Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Jobb sávból balra a többiek előtt

2010.05.19. 14:28 :: SilentSound

A pofátlanság a Himalájához hasonlít leginkább, mert sok csúcsa van és egyik magasabb a másiknál. Gábor az egyik ilyen csúcs meghódítását látja rendszeresen, mégpedig azt, amikor az aktuális bunkó autós végig előzi a bal sávban állókat és szabálytalanul befordul előttük balra, holott ki lehet kerülni a dugót szabályosan is itt úgy, hogy ne forrjon fel a sorban állók agyvize.

Csúcsidőben gyakori a torlódás az M0 soroksári lehajtóján a városba befelé, balra kanyarodó sávban. Sokan ezt úgy oldják meg, hogy a jobbra kanyarodó általában üres sávot használják a várakozó kocsisor előzésére (pontosabban a kocsisor melletti elhaladásra), majd szabálytalanul balra bekanyarodnak.

A mellékelt képen az M0 soroksári lehajtójáról rendszeresen így szabálytalankodók egyike látszik. A felülnézeti kép egyértelműbbé teszi a helyzetet. A piros jelölés a HDF-es rendszámú jármű útja.

A képen látható sofőr tetézte ezt azzal, hogy a városból kijövő forgalmat akadályozva megállt, mert az Ócsa felől érkezők (valószínűleg) a pofátlanságát látva nem akarták beengedni. Megjegyzem, hogy jó 100 m után szabályosan is meg lehet fordulni, csak sokaknak még az is sok.

Mielőtt valaki belekötne a fényképezésbe: az előttem álló Honda féklámpája világít, tehát álló járműből történt.

117 komment

Címkék: közlekedés autó hülye kresz dugó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lipi1945 2010.05.19. 16:55:16

Megnéztem a helyet műhódról és aza fehér teherótó még mindig ott áll, nemcsoda, hogy jobbról kerülgetik! :D

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.19. 17:11:41

@Lipi1945: Ugye? Szerintem is ez lehet a gond. Szóval hülye a posztoló :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.05.19. 17:25:31

@Normális vagyok? (Csak a bajt hozom magammal):

Ahogy tetszik írni. Mifelénk is mindennapos a sietősöknek a villamos sínen való végigteperés:

kozlekedunk2.mityu.fotoalbum.hu/?get=/viewlarge/pictureid/9623253

Valamikor januárban volt akinek a letakarított, felszórt útszakasz nem tetszett:

kozlekedunk2.mityu.fotoalbum.hu/viewlarge/pictureid/9961103

poiuzf 2010.05.19. 17:36:21

Egyébként ez egy tök rosszult megtervezett kereszteződés, a többi M0 kereszteződéssel együtt.
Máshol minden szirre-szarra (bevásárlóközponthoz 12) körforgalom épül, itt ahol értelme is lenne, ide aztán nem, szívjatok balra kanyarodók.
A legjobb 40 tonna össztömeggel, ha nem kanarodsz ki valaki elé, ott állhatsz estig.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.19. 17:43:36

@poiuzf: "A legjobb 40 tonna össztömeggel, ha nem kanarodsz ki valaki elé, ott állhatsz estig."

Ugye? Nézd csak meg a Google térképen, az a kamion már órák óta ott áll :)))

Marcellusca 2010.05.19. 18:05:34

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Csak azé', mer' egy ráfutásos balesetet kívánok megelőzni. :D

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.19. 18:10:33

@Marcellusca: Még előzködsz is? Ez már több a soknál! :DDD

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2010.05.19. 18:47:15

ott a tervek szerint meg egy ideig nem lesz korforgalom

roads.extra.hu/road_plans/m0_3_23-30.jpg

ami viszont kicsit penzpazarlas, hogy az 5-s utat 1-2 eve raktak rendben azon a szakaszon, most epitenek ra egy korforgot..

1kutya 2010.05.19. 18:57:32

@...::: Flúgos Kamionos :::...: úriember ilyenekről a kocsmában dicsekszik a haveroknak!:-DDDDDD

ecopower 2010.05.19. 18:57:54

A buszosok sem semmik,pedig sok ember életéért felelnek.Ma Kecskeméten,a,Rákóczi u. végén:3 sáv-jobbra,egyenesen,balra.Megállok a középsőben,mert már erősen besárgult a lámpa,mellettem a barom nagy gázt ad a csuklós Ikarusnak és a balrasávból szépen egyenesen átvágtat a kereszteződésen.Mire a segge is átért,3 anyuka megszült a keresztirányban haladni óhajtó autókban:-D

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.05.19. 19:02:08

majd ha egyszer eltöltesz egy hetet Bukarestben, Szofiában vagy Tiranában, utána már nem fogsz kiakadni ilyen apróságokon (:

FDToth 2010.05.19. 19:12:46

Valamennyire megértem a twingos. nagyon sokszor előfordul h van előttem több töketlenkedő, aki hosszú másodpercekig csak áll a kereszteződésben és semmi. várja h beengedjék. azért egy minimális határozottságnak is kellene az autóvezetőkbe lenni, különbnen nem jutunk 1-ről a 2-re!
persze a posztban leírt szituáció már nagyon durva.

Rocko- 2010.05.19. 19:19:03

Boráros tér lehajtó dettó.

R242 2010.05.19. 19:19:25

Szeretnék egy H1-es HUMMER-t, matt feketére lefestve ( bármikor újrafesthető :) ), és az ilyen, és ehhez hasonló bunkókon csak áthajtanék. +a többi nagyon sietős, "csakazenyémazút" seggfejen.

2010.05.19. 19:20:11

Itt Afrikaban legalabb nincs jardasziget ott kozepen, igy igazabol minden problema nelkul lehet ez megoldani, es senki le sem szarja, igy kialakul a 2 balrakanyarodo sav, a jobbra kanyarodok meg majd varnak, vagy megoldjak a maradek aszfalton/fuvon. Ehhez kepest otthon rend van, ne lazadjatok :)

dtk74 2010.05.19. 19:26:13

Van aki megvárja, van aki megoldja.

indapasssucks 2010.05.19. 19:27:09

izé, nem lehetne az, hogy az ilyen fókusz pontokba kimegy egy rendőr trafipaxal meg fényképezőgéppel megy egy cb-vel, és a másik rendőr meg 200m-el lejebb várja a hívást?

a blogba felmegy a poszt, visszaigazolják, hogy arra sok a bunkó, a rendőrök jegyzetelnek, aztán mikor úgy hozza a sors csapdáznak.

Nem jelen kell lenni, hanem szűrni kell a vadbarmokat ki a normálisok közül.

előre is köszi.

1kutya 2010.05.19. 19:29:19

@ecopower: no hát a buszsafjöröknek is kijárna egy sün, minima! ma pl. debrecenben a kossuth-burgundia kereszteződésben 3 állt 3 irányból, mert annyi eszük nem volt, hogy ha már egy beállt, akkor nem indulok el a másikkal a másik irányból, mert abból jó nem sül ki...

lotht 2010.05.19. 19:40:14

Én a Mexikói út és a Kerepesi kereszteződésében lepődtem meg egyszer. Két sávban lehet haladni, egyik jobbra, a belváros felé, a másik meg balra, az Örs vezér tere irányába.
Ez utóbbi sávban álltam, ketyegő indexszel, és amikor a zöldnél elindultunk, balról, a szembejövő sávban lendületből megelőzött valaki és előttem befordult jobbra.
Nem sokon múlt a csatt.

RaveAcE 2010.05.19. 20:01:07

@indapasssucks:
Hülye kérdés. Persze, hogy nem lehet. Annak értelme is lenne. Tegyél oda 30-as táblát, egyből megjön a yard fényképeszkedni.

Ellensúly 2010.05.19. 20:03:40

Féltéglát bele a szélvédőn át! (Az összes ilyennek!)

1kutya 2010.05.19. 20:16:49

@Ellensúly: egy kisméretű tégla 110 kemény magyar forint, annak a fele 55. drága pénz az szélvédőbebaxáshoz...

R242 2010.05.19. 20:19:15

@1kutya: akkor legyen bontott tégla, csak úgy :D

trickortreat 2010.05.19. 20:27:51

hat igen ez egy ultagaz. Most Amerikaban elek, itt ugyan ritkan lattam ilyet, de persze megesik. Hogyha valaki a leallosavon akarja bejatszani, akkor az szokott tortenni, hogy mivel itt rengeteg kamion jar sajnos, ha latja egy kamionos, hogy valaki trukkozik, akkor kicsit kijjebb all a kamionnal, hogy ne ferjen el a kocsi. Ehhhehehe egyszer-ketszer lattam ilyet, nagyon vicces, mert a tobbiek meg persze nem engedik vissza, ugyhogy nagyon kell kuzdenie a bunkonak, hogy visszaferjen! Mindenesetre azert szorakoztato a fight a dugoban! :)

kispista 2010.05.19. 20:30:34

@R242: A bontott anyagok újrafelhasználása kíméli a környezetet. Így csak támogatni lehet.

"streetfighter" 2010.05.19. 20:36:42

Az ilyen jellegü kereszteződéseknél néhéz a kihajtás és a tapasztalatlanabbak komoly fennakadást tudnak okozni.
Ez nem mentesíti a szabálytalankodókat, de a sorban állóknak nem sok közük van a dologhoz, ha ügyes és talpraesett a pofátlankodó és ezáltal senkinek sem okoz gondot. (ott elmegy ahola másik meg sem mozdul)
Ha ez nem sikerül az gond, és jogosan vannak a többiek felháborodva.
A büntetést természetesen az ügyes és a béna szabálytalankodó is megérdemli, csak az utóbbi többet érdemelne, mert túlbecsüli a képességeit, az pedig pluszban büntetendő. :)

"streetfighter" 2010.05.19. 20:39:46

@1kutya:

Drága helyen vásárolsz. :)

trickortreat 2010.05.19. 20:47:55

@"streetfighter": :) akkor teged biztos az sem zavarna, ha valaki fogna magat a boltban es sorban allas helyett csak elore setalna a penztarhoz, ugye?
Persz tudom, hogy az autos esetben nem mindig okoz a szabalytalankodas akkora fennakadast, de nem is ez a lenyeg, hanem a varakozas kulturaja.
Ennyi erovel ne is legyen KRESZ, es az ugyesebb gyoz, nem? Mi lenne, ha ezt mindenki be akarna jatszani?

1kutya 2010.05.19. 20:52:49

@"streetfighter": mindenütt minima 110 a kisméretű tégla. természetesen a bontott nem ér:-DDD

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2010.05.19. 21:00:59

Fő utca, batthyányi tér és lánchíd között, reggel, minden nap. A bedugult kocsisort, többen a jobb oldalon levő buszsávban előzik, majd a budai alsó rakpart felé próbálnak balra kanyarodni. Iszonyatosan felkúr a dolog, már ezért is nem járok arra, mert rájöttem, hogy elbaszok tizenöt percet a sor végigállásával, közben idegbajt kapok és, ha ezt huzamosabb ideig csinálom egyszer ki fogok szállni a kocsiból és abból nem lesz semmi jó...

Na, ez csak erről jutott eszembe.

lamed 2010.05.19. 21:14:19

"jó 100 m után szabályosan is meg lehet fordulni"

Ez a legszebb. Még azt a 100m-t is sokallja. Mert igazából ez lenne akkor a megoldás, menjen el jobbra, és visszafordulni.

De láttam én már körforgalomban is visszatolatót, mert még a körbemenést is soknak találta...

indapass90210 2010.05.19. 21:27:20

Hüje a posztoló! Még képes féklámpát is fotosoppolni!

"streetfighter" 2010.05.19. 22:08:35

@trickortreat:

A pofátlankodással nem értek egyet, de amit írtam fenntartom.
Az ügyes semmi hátrányt nem okoz a sorban állóknak!
A kassza sorához ennek semmi köze!

romesz 2010.05.19. 22:21:42

Azert gondoljatok arra is, hogy aki igy csinal az kornyezetvedo. Mivel nem pofog lassan a sorvegen alapjaraton hanem gyorsan kerulve hamarabb celba er es igy leallitja autojat. Evvel kevesebb kipufogogazzal szennyezi a kornyezetet.

sanche_ 2010.05.19. 22:23:25

Ez tipikusan a Gombos "nincs IQ agy a szöszke haj alatt" Edina esete. Dühünkbe bojkottáltuk a slágert még akkor mikor ez az ostoba, tehetségtelen tyúk pofázott arról, hogy ha ő egyszer siet akkor kussoljon be mindenki és ne mutogassanak be neki azért mert a leállósávban tép meg ilyenek.

@"streetfighter": Nem értek veled egyet. Az ilyen durva szabálytalanságot nem lehet még elviekben, gondolati síkon sem enyhíteni. Piros lámpán is durva áthajtani, akkor is, ha belemész egy kocsiba, akkoris, ha nem.
ÉS az ilyen bunkók nagyon nem nézik, hogy ezzel most árt is-e valakinek vagy sem..Pont ez az, hogy felülbírálja a szabályokat, a törvényeket és szarik a többi emberre. Tehát nincs olyan, hogy valaki nem szivat másokat sosem, ugyanakkor meg így pofátlankodik..mert a két dolog összefügg. Az ilyentől kapásból egy évre venném el a jogsiját..Abból tanulna.

Don Blasius 2010.05.19. 22:28:54

@cork77:
Engem egy türelmetlen autós tört össze ebben a kereszteződésben hátulról. Az is szar, hogy nincs egy normális besorolósáv, ha balra mész. Itt nagyon jól jönne, de inkább lámpa vagy körforgalom. A régi M0-as csomó lehajtóját felül kéne vizsgálni, a nagy forgalom miatt életveszély (pl. csepeli kihajtó is).

kispista 2010.05.19. 22:31:04

@romesz: De ha mg ezzel a többit tartja fel, akkor semmi sm változik. És az ilyen tolakodó barmok miatt a többség összesen több időt veszít, mint amennyit ő nyer.
Az ilyenek miatt szokott órákra lebénulni az M0, mert nekik sietős és tolakodnak.

''autónepper.'' 2010.05.19. 22:36:33

@kassa: mond meg nekem hogy ezzel mit ártok pl hogy kikerülöm a sort vagy bepofátlankodok?
Ha sietek vagy dolgom van én is ügyeskedek hogy ellőbe jussak és ha kell elmegyek kanyarodósávon és amikor van hely akkor bemegyek! szerintem ebbe semmi nincs és engem se zavar ha valaki ugyan ezt csinálja... akit ez zavar annak csak annyit tudok mondani hogy igen kevés dolga lehet;)

sanche_ 2010.05.19. 22:50:24

@"autónepper": Ez egy nagyon szomorú dolog. Nem csak az, hogy csinálod, hanem, hogy úgy gondolod, hogy ezzel nincs gond.

Maradjunk annyiban, nem csak te és a többi bunkó szokott sietni. Sőt, kocsival szinte mindig mindenki siet, megy ahogy tud és ahogy a szabályok engedik.
Mit gondolsz mi lenne ha MINDENKI úgy gondolná, hogy joga van úgy sietnie, ahogy Neked? Csak ebbe gondolj bele..És ne gyere azzal, hogy mindenki sosem fog így közlekedni, mert elég fura védekezés, hogy "szerencsére nem mindenki olyan tapló, mint én".
És a taplóság ténye pont elegendő ahhoz, hogy zavarjon egy becsületes embert. Annyira gyűlölöm mikor abból indulnak ki emberek, hogy a pórnép nem siet, de én megtehetem csak azért is..

És mellesleg bármit is mondasz, tök balesetveszélyes szituációk ezek, mikor onnan tépnek el autók, ahonnan nem is várná az ember. Ráadásnak olyan jól hangzik ez, hogy "ha van hely akkor bemegyek" A valóságban ez úgy szokott lenni, hogy erőszakosan beverekszem magamat és majd más helyettem is vigyáz, hogy ne legyen baleset.

''autónepper.'' 2010.05.19. 22:58:49

@kassa: "tök balesetveszélyes szituációk ezek, mikor onnan tépnek el autók, ahonnan nem is várná az ember" Erre csak azt mondom hogy barmikor bárhonnan jöhet autó,állat,gyalogos,kisgyerek szal erre is azt mondod hogy baleset veszélyes? ez minden napos dolog aki nem tudd vele mit kezdeni sztem ne vezessen de mindenkinek más a véleménye végül is...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.05.19. 23:02:28

@Don Blasius: Téged nem a Teszkótól a Szentlőrici útra vezető kijáratnál törtek össze? Az egy másik. Vagy itt is? :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.19. 23:04:36

@kassa: Feleslegesen vitatkozol vele, mit vársz olyantól, aki úgy ír, mint egy 5 éves?

2lkedő 2010.05.19. 23:21:10

Szerintem ez teljesen mindennapos dolog.
Nyilván ők úgy gondolják, hogy nem lesznek birkák kivárni a sort.

Az ügyeskedőkben fel se merül, hogy bunkók, vagy hogy másnak hátrányt okoznak vagy zavarják őket, illetve, ha eszükbe is jut, leszarják. Ilyen Magyarországon az öntudatos menő stílus.

Don Blasius 2010.05.19. 23:23:50

@SilentSound:
Itt is. :( Ez is szar kereszteződés meg az is. :S

Kandabula 2010.05.20. 00:34:50

Reménytelen a dolog. A hozzászólásokból kiderül, hogy a bunkókról lepereg. Erkölcsi érzékük nulla. Ez legyen a legnagyobb siker életükben.

eml 2010.05.20. 02:19:44

@Dövan: Nem tudták megmondani mitől megy szét a turbód. Annyit mondtak, de én ezt már pótcselekvésnek vettem, hogy hideg motornak ne küldd egyből a turbót. Sorry, de bíztam benne hogy jobb hírekkel szolgálok.

esef 2010.05.20. 07:41:00

Ilyet velem is csinált a 11-es busz sofőrje. Két sáv kanyarodott balra, egy jobbra (Margit krt. - Horvát u. kereszteződésénél a lámpánál), a kedves buszsofőr természetesen ez utóbbiból vágott át a teljes mezőnyön...

thob 2010.05.20. 08:13:17

@"autónepper": Az miért van, te szerencsétlen, hogy iskolába - magyar nyelv és irodalom órákra - sose siettél? :))

krj 2010.05.20. 08:44:14

@"autónepper": tanulj meg helyesen írni, ember. számodra biztos nincs fontosabb nálad és az ügyeidnél, de ez senkit sem érdekel. indulj el korábban és kész.

tükörfúró 2010.05.20. 09:04:49

És miért is vannak ezek a sorok? Ja a kamionok meg a sok "kimenjek-e elé mikor negyedkilóméterre van" pöcsköszörű miatt...
de azért simán elmondja minden ilyen agysebész, "minek 200lóerő, az luxus, az felesleges, az jasszkari, adóztassák agyon, tiltsák be, járjon mindeki 1.2es kocsival, balesetveszélyes(!)"..aham

Ha ez a nagyszerű akolmeleg hozáállás épp eszembejut és olyan a helyzet, én is simán kikerülök mindent, általában a sok maki fel sem ocsúdik, én már nem vagyok sehol, pedig nem egy 600lovas alpina, csak egy mezei 3literes V8, a maga 200lovával, semmi extra.

A másik amit simán megcsinálok, ilyen nagy keresztben, ha nagy a forgalom jobbról, de balról senki, és mennék balra ,befordulok balra a szembesávba, felgyorsítok ott, majd besorolok.
Néhány agysebész ilyenkor teljesen kiakad, hogy merészelek az ő becses járműve elé szabálytalanul beférni, mikor ott neki elsőbbsége volt, és
ugyan előtte is 200000autós a kocsisor, mindet nem fogja előzni, később nem fog sehova oda érni, de hiába, én akkor is "befurakodtam elé", mer nekem jövő hét utánig ott kellene a kikanyarodóban rohadni, és elé csak akkor kerülhetek, ha ő személyes nagykeggyel engem elenged.....vicces agyonkomenzáló komplexusos idióták

krj 2010.05.20. 09:15:10

@tükörfúró: ügyes vagy, gratulálok. nem arról van szó, hogy nem tudná az autósok jó része megcsinálni a manővert, hanem egyszerűen nem csinálja meg, és kész. de ezt úgysem érted, előzgessél, egyszer majd elér az agyadig a szélvédő. bár a makik tényleg idegesítőek.

palackos 2010.05.20. 09:17:55

@"autónepper": azzal artasz, hogy nekem meg tobbet kell varnom az ilyen rohadt taplok miatt, hogy szakadt volna bele a fejed......
honnan a francbol kepzeled, hogy en nem sietek te tetulada?!
es ez vonatkozik az osszes rohadekra aki a fo utcaban a buszsavban eloz.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.05.20. 09:21:52

/Off
Szeretnék köszönetet mondani az összes autósnak, aki ma reggel, az M0-s csömör környéki részén, ahol a dugó volt, elengedtek szépen két felé sorolva. Nagyon szépen lehúzódott az autók 90%-a, hogy elférjek köztük motorral. (mondjuk az az 10% pont elég volt arra, hogy feltartson)
Érdekes módon akik nem húzódtak le, azok kivétel nélkül, olcsóbb, kisautót vezető hölgyek, akik 10 óra 10 perces kormányfogással mereven bámultak szemrebbenés nélkül előre, amikor rájuk villantottam, vagy dudáltam. Fura volt, amikor a q7-es elengedett, de az előtte haladó suzukis hölgynek derogált.
-A fehér BMW-s köcsögnek üzenem, hogy igen, eltaláltál a csikkel, gratula. Ha ott észreveszem hogy kiégetted a 80.000 Ft-os esőkabátom, akkor kb. most végeznél a gumisnál, és mehetnél a fényezőhöz, miután leadtad a rendelést a tükreidre. Ne fussunk össze.-
De ettől eltekintve a maradék 90% -nak még egyszer köszönöm, hogy ilyen pozitívan állnak a motorosokhoz.

off/

Take-it-Easy 2010.05.20. 09:23:04

@tükörfúró: így van, tiltsuk ki a kamionokat a közutakról, minek vannak, amikor feltartanak téged a fontos dolgodban?
Jaaa, hogy egy hét múlva fel lennél háborodva, hogy miért nem tudsz a boltban (mit egy hét, egy nap!!!) kenyeret venni? Hát azért kell a kamion, hogy a te kenyeredet (is) elszállítsa a boltig... <és itt egy jelző, ezt mindenkinek a fantáziájára bízom.>

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.05.20. 09:26:00

@"autónepper": Ez a "magam a többi fölé emelem" gondolkozás a fajelmélet alapja.
(nyugi Silent nem fogok nácizni, abbahagytam! :-D )

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.05.20. 09:30:12

@newtehen: Köszi, megtisztelsz. :) De azért figyelek ám! ;P

.lll. 2010.05.20. 09:36:08

ezt a mi bikicsunáj generációnkat aztán jól kitenyésztették

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.20. 09:41:01

@newtehen: Azé nem láttak, mert mereven bámultak előre. Azért nem hallották, hogy dudálsz, mert hangosan szólt a Bikicsunáj. Mit kell ezen csodálkozni? :DDD

Gazsi a shukárshávó (törölt) 2010.05.20. 09:48:46

@palackos: Kit erdekell hogy neked varnod kel? Én sietek, es Engem más nem erdekell. Ertded, te köcsög?

Gazsi a shukárshávó (törölt) 2010.05.20. 10:00:26

@newtehen: Es akor mivan? Én igenis mások felett érzem Magamat. Engem nem érdekellnekk mások.

Marcellusca 2010.05.20. 10:35:04

@newtehen: Osztán mé' nem beszélted meg vele a randit? :)))
Vagy úgy gondoltad, hogy ezzel a marha nagy testtel úgysincs esélyed? :D

Egyébként meg ugyehogyugye?
A normális autósokat qrvára nem érdekli, hogy egy motoros el tud menni mellette a dugóban. Az értelmesebbje még segít is. Én is szoktam. Már a lámpánál, a megálláskor megnézem a tükörben.
Akik meg nem engedtek el, azok - nagy valószínűséggel - egy másik autót sem vettek volna észre.
csak, ha szemből jön. :D

krj 2010.05.20. 10:48:52

@''autónepper": beragadt az l betű, satu? pótolllllhatatlan emberekkelllll telle a temető. hidd elll. ja, te vagy az, aki az elemet ll-lellll írja, mert múllltidő? úristen...szavazati jogod is van, bazz, erre most jöttem rá.

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.20. 11:02:26

Sokan a városban azzl nincsenek tisztában,hogy át lehet menni a piroson,hogy eltudjon menni a "szirénás tütü".

Én azokat az embereket jobban szeretem,akik azzal menőznek,hogy 20 éve van jogsijuk,de fogalmuk nincs a jobbkéz-szabály elvéről.

Take-it-Easy 2010.05.20. 11:15:15

@newtehen: hát mert a hangok azt mondták neki.

Gazsi a shukárshávó (törölt) 2010.05.20. 11:27:05

Viccelődgyetek csak ezzel is csak aszt mutatjátok hogy milyen hüjék vagytok. De enegemet nem erdekel, Én úgyis tudom hogy ti vagytok a birkák. Ha nektek kedvetek van végig allni aszt a hoszú sort hát rajta de Én nem fogok anyit várni.

krj 2010.05.20. 11:32:55

@''autónepper": kamu vagy, öreg, egyre inkább látszik...

"streetfighter" 2010.05.20. 12:25:02

@krj:

Azzal a második manőverrel amit a tükörfúró írt teljesen egyetértek. Én is csinálom és aki tud vezetni, gondolkodni szintén!
Nem azért nem csinálja a sok balfék mert nem akarja, hanem észébe sem jut, vagy béna mint a segg! Mellesleg autó is kell hozzá. :)
A jobbról jövők akiknek meg nem tetszik, tehetnek egy szivességet.

Take-it-Easy 2010.05.20. 12:40:17

@"streetfighter": ezzel az a probléma, hogy eléd is beugorhat egy teljesen váratlan helyről egy ugyanígy gondolkodó.
A többiek nem azért nem teszik meg, mert geometriailag nem képesek felvázolni magukban az alternatív útvonalat, hanem mert ismerik és betartják a KRESZ-t.

"streetfighter" 2010.05.20. 12:48:19

@Easyke:

Te tudod miről van szó???
Nem az eredeti helyzetről!
Ha balra akarok kanyarodni és balról nem jönnek, jobbról pedig folyamatosan, akkor kimegyek balra a szembe sávba és felvéve a forgalom ritmusát visszamegyek a jobb oldali sávba.
Ez nem veszélyes és nem is hirtelen manőver!
Mondjuk az én autómmal pillanatok alatt felgyorsulok a forgalom sebességére. :)
Gyengébb autóval sem megoldhatatlan feladat szerintem.

krj 2010.05.20. 12:49:58

@"streetfighter": én is csináltam 1-2 alkalommal ilyet, de amikor hirtelen kikanyarodott egy autó az útra, akiben fel sem merült, hogy az ő oldalán jobbról is jöhet valaki, elég kényelmetlen lett a szitu. de drukkolok, hogy ilyenbe Te ne fussál bele és csinálhasd még nagyon sokáig.

Take-it-Easy 2010.05.20. 13:09:33

@"streetfighter": én sem a konkrét szituról beszéltem, hanem az elvről.

"streetfighter" 2010.05.20. 13:22:10

@krj:

Egy főútra (mert arról van szó!) kikanyarodónak jobbra is kell néznie, mert bármikor előzhetnek!
Mellesleg én országúti körülményekre gondoltam, ott pedig nincsenek sűrűn mellekutcák. :)

"streetfighter" 2010.05.20. 13:24:49

@Easyke:

Az én általam felvázolt esetben nem értem az elv miért gond.
Ez nem abszolút szabálytalan.

Alex3000 2010.05.20. 13:32:32

Az ilyenbe úgy belemennék "véletlenül" egy markolóval...

krj 2010.05.20. 13:48:24

@"streetfighter": persze, nézzen jobbra is, de ki hiszi el, hogy éppen előztél?

krj 2010.05.20. 13:51:04

@"streetfighter": ja, és országúti körülményeknél a kereszteződés előtt általában előzni tilos tábla, záróvonal, forgalomtól elzárt terület stb. szokott lenni.

"streetfighter" 2010.05.20. 13:58:25

@krj:
Hát előztél nem? A jobbról jövőket.
A kereszteződés ELÖTT nem szabad előzni!
A kereszteződés UTÁN szabad!
Ez utána van, mert a kereszteződésBŐL fordulok ki!

krj 2010.05.20. 14:19:14

és hogy kerülsz oda, ember? amikor ott is tart még a záróvonal egy jó ideig?

ági anyu 2010.05.20. 14:50:58

Nemrég én is láttam hasonlót, a hatos és a Kőtár utca találkozásánál (Savoya Park hátsó út) Mi befelé mentünk egyenesen - piros. A szembejövő egyenesen haladóknak is piros, a mi irányunkból balra kanyarodóknak, plusz a keresztiránynak zöld. Egyszercsak fékcsikorgás. A kifelé haladó egyenes sávból egy fekete terepjáró a kanyarodósávban megkerülte az álló autókat, majd a járdaszigetet megkerülve a forgalommal szemben kívánt kikanyarodni ismét a hatosra - csakhát egy OBI-s kamion jött szembe ...

"streetfighter" 2010.05.20. 14:51:06

@krj:
Nem a poszt helyszínéről beszélek!
A záróvonal normál esetben azért tart tovább, mert az ellenkező irányból is tilos előzni a kereszteződés elött, és nem festenek dupla vonalakat meg szaggatottat.
Te már előzhetsz a kereszteződés után!

ági anyu 2010.05.20. 14:57:31

@tükörfúró: Javaslom, előtte azért nézz körbe ... néhány ilyen "zseni" miatt egy időben rendszeresen beállt a hatos kifelé a nullásnál. Most gyakorlatilag két-három naponta vannak ott rendőrök - és továbbhajtják a szemfüleseket ... elég sokáig kell menni, míg vissza tudsz fordulni. Pláne, ha nagy a forgalom

krj 2010.05.20. 15:07:35

@"streetfighter": tudom, hogy nem erről a kereszteződésről beszélsz. de szerintem a kereszteződés magasságában nem tartózkodhatsz a szembe jövő oldalon, sem utána néhány méterrel, mert nem tudod megmondani, hogy hogy kerültél oda. mindegy, csináld csak, aztán nehogy kificcenjen eléd valaki. gyerekek ilyenkor hátul becsatolva, asszony-barátnő jobb egyben? hajrá.

isti77 2010.05.20. 16:50:44

Nem kell felhúzni magatokat az ilyen autónepper-féléken, ezeket lehet a legjobban betétlapgyűjtésre használni, amikor a parkolóban valami (megint csak hozzájuk hasonló) bumburnyák összetöri az autónkat, és szokásuk szerint lelépnek, mintha mi sem történt volna.
Már csak találni kell egy megfelelő forgalmi szituációt a sérüléshez, meg egy ilyen "mit számítanak a szabályok, én sietek"-gyökeret (nem lesz nehéz), és kiprovokálni a csattanást.
Pl. egy szabálytalan sávváltásnál, bepofátlankodásnál tolsz egy padlógázt, amikor látod, hogy már be eléd. Ha ezt éppen egy buszsávból teszi (pl.), nincs az a rendőr, aki rád gyanakodna, hiszen az ő szabálytalanságának ott az egyértelmű bizonyítéka.
Én a gyakorlatban ilyet még nem követtem el, de van ismerősöm, aki elmondása szerint az autója jobb elejére a parkolóban "egyszer csak lett" horpadás javítását így tette önerő nélkülivé.

isti77 2010.05.20. 16:51:22

"...amikor látod, hogy már be eléd. Egy "pofátlankodik" kimaradt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.22. 05:34:00

@"autónepper": Akkor gondolom az sem árt neked, aki eveszi a pénztárcádat.

Ne úgy nézd hogy mit nem ártasz másoknak. 1. veszélyes helyzetet teremthetsz, 2. a hozzáállás a fontos ilyen esetben. Bizalmi elv megvan?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.22. 05:34:55

@"autónepper": Yah, és igen, ha a szabályok nem fontosak, akkor gondolom akkor is ilyen megértő vagy, ha valaki "ügyesen" keresztbe beparkol elég egy pár órányi 5 percre.

''autónepper.'' 2010.05.27. 20:33:10

@palackos: hallod te igen kemény lehetsz hogy monitor ellőt ilyeneket írsz megnézném hogy ha előttem állnál akkor is így ugatnál:)

onnan gondolom hogy nem sietsz mivel aki siet az próbál ellőbbre kerülni te istenátka...:D

@ColT: nem szoktam pánikba esni ha valaki keresztbe parkol... kikerülöm meg fordulok vissza tollatok és kész nem a telómat kapom ellő és fényképezek mint itt sokan és feltöltik a képet sztem ez kicsit szánalmas de mindegy. :)

@krj: erre csak azt tudom mondani h mindenki saját érdekeit tartja szem ellőt!

''autónepper.'' 2010.05.27. 20:34:35

ja és valaki az én nevemen írogat ide annak meg a kurva anyát!

''autónepper.'' 2010.05.27. 20:35:32

valaki az én nevembe írogat ide... igen szánalmas az is:/

''autónepper.'' 2010.05.27. 20:38:59

@palackos: Kit erdekell hogy neked varnod kel? Én sietek, es Engem más nem erdekell. Ertded, te köcsög?

''autónepper" 2010.05.20. 11:27:05
Viccelődgyetek csak ezzel is csak aszt mutatjátok hogy milyen hüjék vagytok. De enegemet nem erdekel, Én úgyis tudom hogy ti vagytok a birkák. Ha nektek kedvetek van végig allni aszt a hoszú sort hát rajta de Én nem fogok anyit várni.

ezeket nem én írtam ! szal akinek beszólt az én nevembe annak csak annyit tudok mondani h sorry :S












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása