigy ember nyilvánul meg igy, aki nem motorozik..vagy nem motorozhat!
És ha halljátok hogy jövünk, csak egy kicsit huzódjatok félre! Ha hallom hogy jön a motoros, szélesitem az utat elötte! Semmivel nem kerülök hátrébb!
De a motoros haladhat! Neki nincs klima berendezés, pont oda fujja az összes meleget a lábára, ha esik az esö van elég baja!
Bocs ha hosszu voltam!
Ro3 2009.06.25. 18:55:18
SLacc 2009.06.25. 18:55:29
Ez olyan ovis mondóka, avagy?
Ro3 2009.06.25. 18:59:37
(ha 2kerekezni akarnak vegyenek motort)
Rav Antal 2009.06.25. 19:00:49
A motorka remélem rendben van, az ánuszkáddal együtt.
Ro3 2009.06.25. 19:02:49
Ro3 2009.06.25. 19:03:26
safetykároly 2009.06.25. 19:09:57
Elmondom! Rendör irányitja a forgalmat!
Tudod, ilyenkor nem a lápmát kell nézni..
Rav Antal, az ánuszkámnak ehhez semmi köze, nem is értem hogy miért hoztad fel!
Ja, de értem... Mert neked csak ez körül forog a eszed...
Ro3 2009.06.25. 19:12:26
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.25. 19:12:51
Ro3 2009.06.25. 19:14:50
csz0 (törölt) 2009.06.25. 19:16:07
Ha meg véletlenül egy golyó visszapattan valahonnan s elviszi a fél lábamat, fel leszek háborodva, hogy nem vesznek körül érdeklődő tekintetek hogy "jaj, nem sérült-e meg szegény"...
További jó motorkázást, igyekezzetek csak magatokat kinyírni és hagyjátok az ártatlanokat élni.
vhm 2009.06.25. 19:18:15
pálya nem egyenlő váci út
ui: én sem kérdeztem volna meg mi a baja, látványosan magának kereste a bajt! ez már csak nagyon nagyon erőltetve nevezhető BALesetnek...
biztos vagyok benne, hogy megállt volna segíteni, ha nem ÍGY közlekedik, akarom mondani állatkodik a haverod.
mindenkinek csak 1 élete van, annyira vigyázz rá, amennyit szerinted ér...
Azlk 2009.06.25. 19:21:02
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.25. 19:21:25
craft75 2009.06.25. 19:22:44
safetykároly :
"Csak az irigy ember nyilvánul meg igy, aki nem motorozik..vagy nem motorozhat!"
Nem, az idiótákra senki sem irígy itt.
Aki tud motorozni és betartja a szabályokat azzal kedvesek vagyunk.
Kevered a dolgokat.
Tippeld meg a haverod melyik csoportban van a felvázolt helyzet alapján.
Azlk 2009.06.25. 19:23:39
safetykároly 2009.06.25. 19:25:22
Secnir 2009.06.25. 19:29:34
1. vegyél magadnak egy helyesírási szótárat
2. a KRESZ rád és a "krampusz" nevű sérült barátodra is vonatkozik.
3. "És ha halljátok hogy jövünk, csak egy kicsit huzódjatok félre!"
hát, drága öregem, húzodjon félre a nyakizmod. lásd 2. pont
4. "A motorka már gyógyul!"
ez a fontos. a KRESZ le van szarva, a többi közlekedővel együtt.
5. "A quadok rendszámosak! Van 59 db az országban ami rendszámos, és mehet aszfalton!"
bazdmeg. autóból van 250.000 és mind mehet aszfalton. mi vagyunk többen. mégsem állunk neki kétkerekezni, és mások testi épségét veszélyeztetni
6. "Nem vagyunk köcsög motorosok, és köcsög quadosok se leszünk soha! "
azt majd a 250.000 autós és 150.000 teherautós fogja megítélni.
meg az az egy kamionos (KAMAZ IFA stb), akinek a platója alá esel kétkerekezés közben, hülyegyerek. észre sem fogja venni, csak amikor beáll a telephelyre, és körbenézi az autót, akkor nézi , hogy 'némá, itt lóg valami cafat, elcsaptam egy kutyát?'
7. "Én ugyebár visszamentem megkérdezni mizu, láttam a sérülései nem voltak veszélyesek"
bocs, nem tudtam, hogy orvos vagy. anno én is megállapítottam magamról, hogy nem veszélyesek a sérüléseim, és kiszállok segíteni a másik autóban utazóknak. mindezt kézen nyílt töréssel, lábtöréssel és megskalpolt fejjel.
úgy toltak vissza ketten a kocsiba, hogy nem kéne szaladgálnom.
8. "akik élménybeszámolót tartottak arról, hogy ök még ekkora esést nem láttak! :)"
hát, ha előttem zakózik, akkor belefékezek az autóba, és utána az afromagyar kurva arról is mesélhet, hogy hogyan nevelték meg nagyon a két quadost.
amúgy kíváncsi lennék, hogyan mentél vissza azonnal a barátodhoz? visszatolattál? megfordultál? tettél egy kört?
Secnir 2009.06.25. 19:38:42
remélem tovább kvadozol, és rövidesen összefog a gravitáció az evolúcióval
libraSVK 2009.06.25. 19:39:00
Mert he ugy ketkereken (oldalson) keresztezodesben nekembasznal, addig mennek a nyakad utan, amig valamelyikunket nem viszik - rendorsegre/korhazba/...
Kurvara ertelmes dolog parkolo autok mellet par centire ket hatso kereken menni.. Gratulalok. Azert eszert beallhatnal megegyszer a sorba, bizonyara csak selejtes jutott neked, amikor osztottak...
qwertzu 2009.06.25. 19:48:17
Itt mások közlekedni szeretnének, ti meg játszótérnek nézitek az utakat. Nem irigyek vagyunk, csak félünk, hogy elénk esel, és járhatunk bíróságra. (Nem téged nem sajnálnálak)
Lacaca 2009.06.25. 19:49:06
A csatornafedelek fixek, maximum nem látja valaki, hogy épp rámegy.
Pisztolykát illegális utcán használni, motorkát nem az.
Rendőri felvezetés mellett nincs piros.
Szóljatok, ha valahol autó fog kétkerekezni, látni akarom. Nyilván fizikailag képes rá, csak minden autós törvénytisztelő.
Szerintem is le van szarva az akárhányezer autós meg kamionos véleménye, nem attól köcsög valaki, hogy néhány díszfasz azt állítja.
Nem magáról állapította meg, hanem a barátjáról, és nem az volt a mondanivaló lényege, hogy orvos-e vagy sem, hanem, hogy visszament.
Szeretnék egyszer személyesen találkozni egy ilyen befékezős, verekedős bloghuszárral, mert itt mindnek nagy a pofája.
Nem mindegy, hogy hogy ment vissza? Állampolgári kötelessége segíteni, és ehhez nem kell Miskolcot érinteni, a lehető leggyorsabb módon megy vissza és ennyi.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.25. 19:54:07
Lacaca 2009.06.25. 19:55:09
Gondolom kreatív munkát végzel, mert ezt akárki nem rakta volna össze.
"Mert he ugy ketkereken (oldalson) keresztezodesben nekembasznal, addig mennek a nyakad utan, amig valamelyikunket nem viszik - rendorsegre/korhazba/..."
A másik kemény.
Lacaca 2009.06.25. 19:55:42
safetykároly 2009.06.25. 19:56:20
Én is fizetem a teljesitményadót, biztositást!
Terepre már nem lehet menni! ki vannak tiltva a quadosok! Én nem is akarok terepre menni!
A személyes sértegetéseitek lepattognak kemény testemröl, mindenki magábol indul ki!
De mivel ti csak autót vezettek, motort soha, igy nem fogjátok megérteni azt, amit egy motoros érez amikor odahuzza a gázt!
Nem azt fogja gondolni hogy " most mennyit fogyszthat a motor? " vagy " Lukolion olcsó 95 öst tankoljak"
patrol 2009.06.25. 19:57:49
A Btk. szerint aki nem nyújt tőle elvárható segítséget sérült, vagy olyan személynek akinek élete, testi épsége közvetlen veszélyben van, az vétséget követ el.
Büntettet követ el, hogyha a segítségnyújtásra egyébként is köteles lenne!
Márpedig nem nyújtott tőle elvárható segítséget.
safetykároly 2009.06.25. 20:00:58
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.25. 20:02:20
Egyébként rendszám ida vagy oda, szerintem sem városba való a quad, de ha már mégis itt van, akkor legalább addig bírjon négy keréken maradni. Elhiszem én neki, hogy faszagyerek meg minden, de Budapesten nem csak a saját testi épségét kockáztatja.
qwertzu 2009.06.25. 20:02:24
Használd. A hátsókerékre kapás, meg a gyorsulási verseny az nem használat.
"Terepre már nem lehet menni! ki vannak tiltva a quadosok! "
A szántóföldek között vezető közhasznú földutakról?
Forrás?
"De mivel ti csak autót vezettek, motort soha, igy nem fogjátok megérteni azt, amit egy motoros érez amikor odahuzza a gázt!"
Keresel egy helyet ami belátható, és nem közlekedik rajta senki. És tövig húzod a gázt. És kurvára le fogja szarni mindenki.
Lacaca 2009.06.25. 20:03:16
spapda 2009.06.25. 20:03:34
A cimboráidnak üzenem, hogy ne verjék a nyálukat a rendszámra, ugyanis az a tény, hogy összesen 59 rendszámos fut az országban, valamint az a tény, hogy videó dokumentálja a hülyeségüket, már kb. elég lenne egy feljelentéshez. Én a helyükben meghúznám magamat egy időre!
Abban igazad van, hogy sok a netes szájhős, de ha minden 100-ra jut egy, aki nem csak dumál, hanem tényleg előveszi a kerékkulcsot, akkor nagyon csúnyán ráfaragnak a quados barátaid. Elég olvasni az autózz! blogot, hányszor szállnak ki elpattant agyú emberek rendezni a számlát?
Múltkor egy motoros satuzott előttem "büntetésből", mert rádudáltam a 2x2 sávos úton, amikor kb. 20 autós oszlopot előzött meg úgy, hogy a szemközti sávban érkezőknek kellett lehúzódni a külsőbe. Mégis mit gondolt, ha én 1.3 tonnával 60-as tempónál megbillentem a hátulját, ki húzza a rövidebbet?
Aki a közutakat nem közlekedésre használja, hanem veszélyes mutatványok prezentálására (mert igenis veszélyes az, amikor egy 2 kerekű járművel 1 keréken vagy 4 kerekűvel 2 keréken haladnak), azok ne csodálkozzanak azon, ha balhé esetén röpül a pofon! Én már betáraztam, balos térképtartó rejt pár meglepetést az önjelölt showmestereknek...
Lacaca 2009.06.25. 20:05:11
A testi épséget hagyjuk. Eddig 2:0 az autósoknak, egyiknek se lett semmi baja. Leginkább a saját testi épségét kockáztatja aki nem veszi körbe magát 1-2 tonna acéllal...
spapda 2009.06.25. 20:13:30
Szóval nálunk jellemzően a friss jogsis suhancok és az unintelligens, jellemzően aluliskolázott flótások egykerekeznek, gyülekeznek és "racsingolnak" este a plázaparkolókban. Ti is ilyenek lennétek?
Bónusz kérdés: gyereked van? Tudod, hogy mekkora az esélye egy deréktól lefelé bénulásnak motoros zakózás esetében (főleg rövidgatya+trikó kombinációban)? Tudod te, hogy milyen gyereket felnevelni tolókocsiból? És ehhez elég egy csatornafedő, meg az, hogy a mögötted amúgy szabályosan haladó autós csak egy picit később lépjen a fékre!
Ne vedd zokon felháborodásomat, de én már szedtem ki motorost az árokból, dolgoztunk az életben tartásán, de meghalt (jó sztori lenne az autózz! blogra, talán egyszer megírom). Múltkor pedig megint egy ámokfutó motoros (és halála) miatt volt lezárva az egyik főút, frankó 30 km-es kerülőt okozva nekem. Pedig én is fizetem a teljesítményadót, kötelezőt stb. Akkor hogy is van ez?
Lacaca 2009.06.25. 20:13:51
Hol írtam, hogy egyet értek vele?
"A cimboráidnak üzenem, hogy ne verjék a nyálukat a rendszámra, ugyanis az a tény, hogy összesen 59 rendszámos fut az országban, valamint az a tény, hogy videó dokumentálja a hülyeségüket, már kb. elég lenne egy feljelentéshez. Én a helyükben meghúznám magamat egy időre!"
Jelentsd fel! Mikor készült a felvétel? Siess, mert 2 év alatt elévül! Mivel nem látszik, hogy mi a rendszám, sőt még az se egyértelmű, hogy van-e, nem lesz egyszerű.
"Múltkor egy motoros satuzott előttem "büntetésből", mert rádudáltam a 2x2 sávos úton, amikor kb. 20 autós oszlopot előzött meg úgy, hogy a szemközti sávban érkezőknek kellett lehúzódni a külsőbe. Mégis mit gondolt, ha én 1.3 tonnával 60-as tempónál megbillentem a hátulját, ki húzza a rövidebbet?"
Durva sztori! Most akkor mi van? Dögöljön meg minden motoros?
"Aki a közutakat nem közlekedésre használja, hanem veszélyes mutatványok prezentálására (mert igenis veszélyes az, amikor egy 2 kerekű járművel 1 keréken vagy 4 kerekűvel 2 keréken haladnak), azok ne csodálkozzanak azon, ha balhé esetén röpül a pofon! Én már betáraztam, balos térképtartó rejt pár meglepetést az önjelölt showmestereknek..."
Még egy szájkarate mester. Vigyázz, nehogy feldugja valaki a meglepiket. Olyat tárazz be, amit magadnak is fel szoktál nyomni.
Lacaca 2009.06.25. 20:17:57
safetykároly 2009.06.25. 20:21:35
Család, gyerek, minden van!
Ezért lassitottam, és idén már nem vettem motort, csak a quad maradt!meg a WRC
1x éve csinálom. Veszélyes, de függöség is egyben!
De akkor sem állok neki önbiráskodni!
Meg nem tartok kerékkulcsot, csapágygolyót a quad táskában, hogy majd akkor jól megdobálom, mint hülyegyerek a repülögépet!
Ez külömböztet meg minket!
Én nyugodt vagyok, nem stresszelem magam, nem idegeskedek... Aki ugy vezet autót hogy közben stresszel, korábban hal meg mint én a motorral!
Lásd Mucsi Zoltán esetét!
www.youtube.com/watch?v=wqsrhBAqk60
spapda 2009.06.25. 20:30:36
Amúgy semmi bajom a motorosokkal. Van pár motoros cimborám, végtelenül nyugis játékosok. Az utakon is ritkán találkozni hülyékkel, a többség előzékeny, megköszöni a segítséget (pl. beengedés), előzés előtt villant, hogy észrevegyem. Sőt állítom: több hülye autóssal hozott eddig össze a sors, mint motorossal. Itt rohadtul nem az autós vs. motoros témakörről van szó. Itt arról beszélünk, hogy aki a közúton közlekedik (nem kötelező 100%-ig szabályosan, de azért mást nem veszélyeztetve), azzal nincs baj. Aki viszont állatkodik, versenyez, egykerekezik stb, az ne csodálkozzon, ha egy rosszul sikerült manőver után valaki megcsapja. Ha pl. a frissen fényezett kocsimat gyalulná le egy elhibázott 2 kerekes kanyar után egy ilyen legény, akkor bizony rossz napja lenne. Mondhatod rá, hogy szájkarate, lehet. De mifelénk nem csak beszélnek az emberek. Tudom, ez is szájkarate.
De nem ez a lényeg. Hanem az, hogy túl sok jármű közlekedik ma az utakon ahhoz, hogy a forgalmas szakaszokat játszótérként használjunk. Nálunk, ha valaki nagyon állatkodni akar, talál egy csomó elhagyatott iparterületet, parkolót, sokadrendű, poros utat, de quaddal ki mehet az erdőbe, földutakra, vagy a kiépített quadpályára is. Ja, hogy ott nem látják annyian a mutatványt?
Szsrobert 2009.06.25. 20:32:47
Lacaca 2009.06.25. 20:44:57
spapda 2009.06.25. 20:47:29
Gondolj bele: ezek az emberek jó esetben éppen végeztek iskolás éveikkel, tudásukkal hasznára lehetnének a társadalomnak, ehelyett életük utolsó lépéseként megcibálják a gázt, aztán csókolom, ennyi volt. Mindezt (az esetek többségében) hobbiként. Mert kevesen motoroznak napi szinten, A-ból B-be jeligére. A többségnek hobbi, passzió, egy hobbiért pedig kár meghalni. Hidd el, nem haragszom a motorosokra, csak amikor egy napsütéses pénteki délutánon egy huszonéves srácról kell leoperálni a sisakot, mert szivárog alóla a vér... nem jó érzés. Persze ha egykerekezett volna a benzinkútnál és nem 130-cal dönti meg a nagymotort... Mindegy.
Sajnálom, hogy ma az utakon motorosok és autósok (amiből mégtöbb van) játszanak saját és mások életével. Pedig nyugis, szabályos közlekedés esetén is vannak veszélyforrások, kár tovább növelni ezeket az agyatlan, felelőtlen viselkedéssel. Ezzel a posttal kiderült számomra, hogy már a quadosok is beálltak a sorba. Ráadásul pont olyanok, akiknek rendszáma van, tehát komolyan veszik a quadozást. Egy-egy ilyen eset baromira rontja a quadosok általános társadalmi megítélését. Mert motorból, quadból jóval kevesebb van, mint autóból, így minden velük kapcsolatos ügy nagy port kavar. Egy ilyen videó után beszélhet az ilyen-olyan quadszövetség elnöke, hogy a legtöbb quados jófej, szabálykövető stb.
Sajnálom, hogy az emberek felelőtlenül használják a technikát és a köz javára fenntartott létesítményeket.
Lacaca 2009.06.25. 20:47:54
Lacaca 2009.06.25. 20:51:31
safetykároly 2009.06.25. 19:56:20
@qwertzu: Kb ugyan annyi jogom van a város aszfaltját használni mint másnak!
Én is fizetem a teljesitményadót, biztositást!
safetykároly említette, hogy joga van művészkedni az utakon
ÖÖÖÖÖ, ebben a mondatban említette, vagy másikban?
Ezt nem hiszem el, hogy valaki ennyire egyszerűen ellenőrizhető dolgot próbál másként bemutatni. Számomra hihetetlen
spapda 2009.06.25. 20:56:42
Miért, én igen? Nem. Én csak megjegyeztem, hogy nem csodálkozom azon, ha valaki így tesz. Nincs rendben ma Magyarországon az, hogy mindenki egyből sheriffnek érzi magát. Ez gondolom egyrészt a közbiztonságért felelős szervek töketlenségét mutatja, másrészt az egyre zsúfoltabb utak egyre stresszesebb világát. Pont a kocsiból kipattanó, "igazságot érvényesítő" nagy egójú parasztok miatt, önvédelmi célból helyeztem el néhány segédeszközt a kocsimban. Érdekes, én még soha nem szálltam ki a kocsiból se piros lámpánál, se mások előtt besatuzva, pedig lett volna rá okom. És nem azért, mert félnék odamenni, hanem azért, mert engem még úgy neveltek, hogy az erőszak nem old meg (szinte) semmit (pl. pont azért, amit te is írsz: a másik azt sem tudja, hogy szabálytalan volt). De ha kell, megvédem magam, ez nem kérdés egy pillanatra sem.
spapda 2009.06.25. 21:02:40
"És ezt muszáj az ország legforgalmasabb városának közepén? Tele van az ország búvalbaszott kroszpályákkal, elhagyatott betonutakkal, földutakkal. Vagy vegyél egy hektár földet, vagy bánom is én.
Itt mások közlekedni szeretnének, ti meg játszótérnek nézitek az utakat. Nem irigyek vagyunk, csak félünk, hogy elénk esel, és járhatunk bíróságra. (Nem téged nem sajnálnálak)"
Erre reagált safetykároly az általad is idézett mondattal: "Kb ugyan annyi jogom van a város aszfaltját használni mint másnak!
Én is fizetem a teljesitményadót, biztositást! Terepre már nem lehet menni! ki vannak tiltva a quadosok! Én nem is akarok terepre menni!"
Bocs, de a videóból és a szövegből EGYÜTTESEN az jön le, hogy safetykároly és barátai a városban érzik jól magukat, és nem akarnak kimenni terepre. Márpedig "városi munkásságuk" dokumentációja arról szól, hogy az esetek többségében a quad csak 2 kerékkel ragaszkodik az aszfalthoz. Tudom, ez direkt ilyen fittizős, "sómenkedős" videó, de továbbra is fennáll a kérdésem: szerinted ez rendben van? Szerinted oké, hogy valaki kétkerekezik, egykerekezik a város forgalmas útjain?
107! 2009.06.25. 21:03:05
Tudod, hogy kik herélték ki a "közbiztonságért felelős szerveket"????
Az ombudsmanok, meg a jogvédők, meg a politikusok, meg a gyenge bírói ítéletek...
Persze, hogy a normális ember rendet akar! Természetes az is, ha megpróbálja érvényesíteni a jogait, amit mások nagy ívben lesz...nak.
Majd ha az én szavam erősebb lesz a bűnözőénél (ilyen nem lesz itt soha), vagy felszerelnek olyan technikai eszközökkel, amik rögzítik az állításom valósságát (erre nagyobb az esély, de azért még várat magára), majd akkor lesz rend.
Lacaca 2009.06.25. 21:16:19
Hagyjuk, nem hiszem el, hogy valaki nem emlékszik rá, hogy mit írt 1 órával ezelőtt....
107! 2009.06.25. 21:16:59
Sajnos valóban kevesen vagyunk ahhoz, hogy az útvonalat is biztosítsuk, és az ilyen renitenseket is kiszórjuk, feljelentsük a társaságból. Veszélyt jelentenek a saját társaikra is. Arról nem is beszélve, hogy a biztosítást nem arra kapják, hogy randalírozzanak, hanem hogy ne szakadjon szét a menet a piros lámpáknál, hamarabb fellélegezhessen a város.
Csak ezt jó páran félreértelmezik. Megjönnek a szir-szar műszakilag kifogásolható vasakkal, vagy éppen rendszám nélkül, vagy más hiányosságokkal, és játszák az agyukat. Szégyent hozva a többi normális motorosra is.
Lacaca 2009.06.25. 21:17:49
Ismét megkérdezem, bár fölösleges:
Hol írta safetykároly, hogy joga van művészkedni? Azt írta, joga van használni.
Matrix_ 2009.06.25. 21:24:09
107! 2009.06.25. 21:28:13
Ezt az összes poszthoz beírhatod! :-)))
spapda 2009.06.25. 21:29:41
De mindegy, mert taktikusan belekötsz mindenbe, csak ne kelljen válaszolnod arra a 2 kérdésre, amit már kétszer, két külön módon is feltettem neked (elsőre kitérő választ adtál), idézem: "Tudom, ez direkt ilyen fittizős, "sómenkedős" videó, de továbbra is fennáll a kérdésem: szerinted ez rendben van? Szerinted oké, hogy valaki kétkerekezik, egykerekezik a város forgalmas útjain?"
Tehát elfogadható vagy elítélendő, ha valaki motorral vagy quaddal egykerekezik/kétkerekezik a belvárosban?
Matrix_ 2009.06.25. 21:29:47
de szerintem van olyan értelmes mint egy két itt írogató pógáré.
rushman 2009.06.25. 21:31:14
Volt szerencsém egyszer egy ilyet megcsodálni... kellemes 10 percet töltöttünk a kocsiban, mire sikerült kifordulni az utcánkból.
Azt hittem, többet ilyen nem lesz, de aztán valahol megfordultak és jöttek visszafelé. :)
Amúgy az önveszélyes mutatványokkal nekem nincs semmi bajom, az mindenki magánügye. De a közveszélyes mutatványok elítélendők.
"Live together, die alone."
mr_x 2009.06.25. 21:41:58
Teljesen igazad van, meg kellett volna allnia, majd nem engedni elmenni, hanem kihivni a szerveket "szemelyi serulessel jaro balesethez".
Ak iszerint a ketkerekezes elfogadhato az nyilvan ezt is elfogadja:
www.youtube.com/watch?v=5kXG8qN7ERY
meg ezt is:
www.youtube.com/watch?v=UCdcgy2b0Iw
termeszetesen a belvarosban.
Lacaca 2009.06.25. 21:45:01
Egyébként ne idézz, megteszem, és ezzel be is fejeztem a veled való "beszélgetést", mert bár nem ismerlek, de úgy tűnik, hogy komoly mentális problémákkal küzdesz:
"Aki a közutakat nem közlekedésre használja, hanem veszélyes mutatványok prezentálására (mert igenis veszélyes az, amikor egy 2 kerekű járművel 1 keréken vagy 4 kerekűvel 2 keréken haladnak), azok ne csodálkozzanak azon, ha balhé esetén röpül a pofon! Én már betáraztam, balos térképtartó rejt pár meglepetést az önjelölt showmestereknek..."
Önvédelem? Egy szó sincs róla, ellenben a showmesterek fenyegetve érezhetik magukat.
107! 2009.06.25. 21:45:53
Ha Citás vonulást nézzük van legalább 14-15 izmos kereszteződés. Általában 4 motorosrendőrrel oldják meg (mivel mindig szombat senki nem szereti) A sor 2Km hosszú szokott lenni legalább. Mire leliftezzük, főleg amilyen segítőkészek azok, akik miatt csináljuk (tisztelet a kivételnek)... Nem kis meló. Tényleg utáljuk csinálni. És főleg a renitens majmok miatt. A lelkemet kiteszem, hogy gond nélkül kikerüljenek a faluból, Ők meg a fejemresz...nak, és bazáriznak a sorban.
De előbb vagy utóbb megunják a fejeseink, és szétszekáltatják nagy létszámmal az egészet. Nem kell sok, csak indulásnál 40 rendőr, meg két NKH-s kocsi... A nyáron már kezdődött vonulás szondázással. Valami chopperes rendezvény volt. Mondanom sem kell több mint fele önként maradt a népligetben!
Lacaca 2009.06.25. 21:47:19
Lacaca 2009.06.25. 21:48:59
107! 2009.06.25. 21:50:16
:-)))
Lacaca 2009.06.25. 21:50:19
mr_x 2009.06.25. 21:50:36
Kerekkulcsocskat sem illegalis utcan hasznalni, megsem szoktak vele az emberek a tomeg kozepen hadonaszni.
Vajon miert?
"Szóljatok, ha valahol autó fog kétkerekezni, látni akarom. Nyilván fizikailag képes rá, csak minden autós törvénytisztelő."
Neked akartam irni az elozo hozzaszolasomban a linkeket, szerinted ezt normalis nem lezart palyan csinalni?
Lacaca 2009.06.25. 21:52:45
Nem tom, de itt valaki pisztolykával fenyegetett.
szerinted ezt normalis nem lezart palyan csinalni?
Szerintem zárt pályán sem teljesen normális.
spapda 2009.06.25. 21:58:35
Továbbra is azt állítom, hogy bár safetykároly nem állította, hogy "művészkedéshez" van joga (by the way mit értünk művészkedés alatt?), azonban aki a belvárosban kétkerekezik quaddal, az ne érveljen az befizetett teljesítményadóval! Ez ilyen egyszerű! Csak hát ugye valamibe bele kell kötni, mert milyen gáz lenne kimondani ország-világ előtt, hogy ez így, ebben a formában helytelen! Igen, helytelen egykerekezni/kétkerekezni a belvárosban! Mert a post erről szól.
És tudod, mit? Még soha senkit sem bántottam autós pályafutásom alatt. Volt már olyan, akit visszaparancsoltam a kocsijába, és szerencséjére vissza is ment, amikor meglátta, hogy nem viccelek, de én még soha nem jutottam el az önbíráskodás fázisáig. ENGEM EZ minősít. SAFETY-éket pedig a MOSTANI POST és a VIDEÓ minősíti. Téged pedig nem akarlak minősíteni, mert veled szemben nekem nem szokásom felületesen megítélni a másikat. Maradjunk ennyiben! Meg abban, hogy az úton nem foglak téged bántani, és másokat sem.
Zárásként pedig tőled idéznék: "Nem szoktam élőben sem beszarni, valahogy majdnem minden sztori úgy kezdődik, hogy kiszállok, és úgy végződik, hogy aki addig mutogatott, anyázott, egyik kezével húzza az ablakot, a másikkal nyomja le a gombot." Ezután szerintem ne feszegessük a témát. Béke!
107! 2009.06.25. 21:59:34
Van ilyen? :-)
107! 2009.06.25. 22:02:45
Gondolom Ők nem tudnak egykerekezni. Amelyik meg igen, az azt is tudja, hol tegye és hol ne tegye. :-)
mr_x 2009.06.25. 22:06:08
Ha dugoban araszolok, akkor termeszetesen elengedem oket, sot meg a tukrot is behajtom, de ha pl. autopalyan 100-al halado ket sor kozott huznak el az nagyon zavar.
A masik ami ma tortent velem, mar messzirol hallottam a repedtfazek hangot eleg gyorsan kozeledni annak ellenere hogy mindket iranyban folyamatos sor haladt nagyjabol varosi sebesseggel.
Egyszercsak koztem es a szembe jovo kisbusz kozott kilott egy motoros, annak ellenere, hogy a ket sarokkal odebb iskola volt es epp vege volt a tanitasnak.
Lacaca 2009.06.25. 22:09:10
s még mindig nem válaszoltál a kérdésre! Látod, ez itt a baj!
Nem változtat semmin, nem értek vele egyet, mint írtam, magam sem csinálok ilyet. Szerintem safetykároly a a haverja rossz fiúk, nem szabad ilyet tenni. Nem értek egyet az utcai jaszkarival, elítélem, nem követem. Na akkor most mi változott? Semmi? Érdekes!
Azért én bemásolnám a következő mondatot is:
em szoktam élőben sem beszarni, valahogy majdnem minden sztori úgy kezdődik, hogy kiszállok, és úgy végződik, hogy aki addig mutogatott, anyázott, egyik kezével húzza az ablakot, a másikkal nyomja le a gombot. Valahogy egyik se vállalja a véleményét, pedig szívesen beszélgetnék vele.
azonban aki a belvárosban kétkerekezik quaddal, az ne érveljen az befizetett teljesítményadóval!
Aki autóval közlekedik, az nekem ne jöjjön a teljesítményadóval, mert befizettem a cascot. Hülyén hangzik? Mert nincs összefüggés. Mint a művészkedés és a teljesítményadó között. Semmi köze egyiknek a másikhoz.
Még soha senkit sem bántottam autós pályafutásom alatt.
Én már betáraztam, balos térképtartó rejt pár meglepetést az önjelölt showmestereknek..."
Szájkarate bajnok. Azt már látjuk az előbb levezettem, hogy ez nem önvédelem.Akkor minek? Hiszen nem önbíráskodsz, nem is tetted soha. Viszont itt dicsekedsz vele. BOHÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓC
Lacaca 2009.06.25. 22:11:44
@107!: Nem tudnak egykerekezni, tök bénák. Kettesével nyírják a puklungot :)
mr_x 2009.06.25. 22:12:43
De persze ha ugyanezt quaddal csinaljak abban semmi kivetnivalot nem talalsz?
Azt hiszem nincs tobb kerdesem
safetykároly 2009.06.25. 22:16:44
Aki elöttem és mögöttem van motoros, a videón, pont azért mennek elöttem és mögöttem, hogy ne idegen motoros legyen!
Odafigyelek az ilyen dolgokra!
A munkám is ezzel kapcsolatos...
de a 6/1990 nek maradéktalanul eleget tesz a jármü!
Elmesélem röviden hogy miért van ilyen kevés quad!
Egyszer történt hogy elkezdödtek a quadok forgalombahelyezödni!
2004 ben ment a dolog, utána történt egy baleset!
Egy quados szóváltásba keveredett valami politikussal!
Aki elintézte hogy ne legyen több quad forgalombahelyezve!
Szerintem hivatali visszaélés, és azért vita évek óta a dolog! EU ban(németországban) is vannak rendszámos quadok! Megfelelösségi nyilatkozattal. Nálunk csak a 6/1990 es köhém rendelet van, és vannak irányelvek... amikre szarnak nagyivben a nemzeti közlekedési hatóságnál! Pedig ha bevezetnék, akkor még biztonságosabbak lehetnének az ilyen jármüvek!
Franky4fingers 2009.06.25. 22:18:50
Én írtam a posztot.
Nos kedves barátom, kezdjük a végén: Félreálltam egy 50m múlva, ahogy tudtam de ezt gondolom nem vette észre észlény haverod, de amikor láttam a tükörből, hogy felpattan és szalad vissza a quadhoz, továbbmentem, mert úgy gondolom, nem kések el egy seggfej miatt.
És hogy miért seggfejezek? Mert azok vagytok, úgy viselkedtetek.
1. Már a nyugatitól észt nélkül szlalomoztatok az autók körül. Igen balesetveszélyesen tehát seggfejek vagytok.
2. A Váci út közepén nem egy(két) kerekezünk. Nem mindegy, hogy csatornafedél, vagy döglött macska van ott, vagy az öreg néni a cekkerrel? A belvárosban nem egykerekezünk= seggfejek vagytok.
Úgyhogy elmész a p... ba, hogy itt osztod az észt, hogy irigységből húznak le titeket az emberek. Nem. Azért mert a Nyugatitól láttalak, ahogy eszetlenül barom módjára közlekedtetek.
(Ja és ráadásul, amikor észrevetted, hogy a heverod nem jön utánad, szabálytalanul és balesetveszélyt okozva fordultál meg a Dózsa György útnál.
Úgyhogy nem kell itt a magyarázkodás, idiótán, szabálytalanul, felelőtlenül közlekedtetek.
Az hog ya haverod elperecelt? Megértemelte. A sors igazsága, és ahelyett, hogy itt okoskodsz, inkább örülj, hogy a csatornafedél nem a szembesávba dobta át a haverod. És tanulj belőle. Hülye.
Matrix_ 2009.06.25. 22:18:53
BalázskaRR 2009.06.25. 22:20:29
Nagyon jó fej itt minden szájkaratés...
Igazából valakinek egyáltalán van bármi köze ahhoz, h felborult ott egy quados? Senki másnak nem lett semmi baja, és itt ugat minden második ember mélységesen felháborodva. Ha ennyi energiát fektetne minden egyes ember arra, h szebb legyen országunk, világelsők lehetnénk... de itt pörög mindenki, mint majom farkán a stanicli...
Azok, meg akik ilyen szánalmas dumával jönnek, h kerékkulcs és a többi szarházi hozzászólásaival... kommentálni se tudom. Világ faszai.
Kedves SilentSound-nak meg üzenem, h ahelyett, h szalad haza, blogot írni, álljon már meg, ha ilyet lát, és kérdezze már meg, h bocs, minden rendben...bazdmeg a gyereked is járhatna így.
Tisztelet a kivételnek, aki ép hozzászólást volt képes írni!
Lacaca 2009.06.25. 22:21:29
Azt hiszem nincs tobb kerdesem
Jól is van így, mert esetleg a másik kérdés is fölösleges, mert korábban meg volt válaszolva
spapda 2009.06.25. 22:21:40
Na meg az is, hogy a cuccokat nem azért tartom, hogy az első jobbkézt elnéző autóst elintézzem, hanem végszükség esetére. Volt olyan szitu, ahol majdnem használnom kellett, de végül elég volt megmutatni. Ha ez szájkarate, akkor legyen az, nem az én bajom. Attól még, hogy te belemagyarázod a szavaimba, hogy nem önvédelemre tartom őket, még nem változik semmi.
Ahogy az sem, hogy elsősorban arról szól a post, hogy quadosok állatkodtak a belvárosban, és majdnem csúnya balesetet okoztak! Ráadásul (a videóból következtetve) ez nem egyedi eset, rendszeresen csinálják azt, amit. Erről miért nem beszélünk? Vagy ez olyan természetes felétek, hogy kár róla beszélni? Mert akkor sorry, mifelénk ez nem divat...
mr_x 2009.06.25. 22:24:59
Sajnos a legtobb gyerek tobb mint ket sarokra lakik, es mennek jobbra-balra, neha logdosodve, neha labdat dobalva.
Barmikor barki satuzhat, esetleg megriszalva a kocsi feneket.
Sajnos sok "jani" ezt nem erzi.
Igen a motornak vannak elonyei, a kis tomeg miatti konnyebb elozes es a meret miatt hogy dugoban elore tudnak csorogni.
De had ne nekem kelljen mar elozekenynek lenni hogy az en sebessegem ketszeresevel szaguldozhasson a felezovonalon.
...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.25. 22:25:31
Franky4fingers 2009.06.25. 22:27:43
Lacaca 2009.06.25. 22:28:16
107! 2009.06.25. 22:29:52
Nem kérdőjeleztem meg a műszaki állapotát. Csak megemlítettem, hogy mikkel szokta feljönni a citkóra.
Amúgy is hagy kívánni valót maga után a jogszabályi háttér. (lásd "bevásárlókocsik") Ezért ez a része nem is érdekel.
Viszont gondolj bele, hogy a múltkori vonulásnál a József Atilla kereszteződésnél vagy fél órát álltak az autók. (mert a szervezők nem kalkulálták bele az útvonalba a Petőfi felbontásával járó káoszt) Ehhez még hozzá jön a látvány, mi szerint rendőri biztosítással folyik a parádézás. Joggal van felháborodva, hogy közlekedni szeretne, de nem tud, én meg végignézem, hogy a motorosok szabálytalankodnak, meg cirkuszolnak....
Persze, tudom vannak egyéb csoportok is, akik miatt rendszeresen le van zárva a város, akkor miért ne lehetne a motorosok miatt is, de legalább tiszteljük meg egymást azzal, hogy betartjuk a betartani valót.
Szerencsétlen autósok is szívesebben végigállják, ha rendezett körülményeket tapasztalnak.
Sok mindent lehet mondani a GOJ-osokra, de ott rend van. Nincs renitenskedés, meg kihúzás... És még a munkánkat is segítik, figyelik a tükröt, és lehúzódnak. Könnyebb is velük eljutni A-ból B-be. (Igen, kevesebben vannak, de nem csak ezen múlik)
safetykároly 2009.06.25. 22:30:22
Személyeskedsz, lehülyézel, én nem irtam ilyen módon véleményt rólad! Magadat minöséted hogy csak ilyen egyszerüen tudsz megnyilvánulni!
Igen, megfordultam szabálytalanul, mert már akkorra hivott a haver hogy esett, bár észrevettem hogy nem jön utánam!
Megelözve a kérdést hogy hogy használtam a mobilom, miközben motorozok, elmondom hogy van a sisakomban telefon!
Még jó hogy vissza megyek segiteni! Nem ugy mint te! Aki megállt, és még a délelöttös kurva is hozzád ment elöször, mert gondolom vissza járó vendég lehetsz nála! :)
Patrol hozzászólása szólt csak igazán neked!
Meg az összes emberre, aki látta, és semmit nem tett!
107! 2009.06.25. 22:33:27
:-)))) És még mindig van ilyen????? :-))))))
Ez a szemét Silent. Hát már megint nem állt meg? Mondjuk nem is érhet rá ilyenekre, annyi minden történik vele. Meg van az a másik kamikáze. Hogy is hívják. Tudod, az a Kisikasa. Na azzal is történnek még csuda dolgok. :-)))
Lacaca 2009.06.25. 22:34:44
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.25. 22:35:53
Lacaca 2009.06.25. 22:37:46
safetykároly 2009.06.25. 22:39:16
A rendezvény szervezöje, leadta a törvénynek megfelelöen az iratokat, és bejelentette a rendezvényt!
A nagyokos ÜTI vagy nem tudom kihez került a cucc, elkavarta, és fizetös rendezvénynek hitte a dolgot! ug yhogy ezentul DEMONSTRÁCIÓ nak minösitik a citadella rendezvényeit is!
Ahoz képest hogy még ezért fizetni is kellett volna, elég szarul sikerült!
Sokkal jobban megszervezett találkozókra emlékszem vissza, ahol a motorosrendöröknek is ezer hála, nagyon profin tudják megoldani ezeket a rendezvényeket!
Volt itt egy hozzászólás hogy, "10 percet kellett álnom a motorosok miatt, mert a citadellárol jöttek le"
De türelmetlen! :) Látványosság baszod! nyugodj! Szivj el egy cigit, élvezd a hanghatást! :) Ha nem cigizel, zigizzen a csajod! Klima van...
107! 2009.06.25. 22:40:50
Ja azt se motorja se gyereke. Igazi életművész. :-))))
mr_x 2009.06.25. 22:42:09
O hat akkor rendben is van. Ebben az esetben szabad szabalytalankodni, csak azert nincs benne igy a kreszben mert elfelejtettek beleirni.
Pedig isten bizony bele akartak :-o
BalázskaRR 2009.06.25. 22:43:53
"meg van az autós aki látta?? Kérdezd már meg hogy miért nem jött oda megkérdezni hogy segithet e, vagy valami!" krampuszka idézete.
Másrészt felháborít, h milyen retardált hozzászólásokat képesek egyesek írni...
bocs, h összekevertelek.
Lacaca 2009.06.25. 22:44:04
Franky4fingers 2009.06.25. 22:44:17
Figyelj. Ha elolvasod amit írtam, akkor látod, hogy a személyeskedésem a közlekedésben megnyilvánuló viselkedésedre vonatkozik. Lehet, hogy egy kedves aranyos srác vagy, nem tudom, nem ismerlek. Én csak láttam két eszetlen barom módjára közlekedő quadost. Amelyikből az egyik te vagy. Vállald.
És azon vagyok mérhetetlenül felháborodva, hogy ahelyett, hogy csendben magadba néznél, hogy magatokra és másokra is veszélyesen viselkedtek viccből, osztod itt az észt. Azt gondolom jogos a felháborodásom.
A segítést meg hagyd már.Megálltam, felpattant a srác, cibálta a motorját, láttam, hogy nincs baja utána mentem tovább, elmondtam.
És megint. Attól, hogy visszamész segíteni, nem kel barom módjára megfordulni a Dózsa kereszteződés közepén.
Ezt a kurva sztorit nem értem úgy ahogy van, biztos valami kommentet nem olvastam elég figyelmesen. Hozzám ugyan nem jött senki, de lehet, hogy ez valami tréfásnak szánt megjegyzés, de hagyjuk az ilyeneket, ehhez már késő van.
Egy valami zavar nagyon, hogy azt érzem nálad, hogy mindenképp találsz indokot a veszélyes viselkedésetekre. Nem veszed észre, hogy ti magatoknak okoztátok a bajt. Lehet magyarázkodni, de ha a barátodnak komoly baja lett volna, akkor hiába az okoskodás, a tolószék ugyanolyan kényelmetlen.
És azt be kell látnod, hogy ebből könnyen tolószék lehetett volna
...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.25. 22:45:04
BalázskaRR 2009.06.25. 22:45:39
ez annyira, de annyira men in black-es volt...
107! 2009.06.25. 22:46:44
Az álldogálás nem gáz. Ahogy már írtam mások miatt is van ilyen. Ez Budapest, ez ezzel jár. Itt több a fizetés, nagyobb a lehetőség, de több a szopás is.
Ami a múltkorit illeti, az útvonal a szervezőkön múlik. Ha Ők nem járják végig előtte (a Petőfit nem abban az órában bontották fel), akkor ilyen lesz a menet. Elhiheted, mindent megtettem, hogy kihúzzam a forgalmat, de a buszok rutinoztak a lezárások között. Azzal meg nem lehetett mit kezdeni.
Szóval se nem ÜTI, se nem rendőrség, SZERVEZŐ. Valahol határt kell szabni ezeknek a dolgoknak. Jelentős forgalomkorlátozással jár, és elég nagy az emberigénye. Ezért szeretnék, ha változás lenne a menetében.
Jó éjt mindenkinek.
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.25. 22:47:33
safetykároly 2009.06.25. 22:47:46
Képzeld, ma nem használtam irányjelzöt sem, az egyik utcában, és 60 al mentem 50 helyett!
Pedig kocsival voltam! :)
Ja, jut eszembe! :)
Az a veszélyes mikor a hétvégi soför kijut a hungáriára! És a belsöben megy 50 el!
Mikor a lámpa meg 70 re van állitva! na az a veszélyes! Mindenki öt kerülgeti!Sose feledd, szerdáig van még benzinje!
Most ujjal fogsz rám mutogatni ezért???
107! 2009.06.25. 22:48:28
Ha itt sötét valaki, az csak Te lehetsz öcsém. Tájékozódj, aztán osztogasd a piroslapot!
107! 2009.06.25. 22:49:56
:-)))) Tényleg nézz szét. Jobbkezes az utca! :-)))
Talán már nincs motorod, hogy ráérsz ide írogatni. :-))))
Lacaca 2009.06.25. 22:51:10
Előtted esett, beleálltál a fékbe, láttad, hogy nincs baja, tovább mentél ( Franky4fingers 2009.06.25. 22:44:17), majd 50 m-re megálltál, láttad, hogy nincs baja, tovább mentél ( Franky4fingers 2009.06.25. 22:18:50 )
BalázskaRR 2009.06.25. 22:53:24
Lacaca 2009.06.25. 22:53:29
Lacaca 2009.06.25. 22:54:22
L
Lacaca 2009.06.25. 22:55:04
Franky4fingers 2009.06.25. 22:55:14
?????
Te unatkozol, ennyire?
Lámpánál indultunk. Gyorsítunk. Srác átesik előttem, satu. Lelassítás, de nem megállás. Mögöttem jön a forgalom, félreállás, ahoyg tudás. Ez kb 50 méter. De lehet hogy 30.
Így már kukacoséknál is átmegy?
T-boy (törölt) 2009.06.25. 22:55:29
Ez olyan,mint a kereskedelmi TV,első a
NÉZECCSÉG!!Miért az erdőben ki látja?Max
egy-két haver/viszont a mentő oda sem talál/..
Ugyan ezen okból SOHA nem látunk kietlen,
lakott területektől távoli folyószakaszokon
jetsky-t
sish 2009.06.25. 22:57:23
BalázskaRR 2009.06.25. 22:57:23
SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.25. 22:58:48
T-boy (törölt) 2009.06.25. 23:00:55
néhány/tíz/éve..
cso zsi 2009.06.25. 23:02:13
Aki merev hátsótengellyel megy közúton, az megérdemli a Darwin díjat, haláleset volt már belőle.
Terepen ez nem gond, mert túrja a talajt.
Differenciálmű nélkül szilárd burkolaton valamelyik oldal csúszni fog.
Lacaca 2009.06.25. 23:05:09
Lacaca 2009.06.25. 23:07:50
"Ha a közlekedési balesettel érintett jármű vezetője a helyszínen nem áll meg, illetve onnan eltávozik, mielőtt meggyőződnék arról, hogy valaki megsérült-e, avagy az életét vagy testi épségét közvetlenül fenyegető veszély miatt segítségnyújtásra szorul-e, amennyiben súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétséget követ el, és egy évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő."
A KRESZ megállási kötelezettséget ír elő a közlekedési balesettel érintett jármű vezetője részére. A megállási kötelezettség megszegése általában szabálysértési felelősségre vonást von maga után, kivéve, ha a baleset körülményei személyi sérülés bekövetkezésére utalnak. Cserbenhagyás bűncselekménye állapítható meg akkor is, ha a balesettel érintett jármű vezetője a helyszínén megállás ugyan, de ezt követően úgy távozik, hogy nem győződött meg arról, hogy valaki megsérült-e, avagy az életét vagy testi épségét közvetlenül fenyegető veszély miatt segítségnyújtásra szorul.
A cserbenhagyás elkövetője a törvény szövegezése értelmében a közlekedési balesettel érintett jármű vezetője, aki lehet a baleset okozója vagy a balesetet szenvedő jármű vezetője is. A balesettel érintett jármű vezetője az is, aki az előtte haladó jármű ütközése miatt kényszerül az útvonalát hirtelen megváltoztatni (úttestről letérés, lecsúszás stb.) mert így kerülheti csak el az ütközést.
Lacaca 2009.06.25. 23:08:45
Franky4fingers 2009.06.25. 23:14:39
Egy felpattanó, futó és motort cibáló srác engem meggyőz.
mr_x 2009.06.25. 23:19:02
Termeszetesen a forgalommal szemben mennek vissza foleg ha autopalyan tortenik :-)
Lacaca 2009.06.25. 23:19:34
Engem már nem
Secnir 2009.06.25. 19:29:34
@safetykároly:
1. vegyél magadnak egy helyesírási szótárat
2. a KRESZ rád és a "krampusz" nevű sérült barátodra is vonatkozik.
3. "És ha halljátok hogy jövünk, csak egy kicsit huzódjatok félre!"
hát, drága öregem, húzodjon félre a nyakizmod. lásd 2. pont
4. "A motorka már gyógyul!"
ez a fontos. a KRESZ le van szarva, a többi közlekedővel együtt.
5. "A quadok rendszámosak! Van 59 db az országban ami rendszámos, és mehet aszfalton!"
bazdmeg. autóból van 250.000 és mind mehet aszfalton. mi vagyunk többen. mégsem állunk neki kétkerekezni, és mások testi épségét veszélyeztetni
6. "Nem vagyunk köcsög motorosok, és köcsög quadosok se leszünk soha! "
azt majd a 250.000 autós és 150.000 teherautós fogja megítélni.
meg az az egy kamionos (KAMAZ IFA stb), akinek a platója alá esel kétkerekezés közben, hülyegyerek. észre sem fogja venni, csak amikor beáll a telephelyre, és körbenézi az autót, akkor nézi , hogy 'némá, itt lóg valami cafat, elcsaptam egy kutyát?'
7. "Én ugyebár visszamentem megkérdezni mizu, láttam a sérülései nem voltak veszélyesek"
bocs, nem tudtam, hogy orvos vagy. anno én is megállapítottam magamról, hogy nem veszélyesek a sérüléseim, és kiszállok segíteni a másik autóban utazóknak. mindezt kézen nyílt töréssel, lábtöréssel és megskalpolt fejjel.
úgy toltak vissza ketten a kocsiba, hogy nem kéne szaladgálnom.
8. "akik élménybeszámolót tartottak arról, hogy ök még ekkora esést nem láttak! :)"
hát, ha előttem zakózik, akkor belefékezek az autóba, és utána az afromagyar kurva arról is mesélhet, hogy hogyan nevelték meg nagyon a két quadost.
amúgy kíváncsi lennék, hogyan mentél vissza azonnal a barátodhoz? visszatolattál? megfordultál? tettél egy kört?
Szab13 2009.06.25. 23:19:39
Rettentő hálásak vagyunk neked, amiért ezt a fantasztikus esetet megosztottad a nagyközönséggel, de akkor szedjük pontba az ellenérveket:
1. Tudtommal mindkét quados rendszámmal ellátott járgánnyal rendelkezik, ez feljogosítja őket, hogy az utakat ugyanolyan mértékben használják, mint bármelyik autós társunk.
2. Az, hogy milyen felszerelésben és milyen módon motoroznak azt egyáltalán nem a te dologod felülbírálni, bár szólás szabadság van, így véleményed lehet. Amennyiben nem vagy rendőri szerv, így tökre semmi közöd ehhez, majd húzzák a nyakukat a srácok, ha esetleg egy rendőr kezébe kerülnek...bár ezt kétlem, őket ismerve. :)
3. Ameddig nem okoznak balesetet, kárt, ember életet nem veszélyeztetnek, addig bizony úgy és akkor vagánykodnak akár a belváros legsűrűjében, ahogy kényük-kedvük tartja.
4. igazán fasza gyerek vagy, hogy mindezt megosztottad velünk, de arra már nem volt eszed, hogy mégha a szemedben felelőtlen hülyegyerekek is, legalább odaszólj nekik, hogy: "hé srácok minden oké? tört csontod, vagy akármi?"
Szóval mindezek fényében, szerintem figyelemben kellene venned a másik oldal érveit is.
Lacaca 2009.06.25. 23:22:02
szembe ment? nem olvastam. Figyelmetlen voltam, vagy csak annyi derült ki, hogy szabálytalanul megfordult. Gondolom, mielőbb segíteni akart a barátján. Ez a kötelessége, még a postírónak is, de ő tükörből gyógyít. Gondolom.... mert nem tudhatom.
...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.25. 23:22:14
Lacaca 2009.06.25. 23:24:10
Viszont szép példája a motorosok összetartásának, mert nyilván a post miatt regeltél, mint Balázska :) Ismerlek?
mr_x 2009.06.25. 23:27:07
Ertem, amig nem okozok balesetet addig nyugodtam mehetek ketszazzal a belvarosban ahogy kenyem kedvem tartja?
Szab13 2009.06.25. 23:28:35
ha ismered mind 2 bolond quadost, akikről itt szó van, akkor nagy a valószínűsége, hogy ismersz. :)
Amúgy bocs a 3-as pont miatt! elvégre mégiscsak egy nő vagyok, mindenben nem lehetek topon! :)
mr_x 2009.06.25. 23:29:38
szembe ment? nem olvastam."
Ki beszelt rola? En azt irtam hogy en mit tettem volna :-)
Ha a szabalytalan megfordulas megbocsajthato, akkor a forgalommal szembemenes sem lehet nagyobb bun :-o
safetykároly 2009.06.25. 23:33:02
Krampi ha hazaér Szegedröl, jön gép elé, és megnyilvánul! :) Most beszéltem vele!
Lacaca 2009.06.25. 23:33:06
Lacaca 2009.06.25. 23:35:29
Szab13 2009.06.25. 23:36:33
engem is most hívott! utasított, hogy holnap keresslek, más ügyben. :)
mindegy, a lényeg az, hogy én "veletek vagyok".... :)
anybody somewhere 2009.06.25. 23:43:39
...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.25. 23:50:06
...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.25. 23:51:52
libraSVK 2009.06.26. 00:12:51
Ja, es a hatul nyugtalankodo (ha megalunk, akkor siro) gyereknek meg megmondom, hogy tudod, ok is meg gyerekek, es jatszanak az ut kozepen, ezert muszalyunk 30 fokos melegben itt rohadni...
De nem minositlek, a video mindent elmond helyettem.
libraSVK 2009.06.26. 00:31:23
A 3. ponthoz csak annyit, hogy te sem vagy kulonb nalluk. Mondhatnam azt is, hogy feleloltlen majom.
Nekunk a hazunk elott egy 19 eves srac elkaszalt ket kislanyt, mert faluban kb 130+ al nem vett be egy kanyart. (a rendorok 160 rol beszeltek, de annyit talan nem megy egy P 206os ). A sofornek es a ket lanynak, tovabba mindharom csaladnak gyokerekben megvaltozott az elete. Termeszetesen a srac nem eloszor ment igy, csak epp most nem volt szerencseje/juk.
Nektek is egy ilyen vagy ehhez hasonlo esetre van szuksegetek, hogy felfogjatok, hogy ezt igy nem? Tenyleg olyan nehez elore gondolkodni? Vagy nincs mivel? Az nem "in" ? A video es kommentjeitek alapjan bizonyara.
En csak bizni tudok benne, hogy eljon az az ido, amikor az ilyeneket egy kotelezo psichoteszt kiszur...
mr_x 2009.06.26. 00:36:56
Erre csak azt tudom mondani, hogy en akkor tekintem indokoltnak, ha akkor is megteszi ha pont egy rendorauto halad mogotte.
De valoszinu, akkor rogton nem is lesz annyira surgos hogy ott megforduljon.
mr_x 2009.06.26. 00:39:27
Nem veszelyesebb az, csak figyelni kell arra hogy a valasztovonalon maradj. Elvegre senki sem megy azon, vagy jobbra vagy balra mennek tole ;-)
radiris 2009.06.26. 01:09:47
És ugyanezt a lakott területen >140-nel száguldó motorosoknak.
radiris 2009.06.26. 01:13:33
safetykároly 2009.06.26. 01:33:59
RIP Jacko :(
Most ez nem tartozik ide, csak most értesültem!
Ö nem quadozott, még is elvitte a kaszás!
Integrált Szerverterror 2009.06.26. 05:03:10
Amúgy kicsit túl van lihegve a dolog, bár bele se merek gondolni ha délelőtt a sok informatikust meg sulinetest a gép elé engedik... micsoda anyázás lesz itt!
Lacaca 2009.06.26. 06:28:56
A legszebb, hogy így is tagadja a saját véleményét.
Egyébként ha véletlenül átkapcsolnál write only-ból read/write-ba, akkor rájönnél, hogy cserbenhagyásról akkor beszélünk, ha a baleset résztvevője úgy hagyja el a helyszínt, hogy nem győződik meg arról, hogy nem győződik meg arról, hogy a balesetet szenvedő nem sérült-e meg, illetve nem szorul-e segítségre. Résztvevő az is, aki az előtte történt baleset miatt kényszerül az útvonalát megváltoztatni. Mielőtt valamelyik okos félre akarná érteni, nem 5km-rel előtte, hanem közvetlenül előtte, és a manőverrel azt kerüli el, hogy ütközzön/elüsse a balesetet szenvedőt.
Bulvárosan sikerült abszurd jelenetet beállítanod arról, hogy mit kell tenni ilyen esetben, de az nem esett le, hogy arról volt szó, hogy el kell látni a sérültet, főleg a megfelelő ismeretek hiányában, hanem segítséget kell nyújtani. Ez nem feltétlenül a horzsolás bekötözését jelenti, hanem mentők értesítését, vagy szakavatott ember esetében pl. újraélesztést.
Lacaca 2009.06.26. 06:40:52
a távoli rokon 2009.06.26. 07:59:07
Addig szép az élet, amíg gyerek tud maradni az ember;)
Lehet élni "normálisan, felnőtt módra", beleolvadva a tömegbe, de kurva unalmas. A lényeg csak annyi, hogy lehetőleg ne más basszon rá a játékomra;)
A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.06.26. 09:00:15
"Jajj, én annyira, de annyira megijedtem, besatuztam és csak álltam ott, teljesen sokkolt a látvány, azóta is szétzúzott fejű quadosokkal álmodok..."
mr_x 2009.06.26. 09:14:54
Na kozben aludtam ra egyet es komolyan tudok valaszolni (latom paran ugrottak a forgalommal szemben az autopalyan megjegyzesemre ;-) ):
Ha telefonalt, akkor nem volt annyira veszes a helyzet hogy ne tudott volna meg fel sot akar par perccel is tobbet varni amig szabalyosan visszaer.
Ha nem igy gondolod, akkor gondolom a projektmanager asszonnyal is egyetertettel hogy neki tukor nelkul a belso savban kellett mennie balra indexelve mert surgosen oda kellett ernie a gyerekert az ovodaba.
Vagy megsem? Pedig o sem okozott nagyobb veszelyt a tettevel mint egy forgalmas uton valo szabalytalan megfordulas okoz.
Hol huzod a hatart ahol jogos a szabalytalansag es mekkora merteku ami meg belefer?
PitBuli 2009.06.26. 09:26:36
Boromir_ 2009.06.26. 10:04:19
Jah es segitsegnyujtas..hogyan varja el barki masok joindulatat ha azokat elott felhergelte ?
Erdekes amikor en pereceltem anno mert kijottek elem kapasbol egy rakat autos alt meg hogy segitsen valyon miert ?
Dester 2009.06.26. 10:10:22
Bocsánat az offért.
Lacaca 2009.06.26. 10:22:15
Attól, hogy telefonált, még nem biztos, hogy fel tudta mérni reálisan a helyzetet.
Nem szép dolog jaszkarizni, de igenis mielőbb menjen vissza a bajba jutott barátjához, de figyeljen arra, hogy a visszajutás során ne kockáztassa se mások, se a saját életét.
cso zsi 2009.06.26. 10:54:19
1. Ez teljesen rendjén van.
2. A saját testi épséged védelme egy bukó viselésében nem merülhet ki, épeszű autós beköti magát, épeszű motoros meg védőruhát vesz fel.
3. Ütközik az 1.-ben leírtakkal. Ha ugyanolyan jog illeti meg, akkor nem kreálhat magának többletjogot.
Sem a neonos rizsrakéta, sem a speedmocis, sem a legálisan közlekedő quados.
Alex3000 2009.06.26. 11:01:51
Lacaca 2009.06.26. 11:03:23
EBOA (törölt) 2009.06.26. 14:10:15
Persze betontömbök ritkán esnek az égből, de ha az előttem levő fékezés nélkül belerohan egy álló kocsisorba, mert elaludt, akkor nyilvánvalóan én is bele fogok rohanni, hiába tartottam normál követési távolságot, nem láthattam tőle az akadályt.
Persze majd adhatok neki betétlapot, mert a hülye szabályok miatt a hátulról érkező a hibás. De ha kicsit ismernék a fizikát a rendőrök, meg a szabályalkotók, akkor nem lennék hibás...
Vodka 2009.06.26. 14:25:16
De hogy komolyan is hozzászóljak...miért nem láttam még quadost igazoltató (esetleg tarkón lövő) rendőrt?
csavargo 77 2009.06.26. 15:18:21
Benne van a pakliban a bucka lehetősége.Rendben.
Utcán ne használd a motorod, mert nem oda való(itt olvastam, már rég).Terepre ne menj mert természetet károsítasz(meg persze zavarod a fa tövében ülő, békésen mobilnettel bloggoló SilentSound-ot;)).Persze mondja ezt az erdész aki szintén enduróval járja az erdőt csak ő a mukáját végzi.Én meg a nagy természetkárosításom közepette ki sem látszom az Uralnyomból.Nah mindegy.
Szóval, nekünk motorosoknak kell jobban figyelni, megadni az elsőbséget annak akinek nincs, nem villogni, nem dudálni.
"Az ilyen quadosnak azt kívánom, hogy legközelebb nyílt gerinctöréssel folytassa, lehetőleg deréktól lefele megbénulva."
Én pedig azt kívánom neked kedves
radiris, hogy legyen szerencséd Róma vagy Párizs utcáit járnod 1 hónapig folyamatosan.Ott megtanulná mindenki, hogy kell figyelni a motorosokra...
Végezetül még csak annyit, hogy majd ha fél órával többet kell várnod a pizzádra, vagy ne adja isten a motoros mentőre/rendőrre esetleg a futárra, akkor gondolkodjatok el, hogy teljes jogú tagjai vagyunk-e a forgalomnak, mert mi nem érezzük ezt így.
Vodka 2009.06.26. 15:29:57
Mint motoros ezzel teljesen egyet tudok érteni. De hogy a quad se városba, se erdőbe nem való, azt hiszem ez vitathatatlan. Pályára való hobbijármű. Gokartot sem látni a forgalomban...ennyi.
csavargo 77 2009.06.26. 15:40:31
Ez a Quados legalább csak addig tartotta fel a forgalmat még összeszedte magát:)).(ezért elnézést de nem hagyhattam ki:).
Lacaca 2009.06.26. 17:16:42
Sok alkalommal mentem egykerekező motoros mögött, de olyankor extra távolságot hagytam, pont a baj elkerülése miatt, és olyan is volt, hogy valaki mögöttem egykerekezett, akkor meg jobban figyelek hátra, mint előre, mert ok, hogy ő lesz a hibás, ha a hátamra teszi le a kereket, de nincs kedvem erről a kórházban vitatkozni.
EBOA (törölt) 2009.06.26. 17:29:06
Persze ennek az egésznek nem sok köze van a quados balesthez, csak annyi, hogy pont ehhez a poszthoz írtam, mert valaki itt hozta fel a követési távolságot. :)
...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.26. 22:42:15
107! 2009.06.26. 23:31:39
Nem, csak ha valaki erre asszociál, akkor a "sötét zsaruk" duma szokott lejönni.
Utána olvastam csak el, illetve fogtam fel, hogy ki vagy. így már vágtam, hogy nem rosszindulatú volt a megjegyzés.
Exjúzmi Balázska. :-))))
DonGatto 2009.06.29. 02:10:54
meegoreng 2009.06.29. 11:13:41
Sajnos meghalt már barátom autóbalesetben és tudom milyen szenvedés egy ilyen esemény a családnak...majd ha átéltek egy tragédiát talán visszavesztek és úgy fogtok gondolkodni mint azok, akik az 50es táblánál "csak" 65-el mennek....R.I.P Balázs!
B@nális Coitus 2009.06.29. 12:49:52
mr_x 2009.06.29. 15:17:08
...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.29. 15:24:17