Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Ledudáltam egy rendőrt

2010.01.19. 17:13 :: SilentSound

Kicsit kapkodós napom van, úgyhogy megkíméllek most titeket a kétezer karakteres bevezetőmtől, csak annyit írjatok meg, hogy szerintetek Sara helyesen járt-e el, amikor a lentiek megestek vele nemrégiben...

II. kerületben a Törökvész úton haladtam „lefelé” az Eszter utca-i körforgalom irányába. Előttem egy rendőrautó ment ~20 méterrel. Arra lettem figyelmes, hogy majdnem belerohan a körforgalomban haladó autóba.

- Ez hülye - mondom magamban!

Körforgalomból kifelé persze nem indexelt! Majd, az ott átkelni szándékozó gyalogosnak nem adta meg az elsőbbséget! /én átengedtem :) / Haladtunk tovább, amikor kb. 3-400 méter múlva a főút erősen balra kanyarodik, ami egy kereszteződés is egyben. Itt jobbról is balról is autók szerettek volna áthajtani, ráhajtani a főútvonal/on/ra.

Normál sebességgel haladunk- követési távolság betartva -, amikor a kereszteződésben nyom a rendőr egy satut!

- Úr Isten! Ez mit csinál? - és ezzel a mozdulattal, nyomom a dudát! De csak úgy finoman. /Gondolom már mindenki dudált figyelmeztetőileg /jelzés értékűen/

Emberünk, kipattan a kocsiból és őrjöngve, száját tépve rohan felém! /mint a posztokban már többször leírt kopasz bömösös, mercis, jippes, skodás, fiatos stb. fazonok/.

Lehúzom az ablakot és mosolyogva nézek rá kérdően.

- Asszonyom MIT DUDÁL??????

- Csak nem értem, hogy főútvonalon miért satuzott be, teljesen indokolatlanul?

- Elsőbbséget adtam! Nem lehet?

- .........????? A kereszteződésben, úgy hogy az autók el se férnek Öntől? ...... és a gyalogátkelőhelynél fél perce miért nem volt ilyen előzékeny a gyalogossal?

- ..... mert nem lépett le! A gyalogosnak akkor van elsőbbsége, ha lelép! Nézze csak meg a KRESZ-ben!

- Jó megnézem! - és közben lenézően vigyorogtam rá!

Gondolkodtam, és rájöttem, hogy ez az ember azt hitte, hogy megint egy körforgalomhoz ért / ezen a környéken több is épült az utóbbi időben / és azért satuzott!

Tapasztalatom, hogy nagyon sok fiatalt beültetnek a drága rendőrautókba 0 rutinnal akik bénáznak, törnek rendesen.

Egyébként rendőrre nem lehet rádudálni? Vagy csak nem illik?

252 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye rendőr sztereotípia veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lcka 2010.01.19. 21:40:57

szerintem is hülyeség ez a poszt, hisz egy kiragadott példa körül rohangászunk, ami ráadásul szar is. Nekem pl volt olyan hogy a régi 7esen jöttem Pest felé, olyan éjjel 11 körül+ eső, tehát erősen korlátozott látási viszonyok közt. Szóval jöttem magamban olyan 100körül, erre beleáll a seggembe valami, de tényleg tolt. Felvettünk egy kellemes 130as utazót, de ugy hogy minden kis településen át tartani lehetett, totál kihalt volt minden.
Baracskán valami szar tgk a távolban már láthatóan szenvedett az emelkedő előtt ahol 2 sávossá válik egy időre az út, tehát mire odaértem egy elegáns farokcsóválásos manőverrel kikerültem (hátsókerekes auto :-) )

Utána kimentem a külsőbe, hadd menjen az ember mert még mindíg tolt, és amikor elment mellettem akkor láttam hogy rendőr II.es focus
Akkor levert a víz, mondom ez szétszed, de leszarta, úgy elhuzott mint a picsa.

Van ilyen is, mégsem indítottunk posztot neki

Ezeket a jelenségeket együttvéve -életnek- hívják

Reggie 2010.01.19. 21:42:11

@Mityu: hat. en pont azt mondtam, hogy a rendorok abszolut nem szentek, nem tudom hogy a kerdeseid miert is merultek fel.

@min: ott mar valoban van. amugy oda nemreg kikerult egy 30-as tabla is.

AutosVilli 2010.01.19. 21:44:41

@min: Azt hiszem nem érted mit akarok mondani,itt nem a gyalogos átengedéséről van szó.Akkor irok másik példát,vegyünk egy nem belátható felüljárót,mész mondjuk 70-el ,megfordul e a fejedben hogy a felüljáró túlfelén lehet egy lerohadt autó ,beállhat a kocsisor akadálylehet stb stb.Ha nem akkor megszokásból vezetsz.

Reggie 2010.01.19. 21:44:54

@Yoli87: nyilvan kulfoldon a nem odavalosi nem olyan bator. ezen szerintem nincs is mit csodalni. de pl kinaban nem hinnem hogy barmilyen retorzio erne, ott pl mindenki mindenkire dudal.

@szmeby: reg tanultal matekot. vagy csak a hulyek nem altalanositanak?:)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.01.19. 21:53:33

@Reggie:

Tök mindegy rendőr/nem rendőr, feleslegesnek tartom egymásra mutogatás ezen formáját. Ha csak annyi szabálytalanságot látnék civilektől, mint rendőréktől akkor lehet nem alakulna ki olyan érzésem, hogy nem tudok úgy elindulni az autóval itthonról, hogy ne jönne majd mindig valaki szembe forgalommal. S egyik sem rendőr.

ja és felhívom mindenki figyelmét, hogy a rendőrök is adófizetők. :)

Az igazi Vaszilíj Zajcev 2010.01.19. 21:54:31

A posztoló annyira ostoba, hogy még a forró vízet is szakácskönyv alapján készíti el. Anyukám, ne lenézni kell a másikat ( még ha az rendőr is ... ) , hanem megtanulni közlekedni és emberként viselkedni. Neked - te szerencsétlen nőszemély - ez nem sikerült.

Reggie 2010.01.19. 21:56:53

@Mityu: viszont a rendor feladata a rend betartatasa, (elvileg) feddhetetlennek kene lennie es jo peldaval kene eloljarnia.

zed911 2010.01.19. 22:01:55

@Reggie: Nálunk amunkaügyis mondta pont ugyanerre a témára. Sajnos idézni nemtudok, de nálunk eléggé szigorúan veszik ezeket.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.01.19. 22:06:11

@Reggie:

Viszont felnőtt ember viselkedhet felnőtt ember módján (foglalkozástól független). Ami azt jelenti, hogy nem kell óvóbácsi/néni mellé, hogy megkapja a gyerekkori ejnye-bejnyéjét. Ehhez kellene már felnőni.

"streetfighter" 2010.01.19. 22:09:34

@Mityu:
"Ha csak annyi szabálytalanságot látnék civilektől, mint rendőréktől"
Azért ez durva! A rendőrtől semennyit!
Jól is néznénk ki, ha rendőr jönne szembe az egyirányuban.

hirokin 2010.01.19. 22:10:37

Az a gyalogos, amelyik úgy jelzi az átkelési szándékát, hogy lelép az úttestre, hamar halott gyalogos lesz.

Reggie 2010.01.19. 22:19:08

@zed911: ha van felesleges idod megkerdezhetned a kedvemert.

@Mityu: ezzel elvesztettem a fonalat. de ugy altalanossagban jol hangzik amit mondasz.

zed911 2010.01.19. 22:25:21

@107!: Nem utálom, hiányolom, mivel sehol nem vagytok. Ha meg igen csak fotó meg izzókészlet, meg hülyeségek...
Ki kéne menni az utakra és ott büntetni...

Egyébként 1:1-ben nagyon nem tudja bebizonyítani, hogy igaza volt. Simán megtámadhatod jogilag, függetlenül hogy mi történt. De olyat is tudnék mondani, amivel a rendőr jól megszívja, csak nem akarok másnak tanácsot adni...

apukád 2010.01.19. 22:32:04

Az miért van, hogy ha itthon rádudálsz valakire, az úgy ugrik ki a kocsiból, mintha az anyját ölted volna meg?
Komolyan, az ország 80%-a komoly gyógyszeres kezelésre szorulna. Ennyi frusztrált elmebeteg embert életemben sehol nem láttam.

A duda ugyanis arra való, hogy használjuk ha szükséges. Mint ahogy a világon mindenütt így is tesznek. Délebbre többször dudálnak, mint nem. Nálunk pedig személyes sértés és jól teszed ha tartasz a kezed ügyében egy 9-es gázt van biztosíték a dudádban.

Tessenek elmenni orvoshoz, vagy többet kefélni.

zed911 2010.01.19. 22:40:48

@Reggie: www.standard-team.com/cikkek/ohsas-munka-vedelem.php

Itt van arendelet, de azt nem írja amit a munkaügyis mondott. Ez is félreérthető mint a Kresz

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.01.19. 22:41:50

@apukád: Ez azért van, mert az esetek 90 százalékában a dudával azt fejezzük ki, hogy az illető anyukája pénzért árulja a testét. Tehát az emberekben kialakult egyfajta reakció, hogy ha dudát hall, egyből a saját anyukájára gondol, és senki sem szereti, ha lekurvázzák az anyját :)

intizar 2010.01.19. 22:44:54

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Szerintem azért is, mert a dudálás valóságos fizikai bántalmazás. Durva agresszió a fül ellen, fölér egy pofonnal. Ámbár, mint említettem is, a legkevésbé éppen a "bűnöst" éri.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.01.19. 22:50:14

@zed911:

"Nem utálom, hiányolom, mivel sehol nem vagytok. Ha meg igen csak fotó meg izzókészlet, meg hülyeségek...
Ki kéne menni az utakra és ott büntetni..."

Szoktak azt is, hidd el. Van róla fotó is. Nem is egy. Amúgy kicsit rossz ajtón kopogtatsz. Ha már osztasz, legalább azzal tisztában lehetnél, hogy az ilyen ellenőrzőpontokra kivezényelt rendőröket felesleges basztatnod. Nem ők döntenek arról, hogy akkor és ott kell és azt kell csinálniuk ami neked nem biztos, hogy tetszik. :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.01.19. 22:52:53

@intizar: Ez igaz, viszont van különbség aközött, hogy valaki tahóságból 5 percig nyomja a dudát, és aközött, hogy figyelmeztetésképpen dudál egy-két rövidet. Személy szerint én pl. nem ismerek más megoldást arra, hogy valakit figyelmezetessek, ha elfelejt elindulni mondjuk a pirosnál.

"streetfighter" 2010.01.19. 22:54:00

@apukád:
Duda és duda között van különbség és most nem a nőkére gondoltam!
Vannak akik nyomják mint a bolond ha van értelme ha nincs. Az a gond, hogy sokan nem rendeltetésszerüen használják.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.01.19. 22:54:23

@"streetfighter":

Amennyi szabálysértést látok átlagban az is durva. S többségük ha jól láttam eddig nem rendőr. Az egyik legviccesebb jelenet amikor ügyvéd magyarázza meg a rendőrnek, hogy nem állíthatja meg.... :))))

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.01.19. 22:56:46

@Mityu: :DDDDDDDDDDD

Jóvan no, már este van :DDDD
De köszi :)

u.i.:van, aki a pirosnál is dudál :)

"streetfighter" 2010.01.19. 22:56:53

@Mityu:
Az tényleg érdekes lehet. Kiváncsi lennék az indokaira.
Mármint az ügyvédére.

AutosVilli 2010.01.19. 22:59:43

Egyszer volt egy jopofa eset,állok a Könyves Kálmán krt,pirosra vált a vilamos garázsnál a lámpa,(az ott sárgán szokott villogni),én áltam meg a középső sávban csak,egy csomóan áthúztak,pedig elég meredek dolog a villamossal szarozni.Állunk ott kb fél perce,amikor a mögöttem álló elkezdi nyomkodni a dudát,én nem foglalkoztam vele,majd ki is szált, hozzám sétált és elkezdi magyarázni ,hogy ez nem is piros,meg nyugodtan menjek át,mert biztos csak szar a lámpa.Megkérdeztem töle hogy biztos vagy ebben koma? Meg ismételeled ezt az állításod az őrsön,jegyzőkonyvbe?Majd ebben a pillanatban ezerrel elhúzott egy villamos be a garázsba.Mondom,-na látod erre vártam te barom.Felhúztam az ablakot és a villogó sárgára elindultam.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.01.19. 23:00:07

@"streetfighter":

Még sosem hallottál helyben legyártott (nem létező) KRESZ szabályokat? Hasonló kreativitással gyártott az ügyvéd is. Vannak olyanok akiknél pl. kétségbe vonható a jogosítványuk hitelessége (x számú libát adtak érte) :))

atila68 (törölt) 2010.01.20. 07:27:34

"A gyalogosnak akkor van elsőbbsége, ha lelép!"

WTF?

zed911 2010.01.20. 08:07:56

@Mityu: "az ilyen ellenőrzőpontokra kivezényelt rendőröket felesleges basztatnod. Nem ők döntenek arról, hogy akkor és ott kell és azt kell csinálniuk ami neked nem biztos, hogy tetszik. :)"

Ember te miről beszélsz? Én általánosságban beszéltem. A rendőr meg nem fényképésznek tanul. A trafik meg automatán is működnek, francért kell elvonni azt a kevés járőrt is a munkától.
Egyébként meg "dolgozó" rendőrt nem láttam már vagy 10 éve.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.01.20. 08:30:46

Mit vársz az ilyentől? Csak egy rendőr, nem rendes ember. Közvetlen a jelzőlámpa után jön a sorban, nem is túl okosabb annál.

dekás dezső 2010.01.20. 09:19:45

rengeteg szabálytalanul tébláboló közeget látok mostanában én is. mi a túró van? alkalmazkodnak?;)

PitBuli 2010.01.20. 09:24:31

Rendőr, politikus, adóellenőr, mind hatalomittas köcsög parasztok! Pedig őket is csak egy anya szülte.
Tessék csak alázni őket, tanulják meg, hogy ők vannak értünk, és nem fordítva!

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.01.20. 09:29:15

(szinte) az összes rendőr szarik a legalapvetőbb KRESZ szabályokra is. több szabálytalanságot szoktam látni a rendőröktől, mint a sokat szidott taxis/furgonos/köcsögterepjárós triótól.
persze, megtehetik, őket senki sem bünteti meg.
nem azért kéne őket kirúgni, ha elbóbiskolnak, hanem az ilyenekért.

107! 2010.01.20. 20:33:42

Üzenem a sok méltatlankodónak, hogy nyúljanak jobban a zsebükbe, ha már úgyis az ő adójukból élünk, ugyanis a minőség szolgáltatásnak mindig ára van. Ennyi pénzből ilyen nívójú rendőrséget lehet kihozni. Sajnos nincs lehetőség válogatásra, ki alkalmas és ki nem. Örülnek annak is, ha ilyen feltételek mellett valaki egyáltalán jelentkezik. Nem hogy még majd finnyáskodnak.

A lenézős hülye dumátokkal meg csak azt éritek el, hogy aki alkalmas is, és hivatásként kezeli a munkáját szintén belefárad és bele is sz@rik az egészbe.

Úgy érzem, tisztességesen végzem a munkámat, és példamutató magatartást tanúsítok az utakon, mégis ettől az undorító fröcsögéstől amit Ti itt műveltek el megy a kedvem az egésztől! Jó úton járunk afelé, hogy már csak a hülyék maradjanak itt. A hozzám hasonlóak, akik szívükből járnak be a munkahelyre meg szépen lassan kikopnak az ilyen megnyilvánulások miatt. Ki szeret úgy dolgozni, hogy semmibe nézik a munkáját, és nem is akarják megtudni, hogy milyen munkaerő. Csak azt általános köcsög rendőr hozzáállást tanúsítják.

Jó lenne ezen elgondolkozni, aztán utána általánosítgatni.

Kalányos Márió 2010.01.20. 20:39:34

@107!: Faszér' veszel minden általánosítást magadra!? Rosszabb vagy, mint Lacaca! ;) Én is sértődjek meg minden alkalommal, ha a részegeket szídják? Az lenne a megoldás, ha nem innék? Egy fenét!!! :D
Úgyhogy neked se vegye el a kedved! ;)

107! 2010.01.20. 20:43:30

@sbronzo:

Valakinek kell szólni a másik oldalról is. Könnyen jártatják úgy a szájukat, hogy soha senki nem látta őket. Rosszkutyával is voltak vitáim, de ő legalább vette a fáradtságot és eljött találkozóra. Nem csak a vakvilágba írogatott arc és név nélkül.
Én vállalom, hogy mivel foglalkozom, és büszke is vagyok rá. Sőt szerintem jól is csinálom!

Kalányos Márió 2010.01.20. 20:50:08

@107!: Nem mondtam, hogy ne írj vissza, csak ne vedd magadra! És főleg ki ne lépj a testülettől! :)

107! 2010.01.20. 20:53:31

@sbronzo:

Csak azért nem, mert nem szembesülök az ilyennel nap mint nap. És a személyes tapasztalatok nagyrésze pozitív.

Herman 2010.01.20. 21:31:17

a szabályok azé vannak, vazze, hogy megszegjük.

Amilyen az aggyon isten, olyan a fogadj isten.

Lágymányosin 160, érted???

Kit érdekel. Eccer élünk.

Herman 2010.01.20. 21:32:54

A SÜNÖK MEG LE VANNAK ......

107! 2010.01.20. 21:33:42

@Herman:

Ez addig nem is lenne baj, még garantálod, hogy csak Te fordulsz fel, ha baj van. De sajnos általában ártatlan áldozatok is vannak. (vagy csak az van)

Herman 2010.01.20. 21:36:43

@107!:

Az áldozatok??? Járulékosok.

amúgy se él örökké senki. ártatlan meg csak a maszületett bárány.

Herman 2010.01.20. 21:39:25

amúgy is, az a kis buzi Shane 54 (Császár Előd) is megúszott egy gyilkosságot!

Pénz beszél, kutya ugat!

107! 2010.01.20. 21:45:39

@Herman:

Voltam már pár ilyen vagánynál helyszínelni! Zokogva bánták a könnyelműségüket. Megölni egy ártatlan embert kemény dolog. Valakinek az anyját, az apját, vagy a gyerekét. Soha nem az szenved, aki meghal, hanem akinek hiányzik.
Remélem sosem tapasztalod meg az érzést, minden esetre tanulságos lenne látnod egy ilyen esetet. Lehet átértékelnéd a gondolataid.

Természetesen ha csak ironizálsz nem ilyen súlyos, de akkor sem jó vicc!

107! 2010.01.20. 21:46:44

@Herman:

Na igen! Gondolom a kolléga családjának ez plusz döfés.

107! 2010.01.20. 21:57:13

@Kiraaaaaa:

Még nem tudtam eldönteni, hogy csak ilyen idióta a humora, vagy tényleg így is gondolja.

Minden esetre jó lenne, ha át tudná érezni, amiket néha napján tapasztalok.

Tényleg láttam már a diszkók királyait kislány módjára sírdogálni az útszélén. Szerencsére nem túl sokszor, de volt már benne részem. Félreértés ne essék, nem őket sajnálom!!!

kiraaaaa 2010.01.20. 21:59:00

@107!: én nem bírom az ilyen humort.
Ha balest után ott vérezne az út szélén, még meg is rugdosnám, főleg ha feltart a közlekedésben, vagy megöl egy vétlent.

Sztem ez nem vicces.HA neki az, kezeltesse magát.

Kalányos Márió 2010.01.21. 11:16:49

@Herman: Megy az 160 felett is, hiszen hosszú a Lágymányosi! Ezzel nincs is bajom, csak ezzel a az eccer élünk mondókával! Meghalni menj máshova! Ha meg tudod uralni az autód, akkor nem beszélsz ilyen ződségeket!

efhábé 2010.01.22. 12:36:11

@redriot77: Hát azért már nehezen basz meg, tekintve, hogy a tartalék izzókészlet már nem kötelező felszereltsége az autónak.

efhábé 2010.01.22. 12:44:29

@FDToth: És mi ebből a tanulság? Nem kell önkéntesrendőrt játszani.
Te közlekedj szabályosan, ha más pedig szabálytalanul teszi, bízd rá a sündőrökre, ne te akard megbüntetni, megnevelni...

hpty 2010.01.24. 02:04:03

Nekem is eddig jó tapasztalataim voltak a rendőrökkel.
Az alap, hogy ne kiszállás nélkül, épphogy lehúzom az ablakot, foghegyről válaszolgatok...
Ha megállítanak, én egyből szállok ki, papírok stb.
Ezt szerintem a tisztelet egyik jele, nem is volt ilyen direkt megszivatom bűntetésem...
Bár egyszer a kolléga felvetette, hogy nem volt bekapcsolva az övem...mondom persze, akkor hogy tudtam volna kiszállni?...mosolygott egy nagyot, de nem lett belőle "számszerű" panasz...
Jah és azért is szállok ki, mert tényleg nem kötöm be magam, de ez szerintem a legbenső magánügyem...
Majd ha a cigit meg egyéb ilyen baromságot is bűntetik, akkor majd a csatt eseténi védelmemről is "kötelezhetnek".
És nem kell a púder, hogy 99%-ban megvéd meg a sok maszlag, nekem 2 haverom azért ÉL mert NEM kötötte be.
Tudom véletlen stb.
Én véletlenül SOHA nem kötöm be...
Na písz!

Élni és élni hagyni!

"streetfighter" 2010.01.24. 11:09:02

@hpty:
"És nem kell a púder, hogy 99%-ban megvéd meg a sok maszlag, nekem 2 haverom azért ÉL mert NEM kötötte be."
A több ezer meg azért hal meg mert nem kötötte be!
Csak a légzsák nem véd, sőt!
A saját életeddel játszol ez igaz, de másoknak is okozhatsz vele problémát.
Ha a másik fél okoz balesetet és te azért halsz meg mert nem voltál bekötve, de ha be lettél volna, akkor komolyabb sérülés nélkül megúszod.

2010.01.24. 17:45:52

@hpty: az ugye nem ilyen világító kék izé az autódon? :D Azért az megmagyar 1-2 dolgot, legalábbis azt, hogy felesleges lenne téged győzögetni az öv hasznáról, amíg saját homlokoddal nem tapasztalod meg a szélvédődet...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.01.25. 14:47:36

@hpty: Én a hátsó üléseken üllőkre is ráparancsolok, hogy kösse be magát. A válasz, hogy á, úgy sem sérülnek meg. Mire azt szoktam mondani, hogy az engem nem érdekel, én sérülök meg az előrerepülő holtteste miatt, szóval kösse csak be magát.

Agyalap 2010.01.26. 17:13:41

@newtehen: Teljesen igazad van. Egy hátsó ülésről előrerepülő üllő durva dolgokat tudna csinálni :)

vérengző kismalac 2010.01.26. 17:31:08

@newtehen:
Gondolom így űzöd el a nem kivánatos utasokat.
Nem is rossz ötlet.

hpty 2010.01.26. 23:48:19

@"streetfighter": Ha te be akarod, bekötöd.
Én nem.
Ez van! ;)

hpty 2010.01.26. 23:51:21

@ruskyy: Az Angel Eyes-ra gondolsz?
Nem kék, fehér LED-es, csak a gyertyasárga halogénhez képest látszik kéknek!
A hülyegyerek kékled helyzetjelző és szélvédőmosó világítás gagyi.

Az autó pl. kék, lehet az is befolyásol, élőben látva szebb! ;)

ja, és már ütköztem így, légzsák nyílt és nem sérültem meg, szélvédő nem volt közel ;)
Mondjuk a kormányt megtekertem rendesen...szép lett. :D:D:D:D

hpty 2010.01.26. 23:53:40

@newtehen: Én nem viszek ott SEM üllőket, de az utasok beköthetik, az nem zavar.
Mindenki a saját ..... veri a csalánt! :D

hpty 2010.01.27. 00:01:47

@ruskyy: És még 1 apróság!
A képed pedig azt magyarázza meg, hogy Én már akkor vezettem, mikor te még a csattogós lepke effektust nyúztad, így magyarázni tudsz csak a szélvédővel való találkozásról és hasonlókhoz....

Erről nem elég olvasni, meg a sok hasonló bla-bla....

Gondolom, te max, a behorpadt a sárvédőm, megrepedt a lámpám,koccon túl nem tapasztaltál mást???

Ha nem tudsz valamit kérdezz....

2010.01.27. 00:46:41

@hpty: figyelj. Én tojok rá, hogy te bekötöd magad vagy sem. Csak azt nem kéne bizonygatni, hogy hülyeség, mer' a haverjaid is azért élték túl a balesetet.
Az életkornak és az átélt balesetek számának és azok súlyosságának milyen összefüggésben kéne lenniük szerinted? Ha már erre hivatkozol.
Szerencsére csak egy komolyabbnak nevezhető balesetben volt részem (10 évesen, hátul, bekötve), amit mindenki megúszott horzsolásokkal és kisebb zúzódásokkal.
De fizikára bejártam, meg az agyam is kifejlődött, így nem nehéz elképzelni ugyanazt a balesetet övvel, illetve anélkül.
Ha nagyon rosszindulatú lennék, akkor mondanám, hogy nagyon helyesen cselekszel. Ne is csatold be magad soha!

hpty 2010.01.27. 02:24:55

@ruskyy: Ha kavarod a sz*rt, attól az nem lesz piskóta!
Ez a szép sok emberben, látom te is közéjük tartozol, hogy csak nekik lehet igazuk....

Legyen neked igazad, kispárnával is körbeveheted magad, sőt, purhabot is nyomhatsz, nem attól függ.

És leszel szives meghagyni a legbelsőbb magánügyem gyakorlásában, hogy mit kötök be, eszek, iszok, stb.

Élni és élni hagyni, ismerős valahonnan???
Remélem....

És igen is van köze a korhoz annak, hogy tapasztalaltot gyűjts, és ne az ifjonc "ki ha én nem" mentalitásból induljunk ki.

Én is voltam 21, tudom miről beszélek.

És nagy a sansz, hogy te is leszel olyan "öreg", mint én (bár nem érzem magam annak) és majd rájössz, ha akkor beszól neked is egy fiatalka az Ő nagy élettapasztalatával....

Na písz és tékitízi!

2010.01.27. 02:57:59

@hpty: ha kispárnával nem is, de 10 légzsákkal igen. :D

Nem értem miért nem ismered el, hogy az övvel SOKKAL biztonságosabb egy karambol, mint nélküle. Az, hogy valakinek ez a biztonság nem éri meg azt a "fáradtságot" és "kényelmetlenséget", hogy becsatolja magát, azt még csak-csak megértem, mások vagyunk (most, hogy az öve be v be nem kapcsolása szerint ki kit hova sorol... abba ne menjünk bele). De józan paraszti ésszel gondolkodva felfogható, hogy milyen kurvasokat számít az az öv.

Agyalap 2010.01.27. 08:41:59

@hpty: Ha nem akarod, nem kötöd be. Én azt szoktam mondani, hogy ha úgy gondolod hogy nem kár érted ne kösd be. A bírság is a tiéd lesz, ha megállít a rendőr. Mert gondolom vagy annyira tökös, hogy csak ezért nem csatolod be hirtelen...

"streetfighter" 2010.01.27. 12:00:06

@hpty:
Ha olyan idős vagy mint írod, akkor lehet, hogy van családod.
Én csak arra kérlek, hogy őket ne befolyásold rossz irányba, mert azt nagyon megbánhatod!

hpty 2010.01.28. 00:20:29

@"streetfighter": Nem befolyásolok senkit, mint írtam, mindenki azt csinál, amit akar...
Nem szólok rá senkire, aki beköti a kocsimban, ha beül! :D

hpty 2010.01.28. 00:21:42

@Agyalap: Rendőrnél kiszállok.... ha olvastad az első kommentet....;)

hpty 2010.01.28. 00:25:56

@ruskyy: Mit ismerjek el?
Biztonságosabb? Mikor?
Frontális csattnál? Igen, OTT igen!

Akkor amikor káros LETT volna és MEGHALT volna, az aki beköti:

1.Haver nem kapta meg a jobbkezet egy teherautótól, balról a kocsi eltűnt szinte, Ő átesett az anyósülésre, kar- és lábtörés, de ÉL!
Ezt hogy nem lehet felfogni?????
A frontális, aminél ok az öv, azt meg az ember ösztönösen kerüli, értsd: ELKAPOD a kormányt és oldalról kapod, ergo lásd első pont!!!
Remélem világos voltam és a szemellenzős fikázók is belátják, hogy ez nem olyan ritka szitu...
Vagy ha kell, lerajzolhatom!!!! Pfffff

:D:D:D:D

hpty 2010.01.28. 00:27:29

De azért látom, a csordaszellem itt is érvényes....
Hülyeség, nem baj, BÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ, nyomjuk!!!
MEGALOL!

2010.01.28. 02:18:07

@hpty: a megalol az itt te vagy, de igen csordaszellem. Tudod a viccet (amit már többször bízonyított néhány idióta, hogy nem csak az), amikor mindenki rossz irányba megy az ótópályán, csak te nem?

De nem tudom mi értelme van egyáltalán válaszolni neked. Félelmetesen korlátolt vagy. Eddig sem sikerült megértened, akkor ezután se fogod.

Az esetpédádat is nehezen tudom elképzelni. Milyen helyre hajt be nagy tempóval egy kamion, ahol jobbkezes utcák vannak?

Agyalap 2010.01.28. 08:20:08

@hpty: Akkor jól csinálod...
Mindenki hülye, csak én vagyok dömper! Király ez a hozzáállás.
A megalol meg megagáz...

"streetfighter" 2010.01.28. 10:51:08

@hpty:
És ha az anyós ülésen ül valaki?
Egyébként érdekes, mert egy komolyabb oldal ütközésnél a test előszőr a közeli B oszlop felé mozdul. Ezért van oldal és függöny légzsák, csak utána csapodik a tulsó oldalra. Tehát az öv használatának mellőzése szerintem ekkor nem segít.
Egyébként nem csak frontális ütközésnél véd az öv!
Az autó bukfencezik egy párat, te kiesel és agyonnyom a saját járműved vagy nekicsapódsz valaminek.
Olyan sebességgel találnak el elől vagy hátul oldalról, hogy a kocsi pörög a tengelye körül te meg benne, összetörve magad.
Folytassam? Bár valószínű, hogy téged már nem lehet meggyőzni.
Csak remélheted, hogy nem a saját károdon tapasztalod meg a butaságodat.

hpty 2010.01.28. 11:32:06

@ruskyy: Nem tudod elképzelni???
És ki a korlátolt, kölökbirka????

És nem elképzeltem, hanem láttam a végeredményt.
Jah, de Te el sem tudod képzelni, akkor elhinni hogy tudnád....sajnállak.

hpty 2010.01.28. 11:34:29

@Agyalap: Figyi.
Ez a tanítónéni stílus nem segít. SŐT!

Közöttünk csak az a különbség, hogy Te rám akarod erőszakolni a véleményed, én pedig az enyémet csak magamra alkalmazom, másra nem kényszerítem.
Ez tiszta???

Élni és élni hagyni.

Már leírtam párszor, de sokaknak szelektív az olvasásuk....

hpty 2010.01.28. 11:40:31

@"streetfighter": Én nem tudom a srác teste először merre mozdult, videó nincs róla, függőnylégzsákja sem volt, de hogy a helyszinelő RENDŐR mondta azt, hogy na, ha beköti kampec.
Gondolom igaz, amit írtál a fizikai esetről, ezért tört el mind2 bal oldali végtagja...gondolom.
És egyedül ült a kocsiban.
A "Mi lett volna ha...?" kezdetű mondatoknak eddid sem láttam értelmét.
Ez lett és TÉNY, hogy AZÉRT ÉL, mert NEM kötötte be magát.
Na písz!

2010.01.28. 12:40:05

@hpty: ne csúsztass. Hol volt az a jobbkezes kereszteződés, ahol egy kamion akkora lendülettel hajtott, hogy eltünt haverod kocsijának a baloldala?

logikaibukfenc 2010.01.28. 13:35:54

aki nem köti be biztonsági övet, az biztos:
- kiskorában nem fogta bicikli kormányát
- nem kötötte be a körhinta láncát,
valamint
- a hullámvasúton is utálja a védőfelszerelést
- inkább újzélandi rögbit szertene játszani , mint amarikai focit
- jégkorongozni is védőfelszerélés nélkül ,nem bekötött korcsolyával szeretne
- inkább fegyvert tartana , mit kerítést a háza körül
- bízik a saját reakcióidejében és fizikai erejében, sérthetetlenségében

a biztonsági gyermekülés is felesleges ?

olyan csak naggggyon ritkán van, hogy "ha nem lett volna bekötve, akkor túléli"

a létfontosságú szerveket védi a test, és azt kell védeni, mert a végtagok a legkisebb erőhatásra is el tudnak gyengülni, ha az erő olyan irányból jön.

de ezt kiszámolni nem tudja az ember (a beleset szemvillanása alatt)
azért van szimulált törés, hogy legvalószínűbb eseteket analizálják.

velünk PONTOSAN olyan soha sem fog történni,
és az elkerülésére reflexből tett mozdulat után szintén nem fogjuk tudni kiszámítani, észrevenni az erő irányát, nagyságát.
a kéz pedig csak szorítja a kormányt, pedig nem onnan fog becsapódás érni :(

"streetfighter" 2010.01.28. 13:37:16

@hpty:
Rendőrrel nem vitatkozom, ez alap.;)

"streetfighter" 2010.01.28. 13:39:04

@logikaibukfenc:
Ez kimerítő tájékoztatés volt.

logikaibukfenc 2010.01.28. 13:40:43

nézd meg a ralis bukásokat
ki ússza meg sérülés nélkül?

aki be van kötve, de hirtelen behúzza kezét lábát a csattanás előtt,nem pedig kitámaszt

próbálj meg engem megtámasztani egyszer,
akármekkora vagy földön leszel igen hamar.

én mázsa alatti vagyok, a te autód minimum tízszerese.
azt sem, nemhogy egy másikat is meg tudsz tartani.

kérlek gondolkozz, ne a saját hibádból tanulj (mások kárán)!

logikaibukfenc 2010.01.28. 13:44:41

ha még nem volt elég :

hozz egy hullahoppkarikát a kormány helyett.
ne engedd el.
ez biztos túlzás, de ha én is hozzáérek, akkor te fogod a saját kezed a saját hátadba állítani, vagy eltörni.

hpty 2010.01.28. 13:46:45

@ruskyy: KAMION???
Ezt hol olvastad??? Vagy az sem megy már (mármint az olvasás)?

hpty 2010.01.28. 00:25:56
"...Haver nem kapta meg a jobbkezet egy teherautótól, balról a kocsi eltűnt..."

Én ezt írtam.
És egyébként a sztori Zalaegerszegen volt, de nem tökmindegy, lehetett volna Simagöröngyösön is, meg a Nagyfaluban is.
Nem ez a lényeg.

hpty 2010.01.28. 13:48:55

@"streetfighter": Nem is kellett vele vitatkozni, tök egyértelmű volt a szitu... ;)

hpty 2010.01.28. 13:51:49

@logikaibukfenc: Igaz, de raliban bukócsövesek a gépek!!!!!
Abban a haver is megúszta volna "olcsóbban".

Erről a nagyeszű Palik jutott eszembe, mikor régebben bukott, asszem a Dakar-on.

Ellenkormánnyal el is kerülhette volna, a navigátor már mondta, hogy mit csináljon, ez meg össze-vissza kalimpált :D:D:D:... persze eltört a keze.....

logikaibukfenc 2010.01.28. 13:53:46

@hpty:

de a csövek mellett is be van kötve ?

2010.01.28. 14:00:27

@hpty: jajj, nem kamion, hanem teherautó! Ne haragudj. Így már mindjárt más. És nem, nem tökmindegy. Ugyanis mifelénk a jobbkezes utcákban nem sűrűn látok TEHERAUTÓKAT. Ebből pedig arra következtetek, hogy rohadtul sántít a sztorid.

@logikaibukfenc: hagyd rá. Inkább örülni kéne, hogy nem köti be magát.

hpty 2010.01.28. 17:30:18

@ruskyy: Te kis alacsony képzelőerejű, agylágyulásos hülyegyerek.
Tanulj meg olvasni és ne csak azt, amit "el tudsz képzelni".

Köszi!
:D:D:D

Integrált Szerverterror 2010.01.28. 18:53:51

Zegen nincs is jobbkezes utca hahaha:D

2010.01.28. 19:00:52

@hpty: bohóc vagy.
@&rewboy: akkor ennyit erről :)

hpty 2010.01.28. 23:59:58

@ruskyy: Te voltál már ott, mindentudó Okostojás????
Jah te meg nagypofájú nyikhaj, 0 tudással.

@&rewboy: De volt... HAHAHAHA!
Régen a volt APEH székháznál, meg a vizsgabázis, vagy közlekedés felügyelet, vagy most minek hívják, Domino cukrászda környékén... azóta sok helyen kiszórták a macisajtot....Nem tegnap volt ;)

Integrált Szerverterror 2010.01.29. 05:04:33

@hpty: Bazze az lehet. Én még csak tegnap óta vezetek:P Hogy miket nem tudsz te?

Valami keletnémet gépsárkányban ült a haverod? Azokban tényleg mindegy, hogy bekötöd-e magad vagy sem...

hpty 2010.01.29. 14:45:23

@_&rewboy_: VW Bogár volt...régi!
A német stimmelt.

És bármennyire beállította a kedves kolléga, nem bekötésellenes vagyok...
Én nem kötöm be, de erre nem térítek, nem szervezek szektát!!!!
Ellentétben itt egyesekkel, akik tűzzel-vassal ezt szeretnék velem elérni... Pffff
Nem fog menni.

Ugye mekkora a különbség.
Ha valaki a csokifagyit szereti, és a vaniliát utálja, még ha éhen döglik is, nem eszik egy nyalat vaniliát sem.
Inkább 20 tölcsért.....:D:D:D:D:D

Agyalap 2010.01.29. 15:20:42

@hpty: A tanítónéni stílusommal az olvasástudásodat szerettem volna kicsit feljebbhozni, hogy megmutathasd hol erőltetem rád a véleményem. A "mindentudó Okostojás", "nagypofájú nyikhaj", "agylágyulásos hülyegyerek" stílusodon már tanítónéniként sem tudnék segíteni.
A statisztikákat a hülyéknek találták ki. Az hogy 100 esetből 98-szor hasznos az öv nem azt jelenti, hogy a maradék kettő a mérvadó...
Még egyszer leírom: ha úgy gondolod nem kár érted, ne kösd be magad.

Integrált Szerverterror 2010.01.30. 05:04:24

@hpty: A lényeg, hogy olyan autó volt amiben az extralistán volt a biztonsági öv:D

Azért abban egyetérthetünk,hogy a mai autók kicsit más kialakításúak. A vezetőt szinte teljesen körbeöleli a műszerfal, van bennük gyűrődőzóna meg merevítők meg tökömtuggyami. Meg sok-sok törésteszt amikben úgy alakítják ki a védelmet, hogy a benne ülők be vannak kötve

De én sem akarlak téged meggyőzni. Hanem azokat akiket meg lehet:P

Az ilyen blogféleségek meg azért vannak, hogy különböző felfogású emberek egy adott történethez kapcsolódva megpróbálják meggyőzni egymást.

Vagy hogy hülyeséget írogassanak.

Vagy mindkettő:D

hpty 2010.01.31. 01:31:49

@_&rewboy_: Szerintem ebben egyetértünk!;)
És jó zegivel beszélni!

2 hét múlva megyek haza!

"Reszkessen" mindenki! :D:D:D:D
Csak vicc volt! Bár neked sokakkal ellentétben, látom van humora! :D

hpty 2010.01.31. 01:34:05

@Agyalap: Ezek a beszólások csak azoknak "járnak", aki másból nem ért, lásd history!!!

És nem csak a szó szerinti leírás számít, vica versa! ;)

Remélem érted? :D

hpty 2010.01.31. 01:41:13

@Agyalap: Ez a stílus csak annak "jár", aki másból nem ért! Lásd history! ;)

És nem direkt írtad, csak céloztál, utaltál rá!

De hogy akkor a direkt dollgokra válaszoljak:
De igen, szoktam úgy tenni, mintha be lennék kötve, mert kedves rendőreink ezt várják el....képmutatás, de ha ez a "szabál".

Trafi előtt is lassítok, te nem?? :D:D:D:D

Így van ez, nem is titkolom...

hpty 2010.01.31. 01:42:38

Bocsi, az eleje 2x ment el, mert azt hittem, befagyott!

jav: ...dolgokra..."












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása