Friss kommentek

  • Carscache: Are radar detectors legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulations i... (2024.02.07. 07:09) Szerintem ezt beszopták sokan
  • Carscache: Are radar detectors are legal in Ohio? for passenger vehicles, but not for commercial vehicles. Understanding the regulatio... (2024.02.07. 07:09) A Toyota C-HR okos elektronikája
  • Carscache: Mark your calendars and rev up your anticipation! The official release date for the 2024 Hot Rod Power Tour announcement is... (2024.01.02. 10:37) Statisztikailag pont jó
  • Lángoló Nyelesfing: @kolbászoszsömle: Nem a lófaszt nincs te büdös faszszopó (2023.11.08. 23:32) Ködlámpás köcsögök
  • Carscache: For optimal EV battery performance, follow these EV battery charging best practices: use a dedicated charger, avoid frequen... (2023.07.10. 11:58) Kényelmes utcaseprő
  • Carscache: Get ready to experience pure adrenaline with the 2023 Aprilia RS 660 Extrema. Priced competitively, this high-performance m... (2023.07.04. 08:37) Menthetetlen idióták mindenütt
  • Carscache: Discover the perfect balance between affordability and quality with the best budget camera for car photography. Capture dyn... (2023.06.30. 09:54) Válaszol a lapos kerekű hummeres

Olvass Totalcart!

Nincs megjeleníthető elem

Közösködj Facebookon!

Címkék

ablaktörlő (2) adás vétel (1) adó (1) alkohol (9) árvíz (6) autó (1902) autókereskedés (5) autólopás (14) autómosó (1) autópálya (180) autóvadászat (5) backdoor (2) baleset (290) bamako (1) belváros (41) béna (200) benzinkút (38) biztonság (727) biztonsági öv (22) biztosítás (37) bkv (27) blog (39) bringások (1) budapest (634) büntetés (334) busz (19) buszsáv (33) C-HR (1) cserbenhagyás (36) csúszós (22) diplomata (1) dugó (111) elektronika (1) előzés (54) eredetiségvizsgálat (2) erőszak (162) eső (13) fekvőrendőr (2) felni (1) feltörés (3) fényszóró (12) fólia (2) gázolás (8) görkorcsolya (1) gumi (39) gyalogos (115) gyömrő (1) gyorshajtás (206) halálos (1) híd (13) hirdetés (1) hitel (2) (24) hülye (853) index (22) járda (13) jég (22) jogász (29) kanyarodás (17) kátyú (7) kéregetés (4) kerékbilincs (13) kerékpár (100) ködlámpa (10) körforgalom (25) környezetszennyezés (13) környezetvédelem (10) követési távolság (22) közlekedés (1572) közösség (22) közterület felügyelet (57) KRESZ (1) kresz (720) külföld (58) lámpa (70) lehúzás (203) M5 (1) máv (4) mazsola (22) média (10) megkülönböztető jelzés (11) mentő (29) mese (3) metró (2) motor (84) mozgáskorlátozott (46) műszaki hiba (15) műszaki vizsga (3) navigáció (16) női sofőr (113) nyereményjáték (41) okmányiroda (2) oktatás (21) öreg (16) parkolás (360) polgárőr (1) póló (7) pozitív (52) radar (1) rendőr (260) rendszám (25) részeg (24) robogó (16) sorompó (3) sportautó (4) start (2) szabályzat (9) szakértő (10) szélvédőmosás (7) szerviz (19) sztereotípia (275) születésnap (1) tábla (55) találkozó (24) támogatás (8) tanuló (7) taxi (45) teherautó (56) tél (4) telefon (1) tempomat (1) tömegközlekedés (57) totalcar (3) TOYOTA (1) traffipax (36) tudatlanság (1) tükör (21) tűzoltó (8) útfelújítás (46) útlezárás (71) vasút (5) veszélyes (828) video (82) villamos (22) záróvonal (11) zebra (90) Címkefelhő

Feedek

 

Késsel fenyegetőzött az M7-esen

2010.07.19. 13:19 :: SilentSound

Nincs is fontosabb az életben, mint a boldog, kiegyensúlyozott család. Ehhez hozzá tartozik, hogy hétvégére lemenjenek a Balatonra, hogy kipihenten, mosolyogva térhessenek vissza elcseszett fővárosunkba. Persze már az úton is eldurran néhányak agya, mert nincsenek rá felkészülve, hogy rajtuk kívül még pár ezren szeretnének az M7-es autópályán hazajutni. És ilyenkor születnek azok az esetek, mint amit KisEmberke is beküldött, ráhúzás a másik autóra, fenyegetőzés nagykéssel. Hadd tanuljon az a gyerek ott a hátsó ülésen!

Viszonylag régen autózok (15 éve), mostanában viszonylag sokat (40000 km/év), sok mindent láttam már, de amivel tegnap találkoztam, az eléggé gondolkodtatott, idáig nálam ez a csúcs. Vagy a legalja?:)

Tegnap délután dolgom volt Zala megyében, Pestről indultam, az M7-esen haladtam, semmi probléma nem volt. Viszont út közben átnéztem a túloldalra és előre elkezdtem sajnálni magam, tudtam, hogy a balatoni csúcsforgalomban fogok visszajönni. Semmi probléma, szoktam járni a Balatonra, jópárszor megoldottam már ezt az utat, gondoltam most sem fog gondot okozni. Elintéztem a dolgom és fordultam is vissza Pest irányába.

Két barátommal a kocsiban haladtunk az autópályán, beszélgettünk, szólt zene, Siófokig semmi gáz nem volt. Ekkor elkezdett sűrűsödni a forgalom és ezzel arányban megjelentek az idióták (Jobbról előz, fékezget, letol, stb.). Ezek az emberek nem zavarnak, 15 év alatt megtanultak őket kezelni.

Totál tömött sorok, kialakult egy lassabb külső sáv (90-110) és egy gyorsabb belső (130-150). Mi a belsőben közlekedtünk, vártuk, hogy 3 sávos legyen az autópálya (Székesfehérvárnál). Folyamatosan azt játszottuk, hogy a megtartott követési távolságunkba vki jobbról befúrta magát, lassítottunk, hogy az új jövevénnyel is meglegyen a megfelelő követési táv, de nem érdekelt, nem siettünk sehova.

Viszont a visszapillantóban megláttunk egy Ford Explorert, aki fúrta magát előre. Jobbról mellém ért, próbált elém "sorolni", de utolért egy lassabb autót (90-110). Majd az kikerülte, megint utolért, elment mellettem. Előttem volt egy másfél autóval, mikor kitette az indexet, hogy bejön elém. Lassítottam, hogy beférjen, de valami miatt meggondolta magát, mégsem jött be a belsőbe. Közben engem a lassítás miatt elkezdett tolni egy BMW, úgyhogy visszagyorsítottam olyan 140-re. Mikor mellette vagyok Mr. Idiótának, gondolt egyet az emberünk, index be, és kezdte rámhúzni a kormányt!

Nem ijedtem meg, tartottam a pozícióm, de közben nyomtam a dudát folyamatosan. Mr. Idióta észrevett (bár az eset után arra tudok csak gondolni, hogy direkt csinálta az egészet, hátha megijedek) és visszatakarodott a sávjába. Én lezártnak tekintettem az incidenst, de nem ő!

Párhuzamosan haladtunk, amikor gyorsítottam ő is gyorsított, amikor lassítottam, ő is lassított. A jóbarátom az anyósülésről mondja nekem, hogy Mr. Idióta nagyon dühös. Oldalra nézek és látom, hogy nagyon üvölt vmit, az öklét mutogatja, szemmel láthatólag fenyegetőzik. Lelassítottam picit és mutattuk neki, hogy menjen ha ennyire sietős.

De ő csak azért is, maradt mellettem, továbbra is üvöltözött, viccesen rázta az öklét. Erre a kocsimban hátul ülő lány kiröhögte, hogy ennyire nem tud magával mit kezdeni a pali. Erre Mr. Idióta oldalra nyúlt és elővett egy kést, olyan hosszú volt, mint egy bajonett! És imitálva megmutatta, hogy fogja elvágni a torkunkat. Azt hittem rosszul látok!

Nagyon durván el volt torzulva a feje, szemmel láthatólag abban a pillanatban komolyan gondolta a dolgokat. A probléma az volt, hogy a döbbenet után, inkább vicces volt a sztori, a betorzult vörös fej, a kidagadt erek a homlokán, ahogy épp a saját torkát nyiszálja, ezért...mind a hárman kiröhögtük!:))) Egyszerre volt szánalmasan nevetséges és nevetségesen szánalmas. A pali látta, hogy nem igazán ijedtünk meg, ezért kicsit ránk húzta a kormányt, annyira nem hatott meg, céges vassal voltam, tartottam a pozícióm. De akkor megláttam!

Ott ült a HÁTSÓ ÜLÉSEN EGY KISGYEREK, beszíjazva egy gyerekülésbe!!! Na ez csapta ki nálam a biztit. Mr. Idióta nyomott egy satuféket, lemaradt és soha többet nem láttuk.

"Gratulálok" az apukának, büszke lehet rá a kisgyerek, gondolom már most is trainingezi, hogy "Kisfiam/Kislányom, ha vélt vagy valós sérelmed van az úton, elő a kést/pisztoly!" Milyen felnőtt lesz egy ilyen gyerekből??

Emberek, egyébként ez kimeríti az életveszélyes fenyegetés fogalmát? Mit lehet ezért kapni? Érdemes lett volna kihívni az autópálya rendőröket??

ui1.: A poén az, hogy nem derült ki, hogy Mr. Idiótának mi a baja.

ui2.: Tudom, én vagyok a hülye és menjek a búsba... :)

263 komment

Címkék: közlekedés autó hülye erőszak veszélyes autópálya

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tboykaa 2010.07.19. 13:23:57

Mondom én, hogy a Balkánon vagyunk...:(

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.19. 13:37:19

Ez újdonságnak,vagy érdekességnek számít?

Lacaca 2010.07.19. 13:41:41

Most áruljam el, hogy én voltam? :) Üssetek!

Circus 2010.07.19. 13:42:10

Meleg + csúcsforgalom + frusztráció = poszt.

No, ezért kerülöm a Balatont nagy ívben ilyenkor. Is.

Ottopappa 2010.07.19. 13:47:29

Balatonra csak májusba vagy szeptemberbe... Vagy szilveszterre csúszkáni a jégen... :)

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2010.07.19. 13:53:07

"Előttem volt egy másfél autóval, mikor kitette az indexet, hogy bejön elém."
Ha már előtted volt, hogy akart eléd menni? Nem értem. :-(

Moleman 2010.07.19. 13:54:16

Ilyenkor rendszámot is légyszi.

cork77 2010.07.19. 13:57:41

Horgászni volt, kés ott maradt. Csak szegény gyereket sajnáltam volna ha véletlenül apuka a saját nyakát nyiszálja el mutogatás közben.

Marcellusca 2010.07.19. 13:59:38

@Lacaca: Én nem bántalak. :)
Úgysenem tanúná belűle. :DDDD

Ahamm 2010.07.19. 14:03:35

Már megint a régi problémám. Mondjátok már el az embernek, hogy mondjon rendszámot is! Vagy olyan nehéz lenne megjegyezni? Az ilyennek nincs joga semmilyen védelemre!
Fénykép? Nincs fényképes mobilod sem?
Látod, sokan kiröhögik azokat, akiknél állandóan van fényképezőgép, pedig...

Lacaca 2010.07.19. 14:04:07

@kekecke: Miért, mögé kellett volna, amikor előtte járt?

tboykaa 2010.07.19. 14:07:50

@Ahamm: Mert olyan qrva sok Ford Explorer rohangál az M7-en (tucatautó:))utakon, késsel fenyegetőzve, gyerekkel a hátsó ülésen. Ha olvassa az ember, akkor magára fog ismerni. Sztem...

Agyalap 2010.07.19. 14:08:57

Nem 40 ezer az az éves 400?
Amúgy meg úgyis meghal magától idióta barátunk - csak mást ne vonjon bele az akciójába. Szegény gyerek... mi lesz így belőle?

kamushamus 2010.07.19. 14:14:39

ui3.:Kicsit hazudós is vagyok,de nézzétek el nekem.(évi 400000km lol)

misitcom 2010.07.19. 14:15:14

Ne csodálkozzon a posztoló,hogy kihozza a vadállatot a kedves apukából.Lehet,hogy órák óta próbálta elaltatni a gyereket.Már az össze altatódalt elénekelte neki kétszer mire elaludt.Erre jön egy elmebeteg és tövig nyomja a gyerek fülébe a dudát.Persze a gyerek felriad,apuka bepipul.Ja,és nem kés volt hanem a gyerek kedvenc játéka.Apuka nagyon szőrős szívű lehet.Hat éves kor alatt gránát és pisztoly szóba se jöhet.

Hózentróger 2010.07.19. 14:23:19

@misitcom:

Viccnek szántad, pedig van benne igazság, amit irsz.

Nekem is 10 hónapos a fiam, de kevés dologra vagyok annál idegesebb, mint mikor valami boldogtalan eszement módon nyomja a dudát ok nélkül. Ahányszor már az én fiamat is felébresztették igy, el se tudom mondani.

Persze nem állnék neki késsel fenyegetőzni, de biztos könnyen leolvasható a számról az eltátogott 'kurvaanyádbuzi'.

sx7 2010.07.19. 14:23:36

szép jelenet jutott erről eszembe:) Apuka ordítva húzgálja a bozótvágót a nyaka elött miközben néz átfelé a belső sávba.Elötte fékeznek valami miatt ,ő már nem tud megállni belecsattan az elötte haladó kocsiba -légzsák bumm-átüti a nyakán a macsétát ,apuka leesett vicsorgó feje az utód ölébe landol:D

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.19. 14:26:46

A levélíró kérésére kivettem egy nullát az évente futott kilométerek számából, jelezte, hogy csak elírás volt a 400000 km. :)

sx7 2010.07.19. 14:28:18

Ezeket a hülyéket tényleg legjobb kiröhögni.Sokkal jobban idegesíti őket ,mint ha felvennénk a kesztyűt.

Lacaca 2010.07.19. 14:29:41

@SilentSound: A kis rutintalan mazsola!

Dester 2010.07.19. 14:29:57

Erről a sztoriról az az Indiana Jones rész jutott eszembe, amikor a szamuráj elkezd hadonászni a karddal, Jones meg flegma fejjel lelövi. Itt is kíváncsi lettem volna, mit kezd magával akkor, ha ti meg előhúztok az ülés alól egy duplacsövűt, vagy egyáltalán csak egy légpuskát vagy gázpisztolyt. :DDD

Hózentróger 2010.07.19. 14:30:35

@sx7: Egyértelműen ezt kell csinálni. Hátha elviszi a szive...

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.19. 14:36:52

@SilentSound: CSak a következő poszt nehogy az ideges kisgyermekes szülőkről szóljon majd.@náthásp: és kollégái részvételével.

Én szeretek dudálni az ismerőseimnek,barátaimnak,meg a szép lányoknak az út szélén.

Indoklást is tudok,azért dudálok,nehogy valamelyik be akarjon szállni a kocsimba idő előtt,és így kerülöm el a baleseteket, a KRESZ engedi ezt.

Dudára fel,gondolkodtam már,hogy felkérem @Lacaca:-t,hogy ő vezessen,én meg veszek egy dallamkürtöt,és veretünk a Budapesten,és idegesítjük a népet,hogy legyen még pár jó poszt,mert a sok ideges ember,pár kereszteződéssel arréb,majd beleköt egy zebrán átkelő fiatalba,vagy villamosfutárba,vagy megelőzni a diplomata konvojt,hogy "nehogy már feltartsanak vazze,kint van a 70-es tábla,ezek meg 50-nel mennek."

1kutya 2010.07.19. 14:38:19

@sx7: áhhh...

nem kell ahhoz kés!

guglizd ki az explorer visszahívásokat és rögtön lejön, hogy egy jó kis 130-as karambolnál a feje sem marad meg a vicsorgónak:-DDD

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.19. 14:40:13

@Lacaca: Azt ne áruld el légyszíves,hogy a mögötted lévő autóban én ültem,és tudjuk a posztoló rendszámát,és azt is tudjuk,hogy hol szokta viszgáztatni az autóját,így a következő vizsgán olyan hibát találnak,ami miatt sajnos ki kell majd vonni ideiglenesen a kocsit a forgalomból,így majd villoghatnak a buszon,mikor majd újra mennek munkába.

Weheheheeee

Lacaca 2010.07.19. 14:41:23

@1 Fószer: Jó ötlet, de én mostanában csak parasztban szoktam parkolni, ez az egyetlen szórakozásom :)

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.19. 14:48:49

@Lacaca: Készítesz róla gyorsan egy képet,beküldöd,és elkezded szidni,hogy lehet valaki ekkora szemét,hogy így parkol,és Üzbegisztánba kellene az ilyeneket szállítani.

Marcellusca 2010.07.19. 14:55:07

@SilentSound: Az ámátőr!
Csak ennyit megy, oszt' még felvág vele?
xDxDxD

Alex3000 2010.07.19. 14:56:19

Nem tudom miért gondolod, hogy Te lennél a hülye. Az ilyen eseteken már tényleg csak mosolyodni lehet, hiszen ezt már nem tudja hová rakni az ember. Kívánom az ilyeneknek, hogy kenődjenek fel a legközelebbi fára, és így a társadalom megszabadul egy újabb evolúciós zsákutcától.

1kutya 2010.07.19. 15:15:40

@Babu2000: ha elolvasod végig, akkor láthatod, hogy nem!

pont a mögötte ülő utódot tanítgatja.

hacsak nem lesz rövid időn belül egy atomvillanás valahol a közelben, akkor ez már elvette a magvait. sajnos...

1kutya 2010.07.19. 15:16:37

>elvette=elvetette<

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.19. 15:26:51

Én az exploeress is meghallgatnám, hogy mi l,ehetett az ok, szerintem elképzelhető, hogy valaki nem tartott jobbra :)

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.19. 15:53:05

@...::: Flúgos Kamionos :::...: Az nem derül ki,hogy a posztolónak milyen céges autója,mert lehet ez hozta ki a sodrából.

Bizots van rajta valami felirat,amiért bepipult.

borso 2010.07.19. 15:55:47

az idegbetegebb filmes énem szerint ilyenkor elővenni egy 38-ast és mosolyogva átlőni hozzá-na jó túl sok Ponyveregényt néztem :-) - ha a normális mindennapi énemet nézem, akkor átnézek, lesajnálón elnyomok egy mosolyt és megyek tovább, istenbarma pedig vesztésre ítélt utódjával had örjöngjön tovább a maga kis szánalmas életében....

Marcellusca 2010.07.19. 16:06:22

@1 Fószer: Ohóóóóó, ugyi, ugyi. :)
Lehet, Family Frost-os volt, csak nem vette észre - motor- és szélzaj elnyomta - a bekapcsolt hangszóróját. :D

"Szólj anyádnak, hozzon pénzt!" :DDDD

J_W 2010.07.19. 16:08:48

@Circus: Én megoldottam. Itt kell lakni.

potha 2010.07.19. 16:26:09

"ezért kicsit ránk húzta a kormányt, annyira nem hatott meg, céges vassal voltam,"

Ha a saját céged lenne, lehet jobban érdekelne.
Nagyon utálom azt a hozzáállást, hogy "jaj, ugyan ez céges, majd a cég kifizeti stb..."

Szerinted a cégnek mi a szarból van? ha neked kéne fizetned a kárt, máris izgatna.

Jól kiragadtam amúgy a lényeget :D

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.19. 16:34:27

@1 Fószer: Lehet, de az meg külön klinikai eset, ha emiatt dühöng.

@potha: A biztosító fizeti :)

[mike] 2010.07.19. 16:39:59

Ez abszurd poszt, de tény, hogy tömött, 110-120-as átlagú autópályán nem lehet konfliktusok nélkül folyamatosan a belsőben haladni. Én már kihevertem a hazautat:) Habár este 10-kor indultunk a tó mellől, szépen televolt az emhetes...

KisEmberke! 2010.07.19. 17:20:26

@potha: Egyrészt a biztosító fizet, nem a cég. Másrészt: igen, SOKKAL jobban érdekel, ha a saját autómat zúzza meg vmi őrült, mintha a cégeset. Tudom, Nálad ez biztosan fordítva van, de én már csak ilyen önző vagyok...;)
(egyébként természetesen nem jelenti azt, hogy sz@rok a cégesre és töröm-zúzom...)

1kutya 2010.07.19. 17:25:38

@KisEmberke!: rossz példa, de én pl. most jobban örülnék, ha valami marha csinálna egy jó kis gtk-t a sajáton, mert fél éve nem tudom eladni, sőt ha el is tudnám, akkor is kevesebbért, mint amit a biztosító fizetne.

a céges lezúzását meg éppen nem szeretném, mert egy kolleganőét zúzták le egy hónapja és azóta sem kapott másikat, mert a flottakezelőnél nincs semmi a telepen, az újat meg kellett rendelni, addig meg szív egy valahonnan előbányászott, klíma nélküli fossal:(

KisEmberke! 2010.07.19. 17:28:53

@1kutya: Nálam pont fordítva van. A sajátom jó kis van, nagyon sajnálnám, ha lezúzná vmi vadbarom, mert sokat dolgoztam érte. Persze, annak sem örülnék, ha a cégest zúzná le vki, de nem fájna annyira...

szaGértő 2010.07.19. 17:39:21

@J_W: Én nem lakom ott, ezért úgy szerveztem, hogy hétfőn megyek le és pénteken jövök haza. Oda-vissza lehet sajnálni a sorbanállókat...

1kutya 2010.07.19. 17:53:19

@KisEmberke!: persze, általános esetben így gondolkodik mindenki, de azért írtam, hogy lásd: kivétel erősíti a szabályt.

1kutya 2010.07.19. 18:01:07

@szaGértő: meg illene a pöstinek is felkelni reggel időben és nem mindenki 10-12 között akarna lemenni a balcsira.

az már csak hab a tortán, hogy ráadásul nem 35fokban, hanem a reggeli "hűvösben" kocsikázhatna le a tóra...

''autónepper.'' 2010.07.19. 18:10:14

ezért jó le fóliázni a kocsit mert egy isten barma se tud a pofánkba bámulni... úgy szeretem mikor meg állok lámpánál vagy akár menet közbe is és csak néz és újra csak néz és nem lát be...

azért a kis srácot nem kellene veszélyeztetni a hatsó ülésen szerintem...:S

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.19. 18:22:34

@szaGértő: Én meg próbálom ilyenkor kerülni a Balatont.
Max csak fuvar gyanánt megyek arra,de akkor is menekülök onnan,amint lehet.

AMúgy én ilyen kis városiként nem értettem soha,miért szeretnek a budapestiek órákat sorbanállni egy hülye állóvíz miatt,főleg,mikor az aszfalt felett van 45 fok. Nekem ennyit nem ér meg,de lehet szeretik sanyargatni magukat az emberek???

szaGértő 2010.07.19. 18:29:50

@1 Fószer: A gyerekek le akarnak menni. Egyébként én is a gyömrői tóra járok. Itt van 500 méterre, olcsóbb, és az, hogy látom a túlsó partot vagy nem, az rohadt mindegy.

Egyébként az, hogy helyben nyaral az ember, vagy máshol, az csak abból a szempontból nem mindegy, hogy otthon könnyebben riasztanak be, ha meló van. Máshol könnyebben lehet mondani, hogy nyaralok, nem vagyok otthon.

tundrazuzmo (törölt) 2010.07.19. 18:42:59

Nem értem miért nem tudnak számolni az emberek? Budapest-Balaton út hétköznap 1,5 óra, hétvégén sokan vannak, akkor többel lehet jönni, úgyhogy 1 óra alatt megvan.

Kihúzom a seggemet a tóból délután ötkor, és naná, hogy a fél hetes híradót már otthonról akarom nézni, nem?

Highway to hell 2010.07.19. 18:46:20

Siófok kb. 100 km Budapesttől. 90-110 közötti tempóval megvan 70-80 perc alatt. Miért kell a belsőben tolni egymást 130-140-el, aztán meg postot írni a külsőben mutogató szerencsétlenről?
Ülj le fiam, egyes.

[mike] 2010.07.19. 18:56:58

@Highway to hell: Minek kell felmenni a sztrádára és 90-nel csesződni, mikor 130-cal is lehetne menni kívül-belül?
Állj ki a folyosóra gondolkodni!

csz0 (törölt) 2010.07.19. 19:54:16

"És imitálva megmutatta, hogy fogja elvágni a torkunkat"

No akkor előtte egy még nagyobb vas kellett volna nyomjon egy satut, ennek a légzsák ki, egy fej mínusz...

KisEmberke! 2010.07.19. 20:27:08

@Highway to hell: Ezek esetben ott a 7-es út 90-es haladásra. Vagy a külső sáv az M7-en. Ja és nem kötelező a postot elolvasni, pláne nem reagálni (hülyeségeket). Köszönöm a szót.

röntgenszeműlány 2010.07.19. 20:30:14

"Rám húzta a kormányt a barom béemvés, közben üvöltözött, majd amikor kiröhögtem, elővett egy bozótvágó kést. Menten nem röhögtem többet."

Azt nem lehetne, hogy olyan írja a címlap beharangozóit, akinek nincsenek alapvető szövegértési problémái?

Highway to hell 2010.07.19. 20:30:15

@[mike]:Nem vagyunk egyformák. Azért kell néha 90-re lassítani, mert aki szabályosan jobbra tart, az utoléri a volánbuszt, (a kamiont, az utánfutós fattert, a szakadt kadettet) és nem lehet besorolni a belső sávba mert ott 120-al vonatoznak. Aztán amikor a belső sávban versenyzők meglátják az érdi emelkedőt akkor lelassulnak 100-ra. Ezért nem lehet 130-al menni kívül-belül.

Бабаяга 2010.07.19. 20:33:32

@1 Fószer: "Én szeretek dudálni az ismerőseimnek,barátaimnak,meg a szép lányoknak az út szélén."
Ha még nincs nőd, akkor ajánlok az utcánkból egyet, aki ha elmegy (naponta 4-5x) anyucija ablaka előtt akkor háromszor is rátehénkedik a dudára. Én nem értem: ha hiányzik anyucinak, akkor ugorjon fel hozzá, vagy hívja fel. Vagy csak dicsekedni akar, hogy sikerült összevakarni egy suzut, és még a bank se vette vissza?
Komám reggelente akkor jön be Pestre, amikor én megyek ki, tudunk integetni, de ha az ország másik végében jöttünk szembe, akkor is elég volt a villogás. (Mondjuk nekem elég ritka autóm van, így könnyű kiszúrni a sorban.)

A posztolónak üzenem, hogy nem lehet olyan sokat nyerni azzal a 20km/h-val Siófok és Bp között.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.19. 20:43:14

"Emberek, egyébként ez kimeríti az életveszélyes fenyegetés fogalmát? Mit lehet ezért kapni? Érdemes lett volna kihívni az autópálya rendőröket??"

Mindig az a kérdés mit lehet bizonyítani. A bajonett hosszúságú késnek látszó tárgy pedig a közbiztonságra különösen veszélyes eszközök kategóriájába tartozó cucc. :)

175/2003. (X. 28.) Korm. rendelet

3. § (1) Jogszabály eltérő rendelkezése hiányában tilos a közbiztonságra különösen veszélyes eszközt közterületen, nyilvános helyen - ideértve az ott lévő járművek belső tereit is -, valamint közforgalmú közlekedési eszközön birtokolni.

A közbiztonságra különösen veszélyes eszköz: a) az olyan szúró- vagy vágóeszköz, amelynek szúróhosszúsága vagy vágóéle a 8 cm-t meghaladja, továbbá a szúróhosszúság vagy a vágóél méretétől függetlenül a dobócsillag, a rugóskés és a szúró-, vágóeszközt vagy testi sérülés okozására alkalmas egyéb tárgyat kilövő készülék (különösen: íj, számszeríj, francia kés, szigonypuska, parittya, csúzli)

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2010.07.19. 20:44:49

@''autónepper.'':

hiaba foliazod korbe az autod, attol meg ugyanugy fognak pampogni. es ha pirosnal nincs kedved lehuzni az ablakot hogy illedelmesen meghallgasd, akkor meg le is fognak kopni. persze ki lehet szallni ezek utan kemenykedni, de ez nem mindig megoldas :)

temahoz kapcsolodoan: miert nem jartok amugy ejjel Balatonra? viszonylag uresek az utak, no stress, szerintem ennyit meger a nyaralas. sotetben raadasnak jobb is vezetni

Szilu Bácsi 2010.07.19. 20:45:21

...ezért kicsit ránk húzta a kormányt, annyira nem hatott meg, céges vassal voltam, tartottam a pozícióm."
Ja, és a céges autó jobban megvéd, ha keresztbe álltok az autópályán, és még tíz másik belétek durrant 130-cal. Én nem lettem volna nyugodt, ha valaki autópálya tempónál rám húzza az kormányt.

KisEmberke! 2010.07.19. 20:46:04

@Бабаяга: Nem siettem sehova. Nem azért mentem a belsőben, mert siettem. Sztem teljesen jól haladt a forgalom néhány vadbarmot (pl. ezt a késest leszámítva). Viszont nem fogok 90-el tötymörögni a külsőben, ha lehet menni tempós 130-al a belsőben. Ez olyan nagy gond lenne? Ismétlem: teljesen tempósan és nyugodtan lehetett haladni, gond nem volt. (Budapest-Balatonszentgyörgy oda-vissza) Még a BMW-sekkel sem...:) Csak ezzel a késes vadbarommal. Valaki írta az előbb: Valamilyen szinten a Balkánon élünk...:(

Edmond Dantés 2010.07.19. 20:48:19

Fotózni kell, közúti veszélyeztetés + közbiztonságra különösen veszélyes eszköz, útközben telefon a yardra és tuti kiszedik.

''autónepper.'' 2010.07.19. 20:48:42

@gergo: nem szoktam tudomást venni ezekről ha meg annyira akar valamit akkor kiszállok azt már hirtelen nincs kedve pampogni. próbáld ki hogy te sem veszel tudomást róluk azt akkor egész nap higatt leszel:) és hozzá teszem én is jobban szeretek este vezetni : )

Highway to hell 2010.07.19. 20:48:54

@KisEmberke!: Szeretek olvasni, postokat is.
Sokan reagálnak, mindenfélét, csakúgy mint Te vagy én.
Mindenesetre én kérek elnézést, nekem kellemetlen.

indapass90210 2010.07.19. 20:50:27

A közbiztonságra veszélyes tárgy birtokláta megállt volna.

The_Genius 2010.07.19. 20:51:54

Na nálam ezért van mindíg egy méretes gázpisztoly, (eredeti tökéletes másolata) kézre a kocsiban is.
Lehet jönni a sok baromnak...

KisEmberke! 2010.07.19. 20:53:34

@Szilu Bácsi: Jogos. A céges vas nem véd meg. Itt inkább arra gondoltam, ha törnie kell vminek, akkor a céges vas fáj kevésbé (mint a saját). Egyébként nem tudom miért, megmagyarázhatatlan nyugodtság jött rám, vhogy éreztem, hogy úgysem mer nekem jönni, csak ijesztget. Nem tojtam be és kész. És akkor még nem is beszéltünk a kisgyerkőcről a hátsó ülésen...:( Nem kis autóban ültünk mi sem, megsérülhetett volna ő is, ki az az idióta vadbarom, aki vélt vagy valós sérelemért kockáztatja a gyereke életét???

Peti80 2010.07.19. 20:54:38

Megjönnek az idióták (többes (sokas) számban), letol, jobbról előz: a világ egy mazsola szemszögéből.

indapass90210 2010.07.19. 20:56:30

@1 Fószer: a parton lehet csajoni, és nem érhet akkora meglepetés :) Ha meg van légkondi, kit érdekel, hogy mennyi a hőmérsélet az aszfalt felett.

Бабаяга 2010.07.19. 20:58:51

@KisEmberke!: A 7-es úton gyakorlatilag végig 40-s korlátozás van, ráadásul még néhány forgalom lassító lámpát is felszereltek. (Pl.: Martonvásár)
Ha 110 km-t jössz a Balatonról, akkor 110-zel egy óra, 130-cal kb. 52-53 perc. 90-nel pedig kb. 72 perc. Hatalmas órákban mérhető veszteség! Nyersz nem egész 10 percet, ha végig nyomod a 130-t, és veszítesz 12 percet, ha valamiért tötymörögni kell. Ha már bevállalja az ember fia hétvégén a Balatont, akkor azt plusz 20 percet szánja rá!

KisEmberke! 2010.07.19. 20:59:50

@Highway to hell: Jaja. Úgy mint én. Csak van egy réteg, aki véres verejtékkel, mindenáron azt akarja kihozni minden postból, hogy a posztoló az idióta. (nem mondom, vannak olyanok is) Ha máshogy nem megy, belekapaszkodnak valami jelentéktelen hülyeségbe. (pl. miért nem megy vki 90-110-el az autópályán? Vicc...). Na EZÉRT nem akartam postot írni, de csak megírtam, mert ezt egy eléggé speciális eset volt...

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.19. 21:03:05

@The_Genius:

'Oszt engedély van-e mellékelve névre szólóan? :)

boldii10 2010.07.19. 21:05:10

Azért valamit leíratnék 10x.

Belső sáv = gyorsítósáv, nem lassítunk, nem beengedünk, gyorsítunk, előzünk, vagy menjünk ki, ha valakit be akarunk engedni.

Belső sáv = gyorsítósáv, nem lassítunk, nem beengedünk, gyorsítunk, előzünk, vagy menjünk ki, ha valakit be akarunk engedni.

Belső sáv = gyorsítósáv, nem lassítunk, nem beengedünk, gyorsítunk, előzünk, vagy menjünk ki, ha valakit be akarunk engedni.

Belső sáv = gyorsítósáv, nem lassítunk, nem beengedünk, gyorsítunk, előzünk, vagy menjünk ki, ha valakit be akarunk engedni.

Belső sáv = gyorsítósáv, nem lassítunk, nem beengedünk, gyorsítunk, előzünk, vagy menjünk ki, ha valakit be akarunk engedni.

Belső sáv = gyorsítósáv, nem lassítunk, nem beengedünk, gyorsítunk, előzünk, vagy menjünk ki, ha valakit be akarunk engedni.

Belső sáv = gyorsítósáv, nem lassítunk, nem beengedünk, gyorsítunk, előzünk, vagy menjünk ki, ha valakit be akarunk engedni.

Belső sáv = gyorsítósáv, nem lassítunk, nem beengedünk, gyorsítunk, előzünk, vagy menjünk ki, ha valakit be akarunk engedni.

Belső sáv = gyorsítósáv, nem lassítunk, nem beengedünk, gyorsítunk, előzünk, vagy menjünk ki, ha valakit be akarunk engedni.

Belső sáv = gyorsítósáv, nem lassítunk, nem beengedünk, gyorsítunk, előzünk, vagy menjünk ki, ha valakit be akarunk engedni.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.19. 21:07:50

@boldii:

Fogadok nem leírtad 10 x, hanem egyszer és bekopiztad 9 x. :DD

t0thl 2010.07.19. 21:08:27

Van olyan is, mikor a külső sáv teljesen üres, nagyon foghíjas, a belső meg tele van 110-zzel, 100-zzal araszoló idiótákkal, akiket az istennek sem lehet kikergetni a külsőbe, mind arra vár, hogy az előtte levő gyorsítson, vagy menjen ki.
Ilyenkor mit lehet csinálni ?

Бабаяга 2010.07.19. 21:09:00

@boldii: Akkor azt is írd le, hogy a követési távolság nem hely, ahová ha ügyes vagyok, akkor beférek. A követési távolságot meg kell tartani.
Én bizony időnként a belsőben is elveszem a gázról a lábam, ha valaki sültparaszt bejön az előttem lévő követési távolságba. (Biztos nem tanult az ilyen állat fizikát, és a reakció időről se nagyon hallott.)

KisEmberke! 2010.07.19. 21:14:41

@t0thl: Van olyan is. De itt nem ez volt a helyzet...;) Sőt van olyan is, hogy senki nincs az autópályán...;P
@Бабаяга: Így van. Ő a követési távolsági szakaszba fúrta be magát. Mivel úgy gondoltam, hogy kevés lesz, ezért lassítottam (levettem a gázról a lábam). De boldii gondolom MINDIG csak gyorsítani szokott a belsőben, még akkor is, ha utolér vkit. Jaaa...nincs is jogsija, mert akkor nem írna lesz ilyen baromságot...10szer...:)

1kutya 2010.07.19. 21:17:02

@Mityu: nekem van engedélyem egy önvédelmi lőfegyverre, van is, de eszembe sem jutna magammal hordani, ott pihen a sörétes mellett a fegyverszekrényben.

bár olvasva itt évek óta a kommenteket, meg posztokat, mostmár inkább magamhoz veszem:(

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.19. 21:18:23

@boldii: Én csak egyszer írom le, de lassan: a gyorsítósáv az nem a belső sáv, hanem az a sáv, amelyikben gyorsítasz, ha fel akarsz hajtani az autópályára. Más néven a csatlakozósáv :)

The_Genius 2010.07.19. 21:20:24

@Mityu: alap, hogy van engedély! nem is egyre!
azé azt betarcsuk!

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.19. 21:22:06

@1kutya:

Sajóecsegre menet élőben láttunk a poszthoz hasonló - igaz ütő-, szúró-, vágó és egyéb eszközöket nem láttunk - jelenetet az M3-ason. Két autós éppen ijesztgette, kergette egymást. Nem volt semmi... Sajnos ilyen világot élünk.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2010.07.19. 21:25:24

@t0thl: Hitelesíttetni a sebességmérődet, mert lehet, hogy pont 130-al mennek... :P

boldii10 2010.07.19. 21:25:41

Visszavonom. A belső sáv lassítósáv, mindenkinek az a dolga ott, hogy ott maradjon mindaddig, amíg előle nem tűnik el mindenki, és legalább 100 méter távolságra megelőzte a jobbra közlekedő utolsó autót.

Mindaddig, amíg a belső sávban előtted látsz bárkit, maradj ott, még akkor is, ha a jobb sáv teljesen üres!

Amikor véletlenül a külső sávban mész, és előtted 500 méteren belül autót látsz meg, azonnal menj be a belső sávba! Mivel 130 a sebességhatár, így elegendő 5 méter távolságban körülnézned, ha te is 130-cal mész, a többiek megérdemlik.

3 sávos részen a szabály: A külső sáv a kihajtóknak, a nyugdíjasoknak és a kamionoknak van. A középsőben illik legalább 100-110-zel menni, de szükség esetén a fentiek szerint a bal sáv használandó!

A követési távolságra minden körülmények között vigyázzunk, ha 100-al megyünk, és besűrűsödik a forgalom, akkor lassítsunk 80-ra, ha 80-al, akkor 60-ra, de a követési távolságot tartsuk, és ha valami barom jobbról előz, azt minden körülmények között engedjük be!

De Edére meg a bozótvágóra vigyázz!

boldii10 2010.07.19. 21:27:55

@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Végre valaki tudja mi az a gyorsító sáv. Akkor te vagy az, aki végre az elmúlt 5 évben először úgy hajtott fel az autópályára, hogy nem 50-nel hajtott végig majd besorolt, hanem fel is gyorsított... (ajánlott hely még a Lágymányosi Pesti felhajtója).

Szóval, bocs, teljesen belezavarodtam a dolgokba, olyan régen láttam valakit, aki valóban használt gyorsítósávot.

KisEmberke! 2010.07.19. 21:29:42

"3 sávos részen a szabály: A külső sáv a kihajtóknak, a nyugdíjasoknak és a kamionoknak van. A középsőben illik legalább 100-110-zel menni, de szükség esetén a fentiek szerint a bal sáv használandó!"

Te, ilyen helyihülye vagy?:DDD

boldii10 2010.07.19. 21:30:58

@KisEmberke!: Te még nem jártál az M7-esen? Tapasztalati tényekről beszélek!

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.19. 21:33:10

@boldii: Hát, lehetőségeim szerint próbálok minimum 80-nal felhajtani a zótópályára, ha lehet, kamionnal is minél gyorsabban. Persze azok miatt, akikről írsz, van, hogy én is csak 50-nel tudok felhajtani, mert előttem kolbászol. Hülye vagyok, ha ráfekszem a dudára? (a kérdés költői:))

Egyébként az előző hozzászólásoddal teljesen egyetértek, csak úgy éreztem, hogy el kell magyaráznom a "gyorsítósáv" fogalmát :)))

krj 2010.07.19. 21:37:20

@boldii: okos vagy, fiam, veled is csak sűrűbben vagyunk, nem szívesen ülnék be melléd. a hozzád hasonló népnevelők is életveszélyesek, meg azok is, akik szerint normális tempó autópályán a 90-110. a posztoló teljesen normálisan reagált a sok baromra, akik cikáztak, mert a belső sávban is egybefüggő oszlop haladt. ill. szerintem nem ésszerű kimenni a külsőbe, ha 200 m múlva újra mehetsz be és nem tartasz fel senkit ezzel.

a fenyegető barmokról meg csak annyit, hogy velem fényes nappal üvöltött egy taxis torkaszakadtából, (zóna, természetesen, kopasz, két aranykarikával és rengeteg sárga foggal) az astorián a terelésnél, mert nem engedtem be magam elé, ahová egyébként sem fért volna be, mert jobbról-hátulról érkezett,"későn", nyilván nem végigvárva a sort, index nélkül, mutogatva-anyázva.

Бабаяга 2010.07.19. 21:37:26

@boldii: "3 sávos részen a szabály: A külső sáv a kihajtóknak, a nyugdíjasoknak és a kamionoknak van. A középsőben illik legalább 100-110-zel menni, de szükség esetén a fentiek szerint a bal sáv használandó!"
Akkor én vagyok a lúzer, aki 130-t megy a külső sávba és ha utolérek valakit, akkor bemegyek a középsőbe, és csak végszükség esetén használom a legbelsőt?
Igyekszem betartani a jobbratartást az utakon és mivel naponta sokat megyek az M0-n, így igen gyarkan szenvedek a hozzád hasonlóktól, akik nem ismerik a követési távolságot, aztán sorra történnek a ráfutásos balesetek.
Gondolom neked élvezkedés a vezetés és nem munka, bár én csak 25-t megyek évente, már sok-sok éve, így biztos, hogy hozzád képest mazsola vagyok.

Netuddki. 2010.07.19. 21:38:00

Nem igaz, hogy nem volt senkinél egy kamerás mobil...

Viszont valóban nem ártott volna beszólni. Megállítják, aztán magyarázza ki magát amikor megtalálják nála a bajonettet.

Aki meg egyéb eszközöket mutogatna menet közben egy másik autósnak, gondoljon az előbbi mondatra. :P

1kutya 2010.07.19. 21:39:37

@Mityu: én is sokat járok arrafelé, de sajna a nagy kapítálista ,ulti ilyeneket nem tűrne meg a felcicomázott cégesben.

pedig néha kéne...

boldii10 2010.07.19. 21:40:16

El tudom képzelni a szituációt. Valaki Pitypalatypusztán előz egy kamiont, mögötte 10 autó. Jobbra több száz méteres szakaszon senki, a kamion megy 90-nel, az előző meg 95-tel.

Megelőzte a kamiont. Nem megy ki, mert már látja, rövidesen újabb kamion jön, úgy jó 500m-re, de a követési távolságot is tartani kell, ráadásul ha kimegy, nem engedik vissza a szemetek.

Marad bent. Mögötte tornyosul a 10 autó. Azaz nem teljesen. Mert jön mögötte egy autó aki tartja szépen a követési távolságot, eltávolodik jó 100 méterre, mögötte a következő is, és így tovább.

Végül jön majd' 1 kilométer távolságra valaki, legyünk szemetek, kopasz, fekete kocsival 160nal. Látja, hogy előtte 10 autó megy max 100-zal, hézagosan, nem sietnek, a jobb oldali sáv majd kilométer hosszan üres.

És felmegy benne a pumpa. Az előtte levő láthatja, hogy ő gyorsabb, de nem megy ki. Mert valójában ő csak vár. Szabályosan. Követési távolságot tart. Nem villog, nem gyorsít, nem megy az előző nyakára. Ő türelmes, rendes, szabály szerető és vár.

Bezzeg a kopasz izomagyú! Az a szemét szabályszegő kimegy a külső sávba, mert egyrészt a belső dugig van autóval és azért tényleg a jobb sávban kéne autózni, mert hát jobbratartás van, másrészt. És elborítja az agyát a köd, hogy a jobb sáv, aminek teli kellene lennie, hacsak nem éppen előz valaki, nos, az tök üres. Sőt, a belsőben valaki még nagyvonalúan lassítgat, beenged a külsőből előző autókat.

Azt gondolja, no ez itt nem normális. A gyors a lassú, a gonoszt beengedik, aki betartaná a szabályokat, azt szívatják, akinek még haja sincs, azt csesztetik, pedig hát fogyatékos. És ekkor visszakapcsol, gázt ad, és megelőz mindenkit a francba. Ha nem sikerül, előveszi kedvenc bozótvágóját és imígy kiált: "A bal sávban suhanni kell, mint a fecske, vagy ahogy a bozótvágó suhan a szélben".

A belső sávban ezt nem értik, röhögnek rajta, azt hiszik hülye. Végül kopasz barátunk rájön, hogy a hülyeség határtalan, ezért megáll, és beszedi a tablettáit, amit reggel elfelejtett bevenni.

Brigi \"B. A.\" főnöke 2010.07.19. 21:40:52

Na ez meg valami béna fordítás.

"Tartottam a pozícióm" (kétszer) + túl jó a helyesírás.

Gyenge, gyenge, gyenge.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.07.19. 21:41:56

Az ilyet simán érdemes kiszedetni a szervekkel. Hozzáteszem az olyan idiótát aki amikor a belső sáv 130-al megy, és a két autó között van kb 10 méter hely... ennek ellenére jobbról előz és a 10 méteres helyre akar bemenni folyamatosan, azt simán kiszedik a forgalomból ha megmondod a rendőröknek telefonban a pontos helyet, merre megy, és a rendszámot, és autótipust. És még nem is kell hogy nagykéssel vágja a saját nyakát. 8DDD Beszarás.

Hozzáteszem, egyszer volt egy hasonló egy orfk kommandós gyerekkel, aki civilben tök szolídan ment, de ott a végén az aktuális iq negatív bmw tulaj (ja, itt jegyzem meg, hogy a bmw-nek elég szar a image-a Magyarországon, a sok paraszt (itt kérek elnézést a földművesektől) tulajdonos miatt) a sima hiszti nem volt elég, de még konkrétan le is akarta szorítani + satufékezett is előtte. Elég szarul járt :)

Ja, igen a másik oldal meg amikor MINDENKI a belső sávban akar menni 100-110-el! Úgy hogy a külső tök üres... Pedig világosan benne van a kreszben hogy lehetőség szerint a jobb oldalon kell menni.

Ja és az index... örök téma. Annak aki nem képes agyilag az indexelést a kormányzással együtt is lekezelni, annak max lábbal hajtós műanyagmotorra adnék engedélyt, azt is a telkhatáron belül.

boldii10 2010.07.19. 21:42:24

@krj: Nem, tökéletesen nem értek egyet! A posztoló valakiket elkezdett beengedni, meg lassítgatni a belső sávban!

A Belső sávban NEM kell lassítani. Gyorsítani kell, előzni. Ha ennyire be akart valakit engedni, menjen ki, és engedje, hogy a háta mögül is megelőzzék. Ja, hogy így esetleg akár 5 kocsi is megelőzi? Pont ő mondta, hogy nem sietett, akkor ez miért gond?!

Szóval baromira nem értek egyet, ha jól értettem a történet leírását!

boldii10 2010.07.19. 21:44:48

@Бабаяга: Az a baj, hogy elhiszed, hogy én ezt komolyan írtam, éspedig azért hiszed el, mert az emberek 70%-a ma itthon így közlekedik.

krj 2010.07.19. 21:48:18

@boldii: ha valaki be akar jönni eléd, de pont nem fér be, akkor te is lassítasz, nem pedig gyorsítasz, mert a kreszben az is benne van, hogy mindent meg kell tenni egy esetleges közlekedési baleset elhárítására, ez pedig felülírja a jobbratartási kötelezettséget.

...::: Flúgos Kamionos :::... 2010.07.19. 21:51:47

@boldii: Gondoltam, hogy lesz, aki komolyan veszi :)))

boldii10 2010.07.19. 21:52:45

@WITCH: Ja és ha - már. Az index. Az autóval az a helyzet, hogy mindenki akar autót vezetni. Nem azért, mert a státusz, hanem mert ő vezethet! Irányít, a kocsi arra megy, amerre akarja. Megmutatja a kocsinak ... és az tényleg arra megy! Géperőből, nem ám úgy egyébként!

Megveszi a csilivili kütyüket. Csak megnyomja és az autó csodákat végez. Világít. Ablakot mos. Sőt, pár gombnyomás, és megmondja merre van Pécs.

Élvezi, hogy a gép úgy megy, ahogy ő parancsolja, és hogy mennyi kütyüt lehet nyomogatni.

Csak egy dolog zavarja. Az index. Mert ha azt használja, akkor ő már nem úr, akkor ő szolga. A gép elvárja, hogy ő meghúzza a kart, amikor sávot vált, meg kanyarodik.

Nem, ilyenkor nem számít, hogy milyen jó poén, meghúzom a kart, és villog az a kis izé. Ilyenkor az számít, hogy Józsi meg a Béla sem indexel, nem lesz vagi, ha ő meg igen. És különben is, ő az úr, itt ne dirigáljon a gép.

És tudjátokmit?! Múltkor hallottam, hogy többen azért nem haltak meg a kocsiban,
mert nem kötötték be az övüket!

(Azt egyébként külön szeretem, ha valaki parkolóból áll ki index nélkül és senki nem engedi ki, mert egyszerűen nem értik mit csinál. Az ilyen gyakorlatilag Darwin díj szerintem)

Бабаяга 2010.07.19. 21:55:12

@boldii: Oh yeah! Sajnos ilyen lelkes, élvezetből vezető urak-hölgyek között tekerünk mindennap.
Felülbírálom korábbi magamat: nem elég a jogsihoz a befejezett középfokú végzettség (szakmunkás bizi), kötelező fizika feladatsor is a sebesség témakörben mindenkinek, még annak is aki hosszabbítani akar!

Mellesleg én sokszor jártam már úgy az M7-n, hogy bekeveredtem a belsőbe és szerettem volna vissza menni akár a külsőbe is, de egyszerűen nem volt hely, mert középen is bedugult a sor. Tudom, a sebességkorlátok semmibevételével (a büntetési határ átlépésével) ezt is könnyen lehet abszolválni, és nekem senki ne mondja, hogy ma egy személyautónak gond az érdi emelkedő.

boldii10 2010.07.19. 21:55:30

@krj: Akkor mondjuk... lassítok és kimegyek a külső sávba, mert észreveszem, hogy hülye voltam?

Érdekes, sosem kerülök ilyen szituációba! Esetleg lehet, hogy azért, mert hiába várok a többi autóra a belsőben, ha látom, hogy valaki gyorsabb, akkor kimegyek a külsőbe és elengedem? Sőt, ki sem megyek, mert ott vagyok?!

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.19. 21:56:10

@krj:

"mindent meg kell tenni egy esetleges közlekedési baleset elhárítására, ez pedig felülírja a jobbratartási kötelezettséget. "

Ezt meg hogy sikerült így kimatekozni? :)))

Medencefűtés · http://sun-pool-heating.com 2010.07.19. 21:56:36

Lehet, hogy csak az elválasztó sövényt vágta a bozótvágóval.

Бабаяга 2010.07.19. 21:57:10

@krj: kicsit off, de ha tolatsz, akkor aki egyenesen jön, arra ez a szabály nem vonatkozik, mert mindig a tolató a hibás.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.19. 21:58:02

@boldii:

Arra bezzeg nem gondolsz, hogy azért nem kapcsolgatja az irányjelző bajuszkapcsolót, mert fontos telefonja van és a bal kezében tartja a mobilját?! :))

Ejnye :)

krj 2010.07.19. 22:01:05

@boldii: az írtad, hogy megpróbáltad értelmezni..."totál tömött sorok" akkor hová húzódsz ki, ember?

@Mityu: igen, itt azt próbáltam egyszerűen összehozni, hogy előbb azt kell megoldani, hogy ne kerüljél túl közel az eléd besoroló autóhoz, mert ha már bent van, akkor neked kell a követési távolságot tartanod, tehát nem kell azon gondolkozni, hogy - eleget téve a jobbratartásnak - kisoroljál a külsőbe. ennyi. szerintem.

min 2010.07.19. 22:03:50

ugyan már...Az M7-en mindenki csak előrelátóan gondolkodik és már Fehérvárnál beáll a középsőbe mert az viszi majd fel az Erzsébet hídra:-)
Múltkor Fehérvártól Érdig a külsőben mentem 120-130-al. A középső és a belső szinte tömve volt. Én már leszarom a középen andalgó seggfejeket, Ha rájuk villantasz, fingja sincs, hogy miért csak bambul ki a fejéből és esze ágában sincs jobbra húzódni ....

krj 2010.07.19. 22:04:07

baszki, eltűnt...:-(

röviden: Boldii, elvileg elolvastad a posztot, azt is, hogy "totál tömött sorok". hová kellett volna kisorolni, ember?

Mityu: itt csak azt akartam leírni, hogy ha túl közel sorolnak be eléd, akkor nem illik rájuk gyorsítani, mert veszélyes helyzetet okozhat, szóval lassítani kell és nem azon gondolkozni, hogy kisoroljál-e, mert esetleg túl lassú vagy.

ha kétszer írtam le, hát bocs.

boldii10 2010.07.19. 22:04:58

@Бабаяга: Egyetértünk. Egyébként, ha esetleg járt valaki az USÁban, akkor lényegi különbséget lehet észrevenni. Többsége helyen még 130km/h-val sem lehet menni, csak 110-zel. 2 sávon. 3 sávon. 5 sávon.

És mindenki megy is, 110 helyett 125-tel. A nyugdíjas is, a kamionos is, az utazó otthon is, még a teknősbéka is.

És minden sávban lehet előzni! Mert nincs ilyen sáv meg olyan sáv, csak sáv van. Na jó van az, ahol csak több embert szállító kocsi mehet, de akkor is. A sávok egyenrangúak és gyakorlatilag többnyire egyenlő sebességgel is mennek.

És itt van Európa, ahol néhányan 70-nel mennek, néhányan 110-zel, néhányan a még mindig szabályos 130-cal, néhányan 145-tel, mert az majdnem 10% csak, és néhányan 250-nel előzik a 70-nel menő kamionokat.

Szóval ha lehetőséget adunk a trükközésre azzal, hogy van belső, meg külső sáv, meg sebességkorlát a kamionokra külön, stb stb. Akkor ez az eredmény. Kaotikus fogalom.

No most jön a keresztkérdés: Mi az álláspontotok a network neutralityről? Szabad az ISP-nek priorizálni az egyik adatcsomagot a másikkal szemben, mert az mondjuk nem P2P? És ha mondjuk az egyik a CNN-re megy a másik meg az MSNBC-re? És ha az egyik az mszp.hu-ra a másik meg a fidesz.hu-ra?

Na ez csak gondolatébresztő, hogy sokszor egészen bagatell filozófiai okok miatt szívunk: Elvárjuk a társadalomtól, hogy legyen IQ-ja és úgy előzzön, miközben mindenkinek joga van hülyének lenni, és ezzel nagyon-nagyon sokan élnek is.

krj 2010.07.19. 22:05:27

@min: ez pont így van, wagonR+ a középsőben, ehhez mindig gratulálnom kell! :-)

tényleg 2x lett

boldii10 2010.07.19. 22:08:45

@krj: Ne mondjad, hogy totál tömött soroknál csak úgy előkerült bozótvágós barátunk, és csak és kizárólag az illető nem tetszett neki?

Egyrészt, a posztolót félreérthette, lehet, hogy azt hitte, direkt gyorsít vagy lassít vagy bármi.

Másrészt ha totál tömött sorok között cikázott, akkor hogy ért újra mellé, hogy fenyegetett lazán, hogy közben nem kellett előznie stb.

Szóval nekem akkor sincs olyan értelmezése a posztnak, amiben a posztoló nem saras.

A félreértésekre visszatérve: A Lágymányosi pesti felhajtón parázom mindig, mert ha előttem van valaki, főleg ha lassú, akkor akár szinte meg is állok, hogy besoroljon előttem 0-val én meg gyorsítva sorolhassak be.

Többször előfordult, hogy a mögöttem levő azt hitte szívatom, mert előre nem néz. Azt látja, hogy lelassítok a semmire, várok egy csomót, majd fullgázzal elhúzok. Tuti azt hiszi, hogy őt szívatom, pedig csak túl akarom élni az előttem levő idiótát, aki a 70-90-es forgalomba 20 km/h-val akar besorolni. Napi gyakorlat.

Бабаяга 2010.07.19. 22:10:05

@min: Akkor én azért tartok végig jobbra, mert lefordulok az M0-ra

[mike] 2010.07.19. 22:11:03

@boldii: most már hiába szépíted a hülyeségedet. Egy lábelvétel a gázról határozottan mutatja, hogy beengeded, vagy sem. Ezt nyilván nem veszi észre az, aki nem néz a tükörbe. Viszont te, mint az utak királya azt is észre kell vegyed, hogy ő nem vágja a beengedési szándékodat, így nyomsz egy padlót, ami újfent egyértelműsíti, hogy jössz és nem fog kijönni eléd. Ez kb. másfél másodperc alatt lejátszódik. Szerintem a határozatlanság az egyik legnagyobb veszélyforrás ilyenkor.
A másik, hogy a belsőben teperni sokkal könnyebb, mint a forgalomra figyelni. Néha látok vicces helyzetet is, mikor a belső sávot kibérlő mögé megérkezik egy nálánál is jobban száguldó böhöm. A kép a következő: a 130-as polgár kisorol, a villogó vígan továbbmegy, majd 150-nél őt is levillogják. Igen... elég szar dolog lehet 150-nél a külsőbe helyet keresni :)

kasu 2010.07.19. 22:19:47

A céges autó is ugyanúgy törik, én azért izgatnám magam:-)) A temető is teli van vétlenekkel.
Ami pedig balfácánunkat illeti, hát Isten barmai, a flusztráltak, anyós, feleség, főnök, impotencia és a hiányos nevelés... persze vehetne egy leckét Németo.ban, ha már józan esze nincs.
EZ CSAK KÖZLEKEDÉS!
A pénisznövelő egy másik műfaj!

fetyisob 2010.07.19. 22:20:47

@boldii: BAROMIRA EGYETÉRTEK VELED!VELEM TÖBBSZÖR ELÖFORDULT AMIT LEIRSZ-JOBB SÁV ÜRES BAL SÁV TELI PARASZTAL AKI KAMIONT ELŐZ! pl.Olaszorszagban miert tud a nagy atlag jobbra tartani?A blog iroja ha folyamatosan jobbra tartott volna soha nem kerül ilyen helyzetbe!!!!!!!!!!!Söt ha mindenki jobbra tartana lehetne dinamikusan közlekedni!

krj 2010.07.19. 22:20:51

@boldii: odaért melléjük, több cikázás, a posztolót idézve "fúrás" után. aztán nem engedték be ill. nem is akarták megérteni egymást. ilyenkor elég volna egy szemkontaktus, ha mindkettő úgy áll hozzá. nem így volt, és az elmeséltekből nem a posztolón múlt. és jegyezd meg, amit mike írt. a határozatlanság nagyon rossz viselkedési forma az utakon. meg azt is, hogy nem kell mindenáron mindenkit beengedni, mert egyszer megtosznak hátulról.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.19. 22:21:32

@krj:

Autópálya közlekedésről beszélünk. Az autópályán két alapszabályt kell figyelembe venni:

- előzés-, elsőbbségadás szabályai
- jobbra tartás szabályai

Előzés-, elsőbbség adás szabályai többek között:

Akinek az előzésébe belekezdtek az az előtte haladó előzésébe nem kezdhet bele.

34. § (1) Előzni abban az esetben szabad, ha
b) az előzni kívánó jármű előzését más jármű nem kezdte meg;

Jobbra tartást gondolom nem kell részletezzem. Autópályán a lehető legrövidebb időn belül vissza kell sorolni a jobboldali sávba! Jobbra tartás szabályai nem vonatkoznak a kapaszkodósávra.

36. § (1) Olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két vagy több forgalmi sáv van (párhuzamos közlekedésre alkalmas úttest) - a (2)-(4) bekezdésben említett eseteket kivéve - a külső (jobb szélső) forgalmi sávban kell közlekedni. Más forgalmi sávra ráhajtani csak előzés, balra bekanyarodás, illetőleg megfordulás céljából szabad.
2) A párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két forgalmi sáv van, az előzés befejezése után a külső forgalmi sávba vissza kell térni.

krj 2010.07.19. 22:22:00

@fetyisob: neked is leírom, bár már leírták..."tömött sorok"

bunkó · http://bunko.blog.hu 2010.07.19. 22:27:13

AKIT TÖBBSÁVOS ÚTON JOBBRÓL MEG TUDTAK ELŐZNI, AZ NÉZZEN MAGÁBA - 90 SZÁZALÉK, HOGY VAGY SZABÁLYTALAN VOLT, VAGY BUNKÓ.
Ez vonatkozik a kedves posztolóra is.

fetyisob 2010.07.19. 22:29:22

@krj: tömött sor a blog iroja es hasonlo gondolkozasuak miatt alakul ki az esetek 90%-ban-"ráérek -de azert a bal savban Érek rá"

xenosz 2010.07.19. 22:31:23

addig röhögtök az ilyeneken,míg az egyik valóban elvágja a nyakatok azzal a machetával. a nevetésektől még jobban felhergeli magát aztán már semmi se számít neki,csak a bosszú.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.19. 22:31:52

Pár évvel ezelőtt heti rendszerességgel jártam ki Bécsbe munka végett. Soha nem volt gondom autópályán, hogy a gyorsabb elől kimentem, "kilifteztem" akár két kamion közé is, főleg, hogy bőven befértem. Ehhez két dolog kell:

- ritmus érzék
- megfelelő hozzáállás

Ritmus érzék azért kell, hogy minnél kevesebb lendületet veszíts a visszasoroláshoz. Ha többen jönnek gyorsak értelem szerűen elengedem őket! :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.19. 22:36:16

Ha megfigyelitek nem csak autópályán vannak akik önmagukról és a helyzetükről megfeledkeznek autóval a belső sávban. Ha nincs dugó a Hungária krt-on hányan szexuálnak a belső sávból kikecmeregni? Sőt, ha rákanyarodik valahonnan a Könyves Kálmánra "értelem szerűen" a baloldali sávba sorol be rögtön, hogy Ő majd az Árpád hídnál balra fog kanyarodni és.... :)
B kategóriás jogosítvány B betűjele "B"első sáv. :DD

boldii10 2010.07.19. 22:39:47

@Mityu: Hozzá tenném, hogy érdekes különbségek vannak autópálya és autópálya között. Szerintem a legidegesítőbb az M7, ott az IQ szintet a hőmérséklettel csökkentik. Az M3 akár egész járható is lehet, meg az M5 is.

De az M5 és az M1-en (és néha az M7-en) előfordul rendszeresen az "I" országjelzésű, valójában más országból származó vezetők -fogalmazzunk úgy- rutintalansága, amikoris úgy viselkednek, mint Huffnágel Pisti Frankfurt és Heidelberg között az autópályán.

vauvauvau 2010.07.19. 22:46:34

Én voltam az ideges autós.
Gyerökem bekakilt és én a KESztölci kórházat kerestem.
Nem értettétek, ezért mutattam:
Kést és utána mondtam: ZTÖLC! ZTÖLC!
De Te úgy értetted, kurva anyád! De nem!
De uttána mutattad egyenesen menjek, ezért bégül megtaláltam.

Köszi szépen, Nyenyis üdvözlettel.

Mityu Addideapénzt kft LE 2010.07.19. 22:46:49

@boldii:

Sajnos a mai vezetés/közlekedés kultúra nem igazán arról szól, hogy együtt, harmonikusan, hanem arról, hogy "én és mindenki kuss tökmindegy mit csinálok". Ez utóbbit kellene pár ember fejében kicsit megváltoztatni: nem! Nem mindegy mit csinálsz!! Dugót, balesetet, felesleges veszélyhelyzetet, tüzet, stb. okozol.
lemerem fogadni, hogy a most hétvégén történt összesen 422 közúti közlekedési balesetnek jó része nem volt szükségszerű. Mi több elkerülhetőek lettek volna. Láttam olyan fotósorozatot, amelyekből nekem pl. az derül ki, hogy a balesetet okozó valószínűleg magasan leszarta a záróvonalat. Pedig az sem véletlen van ám!

KisEmberke! 2010.07.19. 22:53:03

@fetyisob: Olvasd el a postot és értelmezd. Tömött sorok a külső és belső sávban is. Hova tartsak jobbra???

vauvauvau 2010.07.19. 22:54:27

Nem lehet, hogy huszár volt, és a menetszél miatt lebbent fel a nadrágszíjára kötött kard?!

KisEmberke! 2010.07.19. 22:54:55

@xenosz: Nem tehetek róla, ösztönös reakció volt...:)

vauvauvau 2010.07.19. 22:55:36

(megint itt irogatnak a pajeszosok és az ősmagyarokat báncsák!)

moonbay 2010.07.19. 22:55:46

Szerintem meg mindenki tartson annyira jobbra, hogy menjen le az árokba és akkor egy sáv kiürül és akkor mindenki tolhatja a gépet! :D

KisEmberke! 2010.07.19. 22:58:19

@bunkó: Éppen az, hogy nem tudott!! Értelmezd a postom, bunkó!:PPP

kirby a parancsnok 2010.07.19. 23:01:13

Volt már post itt arról, hogy mit jelent a párhuzamos közlekedés, vagyis a jobbra tartási kötelezettség. Ilyenkor ne csodálkozzon senki, ha jobbról előzgetik két sávon. Az még idegesítőbb amikor a Fehérvárról három sávossá bővülő pályán a középsőben 90-110-zel haladgatnak, mert miért ne, na ilyenkor felesleges csodálkozni ha valaki nem akar a 160-180-as belsőbe kimenni előzni, de szeretne szabályosan 130-cal haladni.
Szóval azért nem kell csodálkozni, hogy valki ezt nem szereti, az már viszont tényleg gáz, hogy így akarja elintézni...

ebedli 2010.07.19. 23:02:40

Ezért tart itt ez az ország.

Baresi Boriska · http://teheneszet.blog.hu/ 2010.07.19. 23:05:40

@boldii: milyen 70-nel menö kamionokrol beszelsz te szellel belelt?

(---Flúgos Buszos---) 2010.07.19. 23:06:32

@Бабаяга: Merre lakik,dobd a címet!!!!!! :))

Legalább jól nézki,vagy van iwiw-je legalább megsunni.!!!!

@Dövan: Nem szeretek sorbaállni egy órát egy nőért!! :)))

tibidanny 2010.07.19. 23:08:46

sztem lehet itt lovagolni a 130-on, meg stb-n, de amit a beemwes csinalt az azert durva...
inkabb ide kellene visszakanyarodni...

Durvan barmilyen hulyeseget csinalhatsz az uton, azert nem fenyegethetnek meg kessel!!!
Emberek!!!!

Es itt nem ovodascsoporton gazolt keresztul Kisemberke, hanem felvette a forgalom ritmusat es uton volt haza...

Dr.Bio74 2010.07.19. 23:20:36

Szerintem az nem kés volt, hanem egy hegedű vonó, és a kedves kolléga muzikálisan kívánta kifejteni, hogy ha gondolják elhúzza mindenki nótáját. És azért a torka előtt mozgatta a fegyvernek látszó tárgyat, mert eleve ennyi látszott ki belőle. Természetesen vörös volt a feje is kidagadó erekkel, hiszen az általa vezetett géperejű jármű típusának alapvető hiánya a klíma és a kormányszervó meghibásodás.
Hátul pedig nem gyerek, hanem a kedvenc porcelán kerti törpéje ült, akit félt magára hagyni az ezerholdas pagonyjában.

egyittlakó (törölt) 2010.07.19. 23:28:58

KisEmberke: "Lassítottam, hogy beférjen, de valami miatt meggondolta magát..."
"tartottam a pozícióm, de közben nyomtam a dudát folyamatosan"...

Nem győztél meg, hogy valóban be akartad engedni. Nálam az úgy működik, hogy ha beengedem, akkor be is jön, és ha a mögöttem haladónak ez nem tetszik, akkor tehet nekem egy szívességet...

"durván el volt torzulva a feje"
"betorzult vörös fej, a kidagadt erek a homlokán"

Jó megfigyelő vagy, de ha lehet, legközelebb amikor 130-al nyomod a forgalmas autópályán, inkább előre nézz, ha megkérhetlek rá...

Nem részletezem tovább, mert idejön mindjárt a flúgos moderátor, hogy mért bántom a posztoló tehetséget...
:-)

esoutankoponyeg 2010.07.19. 23:35:23

soha sem értettem, hogy miért kell a belső sávban haladni akkor, hogy ha a külsőben egy k. autó nincs. a magyarok azt hiszik, hogy egy 3sávos autópályánál, választani kell sávot? tök mindegy, hogy 100,110,120,130al megy akkor is ennyivel hajt, hogy ha jobbról balról előzik, mert neki a középső sáv a szimpatikus.

Tsakazertish 2010.07.19. 23:54:11

Magyarországon egyetlen közút vagy közút-szakasz sincs, ahol 130 km/h-nál magasabb a megengedett legnagyobb sebesség, ennek betartása alól csak a megkülönböztető jelzést (tehát fény- és hangjelzést együttesen) használó gépjármű mentesül, de ő is csak akkor, ha az akadálytalan továbbhaladása biztosított...
Innentől nem értem a belső sáv problémát, ha szabályt szegek, mert én is megteszem, hogy gyorsabban hajtok, akkor én legyek toleráns a többi, esetleg szabályosan közlekedővel szemben.

KisEmberke! 2010.07.19. 23:59:30

@egyittlakó: "Nem győztél meg, hogy valóban be akartad engedni." Bocs, legközelebb jobban igyekszem, hogy meggyőzzelek...:P MÁSODSZORRA eszem ágában sem volt beengedni, pláne mert mellettem volt. Annyira nehéz a postot értelmezni? Pedig direkt jó részletesen kifejtettem, de úgy látszik van egy pár ember, akinek a szövegértés nem az erőssége. No sebaj, senki sem tökéletes...;)

Sorry, hogy 130-nál félre mertem nézni egy pillanatra, egyébként jó megfigyelő vagyok, majd, ha Neked is több ideje lesz jogsid, mint 1 év, akkor Neked is menni fog...:P

@esoutankoponyeg: "ha a külsőben egy k. autó nincs." De itt nem arról volt szó. Szövegértés egyes.

pakesz (törölt) 2010.07.20. 00:00:52

"Ekkor elkezdett sűrűsödni a forgalom és ezzel arányban megjelentek az idióták (Jobbról előz, fékezget, letol, stb.). "

na eddig olvastam
Mr Troll a nevem, nem birtam ki :)))
VAAZZZ hat a jobbra tartasi kotelezettseg az nem megelozte a jobbrol valo elozes cselekmenyet? ha igen akkor olyan a sztori, hogy hat azzal kezdodott, hogy o visszautott...

boldii10 2010.07.20. 00:29:50

@Mityu: Erre is részben az a válaszom, mármint arra, hogy sokan leszarják a záróvonalakat, hogy:

1.) Miért csak a traffipax a büntetőeszköz? Egy piros, egy záróvonal, még ha csak pár méterre volt a felszabadító jelzéstől, veszélyesebb lehet, mint a gyorshajtás. Csak ugye "macerásabb" bizonyítani. Megelőznek záróvonalon, te mennél ki szabályosan, de addigra nem tudsz, mert hátad mögött jön valaki, aki szabálytalan volt. Ismerős?

2.) Ha viszont felfestünk egy záróvonalat, miért nincsenek bogyók, karók, tuskók, betontömbök, lézerháló? akkor senki nem kockáztatná az átmenetelt. A "záróvonal jelentsen falat" naptárkép ekkor tényleg jelentene valamit. Még pár műanyag oszlop is olyan, hogy a mentő át tud menni rajta, de halandó csak nem fogja szívatni magát vele. Ennyi. Ez működik Ámerikában, de itthon felfestjük a záróvonalat, ami legkopik, és Józsi, a becsületes ember emlékezetből betartja, majd szív, hogy senki más nem. (lásd Lágyményos budai felhajtó Vízpart utca - bár általában nem is éri meg átmenni a nem létező záróvonalon)

Szóval egy ideje már azt mondom, hogy a baj az, hogy a "közlekedési szabályok betartásáért és a betartható közlekedési szabálykért" név az egyedüli jó. Mert amíg szar szabályokat hoznak (Külső Mester utca 1 vagy 1,5 évig volt behajtani tilos alatt, miközben mindenki áthajtott rajta!), addig nincs miről beszélni.

És egyébként itt van a pont amikor azt mondom, hogy igenis fontos a szeszfőzési jog visszaadása: Ebben az országban eddig mindenki megkerülni akarta a jogot, aki betartja, az szív.

pakesz (törölt) 2010.07.20. 01:09:35

@egyittlakó: "Nem győztél meg, hogy valóban be akartad engedni. Nálam az úgy működik, hogy ha beengedem, akkor be is jön, és ha a mögöttem haladónak ez nem tetszik, akkor tehet nekem egy szívességet..."

hajjaj igen ez igy van
meselhetnek flugos 7es BMW rol, aki be akart jonni elem, en meg allora kellett fekezni, igaz ez olyan 70 km/h -s uton volt, elsore gondoltam hat egy picit ralep a gazra en meg lelepek rola, es kesz, de ez allandoan tolodott, es hat -igaz nem ceges autoval voltam- tudtam hogy o a hibas ha barmi lenne de hat fostam hogy ott helyben szettep(a bajonettet nem lattam!!!)...
volt masik eset is, az 60km/h -s, na probaltam beengedni de egyertelmuve tette a kiscsaj hogy o kivar engem, na hat megyek mellette es akkor ramhuzta...

igaz en vagyok a fosos, mert az igazi tokos legeny ugy tor autot hogy feltehetoleg 40 tonnas kamion meg megkoccolja, de hat masok vagyunk :)))

pakesz (törölt) 2010.07.20. 01:12:09

@Tsakazertish: amikor jobbrol jon a kamion akkor is ilyen okoskodo seggfej vagy?
hirdesd a csaladi korodben hogy a sirodra azt irjak, hogy te mindig betartottad a jobbkezet :)))

gif 2010.07.20. 01:48:15

mindenki a szabalyokon rugozik amik telen/kevesbe terhelt autopalyan teljesen megallnak, de konyorgom, nyaron, vasarnap m7 siofoktol bp-ig horror. es aki nem birja elfogadni hogy nem lehet haladni (nem bazmeg, se neki, se masnak mert TELE VAN) az vagja el a sajat torkat ha volt olyan fasz hogy ilyenkor indul el. szerintem errol ennyit..

Integrált Szerverterror 2010.07.20. 02:43:25

Szerintem a kedves poszter teljesen félreértette a dolgot, szerintem az apuka csak borotválkozott, miközben a napon vörösre sült fejjel teli torokból Lagzi Lajcsit énekelt.

Egyetemi docens 2010.07.20. 03:37:37

Imádom ezeket az autós ügyben posztolókat, egyik hülyébb mint a másik.
Elolvastam a hozzászólásokat, és megállapítom, hogy az egyetlen, aki itt tud vezetni és egyedül annyi IQ-ja van, mint az összes többinek, az boldii.

1. Én is agyfaszt kapok a sok hétvégi és tutiszabályos sofőrtől. Haggyuk már a tömött sorokat! Majd' minden nap megyek autópályán, tudom, milyen a nagy forgalom. De állati sokat mondok, ha azt mondom, hogy max. fél percet kell várakozni a legnagyobb forgalomban is ahhoz, hogy külsőből belsőbe, vagy éppen fordítva sávot váltsak. Úgyhogy igenis tessék szépen kimászni a külsőbe tötymörögni a benzinspórolós 90-es nyugger stílussal.

2. Milyen joga van annak a vadparasztnak feltartani a belső sáv forgalmát, aki szabályosan 110zel baszakodik a belsőben, követési távolságokat tartogatva, fékezgetve? Hát menjél szépen haza és tanulj meg vezetni, de ne a KRESZ könyv alapján, hanem úgy, ahogy az a gyakorlatban ésszerű. A gyorsabbat engedd el, hadd törje össze magát, neked pedig a külsőben a helyed, amíg nem előzöl. És senki ne ossza be az időmet, hogy bírjak ki mögötted 20 percet hazáig, oszd be a felmenőidét.

3. A kedves posztoló, eldönthetné, hogy most akkor röhögött, vagy sem. A beharangozóban azt írja, h többet nem volt kedve röhögni, a sztoriban pedig a végén mindenki együtt röhögött a BMW-sen. Ennyire lehet valódi, elfogulatlan és igaz az egész történet is.

prozack 2010.07.20. 05:04:30

"Rám húzta a kormányt a barom béemvés, közben üvöltözött, majd amikor kiröhögtem, elővett egy bozótvágó kést. Menten nem röhögtem többet."

Ez a blog nálam most ért el arra a szintre, hogy soha többet nem olvasom el. Szerintem a posztok háromnegyede kamu. Megint bedobtak egy BMWs témát, mert arra lehet hörögni. Persze a posztot olvasva számomra egyáltalán nem jön le, hogy a BMWs hadonászott a késsel. Inkább úgy, hogy az Exploreres. De a főcím az Indexen mást mutat. Szóval ennyit ennek az egész fostos blognak a hitelességéről.
Ahogy a múltkori BMWs poszt is totál fake, úgy ez is.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.07.20. 06:28:17

Baszki az itteni kommentelők legalább 95% el sem olvasta miről van szó!
Egyrészt a posztoló legalább 130-al ment a belsőben.
Visszalassítani amiatt kényszerült, hogy a Fordot beengedje és megmaradjon a követési távolsága. De eme lassítás közben érkezett mögé a BMW. Mr Idióta pedig beragadt.A posztoló a BMW miatt visszagyorsított. Mr Idióta pedig a külsőben ragadt. Erre rágott be. A dudát meg azért nyomta mert mr Ididóta ráhúzta a kormányt.
Egyértelmű, hogy a posztoló szabályosan haladt a belsőben a forgalom ritmusában.
Szóval mi nem volt itt érthető mások számára??

egyittlakó (törölt) 2010.07.20. 07:42:11

@KisEmberke!: "MÁSODSZORRA eszem ágában sem volt beengedni..."

Akkor jól látom a dolgokat... Csak azt nem értem, hogy akkor minek írtad ezt a tehénszar posztot? Hogy igazolva érezd a hülyeséged?

"jó megfigyelő vagyok, majd, ha Neked is több ideje lesz jogsid, mint 1 év, akkor Neked is menni fog..."

Nekem annyi ideje van jogsim, mint amennyi az életkorod, kábé 20 éves lehetsz az előadásod alapján... Remélem, hogy a baromi nagy rutinoddal nem fogsz felkenődni az előtted haladóra, amikor bohóc előadást nézel a melletted haladó autóban...

Kár volt szegény autóstársadat feltuningolni, lehet, hogy a felesége nem jött ki a vízből, így ráadásul neki kellett lecserélni a szaros pelenkát is...

Nicknév1 2010.07.20. 07:49:06

@Peti80: Magadra ismertél? Idióta.
@bunkó: Leállósávról hallottál már?

dekás dezső 2010.07.20. 08:04:35

ezért tartok én szigonypuskát a hátsó ülés előtt. ki tudja mit fog az ember halászat közben...

admin1221 2010.07.20. 08:15:47

Én már régen megmondtam, hogy -bár nagy általánosság, -de a BMW a buta bunkó kigyurt egysejtűek- autója. Hatalmas inteligencia kell ahhoz, hogy olyan mélyre, abba a sötétségbe le tudj süllyedni ahol ezeknek a szintje van. Én nem is foglalkozom ezzel a fajjal, csak átnézek rajtuk. Másnak is javaslom, meg kell tanulni együttélni velük.

dekás dezső 2010.07.20. 08:25:33

a másrészről meg ezeknek a késsel/ököllel fenyegetődző jaszkaricsávóknak van egyáltalán fogalmuk arról, hogy ki is ülhet a másik autóban? na persze ugye ő kimatekozza, hogy ki lehet az... furgonban alkalmazott, suzukiban proli/nyugdjas/hülyegyerek, passatban üzletember, bmw/a/m és társai üzletember, vagy bűnöző. mert ez ilyen egyszerű, mi? mert az első ránézésre látszik ki vezeti a konfliktushelyzetben lévő másik verdát? ugyanmár, kurva sok féle ember él a földön...
az ilyen felelőtlen nagytudású tagok előbb- utóbb beleszaladnak valami nagyon csúnya dologba, mert mint tudjuk mindenkinél van egy erősebb kutya. vagy kettő;)

prozack 2010.07.20. 08:35:22

@admin1221:
én már régen megmondtam, hogy az ilyen agyatlan egysejtűek, akik azonnal általánosítanak minden helyzetben, sokkal veszélyesebbek a társadalomra, mint bármilyen késsel hadonászó bunkó
olvasd el a cikket mégegyszer és vedd már észre, hogy az explorer volt mellett
a bmw mögötte volt
ahhoz nem kell hatalmas inteligencia, hogy értelmezni tudj egy ilyen egyszrű szöveget, de látom neked ennyi sincs

2010.07.20. 08:41:37

Senkinek nem tűnt fel hogy az index címlapon arról van szó hogy a BMW-s volt az állat míg itt a sztoriban a Fordos? Vagy én olvastam valamit félre? Sztem Mr. Idióta = Explorer.

közlekedési bűnöző (törölt) 2010.07.20. 08:45:33

@The_Genius:

Replica?
Nálam ezért van Desert Eagle .50 :-)))

Steve31 (törölt) 2010.07.20. 08:48:20

Nem BMW-m van.

Azért tartok a kocsiban egy 30 cm-es borotvaéles bajonetet, 30cm-es ronggyal betekert 3cm átmérőjű tömör vasrudat - azért van betekerve, hogy puhábbat üssön, egy szolid kis gumi viperát valamint mindig van nálam egy 9 mm-es gáz.

Még egyik sem kellet mivel szolídan vezetek.

prozack 2010.07.20. 08:51:08

@dollarpapa:
szerintem jól látod
ezt papolom én is
de ez a poszt az ilyen admin1221 féléknek szól
akik imádják fikázni a BMW, Audi, Merci tulajokat
annyira lerágott csont már ez a téma
a legtöbb ilyen fikázót szétveti az irigység
örülne, ha neki is sikerülne venni egy ilyen autót, de mivel ez sosem fog bekövetkezni, így inkább gyűlöl élből mindenkit, akinek ilyen van
tipikus magyar mentalitás

prozack 2010.07.20. 08:53:35

@Steve31:
reméljük a gyógyszeres dobozodat is mindig magadnál tartod...

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.07.20. 08:54:19

"ezzel arányban megjelentek az idióták (Jobbról előz, " Csak nem figyelmen kívül hagytad a jobbra tartási közelezettséged? Mert azért valljuk be, ott a 2 sávosz szakaszon divat bennt ragadni a középsőben, amit ha valaki 80-al tesz, elég bosszantó.

Kulmar 2010.07.20. 08:56:09

@Peti80: nyilvánvalóan te is rá jöttél, hogy minden autónál létezik gyorsabb. nem feltétlenül "jobb". kb ennyit a mazsolákról.

2010.07.20. 08:56:44

@prozack: Akkor rendben van, nem én vagyok a hülye. BMW-vel járok btw.

Glg 2010.07.20. 08:57:07

@kamushamus: @Agyalap: most komolyan nem tudtok számolni-
"sokat (40.000 km/év), sok"...

Glg 2010.07.20. 09:00:04

@SilentSound: @Glg: ó...ez esetben visszavontam :)-én már csak a 40-eset láttam.

Glg 2010.07.20. 09:02:49

@boldii: haladó sávból hummer behúzódik-nem beengedünk gyorsítunk letojuk az útról
(1,5 tonna vs 3 tonna)

admin1221 2010.07.20. 09:06:45

@prozack:
itt is az első BMW tuljdonos :)...

prozack 2010.07.20. 09:11:43

@dollarpapa:
én is azzal jártam 8 évig
320i imádtam... sorhatos
most állok vásárlás előtt
E90 320d vagy E60 525d lesz valszeg
nem volt még sosem dízelem, de ezek az új motorok már nagyon ott vannak a szeren
egyedül a hang, ami nem jön majd vissza
azért az 525i-t is kipróbálom
ja és sosem lesz másik autóm, mert a BMW-nél nincs jobb
aki egyszer beleült, már nem fog másikba vágyni
most aztán majd kapok hideget, meleget...hahahahaha
ja és nálam engedékenyebb, udvariasabb sofőr kevés van...

Steve31 (törölt) 2010.07.20. 09:12:21

@prozack:

Természetesen.
Ahogy Te is - már a nevedből ítélve.

Legalább két nyugodt "őrült" van az úton a sok
őrült normális között...
:-)

admin1221 2010.07.20. 09:18:52

@prozack:
"a lassítás miatt elkezdett tolni egy BMW,..."
nem tudom te melyik cikket olvasdtad, de ez az egysejtű BMW-sről szól.
Az exploreres "csak" furakodott.
Egyébként tényleg nagyon tele van már a t...m a sok bunkó vezetni nem tudó (a közlekedésről már ne is beszéljünk) bunkóval. Ez valóban nem autó függő. Az viszonyt tény és a napi,- forgalomban eltöltött idő alapján- statisztikám mutatja, hogy ebből a legtöbb a luxusautós (ezen belül is a BMW vezet).
Be kellene vezetni az inteligencia alapú jogsiletételt. Nincs semmi bajom magával a BMW-vel, de ez egy szomorú tény. A kocsi nem tudja megválogatni a gazdáját és igenis feldühít minden olyan poszt, ami még egy érvet felsorakoztat a szomorú statisztika mellett.
Azt persze mondanom sem kell, hogy a rend őrei tojnak nagy ívben az ilyenekre.

admin1221 2010.07.20. 09:20:28

@prozack:
mint említettem, azért vannak kivételek. Nem akarok én senkit fikázni, meg köpködni, de azok a fránya "statisztikák". Azér csalódtam már kellemeset is, én örülök a legjobban, amikor egy "nagyautós" szabályosan közlekedik.

admin1221 2010.07.20. 09:22:21

@Steve31:
Kívánom, hogy legyen egyre több ilyen, és ne "kelljen" ilyen és ehhez hasonló cikkeket olvasni, mert ez marhára felviszi az ember vérnyomását. :)
Balesetmentes vezetést, biztonságos mindenkinek!

prozack 2010.07.20. 09:23:27

ááá mostanság más is van a kocsiban, nem csak gyógyszer, golyóálló mellény, rohamsisak... M2 Browning :)
de arrafele, amerre én járkálok, kicsit vadabb dolgok történnek, mint pár kispajtás, aki késsel hadonászik

blacklord 2010.07.20. 09:26:29

@Noname Cowboy: Igen, én is ezen röhögök, az olvasók 95%-a szövegértelmezésből 2-es. Nem a BMW-vel, hanem a Ford Explorerrel volt konfliktusa. :-))) Megkapom a piros pontot?

admin1221 2010.07.20. 09:26:32

@prozack:
UI.:
Egyébként egyszer tényleg szeretnék egy audit, mercit, vagy volvo-t, de irigység az nincs bennem emiatt. Én sem szeretem a nagy magyar mentalítást és szerencsére autómániás sem vagyok. Nekem eszköz az autó, a fent említett márkákat is csak úgy tudnám kezelni, ennek elenére kipróbálnám őket. :)

DW73 2010.07.20. 09:27:41

Azért vannak néhányan, akiknek nem ártana elolvasni a párhuzamos közlekedésre vonatkozó szabályokat.

prozack 2010.07.20. 09:31:49

@admin1221:
"Viszont a visszapillantóban megláttunk egy Ford Explorert, aki fúrta magát előre. Jobbról mellém ért, próbált elém "sorolni", de utolért egy lassabb autót (90-110). Majd az kikerülte, megint utolért, elment mellettem. Előttem volt egy másfél autóval, mikor kitette az indexet, hogy bejön elém. Lassítottam, hogy beférjen, de valami miatt meggondolta magát, mégsem jött be a belsőbe. Közben engem a lassítás miatt elkezdett tolni egy BMW, úgyhogy visszagyorsítottam olyan 140-re. Mikor mellette vagyok Mr. Idiótának, gondolt egyet az emberünk, index be, és kezdte rámhúzni a kormányt!"

tehát akkor...
a ford explorer elment mellette, majd újra melléért és rárántotta a kormányt, de nem ijedt meg hősünk, hanem dudált ezerrel
ekkor a BMW hátul volt és ott is maradt, mert az explorer továbbra is hősünk mellett, kicsit előrébb haladt, mert ő nem engedte be
ekkor hősünk gyorsított, hogy az explorer ne férjen be és mellé is ért
a BMW továbbra is hátul
na most ebből nekem az jött le, hogy az egysejtű itt a kötekedő autós, aki packázott az exploreressel
a BMW csak azért kellett, hogy pörögjön a poszt

admin1221 2010.07.20. 09:35:51

@blacklord:
Jogos! Elénézt a leírt rágalmakért a BMW tulajok felé, de ez a hirtelen robbanás...
Hogy az a r..t, szem..t, fordos! :)
Mindenesetre a gondolatok és a véleményem nem alaptalan. Ennek ellenére a posztokon az ilyen és efajta rágalmazást befejeztem, ert nem szeretnék vétlen autósokat megbántani.
Tényleg jó lenne, ha az utakon a közlekedésen, az A-ból a B-be való eljutáson lenne a hangsúly és nem az, hogy ki tudja jobban leszarni a szabályokat, mi mennyire tudja a másikra ráhúzni a kormányt és ki mekkora autóval tud villogni. Ezt tartsuk meg a Totalcar-nak (mármint az autós bemutatókat), akinek meg nagyon nehéz a lába, vagy nagyon nem bír magával, az menjen ki a Hungaroring-re vagy egy elhagyott repülőtérre. Ott tolhatja, ami belefér.

admin1221 2010.07.20. 09:37:54

@prozack:
josgos, mint azt már leírtam, valóban így van!

"a BMW csak azért kellett, hogy pörögjön a poszt "

ez kétség kívül meg is tette hatását. Felpörögtem, anélkül, hogy értelmeztem volna. Sorry

admin1221 2010.07.20. 09:39:11

@DW73:
Annyiból ezt kiegészíteném, hogy vannak nagyon sokan, akiknek nem ártana elolvasni ÉS megtanulni a KRESZ szabályait!

index-cenzura.biz 2010.07.20. 09:46:55

dear user!

a helyes eljárás az lett volna, ha akkor fékezel (forgalmi okokból), mikor éppen nyiszál a majomszármazék.
A módszer előnyei:
1, hátulról jönnek beléd, ő a hibás.
2, levágja a fejét, egy hülyével kevesebb.
3, a baleset bekerül a legmenőbb hírek közé, te pénzért nyilatkozol a tévének, így kapsz egy csomó lóvét, nemcsak a javítást fedezi, de a nyugodt öregkort is.
4, blogolsz ide róla, és istenként fognak tisztelni.

Kalokagathia 2010.07.20. 09:48:28

A késes BMW-shez hasonlóval találkoztam egy hete éjjel, a 7-es úton.

Éjszaka volt, fáradt voltam, és senki nem volt az úton se szemből, se hátulról. 60-nal mentem (90 helyett).

Jött egy fekete (autó), és ahelyett, hogy a tök üres úton megelőzött volna (még a reflektort is fölkapcsoltam, hátha azért nem előz, mert nem látja be az utat), rátapadt a kocsimra, gondolom nevelő célzattal.

Nem részletezem, de végül is hülyét csináltam belőle. Illetve: ő magából.

Sztem a cikkes BMW-s valami hasonló pszichológiai eset lehetett.

admin1221 2010.07.20. 09:50:25

@prozack:
elolvastam még 1x:

én a kötekedést másként értelmeztem:
amikor az exploreres másfél autónyival előrébb volt a posztírónál, akkor indexelt, hogy be szeretne jöni a belső sávba. A posztíró be is engedte volna, de akkor a fordos meggondolta magát.
Mivel a posztírót a lassítás miatt (mivel be akarta engedni a fordost, de az nem élt a lehetőséggel)"tolta" egy BMW-s így az újból felgyorsított. Ezután a fordos újból be akart menni a belső sávba akkor, amikor a posztíró közvetlen mellette volt. Ráadásul úgy, hogy bár nem tudott bemenni, ennek ellenére elkezdett a belső sáv felé tartani. Magyarul "bepofátlankodni". Annak ellenére, hogy az előbb meggondolta magát. Ha nem türelmetlenkedik, hamen kivárja a sorát, akkor erkerülhette volna az agyvérzés körüli állapotot.

Humgor 2010.07.20. 09:54:04

Hát csak gratulálni tudok a poszt írójának. Tipikusan az az autós, aki a belső sávban megy órákat és nem menne be két egymás mögött egy km-re haladó kamion közé, hogy elengedje a gyorsabbakat, mondván NEM SIETÜNK de azt a kamiont még megelőzzük... Rengeteg ilyen csóka van, tipikusan hétvégén, és pont miattuk lesz vonatozás, majd erre jönnek rá az idegesek, akik meg letúrnak mindenkit.
Kisbarátom! El kellett volna engedni az Explorelest, mert ha azt gyorsabban tudott volna haladni (és ne Te mond meg, hogy ő mennyivel mehet) a külső sávban, mint Te a belsőben, AKKOR TE VOLTÁL NAGYON HOSSZÚ IDEIG NAGYON ROSSZ HELYEN.

Exploiter 2010.07.20. 09:55:58

@Humgor:

Ebben van valami.
Én két fajta örültet figyeltem meg: aki mehetne, de nem megy, illetve aki nem mehetne, de menne.
Tessenek már ésszel is közlekedni, kilóhatvannál is lehet ám.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.07.20. 09:58:05

@WITCH: @admin1221: @prozack:
Meg nem erősített hírek szerint a Magyarországra szánt BMW-k regisztrált és leendő tulajdonosainak a vásárló törzsközönség specifikációihoz alkalmazkodva a gyártó a márkaszervizeken keresztül különleges néppi iparművészeti ajándékot szándékozik küldeni.
Egy köcsögdudát...

Mikrobi 2010.07.20. 09:58:55

A hétvégén én is jöttem az M7-esen. Nem volt semmi konfliktusom, de azt nem értem, hogy ahol háromsávos az autópálya, ott miért megy mindenki a középső sávban? És még ha 130-cal menne, nem is volna olyan nagy baj, de 110-zel? A belső sávban viszont már akkor is levillognak, ha 140-nel megyek, arról nem is beszélve, hogy ebben a két sávban tömegnyomor van, a külső meg üres. Nem kéne akár 130-cal is a külső sávban menni, ha ott van hely, kedves autóstársak?

admin1221 2010.07.20. 10:02:07

@boldii:
"Egyetértünk. Egyébként, ha esetleg járt valaki az USÁban, akkor lényegi különbséget lehet észrevenni. Többsége helyen még 130km/h-val sem lehet menni, csak 110-zel. 2 sávon. 3 sávon. 5 sávon.

És mindenki megy is, 110 helyett 125-tel. A nyugdíjas is, a kamionos is, az utazó otthon is, még a teknősbéka is.
"
Én pont az ellenkezőjét hallottam: az USA-ban olyan szigorúank veszik -többek között a közlekedési szabályok betartását is-, hogy mindenki betartja azt, mert ott a rendőrök nem cicóznak! Nem úgy mint nálunk.

fehéregér 2010.07.20. 10:20:28

Ámulok-bámulok, mennyi nagyhangú osztja itt az észt, hogy hogy is kell közlekedni, jobbratartva, miegymás. Meg osztja a posztolót, azt a marhát, lúzert, még olvasni is szörnyű, hogy nem tartott jobbra, meg fékezgetett, atyavilág, az ember legszivesebben venné is elő a saját kis bozótvágóját, a f*sznak kell az ilyennek egyáltalán kimennie oda, ahol ilyen nagypályások autókáznak.

t0thl 2010.07.20. 10:24:05

Ja hát nálunk sok az Igazságosztó Bulldog Sheriff.

kékazég 2010.07.20. 10:25:55

A posztoló nem tud vezetni. Most legalább kapott továbbképzést egy KRESZ oktatótól :)))

lüke 2010.07.20. 10:44:32

MO-n a balo. sáv
hitbizományban van, az elözni nem engedöknek

lüke 2010.07.20. 10:45:34

na meg a vezetni nem tudóknak,
az akarnokoknak
s a 8 ált. nélküli jogsisoknak

teabore 2010.07.20. 10:48:09

@Mikrobi: én 110-el megyek a külső sávban és jókat röhögök a középsőn és a belsőn.

2010.07.20. 10:49:47

ez biztosan kamu poszt, minden autóvezető szabályosan vezet, és provokálás nélkül teljesen kedves, kedélyes ember...

The_Genius 2010.07.20. 10:54:34

@közlekedési bűnöző:
Beretta MP92 kompakt, katonai, nikkelezett... :D

firg_firg 2010.07.20. 11:13:45

Most akkor a BMW-s vagy az Explorer-es hadonaszot késsel?

Ebben a posztban mindenki idiota, és arrol vitatkoznak, hogy ki a nagyobb. Van benne minden:
- gyorshajtas
- villogas és letolas
- jobbrol elözés
- jobbra tartas elmulasztasa
- középsö ujjas beintés
- késmutogatas

Gratulalok!

firg_firg 2010.07.20. 11:15:33

Konfliktuskezelés magyar modra...

jahaha 2010.07.20. 11:28:30

@Steve31: nekem bmw-m van, neked meg pszichologus kellene.

tobben felreertettek a tortenetet, a bmw-s tolt, a fordos hadonaszott...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.07.20. 11:31:32

@firg_firg: Szopás nem is volt még, sem nyilvánosan, sem WC-ben, sem diszréten, kendőben.

Amúgy egyáltalán nem biztos, hogy a saját gyerekét vitte, lehet, hogy csak a feleségéé, és az emiatt erősödő fruszrációját próbálta így levezetni...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.20. 11:32:40

@röntgenszeműlány: Az index címlapra az indexesek írják az ajánlót, több-kevesebb sikerrel, ebbe sajnos nincs beleszólásom. :)

Ahamm 2010.07.20. 11:45:06

@tboykaa: Te milyen okos vagy! Komolyan!
Mit segít az, hogy magára ismer az ember?
Mi továbbra sem ismerjük, sőt, még a rendszámát sem tudjuk...

isti77 2010.07.20. 11:54:37

A sűrű forgalom miatti jobbra-nem-tartáshoz csak annyit: ha valaki el tud mellettem menni jobbról, akkor már sántít az, hogy nem tudtam (volna) kihúzódni. Akkor aki elment mellettem, az hogy tudott gyorsabban menni?
Ha megtörténik az az elég gyakori eset, amit bevallom, néha én is elkövetek, hogy utolérek valakit, kihúzódok (anélkül, hogy összeakadnék valakivel = 1. autóhossz), elmegyek mellette jobbról (=2. autóhossz) és visszasorolok elé (szintén anélkül, hogy összeakadnék vele =3. autóhossz), az annyit jelent, hogy legalább 3 autóhossznyi helye lett volna a belső sávban kavirnyázónak, hogy az egy autójával lehúzódjon. A "nem volt hely/lehetőség"-ürügy sajna megbukott.
Tehát ha lakott területen kívül sorra húznak el mellettem jobbról, akkor tán nem arra kellene gondolni, hogy mennyi szabálytalan ámokfutó van, hanem esetleg arra, hogy én vagyok rossz sávban.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.07.20. 12:01:59

@isti77: Lettek helyek a külsőben miután a posztíró is említi, hogy a követési távolságába befurakodtak. Hogy ez megmaradjon újra lassított annyit, hogy ez újra meglegyem stb...
Tehát Ő a gyorsabb sávban folyamatosan előzte a külső sávban haladó lassabbakat.

Fehérvarjú 2010.07.20. 12:06:34

Bocs, hogy belepofázok, de:

@Noname Cowboy:Tényleg mindenki elmondja a valót anélkül, hogy megpróbálná értelmezni (esetlegesen kérdezve tisztázni a számára nem egyértelmű részeket), de legalább elolvasni a posztot.

Hiába no! Bár mindenki "okos" így azért egy nagy katyvasz lesz az egész.

Meg miért ne hinnénk a posztolónak. Ez nem egy bíróság; ha ferdít, neadjisten hazudik és mi emiatt rossz végkövetkeztetést (ítéletet) hozunk az nem kerül senkinek az életébe, kárt nem okoz. Nem vagyok hiszékeny, de azért egy minimális bizalom kellene.
Persze itt általában mindenki fényezi magát, hogy miatta nem lett- baleset, esetleg kicsit színez a sztorin, de ha csak az állított tények kihámozására koncentrálunk, már nagyjából össze lehet rakni a sztorit.

De olvassuk már el figyelmesen, azt a mindenit neki

tboykaa 2010.07.20. 12:11:41

@Ahamm: És akkor mi lesz, ha ismered a rendszámát? Mész nyomozni?:DDD

Fehérvarjú 2010.07.20. 12:14:05

@isti77: A követési távolság, nem szabad hely.

Ha te 3 autóhosszal megcsinálod a manővert akkor ez elméletileg azt jelentené, hogy nulla távolságot tartasz elöl és hátul.
Gyakorlatban ez mennyi nálad? 1-2m? Ez még úgy 20-30-as tempónál jó. De ha te ezt 130-nál csinálod akkor elég nagy barom vagy ám.

Vagy csak 0.01 mp a reakcióidőd és a fék is ennyi idő alatt állítja meg a kocsit 130-ról 0-ra.

Szerintem gondold át mégegyszer.

tboykaa 2010.07.20. 12:19:16

@Noname Cowboy: Én is így gondolom, ahogy Te. Sokat járok a Balcsira, látom, hogy néha még a 3 sávos pálya is tele van, csúcsidőben. Aki jobbratartásról papol egy tömött autópályán, annak fogalma sincs a gyakorlatias vezetésről. Egy balatoni csúcsforgalomban sok szabályt felülír a defenzív vezetés, az előzékenység. Ha mindenki mereven tartaná magát a szabályokhoz (jobbratartás, még akkor is, ha 5mp múlva jöhetek vissza), akkor lenne igazán nagy káosz. A balesetek nagy része meg abból adódik, ha két vadbarom találkozik egymással. Mondjuk egy késes, meg egy pisztolyos...:DDD

_ng_ 2010.07.20. 12:19:38

@isti77: Az általad vázolt helyzetben, ha a jobbról előzött visszamenne a külsőbe, a követési távolság két-két autó között 5-5 méterre csökkenne, ami már 100-as tempónál is balesetveszélyes és szabálytalan. Nyilván senki sem kockáztatja a maga és közlekedőtársai testi épségét csak azért, hogy te 10 perccel előbb érhess valahová.
(Mondom ezt én, aki a belső sávot szinte csak hallomásból ismerem, és soha nem fogom megérteni az üres pályán a középsőben-belsőben autózókat.)

"streetfighter" 2010.07.20. 12:26:50

Azért mert az autópályán valaki el tud menni melletted jobbról, az nem feltétlenül azt jelenti, hogy te vagy a szabálytalan.
A legelső köcsög az, aki 135-tel előz kilómétereken át, nem endedi el a gyorsabbat és kialakítja a libasort!
Volt, hogy én voltam az utolsó a libasorban és megérkezett a "nagy audi" A6 3.0 TDI.
Villogott mint a barom, én meg leszatram. (Késöbb le is toltam. :))
Egy idő után elment jobbról, leelőzve a sort.
Ez szabálytalan, és aki így tesz, teljesen jogos, ha a többiek nem engedik be jobbról.

KisEmberke! 2010.07.20. 12:28:54

@prozack:
SEMMI bajom a BMW-sel, aki a hátam mögött volt. Ő is haladni akart, mint bárki más. (lehetett volna VW is) Akkor jött rám, amikor lassítottam, hogy beengedjem azt a vadbarmot, de akkor sem vészesen. Látom, sikerült kiragadnod egy részletet, bravó. A kés az rendben volt, igaz?:DDD

KisEmberke! 2010.07.20. 12:30:49

@egyittlakó: 20,5 vagyok...:PPP Kifejtenéd, hogy mi volt a hülyeség? És Te, hogy csináltad volna? Csak, hogy tanuljak Tőled...

firg_firg 2010.07.20. 12:52:31

Mar megint ezek a szemét Fordosok. Mindig is mondta, hogy csak bünözö jar itthon Forddal!!! :))))))

firg_firg 2010.07.20. 12:53:33

A Posztironak milyen kocsija van?

Csak hogy lehessen még jobban altalanositani! :)

tboykaa 2010.07.20. 12:59:58

@"streetfighter": Maestro! Neked milyen géped van?

potha 2010.07.20. 15:33:10

@...::: Flúgos Kamionos :::...: @KisEmberke!:

Mert a biztosítást meg ki a tököm fizeti??? :D

Amúgy meg mondom, ha Tiéd a cég, egyből más a megvilágítása a dolgoknak :)

egyittlakó (törölt) 2010.07.20. 16:14:25

@KisEmberke!: "Te, hogy csináltad volna? Csak, hogy tanuljak Tőled..."

Menj Németországba kirándulni, esetleg szabadságra. Ott sokat tanulhatsz az autópályákon közlekedve (ingyenes), de néhány faluba is benézhetsz. Arrafelé senki sem idegbeteg, az autópályán pedig nincs is sebességkorlátozás. Ne félj, ha tévedsz (kitolod magad rossz ütemben a gyors kocsi elé), nem villognak le, nem dudálnak, nem satufékeznek be előtted és nincs integetés.
Ezért van az, hogy amikor onnan jövök visszafelé, szomorúság tölt el, mert újra moslékországba térek vissza.

"streetfighter" 2010.07.20. 16:47:45

@tboykaa:

Ez nem feltétlen autó kérdése.
Toltam én már le Lexus GS 450H-t is, az pedig jóval erősebb mint az említett audi.
Itt a legtöbb sofőrnél a kanyarok szoktak problémát okozni.:) Nem mindenki "bírja" 180-200 felett.
Ott hagyom el őket, és utána el szokott menni a kedvük a kekeckedéstől.

tboykaa 2010.07.20. 17:48:58

@"streetfighter": Értem én, csak kíváncsi lennék az autó típusára, mert azért azt nem hiszem, hogy egy 1.0-ás Suzukival nyomulsz.

FDToth 2010.07.20. 17:52:33

Belsőben közlekedtünk... itt a gond! A jobbról előzés pedig szabálytalan, de ha a belsőben totyogsz 120-130-cal, akkor mit csináljon az,a ki 140-150-nel halad a beslőben??? (mielőtt a gyorshajtáról beszélnék, 150 körül büntetnek...)

"streetfighter" 2010.07.20. 18:15:29

@tboykaa:
Toyota Corolla 1.8 TS 192Le/8200, 1230Kg
0-100: 7,2mp, max.seb.: 230Km/h

egyittlakó (törölt) 2010.07.20. 22:27:57

@FDToth: "itt a gond! A jobbról előzés pedig szabálytalan, de ha a belsőben totyogsz 120-130-cal, akkor mit csináljon az,a ki 140-150-nel halad a beslőben??? "

Lassítson és figyeljen. Ez nálad kérdés? Minek kell 150-el csörtetni a zsúfolt autópályán? Ha valaki szeret gyorsan menni, az tegye megfelelő helyen, ahol nem veszélyeztet másokat. Ha meg kell halnia, akkor forduljon fel egyedül. Egy tahóval kevesebb...

Kowalski76 2010.07.20. 23:35:55

"ui1.: A poén az, hogy nem derült ki, hogy Mr. Idiótának mi a baja."

A forintarfolyam. Ismet gyengult a a frankkal es euroval szemben, plusz a magyar CDS felar is megugrott. Szoval iden mar harmadszorra es valszeg nem utoljara ugrott meg a ficko torlesztoje es ez eleg stresszes tud am lenni. Sokan "idegesek" mostanaban az utakon, akik nagyobb autoban ulnek mint aminek az arat ki tudjak termelni. :) De genyo vagyok... :D

boldii10 2010.07.21. 00:16:30

@"streetfighter": De most nem lett volna egyszerűbb 1 másodpercre kihúznod az Audi elől a Ferrariddal és visszasorolnod, majd hagyni, hogy az Audi előtted mindenkit levillogjon?

Ráadásul te szabályos is lettél volna, nem kellett volna jobbról előznie, és ugyanolyan menő csávó lennél, hogy később az Audit hátulról lenyomtad.

Szóval miért jobb neked, hogy kemény voltál, ott maradtál, a dugó megmaradt, de még valami barom jobbról előzött meg??

KisEmberke! 2010.07.21. 02:30:48

@egyittlakó: Végül is egyik kérdésemre sem kaptam választ: 1. SZERINTED mit csináltam rosszul? 2. TE hogyan csináltad volna?

prozack 2010.07.21. 05:08:43

@KisEmberke!:
Próbáld már meg elolvasni az első kommentemet Ember és utána okoskodj.
Itt van neked mégegyszer.
Nem vágom, hogy te milyen részletről beszélsz, meg hogy mit ragadtam ki a szövegedből.
Ez konkrétan az indexen megjelent kis étvágygerjesztő volt.
Ami tévesen írta le, hogy a bmws akart késelni.
Ha továbbra sem sikerül értelmezni a kommentemet, szólj és mégegyszer elmagyarázom.

"Rám húzta a kormányt a barom béemvés, közben üvöltözött, majd amikor kiröhögtem, elővett egy bozótvágó kést. Menten nem röhögtem többet."

Ez a blog nálam most ért el arra a szintre, hogy soha többet nem olvasom el. Szerintem a posztok háromnegyede kamu. Megint bedobtak egy BMWs témát, mert arra lehet hörögni. Persze a posztot olvasva számomra egyáltalán nem jön le, hogy a BMWs hadonászott a késsel. Inkább úgy, hogy az Exploreres. De a főcím az Indexen mást mutat. Szóval ennyit ennek az egész fostos blognak a hitelességéről.
Ahogy a múltkori BMWs poszt is totál fake, úgy ez is.

KisEmberke! 2010.07.21. 09:25:14

@prozack: Én nem tudom, hogy az indexen mi jelent meg, mert nem láttam. Linkelnéd? Silent is mondta, hogy azt a beharangozót indexesek írták, nem ő. Amit én írtam, azt elküldtem e-mailban Silentnek és egy az egyben kirakta. Abban szó nem volt barom BMW-sről, nekem a Fordossal volt problémám. De sztem ez ki is derül a postból, aki figyelmesen elolvassa.

prozack 2010.07.21. 10:17:28

@KisEmberke!:
Nem tudom az index tegnapi főoldalát belinkelni...
Nem tudom mi nem tiszta továbbra sem.
Nekem pontosan kiderül, hogy a fordos volt a probléma.
Neked nem derül ki, hogy én pont ezt írtam le és nem is a posztodról beszéltem, hanem az indexen kitett beharangozóról.
Olvasd már el a kommentemet.
Részemről ennyi...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.07.21. 10:27:06

@prozack: Akkor mi a fenéért rugózol a beharangozón!! Hello! A postot megértetted. A beharangózót meg ki nem szarja le!

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.07.21. 11:59:17

@prozack: Összefoglalom akkor amit írtál: nem olvasod többet ezt a blogot, mert szar az egész azért, mert az indexre hülyeséget raktak ki az ajánló dobozba. És ez szorozva tízszer. Oké, inkább tényleg ne. :)))

"streetfighter" 2010.07.21. 16:26:55

@boldii:
Nem fogok egy köcsög elől lehúzódni, azért mert villog mint a barom, mikor elöttem is voltak, és én sem tudtam a többiek miatt haladni. (Csak én nem villogtam)
Én nem szabályos lehettem volna, hanem az is voltam!
Nem engem előzött le, hanem szinte az egész sort JOBBRÓL.
Mivel különb ő mint a többiek?
Miért takarodjon le előle mindenki?
Azért mert 240 lovas az autója?
Ki nem szarja le?
Különben csak ezért nyomtam, le nem másért. Hogy tudja hol a helye.

tboykaa 2010.07.21. 16:58:20

@"streetfighter": Szerintem boldii tipikusan az az ember, aki elméletben nagyon jól vezet, gyakorlatban meg megy évi 1000km-ert, azt is csak a boltba oda-vissza.:P

Ja, jó a géped, kellemes kis autó a TS, csak nagyon forgatni kell, így sajna picit sokat kajál.:(

"streetfighter" 2010.07.21. 18:10:18

@tboykaa:

Kösz. :)
Egyébként ha hiszed ha nem, én eljárok vele 9.5 literrel, pedig igencsak gyorsan szoktam autózni.
6000-ig egy "normál 150 lovas gép, utána vált a szelepvezérlés és "tapadsz" az ülésbe.
Igazán kihuzatni meg csak másodpercek kérdése.
Autópályán ritkábban megyek és akkor is "csak" 140-160 az utazó tempó.
Országúton egy kicsit kevesebb (130), de főleg ott szoktam járni.
Városban meg tényleg ritkán van értelme kipörgetni.

egyittlakó (törölt) 2010.07.21. 20:10:19

@KisEmberke!: Figyelj, kisöreg, te tudsz olvasni? Ha igen, akkor fuss neki még egyszer. Ha a fiam lennél, most kaptál volna egy sallert...
:-)

FDToth 2010.07.22. 10:18:44

@egyittlakó: zsúfolt autópályán nem is lehet menni 150-nel... Ma is, M1-es, 3 sávos rész, 140km/h, tempomat, külső, de a középső tele autókkal, így előzök jobbról. Ezek miért nem mennek le a külsőbe???

tboykaa 2010.07.22. 13:42:43

@FDToth: Rengeteg magányos harcos van a középsőben, akiknek fogalmuk sincs, hogy jobbra tartás van. Azt hiszik, hogy az egy kapaszkodósáv. Node 50km-en keresztül?:) Zsúfolt autópálya az én olvasatomban, ha mind a 3 sáv tele van, amire nyáron, vasárnaponként, van is rá példa. Abban az esetben, meg tudom érteni, hogy párhuzamosan halad a forgalom, egyéb esetben nem.

FDToth 2010.07.22. 13:53:41

@tboykaa: ha zsúfolt az autópálya, én akkor sem megyek a belsőben, inkább a külső, ha pedig túl lassan mennek előttem, akkor előzés, egyébként zsúfolt autópályán azt bírom, mikor 130 helyett 100-zal megy a kocsisor, éppen előznek egy kamiont, de az a kamion még jó 300-400m-re van, de már ki kell menniük a belsőbe. na én ilynenkor 130-cal el mellettük a külsőbe, előzök vagy 5-6 autót, majd a kamionhoz érve belsőben előzés, majd vissza a kamion elé. Annyira nem műkdödik itthon a közelkedés! Durva h minden egyes nyugat-európai lemegy előled, de a magyar, szerb és lengyel nem nagyon...

Bandy86 2010.07.23. 10:36:16

"Szegény gyerek... mi lesz így belőle? "
Jobb esetben árva. :(

Daddy Ninja 2010.07.23. 17:37:52

"Ott ült a HÁTSÓ ÜLÉSEN EGY KISGYEREK, beszíjazva egy gyerekülésbe!!! Na ez csapta ki nálam a biztit."

Ugyanmár! Mit kell ezen kiakadni? Ha a kölök felnő, ugyanolyan retardált fasz lesz, mint az apja! Kár továbbvinni a hibás géneket, inkább előbb hulljon a férgese, mint később, nemde?

Agyalap 2010.07.24. 13:11:47

@Daddy Ninja: Ez elég sz@rul hangzik - de igaz...

főtengelyköszörülőkisiparostanonc 2010.07.24. 21:32:07

Egy nagy, régi BMW-m van, naponta azzal járok mindenhová, munkahely,stb. Bárhová is megyek senkit nem akarok megleckéztetni és engem sem akarnak megleckéztetni. Lehet, hogy normálisan közlekedek? Elegem van már a sok, BMW-t fikázó kissebbségi komplexussal küszködő irigy emberből. Gyerekek, NOORMÁLISAN kell közlekedni, és túléled az egészet. Ja, és lehet már egy 5-6 éves BMW-t egy százéves részletre vásárolt új Suzuki árából venni, ja, hogy nincs " újautó illata", kit érdekel, megbízható, kényelmes, és NAGYON biztonságos.A Suzukiba beledöglök egy balesetnél, a BMW-be nagy valószínüséggel meg nem.

Rock me Amadeus 2010.07.24. 22:07:50

@főtengelyköszörülőkisiparostanonc: értem én az álláspontodat, de a pénteki eset sem a BMW-sek iránti pozitív érzést segítette elő. Tegnap meg hogy hogynem a Váci úton vészvillogót kib*szva volt a szélső sávban egy BMW, a tulaja meg a menő kocsma kiülős részén üldögélt (a nyaktérfogatból következtettem arra, hogy ő a kocsi tulaja). Kb. 500 méter után el is húzott mellettünk, majd úgy előzgetett előttünk a Bajcsyn, hogy kiment a három sávos út bal szélére, majd index nélkül persze be a belsőbe, majd újra ki a szélre. Jó játék ez, csak ne más bőrére csinálja. A bazilikánál ott posztoltak a rendőrök, nem is foglalkoztak vele (lehet ez a saját életük megmentését is jelentette egyben). Nem előítélet van, hanem tapasztalat, és ennek hozadéka, hogy Ti normálisok is szívtok.

boldii10 2010.07.24. 22:09:46

@Glg: Esetleg: Jön a Hummer és mi kimegyünk, hogy elférjen? Olyan hihetetlen sztori ez, hogy nem lehet elfogadni?

De egyébként nem értem, hogy mi a haladó sáv, ha arra gondolsz, hogy nem engedjük KI a hummert, akkor valahol eltévedtél, mert én arról beszélek, hogy talán BE nem kéne engedni a lassabban közlekedőket, hanem inkább elmenni előlük.

boldii10 2010.07.24. 22:13:08

@"streetfighter": Remélem ilyenkor örülsz, hogy kemény voltál. Miért nem engedted el a köcsög villogót? Nagyon lemaradtál volna miatta? Vagy praktikusan: Téged megelőz, előtted levőket levillogja, te meg mögötte békésen elsuhanhatsz.

Szóval miattam azt csinálsz, amit akarsz, de ez se neked nem tesz jót, se másnak.

"streetfighter" 2010.07.24. 22:26:36

@boldii:
Ezek szerint, te még mindig nem érted a lényeget.
Én kivárom a soromat, nem villogok mint a barom, bár megtehetném, mert én is tudok úgy menni mint az audis, sőt, de nem teszem, érted?
Ezért irritál, ha más nem így viselkedik!
És mivel ezzel felbosszantott, csak azért "üldöztem meg". Egyébként le se sza...tam volna.

''autónepper.'' 2010.07.29. 22:18:05

@"streetfighter": MONDTAM HOGY ST TOYOTA-val jársz:D:D:D

"streetfighter" 2010.07.29. 22:27:08

@''autónepper.'':

Soha nem "mondtad" (írtad) ki. :)
Ha csak a pörgős motort meg a közel 200 lovat említem, akkor sokan összetévesztik az Integrával vagy a Type-R-rel. :)
Nem tudsz egy eladó Audi 80-ast 1.8 -ast 1990 körülit?

''autónepper.'' 2010.07.29. 22:34:18

@"streetfighter": de írtam neked régebben csak nem reagáltál rá... de én tudtam mindig is hogy ilyen kocsid van... keres rá majd hogy írtam én neked...:P

hát ilyen idős audi most nincs sőt ismerős kereskedőket is hívtam nincs nekik ilyen... de ha lesz akkor beírom úgy is ide neked... ám mire kell neked donor autó lenne?

"streetfighter" 2010.07.29. 22:45:21

@''autónepper.'':
Írtál? Akkor nem vettem észre. :(
Az Audi egy ismerősömnek kéne, csak sajna elég sűrgős munkával összefüggésben.
Én japán fan vagyok! :)

''autónepper.'' 2010.07.29. 22:50:49

@"streetfighter": jah értem...:S hát sajna most ilyen nincs:S de csak ez az egy jó neki?:S

"streetfighter" 2010.07.29. 23:10:57

@''autónepper.'':
Valami miatt megálmodta ezt a típust és csak 250.000-re lenne rá.

''autónepper.'' 2010.07.29. 23:21:26

@"streetfighter": :) jó ha napokba véletlenül befut egy ilyen szolok majd de csodákra én se vagyok képes;):D












 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
süti beállítások módosítása