Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Rámtámadt, mert lassítani merészeltem előtte

2010.04.25. 15:42 :: SilentSound

Nem csoda, ha Barna megijedt az őt megrendszabályozni akaró gorillától, jobb az ilyeneket a lehető legnagyobb ívben kerülni, hagyni, hadd menjen. Az arcoskodás rosszul is elsülhet, ha az "ellenfélnél" fegyver van, vagy 120 kiló áll szemben 60-nal. Hogy az ilyen esetekre mennyire jó megoldás a levélíró által felvetett katana, arról írjátok meg kommentekben a véleményeteket.

És ha már az írásnál tartunk: mostanában több posztnál is egész hosszú kisregényeket írtatok saját jó vagy rossz élményekről, ami nem közvetlenül kapcsolódik az aktuális poszthoz. Kérek titeket, hogy az ilyen sztorikat inkább emailben küldjétek el, mert önálló cikk formájában többen is olvassák el, meg a kommentáradat témája is a poszthoz kapcsolódó maradhat.

Tegnap (április 21.) történt velem az alábbi eset, a 14. kerületben, a Mexikói úttól nem messze. Autómmal a kisföldalatti végállomás mellett elhajtva egy zöld kisebb autót láttam egy parkoló busz mögött (biztos a barátnőt várta az illető). Mindenestre már akkor feltűnt, hogy bár ki akart jönni elém, ezt nem jelezte indexszel (mindíg értékelem ha valaki jelez), egyszóval az utcai versenyző típus ugrott be egyből.


Vegyen mindenki egy ilyet, aztán lehet hegylakósat játszani

Lehet a hatodik érzékem jelzett, mert kb. fél percre rá látom magam mögött jönni az autót, a követési távolságot - nyilván - teljesen figyelmen kívül hagyva. Mivel nem vagyok ismerős a környéken, ezért egy kereszteződésnél lelassítottam hogy a fáktól takarásban lévő elsőbbség táblára nézzek, hogy megbizonyosodjak, főúton vagyok.

Ezzel betelt a pohár a mögöttem jövő "úriembernél" gyakorlatilag a seggembe jött, majd ráfeküdt a dudára és gondolom üvöltött.

Leszögezem, nem vagyok egy nagymama típusú vezető, magam is tolom mikor a lehetőség engedni, néha máskor is, ezért egyszerűen nem értettem mire az emberünk indulata.

Nem álltam meg ugye, nem tötyörögtem, csak lassítottam egy kereszteződésnél - öreg hiba volt. Mondom, emberünk rámszállt, hiába mentem tovább, folytatta a dudálást. Nos ekkor felment bennem a pumpa, padlófék, elakadásjelző. Nem vagyok harcias típus, de gondoltam leüvöltöm a fejét hogy miért nem előz meg ha ennyire zavarta egy enyhe lassítás.

Épp a biztonsági övemet kapcsoltam ki, mikor a visszapillantóból megláttam egy gorilla-szerű alakot kipattanni a kis zöld autóból, amint rám akar rontani. Nos nem vártam meg, azonnal gáz és otthagytam a mániákust, majd rákanyarodtam az erzsébet királyné útra. Ekkor elszáguldott mellettem hősünk, majd egy kézifékessel bevágott elém, megállásra késztetve.

Az útról tudni kell hogy relatíve forgalmas villamos pálya is egyben, tehát idilli hely egy jó balhéhoz. A gorilla várt pár másodpercet, majd kipattant, és bömbölve jött felém hogy szálljak ki. Korábban küzdősportokkal foglalkoztam, de ezúttal komolyan megijedtem, semmi kedvem nem volt egy 120 kilós embertől beszedni pár pofont, meg mondjuk megvárni míg leamortizálja a kocsit.

Szóval padlógáz, majd elhajtottam mellette egy egyirányú utcába, aztán kb tíz perc kocsikázás után egy gyorsétterem parkolójában nyugodtam meg és eldöntöttem ezentúl szamurájkard vagy egyéb testápoló alapberendezés lesz a kocsiban.

172 komment

Címkék: budapest közlekedés autó hülye erőszak veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szelid sunmalac 2010.04.25. 19:12:47

@lófő: A garazsbol! Jon a joido es elomerszkednek,mert lehet villogni a picsanyi szoknyas kislanyoknak! Na nem mintha nagyon bannam a picsanyi szoknyas kislanyokat ;)
Hogy honnan? Itthon eleg sokan uznek valami sprtot. Termesztesen legtobben sportkent, nem azert, hogy nekiugorjanak a bikanyaku allatoknak :) En legalabbis azert kezdtem el, mert a parom meg a gyereke mar csinaltak harom eve es nem akartam, hogy megverjenek otthon ;)

dzsekwolf 2010.04.25. 19:13:16

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: kicsi a világ..
amugy az ország , az utak meg egyáltalán minden tele van frustrált barommal , vagy a pöcsük kicsi és muszáj valamilyen módon balhét keresni, kakaskodni mert szétrobbannak a depressziótól.csak a baj ott van, ha egy ilyen surmó összefut egy olyan emberrel aki tud már egy s mást a balhékról de okos és nem pattog mint szar a deszkán aztán ha már nincs más ökölbe szorítja a kezét és odabasz a tahónak.

barney001 2010.04.25. 19:13:22

@lófő: pingpongoztam is meg úsztam is, de annak nincsen jelentősége ha meg akarnak verni.

Szelid sunmalac 2010.04.25. 19:13:59

@barney001: Ott leszek! :) Varunk csak! ohh...megint lesznek arpadsavoksok, meg kommandosok is? Mert akkor inkabb kihagyom.

Bérgyilkos Bohóc 2010.04.25. 19:14:35

Az ember az autóban állattá válik. Nincs kivétel! Számomra mindig is rejtély volt ez a jelenség.

barney001 2010.04.25. 19:14:59

@Astronomy Domine: de értem miért. megpróbálok válaszolni neked :D

te vagy a zen kelet európai divízió nagy-nagy-nagymestere? esetleg te is szoktál ideges lenni?

Alikam 2010.04.25. 19:15:13

Kell venni egy taser-t, 50.000 Volt, és volt gond nagy gorillával, nincs gond:)))

Nem szamuráj kardozni kell...

Szelid sunmalac 2010.04.25. 19:15:39

@dzsekwolf: Ennel szerintem sokkal szebb amikor ket surmo fut ossze es azok pattognak! Szivesen nezem oket ha tehetem, bar legtobbszor nincs nalam kukorica meg udito. Csak nem te is sporttars?

barney001 2010.04.25. 19:16:08

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: tavalyit is én szerveztem (már a zenét) és nem voltak balhés arcok. ez egy kivételes alkalom ahol a szerv ránk vigyáz, el van kerítve a dolog, szóval nem para sztem.

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2010.04.25. 19:16:18

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
+1
"jó katona nem visz fegyvert - azt el lehet venni az ellenségtől is" vagy valami ilyesmi.

Tegnap láttam egy stílusosan megoldott dudálósat. Srác gyök kettővel teker a dugóban (előtte masszív kocsisor), mögötte anyukában elszakad a cérna és ráfekszik a dudára. Gyerek megáll, mutatóujját "csitt!" állásban a szája elé téve hátrafordul. Asszonyka átkapcsol csöndesbe. Én modnom, elegáns volt, mint egy váámpír.

Szelid sunmalac 2010.04.25. 19:16:44

@Alikam: Aztan vezetes kozben veletlen megnyomom ahogy melleteszem a szendvicset, majd jol tokonlovom magam vele!

Alikam 2010.04.25. 19:16:45

@Bérgyilkos Bohóc: pedig egyszerű, a magyar ember szép szóval individuális, csúnya szóval önző.
Amit annyit tesz, hogy szarik mindenkire aki 1 méteres körzetén belül van.

Ez látszik a közlekedési morálon is, ahova kéne némi empátia, de az teljesen hiányzik.

Alikam 2010.04.25. 19:17:28

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: :) hát ne tartsd olyan helyen, ahol véletlenül elsülhet:)

Kandabula 2010.04.25. 19:18:19

Semmiképp sem javaslom a gépkocsiban olyan lőfegyver tartását, amit "elő kell venni", mert könnyen a szándékosság vádja érhet minket. Én a beépített golyószóró, rugóskard, erős festékszóró, vagy ehhez hasonló - akár önkioldó - szerkezetek híve vagyok, amikor is nyugodtan mondhatom: - Véletlenül rákönyököltem az elsütő billentyűre...

dzsekwolf 2010.04.25. 19:18:21

ajánlom a klasszikus zenét vezetés közben. komolyan, megnyugtató és a dugók sem olyan gyászosak akkor

Szelid sunmalac 2010.04.25. 19:18:59

@Alikam: A fene tudja! En tobbnyire arra szarok aki kivul van egy meteren. Aki belul, azt vagy meg akarom dugni, vagy tancolunk, vagy rokon, vagy zsebes.

.lll. 2010.04.25. 19:20:22

én is kézilabdáztam,sőt zsebhokiztam is anno!

élmény volt ma délután kifelé a 11esen,LAuda összetépné a diplomáját.
mondjuk a motorosok elég alacsonyan repültek

Szelid sunmalac 2010.04.25. 19:20:40

@Kandabula: Nem jok! A multkor megallitott a rendor es valami papirokat kovetelt a csokkentett sugrazasu atomraketamhoz. Most varhatom a buntetest, meg a pontokat.

@dzsekwolf: Gondolsz itt Dvorkara vagy Bartokra? Az tuti, hogy en a masodik keresztezodesnel nekihajtok a villamosnak!

gluconate 2010.04.25. 19:21:07

@barney001:
Legyen elég annyi, hogy a segítségemmel reklámozhattad a bulidat, én ezzel támogattalak, de a drogos bulira menjen, akinek két anyja van...

Astronomy Domine 2010.04.25. 19:21:25

@barney001:

szoktam, de a hülyéken inkább röhögök.

.lll. 2010.04.25. 19:21:44

@dzsekwolf: a Mária rádió is nyugtató vagy Kossuthon a rádiószínház:D

barney001 2010.04.25. 19:21:57

@Alikam: ez teljesen igaz. mindenhol európában alap, hogy ha két sávos az út, akkor jobboldalt haladunk, belsőben előzünk/repesztünk, tetszés szerint. itthon simán megakasztja a haladást, ha egymás mellett megy két autó 60al mondjuk 6os út kivezetőn, mikor van aki menne 80al mondjuk...gyalogosok detto. vannak helyek ahol ha közeledik a gyalogos a zebrához, már megállnak az autósok. magyar reflex gyalogosként -átfutok és köszi köszi! közben csak betartják a kreszt

dzsekwolf 2010.04.25. 19:22:52

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: sporttárs?? hát voltunk talán, de nem a szinákéknál voltam. 22 év után mma-zgatok , csontszikra és erölködés , kis változatosság befigyelt..

.lll. 2010.04.25. 19:22:59

off
barney=zimányilinda?
nem is tudtam,hogy itt kommentel:D

barney001 2010.04.25. 19:24:45

@Astronomy Domine: ezt megkaptam. beismerem hülye is vagyok, jogom van hozzá

dzsekwolf 2010.04.25. 19:25:19

@lófő: klasszikus zenét jóember!!:))
a máriá-ra a multkor átgomboltam és a stop táblánál állva vártam,hogy zöldre váltson.

vérengző kismalac 2010.04.25. 19:29:44

Húú de jó tudni, hogy nekem nem kell félnem.
Zöldsapkásként szereltem le az amerikai hadseregnél. Aztán átjelentkeztem az idegen légióba. Most zsoldosként dolgozom Szomáliában.
Angolul franciául, spanyolul oroszul, japánul beszélek és most tanulom a navi nyelvet.
Néha ha haza ruccanok, olyan kocsival járok aminek be van hegesztve az ajtaja, nehogy ki akarjanak rángatni vagy nehogy csak úgy kiugorjak ha felbosszantanak.
Ennek a vége ugyanis az elenfél halála lenne, ezért az óvintézkedés.
Csak az a gond, hogy az ablakon nehezen férek ki mert 185000g és 2220mm vagyok.

dzsekwolf 2010.04.25. 19:34:25

@barney001: inkább másképp jó, mert jónak jó mindegyik, vagy a legtöbbjük csak a hozzáálláson múlik mennyire jó amit csinálsz.még ha szalvétát gyüjtesz akkor is :)

barney001 2010.04.25. 19:39:21

@dzsekwolf: kempo szabályrendszer gyakorlatilag ugyanaz mint az mma, csak nem kiskesztyűben megy a bunyó, de ugyanúgy ütés-rúgás-földharc megy. mma a legreálisabb akkor, sok harcművészet állítja magáról hogy ők a tuti, de mikor bunyó van mindenki hagyja a tradicionális beállásokat meg technikákat, marad a box meg a birkó :))

barney001 2010.04.25. 19:40:58

@vérengző kismalac: ez a cinizmus non plus ultrája volt. köszi hogy benéztél, kommentelj máskor is! :D

misinator 2010.04.25. 19:45:27

Nick nevemmel ellentétben egy extralepkesúlyú figura vagyok:-(
Emiatt megelőznöm kell az ilyen szitukat...
Amíg Nagypolákom volt, hiába ment legalább úgy, mint a kategóriatárs nyugati gépek /elektronikus gyújtás, optimalizált kipufogó rendszer: 100-ra 9-10 mp/ az utolsó években rengetegen le akartak tolni - ami persze nem ment...
De azért elég idegesítő volt egy idő után.
Viszonyításképp a kórházi Golfokkal nem tapasztaltam ugyanezt...
Autócsere 1.4-es Albeára, aminél ez a szám csökkent, de azért még ez is sokak szemét csíp...te.
Megoldás: felirat a hátsó szélvédőre: Rohanni!?...MINEK??
Ez tiszta helyzete teremt, azóta senki nem mászik a seggembe, én meg egyébként is előzékeny vagyok.
S azóta már autózgatni(!) is tudok - ha éppen ahhoz támad kedvem.
Fényképet nem tudok prezentálni pillanatnyilag. Videón látható a 35-38-ig mp-nél - már ha valakit érdekel...

www.youtube.com/watch?v=Hb6M0kGVEhE

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.04.25. 19:53:30

Érdekes, hogy velem egyáltalán nem történik ilyen..Nem üvöltöznek rám, mert tetvészkedem az úton, nem szívom mások vérét a belső sávban, önkéntes rendőrként, mintha nem lenne jobbra tartási kötelezettség, sorolhatnám..Sőt még a körforgalomból kifelé is indexelek..ezért aztán nem is akartak még soha kiszedni az autóból...Én rendszeresen találkázom a fentiekkel, no azokat soxor szeretném én is kitépni, de eddig még kibírtam...Szerintem a post író nem mond el mindent...Tetvészkedett, tutti...

Semper Fidelis 2010.04.25. 19:54:35

@lófő: "a mindenit itt majdnem mindenki harcmester vagy ha nem 100 kilos izomkolosszus."

Bocs, tényleg, de az avatar képemen valóban én vagyok, már ne haragudj, de ez van. Ha tetszik neked, ha nem. (Már ha rám gondoltál-többek között-)

ostván 2010.04.25. 20:07:39

Inkább fényképezőt, vagy kamerát vigyél magaddal.

misinator 2010.04.25. 20:14:06

@Semper Fidelis: Hát, nem találkoznék Veled egy setét sikátorban...:-)

ebedli 2010.04.25. 20:14:20

ja bocs, ez nem az a poszt

The_Genius 2010.04.25. 20:38:56

Nemkell a kocsiba szamurájkard, sem vascső, mert ha kijön a yard, akkor te csücsülsz, hiába van "igazad".

Gázpisztolyt kell hordani, és belehúzni egy tárat a fejébe.

gazpisztoly.hu - a hatásokról.

labi 2010.04.25. 20:42:57

@barney001: "de nem szeretném ha valaki azt hinné h egy félművelt, idegbeteg pöts vagyok aki az első dudaszóra kipattan aztán menekül ha gáz van."

Ha nem szeretted volna hogy ezt higgyék rólad, akkor minek írtad meg, hogy idegbeteg pöcs vagy, aki dudaszóra kipattan, aztán menekül ha gáz van? :)

esef 2010.04.25. 21:14:47

Asszem jövő hétvégén lemegyek a telekre, előkotrom a mozdonyhoz való villáskulcsot (méretét nem tudom, de a hossza úgy másfél alkarnyi...). Látványra sem semmi, már annak is fegyelmező ereje van.

Evetkekicsilányom 2010.04.25. 21:24:44

Nekem elég lenne, ha ti felváltva ülnétek mellém, hogy nyugodtan mutogathassak továbbra is, meg le merjem húzni az ablakot ebben a melegben :))) A beosztás megírását vállalom :))

AdmiralRobert 2010.04.25. 21:30:41

Én ilyen esetben csak megkérdezem, hogy biztos -e a delikvens abban, hogy egy rendőr főtiszttel akar összetűzésbe kerülni... Általában el szoktak állni a további tettlegességtől, de volt már, hogy elő kellett vennem az igazolványomat, mert nagyon kötötte a fickó az ebet a karóhoz. A szolgálati fegyvert viszont eddig még nem kellett.

.lll. 2010.04.25. 21:40:51

@Semper Fidelis:

én terád nem gondoltam,ne izgulj,nagyon dekoratív az avatarod,gratula

boxerhang 2010.04.25. 21:50:03

@barney001: A szöveg alapján számomra az a kép jelenik meg előttem, hogy az autó 2 pillanat alatt megáll és kiteszi az elakadásjelzőt. Szerintem ez büntetőfékezés, ami kb annyira kötekedés, mint a duda.

De nem akarok kötekedni. Megértem, hogy felment benned a pumpa, de Neked is meg kell értened, hogy ez nem a legmegfelelőbb reakció volt. És kész.

flippant 2010.04.25. 21:50:22

Azt nem írtad meg, hogy piréz volt?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.25. 21:51:59

@Kowalski76:
hat lenne par lovoldozes
amugy igy van otthon ha valaki beul a kocsiban 90 szazalekban megvaltozik
altalaban leszarja a KRESZT pedig amugy valoszinu torvenytisztelo
egyreszuk agressziv lesz
egy reszuk buszke, hogy milyen jol vezet
milyen keveset fogyaszta a kocsija/ mert jo a labam:)/
stb. stb

Reggie 2010.04.25. 21:54:20

Jobb a megelozes. Ha kiszall a kocsibol es kozeledik, akkor kek lezertollal a szemebe kell vilagitani. Ha szerencseje van par nap mulva latni fog.

.lll. 2010.04.25. 21:56:30

kék lézertoll...
kreatív egy nemzet vagyunk:D

Szia hagyma,készülődsz?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.25. 22:06:52

ja, hogy haza?
csak szeptemberben ,d e lehet edzenem kene
itt vilagosak a viszonyok
ha valki tud irni olvasni es a computeren kitolt egy valami 20 kerdeses tesztet, annak lesz jogositvanya
valamint aki bunko, az a kocsiban is az, aki nem az akocsiban sem lesz azza
es oriasi kulonbsegek vannak az allamok kozott
floridaban egy elmeny volt vezetni, carolinaban is jobb a moral mint otthon, itt KY-ban azert mar lattam jo nehany idiotat
itt az eppen sargarol pirosra ugro az sokaknal meg zold, az nem zavarja, hogy a kovetkezo lampa megfogja
ugy latom eddig, a gazdagabb allamokban jelentosen jobb a kozlekedesi moral

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.25. 22:10:30

ja, a gyakorlti vizsaga is van
elmentunk 3 sarkot egy fouton, beforditott egy mellekutcaba
mondta csinaljak Y fordulot es mennyunk vissza
volt 10 perc is
az csak hab a tortan, hogy azt hittem itt is 45 aspeed limit mint floridaban es annyival is mentem
de ztan felora alatt kezembe volt a jogsom
az egesz megszerzese kb 3 orat vett igenybe
szoval nem hiszem ,hgoy ottho is erettsegihez vagy akar csak 8 altalanoshoz kene kotni

.lll. 2010.04.25. 22:18:21

@hagyma:
ne izgulj,azér még nem olyan vészes:D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.25. 22:24:47

@lófő:
hat izgulni nem annyira izgulok, de hogy mocskosul kell figyelnem majd pl pesten az tuti
itt mindenhol lampa van
nincs jobbkezes, nincs villamos nagyon keves bringas
motoros isinkabb csak hetvegen
15 ev nem eloztem
stb.

2010.04.25. 22:55:18

"Korábban küzdősportokkal foglalkoztam, de ezúttal komolyan megijedtem."

1.) Ja... Én is foglalkoztam küzdő sporttal és ezt sokan el tudják mondani. Ha megijedtél, akkor soha nem voltál jó benne és nem tanultál meg semmit. Ugyanis egy küzdősportnál nagyon sokat tanítják ugyanazt, amíg rögződik.

2.) Ha már ennyire bátor vagy, hogy írsz, hogy megjelenjen a mindennapos történeted, akkor talán tanuld meg, hogy a mindig, mindig rövid... Vagyis nincs benne "hosszú íííííííí".

3.) "Nos ekkor felment bennem a pumpa, padlófék, elakadásjelző." Vagyis indokolatlan fékezés. Te szeged meg a KRESZ szabályát és neked áll feljebb?

Igen, te vagy a hibás. Lehet, hogy ésszel kellene vezetni. Megtanulni a magyar helyesírást és a KRESZ szabályait.

Ha ezek már most mennek, akkor elolvasni a bődületes butaságokat, amit írtál.

A prekoncepciókat meg nem ártana félretenni.

Ha én kiszállok a kocsiből egy nagydarab kopasz ürgével találkozol, aki ne fog az agyagba döntölni.

Kár volt a biteket vesztegetni a cikkre.

pakesz (törölt) 2010.04.25. 23:00:41

"majd egy kézifékessel bevágott elém, megállásra késztetve."

ezt valaki magyarazza mar meg!!!
mit jelent?
en ha lefekezni akarok gyorsan akkor ABS hasznalata nelkul(plusz megcsuszas nelkul) lefekezem az autot, ennel van hatekonyabb fekezes is?

KaPé 2010.04.25. 23:13:56

Aszongya, hogy. Nem engedsz ki egy autost, akirol latod, hogy ki akar jonni. utana lassan mesz elotte, majd amikor rad villog, nyomsz egy buntisatut. aztan amikor felelossegre vonna, elszelelsz. ez am gerinc.

Csumpi forever 2010.04.25. 23:23:20

Nekem egy vezérműtengely van a kocsiban, de mivel nem kellett még eddig használnom, átkerült a csomagtartóba, onnan meg már kirakom, mert csak plusz súly.

Vannak pillanatok, amikor örülök, hogy nincs fegyverem, mert durrantották már el az agyam párszor úgy, hogy ha lett volna stukkerem, lelövöm az illetőt, aztán ott vergődjön átlőtt tüdővel, ahol akar....

Csumpi forever 2010.04.25. 23:26:14

@KaPé:
Az én olvasatomba akkor akar kijönni valaki, ha azt jelzi az erre rendszeresített irányjelzővel.

Senkit soha nem engedek be, aki nem jelez, legyen akármilyen egyértelmű a szándéka egyébként. A ráutaló magatartás a közlekedésben kevés az egyértelműséghez.

egy atlag 2010.04.25. 23:38:44

Ez fassság. Ha nem akarsz verkedni, minek állsz meg? Küzdősport...milyen küzdősport az, melynek művelője egy ilyan pitiáner szitut sem képes elegánsan megoldani.
Amúgy meg faszom az agresszív kretén "dinamikusanvezető" sofőrökbe. Meglátásom szerint egyre több az idegbeteg agresszív nő is az utakon sajnos.

Alikam 2010.04.26. 00:00:59

@barney001: hát nem tudom, láttam én már valóban kiképzett kidobóembert tiszta mozdulatokkal földre vinni 120 kilós embert 5 másodperc alatt.

Nem volt ott nagy box meg birkózás, helyzet volt, egy tiszta ütés állcsúcsra - ettől rúgástávolságig tántorodott az ipse -, aztán meg egy félköríves rúgás a fejre és annyi.

A lényeg, hogy tudd, mikor mit kell használni és ne tétovázz, ha elszántad magadat, hogy támadsz, akkor azt bizony teljes erőbedobással kell csinálni, nem lehet kivárni meg töketlenkedni.
Azt hiszem, ez sokkal fontosabb mint a technikai rész, legalábbis eddig ezt tapasztaltam.

Alikam 2010.04.26. 00:05:21

Persze nem jó embereket bántani és inkább kerülni kell a konfliktusokat, úgyhogy a posztoló helyesen tette, hogy nem állt meg.

Én is amondó vagyok, hogy csakis végszükség esetén szabad belemenni az ilyenekbe, akkor viszont nem szabad tétovázni, lökdösődni meg mindenféle lányos hülyeségeket csinálni. Akkor ott ütni kell teljes erőből és kész.

Zsola777 2010.04.26. 00:33:15

Ha valaki főúton halad, de legalább egy táblát már látott, akkor az főút marad addig, amíg egy tábla meg nem szünteti (főútvonal vége, ill. elsőbbségadás kötelező, felfestéssel).
Tehát aki először lelassít, legyen. A második lassításánál, vagy ha megáll, már én is dudálok.
De semmiképpen nem verekednék az igazamért, elég, ha rájön az illető arra, mit csinált. Ha meg nem, akkor nem. Ilyenkor kell bevenni
a leszarom tablettát, nem máskor.

A szamurájkard meg baromság, más meg pisztolyt hord magánál. Elég csak egy magadfajtával találkoznod, máris meghal valaki. Arra meg pláne nincs szükség!

ági anyu 2010.04.26. 02:32:22

Sógorom a CSM-nél volt munkavezető. Egy mercis kopasz társaság kötött bele, mert nem tudtak miatta - kisteherautó, munkaügyben - az egyirányú utcába ellenkező irányból behajtani. Négy kopasz ki az autóból. Viszont igen gyorsan visszaosontak, mikor elkezdett a 14 nem napon barnult, szintén nem kis darab, a fölmunkák elvégzésére helyszínre szállított munkás leugrálni a platóról

redriot77 2010.04.26. 07:02:55

@Alikam: de tényleg érdemes két felnőtt férfinek megverekedni egy dudálás miatt?

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.04.26. 07:49:24

Már kurvára únom, hogy mindíg nekem kell megmondani: EL KELL ÜTNI A FASZFEJET BASZKI! Aztán vissza is lehet tolatni a nyakára...

Ennyi.

Mazlee 2010.04.26. 08:47:34

sokkoló vagy gumilövedékes pisztoly. vagy gázspray

Diktaturha 2010.04.26. 08:47:54

Kedves Posztoló!

Úgy látom, rengeteg itt a K1-es és MMA bajnok, akik rendszeresen laposra verik a nyugdíjas néniket a pénztárnál, ha túl lassan pakolják a cuccukat a szalagra.

Csak megnyugtatásul: jól tetted, hogy nem álltál le vele bunyózni. Én magam aktívan űzök egy küzdősportot, tudom miről beszélek. Utcán leállni bunyózni, csak végszükség esetén!!! Az utca egy kiszámíthatatlan közeg, sohasem tudhatod, hogy kivel állsz szemben, mi van nála, lehetsz te is rossz passzban. A küzdősport egy használható tudást, egy eszközt ad a kezedbe, de nem mindenható, nem jelent minden helyzetben megoldást.

Vateraman 2010.04.26. 09:30:13

Én Mária rádiót szoktam hallgatni vezetés közben. Először csak poénból, mikor valaki ült mellettem, aztán már magamtól is. Nem figyelek a szövegre, de a hangsúly tényleg megnyugtat :)

Vateraman 2010.04.26. 09:31:02

De a gázspray ott van az ülés mellett biztos, ami biztos :D

''autónepper.'' 2010.04.26. 09:48:14

mennyi harcos van itt...:D de ha olyan helyzetbe kerülnétek mint a posztoló ugyan úgy elhajtanátok mint ő...:D lehetne a te kocsidba egy aknavető akkor is elmennél .

érdekes belém mért nem köt sosem senki? lehet nem bénázok? mondjuk az is biztos én kiszállok nem szaladok el mint egy kislány...:D

Alex3000 2010.04.26. 11:26:57

Magyarország én így szeretlek! Szarok az emberi jogokra, aki állat és agresszív, elzárnám egy lakatlan szigetre és ott egyék meg egymást.

Petrodon 2010.04.26. 11:56:34

Jáá, igazi férfi vagy Barna!

Ha egy nyugger vagy egy nő ült volna a másik kocsiba akkor odamégy keménykedni, így meg futottál mint a nyúl?!

Gratulálok, büszke lehetsz magadra "kislányom"... :))))

barney001 2010.04.26. 16:18:37

@Petrodon: nem nyuggerre vagy nőre számítottam, de nem is egy hegyomlásra. mindegy, jól odamondtad ez a lényeg. kösz a kommentet

Take-it-Easy 2010.04.27. 12:10:32

@agyramegy: azt a szót, hogy küzdősport, egybe kell írni. Mert nem a sport küzd, hanem a sport egyik fajtája a küzdősport. Csak ha már javítgatjuk mások helyesírását...
Lehet, hogy indokolatlanul fékezett, de az agresszorunk simán meg tudott állni mögötte, hiszen posztolónk a visszapillantóból látta, hogy egy gorilla szállt ki (csodálkozom, hogy nem döngette a mellkasát és nem hajigált faágakat...)
Egyébként meg ilyenkor jobb fel sem venni a kesztyűt, az ilyen állatokkal nem lehet mit kezdeni. De azt nem mondanám, hogy posztoló volt a hibás.

_Toto_ 2010.04.29. 00:20:30

Katana, kés, fa testápoló a legnagyobb marhaság. Meg akarod ölni vagy maradnandó sérülést okozni? Ugyan.
Egy ilyen baromért ugyan annyit kapsz mint egy becsületes emberért. Nem éri meg.

Elég egy pepper gel spray, "zselés" gázspray, nem fulladsz meg a kocsiban te is ha használod, csak a célpontra hat, annak viszont levakarthatatlanul szétfolyik a zselé az arcán és garantáltan egy óráig hörögni fog és ordítva a földet kaparni. Aztán elmúlik nyom és sérülés nélkül, mert csak kapszaicin van benne, mint a paprikában.
Ja, természetesen Magyarországon ezt is tilos (paprika tartalmú spray csak rendőröknek lehet 2007 óta, féltették a rendőrlovakat az utcai harcosoktól)tehát ezért ugyan úgy 50 ezer Ft büntetést kapsz meg elkobzást mint egy 8 cm-nél nagyobb késért - viszont ez garantáltan nem halálos, és téged sem ölnek meg vele ha elveszik tőled, és 20 eurónál sógoréknál nem is kerül többe.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.04.29. 15:22:41

Ezt én is imádom. A főútvonal mellett lakok kicsiny falumban. Általában úgy szoktam érkezni, hogy balra kell hozzánk lekanyarodni. Persze, amikor jönnek szembe, akkor lassítani kell, vagy megállni.
Van olyan, aki ilyenkor nekiáll ledudálni.
De mégis, mit képzel az ilyen??? A kedvéért nem megyek haza? Vagy mi?
A következőtől meg is kérdem.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.04.29. 16:15:50

Hogy a posthoz is hozzászóljak:
Korábban én is küzdősporttal foglalkoztam:
Bruce Lee képeket vágtam ki, és ragasztottam a falra. Sőt, az elmélettel is, ugyanis elmélkedtem rajta, hogy el kéne menni edzésre.
De nem mentem.

B.GY. 2010.05.01. 00:17:17

Úgylátszik ez egy új szokás.Engem is leanyáztak,mert lekanyarodtam a főútról.Pedig indexeletem elég erősen.Arról nem tehetek,hogy jöttek szemből és nem tudtam egyből balra fordulni,mögöttem meg várni kellett kb 5 másodpercet.Szerencse,hogy éppen bevettem a gyógyszereimet,és nem voltam tébolyodott,mint a Tényői ember.Leláncfűrészeltem volna,ha lett volna időm kivenni a puttonyból,és beindítani.

"streetfighter" 2010.05.01. 10:40:15

@B.GY.:

Csak az a baj, hogy sok tirpák még a kanyarodás szabályait sem veszi figyelembe.
Én is mindig elküldöm a francba az ilyeneket.
Remélhetőleg te nem ilyen vagy. :)
1. Nem húzódik le balra, pedig ha megtenné elférnénk mellette!
2. Nem indexel. (Te megtetted!)
3. Olyan szerencsétlen, hogy a szembe jövők miatt percekig áll ott, ahol én már kétszer befordultam volna!
4. A kanyar elött 200m-re lassít, indexel, feltarja a forgalmat, mert mivel indexel nem előzhetem le.

B.GY. 2010.05.01. 22:21:39

"streetfighter" 2010.05.01. 10:40:15

Én nem vagyok ilyen:)Lehúzodni nem tudtam,mert keskeny az utca.A sor folyamatos volt,így nem tudtam befordulni.Ráadásul 1.5D-vel voltam hátul a sok csomaggal.Az index az ment.Ráadásul egy baseball sapkás napszemüveges cigánygyerek volt az a türelmetlen egy fekete B corsába.Mint tudjuk ők mindig sietnek,gondolom nem melóba ment.

"streetfighter" 2010.05.01. 22:58:00

@B.GY.:
"baseball sapkás napszemüveges cigánygyerek volt az a türelmetlen"

Sajnos hülyék mindig vannak. :)

B.GY. 2010.05.02. 00:25:57

@"streetfighter":

Még az a szerencse.Ingerszegény környezetben élnénk,ha nem volnának:)

alfa.orionis 2010.05.02. 12:36:37

@B.GY.:

Dehogy új! Vagy 10 éve balkanyarodtam volna, index, középre húzódás megvan, lassú sem vagyok, már kanyarodok is-mögöttem Fiat dobozos- emögül kivágódik a sietős sporttárs, szembe menvén az ellenkező iránnyal vadul előz mindkettőnket.Mázli, hogy épp nem volt szembejövő forgalom. Én satu, a Fiat dettó-de neki nem sikerül, pedig elrántja jobbra, neki a demszkykaróknak is. Én rom és síkideg, szegény fiatos is, a barom audis meg messze jár már.1 centi nem volt a kocsim orra és közötte! Na ezt a faszit a mai napig lemotorfűrészelném!

"streetfighter" 2010.05.02. 18:31:41

@alfa.orionis:
"Fiat dobozos- emögül kivágódik a sietős sporttárs, szembe menvén az ellenkező iránnyal vadul előz mindkettőnket.Mázli, hogy épp nem volt szembejövő forgalom."

Szerintem nem mázli mert ha jön szembe valaki akkor nincs az égész baleset. :)
Ugyanis akkor nem előzött volna a sporttárs.
Itt csak a fiatos volt hibás!
Gondolom nem volt előzni tilos, mert akkor nem igaz amit írtam.

uniball 2010.05.03. 14:47:00

"streetfighter" ill. még egynehányan.
Vegyétek figyelembe, hogy nem csak "Fittipaldik" hanem mazsolák is részt vesznek a forgalomban. Ha valakibe szorult némi tolerancia akkor vagy segítse a forgalom többi résztvevőjét, vagy legalább ne streszelje azzal ha türelmetlenkedik. Gondolj bele, hogy Te mikor vezetni kezdtél vagy akár anyu mostanában is mennyire kimérten és óvatosan hajt. Én sem szeretek tökölni, de attól nem leszek előrébb ha türelmetlenkedek. A gyökereket pedig hagyni kell, hogy nyomulhassanak és önállóan rácsavarodhassanak majd egy fára. Tudom nehéz megállni, de ne foglalkozz vele, mint ha ott sem lenne, majd megunja a dudát nyomni és a seggedbe nyomulni. Még én is tanulom, de így talán tovább lehet élni. A posztoló ugyan olyan tulok mint az izomagy, csak rájött, hogy a másik nagyobb darab tulok.

"streetfighter" 2010.05.03. 15:06:31

@uniball:

A mazsolának is joga van közlekedni, ezt sosem vitattam. Sőt segíteni kell őket a forgalomban egy bizonyos határig.
De ha valaki szabálytalan (nen indexel), bunkó (nem hózódik le), a belső sávban vánszorog, holott a jobb oldali üres, stb. akkor azt nem tudom tolerálni.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.05.06. 14:26:20

Gödöllőn van egy utca. Egy egyirányú, aminek a végén a népség rendszeresen balra kanyarodik. Általában feltorlódik a sor, mert elég nagy a forgalom azon az utcán.
Simán elfér egymás mellett két autó is, és a sok autista általában jobbra sorolva húzódik balra kanyarhoz. Aztán amikor jövök, és szabályosan balra húzódva akarok balra kanyarodni, megy a dudálás, meg a mutogatás.
Veszek is egy barna wartburg kombit, kipróbálom, hogy a paraszt tényleg nekem jönne -e a BMW terepjáróval.

"streetfighter" 2010.05.06. 17:06:19

@newtehen:

A nálunk lévő egyirányúban dettó.
Nekem már volt ebből konfliktusom. :)












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása