Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Sokkterápia

2010.07.12. 11:40 :: SilentSound

A tegnapi poszt hatására küldte egy olvasó az alábbi videót, az abban szereplő idióta BMW-s baromnak ajánlom figyelmébe. Meg persze mindenki másnak is. A teljes hatás kedvéért nem árt a hangszórót is bekapcsolni hozzá. Szeretünk nem belegondolni és nem venni tudomást róla, hogy ilyen esetek bármikor, bárkivel megtörténhetnek, ez alól én sem vagyok kivétel. Totálisan sokkolt a részben valódi, részben kampányfilmekből összevágott videó. Nézzétek végig és vezessetek óvatosan, ésszel.

258 komment

Címkék: video biztonság közlekedés autó baleset veszélyes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 13:11:20

@TH: Mérget vehetsz, akárhányszor nézem sem fogok így beszélni erről, főleg nem úgy, hogy én magam ez ügyben szart sem tettem, de a pofám hatalmas. Fikázni giga módon tudok, mint az említett élőlény ala woood...Van nektek valaki, bárki, akit szerettek, félteni lehet? Ami esetleg segítene, felfogna azt a szót, belegondolni? Azután menni fog, talán, nem így beszélni erről a szándékról...No mindegy, hál istennek kettőtökön kívül a legtöbb embernek átment a mondanivaló lényege és nem akadtak fel jelentéktelen szarságokon.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 13:12:23

@TH: Ennyi. Így van ez. Ez Te vagy. Légy büszke rá...

TH 2010.07.13. 13:18:53

@Aabroncs: Most nagyon szégyellem magam.
:D

TH 2010.07.13. 13:25:25

@Aabroncs: nem tudom, elküldtem-e az előbb a kommentemet vgy végül nem, de szóval:
most NAGYON elszégyelltem magam. :D

TH 2010.07.13. 13:28:42

@Aabroncs: Te nem fogod fel azt sem, h. nekem is átjött, ugye? ezt hiába írom le. Hát mindegy, ez van. Valahogy kiheverem majd. :)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 13:59:05

@TH: Értem. Akkor temetésre nem hívnálak, ha ilyen mikor neked átjön...Te oda is röhögni, fikázni jársz? Ott is szólsz, hogy szar a zene, elrontotta a napod? ...Tudod vannak témák, amikről, nem tudok jobb szót, van egy szint, ahogy illik nyilatkozni. Ez a része nem akar átmenni nektek..A videó, bár demo, de nem mindegyik felvétel az és emberi katasztrófákról szól. Te fikázol, okoskodsz, viccelődsz, miközben, sajnos van akiket ez érint. Te ebből semmit sem érzel, semmit sem fogsz fel. Ez a szánalmas. Majdnem azt mondanám, hogy tapintatlanság, talán ez a jó szó. Csak ezt meg kéne értenetek. No ez nem látszik sikerülni...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 13:59:45

@TH: Mondjuk kezd gyanús lenni..Megkérdezhetem hány éves vagy?

TH 2010.07.13. 14:08:27

@Aabroncs: te nem fogsz megérteni engem, de mint mondtam, valahogy majd túlteszem ezen magamat. :)

Kérdezni azt kérdezel, amit akarsz, legfeljebb nem válaszolok. :)

_wood_ 2010.07.13. 14:21:35

@Aabroncs:
figyi, én a normális közlekedésért megteszek mindent, amit emberileg lehet és érdemes tenni:
nyugodtan, türelmesen és talán az átlagnál lassabban vezetek.

ennél mit tehetsz többet? kéretlenül, képmutató módon b'sztacc másokat az igazaddal, meg leszólod azt akinek tényleg tele van már ezekkel a videókkal?

...nem tűnt fel, a jutúb, meg a mélbe csatolható videók óta évekig számolatlanul ömlöttek a körímélek ezekkel a videókkal, pl "ezt mindenképpen látnod kell, engem nagyon elgondolkodtatott" tárgyakkal, ötven címzettel?

ki vagy te hogy megmondd nekem: nem unhatom meg, kötelező szörnyülködnöm vagy maradjak csöndben?

ráadásul ez a videó...
khmm...
nem jó.

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.13. 15:18:48

@Mityu: Múltkor belémkötött a rendőrgyerek,hogy nem néztem körbe a jobbkezes útcában.
Én biciklivel jöttem,ő kocsival,és azzal kezdte,hogy "elakarom üttetni magam???"

Azt hittem legalább a rendőrben bízhatok,hogy ismeri a szabályokat,én meg megadtam neki a bizalmat,hogy megkapom az elsőbbségem.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.13. 16:01:02

@_wood_: @TH: Szerintem Aabroncs csinálta a videót, és rosszul esik neki, hogy nyálasnak tartjátok. :-D
Gondolom ő még a kutyás és cicamicás kresz nevelőfilmeken szocializálódott. Ami nem baj, csak... :-D

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 16:09:36

@_wood_: "ennél mit tehetsz többet? kéretlenül, képmutató módon b'sztacc másokat az igazaddal, meg leszólod azt akinek tényleg tele van már ezekkel a videókkal? "
Ki vagy Te hogy beoszd? Idejössz fikázni. Erre vered? Kocka vagy, sokat ülsz a gépnél. Én még nem unom, engem érdekel a téma.

"...nem tűnt fel, a jutúb, meg a mélbe csatolható videók óta évekig számolatlanul ömlöttek a körímélek ezekkel a videókkal, pl "ezt mindenképpen látnod kell, engem nagyon elgondolkodtatott" tárgyakkal, ötven címzettel?"

Nem, nem tűnt fel. Pedig 33,6 os modemmel kezdtem el tizen évvel ezelőtt netezni és azóta még az emil címem is ugyanaz és egy napom nem volt net nélkül..

ki vagy te hogy megmondd nekem: nem unhatom meg, kötelező szörnyülködnöm vagy maradjak csöndben?"
Na ez jó. Hehe..Csakhogy ! Ez a poszt itt erről szól! A fax sem kíváncsi a fikázásodra. Játszod itt az eszed, se kutyád, se macskád, hogy nincs kit féltened? Mondjuk nem lep meg..Sebaj. Nekem ne mondd meg mi a baj ezzel a videóval, nem kérte senki. Menj le a grundra és a hawerjaiddal dumáld meg, ott elmegy a stílusod. Csak vissza kell olvasni az első vérforraló hozzászólásod és már le is vizsgáztál. Aki így beszél egy videóról, amiben igazi, élő emberek halnak meg, arról még vélemény sem kell.Szánni való nulla vagy.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.13. 16:15:54

@Aabroncs:
"Erre vered? Kocka vagy, sokat ülsz a gépnél." kontra
"Pedig 33,6 os modemmel kezdtem el tizen évvel ezelőtt netezni és azóta még az emil címem is ugyanaz és egy napom nem volt net nélkül.."

Nem kell Téged osztani, tesó, intézed Te magadnak. :-D

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 16:17:47

@newtehen: Te ki vagy és ki hívott? Megmutatom ti meddig jutottatok észben és kommentben::-D, eddig. Ez a három karakter meg ez megy még: :-). Smile, D. LOOL....Az új generáció. Tisztelet a sok kivételnek.
A való életből eddig mi volt meg? Volt már részetek a halálban, úgy élesben, közelről? Valaki aki közel állt? Akár csak egy jó haver?
Nektek még kell egy kis tapasztalat. Majd, ha mondom, ne adja az isten, belekóstoltok, akkor írhatjátok a smile-kat meg a :-D -ket. A videót nem én csináltam és nem is nézegettem ilyeneket. Azonban a közömbösségetek egyszerűen megdöbbentő. Nem baj. Majd lesz egyszer :-(. No bye..Dolgom van..

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 16:18:58

@newtehen: ? Mi van veled? Ettől még ki a kocka? Én ebből élek, Tesó...13 éve, Tesó...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.13. 16:25:34

@Aabroncs: Hát, most újat mondtál, nem tudtam, hogy a Te meghívásoddal lehet csak ide kommentelni. Silent, ezt elfelejtetted publikálni!

Ellenben Abroncs. Más halála Téged nem tesz jobb emberré... Majd ha "megvolt", döbbensz rá.
Ellenben, az, hogy közömbösek lennénk, tévedés. Kifejezetten jól szórakozunk. Sőt, én engedélyt adok a temetésemen részt vevőknek, hogy vidámak legyenek, és a vicces dolgaimról emlékezzenek meg! Sőt nem csak megengedem, hanem kérem.

A múltkor pld. voltam egy temetésen, és olyan bunkók voltak az emberek! Egedül én kértem fel az özvegyet, amikor megszólalt a zene...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.13. 16:27:53

@Aabroncs: Tudod a legtöbb embernek van ám szakmája. :D Majd ha tényleg 13 éve csinálod, nem lesz ilyen nagy újdonság. :-P

TH 2010.07.13. 16:27:57

@Aabroncs: Más malomban őrölsz.
@newtehen: :-), :D, LOL...sőt, LOOL!

TH 2010.07.13. 16:34:16

@Aabroncs: miért hiszed azt továbbra is, hogy a hozzáállásunk közömbösséget jelent? Nem értelek téged.

_wood_ 2010.07.13. 16:37:18

ezaz haver!

te majd MEGMUTATOD, hogyan kell VISELKEDNI, ha ilyet lát az ember.
mert erről szól a dolog, nem igaz? nem is a gyerek halála a lényeeg, hanem hogy közben a többiek mit látnak az arcodon!

személyeskedjek én is kicsit? bevallom csakugyan földühítettél.

tudod gyakran mi van a túlnagy önérzet, meg az ilyen kirívóan hipokrita viselkedés mögött? általában olyan személyiség, akinek nagyítóval kell keresni azokat a dolgokat, amiben többnek érezheti magát másoknál.

kiosztotani egy szánnivaló nullát, egy valószínüleg kilencéves, gyökértelen-gyermektelen senkit, aki gyerekek halálán, meg családok széthullásán röhög - ez nyilvánvalóan olyan cselekedet, amit büszkén vállalhatsz akár a téged lenézők körében is.

vagy-e legalább száznyolcvan magas? van-e legalább tizenhét centis a péniszed? él valaki a környezetedben, aki látványosan kevesebből él mint te? van-e diplomád? a párodnál többet keresel?

nehogy válaszolj, csak gondolkozz már kicsit, mit miért csinálsz.
a magad portáját tedd rendbe, mielőtt elkezdessz másonak hatalmas erkölcsi magasságokból tisztességről, meg etikus viselkedésről szónokolni olyan stílusban, aminek a hallatán Rejtő matrózai sírva rohannának gyónni...

légből kapott feltevésekre építkezve személyeskedni én is tudok, csak nem értem, hogy bizonyítja az igazadat, ha a vitapartnert megróbálod oldalba szúrni, vagy hogy hány éves is vagyok a nemlétező kutyámmacskámmal együtt...?

...amúgy van egy kor, ami alatt az embernek automatikusan nincs igaza?

TH 2010.07.13. 16:40:15

@_wood_: "te majd MEGMUTATOD, hogyan kell VISELKEDNI, ha ilyet lát az ember.
mert erről szól a dolog, nem igaz? nem is a gyerek halála a lényeeg, hanem hogy közben a többiek mit látnak az arcodon!"

Már jó ideje motoszkálnak a fejemben a szavak, amivel jellemezni tudnám Aabroncs itteni kommentjeit: álszent és képmutató.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 18:11:36

@TH: Hát persze srácok. Én vagyok képmutató, aki névvel és címmel kommentelek. Szemben veletek, akik név nélkül vagytok ilyen mindentudóak. @_wood_: nem teszem be ide még egyszer a kommented, amiből indultunk. Az elején elmondtam,olyan tulajdonságok hiányoznak belőletek, amik miatt nem is tudtok róla meg sem érthetitek miről dumálok. Egyszerűen hiányzik belőletek az empátia. Tényleg csak szánni lehet benneteket. Bevallom tévedtem, azt írtam,. majd meg fogjátok egyszer érteni, mert majd jön egy sajnálatos esemény. Tévedtem, mert nem fogjátok, ti hárman nem.Akik pedig nem hőbörögtek a szar zene miatt, meg, hogy elrontotta a napjukat ez a videó (!!!), nos azok megértik. Ennek a videónak sem az álszentséghez sem a hatásvadászathoz nincs köze. Pont annyira hatásvadász, mint mondjuk egy halotti tor..Halott gyermeket pedig ti ne is említsetek, fogalmatok sincsen. Továbbra is azt mondom, hogy szánni való emberek vagytok.Azonban egy dolgot elismerek, azt hittem nem lehet wood kommentjét(az elsőt) felülmúlni. Tévedtem. prímet Newtehen viszi.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 18:14:42

@newtehen: Én kérek elnézés. Egy dologban igazatok van, ilyenekkel mint ti nem kell vitázni:
"Ellenben, az, hogy közömbösek lennénk, tévedés. Kifejezetten jól szórakozunk. és a folytatás:
"A múltkor pld. voltam egy temetésen, és olyan bunkók voltak az emberek! Egedül én kértem fel az özvegyet, amikor megszólalt a zene... "
A három lelki rokon:-) A neveltetés mintapéldányai:-)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 18:15:43

@newtehen: Ezt magyarázd el, lécci..Így negyven felé ez nekem már magas..

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 18:21:46

@_wood_: mégegy utlsó kérdés, tényleg:Idézlek: "ennél mit tehetsz többet? kéretlenül, képmutató módon b'sztacc másokat az igazaddal, meg leszólod azt akinek tényleg tele van már ezekkel a videókkal?"

Mondd már meg, hátha megértjük, mitől fáj neked (nektek) ennyire ez a videó, ami itt a legtöbb embert elgondolkodtat, megérint? Miért ekkora nagy baj ez nektek, hogy ide kellett rondítani, miközben itt a legtöbb ember értette, átérezte? Mi fáj ennyire? Elképzelhetetlen, hogy esetleg majd mindenki látott benne olyat, ami mondjuk közel volt, esetleg érintett, vagy valakije érintett, sajnos? Tényleg nem értem ezt a töménytelen rosszindulatot..

TH 2010.07.13. 19:09:51

@Aabroncs: ha vkinek nem fáj a videó, akkor már véleménye sem lehet róla? miért iderondítás leírni azt, h. a videó esetleg nem a legjobb? Nézd meg, h. csak ezen a blogon is hány ilyen videó volt posztolva már (nagyon helyesen, hozzáteszem)! Ha valaki ezt mind végignézte, meg mailben is kapott ilyen videókat már 5-10 éve, akkor se lehet, h. már kisebb hatással legyen rá, mint rád?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 20:51:02

@TH: Tényleg nem érted? Ez nem egy sima videó,nem egy mezei reklám, ez emberekről, életekről szól. Emberi katasztrófákról.Amikor fikázod, az érintetteket is fikázod! Illetve azok érzéseit. Ha rád kisebb hatással van, az a Te dolgod. Ez olyan, hogy nem mindenki sír a temetésen. Ettől még nem röhögheted ki aki igen. Wood hozzászólására a vérforraló a legenyhébb kifejezés. Ezt támogatni számomra olyan szintű emberi sivárságot jelent, hogy a talpam is ökölbe szorul.Többször kérdeztem, voltatok már érintettek? Erre válaszoljatok! Biztosan kitaláltátok már, én igen! Szerintem a blogon nem csak én, ti meg nekiáltatok a sz.ros zenét fikázni, miközben a videón gyerekek haltak meg...Ez megdöbbentő..Egyszerűen nem való ez a viselkedés egy ilyen témánál. Erre a témára nem mondjuk, hogy hatásvadász, mert itt nem lehet eléggé az... Azonban már tényleg unom ezt a témát. Az elején is mondtam, akinek hiányzik ehhez valami, sosem fogja megérteni. Totális empátia hiány.

NkdGn 2010.07.13. 20:51:29

@TH:
Közlekedj egy kicsit és tuti fájni fog.

"Úgy gondoltam én is. Aki >>balra<< indexel a körforgalom ELŐTT, majd kifele haladva (a tőlünk balra eső kijáraton kilépve) jobbra indexel, az szerintem nem teszi rosszul."

Ha meg van jogsid akkor égesd szépen el a saját érdekedben is.

TH 2010.07.13. 20:53:48

@NkdGn: fejtsd ki kérlek, hogy mi a probléma azzal, ha az ember a körforgalomba belépés előtt jelzi, hogy merre fog onnan kilépni!

TH 2010.07.13. 20:57:27

@Aabroncs: Remélem megsiratsz minden gyereket, aki meghal. Az egész napod bőgésből áll akkor, feltételezem, tekintve, hogy a világon hány ember hal meg.
Egyébként számomra, és első megnézésre sokkal megrendítőbbek voltak a megrendezett videók. Pedig ott nem halt meg senki. De nagyon részletesen és durván bemutatta, h. mi történik a bent ülőkkel, és azokkal, akiket elcsap az autó...Az számomra sokkal megrázóbb, mint amikor csak egy helikopterfelvételről azt látom, h. egy autó nekicsapódik egy fának. Pedig ott is meghalnak, csak az nem látszik. Ezért nem is olyan kiakasztó.
Szóval én már csak ilyen vagyok, hogy a nem valódi halálok, amiket a videókon lehet látni, adott esetben jobban megráz, mint egy valódi baleset képei.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 20:58:28

Megpróbálom utoljára az érzést átvinni: A hullaszállító fogja a szerettedet és bedobja a halottaskocsiba, erre Te felháborodsz. Viselkedj! Mit csinálsz? Akkor ő azt mondja, bazzeg, nekem ez az ezredik hullám, értsd meg, lesz.rom.Nekem ez már nem fáj...Mit szólnál ehhez? Neked ettől még fájhat? Nekiállhat ő fikázni a szeretted, mert ő már ezer hullát elszállított? Én már ezer hullát láttam, de ilyen szarul öltözöttet egyet sem...Elegem van a rosszul öltözött halottakból.. Na. Ez elég? Én ezt éreztem miközben wood ultra brutális hozzászólását olvastam, az eszem pedig ott járt, amihez semmi közötök! Erre mondtam, hogy iderondított a témába, szabályosan idehányta a véleményét..Mintha bekiabált volna a temetésen: szar a zene, nincs jobb?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 20:59:26

@TH: Ha nem egy kihajtót megy.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 21:00:56

@TH: Kettőt már megsirattam...

TH 2010.07.13. 21:05:57

@Aabroncs: kicsit túlreagálod a dolgot akkor is. Én láttam, h. a hullaházban hogy rakták arrébb a hullát. Hasonlóan ahhoz, amit a hullaszállítóról itt elméletben írsz...
És senki nem bántja a TE elvesztett hozzátartozóidat.

NkdGn 2010.07.13. 21:09:30

@TH: Na ne viccelj már...

TH 2010.07.13. 21:09:58

@NkdGn: Komolyan nem értem. Írd már le lécci, hogy mi vele a bajod!

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 21:10:07

@TH: Mondod Te. Látod? Sohasem fogod érteni, hagyjuk abba! Hiányos vagy vagy direkt csinálod. Befejeztem ezt témát.A másik: ha előtted megy aki behajt a körforgalomba és balra indexel, de elhajt az első kihajtó előtt, sok jót nem fogsz róla mondani...

TH 2010.07.13. 21:11:46

@Aabroncs: De hát csak te veszed magadra...mindegy.

Ment már előttem autó, ami a körforgalom előtt balra indexelt, és valóban, balra, a harmadik kijáraton hajtott ki. És de, kifejezetten tetszett, h. jelzi előre a közlekedés többi résztvevőjének, h. merre fog távozni a körforgalomból.

NkdGn 2010.07.13. 21:12:06

@TH: Na ez a baj látod...
Kicsit segítek: magyarázd mit érsz azzal, hogy indexelsz egyet balra a körforgalomba belépés előtt (azon felül, hogy megzavarsz másokat)?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 21:12:38

@TH: egyébként nem simán azt mondta, hogy a videó nem a legjobb. Ez még belefért volna.. Ennél sokkal messzebb ment. Olvasd vissza légyszi.

TH 2010.07.13. 21:20:11

@NkdGn: nem mondtam, h. egyet. A balra indexelés annyira sokat nem segít, de a jobbra indexelés pl. jelezheti a jobbról és szemből érkezőknek kapásból, hogy jó eséllyel behajthatnak, és nem kell megállniuk, mert nem fog addig menni az autó. Ez csak egy példa, de kis körforgalmakban ez is hasznos lehet. Sima infó arról, h. merre fog továbbhaladni a kocsi. Nem lényeges, nem fontos, de plusz információ, és minden információ hasznos lehet a többi közlekedőnek.

TH 2010.07.13. 21:20:49

@Aabroncs: durva, mi? előtte balra indexel, a körforgalomban meg jobbra indexelve kanyarodik le. Tényleg kemény dolog ez.

NkdGn 2010.07.13. 21:23:52

@TH: Jobbra indexelve is csak akkor szabad belépni, ha az első kijáraton ki is mész.
Tényleg nagyon remélem, hogy semmilyen módon nem veszel részt a közlekedésben, kívülállóként meg hagyd szépen az elméletgyártást.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 21:27:58

@NkdGn: :-)Ő arra gondol, hogy vannak országok, ahol a körforgalomban, már benne, a balra index kint tartásával jelzik, hogy nem mennek ki, majd, mikor kimennének, hopp, egy jobbra index.

Nem baj, ne vitázz vele:-)

NkdGn 2010.07.13. 21:30:43

@Aabroncs: Sajnos nem erre gondol...

"fejtsd ki kérlek, hogy mi a probléma azzal, ha az ember a körforgalomba belépés >>előtt<< jelzi, hogy merre fog onnan kilépni!"

TH 2010.07.13. 21:31:47

@Aabroncs: @NkdGn:
www.2pass.co.uk/roundabout.htm
Íme a brit példa.
Nem azt mondtam, h. nálunk is legyen kötelező így csinálni, csak azt, h. szerintem annyira nem rossz...
Ráadásul csak egy mellékes megjegyzés volt egy kommentre, semmi lényeges. :-)

TH 2010.07.13. 21:34:08

@NkdGn: Kérlek nézd meg, h. a briteknél mi a szokás. Én csak annyit mondtam, h. szerintem nem baj, ha valaki nálunk is így csinálja. Ha szerinted igen, akkor neked baj. Most mit mondjak erre?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 21:34:14

@NkdGn: Ahhh....Akkor nem értem..A körforgalomba lépés előtt balra index? Nem szóltam..Nem is értem..

TH 2010.07.13. 21:36:36

@Aabroncs: neked is javaslom a fenti linket. :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.13. 21:37:26

@NkdGn: @TH: Szerintem ez az "angol" példa teljesen jó, nem értem, miért nem vezetik be nálunk is, nem kellene találgatni, hogy ki, merre, hogyan.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 21:37:32

@TH: Bocs, hogy kérdem, vezetsz Te? Most komolyan! Jogsi, személyautóra, van?

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.13. 21:40:23

@TH: Agy megállás..Arra nem tudunk egy fél országot rávenni, hogy a körforgalomban egyetlen egy(!!!) jelzést használjon, megjegyezzen. Amit itt felvázoltok Sci-fi...Aki pedig úgy használja, hogy ezt csak úgy, saját kútfőből, nos, csak megzavar másokat.

TH 2010.07.13. 21:46:31

@Aabroncs: hát így 12 évesen nekem még nem jár a jogsi.

Én nem is vetném fel, hogy ez legyen a kötelező gyakorlat, csak annyit mondtam, h. ENGEM nem zavar meg, ha más így csinálja, mert képes vagyok értelmezni.

TH 2010.07.13. 21:51:32

@Aabroncs: Egyébként én kérek elnézést, h. én megértem mások ilyen jelzéseit.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.13. 21:55:05

@TH: Csak nekem tűnik úgy, hogy Aabroncs barátunk csak simán anyázni és kötözködni jár ide?

...a kérdés költői...

_Toto_ 2010.07.13. 21:55:17

Teljesen sokkolt ez a videó.
Ezt kötelezően megnézetném mindenkivel legalább hetente egyszer.... Egyesekkel pedig minden kormány mögé ülés előtt!

igazi hős 2010.07.13. 21:55:58

@TH: @...::: Flúgos Kamionos :::...: Az angol rendszert 5 perc megszokni (abból 2 elmegy a rossz kormányhelyzetre és a lámpakapcsoló keresgélésére), de egy ellenvetés: kis Magyarország jogosítvánnyal rendelkező egyedeinek cca. 95-99%-a nem tud többsávos körforgalmat rendeltetésszerűen használni. Na ehhez hozzáadunk egy folyamatos indexelést (ami szintén kihívás egyeseknek) ...

TH 2010.07.13. 22:00:14

@...::: Flúgos Kamionos :::...: vannak értelmes hozzászólásai is speciel. különben nem is álltam volna le vele vitatkozni egy percig sem......Na jó, mondjuk az offtopicban is kiakasztott a buzifelvonulással kapcsolatban, de arra inkább nem reagáltam. :)

TH 2010.07.13. 22:01:26

@igazi hős: bonyolítja a helyzetet, h. Magyarországon mások a szabályok a többsávos körforgalomra, mint pl. az egyesült királyságban vagy amerikában...tehát aki az ottani példát akarja itthon követni, az csúnya helyzetekbe kerülhet.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.13. 22:03:13

@TH: Lehet, de én nem találtam még olyan posztot, ahol nem veszett össze senkivel :)

TH 2010.07.13. 22:07:44

@...::: Flúgos Kamionos :::...: ok, van benne némi kötözködésre való hajlam, ez kétségtelen. De ez bennem is megvan. ;-)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.13. 22:10:22

@TH: Bennem is, de azért mégis csak furcsa, hogy mindig, mindenhol, mindenkivel képes összteveszni :))

TH 2010.07.13. 22:11:56

@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Ha már ennyire átmegyünk személyeskedésbe (más kárára), akkor íme, @_wood_: kolléga ezt itten már ki is elemezte részletesen. :)

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.13. 22:25:06

@TH: Bazz...eddig valamiért nem olvastam azt, és a hozzá tartozó kommenteket, biztos átsiklottam felettük, de inkább nem írok semmit. No comment..._wood_-nak tökéletesen igaza van.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.14. 08:50:03

@Aabroncs: "Így negyven felé ez nekem már magas.. "
Igen, azt látom...
De apropó neveltetés.
Mégis, hogy veszed a bátorságot, hogy saját értékrendet másoké fölé helyezd, kikiáltva azt egyetlen elfogadható jónak? Ez nem neveltetés, hanem az egoizmus egy nagyon durva formája, személyi kultusszal és nácizmussal fűszerezve.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.14. 09:11:59

Bersz.rok rajtatok, komolyan. Wood barátotok idejött és ennél a videónál konkrétan ideokádta a mocskos szövegét, meg hogy milyen szar a zene. Ebbe sikerül belekötnie egy ilyen témájú videónál. Innen indult az egész és én kötekszem?:-) Tudjátok én olvasgatni járok ide és csak akkor szoktam hozzászólni, mikor már akkora hülyeséget látok, amit már nem tudok szó nélkül hagyni. Ez is ilyen. Van itt pár ember, aki helyi kiskirálynak képzeli magát és mindenki leugat, ha nem megy egyedül, hozza valamelyik hasonszőrű cimbijét. Nos a legtöbben, ahogy a blogon látható ezután nem vitáznak, mert minek, az ilyenekkel. Én még néha elkövetem a hibát és leállok vitázni, de belátom nekik van igazuk. Vagytok itt kb- öten a véleményetekkel, amivel egy csomó ember érzéseibe tiportok, ti meg csak írogatjátok a smile-kat meg a D:-ket..Valóban kár veletek vitázni.

TH 2010.07.14. 09:22:50

@Aabroncs: Hát egyrészt így kamaszkorban nincs jobb szórakozásom nagyon. Végre itt a nyáriszünet, nincs suli, van idő kommentelni. Egyrészt. Másrészt tök vicces, hogy elég felhívnom pár havert, és ők is rögtön beírják a véleményüket. Ok, h. most wood csak négyünket tudta riasztani végülis, de így is jól szórakoztunk. Ez a mi szintünk tudod. LOL és :-D.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.14. 10:33:59

@Aabroncs: Hidd el, ezt mi még nem láthatjuk át. Egyrészt, mert a mi barátaink még élnak, másrészt még nem vagyunk olyan rég a szakmában, hogy 33.6-os modemmel nyomnánk. Sose fogjuk megérteni, miért kell minden nyálgép videónál tócsányi könnyeket sírni. :-D

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.14. 10:39:04

@newtehen: Na. Eljutottatok a szánalom csúcsára..Innen valóban nincs tovább..Sivár, sekélyes emberkék vagytok.Egyébként a barátaim nekem is élnek..

titkosgyilkos 2010.07.14. 11:24:58

MickthePick 2010.07.12. 16:48:35

"@107!: hát igen, kereszteződésben nem véletlenül tilos előzni."

Csak hogy az élő fába is belekössek: ez így általánosságban nem igaz. Pl. főútvonalon, vagy egyéb, védett útvonalon ('útkereszteződés alárendelt úttal' tábla) - egyéb tiltás híján - a kereszteződés területén is szabad előzni. Sőt, egy nyomon haladó járművet még egyenrangúban is. Úttest közepén haladó villamost is jobbról. Más kérdés, hogy nem célszerű, ha az ember életben szeretne maradni.

Az ilyen videók meg érdekesek, de kb. addig "hatnak", amíg nézed. Az utakon is csak úgy viselkedünk, mint az élet egyéb területein - sokszor frusztráltan, türelmetlenül, idegesen. Ezen persze lehetne és kell is javítani, de ezt a változást nem az okulj-belőle-tanfilmecskék fogják meghozni.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.14. 12:05:21

@titkosgyilkos: Ez is egy vélemény. Azonban nem vagyunk egyformák. Én két napja néztem meg és nem megy ki a fejemből. Azóta nem ültem úgy az autóba, hogy ne jutna az eszembe, pedig sokat megyek...Szerintem a többségre hatással van, főleg, akiknek van kire vigyázniuk, valamiért esetleg "jobban" mint az átlagnak. A gyerekekről szóló rész brutális. Nem térek észhez tőle, pedig tudom ,hogy ráadásul pont azok "demók"...

TH 2010.07.14. 12:19:56

@Aabroncs: érdekes, hogy amikor azt írtam, hogy "Egyébként számomra, és első megnézésre sokkal megrendítőbbek voltak a megrendezett videók. Pedig ott nem halt meg senki. De nagyon részletesen és durván bemutatta, h. mi történik a bent ülőkkel, és azokkal, akiket elcsap az autó...Az számomra sokkal megrázóbb, mint amikor csak egy helikopterfelvételről azt látom, h. egy autó nekicsapódik egy fának. Pedig ott is meghalnak, csak az nem látszik. Ezért nem is olyan kiakasztó.
Szóval én már csak ilyen vagyok, hogy a nem valódi halálok, amiket a videókon lehet látni, adott esetben jobban megráz, mint egy valódi baleset képei. "
arra nem reagáltál semmit...nem fért bele a rólam kialakított elméletedbe, mi?

Tornado86 2010.07.14. 12:30:10

@TH:
Igen, mivel nem felejtettem el magyarul :)

TH 2010.07.14. 12:42:26

@Tornado86: magyarul én is, de amit írtál, abból nem tudtam kihámozni semmit.

főboszorka45 2010.07.14. 13:02:52

Csendben jegyzem meg, hogy angliában balra hajts van, tehát a balra index ehlyén való lehet.
Legutóbb kb két éve ismételtem át a KRESZ-t, ott az van leírva, hogy behajtáskor nem, csak a kihajtáskor kötelező indexelni.
Más. Szerencsére a melőhelyi gépemen nincs hangkártya, így nem tudom a zenét bírálni.
Én azonban a videót levetíteném minden KRESZ tanfolyamon, záróakkordként... Sokkoló, akkor is, ha egyesek nem úgy érzik.
A fiam 23 éves, kviálóan vezet, és betartja a sebességhatárokat (azért előferdül 50 helyett 60, de ez még belefér. Hét végén Győrben voltunk, egyébként is sokat járunk vidékre, főleg a keleti országrészbe.
Az a tapasztalatom, hogy a vidéki autósok sokkal nyugodtabbak, nem dudálnak és türelmetlenkednek. Mi, itt Pesten megesszük egymást autósként, ha nem jutunk két másodperc előnyhöz. Két másodperc, vagy az életed, dönts!
Láttam egy sokkoló reklámtáblát M1-en, Győrnél:a kaszás mondja: köszönöm a hívását! sokkoló, igen!
A gyerkőcöt mindig, minden balesethez leküldtem, ami a ház előtt történt, vidéki városban, ahol azelőtt laktam. Meglehetősen sok volt, mert veszélyes kereszteződés volt, főleg, ha nem működött a lámpa...Sokszor mi hívtuk a mentőket.Azért küldtem le a kölyköt, hogy TANULJON abból amit lát. Hogy érjél oda, ahová indultál, ha késel félórát és akkor mi van? Odaértél nem? És ér is haza...
Egy volt osztálytársam halt meg vidéken, szívességből vitt el valakit valhová. Kamion alá kerültek... Osztálytársam ott maradt, 29 évesen, a feleségénak a két lábába került, ismerős megúszta karcolásokkal.Ez is sokkoló volt.
Mi igyexünk úgy vezetni, hogy elkerüljük a balesetket lehetőleg... A száguldozásra, ittas vezetésre nem lehet mentség. ha bevonják az illető jogsiját, vezet tovább. Ott a helyszínen kellene elvenni az autóját, hogy ne vezethessen potenciálisan...

xcomman 2010.07.14. 13:32:08

@főboszorka45: "Az a tapasztalatom, hogy a vidéki autósok sokkal nyugodtabbak, nem dudálnak és türelmetlenkednek. Mi, itt Pesten megesszük egymást autósként, ha nem jutunk két másodperc előnyhöz."

Azert ez nem egeszen pontos, ott is vannak brokik , de nagysagrendekkel kevesebb szerencsere. Kozlekes az egyik fo ok amiert nem koltozom be pestre es inkabb autozom 1,5-2 orat amit amugy is szeretek a varoson kivul.. Masik dolog pedig, hogy videken szepen lemorzsolodnak ezek a nagyfiuk, mert leesik az elso ho es az elso piciket dontott kanyarban fanak csapja a kocsijat. Engem pedig jo par honapig megkimel magatol :)

főboszorka45 2010.07.14. 14:20:10

xcomman:
Persze. most, Győrben is volt ilyen, bömösben és audiban utazó vadbarom, és láss csodát: előttünk álltak közvetlenül a piros lámpánál... ezért aztán marhára érdemes sietni...
A téli vezetésről egy vicc: miért jó télen vezetni? Mert a mazsolák otthon maradnak, a zsírprofik meg már régen az árokban...

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.14. 21:09:35

@TH: Ne haragudj, de rólad-rólatok nincs elméletem. Igazság szerint átértékeltem az életem, rájöttem, nektek van igazatok, akiket mások érzései nem érdekelnek, sőt csúfot űztök abból, hogy nekünk egyszerű embereknek esetleg a videó tartalma volt fontos és a zene messze másodlagos volt, sőt engem, bocsánat, biztos észre lehetett venni, szégyellem is nagyon, megrendített a videó és olyan húrokat penget a meghalt gyerekekről szóló rész, amit nem szívesen osztok meg senkivel. Azt mertem hinni, ez felérhető ép ésszel egy ilyen tartalmú videónál, gondoltam nem stílusos fikázni, leugatni másokat, ilyen -mi a szart szipogsz ezen vazzeg, én má ezerszer láttam szarez vazzeg- Stílusban. Tévedtem.Én már csak ilyen 130 kilós síró-picsogó maradok, de a tietek a jövő...Éljetek vele, csak engem és a családom kerüljétek el.

TH 2010.07.14. 21:27:15

@Aabroncs: wood a videót fikázta, nem emlékszem, h. valaki fikázta volna azt, akit megrázott a dolog. Elég sokszor leírtam, h. annak, aki először lát ilyen videót, durván megrendítő tud lenni. Mindegy. Feladom a vitát. De kérlek engedd meg, h. ha valaki akarja, akkor hadd kritizáljon videókat kedvére!

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.14. 21:50:59

@TH: Oksa. Temetésekre is jártok?

TH 2010.07.14. 22:14:32

@Aabroncs: Minden héten kétszer. Csak a móka kedvéért. ;-)

TH 2010.07.15. 11:40:01

@Deszkás: Aabroncs kedvéért a véleményem:
az első videó kurva jó. Drámai, hatásos, tök jó a zene hozzá(!!! :-) de tényleg...), Profi munka a képi világ szempontjából is, kb. ilyennek kell lennie egy balesetmegelőzésre felhívó videónak. Szerintem ez sokkal jobb, és hatásosabb, mint a posztban szereplő videó.

A második az kicsit talán nyálas és csöpögős, de egyébként nem rossz az sem, csak talán kevésbé hat az emberekre, mint az első...franc tudja...

TH 2010.07.15. 11:43:21

@Aabroncs: és szintén a kedvedért, akkor az, ami szerintem talán a legjobb ebben a témában:
www.youtube.com/watch?v=1j3RzBJZT9I&feature=related
Ha valakit ez nem térít legalább egy kicsit észhez, akkor nem tudom, mi...

TH 2010.07.15. 12:34:26

@Deszkás: ez is jó, de ez annyira nem durva, h. fejbe kólintsa az embereket talán. De mondjuk például Tornado86-nak mutathatsz bármit, ő mindenképp Schumacher, és neki soha nem lesz baja. :-)

Deszkás 2010.07.15. 12:37:59

@TH: Nem is durvának kell lennie, inkább figyelemfelkeltőnek.

TH 2010.07.15. 12:39:05

@Deszkás: Rám jobban hatnak a durvább és megrázóbb videók mindenesetre.

"streetfighter" 2010.07.15. 13:08:07

@Deszkás:
Tessék, azért lehetünk közös nevezőn. :)
Nekem ez a "kedvencem".
Nagyon ötletes!

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.15. 19:19:57

@TH: Halkan és csendben kérdem, de tényleg, hogy mitől a ti véleményetek az etalon ebben a témában, szemben az X hozzászólóval, akik szerint igen is ez jó, fontos, értékes, szükséges, kell, figyelemfelkeltő, stb..A sz.r szenét senki sem említi, nem kért senki kritikát tőletek, sőt a véleményt sem. Silent kért tőletek videókritikát? Tényleg csak úgy kérdezem, mert hirtelen felmerült bennem, hogy mennyireleszarom a véleményeteket a hozzászólásaitok fényében. Persze csak halkan és csendben, de szerintem nem virítottatok semmit, ami alapján jottányit is érdekelne a véleményetek bárkit is. A posztban lévő videó a döntő többség szerint jó és van 5 db unatkozó akárki, aki szerint nem. Lehet mondani, nem mértékadó a véleményetek? Kössz.

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2010.07.15. 19:24:58

Ja és egyiket sem nézem meg, nem fogok veletek vitázni az idők végezetéig. Brutálisan szétcsaptátok ezt a posztot, lehúzva a videót, pedig jó lett volna, ha sokan megnézik, de szerintetek a zene szar. Oké. Hagyjuk már! Ti, csak ti tudjátok milyen a jó sokkoló videó, sem a BBC sem senki nem ért ehhez, de ti...!! Tényleg irigy vagyok, mekkora pro-k vagytok. Felejtsetek el...

Deszkás 2010.07.15. 19:43:03

@Aabroncs: Így is megnézik, nem a hozzászólásokat fogják elolvasni előbb.

TH 2010.07.15. 21:42:08

@Aabroncs: Az általam linkelt videó BBC-s. Ha nem érdekel a véleményem/véleményük, mit hisztériázol itt? Most vitatod a jogomat, hogy leírjam valamiről a véleményemet? Mert akkor halkan hozzátenném, hogy TÉGED sem kérdezett senki.

TH 2010.07.15. 21:43:11

@Aabroncs: Ki mondta, hogy irigy vagy? Ki mondta, hogy itt bármekkor "pro", bármit is jelentsen ez?

TH 2010.07.15. 21:44:14

@Aabroncs: "Ja és egyiket sem nézem meg"
Jujj, most csúnyán kibabráltál velem. Majd elszaladok a sarokba sírni egyet mindjárt.

Anei 2011.01.05. 14:34:23

@_Toto_: Annak idején még KRESZ tanfolyam utolsó óráján az oktatónk megnézette velünk ezt a filmet...












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása