Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Komplexusos suzukis Tatabányán

2010.05.07. 14:04 :: SilentSound

Adok egy kis lehetőséget a sztereotípiák előretöréséhez Attila levelén keresztül, aki a sokat szidott hülyesuzukis állatfajtából fogott ki egyet, akinek először marha sürgős dolga volt, aztán mégsem.

Tegnap reggel (ami igazából április 28. volt - a szerk.) munkába menet történt az alábbi eset. Vannak ennél súlyosabb dolgok is, de annyira bosszant, hogy muszáj megírnom.

Tatabányáról kifelé menet, Bicske irányába a régi 100-as, ma 1-es főúton a város végét jelző tábla közvetlen elhagyásakor történt reggel fél hat körül. Balra egy rövid kanyarodó sáv Szárliget felé, majd forgalomtól elzárt terület, záróvonal, egy kis emelkedő, kanyarodik is az út mennek elöttem, jönnek szembe.

Hősünk, egy kis piros wagonR - IXB347 - mindkét lámpáját látom a baloldali tükörben, ami nem nehéz, hiszen az elzárt területen halad, mögöttem nagyjából 50 cm-re. Veszettül villog, hogy menne, de nem fér el, pedig amennyire lehet, az út szélén haladok. Megunva, hogy próbál balesetet okozni, lehúzom az ablakot, majd egy nemzetközi jelzéssel tudtára adom, kicsit vegyen vissza.

Nos, ennek hatása nem marad el. Emberünk kivág mellém, szerencsére pont elmentek szemből és nem jön senki, látszik, hogy ordít, hadonászik és mutogatja, mekkora nagy király is ő. Természetesen irányjelzés nem kell, hiszen a záróvonalat is át tudja önállóan lépni, és a kanyartól nem is látná más.

Tehát beáll elém majd villan is a féklámpa, gondolom meg akart büntetni nagy szabálytalansága miatt, de az is lehet, észrevette az előttünk tötyörgő autót. Azt is leelőzi, még mindig a záróvonalas részen, ahol továbbra is emelkedő van és enyhén ível az út. Itt sem használ semmi irányjelzést, hiszen az túl leereszkedő dolog.

A záróvonal majd' egy km után véget ér és hamar elhagyom a lassabb autót én is. A hihetetlenül siető emberünket pillanatok alatt utolérem, mert minden további korlátot és szabályt átvágva nem egészen 90 km/h sebességgel száguld a nagy sietségében.

Nem mertem megelőzni, mert attól tartottam, hogy kihívásnak veszi és újabb balesetet próbál okozni idiótaságával. Ezért a 85-90-es sietségért volt az előbbi veszélyeztetés?

Csak azt nem értem, ha szabályosan közlekedek, jön egy idióta, aki vélhetőleg az utak császárának hiszi magát, veszélyes helyzetet teremt és tart fent több száz méteren át, miért kezd hisztizni, ha tudtára adják balf...szságát. Még úgy nézett ki, nekem kell rosszul érezni magam, mert normálisan közlekedek.

Nem mindig vagyok én sem szabályos, ahogy más sem tökéletes, de azért ott, ahol nem látom az utat nem (h)arcoskodok veszélyeztetve mások autóját, testi épségét, életét.

98 komment

Címkék: közlekedés autó hülye sztereotípia veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TökömTele 2010.05.07. 14:18:46

Na ez az igazi béna balfasz suta tufa. De rühelltem a fajtáját. Megmutatja, hogy hűdetökös neszarakodjelőttem menőgyerek vagyok, aztán beáll benzinkímélő 85-re.
Gratula neki!

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.05.07. 14:19:08

Az vót má, hogy a hüje posztíró? :)

TökömTele 2010.05.07. 14:23:52

@Mityu: Nem, de majd jönnek sokan és megmondják, hogy miafasznak mutogatott, azért történt az egész. Mert hisz tudta a szuzukis előre, hogy mutogatni fog és azért volt agresszív :)
Lehet Uri Geller vezette a szuzukit.

trixilw 2010.05.07. 14:37:03

@Mityu: Mostmá van :) Úgyis ő lesz az, tökmindegy ki mit mond.

Egyébként érdekes ez a hülye Suzukis dolog, én azt veszem észre, hogy a sztereotípia két típusra illik: a régi Swift és a WagonR. Valahogy az SX4 vásárlók meg a Lianások normálisabbak. Ez mér van?

Ray  · flavors.me/raymund 2010.05.07. 14:39:14

kedvenceim a tuningos új swiftes hülyegyerekek. azt hiszik hogy ha optikai tuning van rajta akkor már megy is a kocsi

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.05.07. 14:39:57

@trixilw: SX4-et meg Lianát általában családosak vesznek, akik nagyrészt érettebb aggyal rendelkeznek, mint a 19 éves hülyegyerek, aki 299 990 Ft-ért vesz egy régi swiftet, amit aztán a nagyon vagány vezetési stílussal kompenzál. Az új Swift meg valahol a kettő közt van félúton, mert nem egy idiótával találkoztam már össze aki ilyenben ült, de nem feltétlenül jellemző mindegyikre a hülyeség.

TökömTele 2010.05.07. 14:42:33

@trixilw: Talán azért, mert azokból jóval kevesebb van...
SX4-ből is, de Lianából meg pláne

Másrészt a szuzukis sztereotípia szerintem legtöbbször az autó jellegéből adódik: kis autó, kis motorral, de sokan mégis bizonyítani akarnak vele. Országúti frusztráció.

.lll. 2010.05.07. 14:46:41

207 centi/112 kiló tiszta izom vagyok,18 éve karatézok,birkozok és szinkronuszok,de ilyet nem pipáltam

bervas · http://mt10.blog.hu 2010.05.07. 14:48:53

@TökömTele:
Ez visszafele is igaz lehet. Néha átülök a 4,7 m-es nagy feketéből a kis piros ős Swiftbe. Ugyanúgy közlekedek, mégse ugyanúgy reagál a többi közlekedő.

Ami a Swiftet illeti, egy ős 1,6-os hosszú fenekű viszonylag haladóképes autó.

TökömTele 2010.05.07. 14:59:24

@bervas: Na igen, fordított esetben meg a "nehogymá' egy szutyuki megelőzzön" komplexus aktiválódik.
És ha a két ellentétes frusztráció találkozik abból mindig gond lesz.
Jó esetben pöcsnövelés az egyik oldalon, rosszabban betétlap, legrosszabban 105-104-107-112

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.05.07. 15:08:07

Egyik barátommal megállapítottuk, hogy az irányjelző használata gyorsítólag hat a mögöttem haladó autóra. S ez márkafüggetlen. Ez akkor jelentkezik amikor azonos irányban két vagy több sáv van és sávot szeretnék váltani. Csak is arra az időre amíg a manővert végrehajtanám az addig hátrébb tötymörgő kövér gázzal mellém húzódik és "nehogymábegyere elém" műveletet alkotja. :)

Legtöbb esetben egy sávra szűkülés esetén pont emiatt a mentalitás miatt nem működik a zippzár elv. :)

Leadfoot 2010.05.07. 15:09:10

Érdekes a "Suzuki-jelenség".

Egyrészt ugye ott vannak, akik a kis és/vagy gyenge autójukat agresszivitással ellensúlyozzák.

Másrészt viszont kb. 2 hónapja a saját autóm helyett egy céges Swift II-vel járok, és feltűnően sok olyan autós van, aki nem bírja elviselni, ha megelőzi egy suzukis.

Rot 2010.05.07. 15:09:21

@lófő: LOL

autópályán, a belsőben autózó öntudatos Suzukis a legjobb tolerancianövelő gyógyszer

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.05.07. 15:10:24

Felhívom mindenki figyelmét, hogy a szégyenfal képei között ott van egy szabálytalanul parkoló macska! :DD

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.05.07. 15:16:54

@Leadfoot:

Speciel én leszrom, hogy mivel előznek meg. Ennek egyszerű az oka. Ha meg tud valaki előzni az azt jelenti, hogy enyhén a megengedett sebességhatár felett autózik. A kasszánál ha esetleg fotóalbumba bekerül a sünöknél mindenki egyénileg rendezi a cehhet. Azt viszont bátran leírom, hogy ha előzésembe kezdett elsősorban segítem a manővert, ha kell lassítással, (jobbra) félrehúzódással. Hogy utána beáll a megengedett sebességhatár alatt mínusz 20%-ra, azt visszaelőzéssel szoktam megoldani. Nem találkoztam ilyennel sűrűn aki másodszorra is megelőzött volna :)

Borszéki Farkas 2010.05.07. 15:37:45

@Mityu: Én viszont igen. Sőt provokációnak vélte.

esef 2010.05.07. 15:44:40

@SilentSound:
Kihagytad a Vitarát! :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.07. 15:53:49

indafoto.hu/alfagumibt/a_suzukis

LOL!Több nap termése:-) Sajnos napok óta nem látom, aggódom mi lehet vele?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.05.07. 16:08:31

@TökömTele: Az Ignist én a Lianás kaszthoz sorolom inkább, nem az a tipikus vagánykodós autó. Bár egyre több kezd ebből is korosodni és elég olcsón hozzá lehet jutni. Volt nekem is másfél évig, azt szerettem benne, hogy a legmagasabb járdaszegélyre is gond nélkül fel tudtam vele állni, az új Swiftnek meg pont kevesebb mint egy hete egy kapukijáróban leért az első lökhárítója. Mondjuk kb. minden másban jobb. :) Bocs az offba kanyarodásért. :)

@esef: Régi Vitarával nem sokkal találkozom, a Grand Vitarával meg nincs sok gond szerintem. Valójában nem vészesen nagy autó, csak a szögletessége miatt robosztusabbnak és magasabbnak néz ki, mint valójában. Vezettem 2000-es benzinest meg 1.9-es dízelt is, mindkettő elég lomha jószág (a benzines főleg), de kis utcákban már jó előre húzódnak le a szembe jövők előle. Szóval nagyon nem a hülyegyerek kategória az sem. :)

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.05.07. 16:42:46

@TökömTele: egyszer kényszerből vezettem egy hétvégén egy 90LE-s Corsát, motorjelzés nélkül. nagy feketéből átülve nem lehetett nem észrevenni, hogy az ÖSSZES swiftes le akart gyorsulni, tolni az útról, ott is megelőztek, ahol a nagyfeketével sem mentem lassabban. hozzáteszem, azzal a motorral teljesen dinamikusan lehetett városban közlekedni, sehol nem indultam és haladtam lassabban, mint a saját kocsimmal szoktam.

Normális vagyok? 2010.05.07. 16:51:54

@xaba99: Nekem régi Swiftem és nem akarok legyorsulni, letolni senkit és nem csak azért mert "csak" 68LE van benne. Ja és nincsenek komplexusaim, én tisztában vagyok az autóm "képességeivel", és aszerint is közlekedek vele (értsd úgy hogy nem akarok versenyre kelni senkivel a gyorsabbat elengedem ahol tudom).

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.05.07. 16:53:39

@Normális vagyok? (Csak a bajt hozom magammal): bárcsak mindenki így viselkedne az utakon... (nem csak a swiftesek között)

indapass90210 2010.05.07. 16:56:55

Már régóta gondolkodom azon, hogy játszóautónak veszek egy háromajtós szuzit meg egy egyhatosnak a motorját, és ezt így összeaplikáltatom.

Szerintem a posztoló a hüje, mert nem bírta elviselni, hogy megelőzi egy suzukis a 102 lóerős másfél tonnás ódiját! Azt meg még kevésbé tudta elviselni, hogy nincs esélye visszaelőzni!

Boorisz (törölt) 2010.05.07. 17:32:32

Szerintem kocsimárkától, függetlenül van egy fajta bal.asz tipus. Mindegy milyen vas van alatta, még egy Trabanttal is ilyen lenne. Vagy rollerrel a járdán.

Jossarian 2010.05.07. 17:37:56

aki (a foldrajzi) europaban suzukit vezet, az alapbol terhelt, sulyos szemelyisegzavarral rendelkezo, maximalisan befolyasolhato abnormalis emberszeru kepzodmeny.
maskepp nem koltene azt a penzt sz---a, amibol egy normalis autot vehetne.
ez tukrozodik a vezetesi stilusaban is.

ÁDÁM90 2010.05.07. 17:38:08

Én is a szüleim régi Swiftjét hajtom néha, nem vezetek régóta, de mégis tudom mi az az irányjelző, tudom, hogy mi a követési távolság, tudom mi az a VILÁGÍTÁS stb. Nem keménykedek, pedig fiatal vagyok, ha 50 akkor 50el megyek, de ne az összes suzukis legyen már szar, semmivel nem több a szabálytalankodó az autók létszámát tekintve. Az soha nem volt probléma, hogy 10-ből 5 francia kocsi fél fényszoróval jár, indexet 10ből 4en nem használnak, sávváltás minden szabályát megszegve, másokat hirtelen fékezésre kényszerítenek, az nem baj, csak a majdom suzukis, akinek sajnos nincs pénze másra, vagy megfelel ez is. Sajnálom, hogy itt tartunk, hogy ennyi idő még mindig megy ez szar suzuki, meg ők nem tudnak vezetni. Azért ez túlzás amit itt csinálnak néhányan.

ÁDÁM90 2010.05.07. 17:42:01

@Mr. Pickles: így van, ránézel és látszik rajta, hogy azt hiszi ővé a világ:) sávot akartam váltani nem is olyan régen a mellettem lévő hölgy meglátta az indexet, rögtön gyorsitani kezdett nehogy bemenjek elé, az előtte lévő fékezett, ő meg belement. vicc amit itt közlekedésnek merünk nevezni:)

Globetrotter2014 2010.05.07. 17:45:30

Sosem csináltam presztizskérdést abból ha megelőznek, de az felettébb zavar ha egy ilyet (főleg ha még volt valami előzékeny lépésem, pl lehúzódtam előle) beérek. Van azonban egy speciális eset, a helyismerettel rendelkezők. Sebességhatáron "tötyörgő" taxisok pl jó indikátorai a trafizó rendőöknek vagy ki nem táblázott trafipaxoknak (debrecennél mentette meg a jogsimat egy ilyen "indikátor" taxis). Külön köszönet annak az Audisnak is, aki élete kockáztatásával vágott ki elém, hogy kissé idegesen rátapadva de 130cal menjek át mögötte a trafi előtt (kölföldinek nézhetett rendszám miatt, ami nagyjából igaz is), meg is köszöntem szépen utána a villógóval:) .

Vasalt 2010.05.07. 17:55:23

@ÁDÁM90: Nyugodt gyerek vagyok, 3 kisgyerekkel a hátsó ülésen és nem akarok sztereotípiákat gyártani. De az elmúlt pár hónap minden karcos, értelmetlen és ökör vészhelyzetét egytől egyig S betűs gyártotta le velem szemben, ahogy írták már Swift és WagonR.
Véletlen-e?

Norden 2010.05.07. 18:02:10

Szerintem parasztságban a kisfurgonosok az elsők. Nem az övék a kocsi, céges casco, meg be is vannak fenyegetve a főnök által: ha nem érsz oda időben ki leszel rúgva.

féloff:
Egyébként balra irányjelző (indexelő) autót előzni tilos a KRESZ szerint, azt hiszem 34. paragrafus 4. bekezdés. (Bár lehet hogy a számokra már rosszul emlékszem.)

astyi 2010.05.07. 18:28:30

Nagy az isten állatkertje!!!
A Suzukisok NEM tudják hogy, hol a helyük!

ÁDÁM90 2010.05.07. 18:31:21

@Vasalt: azt elismerem, hogy sok olyan van akinek van egy kis pénze vesz egy swiftet vagy wagonr-t és akkor azt hiszi ő a császár. csak, mivel sokkal több a swift sokkal észrevehetőbb. de nekem az általánosítás nem tetszik, vaamint nem csak a swift az az autótípus amire hasonlókat lehet irní. Nem vezettem még olyan sokat, de nem tapasztalom soha ezt, hogy a suzukisok erőszakosabbak lennének! Ez ember függő nem kocsitól függ! soha nem beszélünk róla, de hányszor volt hogy 85éves bácsi hülyeségét kerültük ki. idős néninek szoltam a parkoloba hogy be hajtva a jobb tükör, legyintett, nem hiszem, hogy pont neki ne lett volna szüksége rá, egy idős bácsi oldalrol index nélkül majdnem elcsapott robogoval voltam, az én tudásomon és figyelmemen mulott, hogy nem préselt maga alá(suzuki swifttel volt), és még ő szidta anyám. vicc:)

schdl (törölt) 2010.05.07. 18:31:52

@Vasalt: Persze, kivétel nélkül csak a Suzukisok a hülyék és szabálytalanok. Mert minden vezetéstechnikai órán elmondják, hogy ha beülsz egy Suzukiba, akkor már nem tudsz vezetni. Leülhetsz, egyes

Tornado86 2010.05.07. 18:57:37

Szerintem ez a suzukis rokona annak, aki engem akart múlt hét vasárnap megleckéztetni a 49esen :) Elkezdem neki nyomni kb. félgázzal, õ meg mint a süket, olyan 120 körül behúzódok szorosan és jól kiszámitott manõverrel elé‚ 140ig mögöttem tartotta a szélárnyék, gondoltam is erre:"Nyomjad neki apuci, hadd kormolódjon ki a rendszer!", aztán amikor olyan 165-170el eresztettem, abbahagyta a versengést :) 2 kanyar múlva persze már nem volt sehol.
A poszt suzukisa pedig megtanulhatna számolni, gondolom nem tud fejben 3jeguû számokat tört hatványra emelni :)

invictus: 2010.05.07. 19:13:13

Viszonylag gyakran közlekedem az említett 1-es úton Tatabánya-Bp útvonalon, és sajnos én is azt tapasztalom, hogy rengeteg a forgalomtól elzárt területen, kanyarodósávban, záróvonalon, mindenféle irányjelzés nélküli előzés, valamint nem egyszer volt kerültem már olyan szituációba, hogy szemben ketten jöttek egymás mellett, így 3 autónak kellett helyet szorítani a két sávban. Sok az ilyen nagyonvérprofi versenyző ezen az útvonalon, de ez az ő saját dolguk, csinálják csak, egyszer ez a viselkedés úgyis megbosszulja magát.

Bár én biztosan gyávának és gyökérnek számítok, mert nem csinálok ilyen manővereket.

sosem 2010.05.07. 19:21:04

Tizenévvel ezelőtt én is bemutattam az egyezményes jelet a 4-esen. Azután jött egy utépítés, lámpa megfogott, majd kiszált a kissebségi sofőr, akinek bemutattam, és váratlanul a torkomhoz nyomott egy kést. Azóta nem mutogatok...

the_line 2010.05.07. 19:24:42

Az, hogy a "suzukisok" másképp és főleg szarabbul vezetnének, ez jó egy baromság. Ebből van a legtöbb, még jó, hogy nem ferraris szabálytalankodóval találkoznak az emberek... Nekem új swiftem van, és szerintem nem vezetek állat módjára, ismerem az indexet és nem vágok be/ki senki elé. Nem versenyzek vele, de már bocs, ha úgy van előzök, mert egyébként rosszabbul se megy, mint egy 1.6os golf pl...

Vasalt 2010.05.07. 19:27:52

@schdl: Pont ezért írtam, hogy nem akarok elméleteket gyártani. Meg flémelni sem. Érdekes, ÁDÁM90 nem rontott nekem, pedig az ő kommentjére reagáltam.
Olyanokat nem mondtam, amit te adsz a számba. Tényeket közöltem.
Leülhetsz (a piros wagoneredbe, ha úgy tetszik), szövegértésből egyes.

the_line 2010.05.07. 19:28:21

@sosem: egyszer én is jártam így, csak az nem kisebbségi volt, hanem egy 150 kilós nyakatlan kopasz. Meg lehet ezt szívni:) persze amúgy sem kultúrdolog, dudálni kell.

Fehérvár Kapitány 2010.05.07. 19:30:36

@sosem: hehe.. ilyen nekem is volt. Én is sokkal megértőbb vagyok azóta az agresszív vezetőkkel.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2010.05.07. 19:34:12

Ez a fajta szuzukis szerintem már hungarikum.
Ezek nélkül azt hihetné az ember, hogy rossz helyen jár.
Egy másik országban talán, másik idősíkon.

"streetfighter" 2010.05.07. 19:37:36

Nem kell bántani a suzukisokat!
Ők vannak a legtöbben ezért van a köztudatban ez a hülye előítélet.
Saját kategóriájában veri szinte az összes ellenfelét (még nagyobbakat is), ezért szeretnek velük vagánykodni.
Régen 1995-ben nem tudtam betelni az autóstársak "szivatásával", mert az én Suzimnak nem sok ellenfele volt :)
A megbízhatóságuk pedig legendás, ez tény.
Mellesleg a poszt helyszínén a záróvonalon egy erős autóval simán, gondmentesen lehet előzgetni. Tapasztalat. :)

lamed 2010.05.07. 19:38:09

A "büntetősatu"-ról külön meg kellene emlékezni (jó, itt talán nem arról volt szó). Szóval ez a fajta "büntetés" szerintem csak kishazánkban elterjedt, legalábbis én még sehol máshol nem tapasztaltam ekkora büdös parasztságot (itt kérek elnézést minden földművelőtől). Igazi magyar virtus: a primitív bunkótahó bevág az áldozat elé, és padlóféket nyom. Ezek a férgek szerintem a legalját képviselik a közlekedés résztvevőinek, nem hiszem, hogy őket alul lehetne múlni. Szemléletes bizonyítékát adják teljes körű alkalmatlanságuknak az autóvezetésre.
Ez is azt mutatja, hogy nem szabadna gépiesen dönteni a felelősség kérdésében: nem mindig a hátulról érkező a hibás az ütközésért.

tundrazuzmo (törölt) 2010.05.07. 19:43:18

Nem mondom meg, hogy milyen autót vezetek, de ha egy suzukit megközelítek vele, akkor a sofőr lelassít, leáll, a szemem láttára eldobja a slusszkulcsot, és betolja az árokba az autóját, és könyörög, hogy mehessen gyalog...
:)))

lamed 2010.05.07. 19:43:20

@Mityu: "Nem találkoztam ilyennel sűrűn aki másodszorra is megelőzött volna"

Hát én sajnos nemegy ilyennel találkoztam már. Mikor megy a tetű 60-70 között lakott területen kívül, én megelőzöm 90-nel, beérünk a faluba, én lassítok, ő megelőz engem az óvoda előtt a 40-es táblánál 70-nel, majd a falu után továbbra is ennyivel megy, én visszaelőzöm.
Ezeknek valószínűleg beragadt a bokájuk, és rögzült a gázpedál helyzete: a körülményektől abszolút függetlenül, mindig mindenhol a megszokott 60-70-nel mennek.

lamed 2010.05.07. 19:44:54

@tundrazuzmo: rénszarvas-szán lesz az, nem autó! :)

sosem 2010.05.07. 19:49:01

@lamed: Autópályán megyek tempomattal. Utolérek valakit, megelőzöm. Később felébred, megelőz. Elalszik, utolérem, megelőzöm. Komolyabb emelkedőröl már ne is beszéljünk... )

tundrazuzmo (törölt) 2010.05.07. 19:53:36

@lamed: Hát persze! És a mikuláscsomagokért könyörög, persze egyet sem kap...:)

sünegér 2010.05.07. 19:55:39

És az miért van, hogy a szuzukisok 90%-a versenyezni akar?(BMW 745i ellen...)Bár ma a Szentendrein egy Pólós gondolta úgy, hogy most ő gyorsulási versenyt rendez.Ősz hajú, 60-as úriember volt.

Tornado86 2010.05.07. 20:04:46

@sünegér:
Fogalmam sincs, de foglalkoztat. Gondolom az autó jellege az oka valami okból kifolyólag, 1-2 tesztvezetés vinne közelebb az igazsághoz. Mellesleg szerintem elég elolvasnod amit feljebb írtam hozzátéve, hogy 1 1.3as régi Swift-et nyúzott a nem túlzottan kigyúrt kopasz gyerek, gondolom frissen kezdhetett el kondizni :)

Sinka Zsuzsanna 2010.05.07. 20:12:24

@lamed: Nekem is sikerült "végre" megtapasztalnom, hogy milyen is a büntifékezés. :) Egy hete az M3-on beértem egy kisteherautót, belenéztem a visszapillantóba és láttam, hogy a csodával határos módon nem ragadok be mögé a belső sávban nyomulók miatt, így elkezdtem megelőzni, kb. a megengedett 130-as sebességgel. Amikor éppen mellette voltam, akkor tűnt fel mögöttem egy kedves autóstárs, aki igen sok km/h-val közlekedhetett, mert jó hirtelen ott termett. Villogott, látszott rajta, hogy nagyon idegbeteg, de hová is mehettem volna vajon? Csodálom, hogy nem akadt fel a vonóhorogra, annyira a seggünkben jött. :) Mikor visszamentem a külsőbe, már számítottam rá, hogy lesz valami, ki is jött és jól beletaposott a fékbe, de mivel én is, így nem történt semmi. Mosolyogva ajánlottam fel neki a középső ujjam, mire ölni képes tekintettel ő is viszonozta a kedvességet és végre felengedte a fékpedált. Aztán röhögtünk rajta egy jót, mert mást mit tehetnénk? Úgy látszik, annyira nem is sietett a kis muci. :) Szerintem simán rohadjon meg az összes ilyen. Egyszer úgyis belemegy valaki, nem bánja?

sosem 2010.05.07. 20:18:02

@Kingfisher (Zsu): Ha egyszer belemegy valaki, és esetleg tolókocsiban végzi, akkor gondolom, megbánja. Azt hiszik, mert gyorsan mennek, őket nem érheti baleset. Pedig egy büntifékkel, ha a büntetettnek rosszak a reflexei, nagyon ráfázhat a büntető.

lamed 2010.05.07. 20:26:05

@Kingfisher (Zsu): ja-ja, ezek egyszerűen alkalmatlanok a járművezetésre, idegbetegek. Nem szabadna semmit önállóan rájuk bízni, nemhogy egy autót.
Milyen lehet a magánéletük? Ha nem elég forró a leves, agyonveri az asszonyt?
Abból lesznek a halálos kimenetelek, ha egy ilyen találkozik egy szerencsétlenkedő tötymörgővel.

"streetfighter" 2010.05.07. 20:35:29

@sünegér:

Gondolják, hogy végre itt egy méltó ellenfél.

Reggie 2010.05.07. 20:52:07

@Mityu: Eleg surun elofordulo jelenseg. En azzal kompenzalom, hogy az ilyenre rahuzom a kormanyt.

indapass90210 2010.05.07. 20:54:51

@sünegér: miért hiszi azt minden béjemvés, hogy versenyezni akarnak vele?

sosem 2010.05.07. 21:01:28

@Dövan: Mert nem azért veszi, mert jó autót akar, hanem megfelelésből. )
/bocsi, egy stutgarti párti vagyok./

indapass90210 2010.05.07. 21:06:34

@sosem: hádde ráadásul egy ekkora autót ilyen varrógépmotorral... akkor már miért nem a legnagyobbat?

sosem 2010.05.07. 21:10:17

@Dövan: Nem tellett már olajkályhára...

HgGina 2010.05.07. 21:11:14

@trixilw: a leggyengébb kis 1,4-es Lacettit hajtok. A mezei (régi vagy új) Swiftesekkel nagyon ritkán van problémám. Az Ignisek, de főleg az SX4-esek gazdáinak ellenben valami ellenállhatatlanul agresszív fixa ideájuk, hogy megelőzzenek, azután 90 helyett 80-ra álljanak be.
A másik ilyen kategória a Smart. Azok sem tudnak ésszel közlekedni. Lehet, hogy mégsem azokban az SX4-esekben ülnek a megfontolt családos emberek?

misitcom 2010.05.07. 21:43:29

@tundrazuzmo: Hát persze! És a mikuláscsomagokért könyörög, persze egyet sem kap...:)

Aha!!Szóval parkolóőr vagy!?

tof 2010.05.07. 21:52:17

Én speciel nem vagyok született "suzukis". Viszont még abban az időszakban kellett lecserélnem a 12 éves Escortomat, amikor az autókereskedők még leszarták a potenciális vásárlókat. Így sehol sem akarták bevenni a régi vasat, pedig én 'bízisten' szívesen vettem volna új Polot, Corsát, Focust... szóval bármilyen hasonló kategóriájú verdát.
De egyik márkakereskedő sem akart bajlódni a használtautóval, pedig még beszámítási árról nem is beszéltünk.
Így lettem Ignis-es.
És akkor ért a meglepetés: minden más gépkocsit terelgető polgártársamnak ellenségévé lettem. Levillogás, letolás, presztizs-előzés minden nap - pedig semmivel sem kocsikáztam más stílusban, mint azelőtt.
Mindegy, már megszoktam.
Amúgy az új munkámnál még jól is jön, hogy bátrabban merészkedhetek szarabb minőségű utakra, mint a többi fent említett típussal.
Szóval ilyen az élete egy kényszersuzukisnak.
Jóutat!

misitcom 2010.05.07. 22:20:58

Kb. 7 éve van suzukink.Soha eszembe nem jutott versenyezni vele az utakon.Ha valaki lassabban megy a megengedettnél akkor megelőzöm,ha tudom.Ha én megyek a megengedett sebességgel és valaki megakar előzni, hát mennyen,ha tud,úgysem fogok neki segíteni.
Ha más típusú autóm lenne,akkor sem tennék másképpen.(legfeljebb többe kerülne minden megtett kilóméter)

Zúgló2 (törölt) 2010.05.07. 22:43:18

Az ilyen autósokkal nem is foglalkozok. Ha nagyon arcoskodik akkor vissza 4-3 padló és otthagyom, ha továbbra is jön akkor az tényleg egy barom és nem kell vele foglalkozni.

Volvom van 211 paci, és 350nm még mielőtt jönnek az okoskodó kommentek az opel corsás tunigolt, 68 lóerővel küzdő kommenetelőktől.

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2010.05.07. 22:44:21

@SilentSound:
"Az Ignist én a Lianás kaszthoz sorolom inkább, nem az a tipikus vagánykodós autó."

Akkor mondom a sztorit. Az eset kb 1-1.5 hónapja történt ha jól emlékszem. Kivételesen Suzuki vs Suzuki :) És nem fiatal suttyók...

Suzuki Ignissel svájci sapkás bácsika poroszkál békésen 80-85-tel országúton, mellette jobb egyen a mama. Forgalom viszonylag gyér volt, nem tartotta fel senki és semmi, úgy tűnt erre a tempóra lőtte be magát.
Én valamivel gyorsabban mentem nála, így megelőztem. Hosszú egyenes szakasz volt, így előzés közben láttam magam mögött messzebb egy másik autót is előzni.
A papát-mamát lassan kezdtem elhagyni, amikor beérte őket a tükörből látott autó, egy új Swift. Jóval gyorsabban ment, úgy 130-al.

Nem tudom mi ütött a papába, mert nem láttam, hogy a Swift villogott előzés előtt vagy mutogatott volna, de igencsak odalépett az Ignisnek. Amire mögém ért a Swift, már ott volt a seggében. Bár a szembe sávban közeledett egy teherautó, a Swift még simán megelőzött engem.
Tükörben látom, hogy indexel az Ignis és nagyon helyezkedik. Mondom csak nem. De. Kijön bazzeg. Ekkor elvettem a lábam a gázról, egy pillanatig még reméltem, hogy felismeri a helyzetet és visszasorol. Nem tette.
Fékeznem kellett, méghozzá olyat, hogy majd kiestem a kocsiból, miközben a kormányt is jobbra tekertem, így épphogy befért elém. Hát kurva nagyot néztem, mi tagadás.
A Swift tovaszáguldott, mögötte nem sokkal az Ignis és hamar eltűntek a szemem elől.

Azonban néhány kilóméterrel és pár kanyarral később kiderült, hogy nem üldözhette sokáig a Swiftet, egy körforgalom előtt újra beértem a papát, ekkor már vissza volt lassulva a 80-as tempójukra. Szerencsére a körforgalomnál más irányba mentek, mint én.

Ez mi lehetett??, azóta se tudom... Ez is frusztráció? Márkatárs irígylése? Elgurult a gyógyszer? Mégis mi a vérvörös kutyaf@szért csinál valaki ilyet???

Zúgló2 (törölt) 2010.05.07. 22:46:18

De az hozzá tartozik és el kell mondani, hogy van amikor tényleg siet az ember, mondom siet és nem 60km/h akar menni és a belső sávban 10 percig kell egy lassú autó mögött haladni, mert mindegyik sáv be van állva. De mindig van egy barom előtted vagy mögötted vagy épp te (vagy én) vagy(ok) barom más szemében.

Leonard Zelig 2010.05.07. 22:54:08

Tudod, melyik az új Suzuki?
Hát az SX7?
Höhö, érted esikszét, e-sik-szét, érted?

pinka108 2010.05.07. 22:54:43

Máig nem értem ezt a "fújj minden suzukis" hangulatot! Persze, én is az vagyok, 4 éve van egy wagonR-em, és szőke nő létemre, még vezetni is tudok... Ha kell, gyorsan, de ismerve a KRESZ-t.Mégis, valahányszor egy piros lámpánál tempósan "kilövök" a kocsival, mindig találok egy barmot, aki ezt versenynek veszi, és egyből meg akar leckéztetni, hogy mégis, mit képzelek?! Ismerem a kocsim korlátait, és szerintem kitűnően alkalmas pl. városi közlekedésre, és nem kell ezért, és csak ezért letolni az utakról...

Reggie 2010.05.07. 22:55:29

@Gringо: Lehet hogy csak napi egy elozest tud benyelni. Vagy csak akkor eset le neki hogy megelozted, amikor mar a masodik elozte ot es bizonyitani akart. Esetleg a mamaval megdumaltak, hogy de szep lenne egyutt meghalni.

indapass90210 2010.05.07. 22:57:27

@Zúgló2: visszavágod mondjuk 4-ből nullába? Ennyit még egy suzuki sem bír ki, nemhogy egy volvo.

Gringо · http://www.youtube.com/watch?v=5Bz8GyTrUxw 2010.05.07. 22:58:32

@Reggie: "Esetleg a mamaval megdumaltak, hogy de szep lenne egyutt meghalni."
Ááááááááááááááááá...... :DDDDDDD

Zúgló2 (törölt) 2010.05.07. 22:59:42

@sünegér: Nem tudni, szerintem ők sem tudják. Régebben is volvom volt csak nem 850-s, az is ment mint a golyó, de a mostani "halottas" kocsimmal mindenki versenyezni akar. Szerintem a legtöbb autós nem tudja, hogy ezek a volvok 5 hengeres 126-170-211-226-250 lóerős mocikkal vannak szerelve. Az enyém 211 paci. 100nál 3.ban lefüstöli a gumit, most lett egy kicsit mérgesítve, így kb 230ló- 350-360nm. Sokan meglepődnek amikor még 4.ben nyúzza mellettem , nálam meg megdöglünk a gumifüsttől :) pedig kívülről semmi extra, ez az a sunyi kategória, mindenki csak egy kombit lát, én meg egy kis csíkot a tükörben. Jöhet a lancer, meg a bmw is, jó kb 530d ig, azon felül már más kategória. Egyetlen egy hátránya van a kis kategóriával szemben a súly és a turbó lyuk. De azt ellentétezem a lábammal. Múltkor m3-ra mentem fel az újpalotai felhajtónál és egy bmw-s gyerek jött a seggembe egy 325-ös régebbi típussal. Onnan tudom , hogy ahogy felértünk elengedtem beálltam mögé, de annyira nézett, hogy mellé mentem és aki gyorsult már így az tudja, átnézel ha benne van akkor bicenntés és mehet, mondanom sem kell ,hogy mi történt...

Zúgló2 (törölt) 2010.05.07. 23:01:28

@Dövan: így pontos: 5.ből vissza 4 vagy 3. Te neked van kocsid? Én általában 5.ben utazok, gondoltam egyértelmű.

indapass90210 2010.05.07. 23:12:09

@Zúgló2: van egypár. Ezért sem hiszem el az 5ből négyet vissza :) Rakétafokozatba is szoktad tenni 5.ből?

Zúgló2 (törölt) 2010.05.07. 23:13:39

5.ben 90 nél vissza 4, felpörög, de 5.ben is húz de az élvezetes az igazi, 3. ban 150-160 húzatni.

Zúgló2 (törölt) 2010.05.07. 23:15:06

Akkor megint elírtam. 5. ből vissza 4DIKKKK BE. Így ok? LOL: este van :D

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.05.07. 23:22:25

@Dövan:

Én nem hiszem, hogy versenyezni akarnak velem. :))

Borcsika 2010.05.07. 23:27:27

Lendületbe vóóóóóót. Ne haragudj rá! Vannak emberek, és vannak a "suzi-buzik" 3 éves volt a fiam, amikor ezt a dumát ellőtte, amikor eszetlenkedett egy WR, és kiakadtam. Ezeken elnézően kell mosolyogni, és nem felszívni a vizet.

ropile 2010.05.08. 00:32:08

a posztiro a hulye, mer fotosop, de

elem egy piros ignises "szokott" kihalytani, en ugye megyek a fouton o meg a kis utcabol se szo se beszed, _kisivben_ balra, majd indexel jobbra :)

az elso 2 utan felhivtam a figyelmet kar, kezjelekkel, de csak neki allt feljebb.

amugy tavasszal es nyaron rendszeresen kalapja van, ez a sztereotipia is igaz.

eml 2010.05.08. 00:37:03

A posztíró egy bringás.

A poszt egy mese.

Ez a két lehetőség van, azon a dombon Suzuki nem megy fel 50-el többel.

nabu 2010.05.08. 00:42:27

@SilentSound: Elképesztő a hasonlóság, pont 299 ezerért vettem egy régi Suzuki Swiftet és 19 éves vagyok, de szerintem normálisan vezetek, legalábbis remélem.

pazmandi 2010.05.08. 00:43:21

Valaki már említette az 1.6 Suzi motort és nekem egy ilyen régi Swift Sedanom van és nem teljesen értem ezt a problémát...Ha valaki sietősebb,elengedem (nem fog feltartani)ha pedig én sietek jobban, megelőzöm (nem emlékszem ellenpéldára városban)és mindenki eljut oda ahová akar.Mindennap vezetek Pesten és valahogyan nem érint ez a dolog,miért lehet?

cso zsi 2010.05.08. 00:56:47

@nabu: Ne aggódj, elmúlik. Kb két év vezetés után úgy érzed majd: mindent tudsz. Ekkorra már elég laza vagy, az autót is "rutinosan" kezeled, a naponta járt utakon csukott szemmel is végigmennél. Ismered már a megszokott időpontokban a forgalom ritmusát, vagy épp a megszokott dugót. Nekiállsz ügyesebb, okosabb lenni, mint a többiek.
Aztán kiderül, hogy mégsem vagy az. egy horpadt lökhárító vagy sárvédő személyi sérülés nélkül, esetleg felgyűrődő motorháztető "homlokmintás" szélvédővel.
Persze, meg lehet ezeket előzni. Bár egy kisebb kocc az mindig jó tanulópénz.

vauvauvau 2010.05.08. 01:00:24

A Suzukisnak volt igaza. :-D

Integrált Szerverterror 2010.05.08. 04:41:35

Egyesek szerint a befékezés hungarikum? Na majd holnap jól küldök egy posztot hogy nem!

Jó hosssszú lesz jaj nektek!

futo 2010.05.08. 05:14:01

Na, hasonló történetem nekem is van. Késő este, Budapest Űllői út. Párommal éppen moziba igyekszünk egy 1100-es BMW motorral. Előttünk régebbi, fehér Suzuki Swift. Jön a piros lámpa, megállünk mindketten. Nézem, 2 olyan dagadt ember ül benne, hogy a testek körvonalai középen eggyé válnak. Lámpa zöldre vált indulnánk. Suzuki lefullad, indítgatja, én megúntam és kikerültem jobbról. Ahogy mellé érek, ezerrel nyomja a dudát. Leszarom. Haladok 60-nal, tükörben látom, hogy jön a Suzuki, előz, mellénk ér, nyomja a dudát továbbra is és előz. A 2 dagadt ember egy férfi és egy nő volt, a belterjesebb rasszból. Mondom ez most mit akar, hát a mocimban nagyobb blokk van mint az autójában. Negyedikben kövér gáz, el is maradt ahohy kell. Következő piros lámpánál gondoltam biztos kiszáll és indul a balhé, de nem. Se duda, se villogás, semmi.

váév építők (törölt) 2010.05.08. 08:29:34

hát jó sokan összegyűltetek itt szidni a suzukisokat :)....nem inkább azoknak van komplexusa, akik általánosítanak és a suzukis egy típusnak állítják be? őket valami idegesíti a suzukisokban...mert különben nem lenne ilyen egyetértés ellenük. nem hinném, hogy a suzukisokra rá lehet mondani, hogy veszélyesebben vezetnek, mint mások. vagy az idegesíti az embereket, hogy míg ők havi több tízezret kidobnak hiteltörlesztésre, a suzukisok meg fenntartják az autót évi 25 ezer ft kötelező fizetésével, és 1-2 olajcsere árával? :))))
suzukist még nem hallottam lepözsózni, lerönózni, lefolcvágenezni, vagy egyéb lefostalicskázni senkit....

lamed 2010.05.08. 08:59:33

@Integrált Szerverterror: El tudom még képzelni Magyarországon kívül Romániában, Ukrajnában, Oroszországban, hasonló helyeken. Illetve amikor ezen országok lakosait kieresztik valami normális népek közé.
Jöhet az írás!

has 2010.05.08. 09:33:10

Sajnos az idiotizmus márkafüggetlen.

Dudálj, ha műkörmöd van! 2010.05.08. 10:38:29

@trixilw: nálam más a sztereotípia: egészen elképesztő, de aki engem a legtöbbször levillog, letol és velem agresszorkodik, az a SKODÁS bameg! Nem a régi, klasszik, hanem az új típusúak. Mindig arra gondolok, hogy ezek kompenzálni akarják a logot a kocsijukon. Mert tudnak gyorsan menni ők is, mint az opelos, vagy bmw-s, de mégiscsak skoda logo figyel a kocsijukon, és ezen mintha nem tudnák túltenni magukat.

Dudálj, ha műkörmöd van! 2010.05.08. 10:47:19

De suzukissal is volt már afférom. Ignis, vagy 'vogon'R, nem tudom (nekem mindkettő egyforma). A lakóövezet elején, ahol lakom 20 km-es tábla van kitéve + egy fekvőrendőr a tábla után 5 méterrel. Én valami féktelen kivagyiságtól vezérelve, nem egészen szabályosan cca. 30-35-el keltem át a fekvőrendőrön. A mögöttem jövő buzukisnak felforrt az agyvize, cikázott mögöttem jobbra-balra, a seggembe tolta az arcát, villogott és dudált. Lehúzódtam, és átkiabáltam, hogy mi a lófasz baja van. Ő megkérdezte, hogy tudok-e vezetni. (logikus következtetés. Ha nem száguldok, akkor nem tudok vezetni.)
Hogy miért nem előzött meg? Pont ezért van 20-as tábla: egy autónyi az út szélessége. Jobbra és balra szűk kis utcák.

Dudálj, ha műkörmöd van! 2010.05.08. 10:56:13

@futo: férjem (1200 ccm-es Suzuki Bandittal) szokta mesélni, hogy sokszor akarnak vele versenyezni a legkülönbözőbb típusú autókkal, ami azért meglehetős tájékozatlanságról tesz bizonyságot.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.08. 17:18:35

Ezt én sem szoktam érteni. Sietne, de utána van ideje büntetőfékezni.

Meg pl. az a motoros ki k* ra siethetett, aki egyszer (Pécs) a Komlói úton tartott fel, miután betartottam a 60-at, és ez neki nem tetszett. Megelőzött, és ment előttem 30-cal.
Mivel nem siettem, így mentem mögötte, amíg meg nem unta.
Legalább 2km kellett neki.
De akkor valójában sietett-e, ha ennyire ráért?

2010.05.09. 16:38:21

Mi a tanulság? Suzukival SilentSound nick nevű blog írót előzni tilos! Ja és kizárólag vezetőoldali ablakot leengedve, bal kéz középső ujját mereven kinyújtva kötelessége jelezni mindenkinek, akinek nem tetszik,ha egy Suzukis (vagy más kisautó) megelőzi. Feltéve ha az illető a veleszületett jóstehetsége során előre tudja , hogy az előzni készülő autós mekkora sebességgel fog előtte haladni majd a (sikeres) előzés után...

2010.05.09. 17:29:44

Írod:"...szabályosan közlekedek..." Nos lapoztam a KRESZ-t, de sehol nem találtam a "mutogatós" szabályt.Persze mert az a pénisz szabály...mutatod, hogy a tiéd mekkora...A "büntetőfékezés" meg az elismerés: meg szeretné tekinteni:)
Az ilyen úrvezetőket én is elítélem és a leírt esemény során nálam is elvörösödött volna a látóhatár, ahogy már nem egyszer kerültem hasonló helyzetbe, de szerintem ha valaki előzni akar, hadd menjen, ha neki sürgős...Várják valahol...vagy a veséjét...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása