Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Elmaradt a kaszálás a pesti rakparton

2009.09.14. 16:23 :: SilentSound

Jól kiszámolták az okosok, hogy milyen sok bevétele lesz a parkolási rablótársaságnak és az önkormányzatnak akkor, ha azt a sok, igen kihasznált és népszerű parkolóhelyet fizetőssé teszik ott a rakparton. Rica Maca készített néhány fotót és elküldte nekünk. Gratulálok az ötlet kitalálójának, így most a belvárosban valószínűleg még egy kicsit több autó van minden nap, bevétel nem sok van belőle, az autósok meg szívnak.

Felállították a parkolóautomatákat a pesti alsórakparton, a parkolni vágyók viszont eltüntek a környékről. Hát egy kicsi elszámolták magukat a kerületi városatyák, és a parkolótársaságnak is elég nagy veszteség a sok fehér festék, az automaták, hogy a parkolóellenőr jelentős béréről már ne is beszéljünk:)

Úgy tűnik a 225 forintos óradíj drágának találtatott, és ezen még a maximális parkolási idő eltörlése sem segített.

Szerintem le lehet ülni értekezni, min kellene változtatni, mert ez így, túl az elmaradt bevételen, még látványnak is ronda!

Vagy nem?

210 komment

Címkék: budapest autó béna parkolás lehúzás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lotht 2009.09.15. 08:52:01

@záporjózsi: Idézek hosszabban: "mondjuk az üllői úton az Európark nem fizetős parkolójában"
De valóban nem ez a lényeg.
Az alábbi térkép szerint a Nagyvárad tér belváros felőli része fizetőövezet lett júniustól. Valóban így van?
www.fkpt.hu/3uzemeltetes/bp090601.pdf

záporjózsi 2009.09.15. 08:53:03

@sertésszamba:-/ malacmambó: Nem több ezer, néhány száz. Pl. máshol áll. Vagy messze és bliccelnek a sofőrök a felszíni járatokon. Valaki készített kimutatást a BKV bevételeiről és jegy/bérlet eladásairól a parkolás drágítása óta az előző év azonos időszakához képest?

keptelenseg 2009.09.15. 08:53:43

Kérjük a fizető parkolóvá alakítás teljes, részletes költségelszámolását, iletve a fentartási, üzemeltetési költségeket is.

Kérjük azt a tanulmányt, amely alapján a döntés a fizetőparkolás bevezetéséről megszületett.

Kérjük a tanulmány készítésével kapcsolatos információkat:
- ki adta ki a feladatot
- kinek
- milyen teljesítési feltételekkel
- közbeszerzési eljárás volt-e ha nem, mi alapján választották ki a tanulmány készítőjét
- a tanulmány készítésével kapcsolatos valamennyi önkormányzati kiadást

záporjózsi 2009.09.15. 08:54:44

@lotht: Tudtommal igen. De én a túloldalon szoktam megállni. Az azért vicc, hogy a P+R-eket és a P+Gy-ket díjasítják...

Phrascarica 2009.09.15. 08:56:14

@Hans Lopkowitz: ma megyek Markó utcai bíróságra a BÖP-el szemben. Megvolt a jegyem, de lefújta a szél (tényleg) kíváncsi vagyok mi történik?

sertésszamba:-/ malacmambó 2009.09.15. 08:57:30

@záporjózsi: Több lesz az néhány száznál.
Gyakorlatilag reggeltől késő estig tele volt a parkoló a Lánc-hídtól, a Dráva utcáig.
Most pedig jó ha 10-15 autó parkol összesen.

Phrascarica 2009.09.15. 08:58:06

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): egyébként annyiban talán tényleg nőtt a bevételük, hogy aki idáig 2-3 utcányira parkolt volna pénzért az ide lehozta, most viszont helyben növeli a bevételt :(

Phrascarica 2009.09.15. 09:00:31

@Kóser Malac: és akkor még nem beszéltünk a kőrúton belüli este 8-ig 370/óráról...

WUT (törölt) 2009.09.15. 09:00:42

reflexből azt mondtam volna, hogy igenis megérte ezt megcsinálni, lám, egy csomóan nem is ültek autóba.. de neem, ez sajnos nem így van. ugyanúgy autóba ültek, de még itt sem tették le, hogy esetleg innen anélkül mennének tovább, hanem még beljebb mentek, mint eddig szoktak, tovább fokozva a forgalmi terhelését a városnak.

előbb-utóbb egyszerűen mindenhol fizetőssé fogják tenni, és tudjátok, miért? nem, nem azért, mert a tiszta levegőre törekszenek a városatyák, hanem azért, mert egyre jobban fogy a pénz a kasszából (mindenhol, ahol közpénzek vannak), felét elpazarolják, másik felét ellopják, de közeledik az a pont, amikor elfogy és kész. és akkor mindent ki fognak találni, hogy legyen pénz.

záporjózsi 2009.09.15. 09:01:02

@sertésszamba:-/ malacmambó: Eddig is a Margit hídtól volt ingyenes...

indapass90210 2009.09.15. 09:03:59

@phrascarica: a lényeg, hogy majd amikor a bíróság előtt parkolsz, legyen nyomtatott A4-es az ablakban bíróság felirattal.

Dubito 2009.09.15. 09:11:07

Ez tök jó lesz így! Nem is kell oda sok parkoló, bicikliutat lehet felfesteni a helyére.
Sokkal szellősebb és kellemesebb látvány így.

glinolid 2009.09.15. 09:20:55

@Dubito: Pont erre gondoltam én is. Jó lenne egy rakparton vezetett, gyorsforgalmi biciklisáv.

Phrascarica 2009.09.15. 09:31:34

@Dövan: az szerintem csak Budán jön be, itt telefonos segítséget hívok...

Phrascarica 2009.09.15. 09:33:05

@Dövan: egyébként a múltkor amikor bementem a fellebezést beadni ott volt rengeteg bírosági papiros autó, de nem csak sima a4-es "bíróság" felírattal hanem nyomdában készült pöcsétes :)

Sparhelt · www.sparhelt.hu 2009.09.15. 09:33:11

Azt hinné az ember, hogy az a cél, hogy az emberek letegyék az autót és tömegközlekedjenek. A rakpart tipikusan olyan hely volt, ahova eddig lelehetett tenni az autót és tövábbmenni bármivel. A kerület vezetése bebizonyította az alkalmatlanságát, jöhet a következő csapat.

Alex3000 2009.09.15. 09:35:56

SAJNÁLJUK MÁR ŐKET EGYÜTT EGY PICIT!

Alex3000 2009.09.15. 09:38:29

@Kóser Malac: te ügye nem voltál ott matek órán?

united skates 2009.09.15. 09:42:52

szerintem első lépésnek jó, már csak a fel kéne szedni a macskakövet, és parkot, játszóteret kéne kialakítani, legalább lenne egy hely a belvárostól nem olyan messze, ahol az emberek is lemehetnek a Duna partjára, nem csak az autók.

tudom, tudom, bunkó vagyok, az város autózásra való, nem ottélésre.

leonaprofi (törölt) 2009.09.15. 09:43:17

Lenne szíves valaki elkezdeni szervezni egy hatásos autós demonstrációt? Ilyen nem nagyon volt még, de időszerű lenne.

Önjáró Talajgyalu 2009.09.15. 09:46:01

@WUT: Es gondolom szokas szerint olyan szerzodes van a parkolo uzemeltetojevel, hogyha elmaradna bevetel, akkor az onkormanyzat kompenzalja a koltsegeket. Mint rendesen... Szoval rohadt viccesek (es szanalmasak) ezek az ures parkolorol keszult kepek, de az a "sanda gyanum", hogy igyis-ugyis mi fizetunk...

belekotty 2009.09.15. 09:48:44

@united skates: Szép, kellemes, ámde rendkívül naív gondolat.
Egyrészt mert mijjen jáccótér az ami mellett rengeteg autó dönget el?
Másrészt az átlag évi két áradás után olyan karbantartási kölcsége lenne azoknak a parkoknak, jáccótereknek hogy ihaj. A Centrum 1ből felvállalná néhány szalainéért, sőt abból jutna a bősi víztározó dolgozóinak hogy évente néccer árasszák el Budapest rakpartyait.

Önjáró Talajgyalu 2009.09.15. 09:50:36

@united skates: Voltak erre tervek, hogy a teljes budai rakpart setaloresz lesz, most a fogyujtocsatorna atepitesevel. De valami varoskepvedo faszomegyesuletbizottsag megfurta a tervet, arra hivatkozva, hogy a budapesti Duna part a vilagorokseg reszet kepezi, tehat hozzanyulni szigoruan tilos. Szoval az allandosag jegyeben maradnak a dugoban araszolo autok, meg a szmog.

Egyet is ertek, elrettento peldanak tartsuk meg a jovo nemzedeknek is...

Önjáró Talajgyalu 2009.09.15. 09:52:43

@belekotty: Hja, ez az arados tema, ez jogos. :) De azert ha otletelni kell szerintem te is tudnal jobb felhasznalast a bpi rakpartoknak, minthogy betonnal legyenek kiontve, es ott napi 24 oraban autok "szaguldozzanak".

belekotty 2009.09.15. 09:58:18

@Önjáró Talajgyalu: A betont a legeccerűbb lepucolni, csak végigmennek rajt a locsolók.
Nem lehet őket nem autó úttá tenni, mert nincs észak déli közlekedés különben. Vagy mennyenek az autósok a Clark Ádám téren vagy a Kiskörúton északról Csepelre?
A macskakő meg a lépcső meg sokkal jobb, onnan könnyebb lesz belőni a Dunába ezt a sok korrupt szart, úgy nem szarják le a füvet majd ijedtükben.

Grigorij 2009.09.15. 10:00:13

Azért Noxin 8 órás hsz-e jól mutatja, hogy az emberek 99%-nak halvány fingja sincs a valóságról!

Mondjuk ki nyíltan, a fizetős parkolásnak hazánkban semmiféle forgalomkorlátozó, szabályozó szerepe nincs, kizárólag egy szűk réteg pénzlenyúlásáról van szó!

Mert!

1, Akkor tessék betiltani a belvárosban a munkahelyeket! Az nem megoldás, hogy majd BKV-val rohangálsz tárgyalásokra vagy taxival viszed a dolgokat egész nap ide meg oda... Tessék megtiltani, hogy a belvárosban munka történjen!
2, Tessék megtiltani, hogy a városkörnyékiek a fővárosba járjanak dolgozni, szórakozni stb.
3, Angyalföld jár elől a jó példával, amikor az Árpád híd tövébe panelgettó irodaházakat engedélyezett, de megfelelő parkolókat nem írt elő, ezért az összes köcsög kozmopolita irodista a Népfürdő utcai lakótelepre áll be, ahol a tanács - a Láng Gépgyári ex-párttitkár Dr. Tóth József polgármester segítségével - fizetőövezetet alakít ki...
4, Ugyancsak előnyös, hogy a Váci út mellett a legtöbb metrómegállónál fizetős zónákat jelöltek ki, tehát most már ott sem teheted le az autó, ha a belvárosban van dolgod!
5, Újpest szélkakas polgármestere, Dercze T is nagyon szeretheti a zsebét, mivel mindent megtesz azért, hogy a metróállomásoknál ne lehessen letenni az autót... Sőt a városkapunál az egyik még meglévő parkoló feléből is, na mi lett? Kitalálhatjátok! Kiadhatatlan irodaház!

Szóval nem kellenek a demagóg érvek, a fővárosi vezetők pártállástól függetlenül úgy alakítják ki a parkolózónákat, hogy SZÁNDÉKOSAN MEGAKADÁLYOZZÁK az autó letételét!
Bárhová mész, fizess!!!
Nincs BKV, nincs parkoló, nincs P+R lehetőség!

Fasisztoid és tolvaj bagázs...

És Noxinnak akár tetszik, akár nem, az az angyalföldi, aki a III. kerbe megy át parkolni az idióta!

Önjáró Talajgyalu 2009.09.15. 10:10:39

@belekotty: Azert ezt a problemat, hogy "nincs E-D kozlekedes" mashol eleg jol megoldottak mar... Ittis voltak tervek alagutra. A 4-es metro aranak toredekeert.

A lovoldozos/utanatakaritos resszel meg sajnos egyetertek. :P

belekotty 2009.09.15. 10:18:16

@Önjáró Talajgyalu: Az autó alagutakért joggal balhéznának azok akiknek nem telik rá.
5leteket + ne aggyá a maoista agitátornak (demszki) mert még gyorsan aláír néhány tanulmányt rá, néhány szalainéért.
Bécsben sincs park a Dunaparton, viszont egyírányúsították az utakat. Ezt itt nem lehet megtenni, mert kevés a híd.
Ja és pénzünk sincs.
Azért a lőszerre valót hogy ezt a sok köcsögöt belőjük a Dunába, szerintem összeadná a lakosság.

Picsasereghajtó 2009.09.15. 10:19:03

@Sparhelt: "A rakpart tipikusan olyan hely volt, ahova eddig lelehetett tenni az autót és tövábbmenni bármivel."

Áruld már el nekem, hogy mondjuk az Árpád-híd és a Kossuth tér között, a hidak közvetlen környezetét leszámítva (1/4-6 villamosok) mi az a bizonyos "bármi" amire ott át lehet szállni a sétahajókon kívül?

Nem, a rakpart tipikusan a "lebaszom oda a kocsit mert ott ingyér van, legfeljebb gyalogolok többet a melóhelyig" hely volt.

united skates 2009.09.15. 10:23:55

én ma már megmosolygom azokat, akik "ki" akarnak költözni a belvárosból a "nyugiba" a "zöld övezetbe", hogy inkább "kicsivel többet utazzanak" a munkába.

hát barátaim, ez szopó.
ugyanaz a bunkó a szomszédod, mint a belvárosban, mivel ő is onnan jött, nagyobb a retek, mint a belvárosban, az utak is szarabbak, szarabb esetben csatornád sincs (ld. a megaputri Érdet), többet szopsz a belvárosban, mintha ott laknál, mivel be- és hazajársz, nem olcsóbb, és mindenkinek megkeseríted az életét, aki megpróbál mégis a városban lakni. :)

"kikőtözünk a ződbe, meraz jó!"
:D

netsrot5 2009.09.15. 10:24:30

ROHADT HARÁCSOLÓ KAPITALIZMUS! Ez kellett nekünk? NEM!

Önjáró Talajgyalu 2009.09.15. 10:25:05

@belekotty: Akinek nem tellik ra? 500 milliard a metro... Kiszamoltad mar mennyibe kerul per kopf? :) Mellesleg meg, ha nem tellik, akkor szivja csak a szmogot... Lehet valasztani. Itthon meg a becis peldat nem azert nem lehet megjatszani, mert keves a hid, hanem mert teljesen mas a varosszerkezet, szerintem. Ezert is merult fel az alagut. Nem kell Becset majmolni. :)

Loszerbe mindenesetre beszallok, meg ha az egyeb reszletekben nem is ertunk egyet. ;)

wilike 2009.09.15. 10:26:40

Nyugiság van, minden skoda három napig tart... :) Néhány nap, max. egy-két hét, ugynannyi autó lesz ott, csak majd már nem ingyért. Nem kell ennyire aggódnotok, hogy felkopik az álla annak, aki ezt kitalálta! :o)

Picsasereghajtó 2009.09.15. 10:27:36

@Grigorij: "Akkor tessék betiltani a belvárosban a munkahelyeket! Az nem megoldás, hogy majd BKV-val rohangálsz tárgyalásokra vagy taxival viszed a dolgokat egész nap ide meg oda... Tessék megtiltani, hogy a belvárosban munka történjen!"

Azt hittem, a tegnapi, köcsögindex demagógiánál (jogszerűtlen hogy az Index feltegye a BKV-s végkielégítések listáját, mert hogy a személyiségi jogok, blabla) nagyobb baromságot nem tudsz kitalálni, de úgy látszik téged erre programoztak és folyamatosan kapod a szoftverfrissítést.

Egy bolti eladó, irodai dolgozó, árufeltöltő, stb miért is menjen autóval a belvárosba? Az ilyen egyszerű, helyhez kötött munkákból nagyságrendekkel több van mint azokból, ahol anyagot/árut/szerszámot/munkakutyát/stb kell mozgatni, és ahol emiatt indokolt az autó. Tárgyalásra meg simán lehet BKV-val menni, mi ebben a kunszt?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.09.15. 10:29:35

Érdekes, hogy Horvátországban tengerparti utcában egy nagyvárosban 120 Ft volt átszámolva...

Picsasereghajtó 2009.09.15. 10:30:32

@belekotty: "mennyenek az autósok a Clark Ádám téren vagy a Kiskörúton északról Csepelre?"

Nem, menjenek a Hungárián, vagy az M0-n, ha már kibasztuk rá azt a rengeteg adóforintot.

KopaszMercis 2009.09.15. 10:30:52

Hihetetlen hogy ennyire ostoba gecik vagytok mind...

Mi fogjuk kfizetni az ADONKBOL TI HULYE FASZOK, mert az onkormanyzat minimalis kihasznaltsagot GARANTAL a parkolotarsasagnak.

Basszatok meg.. 10 millio emberszabasu hazaja vagyunk. Azon rohogsz hogy teged fognak megbaszni!

Önjáró Talajgyalu 2009.09.15. 10:33:29

@wilike: Az en Skodam mar 25 eve tart... Es pont ezert aggodok a politikai 'skodak' miatt is... :D

Önjáró Talajgyalu 2009.09.15. 10:34:15

@KopaszMercis: Ezt mar irtam enis, de no reakcio volt. Sugerek ezek mind. ;)

belekotty 2009.09.15. 10:41:28

@Sün! balázs: Aha. Én a III kerületből hogyan mennyek mongyuk az Info parkba?
Kerüjjek Vác felé?

Picsasereghajtó 2009.09.15. 10:49:48

@newtehen: Nem, pont azért írok ilyet, mert minden nap járok vele munkába, sőt még hétvégén illetve éjjel-hajnalban is. Ha ütnének, se járnék autóval.

@belekotty: 103 vagy 203 busz a Lágymányosi budai hídfőig, vagy 4-6 villamos, 203, 203A, 212 busz a Petőfi hídig attól függően, hogy melyik van közelebb. Azt nem tudom hogy ezekig mivel jutsz el, ha azt is megmondod hogy a III. kerületben megközelítőleg merrefelé laksz, akkor tudni fogom :)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.09.15. 10:53:09

@newtehen: Mert Budapesten kizárólag lakótelepek léteznek, a belvárosi nagypolgári lakásokban is csak azok a prolik élnek, akiknek nincs pénzük kertes házra (az nem számít, hogy egy ilyen lakás ára a duplája is lehet egy családi házénak az agglomerációban), és BKV-val is csak azok mennek akiknek nincs pénzük autóra?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.09.15. 10:53:34

@Sün! balázs: Hát nem tudom, nem értelek. Nekem minden esetre nem fér bele a munkakezdésbe az a +-45 perc, amit össze lehet szedni egy 60 km- es úton tömeg közlekedve. Ezért meg hagy ne induljak már egy órával korábban...
Én amúgy inkább a Telekocsi rendszereket látnám megoldásnak.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.09.15. 10:58:07

@newtehen: Mi igen? Hogy 25-30 milliós lakásokban csóróbbak laknak, mint 12-15 milliós családi házakban? Furcsa gondolatmenet :)))

united skates 2009.09.15. 11:00:04

@newtehen:

de van, csak én igazi zöldövezetben vettem, cserébe nem várom el, hogy minden nap odajárjak, és a belváros szétnyíljon előttem, mint a Vörös-tenger.
:-P

inkább amikor dolgozom, addig a belvárosban lakom, amikor nem, akkor meg nem.

és mindezt nem drágábban oldottam meg, mint egy szutyok fóti, érdi, budakalászi szemétdombon egy családi putri ára (min. 25-30 milla).

Vonaljegy 2009.09.15. 11:04:25

Nagy pofára esés a dolog, valóban, viszont nem értek egyet a posztolóval abban, hogy ettől most rondább lenne a környék. Nagy autós vagyok, sok helyre azzal járok, de a város szerintem szebb ott, ahol nincs ezer kocsi a járdán.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.09.15. 11:07:00

@united skates: Jó, most nem a putritelepre gondoltam. Hanem egy normális környéken. Persze, tudom, borsodban kapsz 500 eFt-ért komplett vályogházat. De Egy olyan helyen, ahova érdemes kiköltözni, 15 milla csak a telek. Egy ház nem áll meg 35 misi alatt. És mondjuk Van egy előnye a belvárosi 25 millás 15 négyzetméteres lakással szemben: El lehet adni. De ha úgy gondolod, hogy lesz két gyereked, meg egy kutyád, melléhúzol még egy szobát, vagy beépíted a tetőteret. Ezt sosem adja vissza pesti kaptár, ahol a szomszédból terjengő káposztaszagot elnyomja az alattad lakó WC szaga.

Minden Nick Foglalt Már Talán Ez Nem 2009.09.15. 11:08:09

Fizetőssé kéne tenni a képviselőknek a parlamentbe való bejárást is, hátha akkor nem hoznak annyi hülye jogszabályt.

eszemmm 2009.09.15. 11:09:23

@A szerelő: mert eddig a pont nempestiek szívatták a pestieket azzal, h nem bírják felpakolni a seggüket a vonatra hanem autóval kétszer annyi idő alatt járnak be a városba. És a jobbfejek/értelmesebbek még megálltak a hídnál, de van aki az ajtóig akar kocsival menni. A belvárosban közlekedő autók 90%-a külsős, azaz nem helyi.

eszemmm 2009.09.15. 11:10:50

@belekotty: hév+villamos, szívem csücske

KopaszMercis 2009.09.15. 11:14:20

@Önjáró Talajgyalu:

de silent sound is egy pirez hogy ezt nem teszi be update-be

amugy en mar tegnap este is mondtam, mert kurvara nem ugy van ahogyan a posztbol azt hinne az ember, hogy akkor cumi nekik.

Mi mindenkeppen csengetunk vagy aki ott parkol vagy aki nem de vki mindenkeppen csenget ezeknek a geciknek.

Es meg jot is rohog magan, hogy "HAHAH URES A PARKOLO HIHIHI"

b+

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.09.15. 11:15:41

Az a baj, hogy a pestiek képtelenek felfogni, hogy a bkv nem jár nagyon pesten kívül. (HÉV talán ide-oda)
A Vonat, busz, meg olyan óránként, másfél óránként jár, plusz-minusz 40 perces késéséekkel.
Én 6 évig jártam egy vonattal, amiről azt hittem, hogy 6:20-as, és 6 év után derült ki Róla, hogy 5:50-es, csak késik minden nap fél órát. (ezt 40 km-en szedte össze...)

united skates 2009.09.15. 11:16:07

@newtehen:

abszolút torz, ahogy a belvárosi lakást, és a vidéki házat elképzeled. :)

"borsodban kapsz 500 eFt-ért komplett vályogházat." - nem Borsodban vettem.

"De Egy olyan helyen, ahova érdemes kiköltözni, 15 milla csak a telek." - nem, pont ezek azok a helyek, ahova NEM érdemes kiköltözni. 15 milláért kurvajó házat kapsz az ország legszebb helyein, tudhatnád, ha nézted volna valaha is, de neked csak határozott véleményed van. :D

"És mondjuk Van egy előnye a belvárosi 25 millás 15 négyzetméteres lakással szemben: El lehet adni. " - fingod nincs az árakról.

"Ezt sosem adja vissza pesti kaptár, ahol a szomszédból terjengő káposztaszagot elnyomja az alattad lakó WC szaga." - fingod nincs semmiről.

de legalább van egy határozott elképzelésed, csak így tovább!

tlantos 2009.09.15. 11:30:09

@lotht: itt-ott azert santit a terkep.
jelenleg 365ft/oras ovezetben parkolok ingyen (mivel parkoloora sincs, es tabla sincs)

belekotty 2009.09.15. 11:30:15

@eszemmm: Na /sze! Majd elbaszok 2 órát BMV-vel amikor 5 ezer/órát keresek.

belekotty 2009.09.15. 11:33:14

@Sün! balázs: Ja, és ezé tarcsak bérletet, me havonta kéccer m1ek egy-egy kisérletet +csinálni az eltén? Vagy v1ek j1eket? Mert azzal háromszor annyiba lesz mint kocsival, pénzben, időben. Ti hüjének néztek?

lovacska30 2009.09.15. 11:33:38

off
sziasztok, bocsanat az off ert de nem tudja vki veletlenül, h ha elveszett a regisztracios matricam akkor nem lehet csak matricat potolni valahogy? Cak teljes rendszamcserevel lehet ezt a dolgot megoldani?
Nagyon köszi:)

on

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.09.15. 11:34:11

@united skates: "de neked csak határozott véleményed van. :D"
Szerintem épp az a baj, ha valakinek nincs határozott véleménye.
"-Ti mind önálló egyéniségek vagytok!
-Igen! Mi mind egyéniségek vagyunk!
-Nem! Én nem..."
Laktam pesten, laktam vidéken. Láttam ezt, láttam azt. Laktam Vidéken is kaptárban, és voltam Pesten is zöldövezetben. De magyarázd el légyszíves.
Amúgy igen, fingom sincs semmiről. Mert Te minden tudsz, és azt is tudod, ki mit tud... nem vagy Te egy nagyon beképzelt és rátarti? Mi alapján ítélsz el? Ki vagy Te, hogy feljogosítva érzed magad megítélni???? Mi alapján helyezed ilyen szinten fölém magad?
Nem tudom hol veszel Te 15 millióért házat, (úgy, hogy ne költs rá még 10-et), de ott én nem akarok lakni.
Igen. Konkrét elképzeléseim vannak. De legalább vannak. :-)

tlantos 2009.09.15. 11:37:39

@lovacska30: hogy sikerult elveszteni?
elloptak a szelvedot?
adnak valami 1000 ft-ert uj matricat, ha (akar darabokben, par uvegszilankkal) beviszed a regit. Egyebkent nem.

igazi hős 2009.09.15. 11:38:31

@Gery Greyhound >: Azok a nagypolgári lakások: befűthetetlenek, szellőztethetetlenek, rossz elosztásúak és valóban marha drágák. Kívülről szépek, jó a 4 méteres belmagasság, ha az ember képeket tárol a falon, de lakni benne nem jó. A műszaki állapotokról ne is szóljunk.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.09.15. 11:47:38

Amúgy igazából a pesten székelő cégeknek kellene kiköltözni vidékre, és mindjárt nem volna itt bent akkora tumultus.

lovacska30 2009.09.15. 11:54:32

@tlantos: hat ugy h tavaly vettem az autot es eredetileg "c-s" rendszama volt, az atiratast nem en inteztem es mivel nem voltam tul jartas ezekben az ügyekben ezert mikor a kezembe nyomtak a renszamot es az uj forgalmit nekem nem tünt fel h vami meg hianyzik es most szombatig senkinek mig a rendörök ki nem szurtak.. rendesek voltak mert nem vontak be a forgalmit..
a szevedöm megvan:))) csak a matrica veszett el.. lehet h en veszitettem el lehet h soha nem is kaptam meg nem emlekszem mar.. de ez igy szomoru, h az egesz rendszamot le kell cserelnem egy matrica miatt.. azert köszönöm a segitseget (amugy ilyenkor a parkolo matricamnak is annyi?)

SickBoy 2009.09.15. 11:55:01

Mindenféle sokmilliós tanácsadási díj nélkül, ingyé' megmondom, hogy az kell a népnek, hogy nyugisan tudjon parkolni, olcsóé', meg hogy jól tudjon közlekedni.

Nem kell a pépluszer, se a békávé, mer' olyan hányadék a tömegközlekedés minősége, hogy arra aki teheti nem száll fel, rendberakni pedig annyi píz kéne, hogy éhenhalnának a menedzserek, a végkielégítésükre várók, meg a szegény tanácsadó cégek is...

...na, akinek egy kis esze van, az továbbra is a rakparton parkol, a szélvédő mögött - a tegnapi poszt alapján - egy "BÍRÓSÁG" felirattal :o)))

szmoker (Homo Trollicus) 2009.09.15. 12:01:06

Ótómattába a purhab a legjobb.
Van is a sufniban vagy 5 flakonnal :)

Wild One 2009.09.15. 12:05:48

Én augusztusban eladtam a kocsit, és maradt 1-1 használatlan, full-ra feltöltött parkoló kártyám, egy Centrum-os, és egy B.Ö.P.-ös. Mivel az ügyfélszolgálatoknál azt mondták, hogy nem veszik vissza, ezért meghirdettem az Aproneten, FÉLÁRON! Az a röhej, hogy miközben mindenki sír, hogy drága a parkolás, nem jelentkezett érte senki, holott egyrészt sok ezer forintot spórolhat vele, másrészt nem kellene 20 kiló apróval a zsebében mászkálni, hanem az éppen szükséges összeget az automata leemeli a kártyáról. Ha valaki esetleg mégis akarna féláron parkolni az egész város területén, akkoor dobjon egy e-mailt a zetelaky kukac freestart pont hu címre... :-))

KopaszMercis 2009.09.15. 12:07:36

@belekotty:

fu bazd meg en is elmegyek kurvanak..

KopaszMercis 2009.09.15. 12:10:30

@Wild One:

en mobillal parkolok testverem sajnalom!

exseven 2009.09.15. 12:14:01

@Önjáró Talajgyalu: nem úgy volt az. Kétszer kétsávossá akarták alakítani a rakpartot. Szó nem volt itt semmiféle gyalogoszónáról! A sci-fi tervek egyike volt alagútba tenni ezt a duna-menti autópályát, és a tetejét befüvesíteni. Ennek realitása semmi volt, de kaptunk volna még nagyobb átmenő forgalmat. Ezt fúrták meg hálisten.

belekotty 2009.09.15. 12:19:31

@KopaszMercis: Ennyi a tarifa mostanság? Nem vok tájékozott az árakról, de látom te naprakész vagy. :-))

KopaszMercis 2009.09.15. 12:26:14

@belekotty:

o akkor en ertettem felre.. azt hittem tudod magadrol :)

Deuce Bigalow 2009.09.15. 12:34:33

OFF: tanácsot kérek: múlt héten a SOTE-ra kellett mennem a Baross utcába, de ott nem volt parkolóhely, ezért a Mária utcába parkoltam, ahogy a kocsik 90%-ka is bal oldalon, srégen, párhuzamosan a többivel, a kocsi első kereke a járdán (1m táv megvolt). No persze, a k.területisek jól megm@sztak, cetli és csekk a szélvédőn, 7 ropi (nem lehet ugyebár a járdán parkolni, csak ahol megengedett, dehát 1 bolond 100-at csinál, ugye).
DE! a f@szkalap visszamaradott értelmi képességével elírta a csekken meg a cetlin is a rendszámomat (összekevert 2 mássalhangzót). készítenek ezek a kis mocskok fényképet, vagy felejtsem el az egészet?

united skates 2009.09.15. 12:45:29

@Deuce Bigalow:

engem úgy jelentettek föl szabálytalan parkolásért, hogy a dátumot elírták 3009. júl.-ra. :)

egyrészt ez rágalmazás ugye, hogy én 1000 év múlva szabálytalanul dogok parkolni. kikérem magamnak, én akkor már folyami homok leszek.

másrészt nem tudom elképzelni, hogy mivel fogják bizonyítani a szabálytalan parkolásomat, mivel semmi nem tiltja ott parkolást, tehát fényképről ez nem derülhet ki, amúgy meg simán mutatok nekik egy olyan képet, ami dátum szerint ugyanakkor készült, csak éppen nem áll azon a helyen egyetlen autó sem.

szerintem menj vissza, állítsd át a fényképeződön a dátumot, és fényképezd le az üres parkolóhelyet bizonyítékként, aztán el lehet dönteni, hogy melyik kép a hamisítvány.

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.09.15. 13:00:08

Nevetséges, ami itt megy! A nagymamán a Gyakorló utcai lakótelepen lakik (Örs vezér tere). Valamelyik nap megkért, hogy vásároljak be neki jó pár dolgot és vigyem fel, ez pénteken kettőkor volt, nem hogy a ház előtt, de az egész utcában hosszas körözgetés és várakozás után találtam helyet. Köszönhetően a sok elővárosi "tahónak", akik arra képesek, hogy eddig bejöjjenek, de a városi parkolódíjakat már nem akarják kifizetni.
Az összes ilyen helyre parkolóautomatákat állítanék fel!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.09.15. 13:04:30

@s_timcsi: Azért tahó, aki ott rakja le az autóját, mert nincs normális elővárosi közlekedés és normális parkolási lehetőség? Ha lenne saját parkolóhely a lakáshoz és oda beáll valaki, az nyilvánvalóan taplóság. A lakótelep az egyetlen alternatíva azon a környéken, mivel ott is a lakók jó része elmegy onnan autóval reggel. Ne haragudj meg érte, hogy ezt mondom, de elég idióta dolog ezért azokat hibáztatni, akik legalább a belvárosba tömegközlekedéssel mennek autó helyett.

Deuce Bigalow 2009.09.15. 13:07:34

@s_timcsi: gratula ez szép volt, brávó! nem vagy te egy kicsit..... áhh, mindegy

Claudius_az_Isten 2009.09.15. 14:45:12

P+R?
A kedves külvárosi polgármesteri hivatalok a belvárosi önkormányzati-magán-parkolómaffiához járnak tanfolyamra.
Nyár eleje óta a Kispest Határ úti metromegálló környéke is fizetős lett. Olyannyira, hogy a havi költség nagyjából megegyezik a BKV bérlet árával. Így legyen környezettudatos a külvárosi autós...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.09.15. 14:52:23

@phrascarica: Na, akkor megkérlek, hogy meséld el, hogyan jut be bármi a fővárosba, ha mi esetleg lezárjuk az utakat :) Mellesleg se kukorica, se búzatábla nincs arrafelé, de tehenet se sokat látok ottan a fővárosban :D

Ja, tudom mink nincsen! Négyes metró XDDD

wilike 2009.09.15. 15:20:08

@Önjáró Talajgyalu: OK, az enyém csak három évet bírt anno, 1977-1980-ig egy 1000MB :D Madzag tartotta a hátsó ajtaját, mert göröngyös úton kinyílt, annyira "flexibilis" volt már a kasztnija.. :D

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.09.15. 15:25:25

@Dubito: Úgy szeretem, hogy a sok fúdezöld okostojás kamu-biciklistának halvány gőze nincs arról, hogy miről beszél.

Kedves Dubito, glinolid és tsaik:

ha valaha az életben jártatok volna arrafelé (akár gyalog, akár biciklivel), akkor bizony tudnátok, hogy a-pesti-rakparttal-párhuzamosan-már-van-bicikliút! Pont a rakpart fölött. mondanom sem kell, nem fog homorúra kopni a sok használattól...

sötétek...

úgy imádom, hogy már megint olyan emberek verik a más f4szát a csalánba, akiknek

1. halvány gőzük nincs az egészről, mert nem is járnak arra

2. nem dolgoznak, csak iskolába járnak, oda meg elég délben betámolyogni

3. gimisek, és viszi őket apuanyu

4. nyomják a "mé' nem jársz biciklive'?" dumát, abból kiindulva, hogy ők a bárpincéri/halbontói/könyvtárosi melójukba tudnak biciklivel járni. igen, van, aki megteheti, hogy sportcipőben és leizzadva essen be a melóhelyére. és van, aki nem.

Devil 2009.09.15. 22:02:12

Ne legyenek illuzioink: a parkolasi dij nem azert van hogy a forgalmat csokkentse vagy kevesebben parkoljanak "foloslegesen". A fraszt. A forgalom fikarcnyit se csokkent, es ugyanolyan zsufoltak a parkolok. Akinek at kell mennie a varoson, vagy be kell jonnie, az be is fog jonni, akinek ott kell ugyinteznie, vagy ott lakik, az ott fog parkolni. Es hogy miert nem BKVval? Mert lassu, koszos, draga, kenyelmetlen? Ulj at a belvarosban BKVra? Eloszor is nincs hol, masodszor az autod fenntartasa melle vegyel BKV berletet is? Na ne.
A parkolasi penz nyilvan korbeforog es valamelyik partkasszaban landol. Valoszinuleg mindegyikbe mert ki tudja mikor kit kell megkenni/megvenni, es melyik hulye megelhetesi part ne adna el szivesen a varosunkat?
A valodi forgalomcsokkentesi lehetosegeket pedig reg eljatszottak. P+R parkolokat kellett volna epiteni a metro vegallomasokhoz vagy a kulso keruletekben levo tomegkozlekedesi csomopontokhoz. De ezeket a helyeket eladtak irodahaznak, plazanak (Arkad) vagy egyszeruen sulyosan alulterveztek oket. A piros metrot sem kotottek ossze a HEV-vel. A 4-es metrot is Ujpalotaig kellett volna kivinni.
Egyetlen pozitivum az lesz ha legalabb a 4-es metro budai vegallomasanal lesz PR.
Szoval szerintem egy kanna benzint minden parkoloautomatara es sokkal kevesebbet kell majd magyarazni honnan volt penz a valasztasi kampanyra!

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.09.15. 23:23:42

@Devil: A Szentmise véget ért, az igazság kimondatott, térjetek haza békével!

Ehhez egyetlen betűt sem tudok hozzáfűzni. Köszönöm, Devil! :)

OFF
Remélem, lassacskán egyre többen és többen nézünk be a függöny mögé... és a kritikus tömeg elérése után kissé kényelmetlenül érzi majd magát a drága Elit (ami biza pártközi).

cso zsi 2009.09.15. 23:54:17

Miért is ürült ki a fizetőssé vált rakpart?
Ismerős meséli ma, hogy eddig ott tette le a kocsit, majd BKV-val ment a pár órás dolgára.
Most elmegy a célig, mert ha fizetni kell+BKV, akkor inkább fizet a célban egy százassal többet óránként.
Most fújolhatnak a zöldek, valakinek biztos jobb így.

belekotty 2009.09.16. 08:47:36

@KuKori: Faszfej paraszt! Asziszed az agrárium szarja a passzátszelet? Te vagy az a sötét vidéki aki állami támogatásból vett traktorjával jön a fővárosba blokádolni?
Sír ha sok a termés, sír ha kevés, sír ha sűt a nap, sír ha esik az eső? A franc sem kiváncsi a versenyképtelen cuccodra!
Inkább a netedet blokkold és akkor nem írsz hüjeségeket ide!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.09.16. 08:51:47

@belekotty: A személyeskedést kéretik mellőzni. Mellesleg KuKori pont nem mezőgazdaságban dolgozik. :)

2009.09.16. 09:59:05

@Kóser Malac:
„...Aki ruppótlan, az járjon bicajjal vagy ott a BKV...”

Az még véletlenül sem jutott fejedbe, hogy valakinek esetleg más oka is lehet a bringázásra, mint a csóróság?
Gratulálok, imádom az ilyet... :-(

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.09.16. 11:06:48

@Deuce Bigalow: Reklamáld meg, hogy véletlen másik autó csekkjét tették a szélvédődre. Amúgy csinálnak fényképet. És ne fizesd be ezen a csekken, mert nem fogadják el, hogy a Te autódra szól, 4 év és 363 nap múlva kiküldik majd kamatos kamattal büntit.

Devil 2009.09.16. 12:52:21

@KuKori: Szerintem pont annyira nem kell neked a fejed, mint a videkieknek Pest - ugyse hasznalod semmire, ha levagod legalabb nem kell tobb svajcisapkat venned!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.09.16. 13:14:35

@Devil: Ebben azért nem lennék annyira biztos...

Perillustris 2009.09.17. 15:07:08

@hufnagel@citromail.hu: "Már azt sem értem igazán, milyen jogon adják el a közterület használati jogát parkolásra, amikor annak a nevében eleve benne van hogy mindenkié, hisz az KÖZTERÜLET!"

Így van. Mindenkié. Ezért aki többet használja (vö. többet vesz ki a közösből), annak fizetnie kell érte.

Perillustris 2009.09.17. 15:11:40

@Tibike15: "Lassan elérjük, hogy egész Budapest egy nagy fizetős övezet lesz."

Remélem is.

Perillustris 2009.09.17. 15:21:15

@Grigorij: Szerinted Újpestnek miért jó, ha az egyik központi helyén ingyenesen parkolnak az agglomerációból érkezők? Mi az előnye a kerületnek?

Dercze - akivel amúgy nem sok dologban értek egyet - erre jól válaszolt: semmi.

A Népfürdő utcához kapcsolódó véleményeddel ellenben egyetértek. Durva ami ott van.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.09.17. 18:24:36

@SilentSound: Na, működik még a flame kapcsoló a gépemen :D Ezt a sok ideggyenge kommentelőt szeretem a legjobban errefelé :DDD

(ők a kedvenceim: sutty!, belekotty, a harmadik nick nevére most nem emlékszem :DDD)

ricamaca 2009.09.19. 08:32:24

Örülök hogy sikerült ennyi hozzászólást generálnom. Pár gondolat a végére: Azért tartom rondának (is) a jelenlegi állapotot, mert az a hepehupás macskakő ami ott van min. 50 éve nem volt felújítva. Időnként illik fel, majd újra lerakni. Legalább nem láttuk amikor eltakarta a sok autó. A parkolás nemcsak a vidékieket érinti! Sőt! Február 1-től már az sem parkolhat az egész kerületében ingyen, aki jogosult matrica kiváltására, mert pl. a XII. kerület 6 övezetre lesz osztva, az EU normáknak megfelelően. Ugyanis "x" ezer parkolóhelyenként kell kialakítani egy övezetet! Aztán: hiába emelték 375 forintra a belső részeken a díjat, nem lett több hely, mert a helyi lakosok a helyek 90 %-át elfoglalják. Február 1-től ebben is változás, hogy csak egy autó után jár az ingyenesség, a másodikkal kedvezményes díjjért lehet majd parkolni.

Perillustris 2009.09.19. 14:45:54

@ricamaca: Ezek szerint kész haszon, hogy az autók miatt berepedezett járdákat újra és újra elfoglalják a kocsik, hiszen így szebb lesz az utca.

A következő lépcső pedig az, hogy az ingyenességet megszüntetik.

¾ Kekec 2009.09.22. 17:43:50

Nem ronda!
Még fűvel is bevetném. D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása