Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) kresz (720) KRESZ (1) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Golffal szorította le a kamiont az útról

2010.04.30. 13:36 :: SilentSound

Ilyen se sűrűn van, hogy személyautóval valaki kamiont szorítson le az útról, majd kérdőre vonja, hogy egyáltalán mit keres ott. Aztán visszanyalt a fagyi. Csaba péntek délutáni kárörvendős története alant.

Elég sok történet szól a bunkó kamionsofőrökről, álljon itt egy példa, amikor ő volt a szenvedő fél. Az alábbi történet ma esett meg:

A cégnél, ahol dolgozom kb. 60 kamion dolgozik, főként az országon belül fuvarozunk. A mai napon az egyik sofőrt a Balaton-felvidéken - egészen pontosan Nemesgulácson - egy VW Golfos "úr" leszorította az útról, majd megállásra kényszerítette nem csak a kamiont, hanem a mögötte haladó gépjárműveket is.

Az autó vezetője sérelmezte, hogy a kamion a 20t súlykorlátozó tábla ellenére az úton haladt, ráadásul kérdőre vonta a sofőrt, hogy milyen jogon közlekedik ezen a - elmondása szerint védett - területen.

A kamion vezetője - mivel tisztában volt azzal, hogy semmilyen szabályt nem szegett meg - kérte az önjelölt "rendőrt", hogy amennyiben szabálytalannak minősíti a tehergépkocsi közlekedését, esetleg úgy véli, hogy szabályt szegett, szíveskedjen valódi rendőrt hívni.

A Golfos ember így is tett. Miután rövid időn belül megérkezett a rendőrautó, az immár egyenruhás rendőr megállapította, hogy szabálysértés ill. szabályszegés nem történt.

Ezután a Golf sofőrjét 16.000 Ft kiszállási díj megfizetésére kötelezte és írásbeli figyelmeztetésben részesítette.

162 komment

Címkék: közlekedés autó hülye rendőr büntetés kresz teherautó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xcomman 2010.04.30. 13:40:48

Azert felvettem volna, hogy a kamiont megprobalja leszoritani :) Ezen most jot rohogtem, meg ha kamu lenne akkor is :)

''autónepper.'' 2010.04.30. 13:49:15

mennyi unatkozó ember van h erre figyel hogy az a kamion aki előtte megy nincs e túl terhelve... nem tudom ti hogy vagytok vele de felőlem 10xer annyi árut is vihet mint a megengedett akkor se foglalkozok vele.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.04.30. 13:51:34

@"autónepper":
"nem tudom ti hogy vagytok vele de felőlem 10xer annyi árut is vihet mint a megengedett akkor se foglalkozok vele."
ezért szoktak (jellemzően az M0-son) egymásba csúszni, mert túlpakolják, és nem bírja a fék...
nem véletlen az a súlykorlátozás ám.

Secnir 2010.04.30. 13:54:49

na, egy piros pont a rendőröknek.

izé

vagyis minusz egy fekete.

Tron65 2010.04.30. 13:55:07

@"autónepper":
Sacc/kábé meg tudod mondani mennyi a súlya egy nyergesnek ÜRESEN?

''autónepper.'' 2010.04.30. 14:00:28

@Tron65: honnan tudjam? mért te tudod?

''autónepper.'' 2010.04.30. 14:01:37

@xaba99: nem ezért van ott sok baleset sztem... de meg lehet :)

cork77 2010.04.30. 14:02:35

Lehet hogy álrendőr volt és így akart pénzt szerezni, hogy megijeszti a kamionsofőrt! De akkor nem várta volna meg az igazi rendőrt, így az elméletem megdőlt. Most hogy szidhatja a Golfos a rendőröket, hiszen ő csak jog- és szabálykövető állampolgár akart lenni. Megszívta.

Tron65 2010.04.30. 14:13:50

@"autónepper":
Még az is lehet, hogy símán befér egy 10t-nás korlátba.
Mindössze annyit szerettem volna jelezni, hogy szinte a legtöbb autós ugyan fejből mondja a saját kocsijának a tömegét, a többiéről viszont fogalma sincs.
Egy kamionosnak viszont ezzel indul a napja: beírja a menetlevélbe, mennyi cucc van a gépen.
Vagyis a golfos felháborodását (egy picikét) megértem, eljárását viszont semmiképp!

szalontüdő 2010.04.30. 14:21:43

Nem Pötyi bá akciózott megint?:-D

borso 2010.04.30. 14:22:02

a golfos köcsögöt bevitettem volna a rendőrökkel, közúti közlekedés veszélyeztetése, önbíráskodás és megtévesztés miatt. 72 óra előzetesben, aztán egy jó kis szabálysértési vagy bűntetőeljárás megspékelve pár százezer forint bűntetéssel.

''autónepper.'' 2010.04.30. 14:25:52

@Tron65: munkámból adódóan azé tudom kb hogy melyik autónak mennyi a súlya. Így van a kamionosok beírják hogy mennyi cucc van ebbe igazad van de én azt nem értem hogy Golfos most min háborodott fel ? zavarta h arra megy vagy micsoda? ezt nem értem :S

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 14:26:18

@Tron65:2010.04.30. 14:13:50
Szerintem autoneppert ne bántsd, mert nem kell tudni egy nyerges súlyát üresen ahhoz, hogy tudjuk: A súlykorlátozó táblákr a teljes megengedett összsúlyra vonatkoznak. Ezek szerint, ha egy nyerges üresen 1 kg és 35 dkg, a megengedett teljes terhelése viszont 40 tonna, akkor már nem mehet be az 50 kg összsúlyt megengedő tábla hatálya alá eső útszakaszra. Ettől függetlenü érdekes jelenet lehetett, amint a hangya rémisztgeti a mammutot.

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 14:29:29

@akárki lehetek:-): Bocs! Így lesz helyes: megengedett teljes összsúlya viszont 40 tonna

babel 2010.04.30. 14:29:33

@eml: Biztos a közelben volt dolga, és csak onnan ketyegett a taxameter. :D

Amúgy 20t elég sok. Sokféle autó megengedett összsúlya belefér alá. Az meg, hogy ki mit hív "kamion"-nak, eléggé változó. ;)

TökömTele 2010.04.30. 14:37:01

Ez aztán az önkéntes rendőr, hehe

De miért csak a kiszállási díjat fizette? A megállításért meg csak írásbeli figyelmeztetés? Csak úgy meg lehet állítgatni és felelősségre vonni más járműveket bármiféle következmény nélkül???

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 14:46:52

@TökömTele: 16 kiszállás + 30 szabad mozgásban való korlátozás + 50 botütés mert feltart egy csomó más embert + saját erejével kell eltolni a kamiont annak végcéljához.

TökömTele 2010.04.30. 14:48:55

@akárki lehetek:-): Na, ez már elfogadható lenne... :)

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 14:51:37

@TökömTele: Esetleg könnyítésként, hogy a tolás könnyebb legyen, előtte pakolja le a cuccot, és utána vissza.

TökömTele 2010.04.30. 14:51:41

Amúgy meg már csak a kamion feltartásával okozott kárért (késés, időkiesés...) is meg lehetett volna botozni kicsit, gondolom nem 5-10 perc alatt értek ki a rendőrök :) Egy balesethez nem érnek ki annyi idő alatt...

TökömTele 2010.04.30. 14:52:24

@akárki lehetek:-): Ja, úgy legalább egy életre megtanulná, mennyi is az a 20 tonna :))

eml 2010.04.30. 14:54:41

@TökömTele: Amúgy meg már csak a kamion feltartásával okozott kárért

Főleg ha a kamionosnak lejár a vezetési ideje.

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 14:56:01

@TökömTele: 2010.04.30. 14:51:41 Hmmmmm.. A kieső időt kifelejtettem. Mézgába hempergetni, hangyabolyra fektetni.

TökömTele 2010.04.30. 14:57:11

@eml: Igen, erre is gondolok többek között

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 14:58:27

@TökömTele: Vezetési idő nem játszik tolt kamionnál:-)

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 15:00:28

@akárki lehetek:-): Az már a pihenés és szórakozás ideje.

Facelessbook · www.dont.think.so 2010.04.30. 15:22:07

Én lennék a poszt toló. Néhány kérdésre válaszolnék:
A kamionjaink pótkocsis billencsek, a szerelvények önsúlya 16-16,5 tonna körül mozog, függ a felépítmény típusától (alu, acél) az üzemanyagmennyiségtől... A kérdéses időszakban üres volt a szerelvény, ezért is hajtott be a sofőr az adott útszakaszra. A párbeszéd, ami lezajlott kb. a következőképpen hangzott:
-Hogy merészel ide behajtani? Ez a Balaton északi része, ide nem jöhetnek kamionok, ez természetvédelmi terület, különben is kint van a 20 tonnás súlykorlátozó tábla. Azonnal hívom a rendőröket.
-Ne szórakozzon, feltartja az egész sort, különben is nem volt behajtani tilos tábla, a 20 tonnát pedig nem haladja meg a szerelvény súlya.
-Nem érdekel, amíg ki nem érnek a rendőrök, nem hagyom elmenni.
-Akkor hívja őket.

Ez után hívta az ürge a yardot, akik kijöttek, majd az említett büntetéssel és megrovással honorálták a "kedves" Golfos "urat".

MadDogzCo 2010.04.30. 15:22:44

Ez a majom golfos egy kaszt a fartúrós fittipaldikkal. És ha egy leszorítós bengával találkozik? Utána nem tüsténkedett volna annyit... Istenbarma!

eml 2010.04.30. 15:24:30

@Tshu-hash: És addig állt a sor?

Polgáriban megfingattathatnátok

Inkább így írom: Polgáriban fingassátok meg! megérdemli.

Facelessbook · www.dont.think.so 2010.04.30. 15:24:50

Csak hogy egy másik kérdésre is válaszoljak:
többször is előfordul, hogy utánamennek egy kamionnak és megállítják, legtöbbször szélvédőre felvert kavics az ürügy. Van amikor jogosan, de elég sok a kamu sztori is.

Facelessbook · www.dont.think.so 2010.04.30. 15:26:35

@eml:
Nem ér annyit a fingatás. Tanúskodni járni, a sofőrnek ez megint kiesett munkaidő. Van elég felesleges büntetőfeljelentés ami miatt állandóan faxolgatni, levelezni kell a különféle hatóságokkal.

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 15:33:55

@Tshu-hash: 2010.04.30. 15:22:07 Nem tudom milyen cégnél vagy, nem tudom jársz-e kamionnal, nem tudom van-e jogsid (akármire szóló), nem védeni akarom a golfost, DE üres súlyra hivatkozni, 20t összsúlykorlátozó táblánál nem azt mutatja, hogy egyszer is elolvastad azt a szent bibliát amit úgy neveznek: KRESZ! A golfos egy bátor kötsög, de a kamionosokat sem kell félteni.

eml 2010.04.30. 15:34:27

@Tshu-hash:
Ok, de 16000 Ft nem elég elrettentő az ilyen önjelölt seriffek féken tartására. A primitív hülye ebből azt olvassa el, hogy "kamion, súlykorlát utánament, megállította" itt fennakad a szeme, elrohan a kocsmába, és holnaptól megállítják a kocsitokat minden faluban. Az akkor mekkora veszteség? Esetleg ha megfing...nátok egy ilyet -b+ nem birom leírni, szégyen- , akkor az úgy keletkező sajtóvisszhang az ilyen eseteknek elejét venné.

kajo 2010.04.30. 15:38:50

Szerintem a kedves posztoló cégénél 12t kamionok vannak (abból számoltam ki, hogy főleg belföldeznek, és oda az is sokszor elég - bár lehet hibás a számításom), ezért: ha üres, ha meg van rakva - azzal bőven mehet a 20t korlátozásban is.

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 15:41:34

@akárki lehetek:-): Viszont, ha engedélyetek van bármilyen okból ezt az utat használni, feltételezem jelezted volna. Egy szó mint száz: a golfos megérdemelte volna megtapasztalni, milyen az, ha egy ilyen monstrum nehezen áll meg, viszont a kamionos engedély nélkül tényleg szabálytalan volt. Ebben az esetben viszont a rendőr is.

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 15:42:59

@kajo: Azt írja 16-16,5t önsúlyú billencsek.

Facelessbook · www.dont.think.so 2010.04.30. 15:44:57

@akárki lehetek:-):
Nem általánosságban védem a kamionosokat, mert nálunk is vannak olyanok, akiket nem kell félteni... Azt pedig tudom, hogy a 20 tonnás súlykorlátozás nem a pillanatnyi tömegre vonatkozik hanem a MEGENGEDETT legnagyobb össztömegre. A történetet nem a kamionsofőr vétkességének megállapítása miatt írtam - noha a rendőr a tényállást megvizsgálva arra a következtetésre jutott, hogy nem követett el szabálysértést -, hanem azért, hogy az ilyen Pötyi bácsi jellegű önjelölt közlekedési rendőrök sokszor nagyobb bajt/problémát/szabálysértést követnek el, mint az általuk bűnösnek vélt egyének. S ha már Biblia, van is benne erre egy kis történet, melyben a szálka és gerenda szavak szerepelnek...
Peace!!!

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 15:54:08

@Tshu-hash: 2010.04.30. 15:44:57 Én pedig nem akarom védeni a golfost, mint már említettem, mert egy kötsög, a saját barlangjában valószínűleg egy kis hallgatag egérke, de a kamion hivatalos engedély nélkül szabálytalan. Ezt nem azért írom, mert a kamionost keresztre akarom feszíteni, hanem azért, hogy ne sajnáljuk már annyira. Valószínűleg idő és üa spórolás vitte erre az utvonalra amennyiben nem volt engedély. A gerendára meg hiába célzol, én akkor jártam ilyen csöppségekkel amikor a rendőr még rendőr volt.

Facelessbook · www.dont.think.so 2010.04.30. 16:02:05

Engem sem a kamionos sajnálata sarkallt a történet megírására, a felrakója az adott útvonalon volt, hogy miért erre ment, az az ő dolga, a lényeg a Golfos kivagyi viselkedése, kötsög hozzáállása, ez az, ami miatt kinyílt a bicska a zsebemben. A gerendával pedig nem rád céloztam, hanem az "önkéntes rendcsinálóra", mert az adott szituációban nem éppen volt jogkövető az ő magatartása sem.

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 16:09:52

@Tshu-hash: Könyörgöm, legalább 1x írd azt, hogy van engedélyetek:-) Amúgy a kötsög buta volt, fényképező, videokamera, 3-4 tanú, ezt mind beadni rendőrségnek, rendszámmokkal, cégnévvel, kamiontípussokkal, időpontokkal. Utána megvárni a hatást és megnyugodni amikor a szerv teszi a dolgát. (Ha teszi) Hangsúlyozom: engedély hiányában. Az engedély kiadásáról pedig meg lehet bizonyosodni, közútkezelőnél, önkormányzatnál.

tundrazuzmo (törölt) 2010.04.30. 16:15:44

Szegény golfos csávó... Önbecsülési problémái lehettek, de most potom 16 rugó kicsengetésével hozzájutott egy igaz történethez, amit a helyi kocsmában évekig mesélhet:
- Megállásra kényszerített egy kamiont!!!
Persze a történetben utána a rendőrök már a kamionos haverjai lesznek, meg a maffia is előkerül, és ha eleget mesélik a történetet, akkor még egy UFO is kiköthet a platón, tele zöld emberkékkel... 16 rugóért még a bolondnak is megéri, nem? Vagy 16 rugóért csak egy bolondnak éri meg...?
:)

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 16:20:10

@tundrazuzmo: Főleg, ha még azt is belefűzi a történetbe, hogy leolvadt a golf féktárcsája mire sikerült a kamiont lefékezni:)

_ng_ 2010.04.30. 16:28:08

@akárki lehetek:-):
Azt írja, behajtani tilos tábla nem volt. Tehát nem "Tehergépkocsival behajtani tilos" tábla volt 20 tonnás korláttal, hanem "Súlykorlátozás" tábla. Ez utóbbi viszont az össztömegre, és nem a megengedett legnagyobb össztömegre vonatkozik.
Tévedek?

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 16:34:45

@_ng_: Kicsit tévedsz, de a behajtani tilos hiányára a poszt-toló által leírt kaminyonos hivatkozott nem én. Én a súlykorlátozást emlegettem, és igenis megengedett legnagyobb összsúlyra vonatkozik. Különben sok teherautóval közlekedhetnél "B" kategóriával is, mégsem tehetedm, mert rakva már több lenne.

csz0 (törölt) 2010.04.30. 16:36:31

Ekkorát Autózz poszton még nem röhögtem :D

_ng_ 2010.04.30. 16:36:53

@akárki lehetek:-):
Hm.
l) „Súlykorlátozás” (38. ábra); a tábla azt jelzi, hogy az úton a táblán megjelöltnél nagyobb össztömegű járművel (járműszerelvénnyel) közlekedni tilos;
r) „Tehergépkocsival behajtani tilos” (43. ábra); a tábla azt jelzi, hogy az útra tehergépkocsival - kivéve a legfeljebb 3500 kilogramm megengedett legnagyobb össztömegű, zárt kocsiszekrényű tehergépkocsit -, valamint vontatóval, mezőgazdasági vontatóval és lassú járművel behajtani tilos; ha a tábla súlyhatárt is megjelöl (44. ábra), csak az ezt meghaladó megengedett legnagyobb össztömegű járművel tilos behajtani;

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 16:38:03

@_ng_: Amúgy meg, ha úgy lenne, ahogy mondod, mi értelme lenne a súlykorlátozásnak? Én azt mondom 1t, rendőr azt, hogy 22t. Hol a mérleg? Álljunk rá! Jaa, hogy az otthon maradt a fürdőszobában?, akkor tessék szépen tovább engedni. Csókolom.

_ng_ 2010.04.30. 16:38:38

@akárki lehetek:-): "a behajtani tilos hiányára a poszt-toló által leírt kaminyonos hivatkozott nem én."
Én is így értettem. ("Azt írja,...")

_ng_ 2010.04.30. 16:40:03

@akárki lehetek:-):
Ezen én is elgondolkodtam, de hát a KRESZ ezt írja.

_ng_ 2010.04.30. 16:46:06

@_ng_: Mondjuk életemben nem láttam még menetlevelet, de gondolom, rajta van a rakomány súlya. Az önsúly meg a forgalmiban, gondolom.

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 16:49:18

@_ng_: Össztömeg=önsúly + rakomány súlya
Pl.: 16,5t önsúly + 10m3 kavics = 17t??????, ha én ezt írom a menetlevélre??????
Vedd elő a forgalmid és keresd meg az F1 sort.
Ez a megengedett legnagyobb "Együttes Tömeg".
Namármost 1 tgk F1 sora 6000kg-t ír, de a G sora 3490kg-t, akkor vezetheted B kategóriával vagy sem? Így próbáld elmagyarázni a rendőrnek.

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 16:55:03

@akárki lehetek:-): De itt nem a kaminyonosról van szó, hanem a fax golfosról.
JÉÉ de jó: gol-fos

vagyok59 2010.04.30. 16:55:10

Lehet, hogy az utat féltette.

Nálunk van egy út súlykorlátozás táblával. Viszont bent van pár cég, amely logikusan kamionnal szállít.

A helyett, hogy azt csinálnák, hogy az ott lévő cégekkel rendszeresen kifizettetnék a javítást (csak egy kb. 300 méteres szakasz érintett) viszont bármi bemehet, kitettek egy súlykorlátozó táblát, amelyet mindenki leszar.

Az út ezen a 300 méteres szakaszon annyira rossz, hogy már szinte nincs rajta aszfalt, így javítani sem nagyon lehet.

Kitoltak a cégekkel, az ott lakókkal és mindenkivel aki arra jár.

Szóval én ezt meg tudom érteni, mert ez az út is valamikor igen jó állapotban volt, aztán ahogy odatelepült 2 cég, pár év alatt szinte megsemmisült.

_ng_ 2010.04.30. 17:00:50

@akárki lehetek:-):
B kategóriával a megengedett legnagyobb össztömeget korlátozzák (nem haladhatja meg a 3500 kilót), nem a műszakilag megengedett legnagyobb terhelt tömeget.
De hogy jön ez ahhoz, hogy a "Súlykorlátozás" tábla nem a megengedett legnagyobb össztömegre, hanem az össztömegre vonatkozik?

_ng_ 2010.04.30. 17:02:15

@_ng_: Bocsánat, a mondat átszerkesztése nem egészen sikerült. Még egyszer: B kategóriával a megengedett legnagyobb össztömeget korlátozzák (nem haladhatja meg a 3500 kilót), nem az önsúlyt.

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 17:06:04

@vagyok59: Biztos, hogy az utat féltette, meg a természetet, csak hülyén csinyáta. Én megoldottam volna egyszerűen és még hősnek vélhette volna magát a gol-fos. Elnézést kértem volna tőle és megkértem volna vezessen el az x falu y utcájához, mert ott van a nagyim és rosszul van és sietni kell, hogy a gyógyszerét megkapja ami nálam van és nagyon megköszönöm a segítségét:). Vagy egész egyszerűen: bocs eltévedtem.

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 17:07:48

@_ng_: Hát ez az! Így van ez a táblával is. Ha nincs mérleg, azt írok a zsugára amit akarok??????

Integrált Szerverterror 2010.04.30. 17:08:32

Ez nekem is megfordult a fejemben, amikor a frissen aszfaltozott 5t-s hegyi úton szembejött velem egy púposra rakott sóderszállító Kamaʒ. Aztán inkább a kocsimat választottam.

Nemesgulácsi Pötyi bának meg RISZPEKT!

_ng_ 2010.04.30. 17:13:11

@akárki lehetek:-): Valószínűleg igen. Aztán ha fennakadsz egy mobil mérőállomáson, akkor csengethetsz.

dani5555 2010.04.30. 17:16:53

@akárki lehetek:-): _ng_ korábban már idézte a KRESZ szabályt, amely szerint az össztömeg számít, és nem a megengedett össztömeg, tehát a kamionos teljesen szabályos volt! Az más kérdés, hogy hogyan ellenőrzi az ösztömeget a rendőr.

_ng_ 2010.04.30. 17:18:40

@dani5555: Ebben az esetben egyszerű dolga volt, mivel nem volt rakomány. Más esetben meg biztos a rutin... ;-)

FaZon 2010.04.30. 17:19:19

@xaba99: Nem azért van sok baleset az M0-on mert
-"túlpakolják, és nem bírja a fék...
nem véletlen az a súlykorlátozás ám."
Követési távolság be nem tartása miatt.Hidd el!!!

9mmPara 2010.04.30. 17:21:10

Hú, de nehezen értődik meg ez a súlykorlátozás dolog (egyébként tényleg vannak benne nyalánkságok).
Röviden és egyszerűsítve: kétféle tiltó tábla van, mindkettő piros szélű kör. Az egyikben csak a szám szerepel, mint pl. 20t. Ez azt jelenti, hogy ha itt és most ráállítjuk a mérlegre a járgányt (ami bármilyen jármű lehet, akár bicikli is), legfeljebb ennyit mutathat. A másikban szerepel egy jármű képe is, tehát pl. egy teherautó sziluett és alatta a 7,5t. Ekkor nem méricskélünk, hanem megnézzük a papírjait, hogy ez most egy max. 7,5t-s kategóriájú teherautó-e. Tökmindegy, hogy üres, vagy egy Zeppelint vontat és emiatt valójában alig nyomja az utat.

Az alkalmazásban alapvetően az a különség, hogy egyes hidak, útszakaszok egyszerűen nem bírnak el minden járművet és tökmindegy, hogy teherautó, vonat vagy a helyközi busz alatt szakadnának be, egy bizonyos tényleges tömeg fölött nem egészséges arra mászkálni.

A kategóriatiltásokkal pedig alapvetően a nehézjárműveket szokás kitiltani. Menjen másfelé a teherautó, menjen fizetős útra, stb. De pl. a turistabusz, ami bőven felül van tényleges 10 tonnán, az csak jöjjön és csodálja meg a falu egyedülálló látványosságait. Ld. Budai Vár, ott lehet látni elég sok verzióban ezeket a tiltásokat annak ellenére, hogy ott alapvetően szeretik a turistát.

_ng_ 2010.04.30. 17:21:27

@_ng_: A KRESZ hivatalos magyarázatából:

l) „Súlykorlátozás”; a tábla azt jelzi, hogy az úton a táblán megjelöltnél nagyobb össztömegű járművel (járműszerelvénnyel) közlekedni tilos;

*A táblán megjelölt össztömeg a jármű (a járműszerelvény) tényleges tömegére, nem a megengedett legnagyobb össztömegre vonatkozik. Tehát, ha a táblán feltüntetett össztömeget a jármű megengedett legnagyobb össztömege meghaladja ugyan, de a saját tömege a táblán feltüntetett tömeget nem haladja meg, rakomány nélkül a táblánál behajthat.*

9mmPara 2010.04.30. 17:22:36

@dani5555: sehogy se ellenőrzi, arra ott vannak az NKH mobil mérőállomásai.

_ng_ 2010.04.30. 17:22:54

@akárki lehetek:-): A KRESZ hivatalos magyarázatából:

l) „Súlykorlátozás”; a tábla azt jelzi, hogy az úton a táblán megjelöltnél nagyobb össztömegű járművel (járműszerelvénnyel) közlekedni tilos;

A táblán megjelölt össztömeg a jármű (a járműszerelvény) tényleges tömegére, nem a megengedett legnagyobb össztömegre vonatkozik. Tehát, ha a táblán feltüntetett össztömeget a jármű megengedett legnagyobb össztömege meghaladja ugyan, de a saját tömege a táblán feltüntetett tömeget nem haladja meg, rakomány nélkül a táblánál behajthat.

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 17:22:56

@_ng_: Ez igaz, csakhogy arrafelé nem szoktak mérni, mert nincs hely rá. Amúgy csűrhetjük-csavarhatjuk ahogy akarjuk, amire te gondolsz az a tengelyterhelésnél játszik. Ezek az erőgépek már üresen is károsak a magyar utakra. Láttál már aránylag kis ívben fordulni egy ilyen 6 tengelyes szerkentyűt? Elárulom neked, hogy azok a guminyomok amit még hetek múlva is láthatsz egy ilyen szerkentyű fordulása után, az nem a gyorsulás és erő miatt kipörgő kerekek nyoma, hanem a gumi és az aszfalt (elég erőteljes) együttes kopásának nyomai.

_ng_ 2010.04.30. 17:25:33

@_ng_: A KRESZ hivatalos magyarázatából:

l) Súlykorlátozás; a tábla azt jelzi, hogy az úton a táblán megjelöltnél nagyobb össztömegű járművel (járműszerelvénnyel) közlekedni tilos;

A táblán megjelölt össztömeg a jármű (a járműszerelvény) tényleges tömegére, nem a megengedett legnagyobb össztömegre vonatkozik. Tehát, ha a táblán feltüntetett össztömeget a jármű megengedett legnagyobb össztömege meghaladja ugyan, de a saját tömege a táblán feltüntetett tömeget nem haladja meg, rakomány nélkül a táblánál behajthat.

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 17:28:56

Nnna! Letelt a munkaidő, megyek haza:-)))))
További jó társalgást mindenkinek.
ÉLJENEK A GOLFOSOK!!!!
ÉLJENEK A KAMINYOSOK!!!
ÉLJEN MÁJUS ELSEJE!!!!
Akkor is dolgozom:((

_ng_ 2010.04.30. 17:32:41

@akárki lehetek:-):
Jó hétvéget!
(Ma is tanultunk valamit. ;-)

_ng_ 2010.04.30. 17:36:07

@akárki lehetek:-): Ahova az kell, oda valószínűleg tengelyterhelés-korlátozó táblát tesznek. Esetleg pótkocsi megengedett legnagyobb össztömegére vonatkozó kiegészítéssel... ;-)

R.Emil (törölt) 2010.04.30. 17:41:10

a "traktor" (vontato) önsulya általában 7-8,5 tonna, össztömege általában 18-24t között van, ez nyilván a rábiggyeszthetö vontatmány.

ugyanakkor a sulykorlátos behajtásnál minden esetben a jármüszerelvény megengedett együttes össztömegét kell alapul venni, függetlenül attol, hogy csak a traktor vagy üres szerelvényröl van szo.

_ng_: tévesen tudod, egy 24 tonnás még üresen sem hajthat be a 20 tonnás zonába, ahogy egy 8,5t-s traktor sem közlekedhet a 12t-s zonában még vontatmány nélkül sem!

ugyanakkor az ide vonatkozo törvények sajnos nagyon egyoldaluak, és pont az ilyesmit nem veszik figyelembe, holott illene.

én már csak tudom, mert egyike vagyok azon "köcsögöknek" akik nap mint nap kell, hogy basztasák a teherautokat. a törvényi anomáliák miatt, azért mi is mindig mérlegeljük az adott szituáciot, ami nagyban függ a soför hozzáállsátol. van aki "jo fej", és van aki eleve agressziv.

szalontüdő 2010.04.30. 17:44:09

@_ng_: Belinkelnél légyszi hol találtad ezt?
Hálás köszönet! :-)

akárki lehetek:-) 2010.04.30. 17:45:17

@_ng_: 2010.04.30. 17:32:41
Egyet elfelejtettem. Bocs az érintettektől!
ÉLJENEK A PÖTYI BÁCSIK!!!!!
Csak ne nálam.
Jó hétvégét mindenkinek, holnap folytathatjuk.
Egyébként lásd R.Emil kommentjét.

szalontüdő 2010.04.30. 17:46:06

@R.Emil: Aki agresszív, az szív?:-))

weirdo 2010.04.30. 17:46:44

@"autónepper":
Mert egy orbitális fasz vagy, azért, aztán meg sírsz. hogy vályús az út. Kamionsöfőr = 40 IQ. Most éppen nem sikerült megfogni.

szalontüdő 2010.04.30. 17:46:59

@akárki lehetek:-): ÉLJENEK A PÖTYI BÁCSIK!!!!!
Száraz kenyéren és vízen! :-D

_ng_ 2010.04.30. 17:58:15

@R.Emil: Én csak a törvényt ismerem, és meg is próbálom betartani. De ezekszerint bármikor megbüntethetnek olyan alapon, hogy "Hát, ennek illene így szerepelnie a törvényben"? Ez egy kicsit elkeserít...

_ng_ 2010.04.30. 18:02:52

@R.Emil: Különösen a traktoros példa tetszett (hogy pótkocsi nélkül sem mehet be). És mi van akkor, ha a traktoros gyalog megy ezen az úton? ;-)

CD-R80 2010.04.30. 18:06:17

@weirdo: Meglepődnél néha szerintem.
Kíváncsi lennék azért a te Iq-d mennyi lehet?

_ng_ 2010.04.30. 18:07:14

@R.Emil: Bocs, most jutott el a tudatomig, hogy zónáról beszélsz. Ez egész biztos "Korlátozott forgalmú övezet (zóna)" lesz, piros karikában teherautóval, súlymegjelöléssel.
Na ez valóban a megengedett legnagyobb össztömegre vonatkozik, ellentétben a "Súlykorlátozás" táblával.

pernyekergető 2010.04.30. 18:14:09

Hol van N.gulácson súlykorlátozó tábla?? Én nem tudok róla. Azt tudom Káli-medence tele van, de az az útvonal nincs. A golfos meg egy hülye:)

''autónepper.'' 2010.04.30. 18:18:08

@weirdo: te vagy egy orbitális fasz,egyszer nem mondtam még hogy szarok az utak ...

_ng_ 2010.04.30. 18:23:01

@szalontüdő: Én csak azt nem értem, hogy ami a hivatalos értelmezésben van, azt mi a rákért nem lehet beleírni magába a KRESZ-be...

qwertzu 2010.04.30. 18:24:15

Meg fogtok lepődni, a szervnek vannak mérlegei. Kirakják egy út melletti megállóban, és mérnek. És kaszálnak.

Reggie 2010.04.30. 18:28:10

@_ng_: Milyen lenne az, ha a romeo es julia elemzeset beleirnak a mube:)

Viccet felre teve: azert az ertelmezes nelkul is eleg jol erheto a kresz.

romesz 2010.04.30. 18:30:50

Tipikus bunko viselkedes. Ha ugy erzi igaza van akkor miert nem a rendoroket hivta a leszoritas helyett. De kulonben minek szolt bele mas dolgaba. Tandijat most kifizetetik vele, legkozelebb nem eroskodik.

_ng_ 2010.04.30. 18:32:22

@Reggie: Ja. Aztán mégis micsoda viták zajlanak csak ezen a blogon.

Reggie 2010.04.30. 18:48:39

@_ng_: SZVSZ ha valaki bedobna a temat, hogy az auto gepjarmu-e itt arrol is szuletne 20 oldal vita:)

ági anyu 2010.04.30. 18:56:05

@9mmPara: Belgiumban láttunk egy román kamiont, aki nem akart autópályadíjat fizetni vagy csak a szeretőjét látogatta meg, ki tudja, de olyan úton ment, ahol nem látták szívesen. A rendőrrel eltérően ítélték meg az össztömeget. Rendőr kihívta a mobil mérőt - persze jóval túllépte a megengedettet, plusz hamis adatok voltak a papíron is - bírság+a nem mérőállomás kiszállási díja. Ez utóbbi több volt, mint a bírság

sosem 2010.04.30. 19:24:17

@R.Emil: Ennek nekifutnál mégegyszer, csak mert orbitális hülyeséget írtál... )

Káposztakukac 2010.04.30. 19:27:00

@ági anyu: ez magyarországon biztos nem így van. de mielőtt elkezdtek háborogni, hogy nálunk mindent lehet és nevetségesek a büntetések, elárulom, hogy egy kamionnál egy pár tonnás túlsúly milliós nagyságrendű büntetést jelent.

weirdo 2010.04.30. 19:27:01

@CD-R80: Kamionsöfőr vagy? De komolyan? Vagy esetleg buszos? Én általában egy kisebb kocsiban ülök, havi 6000-et, de azt kell mondjam, semmi jó véleménnyel nem vagyok rólatok, pedig defenzíven vezetek. És még így is párszor megdöglöttem miattatok!!!!

BKV reszelő 2010.04.30. 19:32:46

@akárki lehetek:-): Sajnos megbuktál kreszből. A súlykorlátozás az adott időben ténylegesen gördülő összsúlyra vonatkozik, tehát egy üres nyerges mehet a 20T korlátozású úton. Amiről te beszélsz az a tengelyterhelés-korlátozás. Ott az a jármű nem hajthat fel semmiképpen, aminek a tengelyterhelése meghaladja a forgalmija szerint a korlátozás mértékét. Üresen sem mehet fel ebben az esetben.

KRESZ 14. paragrafus első bekezdésének l.) és m.) pontja.

Facelessbook · www.dont.think.so 2010.04.30. 19:36:15

@Káposztakukac:
Így van, egy konkrét példa:
2 perccel rövidebb pihenőidőért (9 óra helyett 8 óra 58 perc) 300.000 azaz Háromszázezer Ft volt a büntetés.

sosem 2010.04.30. 19:37:27

@BKV reszelő: Ez sem igaz. Ha teherautó sziluett van felül, az össztömeg, ha csak tonna megjelölés, az vonatkozik az összsúlyra. A tengelyterhelésnél igazad van.

''autónepper.'' 2010.04.30. 19:39:35

@weirdo: attól függ lehetne jobb is de azért nem olyan vészes igaz kerülgetni kell a krátereket de egy kis oda figyeléssel sok elkerülhető

sosem 2010.04.30. 19:39:47

Mea culpa! Ha csak tonna megjelölés van, az vonatkozik az adott sulyra. Na! )

Mocskos Kaviár 2010.04.30. 19:44:59

Ez a sztori jó. Vannak ilyen emberek, biztos unatkoznak.

stellaz1 2010.04.30. 20:01:19

Volt a TIR-ben is egy jelenet, ahol az 5-ös bmw-vel próbálta meg a kamiont leszorítan egy csávó.

A bmw nekiment a keréknek, majd bebaszóott az árokba, a kamion meg ment simán tovább :)))

sosem 2010.04.30. 20:10:48

@stellaz1: Leszorítani 1,5 tonnával, 40 tonnát? A kamionos menti meg a leszorítani akaró életét. )

beste 2010.04.30. 20:20:10

@Tron65:
az attól függ, milyen a felépítménye. Hűtős, dobozos, vagy ponyvás...

hamisnero 2010.04.30. 20:21:42

a fuvarozó cég pedig polgári perben rányomhatna az önkéntes rendőr baromra némi kárpótlást (álláspénz + elmaradt haszon). ha ügyes, és bizonyítja, hogy egy ezerbilliós fuvarról maradt le, akkor azt.

csak john 2010.04.30. 20:26:00

Ha volt korlátozó tábla, akkor üresen sem mehet be oda, ha a megengedett össztömeg meghaladja a korlátozásban szereplőt:
1. Rohadjon meg a kamionos, mert szabálytalan volt.
2. Rohadjon vele a zsaru is.

Ha nem volt tábla:
1. Rohadjon meg a golfos.
2. Rohadjon vele a zsaru is. (Megszokásból!)

Egyéb:
Egy kamionos felvesz egy stoppost. Pár km-mel később megáll és végigcsapkodja a kamion oldalát. Mennek tovább. Pár km múlva megint megáll és hátramegy csapkodni. Amikor visszajön, a stoppos megkérdezi:
-Ezt miért kell csinálnia?
-Azért, mert a kamion tíz tonnás, a rakomány meg húsz tonna papagáj, így a felének mindig repülnie kell!

sosem 2010.04.30. 20:28:11

@csak john: Melyik fajta korlátozó táblára gondoltál? )

szalontüdő 2010.04.30. 20:34:49

@_ng_: Egyetértünk.
autozz.blog.hu/2010/04/04/mas_mas_volt_a_harom_rendor_velemenye
Ez miatt kértem el, hátha találok benne valami okosságot.
Kértem a NKH-tól szakvéleményt, átirányítottak az ISZKI-hez, de onnan még nem jött válasz, lassan 2 hete. :-/

hazug fidesznyik (törölt) 2010.04.30. 20:34:59

"JÉÉ de jó: gol-fos "

Húúú... ez rosszabb, mint a buzuki... :-)
De jó, nekem még soha nem volt gol-fosom...

Tudok hasonló jót: ok-tavria !

beste 2010.04.30. 20:37:52

@Káposztakukac:
ne haragudj, de ez nem igaz. Tengeltúlsúly maximális büntetése (30% felett) 800 000 HUF. Ehhez még jöhet az esetleges útvonalengedély díja, vagy ha más szabálytalanságot találnak, akkor annak a bizonyos szabálytalanságnak a büntetési tétele. (Most éppen baromi profi vagyok ebből, az anyacégünk egyik kamionját kellett a héten kiszabadítanom a nagylaki fogságból....)

sosem 2010.04.30. 20:41:48

@beste: A max. bünti egymillió lehet. Még ha halmozott is..

hazug fidesznyik (törölt) 2010.04.30. 20:42:05

@Tshu-hash: "-Nem érdekel, amíg ki nem érnek a rendőrök, nem hagyom elmenni."

Ez érdekes. 16 tonnával simán kilapítható bármelyik fos golf (ja nem, gol-fos)...
Utána lehet rajta vitatkozni, hogy jogszerű volt-e az önkéntes rendőr akciója, vagy nem.
:-)
Ha én lettem volna a 16 tonnás vezetője, tuti nem állok meg, ha egy öngyilkos behajt egy fossal a kerekeim alá. Minden kötsögnek jogában áll megdögleni (minél hamarább, annál jobb).

beste 2010.04.30. 20:42:08

@beste:
(1988 I. törvény 2009-ben módosított melléklete)

hhhhhhh 2010.04.30. 21:05:36

Ez nem semmi! Egy WV Golffal egy kamiont leszorítani!

Facelessbook · www.dont.think.so 2010.04.30. 21:08:52

@hazug fidesznyik:
Természetesen kilapítható, a kérdés, hogy érdemes-e...

sosem 2010.04.30. 21:09:08

@beste: 156/2009.(VII.29.) Kormányrendelet. A Te esetedben a halmazati büntetés, maximális összege egymillió forint. Szerintem.

BKV reszelő 2010.04.30. 21:24:44

@sosem: Igen, igazad van. Nem voltam kellően körültekintő. :) Talán azért, mert nem járok soha nyerges-, nem nyerges tehergépkocsikkal. A maximumom egy személyautó utánfutóval. :)

sosem 2010.04.30. 21:25:35

@beste: 30% felett is "csak" 500.000 ft a tengelysuly túlterhelés...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.30. 21:46:08

"Ezután a Golf sofőrjét 16.000 Ft kiszállási díj megfizetésére kötelezte és írásbeli figyelmeztetésben részesítette."
LOL :D

Kéne egy olyan szem mint a fószeré, hogy simán látta, hogy nehezebb a kamion 20t-nál :D

É2I 2010.04.30. 22:04:31

LOL
De én még olyan kamionost nem láttam, aki egy személy autós "leszorításra" reagált volna.
Már csak a magán véleményem, hogy úrvezetőnk középre állva fokozatosan megállt és így hívta a yardot. Másképp sehogy nem hiszen el a "lekényszerítést".
A másik a vita eldöntése; a rendőr szállító levél alapján eldöntötte, hogy mi a tényállás?
Vagy hogy?
Na mindegy; le az önkényes rendőrökkel!
(Hogy mennyi satuparaszt közlekedik mostanában 60- -al egy 90-es úton, csak, mert na...)

É2I 2010.04.30. 22:07:13

@É2I:
Na volt egy-két íráshiba, bocs.

Secnir 2010.04.30. 22:07:20

már bocs
de ne szidjátok a "Golfos"t.
nem az autója tehet arról, hogy egy idióta vette meg őt...

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.04.30. 22:26:11

Nyehehehehe :)))))))))))))))))))))))))))))))))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.30. 22:44:59

@É2I: A lassan menéses feltartás és az, hogy veszélyes helzetet előidézve megállítja, azért kicsit más kategória sztem :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.04.30. 22:54:25

@weirdo: Ilyen általánosító faszoknak pedig, mint te, =10 IQ. Ami arra elég, hogy lélegezz, meg ekkora hülyeségeket írj.

2010.05.01. 00:14:53

Amiota lattam a videot, hogy valaki a sajat farkat szabdalja realtime, azota nem lep meg semmi. De azert nehez belegondolni, hogy ilyen gyokerek, mint ez a golfos koztunk el, es vezet is...

Kicsi79 2010.05.01. 09:26:35

Hát ez hatalmas!!! :-))) Jól megszívta az idióta önkéntesrendőr.

Azt viszont eárulhatná valaki, hogy ki a tököm az a Pötyi bácsi, mert már sokszor volt itt emlegetve, de lövésem sincs, kiről van szó. Akár egy link is megteszi, szeretnék kicsit röhögni. Köszi!

Kicsi79 2010.05.01. 09:45:48

@weirdo: EZT KIKÉREM MAGAMNAK FATEROM NEVÉBEN! 1-2 rossz példából ne általánosíts! Nagy részük nem azért kamionsofőr, mert IQ=40 ahogy te fogalmazol, hanem mert szeret vezetni. Faterom IQ-ja egyébként olyan 150 körüli (4 éve volt 152). A tied viszont erősen a béka segge alatt az ilyen megnyilvánulásból kiindulva. Erről ennyit.

Kicsi79 2010.05.01. 09:48:41

@romesz: Csak az a baj, hogy nem egy nullával több a tandíj.

szalontüdő 2010.05.01. 10:00:37

@Kicsi79: Nincs mit, erről nem szabad lemaradni.:-D

akárki lehetek:-) 2010.05.01. 10:14:20

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
@weirdo:
@szalontüdő: Ezt ismeritek????
A bagoly elmegy az erdő varázslójához:
- Segíts rajtam kérlek! Annyira okos vagyok, hogy a többi állat már szóba sem áll velem, mert azt hiszik, beképzelt vagyok a tudásom miatt.
- És hogy tudnék én rajtad segíteni?
- Háát az IQ-mat egy kicsit lejjebb kellene vinni.
- Ok. Mennyire gondoltál?
- Olyan 100 körül már jó lesz.
- Rendben, menj nyugodtan mostantól az IQ-d 100-s.
Másnap megint jön a bagoly:
- Te varázsló, még mindig tartózkodnak tőlem az állatok. Még egy kicsit lejjebb kellene vinni az IQ-mat.
- Mennyi legyen?
- Gondolom 80 már elég lesz.
- Mostantól 80 az IQ-d, menj nyugodtan.
Következő nap a bagoly ismét megjelenik a varázslónál bánatosan:
- Mi a baj bagoly?
- Már javul a helyzet, de még egy kicsit lejjebb kellene vinni az IQ-mat, mert úgy látszik még mindig magas:
- DE BAGOLY!!!! AKKOR MÁR MENSTRUÁLNI FOGSZ!!!!!

akárki lehetek:-) 2010.05.01. 10:26:15

@szalontüdő: Kivétel erősíti a szabályt!
Egyébként a varázsló rajtad is tud segíteni:-)

akárki lehetek:-) 2010.05.01. 10:38:13

@szalontüdő: Nagyon édes a baba a képen. A tied????

CD-R80 2010.05.01. 10:57:55

@weirdo:
Igazából mi köze van hozzá, hogy mi vagyok? :)
Meg mi köze hozzá, mennyit ülsz kisebb autóban?
Nem látom az összefüggéseket. Az hogy meg téged megölnek hetente a kamionok lehet a te hibád is, nem gondoltál még rá? De finoman szólva erős túlzásnak érzem.
Napi ajánlat csak neked:
Büntetőzd meg mindet egyre kisebb távolságról.

szalontüdő 2010.05.01. 11:05:05

@akárki lehetek:-): Köszönöm elég ami van, több nem fér, kidurranna a fejem.:-D

Igen cuki a baba, nem az enyém.
De van helyette 2 unokám. Egyik édesebb, mint a másik.:-))

akárki lehetek:-) 2010.05.01. 11:25:56

@szalontüdő: De, ha mégis úgy van ahogy mondod, akkor csak fiú lehetsz:-))))

szalontüdő 2010.05.01. 18:14:11

@akárki lehetek:-): Nem vagyok én olyan.:-D

Levonultunk a Citadelláról, szupi volt.

szalontüdő 2010.05.01. 18:16:21

@akárki lehetek:-):Van rajtam 2 saját növesztésű airbag, ami nem a férfiakra jellemző. :-D

52 · http://52nap.blog.hu 2010.05.02. 19:31:46

Nézzük meg a dolgot.

1. Az adott útvonalon nincs súlykorlátozás - a kamion szabályosan mehet arra. Környéken más utakon van, ott pont nem volt (kamionos is jelezte). Sötétzöld úriember benézte. Rendőr könnyen megállapítja a dolgot.
2. Többféle tábla is korlátozhatja a súlyt, egyik a jelenlegi súlyt, a másik megengedett összsúlyt. A környéken az elsőt használják... Ha lett volna tábla akkor sem lett volna 20t a kamion. (Megengedett összsúly sem bizos, hogy több ennél) Ekkor mérni kellene, kivéve ugye, ha a kamionon látszik, hogy üres... Ergo fel sem merül a 20 t...
3. Ha lett volna tábla, lett volna 20t felett a kamion, akkor sem szabad leszorítani. A 20t feletti kamion szabálysértés, a leszorítósdi bűncselekmény...
4. Rosszpont a rendőrnek, mert hivatalból üldözendő bűncselekményről hivatalosan értesült, mégsem indította meg a büntetőeljárást a Golfos ellen.

Alex3000 2010.05.03. 08:55:05

Jó nagy béna volt, ha nem volt tisztában a szabályokkal...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása