Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Köpni-nyelni nem tudott a taxis

2009.08.30. 12:35 :: SilentSound

Ritka dolog az, amit Mulder csinált. Azért persze érdemel némi dorgálást, amiért kómásan volán mögé ült és majdnem balesetet okozott, hisz talán ha nem egy rutinos taxis jön akkor és ott, talán nagyobb baj lett volna. Viszont ami ez után történt, az az öreg róka személyfuvarost is meghökkentette.

Történetünk a Soroksári úttal párhuzamos kis utcában játszódik egy kedves, csodálatos nyári délutánon. A lágy szellő finoman kergetőzik az utca melletti fák ágai között, melyek enyhet adó árnyékot próbálnak csempészni a kétszer egy sávos útra, hogy az ott átaraszolni próbáló bogarak biztosan célt érhessenek.

A természet gyönyörűen megkomponált összjátéka, az eleven élet ilyesfajta tökéletes összhangja számomra nem tűnik fel, mert éppen azon munkálkodom, hogy a sávok melletti parkolóból hazafelé kormányozzam az utam. S bár a parkolóhelyről kiállást rengetegszer elpróbáltam és minden feltűnés nélkül előadtam már életemben, azon a napon ez a feladat nem az előre elgondoltak szerint történt.

Szabadkozhatnék, hogy fáradt voltam, hogy hosszú volt a napom vagy kreálhatnék végtelen listát arról, hogy miért hibáztam, de ez nem változtat azon, hogy kiállás közben nem néztem a bal tükörbe, csak elindultam. Ezen hiányosságomat akkor sem pótoltam, amikor egy kék színű másik kocsi elhúzott mellettem. Nem tudom miért, de úgy gondoltam, hogy nem jött nekem, onnan már nem jön többé semmi.

Teljes nyugalommal tekertem tovább a kormányt és adtam a gázt. Szinte szabályosan kifordultam az éppen érkező taxi elé. A taxis iszonyat ügyes volt, annak is köszönhetem, hogy még élek, mert a baleset elkerülése nem rajtam múlt. Én csak egy pöccintett dudát hallottam, egy picit driftelő, elmosódott dobozt, ami nem messze állt meg tőlem. Címre jött.

Nosza, gondoltam, ennyiben nem hagyhatjuk a dolgot. Immáron teljes körültekintéssel a taxis után vetettem magam. Megálltam mögötte, rávillantottam, éppen kiszállt. Odamentem hozzá:

- Uram, ... - kezdtem én.
Itt láttam, hogy a sofőrünk felszívja magát, készül veszekedésre vagy másra.
- ... köszönöm - folytattam. - Az előbbi teljesen az én hibám volt, egyszerűen bebambultam és sajnálom, hogy ilyen helyzetbe hoztam.
Ekkor a taxisban megállt a levegő. Pár pillanat kell ahhoz, hogy az első hang elhagyja ajkait.
- Mit mondott? - kérdezte a taxis, de a választ nem várva meg, folytatta: - 25 éve taxizom és ezeket a szavakat még sosem hallottam. Pedig ...- hitetlenkedet, majd lemondóan legyintett.
Álltunk ott egy pillanatra még, majd a taxis törte meg a közöttünk lévő csendet:
- S ezért jött utánam, hogy elmondja? - érdeklődött
- Egyrészt igen, mert tényleg szégyellem figyelmetlenségemet. Viszont fontosabb, hogy nem világít a jobb féklámpája ... - említettem meg nyugodtan.

A bogarak időközben átértek a túloldalra.

110 komment

Címkék: biztonság közlekedés autó béna veszélyes taxi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aachi2 2009.08.30. 14:28:12

"A taxis iszonyat ügyes volt, annak is köszönhetem, hogy még élek"

ennyire nem kéne vetíteni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.08.30. 14:36:05

"Azért persze érdemel némi dorgálást, amiért kómásan volán mögé ült és majdnem balesetet okozott, "
Szó se volt róla hogy annyira kómás lett volna.

Avagy senki nem mehet autóval haza melóból?
Mert én pl. egy rendesebb nap után szintén elégé kész tudok lenni.

abcd1 (törölt) 2009.08.30. 14:39:53

Silent, Silent!Ejnye!Megdorgálsz valakit, hogy kómában vezet, miközben te meg a néhány fórumozó szerint beszivva szoktál vezetni?:)

Kro 2009.08.30. 14:41:09

nekem tetszett a poszt, élvezetes volt olvasni. hibáztál. elnézést kértél. meglepődött (jogos, mert nem jellemző annyira még)..teljesen korrekt. sok ilyet..

HondaRR 2009.08.30. 14:58:34

milyen érdekes hogy ha valaki elnézést kér akkor nem anyázzák le :) furcsa ez az ország... :)

mohusssska 2009.08.30. 15:02:18

sok a szív a hippi posztoló.

stupsi · http://flashjatekok.blog.hu 2009.08.30. 15:07:50

Teccccet!:))))))) @Kro: sajnos valóban nem jellemzö, hogy elnézést kérjünk a hüjjeségünkért! 28 éve vezetek, baleset mentesen (!), DE volt pár esetem, amikor én is csókot dobtam a másik résztvevönek.;)))) Sztem, mindenkinek vannak rossz napjai, ezért kell(ene) mindíg odafigyelni, és ezt anyázás nélkül! Ma én, holnap Te!:)))))

misitcom 2009.08.30. 15:13:23

A balesetek nagyobb része elkerülhető lenne ha úgy vezetnénk mint ez esetben a taxis.Ha elsőbbséggel haladok akkor is figyelni kell és a lehetőségekhez képest felkészülni az ilyen bimbókra.Kb. 20 éve vezetek balesetmentesen ,de nem azért mert vérprofi sofőr vagyok.Volt már jónéhány olyan helyzet amikor én lettem volna a hunyó.Szerencsémre azokban a helyzetekben észnél voltak a közlekedő társak.Ilyenkor minimum ,hogy egy köszi karlendítéssel jelzed a háládat.

misitcom 2009.08.30. 15:14:48

@stupsi: Egyre gondoltunk ,csak te gyorsabban gépelsz.

stupsi · http://flashjatekok.blog.hu 2009.08.30. 15:33:53

@misitcom: köszönöm!!!:))) (pedig még mindíg keresem a betüket.;))) igaz, már nem sikítok, mint a szöke titkárnö.;DDDDD )

gitáros 2009.08.30. 15:37:29

@pafff: hát ez meg hogy jött ide, te nagyon okos?

stupsi · http://flashjatekok.blog.hu 2009.08.30. 16:00:01

@gitáros: lehet végig kéne olvasni a hsz-eket? DE , mint írtam én sem tettem meg. Viszont azt is tudom, hogy vannak peches emberek, így taxisok is. Férjem dolgozott másodállásban egy taxiüzletben ( belsö tisztaság, olaj-víz csere, apróbb javítások, stb). Volt egy taxis, akit tényleg üldözött a balszerencse. Egyik este elütött egy gyalogost egy 3 sávos gyorsforgalmi úton, ahol nem volt gyalogátkelö, meghalt! DE! mint kiderült a gyalogosnak semmi keresnivalója nem volt azon az úton, de ö is (taxis) gyorsan hajtott. NADE, mint a vizsgálatok kiderítették, egy régen keresett drogkereskedöt gázolt halálra.
Pár napig nem dolgozott, utána (mindenki úgy gondolta, legjobb, ha minél elöbb volánhoz ül) vezetni kezdett. Az elsö fuvarja a repülötérre vezetett. Visszafelé totálkárosra törte az autót, csak mert kitért egy frontál ütközés elöl ( itt a németeknél, a totálkár annyit jelent, hogy az autó értéke!!!!)
Bocsika, mindjárt jövök vissza!

Zee 2009.08.30. 16:04:34

Én egyszer a fehérváron a bíróságnál jártam hasonló módon.Ott kikanyarodott elém szabálytalanul egy autós és én áthúztam a verdát a szélső sávba,majd mindketten megálltunk a piros lámpánál,egymás mögött.Ekkor ő kiszállt az autójából,odajött hozzám bekopogott az ablakon,letekertem,és elnézést kért azért,hogy ilyen balfasz módon viselkedett:)

vannak még normális emberek:D

CsigaBige 2009.08.30. 16:05:31

Nekem nagyon tetszett ez a poszt!!! 10est érdemel!!!És aki még ebben is talál hibát, az előbb magában keresse...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.30. 16:06:42

@abcd1: Ezt az információt honnan vetted? :)

Hencida6710 2009.08.30. 16:07:36

a post nagyon helyes volt, 10/10!!! :-) Egyébiránt inkább szürreális volt, mint reális, de mivel én ilyen naiv vagyok, hiszek neked...

ergerberger 2009.08.30. 16:12:09

"A bogarak időközben átértek a túloldalra."

Aztán galambok ültek-e eközben a verebekhez?
A taxis drága bokája nem-e fénylett derengve az események alatt?

theveryguest 2009.08.30. 16:26:00

Lemaradt a magyar népmesék vöröset okádó madara az elejéről.

exilis 2009.08.30. 16:26:42

Helyes post. Egyébként szerintem mindegyikünk vissza tud emlékezni hasonló esetre. Én is kikanyarodtam egyszer egy szürke autó elé, amely jobbról jött a szürke házak elött, és egyszerűen nem láttam (máig sem értem hogyan, elnéztem jobbra, nem jött semmi, kanyarodtam, és egyszer csak előtünt a semmiből). Szerencsére jó reflexe volt, köszönet érte!

Volt már fordított esetem is, egyszer egy srác feldagadt fejjel, gyógyszertől kómásan ment a fogorvoshoz, védett úton mentem, ő meg olyan szépen belémcsattant oldalról hogy csak....azt mondta nézett ő, csak nem látott...Az én reflexeim kevesek voltak, de szerencsére nagy kár nem esett.

scsaba1 2009.08.30. 16:33:26

Ez ilyen Örkény Egyperces? Mer' annak jó.... :)

zauberpferde (törölt) 2009.08.30. 16:34:03

Megható történet, már harmadszor olvasom el. A karácsonyi posztban ugye angyalkák is leereszkednek majd az égből a taxis vállára, pihe-puha szárnyacskáikkal csendesen suhogva, a frissen hullott hóban...?
Jajj, elnézést...! Mennem kell papírzsebkendőért, már a második 100 db.-os csomag fogyott el olvasás közben.

georg 48 2009.08.30. 16:38:00

Nos, valaki írja már le, hogy fordított esetben mi történne!
Elmondom. Kiszállna a taxis, megállítana, felfeszítené a motorháztatőt, kitépné a dudát és megetetné veled!
Ez a taxis nem is ember, hanem egy hófehér holló volt.

kiszja 2009.08.30. 16:59:09

@zauberpferde: :D már vagy tíz perce ezen röhögök...

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.08.30. 17:01:06

Talán be kéne ollózni a valódi eseteket is. Bármennyire is bántja a történet tanulsága némelyeket...

Forest (törölt) 2009.08.30. 17:04:21

@georg 48: Imádom az általánosításokat. Többek között ennek köszönhetjük a következő mondatokat:
"Minden német fasiszta."
"Minden orsz kommunista."
"Minden cigány bűnöző."
És a Szlovák-kormány által nemrégiben megerősített és máig (XXI. század!) érvényben lévő határozat szerint a II. VH óta: "Minden magyar kollektív bűnös"
Elismerem hogy "..nem zörög a haraszt.." de áltaánosításra építeni idiótizmus.

A poszthoz: Mulder, full respect!

Buzzword 2009.08.30. 17:04:46

Ezt a Moldova György írta?

Walter Melone (törölt) 2009.08.30. 17:14:56

be szép vót!


megkönnyeztem.

de tényleg!

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.08.30. 17:27:39

Nem értem, hogy ha valaki pozitív postot ír, miért kell hitetlenkedni meg fikázni...
Silent, nem féltél kitenni? :-P

tempi 2009.08.30. 17:28:43

Ügyes kis mese.Hiszem is meg nem is.

Dalae · http://morzsagyujtogeto.blog.hu/ 2009.08.30. 17:30:35

Respect.
A leírás maga meg élvezetes. Pláne ahhoz képest, ahogyan egyesek fogalmazni tudnak...

marvin 2009.08.30. 17:40:32

@bluesilver:
Már bocs, de ez nem irodalmi nyelvezet, hanem erőltetett modorosság. Már csak a pontosvessző indokolatlan használata hiányzik belőle.
Ha ezt a stílust irodalmibak tekintjük, akkor az író a legnagyobb hibát követte el amit lehet, a kacifántos mondatjaiban elveszik a mondanivaló és a cselekmény veleje. Unalmas, érdektelen, modoros írások születnek így.

cso zsi 2009.08.30. 18:08:14

Van egy cimborám, huszonsok éve taxizik, mellesleg postai gépjárműveket is hajtott fiatalabb korában.
190 centi, 130 kiló, sajáthibása még nem volt.
Ő egy ilyen eset után kiszállna, és megkérdezné a delikvenst, hogy nem esett-e baja, nem kell hívni sofőrpótlót, vagy hasonló.

georg 48 2009.08.30. 18:12:27

@Forest:
ha nem tünt volna fel, a végére odaírtam, hogy fehér hollo.
Tehát elismertem, hogy van kivétel. Ritka mint az említett kivétel, de van!
Talán meg kéne keresni.

akira2 2009.08.30. 18:13:23

A balesetek legtöbbször akkor vannak, ha az egyik balfasz (ld. posztoló), míg a másik figyelmetlen. Ha csak az egyik nem balfasz és figyel is, akkor a balesetek 90%-a elkerülhető, mint ahogy számtalanszor voltunk/vagyunk magunk is ilyen helyzetben, márminthogy elkerülünk egy balesetet, csak azt nem strigulázzuk, ezért kevésbé tartjuk számon...

A postoló stílusa pedig nem kicsit volt mesterkélt, az elején pegig nagyon is. Semmiképp sem mondanám rá, hogy tetszett.

Inkább vezessen mesterkélten, mint írjon, akkor legalább mindhárom tükörbe belenézne, mielőtt kihajt a parkolóból... :)

Moszkvicssluszkulcs 2009.08.30. 18:35:42

Ez jó!
Jár hogy kevés ilyen van.

takácsalfréd 2009.08.30. 18:44:21

"bebambultam"... faszomért beszéltek így. Már minden ige elé "be-" jön?

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2009.08.30. 18:44:24

Ez rendben van, de, hogy a f@szba lehet elfelejteni a tükröt?? Ez kb olyan mint ha azt mondanád, hogfy elfelejtettél levegőt venni.
De legalább Te tudod, hogy hibáztál..

sanya64 2009.08.30. 18:56:24

" - S ezért jött utánam, hogy elmondja? - érdeklődött
- Egyrészt igen, mert tényleg szégyellem figyelmetlenségemet. Viszont fontosabb, hogy nem világít a jobb féklámpája ...", úgyhogy jóestét kívánok, forgalmit, jogosítványt lesz szíves...
))

zauberpferde (törölt) 2009.08.30. 19:00:05

@akira2: Aaahhh....! Nem érted te ezt...!
Észre kellene venned a poszt költői líraiságát. Ahogyan írója/alkotója hangulatfestő elemekkel felvezeti, előkészíti a drámai cselekményt, de közben szinte megelőlegezi a idilli expozíciót.
Nem hallottad ki szavai mögül, a befelé törő sikolyt, mely az öröm sikolya, a felebaráti szeretet megnyilvánulásaként. A szelíd párbeszéd mögöttes jelentése, mely csak a mondatok végén tárgyiasul, érkezik le mindennapjaink száraz valójába, a féklámpa említésével.
És a befejezés, a két bogár révbe érkezése az út túloldalán, nem hatott rád? Ennyi veszély leküzdése után, ott a vadregényes Soroksári úton. Pedig mély szimbolikus jelentéssel bír, mely a mindent elsöprő életigenlést fejezi ki...:)

pejka 2009.08.30. 19:12:17

@zauberpferde: És ez még csak az első rész!A másodikban hozzá adja majd a taxiskirály a lányát,és a fele Mercijét.Szerencsés ember,mert segített neki a bogártündér.Átengedte az úton,ezért jó tett helyébe jót várhatott."szerencséd,hogy bogárnak szólítottál...",különben a gonosz Taxiskirály szájoncsavart volna kerékkulccsal. Tehát máig is élsz,ha nem ülsz kómásan azóta kocsiba!

digitális küllő 2009.08.30. 19:17:43

@pafff: legalább utólag olvasd végig a poszt és a hülye hozzászólásodat! mi következik miből? és mire derít fényt a poszt?, és mi ez a pondrózás? te genetikus vagy?, vagy csak simán megártott a kadarka?

misitcom 2009.08.30. 19:36:59

@schdl: Ez meg egy szar hozzászólás volt.

HumorosSzurikáta · http://goodgagteam.blogspot.com/ 2009.08.30. 19:48:32

Jó sztori ez, afféle '"kisszines". Jól írtad meg, vártam egy kis qrwanyázást a végén, helyette ez a kedves szocreál párbeszéd... Jólvan!

Első mohikán 2009.08.30. 19:59:31

@Lacaca: Miért is hülye a taxis?Elmagyaráznád?
Kivédett egy veszélyhelyzetet,amit Te valószínűleg nem tudnál.Nem ordította le a fejét a balfasz autósnak,hanem elfogadta a bocsánatkérését annak ellenére,hogy bizonyára neki is torkában dobogott a szíve az adrenalintól.Mitől is hülye Te nagyokos?Jaaaa,hogy taxis,értem.Utáljuk együtt őket.

Sákif za morro? 2009.08.30. 20:03:26

Én 19 éve vezetek. Még egyszer nem indultam el szétnézés, vagy index nélkül. De tényleg nem. Van úgy, hogy az udvarban indexelek... Nem mellesleg a fasz kivan a 3 sávos úton középső sávban tetvészkedőkkel. Nem mennétek el a jó kurva anyátokba, de tényleg?!

A posztolónak gratula! Szép gesztus volt!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.08.30. 20:06:54

Na jó, de hol vannak a nagyokosok, akik megmondják, hogy a posztoló többet ne vezessen?

Én már tudom ki a hülye, de nem mondom meg.

FrankieG 2009.08.30. 20:17:26

Ez már majdnem Örkény egyperces minőség volt, a végén még egy csattanóval...

edward_sch · http://www.himmel.hu 2009.08.30. 20:26:56

ez költői volt, és egyúttal f*sza. Hangosan nevettem rajta. Jó poszt :)

Sallai Dani 2009.08.30. 20:33:07

@bluesilver: Pedig pont ez az al irodalmiassag teljesen bena. Meg ezt esetleg a taxisnak kellett volna inkabb megirnia, most megirja valaki h mennyire jo arc volt O MAGA, hogy megkoszonte.... :)

szilba 2009.08.30. 21:30:33

Nnna, ha ezt a hozzászólás sort végigolvassa valaki, az értelmesebbjének azonnal feltűnik, miért ilyen alacsony a közlekedési kultúra! Itt a sok okostojás még semmit sem szúrt el, ő az, aki 200km/órával is biztonságosan vezet, neki van a legsürgősebb útja, nem számít semmilyen színű lámpa, közlekedési tábla, és ha valamit mégis elszúrt volna, büntet, ahelyett, hogy bocsánatot kérne.
Tiszteletem a posztolónak, süncsapatot a fikázóknak!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.30. 21:32:41

szerencséd hogy nem én jöttem arra egy kamazzal,valószínű nem írogatnál itt hülyeségeket.

szilba 2009.08.30. 21:34:58

@sallaidani: Szerintem pedig a Te hozzászólásod a béna. Hogy' merészelsz irodalmiasságról beszélni, amikor még az alapvető nyelvtani szabályokkal sem vagy tisztában, nem az irodalommal... Legalább méltóztassál magyar karakterkészletet használni!

szilba 2009.08.30. 21:37:39

@Gyurma73: Igen, szerencséje, mint ahogyan azt el is ismerte, bocsánatot kért, tisztelet érte, neked mi kell még? Kamazzal nem lehet hibázni?

szilba 2009.08.30. 21:41:28

@Gyurma73: Igen, szerencséje! Be is ismerte, bocsánatot kért érte, neked mi kell még? Kamazzal nem lehet hibázni? Vagy csak veled nem történt még ilyen? :-(

szilba 2009.08.30. 21:44:10

Moderátorok: Bocsi! A Gyurma73-nak szóló hozzászólásomat megismételtem, mert kétszeri képernyő frissítés után sem jelent meg. Az egyiket legytek szívesek törölni! Köszi!

Doubledeceker 2009.08.30. 21:53:53

Ez így tökk normális, ha én is kerülök figyelmetlenek miatt szar szituba, ha látom, hogy elnézően emeli a karját, eszembe sem jut dudálni, sőt olyankor még mosolyogni is van kedvem.

És ha én cseszek el valamit, akkor én sem vagyok rest ellnézést kérni.

A baj, hogy erről egyáltalán írni kell itt, és nem ez a természetes.

sevcsik 2009.08.30. 22:02:22

éjenek a pozitív posztok. rendes posztoló, rendes taxis, ez már a menyország? :)

Kapitány_1 2009.08.30. 22:14:36

A posztol könnyed stílusa tetszett, de egy valamit nem írt meg. Vajon indexelt kiállás elött/alatt? Ha nem akkor azért is hülye, ha igen, akkor a taxis bunkó, hogy magától nem engedte ki és ráhúzott, márpedig számíthatott volna arra, hogy nem néznek baltükörbe, és elve lassított volna...
Das ist eine ungarische virchaft.
Avagy vita a kanál vizeletben.

hupont 2009.08.30. 22:53:21

Némelyik hozzászóló valószínűleg sírva fakad, ha meglát egy üres rohammentőt.

HulyeReklamok 2009.08.30. 23:09:45

Nem messze tőlük estefele 6 kocsi rohant egymásba.

Na, ott a bogarak a jelek szerint nem jutottak át a túloldalra :)

buxa 2009.08.30. 23:14:57

az mar meg sem kerdezem, h micsinaltal a gubacsi uton, ami miatt ennyire mashol kalandoztak a gondolataid. csak nem a lidl kornyeken lebzselo ejszakai pillangok tereltek el a figyelmed? :) ejej, ha ezt anya megtudja...

digitális küllő 2009.08.30. 23:25:23

ott a gubacsi út végén lehet valami non-stop strand, mert annyi ott a fürdőruhás fehérnép....

Megdobbent 2009.08.31. 01:25:18

Takibacsiiii!!!!!!!!!

belekotty 2009.08.31. 06:43:07

Ilyen már velem is történt. A forgalmi szitura már nem emléxem, csak hogy rádudálam a mazsolára, aki utána a pirosnál mellém állt. Tekerte le az ablakot, mire én kiszállni készültem egy jó bunyó reményében, amikor elnézést kért és megköszönte hogy elkerültem a balesetet. Csak motyogtam elképedve, hogy semmi baj.

Geza16V 2009.08.31. 08:26:49

Csak nem a fehér Calibra ment majdnem gallyra, Muldi?

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.08.31. 08:39:55

Végre egy tényleg igényes poszt. Az vele az egyetlen baj, hogy a kommentelők szellemi színvonala és szépérzéke még nem érett meg egy ilyen opuszhoz.

Tisztelet a kivételnek, például nekem (is).

vivax 2009.08.31. 08:52:13

ilyen már volt velem is, de a ladás fiúk majdnem megvertek/megkúrtak. még szerencse, hogy mindig van nálam koton.

belekotty 2009.08.31. 09:10:26

@templomegere (50% bringa, 25% autó, 25% robogó): Van egy csomó troll akinek kényszere van hogy okádjon egyet a szájbertérbe. Ezek mindenütt +jelennek.

indapasssucks 2009.08.31. 11:05:01

höhöhö, kevesebb haikut és több polgárpukkasztást :)

5 kifejlett sünt érdemelsz
de a nap átsüt a felhőn
csingacsguk

Da Real Knee Grow 2009.08.31. 11:16:12

Há éjn is taszkiztam egy pár évig, de aztán feladtam mer jog sí nélkül állítólag nem szabad.
Azóta fehér cápaként dolgozom Ausztráliában.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.08.31. 11:35:00

Az írás jó. A kommentek,... társadalmunk jellemrajza.
Egyszer írtam egy könyvet. Kiadónak nagyon tetszett, de azt mondták, hogy rakjam tele még káromkodással, különben nem lehet eladni itthon. Nem raktam.

Dr.Bio74 2009.08.31. 12:20:10

Nekem mostanában csak rossz napjaim vannak, úgyhogy rettegjetek( nem csak a taxisok).

tőzegmalac 2009.08.31. 12:22:36

"bebambultam"...idióta

abcd1 (törölt) 2009.08.31. 13:06:04

@szaGértő: jelen esetben
@SilentSound: a te posztodban írta rólad valaki, azt hiszem a "vakit a motoros" vagy vagy valami hasonló volt a címe.Észre sem vetted?Nekem mindegy, hogy igaz-e vagy nem, de ha igaz, akkor, kérlek "beszivva" ne vezess

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.31. 13:15:23

Megint OFF:
@abcd1: Szerinted mennyire lenne életszerű az, hogy egy ilyen blogot nyomok, közben meg beszívva, és/vagy részegen vezetek? Mondjuk nem hibáztatlak a feltételezésért, mert tényleg vannak olyan balfaszok, akik ezt csinálják. Általában a jóképességű cimborák szoktak poénból ilyeneket beírogatni, de aki gyakran jár itt, az azért képben van vele, hogy mi komoly és mi nem. :) De hogy egyértelmű legyek, droggal még soha nem éltem, amikor meg alkoholt iszom, akkor soha nem vezetek, mint ahogy péntek éjjel sem, szerencsére akadt, aki hazavitt (ezt említettem is amúgy a posztban).

Egu 2009.08.31. 13:36:41

@SilentSound: SilentSound részeges! SilentSound részeges!!! Bebeeee...:))))
Tiszta óvoda.
A poszt meg jó, csak egy szabályosan közlekedő motoros is kellett volna bele. Legalább a másik sávba, vagy valami...:DDD

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.08.31. 13:43:13

Az Autózz paródiája a blogparódián: A mozgássérült cselgáncsbajnok esete a polszkitulajjal.

blogparodia.blog.hu/2009/08/31/autozz_a_mozgasserult_cselgancsbajnok_es_a_polszki#c6928599

Fogadjátok sok szeretettel, s egy szavát se vegyétek komolyan :-)

blaise88 2009.08.31. 13:48:53

és kitől fogsz megtanulni vezetni? és én?

hegyilany 2009.08.31. 14:02:48

@pafff: Ööööö... az utóbbi öt évben sokszor utazom taxival, és kettő kivételével kedves, udvarias, normálisan vezető taxisokat fogtam ki (lehet, hogy csak ez a cég válogatja meg nagyon az embereit, nem tudom). Viszont nagyon sok, a taxisokkal oltári bunkón (direkt előtte kivágódó, előző majd befékező stb.) viselkedő autóst láttam...
Biztos van sok hülye taxis. Arányaiban talán mégis kevesebb, mint ahány hülye autós.

alte trottel 2009.08.31. 21:53:33

@indapasssucks:

Már csak ezért a haikuért is érdemes volt megírni a posztot. Gratulálok Mester, ez egyszerűen tökéletes!
Ha nincs ellenedre, idézni fogom. Természetesen a szerző megjelölésével!

abcd1 (törölt) 2009.08.31. 21:57:55

@SilentSound: kösz, hogy nem hibáztatsz..egyébként sokan vannak, akik bort isznak és vizet prédikálnak,ezt természetesen általánosságban értem.A blogodra meg nem járok gyakran, néha-néha olvasgatom csak, így nem tudom milyen ember vagy , de azt őszintén becsülöm benned, hogy még soha nem éltél a droggal.Hogy stilszerű legyek-ahogy olvasgatom a különböző blogokon kommentelgetőket-lassan erkölcsileg jobban el fogják ítélni a gyorshajtókat, mint a drogosokat..na, ez szomorú

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.31. 22:12:15

@abcd1: Hehe, épp bort iszom. :))) De ma már nem vezetek. ;)

abcd1 (törölt) 2009.08.31. 22:31:00

@SilentSound: azzal semmi gond:)))Én vezetnék úgy is, ha o, o5 ezrelék lenne a megengedett véralkoholszint nálunk is, mint a világ legtöbb országában












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása