Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Késsel fenyegetőzött az M7-esen

2010.07.19. 13:19 :: SilentSound

Nincs is fontosabb az életben, mint a boldog, kiegyensúlyozott család. Ehhez hozzá tartozik, hogy hétvégére lemenjenek a Balatonra, hogy kipihenten, mosolyogva térhessenek vissza elcseszett fővárosunkba. Persze már az úton is eldurran néhányak agya, mert nincsenek rá felkészülve, hogy rajtuk kívül még pár ezren szeretnének az M7-es autópályán hazajutni. És ilyenkor születnek azok az esetek, mint amit KisEmberke is beküldött, ráhúzás a másik autóra, fenyegetőzés nagykéssel. Hadd tanuljon az a gyerek ott a hátsó ülésen!

Viszonylag régen autózok (15 éve), mostanában viszonylag sokat (40000 km/év), sok mindent láttam már, de amivel tegnap találkoztam, az eléggé gondolkodtatott, idáig nálam ez a csúcs. Vagy a legalja?:)

Tegnap délután dolgom volt Zala megyében, Pestről indultam, az M7-esen haladtam, semmi probléma nem volt. Viszont út közben átnéztem a túloldalra és előre elkezdtem sajnálni magam, tudtam, hogy a balatoni csúcsforgalomban fogok visszajönni. Semmi probléma, szoktam járni a Balatonra, jópárszor megoldottam már ezt az utat, gondoltam most sem fog gondot okozni. Elintéztem a dolgom és fordultam is vissza Pest irányába.

Két barátommal a kocsiban haladtunk az autópályán, beszélgettünk, szólt zene, Siófokig semmi gáz nem volt. Ekkor elkezdett sűrűsödni a forgalom és ezzel arányban megjelentek az idióták (Jobbról előz, fékezget, letol, stb.). Ezek az emberek nem zavarnak, 15 év alatt megtanultak őket kezelni.

Totál tömött sorok, kialakult egy lassabb külső sáv (90-110) és egy gyorsabb belső (130-150). Mi a belsőben közlekedtünk, vártuk, hogy 3 sávos legyen az autópálya (Székesfehérvárnál). Folyamatosan azt játszottuk, hogy a megtartott követési távolságunkba vki jobbról befúrta magát, lassítottunk, hogy az új jövevénnyel is meglegyen a megfelelő követési táv, de nem érdekelt, nem siettünk sehova.

Viszont a visszapillantóban megláttunk egy Ford Explorert, aki fúrta magát előre. Jobbról mellém ért, próbált elém "sorolni", de utolért egy lassabb autót (90-110). Majd az kikerülte, megint utolért, elment mellettem. Előttem volt egy másfél autóval, mikor kitette az indexet, hogy bejön elém. Lassítottam, hogy beférjen, de valami miatt meggondolta magát, mégsem jött be a belsőbe. Közben engem a lassítás miatt elkezdett tolni egy BMW, úgyhogy visszagyorsítottam olyan 140-re. Mikor mellette vagyok Mr. Idiótának, gondolt egyet az emberünk, index be, és kezdte rámhúzni a kormányt!

Nem ijedtem meg, tartottam a pozícióm, de közben nyomtam a dudát folyamatosan. Mr. Idióta észrevett (bár az eset után arra tudok csak gondolni, hogy direkt csinálta az egészet, hátha megijedek) és visszatakarodott a sávjába. Én lezártnak tekintettem az incidenst, de nem ő!

Párhuzamosan haladtunk, amikor gyorsítottam ő is gyorsított, amikor lassítottam, ő is lassított. A jóbarátom az anyósülésről mondja nekem, hogy Mr. Idióta nagyon dühös. Oldalra nézek és látom, hogy nagyon üvölt vmit, az öklét mutogatja, szemmel láthatólag fenyegetőzik. Lelassítottam picit és mutattuk neki, hogy menjen ha ennyire sietős.

De ő csak azért is, maradt mellettem, továbbra is üvöltözött, viccesen rázta az öklét. Erre a kocsimban hátul ülő lány kiröhögte, hogy ennyire nem tud magával mit kezdeni a pali. Erre Mr. Idióta oldalra nyúlt és elővett egy kést, olyan hosszú volt, mint egy bajonett! És imitálva megmutatta, hogy fogja elvágni a torkunkat. Azt hittem rosszul látok!

Nagyon durván el volt torzulva a feje, szemmel láthatólag abban a pillanatban komolyan gondolta a dolgokat. A probléma az volt, hogy a döbbenet után, inkább vicces volt a sztori, a betorzult vörös fej, a kidagadt erek a homlokán, ahogy épp a saját torkát nyiszálja, ezért...mind a hárman kiröhögtük!:))) Egyszerre volt szánalmasan nevetséges és nevetségesen szánalmas. A pali látta, hogy nem igazán ijedtünk meg, ezért kicsit ránk húzta a kormányt, annyira nem hatott meg, céges vassal voltam, tartottam a pozícióm. De akkor megláttam!

Ott ült a HÁTSÓ ÜLÉSEN EGY KISGYEREK, beszíjazva egy gyerekülésbe!!! Na ez csapta ki nálam a biztit. Mr. Idióta nyomott egy satuféket, lemaradt és soha többet nem láttuk.

"Gratulálok" az apukának, büszke lehet rá a kisgyerek, gondolom már most is trainingezi, hogy "Kisfiam/Kislányom, ha vélt vagy valós sérelmed van az úton, elő a kést/pisztoly!" Milyen felnőtt lesz egy ilyen gyerekből??

Emberek, egyébként ez kimeríti az életveszélyes fenyegetés fogalmát? Mit lehet ezért kapni? Érdemes lett volna kihívni az autópálya rendőröket??

ui1.: A poén az, hogy nem derült ki, hogy Mr. Idiótának mi a baja.

ui2.: Tudom, én vagyok a hülye és menjek a búsba... :)

263 komment

Címkék: közlekedés autó hülye erőszak veszélyes autópálya

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.07.20. 08:41:37

Senkinek nem tűnt fel hogy az index címlapon arról van szó hogy a BMW-s volt az állat míg itt a sztoriban a Fordos? Vagy én olvastam valamit félre? Sztem Mr. Idióta = Explorer.

közlekedési bűnöző (törölt) 2010.07.20. 08:45:33

@The_Genius:

Replica?
Nálam ezért van Desert Eagle .50 :-)))

Steve31 (törölt) 2010.07.20. 08:48:20

Nem BMW-m van.

Azért tartok a kocsiban egy 30 cm-es borotvaéles bajonetet, 30cm-es ronggyal betekert 3cm átmérőjű tömör vasrudat - azért van betekerve, hogy puhábbat üssön, egy szolid kis gumi viperát valamint mindig van nálam egy 9 mm-es gáz.

Még egyik sem kellet mivel szolídan vezetek.

prozack 2010.07.20. 08:51:08

@dollarpapa:
szerintem jól látod
ezt papolom én is
de ez a poszt az ilyen admin1221 féléknek szól
akik imádják fikázni a BMW, Audi, Merci tulajokat
annyira lerágott csont már ez a téma
a legtöbb ilyen fikázót szétveti az irigység
örülne, ha neki is sikerülne venni egy ilyen autót, de mivel ez sosem fog bekövetkezni, így inkább gyűlöl élből mindenkit, akinek ilyen van
tipikus magyar mentalitás

prozack 2010.07.20. 08:53:35

@Steve31:
reméljük a gyógyszeres dobozodat is mindig magadnál tartod...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.20. 08:54:19

"ezzel arányban megjelentek az idióták (Jobbról előz, " Csak nem figyelmen kívül hagytad a jobbra tartási közelezettséged? Mert azért valljuk be, ott a 2 sávosz szakaszon divat bennt ragadni a középsőben, amit ha valaki 80-al tesz, elég bosszantó.

Kulmar 2010.07.20. 08:56:09

@Peti80: nyilvánvalóan te is rá jöttél, hogy minden autónál létezik gyorsabb. nem feltétlenül "jobb". kb ennyit a mazsolákról.

2010.07.20. 08:56:44

@prozack: Akkor rendben van, nem én vagyok a hülye. BMW-vel járok btw.

Glg 2010.07.20. 08:57:07

@kamushamus: @Agyalap: most komolyan nem tudtok számolni-
"sokat (40.000 km/év), sok"...

Glg 2010.07.20. 09:00:04

@SilentSound: @Glg: ó...ez esetben visszavontam :)-én már csak a 40-eset láttam.

Glg 2010.07.20. 09:02:49

@boldii: haladó sávból hummer behúzódik-nem beengedünk gyorsítunk letojuk az útról
(1,5 tonna vs 3 tonna)

admin1221 2010.07.20. 09:06:45

@prozack:
itt is az első BMW tuljdonos :)...

prozack 2010.07.20. 09:11:43

@dollarpapa:
én is azzal jártam 8 évig
320i imádtam... sorhatos
most állok vásárlás előtt
E90 320d vagy E60 525d lesz valszeg
nem volt még sosem dízelem, de ezek az új motorok már nagyon ott vannak a szeren
egyedül a hang, ami nem jön majd vissza
azért az 525i-t is kipróbálom
ja és sosem lesz másik autóm, mert a BMW-nél nincs jobb
aki egyszer beleült, már nem fog másikba vágyni
most aztán majd kapok hideget, meleget...hahahahaha
ja és nálam engedékenyebb, udvariasabb sofőr kevés van...

Steve31 (törölt) 2010.07.20. 09:12:21

@prozack:

Természetesen.
Ahogy Te is - már a nevedből ítélve.

Legalább két nyugodt "őrült" van az úton a sok
őrült normális között...
:-)

admin1221 2010.07.20. 09:18:52

@prozack:
"a lassítás miatt elkezdett tolni egy BMW,..."
nem tudom te melyik cikket olvasdtad, de ez az egysejtű BMW-sről szól.
Az exploreres "csak" furakodott.
Egyébként tényleg nagyon tele van már a t...m a sok bunkó vezetni nem tudó (a közlekedésről már ne is beszéljünk) bunkóval. Ez valóban nem autó függő. Az viszonyt tény és a napi,- forgalomban eltöltött idő alapján- statisztikám mutatja, hogy ebből a legtöbb a luxusautós (ezen belül is a BMW vezet).
Be kellene vezetni az inteligencia alapú jogsiletételt. Nincs semmi bajom magával a BMW-vel, de ez egy szomorú tény. A kocsi nem tudja megválogatni a gazdáját és igenis feldühít minden olyan poszt, ami még egy érvet felsorakoztat a szomorú statisztika mellett.
Azt persze mondanom sem kell, hogy a rend őrei tojnak nagy ívben az ilyenekre.

admin1221 2010.07.20. 09:20:28

@prozack:
mint említettem, azért vannak kivételek. Nem akarok én senkit fikázni, meg köpködni, de azok a fránya "statisztikák". Azér csalódtam már kellemeset is, én örülök a legjobban, amikor egy "nagyautós" szabályosan közlekedik.

admin1221 2010.07.20. 09:22:21

@Steve31:
Kívánom, hogy legyen egyre több ilyen, és ne "kelljen" ilyen és ehhez hasonló cikkeket olvasni, mert ez marhára felviszi az ember vérnyomását. :)
Balesetmentes vezetést, biztonságos mindenkinek!

prozack 2010.07.20. 09:23:27

ááá mostanság más is van a kocsiban, nem csak gyógyszer, golyóálló mellény, rohamsisak... M2 Browning :)
de arrafele, amerre én járkálok, kicsit vadabb dolgok történnek, mint pár kispajtás, aki késsel hadonászik

blacklord 2010.07.20. 09:26:29

@Noname Cowboy: Igen, én is ezen röhögök, az olvasók 95%-a szövegértelmezésből 2-es. Nem a BMW-vel, hanem a Ford Explorerrel volt konfliktusa. :-))) Megkapom a piros pontot?

admin1221 2010.07.20. 09:26:32

@prozack:
UI.:
Egyébként egyszer tényleg szeretnék egy audit, mercit, vagy volvo-t, de irigység az nincs bennem emiatt. Én sem szeretem a nagy magyar mentalítást és szerencsére autómániás sem vagyok. Nekem eszköz az autó, a fent említett márkákat is csak úgy tudnám kezelni, ennek elenére kipróbálnám őket. :)

DW73 2010.07.20. 09:27:41

Azért vannak néhányan, akiknek nem ártana elolvasni a párhuzamos közlekedésre vonatkozó szabályokat.

prozack 2010.07.20. 09:31:49

@admin1221:
"Viszont a visszapillantóban megláttunk egy Ford Explorert, aki fúrta magát előre. Jobbról mellém ért, próbált elém "sorolni", de utolért egy lassabb autót (90-110). Majd az kikerülte, megint utolért, elment mellettem. Előttem volt egy másfél autóval, mikor kitette az indexet, hogy bejön elém. Lassítottam, hogy beférjen, de valami miatt meggondolta magát, mégsem jött be a belsőbe. Közben engem a lassítás miatt elkezdett tolni egy BMW, úgyhogy visszagyorsítottam olyan 140-re. Mikor mellette vagyok Mr. Idiótának, gondolt egyet az emberünk, index be, és kezdte rámhúzni a kormányt!"

tehát akkor...
a ford explorer elment mellette, majd újra melléért és rárántotta a kormányt, de nem ijedt meg hősünk, hanem dudált ezerrel
ekkor a BMW hátul volt és ott is maradt, mert az explorer továbbra is hősünk mellett, kicsit előrébb haladt, mert ő nem engedte be
ekkor hősünk gyorsított, hogy az explorer ne férjen be és mellé is ért
a BMW továbbra is hátul
na most ebből nekem az jött le, hogy az egysejtű itt a kötekedő autós, aki packázott az exploreressel
a BMW csak azért kellett, hogy pörögjön a poszt

admin1221 2010.07.20. 09:35:51

@blacklord:
Jogos! Elénézt a leírt rágalmakért a BMW tulajok felé, de ez a hirtelen robbanás...
Hogy az a r..t, szem..t, fordos! :)
Mindenesetre a gondolatok és a véleményem nem alaptalan. Ennek ellenére a posztokon az ilyen és efajta rágalmazást befejeztem, ert nem szeretnék vétlen autósokat megbántani.
Tényleg jó lenne, ha az utakon a közlekedésen, az A-ból a B-be való eljutáson lenne a hangsúly és nem az, hogy ki tudja jobban leszarni a szabályokat, mi mennyire tudja a másikra ráhúzni a kormányt és ki mekkora autóval tud villogni. Ezt tartsuk meg a Totalcar-nak (mármint az autós bemutatókat), akinek meg nagyon nehéz a lába, vagy nagyon nem bír magával, az menjen ki a Hungaroring-re vagy egy elhagyott repülőtérre. Ott tolhatja, ami belefér.

admin1221 2010.07.20. 09:37:54

@prozack:
josgos, mint azt már leírtam, valóban így van!

"a BMW csak azért kellett, hogy pörögjön a poszt "

ez kétség kívül meg is tette hatását. Felpörögtem, anélkül, hogy értelmeztem volna. Sorry

admin1221 2010.07.20. 09:39:11

@DW73:
Annyiból ezt kiegészíteném, hogy vannak nagyon sokan, akiknek nem ártana elolvasni ÉS megtanulni a KRESZ szabályait!

index-cenzura.biz 2010.07.20. 09:46:55

dear user!

a helyes eljárás az lett volna, ha akkor fékezel (forgalmi okokból), mikor éppen nyiszál a majomszármazék.
A módszer előnyei:
1, hátulról jönnek beléd, ő a hibás.
2, levágja a fejét, egy hülyével kevesebb.
3, a baleset bekerül a legmenőbb hírek közé, te pénzért nyilatkozol a tévének, így kapsz egy csomó lóvét, nemcsak a javítást fedezi, de a nyugodt öregkort is.
4, blogolsz ide róla, és istenként fognak tisztelni.

Kalokagathia 2010.07.20. 09:48:28

A késes BMW-shez hasonlóval találkoztam egy hete éjjel, a 7-es úton.

Éjszaka volt, fáradt voltam, és senki nem volt az úton se szemből, se hátulról. 60-nal mentem (90 helyett).

Jött egy fekete (autó), és ahelyett, hogy a tök üres úton megelőzött volna (még a reflektort is fölkapcsoltam, hátha azért nem előz, mert nem látja be az utat), rátapadt a kocsimra, gondolom nevelő célzattal.

Nem részletezem, de végül is hülyét csináltam belőle. Illetve: ő magából.

Sztem a cikkes BMW-s valami hasonló pszichológiai eset lehetett.

admin1221 2010.07.20. 09:50:25

@prozack:
elolvastam még 1x:

én a kötekedést másként értelmeztem:
amikor az exploreres másfél autónyival előrébb volt a posztírónál, akkor indexelt, hogy be szeretne jöni a belső sávba. A posztíró be is engedte volna, de akkor a fordos meggondolta magát.
Mivel a posztírót a lassítás miatt (mivel be akarta engedni a fordost, de az nem élt a lehetőséggel)"tolta" egy BMW-s így az újból felgyorsított. Ezután a fordos újból be akart menni a belső sávba akkor, amikor a posztíró közvetlen mellette volt. Ráadásul úgy, hogy bár nem tudott bemenni, ennek ellenére elkezdett a belső sáv felé tartani. Magyarul "bepofátlankodni". Annak ellenére, hogy az előbb meggondolta magát. Ha nem türelmetlenkedik, hamen kivárja a sorát, akkor erkerülhette volna az agyvérzés körüli állapotot.

Humgor 2010.07.20. 09:54:04

Hát csak gratulálni tudok a poszt írójának. Tipikusan az az autós, aki a belső sávban megy órákat és nem menne be két egymás mögött egy km-re haladó kamion közé, hogy elengedje a gyorsabbakat, mondván NEM SIETÜNK de azt a kamiont még megelőzzük... Rengeteg ilyen csóka van, tipikusan hétvégén, és pont miattuk lesz vonatozás, majd erre jönnek rá az idegesek, akik meg letúrnak mindenkit.
Kisbarátom! El kellett volna engedni az Explorelest, mert ha azt gyorsabban tudott volna haladni (és ne Te mond meg, hogy ő mennyivel mehet) a külső sávban, mint Te a belsőben, AKKOR TE VOLTÁL NAGYON HOSSZÚ IDEIG NAGYON ROSSZ HELYEN.

Exploiter 2010.07.20. 09:55:58

@Humgor:

Ebben van valami.
Én két fajta örültet figyeltem meg: aki mehetne, de nem megy, illetve aki nem mehetne, de menne.
Tessenek már ésszel is közlekedni, kilóhatvannál is lehet ám.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.07.20. 09:58:05

@WITCH: @admin1221: @prozack:
Meg nem erősített hírek szerint a Magyarországra szánt BMW-k regisztrált és leendő tulajdonosainak a vásárló törzsközönség specifikációihoz alkalmazkodva a gyártó a márkaszervizeken keresztül különleges néppi iparművészeti ajándékot szándékozik küldeni.
Egy köcsögdudát...

Mikrobi 2010.07.20. 09:58:55

A hétvégén én is jöttem az M7-esen. Nem volt semmi konfliktusom, de azt nem értem, hogy ahol háromsávos az autópálya, ott miért megy mindenki a középső sávban? És még ha 130-cal menne, nem is volna olyan nagy baj, de 110-zel? A belső sávban viszont már akkor is levillognak, ha 140-nel megyek, arról nem is beszélve, hogy ebben a két sávban tömegnyomor van, a külső meg üres. Nem kéne akár 130-cal is a külső sávban menni, ha ott van hely, kedves autóstársak?

admin1221 2010.07.20. 10:02:07

@boldii:
"Egyetértünk. Egyébként, ha esetleg járt valaki az USÁban, akkor lényegi különbséget lehet észrevenni. Többsége helyen még 130km/h-val sem lehet menni, csak 110-zel. 2 sávon. 3 sávon. 5 sávon.

És mindenki megy is, 110 helyett 125-tel. A nyugdíjas is, a kamionos is, az utazó otthon is, még a teknősbéka is.
"
Én pont az ellenkezőjét hallottam: az USA-ban olyan szigorúank veszik -többek között a közlekedési szabályok betartását is-, hogy mindenki betartja azt, mert ott a rendőrök nem cicóznak! Nem úgy mint nálunk.

fehéregér 2010.07.20. 10:20:28

Ámulok-bámulok, mennyi nagyhangú osztja itt az észt, hogy hogy is kell közlekedni, jobbratartva, miegymás. Meg osztja a posztolót, azt a marhát, lúzert, még olvasni is szörnyű, hogy nem tartott jobbra, meg fékezgetett, atyavilág, az ember legszivesebben venné is elő a saját kis bozótvágóját, a f*sznak kell az ilyennek egyáltalán kimennie oda, ahol ilyen nagypályások autókáznak.

t0thl 2010.07.20. 10:24:05

Ja hát nálunk sok az Igazságosztó Bulldog Sheriff.

kékazég 2010.07.20. 10:25:55

A posztoló nem tud vezetni. Most legalább kapott továbbképzést egy KRESZ oktatótól :)))

lüke 2010.07.20. 10:44:32

MO-n a balo. sáv
hitbizományban van, az elözni nem engedöknek

lüke 2010.07.20. 10:45:34

na meg a vezetni nem tudóknak,
az akarnokoknak
s a 8 ált. nélküli jogsisoknak

teabore 2010.07.20. 10:48:09

@Mikrobi: én 110-el megyek a külső sávban és jókat röhögök a középsőn és a belsőn.

2010.07.20. 10:49:47

ez biztosan kamu poszt, minden autóvezető szabályosan vezet, és provokálás nélkül teljesen kedves, kedélyes ember...

The_Genius 2010.07.20. 10:54:34

@közlekedési bűnöző:
Beretta MP92 kompakt, katonai, nikkelezett... :D

firg_firg 2010.07.20. 11:13:45

Most akkor a BMW-s vagy az Explorer-es hadonaszot késsel?

Ebben a posztban mindenki idiota, és arrol vitatkoznak, hogy ki a nagyobb. Van benne minden:
- gyorshajtas
- villogas és letolas
- jobbrol elözés
- jobbra tartas elmulasztasa
- középsö ujjas beintés
- késmutogatas

Gratulalok!

firg_firg 2010.07.20. 11:15:33

Konfliktuskezelés magyar modra...

jahaha 2010.07.20. 11:28:30

@Steve31: nekem bmw-m van, neked meg pszichologus kellene.

tobben felreertettek a tortenetet, a bmw-s tolt, a fordos hadonaszott...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.07.20. 11:31:32

@firg_firg: Szopás nem is volt még, sem nyilvánosan, sem WC-ben, sem diszréten, kendőben.

Amúgy egyáltalán nem biztos, hogy a saját gyerekét vitte, lehet, hogy csak a feleségéé, és az emiatt erősödő fruszrációját próbálta így levezetni...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.20. 11:32:40

@röntgenszeműlány: Az index címlapra az indexesek írják az ajánlót, több-kevesebb sikerrel, ebbe sajnos nincs beleszólásom. :)

Ahamm 2010.07.20. 11:45:06

@tboykaa: Te milyen okos vagy! Komolyan!
Mit segít az, hogy magára ismer az ember?
Mi továbbra sem ismerjük, sőt, még a rendszámát sem tudjuk...

isti77 2010.07.20. 11:54:37

A sűrű forgalom miatti jobbra-nem-tartáshoz csak annyit: ha valaki el tud mellettem menni jobbról, akkor már sántít az, hogy nem tudtam (volna) kihúzódni. Akkor aki elment mellettem, az hogy tudott gyorsabban menni?
Ha megtörténik az az elég gyakori eset, amit bevallom, néha én is elkövetek, hogy utolérek valakit, kihúzódok (anélkül, hogy összeakadnék valakivel = 1. autóhossz), elmegyek mellette jobbról (=2. autóhossz) és visszasorolok elé (szintén anélkül, hogy összeakadnék vele =3. autóhossz), az annyit jelent, hogy legalább 3 autóhossznyi helye lett volna a belső sávban kavirnyázónak, hogy az egy autójával lehúzódjon. A "nem volt hely/lehetőség"-ürügy sajna megbukott.
Tehát ha lakott területen kívül sorra húznak el mellettem jobbról, akkor tán nem arra kellene gondolni, hogy mennyi szabálytalan ámokfutó van, hanem esetleg arra, hogy én vagyok rossz sávban.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.07.20. 12:01:59

@isti77: Lettek helyek a külsőben miután a posztíró is említi, hogy a követési távolságába befurakodtak. Hogy ez megmaradjon újra lassított annyit, hogy ez újra meglegyem stb...
Tehát Ő a gyorsabb sávban folyamatosan előzte a külső sávban haladó lassabbakat.

Fehérvarjú 2010.07.20. 12:06:34

Bocs, hogy belepofázok, de:

@Noname Cowboy:Tényleg mindenki elmondja a valót anélkül, hogy megpróbálná értelmezni (esetlegesen kérdezve tisztázni a számára nem egyértelmű részeket), de legalább elolvasni a posztot.

Hiába no! Bár mindenki "okos" így azért egy nagy katyvasz lesz az egész.

Meg miért ne hinnénk a posztolónak. Ez nem egy bíróság; ha ferdít, neadjisten hazudik és mi emiatt rossz végkövetkeztetést (ítéletet) hozunk az nem kerül senkinek az életébe, kárt nem okoz. Nem vagyok hiszékeny, de azért egy minimális bizalom kellene.
Persze itt általában mindenki fényezi magát, hogy miatta nem lett- baleset, esetleg kicsit színez a sztorin, de ha csak az állított tények kihámozására koncentrálunk, már nagyjából össze lehet rakni a sztorit.

De olvassuk már el figyelmesen, azt a mindenit neki

tboykaa 2010.07.20. 12:11:41

@Ahamm: És akkor mi lesz, ha ismered a rendszámát? Mész nyomozni?:DDD

Fehérvarjú 2010.07.20. 12:14:05

@isti77: A követési távolság, nem szabad hely.

Ha te 3 autóhosszal megcsinálod a manővert akkor ez elméletileg azt jelentené, hogy nulla távolságot tartasz elöl és hátul.
Gyakorlatban ez mennyi nálad? 1-2m? Ez még úgy 20-30-as tempónál jó. De ha te ezt 130-nál csinálod akkor elég nagy barom vagy ám.

Vagy csak 0.01 mp a reakcióidőd és a fék is ennyi idő alatt állítja meg a kocsit 130-ról 0-ra.

Szerintem gondold át mégegyszer.

tboykaa 2010.07.20. 12:19:16

@Noname Cowboy: Én is így gondolom, ahogy Te. Sokat járok a Balcsira, látom, hogy néha még a 3 sávos pálya is tele van, csúcsidőben. Aki jobbratartásról papol egy tömött autópályán, annak fogalma sincs a gyakorlatias vezetésről. Egy balatoni csúcsforgalomban sok szabályt felülír a defenzív vezetés, az előzékenység. Ha mindenki mereven tartaná magát a szabályokhoz (jobbratartás, még akkor is, ha 5mp múlva jöhetek vissza), akkor lenne igazán nagy káosz. A balesetek nagy része meg abból adódik, ha két vadbarom találkozik egymással. Mondjuk egy késes, meg egy pisztolyos...:DDD

_ng_ 2010.07.20. 12:19:38

@isti77: Az általad vázolt helyzetben, ha a jobbról előzött visszamenne a külsőbe, a követési távolság két-két autó között 5-5 méterre csökkenne, ami már 100-as tempónál is balesetveszélyes és szabálytalan. Nyilván senki sem kockáztatja a maga és közlekedőtársai testi épségét csak azért, hogy te 10 perccel előbb érhess valahová.
(Mondom ezt én, aki a belső sávot szinte csak hallomásból ismerem, és soha nem fogom megérteni az üres pályán a középsőben-belsőben autózókat.)

"streetfighter" 2010.07.20. 12:26:50

Azért mert az autópályán valaki el tud menni melletted jobbról, az nem feltétlenül azt jelenti, hogy te vagy a szabálytalan.
A legelső köcsög az, aki 135-tel előz kilómétereken át, nem endedi el a gyorsabbat és kialakítja a libasort!
Volt, hogy én voltam az utolsó a libasorban és megérkezett a "nagy audi" A6 3.0 TDI.
Villogott mint a barom, én meg leszatram. (Késöbb le is toltam. :))
Egy idő után elment jobbról, leelőzve a sort.
Ez szabálytalan, és aki így tesz, teljesen jogos, ha a többiek nem engedik be jobbról.

KisEmberke! 2010.07.20. 12:28:54

@prozack:
SEMMI bajom a BMW-sel, aki a hátam mögött volt. Ő is haladni akart, mint bárki más. (lehetett volna VW is) Akkor jött rám, amikor lassítottam, hogy beengedjem azt a vadbarmot, de akkor sem vészesen. Látom, sikerült kiragadnod egy részletet, bravó. A kés az rendben volt, igaz?:DDD

KisEmberke! 2010.07.20. 12:30:49

@egyittlakó: 20,5 vagyok...:PPP Kifejtenéd, hogy mi volt a hülyeség? És Te, hogy csináltad volna? Csak, hogy tanuljak Tőled...

firg_firg 2010.07.20. 12:52:31

Mar megint ezek a szemét Fordosok. Mindig is mondta, hogy csak bünözö jar itthon Forddal!!! :))))))

firg_firg 2010.07.20. 12:53:33

A Posztironak milyen kocsija van?

Csak hogy lehessen még jobban altalanositani! :)

tboykaa 2010.07.20. 12:59:58

@"streetfighter": Maestro! Neked milyen géped van?

potha 2010.07.20. 15:33:10

@...::: Flúgos Kamionos :::...: @KisEmberke!:

Mert a biztosítást meg ki a tököm fizeti??? :D

Amúgy meg mondom, ha Tiéd a cég, egyből más a megvilágítása a dolgoknak :)

egyittlakó (törölt) 2010.07.20. 16:14:25

@KisEmberke!: "Te, hogy csináltad volna? Csak, hogy tanuljak Tőled..."

Menj Németországba kirándulni, esetleg szabadságra. Ott sokat tanulhatsz az autópályákon közlekedve (ingyenes), de néhány faluba is benézhetsz. Arrafelé senki sem idegbeteg, az autópályán pedig nincs is sebességkorlátozás. Ne félj, ha tévedsz (kitolod magad rossz ütemben a gyors kocsi elé), nem villognak le, nem dudálnak, nem satufékeznek be előtted és nincs integetés.
Ezért van az, hogy amikor onnan jövök visszafelé, szomorúság tölt el, mert újra moslékországba térek vissza.

"streetfighter" 2010.07.20. 16:47:45

@tboykaa:

Ez nem feltétlen autó kérdése.
Toltam én már le Lexus GS 450H-t is, az pedig jóval erősebb mint az említett audi.
Itt a legtöbb sofőrnél a kanyarok szoktak problémát okozni.:) Nem mindenki "bírja" 180-200 felett.
Ott hagyom el őket, és utána el szokott menni a kedvük a kekeckedéstől.

tboykaa 2010.07.20. 17:48:58

@"streetfighter": Értem én, csak kíváncsi lennék az autó típusára, mert azért azt nem hiszem, hogy egy 1.0-ás Suzukival nyomulsz.

FDToth 2010.07.20. 17:52:33

Belsőben közlekedtünk... itt a gond! A jobbról előzés pedig szabálytalan, de ha a belsőben totyogsz 120-130-cal, akkor mit csináljon az,a ki 140-150-nel halad a beslőben??? (mielőtt a gyorshajtáról beszélnék, 150 körül büntetnek...)

"streetfighter" 2010.07.20. 18:15:29

@tboykaa:
Toyota Corolla 1.8 TS 192Le/8200, 1230Kg
0-100: 7,2mp, max.seb.: 230Km/h

egyittlakó (törölt) 2010.07.20. 22:27:57

@FDToth: "itt a gond! A jobbról előzés pedig szabálytalan, de ha a belsőben totyogsz 120-130-cal, akkor mit csináljon az,a ki 140-150-nel halad a beslőben??? "

Lassítson és figyeljen. Ez nálad kérdés? Minek kell 150-el csörtetni a zsúfolt autópályán? Ha valaki szeret gyorsan menni, az tegye megfelelő helyen, ahol nem veszélyeztet másokat. Ha meg kell halnia, akkor forduljon fel egyedül. Egy tahóval kevesebb...

Kowalski76 2010.07.20. 23:35:55

"ui1.: A poén az, hogy nem derült ki, hogy Mr. Idiótának mi a baja."

A forintarfolyam. Ismet gyengult a a frankkal es euroval szemben, plusz a magyar CDS felar is megugrott. Szoval iden mar harmadszorra es valszeg nem utoljara ugrott meg a ficko torlesztoje es ez eleg stresszes tud am lenni. Sokan "idegesek" mostanaban az utakon, akik nagyobb autoban ulnek mint aminek az arat ki tudjak termelni. :) De genyo vagyok... :D

boldii10 2010.07.21. 00:16:30

@"streetfighter": De most nem lett volna egyszerűbb 1 másodpercre kihúznod az Audi elől a Ferrariddal és visszasorolnod, majd hagyni, hogy az Audi előtted mindenkit levillogjon?

Ráadásul te szabályos is lettél volna, nem kellett volna jobbról előznie, és ugyanolyan menő csávó lennél, hogy később az Audit hátulról lenyomtad.

Szóval miért jobb neked, hogy kemény voltál, ott maradtál, a dugó megmaradt, de még valami barom jobbról előzött meg??

KisEmberke! 2010.07.21. 02:30:48

@egyittlakó: Végül is egyik kérdésemre sem kaptam választ: 1. SZERINTED mit csináltam rosszul? 2. TE hogyan csináltad volna?

prozack 2010.07.21. 05:08:43

@KisEmberke!:
Próbáld már meg elolvasni az első kommentemet Ember és utána okoskodj.
Itt van neked mégegyszer.
Nem vágom, hogy te milyen részletről beszélsz, meg hogy mit ragadtam ki a szövegedből.
Ez konkrétan az indexen megjelent kis étvágygerjesztő volt.
Ami tévesen írta le, hogy a bmws akart késelni.
Ha továbbra sem sikerül értelmezni a kommentemet, szólj és mégegyszer elmagyarázom.

"Rám húzta a kormányt a barom béemvés, közben üvöltözött, majd amikor kiröhögtem, elővett egy bozótvágó kést. Menten nem röhögtem többet."

Ez a blog nálam most ért el arra a szintre, hogy soha többet nem olvasom el. Szerintem a posztok háromnegyede kamu. Megint bedobtak egy BMWs témát, mert arra lehet hörögni. Persze a posztot olvasva számomra egyáltalán nem jön le, hogy a BMWs hadonászott a késsel. Inkább úgy, hogy az Exploreres. De a főcím az Indexen mást mutat. Szóval ennyit ennek az egész fostos blognak a hitelességéről.
Ahogy a múltkori BMWs poszt is totál fake, úgy ez is.

KisEmberke! 2010.07.21. 09:25:14

@prozack: Én nem tudom, hogy az indexen mi jelent meg, mert nem láttam. Linkelnéd? Silent is mondta, hogy azt a beharangozót indexesek írták, nem ő. Amit én írtam, azt elküldtem e-mailban Silentnek és egy az egyben kirakta. Abban szó nem volt barom BMW-sről, nekem a Fordossal volt problémám. De sztem ez ki is derül a postból, aki figyelmesen elolvassa.

prozack 2010.07.21. 10:17:28

@KisEmberke!:
Nem tudom az index tegnapi főoldalát belinkelni...
Nem tudom mi nem tiszta továbbra sem.
Nekem pontosan kiderül, hogy a fordos volt a probléma.
Neked nem derül ki, hogy én pont ezt írtam le és nem is a posztodról beszéltem, hanem az indexen kitett beharangozóról.
Olvasd már el a kommentemet.
Részemről ennyi...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.07.21. 10:27:06

@prozack: Akkor mi a fenéért rugózol a beharangozón!! Hello! A postot megértetted. A beharangózót meg ki nem szarja le!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.21. 11:59:17

@prozack: Összefoglalom akkor amit írtál: nem olvasod többet ezt a blogot, mert szar az egész azért, mert az indexre hülyeséget raktak ki az ajánló dobozba. És ez szorozva tízszer. Oké, inkább tényleg ne. :)))

"streetfighter" 2010.07.21. 16:26:55

@boldii:
Nem fogok egy köcsög elől lehúzódni, azért mert villog mint a barom, mikor elöttem is voltak, és én sem tudtam a többiek miatt haladni. (Csak én nem villogtam)
Én nem szabályos lehettem volna, hanem az is voltam!
Nem engem előzött le, hanem szinte az egész sort JOBBRÓL.
Mivel különb ő mint a többiek?
Miért takarodjon le előle mindenki?
Azért mert 240 lovas az autója?
Ki nem szarja le?
Különben csak ezért nyomtam, le nem másért. Hogy tudja hol a helye.

tboykaa 2010.07.21. 16:58:20

@"streetfighter": Szerintem boldii tipikusan az az ember, aki elméletben nagyon jól vezet, gyakorlatban meg megy évi 1000km-ert, azt is csak a boltba oda-vissza.:P

Ja, jó a géped, kellemes kis autó a TS, csak nagyon forgatni kell, így sajna picit sokat kajál.:(

"streetfighter" 2010.07.21. 18:10:18

@tboykaa:

Kösz. :)
Egyébként ha hiszed ha nem, én eljárok vele 9.5 literrel, pedig igencsak gyorsan szoktam autózni.
6000-ig egy "normál 150 lovas gép, utána vált a szelepvezérlés és "tapadsz" az ülésbe.
Igazán kihuzatni meg csak másodpercek kérdése.
Autópályán ritkábban megyek és akkor is "csak" 140-160 az utazó tempó.
Országúton egy kicsit kevesebb (130), de főleg ott szoktam járni.
Városban meg tényleg ritkán van értelme kipörgetni.

egyittlakó (törölt) 2010.07.21. 20:10:19

@KisEmberke!: Figyelj, kisöreg, te tudsz olvasni? Ha igen, akkor fuss neki még egyszer. Ha a fiam lennél, most kaptál volna egy sallert...
:-)

FDToth 2010.07.22. 10:18:44

@egyittlakó: zsúfolt autópályán nem is lehet menni 150-nel... Ma is, M1-es, 3 sávos rész, 140km/h, tempomat, külső, de a középső tele autókkal, így előzök jobbról. Ezek miért nem mennek le a külsőbe???

tboykaa 2010.07.22. 13:42:43

@FDToth: Rengeteg magányos harcos van a középsőben, akiknek fogalmuk sincs, hogy jobbra tartás van. Azt hiszik, hogy az egy kapaszkodósáv. Node 50km-en keresztül?:) Zsúfolt autópálya az én olvasatomban, ha mind a 3 sáv tele van, amire nyáron, vasárnaponként, van is rá példa. Abban az esetben, meg tudom érteni, hogy párhuzamosan halad a forgalom, egyéb esetben nem.

FDToth 2010.07.22. 13:53:41

@tboykaa: ha zsúfolt az autópálya, én akkor sem megyek a belsőben, inkább a külső, ha pedig túl lassan mennek előttem, akkor előzés, egyébként zsúfolt autópályán azt bírom, mikor 130 helyett 100-zal megy a kocsisor, éppen előznek egy kamiont, de az a kamion még jó 300-400m-re van, de már ki kell menniük a belsőbe. na én ilynenkor 130-cal el mellettük a külsőbe, előzök vagy 5-6 autót, majd a kamionhoz érve belsőben előzés, majd vissza a kamion elé. Annyira nem műkdödik itthon a közelkedés! Durva h minden egyes nyugat-európai lemegy előled, de a magyar, szerb és lengyel nem nagyon...

Bandy86 2010.07.23. 10:36:16

"Szegény gyerek... mi lesz így belőle? "
Jobb esetben árva. :(

Daddy Ninja 2010.07.23. 17:37:52

"Ott ült a HÁTSÓ ÜLÉSEN EGY KISGYEREK, beszíjazva egy gyerekülésbe!!! Na ez csapta ki nálam a biztit."

Ugyanmár! Mit kell ezen kiakadni? Ha a kölök felnő, ugyanolyan retardált fasz lesz, mint az apja! Kár továbbvinni a hibás géneket, inkább előbb hulljon a férgese, mint később, nemde?

Agyalap 2010.07.24. 13:11:47

@Daddy Ninja: Ez elég sz@rul hangzik - de igaz...

főtengelyköszörülőkisiparostanonc 2010.07.24. 21:32:07

Egy nagy, régi BMW-m van, naponta azzal járok mindenhová, munkahely,stb. Bárhová is megyek senkit nem akarok megleckéztetni és engem sem akarnak megleckéztetni. Lehet, hogy normálisan közlekedek? Elegem van már a sok, BMW-t fikázó kissebbségi komplexussal küszködő irigy emberből. Gyerekek, NOORMÁLISAN kell közlekedni, és túléled az egészet. Ja, és lehet már egy 5-6 éves BMW-t egy százéves részletre vásárolt új Suzuki árából venni, ja, hogy nincs " újautó illata", kit érdekel, megbízható, kényelmes, és NAGYON biztonságos.A Suzukiba beledöglök egy balesetnél, a BMW-be nagy valószínüséggel meg nem.

Rock me Amadeus 2010.07.24. 22:07:50

@főtengelyköszörülőkisiparostanonc: értem én az álláspontodat, de a pénteki eset sem a BMW-sek iránti pozitív érzést segítette elő. Tegnap meg hogy hogynem a Váci úton vészvillogót kib*szva volt a szélső sávban egy BMW, a tulaja meg a menő kocsma kiülős részén üldögélt (a nyaktérfogatból következtettem arra, hogy ő a kocsi tulaja). Kb. 500 méter után el is húzott mellettünk, majd úgy előzgetett előttünk a Bajcsyn, hogy kiment a három sávos út bal szélére, majd index nélkül persze be a belsőbe, majd újra ki a szélre. Jó játék ez, csak ne más bőrére csinálja. A bazilikánál ott posztoltak a rendőrök, nem is foglalkoztak vele (lehet ez a saját életük megmentését is jelentette egyben). Nem előítélet van, hanem tapasztalat, és ennek hozadéka, hogy Ti normálisok is szívtok.

boldii10 2010.07.24. 22:09:46

@Glg: Esetleg: Jön a Hummer és mi kimegyünk, hogy elférjen? Olyan hihetetlen sztori ez, hogy nem lehet elfogadni?

De egyébként nem értem, hogy mi a haladó sáv, ha arra gondolsz, hogy nem engedjük KI a hummert, akkor valahol eltévedtél, mert én arról beszélek, hogy talán BE nem kéne engedni a lassabban közlekedőket, hanem inkább elmenni előlük.

boldii10 2010.07.24. 22:13:08

@"streetfighter": Remélem ilyenkor örülsz, hogy kemény voltál. Miért nem engedted el a köcsög villogót? Nagyon lemaradtál volna miatta? Vagy praktikusan: Téged megelőz, előtted levőket levillogja, te meg mögötte békésen elsuhanhatsz.

Szóval miattam azt csinálsz, amit akarsz, de ez se neked nem tesz jót, se másnak.

"streetfighter" 2010.07.24. 22:26:36

@boldii:
Ezek szerint, te még mindig nem érted a lényeget.
Én kivárom a soromat, nem villogok mint a barom, bár megtehetném, mert én is tudok úgy menni mint az audis, sőt, de nem teszem, érted?
Ezért irritál, ha más nem így viselkedik!
És mivel ezzel felbosszantott, csak azért "üldöztem meg". Egyébként le se sza...tam volna.

''autónepper.'' 2010.07.29. 22:18:05

@"streetfighter": MONDTAM HOGY ST TOYOTA-val jársz:D:D:D

"streetfighter" 2010.07.29. 22:27:08

@''autónepper.'':

Soha nem "mondtad" (írtad) ki. :)
Ha csak a pörgős motort meg a közel 200 lovat említem, akkor sokan összetévesztik az Integrával vagy a Type-R-rel. :)
Nem tudsz egy eladó Audi 80-ast 1.8 -ast 1990 körülit?

''autónepper.'' 2010.07.29. 22:34:18

@"streetfighter": de írtam neked régebben csak nem reagáltál rá... de én tudtam mindig is hogy ilyen kocsid van... keres rá majd hogy írtam én neked...:P

hát ilyen idős audi most nincs sőt ismerős kereskedőket is hívtam nincs nekik ilyen... de ha lesz akkor beírom úgy is ide neked... ám mire kell neked donor autó lenne?

"streetfighter" 2010.07.29. 22:45:21

@''autónepper.'':
Írtál? Akkor nem vettem észre. :(
Az Audi egy ismerősömnek kéne, csak sajna elég sűrgős munkával összefüggésben.
Én japán fan vagyok! :)

''autónepper.'' 2010.07.29. 22:50:49

@"streetfighter": jah értem...:S hát sajna most ilyen nincs:S de csak ez az egy jó neki?:S

"streetfighter" 2010.07.29. 23:10:57

@''autónepper.'':
Valami miatt megálmodta ezt a típust és csak 250.000-re lenne rá.

''autónepper.'' 2010.07.29. 23:21:26

@"streetfighter": :) jó ha napokba véletlenül befut egy ilyen szolok majd de csodákra én se vagyok képes;):D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása