Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Nyitott csomagtérajtóval rombolt a busz

2010.05.27. 12:00 :: SilentSound

Veszélyes játék a buszok csomagtartójának fedele, mert rendszerint oldalra nyílik és ha a figyelmetlen sofőr elfelejti becsukni, nem csak a bőröndök potyognak ki, de az ajtó pengeként is kitűnően használható, főleg nagyobb sebességnél, ahogy azt Aabroncs is egészen közelről láthatta.

Akkor mit szólnátok az én kedvenc sztorimhoz? A dátumra nem emlékszem, tavaly előtti nyár… Százhalombatta, a TEHAG előtti út, ahol áthajt az ember fia a Bara feletti hídon. Délután, fényváltás ideje.. Kicsit a megengedett sebesség felett haladok éppen az Erőmű úton, a Csenterics Sándor utca irányából. Akkor még Százhalombattán laktam, néhány sarokra onnan. Szemből jön a dombon lefelé egy, ahogy az én időmben hívták, panorámás autóbusz. Ne kérdezzétek milyen, nem emléxem... 60-70-es tempóval gurulok, egyedül az autóban, mikor a busz közelebb ért és valami furcsát láttam ,de elsőre nem fogtam fel, mi az...

Gurulkázok tovább, a seggemben egy öreg Land Rover terepjáró, határeset, éppen keztem zabos lenni, miért jön mögöttem ennyire közel, hiszen én is túl gyorsan megyek, a battai yard meg erre nem túl toleráns...

Előre néztem és éppen abban a pillanatban értem el a buszmegállót is az én oldalamon, ennek az öblével voltam egy „magasságban”, mikor rájöttem mi volt a furcsa a dombról lefelé szép tempósan ereszkedő buszban. AZ ÉN OLDALAMON NYITVA A CSOMAGTARTÓ LÁDA AJTAJA ÉS FEL IS VAN TÁMASZTVA, MINT EGY KARD! EZ BAKKER LEVÁGJA A FEJEM!

Abban a fél másodpercben a mentőangyalom szólt, hé, itt van melletted a buszmegálló öböl vagy mi, de szélesebb az út a TEHAG bejáratában! Kormány el, a busz elsuhan mellettem.

Mögöttem nagy csattanás, a Land Rovernek már nem volt ekkora szerencséje…Mondjuk, ha nem jön a kipufogómban… Belenéztem a tükörbe és látom, a busz békésen hajt tovább, a Rover összevissza szitál az úton, de megáll valahogy. Benne ül az ürge, látom lefagyott, de baja nincs.

Azt is látom ám, hogy a buszos ebből semmit észre sem vett és a láda még mindig nyitva! Megperdültem és kövér gázzal a jó öreg olajkályhával utolértem a buszt. Megelőztem és fék. Megállítottam, bár nem akaródzott neki, de sok lehetősége nem volt. Éppen ki akartam pattanni az autóból, mire megérkezett a Rover, benne a gazdi, szép darab ember, olyan s130+-os mint én, hát nem volt jó kedvű. :)

Képzeljétek el, ha nem veszem észre... A Roverben nem esett túl nagy kár, alig ért hozzá, de nekem a fejem magasságában elcsapta volna az A oszlopot és lehet, hogy furcsán vettem volna utána a levegőt…

Roverost kérdeztem, baja nincs az ijedtségen kívül…

Tovább nem tudom a történetet, mert otthagytam őket, sietős volt az utam, de rendesen felugrott az adrenalin szintem.. Az őrangyalomnak innen is üzenem, kösz!


A képen a fák alatti helyre sikerült besuhannom…

45 komment

Címkék: biztonság közlekedés busz autó baleset cserbenhagyás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esef 2010.05.27. 12:06:56

A sofőr majd szépen azt mondja, hogy menet közben nyílt ki, a tükörben meg nem vette még észre...

theutat villám 2010.05.27. 12:08:49

Én az M5-ön kaptam két hete szakadó esőben egy zsákot a sávomba, kb. úgy pattogott, mint Massa felé a rugó. Egy román autószállító trélerén volt egy kocsi, aminek nem voltak ajtajai, ámde tele volt pakolva zsákokkal (olyan jó közepes liszteszsák szerű szarokkal), azt hullajtotta szépen. Biztos kicsinosította volna a kocsi elejét, ha elkapom, ami mellesleg nem sokon múlt. Dudáltam meg mutogattam neki, mert mi mást tud csinálni az ember a pályán, aztán láttam félreáll. Remélem észrevette és másnak nem küldött az arcába a zsákokból.

[mike] 2010.05.27. 12:09:03

Kaptál volna egy maflást azzal a jó kis pillangószárnnyal, azt hiszem néztél volna. Még jó, hogy észbe kaptál. Az ilyen marha nem néz a tükörbe? Vagy a horvát tengerpartig is lemenne?

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.05.27. 12:16:41

@esef: Ühü...meg a támasztó pálca is "aláugrott" :)

prokee · http://blog.prokee.hu 2010.05.27. 12:44:41

Mi az a TEHAG?

(köszöntjük önöket battai helyismereti sorozatunkban...)

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.05.27. 12:52:38

@prokee: Temperált vizű Halszaporító Gazdaság.

glinolid 2010.05.27. 12:57:02

Durva eset.
Még '97-ben borított be Batman köpenye. Este volt, Nyék ' környékén jártunk, távolban egy jármű piros helyzetjelző fényi pislákoltak. Hirtelen furcsa, közeledő sötétségre lettem figyelmes, majd csattanás és minden sötétbe borult. A kocsinkat szépen betakarta egy teherautó ponyva, még az első kerek is ráfutottak Nem tudom, hogy tudtunk megállni és azt sem tudom, hogy miként maradhattunk a sávunkban. A'szem újjászülettem akkor.

tundrazuzmo (törölt) 2010.05.27. 13:05:06

Ködzsög sofőr. Lusta leszállni a barma, már évek óta a megállókban az utasok teszik ki-be a cuccokat. A sofőr belülről nyit valami zárat, aztán ennyi. Az utas meg vagy lecsukja normálisan, vagy nem. Aztán néhány busznál a rázkódástól szépen átbillen a holtponton, onnantól meg már a teleszkópok nem engedik visszacsukódni. Ez a tükörben nem kicsit látszik...
Dehát tegyük a sofőr szívére a kezünket: hányan szoktunk menez közben a tükörbe rendszeresen belenézni?

Pl. én rendszeresen bele szoktam nézni, úgyhogy sofőr suxx!

tundrazuzmo (törölt) 2010.05.27. 13:12:06

Ja bocs, ki is volt támasztva. Hát akkor meg méginkább suxx, hogy indulás előtt sem néz a bal tükörbe! Hogy állt ez ki a megállóból? Vakrepülésben?

Sofőr suxx #2!

dzsaszper 2010.05.27. 13:12:19

ez eléggé közúti veszélyeztetésnek hangzik.
A menet közben nyílt ki az nem elég védekezés, a sofőr felel a rakományért és a biztonságos rögzítésért...

szaGértő 2010.05.27. 13:15:34

Előttem egyszer egy kamion dobta el a pótkerekét. Pattogott faszán, és jött felém. Nem egyszerű sport kikerülni az ilyet.

esef 2010.05.27. 13:26:33

Egyszer menet közben szállt el a Trabantunkról a dinamó. Kocsi alatt végig, hátul ki, pattogott még egy darabig, aztán neki egy arra járó kerekének. Esélye nem volt.

Tornado86 2010.05.27. 13:33:55

Tipikus olyan fáradt lehetett a posztoló, hogy moldávnak nézhette a magyar rendszámot :) Márpedig akkor nehezebben esik le, hogy valami nem stimmel. Szerencsére nem lett nagy baj az esetbõl.
@szaGértő:
Nem is csodálkozom, velem is volt egy hasonló eset, akkor egy asszem pl. Golfra alkalmas kerék kezdett el keresztbe pattogni 1 2x2 sávos hídon. Asszem nem kapott el semmit, hisz egy csattanás feltûnt volna.

1kutya 2010.05.27. 13:59:39

én hasonlóan jártam anno az m3-ason egy gumiját vesztett kamionfelnivel, azzal a különbséggel, hogy én mentem hátul és az előttem lévő egyterű (asszem mazda5 vagy toyo verso) szépen felfeküdt rá (leszakította az olajteknőjét, majd beszorult alá).

mivel szürkület volt és szakadó eső, nagy valószínűséggel én is ráhajtok és akkor az én citroenemet barmolja szét a felni.

sajnos az ilyenekre nem tud előre felkészülni az ember, a legveszélyesebbek sajnos az ilyen helyzetek az utakon.

hawkeye 2010.05.27. 14:18:47

Posztolónak:

És tényleg nem csapta le a fejedet a csomagtartófedél?

És csak dicsekszel nekünk, hogy milyen ügyesen kitértél?

:)

mr_x 2010.05.27. 14:43:04

Igaz hogy jo regen ultem mar panoramas ikarus buszon, de amiken ultem az utobbi par evben ott a muszerfalon sikoltozott valami amig nyitva volt a csomagter ajtaja (eleg idegesito ha vki aludni akar).
Ilyen nincs az ikarusokon?
pedig minimalis koltseg lenne akar utolag felszerelni.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.27. 14:48:22

Már kezdem érteni, hogy miért utálja a posztoló a "fuvarosokat".

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.27. 19:05:32

@hawkeye: :-) Lebuktam vazz:-) Most képzeljétek el a történetet úgy, hogy a járda felőli oldalon van nyitva..Azon az oldalon, csak a első kilométeren embert olt volna a busz..Másnap elmentem arra, megnéztem, "azzal a szemmel" is,hogy mi lett volna, ha nem tudok kitérni:-) Sem előtte, sem utána nincs igazán hely, egy teljes autónyit lehúzódni..Mákom volt..@...::: Flúgos Kamionos :::...: Megjegyzem nem utálom a fuvarosokat. Azt nem szeretem, ha hivatásos sofőrök mindenki felett valónak érzik magukat, miközben ugyan olyan részesei a forgalomnak, mint bárki más, de ne menjünk megint ebbe bele...Meddő vita. Aki érti, azzal nincs mint vitatkozni, aki pedig nem, azzal minek?

eml 2010.05.27. 20:12:33

@Aabroncs: Logikus érvelés? Meggyőzés?

Az esetben egyébként ha esetleg 50-el szüttyögsz, akkor lehet pont nincs hova húzodnod, és csatt.

Azt is írhatnám hogy 50-el kell menni és kész oldd meg, de nekem van komplex látásom.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.27. 20:42:32

OFF!
@eml: Megint próbálkozol..Több tucat hozzászólást olvashattál, ami érvelt, meggyőzni próbált..Nem tőlem, száz más embertől..Észre sem veted, vagy leugattad őket.Csak hát Te nem mondhatod, oké igazatok van hiszen akkor nem állhatnál a rokkant helyre, a zebrára, az út közepére, mert Te dolgozol! Tudod Te miről van szó, csak játszod a hülyét. Az én közlekedésem hány embernek okoz problémát? Kit hátráltat? Kit akadályozok? Komplex látásmód..Hát persze..Sohasem fogod elismerni, hogy semmi nem hatalmaz fel egyetlen hivatásost(fuvarost)sem, arra,hogy a munkájából adódóan mást hátráltasson, akadályozzon, vagy bármilyen módon fölérendelje magát, ahogy ezt a hozzád hasonlók teszik. Senkit, nem hogy a fuvarost..Megjegyzem utoljára reagáltam bármire amit írsz. Te vagy a minek kategória. Állj csak az út közepére..Komplex látásmód = Te mindenki felett..
ON!

Elnézést:-) Maradjunk a témánál...

''autónepper.'' 2010.05.27. 20:45:38

valami csicska az egyik posztba az én nevembe komentált...:D:D szal annak a kurva anyát:D

"streetfighter" 2010.05.27. 20:50:57

@"autónepper":

Az én nevemben is irogatott már itt valami segg!
Szólj Silentnek, majd kitörli.

''autónepper.'' 2010.05.27. 20:52:49

@"streetfighter": nagyon vicces gyerek lehet az illető kb 5 éves szintre vall ;) de kösz a tippet;)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.27. 20:59:14

@"autónepper": Lehet, hogy nem te voltál, de helyesírásórán ő is hiányzott.

misitcom 2010.05.27. 21:04:57

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Nem tudom miért nyafog?Én amit írok elszokott tűnni.Ő meg sem írja és megjelenik.

SzLacika 2010.05.27. 21:08:54

@"autónepper": Hova kommentált? Jó kifogás... :)

Talán nem azt a jelszót kellene adni, hogy 123456 :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.27. 21:09:00

@misitcom: Nincs igazság a földön.

@"autónepper": Ennyire hülye senki sem lehet direkt, csak véletlenül :)

''autónepper.'' 2010.05.27. 21:15:03

@SzLacika: nem az a jelszóm és ahozz a poszthoz ahol a renault twingo van képnek ki rakva és arról van szó benne hogy elment a sor mellet és ki kanyarodott balra...:D

@...::: Flúgos Kamionos :::...: jó kifogás...

SzLacika 2010.05.27. 21:19:14

@"autónepper": Aha, megtaláltam közben :)
blog.hu/user/442116/tab/activity
Nem csak ahhoz írt, úgy nézem :)

Ami azt illeti, nekem fel sem tűnt a különbség, csak kicsit mintha csípősebb lett volna a nyelved pár hozzászólásnál, de nem annyira kirívó :))

tundrazuzmo (törölt) 2010.05.27. 21:23:39

@SzLacika: Még ennél is durvább: 8 csillagot adott meg, a múltkor láttam. A rosszándékú hekkernek már csak a csillagok megfelelő sorrendjét kell kitalálni, aztán annyi. És több más emberről is tudok, akinek 8 csillag a jelszava...:)

SzLacika 2010.05.27. 21:26:51

@tundrazuzmo: 8-at? Én max 6-ot néztem ki belőle :D

SzLacika 2010.05.27. 21:30:21

@"autónepper": Amúgy az a különbség, hogy a klónod neve előtt nem macskaköröm van, hanem két aposztróf (')

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.05.27. 21:49:50

@SzLacika: Akkor nem is klón, teljesen más felhasználó, a nevek egyezése kizárólag a véletlen műve :)))

''autónepper.'' 2010.05.27. 22:01:10

@SzLacika: köszi...:) de ha ettől jobb neki... kis csicska gyerek lehet ám ...

eml 2010.05.27. 22:44:44

@Aabroncs: OFF

A stílus maga az ember

ON

sosem 2010.05.27. 22:49:37

Egy pár éve, egy kamionmentésen voltam, ahol kiesett a dupla kerék. /már nem emlékszem, mi volt az oka/. Az egyiket szereltük vissza, mikor láttuk, hogy a másikat, ami jó pár méterrel hátrébb, a szalagkorlátnál volt, két roma polgártársunk igyekszik felpakolni egy utánfutóra. Természetesen Ők nem is gondolták, hogy hozzánk tartozik, azt "hitték" véletlenül van ott. Bp. M5 bevezető.

(---Flúgos Buszos---) 2010.05.27. 23:15:00

@sosem: Sikerült nekik elvinni,vagy üldöztétek őket az első lámpáig és ott vettétek el tőlük??????

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.28. 08:21:18

@sosem: Bakker! :-) Az nagyon kemény..Biztos nem tudtam volna, hogy sírjak vagy nevessek..:-)

_ng_ 2010.05.28. 10:49:17

Aztán utasok voltak-e a buszon?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.05.28. 10:57:15

@_ng_: Hmmm. Én úgy emlékszem,hogy nem, vagy csak nagyon kevesen. Elég rég volt, pontosan nem emlékszem minden részletre...Arra emlékszem, hogy a sofőr bácsi, mikor a roveros Bud Spencer fejű odaért és először a kis ablakhoz ment, gyorsan becsukta az ablakot:-)Kicsit sajnálom, hogy nem tudtam megvárni a végét..












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása