Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Quaddal bukott a belvárosban

2009.06.25. 16:05 :: SilentSound

A quadozás állati jó móka tud lenni, zárt pályán. Engem az is állatira tud zavarni, ha kirándulás közben ott zúgnak ilyenekkel a környéken, különösen, ha természetvédelmi területen történik minden, ami káros is, tilos is, sok taplót viszont az ilyesmik egyáltalán nem zavarnak. Nem kevésbé szabálytalan városi utakon közlekedni ilyen járművel (kivéve, ha van rendszáma, de az ilyen nagyon-nagyon kevés), Péter a Nyugati környékén látott egy zakót, amiből nagyobb baj is lehetett volna.

Előre szólok, nincs vér, nincs baleset. Csak tanulság van. Hálistennek.

Megyek kifelé a Vácin, Westend előtt hallom és látom a tükörből, ahogyan két quad vágtat keresztül a forgalmon, ész nélkül előzve mindenkit, szlalomoznak az autók között.  Azt csak zárójelben, hogy a pilótákon egyszál póló, gatya, de legalább bukó van.

Szóval, Lehel piac után, a benzinkútnál pirosat kapunk. Két quados az első, a középső és a szélső sávban. Én a szélső sávban az egyik quad mögött. Lámpa vált, zöld, quadok kilőnek. Az előttem menő két kerékre kapja a gépet, elhúz. A másik utánozza, ő is két kerék. Ekkor a  quad beszitál, és a középső sávból keresztülvágódik  előttem, majd a járda mellett óriásit esik.

Egy.: Kurva nagy szerencséje volt, hogy jobbra billent, és nem balra a szembe sáv felé.

Kettő: Legalább ekkora szerencséje van, hogy a reflexeim rendben vannak és azonnal beletiportam a fékbe és nem vasaltam ki.

Három: Ha már egy szál pólóban nyomja, ne legyen ekkora barom, bár a motorosruha csak horzsolás ellen jó, ha elgázolom, az sem segít.

Nem lett a srácnak semmi baja, felpattant és ment a gépéhez. Nagyon remélem, hogy a beszedett zúzódások és horzsolások emlékeztetni fogják, hogy nem kéne ekkora baromnak lenni, illetve arra is, hogy nagyon benne volt a pakliban, hogy hullazsákban végzi.

Vigyázzatok magatokra.

A másik quados

191 komment

Címkék: budapest video motor biztonság baleset hülye veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

107! 2009.06.25. 22:02:45

@Lacaca:

Gondolom Ők nem tudnak egykerekezni. Amelyik meg igen, az azt is tudja, hol tegye és hol ne tegye. :-)

mr_x 2009.06.25. 22:06:08

@safetykároly: "És ha halljátok hogy jövünk, csak egy kicsit huzódjatok félre! Ha hallom hogy jön a motoros, szélesitem az utat elötte! Semmivel nem kerülök hátrébb!"
Ha dugoban araszolok, akkor termeszetesen elengedem oket, sot meg a tukrot is behajtom, de ha pl. autopalyan 100-al halado ket sor kozott huznak el az nagyon zavar.
A masik ami ma tortent velem, mar messzirol hallottam a repedtfazek hangot eleg gyorsan kozeledni annak ellenere hogy mindket iranyban folyamatos sor haladt nagyjabol varosi sebesseggel.
Egyszercsak koztem es a szembe jovo kisbusz kozott kilott egy motoros, annak ellenere, hogy a ket sarokkal odebb iskola volt es epp vege volt a tanitasnak.

Lacaca 2009.06.25. 22:09:10

@spapda: Tényleg utoljára, hátha megérted:
s még mindig nem válaszoltál a kérdésre! Látod, ez itt a baj!

Nem változtat semmin, nem értek vele egyet, mint írtam, magam sem csinálok ilyet. Szerintem safetykároly a a haverja rossz fiúk, nem szabad ilyet tenni. Nem értek egyet az utcai jaszkarival, elítélem, nem követem. Na akkor most mi változott? Semmi? Érdekes!

Azért én bemásolnám a következő mondatot is:
em szoktam élőben sem beszarni, valahogy majdnem minden sztori úgy kezdődik, hogy kiszállok, és úgy végződik, hogy aki addig mutogatott, anyázott, egyik kezével húzza az ablakot, a másikkal nyomja le a gombot. Valahogy egyik se vállalja a véleményét, pedig szívesen beszélgetnék vele.

azonban aki a belvárosban kétkerekezik quaddal, az ne érveljen az befizetett teljesítményadóval!

Aki autóval közlekedik, az nekem ne jöjjön a teljesítményadóval, mert befizettem a cascot. Hülyén hangzik? Mert nincs összefüggés. Mint a művészkedés és a teljesítményadó között. Semmi köze egyiknek a másikhoz.


Még soha senkit sem bántottam autós pályafutásom alatt.

Én már betáraztam, balos térképtartó rejt pár meglepetést az önjelölt showmestereknek..."

Szájkarate bajnok. Azt már látjuk az előbb levezettem, hogy ez nem önvédelem.Akkor minek? Hiszen nem önbíráskodsz, nem is tetted soha. Viszont itt dicsekedsz vele. BOHÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓC

Lacaca 2009.06.25. 22:11:44

@mr_x: Az utolsó mondat azért eléggé bulvárszagú lett. 2 sarok az elég nagy távolság. De gyorsan leírom, hogy nem értek egyet a motoros viselkedésével.

@107!: Nem tudnak egykerekezni, tök bénák. Kettesével nyírják a puklungot :)

mr_x 2009.06.25. 22:12:43

@Lacaca: "Szerintem zárt pályán sem teljesen normális."
De persze ha ugyanezt quaddal csinaljak abban semmi kivetnivalot nem talalsz?

Azt hiszem nincs tobb kerdesem

safetykároly 2009.06.25. 22:16:44

@107!:
Aki elöttem és mögöttem van motoros, a videón, pont azért mennek elöttem és mögöttem, hogy ne idegen motoros legyen!
Odafigyelek az ilyen dolgokra!
A munkám is ezzel kapcsolatos...
de a 6/1990 nek maradéktalanul eleget tesz a jármü!
Elmesélem röviden hogy miért van ilyen kevés quad!
Egyszer történt hogy elkezdödtek a quadok forgalombahelyezödni!
2004 ben ment a dolog, utána történt egy baleset!
Egy quados szóváltásba keveredett valami politikussal!
Aki elintézte hogy ne legyen több quad forgalombahelyezve!
Szerintem hivatali visszaélés, és azért vita évek óta a dolog! EU ban(németországban) is vannak rendszámos quadok! Megfelelösségi nyilatkozattal. Nálunk csak a 6/1990 es köhém rendelet van, és vannak irányelvek... amikre szarnak nagyivben a nemzeti közlekedési hatóságnál! Pedig ha bevezetnék, akkor még biztonságosabbak lehetnének az ilyen jármüvek!

Franky4fingers 2009.06.25. 22:18:50

@safetykároly:

Én írtam a posztot.

Nos kedves barátom, kezdjük a végén: Félreálltam egy 50m múlva, ahogy tudtam de ezt gondolom nem vette észre észlény haverod, de amikor láttam a tükörből, hogy felpattan és szalad vissza a quadhoz, továbbmentem, mert úgy gondolom, nem kések el egy seggfej miatt.

És hogy miért seggfejezek? Mert azok vagytok, úgy viselkedtetek.

1. Már a nyugatitól észt nélkül szlalomoztatok az autók körül. Igen balesetveszélyesen tehát seggfejek vagytok.

2. A Váci út közepén nem egy(két) kerekezünk. Nem mindegy, hogy csatornafedél, vagy döglött macska van ott, vagy az öreg néni a cekkerrel? A belvárosban nem egykerekezünk= seggfejek vagytok.

Úgyhogy elmész a p... ba, hogy itt osztod az észt, hogy irigységből húznak le titeket az emberek. Nem. Azért mert a Nyugatitól láttalak, ahogy eszetlenül barom módjára közlekedtetek.

(Ja és ráadásul, amikor észrevetted, hogy a heverod nem jön utánad, szabálytalanul és balesetveszélyt okozva fordultál meg a Dózsa György útnál.

Úgyhogy nem kell itt a magyarázkodás, idiótán, szabálytalanul, felelőtlenül közlekedtetek.

Az hog ya haverod elperecelt? Megértemelte. A sors igazsága, és ahelyett, hogy itt okoskodsz, inkább örülj, hogy a csatornafedél nem a szembesávba dobta át a haverod. És tanulj belőle. Hülye.

Matrix_ 2009.06.25. 22:18:53

amúgy ez tegnap történhetett, a vihar után, mert a képen akkora a tócsa, hogy nem csodálom hogy eltanyázott benne a tsávó. és nincs is rajta póló! fotosopp ez az egész! és mi az a quad?

BalázskaRR 2009.06.25. 22:20:29

Kedves mindenki!

Nagyon jó fej itt minden szájkaratés...
Igazából valakinek egyáltalán van bármi köze ahhoz, h felborult ott egy quados? Senki másnak nem lett semmi baja, és itt ugat minden második ember mélységesen felháborodva. Ha ennyi energiát fektetne minden egyes ember arra, h szebb legyen országunk, világelsők lehetnénk... de itt pörög mindenki, mint majom farkán a stanicli...

Azok, meg akik ilyen szánalmas dumával jönnek, h kerékkulcs és a többi szarházi hozzászólásaival... kommentálni se tudom. Világ faszai.

Kedves SilentSound-nak meg üzenem, h ahelyett, h szalad haza, blogot írni, álljon már meg, ha ilyet lát, és kérdezze már meg, h bocs, minden rendben...bazdmeg a gyereked is járhatna így.

Tisztelet a kivételnek, aki ép hozzászólást volt képes írni!

Lacaca 2009.06.25. 22:21:29

@mr_x: Nem változtat semmin, nem értek vele egyet, mint írtam, magam sem csinálok ilyet. Szerintem safetykároly a a haverja rossz fiúk, nem szabad ilyet tenni. Nem értek egyet az utcai jaszkarival, elítélem, nem követem. Na akkor most mi változott? Semmi? Érdekes!

Azt hiszem nincs tobb kerdesem

Jól is van így, mert esetleg a másik kérdés is fölösleges, mert korábban meg volt válaszolva

spapda 2009.06.25. 22:21:40

@Lacaca: És végre válaszolt! Wow! Megy ez neked! Lassan eljutunk odáig, hogy a teljesítményadó, a művészkedés és a rendeltetésszerű használat közötti összefüggések és különbségek is leesnek neked...

Na meg az is, hogy a cuccokat nem azért tartom, hogy az első jobbkézt elnéző autóst elintézzem, hanem végszükség esetére. Volt olyan szitu, ahol majdnem használnom kellett, de végül elég volt megmutatni. Ha ez szájkarate, akkor legyen az, nem az én bajom. Attól még, hogy te belemagyarázod a szavaimba, hogy nem önvédelemre tartom őket, még nem változik semmi.

Ahogy az sem, hogy elsősorban arról szól a post, hogy quadosok állatkodtak a belvárosban, és majdnem csúnya balesetet okoztak! Ráadásul (a videóból következtetve) ez nem egyedi eset, rendszeresen csinálják azt, amit. Erről miért nem beszélünk? Vagy ez olyan természetes felétek, hogy kár róla beszélni? Mert akkor sorry, mifelénk ez nem divat...

mr_x 2009.06.25. 22:24:59

@Lacaca: "2 sarok az elég nagy távolság."
Sajnos a legtobb gyerek tobb mint ket sarokra lakik, es mennek jobbra-balra, neha logdosodve, neha labdat dobalva.
Barmikor barki satuzhat, esetleg megriszalva a kocsi feneket.
Sajnos sok "jani" ezt nem erzi.

Igen a motornak vannak elonyei, a kis tomeg miatti konnyebb elozes es a meret miatt hogy dugoban elore tudnak csorogni.
De had ne nekem kelljen mar elozekenynek lenni hogy az en sebessegem ketszeresevel szaguldozhasson a felezovonalon.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.25. 22:25:31

@BalázskaRR: Egészen addig senkinek nem lenne köze hozzá, amíg nem másokat veszélyztetnek. De itt volt egy "kis" közúti veszélyeztetés is, szóval megértem, hogy sokan fel vannak háborodva.

Franky4fingers 2009.06.25. 22:27:43

Ja és ez a sztori 14 én vasárnap történt...

Lacaca 2009.06.25. 22:28:16

@BalázskaRR: Balázska! Silent a szerkesztő, Péter írta a postot, aki egyébként Franky4fingers néven szokott hozzászólni, és előtte esett el az egyik quados, amikor ő belelépett a fékbe, majd 50 méter múlva megállt. Hány éves a kapitány és mennyivel ment a postíró, hogy nem tudott megállni?

107! 2009.06.25. 22:29:52

@safetykároly:

Nem kérdőjeleztem meg a műszaki állapotát. Csak megemlítettem, hogy mikkel szokta feljönni a citkóra.
Amúgy is hagy kívánni valót maga után a jogszabályi háttér. (lásd "bevásárlókocsik") Ezért ez a része nem is érdekel.

Viszont gondolj bele, hogy a múltkori vonulásnál a József Atilla kereszteződésnél vagy fél órát álltak az autók. (mert a szervezők nem kalkulálták bele az útvonalba a Petőfi felbontásával járó káoszt) Ehhez még hozzá jön a látvány, mi szerint rendőri biztosítással folyik a parádézás. Joggal van felháborodva, hogy közlekedni szeretne, de nem tud, én meg végignézem, hogy a motorosok szabálytalankodnak, meg cirkuszolnak....

Persze, tudom vannak egyéb csoportok is, akik miatt rendszeresen le van zárva a város, akkor miért ne lehetne a motorosok miatt is, de legalább tiszteljük meg egymást azzal, hogy betartjuk a betartani valót.
Szerencsétlen autósok is szívesebben végigállják, ha rendezett körülményeket tapasztalnak.

Sok mindent lehet mondani a GOJ-osokra, de ott rend van. Nincs renitenskedés, meg kihúzás... És még a munkánkat is segítik, figyelik a tükröt, és lehúzódnak. Könnyebb is velük eljutni A-ból B-be. (Igen, kevesebben vannak, de nem csak ezen múlik)

safetykároly 2009.06.25. 22:30:22

@Franky4fingers:
Személyeskedsz, lehülyézel, én nem irtam ilyen módon véleményt rólad! Magadat minöséted hogy csak ilyen egyszerüen tudsz megnyilvánulni!
Igen, megfordultam szabálytalanul, mert már akkorra hivott a haver hogy esett, bár észrevettem hogy nem jön utánam!
Megelözve a kérdést hogy hogy használtam a mobilom, miközben motorozok, elmondom hogy van a sisakomban telefon!
Még jó hogy vissza megyek segiteni! Nem ugy mint te! Aki megállt, és még a délelöttös kurva is hozzád ment elöször, mert gondolom vissza járó vendég lehetsz nála! :)
Patrol hozzászólása szólt csak igazán neked!
Meg az összes emberre, aki látta, és semmit nem tett!

107! 2009.06.25. 22:33:27

@Lacaca:

:-)))) És még mindig van ilyen????? :-))))))

Ez a szemét Silent. Hát már megint nem állt meg? Mondjuk nem is érhet rá ilyenekre, annyi minden történik vele. Meg van az a másik kamikáze. Hogy is hívják. Tudod, az a Kisikasa. Na azzal is történnek még csuda dolgok. :-)))

Lacaca 2009.06.25. 22:34:44

@107!: Szerintem ismered a srácot. Fejre eset a Mansell-ben, azóta időnként kótyagos :)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.25. 22:35:53

@BalázskaRR: Navazze, megint egy write only... Lécci olvasd már el, hogy ki kicsoda meg ilyesmi, mielőtt engem veszel elő. Köszi. Amúgy kurvasokminden történik velem, minden nap kb. két közlekedési konfliktusom van. Anyám... :)

Lacaca 2009.06.25. 22:37:46

@SilentSound: Egyik nap motorral esel, másnap babakocsival nem férsz el. Nem unatkozol wazze!

safetykároly 2009.06.25. 22:39:16

@107!: A legutóbbi citadella maga volt a káosz!
A rendezvény szervezöje, leadta a törvénynek megfelelöen az iratokat, és bejelentette a rendezvényt!
A nagyokos ÜTI vagy nem tudom kihez került a cucc, elkavarta, és fizetös rendezvénynek hitte a dolgot! ug yhogy ezentul DEMONSTRÁCIÓ nak minösitik a citadella rendezvényeit is!
Ahoz képest hogy még ezért fizetni is kellett volna, elég szarul sikerült!
Sokkal jobban megszervezett találkozókra emlékszem vissza, ahol a motorosrendöröknek is ezer hála, nagyon profin tudják megoldani ezeket a rendezvényeket!

Volt itt egy hozzászólás hogy, "10 percet kellett álnom a motorosok miatt, mert a citadellárol jöttek le"
De türelmetlen! :) Látványosság baszod! nyugodj! Szivj el egy cigit, élvezd a hanghatást! :) Ha nem cigizel, zigizzen a csajod! Klima van...

107! 2009.06.25. 22:40:50

@Lacaca:

Ja azt se motorja se gyereke. Igazi életművész. :-))))

mr_x 2009.06.25. 22:42:09

@safetykároly: "Igen, megfordultam szabálytalanul, mert már akkorra hivott a haver hogy esett, bár észrevettem hogy nem jön utánam!"
O hat akkor rendben is van. Ebben az esetben szabad szabalytalankodni, csak azert nincs benne igy a kreszben mert elfelejtettek beleirni.
Pedig isten bizony bele akartak :-o

BalázskaRR 2009.06.25. 22:43:53

@SilentSound: jól van, nem szoktam fórumozgatni, gondolom ez feltűnt... fogjátok fel úgy, h annak szólt, aki ott volt.

"meg van az autós aki látta?? Kérdezd már meg hogy miért nem jött oda megkérdezni hogy segithet e, vagy valami!" krampuszka idézete.

Másrészt felháborít, h milyen retardált hozzászólásokat képesek egyesek írni...

bocs, h összekevertelek.

Lacaca 2009.06.25. 22:44:04

@107!: fotosop az egész élete :)

Franky4fingers 2009.06.25. 22:44:17

@safetykároly:

Figyelj. Ha elolvasod amit írtam, akkor látod, hogy a személyeskedésem a közlekedésben megnyilvánuló viselkedésedre vonatkozik. Lehet, hogy egy kedves aranyos srác vagy, nem tudom, nem ismerlek. Én csak láttam két eszetlen barom módjára közlekedő quadost. Amelyikből az egyik te vagy. Vállald.

És azon vagyok mérhetetlenül felháborodva, hogy ahelyett, hogy csendben magadba néznél, hogy magatokra és másokra is veszélyesen viselkedtek viccből, osztod itt az észt. Azt gondolom jogos a felháborodásom.

A segítést meg hagyd már.Megálltam, felpattant a srác, cibálta a motorját, láttam, hogy nincs baja utána mentem tovább, elmondtam.

És megint. Attól, hogy visszamész segíteni, nem kel barom módjára megfordulni a Dózsa kereszteződés közepén.

Ezt a kurva sztorit nem értem úgy ahogy van, biztos valami kommentet nem olvastam elég figyelmesen. Hozzám ugyan nem jött senki, de lehet, hogy ez valami tréfásnak szánt megjegyzés, de hagyjuk az ilyeneket, ehhez már késő van.

Egy valami zavar nagyon, hogy azt érzem nálad, hogy mindenképp találsz indokot a veszélyes viselkedésetekre. Nem veszed észre, hogy ti magatoknak okoztátok a bajt. Lehet magyarázkodni, de ha a barátodnak komoly baja lett volna, akkor hiába az okoskodás, a tolószék ugyanolyan kényelmetlen.

És azt be kell látnod, hogy ebből könnyen tolószék lehetett volna

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.25. 22:45:04

@mr_x: Jajj, vazz, megnéznélek, mit csinálnál, ha hívna a haverod, hogy épp most törte össze magát, és menj vissza hozzá :)

BalázskaRR 2009.06.25. 22:45:39

@107!: Üdv J


ez annyira, de annyira men in black-es volt...

107! 2009.06.25. 22:46:44

@safetykároly:

Az álldogálás nem gáz. Ahogy már írtam mások miatt is van ilyen. Ez Budapest, ez ezzel jár. Itt több a fizetés, nagyobb a lehetőség, de több a szopás is.

Ami a múltkorit illeti, az útvonal a szervezőkön múlik. Ha Ők nem járják végig előtte (a Petőfit nem abban az órában bontották fel), akkor ilyen lesz a menet. Elhiheted, mindent megtettem, hogy kihúzzam a forgalmat, de a buszok rutinoztak a lezárások között. Azzal meg nem lehetett mit kezdeni.

Szóval se nem ÜTI, se nem rendőrség, SZERVEZŐ. Valahol határt kell szabni ezeknek a dolgoknak. Jelentős forgalomkorlátozással jár, és elég nagy az emberigénye. Ezért szeretnék, ha változás lenne a menetében.

Jó éjt mindenkinek.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.25. 22:47:33

@BalázskaRR: Semmi gond, csak néha már kicsit fárasztó, hogy annak ellenére, hogy egyetlen szó van vastag betűvel írva az egész posztban, mégis előfordul, hogy valaki felületesen olvas, aztán én kapom a savat. De biztos én is megérdemlem néha. ;) A törzskocsmatöltelékek mindenesetre mindig jót szórakoznak ezen. ;P

safetykároly 2009.06.25. 22:47:46

@mr_x: Nem hiszem hogy ez az alap probléma!
Képzeld, ma nem használtam irányjelzöt sem, az egyik utcában, és 60 al mentem 50 helyett!
Pedig kocsival voltam! :)
Ja, jut eszembe! :)
Az a veszélyes mikor a hétvégi soför kijut a hungáriára! És a belsöben megy 50 el!
Mikor a lámpa meg 70 re van állitva! na az a veszélyes! Mindenki öt kerülgeti!Sose feledd, szerdáig van még benzinje!

Most ujjal fogsz rám mutogatni ezért???

107! 2009.06.25. 22:48:28

@BalázskaRR:

Ha itt sötét valaki, az csak Te lehetsz öcsém. Tájékozódj, aztán osztogasd a piroslapot!

107! 2009.06.25. 22:49:56

@BalázskaRR:

:-)))) Tényleg nézz szét. Jobbkezes az utca! :-)))

Talán már nincs motorod, hogy ráérsz ide írogatni. :-))))

Lacaca 2009.06.25. 22:51:10

@Franky4fingers: Azért ez kicsit ködös lett.

Előtted esett, beleálltál a fékbe, láttad, hogy nincs baja, tovább mentél ( Franky4fingers 2009.06.25. 22:44:17), majd 50 m-re megálltál, láttad, hogy nincs baja, tovább mentél ( Franky4fingers 2009.06.25. 22:18:50 )

BalázskaRR 2009.06.25. 22:53:24

@SilentSound: hát én nem vagyok törzskocsmatöltelék és rögtön a cím alatt a te neved olvasható, így, gondolom én, hajlamosak az emberek arra asszociálni, h te vagy a beküldő is, de ma már ezt is megtanultam, volt értelme felkelnem:)

Lacaca 2009.06.25. 22:53:29

@107!: Ne bántsd! Blamázskát így szeretjük!

Lacaca 2009.06.25. 22:54:22

Egyébként, vagy én értettem félre, vagy Te, de a MIB arra utalhatott, hogy B J-nek hívott.

L

Lacaca 2009.06.25. 22:55:04

És a BJ se lenne rossz :)

Franky4fingers 2009.06.25. 22:55:14

@Lacaca:
?????

Te unatkozol, ennyire?

Lámpánál indultunk. Gyorsítunk. Srác átesik előttem, satu. Lelassítás, de nem megállás. Mögöttem jön a forgalom, félreállás, ahoyg tudás. Ez kb 50 méter. De lehet hogy 30.

Így már kukacoséknál is átmegy?

T-boy (törölt) 2009.06.25. 22:55:29

Belvárosban rodeózni?Miért,hol kellene?
Ez olyan,mint a kereskedelmi TV,első a
NÉZECCSÉG!!Miért az erdőben ki látja?Max
egy-két haver/viszont a mentő oda sem talál/..
Ugyan ezen okból SOHA nem látunk kietlen,
lakott területektől távoli folyószakaszokon
jetsky-t

sish 2009.06.25. 22:57:23

nem a posztoló a cserbenhagyó, hanem a quad! a rohadt hálátlan! üzenem krampinak, vegyen kutyát, az nem hagy cserben!:)

BalázskaRR 2009.06.25. 22:57:23

@107!: J, már rég láttad a Men in black-et?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.06.25. 22:58:48

@BalázskaRR: Villantsál neki egyet, aztán nem is fog az egészre emlékezni! ;D

T-boy (törölt) 2009.06.25. 23:00:55

Tudom,mert én is ezt csináltam/motoron/
néhány/tíz/éve..

cso zsi 2009.06.25. 23:02:13

Sok szar csatornafedél van a városban, az tény. Aki azt állítja viszont, hogy a Vácin ráment egy megsüllyedt csatornafedélre, az megtalálta az egyetlen Váci úti gödröt. (Tényleg ott van, bár még sosem vettem észre, biztos a belsőben megyek)
Aki merev hátsótengellyel megy közúton, az megérdemli a Darwin díjat, haláleset volt már belőle.
Terepen ez nem gond, mert túrja a talajt.
Differenciálmű nélkül szilárd burkolaton valamelyik oldal csúszni fog.

Lacaca 2009.06.25. 23:05:09

@Franky4fingers: Ha nem unatkoznék, nem itt lennék.

Lacaca 2009.06.25. 23:07:50

Cserbenhagyás


"Ha a közlekedési balesettel érintett jármű vezetője a helyszínen nem áll meg, illetve onnan eltávozik, mielőtt meggyőződnék arról, hogy valaki megsérült-e, avagy az életét vagy testi épségét közvetlenül fenyegető veszély miatt segítségnyújtásra szorul-e, amennyiben súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétséget követ el, és egy évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő."

A KRESZ megállási kötelezettséget ír elő a közlekedési balesettel érintett jármű vezetője részére. A megállási kötelezettség megszegése általában szabálysértési felelősségre vonást von maga után, kivéve, ha a baleset körülményei személyi sérülés bekövetkezésére utalnak. Cserbenhagyás bűncselekménye állapítható meg akkor is, ha a balesettel érintett jármű vezetője a helyszínén megállás ugyan, de ezt követően úgy távozik, hogy nem győződött meg arról, hogy valaki megsérült-e, avagy az életét vagy testi épségét közvetlenül fenyegető veszély miatt segítségnyújtásra szorul.

A cserbenhagyás elkövetője a törvény szövegezése értelmében a közlekedési balesettel érintett jármű vezetője, aki lehet a baleset okozója vagy a balesetet szenvedő jármű vezetője is. A balesettel érintett jármű vezetője az is, aki az előtte haladó jármű ütközése miatt kényszerül az útvonalát hirtelen megváltoztatni (úttestről letérés, lecsúszás stb.) mert így kerülheti csak el az ütközést.

Franky4fingers 2009.06.25. 23:14:39

:)

Egy felpattanó, futó és motort cibáló srác engem meggyőz.

mr_x 2009.06.25. 23:19:02

@...::: Flúgos Kamionos :::...: "Jajj, vazz, megnéznélek, mit csinálnál, ha hívna a haverod, hogy épp most törte össze magát, és menj vissza hozzá :)"
Termeszetesen a forgalommal szemben mennek vissza foleg ha autopalyan tortenik :-)

Lacaca 2009.06.25. 23:19:34

7-es pont......


Engem már nem


Secnir 2009.06.25. 19:29:34
@safetykároly:
1. vegyél magadnak egy helyesírási szótárat
2. a KRESZ rád és a "krampusz" nevű sérült barátodra is vonatkozik.
3. "És ha halljátok hogy jövünk, csak egy kicsit huzódjatok félre!"
hát, drága öregem, húzodjon félre a nyakizmod. lásd 2. pont
4. "A motorka már gyógyul!"
ez a fontos. a KRESZ le van szarva, a többi közlekedővel együtt.
5. "A quadok rendszámosak! Van 59 db az országban ami rendszámos, és mehet aszfalton!"
bazdmeg. autóból van 250.000 és mind mehet aszfalton. mi vagyunk többen. mégsem állunk neki kétkerekezni, és mások testi épségét veszélyeztetni
6. "Nem vagyunk köcsög motorosok, és köcsög quadosok se leszünk soha! "
azt majd a 250.000 autós és 150.000 teherautós fogja megítélni.
meg az az egy kamionos (KAMAZ IFA stb), akinek a platója alá esel kétkerekezés közben, hülyegyerek. észre sem fogja venni, csak amikor beáll a telephelyre, és körbenézi az autót, akkor nézi , hogy 'némá, itt lóg valami cafat, elcsaptam egy kutyát?'
7. "Én ugyebár visszamentem megkérdezni mizu, láttam a sérülései nem voltak veszélyesek"
bocs, nem tudtam, hogy orvos vagy. anno én is megállapítottam magamról, hogy nem veszélyesek a sérüléseim, és kiszállok segíteni a másik autóban utazóknak. mindezt kézen nyílt töréssel, lábtöréssel és megskalpolt fejjel.
úgy toltak vissza ketten a kocsiba, hogy nem kéne szaladgálnom.
8. "akik élménybeszámolót tartottak arról, hogy ök még ekkora esést nem láttak! :)"
hát, ha előttem zakózik, akkor belefékezek az autóba, és utána az afromagyar kurva arról is mesélhet, hogy hogyan nevelték meg nagyon a két quadost.
amúgy kíváncsi lennék, hogyan mentél vissza azonnal a barátodhoz? visszatolattál? megfordultál? tettél egy kört?

Szab13 2009.06.25. 23:19:39

Drága SilentSound!

Rettentő hálásak vagyunk neked, amiért ezt a fantasztikus esetet megosztottad a nagyközönséggel, de akkor szedjük pontba az ellenérveket:

1. Tudtommal mindkét quados rendszámmal ellátott járgánnyal rendelkezik, ez feljogosítja őket, hogy az utakat ugyanolyan mértékben használják, mint bármelyik autós társunk.

2. Az, hogy milyen felszerelésben és milyen módon motoroznak azt egyáltalán nem a te dologod felülbírálni, bár szólás szabadság van, így véleményed lehet. Amennyiben nem vagy rendőri szerv, így tökre semmi közöd ehhez, majd húzzák a nyakukat a srácok, ha esetleg egy rendőr kezébe kerülnek...bár ezt kétlem, őket ismerve. :)

3. Ameddig nem okoznak balesetet, kárt, ember életet nem veszélyeztetnek, addig bizony úgy és akkor vagánykodnak akár a belváros legsűrűjében, ahogy kényük-kedvük tartja.

4. igazán fasza gyerek vagy, hogy mindezt megosztottad velünk, de arra már nem volt eszed, hogy mégha a szemedben felelőtlen hülyegyerekek is, legalább odaszólj nekik, hogy: "hé srácok minden oké? tört csontod, vagy akármi?"

Szóval mindezek fényében, szerintem figyelemben kellene venned a másik oldal érveit is.

Lacaca 2009.06.25. 23:22:02

@mr_x: autópályán történt? nem! Akkor miből tudjuk, hogy így lett volna?

szembe ment? nem olvastam. Figyelmetlen voltam, vagy csak annyi derült ki, hogy szabálytalanul megfordult. Gondolom, mielőbb segíteni akart a barátján. Ez a kötelessége, még a postírónak is, de ő tükörből gyógyít. Gondolom.... mert nem tudhatom.

Lacaca 2009.06.25. 23:24:10

@Szab13: Majdnem mindenben egyet értek, kivéve a 3-as pontot, meg, hogy nem Silent a postíró :)

Viszont szép példája a motorosok összetartásának, mert nyilván a post miatt regeltél, mint Balázska :) Ismerlek?

mr_x 2009.06.25. 23:27:07

@Szab13: "3. Ameddig nem okoznak balesetet, kárt, ember életet nem veszélyeztetnek, addig bizony úgy és akkor vagánykodnak akár a belváros legsűrűjében, ahogy kényük-kedvük tartja."
Ertem, amig nem okozok balesetet addig nyugodtam mehetek ketszazzal a belvarosban ahogy kenyem kedvem tartja?

Szab13 2009.06.25. 23:28:35

@Lacaca:

ha ismered mind 2 bolond quadost, akikről itt szó van, akkor nagy a valószínűsége, hogy ismersz. :)

Amúgy bocs a 3-as pont miatt! elvégre mégiscsak egy nő vagyok, mindenben nem lehetek topon! :)

mr_x 2009.06.25. 23:29:38

@Lacaca: "autópályán történt? nem! Akkor miből tudjuk, hogy így lett volna?
szembe ment? nem olvastam."
Ki beszelt rola? En azt irtam hogy en mit tettem volna :-)
Ha a szabalytalan megfordulas megbocsajthato, akkor a forgalommal szembemenes sem lehet nagyobb bun :-o

safetykároly 2009.06.25. 23:33:02

Szab13, nem ismered Lalacát személyesen. Csak a "beteglány" ismeri! :)
Krampi ha hazaér Szegedröl, jön gép elé, és megnyilvánul! :) Most beszéltem vele!

Lacaca 2009.06.25. 23:33:06

@Szab13: közben szereztem háttérinfókat és nem ismerlek, de van több közös ismerősünk. A 3as ponttal az a baj, hogy a jaszkarival elősegítjük, hogy balesetet okozzunk, ha másért nem,akkor azért, mert a vétlen nem számít rá. Ráadásul, ha a szemtanú elmondja, hogy a motor/quados, szóval a köcsög 1/2 keréken jött és úgy jött ki elé a védett útvonalra az autó, akkor a köcsög a hibás.

Lacaca 2009.06.25. 23:35:29

@mr_x: Forgalommal szembe menni csúnya öngyilkosság, és nem hasonlítható össze egy megfordulással. Jelen esetben a megfordulás a mielőbbi segítség nyújtás érdekében történt, ami a magam részéről elfogadható, és ha nem veszélyeztetett senkit, akkor akár még indokoltnak is tekinthető. Szerintem

Szab13 2009.06.25. 23:36:33

@safetykároly:

engem is most hívott! utasított, hogy holnap keresslek, más ügyben. :)

mindegy, a lényeg az, hogy én "veletek vagyok".... :)

anybody somewhere 2009.06.25. 23:43:39

nem gondolom, hogy amit a srácok csináltak nem veszélyes, viszont tudom, hogy figyelnek a közlekedésben résztvevőkre. Ez a mutatvány nem úgy sült el, ahogy kellett volna. Elmondanám, hogy az első bukás volt közúton több év leforgása alatt és remélem, hogy az utolsó is.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.25. 23:50:06

@anybody somewhere: Ezt a sok új nicket egyvalaki csinálja, vagy ennyire érdekes a téma? :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.25. 23:51:52

@mr_x: Hát, a szabálytalan megfordulás inkább csak szabálytalan, viszont az autópályán forgalommal szemben autózás egy ici-picit veszélyesebb.

libraSVK 2009.06.26. 00:12:51

@safetykároly:
Ja, es a hatul nyugtalankodo (ha megalunk, akkor siro) gyereknek meg megmondom, hogy tudod, ok is meg gyerekek, es jatszanak az ut kozepen, ezert muszalyunk 30 fokos melegben itt rohadni...
De nem minositlek, a video mindent elmond helyettem.

libraSVK 2009.06.26. 00:31:23

@Szab13:
A 3. ponthoz csak annyit, hogy te sem vagy kulonb nalluk. Mondhatnam azt is, hogy feleloltlen majom.
Nekunk a hazunk elott egy 19 eves srac elkaszalt ket kislanyt, mert faluban kb 130+ al nem vett be egy kanyart. (a rendorok 160 rol beszeltek, de annyit talan nem megy egy P 206os ). A sofornek es a ket lanynak, tovabba mindharom csaladnak gyokerekben megvaltozott az elete. Termeszetesen a srac nem eloszor ment igy, csak epp most nem volt szerencseje/juk.
Nektek is egy ilyen vagy ehhez hasonlo esetre van szuksegetek, hogy felfogjatok, hogy ezt igy nem? Tenyleg olyan nehez elore gondolkodni? Vagy nincs mivel? Az nem "in" ? A video es kommentjeitek alapjan bizonyara.
En csak bizni tudok benne, hogy eljon az az ido, amikor az ilyeneket egy kotelezo psichoteszt kiszur...

mr_x 2009.06.26. 00:36:56

@Lacaca: "ha nem veszélyeztetett senkit, akkor akár még indokoltnak is tekinthető."
Erre csak azt tudom mondani, hogy en akkor tekintem indokoltnak, ha akkor is megteszi ha pont egy rendorauto halad mogotte.
De valoszinu, akkor rogton nem is lesz annyira surgos hogy ott megforduljon.

mr_x 2009.06.26. 00:39:27

@...::: Flúgos Kamionos :::...: "Hát, a szabálytalan megfordulás inkább csak szabálytalan, viszont az autópályán forgalommal szemben autózás egy ici-picit veszélyesebb."
Nem veszelyesebb az, csak figyelni kell arra hogy a valasztovonalon maradj. Elvegre senki sem megy azon, vagy jobbra vagy balra mennek tole ;-)

radiris 2009.06.26. 01:09:47

Az ilyen quadosnak azt kívánom, hogy legközelebb nyílt gerinctöréssel folytassa, lehetőleg deréktól lefele megbénulva.

És ugyanezt a lakott területen >140-nel száguldó motorosoknak.

radiris 2009.06.26. 01:13:33

@Lacaca: Forgalommal szembe menni nem csak öngyilkosság, hanem gyilkossági kísérlet is. És ezért kéne lecsukni az ilyet. Mindenki úgy lesz öngyilkos, ahogy akar, én leszarom, de más életét közben ne veszélyeztesse.

safetykároly 2009.06.26. 01:33:59

index.hu/kultur/zene/2009/06/25/elhunyt_michael_jackson/

RIP Jacko :(

Most ez nem tartozik ide, csak most értesültem!
Ö nem quadozott, még is elvitte a kaszás!

Integrált Szerverterror 2009.06.26. 05:03:10

@Lacaca: Tudom nem illik egy kopipészterrel vitatkozni, de szerintem a srác nem követett el cserbenhagyást mivel nem volt a balesetben érintett. Ennyi erővel a körúton(vagy hol a rákban volt) haladó összes autós satuféket nyomott volna, kipattant volna a kocsijából és világbajnoki szintidőn belül futva hóna alatt a mentőládával vágtatott volna szegény gyerekhez hogy a futás közben kirántott pólyával vezényszóra múmiát csináljon belőle. Esetleg opcionálisan csatlakozhattak volna a környező üzletek eladói is. Valakire jogtalanul rásütni hogy ˝Cserbenhagyó!˝ szerintem elég gennyes dolog.

Amúgy kicsit túl van lihegve a dolog, bár bele se merek gondolni ha délelőtt a sok informatikust meg sulinetest a gép elé engedik... micsoda anyázás lesz itt!

Lacaca 2009.06.26. 06:28:56

@endruboy79: A csökött agyú megmondóembereket tudom, hogy zavarja, mert szemebsül a korábban leírt mondatával, ami esetenként ellentmondásban van a későbbiekkel.
A legszebb, hogy így is tagadja a saját véleményét.
Egyébként ha véletlenül átkapcsolnál write only-ból read/write-ba, akkor rájönnél, hogy cserbenhagyásról akkor beszélünk, ha a baleset résztvevője úgy hagyja el a helyszínt, hogy nem győződik meg arról, hogy nem győződik meg arról, hogy a balesetet szenvedő nem sérült-e meg, illetve nem szorul-e segítségre. Résztvevő az is, aki az előtte történt baleset miatt kényszerül az útvonalát megváltoztatni. Mielőtt valamelyik okos félre akarná érteni, nem 5km-rel előtte, hanem közvetlenül előtte, és a manőverrel azt kerüli el, hogy ütközzön/elüsse a balesetet szenvedőt.
Bulvárosan sikerült abszurd jelenetet beállítanod arról, hogy mit kell tenni ilyen esetben, de az nem esett le, hogy arról volt szó, hogy el kell látni a sérültet, főleg a megfelelő ismeretek hiányában, hanem segítséget kell nyújtani. Ez nem feltétlenül a horzsolás bekötözését jelenti, hanem mentők értesítését, vagy szakavatott ember esetében pl. újraélesztést.

Lacaca 2009.06.26. 06:40:52

@endruboy79: mondanám, hogy 1978. évi IV. törvény 190. paragrafus, de azt nehezebb olvasni, mint a kommenteket, és mint láttuk ez is problémát okozott

a távoli rokon 2009.06.26. 07:59:07

Szerencse, hogy nem lett komolyabb baj - mondjuk egy járókelővel - mert milyen tré már éveken keresztül emésztenie magát az embernek, hogy elbaszta valaki másnak az életét. Na mindegy. Hát van ilyen. Meg olyan is, amikor megmérgez a zacskós tej, azt meghalsz.
Addig szép az élet, amíg gyerek tud maradni az ember;)
Lehet élni "normálisan, felnőtt módra", beleolvadva a tömegbe, de kurva unalmas. A lényeg csak annyi, hogy lehetőleg ne más basszon rá a játékomra;)

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.06.26. 09:00:15

Egyébként is mindenki a tőle elvárható segítséget köteles megadni...

"Jajj, én annyira, de annyira megijedtem, besatuztam és csak álltam ott, teljesen sokkolt a látvány, azóta is szétzúzott fejű quadosokkal álmodok..."

mr_x 2009.06.26. 09:14:54

@...::: Flúgos Kamionos :::...: "Jajj, vazz, megnéznélek, mit csinálnál, ha hívna a haverod, hogy épp most törte össze magát, és menj vissza hozzá :)"
Na kozben aludtam ra egyet es komolyan tudok valaszolni (latom paran ugrottak a forgalommal szemben az autopalyan megjegyzesemre ;-) ):
Ha telefonalt, akkor nem volt annyira veszes a helyzet hogy ne tudott volna meg fel sot akar par perccel is tobbet varni amig szabalyosan visszaer.
Ha nem igy gondolod, akkor gondolom a projektmanager asszonnyal is egyetertettel hogy neki tukor nelkul a belso savban kellett mennie balra indexelve mert surgosen oda kellett ernie a gyerekert az ovodaba.
Vagy megsem? Pedig o sem okozott nagyobb veszelyt a tettevel mint egy forgalmas uton valo szabalytalan megfordulas okoz.
Hol huzod a hatart ahol jogos a szabalytalansag es mekkora merteku ami meg belefer?

PitBuli 2009.06.26. 09:26:36

Motorosokat/Quadosokat nem kell bántani. Ők majd megbüntetik magukat...

Boromir_ 2009.06.26. 10:04:19

Helo, en motoroskent egyszeruen nem ertem miert nem fogjak fel azok a motor/quad -osok akik cikaznak kocsik kozt s egykerekeznek bohockodnak hogy ez idegesiti az autosokat ! Miert nem teszik ezt egy forgalomhoz elzart palyan vagy terepen ? Senki sem kivancsi a mutatvanyotokra ! A kozlekedok tobbsege A --bol ---B be biztonsagosan akar eljutni. En mint motoros hiaba kozlekedek normalisan rajtam csattan az ostor illetve azon motoros tarsaimon akik normalisan kozlekednek ha egy ilyen idiota felhergeli az autosokat engem is egykalap ala vesznek, s nem is csoda ha nem kapom meg a figyelmet es nem kezelnek partnerkent a kozlekedesben.
Jah es segitsegnyujtas..hogyan varja el barki masok joindulatat ha azokat elott felhergelte ?
Erdekes amikor en pereceltem anno mert kijottek elem kapasbol egy rakat autos alt meg hogy segitsen valyon miert ?

Dester 2009.06.26. 10:10:22

@TAXI: Bocs, kicsit elúsztam, nem néztem utána a topicot. Kösz a kérdést... Mivel originál, ezért már nincs 150 ló biztosan, de egy optimalizált chip azért akad, ami elvileg plusz 10 lóerőt 3000-es fordulat fölött. Jövő héten meg komplett motorfelújítást ejtek meg, akkor már közelebb lesz a motor a gyári 150 lóhoz. :)

Bocsánat az offért.

Lacaca 2009.06.26. 10:22:15

@mr_x: Visszautalnék ide: Secnir 2009.06.25. 19:29:34

Attól, hogy telefonált, még nem biztos, hogy fel tudta mérni reálisan a helyzetet.
Nem szép dolog jaszkarizni, de igenis mielőbb menjen vissza a bajba jutott barátjához, de figyeljen arra, hogy a visszajutás során ne kockáztassa se mások, se a saját életét.

cso zsi 2009.06.26. 10:54:19

@Szab13:
1. Ez teljesen rendjén van.
2. A saját testi épséged védelme egy bukó viselésében nem merülhet ki, épeszű autós beköti magát, épeszű motoros meg védőruhát vesz fel.
3. Ütközik az 1.-ben leírtakkal. Ha ugyanolyan jog illeti meg, akkor nem kreálhat magának többletjogot.
Sem a neonos rizsrakéta, sem a speedmocis, sem a legálisan közlekedő quados.

Alex3000 2009.06.26. 11:01:51

Úgy tudom a quadok nem közlekedhetnek közúton. Az ilyeneknek előbb utóbb betörik a feje, de hát nagy az Isten állatkertje.

Lacaca 2009.06.26. 11:03:23

@Babu2000: újabb write only versenyző. És rosszul tudja.

EBOA (törölt) 2009.06.26. 14:10:15

@Nikorene: A követési távolság addig működik, amíg az előttem levő a kerekei által leadott súrlódási energia miatt áll meg. Ha pld. az égből leesik egy betontömb az útra, ebbe belemegy az előttem levő, akkor cirka végtelen a lassulása, vagyis egyik pillanatról a másikra állt meg, ezt a lassulást pedig én nem tudom utánozni, ha csak fékkel állok meg.

Persze betontömbök ritkán esnek az égből, de ha az előttem levő fékezés nélkül belerohan egy álló kocsisorba, mert elaludt, akkor nyilvánvalóan én is bele fogok rohanni, hiába tartottam normál követési távolságot, nem láthattam tőle az akadályt.
Persze majd adhatok neki betétlapot, mert a hülye szabályok miatt a hátulról érkező a hibás. De ha kicsit ismernék a fizikát a rendőrök, meg a szabályalkotók, akkor nem lennék hibás...

Vodka 2009.06.26. 14:25:16

Óóóó...pedig úgy reménykedtem, hogy valami véres befejezése lesz a történetnek...mondjuk mind a kettő meghalt, aztán a temetésükön a sok összegyűlt gyászoló quadosra is meteor hullot, így pusztulva ki szegények a bolygóról.
De hogy komolyan is hozzászóljak...miért nem láttam még quadost igazoltató (esetleg tarkón lövő) rendőrt?

csavargo 77 2009.06.26. 15:18:21

Nem kell kerekezni városban, no!
Benne van a pakliban a bucka lehetősége.Rendben.
Utcán ne használd a motorod, mert nem oda való(itt olvastam, már rég).Terepre ne menj mert természetet károsítasz(meg persze zavarod a fa tövében ülő, békésen mobilnettel bloggoló SilentSound-ot;)).Persze mondja ezt az erdész aki szintén enduróval járja az erdőt csak ő a mukáját végzi.Én meg a nagy természetkárosításom közepette ki sem látszom az Uralnyomból.Nah mindegy.
Szóval, nekünk motorosoknak kell jobban figyelni, megadni az elsőbséget annak akinek nincs, nem villogni, nem dudálni.

"Az ilyen quadosnak azt kívánom, hogy legközelebb nyílt gerinctöréssel folytassa, lehetőleg deréktól lefele megbénulva."
Én pedig azt kívánom neked kedves
radiris, hogy legyen szerencséd Róma vagy Párizs utcáit járnod 1 hónapig folyamatosan.Ott megtanulná mindenki, hogy kell figyelni a motorosokra...
Végezetül még csak annyit, hogy majd ha fél órával többet kell várnod a pizzádra, vagy ne adja isten a motoros mentőre/rendőrre esetleg a futárra, akkor gondolkodjatok el, hogy teljes jogú tagjai vagyunk-e a forgalomnak, mert mi nem érezzük ezt így.

Vodka 2009.06.26. 15:29:57

@csavargo 77: "Végezetül még csak annyit, hogy majd ha fél órával többet kell várnod a pizzádra, vagy ne adja isten a motoros mentőre/rendőrre esetleg a futárra, akkor gondolkodjatok el, hogy teljes jogú tagjai vagyunk-e a forgalomnak, mert mi nem érezzük ezt így."

Mint motoros ezzel teljesen egyet tudok érteni. De hogy a quad se városba, se erdőbe nem való, azt hiszem ez vitathatatlan. Pályára való hobbijármű. Gokartot sem látni a forgalomban...ennyi.

csavargo 77 2009.06.26. 15:40:31

A Lakot területen 35el, elhagyva azt 65el szotyizó hobbysofőrök is pályára valók:).
Ez a Quados legalább csak addig tartotta fel a forgalmat még összeszedte magát:)).(ezért elnézést de nem hagyhattam ki:).

Lacaca 2009.06.26. 17:16:42

@EBOA: Azért vigyázz ezzel a példával A quadost látod, felméred, hogy elveszítette az uralmát a jármű felett, így van lehetőséged felkészülni, hogy esetleg neked kell korrigálni a hülyeségét, ha nem akarsz más miatt magyarázkodni.
Sok alkalommal mentem egykerekező motoros mögött, de olyankor extra távolságot hagytam, pont a baj elkerülése miatt, és olyan is volt, hogy valaki mögöttem egykerekezett, akkor meg jobban figyelek hátra, mint előre, mert ok, hogy ő lesz a hibás, ha a hátamra teszi le a kereket, de nincs kedvem erről a kórházban vitatkozni.

EBOA (törölt) 2009.06.26. 17:29:06

@Lacaca: Ha elesik valaki, és csúszva áll meg, akkor ez időbe telik, és a kocsival is kb. meg lehet állni ennyi úton. Én azt mondtam, ha valami ütközés miatt áll meg, és a mozgtási energia a karosszéria összetörésére fordítódott, akkor én is csak ütközve tudok megállni, ha csak normál követési távolságot tartottam, és nem 3-szor annyit mondjuk elővigyázatosságból. Erre főleg a ráfutásos balesetek a példa, amikor megáll a kocsisor, és egyre nehezebben állnak meg az autók. Hiába tartottam rendes követési távolságot, ha az előttem levő nem fékkel áll meg, hanem belecsúszik az előtte levőbe, ilyenkor nagy valószínűség szerint én is bele fogok csúszni, de a KRESZ szerint hibás leszek. pedig ha a KRESZ figyelembe venné a fizikát, akkor nem lennék, mert betartottam az előírt követési távolságot, az autó mégsem tudott megállni.

Persze ennek az egésznek nem sok köze van a quados balesthez, csak annyi, hogy pont ehhez a poszthoz írtam, mert valaki itt hozta fel a követési távolságot. :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.26. 22:42:15

@mr_x: Ha a szabálytalansággal nem veszélyezetsz és nem hozol hátrányba mást, akkor az néha elnézhető. Ugy te sem gondolod komolyan, hogy egy szabálytalan megfordulás, ha körültekintően van kivitelezve, akkor ugyanolyan súlyos, mint a szembesávban haladás?

107! 2009.06.26. 23:31:39

@BalázskaRR:

Nem, csak ha valaki erre asszociál, akkor a "sötét zsaruk" duma szokott lejönni.

Utána olvastam csak el, illetve fogtam fel, hogy ki vagy. így már vágtam, hogy nem rosszindulatú volt a megjegyzés.

Exjúzmi Balázska. :-))))

DonGatto 2009.06.29. 02:10:54

Ettől a quados videótól erősen kinyílt a bicska a zsebemben, az öltönyössel egyótt különösen szívesen kínálnám meg őket egy-egy szívlapáttal.

meegoreng 2009.06.29. 11:13:41

így visszaolvasva érdekesek a reakciók...amig nem csinálsz balesetet tényleg csinálj amit akarsz, de ha sokáig 200-al mész a városban - ahogy írtad - előbb utóbb kikanyarodik valaki eléd, vagy elbukhatsz és akkor már nem csak a saját életed lesz veszélyben...és ha megölsz pl egy anyukát a "játékod" miatt, akkor majd remélem Te magyarázod el a gyerekének, hogy játszottál és most anyu nem lesz egy ideig....ki lehet röhögni a józan gondolkozásúakat mindig.....de sosem gondoltok bele...aki meghal nincs többé...és akkor már se játék nem lesz sem mocskosrendőrőzés...akik - bármennyire sem szeretem őket - nem azért állnak kint, hogy leszedjenek lóvéval, hanem, mert az életed védik, meg azokét, akiket a kis szaros játékaiddal veszélyeztetsz....
Sajnos meghalt már barátom autóbalesetben és tudom milyen szenvedés egy ilyen esemény a családnak...majd ha átéltek egy tragédiát talán visszavesztek és úgy fogtok gondolkodni mint azok, akik az 50es táblánál "csak" 65-el mennek....R.I.P Balázs!

B@nális Coitus 2009.06.29. 12:49:52

a geci majd befigyel egy teherautó alá, azt nézhet a majma a haverjával együtt!

mr_x 2009.06.29. 15:17:08

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Mier? a szembesavban haladas sem veszelyes, a baleset miatt ugysem jon senki, batran lehet az ures uton visszamenni, es meg idot sem veszitesz azzal, hogy atmenj a masik oldalra :-o

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.06.29. 15:24:17

@mr_x: Ezen ennyi ideig gondolkodtál? :)))












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása