Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Vajon saját magát is megbünteti a bírónő?

2009.09.14. 09:53 :: SilentSound

Érdekes fotókat készített Lajos egy bírósági épület előtt a járdán, ahol is - levélírónk forró nyomon utánaérdeklődött - legalább az egyik szabálytalanul parkoló autót egy bírónő használja. Jó (és egyben leginkább költői) kérdés, hogy ha adott esetben egy közterület-felügyelő vagy parkolási ellenőr megbüntetné - amit egy cetlivel ezek szerint ki lehet védeni -, aztán pedig bíróságra kerülne az ügy, akkor a bírónőt saját kollégája, vagy ő saját magát elítélné-e?

A bírónő nem véletlen, mert bementem a portára délután és megkérdeztem, választ kaptam. A fehér gk tulajdonosát nem sikerült elérni, mert a portás szerint már a Mammutban volt.... A fekete gk tulajdonosa már nem parkolt ott. A járdából meghagyott szabad hely mérete már olyan mellékes ebben az esetben, hogy nem is írtam róla.

Amíg a bíró úgy ítéli, hogy neki szabad, addig e-mai címem nélkül kérem, hogy közöljék az alábbiakat:

A Széna tér közelében van a négy hatalmi ág egyik, - a bírói ág - egyik képviselete. Itt fényképeztem ezt a hatalmi ágat megszégyenítő két járművet.

Az ablakba tett jelzéssel a parkolóőrnek üzentek? Aki ezt el is fogadta, mert délutánig nem büntette meg őket, csak az odébb állókat.

Ez az üzenet erősebb (és költségtakarékosabb) a rokkantkártyáknál is! A másik hatalmi ág, a rendfenntartás rá sem hederít. Miért?

A három táblát összeolvasva: Gazdasági Kollégium, Szabálysértési Csoport. Milyen ítéletek születhetnek ezen járművek bírónőinek perein? Hagyták már el a pályát ettől kisebb gaztettért is. Van aki erre kényszerítse őket, van ebben a hatalmi ágban olyan méltóság, hogy azt mondják, hogy ezt nem engedjük?

98 komment

Címkék: budapest autó büntetés parkolás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

naveed 2009.09.14. 10:09:47

Biztosan azért nem büntette meg a közterületes, mert egyszer még szüksége lehet egy jó ismerősre a bíróságon. :)))

SickBoy 2009.09.14. 10:21:56

Saját maga felett nyílván nem ítélkezhet, ha szabálysértési eljárás indul ellene, akkor egy másik bíró teszi ezt meg. Természetesen hiszek benne, hogy részrehajlás nélkül, hiszen a törvény előtt mindenki egyenlő... de azért talán nem alaptalanul feltételezem, hogy vannak egyenlőbbek ;o)

Ilyen cetlit hagyni a szélvédőn több mint pofátlanság. Tessék szabályosan parkolni, parkolójegyet venni, vagy megfizetni a fix parkolási engedélyt. Hogy ezt saját zsebből, vagy a bíróság finanszírozza-e, az nekem már mindegy. Az A4-es papírra nyomtatott bármilyen felirat nem mentesít. Milyen érdekes persze, hogy a megfelelő szöveg mégis mentesítő hatású...
Ez így felháborító, éppúgy, mint a Podmaniczky-ről a körútra balra forduló rendőrautó: azt mutatja, hogy a hatalmi ágak képviselői - akiknek elvileg ugye példát mutatva kéne előttünk járniuk - mindent megengedhetnek és meg is engednek maguknak, mint anno a nemesség. A sok paraszt meg... hát amit lehet a Jupiternek. :o/

Amúgy meg szép nagy a Merci, jó tudni, hogy legalább a bíróságon dolgozókat tisztességesen megfizetik.

És örülök, hogy látszik mindkét rendszám. Pellengérre velük :o)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.09.14. 10:26:05

Neoluxot elő, oszt' mehet rá a "JÁRDA!" felirat. Utána meg az vesse rám az első követ, aki utolér.

VakondM 2009.09.14. 10:40:47

A bíróság lap fölé, a szélvédőre rá kell ragasztani technokollal egy papírt amire tetszés szerinti üzenet írható. Szerintem 2-3 nap után már megunja, vagy hoz spaknit :)

pt_tomi 2009.09.14. 10:48:48

Csekket neki!
Majd ha csinálnak parkolót amihez kirakják, hogy "engedéllyel" akkor ér valamit az a nyomtatott fecni...addig ez nálam annyit jelent hogy "leszarom a szabályokat, nehogy már nekem ugass kisköcsög bíróságon dolgozom"

Egyébként ha valakinek van egy kis sütnivalója, már most nyomtatja a céges feliratokat:)

Gontar 2009.09.14. 10:51:51

WOW!!!! Ezekszerint elég egy darab papír a szélvédő mögé, amire ráírom nagybetűkkel, hogy "BÍRÓSÁG" és ingyé parkolhatok akár tilosban is? Ez a nem semmi! :-PPP

Magyarisztán... mutyisztán... abszurdisztán... ezek a szavak jutottak hirtelen eszembe a képek láttán...

naveed 2009.09.14. 10:59:37

@Gontar: Szerintem azt írd a papírra, hogy "BÍRÓSÁG, súlyos testi sértés miatt vagyok a vádlott!", akkor biztosan nem kapsz csomagot az autódra. :D

Gatwick_217 2009.09.14. 10:59:57

Hatalmi ágból szerintem csak három van, igaz ebből egyik a bíróság. Ettől még persze a Qrva anyjukat,hogy ott parkolnak ilyen pofátlanul.....

2009.09.14. 11:06:24

Persze, hogy mebüntetné!

Az ilyen kérdések miatt tart itt az ország! :-))

2009.09.14. 11:08:03

Neolux, technokol... gratulálok! :-(

Gontar 2009.09.14. 11:13:44

@naveed:

Jaja.

Lehetne gyártani "MAFFIA"/"CI$ß&@ MAFFIA"/"PÉNZBEHAJTÓ"/"O.V."/"Gy. F."/"BANKIGAZGATÓ"/"GÓJ MOTOROS"/"PARIS HILTON"/"BIN LADEN" stb. papírkákat is, és tetszés szerint váltogatni. xDDD Vagy egyszerre kitenni mindet. :-P

Ferocious 2009.09.14. 11:15:36

Ej de kár, hogy nem vagyok parkolóőr... én szarrá büntettem volna a két pofátlan férget...

Ennyi.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.09.14. 11:16:28

@Ferocious: Egyébként nem az van, hogy ha tilosban parkol, akkor a parkolási ellenőr nem büntetheti (de szokták azért), a közteres viszont igen?

Ferocious 2009.09.14. 11:18:26

@SilentSound: Jól tudod, elméletileg a közteres dolga lenne a bünti (akár kerékbilincs is), de hát az egyik kutya nem harapja meg a másikat...

Ezt is csak ebben az országban lehet megtenni, érdekes módon tőlünk kicsit nyugatabbra ezt nem mernék megtenni!

indapass90210 2009.09.14. 11:21:03

Amúgy nem védeni akarom a tilosban parkolókat, de megint itt az ősi probléma, hogy nincs elég parkolóhely, a tömegközlekedés olyan amilyen, és ha csak fele igaz annak, amit a bkvfigyelőn írnak, akkor már veszélyebb mint teli tárral az oroszrulett :)

-d(-_-)b- 2009.09.14. 11:29:01

@Gatwick_217: újabban azt mondják, a média a negyedik ág.

Ha demszky esetében videó alapján megbüntették, akkor itt is indítsanak eljárást.

2009.09.14. 12:20:08

Off:
@Dövan:
Nem mintha védeni akarnám, a trollokat, de aArra mondjuk azért kíváncsi lenék, hogy sok évnyi bkv-zás alatt engem (és még rajta kívül sok ezer másik utast), miért nem „találtak meg”?
Arra szerettem volna ezzel célozni, hogy nem biztos, hogy az ilyen esetek előzmény nélkül valók...
on:

gnme 2009.09.14. 12:34:03

...egész jó fényképek.

Körbeérdeklődök valakinek kell-e egy ilyen merci. Helyszín adott, szabálytalanság adott.

Aztán elfuvaroztatjuk napközben és lesz belőle felújító készlet.

blogsámán 2009.09.14. 12:36:04

@SilentSound: @Ferocious: Régen valóban így volt, ahogy mondjátok, de a nyár óta hatályos új fővárosi parkolási rendelet értelmében bizonyos esetekben a tilosban várakozást a parkolótársaság is bűntetheti (pl.: kocsibejáróban áll meg valaki). Még nem néztem szöveg szerint utánna, pedig sajnos nekem azóta volt már ebből ügyem: időszakos megállni tilosban parkoltam, és reggel mire leértem a kocsihoz, már fotózgatott is a kolléga. Azért azt lefogadom, hogy az így begyűjtött pénzt nem fizetik be a felügyeletnek.

ZON 2009.09.14. 12:48:14

Itt Nyíregyházán a munkaügyi felügyelők raknak ki "MUNKAÜGYI FELÜGYELŐSÉG, ELLENŐRZÉS FOLYAMATBAN" táblát. Aztán kijönnek az étteremből,megtörlik szájukat, és elhajtanak.

indapass90210 2009.09.14. 13:05:41

@Quentin, Montargis-ból: a másik szarráverése még kurvaanyázás esetén sem biztos, hogy helyén való :)

Tron65 2009.09.14. 13:12:11

Ezúton jelzem mindenkinek, hogy a Teve utcában a szélvédő mögé kihelyezett "Menetlevél" feliratú tömbbel lehet, amire golyóstollal rá kell firkálni a rendszámot. Más egyéb dolgot nemkérnek a birság mellőzéséhez.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.09.14. 13:15:48

Én már tudom ki a hülye, de nem mondom meg.

És a bÁrónőnek csak Corsára futotta? :)))

kispista2 2009.09.14. 13:35:10

@Dövan: "Amúgy nem védeni akarom a tilosban parkolókat, de megint itt az ősi probléma, hogy nincs elég parkolóhely,"

A Széna téren van a Mammut, óriási mélygarázzsal! Hol van szerinted kevés parkolóhely? Ja hogy ott fizetni is kell? Ha nincs pénze parkolóházra, járjon BKV-val (az egyik legjobban megközelíthető hely a moszkva tér bkv-val).

OkoskaTo:rp 2009.09.14. 13:38:54

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Szerinted a bírónőnek vagy a másik "bírósági alkalmazottnak" telik a közalkalmazotti fizetéséből a Mercire?

Perillustris 2009.09.14. 13:39:36

@Dövan: Máshonnan nézve: elég parkolóhely van. Az autók száma nagy.

Egyébként e poszt valóban egyszerűen és lényegretörően rámutat arra, miért tart itt az ország.

Moslék.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2009.09.14. 13:41:04

@OkoskaTo:rp: Merci és Corsa között azért akad némi különbség :)

Dr Kangörény 2009.09.14. 13:41:18

A feltett kérdésre senki sem válaszol? Majd én: Nincs!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.09.14. 13:42:18

@OkoskaTo:rp: Asszem az inkább köztisztviselő, de a lényeg, hogy állami "cég". Édesanyám a Legfelsőbb Bíróságon dolgozik, nem bíró és autója sincs. :) Viszont azt tudom, hogy az ottani bírók kííb@52ott jól keresnek és simán el tudom képzelni, hogy nem gond egy ilyen mercinek a törlesztése.

kyanzes (törölt) 2009.09.14. 13:43:19

"Vajon saját magát is megbünteti a bírónő?"

Nem, mert leszarja. És te nem tehetsz semmit. Na ehhez mit szólsz? :)))

kispista2 2009.09.14. 13:46:49

@OkoskaTo:rp: A köztisztviselők diplomával jók keresnek, min 200 e bruttó. (érettségivel valóban keveset). Bíróként gyakorlattal nem keresnek fél misi alatt.
Az a merci használtan pedig nem is olyan drága.

Alex3000 2009.09.14. 14:01:10

Ez sem korrupt bíró, ááááááááááá nem.

2009.09.14. 14:07:08

@kispista2: az tökre rendben van, hogy a moszkva az egyik legjobban megközelíthető hely bkv-val, deugye a kettőperából (vagy vmi ugyanolyan kategóriájúból), ahonnan elindul, ott vajon madáron meg a látotávolságban lévő kettő-három szomszéd díszterepjáróján kívül vajon jár-e bárki/bármi? és vissza is értünk oda, hogy ha olyan helyen lakik, meg olyan verdája van, ergo annyi pénze, akkor a parkolás nem kéne, hogy gond legyen. Ha meg kikeveredett vmi iskolából, pláne diplomával, pláne (legalábbis az ideológia szintjén) igazságot szolgáltat (tudom, tudom, csak jogot...), akkor belső igénye kéne legyen ha nem is a példamutatás, de legalább a szabályok betartása. Legyen az írott vagy íratlan.
De igen, bocsi, már kihúztam a kezem a biliből... :(

2009.09.14. 14:13:46

Őszöd óta tudjuk: Ez egy következmények nélküli ország.

domdodom69 (törölt) 2009.09.14. 14:15:32

Akkor most idemásolom, amit pár perce egy másik posztra írtam (Pilu tehenes története). Ez a történet még jobban alátámasztja a mondandómat, azzal a kiegészítéssel, hogy az autók tulajdonosai, hogyan néznek a tökörbe, vagy esetleg a vádlottak szemébe...

"Ezért mondom mindig, hogy magadon kell kezdeni... Mert hiába hőbörögsz, hogy de a "nagyok" mennyit lopnak. Ez téged még nem jogosít fel arra, hogy te is lopj egy kicsit. Sem tejet, sem BKV bérletet, sem adót, semmit. Mert ha a gyereked tőled is ezt látja, akkor mire számíthatunk a továbbiakban?! "

moralisa 2009.09.14. 14:16:49

@kispista2: Az LBF rendszám legfeljebb 2 éves lehet, talán ML(?), az meg olyan 8,5 milliónál kezdődik, bár azt a lehetőséget nem vetetted föl, hogy a férje lehet sikeres vállalkozó

Marcellusca 2009.09.14. 14:19:44

Ez így műkszik?

A Munkaügyi Bíróságnál is működik a dolog?
Mert akkor jövő hónapban eleve egy előre legyártott "parkoló jeggyel" megyek, csak ellesz az autó egész nap bünti nélkül.

Válaszokat az "Egy petákot se a ..." jeligére kérem! :D

indapass90210 2009.09.14. 14:24:03

@kispista2: Nem tudom ott mennyi a parkolás a mélyben, de a külsőben valami 200/óra. Napi 10 órával és 21 munkanappal számolva az 42.000 / hó, ami szintén túlzás. Bruttó szintjén kb 80 rugóval kellene többet keresni, hogy csak ezt kifizesse valaki, és akkor még csak állt az autó.

Minden Nick Foglalt Már Talán Ez Nem 2009.09.14. 14:26:41

Nekem is van nyomtatóm, majd használom én is... Még laminálni is fogom a cetliket. Lesz egy gyűjtemény a kesztyűtartóban, Bíróság, Orvos Szolgálatban, stb stb feliratokkal.

Tök jó lesz.

cirkuszos 2009.09.14. 14:34:03

@Dövan: Fölhorgad bennem az autósok által leugatott kerékpáros, aki nem a bringaúton teker, mert az használhatatlan: hagyja ott a kocsit három villamosmegállónyira, és gyalogoljon. Az nem 42, hanem csak 9000 forint egy hónapban ;)

Blogger Géza 2009.09.14. 14:35:01

Ha az összes autóst megbüntetnék, aki félig a járdára parkol, egy pillant alatt megbénulna a város, mert mmindeki csak körözne parkolóhelyet keresve. Így ránézésre simán el lehet férni mellettük az úttesten és a járdán is. Vihar egy pohár vízben... Persze ha a mellette lévőt megbüntették, az így nincs jól, mert akkor őket se.

cirkuszos 2009.09.14. 14:35:12

@cirkuszos: Mármint BKV + gyaloglás...

Iustizmord 2009.09.14. 14:44:13

olyat lehet csinálni hogy a fényképeket elküldik a bíróság elnökének egy udvarias levél kíséretében, ti. hogy egy körlevélben hívja már fel a bírák / ügykezelők figyelmét hogy az ilyenfajta magatartás olyan penetráns, hogy az már több mint bűn: hiba.

Iustizmord 2009.09.14. 14:46:01

mellesleg ne legyetek demagógok, a bírói fizetések messze nem csillagászatiak... sőt súlyosan alacsonyak.

Donor 2009.09.14. 14:51:38

Legjobban az tetszett amikor az amcsi rendszámos Corvett ablakában agyon fénymásolt alig felismerhető rokkant jelzés A4-es papíron :))))

Bár automata váltó volt benne szóval lehet hogy tényleg rokkant emberé volt :D

teabore 2009.09.14. 14:51:40

@Blogger Géza: persze, hogy el lehet férni a járdán tőlük, ha egyedül megy az ember. Ám ha az ember ikerbabakocsit tol, akkor nem biztos, hogy elfér. Pl. én.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2009.09.14. 14:52:24

@Blogger Géza: Esetleg a sok mindenki kőrözés közben rájönne, hogy lehet BKV-val is járni. Vagy lehet fizetni a Mammutban a parkolásért. Csak persze ebben az országban mindenkinek minden ingyen jár, alanyi jogon. Minden más alkotmányellenes.

@Dövan: Ez mind igaz (bár szerintem ha tartósan kibérel valaki egy garázshelyet az olcsóbb - mondjuk 20 alatt az sincs, inkább 30), de mi ezzel a gond? Ott az alternatíva, BKV-nak hívják, havi 9 ezerből kijön. A köz biztos jobban járna...

teabore 2009.09.14. 14:53:08

@teabore: bár ezzel nem azt akartam mondani, hogy bíróságra járok két gyerekkel :)

Perillustris 2009.09.14. 14:59:46

@Dövan: Ja, ha nem telik autóra, nem kell nyögdécselve fenntartani.

kispista2 2009.09.14. 15:00:52

@Dövan: Melyik hivatalban dolgoznak napi 10 órát? És lehet havi bérletet is váltani, kb 25 e ft.
De akinek nincs pénze a parkolódíjra, ne járjon a belvárosba kocsival! Ha nincs pénzem kifizetni egy kávéházban a kávét, nem az a megoldás hogy fizetés nélkül távozom, hanem az, hogy nem is megyek be fogyasztani.
80 e bruttót senki sem keres egy bíróságon, köztisztviselőknél a minimum 200 br., bírónál sokkal több. Aki 80-at keres ne járjon kocsival (benzinre van pénze de parkolásra nem?)
Nehogy megmagyarázza valaki, hogy a moszkva tér bkv-val rosszul megközelíthető.

Lacka929 2009.09.14. 15:06:29

Kellene a radikális zebrások mellé egy radikális járdások csapat is. Állandóan volna dolguk...

Hans Lopkowitz 2009.09.14. 15:11:23

Francesco Massaro velencei titkár szerint (1523) "A magyarok általában
a világ legrosszabb fajtája. Nem szeretnek és nem becsülnek egyetlen
nemzetet sem a világon, és egymást sem szeretik. Mindenki a maga
kényelmére gondol, lopják a közt, és kevesen törődnek vele. Egymás
között olyan titkos gyűlöletet és ellenségeskedést táplálnak, hogy
szinte hihetetlen. Ennek ellenére minden nap felváltva együtt esznek,
és testvéreknek hinné őket az ember. Nincs semmi engedelmesség
közöttük, büszkék és arrogánsak, s nem tudnak sem uralkodni, sem
kormányozni, és tanácsot sem fogadnak el olyantól, aki ért hozzá.
Mindig dicsekednek saját dolgaikkal, azonnal készek bármit megfogadni,
de igen késedelmesek a végrehajtásban. Kevés dologgal foglalkoznak,
kivéve a dőzsölést és a köz meglopását. Ebben nagyon serények."

E. Kovács Péter: Hétköznapi élet Mátyás király korában

bastard 2009.09.14. 15:15:22

@Dövan: mennyire igazad van. Nem kívánok én senkinek rosszat, de volt egy olyan érzésem, hogy így lesz az utóbbi ügyben...

indapass90210 2009.09.14. 15:17:22

@kispista2: nem 80, hanem annyival több.
Más tészta a parkolás meg a kv kifizetése.

Egyébként meg fenntartom, hogy akkor is kevés a parkolóhely. Régóta kellene lenni Bp határában kurvanagy kamerázott parkolóknak, ahonnan villanyos/metró/mágnesvasút megy be a városközpontba. Ennek a megoldása még fényévekre van, úgy tűnik.

10 órát meg simán dolgozhatnak, illetve parkolhatnak, 8 óra+ebédszünet meg amíg a kocsitól az irodáig és vissza elsétál valaki.

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.09.14. 15:25:40

E aztán a pofátlanság netovábbja! Hazamegyek és nyomtatok egy papírt, mondjuk ezzel a felirattal "a Főügyesség dolgozója". Kíváncsi lennék, hány büntetést zsebelhetnék be egy nap alatt! bár nem éri meg kockáztatni, de érdekelne az eredmény!

redriot77 2009.09.14. 15:30:13

Na jó, látom hogy ezután majd jön a többi times-new-romannal írt cetli:
PÉK
KONYHÁSNÉNI
ÓRÁS
CIPŐFELSŐRÉSZ-KÉSZÍTŐ

És mind-mind keresztbe parkol majd a járdán... Ha a bíróknak lehet, akkor nekik is lehessen má'.

cirkuszos 2009.09.14. 15:33:49

@redriot77: Nagyon szegény vagyok, és éhezem, kérem, ne büntessen meg. Három beteg gyerek és a vak édesanyám vár otthon. Az adományt tegye csak az ablaktörlő alá.

HgGina 2009.09.14. 15:38:32

@Hans Lopkowitz:
ez az E. Kovács nem vette észre, hogy 1523-ban Mátyás már egy kicsit rossz bőrben volt?

Túrós Rudi 2009.09.14. 15:40:11

Jó tudni hogy a Széna téren ingyenes a parkolás, csak egy ilyen cédulát kell nyomtatni. Gyakran járok a Mammutba pl. de nekem nincs ilyen szép nagy fekete terepjárós Mercim. Nem leszek gyanús ha csak egy kisautóval adom elő a bírósági dolgozót?

wilike 2009.09.14. 15:42:09

@Dövan: Mindig vannak egyenlőbbek...

Lángharcos 2009.09.14. 15:49:19

1.) Nem vagyok biztos benne, de szerintem annak a bíróságnak az épületéhez tartozik parkoló (vagy akarom mondani garázs).

2.) Bruttó 80 _alatt_ keresnek a kezdő írnokok. Ha azt nézem, abból lehet olcsóbban megvan a család, ha 1 kocsit üzemeltet, és kiteszi a tagokat a városban.

indapass90210 2009.09.14. 15:49:44

@wilike: ezt amúgy csak azért linkeltem, mert nagyon hasonló eset. De biztos mindenki emlékezik Cs. Előd esetére is.

Amúgy ahogy olvasgattam a neten, a legjellemzőbb a felfüggesztett szabadságvesztés kiszabása. Mindemellett tényleg igaz, hogy aki közlekedik, az fél lábbal a sírban, fél lábbal meg a börtönben van.

forrórágógumi 2009.09.14. 15:58:46

Mint ahogy mondani szoktam volt: ezért tart itt ez az ország!
Mellesleg .50 desert eagle... mert megérdemled.

forrórágógumi 2009.09.14. 16:01:10

ja egyébként faja az új kinézete az oldalnak :)

J.W. Booth 2009.09.14. 16:07:03

@redriot77: ARIAL Bold, de a többi stimmel

Marty Mcfly 2009.09.14. 16:09:55

ez qva jó! én is mindenhova készítek kis kártyákat és az aktuális helyen parkolva mindig kiteszem az ablakba (pl. "Pláza") :-)

Gera 2009.09.14. 16:10:36

Tájékoztatásul közölném, hogy a bírói fizetés Magyarországon nem igazán alacsony, olyan évi 30-50ezer euro bruttó körül van. Mindenféle jutalmakkal és pótlékokkal egy 50 körüli bíró egy megyei bíróságon simán többet keres bruttó egymilliónál havonta.

A másik: ha nekem 20milliós autóm lenne, pláne nem lenne pofám szabálytalanul (és fizetés nélkül) parkolni (nincs, de így se). Egyszerűen égő lenne, ahogy a rokikártya és a szlovák rendszám is :)

bar1 2009.09.14. 16:16:48

Ez valami elírás lehet. Szerintem a felirat "Bírság" és nem "Bíróság".

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2009.09.14. 16:21:52

@Gera: Azért nincs Neked 20 millás autód, mert nem vagy ilyen pofátlan. :-)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.09.14. 16:27:22

ha bíró leszek, nekem is lehet böszme mercim? :o)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.09.14. 16:29:47

@RosszQtya: Nem, neked csak Corsa jut addigra. :P

jog-ász 2009.09.14. 16:37:54

biróságok előtt a biroság elnökének engedélyével lehet parkolni birosági dolgozoknak illetver rendőröknek, bv gépkocsiknak. ezért van kitéve a papir az ablakba, hogy amig bent dolgozik ne vigyék el a kocsiját.
vagy ha nem akkor visszaél a helyzettel:)

jog-ász 2009.09.14. 16:39:16

@Gera: azért ennek nézz utána...talán többféle vezetői pótlékkal eléri a brutto egymillát és kb 25ilyen biro lehet az országba a többi 2500 mellett.

kispista2 2009.09.14. 16:41:23

@jog-ász: Abban az esetben, ha tábla ezt megengedi. De a törvény alól a bíróság vezetője sem adhat felmentést.

rogerkah · http://failsite.blog.hu 2009.09.14. 16:43:05

huh, kicsit off:)
Szép lett az új desing:).

Gera 2009.09.14. 16:45:05

@jog-ász: Utánanéztem :) 2006ban volt a kezdő magyar bírói fizetés kicsivel több, mint 30ezer euro / év bruttó, az LB-n 43ezer euro.

Lehet akkor, hogy nem egymillió, csak 900ezer, elnézést :)

wilike 2009.09.14. 17:31:08

@Dövan: Hja, így igaz, infranyóm már volt, de remélem a téglámat nem kell megtalálnom a fegyház/börtön/fogház falában! :DDDD

Rikárd 2009.09.14. 17:50:28

@HgGina: Ugye megengedi, hogy ez a velencei titkár egy memoár részeként már korábban lejegyezhette a fentieket, csak éppen 1523-ban adták ki?

trezegé 2009.09.14. 18:28:59

@Gera: Hol néztél utána????
Ez egy baromság! Ennyit csak egy 50-60 év közötti táblabíró, valamivel többet meg az LB bírók keresnek!
Ez összesen (max) jó ha 100 ember!

Hol van ehhez a magyar kezdő (tehát városi!) bírói fizetés? Jóval lentebb! Abból te A BÜDÖS ÉLETBEN nem veszel ML Mercit! (Corsát igen) Ne szítsuk már hülyeségekkel a hangulatot!

dezso.ma.iszik · http://dezsomaiszik.blog.hu/ 2009.09.14. 18:57:19

Rohadás köcsög bagázs. Bőrüket lerántani, sóval behinteni mindet. Utánuk jöhet az összes faszmajom rendőr.

porch monkey 4 life! 2009.09.14. 19:18:00

Bírósági dolgozóként mondom,hogy qrva nagy pofátlanság így parkolni, és ha közterületes lennék, én is megbüntetném.

Amúgy van, akinek a bíróságon nettó 70.000 a fizuja (kezdő és fiatal leírók, jegyzőkönyvvezetők), a kezdő bírói fizu jelenleg kb. 360.000,- bruttó, azaz olyan 210.000,- nettó.

Az ember legkorábban 28 éves korában lehet bíró. Addigra egy műkörmös ennél többet keres, egy átlag főiskolás mérnök pedig ennyiért le sem köpne. Erről ennyit.

golyós · http://indafoto.hu/bowlingcamps 2009.09.14. 19:52:45

Én meg DVD felirattal fogok legyártatni ovál matricákat és felragasztom minden autóra, amelyiken a CD matricához nincs kék rendszám.

hÓhÓ 2009.09.14. 20:26:41

Nem akarlak bántani, sőt ellenkezőleg, mert igazad van.

De a helyedben többet nem mernék lefeküdni, és felkelni nyugodtan, mert ha az ország belerokkan akkor is ki fogják nyomozni kilétedet, mivel a rendszámot közzé tetted.

Egyébként gratulálok, és szurkolok hogy te kerüljél ki győztesen.

De ebben az országban a kiskirályoknak mindent szabad, beleértve a Bírókat is.(nagy baj ez)

Gera 2009.09.14. 21:24:35

@trezegé: wcd.coe.int/ViewBlob.jsp?id=1352453&SourceFile=1&BlobId=1041073&DocId=1314568

Kezdő bíró városi bíróságon 30430 euro / év, az testvérek között is havi 660ezer bruttó 260as euroval (2006). Mivel nem érted, ezért elárulom, hogy jön ez ki: nyilván összeadtak mindent: alapfizetés, ruhapénz, jutalom, pótlék, faszomtuggya.

Na most ezek után nekem senki ne mondja, hogy 20 év tapasztalat szorzóival megyei bíróságon ugyanez nem jön ki 900ezerre.

Ennyit a hangulatkeltésről. De persze biztos hazudik a CEPEJ jelentés.

hÓhÓ 2009.09.14. 21:39:43

@Gera: Uram Isten, ennyi pénzt büntetés volna számomra elkölteni.

Akár, hogy is számolok sokkal kevesebből 5 gyermeket tisztességesen felneveltem, és ráadásul a még 2-ő árva gyermekemmel akiket taníttatok havi 58/fő, de a megtorlás a törvényrészéről határtalanul következetes egy winrar 30.-nap után nem letörlése a számítógépről egy fiatalkorú részéről.

2009.09.14. 22:45:16

@Dövan:
Ez is igaz. Csak nem értem az anyázók miért vannak megsértődve, ha... :-)
No, de ez egy másik blogra tartozik.

hÓhÓ 2009.09.14. 23:16:51

@Véglegény: egy kicsit bővebben fejtsed ki a a kk-án csomó keresésedet, de ha tévedek akkor, bocsi!

McKelek 2009.09.14. 23:22:56

jaja, én is nyomtatok minnyá egy ilyen cetlit.
igaz, a külföldi rendszámommal furcsán fog mutatni ;)

kalandrover 2009.09.15. 08:20:32

Höhö!

Mi pénteken megyünk erre a bíróságra olyan perre, hogy van jegyem-rendszámra szóló számlám, és mégis szeretnének megbüntetni.

Érdekes lesz. Idióták legalább néznék meg a nyilvántartásukat! :-))))))))))))))))

trezegé 2009.09.15. 08:29:15

@Gera: Biztos nem hazudik, de a forrásaival ezek szerint baj lehet. Vagy csak a forint volt olyan 2006-ban, arra én most nem emlékszem.
Mindenesetre hidd el, a bruttó 660 ezer (jelenleg!) mese, a helyes adatot porch monkey írta néhány sorral feljebb. Biztos tényleg összeadtak mindent, csakhogy a kezdő bírónak ma már csak a ruhapénz maradt, abból ez meg nem jön ki. Jutalom már rég nincs, az állam spórol.

Egyébként tökmindegy, az a Merci lehet bárkié, akinek van otthon nyomtatója. Vagy éppen a bírónő férjéé, aki esetleg sikeres maffiózó, vagy bármi.

S@nyci ®. 2009.09.22. 19:39:51

@jog-ász:
Esetleg ki kell írni ciril betűkkel, hogy rogtön jövök, csak töltény veszek. D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása